Diskuze k článku

Strašidlo francouzského režimu

Příspěvků 64

15.1.2014 3:22

Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz, se narodi kralickove,tak prvnich deset dnu jsou komunisty,nez prohlednou, S lidmi je to same,radeji nez premyslet je lepsi premyslive lidi napadnout ze sve pozice (hlouposti)lenosti a agresivity,jak rikal Jan Masaryk,: Mysleni boli.Takze,v malem prikladu je to same s lidma,jako s temi kralicky. nomenklatura, elita,politicky hostapleri se citi napadeni,pokud ,verejnost dostane nekde maly stouchanec,aby premysleli o vecech kolem nas,nekdy,tomu elita da podnet a i za ten podnet,reakci na nej,lidi tresta.
Francousky president Francoins Hollander, prohlasi,ze je zionista a ovsem podle toho jedna a ADL,kdysi,oznacena za terroristickou organisaci je mu dobre znama.Hollander,ma milostne pletky,takze,vice lidi cte milostne pletky,nez jeho zionismus, na Zvedavci jsme meli clanek "Francois Hollande,sionista na veky,nakonec pres vodu "Cameron declares himself a Zionist" napsal JERUSALEM POST,cili,Cameron se hlasi k zionismu take,levicovy politik strany prace v Britanii je zidovskeho puvodu,nebo,lepe chazarskeho,je Ed Miliband-stein,ale moc nekrici,nechce odpovidat na otazky verejnosti,jako v pripade Camerona :"Israel friend of yours,Mr.Cameron.
http://www.presstv.ir/detail/2014/01/11/34498/israel-friend-of-yours-mr-cameron/
Mnohem drive,politika Britanie byla rizena opet,tak zvanym zide, Jack Straw-stein,a tak PRESS se pta: Understanding Zionist new world order.
Protejskem k porozumemi,jak je tento svet rizen z pozadi,je stat Israel samotny,kde i cerni zide jsou vyvazeni zpet do Afriky,kde,zahranicni delnici nesmi mit pohlavni styk s zidovkama i tem je zakazano snatek s cernym zide,Evropa jde opacnou cestou jak Israel pod vedenim vselijakych verjenych a i tajnych zionistu ve vedoucich funkcich jakoby na prvni pohled krestanskych statu.Vzpomenm eVaclava Havla a jeho prvnich poradcu,vsichni tak zvani zide.
Cili,zidovsky vliv je vsude,jen cist z jejich vlastnich stranek:In Ukraine protests,young Jews are marching with ultranationalist.
Israeli Rabbi Says Jews Should Rejoice That Europe Is Losing Its Identity."
There shall be notremnants and survivors from the impurity of Christianity.

http://immigration-globalization.blogspot.com,au
Nakonec ,prava vlada zasedala v Budapesti pod nazvem Svetovy zidovsky kongres zaseda v Budapesti-ten,samy kongres jez 24 brezna 1833 vyhlasil valku Nemecku
Nekdo pise v pridavcich o nabozenskych fanatikach (Hestroy),tak,at s epouci"Top settler rabbi arrested for allegetion inciting to kill not - Jews
www.haarez.com/news/national/top-settler-rabbi/arrested-for.......

302574

15.1.2014 4:11

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 302574

Vložený obrázek
Nekterym lidem se to musi rici,tak zvane "po lopate".
Nakonec samotni,tak zvani zide,nam reknou vic nez nasi vlastni politici,na ne ,vubec neni spolehnuti a o nasem tisku,ktery neni nas,jak by smet.
Vložený obrázek
Mimochodem spionaz,pres denni tisk.probehnul celkem klidne,lide, nevzali na vedomi,ze osobni svobody jsou uz snem,nejaka Magna Carta se ztratila v dejinach lidstva,byl nastolen rezim"jedne svetove vlady.
To spread their war agenda, neoconservatives could rely of Rupert Murdoch’s powerful News Corporation, which owned 175 written publications selling more than 40 millions newspapers each week, and 35 TV channels reaching 110 million viewers on four continents. En 2003, all of them were in favor of the war against Iraq. Murdoch is a friend of Ariel Sharon and a loyal supporter of the Likud party. He is also close to Tony Blair, who is the godfather of one of his children.
-----------
Richard Perle is a traitor. There’s no other way to put it”, wrote journalist Seymour Hersh in The New Yorker (March 17, 2003), referring to his lies about Iraq. Perle responded by calling Hersh, on CNN, “the closest thing American journalism has to a terrorist”. In 1970, the FBI caught Perle transmitting to the Israeli ambassy classified information obtained from Hal Sonnenfeldt, member of the National Security Council. Perle also worked for the Israeli arm firm Soltam, before advising the Israeli Prime Minister.

302575

15.1.2014 8:25

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 302575

neučastného pozorovatele udivuje židovská arogantní přezíravost.Je to poněkud NEINTELIGENTNÍ,vzhledem k vesmírné energii příčin a následku..Kdo si dá prácičku s dějinami holocaustu a kolik jich bylo a PROČ,tak má jasno. [oči v sloup]

302586

15.1.2014 10:37

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

slak 77.?.?.?

Reakce na 302586

Nemají snad skutečný cíl archeoantihumanismus ve správě boje proti terorismu, kdy tedy pozorovatel nemůže nikdy pochopit čím jsou tkz "teroristi" a jak je neterorizované vše v okolí, potažmo cokoli. [překvapení] [chechtot] [mrknutí jedním okem] Pak si mohou kolikatitulovaní chtíčem zakládat knihovny sebraných spisů a nechat si tleskat od nábožně vytržených z ikon chápání nepochopitelnosti. [velký smích] [cool]

302597

16.1.2014 22:28

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

PetrM petrmarkl (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 302597

Plnej souhlas. Komunismus jsem moc nezažil, ale v televizi nebylo tolik násilí, pořady měli politický podtext, ale i snahu lidi poučit a naučit, ukázat.Děckám se ve škole věnovali, když byl problém mohl učitel zasáhnout bez toho, aby se bál, že ho obviní z násilí, malý děcka učí o jejich právech, ale neříkají jim, že mají i povinnosti. Nějaké autority zde nejsou, pokud se někdo, kdo by mohl být objeví, hned ho umlčí. Byl bych pro, kdyby se zde tahle zlodějsko kolaborační politika propadla ve smetišti dějin a nastolil se systém, který je aspoň o 50 % prospěšnější veřejnosti, nevadilo by mi platit i vyšší daně, nevadilo by mi přispívat na důstojnost postižených, důchodců, dlouhodobě nemocných, ale za podmínek, že to co stát vybere rozdělí na věci, které mají opodstatnění a smysl,ne mezi zloděje a korupčníky, v tomto případě je škoda každé koruny, kterou stát dostane. Na zlodějiny, korupci, a úplatky, placení nesmyslných plateb různým organizacím, které nevytváří žádné společenské hodnoty, menšiny, které jen parazitují, vysávají a jsou z velké části jen rozbuškou do budocnosti.Na to mají politici prostředky a najdou je vždy,ale na věci, které jsou podstatné na to nikdy nemají a ožebračují vlastní voliče, spoluobčany.

Být poctivě pracujícím člověkem platícím daně, vychovávajícím děti, být prostě těmi, kdo posouvá budoucnost naši země dopředu ty likvidují a perzekují. To je naš a evropská, světová politika útlaku, korupce a bezedné žumpy.

Jak říká jeden známý,když máš zaměstnance, kterej nic nemá, kterej nic nepotřebuje, je mu jedno jak žije, těžko ho donutíš něco dělat, nemají mu co vzít, nemá o co přijít, nemá pro co žít, tak proč by se snažil. A tohle platí i na klasickej život v této zemi,jen s tím, že paraziti jsou podporováni a chráněni.ale co až hostitel parazita bude vysán, pak zemře i parazit nebo se posune někam dál, třeba do další východní země, kde neví co je EU a co je čeká. Snad se tomu ubrání a pro těch pár pozlátek si nenechají diktovat jako my.

302696

23.1.2014 12:01

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 302696

Já si dovolím ty pozitivní dřisty o komunismu doplnit z osobní 30ti leté zkušenosti:
Nepřišel jsi povinně mávat mávátkem na 1. máje - měl jsi problém
Nepřišel jsi k volbám, kde´s volil jedinou kandidátku jediné strany - měl jsi problém
Pustil sis někde nesouhlasně hubu na špacír - vysoká pravděpodobnost, že tě brzy navštíví tajní z STB.
Pustil sis nesouhlasně hubu na špacír veřejně - basa
Celá země omotaná kolm dokola ostnatými dráty, nedalo se pomalu nikam cestovat - ani do Polska se nesmělo, protože tam byli moc kontrarevolučně naladění
Obchodní síť v podmínkách permanentního nedostatku a omezeného sortimentu-všude na všechno fronty. Mandle a arašidy k dostání jen před vánoci, ananas jen v konzervě
Města se pomalu rozpadala na prach nebo byla nahrazena panelovými sídlišti.
Na byty se čekalo až 15 let.
Tak to je jen takový zlomek toho, jak sqěle se tu žilo.
No já ti navrhuji, aby ses odstěhoval do Severní Koreje, tam to můžeš zažít v přímém přenosu
A jinak jo. Je to maras, ale než se vrátit zpátky do komunismu, tak raději skočit z okna

303082

15.1.2014 10:23

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 302574

To je ale slovni salat. 1833 vyhlasil nekdo valku neexistujicimu nemecku ??

302594

15.1.2014 12:37

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302594

Samozřejmě že to bylo 22.3. 1933 pane Salát.“Judea vyhlašuje Německu válku! Židé celého světa, spojte se! Bojkotujte německé zboží! Demonstrujte!” – všechny hlavní titulky Daily Express, 24. března 1933.

“Izraelský lid celého světa vyhlašuje Německu obchodní a finanční válku. Čtrnáct milionů Židů stojí pospolu jako jeden muž ve vyhlášení války Německu. Židovský velkoobchodník opustí svou firmu, bankéř burzu, obchodník svůj obchod a nemajetný člověk svůj prostý dům, v rozkazu připojit se společně do svaté války proti Hitlerově lidu.” – Daily Express, 24. března 1933.
http://radicalrevival.wordpress.com/2010/01/23/jak-zide-vyhlasili-nemecku-svatou-valku/ [velký smích]

302607

15.1.2014 17:22

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 302607

http://guardian.150m.com/jews/jews-declare-war.htm
nechte si přeložit tuto stránku

302629

16.1.2014 7:35

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

timur 85.?.?.?

Reakce na 302594

je to preklep -1933- popričom sa naozaj na tomto stretnutí vážne uvažovalo a aj sa vydalo prehlásenie, aby sa do Nemecka poslali lekári gynekológovia a nemecké ženy zneplodnili, je tasm dokonca výpočet, ktorý popisuje za akú dlhú dobu bude nemecký národ vymretý ...to bol základ na holocaust ...

302654

19.1.2014 2:27

RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 302594

Proboha jaky salat pane prozionisto .Velmi jednoduchy preklep.to se obcas stava. Zide vyhlasili valku Nemecku v roce 1933 O cem pan Nohejl pise bylo uverejneno na prvni strance v Britskem casopisu Guardian, bez pochyb. Muzete proti tomu argumentovat? Jeden z nejsolidnejsich casopisu v Britanii tehdy i dnes. rozhodne to neni "junk" Ruperta Murdocha ktery fizluje lidske telefonove rozhovory.

302778

15.1.2014 5:09

Bude to skutecny pad berlinske zdi

dp 99.?.?.?

Uvazime-li ze tzv. pad berlinske zdi byla jen trapna inscenace v rezii jednech a tech samych (bohuzel v dobe provedeni jsme to chapali jinak) Evropu a svet ceka skutecny pad berlinske zdi. To co vidime ve Francii je predehra, ktera ma spontani nasledovani mezi vsemi vrstvami zvlaste mladymi lidmi, kteri nemaji strach. Zacinaji mluvit umelci a aktiviste vseho druhu. Zveda se obrovska vlna.

Verme, ze se dockame dne, kdy prijde skutecna svoboda a vse bude moci byt volne a beze strachu receno. Ne pro 'rasovou nenavist', ale pro nutnou znalost, ze cisar je skutecne pod svymi saty nahy. Ti co jsou predmetem kritiky si take oddechnou; nebude nutno se tak zoufale branit. Nakonec si vsichni prizname ze jsme jen lide se svou slabosti strachu ale i silou si to priznat a zit s tim. Svet bude jiny a lepsi.

302576

15.1.2014 7:51

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302576

Problém je v tom, že každá vlna otevřeného odporu obsahuje miliony nespokojených a jen jednoho vůdce. Po likvidaci vůdce vlna opadne a její vystrašené součásti se stanou neviditelnými.
Tento model funguje tisíce let a vyvolení ho umí potlačovat i využívat. Je na čase jim dokázat, že zkostnatělí hlupáci nejsme my, ale oni.
Bez přijetí vlastní zodpovědnosti zůstáváme vždy pouhou součástí manipulovatelného spolupracujícího davu.
Upřeme jim možnost sytit se naší energií a oni bídně zahynou.

302582

15.1.2014 13:45

Především je nutné najít císaře, co nebude nahý pod svými šaty.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 302582

To je podobná zpráva, jako že :

V českých nemocnicích po Novém roce ubylo 95 procent pitev, protože dle zákona je k tomu nyní nutný souhlas nebožtíka...

302613

15.1.2014 19:24

RE: Především je nutné najít císaře, co nebude nahý pod svými šaty.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 302613

A těch zbylích 5% vstalo z mrtvých?

302640

23.1.2014 12:05

RE: Především je nutné najít císaře, co nebude nahý pod svými šaty.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 302640

Ne, ti to podepsali [velký smích]

303085

15.1.2014 8:07

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

fohat 194.?.?.?

Reakce na 302576

kdo to zná, netřeba překladu...http://www.youtube.com/watch?v=O2kJtr8B4YQ

302583

15.1.2014 16:33

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

dp 99.?.?.?

Reakce na 302583

Proc je to, ze jeden musi byt takrka vyrizen s zivotem, v jeho zaveru, aby vedel jak veci jsou? To je uz trochu pozde.

Proto je treba ucit mlade a vsechny kdo maji zajem se ucit jak nejdrive je mozne. Znalost je ten nejsilnejsi nastroj.

302627

15.1.2014 9:08

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 302576

Tak, tak.
Od každej jednej bývalej ovečky dnes priamo závisí,
či naša Res Publika a Únia, kreditno-finančný systém, médiá, súdy atď..budú vytrhnuté z rúk hlboko presvedčených zástancov fašizmu a ich lokajov.

Pseudojudaistický teror sionizmu a jeho ostatných mafiánskych ideológických odnoží, nemá v demokracií miesto a ľudské práva.
ObNova spoloCnosti v zmysle stabilizácie a rozvoja

Z morálneho a aj právneho hľadiska(žial vo fašizme sa veľmi často nezhodujú), si už aj parlament prestal plniť svoje záväzky voči rebublike, spoloCnosti, štátu.
Spolu s bývalími jelitami sa v podstate plne oddelil od svojej bázy, populácie.

Ľudia si podľa miery svojho chápania musia riešiť od miestnej úrovne všetko zasa raz samy a to je dobré..cvičenie

Dobre je aj to, že väčšina fašistov(včítane dnešných judaistov) sa postupne rozumne pridá k občianskej spolCnosti.
Tí, ktorí nie, budú mementom, o ktorom sa budú učiť s úsmevom naši potomkovia, i o našej "chvíľkovej" nečinnosti.

I ra-z-poznávajú blázni mnohí
role svoje ni(e)kym dané
a pre-hodnocujú v sebe,
zneučenú zlobu svojej dlane.
Ak takého nájdete, pomôžte..
Ako?..to samy viete najlepšie,
v danej konrétnej situácii zviete.
Slovo, úsmev, šálka čaju,
veď s pochopením Ľudia
vždy sa radi hrajú.

Krútiť hlavami raz pokolenia naše budú
nad tou zaujímavou, vtedy až "romantickou"
dobou vývoja kultúry, ľudu..
myslenia tejto planéty
a základom stavby vtedajšej méty.

Raz pôjdeme ešte ďalej.. všetci spolu,
no teraz je na ČASe,
aby každý spravil krok svoj osobný
a pomohol s ním ostatným..,
aby neukazoval viac bláznom, zadnicu holú.
Bo čo pre dieťa sa pripúšťa,
v dospelých Ničotu zapúšťa
i ťahá ich z RaJa do temna dolu.

302587

15.1.2014 15:17

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

dp 99.?.?.?

Reakce na 302587

Dekuji za peknou poezii Udo 1

"Dobre je aj to, že väčšina fašistov(včítane dnešných judaistov) sa postupne rozumne pridá k občianskej spolCnosti."
-----------------------------------------------------------

Vskutku, mnoho z nich to rozpoznava a verim, ze maji skutecne hnuti svedomi a chteji se pripojit k te normalnejsi casti sveta. Osobne jim preji odvahu pokracovat. Az prijde k finalnimu tahu a vitezstvi pravdy bude zrejme, NESMI dojit v rozdilu s minulymi revolucemi, k zadnym retribucim. Tim se nepritel pretvori na pritele sam sebou. Vsichni zvitezi dohromady, bez porazenych.

302622

15.1.2014 17:29

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

dub 78.?.?.?

Reakce na 302622

hm tento demagogický blábol jsem už někde slyšel - jo "nejsme jako oni". a důsledky toho vidíme všude kolem sebe...

nemluvě o tom, že když zločinci zůstanou bez trestu, tak slušní lidé přestanou existovat, protože proč se chovat slušně, když je lepší být hajzl, protože nakonec mu stejně bude odpuštěno a vše projde.
je to ten nejlepší a nejspolehlivější recept, jak co nejrychleji společnost zdegenerovat a učinit z ní pouhé živočišné hejno supů.

302630

16.1.2014 3:32

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

dp 99.?.?.?

Reakce na 302630

To co rikate se uz stalo. Je treba se posunout na jinou uroven ve vyvojove spirale (resp. sroubovici), nikoliv na to same misto v kruhu. Jinak je tezko si pokrok predstavit.

302652

16.1.2014 10:43

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 302652

Veď pravdu máte obaja,
no na iných úrovniach myslenia.
Navyše ani nie moc vzdialených..

Dub má pravdu v tom, že pokiaľ sa podstatnú lekciu nenaučíme..
neprecvičíme dostatočne, bude sa nevyhnutne opakovať.
Ak má totiž ni(e)kto neustále "zlobu na programe dňa",
nemôže za ňu nikto neniesť následky.

Napĺňanie čo najoptimálnejšieho z možných potenciálov keždého jednotlivca spoloCnosti vyzerá byť jedným z prvoradých cieľov toho, čo niektorí nazývajú "Bohom".
Naopak brzdenie vývoja spoloCnosti vyvoláva rôznorodé najprudšie reakcie "samo"riadeného najobjemnejšie prostredia, systému.

Ono buď "Známy vánok Božej prozreteľnosti",
alebo onen "Výchor Božieho dopustenia".
Tretej cesty v tomto zmysle asi naozaj niet.
Či už si to niekto uvedomí, alebo nie..

Dnes rolu bývalého zvrhlého judaizmu prebrali konCenzy personálnej politiky strategického manažmentu.
Preto nastávajúca adminmi(tvorcami zvrhlejśej verzie judaizmu) pripravovaná x-tá opakovačka hIsTÓRIZOVANEJ, hyste(ro)rizovanej ŠOA, "Holokaustu"(holej podmienky), sa bude týkať už nie len tzv. "židov", ale verejne, na internete známych zodpovedných manažerov. Tak štátnych, ako aj "privátnych"

..ostatne dnes už aj tak medzi nimi niet rozdielu, keďźe žijeme prakticky v otvorenej oligarchicko-fašistickej diktatúre s názvom deÁmon-kracia.

Navyše vieme, že objektívne je zodpovednosť proste vždy nevynutne kolektívna. Keď predsa urobí niečo moje dieťa, rodič, alebo ukradne z našej firmy niekto niečo, Slováci podvedú, či postrieľajú po svete milióny ľudí a ja zostanem nečinný(či dokonca ne-priamo benefitujem), ďalej sa potichu..či verejne hlásiac k "slovákom", vždy sa ma ich činnosť bude viac-menej týkať. Minimálne, keď mi niekto kvôli pasu zlinčuje "bezdôvodne" napr.malú dcérku.

Umelá deformácia interpretácie dnešného tzv."právneho systému" v tomto zmysle objektívne naozaj nehrá rolu. Myslieť si samozrejme subjektívne môže kto chce, čo chce, avšak gramotný a zodpovedný občan je povinný hľadať spôsoby približivaniu sa chápaniu spomínanej reality objektívnej.

Nazad k téme..
Ak režim a jeho tváre(celevriťky s MAnaGORMI)bude urýchlovať jeho dnešné nastavenie, budú profesionálni, verejne stále NEveľmi známi sociálni inžinieri(programátori a admini aktuálneho kulturologického operačného systému) potrebovať použiť "tradičný" ventil.
Iné, ako vykonávateľov režimu navigátor použiť ani nemôže, keďže by to nemalo želaný účinok.
Pôjde teda o rodiny dnešných prominentov. Možno ani nie tak ich samých. Ich nechajú možno niektprých ako memento žiť. Áno, často hrubo doživotne zmrzačených.

To je proste daň, ktorú za chvíľu slávy platí každý S-PROSTÝ mafián. Otázkou potom je, či sú tí polytruci(áno, často obrezaní), ktorí majú ísť "na paškál", naozaj tak chápaví, ako si subjektívne myslia, alebo ich telá vlastne už dnes za hlavy na strome po lynči v...Automaticky kráceno

302659

16.1.2014 10:45

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 302659

To je proste daň, ktorú za chvíľu slávy platí každý S-PROSTÝ mafián. Otázkou potom je, či sú tí polytruci(áno, často obrezaní), ktorí majú ísť "na paškál", naozaj tak chápaví, ako si subjektívne myslia, alebo ich telá vlastne už dnes za hlavy na strome, pre kesev včelárovie, po lynči visia.

Naivita spoliehania sa, že "veď mňa to minie",
býva skôr vlka tlstého ozdobou,
čo kvíka, keď v zobáku supov hynie.

Otázka za 300.
Tekže múdrejší z nich isto vedia, kam to ich Pani smerujú.
Otázkou potom zostáva, či sú azda lenivý,
prečo bláznov neodstavia a inde loď nekérujú?

Oki, skrátim..
Ty Dp máš pravdu zas v tom,že
"Odpúšťať treba, no zabudnúť je bieda."

Toľko môj subjektívny pohľad, snažiaci sa o trochu širšiu objektivitu.

302660

16.1.2014 15:19

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

dp 99.?.?.?

Reakce na 302660

Dik Udo za kvalitni cteni. Pouziti tvorive obmeny a variance slov za dosazenim ucelu je vynikajici. Prave tak poezie.
Naozaj pekne!

Pro 'duba' a jeho prikrou oponenturu mam tez uznani. Vsak kdyz nam momentalne pracuje mozek v jedne lince, neni nezbytne objektivni.

302674

16.1.2014 17:09

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

dub 78.?.?.?

Reakce na 302660

to staroslovanské přísloví přesně zní: nauč se odpouštět svým nepřátelům, ale nikdy nezapomínej jejich jména.

ergo mezi odpouštěním a promíjením je kurevský rozdíl.

302681

16.1.2014 22:02

RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 302681

Hej, na Ich mieste by som sa proste nespoliehal,
že každý aj odpustí..
Zvlášť tie tisíce, čo sa kvôli Nim
aj s deťmi na ulicu dostali.

Viem si predstaviť, že tam je ťažké odpustiť.
Niekto Ich, Ich deti, blízkych, raz vonku..
či doma..jednoducho "stretne".
Tož..kto druhým jamu kope, sám sebe sám..

302695

15.1.2014 8:15

no

timur 85.?.?.?

nikto nič nedostane darom, nepríde zmena ak sa o ňu nebudeme sami snažiť

302584

15.1.2014 10:21

Sionismus

michalll 82.?.?.?

Konspirační teorii o spiknutí židů opravdu nevěřím. Žádné celosvětové spiknutí židů neexistuje. Odlišujme totiž žida od sionisty. Většina židů nejsou sionisté.

Něco jiného je ale politický sionismus. Tady všechna fakta ukazují na to, že sionisté skutečně ovládají nejdůležitější sektory v tzv. západním světě, od politiky, medií, finančního sektoru, kultury atd. Velká spousta těchto sionistů má zase k židům, kteří před mnoha staletími žily na Blízkém Východě stejně tak daleko jako má běžný čech k tomu stát se japonským císařem.

Přesto si myslím, že politický sionismus, stejně tak jako Izrael bude kdykoliv v zájmu vyších cílů bez problémů hozen přes palubu. Sionismus je podle mého jenom maska, která slouží svému účelu. Kdo si dnes dovolí kritizovat "žida(sionistu)"? To je přeci antisemitismus, rasismus a xenofobie. Tato maska je dokonalým obraným prostředkem proti jakékoliv větší kritice.

Proč si to myslím? Pokud měl Albert Pike pravdu a 3.světová válka bude válkou mezi islámem a politickým sionismem, a stane se tak s cílem oba tyto směry zničit, pak je sionismus jen prostředek, nikoliv hlavní příčina.

Proto je podle mého velmi nešťastné, pokud dnes hledíme obecně na židy jako na nějaké zlo. Většina židů politický sionismus nevyznává a někteří jsou vůči němu i v opozici. Mám totiž občas pocit, že zde někteří sklouzávají k tomuto paušalizování a podléhají příliš snadno těm nejnižším lidským emocím.

302593

15.1.2014 11:08

RE: Sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 302593

no, aspoń někdo kdo vidí dál, než na špičku nosu, to už začíná být v tomto prosotru docela vzácnost... [smích]
že zde někteří sklouzávají k tomuto paušalizování a podléhají příliš snadno těm nejnižším lidským emocím.
to je otázka, zda jen někteří, neboť jich začíná být víc než mnoho, pokud chci najít na netu nějaké relevantní informace, které jsou podložené něčím ověřitelným, nebo aspoň důvěryhodným autorstvím opírající se o vlastní svědectví, tak mám opravdu veliký problém, naopak zdrcující množství informací je něco jako toto: "říká se, že je to ještě hroznější než hrozné, a pravda je hrozná, proto to, co je hrozné, je pravda, a protože hrůza jde od prapůvdu všech ďábelských sil, pachatelé jsou děti tohoto zla"...
schválně jsem nebyl konkrétní, protože se jedná v prvé řadě o schéma, a myslím že zdroj tohoto schématu je více než zřejmý a hrál vždy na nejnižšší emoce, tedy především iracionální strach z rozdílnosti a neznámého a bohužel je součástí hlavní civilizační doktríny, která je více než tisíciletá...

302601

15.1.2014 12:30

RE: Sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 302593

Většina židů politický sionismus nevyznává a někteří jsou vůči němu i v opozici. Mám totiž občas pocit, že zde někteří sklouzávají k tomuto paušalizování a podléhají příliš snadno těm nejnižším lidským emocím.

Ano, existuji i protestni hlasy od zidu. Problem je v tom, ze jich lze pomalu spocitat na prstech.

Jeden dokonaly priklad je sam Izrael. Oni vedi, vedi vsichni, co pachaji na Palestine. Dle volebnich vysledku, s tim vetsinove souhlasi. Z cinnosti lobistu jako AIPAC apod, z nazoru jinych zidu vsude po svete, lze lehce odvodit, ze oni postoj Izraele vitaji, souhlasi s nim a jedou na tvrde protiarabske retorice.

Nyni rikaji, to oni jsou ti spatni, aby zakryte maskovali mezi debily okupaci Gazy a Palestiny. A samozrejme, zverstva pachane na obyvatelich.
Izrael je zemi s nejvetsi nerovnosti na svete (oficialne), vetsi, nez v nejchudsich zemich. Takova kolebka neoliberalniho okupacniho fasismu.

Kolik vlivnych zidu nahlas protestuje proti politice Netanjahua?
A jak lehce lze odvodit, kolik zidu je "hodnych" a kolik "zlych".
I ti, co nejsou bohati, masivne neprotestuji. Max. proti cenam najemneho...

Staci fakta. Doba 1933-48 se rozebira neustale, dokola. Dokumenty nas zaplavuji zverstvem. Ono to zverstva byly. Ovsem na 2 veci se zapomina.
- zdaleka to nebylo pouze v souvislosti s zidy. Dnes se jevi, jako by trpeli pouze oni.
- NIKDO masivne nepoukazuji, nepredklada dokumenty o tom, co se delo pred nastupem Hitlera (mimochodem take zida), k moci. Ja jsem videl stare dokumenty, zabery. Lide mrzli a umirali na ulicich a zide zkupovali/zabavovali majetky, statky, zlato.
Samozrejme nejen zide, ale dokument tu situaci pred 2ww celkem vystizne, bez dnesnich prikras rozebiral. Proc vlastne dokazal jeden vul oblbnout pul Evropy... Totalne mu hrablo az pozdeji.

302606

15.1.2014 13:19

RE: Sionismus

michalll 82.?.?.?

Reakce na 302606

Ano, s tím co píšete nelze než souhlasit.

Dám příklad. Po svých cestách jsem se setkal s poměrně velkým počtem cestovatelů z Izraele. Co si pamatuji tak to byli perfektní a komunikativní lidé.

Jenže pak když jsme spolu diskutovali a samozřejmě přišla řeč na Palestinu a Irán tak každý z nich říkal do puntíku to samé. Irán nás chce zničit atd. Ty stejné nesmysly,které u nás plodí mainstreamová media měli zafixované i oni.
Když jsem se jich například ptal na svrženého Mosadeka v tehdejším Iránu a mnoho dalších věcí, tak nevěděli o čem to mluvím.
Tím chci říct, že oni jsou od mala učeni této propagandě. Od mala jim je vštěpováno, že je chtějí jejich sousedé zničit a že pokud chtějí přežít, tak by bylo nejlépe aby zničili oni je atd. Jsou to stejné oběti manipulace jako my všichni.

Jenom se podívejte na američany jak nadšeně tleskali když jejich žoldáci plenili Afghánistán či Irák. Zmanipulováni veřejným míněním, každým dnem ohlupováni do stavu, kdy budou tleskat zvěrstvům a podporovat nechutnou politiku své oligarchie.

Mám daleko k tomu odsuzovat člověka jenom proto, že je to žid, muslim, američan atd. Nezapomínejte, že valná většina lidí je manipulována a jejich myšlení není jejih vlastní, ale bylo jim naprogramováno.
A tohle rozdělování lidí podle vyznání, rasy či víry je jeden z programů jak držet zmanipulované davy ve vzájemném sváru.

302609

15.1.2014 16:19

RE: Sionismus

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302606

Ja jsem videl stare dokumenty, zabery. Lide mrzli a umirali na ulicich a zide zkupovali/zabavovali majetky, statky, zlato.
No. A už to dělají zase. Vždycky jsou tam, kde je co sebrat a jdou přes mrtvoly. Mají na svědomí miliony zničených životů poctivých lidí, kteří jsou vinni jen tím, že uvěřili jejich sladkým slibům. Ale oni nemají svědomí.
Jestli je něco nezastaví, bude hůř.
Jen obchody v Pařížské budou prosperovat.

302626

19.1.2014 2:36

RE: Sionismus

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 302626

O ceem pisete nje totozne se situaci do roku 1933 kdy se Hitler dostal k moci. Naprosto stejna situace a ja se obavam ze to same se stane i dnes, lide maji te zlodeny plne zuby, zadne specialni jednotky to nezastavi

302779

19.1.2014 5:46

RE: Sionismus

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302779

V době před II. světovou válkou bylo nutné židovské majetky zkonfiskovat peníze z prodeje využít na vyzbrojení wermachtu pro Drank nach Osten. To dnes nehrozí.
Čas a způsob je ve hvězdách, realizace opět nevyhnutelná.

302781

20.1.2014 1:17

RE: Sionismus

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 302781

Nemci se prakticky vyzbrojili po okupaci CSR a Francie, po te Zidovske penize nepotrebovali meli poctive financnictvi bez lichvy, uroku, usury nevim jak to chcete nazyvat.

302815

16.1.2014 3:53

RE: Sionismus

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 302606

VIsraelu udelali pruzkum ,"verejneho mineni" v ramci pohledu na aparteid, o kterem tak zvani zide se prohlasuji za antisemiticky,coz ,z jejich hlediska je naprosta blbost,co jim svet "zere",takze ,drive ublizovani,po cela staleti,jak oni tvrdi doslo k tomuto vysledku: Israelci tvrdi ,ze palestinska kultura je mnohem nizsi nez ta "zidovska",poctem 37% dotazanych,mnohem zajimavejsi v ovzdusi dvou rozdilnych statu,coz je blbost Spojenych Narodu,dalo by se rici,zlocinem proti Palestincum,tak 56% ,tech "zidu" se vyjadrilo,ze Palestinci jsou problemem pro Israel.
Obcanstvi ohodnotilo 40% tuto situaci,ze Palestinci by meli byt zbaveni jakychkoliv prav,nemeli by mit zadne pravo na volby a jine.
Kdo,chce vinit Nurimberske zakony a nebo jednani,tolikrate vzpominaneho Hitlera a celou kupu, tak zvane holocaustove literatury a jineho?
Nakonec ,samotny Churchil,rovnez zidovskeho puvodu po matce ,dle Nurimberskych zakonu rekl":Zide si za veskere prikori,muzou sami!"
Nakonec,Churchil sam napsal clanek,ktery je dnes antisemiticky o bolsevismu v Rusku,ke kteremu by se dnes uz asi nehlasil.
Nakonec,jeho prohresek se pozdeji hodil,jako to dnes delaji s jinymi lidmi,co se provinili,prikladem byl i Vojtyla a jini,jez pozdeji odvolali,zapomeli,co rekli.
Zajimave je to,ze tak zvana "zidovska politika" nesena z Washingtonu pro cely svet nese sve ovoce,jako pred druhou svetovou valkou,New Your Times,jako kdysi londynske noviny,prichazeji s tim,ze Putin pripomel Americanum,ze tak zvana zahranicni politika se muze obratit v dusledku agrese Washingtonu,proti Americkym obcanum,kteri na ni nemaji zadny vliv,ale,jsou za ni zotpovedni, svym dilem take,rovnez rekl,ze Amerika uz neni svetovou supervelmoci, neni panem sveta, zatim zadna odpoved,za projev 12 listopadu v americkych novinach,ticho po pesine.
Co si mysli americky obcan,po takovem clanku,je trochu zahadou,ale, nakup zbrani a streliva by mohla byt odpoved.
Jeste jinymi slovy,nechat si unest zahranicni politiku,do ne americkych rukou,nezbavuje obcanstvo USA od zotpovednosti zahranicni politiky USA k jinym statum.
Slova Brezinskeho:The Coming Apocalypse.

302653

17.1.2014 15:58

RE: Sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 302606

Kompletně ruská porevoluční vláda 1918 je z židů. To slavné ČK pod vedením polského žida, kompletně židovská organizace. Popravy statisíců "bílých" zajatců kompletně v režii židovských "rudých" komisařů. Pak to propaganda hodila na krk Stalinovi. Ne ne. Něco s tím židovským morem je třeba udělat.

Takhle chodí jeden taky "žid" už 40 let po Paříži, narozen v Litvě za SSSR, a zpívá si "Berlin, Paříž ani Moskva není moje hlavní město, ale Telaviv". A stará židovská kunda, co by snad mohla mít rozum, mu přizvukuje. To nejsou lidé, ale bioroboti.

302724

17.1.2014 17:53

RE: Sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 302724

>slavné ČK pod vedením polského žida
možná tě někdo pomýlil, nebo je to provokace? nejsi další žid, co se má nerad?

302727

20.1.2014 10:38

RE: Sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 302606

Hezky jste to shrnul. Stále nám ale chybí fakta o strategii-jak jste to nazval "oblbování Evropy". K tomu bychom potřebovali nahlédnout do tajných archívů B nai B rith-nejmocnější organizace zednářů a také do archívu Vatikánu.

Hitler byl pouhý nástroj. Formování Hitlera se ujmul mág a černokněžník Ditrich Eckart, který Hitlera vybral jako vhodné médium. Když Eckart umíral tak prohlásil: Následujte Hitlera! Bude tancovat,ale hudbu k jeho tanci jsem složil já. Po smrti mága Eckarta se ujímá formování Hitlera generál Haushofer, původně profesor, který dosáhl hodnosti generála za první světové války.

I Haushofer se zabýval černou magií a víme jak skončil. 14.března 1946 spáchal Haushofer sebevraždu. Jak před lety přísahal, že spáchá samurajskou sbevraždu harakiri jestliže nesplní své poslání. Nejprve dýkou zavraždil svou ženu Martu a poté stejnou dýkou spáchal harakiri. Více Souček.

302823

17.1.2014 16:41

RE: Sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 302593

"Většina židů nejsou sionisté".

To ano, ale kdo je vlastně žid? Určité skupiny se schovávají za to jak za křoví. Už to ani nebaví, dokola vysvětlovat. Je to přesně tak - co jste zasloužili, to taky sklidíte. Nejste lidi, ale blbci.

302726

17.1.2014 18:04

RE: Sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 302726

to je vskutku excelentní logika, takže když někdo někomu po tmě jednu vrazí a ráno všem řekne, že viděl, že to udělal pepa, a pepu ztrestají, tak si to pepa zasloužil, protože byl blbec?
hmm, ty jsi asi opravdu zajímavý charakter...

302728

18.1.2014 4:27

RE: Sionismus

petesv 89.?.?.?

Reakce na 302728

Já mám charakter, na rozdíl od tebe. http://cs.wikipedia.org/wiki/Felix_Edmundovi%C4%8D_Dzer%C5%BEinskij

302744

18.1.2014 9:15

RE: Sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 302744

ale jak ten odkaz na wikipedii souvisí s tvým výrokem, nějaký charakter asi máš, jen se ptám, jaký...

302747

15.1.2014 10:50

podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce

r.m. 94.?.?.?

http://aktualne.centrum.cz/kultura/umeni/fotogaler...
ach ta krása samic vyvoleného lidu

302599

15.1.2014 11:49

RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 302599

Tak tahle coura umělkyně se opravdu vyvedla.Ale,že se do té naší "stověžaté" slétli všichni šmejdi tohoto typu z celé evropy a okolí,jak mouchy na hovno.....

302604

15.1.2014 12:21

RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 302604

Už jsou i v Brně (od doby, co tam má zánět průdušek svůj průchod).
Věru, jsou to mouchy.

302605

16.1.2014 18:24

RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302605

Tak sem na to mrknul a je na to jak se tam kroutej jak psi hono vopravdu smutnej pohled...... Kdyz bych to nevidel tak bych neveril, ze tam v ceskym krateru uz muzou bejt vopravdu tak brainwash a mit v tech domdanejch kebulich tak dom*dany mozky.

302686

15.1.2014 13:32

RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 302599

Vložený obrázek

Compare and contrast!
(Klikněte si na obrázek)

302611

15.1.2014 14:20

RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 302611

proti českému způsobu života
no nazval bych to jinak
ale v podstatě souhlasím

302618

21.1.2014 6:05

RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 302599

To je teda ale hnusna Zidovka. Tito "vyvoleni" jsou mozna takovy hajzlove prooze musi doma obdelavat takovyhle humus...

302851

15.1.2014 13:27

aby toho nebylo málo - obětí holokaustu už je 9 miliónů )))))))

r.m. 94.?.?.?

LOMNICE UCTÍ PAMÁTKU OBĚTÍ HOLOKAUSTU
Kulturní a informační středisko vás zve na KOMPONOVANÝ VEČER U PŘÍLEŽITOSTI MEZINÁRODNÍHO DNE PAMÁTKY OBĚTÍ HOLOKAUSTU.
Na 27. leden připadá Mezinárodní den památky obětí holocaustu vyhlášený v roce 2005 Valným shromážděním Organizace spojených národů. Má připomínat utrpení více než 9 milionů nevinných obětí v době holokaustu za druhé světové války.
Zdroj: http://www.kislomnice.cz/kis/view.php?nazevclanku=... [chechtot]

302610

15.1.2014 16:00

RE: aby toho nebylo málo - obětí holokaustu už je 9 miliónů )))))))

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 302610

Tyhlety trapné projevy nekritického "doprdelevlezizmu"určité části tohohle národa jsou mi tak odporné.....a chudáčci parchanti se furt dokola musí učit nějaké přiblblé častušky,ať to bylo rusky,englicky a teď ještě i židovské,....je to čím dál odpornější a nesnesitelnější...kde se pořád berou ti agilní pitomci,kteří to všude okolo organizují a pořádají...Pustím si v autě rádio-začnou mi vysvětlovat co je chanuka....zatápím v kotelně nějakým blbým babským časopisem,který ani navíc nechce hořet-a ejhle recept na nějakou košer židovskou "chalu"...na večer mám nachystanou flašku "Malvázie di Colli piacentini"...jsem zvědav,co bude uvnitř... [zmaten] [naštvaný]

302623

15.1.2014 17:32

aby tu bylo ještě veseleji něco přidám)))

r.m. 94.?.?.?

“Judea vyhlašuje Německu válku! Židé celého světa, spojte se! Bojkotujte německé zboží! Demonstrujte!”
Židovský velkoobchodník opustí svou firmu, bankéř burzu, obchodník svůj obchod a nemajetný člověk svůj prostý dům, v rozkazu připojit se společně do svaté války proti Hitlerově lidu.”
Daily Express, 24. března 1933 [zmaten]
Zdroj, poněkud berte s rezervou: http://radicalrevival.wordpress.com/2010/01/23/jak-zide-vyhlasili-nemecku-svatou-valku/ [překvapení]

302631

15.1.2014 19:44

RE: aby tu bylo ještě veseleji něco přidám)))

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302631

http://www.panzernet.net/php/index.php/topic,5728.0.html
kolik zdrojů chceš? [chechtot]

302641

15.1.2014 22:05

RE: aby tu bylo ještě veseleji něco přidám)))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 302641

i kdybys to zdrojoval z milionu různejch míst tak tím nezmažeš fakt že je to kardinální békovina protože obchodní bojkot libovolného počtu osob libovolného vyznání nebo národnosti nelze považovat za vyhlášení války takže jde budto o novinářskou metaforu nebo obyčejnou provokaci se kterou může šermovat jedině vylízaný idiot

302645

16.1.2014 9:07

RE: aby tu bylo ještě veseleji něco přidám)))

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302645

Válka se dá vést různými způsoby, nemusí to být zbraně, např.neodborná manipulace s trezorem na palestinské ambasádě , třeba blokáda Kuby,"studená" válka, židobolševický teror na počátku 20 století proti slovanským Rusům, francouská revoluce,Kennedy,to je hochu válka proti světu a ta nenávist mezi Germány a Slovany se těm ublíženým jen hodila do mlýna. Kdo vyhrál? Spojenci? Anglie? Francie, Sověti? Nebo USA?Ale kde, vyhráli ti, co ti diktují zač si co koupíš, jestli chcípneš, nebo tě milostivě nechají žít, hlavně když chodíš k volbám a volíš ty pravé, ty které ti určí. [chechtot]

302657

16.1.2014 21:01

NOVINKA - Palachovu oběť předpověděla Tóra

r,m, 80.?.?.?

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/258469-ceska-obet-je-zakodovana-v-tore-tvrdi-lotyssky-palach/
"Čech sám se sebou skoncuje pomocí ohně na protest proti dobyvatelům," je podle Ripse zakódováno v Tóře.
Ale nejsou první kdo to na nás zkouší.
Kulturně obsadit, proplést historii národa s historkama, pacifikovat. Podobně křesťani obsazovali pohanská výročí, nastavět kapličky...
...jaký to má racionální důvod? [zmaten]

302693

16.1.2014 21:48

RE: NOVINKA - Palachovu oběť předpověděla Tóra

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 302693

>Kulturně obsadit, proplést historii národa s historkama,
>pacifikovat.

Nejenom to. Také si připsat nějaký kredit. Přiživit se na hrdinovi. Sami na to nemají.

302694

17.1.2014 0:30

Všude v É-Ú stejné, zdá se...Možná že jidi na tu jimi podporovanou výměnu populace dojedou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

ale pro nás to už bude slabá útěcha.
Myslím, že i dřív měli ve Francii zákon, zakazující mj. zpochybňovat závěry norimberského tribunálu, takže tam musí věřit na mýdlo a stínítka ze Židů...
A také nazývají ten sekulární kult "echtovnějším" výrazem, také bychom na něj mohli přejít, dnešní nám přiliš zní jako holá kost...
Divím se, že zrovna ve Francii jidi tak vyskakují, jak je naznačeno v článku, za války tam ti "starousedlí" pomáhali do transportů přistěhovalým.
Holt nemůžete mít polomuslimskou "multikulti" a izraelského vazala zároveň, tedy ne v něčem, co si stále ještě hraje na demokraturu ...

302702

17.1.2014 9:49

RE: Všude v É-Ú stejné, zdá se...Možná že jidi na tu jimi podporovanou výměnu populace dojedou

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 302702

Hezké je to : "společnost je latentně nakažena antisemitismem..." Dá se teda očekávat, že ten kdo si bude jen něco myslet jiného než chtějí ONI a bude používat svůj vlastní mozek bude léčen, při horším stavu nemoci zvané antisemitismus (asi recidivě) i hospitalizován.... [velký smích]

302709

17.1.2014 18:16

Strašidla se používají stovky roků. I v čechách po roce 1620

r.m. 80.?.?.?

Baševi měl nesporně zásluhy o obrovské rozšíření židovského města v Praze po r. 1620, ale na druhé straně z jeho nepochybně efektivní podpory Ferdinandovi II. a Valdštejnově armádě se česká společnost vzpamatovávala ještě více než deset generací.
http://www.outsidermedia.cz/Nejvetsi-chyby-i-problemy-ceske-zahranicni-politiky-ve-vztahu-k-Izraeli-1.aspx

302729

18.1.2014 0:39

před 10 lety

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

http://tnit.fr/cs/c47.htm#dieudonne

302740

18.1.2014 10:49

A nyní...

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 302740

About Ariel University Center of Samaria - http://www.youtube.com/watch?v=oUbDcAyoj8A
Problém právě spočívá v tom, že Pojar návštěvou univerzity v osadě Ariel v očích Palestinců a jejich stoupenců (a nejen jich) podpořil existenci nelegální osady a činnost samotné univerzity, která úzce spolupracuje s izraelskou armádou (IDF) a podílí se na rozšiřování osady. Výstavba židovských osad je s ohledem na čtvrtou Ženevskou úmluvu válečným zločinem, neboť stát, který v průběhu válečného konfliktu dobude cizí území, nesmí je osidlovat vlastním obyvatelstvem. - See more at: http://www.blisty.cz/art/71784.html#sthash.ikmZWwJX.dpuf

302753

Příspěvků: 64

15.01. 03:22 Robert Nohejl  Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
15.01. 04:11 Robert Nohejl  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
15.01. 08:25 fohat  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
15.01. 10:37 slak  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
16.01. 22:28 PetrM  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
23.01. 12:01  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
15.01. 10:23  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
15.01. 12:37 ascharad  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
15.01. 17:22  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
16.01. 07:35 timur  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
19.01. 02:27 lindsay  RE: Cela ta politika nasich politiku,je uslapat,umlcet lidi,naucit je prestat myslet.
15.01. 05:09 dp  Bude to skutecny pad berlinske zdi
15.01. 07:51 Moiry  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
15.01. 13:45  Především je nutné najít císaře, co nebude nahý pod svými šaty.
15.01. 19:24  RE: Především je nutné najít císaře, co nebude nahý pod svými šaty.
23.01. 12:05  RE: Především je nutné najít císaře, co nebude nahý pod svými šaty.
15.01. 08:07 fohat  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
15.01. 16:33 dp  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
15.01. 09:08 udo1  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
15.01. 15:17 dp  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
15.01. 17:29 dub  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
16.01. 03:32 dp  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
16.01. 10:43 udo1  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
16.01. 10:45 udo1  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
16.01. 15:19 dp  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
16.01. 17:09 dub  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
16.01. 22:02 udo1  RE: Bude to skutecny pad berlinske zdi
15.01. 08:15 timur  no
15.01. 10:21 michalll  Sionismus
15.01. 11:08  RE: Sionismus
15.01. 12:30  RE: Sionismus
15.01. 13:19 michalll  RE: Sionismus
15.01. 16:19 Moiry  RE: Sionismus
19.01. 02:36 lindsay  RE: Sionismus
19.01. 05:46 Moiry  RE: Sionismus
20.01. 01:17 lindsay  RE: Sionismus
16.01. 03:53 Robert Nohejl  RE: Sionismus
17.01. 15:58  RE: Sionismus
17.01. 17:53  RE: Sionismus
20.01. 10:38  RE: Sionismus
17.01. 16:41  RE: Sionismus
17.01. 18:04  RE: Sionismus
18.01. 04:27 petesv  RE: Sionismus
18.01. 09:15  RE: Sionismus
15.01. 10:50 r.m.  podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce
15.01. 11:49 Emil Robot  RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce
15.01. 12:21 Andrew Siddur  RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce
16.01. 18:24 Satanist  RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce
15.01. 13:32 Andrew Siddur  RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce
15.01. 14:20  RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce
21.01. 06:05 coinageboy  RE: podívejte, co drží dcera bratislavského, rabína v ruce
15.01. 13:27 r.m.  aby toho nebylo málo - obětí holokaustu už je 9 miliónů )))))))
15.01. 16:00 Emil Robot  RE: aby toho nebylo málo - obětí holokaustu už je 9 miliónů )))))))
15.01. 17:32 r.m.  aby tu bylo ještě veseleji něco přidám)))
15.01. 19:44 ascharad  RE: aby tu bylo ještě veseleji něco přidám)))
15.01. 22:05  RE: aby tu bylo ještě veseleji něco přidám)))
16.01. 09:07 ascharad  RE: aby tu bylo ještě veseleji něco přidám)))
16.01. 21:01 r,m,  NOVINKA - Palachovu oběť předpověděla Tóra
16.01. 21:48 Vladimír Stwora  RE: NOVINKA - Palachovu oběť předpověděla Tóra
17.01. 00:30  Všude v É-Ú stejné, zdá se...Možná že jidi na tu jimi podporovanou výměnu populace dojedou
17.01. 09:49 ascharad  RE: Všude v É-Ú stejné, zdá se...Možná že jidi na tu jimi podporovanou výměnu populace dojedou
17.01. 18:16 r.m.  Strašidla se používají stovky roků. I v čechách po roce 1620
18.01. 00:39  před 10 lety
18.01. 10:49 r.m.  A nyní...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 844