Diskuze k článku

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Příspěvků 26

6.4.2003 4:21

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Historie nas uci a tak vezmete slova marsala letectva Goeringa o valce k pouceni k te dnesni v Iraku.Je dobre si tuto cast otisknout pro Vas archiv a oziveni pameti.

"Naturally the common people don't want war: Neither in Russia, nor in England, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, IT IS THE LEADERS of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is TELL THEM THEY ARE BEING ATTACKED, and denounce the peacemakers for lack of patriotism and exposing the country to danger. IT WORKS THE SAME IN ANY COUNTRY."
Hermann Goering, President of the Reichstag,
Nazi Party, and Luftwaffe Commander in Chief,
from Gilbert, G.M. (1947). Nurenberg Diary, New York: Signet

11357

6.4.2003 5:02

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Zdenek Matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Jde pouze o domněnku postavenou v této chvíli na vodě. Ale je jisté, že prolhané a bezcharakterní a zločinecké vedení kolem Bushe je schopné něco takového provést bez mrknutí oka, ostatně to zřejmě nebude poprvé. Nemyslím si, že by jim to pokazilo spánek.

Ano, velice presvedciva domenka od ruskych odborniku , ve smyslu pod
le sebe soudim tebe. A Vam se to, jak se zda hodi do kramu, ze ano
pane redaktore.Nevim , anebo netroufam si posuzovat tady na tomto miste, kdo je vic "prolhany,zlocinnecky ci bezcharakterni", ale ze je to zrovna od Rusu, to me nuti k usmevu. Anebo, ze by se za tech
deset let, co se zbavili komunistickeho vedeni, tak rapidne zmnenili. Necham na ostatnich, at si to preberou. Z M

11359

6.4.2003 12:23

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 11359

Jde pouze o domněnku postavenou v této chvíli na vodě. Ale je jisté, že prolhané a bezcharakterní a zločinecké vedení kolem Bushe je schopné něco takového provést bez mrknutí oka, ostatně to zřejmě nebude poprvé. Nemyslím si, že by jim to pokazilo spánek.

Také jsem se velmi zasmál, moc úsměvná formulace [smích]

11368

6.4.2003 13:34

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

kavol 147.?.?.?

Reakce na 11359

Nevím, proč věnujete tolik pozornosti původu těchto informací - lidé na celém světe jsou stejní ... zvěrstva Rusů na civilním obyvatelstvu jsou stejně dobře známa jako americká, čínská, zimbabwská nebo třeba česká. Pravidlo "podle sebe soudím tebe" v globálním měřítku obstojí. Nebo snad také vidíte černobíle a nechal jste se naočkovat doktrínou ruské = špatné, americké = dobré?

11369

6.4.2003 17:39

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Vašek vena (zavináč) volny (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 11359

Zdenku, mas pravdu, Stalin taky nechal v 50tych letech ozarit sve vojaky atomovkou pri vojenskych cvicenich. Ale demokraticky zvoleny Eik to udelal taky. To vis hochu, strategicke zajmy jsou dulezite, na zapade stejne jako na vychode. Na obcanech temhle mocipanum nezalezelo nikdy. A Busch opravdu neni vyjimka (Saddam samozrejme taky)

11381

7.4.2003 14:07

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 11381

V skutocnosti pouzili rusi proti svojim vojakom atomove zbrane v daleko mensej miere ako americania. na www.archive.org bol o tom dokument z 50. rokov, ale neviem ho najst. Ale mozno je zo niektori z tychto:
http://webdev.archive.org/movies/searchresults.php?searchAll=yes&collection=&submit=main&search=nuclear&limit=100&start=0

Co sa tyka pouzitia ZHN, tak toto by som rozhodne nevylucoval. Amici tam dotiahli expertov na chemicke zbrane z celeho sveta, ti to overia, ze tam nieco naozaj buchlo, ale kedze nebudu na mieste ale len v Kuvate, nebude nikdy jasne, ze kto to pouzil.
(Avsak brani nieko Iraku vzdat sa vcas?)

11442

8.4.2003 4:45

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Tony (zavináč) 24.?.?.?

Reakce na 11442

Proc by se meli vzdat?Nebo snad branit se zotroceni vlastniho naroda je zlocin?

11467

8.4.2003 15:08

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 11467

To ako zit v state kontrolovanom tajnou policiou fasizoidno-psychopatickeho diktatora ala Caucesko (mozno este horsieho) je ako super sloboda, co? Tak ja si taku slobodu neprosim, nie dakujem.
Orem toho, ktory narod mate konkretne na mysli? Iracky lud pozostava z mnohych narodnostnych etnik (myslim, ze ich tak 14, ale nie som si celkom isty). Takze o akej slobode to hovorite?

11489

6.4.2003 12:19

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Výše uvedenými důvody mohou vysvětlit:

1) proč nebylo plánováno větší množství vojáků

Protože by bylo velmi obtížné takové množství řídit a logisticky podporovat

2) proč vojáci poslední dny v protichemických oděvech dokonce i spí

Protože i v noci se bojuje

3) proč jsou rezervní oddíly tak daleko od frontové linie (v okamžiku výbuch chemické či biologické zbraně budou v bezpečné vzdálenosti, takže ztráty na straně okupantů budou malé),

Protože pak není tak obtížné tyto oddíly zásobovat (šetří se)

4) proč začala být média v poslední fázi před útokem ZHN krmená falešnými hláškami o vítězství. Toho bude využito k přesvědčivějšímu zdůvodnění proč Saddam použil ZHN - bude to akt zoufalství, kterým se pokusí zvrátit jasnou prohru.

Protože byla krmená i dříve, tak proč v tom přestávat, má to psychologický účinek

11367

6.4.2003 14:39

Vzkaz některým diskutujícím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Možná se vám stalo, že jste poslali příspěvek - a on tady není. Začal jsem zase více cenzurovat. Máme v databázi skoro 11 tisíc příspěvků, z toho počet těch podnětných nepřesahuje ani sto. Rozhodl jsem se, že zpřísním pravidla. Začneme se bavit více k věci.

Nebudu pouštět plané popichování, urážlivé a zpochybňující poznámky a prázdné plkání o ničem. Máte-li argument nebo názor, který stojí za zamyšlení, popř. doplňující fakta, příspěvek vám projde. To ostatní si můžete zatelefonovat.

11374

6.4.2003 17:23

Vzkaz některým diskutujícím

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 11374

Je fakt, ze nemoderovana/necenzurovana diskuse je pro silne povahy, viz diskuse k valce v Iraku.
Dan

11379

7.4.2003 14:12

RE: Vzkaz některým diskutujícím

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 11374

Ono rozhodne by ste mal hlavne vyhadzovat prispevky typu OFF-Topic. (ako ten vas [smích] alebo tento moj [smích] Na druhej strane by ste pravidla uverejnenia mal uverejnit, nech je jasne co prejde a co nie, cim sa zaroven vyhnete planej kritike zo zaujatosti. Okrem toho, preco nespravit adresar Recycle bin, kde by boli neroztriedene prispevky, ktore neboli pustene do diskusie? (Bez moznosti reagovat, atd. Len kvoli archivacii, jedneho dna to mozno bude mat cenu [smích]

11443

6.4.2003 16:00

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Jindrich Hrdlicka jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 216.?.?.?

Dekuju.

11377

6.4.2003 17:30

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

albert 12.?.?.?

Zatimco masova media Jewnited States of America neunavne do zpitomeni svym konsumerum opakuji zabery o hrdince Jessice Lynch, a jak ji prisli jeji americti kolegove vysvobodit z Irackeho spitalu (to hraje veeeelmi na city americkych konsumeru), o Brianu Avery masova media zabery neprinasi ...
Brian Avrey, mlady, a zrejme naivni American z Noveho Mexica, byl vazne, zranen v palestinskem Jeninu okupovanem zionistickymi agresory.
Jessica Lynch, byl placeny zoldak v akci za zabijeni irackych vojaku a civilistu behem agrese Jewnited States of America v Iraku. Brian Avrey byl mirovy aktivista, beze zbrane, ktery pri prujezdu zionistickych teroristu zvedl ruce nad hlavu. Presto vrazi mu ustrelili cast tvare .. Snad jedinou zbrani, kterou Brian mohl ohrozit dabelske agresory byl bily kriz namalovany na fluresentni veste ...
http://bbsnews.net/bw2003-04-05.html

11380

7.4.2003 13:13

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 11380

Ja nevim cemu se divis.
Ten mirovi aktivista byl urcite TERORISTA [smích]
Vsichni mirovi aktiviste jsou totiz podle Velkeho George
do zajista teroriste (nebo aspon komunisti a extremisti)
protoze nikdo jiny by prece nemohl chtit zhatit takovou skvelou
MIROVOU AKCI s perfektnimy programy jako napr. ROPA A POTRAVINY (ropa za potraviny) ve ktere nejprve americti vojaci nabehnou a zaberou vsechnu humanitarni pomoc a pote prijedou s prazdnymi cisternami [smích]
Navic nekteri americane si zacinaji myslet ze snad dokonce tato valka neni spravna a tak se jim to musi vyvratit nejakym tim spravnym PATRIOTEM jakym jiste mlada vojanda je [smích]
Snad by si nechtel americany kteri schazeji ze spravne cesty viry ve Velkeho George predhazovat nejakeho MIROVEHO EXTREMISTU [smích]

11436

7.4.2003 3:02

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Co ,bude a co ,nebude je hadankou,ale z lidskeho hlediska,kdy Irak byl vtazen do valky v roce 1991,kdyz americka velvyslankyne informovala Saddama ,ze se Amerika nebude michat do sporu o tezbu nafty mezi Kuwaitem a Irakem a nakonc dnes Americani stoji pred Baghdadem.
Z lidskeho hlediska je Irak zahnany do uzkych.V Australii mame vrazdu mladeho hocha jez se stal predmetem umele vyvolanych nasilnosi z jeho strany a mlatil v jednom kuse vyhlednutou obet,ovsem ,ze slabsiho a ten nemel nikd estani a sluchu ke svemu utrpeni a tak jednoho dne bez vyhlidky na zmenu v dennim vyprasku ve skole a jinde vytahl nuz a bodnul nasilnika do krku ,ktery cestou do nemocnice zemrel. Neni to priznacne v teto valce,ze ,kdyz narod zahnany do uzkych ve vlastnim dome s falesnym obvinenim,bombardovany dvanact rokum, odriznuty od prijmu pro obyvatelstvo a jeho cena je 500 000 deti zemrelych hladem a STALYM OKRADANIM OD MEZINARODNICH KONCERNU, co udela k konecnem okamziku na zachranu sve existence ,kdyz cele UN je hluche a slepe ?????

11408

7.4.2003 18:55

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 11408

Ano, OSN je hluche a slepe, jak by pak mohlo resit jakykoli problem... A kdo to ma delat, kdyz ne OSN? [zmaten] za tech 500 000 deti muze taky OSN?

11455

7.4.2003 7:25

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Pavel Grim gimi (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Je evidentni ze kolem chemickych a biologickych zbranich,se tato valka vede/dle pana Bushe/,je tak nasnade,ze pokud ma dojit k jejich pouziti,tak to bude,kdy jindy,nez v nejblizsi dobe.Na tom clanku muze neco byt.Ale kdo a co pouzije je otazkou.

11420

7.4.2003 10:16

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Martin 195.?.?.?

Dale je treba videt to, ze pouziti ZHN Irakem by mohlo znamenat ospravedlneni pro pouziti taktickych jadernych zbrani ze strany USA.
Postoj k teto otazce je jednim z bodu docela zajimave ankety na http://www.coffeecup.com/iraqpoll/.

11428

7.4.2003 10:18

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Ludek 195.?.?.?

Souhlasim s tim, ze jestlize budou pouzity biologicke nebo chcemicke zbrane bude to nejprve (a mozna pouze) ze strany okupantu. Bohuzel to budou zase pouze dohady a domnenky, dukazy k tomuto tvrzeni se budou tezko nachazet. Rozhodne se nenejdou tak zahadne rychle jako "dukazy" o tom, ze to byly zbrane iracanu. Dokonce si myslim, ze ty "dukazy" uz jsou davno priprvene.

11429

8.4.2003 5:03

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 11429

>Souhlasim s tim, ze jestlize budou pouzity biologicke nebo
>chcemicke zbrane bude to nejprve (a mozna pouze) ze strany
>okupantu. Bohuzel to budou zase pouze dohady a domnenky, dukazy k
>tomuto tvrzeni se budou tezko nachazet. Rozhodne se nenejdou tak
>zahadne rychle jako "dukazy" o tom, ze to byly zbrane iracanu.
>Dokonce si myslim, ze ty "dukazy" uz jsou davno priprvene.
bohuzel mam stejny pocit, ze to tak bude. vzpomenme vietnam a "agent
orange" a v kuwaitu taky neco "prasili a strikali"!
stefan

11468

7.4.2003 11:41

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Zdeněk Rejda zrejda (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Závěr Vašeho článku není dle mého názoru příliš korektně formovaný, nicméně zastávám názor, že Spojené státy zbraně hromadného ničení v Iráku naleznou,ať je Irák vlastní nebo ne. Nic jiného jim podle mě nezbývá. Pokud by je nenalezli, tak by jen dokázali, že je tato válka nelegitimní a nezákonná.

11430

7.4.2003 12:30

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

... o kterém se obecně věří, že už je použil dříve a navíc proti vlastním lidem...

Děkuji, to mi stačilo. Pokud autor článku zpochybńuje jasná fakta a pokud dále zamlčuje, že Saddam oficiálně vyhlásil "červenou linii" kolem Bagdadu, po jejímž překročení hodlá ZHN použít...

Jistě ...
A co když žádná válka v Iráku není, a je to jenom nový televizní seriál made in Hollywood, který má zvýšit stagnující sledovanost televize a tím pádem i příjem z reklam? Nebo někdo z vás v tom Iráku byl si zkontrolovat, jestli se tam vůbec válčí?
(tím jen demosntruji, že zpochybnit se dá úplně vše)

11433

7.4.2003 20:52

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Jsem moc rad,ze uz nemusim cist Mikinove reakce,stejne to je provokater,a divil jsem se mnohym,ze mu vubec odpovidali.Jirka

11460

8.4.2003 9:26

RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 11460

vypada to na touhu po sterilnim webzinu, kde by se vsichni jen utvrzovali ve svych neomylnych nazorech

11479

8.4.2003 14:17

inteligence

Luboš Janda ljanda (zavináč) mistral (tečka) cz 193.?.?.?

Budou-li v Iráku použity ZHN je velmi racionální se domnívat, že to nebude ze strany Iráku. K této domněnce vede velmi jednoduchá úvaha - již na počátku války bylo zjevné, pro kohokoliv vč. iráckých představitelů, že bude Irák vojensky převálcován. Nicméně pokud by se Irák a jeho představitelé rozhodli použít ZHN (za teoretického předpokladu, že ještě vůbec nějaké mají) udělali by to okamžitě při začátku invaze, kdy se na ně nepřítel valil úzkým nástupním hrdlem z Kuvajtu a kdy by jejich účinnost byla maximální. Čekat na to, až se nepřítel stačí rozvinout a vybudovat zázemí v celé zemi a riskovat, že tyto zbraně budou zničeny možná odpovídá inteligenci vojenských plánovačů ve Washingtonu, avšak jakémukoliv průměrně inteligentnímu člověku to nutně připadá jako silně iracionální. O to více, že fakt, že se prokáže, že Irák žádné takové zbraně nemá, by znamenal ve svém důsledku pro invazory mnohem větší porážku, než jejich použití.
Takže lze plně souhlasit s teorií v článku uvedenou - dojdeli k použití ZHN nebude to ze strany Iráku.

11487

Příspěvků: 26

06.04. 04:21 Robert Nohejl  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
06.04. 05:02 Zdenek Matousek  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
06.04. 12:23  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
06.04. 13:34 kavol  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
06.04. 17:39 Vašek  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 14:07 Graham Murt  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
08.04. 04:45 Tony  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
08.04. 15:08 Graham Murt  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
06.04. 12:19  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
06.04. 14:39 Vladimír Stwora  Vzkaz některým diskutujícím
06.04. 17:23 Dan  Vzkaz některým diskutujícím
07.04. 14:12 Graham Murt  RE: Vzkaz některým diskutujícím
06.04. 16:00 Jindrich Hrdlicka  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
06.04. 17:30 albert  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 13:13 Petr Rehak  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 03:02 Robert Nohejl  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 18:55  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 07:25 Pavel Grim  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 10:16 Martin  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 10:18 Ludek  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
08.04. 05:03 stefan  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 11:41 Zdeněk Rejda  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 12:30 Jan ŠŠimůnek  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
07.04. 20:52  Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
08.04. 09:26  RE: Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká
08.04. 14:17 Luboš Janda  inteligence

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 122 čtenářů částkou 19 312 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři, nedisponujeme popularitou, jakou má Milion chvilek, ale o to důležitější je zachovat náš slabý hlas rozumu v tomto světě pokřivených hodnot. Do konce měsíce zbývají 4 dny a v pokladně je něco přes polovinu potřebných prostředků. Prosím, uvažte případnou finanční pomoc. Děkujeme.

Ve zkratce

60 českých žoldnéřů do Afriky. Proč? Ohrožuje nás Mali, Niger či Čad?27.01.20 16:05 Česká republika 3

Muži nebudou mít žádný hlas v rozhodování soutěže Miss Germany26.01.20 10:44 Německo 1

Hymna Evropské unie25.01.20 20:10 Evropská unie 1

Česká firma umí zpracovat plasty na palivo25.01.20 08:11 Česká republika 6

Lauren Southern v australské no-go zóně23.01.20 20:13 Austrálie 5

Varuješ před mamografem? Na policii s tebou!23.01.20 17:41 Česká republika 1

Vánoční nákupy migrantů v Bruselu23.01.20 17:31 Belgie 2

Politruk Kartous bude kádrovat ředitele škol22.01.20 22:58 Česká republika 4

Glyfosat v medu22.01.20 20:27 Německo 1

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 5

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 10

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 3

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 9

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 13

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 4

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 6

Měnové kurzy

USD
22,93 Kč
Euro
25,26 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,49 Kč
Švýcarský frank
23,65 Kč
100 japonských jenů
21,04 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,90 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,38 Kč
1 unce (31,1g) zlata
36 283,16 Kč
1 unce stříbra
417,13 Kč
Bitcoin
201 156,78 Kč

Poslední aktualizace: 27.1.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 566