Diskuze k článku

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Příspěvků 29

2.4.2003 17:21

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

lendys 195.?.?.?

Ať už bude někdo diskriminován-myslím skutečně diskriminován-nebo zvýhodňován-tedy pozitivně diskriminován, tak či tak je tu vždy riziko oprávněných stížností právě z pocitu "poškození" či nějaké újmy. [zmaten] Ano, jde o horkou bramboru...

11113

2.4.2003 18:43

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

VPI 152.?.?.?

Kurva to je ale fasisticka diktatura v tej emeryce, kdyz o takovejhle vecech rozhoduje Nejvyssi soud, ktery neni zavisly na na zadne vladnouci administrative. To neni jako u hrdinneho obrance Irackeho lidu, mirotvurce Saddama, tam je ta prava svoboda, kterou ted brani masakrovanim vlastnich civilistu proti okupantum.

11119

2.4.2003 19:25

Paradoxy naseho fora

Honza (USA) 65.?.?.?

Obdivuji Vladimira pro jeho protivalecny postoj a obranu americkych ustavnich prav a svobod. Mrzi mne ze nekdy pise proti zebrackam a African Americans. Nesnasim Otu Ulce, ktery zdanlive pise objektivne, ale mezi radky muzete videt jeho postoj bile nadrazenosti a rasismu. Vladimir je proti valce, Ulc je pro valku, a presto oba podporuji pana Bushe v jeho tazeni proti affirmative action. Kde je zdroj teto kognitivni dissonance?
Koreny valky s Irakem jsou v nabozenskem fanatizmu kombinovanem s rasizmem. Likudnici si mysli ze jsou vyvoleni a tim nadrazeni ostatnim. Americti fundamentaliste je v tom podporuji a veri, ze Judeo-Christian God da bohatstvim tem, co podporuji jeho vyvolene. Tim ze podporuji rasisty jsou fellow-travellers nejstarsiho a nejhlubsiho rasizmu. Tohle nabozenske silenstvi muze privest svet to nuklearni katastrofy. Podivejte se na Hall Lindseyho pruzkumy nazoru jeho ovecek (na http://www.hallindsey.org ). Hall Lindzey je protestant fundamentalist nabozensky fanatik podporujici Likudniky to the hilt a sales jeho knih uz presahuji 50 milionu. Jeho priznivci odpovidaji na otazku zda U.S. ma pouzit nuklearni zbrane 80.67% ano, 19.32% ne.

Chceme li se ucine se branit valce a nuklearni katastrofe, postavme se ne proti Zidum, ale proti zidovskym nabozenskym fanatikum a rasistum. Ne proti Americe a americanum, ale proti americkym nabozenskym fanatikum a rasistum. Otevrme sve rady vsem lidem, cernym, zlutym, bilym a co ja vim jeste jakym, kteri jsou proti nasili, valce, zabijeni deti, a proti dominanci jednech nad druhymi. Co jsou pro skutecnou svobodu, lidska prava a humanismus.

11122

3.4.2003 2:14

RE: Paradoxy naseho fora

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 11122

> Nesnasim Otu Ulce, ktery zdanlive
>pise objektivne, ale mezi radky muzete videt jeho postoj bile
>nadrazenosti a rasismu.
=====================================
A za manzelku ma Cinanku jen proto aby nas oklamal.... [smích]

11154

2.4.2003 20:21

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Mily Honza z USA, obdivujem Vas, ako dokazete natrieskat tolko slov do tak neskutocne offtopic prispevku. Neviem, ci ste si popri Vasom bezduchom placani o slobode, ludskych pravach, neobmedzenej laske a tucniakovi pre vsetkych vsimol aj nieco ako obsah komentovaneho clanku, ale ja vam ho pre istotu rad pripomeniem, kedze mam velmi zavazne podozrenie, ze ste komentovany clanok vobec necital.

Clanok sa ani nahodou nevenoval laske k Bushovi a jeho administrative, co je bohuzial JEDINYM predmetom vasho pispevku, ale naopak - zaoberal sa prave rasizmom, ktory pocituju bieli ludia vdaka pritomnosti affirmative action, co vo svojom prispevku nespominate VOBEC. K comu sa teda vlastne vyjadrujete?

Neviem, ci si pri reciach ako "Otevrme sve rady vsem lidem, cernym, zlutym, bilym a co ja vim jeste jakym [...]" pripadate ako druha Matka Tereza, ale na mna osobne posobite iba neskutocne hlupo a obmedzene. Otvorme svoje rady? V poriadku, otvorme ich, ale bez zvyhodnovania negrov, mexikancov, alebo ciganov, bez diskriminacie belochov na ich ukor. Clanok sa zmienuje o bodovacom systeme, ktoreho pravidla su verejne dobre zname. Je evidentne, ze su nim bieli ludia diskriminovani. Na zaklade tohoto systemu Vas v nemocnici neosetri lekar, ktory dosiahol pri studiu najlepsie vysledky ale lekar, ktory sa na toto miesto dostal v ramci affirmative action, vdaka farbe svojej koze, aj ked je evidentne vo svojej praci horsi. A to sa vam paci?

Ak ano, potom klobuk dolu pred takymi ako Vy. Ale na inu vec som sa Vas chcel spytat: Dokazete sa druhykrat miesto tlachania bezpredmetnych hipickych zvastov vyjadrit aj k tejto teme - teme zacatej zmienenym clankom, alebo na to uz gule nemate?

11127

2.4.2003 21:28

Pro Cechy co nevedi co cini

Honza (USA) 65.?.?.?

Bodovaci system affirmative action pri prijimani na vysoke skoly castecne kompensuje diskriminaci (soucastnou a minulou) due to the dominant Euro-American WASP culture. The WASP culture dosahla sve dominance genocidou Americkych Indianu (prectete si American Holocaust of Davida Stannarda) a hruzami co predstavovalo otroctvi (vyklepejte si na Googles Black American Holocaust).

Znacna cast Cechu si neuvedomuje, ze jejich rasizmus proti Romum hluboce ublizuje lidem, kteri jsou diskriminovani na zaklade toho ze se narodili Romy.

I kdyz jsem pri navsteve Cech opakovane rozhorcen rasizmem nekterych Cechu, rikam si ze to co delaji je do znacne miry produktem jejich dlouhe isolace a zivota ve znacne homogenni spolecnosti. Kdyby chteli vyrust nad svuj rasizmus, museli by mit korektivni zkusenost. Korektivni skusenost muzete ziskat kdyz zijete v multi-racial society, jako jsou napr. Spojene Staty Americke; v Cechach je to obtiznejsi.

Pane Varga, pisete ze typicke pro affirmative action je ze Vas v "nemocnici neosetri lekar, ktory dosiahol pri studiu najlepsie vysledky ale lekar, ktory sa na toto miesto dostal v ramci affirmative action, vdaka farbe svojej koze, aj ked je evidentne vo svojej praci horsi. A to sa vam paci?"

Dam Vam priklad korektivni zkusenosti. Kdyz jsem se pred 30+ lety pristehoval do Ameriky, myslel jsem jako Vy. Uplynuly leta, prestehoval jsem se do L.A. a potreboval jsem jit k zubari. Nikoho jsem tam neznal a tak jsem zavolal zubari ktereho jsem si nahodne vybral ze zlutych stranek. Kdyz jsem uz sedel v kresle a on prisel, vidim ze je to cernoch. Chtelo se mi vztat a utect. Dneska jsem rad ze jsem neutek. Udelal mi prefektni mustek ktery mne drzi dodnes. To byla jedna z mych prvnich korektivnich zkusenosti a rada jinych nasledovala.

Pane Varga, podivejte se, kdyby jste vyrustal ve spolecnosti ktera ma do znacne miry neviditelne ale o to ucinejsi mechanismy apartheidu, ztezka by jste se dostal na vysokou skolu na zaklade testu ktere odrazeji kulturu lidi kteri jsou "in." Affirmative action by vam dala sanci dostat se "in." Tohle plati o African Americans stejne jako o Ceskych Romech. Prosim Vam, premyslejte o tom.

11132

2.4.2003 23:47

RE: Honza USA.... Pro Cechy co nevedi co cini

brnak 68.?.?.?

Reakce na 11132

Honzo, rikas, ze jsi v USA 30 + roku, ale z Tveho placani je videt, ze nevis, jak Affirmative Action funguje a nebo nefunguje. Tak o tom prosim Te nepis.

11144

2.4.2003 23:49

RE: Pro Cechy co nevedi co cini

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 11132

>Bodovaci system affirmative action pri prijimani na vysoke skoly
>castecne kompensuje diskriminaci (soucastnou a minulou) due to
>the dominant Euro-American WASP culture. The WASP culture dosahla
>sve dominance genocidou Americkych Indianu (prectete si American
>Holocaust of Davida Stannarda) a hruzami co predstavovalo
>otroctvi (vyklepejte si na Googles Black American Holocaust).

Tak tu Vam teraz skutocne nerozumiem. Podla Vasej logiky je teda diskriminacia spatna, ale vzapati nam oznamujete, ze napravat minulu (a sucasnu) diskriminaciu inou diskriminaciou je uz spravne. Pokial sa tam diskriminuju bieli, vsakze. Neviem, ale akosi sa mi tu zacina robit nevolno..

>Znacna cast Cechu si neuvedomuje, ze jejich rasizmus proti Romum
>hluboce ublizuje lidem, kteri jsou diskriminovani na zaklade toho
>ze se narodili Romy.

Naopak si myslim, ze ta Vami zmienena znacna cast Cechov sa s ciganmi (predpokladam, ze vyrazom "Romovia" mate na mysli prave ciganov, kedze v CR ani SR nie je zvykom oznacovat etnika v ich vlastnom jazyku. Nemcom tiez poviete prave "nemci" a nie "germani" alebo "deutscheri". Samozrejme, mate pravo oznacovat ciganske etnikum ako Vas napadne, ale v ramci verejnej diskusie je vzdy lepsie pouzivat prave standardne vyrazy a nepliest sem slova v jazykoch, ktorym nikto nerozumie) musi potykat narozdiel od Vas kazdy den a preto si vie velmi dobre zvolit pristup, ktory je v danej situacii najlogickejsi. Cize obranu.

Rad by som sa vsak este dostal k Vasej "korektivnej skusenosti". Takze, dozvedel som sa zaujimavu, velmi ucelovo zvolenu historku o ciernom zubarovi, mostiku a splnenom americkom sne (smrk :'[mrknutí jedním okem]. Dakujem, cenim si Vasu snahu. Iba mi seriozne unika hlbsia pointa tohoto pribehu, pripadne fakt, co by ako mal tento pribeh dokazovat. Bol tento zubar prijaty prave na zaklade affirmative action? Velmi pochybujem, ze ste sa ho na to spytal. Ak nebol, je tato historka naprosto irelevantna. A ak bol? Pouzitim naprosto elementarnej logiky si dokaze aj priemerne retardovane guinejske morske prasa uvedomit zakladne nebezpecenstvo affirmative action:

Ak mam bieleho studenta s vysledkami, ktore pracovne oznacim ako 100% a cierneho, ktory dosiahol 85%, ale dodatocnych 20% "ziskal extra" v ramci affirmative action, bude na poziciu napriklad chirurga prijaty prave tento cierny student. A aj nase morske prasa si uz je v tejto chvili vedome, ze aj napriek studijnym vysledkom 105% je tu o 25% vacsia sanca, ze si v nom pri najblizsej operacii tento cierny chirurg zabudne svorku ci skalpel, ako keby bol na miesto prijaty biely, ktory vsak mal vysledky "iba" 100%. Ak Vam tento vzorec stale pripada privelmi zlozity, tu mate jeho skratenu, avsak dokonale platnu podobu:

100 > 85

Ano, bohuzial, je to tak. Este stale medzi nami ziju biele rasisticke prasata ako napriklad ja, ktore skratka neuznavaju naroky "specialnych skupin" na ich vylobbovane vyhodicky. Asi sa na to mam skratka privelmi rad.

11145

3.4.2003 14:26

RE: Pro Cechy co nevedi co cini

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 11145

Ja by som k tomuto este dodal, ze ak pan Honza niekde zaevidoval potlacovanie ludskych prav nejakeho jedinca na zaklade jeho antropologickych specifik, mal to nahlasit na policii, pretoze taketo prejavy su na slovensku a nepochygne aj v cechach trestne stihatelne. V opacnom pripade vazne neviem o akych rasistickyh prejavoch tam hovori.
Raz som videl v televizii kratky rozhovor s belkgickou studentkou, ktora povedala, ze na Slovensku je velky rasizmus, pretoze na ciganov sa ludia mracia a zazeraju...
Bola rasisticka skusenost pana Honzu obdobna?

11195

3.4.2003 16:30

RE: Pro Cechy co nevedi co cini

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 210.?.?.?

Reakce na 11145

K tem chirurgum: z toho potom nasledne vyplyva, ze affirmative action je ve skutecnosti kontraproduktivni, protoze kdyz si budu mit moznost vybrat chirurga, vyberu si bilyho, protoze je lepsi nez cernej - musel totiz dosahnout lepsich vysledku, aby dostudoval.
Cili aff. act. poskozuje cernou rasu.

11205

2.4.2003 22:52

Jeste k Affirmativni Akci

Honza (USA) 65.?.?.?

(continued) V centru tehle diskuse je otazka IQ. Proponenti of abolisment of Affirmative Action jako Arthur Jensen a Herrenstein vidi sami sebe jako bojovniky za spravedlnost a na zaklade meta-analysis of numerous IQ studies conclude ze African American maji IQ 15 points below the average. Alternativni nazor je ze inteligence je multi-faktorova a ze vetsina testu of IQ is biased. Vezmneme napr. Miller Analogies Test (MAT) a ja ted budu dramatizovat: Praotec Cech a Hora Rip ... a], b] c] d] pro rodileho Cecha a cinch. Porovnejte to s Go Tell It on the Mountain ... a}Abernathy, b)Baldwin, c)Carmichael, d)Morrison, pro African-American a cinch.

Ale to neni vsechno. Moderni studie ukazuji hluboke rozdily v cognitive structures. Napr. u bilych cognition typically precedes affection. U Americkych Indianu affection typically precedes cognition. Prelozeno a zprikladneno, pro bilou holku z Texasu pravdepodobnost ze se vyspi s chudym ale vzdelanym Ceskym klukem je miziva. Jeho sance na being laid ale vzrostou kdyby se prestehoval z Texasu do Tuba City a szil se s tamnejsimi obyvateli.

Vyberovy system na vysoke skoly se otaci kolem IQ. K cemu je nam ale IQ bez compassion a humanism? Kdyby jste zili na americkem jihozapade po leta s otevrenyma ocima, poznali by jste na vlastni kuzi o cem mluvim. A tomu se taky rika korektivni experience.

11140

3.4.2003 14:36

RE: Jeste k Affirmativni Akci

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 11140

"Vyberovy system na vysoke skoly se otaci kolem IQ. K cemu je nam ale IQ bez compassion a humanism? Kdyby jste zili na americkem jihozapade po leta s otevrenyma ocima, poznali by jste na vlastni kuzi o cem mluvim. A tomu se taky rika korektivni experience."

V amerike nie su prijimacie testy orientovane vedomostne?
Lebo na Slovensku su a mame s tym v celku dobre skusenosti.
Inteligency kvocient nehovori nic o tom, kolko ma clovek vedomosti, ak niekto spracuvava matematicke abstrakcie pomalsie (lebo IQ testy su na cas, nie na kvalitu), neznamena to, ze by bol napriklad horsi pravnik, zubar alebo architekt. Len musi venovat viac cas studiu a menej svojim zalubam. Okrem toho na IQ sa mozno pozerat aj ako na istu hranicnu hodnotu, ktoru clovek moze dosiahnut, ale napriklad nedostatocnou vyzivou alebo intoxikaciou sa realna vykonnost mozgu znizuje. Ja osobne si nemyslim, ze by boli cernosti menej inteligentny, asi len rozvyjaju svoju intelignciu inym sposobom.
Diskriminacia je potom v tom, ze i ked sa niekto venuji inym aktivitam, za to ze je aky je ziskava privilegia a je dany na uroven cloveka, co sa dlhodobo pilne snazi.
Pozitivna diskriminacia mala mozno vyznam po zruseni aparteidu v juzanskych statoch na prelome 50 a 60 rokov 20. storocia, aby sa aj zastupci hlavne negroidnej rasy dostaly do statnej spravy a spolurozhodovali o sebe. Ale dnes je zotrvavanie na tejto doktrine uz len trapnostou a jej obcasne vnucovanie inym krajinam hranici s drzostou.

11197

2.4.2003 22:57

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

R. 68.?.?.?

Budu mluvit pouze za sebe a o situaci v USA, pokud davame body za barvu kuze, tak to znamena, ze rasisty jsme, ze tu existuje nejaky utisk. Je uplne jedno jestli plusove body dostane African-American, Hispanic, White, Asian. Pokud, ale hlasame rovnopravnost minim oboustrannou tak je nesmyslne nekoho zvyhodnovat na zaklade barvy kuze. Myslim, ze v konecnem dusledku je nam jedno jestli je lekar - bily, cerny, ale zalezi nam na tom jaky je odbornik...Podminky pro studium by v dnesni dobe mely byt rovnocenne, jediny ukazatel znalosti.

11141

3.4.2003 1:41

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

jitka jitka (zavináč) cz 152.?.?.?

Panove, vy si myslite ze vite o cem mluvite , ale bohuzel skutecnost je ale uplne jina. To prednostni prijimani mensin na vysoke skoly neni o nejake citlivosti ,ale o praktickem odebirani budoucich vudcu mensin (pripadnych organizatoru)socialnich problemu a assimilovat je do spolecnosti. Tim ,ze se jim umozni dobry vydelek tim padem je vzdalime od jejich korenu a jejim soukmenovcum odebereme schopne mozky . To ovsem neznamena ,ze se z nich stanou briliantni chirurgove. O tom rozhoduje nekdo jiny. Stanou se z nich mozna vedouci oddeleni DMV,mozna nejakeho maleho departmentu na vedeni mesta. Ale nejdulezitejsi je ze tam jsou, ze se muze ukazat prstem kdyz nejaky nespokojeny cernoch si stezuje ze je diskriminovany a muze se rici "vidis ,James to dokazal ,kdyz se bydes snazit i ty muzes byt timto malym vedoucim.

11150

3.4.2003 2:22

Nejvysˇsˇí soud rozhodne o ústavnosti pozitivní di

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Tady jde o to, ze se dnes proti tzv. pozitivni diskriminaci stavi i mnoho cernochu, hispancu a dalsich mensin.
Duvod je jednoduchy - schopny prislusnik nejake mensiny ktery neceho dosahne vlastni pili a pracovitosti nechce, aby se na neho do konce zivota lide divali s despektem a rikali "no jo, on to nekam dotahl, ale jen proto ze je cernej"........

11155

3.4.2003 8:26

RE: Nejvysˇsˇí soud rozhodne o ústavnosti pozitivní di

Jirina Kokesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

Reakce na 11155

Mikine,
naprosty souhlas. Tady u nas mame ve skolach tzv. "bilingual
program", kde se deti teoreticky maji vsechno naucit anglicky i
spanelsky. Rodice si muzou vybrat, jestli tam deti budou posilat
nebo ne, a to jak hispanci, tak ostatni americane. Zije tady
hodne pristehovalcu z latinske Ameriky, tak by se dalo predpokladat,
ze ti se tam masove pohrnou. Ale neni tomu tak. Vseobecna
vzdelavaci uroven v tomto programu je podstatne nizsi nez
v normalnim programu anglickem a i mexicti pristehovalci chteji
pro sve deti jenom to nejlepsi. Jak to vypada v praxi? Ucitelka,
ktera ma teoreticky mluvit stejne dobre anglicky i spanelsky,
mluvi lamanou spanelstinou, jihoamericky absolvent stredni skoly
zase mluvi lamanou anglictinou. Takze mas pravdu, Mikine,
vetsina mexicanu a cernochu zadnou "affirmative action" nechce,
a asiati ji nepotrebuji, ti vetsinou svou snahou a pili prevysuji
vsechny ostatni.
>Tady jde o to, ze se dnes proti tzv. pozitivni diskriminaci stavi
>i mnoho cernochu, hispancu a dalsich mensin.

>Duvod je jednoduchy - schopny prislusnik nejake mensiny ktery
>neceho dosahne vlastni pili a pracovitosti nechce, aby se na neho
>do konce zivota lide divali s despektem a rikali "no jo, on to
>nekam dotahl, ale jen proto ze je cernej"........

11174

3.4.2003 21:12

RE: Nejvysˇsˇí soud rozhodne o ústavnosti pozitivn

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 11174

Mas pravdu, Jirino.
Pozitivni diskriminace podle me v minulosti nejspis urcity ucel mela. Jenze to uz je pryc. Ted uz pravdepodobne jen skodi....
V necem ale musim souhlasit s Honzou. Rasismus v Cesku a ostatnich postkomunistickych zemich existuje.
Cetl jsem o pripadu cikanky, ktera si nasla diky potrebne kvalifikaci velice snadno po telefonu pet pracovnich mist. Kdyz se ovsem (se svou znacne tmavou pleti) ukazala na vsech tech pracovistich...... zbytek si domyslite.......

11226

3.4.2003 2:24

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

O diskriminaci, rasismu a ovsem, jak jinak, nemuze byt o antisemitismu. Udalosti v Americe maji dlouhou historii od horicich krizu, az po dobu druhe svetove valky, kdy bylo zakazano doprovodnym stihackam pri navratu bombarderu zjevit, ze je pilotuji cerni letci.

Zide v Americe vzdy horovali za prosazovani prava mensin, coz je podporovalo samotne, ale nejen to, chteli jista privilegia oproti jinym, coz vyvolava, jak oni rikaji, ten antisemitismus. Pokud do vlivne funkce mel byt zvolen cerny, tak bojovali v mediich, kde se dalo, a kazde druhe slovo bylo o rasismu, ale ouha, kdyz takove misto zastaval zid a na jeho misto kandidoval cerny, tak se vse zmenilo, zejmena kdyz neocekavane i bili souhlasili s cernym kandidatem, a tak zide rvali o anrisemitismu.

V latinskoamerickych zemi je to podobne, zmenena jmena na Sanchez a podobne nezmatne volic a pokud zidovsky kandidat neprojde proti mexickymu domorodci, tak je na ceste opet antisemitismus volicu. Tenhle cirkus s pozadim tlacenky od zidovskych medii se provadi cela stoleti a mnozi lide nemaji vubec predstavu za jakych okolnosti kulturniho a socialniho terrorismu se zide dostavaji na vyznacna mista.

Stat a narod, ktery se v tom nedokaze pohybovat, na to ovsem doplaci, nebot vznikne to, co je v USA-Zidovske lobby, jez dokaze nahnat Americany do valky proti suverennimu statu na, ktery celym desetiletim zidovsky tisk hazel lzi a pomluvy. Ted se zjistilo,ze "Nigerijske dokumenty" jsou falesne, ze Saddam pouzil jedu proti Kurdum, v cemuz veri i Kurdove, tak plyn, jez byl pouzit, byl dodan jen a jen do Iranu a pokud nejdete v zidovskych linkach zminku, jak zidovsky obchodnik se podilel na stavbe chemickeho prumyslu, ktery muze ve zmene hodiny produkovat jedovate plyny, tak se nemylite, nebot svetovy tisk je v 80% v jejich, zidovskych rukach, od Konrada Black, az po Alllan Bond a jine. Propaganda a intelektualni terrorismus s hlavickou rasizmu a antisemtismu je hlavni zbrani zionstickych zidu.

11156

3.4.2003 6:30

Jeste o panu Ulcovi

Honza (USA) 65.?.?.?

Mikine,
ja vim ze Ulc ma za zenu Cinanku. Jenze ten se nediva na Cinu jejima ocima, ale ocima bileho supremacisty. Jeho knizka Bez Cedoku po Cine a okoli je do znacne miry snuskou pomluv, omylu, polopravd a nedorozumneni.

Kdyz tak namatkou otevru jeho knizku (na strance 224) tak to cemu on rika CHUANA a preklada to jako divosi, barbari, je s nejvetsi pravdepodobnosti huenn shiueh er - pane Ulc, zeptejte se Priscilly (a nenadavejte ji "pachnouci onuce"[mrknutí jedním okem] co to znamena.

11167

17.2.2004 8:08

RE: Jeste o panu Ulcovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 11167

[zahanbení] [zahanbení] magenta

25710

3.4.2003 12:40

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní disk

m l z 195.?.?.?

[překvapení] Opravdu je pravda, ze Jeniffer byla na střední škole velmi dobrou studentkou, její průměr byl 3,8. Musi se jednat o preklep, nebo jemny, aprilovy humor

11193

3.4.2003 15:52

RE: Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní disk

kiki 158.?.?.?

Reakce na 11193

Ale to asi ani ne.

11202

3.4.2003 16:48

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Honza (USA) 65.?.?.?

Mlzi,
3.8 je Grade Point Average (GPA). Ve Spojenych Statech A je jednicka, B je dvojka, C je trojka, D je ctyrka a F (fail) je petka. Za A se davaji 4 body, za B 3 body ... za F nedostanes bod zadny. Takze 3.8 GPA je prumerna znamka mezi jednotkou (A) a dvojkou (B), blize k jednotce (A) nez k dvojce (B).

11211

4.4.2003 13:06

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

No co,
za komunistů se v Československu zase dávaly při přijímačkách body za členství rodičů v KSČ.
Takže - žádný rozdíl!

11271

4.4.2003 16:31

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Honza (USA) 65.?.?.?

Uz jsem toho thematu chtel nechat, ale vcera the Xinhua news agency uverejnila zpravu o rasove diskriminaci a porusovani lidskych prav ve Spojenuch Statech. Jirino, chtel bych tohle thema (afirmative action) odlisit of bilingual education, kde s Tebou naprosto souhlasim. A pane doktore Murte, chtel bych se Vas zeptat zda jste mnel nekdy s nejakou Romskou rodinou pratelskou veceri ve svem domne. Vite, kdyby Romove mneli pristup ke vzdelani v Ceske Republice, mohlo by se stat ze Vasim spolupracovnikem by byl Rom a pak by jste se dostal do situace kdy by jste se opravdu musel rozhodovat zda Romskou rodinu pozvat na veceri ci ne. Taky by se mohlo stat ze jejich syn a vase dcera by se do sebe zamilovali. Pane doktore, protestoval by jste kdyby se vase dcera chtela vdat za Roma? A ted jeste k te korektivni zkusenosti. Predstavte si ze by se Vase dcera za toho Roma s doktorskym titulem opravdu, i pres Vase protesty vdala a vase vnouce by byla Romsko Ceska (ani nevim jak to rici, ale snazim se o Cesky analog naseho African American). (to be continued)


said Washington had given distorted pictures and criticised human rights conditions in China and elsewhere, but failed to address its human rights problems at home.

'Therefore, it is necessary to make known to the world the human rights violations in the United States in 2002,' it said.

The report said the US human rights record had deteriorated in the wake of the Sept 11 attacks on Washington and New York.

'Racial discrimination has been on the rise in the United States since the Sept 11 terrorist attacks. Discrimination against Muslims and Arabs is the most serious,' it said.

'By the first anniversary of the Sept 11 attacks, approximately 60 per cent of Muslims had experienced in person or witnessed acts of discrimination against Muslims, including public harassment, physical assault and property damage.'

It also said the Patriot Act, an anti-terrorism law, had led to torture and forced confessions.

The US had 'frequently committed blunt violations of human rights' against the people of other countries, it said.

The report pointed to human suffering in the US-led war in Iraq and military action in Afghanistan as examples.

It accused the US of having a 'democracy of the rich' that was not representative of the majority, and of excessive violence that 'has resulted in ineffective protection of life and security of the person'.

The report said poverty, hunger and homelessness were growing problems in the US.

China argues that fundamental human rights demand that feeding, clothing and housing its 1.3 billion people comes first and foremost.

It added that individual rights take a back seat to the welfare of society as a whole.

Its report accused the US of executing child offenders and the mentally ill.

It said discrimination against women was prevalent and that bad management of overflowing jails led to poor protection of prisoners' rights

11284

4.4.2003 16:44

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Honza (USA) 65.?.?.?

(continued)To by byla ta ultimatni korektivni zkusenost. S velkou pravdepodobnosti by jste pak stal v prednich radach bojovniku proti diskriminaci Romu v Cechach. (Konec naseho noveho televizniho serialu O Diskriminaci Romu v Cechach).

Chtel jsem ale povidat o tom, jak jde rasova diskriminace ruku v ruce s ideologii nasi nove vlady s Bushem v cele a tak jsem vystrihl ten clanek z Xinhua news agency a nejak jsem ho omylem prilepil do predchoziho ramecku. Mel jit sem ale tak si ho prectete nahore.

11287

5.4.2003 2:04

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz nejvyssi soud dostane "vsimne",tak Vam da povoleni se ozenit i se "Slonem"!!!! Vse ,co "bily muz" ustanovil se stalo upne zkorumplovane ,od kostelu,pres vlady ,odbory,dobocinne spolky,az po ty soudy.Amerika ,uz mela ukazku v Los Angeles ,kde mohla si vzit priklad ,kam vlastne speje a jak jednou dopadne a neverte na bachorky ,ze nejaka multikultura spasi Ameriku,ta v pristim roce zacne mit pocetni nadvladu barevnych lidi a otazka ,co se stane s "bilou populaci" muzete nahit v Jihoafricke republice ,v Mozambiku a jinde.
Bily muz se stava svou vlastni obeti svych vysnenych predstav a bude za to draze platit,zejmena ted ,kdyz si troufnul zahajit nabozenskou valku ,ktera muze prerust ve valku rasistickou.Bily muz nebude mit ,kam se schovat,jeho vlastni pronilost jeho politiku a odborniku na vse a na nic jej privede k vyhubeni.Zda se Vam to krute a nemozne,vsak uvidite,nezachrani nas ani ty nejlepsi zbrane,nebot jsme moralne zkorumplovany a tim i odsouzeny k zaniku.Pravda nikdy nebyla sladke cukrovi a dejiny sveta nas nepoucili.

11321

7.4.2003 12:00

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Jiří B smirrgl (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

A CO TAKHLE ?
"MULTIKULTI UNIVERSITY OF USA"
Bodovací systém pro přijetí :
Přijímací limit - 100 bodů
Černý černoch (jak bota) - 25 bodů
Vybledlý černoch - 20 bodů
Indián a cikán - 30 bodů
Bodus za opačnou sexuální orientaci (lezba, buzík) - 10 bodů
Bonus za každý rok odsezený v kriminále - 5 bodů
Těžká drogová závislost - 20 bodů
Přijímací testy - 90 bodů [smích]

11431

13.2.2004 12:03

Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Dana Nováková D (tečka) Novakova (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Polibek :-*

25625

Příspěvků: 29

02.04. 17:21 lendys  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
02.04. 18:43 VPI  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
02.04. 19:25 Honza (USA)  Paradoxy naseho fora
03.04. 02:14 Mikin  RE: Paradoxy naseho fora
02.04. 20:21 Michal Varga  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
02.04. 21:28 Honza (USA)  Pro Cechy co nevedi co cini
02.04. 23:47 brnak  RE: Honza USA.... Pro Cechy co nevedi co cini
02.04. 23:49 Michal Varga  RE: Pro Cechy co nevedi co cini
03.04. 14:26 Graham Murt  RE: Pro Cechy co nevedi co cini
03.04. 16:30 kubik  RE: Pro Cechy co nevedi co cini
02.04. 22:52 Honza (USA)  Jeste k Affirmativni Akci
03.04. 14:36 Graham Murt  RE: Jeste k Affirmativni Akci
02.04. 22:57 R.  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
03.04. 01:41 jitka  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
03.04. 02:22 Mikin  Nejvysˇsˇí soud rozhodne o ústavnosti pozitivní di
03.04. 08:26 Jirina Kokesova  RE: Nejvysˇsˇí soud rozhodne o ústavnosti pozitivní di
03.04. 21:12 Mikin  RE: Nejvysˇsˇí soud rozhodne o ústavnosti pozitivn
03.04. 02:24 Robert Nohejl  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
03.04. 06:30 Honza (USA)  Jeste o panu Ulcovi
17.02. 08:08  RE: Jeste o panu Ulcovi
03.04. 12:40 m l z  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní disk
03.04. 15:52 kiki  RE: Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní disk
03.04. 16:48 Honza (USA)  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
04.04. 13:06 Jan ŠŠimůnek  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
04.04. 16:31 Honza (USA)  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
04.04. 16:44 Honza (USA)  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
05.04. 02:04 Robert Nohejl  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
07.04. 12:00 Jiří B  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace
13.02. 12:03 Dana Nováková  Nejvyšší soud rozhodne o ústavnosti pozitivní diskriminace

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
152 909,63 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 635