Diskuze k článku

Vyhlásenie prezidenta Ukrajiny Viktora Janukovyča

Příspěvků 40

20.2.2014 23:00

do poslední tečky souhlas

joj 109.?.?.?

nezbývá mi nic jiného než do poslední tečky s Janukovičem souhlasit... a to co předvádí západní svět - tu příšernou mediální manipulaci veřejného mínění je hodně odstrašující....

305034

20.2.2014 23:56

RE: do poslední tečky souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 305034

janukovic je blbec, co si mysli, ze kdyz bude ustupovat, tak nazabijou.
Svou neschopnosti a nerozhodnosti znicil celou zem.
Uz davno mel vyhlasit stane pravo a zakaz vychazeni a po uklidneni nove volby.

Je to idiot a taky tak skonci, protoze tahle sber nechce dohodu, chce znicit ukrajinu tak jako kazdy jiny stat drive SSSR a CSSR pocinaje a Libyi, Afganisranem Irakem a egyptem pro zatim konce.

Jak to rikal ten Fichte, Kant a spousta dalsich? Nad vsemi narody sveta se vznasi mocny nepritel, jsou to ...

305040

21.2.2014 9:57

RE: do poslední tečky souhlas

jr222_x 88.?.?.?

Reakce na 305040

"janukovic je blbec, co si mysli, ze kdyz bude ustupovat, tak nazabijou."

Z té věty jsem pochopil pouze první část, a musím oponovat.
Existují 3 možné scénáře.

1.Násilné potlačení protestů
2.Odstoupení
3.Podnikat takové kroky, jejichž důsledkem bude minimum násilí a následné uklidnění situace

Krok 1 a 2 jsou výhodné pro západ. V prvním případě by došlo k vlně násilí na obou stranách, což by v očích západu byl jasný důvod k legitimnímu zásahu (ukrajinská vláda střílí do nevinných lidí, dětí apod). V druhém případě se opět jedná o výhru západu, který by přes nastrčené agenty převzal vládu.

Jediná cesta z této krize je bod 3, podle mého osobního názoru na doporučení z Moskvy.

305066

23.2.2014 18:16

RE: do poslední tečky souhlas

maršal Žukov 85.?.?.?

Reakce na 305040

židé.
Proč to nedokončíš, vole?

305224

21.2.2014 1:14

Bez ohledu na proklamace a s ohledem na Západ měl jednat a pak žvanit...

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 305034

Ten Janukovič je naprostej hňup,nechat to dojít tak daleko a dokonce si nechat zdivočelým davem obsadit atomkraftwerk a nějaká kasárna a nechat si vyrabovat sklad zbraní pro jeden pluk...Z toho může a asi i bude velikej průser.Místo žvanění s pitomci z EU a ztrácení drahocenného času jalovejma výzvama měl vyhlásit vyjímečný stav a všechny důležité uzly státní správy ochránit armádou.
Připadá mi,že tu Ukrajinu řídí na těch nejvyšších postech zrovna takoví profíci a odborníci jako u nás,anebo za časů ožralýho Jelcina v Rusku.Ti jsou vždy to největší nebezpečí....Čím větší vemeno,tím větší nároky na funkce a vejplatu....
Měl tu chátru upozornit,že jak uvidí u nich první klacek,vyfasuje se ostrá munice a bude použita a hlavně na to upozornit ty slavné představitele opozice a jakmile se to stalo, tak je měl okamžitě sebrat a strčit pod zámek.

Vzpomeňte si na r.89,když v Atlantě srazili policajti nějakýho černocha z motorky a namlátili mu.Začlo se rabovat a vypalovat,střílet po policajtech a hasičích a co následovalo.

Ten Janukovič má na tom lví podíl,když si přisvojil velký presidentský pravomoce,má je využívat...

305043

21.2.2014 10:52

RE: Bez ohledu na proklamace a s ohledem na Západ měl jednat a pak žvanit...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 305043

Měl tu chátru upozornit
mohl bys prozradit, emile, jak ta ukrajinská "chátra" vznikla?
jistě, již zde bylo nabídnuto velice přesvědčivé vysvětlení, že se vlastně jedná o jednotky NATO zachvacující sovětské území, o čemž byly příslušnými orgány v ohořelých troskách nalezeny usvědčující doklady, ale pořád by se mohli pochybovači ptát, zda-li ti po evropě otročící ukrajinci ve skutečnosti nejsou vůbec agenti nasazení bruselem a wallstreetem, ale že se jedná o skutečně ukrajinským loutkovým režimem zbídačenou "chátru" plahočící se za prací do těch pochopitelně zlejších částí světa...
no, co je ale opravdu zřejmé, že ten kriminálník spojený s tatarskou mafií říkající si "oligarchie" tam skutečně nevládne, a taky ani nikdy nevládl, spíš se nabízí jiná otázka, na co tam tenhle kriminálník s máslem na hlavě byl vůbec instalován... nebo že by to byl opravdový, ale jen nešťastnou náhodou nedoceněný zástupce zájmů ukrajinských mas?

305069

23.2.2014 13:09

RE: Bez ohledu na proklamace a s ohledem na Západ měl jednat a pak žvanit...

ignorek 89.?.?.?

Reakce na 305043

Janukovič ani nikdo jiný z těch tzv. "elit" nemůže podniknout nic, vůbec nic proti zájmům západu.

Jde o to, že kradli jak straky, všichni co byli u moci, a nejenom na Ukrajině, ale i u nás, a v celé východní Evropě. Není to žádná elita, ale stádo hovad po kolena od hoven. Nakradené si "uložili" na západě, skupovali nemovitosti atd na západě, děti studují na západě i sami vzhlížejí k západu jako na záchranu, když definitivně zplundrují vlastní zem. Takhle jsou pohlupaví, ty "elity".

Jenomže západ, když jde do tuhého, jednoduše a bez uzardění vyhlašuje "sankce" - zmrazení kont, obstavení majetku, trestní stíhání činitelů za "zločiny proti lidu", kdyby chtěli plnit své ústavní povinnosti. Sankce může vyhlašovat OSN, jinak je to sprosté protizákonné vydírání, demokraty to ovšem ani trochu netrápí.

Takže Janukovič či kdokoliv z této sebranky neudělá nic proti zájmům západu a pro zájmy své zemi.

305211

21.2.2014 1:18

RE: do poslední tečky souhlas

pl 46.?.?.?

Reakce na 305034

skúsim trochu objasniť niektoré skutočnosti a skupiny aktérov tohto dejiska na Ukrajine.
Janukovič. Podriaďuje sa mu samozrejme milícia. Takisto na strane milície vystupujú skupiny agresívnych mladíkov, ktorých volajú titušky, a ktorí sú teda platení zo strany klanu Januka.

Milícia, ktorá je bitá, lebo Janukovi je totálne ukradnuté, či zabijú nejakých milicajtov alebo nie, a preto má nervy na hrane - lebo dostáva molotovove koktejly do ksichtu a nemala do veľmi nedávnej doby právo zaútočiť a vyčistiť dejisko boja.

Centrálne námestie, kde vystupujú politici z opozície.
Ale centrálne námestie sú dve odlišné skupiny. Jedna je opozícia, ľudia čo ju počúvajú (obyčajní Kijevčania) a pozvážaní a platení tlieskači, čo tlieskajú na reči opozície.
Druhá skupina sú tí, ktorí spia v stanoch, ktorí chcú skutočne odstrániť mafiána Januka od moci. Tí čo spia v stanoch nemajú totožné ciele ako takzvaná opozícia z rečníckej tribúny, a nemajú záujem podporiť opozíciu, lebo vidia v opozícii rovnakých mafiánov ako Januk, len menšieho významu. Nemajú nikoho za vodcu, chcú len odstrániť bandu Januka. Čo ďalej nemajú ani potuchy.
Tí čo bojujú proti milícii aj proti tituškám. Taktiež platení agrsívni mladíci, ale financie idú z iných strán. Kto ich všetko platí a s akými cieľmi nedokážem presne určiť, ale dve tri skupiny viem identifikovať.
Na námestí preedvčerom horúco rečnil ďalší ukrajinský oligarcha so slovami, že treba odstrániť bandu Januka. Lebo mafián Januk začína násilnou cestou pomocou daňových, represívnych orgánov preberať mnohé firmy veľkého a stredného biznisu. Príde na firmu daňová štátna kontrola a jednoducho povie majiteľovi, že prepíše polovicu firmy na toho a toho, A noví spolumajitelia sú rôzne úrovne z banditského klanu Januka. Moja známa účtovníčka pracujúca na jednej takejto firme mi to presne objasnila. Informácií je dostatok hovoriacich o tomto istom.
Takže bývalý skorumpovaný bandita, ktorý sa stal veľkým podnikateľom miliardárom stráca svoj biznis v prospech nového skorumpovaného banditu z rodiny Januka. Robí sa to po celej Ukrajine, takto násilne preberá podniky aj miliardár Achmetov.
A to znamená, že miliardári z tribúny nepatriaci k rodine Januka prichádzajú o nakradnuté majetky a preto proti Janukovi bojujú a platia týchto agresívnych mladíkov (nemýliť s tituškami). Takže na vrcholovej ukrajinskej úrovni to sú mafiánske vojny ako v Chicago na začiatku storočia, keď nový hlavný mafián sa snaží vytlačiť menšie konkurujúce skupiny
Druhá skupina platených mladíkov (nie titušky) bojujúcich proti milícii je platená úplne jednoznačne západnými službami. Západ sa snaží kontrolovať a riadiť situáciu.
Osobná skúsenosť. Keď som sa minulý rok dostal pracovne do Kijeva, a išli sme cez hlavné námestie, spýtal som sa jedného mladíka, čo vlastne chcú. On že Európu bez víz, možnosť uči...Automaticky kráceno

305044

20.2.2014 23:35

Slava Ukrajině.

Radola 213.?.?.?

Už utíkají.Jako krysy.Žoldáci kremlu a lubljanky.Ta kurva Rybak.S kuframa na Borispole.Unsovci ho hnali zpátky do Kieva.Má podepsat zákony a chtěl by zdrhnout.Do deseti ráno má poslední šanci.A janukovič?Jestli se tomu zkurvysynu podaří zdrhnout,stejně si ho kule nejde ať se schová kdekoliv.UNSO nezapomíná a neodpouští.

305038

21.2.2014 9:45

RE: Slava Ukrajině.

andrej_len 213.?.?.?

Reakce na 305038

ty to mas trosku pomylene z TV
ak sa pripojo ukrajina k EU tak ako krajina skoncila
pozri sa kde je Slovensko a kde Ceska Republika
montovne a poskokovia EU a USA

ako mame krasnu demokraciu , nestojime radu na postrekovane a jedu plne banany a pomarance , aj cestovat mozeme , kolka to krasa
len skoda ze je tolko nezamestnanych co si nemozu dovolit jedovate pomarance a o cestovani mozu len snivat lebo nemaju co do huby

priemysel ? ale kde ze , to sa v eu nenosi , co to v nemecku a vo francuzsku , inac cina
polnohospodarstvo ? ale kde ze
vsetko sa musi dovazat v kvalite zradla pre prasce
vlastne ani to nie , aj prasa musi zrat riadne ak ho chceme vypast

takze ak janukovic neustoji svoju poziciu a vy sa prestaneme pozerat smerom k rusku , tak ste skoncili

prajem ti krasny den
mimochodom skus sa spytat slovakov a cechov ako sa im paci EU fasisticka unia

305065

21.2.2014 17:00

RE: Slava Ukrajině.

Radola 213.?.?.?

Reakce na 305065

A je, hlavně,že vy v tom máte jasno.Nevím na co bych se ptal Čechů a Slováků.Když jsem se na pomezí Čech a Moravy narodil.Abych měl relevantní informace o Ukr. nepotřebuji tv.Ukrajinu znám velice dobře osobně.Nevím odkud čerpáte ty pitomosti co tady píšete a to nejom vy.Podobných brouků pytlíků je vás tady dost.Vám ten mozek nepere Tv ale tato a jí podobné int. stránky..To,že vedou EU komouši o tom není pochyb.Že je nutné ji od zakladu reformovat nebo úplně zrušit a začít spolupracovat od začátku je fakt.Ti Ukr. kteří povstali neumírají za nějakou EU.Jejich cílem je samostatná nezávislá Ukr. jak na východě tak na západě.Já a mnoho dalších Čechů podporujeme naše Kamarády na Ukr. v jejich boji aby jsme ochránili naši Vlast a Ukrajinu od moskevské agrese.Lepší je dát kuli vrahovi na Ukr. než by zabíjel naše občany v ČR.Zásadně se nevyjadřuji k něčemu o čem nic nevím.Nebyl jsem v Lybii ani v Siryi,proto se k tomu nevyjadřuji.Nic o tom nevím,ani z Tv ani z internetu.

305090

22.2.2014 11:45

RE: Slava Ukrajině.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 305090

A čemu se divíte? Všechno, co dělá Západ, je špatně, všechno, co dělá Rusko je dobře, přestože Putin vylezl ze stejné bolševické nory jako Andropov a Jelcin, to nikomu nevadí, hlavně že je na obzoru nový mesiáš/vůdce. Černá a bílá, a už nic ...

305126

22.2.2014 15:29

RE: Slava Ukrajině.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 305090

Radolo,Radolo,ty kluku pitomá.....,já vím,že to myslíš dobře,ale jako vždy jsou u toho takoví vlastenci jako ty a tví kamarádi na Ukrajině za tolik potřebné,"užitečné idioty".Můžete si pogratulovat,že jste vypráskali toho bezesporu zkorumpovaného Janukoviče,který nese i osobní odpovědnost za dění nikoli jen v posledních měsících,ale i za celou dobu své politické činnosti,která mj.vytvořila pro dnešek podmínky.Opravdovou jízdu na tobogánu tví kamarádi na UA,pokud to myslí s tím vlastenectvím upřímě,mají teprve před sebou.Neboť jak se zdá,vítězem klání na UA není "vlastenecky uvědomělý lid",nýbrž lokální a geopolitická klika sionistů....a vaše křišťálově čisté,vlastím oddané a mladé nezkušené duše" byli jimi /soinisty/hanebně a velice šikovně zneužity k provedení špinavé práce v jejich prospěch.Zřejmě,jak konečně je všeobecně známo,vaše hnutí nikdy,ani v minulosti,ani dnes neoplývaly žádnými velkými mysliteli,/nebohý Dolfek od vás viděl nejdál a jak dopad!?/na rozdíl od jevrejů a to dokládá i dnešek,neboť jste si vůbec nevšimli,do jaké míry je to patriotické hnutí infiltrováno a řízeno Mossadem/UA-emigranty do Izraele,kterým se po voj.službě a výcviku z nějakých neznámých důvodů zastesklo po bídném životě na UA?!/.
Jestli se rýsující se prognózy naplní,nebudou to vlastenci,kteří budou vládnout na UA,ale ti "fešáci s kupírovanou oháňkou".Takže tví kamarádi by si měli sbalit buď plnou polní,nebo cestovní potřeby,nebo balíček higienických potřeb do vazby...Takový pro ně bude vývoj,pokud nepochopí správně význam únorového vítězství nepracujícího lidu v UA.Věz,že ani tentokrát lid nezvítězil....a už vůbec ne ten ukrajinský.
Kdybys víc študoval a občas myslel i na to,co se děje okolo a díval se okolo/Sýrie,Líbye,ale i Jugoslávie atd./nemusel jsi se za pár dní i se svými kamarády vlastenci s UA dožít spousty zklamání.Brzy si totiž ten trojzubec a banderovskou fangli budou muset tví kamarádi strčit do prdele a to hodně hluboko....Já vím,co tě napadá a odhaduju,jak nadáváš,ale nech to na čas odležet a pak si můžeme o všem popovídat.....

305141

22.2.2014 15:55

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 305141

Však na majdanu jsou už jen oni, ti jediní ještě nemají a rozhodně stále více s postupem času nebudou mít dobojováno. On jim to takypolák Sikorski řekl jasně, pokud si nesbalí trojzubce a banderafangle tak na ně narukuje už čistě demograticky armáda a budou mrtvi. Roli užitečných idiotů už splnili, takže teď mají určeno místo v noře nebo na krchově.

305143

22.2.2014 16:06

RE: Slava Ukrajině.

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 305141

[cool] [cool] Přesné. Není co dodat.

305145

22.2.2014 19:56

RE: Slava Ukrajině.

emil tituška 85.?.?.?

Reakce na 305141

emile, emile, nemusíš hned věřit všemu, co plácne nějaká nosatá v televizi, na světě neni jenom ČT...
http://www.youtube.com/watch?v=zBnyNqsTmgo (6:35)
http://www.youtube.com/watch?v=IcoSQybX_JQ
možná ty dvě elektronky ti stačí na mudrování na Z., ale do chápání bude potřeba zapojit ještě něco navíc.[mrknutí jedním okem]

305154

22.2.2014 23:03

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 305154

jj UNA má nyní své "slavné" dny. Finále. Impérium ji právě přeřazuje z kolonky naši bastardi na černou listinu určených k likvidaci. Oddálit to může jen případná občanská válka na UA, to by mohli jako užiteční idioti ještě chvíli fungovat.Přesně jak to píše výše Emil, myslitelé se mezi nimi nenachází, nakonec je to vidět i ve vámi postovaných videích.

305163

23.2.2014 10:05

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 305163

a kde je psáno, že do křesel usedají největší myslitelé, v "protokolech"? [smích]
ještě nedavno tu byl jistý užitečný myslitel oslavován, jako veliký francouzský komik, hrdina a odbojář a pár článků na to se tu dozvídám, že se jedná o užitečné idioty, tak jak je to?
http://en.wikipedia.org/wiki/Alliance_of_European_...
někdo je možná užitečný idiot a někdo třeba jen prostý ohlouplý rusofil...

305190

23.2.2014 11:11

RE: Slava Ukrajině.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 305190

No..,máte-li na mysli toho "Mr Quenelle" a dáváte-li ho do jednoho ranku s Banderovci,musím s lítostí konstatovat,"že ani Vy nejste žádný IL PENSIERO......" [oči v sloup]

305200

23.2.2014 15:04

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 305200

emile, emile, oni v jednom ranku jsou a zcela sami a dobrovolně, jenom tvoje rusofilní elektronka radostně reagující na putina to jaksi nebere...
http://www.dailymotion.com/video/xb9dcu_le-front-n...
http://www.lexpress.fr/actualite/politique/le-pen-...
http://www.rtl.fr/actualites/info/politique/articl...
http://seansrussiablog.org/2014/02/07/interview-dm...
můžeš kroutit očima jak chceš (spíš nad sebou), ale to je asi tak všecho, co ty s tim naděláš...[smích]

305217

23.2.2014 18:47

RE: Slava Ukrajině.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 305217

1.Nevím,proč k tomu ranku pleteš Putina a nějaké rusofilství..?

2.Zřejmě ti vztek vehnal moc krve do tváře a vidíš vše moc rudě,
já zatím ještě rozlišuju mezi -antisemity a
-antisionisty a jsem

přesvědčen,že je mezi nimi obrovský rozdíl..... [mrknutí jedním okem]

305228

23.2.2014 20:37

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 305228

no já vidím, že nevíš, stačí být věřící a ostatní mě nezajímá...
stejně jako ten saker, co se tu objevují jeho "analýzy", totiž pokud se to děje u frantíků, je to hurá, ale pokud je to na "ruském" dvorku, je to fuj, a to je ten rozdíl... přeci "osvoboditel od židovského jha" je tu kremelský spasitel, tak se to má sehrát, a komu se to nelíbí, to je žid, kryptožid, sionista a "užitečný idiot", tak nějak zní pravidla, ne? [mrknutí jedním okem]

305232

23.2.2014 21:24

RE: Slava Ukrajině.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 305232

Je evidentní,že "já o voze a ty o koze".
Tak znova,....zamysli se ty prvoku nad významem slova "ANTISEMITISMUS" a "ANTISIONISMUS" co tyto pojmy znamenají!
Napovím ti,není to to samé!!! A netahej do toho Putina,já ho tam taky netahám.Já vím,že Rusko nemáš rád a všechno,co je odtamtud a je mi to jedno,ale nepleť to sem.
A abychom našli vzájemné porozumění,napiš mi raději,co obě slova v tvých představách znamenají,anebo jak chápeš jejich význam.....
a nebudeš-li s tím schopen pohnout,použij třeba"Orákuluum,
co nelže "/někteří si to myslí/.

305236

23.2.2014 22:43

RE: Slava Ukrajině.

emil tituška 85.?.?.?

Reakce na 305236

emil robot říká:
Jestli se rýsující se prognózy naplní,nebudou to vlastenci,kteří budou vládnout na UA,ale ti "fešáci s kupírovanou oháňkou"
tím myslí koho, mohamedány?
až musel přijít šéf výzvědné služby,který byl profík a měl na rozdíl od starého ožraly přehled a vůli.První co následovalo bylo to,že začal židovské oligarchy a jejich nastrkané kamarády ve vládě,honit jak nadmuté kozy a když se cukali,tak je zavřel.Jinak to udělat ani nemohl,tím na chvíli zachránil Rusko
koho tedy vyhnal kremelský spasitel... já vim, vlastně "sionisty"
A netahej do toho Putina,já ho tam taky netahám
já vím, že robot "šéfa výzvědné služby" do toho netahá, on tam prostě vždycky tak nějak spadne
tak proč si vlastně robot naříká? nad jevreji (jasně, chápu, "sionisty" ) a pokračuje
/nebohý Dolfek od vás viděl nejdál a jak dopad!?/na rozdíl od jevrejů a to dokládá i dnešek,neboť jste si vůbec nevšimli,do jaké míry je to patriotické hnutí infiltrováno a řízeno Mossadem
takže převrat provedli kryptojevrejové (chápu, tak tedy "kryptosionisté" )... a tohle info se vylíhlo kde, asi v emilově plechovce...a důkaz je nejspíš to, že byl vyhnán janukovič...
a koho že vlastně ten janukovič zradil, že ho museli kryptosionisti tvářící se jako ukrajinci (kdoví, jestli tam nějací ukrajinci vůbec byli [mrknutí jedním okem]) tedy tak hanebně vyhant? prozraď to robotí tajemství

305237

23.2.2014 23:26

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 305237

[chechtot] Hele netrapte se, je to složitější jak formulka Jana Tleskače na vytažení ježka s klece. [cool]

305238

24.2.2014 0:18

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 305238

hele, co ty víš o mém trápení nad funkčností robotů...

305240

24.2.2014 1:05

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 305240

Kde máš Pinokia? [mrknutí jedním okem] Tak zlobí, nebo ne? [smích] Mimochodem než jsem byl odejit, tak normovač který se posléze stal šéfem jediných po jednom na směnách pravých seřizovačů mne podezíral že u dvou menších mašin dělam čachry v programech. Ale při jeho mládí a protekci a vzhledem k tomu že dnešní maturanti by se nevyučili jsem ho asi urazil k čemuž se zázračně dopočítal, když jsem mu řekl že mašinky si přes společný server přehazují data programů i s odlišným nulovým bodem 3. os což při svém vzdělání odmítnul a byl jsem za hajzla. Větší stroje měly nadupanější prostor na ty přednastavené funkce stovek programů k diskrétním výrobkům a nedělili se o rozum jako ty dvě hajtry se společným datovým úložištěm. Problémy dělají jenom lidé a poněkud zvláštně navíc ti chytří pro které je nula u všech stojů na stejným místě a mývají nadupáno, (tam by se museli přepočítat korekce a konstanty, kdyby se vědělo který program na kterém stroji běžel dobře a byl tam nastaven) možná i v nosu s kandidaturou na přídavek. [cool] Holt kdyby na to přišel tak jsem byl jako za á, zrovna tak jako za b 0- [překvapení]

305242

23.2.2014 11:22

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 305190

Tady je nějaké rusofilství irelevantní. Řeknu vám to tedy jinak,
s tímto http://www.hrebenar.eu/2014/02/v-kyjevske-mestske-... běžte do prdele. A s tímto http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1503-... rovnou do hajzlu. Verstehen Sie !

305201

23.2.2014 15:28

RE: Slava Ukrajině.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 305201

tak pán sem postne odkaz a pošle mě s nim do prdele? to je dobré [velký smích]
totiž potom jediné vysvětlení pro evidentní nekonzistenci "altermédií" je jakási jejich podivná slabost v kolenou co se týká putina... tedy nemusí to být hned rusofilní, ale může to být dost dobře putinofilní

305218

23.2.2014 18:33

RE: Slava Ukrajině.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 305201

To máte pravdu,že tu je nějaké rusofilství irelevantní.Tohle je jasná věc a ukazuje na naše podporovatele opozičních "demokratů",z řad našich čelních politiků co jsou ve skutečnosti za pokrytecká hovada,včetně Schwarzenberga,Kocáby,min.zahr.věcí Zaorálka atd.Zřejmě jim ještě nijaký ze soudních znalců z problematiky politického extremismu nestačil vypracovat posudek.U nás by hned poslali zásahovku jen kdyby se někomu při projíždění cigánskou čtvrtí omylem postavilo péro,což by považovali za hajlování,nebo k útoku nachystanou baseballovou pálku a na nic by nečekali,ale tady nás soc.dem. MZ Zaorálek přesvědčuje,že špatně vidíme,anebo jsme ty symboly pochpopili nesprávně....Jsem zvědav,jak se ti kriplové budou z té blamáže "vykecávat....."

305227

22.2.2014 23:30

RE: Slava Ukrajině.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 305154

Nic,o čem bych nevěděl ta videa neříkají...a jak jsem už napsal výše:"za čas si o tom popovídáme"....

PS:"to plácání nosaté v ČT" jsem neviděl,poslední televizi jsem před cca třemi lety vyvezl do sběrného dvora....

305168

21.2.2014 1:19

pokracovanie

pl 46.?.?.?

On že Európu bez víz, možnosť učiť sa v EU. A ja že kto mu na to dá peniaze? V tom okamžiku po mne vyštartovala baba, ktorá vytiahla nemecký pas, lámanou ruštinou na mňa začala kričať že som platený provokatér. Ale keďže bola jednoducho blbá, nechtiac v tom kriku priznala, že ona spolupracuje s nemeckým konzulátom, že prišla z Nemecka vysvetľovať, ako bude Ukrajincom dobre bez víz, ako sa budú zadarmo učiť po celej Eu. Hlúpa hus, ktorá priznala že pracuje pre Nemecký konzulát. A ja som podľa nej agent provokatér. Dostal som sa do jej kontolovanej časti námestia, ktoré kurýrovala. Potom mi jeden miestny obyvateľ zo stanu povedal, že tam stále agituje už mnoho dní, že taká je jej robota v tejto časti námestia.
Ďalej sú samozrejme medzi oddielmi bojujúcimi proti milícii rozmiestnení príslušníci tajných služieb Ukrajiny, ktorí sami prilievajú oheň do konfliktu, smerujú útočníkov na potrebné miesta - typická snaha infiltrácie agresorov políciou.
ďalej sa objavuje mnoho informácií o cudzích štátnych príslušníkoch, ktorí sa týchto bojov zúčastňujú.
taktiež sa objavuje mnoho informácií, že priamo na námestí sú príslušníci amerických tajných služieb. Mám hlúpy ksicht, a túto informáciu mi vtedy priznal jeden miestny človek zo stanu - že pozri sa, hentí dvaja sú americkí výsadkári, ak k ním niekto príde, budú hovoriť po anglicky. Obaja chlapíci boli robustní tridsiatnici, v máskačoch ako veľká časť tej časti námestia kde som zrovna náhodou bol a po hodine pokecávania som počul, ako ich oslovili naozaj v angličtine.
taktiež je veľa informácií, že veľké skupiny vycvičených ľudí sú pripravené nastúpiť do boja s milíciou. Nie žiadni agresívni platení mladíci, ale cvičení položoldnieri aj ukrajinskí, aj cudzinci.
No a tie skupiny platených mladíkov, či už titušky platení Janukom, alebo radikáli platení západom a protijanukovskými oligarchami - to sú samostaná kapitola. Sú zvážaní do Kijeva, väčšinou je to agresívna spodina, ktorá si chce udrieť do kohokoľvek a ešte to mať zpalatené. A rovnaké charaktery sú na oboch stranách barikády. A v moment keď nebojujú s oponentami, tak sú to len agresívne tlupy chuligánov, ktorí robia bordel v celom meste. Ak niekto z obyčajných občanov dostane večer na hubu, a podporuje Januka - tak druhý deň sa dočítate že radikáli zbili občana. Ak dostane na hubu odporca Januka, tak sa dočítate že ho zbili titušky. A je dosť možné, že v oboch táboroch aj titušiek aj radikálov sú priatelia z jedného domu, len zaplatení rôznymi verbovačmi. A ktorí si večer udrú do kohokoľvek.
Ohľadom strielania.
Strelbu potrebuje západ, aby dostal k moci nového povolnejšieho hlavného banditu, aby potom od nového banditu mohli nadnárodné spoločnosti rýchlejšie prevziať alebo zadarmo kúpiť infraľtruktúru Ukrajiny. Lebo nový bandita sa bude musieť odvďačiť svojim americkým pánom.
A zároveň západ tro...Automaticky kráceno

305045

21.2.2014 1:21

pokracovanie 2

pl 46.?.?.?

A zároveň západ trochu podserie Putinovi jeho možnosti a ukradne Putinovi a jeho klanu vplyv nad mnohými ukrajinskými závodmi a odvetviami. Takže na najvyššej svetovej úrovni je to obyčajný konkurenčný konflikt.
Ukrajinci ako takí nie sú podstatní ani pre januka, ani pre miliardárov protijanukovských, ani pre rusov, ani pre svetové nadnárodné spoločnosti a ich pánov.
A ďalší problém Ukrajiny sú milióny samotných Ukrajincov, ktorí kradnú rovnako ako Januk, ale samozrejme len v menšom rozsahu. A ktorí Janukovi len závidia že toľko nakradol a oni nemôžu.
A tí malí ukrajinskí mužíci nezaujímajú nikoho na svete, tí len dostávajú po chrape z každej strany, od každého účastníka konfliktu. A či ich bude okrádať januk, alebo američanmi platená trojopozícia, alebo Timošenová, alebo milirdári oligarchovia - tým je to úplne jedno
a kto striela do ludí? aj medzi tituškami sú zbrane u agresívnych debilov, aj medzi radikálmi sú zbrane, aj milicajti už začali strielať. Mŕtvych sú už desiatky, pomerovo skoro rovnako aj medzi milíciou aj medzi ich protivníkmi. Vaščinou sp zastrelení nie z milicajtských zbraní, ale z polovníckych a z pištolí. Takže kto má zbraň, niekde strelí. A koho nakoniec trafí tak to je jedno. Západ potrebuje krv, preto ho nezaujíma kto striela, západ chce len aby Januk odvolal milíciu. A čo potom? Potom tie agresívne tlupy mladíkov sa postarajú a začnú sa problémy po celej krajine, ak ich už polícia prestane kontrolovať.
A celý Kijev je ticho, bojuje sa na dvoch troch miestach pri vládnych budovách. panika u občanov samozrejmá, ale každý chodí do práce napriek tomu že niekde v centre sa striela. A aj Kličko a politici rečnia na hlavnom námestí, a 500 metrov od námestia zomierajú ľudia.
Na námestí ticho, počuť strelbu, ale už si ľudia zvykli. Strielajú, no a čo.
Občianska vojna? To ako si ju predstavujete. Niečo na ten štýl, že Bratislavčania pôjdu do Košic strielať košičanov a naopak?
Agresívne tlupy chuligánov robia bordel, lebo sú platení všetkými stranami konfliktu, občania jednotlivých miest alebo mestkých častí začínajú zvolávať zhromaždenia miestnych obyvateľov na svoju obranu pred týmito banditami.
Nikto v Kijeve nechce a ani ho to nenapadne že by mal ísť bojovať proti obyvateľom do nejakého mesta na západnej hranici, nikoho z Užhorodu nenapadne, že by mal ísť bojovať proti obyvateľom Donecka.
Esperti píšu kopu pičovín o možnej občianskej vojne, a občanmi nazývajú agresívne zoskupenia vyjdrujúce sa na televíznej obrazovke, ako oni nenávidia rusov. Niečo také, ako keď vyholená hlava hovorí, že nenávidí pankáčov a expert z toho usúdi, že sa začne občianks vojja, lebo v Blave žije veľa vyholených hláv a v Košiciach žije veľa pankáčov.
Nikto z Ukrajincov nebude v žiadnej občianskej vojne bojovať, každý bude chrániť iba vlastnú prdel. Ale ak amerika dá pokyn tým svojim plateným žoldnierom a položoldnie...Automaticky kráceno

305046

21.2.2014 1:32

pokracovanie 3

pl 46.?.?.?

Ale ak amerika dá pokyn tým svojim plateným žoldnierom a položoldnierom začať strielať, tak budú obrovské nepokoje a budú to vydávať za občiansku vojnu. Ale občania už vytvárajú kolektívy miestnych obyvatelov, ktorí budú len brániť svoj dom proti každému zmrdovi, lebo chápu že na nich nezaútočí žiadny obyvatel iného mesta ale len dovezený do mesta bandita alebo platený žoldnieri.
Ukrajinci už tiež chápu, ako vznikla vojna v Sýrii, a kto ju platí. Aj tu sa už otvorene hovorí o tom, že celé divadlo je len nová farebná revolúcia platená západnými elitami a snahou vyvolať na Ukrajine konflikt a prebrať jej ekonomiku. A chápu, že tí traja čo sa vydávajú za opozíciu sú len nepriateľskí agenti pre každého obyčajného ukrajinca. A chápu, že ukrajinskí oligarchovia sú rovnakí mafiáni ožobračujúci každého rovnako ako januk, len v menšej miere.
Východisko zo situácie s tými aktérmi konfliktu, ktorí sú v súčasnosti na scéne pre obyčajného ukrajinca neexistuje.
A to že sa západná a východná ukrajina nemajú radi, to je niečo na úrovni bratislavy a východňárov. Ale ešte som nevidel žiadnu bitku blaváka s východniarom kvôli tomu, že jeden je blavák a druhý východniar. Možno preto, že nie som ani jedno ano druhé.
Ale žiadna občianska vojna medzi západom Ukrajiny a východom nebude, lebo nebude mať kto bojovať, ani keby ukrajincov párom koní do tej vojny ťahali.
A že budú niekde horieť nejaké autá, alebo v nejakom meste dajú do huby občanovi iného mesta? To je aj teraz, po hube dávali aj pred rokom aj pred piatimi a desiatimi. Len sa nepísalo v novinách, že v ktorom meste dostal po hube obyvateľ ktorého iného mesta. N a teraz sa zamerajú na to, kto a kde po hube dostal, a už budete videť informačnú vojnu v priamom prenose
Dobrú noc

305047

21.2.2014 4:00

RE: pokracovanie 3

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 305047

S tym co si napisal - SUHLAS. Je potrebne na to pozerat triezvo a nenechat za seba rozmyslat zidomedia.

S kolegami vyssie sa tiez zhodnem, ze Janukovic je idiot. Seriou zlych rozhodnuti - resp. necinnostou a v podstate pohrdanim ozbrojenymi zlozkami, ktore chranili aj jeho mafiansku prdel a nastavovali vlastne tela proti banditom na uliciach to dostal to takmer patoveho stavu, ktory vyusti do totalnej prehry. Na Ukrajinu si uz brusi zuby zapadny predator a Janukovic sa zatial vyskieral v Soci. Je to proste debil, ktory nema na to, aby stal v cele krajiny. Aj ako vrchny velitel ozbrojenych sil je prizdisrac a velitelstvo armady sa mu nemalo doprosovat, ale mali ho rovno odkraglovat a zjednat poriadok v krajine.

305051

21.2.2014 10:13

RE: pokracovanie 3

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 305047

Váš komentář je dobrý, vysvětluje mnohé. Není možné hodnotit události na Ukrajině pouze z jednoho úhlu pohledu. Co ve vašem komentáři chybí je utajená a cílená činnost tajných služeb západních zemí. Známe pouze povrch ledovce. Viz telefon pí.Nuland: fuck the EU. Avšak tyto informace jsou dostupné pouze úzkému okruhu lídrů. Takže s vaším komentářem souhlasím na 100%.

305067

21.2.2014 8:47

nie -

timur 85.?.?.?

najhoršie je si myslieť o niekom, že je hlupák, rozhodne nie je, má svoju víziu a vie kam mieri, možno chráni seba, a možno je tlačený inými, áno je to boj ľudí, ktorí majú svoje záujmy, ale rovnaké to bolo a aj je na Slovensku a v Čechách, tam mal svoje záujmy Siemens, Heineker, a iní, ľudia? - verili že im z toho dačo kvapne, trochu možno, a podliakom a vykrádačom - bože koľko ich je, došlo že môžu, teraz, v chaose, v kriku keď nikto nič nepočuje a má strach, až sa to utíši, padne prach, tak sme zistili, že politické okovy nahradili okovy ekonomické, a tie sa už striasť pokojne nedajú - a tak tu máme Ukrajinu, kde politiku nahradzuje ekonomika - a hlad ...

305060

21.2.2014 9:01

Na Ukrajině se to ale pěkně sešlo...

michalll 82.?.?.?

Samozřejmě těch důvodů proč se tam dějou tyhle zvěrstva je několik a není jednoduché říct, že za to může pouze jedna strana.

Nepochybně se na Ukrajině hraje další geopolitická hra, anglo-saské imperium versus jeho největší nepřítel Rusko. Není pochyb, že scénář který se dnes na Ukrajině děje je až nápadně podobný tomu jak začínala syntetická "revoluce" například v Libyii či Syrii. Provedení je navlas stejné a proto není těžké dohledat jednoho z hlavních hráčů v této hře. Ostatně 5mld. investovaných do tzv. "demokratizace" Ukrajiny hovoří za vše.

Jenže to není vše. Samozřejmě své zájmy na jedné či druhé straně barikády mají i ukrajinští oligarchové. I zde lze vystopovat další financování radikálních skupin a extremistů. Mafián Janukovyč s jednou partou oligarchů na jedné straně, na straně druhé ta stejná parta mafiánů dožadující se svého lupu který jim Janukovyč a jeho boys kradou.

Do toho všeho přimíchejte samozřejmě nasranou a zbídačenou ukrajinskou populaci a máme tady vysoce výbušný koktejl.

Co se dá s tímhle dělat?
Za prvé by se měl Janukovyč jako prezident konečně rozhoupat a ukončit tenhle chaos, klidně i za použití armády. Mám za to, že radikální část na Majdanu stejně už nikdo nekontroluje.
Za druhé by měl vypsat předčasné volby.
Janukovyč stejně tak jako Kličko a další aktéři této frašky by měli okamžitě odejít z veřejného života.
Řešením je i možnost Ukrajinu prostě rozdělit. Každá oblast si v referendu vybere kam chce směřovat.
Nakonec by to dopadlo tak, že zchudlá západní část s banderovci pujde do zbankrotované EU a bohatý východ se přikloní logicky k Rusku.

PS: Co z toho všeho plyne pro nás? Ukrajina znovu ukázala, že korporátní media jsou už jen čistou propagandou. Je to velmi znepokojující jev, který bohužel lidé akceptují jako normu. Přitom se jedná o jeden z hlavních příznaků nesvobody.
Druhý velmi alarmující jev je celkový přístup prozápadních politiků k demokratickému principu. Podpora extremistů a barevných revolucionářů jenom dokazuje, že tito lidé o demokracii pouze žvaní. Smutné.

305062

21.2.2014 19:30

RE: Na Ukrajině se to ale pěkně sešlo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 305062

To s tou armadou by slo za normalnich okolnosti, ale v teto situaci by to mohla byt nebezpecna chyba - kdovi kolik vrazdicich zoldaku uz je na Ukrajine zapadem alokovano a kolik maji zbrani. Mozna jedine na co cekaji je scenar:

Janukovic posle armadu -> vrazdici komanda zacnou plosne masakrovat civilisty -> zapadni lzidomedia to svedou na Janukovice a jeho armadu -> podpora pro intervenci NATO nebo alespon "stabilizacni sily OSN", tj. pokus o Jugoslavsky ci Syrsky scenar. Nebo alespon nejake ty sankce v OSN, ruzne rezoluce...ala Irak, a i Putin bude muset byt zticha aby nevypadal jako ten osklivy co podporuje zle diktatory.

Asi nejlepsi bude vyhrat valku nervu a postupne tajnymi sluzbami vyradit ridici struktury tajnych sluzeb zapadu na uzemi ukrajiny, a ziskat podporu sirokeho obyvatelstva nejakymi rozumnymi lidem uzitecnymi reformami (ala Belorusko). Pak scenar "utlacovani ukrajinci hrdine bojuji proti zlemu diktatorovi" bude natolik smesny ze (dese??)tisice zapadem najatych vrahu bude k nicemu, a bez organizace a masivni podpory zapadu nebude problem je zpacifikovat milicemi.

A pak samozrejeme vykopnout a zavrit velvyslanectvi vsech zemi co se na tom puci podilely [smích]

Alternativne lze hrat vabank a naopak masivne nasadit armadu hned a vsude, a rychle odstranit a rozrusit vsechna zoldacka seskupeni i jejich organizatory. To chce ale detailni znalosti o jejich rozmisteni a taky poradnou odvahu kterou asi Janukovicovo banda nema.. to uz holt neni takova lace jako buzerovat bezbrane obcany a statni sikanou vyvlastnovat podniky konkurence...

305093

21.2.2014 12:14

janukovic

pa29so 85.?.?.?

11:40 Bývalý šéf armády Vladimír Zaman dnes vyhlásil, že keď 19. februára dostal príkaz nasadiť vojakov proti demonštrantom, odmietol ho vykonať. Janukovyč ho následne odvolal.

305073

Příspěvků: 40

20.02. 23:00 joj  do poslední tečky souhlas
20.02. 23:56  RE: do poslední tečky souhlas
21.02. 09:57 jr222_x  RE: do poslední tečky souhlas
23.02. 18:16 maršal Žukov  RE: do poslední tečky souhlas
21.02. 01:14 Emil Robot  Bez ohledu na proklamace a s ohledem na Západ měl jednat a pak žvanit...
21.02. 10:52  RE: Bez ohledu na proklamace a s ohledem na Západ měl jednat a pak žvanit...
23.02. 13:09 ignorek  RE: Bez ohledu na proklamace a s ohledem na Západ měl jednat a pak žvanit...
21.02. 01:18 pl  RE: do poslední tečky souhlas
20.02. 23:35 Radola  Slava Ukrajině.
21.02. 09:45 andrej_len  RE: Slava Ukrajině.
21.02. 17:00 Radola  RE: Slava Ukrajině.
22.02. 11:45 mtk  RE: Slava Ukrajině.
22.02. 15:29 Emil Robot  RE: Slava Ukrajině.
22.02. 15:55  RE: Slava Ukrajině.
22.02. 16:06 co na tom záleží  RE: Slava Ukrajině.
22.02. 19:56 emil tituška  RE: Slava Ukrajině.
22.02. 23:03  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 10:05  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 11:11 Emil Robot  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 15:04  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 18:47 Emil Robot  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 20:37  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 21:24 Emil Robot  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 22:43 emil tituška  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 23:26  RE: Slava Ukrajině.
24.02. 00:18  RE: Slava Ukrajině.
24.02. 01:05  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 11:22  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 15:28  RE: Slava Ukrajině.
23.02. 18:33 Emil Robot  RE: Slava Ukrajině.
22.02. 23:30 Emil Robot  RE: Slava Ukrajině.
21.02. 01:19 pl  pokracovanie
21.02. 01:21 pl  pokracovanie 2
21.02. 01:32 pl  pokracovanie 3
21.02. 04:00 Trust no One  RE: pokracovanie 3
21.02. 10:13  RE: pokracovanie 3
21.02. 08:47 timur  nie -
21.02. 09:01 michalll  Na Ukrajině se to ale pěkně sešlo...
21.02. 19:30  RE: Na Ukrajině se to ale pěkně sešlo...
21.02. 12:14 pa29so  janukovic

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 75 čtenářů částkou 16 472 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 1

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 1

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Neobvykle kvalitní článek na Lidovkách: konečně si začínají všímat teroru politické korektnosti10.08.19 11:14 Česká republika 1

Dnes vrcholí teplý týden pochodem hlouposti10.08.19 10:30 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,75 Kč
Libra
28,20 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,73 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,93 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 133,65 Kč
1 unce stříbra
397,10 Kč
Bitcoin
239 531,71 Kč

Poslední aktualizace: 17.8.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 125