Diskuze k článku

Kam se poděl selský rozum?

Příspěvků 38

2.5.2003 2:28

Kam se ztratil selský rozum?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

To jsou hodně závažné námitky.
Otázka však zní: Co se stane,když do unie nevstoupíme?
Já opravdu nevím.Jsem hodně na pochybách,zda je vhodné jednoho
čerta vyhánět ďáblem.
Nejsem přesvědčen,že by si nový členové nechali nějakou velkou
křivdu líbit.Závazné normy ,které jsou napsány, umí Češi
obcházet z velkou bravůrou již dobře 50 let.
A ve zlodějnách všeho druhu jsme mistři nad mistry.
Přeji EU ,aby si nás co nejrychleji do EU vzali.
Potom ochutnají českého chlebíčka dosytosti.
Jenom v Česku se podařilo okrást "čipové karty na telefon"!
Jenom v Česku - podle svazu telekomunikací - v jednom státě
ze 140 států.
Prostě v lumpárnách a zlodějnách máme primát.
Přeji EU ,aby si nás již brzo vzala. Ta bude koukat,co dokážou
čeští tuneláři! Nakonec termín " tunelář" do světového ekonomického
názvoslí zavedli naši odborníci!
Žádný zákon nezabrání promyšlené zlodějně.
Takže vzhůru do EU!

13178

2.5.2003 3:03

RE: Kam se ztratil selský rozum?

lendys 195.?.?.?

Reakce na 13178

Tak, jak to líčíte, mě trošku ukonejšilo [velký smích], ale jinak s článkem naprosto souhlasím. Ač mě V. Stwora většinou nenechá chladnou /rozumějte irituje[smích]/, nyní mu musím dát za pravdu a také bych mohla ve výčtu "proti" pokračovat[pláč]
Už je mi jasné, proč vláda čekala s informační kampaní tak dlouho. Jak se totiž snažím o EU a členských výhodách dozvědět víc a víc, začínám obracet o 180° a vážně se obávám budoucnosti, ať už v EU budeme nebo ne. Myslím si, že je nás víc, co sdílí obavy nebo si uvědomují, že ještě hořce zapláčem. Jenom se nechtějí vyjadřovat právě kvůli mediální masáži, která se odehrává ve stylu - nejsi s námi, jsi proti nám! Ono se stačí vyjádřit jen trošku negativně a hned jsme hnusní odpůrci a "euroskeptici" v tom nejhanlivějším smyslu. Nic proti racionálnímu euroskepticismu, ale, přiznejme si, že tohle slovo za posledních pár let nabralo zkresleně pejorativní význam[pláč]

13179

2.5.2003 23:47

RE: Kam se ztratil selský rozum?

David 216.?.?.?

Reakce na 13178

vubec nesouhlasi..Cesi jsou vycurani ale pritom jsou hrozne posrani. Myslim ze tim jejich chovanim dostanou po rypaku a spadla klec. Vidim to tady v Nemecku jak se jim ta vycuranost nevyplaci.

13230

2.5.2003 5:06

Kam se poděl selský rozum?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nad timhle take zustava rozum stat.
MAN GETS 15 YEARS PRISON FOR HUNTING DEER ON HIS OWN PROPERTY
JUDGE ADMITS "GREAT DIFFICULTY" IMPOSING MANDATORY SENTENCE
Once again, the government proves it is out of control and lacks common sense.

13185

2.5.2003 7:25

RE: Kam se poděl selský rozum?

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13185

To bolo v akej krajine?

13187

2.5.2003 6:42

Kam se poděl selský rozum?

Jaroslav Sečkař meru (zavináč) click (tečka) cz 193.?.?.?

Je už dávno rozhodnuto, i kdyby jsme nyní řekli ne za rok to budou opakovat a celý ten rok budou do nás bušit vším co mají abychom řekli ano. I špatná zpráva se dá pozitivně využít - takže souhlasím s panem Peleškou pracujme na tom jak to obejít a ještě na tom vydělat a dejme jim to vyžrat.
Pro pana Stworu druhé Švícarsko.
Hlásal jsem tyto názory ještě před sametovou šarádou. Daňový ráj, všichni by tu měli prachy a nikdo by neměl ani pomyšlení se na nás škaredě podívat , nepotřebovali bychom žádné NATO a naše zelené nefachčenky bych poslal spravovat silnice. Lidi by měli pohodlné zaměstnání. Většinu toho co by se takhle vydělalo vrhnout do výzkumu a vývoje. Za převratné věci si můžete stanovit jakoukoliv cenu . Ale Gausova křivka říká něco jiného a tím pádem na to lidi neslyší.

13186

2.5.2003 7:42

Kam se poděl selský rozum?

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Jak je možné, že kromě několika jedinců (počítaných na desítky) nikomu nepřijde ten nepoměr (200000000 : 0) divný?
----------------------------------------------------------------
Možno si treba prečítať volebný program strán, ktoré kandidujú. To by mohlo vysvetľovať ich agendu, keď sa stanú stranami vládnymi. Mňa by viac prekvapil opačný pomer.
BTW: číslo 200000000/0 je nejaká haluz, nie?

Smlouva o vstupu
----------------
Skúste sa pozrieť o krok dopredu, k Európskej Federácii. Jednotlivé štáty nemôžu mať protichodnú agendu.

Kdo dokáže vyjmenovat alespoň desetinu těchto nových zákonů, přihlaste se.
--------------------------------------------------------------
Vtip je v tom, že tieto zákony už musia dávno platiť v ČR, pretože ČR ako asociovaný člen ich musela zahrnúť do svojej legislatívy. To si vážne myslíte, že sa zákony zmenia zo dňa na deň?

Jak může někdo souhlasit s tím, že bude v budoucnu souhlasit se vším, co druhá strana řekne?
---------------------------------------------------------------
Preboha, aká druhá strana? Veď vravíte, že ČR bude člen. To znamená, že má byť členskou krajinou a zároveň druhou stranou?

A áno, z EU sa nedá vystúpiť, je to definitívne.

A ti cizinci, kteří budou o nás rozhodovat - a teď přijde vyvrcholení - nejsou voleni.
-----------------------------------------------------------
V Európskom konvente má každá krajina svojho zástupcu. To znamená, že ČR s 10 mil občanmi je 7x vo výhodnejšej pozícii ako Nemecko so 70mil občanmi a neporovnateľne výkonnejšou ekonomikou. Rozumiete?

Kdyby si Česká republika zachovala samostatnost...
...asi by vám zrušili Temelín, pretože by nespĺňal kritérie a tak... [smích]

13188

2.5.2003 9:29

Kam se poděl selský rozum?

Gurzigost gurzigost (zavináč) fastmail (tečka) fm 195.?.?.?

Jepravda, že ČR má nesmírně výhodnou polohu v srdci Evropy, ale když Česká republika si nechá svou měnu a svou samostatnost, tak do ní dřív nebo později vjedou tanky, ať už z jedné nebo druhé strany, nebo dojde k převratu zaplacenému ze zahraničí, jak se to Československu stalo ve 20. století 3x (1939,1948,1968). A to bylo Československo o polovinu větší, než dnešní ČR.

13192

3.5.2003 9:22

RE: Kam se poděl selský rozum?

zizka 213.?.?.?

Reakce na 13192

K převratu došlo už v roce 1989. Protože ho organizovala samotná KSČ, nebylo tanků potřeba. Dovedete si představit, že by nás "demokratizovali" pomocí bombarderů B52 jako Jugoslávii nebo jako Irak?
Daleko elegantnější je EU a mezinárodní arbitráže.

13246

2.5.2003 9:50

Kam se poděl selský rozum?

xxx 194.?.?.?

V celej propagande o EÚ je hlavnou myšlienkou, že nám bude EÚ pomáhať, t.j. že nás bude financovať , aby sme si zdvihli životnú úroveň a priblížili sa tej "západnej".

To je LOŽ najhrubšieho zrna.

V histórii ľudstva nikdy bohatí nezhŕňali majetky, preto aby ich
darovali chudobnejším, aby im zdvihli tzv. životnú úroveň.
Ak sa bohatí niekedy tvárili, že dávajú chudobným, tak len preto aby ich nalákali do svojich osídiel a ľahšie okradli o majetok. Príkladom sú všetky tie pyramídové firmy, kampeličky, BMG, AGW a im podobní.
Kto uverí EÚ, dopadne tak ako kampeličkári v Čechách a na Slovensku BMG-čkári .

13193

2.5.2003 10:02

Kam se poděl selský rozum?

Roland roland (zavináč) dragon (tečka) cz 212.?.?.?

Velice me pobavilo to, ze CR by se stala danovym a bankovnim rajem v srdci Evropy. Vzdyt mame jednu z nejvyssich DPH v Evrope! Uz vidim evropske bohace jak se hromadne stehuji do CR [smích]. Ulozi si tady penize a za rok banka krachne mame povest jako nikdo jiny v Evrope.Navic nas premier Spilda zadluzuje jak jen to jde rocne platime 40 miliard jen na dluzich.
Myslim ze bychom zustali naprosto izolovani od zbylku Evropy. Vysoka cla, kterymi EU brani blahobit by znemoznily vyvoz nasich vyrobku.
Irsko bylo jednou z nejchudsich zemi v Evrope a co je z neho ted? Na pocatku devadesatych let se nadnarodni koncerny jen predhaneli v tom kdo nabidne Irsku lepsi podminky pro spolupraci.
Vese argumenty ohledne smluv, ze bychom je musely bezpodminecne dodrzovat jsou pravdive ale preci si je budeme moci predem odhlasovat v evropskem parlamentu?!
Argument ktery me presvedcil: Ukažte mi jediny problem ktery vyresime snaze bez EU???
Na zaver: odstoupeni od EU je samozrejme mozne a to stejne jako pristoupenim, referendem.

13194

9.5.2003 16:45

RE: Kam se poděl selský rozum?

Martin Stehlík 212.?.?.?

Reakce na 13194

ČR ani žádná jiná země se nestane bankovním rájem ze dne na den. (Definujme si bankovní ráj jako místo, kam se vozí peníze, aby tam byly. [smích] Podobně se tak ději do zmiňovaného Švý-carska.)
Je k tomu zapotřebí poměrně dost impulsů, z nichž ne každý záleží na vůli té které země. (Švýcarsko za svoje výjimečné postavení vděčí nemalou měrou skutečnosti, že je tvořeno tře-mi národnostmi.) Jednu věc však máme se Švýcarskem neoddiskutovatelně shodnou: Geopo-litickou polohu. Po vstupu nových státu do EU by se ČR mohla stát státem mimo EU, obklope-ným zeměmi EU. Je tedy vidět, že jeden (možná jediný) předpoklad pro etablování se jako bankovního ráje již máme. Sice jsme se o něj nezasloužili, ale jsme jedinou zemí s touto výho-dou. Ostatní země jsou buď příliš velké, nebo leží (budou ležet) na hranici EU. Při troše štěstí a velké snaze by se ČR mohla stát pro nové členské země tím, čím je Švýcarsko pro stávající členské státy. Výhody z toho plynoucí jsou již popsány v článku "Kam se poděl selský rozum?“ Myslím si, že tento model by byl od nás velmi vychytralý a pro nás prospěšný.

Co se týče velkých cel a ne-volného pohybu osob, tak tuto otázku lze samozřejmě řešit mimo EU a to přistoupením na "Schengenskou úmluvu o volném pohybu osob a zboží".

Irsko si velmi polepšilo nikoliv díky EU, ale především proto, že minimalizovalo daňové zatíže-ní (tím přilákalo zahraniční investory) a zároveň investovalo obrovské prostředky do vzdělává-ní a školství (tím jim zajistilo kvalifikovanou pracovní sílu do budoucna).

13637

2.5.2003 10:59

Znate proroctvi Daniele proroko ze Stareho zakona?

Zdenek Macura zdenek (tečka) macura (zavináč) email (tečka) cz 192.?.?.?

S tou Unii je to smutne, pokousel jsem se delat nejakou iniciativu proti, ale myslim, ze to nema cenu. Mam vsak nadeji v tom, ze se to proste stejne rozpadne, jen doufam, ze kvuli tomu nezemre moc lidi nebo nebudou muset prosedet v zalarich. Snad to lide nedovoli.

Pokud znate proroctvi Daniele proroka ze Stareho zakona (500 let pred Kristem), tam se pise , ze evropske staty nebudou schopny byt nikdy pohromade jako nemuze byt spolu zelezo s hlinou. Evropske staty predstavuji 10 prstu na nohou obrovske sochy. Take se v tom proroctvi pise, ze se utrhne kamen ze skaly a uderi do one sochy a ta cela spadne. Totis to bude ten druhy prihod Mesiase. V tomhle je vlastne ta ma skutecna nadeje. A tak pokud Vas tim neurazim, vim, ze vetsina z Vas verici nejste, mejte take nadeji v Jezisi Kristu, on je spasitel a Kral Kralu. (nejsem clenem zadne cirkve, jen obycejny verici )

13197

2.5.2003 11:17

Kam se poděl selský rozum?

baRtY barty (zavináč) senior (tečka) cz 139.?.?.?

pane autore,
timto Vam oznamuji, ze jsem casti clanku rozeslal svym pratelum a znamym, kteri pravdepodobne nenavstevuji ani zvedavce ani euroskeprita. Doufam, ze se nebudete zlobit, ja sam jsem toho casu v nemecku druhy mesic, jeste dva budu, referenda se nejpise nezucastnim, a tak aspon kdyz jeden z adresatu obrati diky memu emailu s uvedenym textem pred hlasovanim /pro/ svuj nazor /zvoli proti/, bude ucineno zadosti.
Budme svoji!!
ladA

13199

2.5.2003 12:57

Kam se poděl selský rozum?

Jiri Chovanec jiri (tečka) 0122 (tečka) 41874 (zavináč) telia (tečka) com 213.?.?.?

To,co napsal pan Stwora v tomto clanku souhlasi na vic nez jen 100%.Samotna myslenka EU vubec neni spatna.Jenze ne za takovou cenu.
Takovych skvelych myslenek uz bylo mnoho:Vzpomenme tereba cirkev svatou.Samotna myslenka je nadherna.Presto jsou za ni veletoky nevinne prolite krve.Vse ve jmenu Boha!Jezujiti jsou spolek,plne srovnatelny se zloc.organiz.Jako byl fasismus i komunismus.
Myslenka komunismu je v podstate bez chyby.ma jen jednu,zato zasadni.Je z jineho sveta.Je to fantazmagorie.Presne toto je na programu dne i nyni.Ziju uz tu na Severu dost dlouho a vim jak to probihalo,a vimjak se na to lidi divaji dnes.Jenze tu se resilo alespon tak,ze zdejsi vladnouci strana "socanu"dala stejne prachy na kampan jak strane rikajici ANO tak strane rikajici NE.Bylo to ofous,strana ANO zvitezila.Ale bylo to pctivejsi.Neslo tu o vyplach mozku,jak je tomu v zemuch "korumny ceske".Kdyby dnes svedik chtel a EU,nemuze.Velky bratrik myslel na vse.Nevim jaka je situace v jinych zemich EU.Nyni probiha kampan na vstup do EMU.Za stejnych podminek jako pri vstupu do spolku.Fifty-fifty.Tentokrat ma strana rikajici NE prevahu.Pane boze,at to vydrzi!Argument,ze je to vyhodne,protoze pri cestovani nebudu muset menit prachy a jine "argumenty"tohoto typu zpusobuji,ze trestim zrak.Lidska blbost nema hranice,na rozdil od Vesmiru,ktery je aspon zakriveny.
Svedik se uz poucil.Poucili se uz snad taky jini.Panove,prohlasuji,ze po vstupu budete tvrde "cedit nudle"a to brzy.Samozrejme,ze by se dalo zit "mimo"Evropu.Dokonce skvele.Vstupte.Zustanou vam oci pro plac.
Jestli se mezi ctenari "Zvedavce"naleznou taci,kdoz mi budou spilat a plivat na me,s timse neda nic delat.Rikam jim uz dopredu,budete panove plivat sami na sebe.Jeste je cas.Nadeje umira naposled.Vim zni to silene .Zni to jako klise z Cervene knihovny,ale zatim to furt plati.Hlasujte proti.Neceka vas nic dobreho.Nejhorsi na tom je to,ze se neda vystoupit.Dalo by se to rozebirat z dalsich zornych uhlu a brat si na to jinou optiku,ale podstatne jsem uvedl.Nekdy je MENE-VICE.
Takovy prispevek sice nic neresi,ale aspon si clovek ma kde ulevit.
Toz vytrimajte,pane Stworo.Nevimjak Vas mohu kontaktovat privatne stran pripadne platby za platbu trchto stranek.Nechci to rozebirat verejne.
Vsechny ctenare Zvedavce
ze "Severniho polu"
zdravi
Jiri Chovanec.

13206

2.5.2003 13:44

RE: Kam se poděl selský rozum?

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 13206

>To,co napsal pan Stwora v tomto clanku souhlasi na vic nez jen 100%.

S těmi procenty jste to poněkud přehnal, podobně jako náš major, když tvrdil, že za VŘSR měli sovětští vojáci sinus až 5 a jak bojovali.

13209

2.5.2003 16:50

RE: Kam se poděl selský rozum?

Jiri Chovanec jiri (tečka) 0122 (tečka) 41874 (zavináč) telia (tečka) com 213.?.?.?

Reakce na 13209

>>To,co napsal pan Stwora v tomto clanku souhlasi na vic nez jen
>100%.

>
>S těmi procenty jste to poněkud přehnal, podobně jako náš major,
>když tvrdil, že za VŘSR měli sovětští vojáci sinus až 5 a jak
>bojovali.

Berte to,prosim,jako umeleckou nadsazku [smích]

13214

5.5.2003 8:00

RE: Kam se poděl selský rozum?

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 13214

[smích]

13358

2.5.2003 16:39

Kam se poděl selský rozum?

Kapitán Parker 68.?.?.?

Vzhůru do EU, ať je to cokoliv, tak je to pořád lepší než aby Český stát vedli komunisté pod tajnou spoluprací komuinistického Ruska. Snad minulá historie 12ti let jasně ukázala i těm největším pitomcům kam " ta samostatná vláda "vypočítavých " ( nechci použít pravého slova) vedla. A o nějaké vyspělosti českého rozumu po 40ti leté komunistické okupaci pořád pochybuji. Já jsem pro dobrou Českou republiku, ale ne aby vlastní gangsteři ji využívali pro svoje cíle. Stačí snad příklady krachu bank, kuponová privatizace, přidělování zestátněného majetku dalším zlodějům a snad vrcholem je volba Klause prezidentem komunisty a ustanovení pana Železného senátorem. Tedy vážení : to je "KLASA" na blití.

13213

3.5.2003 9:29

RE: Kam se poděl selský rozum?

zizka 213.?.?.?

Reakce na 13213

Kapitáne, chápu, že je Vám na blití jako ostatním normálním lidem. Tento stát vedou stále titíž komunisté, jako před lety, jenom jsou pod poněkud jiným "lepším" vedením. Ti, co neabsolvovali VUML jsou odepsaní. Nejlíp jsou na tom emigranti - bývalí komunisti (třeba KATO).

13247

3.5.2003 19:46

RE: Kam se poděl selský rozum?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13213

Stačí snad příklady krachu bank,
>kuponová privatizace, přidělování zestátněného majetku dalším
>zlodějům a snad vrcholem je volba Klause prezidentem komunisty a
>ustanovení pana Železného senátorem. Tedy vážení : to je "KLASA"
>na blití.

kapitane, ja bliji po kazde "nove" zprave z cr, uz ani nekdy nemam co vrhnout!!!!!!!!!!!! a ten "ocksucker" zelezny, bude jednou presidentem, dejte na ma slova, nebo alespon bude kandidovat!!!

stefan

13268

2.5.2003 19:10

Kam se poděl selský rozum?

Krysař 211.?.?.?

Smutný pohled do davu na břehu:
Naše čest se v bizardním příběhu
zoufale zmítá.
Šašci se ve vilách opíjí mocí
a já se ptám, jestli po týhle noci
může ještě svítat.

Růže do uší, hluší lidé netuší,
že dávno hmota zvítězila nad duší:
Příští stanice je peklo
i když slíbený byl ráj.
Prachy jsou pravda
obsah je forma
a drzá lež je pro příště norma.
Do mozku vrtá se skutečnost krutá,
že padl stín na můj kraj...

13219

2.5.2003 23:43

Kam se poděl selský rozum?

Walter Neuman wneuman (zavináč) volny (tečka) cz 216.?.?.?

Selsky rozum byl je a bude v Americe. Cesi maji dost rozumu proto jdou do EU. Ty protiklady a namitky ktere jsou vyse vypsane jsou naivni, diletanske a nepresne. Chybi jim logika a schopnost videt les pres veskere ty stromy. Zaslepenost a kratkodoba vize budoucnosti. Nastesti autor nema zadnou vahu nekoho ovlivnovat.

13229

3.5.2003 1:55

RE: Kam se poděl selský rozum?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 13229

>Ty protiklady a namitky ktere jsou vyse vypsane jsou
>naivni, diletanske a nepresne. Chybi jim logika a schopnost videt
>les pres veskere ty stromy. Zaslepenost a kratkodoba vize
>budoucnosti.

Ano, je to tak. Přiznávám, že proti těm vašim argumentům ty moje nemohou obstát. Úplně jste mě rozdrtil.

13239

3.5.2003 11:44

RE: Kam se poděl selský rozum?

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13239

No, napríklad si vezmite tú ide, ktorú citujete, o istej oáze pre nadpriemerne vzdelaných a schopných ľudí. Neberiete vôbec do úvahy, že školstvo v ČR bude čochvila spoplatnené.

Ďalej z článkov euroskeptikov vyplíva, že ČR je lokálna veľmoc a rozhoduje o svojej politike sama. Nie je tomu tak, ČR je asociovaný člen EU a už dnes sa musí v podstate pridŕžať politiky EU a to nie len zahraničnej (vlastne tej vôbec nie, keďže neexistuje), ale všeobecne. T.j., i keď dnes ČR nie je členom EU, a dajme tomu, by nebola, nemôže prijímať zákony diametrálne odlišné od legislatívy odobrenej Európskou komisiou. Čiže paradoxne, teraz keď ČR nie je členom EU, má Bruselská byrokracia vúčší dosar na vás, ako tomu bude po vašom vstupe do EU. Pretože potom budete masť istú, nie ceľkom zanedbateľnú, možnosť spolurozhodovania. Pozrite, Belgických občanov je zhurba toľko, čo Čechov a žiaden z nich neprotestuje proti členstvu svojej krajiny v EU z toho dôvodu, že by sa na nich dajme tomu Francúzi vyvyšovali. Naopak, dalo by sa povedať že Belgické záujmy sú hájené Európskou Úniou.

Najväčší problém vidím práve v nekonečnej byrokracii. Avšak to je problém riešiteľný. Nejaké odnárodnenie a podobne je len chyméra.

A ďaľšia vec, čo som si všimol je, že si mýlite EU a Eurozónu. Je rozdiel medzi EU a menovou úniou v rámci EU a to dosť veľký. Do menovej únie vás nik tlačiť nebude.

13250

3.5.2003 14:30

RE: Kam se poděl selský rozum?

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 13239

Zrovna jsem chtel napsat neco podobneho, ale pak jsem odscrolloval na dalsi prispevek [smích]
Na druhou stranu je neco pravdy na tom, ze jednostrannost at jiz jakakoliv je v teto otazce zcela nesmyslna.
Vlada se snazi utahnout vsechny na vareny nudli a od euroskeptiku je zase slyset jenom same proti. Normalni obcan, ktery neni ani pravnik ani makroekonom nema sanci byt se selskym rozumem [pláč]
Ovsem preci jenom je zde neco proc se mi EU nezda.
1.) "Vyhody" ktere jsem zatim slysel od zastancu vstupu, jsou budto velmi slabe a nebo nesmyslne (jako spolecna mena a dalsi hovadiny)
2.) Nemam pocit, ze nevstoupenim do obrovskeho tezkopadneho kolosu se ktery se roji v podobe EU se vystavujeme nejakemu nebezpeci (jak nekteri pisi dokonce vjeti tanku na nase uzemi ci co [smích] )
Spise nechci byt na blyzku az bude tenhle kolos padat [smích]
3.) V ekonomicke konkurenci my-EU nevidim zadny problem. A uz jenom pouha existence vyvoznich dovoznich celnich vyrobnich a buh vi jakych dalsich norem ukazuje jak se EU boji zdrave konkurence.
Ani se nedivim, protoze umele udrzovana stabilita se muze kdykoli zbortit.
4.) Uz jenom proto jak nas masiruji tim, ze jsme vsichni pro vstup chci ukazat ze ne tak docela vsichni.
5.) Veskere sdruzovani vzdy v historii vedlo k jedinemu a to :
rostu rostu rostu rostu este nemam dost rostu rostu rostu bum bac konec. Myslim, ze vyjmenovavt jednotlive rise a doby by znamenalo neuctu k inteligentnim ctenarum zvedavce [smích]

Proto to vse si myslim, ze hnat se do takove hovadiny je nesmysl vsech nesmyslu.
EU za nejakou tu dekadu stejne zjisti, ze nemuze dal fungovat a rozpadne se .... a pokud ne tak nas buh chran tak jako tak [smích]

13261

3.5.2003 19:54

RE: Kam se poděl selský rozum?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13229

>Selsky rozum byl je a bude v Americe.
no, a oni s tim selskym rozumem, za vice nez 200 letou tradici, dokazali vice, nez kterakoliv zeme na svete!!!

Cesi maji dost rozumu proto
>jdou do EU.
no, to muzou byt jen radi a olizovat si vsech deset, ze je tam chteji a budou se s temi chudaky, zplundrovanymi, otravovat!!!
stefan

13269

3.5.2003 9:15

selský rozum u vlády - směšné

zizka 213.?.?.?

Jestli to nebude tím, že většina občanů to bere jako za socialismu. Prostě televizi s fašistickou EU propagangou nesledují a při referendu řeknou NE. (nebo se nato úplně vykašle a počká, až se režim sám vyčerpá a zahyne na rakovinu - mimochodem zlaté RVHP s jejich byrokracií, ta EU byrokracie je tisíckrát překonává). Obyčejný občan totiž s "demokraticky" zvolenou vládou nemůže pro její odvolání udělat NIC. Je to totiž stejné jako za Hitlera i za socialismu. Totalita natřená špinavým lakem "demokracie".

13245

3.5.2003 14:14

Kam se poděl selský rozum?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

A hlavně paměť, ta kdyby sloužila to by bylo fajn. O vstupu do EU se už přece hlasovalo, ve volbách asi tak před deseti lety. Od té doby se tam cpeme horem dolem a teď když už jsme odbavení na palubě letadla směr EU se budeme ptát jestli tam vůbec chceme.

13258

4.5.2003 1:26

RE: Kam se poděl selský rozum?

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13258

Presne tak, u n8s na Slovensku bola jediná strana proti vstupu do EU a to bola Slovenská národná jednota, ktorá obdržala cca 670 hlasov.

13277

4.5.2003 8:14

poznamka USA x Kanada

honza bernatik (zavináč) kn (tečka) vutbr (tečka) cz 147.?.?.?

To co pisete v uvodu clanku o tom jak inteligence z kanady prcha do ameriky kvuli zbytecne vysokym danim plynoucim do Socialniho. systemu ...

vrele bych vam doporucil shlednout film od pana Michala Moora (2002)
s názvem Bowling for Columbine.
(nechci tvrdit ze se film tyka samozrejme pouze socialniho systemu)

Omlouvam se tem kteri nemoho film shlednout a tento prispevek se pro ne tudiz stava bezpredmetny.

13290

6.5.2003 9:54

RE: poznamka USA x Kanada

Alf 172.?.?.?

Reakce na 13290

Kdo film nevidel v Cesku a umi anglicky, si ho muze stahnout na www.kazaa.com

13427

4.5.2003 11:49

Kam se poděl selský rozum?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jak to jednou zacnou rozebirat ,tak to dopadne ,jak Sudetsky problem.Ten nas stat nezachrani ani sto selskych rozumu.
Czech doubts about idea of US military presence Friday, 02-May-2003 4:50PM Story from AFP
Copyright 2003 by Agence France-Presse (via ClariNet)

--------------------------------------------------------------------------------

MUNICH, Germany, May 2 (AFP) - The Czech Republic has reservations about allowing a United States military presence on its soil, Czech President Vaclav Klaus said in an interview scheduled for publication Saturday.

"Given our history we are very sensitive ot the idea of foreign troops on our soil," said Klaus, whose country was invaded by Soviet-led Warsaw Pact forces in 1968 to quell a liberalising communist regime led by the late Alexander Dubcek.

Asked in an interview with the German newspaper Sueddeutsche Zeitung whether he could foresee American NATO bases in Germany being transferred to his country, Klaus was quoted as saying:

"I do not believe the renewed stationing of foreign troops would be welcome. "

NATO's European commmander said in March US bases could be moved eastwards from Germany into eastern Europe.

NATO commander General James Jones said he was in intensive talks with Alliance member countries about overhauling the US military base strategy, including shifting resources to new members in the East.

The Czech Republic is now a member of NATO.

"I really do not understand what would be the interest in having such military bases," the newspaper quoted Klaus as saying.

After the downfall of communism in eastern and central Europe, the former Czechoslovakia separated in 1993 into two sovereign states, the Czech Republic and Slovakia.

bfi/da/rl

Czech-US-NATO-military

13317

4.5.2003 15:37

Co píšou novinky.cz

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Firma, která má sídlo mimo EU, bude od 1. července platit daň z přidané hodnoty (DPH) v zemi, v níž má trvalé bydliště člověk, který od ní data odebírá. I čeští spotřebitelé se tak po vstupu do unie už nebudou moci vyhýbat placení DPH a objednávat zdarma nebo levněji digitální služby od podniků sídlících mimo EU, např. ve Spojených státech.

V současnosti platí DPH z elektronicky poskytovaných služeb jen firmy, které mají sídlo v členských zemích EU. Nově však budou této evropské legislativě podléhat všechny podniky vykonávající svou činnost na území Unie. Rozhodující tedy bude pobyt spotřebitele, nikoli firmy.

Odkaz na celý článek: http://www.novinky.cz/00/72/55.html

A takhleto půjde krok za krokem.

13320

4.5.2003 17:31

RE: Co píšou novinky.cz

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13320

DC++

13325

4.5.2003 20:23

Kam se poděl selský rozum?

Ondrej Brablc 217.?.?.?

Pro me je duvod v tomto eseji: http://www.ratical.org/ratville/CAH/RRiraqWar.html

"These underlying factors, along with the `safe harbor' reputation of U.S. investments afforded by the dollar's reserve currency status propelled the U.S. to economic and military hegemony in the post-World War II period. However, the introduction of the euro is a significant new factor, and appears to be the primary threat to U.S. economic hegemony. Moreover, in December 2002 ten additional countries were approved for full membership into the E.U. In 2004 this will result in an aggregate GDP of $9.6 trillion and 450 million people, directly competing with the U.S. economy ($10.5 trillion GDP, 280 million people)."

13329

5.5.2003 9:39

Ďáblův advokát

Pavel Gora 195.?.?.?

I středověká církev měla nástroj, který i v případě, kdy byla jednota v úmyslu něco učinit (např. svatořečení) měl za úkol nabídbout i opačnou stánku pohledu.
Ďáblův advokát měl za úkol vymyslet všechny možné námitky. To vedlo jednak ke včasnému nalezení stinných stránek, jednak k připravenosti v následné argumentaci.

V ČR je to jinak. Hurá do EU. Nikdo neví, co to bude znamenat, nikdo nemá informace, nikdo kompetentní se nezabývá následky a důsledky. Jen novináři tu a tam "objeví" zásadní věci typu tvarůžky, rum, klece na slípky a guláš.
Ďáblův advokát má nelehkou pozici i tím, že dokumentů je příliš a jsou zmatené. Možná schválně. Hlavní problém je v tom, že ani naši představitelé nemají absolutně zájem na analýze. Prostě se spoléhá na primitivní reklamy, vsugerovnání dilematu komouš nebo EU a podvědomého cítění lidí, že "tam patříme" anebo "že se nám zvedne úroveň jako v Německu".
Že se životní úroveň státu odvíjí ponejvíce od schopnosti státu hospodařit a vyrábět, o tom se taktně mlčí.

13361

6.5.2003 12:37

Kam se poděl selský rozum?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Bombs in the Building: World Trade Center 'Conspiracy Theory' is a Conspiracy Fact
By Randy Lavello
May 5, 2003

By now the misinformation and ignored findings surrounding the September 11, 2001 attacks have evaporated the official version into the land of fiction. Didn’t it seem strange that we learned everything of the government version by the next day? Much has been learned about the attacks, yet the official version has never changed; it seems as though our government thinks the point moot since it used this excuse to pass unconstitutional laws and wage wars resulting in oil profits. The time has come to admit the sorry truth as a nation, so that we can move on - as a nation.

The planes did not bring those towers down; bombs did. So why use planes? It seems they were a diversionary tactic - a grand spectacle. Who would want to divert our attention from the real cause of the collapse of those towers? It must be those who benefited most from these attacks. Let’s recount some facts of that dreadful day.

Any time an aircraft deviates from it’s course, the air traffic controller requests a military intercept according to military response code 7610-4J. This was the first time interceptors were not sent up in the history of this policy. The intercept pilots are trained to make a visual check of the cockpit... could this be the reason these interceptors were intercepted? Planes were sent to the New York area, after unprecedented delay, from Falmouth, Massachusetts rather than nearby Ft. Dix or Laguardia. Of course, they didn’t arrive in time - there was no visual scan of the cockpits.

Captain Kent Hill, retired from the Air Force, explained that the U.S. had flown unmanned aircraft, similar in size to a Boeing 737, on preprogrammed flight paths from Edwards Air Force Base, California to Australia on several occasions. He believes the airliners used in the attacks had their on board computers knocked out and were subsequently choreographed by an Airborne Warning and Control System. Along side Captain Hill, an Air Force officer with more than 100 sorties in Vietnam stated, ‘Those birds either had a crack fighter pilot in the left seat, or they were being maneuvered by remote control.’ We know that the technology exists to fly hijacked commercial airliners by remote control - it’s called ‘Globalhawk.’ We also know that the military has had an unmanned drone aircraft known as the ‘Predator,’ since 1994. A saboteur would merely have to reprogram the controls to switch from manual to remote; those airliners practically fly themselves already with the autopilot. This would require electronic security codes... acquisition of electronic codes would also explain the lapse of interceptor response due to sabotage. Furthermore, it’s a fact that Air Force One codes were known and punched in by a rogue source on 9/11, proving the presence of an inside, subversive element.

As usual, it’s not a good conspiracy, if it doesn’t involve a Bush! Introducing Marvin Bush Kráceno (Editor)

13444

Příspěvků: 38

02.05. 02:28 Peleška Milan  Kam se ztratil selský rozum?
02.05. 03:03 lendys  RE: Kam se ztratil selský rozum?
02.05. 23:47 David  RE: Kam se ztratil selský rozum?
02.05. 05:06 Robert Nohejl  Kam se poděl selský rozum?
02.05. 07:25 Graham Murt  RE: Kam se poděl selský rozum?
02.05. 06:42 Jaroslav Sečkař  Kam se poděl selský rozum?
02.05. 07:42 Graham Murt  Kam se poděl selský rozum?
02.05. 09:29 Gurzigost  Kam se poděl selský rozum?
03.05. 09:22 zizka  RE: Kam se poděl selský rozum?
02.05. 09:50 xxx  Kam se poděl selský rozum?
02.05. 10:02 Roland  Kam se poděl selský rozum?
09.05. 16:45 Martin Stehlík  RE: Kam se poděl selský rozum?
02.05. 10:59 Zdenek Macura  Znate proroctvi Daniele proroko ze Stareho zakona?
02.05. 11:17 baRtY  Kam se poděl selský rozum?
02.05. 12:57 Jiri Chovanec  Kam se poděl selský rozum?
02.05. 13:44 milo  RE: Kam se poděl selský rozum?
02.05. 16:50 Jiri Chovanec  RE: Kam se poděl selský rozum?
05.05. 08:00 milo  RE: Kam se poděl selský rozum?
02.05. 16:39 Kapitán Parker  Kam se poděl selský rozum?
03.05. 09:29 zizka  RE: Kam se poděl selský rozum?
03.05. 19:46 stefan  RE: Kam se poděl selský rozum?
02.05. 19:10 Krysař  Kam se poděl selský rozum?
02.05. 23:43 Walter Neuman  Kam se poděl selský rozum?
03.05. 01:55 Vladimír Stwora  RE: Kam se poděl selský rozum?
03.05. 11:44 Graham Murt  RE: Kam se poděl selský rozum?
03.05. 14:30 Petr Rehak  RE: Kam se poděl selský rozum?
03.05. 19:54 stefan  RE: Kam se poděl selský rozum?
03.05. 09:15 zizka  selský rozum u vlády - směšné
03.05. 14:14  Kam se poděl selský rozum?
04.05. 01:26 Graham Murt  RE: Kam se poděl selský rozum?
04.05. 08:14 honza  poznamka USA x Kanada
06.05. 09:54 Alf  RE: poznamka USA x Kanada
04.05. 11:49 Robert Nohejl  Kam se poděl selský rozum?
04.05. 15:37 Vladimír Stwora  Co píšou novinky.cz
04.05. 17:31 Graham Murt  RE: Co píšou novinky.cz
04.05. 20:23 Ondrej Brablc  Kam se poděl selský rozum?
05.05. 09:39 Pavel Gora  Ďáblův advokát
06.05. 12:37 Robert Nohejl  Kam se poděl selský rozum?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývají tři dny a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 7

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,30 Kč
Euro
27,11 Kč
Libra
29,76 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,09 Kč
100 japonských jenů
22,12 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,76 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 370,68 Kč
1 unce stříbra
532,88 Kč
Bitcoin
253 800,88 Kč

Poslední aktualizace: 28.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 489