Diskuze k článku

Sme zaostalí a je to super!

Příspěvků 31

5.3.2014 5:45

veru tak -

timur 85.?.?.?

- a o tom bol aj majdan, o šťastí - vyhnať tých čo chcú len vlastniť a dajú mi pôžičku na vlastnenie vecí, úpíšu si ma a vezmú úsmev zo života, zažil som to, a tak som to prestal robiť, vrátil som sa do života, priateľom nevolám ale za nimi idem, len tak, z pocitu vidieť a precítiť ich život

306011

5.3.2014 8:52

RE: veru tak -

Olas 78.?.?.?

Reakce na 306011

"a o tom bol aj majdan, o šťastí"
No hodnotit Majdan nyní je asi předčasné. I my jsme jásali, cinkali klíčema hýkali blahem .... Štěstí je asi o něčem jimém než o tom co slibuje vítězství dobře placených majdan bojs. Čas ukáže kdo bude v éře postmajdan šťastný, komu se prudce zvedne ekonomická dostatečnost, o kolik se zvedne zaměstnanost o kolik méně bude na postmajdanu bezdomovců.

306020

5.3.2014 11:35

RE: veru tak -

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 306011

Obávam sa Olas, že kolega úderník Timur je tak trochu staro-nový provokatér..Z hľadiska efektu je jedno, či vedomý, alebo nie.

Povie lož a zaklincuje ju, snaží sa zamaskovať veľkou pravdou.

re: Timur
Ty fakt chceš ísť do tej basy?
Vieš predsa, že podpora terorizmu(o fašizme ani nehovoriac) je podľa platných zákonov trestná.
Chceš aby aj u nás židov, bohatých a úradníkov vyťahovali spolu s rodinami z bytov a banda feťákov ich "paušálne" lynčovala na ulici?
Myslíš, že tak medzi mnohými prakticky menej vinnými postihneš aj tých známych skutočných hajzlíkov medzi nimi?
Že ti svine neujdú?
Myslíš, že pre naše krajiny skutoční fašisti(bohatí bez boha) nemajú podobný "horúci" scenár?

Nevieš Timur rozlíšiť pravdu od lži, alebo len ako zástanca chyMiery o neexistencii metódy, nemožnosti rozlíšenia.. razpoznávať objektívnu realitu natruc zbabelo nechceš?

Isto..samozrejme máš pravdu v tom, že Janukovič isto zrovna dostatočne v poriadku nebol..o tem žádná. No isto vieš aj to, že nešlo o skutočný dôvod spustenia vlny ďalšej etapy genocídy národov ukrajiny a drancovania jej zdrojov, aby sa podľa zatiaľ neoficiálnych vyjadrenia známych zahraničných organizátorov puča:
"1.Lokálne zdroje za žiadnych okolností nemohli byť využívané v záujme miestnej populácie"

Pre koho pracuješ Timur?
..opakujem..mňa nezaujíma, či vedome, alebo podvedome.
Ak podvedome, o to horšie, bo to by znamenalo, že u teba už ide o normu myslenia, čo je dnes skôr priťažujúca, ako poľahčujúca okolnosť..ak chápeš

Z právneho hľadiska je jedno, či ide o americký, židovský, ukrajinský, či ruský terorizmus, fašizmus, oligarchiu. Áno, hlavne dnešný judaizmus je síce formulovaný v princípe ako fašisticko-rasistická mafiánska ideológia nezlučiteľná s demokraciou, no medzi jeho zástancami(či už verejnými, alebo tichými) tiež treba v rámci miery skutočnej zodpovednosti rozlišovať a nie ich znova nutne v rámci zachovania a rozvoja občianskej dávať všetkých niekde do pracovných, či akých táborov. Či?

306030

5.3.2014 16:55

RE: veru tak -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 306030

neviem čo ťa tak zdvihlo, každá revolúcia má rovnaké korene, a aj táto bola o tom, s nostalgiou budú spomínať na tú dobu tí, čo ju prežijú po rokoch ako na príležitosť ktorú im ukradli - a inak si zrejme na drogách -

306042

5.3.2014 19:19

RE: veru tak -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306042

Pana Uda nadzdvihlo to, že Majdan dle autora výše byla SPRÁVNÁ věc, která měla vrátit Ukrajincům úsměv do tváře...
Přitom to je ta zásadní lež - o žádné Ukrajince tam nešlo, to jen USA provedlo svou další "demokratickou" revoluci za účelem ovládnutí světa. A ty drogy - pana Uda neznáš, takže jen tolik, že jsi "hloupý" (nebo jsi to psat ožralý..). [cool]

306051

5.3.2014 17:39

RE: veru tak -

timur 85.?.?.?

Reakce na 306030

neviem, o ničom takom som nepísal, len v kotexte toho, že na majdane sa nerobila revoúcia z blahobytu, že sa zneužila, dobre, a tal tento pre mňa vysoko urážlivý prídomok jedovatého a neskutočne primitívneho človeka ma uraziť nemôže, väčšinou citujem - síce bez udania autora, ako perličku z dejín, napr. Solženicina, toho mám rád, a že sa robí čo sa robí teraz v celom svete, je fakt, takže hroziť mi väzením je priznaním že pracujem pre týchto ľudí ... osobne ma Ukrajina vôbec nezaujíma, a ani Rusko, sympatia i antipacia - komu to pomôže ak je už rozhodnuté, a naozaj sa mám začať báť? - už znova???

306045

6.3.2014 7:31

RE: veru tak -

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 306045

Ok, prvú časť si pochopil Timur.
Čo konkrétne z druhej časti príspevku, reAkcie si nepochopil?

Detto pre Anonyma 306042, zaujímavo zvaľujúceho realitu na drogy.

306068

5.3.2014 22:11

RE: veru tak -

Kluk 212.?.?.?

Reakce na 306011

"vrátil som sa do života, priateľom nevolám ale za nimi idem"

...tak tak, i já to takto "provozuji" už nějaký ten pátek. A ještě se mi nikdy nestalo, že bych přišel nevhod, ba právě naopak. [smích]

306060

5.3.2014 8:31

Dokedy?

Danac 178.?.?.?

Je to všetko krásne, ale EÚ predsa diktuje pravidlá pre všetkých rovnaké. Teda presne toto nás tu čaká už najbližšiu dobu. Z akého dôvodu by takéto nezmyselné zákony a pravidlá nemali byť zavedené aj u nás?
Veď postupne preberáme akože všetko dobré a overené zo západu.

306018

5.3.2014 11:03

RE: Dokedy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 306018

Jasně hlavně outsorsing, protože tak exportují bídu a ekonomickou bezvýchodnost otrokům jinde. Zisky domů a bídu, pot a nesplnitelné požadavky spotřeby energií, materiálů a lidských zdrojů jinam.

306029

6.3.2014 7:26

RE: Dokedy?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 306018

Rovnaké pravidlá?
Prečo potom úrokové sadzby(základ riadenia trhu) stúpajú aj v rámci EÚ smerom na východ exponenciálne?

..o obratne proporcionálne na ne naviazaných klesajúcich dotáciách do neokoloniálneho poľnohospodárstva ani nehovoriac(Holandsko cca.450 Euro/hektár, Rakúsko 350 Euro/hektár, Slovensko 5 Euro/hektár)
Slováci dostanú o 8000 % menej?
Slovom OSEMTÍSÍC PERCENT.
Teda žiadnych 10-29, alebo 100, či 200 percent.

A poznámka ožratých fašitov zo západu na poľovačke v slovenských horách, snažiacich sa uloviť popri nejakej srne aj nejaké chudobné pekné dievča?:

"Feď si to dótujte viac z vlastného..ha-ha!"

Odpoveď sedliaka medzi rečou po slovensky:

"Ty sviňa tlstá, keby to na banksterských úrokoch nebolo všetko programovo tunelované na Vaše výpalníco-nemakačenkovské asociálne zabezpečenie(odmakané v seniorenhaimoch znova našimi), tak by aj bolo z čoho."

Poznámka zástupcu fašistov po 8.pocharik:
"Na ja..ale my musela ničila faše trušstfa na polia, bo inak nemohla fidierala, nemala thopry paka na plebs-politika a nedostala do ruk faša land und voda..naša zdroje-stroje na korupcia, pardon..lóbing fo sfetovy biznis pre naši íbermenschbešnittenen Banksterfírer..to wieder fojna..ferštehen?"

Ich nur nicht ferstehen, ako vy to cele mohla fýdržala, že pri tom kapitálnom terror 20 let ešte existovala..že tu dáfno neni refolucia..bo to pre nas ešte lepšia bisnis mein lieber Freund!
Noch´ne Runde bitt´schön Freulein!
..

Ja osobne sa nečudujem nejakému tomu svákovi, že po návrate z reštiky domov večer brúsi na ekonomických "turistov".. -prospektorov vidle.

..samozrejme nič proti občasným náznakom ľudskosti medzi návštevníkmi zo ZZ-zombi západu

306067

5.3.2014 8:58

jak je ve Skotsku?

fohat 194.?.?.?

zajímavé bude zjištění,že Britské lisy NENAJDU ne webu a Jan Čulík se VRÁTÍ DOMU... [oči v sloup]

306021

5.3.2014 10:40

Ach Cechy krasne, Cechy me...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Ach Cechy krasne, Cechy me...

Vy mrtvi, spite hluboko
a my tu jako vase stiny
zijeme jenom na oko
na druhe strane hliny.

Zpev kohoutu a jezu sum
pomalu cizim usim patri.
Spilavali jsme cikanum
a ted jsme jejich bratri.

Frantisek Hrubin, Jobova noc, strana 19, vydano 1948 nakladatelstvim Prace.
---

306025

5.3.2014 12:03

pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Autor to vystihl dokonale... jsme jako blbi domorodci co si pro par civilizacnich pozlatek a koralku nechaji vzit ty opravdove hodnoty na nichz skutecne zalezi... Nejvyssi cas dat zpatecku a udelat EU "pa pa". Zkusme se pro zacatek inspirovat treba Orbanem ci dokonce Islandem...

306033

5.3.2014 16:43

RE: pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 306033

"Autor to vystihl dokonale... jsme jako blbi domorodci co si pro par civilizacnich pozlatek a koralku nechaji vzit ty opravdove hodnoty na nichz skutecne zalezi... Nejvyssi cas dat zpatecku a udelat EU "pa pa". Zkusme se pro zacatek inspirovat treba Orbanem ci dokonce Islandem..."

Souhlas - jenže jak z toho ven


[naštvaný]

p.ministr Zaorálek spolu s premiérem Sobotkou nám po uvedení do funkce radí jak z psychy-léčebny [oči v sloup] a lidé u nás sílu nemají - velká privatizace svoji úlohu úspěšně završila...

306041

7.3.2014 11:10

Jak s toho ven neví asi nikdo, Orban, Island dobrý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 306041

Pravičáci mají nízké IQ, podle mne hlavně mrzké a nepřínosné okolí a v koncích i jim samým, ovšem nevzdělaný dav je [smích]
Odkaz:http://www.youtube.com/watch?v=XuvT-6PFw0E&feature=share

Proto furt organizují zastřeně vlastnictví typu otroctví, dejte mi lidi a já to udělám. Jak to dopadá když mají mamoni navrch nad společností je na odkazu. Vyexploatování jednotlivců a skupin je jejich spolčeným i korporátním fašismem je v jejich instalacích zastírá jejich neschopnost, ovšem když je odříznou od možností ovlivňovat své životy jimi naformátovanou bezprizorností a v tom je jejich kořistění vrcholnou prezentací otroctví uzurpované systémovou zločinností nenanažraných loserů po nás potopa. Trojkoláci u nás byli nejtotalitnější komunou, kdy slavná 101. si hrála totalitní komunismus na vlastní prospěch a jak to dopadlo se štěstím pro společnost všichni ví. Ovšem parlamentní demokratůra zase rozehrává hry kořistění na úkor většiny a církevní tunel neřeší ve vidině svých zájmů. Nezbývá na změnu než pokus volit komunisty pro všechny a nikoli sobeckých skupinových a stranických zájmů, jinak fašounů. Maidanit nedoporučuji i když sponzoři by se našli. Oposmlouvníci sockani předvedli praxi kdy se podíleli přes keci na úpadku společnosti a ač slibovali mnohokrát skutek jim vždy utekl. Takže současný stav jim vyhovoval a vyhovuje a zgruntu ho řešit nechtějí nebo neumí , ba co vic ve spojení s oligarchou a rodnou Kalouska dává tušit kam voliče dostali a s keci o přehlasování se vyviňují a jedou podvod na lidi také. Možností jsou nepřevlečení komunisté kteří nechtějí outsorsovat lidi do pod zahraniční vlastníky, chtějí soběstačnost vylučující krize fatálních nedostatků a manipulací s ekonomickými otroky. A hlavně chtějí lidsky vrátit důchod na rozumnou hranici, kdy stávací v 75+ je ubohost jako i zhoršující se život většiny s přetokem hodnot feudalizujícím se neoliberálům vytvářející krize kdekoli, nejnověji na ukrajině s postižením tamních a i nepředvídatelně okolí. Kdy strůjci jsou jako vždy za bukem a oni se s mamonem smějí a těší se na další vývar a sociopatizaci jejich formátováním úžerů kdy se blahoskloně vynoří s půjčkami a zabetonují bezvýchodnost i budoucnost dluhovým otroctvím účastných, kromě pár podílníků na podvodu kasínového kapitalismu vyžráním společnosti z podstaty. I se sliby a jaké jsou výsledky ti co umí počítat na prstech již vědí. A na odkazu se vynořuje možnost, kdy pamětníci této periodické vlastnosti loserského systému pasti již nežijí a patrně zaskočí rádoby popírače a že stávající systém je jak přezrálá červavá švestka.
[překvapení] [mrknutí jedním okem]

306123

5.3.2014 12:06

zavádzanie...

Wend 95.?.?.?

zavádzajuca štatistika - totižto zhruba 2.000.000 Slovákov sa na Slovensku ani nenarodili - sú to zväčša americkí Slováci. A k emigrácií "Slovákov" - takto http://www.cas.sk/clanok/273858/v-britanii-odsudili-brutalny-gang-boss-z-kosic-dostal-16-rokov.html tí "Slováci" vyzerajú, to môžeme rovno tvrdiť, že v Indii žije miliarda Slovákov...

306034

5.3.2014 14:18

Gratulujem

anicka 141.?.?.?

Velmi dobry clanok. [mrknutí jedním okem]

306038

7.3.2014 21:58

RE: Gratulujem

hs 82.?.?.?

Reakce na 306038

Ano, je to hezky napsané. Vídím to podobně. Na tom Slovensku to právě ještě není tak hrozný jako u nás. Hlavně na tom východním.

306171

5.3.2014 17:40

Tohle me poslal kamos z GB .....

Satanist 75.?.?.?

Si to asi 5 min dlouhy video co vam EU slechta ktera ma double face nikdy nerekne prehrajte. Dozvite se jak se veci vopravdu maj a tem kdo dosud neverili to votevre vobe voci. http://dotsup.com.media/b5ee5ada-5b37-4b0b-9916-e0896337ec4b/e/m

306046

5.3.2014 18:33

RE: Tohle me poslal kamos z GB .....

lucifuge 95.?.?.?

Reakce na 306046

Škoda že jste nedal správný odkaz. Háže to: server nenalezen.

306047

5.3.2014 19:37

RE: Tohle me poslal kamos z GB .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 306047

Jiný prohlížeč, na jeden ze 5. se mi zpravidla chytá cokoli [smích]

306052

6.3.2014 15:59

RE: Tohle me poslal kamos z GB .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 306052

A který se ti chytil na ten odkaz? [oči v sloup] [překvapení]

306092

6.3.2014 19:15

RE: Tohle me poslal kamos z GB .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 306092

Gúgl bezchromič ? [smích] Přehazuji odkazy že je to skoro pravidlo, ale dobrý je duckduckgo, ale chrome mi ho vybouchal jako výchozí a znovu nainstalovat nejde, leda zvlášť. [mrknutí jedním okem]

306103

9.3.2014 19:04

RE: Tohle me poslal kamos z GB .....

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 306047

http://dotsub.com/media/b5ee5ada-5b37-4b0b-9916-e0896337ec4b/embed/cze
voni jak to maj satanisti vobrácený vzhůru nohama, pletou si taky "p" a "b". [velký smích]

306275

5.3.2014 18:44

to jste uhodil hrebicek primo na ....

jey 70.?.?.?

Moc pekne cteni, ac nejsem ze Slovenska, ktere jsem mnohokrat v minulosti navstivila a dnes ani neziji v Ceske kotline, tak to co vidim a slysim, jak pri svych navstevach tak tady v nasi mile Canade, jste popsal naprosto dokonale.
Skoda jen, ze asi neni mnoho mladych, kteri ctou takoveho clanky at uz z nedostatku casu, nebo zajmu.
Pritelkyne, ktera "emigrovala" k nam do Canady vypravela o "internatnim" zivote ve Svycarech a prilehlem okoli. Az se z toho jeden oklepal a hned pochvalil Canadu, ze dosud nastesti ponekud zaostava I kdyz drzi krok s timhle liberalnim pojetim nasim malych zivotu.
Pri pobytu v Praze mohu videt, jake detstvi maji dva maly chlapci meho bratra, kteri se pri svem komputeru raduji z mnozstvi "friends" on the line, ale kamarada zadneho nemaji, protoze ostatni chlapci jejich veku, se take raduji u svych ipods jak jsou oblibeni v celem sirokem svete.
Kdeze ty krasne casy 60-70 let naseho detstvi jsou ?
Ze bych znela jako moje babicka, ktere jsem na podobne vylevy rikavala " no jo babi, vzdyt je jina doba, tomu ty nerozumis" asi je ted my turn - jsem na rade si takto stale casteji postesknout.
Ale starosti si opravdu zcela vazne delam, co vyroste z generace/generaci komputerovych pratel, kteri se jiz v utlem veku ve skolkach dovidaji ( jak nas liberalni government rozhodl) o uzasnosti mit dve maminky, nebo dva tatinky a ze oralni sex je zdravy a snad I uzitecny ...

"TYBLBCIBLBYBUDOUTAKDLOUHOBLBNOUTAZTONATYBLBCEBLBYSPADNE"

J.

[zmaten]

306048

5.3.2014 19:15

mladi ludia

vonhelsinki 128.?.?.?

Spomenula ste ze skoda ze mladi ludia taketo clank necitaju- co nie je pravda, (vzdy sa citim tak trochu dotknuta ked sa o mladych ludoch hovori ze nic nevedia, ze nic nerobia, nic si nevazia, aj ked viem ze sa to tyka tej populacie mladych ludi co maju v hlavach zatemnene americkymi srackami)
Nastastie sa s takymito ludmi nestretavam casto ( vacsinou nedobrovolne) ale vnimam tie zmeny ktore sa deju ..ako nam do hlav pchaju americke seriali plne absurdit o tom ako mame byt bezohladni, malicherni, rozhadzovacni a ked nemame za tyzden sex minimalne z 5 cudzimi ludmi tak sme nuli. Smutne je najma to ze niektori ludia tomu naozaj uveria...a moja najoblubenejsia cast dna je ked som v piatok vecer v nejakom podniku a ludia sa spravaju a vedu rovnake reci ako skopirovane z telky.
Vlastne som sa dostala ku kritike mladych ludi sama?[velký smích]
CHcela som skor povedat to ako okato nam natlacaju nazory a demokratickou cestou zavadzaju despotizmus... uzasne ...tesim sa na nadhernu buducnost plnu bezpecnosti, slobody vyberu a volnosti. (comming soon )

306050

5.3.2014 21:25

článok nie je zlý

maršal Žukov 87.?.?.?

ale prečo by sme sa nemohli mať materiálne lepšie pri zachovaní svojich pravidiel? Záleží to len na nás. Treba chytať a zatvárať zlodejov a bude dostatok.
Preto budem voliť Helenku Mezenskú, ona by mohla byť prvým krokom k informovanosti ľudí, ktorá je základom všetkého. Neinformované ovce si vždy zvolia do čela vlka.

306058

7.3.2014 23:10

Vacsina sedi presne

newmanko 95.?.?.?

Suhlasim s vacsinou toho clanku, tiez som zil vonku (Irsko) ale takisto som sa utvrdil v tom ze tam by som deti nechcel vychovavat [smích]
Teraz sme uz 3. rok doma a je pravda ze tu vela veci nefunguje ale aj tak sme tu stastni. Vobec nevadi ze nemame vsetko super usporiadane a zorganizovane ako na zapade, ale je jedna vec ktora mi vadi - ze je tu velmi rozsirena kultura stazovania sa [smích]
Cim viac sa ludia na vsetko mozne stazuju tym viac si uberaju z moznosti vlastneho stastia. Milujem totiz tie obrazky stastnych ludi zo zaostalych krajin kde ludia takmer nic nemaju ale napriek tomu su uprimne stastni. Tesme sa aj z malickosti!

306177

8.3.2014 7:11

RE: Vacsina sedi presne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 306177

>Vobec nevadi ze nemame vsetko super
>usporiadane a zorganizovane ako na zapade, ale je jedna vec ktora
>mi vadi - ze je tu velmi rozsirena kultura stazovania sa

>Milujem totiz tie obrazky stastnych
>ludi zo zaostalych krajin kde ludia takmer nic nemaju ale napriek
>tomu su uprimne stastni. Tesme sa aj z malickosti!
Zhruba pred dvema mesici jsem zahledl na NHK World TV cast poradu o nejake casti Afriky. (Omlouvam se, necekal jsem neco zajimaveho, nebyl jsem v tu noc pripraven absorbovat, spise jen se uspavat [smích] ) Vzalo mi to nejakou chvili, nez me zaujala asi tak padesatileta domoroda zena, neco jako jejich socialni pracovnice. Ve chvili, kdy uz jsem porad sledoval pozorne, rekla asi toto:
"My nepotrebujeme zpusob zivota, ktery tu zavadeji cizinci, my nepotrebujeme jejich pokrok, my chceme zit tak, jak jsme si dosud zili."
Reporter namitl, ze jejich styl zivota byl nehygienicky, nezdravy, vladli jim despoticti diktatori, udrzovali je v nevedomosti, nemeli demokracii...!!! (ten posledni argument rekl s durazem jako nejkvalitnejsi, trebaze jak vyplynulo dal, uz i ta zena jej chapala jako zprofanovany) atd.
Zena pote namitla v tomto smyslu:
"Kdyby zustalo treba jen u zdravotni pomoci, nebylo by namitek, jenomze hned nato se za nimi zacala roztahoat (doslova pouzila slovo expand) katolicka charita, po nich politicke sliby, demokraticke politiky nasledovali byznysmeni, ti skoupili vice za sliby nez za penize pudu, zacalo se tu stavet, a vysledek vsech tech tzv. pokrokovych zmen je, ze nasi muzi se nevenuji rodinam, ale jen vysedavaji opili pri cizi hudbe v hernach. Nase etnicke hodnoty jsou ubity."

Ano, souhlasim s clankem, jakoz i s tou domorodou zenou. Dnesni pojeti zivota doslova zamerne nasmerovava etnicke hodnoty na mrtvou kolej. Ano, etnika je prosazovana, ale jen "jaksi", jako rarita pro turisty - jinak neni zadouci, aby svym pojetim konkurovala po strance vladnuti civilizovanym (samozrejme tzv. demokratickym, jak jinak, ze?) metodam. Na puvodnich etnickych hodnotach by prece nemely ty "civilizovane snahy" (neukojitelna chamtivost) sanci zbohatnout.

306194

18.3.2014 14:47

RE: Vacsina sedi presne

Karel9 79.?.?.?

Reakce na 306194

To je strašný. To je tak neskutečně strašný, že po přečtení toho všeho, od článku + celou diskusi, mám nepříjemný depresivní pocit, že jsme to tu ten život pěkně zkurvili. Dlouho jsem našim (mám 30 roků) spílal, že mají abnormálně negativní postoj a svět vidí jen černě. Tolikrát jsem se jim snažil namluvit, že je tu spousta skvělých věcí, díky kterým je život ať už lehčí, nebo zábavnější. A ony tu skutečně jsou. ALe, je jich jen nepatrná část v porovnání s ostatními věcmi, které jsou pro život i důležitější a jejichž hodnoty současná "civilizace" totálně pošlapala a zničila.

Až mě vždy zabolí z toho, jak daleko dnes k sobě lidé mají. Jak se život z ulic a náměstí přesunul do budov a do aut. Potkat u nás na vesnici člověka na chodníku je skoro zázrak, zato silnice je plnější a plnější. Lidé skutečně mají ty tablety, auta, dovolené u moře, ale celková nálada a spokojenost šla totálně do kopru. Můj otec vzpomíná jak když jezdíval vlakem do práce, tak že lidé si, co cestovali pravidelně, sedávali spolu a buď si povídali anebo mastili kary. Dnes? Dnes si každý hledá místo co nejdál od druhých, jakoby sociální kontakt byl nějak bolestivý. Miluju "veselé" filmy z let 50tých, 60tých, lidé hýřili životní energií, optimismem a elánem. Byli k sobě milí, přátelští a měli pro sebe pochopení..

Neuznávám a nechci uznávat životní koncept: Že to pravé štěstí je u těch chudých, zatímco bohatí sice mají vliv a majetek, ale je to na úkor ostatních sfér života. Tohle je koncept, kterým jsme byli všichni vychováni. Jen si vzpomeňte na všechny ty pohádky. Všude , ale úplně v každé byl tento koncept zakomponován. Přeji si od života obojí, Jak materiální hojnost a svobodu, tak to právé "domácí" štěstí a příjemnou náladu. Nemusí být jedno na úkor druhého. Jenže tohle moje přání mi v globálním pojetí světa připadá extrémně naivní. Když se kouknem okolo, vidíme že se tímto konceptem skutečně řídí celý svět. Nejšťastnější lidé jsou údajně v Bhutánu, kde co se týká konzumu a hojnosti, nic není. Naopak nejvíc zdeprimované lidi, jak všichni trefně poukazujete, potkáváme v zemích s tou "nejvyspělejší" ekonomikou. Je to jako mor. Zasáhlo to drtivou většinu světa a zasáhne to i zbytek.Jak dlouho ještě bude trvat lidstvu, než se zbaví toho životního konceptu získaného výchovou strachem, Jak dlouho budetrvat než se naše emocionální těla zase zahojí a život na Zemi bude opět něčím příjemným a radostným!

Naši měli v jednom pravdu, opravdu od té doby, co jsme se otevřeli západu, šla úroveň naší země do kytek.

A jestli si ti krymšťané zvolili připojením k Rusku i opět nastolení zdravé společenské atmosféry, tak jim skoro i tiše závidím a kdybych neměl rád Česko pro místní přírodu a typické české prvky, aj bych se do toho Ruska odstěhoval.

306924

Příspěvků: 31

05.03. 05:45 timur  veru tak -
05.03. 08:52 Olas  RE: veru tak -
05.03. 11:35 udo1  RE: veru tak -
05.03. 16:55  RE: veru tak -
05.03. 19:19  RE: veru tak -
05.03. 17:39 timur  RE: veru tak -
06.03. 07:31 udo1  RE: veru tak -
05.03. 22:11 Kluk  RE: veru tak -
05.03. 08:31 Danac  Dokedy?
05.03. 11:03  RE: Dokedy?
06.03. 07:26 udo1  RE: Dokedy?
05.03. 08:58 fohat  jak je ve Skotsku?
05.03. 10:40  Ach Cechy krasne, Cechy me...
05.03. 12:03  pravda
05.03. 16:43  RE: pravda
07.03. 11:10  Jak s toho ven neví asi nikdo, Orban, Island dobrý
05.03. 12:06 Wend  zavádzanie...
05.03. 14:18 anicka  Gratulujem
07.03. 21:58 hs  RE: Gratulujem
05.03. 17:40 Satanist  Tohle me poslal kamos z GB .....
05.03. 18:33 lucifuge  RE: Tohle me poslal kamos z GB .....
05.03. 19:37  RE: Tohle me poslal kamos z GB .....
06.03. 15:59  RE: Tohle me poslal kamos z GB .....
06.03. 19:15  RE: Tohle me poslal kamos z GB .....
09.03. 19:04 r.m.  RE: Tohle me poslal kamos z GB .....
05.03. 18:44 jey  to jste uhodil hrebicek primo na ....
05.03. 19:15 vonhelsinki  mladi ludia
05.03. 21:25 maršal Žukov  článok nie je zlý
07.03. 23:10 newmanko  Vacsina sedi presne
08.03. 07:11  RE: Vacsina sedi presne
18.03. 14:47 Karel9  RE: Vacsina sedi presne

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 5

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,39 Kč
Euro
27,25 Kč
Libra
30,30 Kč
Kanadský dolar
17,57 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,53 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 011,74 Kč
1 unce stříbra
552,70 Kč
Bitcoin
316 474,77 Kč

Poslední aktualizace: 30.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 726