Diskuze k článku

Studie zjistila, že bohatství dává vzniknout pocitu oprávněnosti a narcistickému chování

Příspěvků 57

22.9.2013 4:43

Nechci prudit autora studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

ovsem toto neplati (ani zdaleka) pro vsechny.
Hlavni roli, dle DLOUHOLETYCH studii, ktere se delaly po dobu vice nez 20 let a bylo tam zainteresovanych pomerne hodne psychiatru, psychologu a sociologu rikaji, ze z percentualne vyrazne vetsi casti hraje roli genetika. Tedy primarne dedicnost.
A to dokonce i u deti, ktere byly vychovavane v adopci. Zachovaji si vlastnosti rodicu, pres vsechny metody odlisne vychovy adoptivnich rodici. Po nich prebiraji pouze zvyky, tradice.

Autor se zameril na bohate. Jiz to je chyba.
Vynechal ty, kteri jsou intelektem na nule, jsou (v pravnich systemech) chudi a sve nutkani "moci nad druhym", nebo jak autor pomerne dobre vystihuje "pocit opravnenosti", narcismu si vynucuji sikanou, ve vojenskem prostredi je to nadrazena sarze, dominantni manzelstvi, apod.
U obou dale plati hierarchicke chovani. Tzn. velmi dobre vedi, jak se chovat ke nadrizenemu a zcela opacne se chovaji k podrizenemu. I nejbohatsi dobre vedi, kdo je nad nimi a k tem prechovavaji uctu a nikdy si nedovoli ani spitku projevu nadrizenosti.

Vsechny povahove vlastnosti, ktere autor popsal se nachazeji jak u bohatych, tak naopak u chudych.

U bohatych je to vetsinou zalezitost JAKYM zpusobem k bohatsvi prisel. Pokud napr. dlouholetou praci, spojenou treba s vyzkumem, kvalitni vyrobou, preciznosti a BEZ nemoralnich, neetickych cest, ten ma pocit vlastniho uspokojeni a v zivote se chova uplne jinak. Prakticky cely zivot.

Problem nastava, pokud clovek hleda k bohatsvi "zkratky". Je to i problem dnesni mlade generace, ktera touzi po bohatstvi a ten "prvni milion" mit nejlepe uz vcera. Vyuziva vsech zakonnych prostredku, balancuje na hrane, nema problem s nefer jednanim vuci konkurentum, jedna neeticky, nemoralne.

Jine studie, pomerne starsi uvadi, ze je to vylozene zalezitost "prvniho kroku". Primo se tam zminuje termin "vyrizeni prvni vrazdy". Znamy fakt, ze pokud clovek zabije jednou, neciti problem u dalsich vrazd.
Je to prakticky ten samy blok, ktery z prvnich detskych lharu a lhostejnosti rodicu, vytvari notoricke lhare, kteri cely zivot proziji ve lzi, neznaji sami sebe, porad hledaji svou cestu a neuspechy svadi nonstop na vsechny kolem.
V CR a vychodnim bloku bohuzel problem vetsiny podnikatelu.
Nemaji dedicne vlohy k prirozenemu autoritarstvi, pritom maji obrovskou touhu zapadnout alespon do vyssi stredni tridy.
Dluhy, jednani na hrane zakona, nebo mimo, vyhledavani a zajistovani kontaktu, ktere jim jako jedine zajisti uspech/beztrestnost, zajistovani studia pres znamosti pro sve debilni deti ve snaze, aby mely "lepsi a jednodussi cestu" nez oni.

Kupovani maturit, nasledne titulu a s dobrou siti kontaktu maji zajistenou celou rodinu a zname. Vysledky jsou videt na ekonomikach, zvlnenych silnicich, nefunkcnich informacnich systemu a HLAVNE VE SPRAVE STATU, ze Drabku, Hegere, Kalousku, Necasi a jini...

Posledni afery z potravin, vrcholem bestiality byl metylalkohol a hlavne VYSOKY POCET ZAINTERESOVANYCH!!!

Bohatstvi i chudoba je tedy z podstatne casti dedicna, povahove vlastnosti take.

296607

22.9.2013 8:31

RE: Nechci prudit autora studie

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 296607

Obě studie mají nesporně svoji hodnotu. Genetická je stabilnější a postihuje všechny sociální vrstvy. Podle ní můžou existovat a existují sebestředné despotické nuly a vedle nich lidé, kteří něco znají, něco dokázali, jsou bohatí, aniž by to okázale dávali najevo každému, s kým se střetnou.
Druhá studie vychází z pozice peněz na samotném vrcholu lidské hodnotové hiearchie. Platí zde stará moudrost, že peníze kazí charakter.
V případě, ze se lidstvo ještě někdy dokáže ve zdraví dožít stavu, kdy peníze budou postaveny na stejnou úroveň jako ostatní hodnoty, bez nichž je život nemyslitelný, narcisové brzy vymřou.
Ke kvalitnímu životu potřebujeme být v první řadě být zdraví a mít kolem okruh lidí které máme rádi, kterých si vážíme a které respektujeme.
V současné době to bohužel funguje tak, že se ukazuje prstem na bezdomovce, na lidi, které postihla exekuce, ale boháč prolezlý nemocemi, které si sám zavinil vlastní nestřídmostí je pan NĚKDO. Glorifikace peněz je jedním z nástrojů elit pro destrukci morálních hodnot a likvidaci smyslu lidského života.
Je na každém z nás, zda podlehne.

296611

22.9.2013 12:57

RE: Nechci prudit autora studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296611

Samozrejme souhlasim.

(ten prispevek nebyl dopsan, byl prilis dlouhy, tak jsem to zkratil, byla v nem i Vase prvni veta...)

"Je na kazdem z nas, zda podlehne"
To zalezi PRAVE na politickem systemu. Zde nelze predstirat, ze kazdy ma sve moznosti jak se realizovat. kazdy ma stejne sance.
Neplati to v ZADNEM politickem systemu, ovsem v nekterych je mozne caste prezit bez ujmy na moralce. V nekterem, pokud chce rodina bydlet, nikoli.
Pokud ma clovek penize (a zde se bere ta touha po nich), je v tomto systemu chranen.
Ti lide to vidi realisticky a nelze jim to upirat, bohuzel spolecnost jde do ztracena a s ni i ekonomika. Jsou taci, kteri nikdy nepodlehnou a vytrvaji v boji za lepsi spolecnost, protoze vedi, jak takovy system konci.

Cast si rekne, kdyz aktualne kradou politici, proc bych nemel take?
Politici jsou za 4 roky pryc, lide krast neprestanou. Zmeni se zakony tak, aby byly moralnejsi a ti lide bud krachuji ve velkem, nebo konci v kriminale. Takze je to o obrovske touze byt okamzite za vodou (castecne realni aby chranili sebe i rodinu), ale i faktem, ze zde castecne clovek, ktery v oboru skutecne nevinika, nema sanci najit praci. Ta je obsazena uplne neschopnymi, znamostmi dosazenymi lidmi.
Plati, ze v uplne patokracii podleha drtiva vetsina, pouze z pudu sebezachovy. Takovy system neni samozrejme udrzitelny, narozdil od snu sociopatu, kteri neznaji priciny svrhnuti se zpet a totalniho odmitnuti. Historicky nekolikrat opakovano, zakladni teze "opakovani minulosti".

Vse zalezi na schopnostech a znalostech. Bohuzel (i bohudik - jine tema) vek, kterym clovek vlitne do zivota, je nizky na to, aby umoznil mlademu cloveku to zakladni - znat sam sebe.

Je to prioritni, pokud clovek vi, ze neni z tech, kdo dokaze buzerovat jine, nebo lepe receno, nema vudci tendence, touhu po moci, musi zakonite sam na sobe makat, aby mohl projit zivotem dustojne. To se nedeje, takze se necha v praci sikanovat, doma si to vybije na manzelce, je nonstop frustovan a tento cyklus, znamy pro vetsinu, se tahne dokola. Nasleduji rozvody, pro touhu ukazat svetu, ze alespon nejak ziju, jsou zadluzeni a ztraci vlastni vize budoucnosti.
Zbytek te skupiny preziva, protoze se po libani prdele sefum, dostava nahoru.
A otazkou je "kdo se dostava nahoru, ze". Samozrejme ta prvni skupina je jiste kvalitnejsi. Uplne nejkvalitnejsi byva ta, ktera dokaze rict sefovi "nazdar debile" a prasknout dvermi.

Nadhernym znakem dneska je oponentura vseho a neprijimani oponentnich nazoru. Trpime tim vsichni, bez vyjimky. Pouze rozumny clovek se zastavi a rika si. Ja prece prezentuji vlastni pohled a ten nemusi odpovidat kazdemu. Ani zdaleka ne.

Ve zdrave spolecnosti, se zdravym potencialem, socialnich jistot vetsinou ti, co maji co rict, mlci. Normalni i kdyz neprospesne.
Ovsem v pripade ohrozeni statu, tvrdych statnich represi, bossingu ve firmach, chudoby atd, nemuze.
Musi jednoduse rict blbci, jses blbec a neschopny politik.
Co je nemoralni, oznacit za trestni. Ne hosi, vydelavani na blbosti jinych neni moralni cesta a stat tem jednodussim zajisti ochranu!

296622

22.9.2013 9:55

RE: Nechci prudit autora studie

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 296607

>Autor se zameril na bohate. Jiz to je chyba.

Souhlas, po prečtení článku jsem uvažoval podobne. Za vedecké se považují predevším logické príčinné souvislosti. Článek nemá logiku kompletní. Narcisem se muže stát jak jednooký mezi slepými, tak prodavač vody z pračky. Šidítek potlačujících ohleduplnost lze najít dost. Tahle choroba má název individualismus, a je živena pocity premršteného uplatnení soukromí, lidských práv, svobody, hrdosti, až nakonec z toho zustane spíš pýcha rukavruce s bezohledností/cynismem.

296615

22.9.2013 22:44

RE: Nechci prudit autora studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296615

Aaaa, pozor. Celkove v poradku, AZ na jeden mytus.
A tim je individualismus. Kazdyt si pod tim zcela jiste predstavi "uspesneho" majitele firmy, ktery je nezavisly.

To neni pravda a ve skutecne je to pravy opak. Nejvetsi individualiste jsou ideovi levicaci (znam se). Proto se jiz leta nedokaze levice organizovat a vysledek by mohl byt uplne jiny, ze... Obecne to lze pouze pri vytvoreni vnejsiho ideoveho nepritele (obe strany za studene valky).

Neni to tak jednoduche, ale pokusim se to popsat pro blizsi pochopeni.
Pravice je kolektivni. Tak, jak jsem psal v prvnim prispevku, vytvari si hierarchii spolupracujicich znamosti. Soudci, vhodne znamosti na ruznych mistech, kamaradi z politicke mokre ctvri...
Vysledkem je prave mafie, organizovany zlocin spojeny s politikou, nadnarodni koncerny, ktere misto konkurence tahaji za jeden provaz a tolik opevovane elitni rodiny, ktere pri sobe drzi snad nejvic.
Kazda z tech hierarchii je kolektivni. Jednotlive stupne jsou od sebe oddeleni standartni formou, jak ji zname ze zivota.

Drtiva vetsina levicove zamerenych lidi voli pravici. Proc OSVC voli pravici je zrejme, potrebuje nizsi dane. Ze jsou zakaznici domaci a ti nemaji penize je v ten moment nezajima. Takze nemaji zakazky. Tim, ze si tuto formu Svarcsystemu osvojili, zvolili a prijimaji ji se vlastne nonstop udrzuji na hladine preziti a bez jakychkoli statnich ochran (o vysi jejich duchodu ani nemluve).
Krachuji a zbydou jim pouze oci pro plac, zjistuji, ze zamestnanecke pozice jsou obsazeny a prace neni.
U firem, zamerenych na export je to samozrejme jine. To jsou ti, kteri vas presvedcuji k volbe pravice.

Ta fama, kterou vam, hlavne tem na druhe strane atlantiku, hustili do palic je proste prokazana (mnohe studie, sociologove to vedi vsichni, filozofove diskutuji formou oponentury, takze se nikdy nedohodnou...) lez.
Ma to za cil jedine, presvedcit vas, ze pouze vy jste odpovedny za sve stesti (nevim jak, kdyz na vasi rodinu psychopat treba hodi granat) a uspesny jste pouze, kdyz SI ZAJISTITE SVUJ OSUD SAM.
Prelozeno, necekej nic od statu, sami mame k rozkradani malo...
Tim se stat zbavi zakladnich ochrannych piliru statu, rozboura socialni stat a zaroven zabrani kolektivizaci levice tim, ze neexistuji odbory pro jednotlivce a remeselniky. Hodne se poucili z dob, kdy odbory mely moc.

Je tezka doba a je nutno si rict, ze vetsinou plati pravy opak toho, co Vam rikaji. Premyslejte, hledejte overene zdroje, a prokladejte ziskane teorie s vlastni zkusenosti.

Doporucuji:
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Keller-Odtrhl-se-vrsek-pyramidy-neschopni-zustavaji-na-spici-238404

296652

23.9.2013 9:15

RE: Nechci prudit autora studie

Viny 77.?.?.?

Reakce na 296652

Je až neuveriteľné do akej miery je možné v jednom príspevku natropiť toľko nezmyslov. [bliji]

Na túto perlu však nemá nič: Nejvetsi individualiste jsou ideovi levicaci (znam se). Soudruhu, tak to je opravdu neskutočná pecka [mrknutí jedním okem] Buďto chápete pod pojmom ľavica/pravica niečo úplne iné, než ostatní, alebo si len robíte srandu. Inak si vaše blúznenie neviem vysvetliť. Hehehe...najväčší individualisti sú teda tí, čo odovzdávajú vládu nad svojim životom do rúk niekoho iného...mal by ste sa ísť liečiť...

Ak hovoríme o "ideovom" ľavičiactve resp pravičiactve, zabudnite na nejaké štáty, a aktuálny status quo - to nieje podstatné. Neprzite ideu svojimi "individualistickými" pocitmi. Ideu je potrebné simplifikovať do tej miery, že je možné ju zhrnúť do jednoduchej definície, odbremenenej od nánosov vašej nespokojnosti s aktuálnym stavom spoločnosti. Tiež je potrebné pochopiť, že pilierom ideológie ľavice ani pravice nieje existencia/neexistencia štátu či politiky, vôbec to s tým nesúvisí, tak to sem neťahajte. Takže simplifikácia ideje ako solitéra:

- ľavica ako idea nabáda ku preneseniu zodpovednosti za svoj život na niekoho iného a vytvára dojem, že potreby jednotlivca má povinnosť pokrývať akási spoločnosť.
- pravica nabáda ku osobnej zodpovednosti za svoj život a ukazuje, že potreby jednotlivca sú priamo úmerné jeho schopnostiam. (viď ekosystém planéty Zem)

Bodka. Všetko ostatné sa odvíja od tohto bodu. Ľavica vytvára dojem, že zdroje, tovar a služby sú akosi nekonečné a že práca jestvuje ako akýsi solitér a každý má na ňu právo. Je mi ľúto - nieje to solitér a nemá na ňu nik právo...

Čo ľavičiak nikdy nepochopí:
- práce je presne toľko, koľko je dopytu po jej výsledku, nie menej, nie viac.
- ľudia boli, sú a vždy budú každý iný, s inými túžbami, cieľmi a SCHOPNOSŤAMI.
- ľudia s vyššími schopnosťami VŽDY budú úspešnejší než ostatní a ak ich chce niekto "zrovnostárniť", musí ich prinútiť násilím - a to VŽDY povedie ku diktatúre resp totalite. Preto ľavica = diktatúra resp totalita, vždy.
- súčasný stav spoločnosti vyplýva zo skutočnosti, že v našej pseudohumanistickej, ľavicovej spoločnosti prestal fungovať prirodzený výber a pud sebazáchovy, ktorý funguje v celom ekosystéme.
- ľavica nieje protipólom pravice. Ľavica je ideológia, popierajúca základné prírodné zákony a fungovanie života ako takého a jej uplatnenie nakoniec vedie ku diktatúre/totalite a nakoniec ku kolapsu, keď už sa umelé pravidlá ktoré vytvorila zrútia vlastnou váhou. Nieje vyhnutia... Ak sa vám to nepáči, choďte na inú planétu, kde sú INÉ prírodné zákony, nič iné s tým nenarobíte.

- http://www.youtube.com/watch?v=h7o7MaGStvg toto ste spôsobili vy, pomätení ľavičiaci a budete zodpovední takisto za všetky dôsledky vašej ideológie. Nemuselo to zájsť tak ďaleko, ale KVOLI VÁM zašlo.
...Automaticky kráceno

296671

23.9.2013 16:23

RE: Nechci prudit autora studie

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 296671

Plácáte nesmysly,jiní tomu říkají "demagogie".

Myslím,že taky patříte mezi ty Slováky,kteří nikdy nic s fašismem a přilehlým okolím neměli,jen tou vstyčenou pravicí ukazovali tak jako dnes "kolko vody bolo vo Váhu za Slovenského štátu".
Jestli jste zažil na Slovensku to co já,tak si musít přiznat,že jediní,kdo něco s tím bordelem z Vašeho odkazu udělal,tak byli komunisti....to byl humanistický přístup s nabídnutou šancí k emancipaci a vyžadováním osobní zodpovědnosti na zúčastněných....ten dnešní EU alibismus a pokrytectví je "pseudohumanismus" a navíc za peníze nás všech.To málo,co se tu v tomto směru s "nepřizpůsobivými"za 40 let prospěšného udělalo,takoví sobečtí liberálové se zdviženou pravicí vrhli za pár let nikoli zpět na nulu,ale hodně do mínusu.Na stráž !!!

296678

23.9.2013 19:53

RE: Nechci prudit autora studie

šoftim 178.?.?.?

Reakce na 296678

Čo ty boľševik stále šíriš nevraživosť? Myslíš, že tvoji súdruhovia vo Francúzsku sú tiež zúriví nacisti čo šíria nenávisť a lži voči negrom? Nenávistní boľševici prešli k Le Penovi.
Vy boľševici ste mohli škodiť 40 rokov a výsledkom je rumovisko, teraz ste mimo hry na veky vekov, preto sa vám to nepáči, škriekate v amoku zo zúfalstva na všetkých čo sa vám neklaňajú, svoje ruiny maľujete ružovými farbami a znevažujete prácu iných v dnešnej dobe. Ideologickí fanatici, čo zneužívajú internet na šírenie nehoráznych lží, pričom ich nikto ani nezažaluje.
Počuj súdruh, tvoje peniaze posielaš do eú? Ty si ale pokrytec, veď vy komunisti radi platíte dane, alebo žeby nie? Nech platia boháči, všakže.
Socialisti osobnú zodpovednosť nepoznajú, ináč by nepotrebovali silnú vládu na ochranu vlastného parazitizmu, bodáky pri krádežiach, odborársky teror v továrni, kvantá smerníc ako sa majú ľudia správať.

296690

24.9.2013 17:54

RE: Nechci prudit autora studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 296690

A to vas mama mela se psem? No ja jen kvuli vasemu stekani.

296749

24.9.2013 9:09

RE: Nechci prudit autora studie

Viny 77.?.?.?

Reakce na 296678

Humanistický prístup komunistov bol prinútiť principiálne kočovné cigánske kmene s vlastnou hierarchiou, zákonmi a poriadkom ku usadeniu sa; zničenie ich rodinných klanov; zničenie ich kultúry.....a t.d.? Tak toto je tá ľavicová humanita. Vďaka za vysvetlenie...

Dnešní EU je socialistická s hlbokou ľavicovou orientáciou. Veď Barosso je maoista. Čo tu teda obhajujete - tých komunistov, alebo ich bratov v EU???

296719

24.9.2013 9:45

RE: Nechci prudit autora studie

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 296719

Vážený,...Barosso možná byl někdy v mládí socialista,nebo dokonce maoista,zrovnatak jako byl svého času socialistou Mussolini,ale nakonec skončili oba na straně takových,jako jste Vy,kteří by jste nejraděj všechny jiné,než ste Vy napřed okradl za pomoci neviditelné ruky trhu,Goldman&sachs a spol. a pak protáhl komínem.

296724

24.9.2013 16:14

RE: Nechci prudit autora studie

Viny 77.?.?.?

Reakce na 296724

Ja ale nehovorím o nijakej ruke trhu, ale hovorím v zmysle simplifikácie definície ľavice/pravice, ktorú so tu uviedol. Hovorím, že ľavicová ideológia, ktorá ako ideológia motivuje človeka k tomu:

- aby zodpovednosť za seba samého odovzdával do rúk beztvarej konštrukcii s názvom spoločnosť, ktorá sa má o jeho potreby, na ktoré má vraj právo za každých okolností postarať;
- ktorá núti ostatných aby pod hrozbou násilia mu na takýto spôsob nedobrovoľne prispievali;
- ktorá presadzuje rovnostárstvo, ktoré je medzi druhmi na planéte Zem naprosto nevídané...bez ohľadu na skutočné schopnosti jednotlivcov a z toho plynúce prirodzené výhody/nevýhody;
- ktorá sľubuje viac, než reálne možné vďaka dostupným zdrojom a financiám možné splniť (viď už spomínané dôchodky)
- ktorá v konečnom dôsledku musí už z princípu zvyšovať reguláciu všetkého, aby tak dočasne zakryla rozpad tohto umelého konstruktu, ktorý sama vytvorila a tak musí navyšovať aparát, ktorý regulácie kontroluje, tvorí, udržuje a vynucuje....čím sa zvyšuje množstvo ľudí s nulovým reálnym prínosom pre spoločnosť v oblasti tovaru a služieb. Narastá počet konzumentov a klesá počet dodávateľov tovaru a služieb...než sa konstrukt zrúti.

Barosso a Mussolini...krásne prirovnanie - sú si totiž veľmi podobní. Obaja mali totiž za to že vedia najlepšie, ako majú ostatní žiť a snažili sa ich k tomuto ich vysnenému ideálu donútiť násilím, soudruhu... Ako to dopadlo, vieme všetci. A dopadne znova.

Som totiž libertarián....uctievam slobodu. Ak si s ňou sám a vám podobní neviete rady a bez regulácií, predpisov a prerozdeľovania neviete jestvovať, budiž, rešpektujem to. Len k participácii na tomto vašom sado-maso salóne, rútiacom sa do záhuby, nenúťte mňa. Váš problém je ten, že presne to ľavičiaci, robíte...

296745

24.9.2013 16:31

RE: Nechci prudit autora studie

Viny 77.?.?.?

Reakce na 296678

Soudruhu, znova omyl. Členovia mojej rodiny prežili koncentrák, takže mi soudruhu nerozprávajte o fašizme. Fašizmus tu máme teraz, je to EU. Je to aplikovaný fašizmus - ľavicová ideológia dovedená k realizácii. Nieto divu, keď sa prvým prezidentom EU stal jeden z hlavných mozgov fašistického Nemecka....

O tzv humanizme v rukách ľavice som písal inde...aj o tom čo ten váš humanizmus v rukách komunistov (preboha) skutočne s tými cigánmi spravil - zničil ich a presvedčil ich, že sa o nich postará ktosi iný. Dnes žneme ovocie týchto včerajších a dnešných slaboduchých idiotov, ktorí to dopustili, lebo sa nechceli a nechcú pozrieť pravde do očí.

296746

24.9.2013 19:30

RE: Nechci prudit autora studie

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 296746

Aááá,tak Vy jste "libertarián",..ó jak romantické,...nevěděl jsem že si dnešní fašisti říkají takhle(nemám na mysli ty holohlavé pitomce,co se každý víkend rvou na fotbale)...V každém případě děkuji za poučení...Říkáte,že členové Vaší rodiny přežili koncentrák?,...tak nám ještě řekněte v jakých pozicích tam byli,..jako heftlinci,nebo jako lágrfíreři,z Vašich názorů mi to není zcela jasné..,neboť Vy zdravíte "olympijským pozdravem" oběma rukama a to tu už dlouho nebylo....
a tu fašizaci EU,na které se snad jako na jediném shodneme,nesvádějte na mě a ostatní nesobecké a tolerantní lidi,neboť u jejího dnešního předobrazu byli jako zakladatelé Vaši ideoví souputníci i když o asi dvě generace starší,pohrobci 3.říše,známí jako klub Bilderberg...

296754

24.9.2013 20:26

RE: Nechci prudit autora studie

Viny 78.?.?.?

Reakce na 296754

Soudruhu, ujasnite si pojmy - fašizmus je extrémna ľavicová ideológia. Proti tej tu predsa vystupujem [zmaten]

Moji príbuzní tam prežili ako zajatci soudruhu a niesu to židia (tých tam bolo málo) a niesu to cigáni (tí im robili bacharov).

Nechápete vôbec obsah pojmov, ktoré používate. Smutné...

Áno, pravda bolí a keď dôjdu argumenty, prichádzajú u slaboduchých na rad argumenty ad hominem.

296761

23.9.2013 18:36

RE: Nechci prudit autora studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296671

Pokud tedy uznavam ideologicky levici, jsem okazite nepritel, soudruh a nevim co jeste. Nehlede, ze jsem nikdy v zadne strane nebyl a nebudu.

Myslite, ze je nejake ty tlachy o soudruzich, nebo "uvidite..." me nejako rozhodi? Ani omylem. Ideovy neznamena ultra. Ja prijimam idee levice a nevidim v tom problem.

Myslite, ze POUZE lide napravo jsou zodpovedni za svuj zivot a levicaci cekaji, az jim z nebe sleti zlate vejce? Soudite z rady tych, kteri nemaji znalosti/schopnosti a voli levici?
Dobra, pravicovy platek (to jen pro objektivitu):
http://technet.idnes.cz/politicke-sklony-v-genech-0yx-/veda.aspx?c=A121106_141411_veda_mla


Ohledne individualismu. Jezdete po prednaskach sociologu, hadejte se s nimi do krve a presvedcujte je, ze to neni pravda.
Proc to nenapisete Kellerovi a nereknete mu, ze je to jednoduse jinak.
Pouze Vy jste individualista a vsichni levicaci jsou neschopni kolektiviste.

práce je presne toľko, koľko je dopytu po jej výsledku, nie menej, nie viac.
Samozrejme, k tomu neni co rict.
OVSEM - Pokud si stat neodhodi svoji politickou cestou
trhy, ktere jsou lukrativni a zastupci statu (povetsinou prezident) jsou schopni zajistit odbyt na novych trzich, tak je prace vice, ze..
U nas je ekonomika zamerena na export. Pokud tedy neni odbyt, neni prace.

U nas, nevim jak na Slovensku, se nesnazi zastupci krajiny o pristup k novym trhu, presto, ze vidi jak ekonomika EU stagnuje. A co k tomu vice rict?

ľudia boli, sú a vždy budú každý iný, s inými túžbami, cieľmi a SCHOPNOSŤAMI.
Pru se snad nekde o tom? Vsude pisu v mych prispevcich, ze je to dano predevsim geny a z casti vychovou. Vzdy zastavam nazor, ze 1000 pohledu na jednu skutecnost ma 1000 vysledku a zaverecnych vysvetleni jedince.

ľudia s vyššími schopnosťami VŽDY budú úspešnejší než ostatní a ak ich chce niekto "zrovnostárniť", musí ich prinútiť násilím - a to VŽDY povedie ku diktatúre resp totalite.
Rovnostarstvi, jak ho vnimam ja, je predevsim pravni ochrana pro vsechny, rovny pristup ke zdravotnictvi, provny pristup ke skolstvi. A ANO jsou to me idee. Sam vyse pisete, ze kazdy je jiny. Dle vas ale ten, kdo si nemysli, ze Darwinismus v praxi funguje (neschopni nahore), nebo je humanni, proste neexistuje. Najednou jeho pohled neplati.
A ma se odstehovat na jinou planetu... Nebo ma prijmout Darwinismus, odstrelit vsechny konkurenty a slapat po hlavach druhych az na vrchol? Nebo to ma byt dano schopnosti?

Kdyz jsme u te diktatury, proc se kapitalismus, pokazde svrhne v diktaturu fasismu?
I za to muze levice? Ja rozhodne priznivec diktatury nejsem, nikdo by me nedonutil poslouchat nejakeho psychouse nademnou. Ani politickeho.
Ovsem, pokud ma fungovat nejaka spolecnost, zakony maji platit pro vsechny stejne, i pro Romy.
S neexistenci "nepostizitelnosti", jak se tomu u nas deje.


U nas je videt, kdo je uspesny. A to je ten problem, vetsinou je totalne neschopny.
Jeho PRIROZENY VYBER tedy spociva v tom, ze se pres radu konexi dostane az k vladnuti, kde rozhoduje o 10 milionech! ...Automaticky kráceno

296684

24.9.2013 10:42

RE: Nechci prudit autora studie

Viny 77.?.?.?

Reakce na 296684

Čo je to " idee levice". Prosím o popis.
Ďakujem

Individualizmus nieje atribútom pravice. Pravica len nenúti jednotlivcov ku prerozdeľovaniu svojho ovocia druhým pod sankciou.

Teraz ku vašim nezmyslom:

zastupci statu (povetsinou prezident) jsou schopni zajistit odbyt na novych trzich, tak je prace vice, ze.. Keď pominiem nezmysel, že je to prezident, ktorý má zabezpečovať akýsi biznis (omg), tak je tu ešte väčšia blbosť - ak váš Zeman dohodne (muhahaha) biznis s Tunisom a vyfúkne tak biznis Ghane, tak vy máte prácu a Ghana nie preboha. Objem dopytu po produkte práce soudruh Zeman nezmenil [velký smích]

Ja sa s vami nepriem o existencii schopných a neschopných ale o tom, že ľavica tých schopných núti pod hrozbou sankcií dotovať neschopných a pravica to necháva na slobodnom rozhodnutí každého jednotlivca. To je ten bod. To prvé je diktatúra a fašizmus, to druhé sloboda.

Tu nejde o pohľad, ale o skutočnosť. Zariaďte sa ako chcete, je to na vás. Ak chápete, že tí schopní jestvujú, tak nemôžte súčasne chcieť mať rovný prístup ku zdravotníctvu a školstvu a t.d. pre všetkých bez toho, aby ste tých schopných prinútili násilím nemať lepší štandard než tí neschopní. Takže moja otázka - je súčasťou vašej idee aj násilie na jednotlivcoch v prospech tzv celku?

Každé štátne zriadenie (jedno aké) sa zvrhne vo fašizmus vždy, keď to svojou apatiou jeho voliči dovolia. Demokracia musí tiež VŽDY v zásade skončiť v socializme, keďže sa ľudia snažia hľadať bezpečie a istoty a idú za prvým idiotom, ktorý im to prisľúbi mimo reálne dostupné zdroje a financie. Nakoniec množstvo neprispôsobivých a neschopných dosiahne bodu, v ktorom už viac tí schopní niesu schopní pokrývať potreby takejto spoločnosti a táto spoločnosť skolabuje pod váhou vlastných umelých, neudržateľných, sociálnych konštrukcií. Potom sa vráti diktát práva silnejšieho avšak v čase kolapsu, boja o zdroje a premnoženia spôsobeného hore uvedeným....až do stabilizácie a ďalšej apatie voličov...

U nas je videt, kdo je uspesny. A to je ten problem, vetsinou je totalne neschopny.
Jeho PRIROZENY VYBER tedy spociva v tom, ze se pres radu konexi dostane az k vladnuti, kde rozhoduje o 10 milionech!
Naopak - je najschopnejší v prežití v spoločnosti, ktoré je okolo neho. Stále to nechápete? Na tej Kamčatke by neprežil možno ani deň...ale tu nieje Kamčatka a tu on prežiť vie najlepšie zo všetkých. Chápete ten bod?

296729

24.9.2013 18:22

RE: Nechci prudit autora studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 296729

Pravice je banda egoistu a sobcu. Vse zprivatizovat a po nas potopa Za komousu se rvalo ze je nedostatek potravin. Ted jich je hodne , ale plnych chemickeho svinstva. Po poziti nasleduji nemoce , takze spravne profity pro farma prumysl. Prirodni bohatstvi , to je jen pro nas bohate. Pravice a svobodne rozhodovani jednotlivce? Vzdyt jste k smichu. Vzdy se musim podridit tomu kdo mne plati. Je rozdil byt schopny a vseho schopny.Inteligentni clovek ma zajem o celkove prospivani jeho okoli. A navic se mi zda ze v posledni dobe neexistuje pravice nebo levice. Vse to jsou smejdi. Proste urvi co se da.

296750

24.9.2013 20:18

RE: Nechci prudit autora studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 296750

To, čo popisujete nesúvisí s pravicou či ľavicou. Je to dôsledok apatie voličov, bežných ľudí, ktorí vymenili svoj hlas za Vyhulených, Big Brothera a iné výživné gumovače mozgu. Umožnili predátorom si z nich spraviť stádo, na ktorom hodujú....

Proste urvi co se da. Presne, správne...avšak s jedným dosť podstatným rozdielom - to nieje "v poslední době", žiadne také, to tu bolo vždy, len sa vám vďaka ľavici, ktorá sľubovala ľuďom nesplniteľné, neudržateľné hory doly zdalo, že je tu sluníčkový svet a teraz sa len prebúdzate do reality a máte pocit, že to nastalo teraz. Je to chyba perspektívy - ak sa zobudíte o 12 na obed tak to neznamená, že práve vyšlo Slnko...len ste sa zobudil [mrknutí jedním okem]

Na svete sú len predátori a korisť, nič iné. Poddruhom predátorov sú paraziti, ale to je pre túto diskusiu moc komplikované. Aj tí najľavicovejší politici na špici, skupiny stojace na pozadí....sú tiež len predátori, vlci, len majú oblečenie oviec. To je jeden z podstatných rozdielov. Tí pravicoví predátori vám to jasne hovoria, že sú predároti, že sú vlci, že sú silnejší. Hovoria vám, že vás oškubú, ak im to dovolíte, nútia vás tak stať sa silnejšími, schopnejšími, konfrontujú vás s neistotou, ktorú to prináša.
Tí druhí sa vás snažia urobiť slabšími, odovzdanejšími, poddajnejšími, menej samostatnými a nabádajú vás, aby ste im zverovali do rúk stále viac kompetencií a moci rozhodovať o vašich životoch, prostredníctvom regulácií, obmedzení, zákazov, prerozdeľovania. Ale cieľ je totožný - oškubať vás (a teraz to podstatné) - viac ako tá pravica a zničiť váš pud sebazáchovy a prirodzený, vrodený odpor voči ovládaniu. Obidve skupiny sa však vďaka svojmu nastaveniu budú správať vo výsledku úplne rovnako - budú si urvávať co sedá; budú si chrániť svoje územia lovu a t.d. Jedni to robia otvorene a nabádajú vás k tomu aby ste boli silnejšími, tí druhí vás chcú slabšími....kto z nich je "lepší" predátor a má to lepšie premyslené?

Teraz to dôležité. Ktorá z týchto skupín je tá, ktorá neprestajne zvyšuje priepasť medzi predátorom a korisťou? Je to práve tá ľavica......vážne to nevidíte?

Vaším problémom nieje to, že nechápete dualitu predátor-korisť, na to sa stačí rozhliadnuť, to nechápu len ľudia mdlého rozumu. Vašim problémom je že si myslíte, že ľavica tých predátorov mávnutím kúzelného prútika zmení na....na čo vlastne? Ľavica či pravica - každý potrebuje peniaze na volebnú kampaň.... Ako môže zmeniť vlk v rúchu baránka iných vlkov v rúchu baránka...a prečo by to vlastne robil, keď si spoločne budujú stádo ktoré spoločne vysávajú a to za jeho blaženého potlesku?

296758

24.9.2013 21:46

RE: Nechci prudit autora studie

Viny 78.?.?.?

Reakce na 296758

Tento anonymný príspevok prosím vymazať, keď som písal príspevok, nebol som prihlásený, ďakujem.

296766

24.9.2013 20:19

RE: Nechci prudit autora studie

Viny 78.?.?.?

Reakce na 296750

To, čo popisujete nesúvisí s pravicou či ľavicou. Je to dôsledok apatie voličov, bežných ľudí, ktorí vymenili svoj hlas za Vyhulených, Big Brothera a iné výživné gumovače mozgu. Umožnili predátorom si z nich spraviť stádo, na ktorom hodujú....

Proste urvi co se da. Presne, správne...avšak s jedným dosť podstatným rozdielom - to nieje "v poslední době", žiadne také, to tu bolo vždy, len sa vám vďaka ľavici, ktorá sľubovala ľuďom nesplniteľné, neudržateľné hory doly zdalo, že je tu sluníčkový svet a teraz sa len prebúdzate do reality a máte pocit, že to nastalo teraz. Je to chyba perspektívy - ak sa zobudíte o 12 na obed tak to neznamená, že práve vyšlo Slnko...len ste sa zobudil [mrknutí jedním okem]

Na svete sú len predátori a korisť, nič iné. Poddruhom predátorov sú paraziti, ale to je pre túto diskusiu moc komplikované. Aj tí najľavicovejší politici na špici, skupiny stojace na pozadí....sú tiež len predátori, vlci, len majú oblečenie oviec. To je jeden z podstatných rozdielov. Tí pravicoví predátori vám to jasne hovoria, že sú predároti, že sú vlci, že sú silnejší. Hovoria vám, že vás oškubú, ak im to dovolíte, nútia vás tak stať sa silnejšími, schopnejšími, konfrontujú vás s neistotou, ktorú to prináša.
Tí druhí sa vás snažia urobiť slabšími, odovzdanejšími, poddajnejšími, menej samostatnými a nabádajú vás, aby ste im zverovali do rúk stále viac kompetencií a moci rozhodovať o vašich životoch, prostredníctvom regulácií, obmedzení, zákazov, prerozdeľovania. Ale cieľ je totožný - oškubať vás (a teraz to podstatné) - viac ako tá pravica a zničiť váš pud sebazáchovy a prirodzený, vrodený odpor voči ovládaniu. Obidve skupiny sa však vďaka svojmu nastaveniu budú správať vo výsledku úplne rovnako - budú si urvávať co sedá; budú si chrániť svoje územia lovu a t.d. Jedni to robia otvorene a nabádajú vás k tomu aby ste boli silnejšími, tí druhí vás chcú slabšími....kto z nich je "lepší" predátor a má to lepšie premyslené?

Teraz to dôležité. Ktorá z týchto skupín je tá, ktorá neprestajne zvyšuje priepasť medzi predátorom a korisťou? Je to práve tá ľavica......vážne to nevidíte?

Vaším problémom nieje to, že nechápete dualitu predátor-korisť, na to sa stačí rozhliadnuť, to nechápu len ľudia mdlého rozumu. Vašim problémom je že si myslíte, že ľavica tých predátorov mávnutím kúzelného prútika zmení na....na čo vlastne? Ľavica či pravica - každý potrebuje peniaze na volebnú kampaň.... Ako môže zmeniť vlk v rúchu baránka iných vlkov v rúchu baránka...a prečo by to vlastne robil, keď si spoločne budujú stádo ktoré spoločne vysávajú a to všetko za jeho blaženého potlesku?

296759

23.9.2013 20:28

RE: Nechci prudit autora studie

šoftim 178.?.?.?

Reakce na 296671

Ľavičiarstvo v echtovnom pôvodnom význame znamenalo odpor voči absolutizmu, ľavičiari sa chceli zrealizovať v súkolí moci na úkor odchádzajúceho režimu (ten bol tiež vlastne ľavicový, pretože človeka a vládcu zbožštil a tým ponížil Boha a stredovekú slobodu) a priniesť nové idey, teda boli individualistami, ľavičiarstvo tiež vyjadrovalo protikresťanský boj a oslobodenie sa od duchovnej autority.
To všetko platí dodnes, chcú dobyť moc a sú protikresťanskí. Len neskôr sa začali vnášať do politických kategórií pohľady na hospodárstvo, že ľavičiarstvo je etatizmus. Ty píšeš len o tejto stránke ľavice.
On je individualista v zmysle, že neukáže občianský preukaz polišom, nepáči sa mu sledovanie cez internet a mobil, súhlasí so sodomiou, potratmi, ale jeho obľúbencami v hospodárskej rovine sú ľavičiari, keďže je bez groša tak sa rád odovzdá vláde do opatrovníctva.
Ľudia sú rôzni, preto kolektív je neprirodzený, protiprirodzený, snaží sa vymazať odlišnosti, zvláštnosti v prospech búrania, nesúhlasu, kolektívneho hnevu. Ľavica je vzbura, to je jej pravý význam, násilím plody práce úspešných uchmatnúť v mene solidarity, spravodlivosti, ale už bez doplnenia krádeže vysvetlením, že zlodeji sú neschopní a hlúpi a leniví. Naopak, majú sa za rovných, len nedopatrením, zvláštnym sprisahaním sa im nepodarilo uspieť. Alebo dokonca tvrdenie, že vraj oni sú skromní, preto nepodnikajú, že vraj pracháči uctievajú zlaté teľa, bôžika zisku.
Ľavica začala svoju púť už v Edene, je prejavom pýchy a neprispôsobenia sa okolitému prostrediu, príkazu Tvorcovi prostredia, ľudia sú jedineční, aj ich vklad a jedine slobodne môžu rozdať a z vlastného sa podeliť z nešťastníkmi.

296693

23.9.2013 23:54

RE: Nechci prudit autora studie

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 296693

Jste náboženský fanatik a tmář,podsouvající druhým i to,co neřekli a nálepkující lidi dřív,než je vůbec vyslechne,hodíte se do středověku,nebo do doby Andreje Hlinky.......pro dnešní dobu je Vás škoda.....

za ten dobře známý pozdrav "Na stráž",se omlouvá..........., mělo být "Ne straš!".

296703

24.9.2013 4:02

RE: Nechci prudit autora studie

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 296703

heh a ted, drive nez budete soudit jine, si jen polozit otazku,jaky fanatik a do ktere doby, podle toho,co zde neustále placate - PATRITE VY ?

[velký smích]

(no nic,to byla jen takova drobna "technicka",zano)

296707

24.9.2013 20:19

RE: Nechci prudit autora studie

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 296652

>Nejvetsi individualiste jsou ideovi levicaci
Dejme tomu (já jsem mel na mysli i. spíše ve smyslu viz xx, navíc jde o resumé vlastních úvah, nevím, že bych to po nekom opakoval). Ale když jsme meli za socialismu vládu levice, tak levice pokračuje i v téhle naší demokracii, protože na současnou garnituru opet platí:

>ľavica tých schopných núti pod hrozbou sankcií dotovať neschopných a pravica to necháva na slobodnom rozhodnutí(nick Viny)

Je zjevné, že nekde je to kriterium pravice/levice postavené špatne. Obsahuje logickou chybu, nebo je nadbytečné, a jde o neco jiného.

>Demokracia musí tiež VŽDY v zásade skončiť v socializme, keďže sa ľudia snažia hľadať bezpečie a istoty a idú za prvým idiotom, ktorý im to prisľúbi mimo reálne dostupné zdroje a financie. Nakoniec množstvo neprispôsobivých a neschopných dosiahne bodu, v ktorom už viac tí schopní niesu schopní pokrývať potreby takejto spoločnosti a táto spoločnosť skolabuje pod váhou vlastných umelých, neudržateľných, sociálnych konštrukcií. Potom sa vráti diktát práva silnejšieho avšak v čase kolapsu, boja o zdroje a premnoženia spôsobeného hore uvedeným....až do stabilizácie a ďalšej apatie voličov...(nick Viny)

Náhodou jsem to našel jako potvrzení mé první poznámky.

>Každé štátne zriadenie (jedno aké) sa zvrhne vo fašizmus vždy, keď to svojou apatiou jeho voliči dovolia. (opet Viny, používám ty jeho citáty, protože pomáhají vystihnout, co jsem chtel napsat)
Nerekl bych, že je to apatie. Je za tím práve ten individualizmus(xx) a celkove prumerná společenská hloupost. Absence spolupatričnosti a tím ponechání prostoru nejvetším kriklounum simulujícím schopnosti. Prebujelé vlastní práva a soukromí, pričemž často jde spíše o fikce, než realitu. (válení odpovednosti neschopných nebo parazitních na společnost je neco úplne jiného)

296760

25.9.2013 2:14

RE: Nechci prudit autora studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296760

Takze mam byt ve vasich (i s kolegou) spolupatricny, kolektivni pravicovy egocentrik.

Dekuji, nechci.

296774

22.9.2013 23:37

RE: Nechci prudit autora studie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296615

A jeste jeden zdroj, pro blizsi lustraci soucasneho neoliberalismu a nadvlady neschopnych. Pokud mozno i prvni dil.

http://blisty.cz/art/70134.html

Zamyslete se dobre nad clankem, snad pochopite KDO potrebuje kolem sebe kolektiv, JAKY kolektiv, KDO potrebuje poplacani po ramenou a KDO leze nahoru. Je pomerne dobre sepsan. Jak rikam, daly by se o dnesni dobe napsat dalsi Leninove spisy, i Marx by se pri dnesni dobe neomezil na 2 dily Kapitalu + 1. Nikdo by to samozrejme necetl a jsem priznivec pouze nastineni problemu. To nejsou temata pro biflovani, ale pro rozvijeni nastineneho. Navic, zde opet vyustuje preference vlastniho nazoru, coz je spatna cesta.
Tisic lidi si odvodi tisic zaveru. Snad se nekdy v budoucnu protnou a to bude vhodna doba pro vyrizeni uctu s temi, kdo nam kvalitu zivota ordinuje. Pokud na to jeste bude cas...


Z nej jsem castecne k ilustraci cerpal predchozi prispevek.

Ono, ne ze bych to nepozoroval jiz tak 15 let, to zacalo tesne po revoluci (nastesti pro me, protoze jsem mohl tuto cestu rychle odhodit a po dni v tezke praci v noci studovat).
Pouze chci predkladat pohledy jinych, kteri dokazi ziskane zkusenosti take prenest na "papir" a zesiroka, aby me nekdo nenapadal ciste z mych ideovych pohledu.

To plati i pro odkaz vyse. Prof. Keller ma proste dokonaly postreh, nevystupuje zaujate (to si jako renomovany sociolog ani nemuze dovolit, narozdil od neurvalce jako jsem ja[smích]) a dost dobre odhaduje pristi deni. I kdyz se mu do toho, prave z duvodu mozneho osoceni z vlastniho pohledu, moc nechce.
V teto dobe se mu ani nedivim.

296654

22.9.2013 10:00

Výstižné, perfektní trefa

Kanak 90.?.?.?

Reakce na 296607

Bohužel, tak to je,jak současní zbohatlíci tak jejich dětičky nebo vrstevníci se přesně tak chovají. Tu cestu morální devastace zde nastoupil největší Narcis, to největší zlo, které tuto zemi mohlo potkat.

296617

23.9.2013 23:17

neprud, bud labut ....

alamala 85.?.?.?

Reakce na 296607

genetika? ty o com tocis? jedine, co je toho urcujuce, je uroven tvojho JA. To je vsetko.

296699

22.9.2013 5:28

addendum

Adrien 172.?.?.?

Piff měl ulovit Václava Klause a zavřít ho do klece ze studijních důvodu. To je případ akademického trouby, kterého v jeho konání poháněl vrozený a bezduzdný narcisismus do té míry že využil politicko-sociálního zmatku v zemi a toho že vyhrál jednu počáteční partiji, až se dostal do pozice ve které jeho počiny přispěly k tomu že se národ český už nikdy nezbaví chronické úplavice.

296608

22.9.2013 9:29

"Profesora" z Václava Klause

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 296608

udělala Lydie Mištinová, která přivandrovala do čech ze Slovenska, stejně jako mnoho jiných slovenek, od paní Zemanové, Šárky Grossové až k paní Paroubkové, které zde sbalí nejvšehoschopnější veksláky, a pak tu prakticky řídí politiku a hospodářství v podstatě z peřin. Dnes již v čechách neexistuje fenomén "český politik". Naprosto charakteristický případ je řada feministických strig v českém parlamentu, kterým v současné době kraluje paní Nagyová. Obávám se, že kdyby neexistovala Lýdie Mištinová, tak by dnes profesor Klaus ještě stále přesluhující v Prognostickém ústavu KSČ stále počítal vyhozené plechovky v půmyslových podnicích / odpadové hopspodářství státu /, a v deset hodin při svačině nenávistně syčel nadávky na to že ho nevzali do strany do novin s buřtem, chlebem a hořčicí, o půl jedné se vždy discil plinovaně stavěl ve frontě na oběd v kantýně za ředitele rabína Komárka u okýnka...

296614

22.9.2013 10:13

Video skoro jak z institutu profesora Václava Klause.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 296614

http://www.youtube.com/watch?v=5ksiVKQVv5s&feature=related

Kdysi to někdo prý poslal dr. Miroslavu Mackovi, nazývanému přezdívkami "Facka na zubařském kongresu" nebo "dr. Fialka", a on pak běsnil na svém blogu. /Chtěl bych vědět, jaké má IQ profesor Klaus..../.

296618

22.9.2013 17:16

RE:

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 296614

[vyplazený jazyk]

Komárek. Už jen příjmení tohoto novináře jako by byla skryt jeho úděl letět tam, kam jej poryvy větru zanesou a hlavně vždycky lísavě děkovat za aktuální proudění vzduchu.

S vousatým předobrazem taky byla sranda; když český Che Guevara zemřel, pěli na něj chválu i ti, kteří skutečného Che Guevaru mají jindy za hloupou modlu levičáckých příživniků. Inu, koho plíseň jíš...

296634

22.9.2013 18:24

RE:

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 296634

Pisálek Martin Komárek, řečený OVÁDEK, nyní zakotvil u jistého Babiše, požírače eurodotací na povinné přimíchávání biosložek do tekutých paliv. Už jen tento fakt by měl stačit, aby každý soudný občan řekl pofidérnímu hnutí ANO své rozhodné NE!
[naštvaný]

296639

22.9.2013 10:58

Som sa pobavil.

Slepec 195.?.?.?

Na toto bolo treba štúdiu? Mne sa stačí prejsť popri Eurovei (Bratislavské korzo pri Dunaji, kde sa pretŕčajú boháči) alebo zapnúť TA3.

296619

22.9.2013 12:24

Objevení Ameriky

Lobogo 178.?.?.?

panebože banda idiotů, to opravdu vážně se potřebuje aby to někdo "vědecky" dokázal? a není toto zřejmé již min 300 let ne-li víc?

296621

22.9.2013 13:04

aha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

no niečo na tom je - u nás doma - dedinu založili v r. 1241 - 14 rodín pracovalo v baniach, a v lese, tuším pre kráľovské bane, dve rodiny pásli miestnym statok, a títo dodnes sú len posluhovačmi, žiaden z tejto rodiny sa nikým nestal, počas celej histórie obce boli chudákmi, aj v reálnom socializme, a dnes hotový des, chudoba denný chleba, vzdelanie - snaha nulová, čím to bude?

296623

22.9.2013 19:29

RE: aha

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 296623

To máte na Slovensku dobré. U nás se rodokmeny dají vysledovat maximálně k období po třicetileté válce.
Chudoba je nejspíš dědičná a je úplně jedno, jestli jsou lidé z klanu vzdělaní nebo ne.
Autoři největších světových klenotů z oblasti umění a vědy žili i umírali v bídě. Je to nejspíš tím, že je v první řadě uspokojovalo to, co vytvořili.
Jiní s vizí peněz, majetků jdou za svým cílem bez vzdělání i talentu, jsou úspěšní, bohatí, ale v dlouhodobém horizontu absolutně bezvýznamní. Jen jim čas od času někdo plivne na honosnou hrobku.

296640

23.9.2013 1:33

RE: aha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296623

no niečo na tom je - u nás doma - dedinu založili v r. 1241 - 14 rodín pracovalo v baniach, a v lese, tuším pre kráľovské bane, dve rodiny pásli miestnym statok, a títo dodnes sú len posluhovačmi, žiaden z tejto rodiny sa nikým nestal, počas celej histórie obce boli chudákmi, aj v reálnom socializme, a dnes hotový des, chudoba denný chleba, vzdelanie - snaha nulová, čím to bude?

Dedicna chudoba:
Chudy clovek nejednal v minulosti nemoralne a pokud neni kriminalnik, neni schopen vysvetlit potomkum jakym zpusobem prijit k bohatstvi. Pokud je navic silne moralni a v kostele "posloucha pilne farare", vychovava deti tim, ze neni dulezite byt bohaty.
(uloha cirkve udrzovat poddane od bohatych tim, ze budou prezentovat chudobu jako jejich dar).

Pozn. pod carou
Ono to ke stesti u kazdeho nevede, u kazdeho jsou jine priority.

A jak jsem uvedl v prvnim prispevku je geneticky dedicna. Netouzi po bohatstvi, jsou stastny v klidu, podvedome tusi, ze by neuspeli (podcenene ego), nebo naopak nechteji byt bohati, protoze vedi, co vedlejsiho to prinasi. Zalezi na intelektu.

Kazdopadne se to dedi, ale vyjimky samozrejme existuji.
Povetsinou ti, kteri si zacali verit, meli uspechy jiz ve skole a nebali se riskovat lepsi zivot. To tyka tech vypracovanych od dlazby. (Jinou skupinu tvori ti, kteri se tvrdym mladim (sikana, gangy) naucili prijimat hierarchicke usporadani. Ti se po uspechu chovaji stejne hierarchicky a casto maji pocit opravneni.)
Autor studie nejak zapomina, ze existuji i taci a pocit opravneni vetsinou skutecne nemaji. Jejich potomci ale jiz muzou, pokud jim ten, kdo se vypracuje z nuly vychovava jinou metodou.
Typicky: "abys nemusel projit tim, cim jsem musel projit ja", viz. Paris Hilton a jeji prapredci.
Pokud jim od mladi vysvetluji cenu penez a nejezdi v luxusnich autech jeste pred ridicakem, nemusi to u nich skoncit spatne. Vetsinou jim ovsem vysvetli i princip jak si penize udrzet (to v dedicnem bohatstvi).

Kdyz Chaves zacinal, zpocatku chodil obleceny v nejmodnejsich hadrech, drahe hodinky, luxusni auta.
Ten heroicky Chavismus prisel s tim, jake ziskaval zkusenosti. Zacal si je davat svuj postoj do souvislosti s virou, nahodil distans od bohatstvi a nasel pomerne slusny stred pro sebe i ty, ktere zastupoval. Vedel, ze zakladem je tedy vzdelani a na otazky novinaru - proc tedy neni Venezuela bohata, odpovidal - ale my netouzime byt bohati... Zapadni vysvetlovani by namitalo, ze jiz byl nemocny, pozorovatele videli zmenu pred tim. S nemoci byl jeste prubojnejsi a pevnejsi.
Teprve toto chovani plne rozdrazdilo zapad, protoze to podkopavalo jejich ideologii o soutezivosti a touhou dosahnout moci a "uspechu". On pouze chtel pravni prostredi, plnou podporu pro vzdelani a zdravotnictvi i pro ty nejchudsi.
No ano, ale za to se prece v Americe plati (jako za vse) a narok na to ma pouze ten, kdo neco znamena. Tradicni antikomunismus s tim, ze ani zminkou je nenapadlo utocit na takove Svedsko...

KDO JSOU OVSEM TI, CO NECO ZNAMENAJI? Snad je uz poznavate...

296658

23.9.2013 3:12

RE: aha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296623

Dedicne bohatstvi:

Dedicne bohatstvi:
(nezapominejte na genetiku...)

U rady lidi je bohatstvi spojeno s pocitem ochrany (opravnene), hlavne v kapitalismu. Kdo neni priposran, netrpi paranoiou, nevidi za kazdym rohem nepritele, nema pocit hromadeni moci a penez k zajisteni ochrany.
Viz. Moliere - "Lakomec".
Lide, kteri se neciti ohrozeni, nejednaji amoralne a zbohatnou-li poctivou praci nemaji pocity, ktere uvadi studie popsana v clanku. Jejich potomkum pote postaci i vychova s vysvetlenim hodnoty penez a co za tim stoji driny.Trvaji na vlastni pili potomka.
Ta vychova probiha stejne, jakym stylem ziskali rodice penize.
Ovsem, zde neni jistota zachovani bohatstvi na 100% a zalezi od politickeho systemu.

Hromadeni penez, majetku tedy nesouvisi primarne pouze s moci, ale nejdrive zajisteni ochrany. K moci se dostava nasledne tim, ze za ziskane penize nastoli system (nejdrive zakon, prilepek), ktery je posune jeste vys (sponzoring politickych stran...), doda mu zdroje a nastavi politicky, socioekonomicky system tak, ze se ti, kterym se jeho system zakonite nebude libit (to je tech 99% v cele historii i dnes), se k nim nedostanou a nebudou mit zarucenou pravni ochranu.

Bohati amoralne, vychovavaji sve potomky z drtive vetsiny zpusobem, jakym sami prisli k penezum.
Pokud nekdo prisel k bohatstvi nepodctive, vychovava deti tim, ze lez a zapirani vlastni viny je jediny zpusob jak se chranit. Lezt sefovi do prdele jiz nemusi vysvetlovat, to dite pred pubertou zjisti samo a vi jak se stat "uspesny"...
Jistotu opravneni pouze hraji, stejne jako cely zivot predstiraji schopnosti, ktere nemaji, typicky smesni styliste s ucesy a brylkami z prvni republiky a pod. Hlavne vzbudit seriozni dojem intelektuala. Vyuzivaji gestikulaci a jsou afektovani, coz pro mene vnimave zabira. V mladi rozpoznatelni, protoze jiz na skole jsou vyrazne ulisni, AKTUALNE ideologicky nalazeni, coz je vzhledem k mladi nemozne...
Take jejich slava nebyva vecna.

Dedicni bohaci a vyssi elitni vrstvy vetsinou deti vedou k odpovednosti za nabyty majetek, pripravuji je na to, jak ho udrzet, tim, ze se stykaji vyhradne s vrstvou, ktera je jejich urovni, jim ukazuji kam patri.
Deti od mladi vidi, ze rodice nepotrebuji vysvetlovat policistum prestupky, vidi, ze se jim podrizeni klani a zjistuji, ze si muzou dovolit take chovat se nadrazene, jiz v mladi. Nepripousti prohru.
Pokud maji sluzebnictvo, tim spise. Pribehy o hodnych panech a sluzce milujici celou rodinu patri do rise pohadek a opak je pravdou.
Ti sami vedi, ze v zivote jsou oni ti, ktere je nutno poslouchat. Poslouchaji je ucitele ve skole, pokud ne, ucitel leti a rodicum staci univerzite pripadne zacalovat hriste (v americe takto vznikaji absolventi prestiznich skol), nebo u nas formou znamosti a pravicovych kantoru. Proc by deti neprotestovali, kdyz reditelka skoly je clenkou ODS...
At jsou v zivote blbi jak chteji rodice je pres sit znamosti, vlivu, zvucne jmeno, respektu nizsich vrstev, dostanou na mista, kde zajisti nasobeni majetku rodiny.

A to je zrejme skupina, kterou zkoumala tato studie.

296661

22.9.2013 14:35

Tendence

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Sám autor studie zdůraznil, že se jedná o korelace. Lidé bez znalosti statistiky se k výsledkům psychologických studii chovají tak jako kdyby to byly Výsledky s velkým V. Psychologie sice za posledních 100 let pokročila, ale stále je to guláš. Na jedné straně se výzkumníci musí chovat tak, že jejich statistické výsledky jsou důležité, aby dostali granty na příští rok, na druhé straně jsou testové situace umělé a v realitě se lidé mohou chovat zcela jinak. Zvláště podezřelé jsou takové výzkumy, které používají freudistické pojmy jako narcismus, id, ego, superego. To jsou prostě freudovské pohádky (hypotézy), kterým nic reálného neodpovídá. Freud si zpočátku, tedy ještě jako lékař, vzal za vzor pro výzkum mozku model fyziky. Přesněji řečeno dynamiku kapalin a představoval si, že v nervech proudí duch sem a tam. Daleko se ale nedostal. Proto tuto materiální a slibnou kolej opustil a vrhl se do pseudovědy, kterou nazval psychoanalýza. Slibnou proto, poněvadž se výzkumníci mohli dopídit toho, že vzruchy proudící v nervech jsou tím reálným, čím by měli začít. Pokud tedy čtete psychologické studie a dozvíte se z nich, že jste takovej nebo makovej, nebo že ti druzí jsou praštění nebo jednička, pak vězte, že čtete chybně. Vždy se jedná o nějaké tendence. Když někoho zavřete na psychiatrii a ten člověk zjistí, že si personál zapisuje každé jeho slovo, pak vyšetřující psychiatr logicky zjistí, že pacient je paranoidní [chechtot] Zvláště pikantní vyšlo porovnání diagnóz ohledně paranoidity u informatiků před a po Snowdenovi. Informatik psychologovi marně vysvětluje, co všeho jsou současné počítače schopny. Psycholog-terapeut a psychiatr to nikdy nepochopí, protože neví co je a co není informace a neznají teorii informace, neví co je počet pravděpodobnosti a statistika, nemají tušení jak takový počítač pracuje. Setkal jsem se dokonce s případem, kdy student psycholgie ve svém referátu tvrdil, že sociální sítě mají vědomí [chechtot] Je-li člověk megabohatý a rozhoduje o miliónech lidí, pak jsou jeho pocity oprávněné a nelze je označit jako narcistické a nárokovat si tak jeho úzdravu. Není to náhodou narcismus, jestliže si někdo nárokuje vydávat "pocit oprávněnosti a narcistického chování" za fakt? Mimochodem, pojem "pocit oprávěnosti" bude asi chybný překlad.

296625

22.9.2013 16:38

"pocit oprávněnosti"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 296625

V originálu byl asi pojem "feeling of competence", což by se správně přeložilo jako "pocit kompetence" nebo "pocit povolanosti". Oprávnění někdo někomu vydává. Například oprávnění řídit motorové vozidlo. Člověk nemůže mít pocit oprávněnosti. Naproti tomu se někdo cítí být povolán být umělcem, cítí se "vyvolený", má pocit, že je na základě svého vzdělání, rasy, příslušnosti k bohatým apod. "kompetentní" k řídící pozici ve společnosti.

296630

23.9.2013 0:09

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296630

Ale no tak. Kompetence je primym synonymem pro opravneni. A autor studie popisuje pocity, ktere dany ma. Preklad je spravny a pomerne vystizny z psychologickeho hlediska.

http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/kompetence

296656

23.9.2013 21:24

RE:

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 87.?.?.?

Reakce na 296630

v originale feeling of competence je urcite mineno pocit opravnenosti. [smích]

296697

22.9.2013 16:53

Mýdla v Maďarsku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 296625

Tak napůl ucha jsem poslouchal dnešní ČRo Ostrava, když se tam ozvalo něco o tom, že Židé v Maďarsku se cítí ohroženi a mají strach, poněvadž někdo někde (Szeged?) připevnil mýdýlka na synagogu (?). A prý to prokuratůra začala vyšetřovat, poněvadž dostane-li skupina lidí strach, je to důvod k zakročení. Nebylo řečeno, kdo si na to stěžoval a jak. Ale sama zpráva je krásný příklad paranoidity. Někde připevněná mýdýlka normální člověk neasociuje s koncentračním táborem, jak bylo naopak ve zprávě řečeno. Je to poukaz na to, že maďarští Židé jsou pravděpodobně ve svém celku duševně nemocní lidé. K jejich úzdravě povede jedině to, že je zbavíme starostí o peníze, že je zbavíme možnosti poskytovat úvěry.

296632

22.9.2013 19:47

RE: Mýdla v Maďarsku

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 296632

Ano. Problematika, jíž se opatrně dotýkáte je kardinální průser.
To ale nic nezmění na skutečnosti, že jsme po celé generace svojí neopatrností, leností, bojácností a nesoudržností dovolili, aby vládu věcí našich převzali.
Půjčujeme jim peníze, oni nám za to účtují poplatky a pokud půjčí peníze oni nám, vracíme 2x tolik nebo propadáme majetkem.
Banku si můžeme vybrat. To ano. Nic si nepomůžeme. Jsou všude.
U voleb si můžeme vybrat stranu. Nic si nepomůžeme. Jsou všude.

296641

22.9.2013 21:43

RE: Mýdla v Maďarsku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 296641

Za první republiky patřila 1/3 Československa Židům, 1/3 katolíkům a zbytek Němcům. Samozřejmě, že tyto poměry chtěli po 1989 znovu nastolit.

296649

22.9.2013 22:41

A nenastolili, ještě nezaslechli která bije, zvoní umíráček

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296649

Češi těm tehdá udělali plaňkový plot. [chechtot] A hodili je za něj. Teď jim revanšisté odepřených samoprivilégií za to udělali vězení bez mříží a zdokonalují drezůry. Rómové mají 12tileté cykly na dvojnásobky. A vědecky do nich ze všech stran.[překvapení]

296651

23.9.2013 23:13

RE: Mýdla v Maďarsku

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 296632

je to tak, našiel som to na maďarskom gúgli, ale je to aj na poľskom.
Inak neviem, prečo sa tomu začala venovať polícia, veď už dávno vyšlo najavo, že bájky o osvienčimskom mydle boli iba vymyslené...

296698

22.9.2013 16:59

RE: Tendence

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 296625

A vy jste počítačový narcista?
Psychiatr logicky zjistí, že pacient je paranoidní jen pokud pacient nemá důvod si myslet, že je každé jeho slovo zapisováno a přesto trpí pacient tímto přesvědčením. U paranoidního bude pak problém, že bude trpět podobnými přesvědčeními i z jiných oblastí svého života a to mu právě dává ten punc.
Pokud se bohatý narcista narcisticky chová, tak to nemusí být tím že je bohatý.
Evidentně je chyba na vaší straně.
Pokud se totiž zjistí, že bohatí jsou narcisti, tak to vypovídá o stavu naší společnosti a znamená to do všech důsledků , že jsme na tom velice špatně. Právě bohatí rozhodují zcela nejvíce o tom , jak vypadá náš svět.
Pokud si poslední dvě věty neumíte dát dohromady, tak nevíte o čem svět je a podle vaší logiky nelze posoudit ani kvalitu světa ani bohatých. Kdyby národ měl základní znalosti , tak v životě do svého čela nedá narcistu a navíc taťku tunela.
A co takhle, přes sociální sítě lze získávat velice dobrý přehled o stavu vědomí širokých mas, a co do jednotlivců, tak často do značných detailů?

296633

22.9.2013 21:37

RE: Tendence

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 296633

Cituji: "Psychiatr logicky zjistí, že pacient je paranoidní jen pokud pacient nemá důvod si myslet, že je každé jeho slovo zapisováno a přesto trpí pacient tímto přesvědčením."
Psychiatr nic "logicky nezjistí", protože to byl on, kdo nařídil zdravotnímu personálu zapisovat chování pacienta.
Váš problém je ten, že chcete pana Václava Klause poťouchle označkovat jako narcistickou osobnost. A to jenom proto, že ho nemáte kvůli jeho chybám a podrazům v ekonomice a ve vztahu k českému státu všeobecně rád. Ocejchování politiků psychologicko-psychiatrickými diagnózami nebývá zhusta adekvátní. Například pan Václav Klaus určitě není kleptoman, jak ho charakterizoval pan MUDr. Hnízdo. Pan Václav Klaus byl zloděj. Totéž také v případech tunelování. Porucha je zde v oblasti morální. Morálně se tací lidé s největší pravděposobností chovají tehdy, když si jsou subjektivně jisti, že se jejich krádež nezjistí. Ti otrlejší tehdy, když si budou jisti, že krádež jim projde bez následků.

296648

22.9.2013 15:41

1932 - The End of the Depression

Andrew Siddur 77.?.?.?

Stop Crying, Start Buying!
WTF?????

ODKAZ!

Jako by v těch iritujících medailích byla shrnuta celá dnešní realita.

296627

22.9.2013 15:47

RE: 1932 - The End of the Depression

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 296627

Opravdový konspirační potenciál těch zednářských mincí ale jistě každý vidí v té Davidově hvězdě prolnuté se svastikou (= symbol štěstí; možná pro masony má ještě nějaký jiný význam), vzhledem k tomu, co se zanedlouho dělo v Německu.
No, zvláštní.

296628

22.9.2013 16:20

Ty medaile s těmi hesly jsou krásné,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 296628

stejně jako když budete pátrat třeba v životopisech Kima Philbyho, či Ády Eichmana a jeho kariery, a poté jeho dosti podezřele protahovaného konce. Pan Stwora si asi zase bude trhat vlasy na hlavě co jsem to napsal, a určitě to sem nedá...

296629

22.9.2013 16:41

RE: Ty medaile s těmi hesly jsou krásné,

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 296629

Děkuji; Kim Philby - neznal jsem, nastuduji. Ano, A. E., znám; na konci procesu už jako by to nebyl Áda, ale jenom Eichmann.
Pan Stwora si žádné vlasy z hlavy trhat nebude.
Oi!

Konec OT [smích]

296631

23.9.2013 1:38

RE: Ty medaile s těmi hesly jsou krásné,

kulich 172.?.?.?

Reakce na 296631

Podle studie z CAWC, etymologické kořeny "narcisismu" sahají až do "nacismu." Například nacista Klaus Barbie představuje exemplární linguistický most mezi objema pojmy. On měl teda Klaus pech, poněvadž právě jeho francouzský židi po válce tak tvrdě uháněli, že se v tom tumlu ani neměl čas podívat do zrcadla, aby se ujistil o tom že se kolem jeho hlavy stále formuje aura neomylnosti.

296659

26.9.2013 10:23

Love?

David Šertler d (tečka) sertler (zavináč) centrum (tečka) cz 188.?.?.?

Peníze jsou podvod.Je jedno jestli máte peníze v bance nebo je utratíte. Systém potřebuje aby jste ty peníze chtěli. Je to šaškárna, ale perfektní past. Když budeme tenhle dementní systém jakkoli podporovat tak s námi bude věčně vymrdávat. Lidi mají strach a o to jim jde. Prý to nejde jinak? Prostě to tak je? Nesmysl. Myslíte že když půjdete volit že se něco změní? To by systém zakázal. Je to pořád dokola. Sladké falešné úsměvy, keci o šťastné rodině a blablabla. Jsou to herečky. Slova nic neznamenají jen činy. A jak se po volbách činí? Rozdělí si korýtka a dělají bordel dál. A ještě se nám smějí do tváře a mi jim za to tleskáme. A když si někdo dovolí říci něco proti tak je to konspirace. Život si máme řídit sami ne se nechat ovládat systémem. Chováme se jak roboti a oni jsou vysmátí.Matrix hadra

296838

Příspěvků: 57

22.09. 04:43  Nechci prudit autora studie
22.09. 08:31 Moiry  RE: Nechci prudit autora studie
22.09. 12:57  RE: Nechci prudit autora studie
22.09. 09:55 ppppp  RE: Nechci prudit autora studie
22.09. 22:44  RE: Nechci prudit autora studie
23.09. 09:15 Viny  RE: Nechci prudit autora studie
23.09. 16:23 Emil Robot  RE: Nechci prudit autora studie
23.09. 19:53 šoftim  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 17:54  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 09:09 Viny  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 09:45 Emil Robot  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 16:14 Viny  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 16:31 Viny  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 19:30 Emil Robot  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 20:26 Viny  RE: Nechci prudit autora studie
23.09. 18:36  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 10:42 Viny  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 18:22  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 20:18  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 21:46 Viny  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 20:19 Viny  RE: Nechci prudit autora studie
23.09. 20:28 šoftim  RE: Nechci prudit autora studie
23.09. 23:54 Emil Robot  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 04:02 Bubin  RE: Nechci prudit autora studie
24.09. 20:19 ppppp  RE: Nechci prudit autora studie
25.09. 02:14  RE: Nechci prudit autora studie
22.09. 23:37  RE: Nechci prudit autora studie
22.09. 10:00 Kanak  Výstižné, perfektní trefa
23.09. 23:17 alamala  neprud, bud labut ....
22.09. 05:28 Adrien  addendum
22.09. 09:29  "Profesora" z Václava Klause
22.09. 10:13  Video skoro jak z institutu profesora Václava Klause.
22.09. 17:16 Andrew Siddur  RE:
22.09. 18:24 ROMAN1  RE:
22.09. 10:58 Slepec  Som sa pobavil.
22.09. 12:24 Lobogo  Objevení Ameriky
22.09. 13:04  aha
22.09. 19:29 Moiry  RE: aha
23.09. 01:33  RE: aha
23.09. 03:12  RE: aha
22.09. 14:35  Tendence
22.09. 16:38  "pocit oprávněnosti"
23.09. 00:09  RE:
23.09. 21:24 stefan  RE:
22.09. 16:53  Mýdla v Maďarsku
22.09. 19:47 Moiry  RE: Mýdla v Maďarsku
22.09. 21:43  RE: Mýdla v Maďarsku
22.09. 22:41  A nenastolili, ještě nezaslechli která bije, zvoní umíráček
23.09. 23:13 maršal Žukov  RE: Mýdla v Maďarsku
22.09. 16:59  RE: Tendence
22.09. 21:37  RE: Tendence
22.09. 15:41 Andrew Siddur  1932 - The End of the Depression
22.09. 15:47 Andrew Siddur  RE: 1932 - The End of the Depression
22.09. 16:20  Ty medaile s těmi hesly jsou krásné,
22.09. 16:41 Andrew Siddur  RE: Ty medaile s těmi hesly jsou krásné,
23.09. 01:38 kulich  RE: Ty medaile s těmi hesly jsou krásné,
26.09. 10:23 David Šertler  Love?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 442