Diskuze k článku

Vrtěti psem 2. díl

Příspěvků 43

10.2.2013 4:59

23 let nás ohlupovali a to bude řevu po volbách,kde může mít KSČM více jak 20%

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Je velké nebezpečí, že KSČM hodně posílí a jako reakce je možný vznik silné "fašizující" strany s nacistickým programem a protože se část lidí bude bát velkého vlivu na politiku zleva,
budou útočit na demokraticky zvolenou levici, která bude mít ústavní většinu a bude chtít společnost změnit!!!
Teprve potom přijde to pořádné maso, až se bude každý řezat s každým a přežraná prasata-loutkáři se budou ještě více pakovat a smát se, co jsme všichni za debilní stádo! Rozděluj a panuj!!!
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

284562

10.2.2013 13:56

RE: 23 let nás ohlupovali a to bude řevu po volbách,kde může mít KSČM více jak 20%

fohat 194.?.?.?

Reakce na 284562

http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/komunismus--hruza-jiz-nikdy-vice--kam-az-jsme-to-dosli.html

284581

10.2.2013 5:02

Autor dal prvnimu dilu stempl

none 85.?.?.?

Budu citovat:

1. Jedině pravoslavná církev může dát člověku síly odolat náporu tohoto klamu, který bude neporovnatelně lstivější a mocnější než to, co se zde prohnalo před pár dny a smetlo to jako tsunami skoro polovinu voličů.

2. Ti dobří lidé prostě mají pocit, že mohou napomoci dobré věci, jenže nemají duchovní zakotvení, které by jim umožnilo nadhled, a nemají světlo, které by jim umožnilo rozpoznat klam.

Premyslet, za jakou cirkev autor kope nemusim. Jsem verici (krestan), ale nikdo me nikdy k cirkvi nepritahne. Vysvetlim dale. Da se s klidnym svedomim rict, ze jde o manipulaci s poukazanim na manipulaci konkurecnich manipulatoru.

Z clanku - obou dilu mi to pripada jako kdyby se bavil zidovovsky vojak s islamskym "teroristou" v palestine, pres nove vystavenou zed:
- Uz me s tim antisemitstvim pekne serete, zazni z Izraelske strany.
- Ve antisemite nas serete od pocatku, rika Palestinec...

Takto snad ma jednat dusevne zalozeny clovek? Ne, to patri do politiky. Jak je videt, je vsude...

Co se tyce pravoslavne cirkve, ano, ma sve urcite plusy, pokud se chce nekdo silou moci radit, ale cesty jsou porad spatne.

-------
pozn. Dalsi smerovani je zalozene na predstavenych kulturnich a duchovnich hodnotach. Nikdo se neptal, zda jsou spatne, nikdo z lidu se nezamyslel, nikdo se nepozastavil a jen minimum si to uvedomuje.
- Islam bude tedy radikalnejsi.
- Krestanstvi dle teritorii (dokonaly priklad vzedmuti a propagace cirkve v Rusku)
atd atd.

O co jde je zrejme, nedopustit vytvorit spolecnost na skutecnych, moralnich hodnotach. Pod zaminkou, ktera tady byla i v hluboke historii, to ma byt opet spolecnost mocnarska a stavovska. Se silnymi pravidly, ovsem opet s povolenkami a odpustky pro vladce. To jsou ty tradicni hodnoty zalozene na krestanstvi, kterymi se muzou politici v Evrope utlouct.

Proti nim stoji druha skupina, ktera chce krestanstvi totalne odrovnat. Dari se jim a darit se jim bude z historickych dukazu. Oni maji take sve trezory a velmi lehce dokazou zversta cirkvi v minulosti i soucasnosti. S prehledem dokazou s jakymi lidmi se obklopovali, ktere osoby chranili, jakym zpusobem hromadili majetky...

284563

10.2.2013 5:06

K cirkvim

none 85.?.?.?

Ujistuji, ze verici lide, kteri skutecne "vidi" se nikdy k zadne cirkvi nepridaji. Duvera bude navzdy ztracena. A je to opet pouze vas problem. Ti co pujdou za vami nebudou verici, ale lide, kteri budou citit silnou ruku, ktera je ma chranit, pred rozestvanym davem zbidacenych. T.j. opet pouze nejbohatsi, jako v cele historii. Cirkve budou opet nuceni pouze chranit ty nejhorsi z nejhorsich.
V davne minulosti se jim rikalo ruzne a tato pojmenovani jsou zapsana i v nejstarsich pismech.
Poziraci dusi, lide bez duse, stvoreni bez svedomi atd. Nakonec jich bylo hodne ve vlastnich radach.

Pro cirkve neni misto ve 21. stoleti jako nejakeho populistickeho zvanila, nebo reformatora (tech reformaci bylo pozehnane). Pro cirkve jiz neni spasou kazani, ktere si protireci s historii. Nemuzou poukazovat na ty, ktere celou minulost chranila. Jedina zachrana cirkvi je od teto doby cinnost. Pouze ciny. Ta cirkev, ktera se ujme zachrany (pochybuji ze je toho vubec nektera schopna) pretrva a jiz nikdy nesmi stavet na manonu a prevracet slova Krista (v pripade krestanstvi). Jen ciny muze ziskat sve verici, najit adekvatni formu tvrde misionarske cinnosti ve vyspelem svete. Ovsem nikoli po dobe, kdy uz bude vse zniceno, protoze tim, ze nezasahla pred znicenim, se sama stala spolupachatelem.

Cirkevni duchovni jednoduse zkostnateli v kostelich, kazani a ztraty skutecneho citu. Sami se svym zapouzdrenim v kostelich izolovali od skutecneho deni. Pouze zvanit, zvanit a zvanit. Dnes jsou odtrzeni od reality stejne jako politicke figurky.

Obavam se, ze dnes neni v zadne cirkvi, ani v pravoslavne, ani jine, skutecny duchovni, ktery by dokazal pretnout letitou cestu. A minulost se take neodpare hezkym slovem. Tim, ze se cirkve nedrzeli skutecnych hodnot o kterych mluvi se odstavily na kolej k zapomeni - prinejmensim. A cas ubyva, muze se stat, ze tuto kouli opanuje zcela jine dogma, kterym take hori u prdele, ale jsou daleko schopnejsi manipulatori, mistri herectvi a lidskeho prirozeneho chovani...

284564

10.2.2013 18:13

RE: K cirkvim

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 284564

Váš názor na církev/církve je typickým produktem okcidentálního myšlení, "ultra-Martha": činy, činy a zase činy. Ale církev není nějaká sociální nebo politická organisace (a je tragedií pro západní křesťanství, že to z ní Vatikán z velké části udělal!). Církev je mystické Tělo Kristovo, kde se věřícím účastí na svatých Tajinách dostává obnovení pokažené přirozenosti. Všechny ty elitní výroky o "skutečně vidoucích", kteří jsou "nad církví", prozrazují duchovní slepotu. Všichni, o kterých se domnívám, že byli "skutečně vidoucí", byli buď údy církve nebo orthodoxními vyznavači jiné Tradice; nikdy se nad ni ve jménu nějakého universalismu nepovznášeli, to činili a činí pouze pýchou zaslepení sektáři.

284587

10.2.2013 20:25

RE: K cirkvim

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284587

S pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou Vám hovorím,
že čo Boh má najviac v neláske je práve mystika(z gr."mys-tikos"= skrytý názor)..a dogmy.

Ide o obzvlášť zákerné, manipulatívne bloky pre ľudské vedomie, ktorých cieľom je znemožnenie odhalenia chýb v podvedomí obete a v podvedomí kolektívnom=kultúre.
Dnešná kultúra zombi vyzerá byť postavená práve na biblii a jej derivátoch.
Otázka je zasa raz:
Kde udělali blízkovýchodní soudruzi chybu?
..nebo že by to byl záměr?

..no to snad neéé..a vrátka se spouštějí, kacířská(katarzia=sebareflexia bug, víru v podvedomí..kolektívnom kulturologickom operačnom systéme) myšlenka je "samo-sebou" zastavěna..

Myslíte Vodník, že rodič chce, aby jeho dietky ostaly hlúpe, aby hlavne nemysleli a slepo mysticky verili?
Máte Boha za idiota?
Nechápete, ako sa rúhate klaňaniu sa falošnému obrazu Boha, nášho Otca?
..navyše myslíte, že otec chce, aby sa mu jeho dieťa klaňalo?
WTF???!!!

Obávam sa, že ak budete ďalej takto pokračovať Vodník, ešte pred tým(nie, nepôjde o Ježišov kríž "veriaceho", ale dobre myslené upozornenie), alebo tesne potom, ako po prípadnom nepochopení zbytočne zomriete, dostanete od Otca poriadnu šupu.
Nie facku, ale päsťovku po gebuli(s prepáčením).
Žiaden zdravý rodič nechce, aby jeho deti trpeli.
..alebo považujete snáď svojho boha za úchylného masochistu, čo "mysticky" odmeňuje bolesťou?

Áno, správne, ide o ďalší z nemnohých, no o to zákernejších blokov, mín, ochranných mechanizmov otrokárskeho kolektívneho operačného systému pred rozpoznaním jeho jadra a svojej baterkovskej úlohy organely v ňom, ne-vlastného, kultúrou, "vzdelaním", médiami, učiteľmi, rodičmi, či kamarátmi prenesenom
fatálnom stereotype spomedzi mnohých maskovacích pozitívnych.

"Nejedz zo stromu poznania!"
"Blahoslavení chudobní duchom!"
Čo sú to za zvrhlé, protiľudské, satanistické interpretácie skúseností predkov? Kto je za tým? Bioroboti zo seminárov?
Ide to asi kus ďalej..

Správnejšie:
"Nespochybňuj objektívne zákony!"
"Blahoslavení chápaví jednoduchej mysle!"
(no menej šťastní naivní a-, či idiotos)

Hodnotíte podľa dnešného stavu spoločnosti, že cirkev nebola infiltrovaná?
Fakt veríte tým satanistickým prupovídkám, že dietky božie sa rodia zlé? Cui Bono???
Zlo z nich robia
1.kulturologické stereotypy nainfikované predošlým generáciám a 2.umelý stres, nedostatok základných živočíšnych potrieb, bez ktorých neprežije nadstavba človeku podobnej opice=Človek

Naozaj sa domievate, že Boh by si cirkev isto nejako "zázračne" ochránil..nejakým bleskom, potopou, alebo čo?
Ste snáď pohan, panteista?

Celý svet, život je zázrak a Boh nemá po zadefinovaní cieľov a pravidiel(spoločensko-prírodných zákonov) zapotreby robiť tu mysticko-ezoterického šaška!

284591

10.2.2013 20:30

RE: K cirkvim

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284587

Máme spoznávať nepoznané a rozvíjať morálku, aby sme ako Jeho námestníci v tomto svete mohli stále lepšie a zodpovednejšie v Jeho mene konať.
Napĺňať, priblížiť sa čo najviac Ním preddefinovanému čo najoptimálnejšiemu potenciálu druhu Človek.

Prajem cirkvám, aby sa im podaril prerod do pôvodných myšlienok dobráka Človeka Ježiša, z ktorého rúhači pošliapavší prvé odporúčanie z Moseho desatora, Boha zrobiť chceli.
Snáď sa chudák nemusí v hrobe obracať..

Cirkvi sú však tak robustne(skoro od počiatkov) zmanipulované, že je dávno často ľahšie zo systému vystúpiť a tak k Bohu pristúpiť, ako si zničiť život prechádzkou cez mínové pole.
Iba s judaizmom(ideológiou úrakovinových výpalníckych SSákov) je to snáď ešte horšie..
..a pôvodný islam sa a-sociálnym kulto-logickým programátorom aj cez deformu kalifa Utmana podarilo tiež rozbiť chronologicky do dnešného žalostného stavu..
detto budhizmus, hinduizmus a spol..

Z pozície egoizmu šikovnejších j-elít musí byť logicky podstatou každého infiltrovaného náboženstva zamedzenie kontaktu so skutočným vysoko pravdepodobne naozaj existujúcim Bohom, N-titou, Allahom, Veľkým Duchom,..
Teda zabezpečiť bezbožnosť každého náboženstva, simulovať imitovať čo najvernejšie aspoň niektoré Jeho skutočné aspekty(po kulturologickej analýze vybraný príslošný falošný obraz Boha-ateizmus, presnejšie a-deizmus)
a hierarchia=bezpečnostné dodatočné odrezanie cez mentálne "zasvätaním" marginalizovaných, podprahovo predprogramovane obmedzených "kňažov", "zasvätencov",guru a pod.úprimných zombi dobrákov.

Relígia je osobný a jedinečný vzťach, komunikácia s Bohom, Otcom 1.cez vnímanie, chápanie drobných zmien miery po napĺňaní osobných, jedinećných, podľa situácie sa meniacich úloh..
2.cez aspoň občasné zamyslenie sa nad opakujúcimi sa motívmi vlastných snov,
3.cez tandemnú protodialektickú diskusiu s blízkymi a tak CELKOVÉ zlepšovanie situácie seba, svojho okolia, všetkých, cez A.rozlíšenie,
B.hodnotenie a následné
C.spoluriadenie vecí dôležitých, od menej podstatných objektívnych procesov(Metodologický, pravdepodobnostný odhad Božej vôle=podstata pravej modlidby).

Preto múdri hovorievajú:
"Bližší je Bohu ten, kto neverí jeho falošnému obazu,
ako ten ktorí v neho verí."
Aj preto sa mnoho rozumných, morálnych ľudí často podvedome za ateistov hlásilo..

Navyše ten, kto sa snaží napĺňať snáď nekonečný rámec pojmu Človek, nemôže veriť v Boha.
Zostať pri viere v Boha je nebezpečný ateizmus(presnejšie a-deizmus), ak chápete!
Veríte svojmu otcovi, matke, alebo v svojho otca, matku?
Vnímate, chápete ten obrovský rozdiel v postoji k životu Vodník?

284593

10.2.2013 20:33

RE: K cirkvim

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 284587

Pred automatickým odsúdením môjho názoru ako celku,
sa prosím skúste Vodník zamyslieť nad tým,
1.v čom mám pravdu(odblokujete chybný predpoklad vlastnej neomylnosti)
2.v čom nemám pravdu, bo každý človek sa môže mýliť
3.návrh alternatívy

a..nekaprite v zanesenom rybníku príliš dlho, nečinne Vodník..[smích]
..veľa šťastia a hlavne rozumu
s vôľou používať OBA Otcove dary.
Pekný sviatok a zvyšok víkendu prajem.

284594

11.2.2013 11:37

RE: K cirkvim

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 284594

Já se obávám, že naše pohledy na svět, víru, Boha, křesťanství a Církev se liší natolik, že na tomto prostoru není šance na to, že bychom se mohli nějak domluvit. I Vám přeji vše dobré a omlouvám se, že Vám neodpovídám v konkrétních argumentech, neboť na to tu není místo.

284623

10.2.2013 23:49

RE: K cirkvim

p. 60.?.?.?

Reakce na 284587

...vybornej clanek , kdyby jen polovina byla pravda tak je to sileny,co se to cpe na urad presidenta Masaryka, cirkve pestuji jiz po 2 tisice let pravdu a lasku a s tim miliony a miliony zavrazdenych a zmasakrovanych obeti a zotrocene narody....ukazalo se jasne kdo je ve sluzbach zahranicnich a zapadnich revansistu ,je treba ihned ty umelecke,celebrito-- odpadky bojkotovat....vzdy a vsude...

284597

11.2.2013 1:30

RE: K cirkvim

none 85.?.?.?

Reakce na 284587

No, proc ma tedy zastupce v politickych stranach, ktere rozhoduji i o osudech ateistu, nebo jinak vericich?

Proc pote pobira od statu neustale prispevky, dotace z dani?

A o minulosti nemluvim, radeji.
Toto vse muze byt zanedlouho ozehave tema, socialni situace se jen tak nezlepsi, prave naopak a nektere skupiny muzou cekat prave na ten okamih.

Vy z casti popisujete jaka by cirkev mela byt, samozrejme se v tom shodujeme. O tom neni pochyb a nepru se. Vatikan si hral na prsou hada a tu "moc" pojal materialne... Ale do doby (mozna, velke mozna za cca 17 let), nemuze prece zirat do blba, kazat, rozhodovat a pobirat penize od danovych poplatniku.

Absolutne nechapete v jakych pozicich se muzou cirkve ocitnout.
Tezko vysvetlovat, predvidavosti se ma clovek ucit sam.

284603

11.2.2013 11:43

RE: K cirkvim

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 284603

Vy mluvíte o římskokatholické církvi, tam máte bohužel v mnohém pravdu. Pravoslaví je něco jiného.

284625

11.2.2013 12:45

RE: K cirkvim

steve 174.?.?.?

Reakce na 284625

Vodniku - muzete vice rozvest ono - pravoslavi ? Dekuji.

284631

11.2.2013 16:21

RE: K cirkvim

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 284631

>Vodniku - muzete vice rozvest ono - pravoslavi ? Dekuji.

To za mě udělali jiní a lépe. Pro další informace si klikněte sem.

284644

11.2.2013 19:58

RE: K cirkvim

mtk 88.?.?.?

Reakce na 284644

"Člověk nemůže být bez Boha. Bez Boha nelze vůbec být."

Jste ochoten připustit, že mohu být bez boha?

"Proto Bůh nevrátil padlé lidi k sobě násilím, ale začal je postupně připravovat k přijetí jeho plánu spásy. Vedl a duchovně pěstoval jeden vybraný národ (Izrael), kterému se zjevoval a učil jej."

To máte na mysli toho bezcharakterního sobeckého "dobráka" ze starého zákona?

"Bez odpuštění hříchů člověk nemůže být spasen čili nemá přístup k věčnému blaženému životu v nebeském Božím Království, kam nemůže vejít nic nečistého, nic poskvrněného hříchem. Člověk je však ve stavu, kdy není schopen nehřešit - všichni jsme zhřešili a stále hřešíme. Jedinou možnou cestou ke spáse je tedy získat od Boha odpuštění hříchů - a to se děje skrze Ježíše Krista v Jeho Církvi. Bez odpuštění hříchů nemůže být nikdo spasen - to je klíčová teze křesťanského učení."

Co se stane s těmi, co neuvěří? Peklíčko? Nechci ani peklo, ani Krista, ale vaše církev rozhodla za mě, jak dobrotivé. Já nepřeji peklo nikomu, ale lidé jsou asi různí.

"Historie bez pochybností dokládá, že pravoslavná církev pochází od svatých apoštolů."

Tam kde končí pochybnosti, končí obvykle rozum.

"Římsko-katolická církev svévolně opustila rodinu pravoslavných církví, když římský patriarchát přerušil v roce 1054 křesťanské společenství s ostatními čtyřmi patriarcháty a proklel je."

A J.K. vám to někde vyjevil, že je na vaší straně? Nebo to napsal zase nějaký apoštol? Anebo prostá dedukce? Co když je Kristus na straně římských katolíků?

No, první 2 kapitolky, a stačilo.

284661

11.2.2013 14:41

RE: K cirkvim

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 284625

Ide o to, čo pod pravoslavím chápete vy, Vodník.
Ak oficiálnu ruskú ortodoxnú cirkev, tak tam popri pár pozitívach vidím podobne hodne vážnych problémov, ako u "latinníkov", protestantov a ostatních.
O staroveroch a védátoroch ani nehovoriac.

Virtuálne hádky tam idú o forme, nie o podstate, koncepcii zamerania relígie(zväzku, vzťahu s Bohom).

Ako sa hovorí:
Issus dal istinu žizni, no nedal formy jijo.
V ruštine výraz Pravda=Istota.
teda:
"Ježiš dal Pravdu=Istotu života, no nedal jej formy."

Prenechal ich ju(Pravdu) "zlobe" dňa, t.j. infiltrácii mocných a nie vždy dobrých tohoto sveta..a myslenia oviec lenivých.
Prečo podľa Vás niet evanjelia Kristovho Vodník?
..podľa mňa, a nie len mňa, nebol hlúpy a vedel, že by spis("publikáciu" ) aj tak pri vtedajšej miere negramotnosti vrchná kasta odchytila a zničila resp. pri vyhodnotení použiteľnosti na vlastné ciele(presnejšie imitácii spoločných cieľov) prepísala, preformovala na svoj obraz mysle, svojho "boha".

Ostatne tak, ako previedli Deformátori Parazita aj
1.Moseho spisy, niektorých prorokov a ďalších zodpovednejších(Gaussovo štatistické cca.2,5% populácie)
dodržiavajúcich obligátne pravidlo "Účel svetIA prostriedky". Chudáci Starozákonní múdrejší z ľudu nemali šancu proti
2.konkurenčným 2,5% a-deo-logistom egosystému
"Účel svätÍ prostriedky".

Dôvod:
A-deo-lógmi zvládnutý, udržaný nezáujem stáda(zvyšných 95% populu) o objektívnu realitu, jeho nečinnosť zákonite vždy vynesie, vynieslo na chvíľu(na 2, resp.3tisíc rokov) na p-ó-dium obraz boha tých druhých, temnejších..

S islamom a ostatnými bývalými relígiami prebehlo pred tým a neskôr niečo podobné, pričom museli prastarí profi-borci zachovať na týchto pomerne vysokých komunikačno-manažérskych vojensko-operaćných úrovniach veľa kamufláže v podobe hlbokých Ľudských, všeobecných objektívnych..ak chcete Božích právd(aj ja osobne sa považujem v istom zmysle za kresťana a čiastočne Váš postoj chápem, zdieľam).

Pr.Islam..korán.. voľný preklad:
"Keby všetko more tušom bolo,
veruže by nestačilo na popis toho,
čo Allah, Boh milostivý a milosrdný
svetom stvoril dietkam milovaným"

..nech by teda Issa, Mose, Mahomed, Budha alebo ktokoľvek čokoľvek napísal,
chabým slovom, leskom mŕtvym bude zázraku Božieho.

..len tavenie slova(Kódu, Mier 1.FORMY zvolenej) do myšlienky a jej prenos, pohyb, konanie(2.IN-FORMATIO) živou vodou, 3.S-TROJENÍM sveta budúceho, ex-istencie, istoty znania osudu jest.

Preto tu často spominané:
"Po ovocí spoznáte ich"

a Ježišovi isto známe:
"Opakovaná Pravdy vždycky bude lžou".
(..v inej situácii..pretože dvakrát do tej istej rieky nevstúpiš)

Tož Dva dôležité dôvody, prečo asi Kristos nič nenapísal, ak nič nenapísal..

284634

11.2.2013 14:47

RE: K cirkvim

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 284625

Obávam sa ale, že dnes v podstate akéhokoľvek náboženstva
preveľmi ťažko Boha nájdete Vodník.
To skôr v lese, po pár dňoch pôstu a otázke úprimnej,
v dôvere Otcovi "zázrak" sa stane.

Potrebuje azda rodič..otec, matka..
sekretára, prostredníka, tajomnika nejakého
na s dieťaťom vlastným rozhovoru tichého?
Nepodceňujte Otca svojho, s úctou vážte, no nevykajte
a hlavne na kolená nepadajte.
Znamenia Jeho cestou života hľadajte
a tak Mieru Mier Večného, Boha živého
tu medzi Ľuďmi sveta stáleho..nachádzajte.

Síce vyzerá, že tu platí príslovie o
"Konci začiatku"
no inde zrovna tak platí pravdivé:
"Kde niet začiatku, ani konce nemúže býti."

Pastieri sa, vyzerá, ovciam prestrihali až do mozgu(daru pô-vodu Otca)..
..a mnohým aj ten skoro úplne vystrihli.

Ako sa na Orave hovorieva:
Ba veru, pedantní strihači sú to..bisťu!
..
i keď, priveľa moci chľascú..to isto..

284635

11.2.2013 16:22

RE: K cirkvim

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 284635

Já zkrátka věřím jinak.

284645

11.2.2013 17:24

RE: K cirkvim

none 85.?.?.?

Reakce na 284645

Jak jinak lze verit?

Byl snad Jezis nekriticky vuci nepravostem? Naopak. Z dnesniho pohledu by byl militantni ultralevicak.
Kryje a chrani nekde mocne, byl zavisly na hromadeni majetku, je nevsimavy k potrebnym, starym a nemocnym?
Slouzil snad tem, kteri nici zivoty nejchudsich?

Vite kdo je dnes typicky krestan, ktery se ohani cirkvi? Volic pravice, podnikatel, ktery cely tyden pracuje na tom, jak snizit platy zamestnancu, aby mel vetsi profit. Clovek, ktery rika bezdomovci na chodniku, bez makat, misto aby mu dal praci a pokusil se ho dat do normalniho zdravotniho stavu. A samozrejme pravicovy politik, asocial a bezcitny psychopat.

V minulosti pro udrzeni moci tomu nebylo jinak. Cirkve byly vzdy po boku tech nejhorsich. Je to snad smer vericiho, aby se pod nejakou cirkev radil?
http://www.blisty.cz/art/66298.html

A nyni vemte v potaz soucasnost, komu slouzi, koho chrani, vuci komu nejsou kriticti vsichni duchovni. CDU, CSU jsou jasnym dukazem, ze bohem katolicke cirkve je pouze manon. Koneckoncu i u nas na cirkevnich restitucich ukazala cirkev svou tvar, take pri volbe prezidenta se projevila a nejvetsim vericim Kalouskem se pohrbila.
A dodam, neni mozno nejak ty cirkve odlisovat. Kazda stoji za kapitalem, moci a spolupraci s politickou moci.

Je pouze v nekterych prikladech rozdil v tom, ze dokaze mluvit i o primych, aktualnich problemech a to je napr. pravoslavna cirkev. Nic jineho se ale nemeni. Stoji a pada s mocnari. Kdyby byla skutecnou moralni autoritou a tvrde stala proti kazdemu excesu politiku, dokonce i ateiste by je ctili. Netvrdim, ze by se z nich stali okamzite verici, pouze by videli ty mravni hodnoty, ktere dnes zatracene chybi, vsude.

Ono by bylo docela dobre rozebrat napr. take presbitariany, baptisty i jine. Proste nektere cirkve, ktere jsou v nekterych tematech kriticke, ale jejich cesty i volebni hulakani smerem k volicum putuji opet ke kapitalu, valkam, nerovnosti, bezpravi.

284650

11.2.2013 16:28

RE: K cirkvim

none 85.?.?.?

Reakce na 284635

Takto.
Velmi dlouho jsem ztravil casu porovnavanim krestanskych cirkvi. Hodne knih precetl a co je dulezitejsi, hodne se dival.

Sleduji pravoslavne mse v Rusku, sledoval jsem ruzna vyjadreni patriarchu v Rusku. Samozrejme i papeze ve Vatikanu. Sleduji jejich "hlasy" a posleze "ciny", tedy konkretni kroky.

Takze, abych Vodnika pouze nahanil, je ta pravoslavna cirkev skutecne nejkvalitnejsi z kresranskych cirkvi. A to dokonce i v Rusku. U nas na tom je rekl bych i lepe.

Co se Ruska tyce, je uz tezke dohledat, kdo se ke komu klanel drive. Zda Putin cirkvi, nebo naopak. Putin je vynikajici politik a strateg a mam-li byt objektivni, pochybuji o jeho vire. Na tom nesejde, jednoduse Rusko sjednotil po tezkych casech a svoji roli v tom sehrala i prave ta cirkev.

Ovsem tim, ze se z nich stal pomyslny tandem, muze to ublizit. Je to na hodne dlouhe vysvetlovani, pravoslavna cirkev je kriticka a neboji se otevirat otazky o kterych i media mlci, u zapadnich cirkvi (anglikanske, katolicke, evangelicke atd.) alternativu nelze najit.
Kdybych to mel shrnout jednou vetou: Silne patrio, silne socialni citeni, skutecne duchovno.
To jsou ty plusy.

Ten tandem (cirkev - stat - politicky smer) je nebezpecny jako kazdy jine silne sdruzeni. Pokud praskne, odnese to kazdy clanek.
Je to forma jednani silou (v tomto pripade silnym celkem z drobku), ktery podchytil vetsinove spektrum v Rusku.
Ovsem to neni kritika, spise genialni tah a jina alternativa nebyla mozna, pokud se chtelo kdy Rusko dostat na nohy.
Prozatim je vse v poradku, ale v pripade silneho narazu na krestanske cirkve a otevreni trezoru tech, co archivuji dukazy, se to bude tykat take pravoslavne cirkve. Bez pochyby. A tim mozna i jednoty Ruska.

Potud tedy aby autor a Vodnik pochopili o cem je rec. Ja poukazuji na spatne cesty cirkvi (a opet rikam, je jedno jake).

Cirkev nesmi mit strach kritizovat vladu verejne a tvrde, pokud je videt, ze socialni a pravni kolaps ma na svedomi prave vlada.
Nesmi se bat oznacovat korupci, ne je jeste chranit.
V rade tezkych socialnich pripadu to ani u silne vericiho neni vule bozi, ale rozhodnuti sociopatickeho ministra. A lide (i verici) to vidi, cirkev mlci, nebo tem tyranum jeste porada mse.

Konkr. u nas, tim, ze dostava vyplatu od statu, slouzi statu. Neslouzi vericim. Penize, vybrane "charitas" jdou pres 10 cedniku, nez se drobek dostane prijemci. Poslouchaji kapital jako bozstvo, ani naznak kritiky. Zde je jeste Vatikan, ze ano, ktery je zastresuje a jeho financni machinace jsou stejne jako pomalu nejvetsi mafie. Za vynaseni informaci o machinacich ve Vatikanske bance se tresta, proste jeden smer, pochybny cil...

284647

11.2.2013 19:59

RE: K cirkvim

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 284635

Tak nám paní Müllerová odstřelil Globálni (černý) P-éter z autoritného Petrovho stolca Papa Razziho.. [smích]

Ovečky budú zase žalostne bľakotať
a černokňažníci všakovako ľapotať.
Mééédea si už ruky mädlí
ako ľudzom hlavu skvedlí..

Vieš niečo bližšie zo svojich Pavučinových sietí, aký je reálny dôvod ro-chá-dy?

284662

11.2.2013 15:39

RE: K cirkvim

none 85.?.?.?

Reakce na 284625

Ano. Z vetsi casti o katolicke cirkvi (protoze ma v Nemeckych zemich, ktere prakticky za EU rozhoduji, obrovsky vliv), ale i nekolika protestanskych. A nechtel jsem, aby se to vztahovalo pouze pro CR. Vatikan ovsem zastresuje temer vsechny krestanske cirkve.

A k pravoslavne jsem se vyjadril v jinem prispevku. Napsal jsem, ze ma sva pozitiva, ale opet spatny smer.
Opet lze najit jiny pohled na ceskou pravoslavnou cirkev, ktera je pomerne chuda, restituce se na ne nevztahuji (byl jim zabran majetek nacisty) v porovnani s pravoslavnou cirkvi v Rusku.
Tam se ten hegemonismus silne a zretelne projevuje, takze...

Pri hodnoceni musi clovek zustat objektivni, nehlede ke ktere z cirkve ma sympatie.

284639

11.2.2013 17:38

RE: K cirkvim

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 284587

Na Idnes pisou ze Benedikt XVI do konce unora vopusti Svaty stolec a media uz hlasaj kdo ho nahradi. Prej budouci papez muze bejt tmavy pleti a nejvetsi sance ma ghanskej kardinal. Tak ze me napadlo ze za papeze v tom pseudohumanismu by mohli zvolit cernou lesbu aby to nebyla diskriminace nebo a to by bylo nejlepsi inkvizici pri konklave u ty boudy zasprajcovat dvere a ucpat coudici komin aby svet mel uz vod ni klid.

284651

10.2.2013 5:31

K Zemanovi bez okolku

none 85.?.?.?

Pokud jde o Zemana, bude a zustane pouze "mensim zlem".

Zeman se bude snazit o sjednoceni vsech stredovych stran (ty neexistuji, jak vznikne stredova strana s jistotou 100% je pravicova) k "vlastni" frakci v CSSD. Tim odrovna zbytek skutecne levicovych clenu, tedy protizemanovske frakce.
Konecne, Skromach po setkani s budoucim prezidentem jiz toto naznacil.

K tomu castecnemu rozdrceni CSSD dojde, drive nebo pozdeji by doslo i bez Zemana, v krizovych casech to bude ihned. Pouze to Zeman uspecha.

Zemanova osobnost je v jeho neustupnosti a odolnosti vuci mediim. I proto se spojily media, ktere v praxi az tak stejne cile nemaji, ale velmi dobre znaji Zemana...
To same se delo na protipolu u tech, kteri manipulaci medii a osobnosti nepodlehli, volici KSCM se skripenim zubu (jsou proziravejsi a krome Remeka si jen malokdo mysli, ze Zemanovi lze verit, to zjisti brzo). Volici CSSD take nemeli na vybranou, vedi, co predstavuje Swarzenberg. A pridali se i skutecni vlastenci.

Pokud se tedy Zemanovi podari vytvorit nikoli levicovou, ale spise stredopravou stranou tim, ze sjednoti pravicove zelene, pravicovou KDU-CSL a "stredovou" SPOZ (status politicke strany je otazkou max. mesicu) a prida k nim stredove kridlo uvnitr CSSD, puvodni levicova CSSD je v troskach.
A protoze pujde o velmi vyrazne a nabobtnale uskupeni, opet se stejne pijavice prilepi. A KSCM nebude do vlady pustena vubec a muze ztracet. To bude silne zaviset na socialni situaci v zemi.

Nebudu se opakovat, jde o to, zabranit pruniku levicoveho mysleni do spolecnosti. System je zalozeny na lobingu a korupci. Toho se nechteji vzdat ti velci hraci a i proto se do druheho kola dostali ti, kteri toto pokracovani zajisti, v bledemodrem.
A samozrejme lidovci musi byt ve vlade naporad, z jistych duvodu.

O zahranicni politice pristiho prezidenta se nebudu zminovat, protoze s ni osobne z velke miry nesouhlasim, osobni pohled do toho tahat nechci.
Zustava tedy nadale tim mensim zlem, v opacnem pripade by totiz mohlo dojit k mnohem horsimu. To, ze se osobnostem NYNI zda, ze je vse relativne "v cajku" neznamena, ze tomu tak bude za pul roku. U Zemana nelze cekat objektivitu (nikdy nebyl, ale ani se tim nechlubil). Lze u nej pouze doufat, ze v kritickych casech se zachova jako Cech, coz by nepripadalo v uvahu u punkace Karla.

284565

10.2.2013 13:14

RE: K Zemanovi bez okolku

fohat 194.?.?.?

Reakce na 284565

herec v roli prognostika..http://www.youtube.com/watch?v=kKhFa3mj-Vk [oči v sloup]

284579

10.2.2013 9:03

Jak se

Pítr 193.?.?.?

Prezidentské volby nebyly jedninou příležitostí, kdy se u nás vrtí psem. Podívejte se na vykazovanou míru nezaměstnanosti - co jen vláda neudělá, abychom si mysleli, že se máme lépe, než se skutečně máme:
http://proinvestory.cz/jaka-je-skutecna-nezamestna...

284568

10.2.2013 10:46

Zeman není

MoUdrostrak 90.?.?.?

Miloš Zeman není lidový kandidát resp. "muž z lidu". To by nevyhrál resp. nesměl vyhrát. A na kandidatůůůůru by nebyl "sponsor".

1) Proč stálo za to investovat do Miloše Zemana stamiliony (v popředí i pozadí), aby nebyl instalován Karl ZU Schwarzenberg-Bilderberg?!
2) Kdo je Miloš Zeman a co přinese (zinkajícím Pepíkům a/i lídlujícím Mařen/kám)?!

1) Odpověď je jednoduchá: Karl ZU je Bilderberg. Miloš Zeman je to ostatní. Bilderberg předvedl, že dovedl Svět na pokraj propasti. To nebo "Ti" "ostatní", ať jsou slovanští širokolící a/nebo žlutí, ukázali, že si s ničivostí Bilderbergu a jeho vlivem ve Světě - i v Českých volbách - dokáží poradit. Bilderberg začíná být minulostí - a to "nové" nastupuje.

2) Miloš Zeman bude "správcem" laboratoře/vitríny - a Česko se stane malým West Berlinem v okolním moři Bilderbergu. Češi jsou po staletí vhodnými lokaji (pokusnými králíky) bez víry, názoru a zakotvení.

Co to zinkajícím i lídlujícím Pepíkům a/i Mařen/kám přinese?! Stanou se opět (načas) středobodem geostrategické hry a opěrným místem. Nebudou ani bez zlé ruské ropy a zemního plynu, ani bez zájmu světa. O kom se píše a mluví, o tom se ví. Zexekutorovaným a zprivatisovaným Čechům už není co brát a vzít. Jsou ale levně (jako pracovní síla, uklízeči odpadků apod.) levně k mání. A do Západní EUropy - a krajiny zmaru a Bilderbergu - je coby kamenem dohodil.

Na uklidněnou si stačí vzpomenout, že West Berlíňané také uklízeli a sloužili - a přesto měli vyšší životní úroveň, nežli jejich bratři na Východě i Západě. O EUropu a postbilderbergovský prostor bude tahanice mezi Západem a Východem. Západ je vyžilý, neschopný souložit, plodit potomky, udržovat partnerské a rodinné vztahy.

Vítejme proto Pax EUroAsiana a pomozme jej budovat. Nový český panovník Miloš Zeman už má drahnou dobu od svých zadavatelů v ruce TU SPRÁVNOU BROŽURKU. A Češi mají po staletí ve svých genech natlučeno a vkódováno: UHODNOUT - VYHOVĚT - PŘEŽÍT! Nebojme se - a do TOHO! Zapomeňte na Kelty - a oprašujte ruštinu a/i mandaríštinu. Včas[smích]

O "co" - za přijmutí pod LukOil a volbu pro Miloše Zemana - Češi přichází:

http://3.bp.blogspot.com/-WMGoZ0rPBJ8/T8dQxwGVmlI/...

284571

10.2.2013 12:48

Sudetští Němci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

nechtějí v tuto chvíly zpátky majetky. Vědí že je to v současné politické situaci naprosto neprůchodná záležitost. Na druhou stranu kdyby udělal ústupek v rámci dobrých vztahů a vrátilo by se Sudetským Němcům a jejich potomkům České občanství, vznikla by volební "armáda" která by dokonale ve volbách převálcovala naší rozhádanou politickou scénu. Na oslavu vítězství by se mohl přijmout zákon o navrácení majetku a tak naprosto legálně vrátit majetky zpět do rukou Sudetských Němců.

284577

11.2.2013 0:44

RE: Sudetští Němci

disident 88.?.?.?

Reakce na 284577

presidedentské volby byly jakýmsi testem pro to,zdali nastal ten
kýžený čas,kdy bude možno realizovat průchodnost restituce majetku
Sudeťáků naším parlamentem.Jelikož to nevyšlo,bude nutno zesílit
propagandistickou masáž prostřednictvím našich totalitních medií.
Jak vyplynulo z výsledků 2.kola presidentských voleb,45% voličů již
přejalo názor,že Beneš byl zločincem,který akceptoval principy ko-
lektivní viny.Nyní bude třeba,aby se pomalu a nenápadně začala
házet špína i na Masaryka(ten se též za první republiky Sudeťákům
nezamlouval)a jedinou velkou osobností v dějinách Česka by se stal
kultem osobnosti vypěstovaný renegát Havel.Pokud zdravé síly v ná-
rodě neuskuteční v tomto období jakýsi druh národního obrození
21.století,bude osud národa zpečetěn.Podle toho,jak se našim tota-
litním mediím daří zpracovávat mladou generaci je toto nebezpečí
reálné.Plně souhlasím s pisatelem článku,že až fanatická slavja-
nofobie rodiny Schwarzenbergů má historické kořeny.

284600

11.2.2013 1:06

RE: Sudetští Němci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 284600

Buďme optimisté, těch 45% je z 60% zúčastněných... Většina mladé generace se probere jen co se potká s realitou života. Že nás čeká neklidná budoucnost je ale jisté.

284601

10.2.2013 17:40

Nejde jen o prezidenta

smutnyklaun 217.?.?.?

Výsledky podzimních voleb do třetiny senátu, do krajských zastupitelství i lednové volby prezidentské ukazují jeden důležitý fakt. Stále více občanů si začíná uvědomovat, že současný systém je v porovnání se socialismem let osmdesátých daleko bezohlednější, asociálnější a především nespravedlivější.Média minulý režim soustavně kritizují, a to úplně ve všem, zatímco nesčetné lumpárny prováděné během největší loupeže od Bílé hory vydávají za kosmetické nedokonalosti jedině správného systému.
Čeští pravičáci masivně podporovaní vesměs pravicujícími médii zcela jinak konají než hovoří.Oslavují a všemožně zavádějí americký ekonomický systém ve všech sférách v době, kdy Amerika je na výrazném ústupu a kdy ekonomickým a finančním centrem světa se stává dynamická Asie.Hovoří o osobní zodpovědnosti,o volném trhu bez přívlastků, který vše vyřeší, o svobodě atd. Ve skutečnosti ale za mnohými z nich zůstávají od roku 89 obrovské a nepotrestané tunely, daňové úniky, podvody a korupce v řádu bilionů korun. Prostý občan, který se na rozkradení a výprodeji republiky nepodílel a jemuž jsou pouze předkládány stále vyšší částky k placení za vše opravdu potřebné, už má systému, v němž bezohledný vítěz bez jakýchkoliv morálních zábran bere vše, plné zuby.Naivních hlupáků i těch, kteří z výše uvedených zločinů více či méně profitovali a stále ještě profitují, je v však v této zemi velmi mnoho.

284586

10.2.2013 19:10

Umenim propagandy je zamlčať pravdu

abc 89.?.?.?

a to sa v prípade "šlafenbildeberga" plne potvrdilo. http://www.relay-of-life.org/cz/chapter.html "Vrtěti psem" sú články, ktoré považujem za "nejlepší", co jsem zvědavci četl.Priznám sa, že som si vzhľadom na ich rozsah musel otvoriť sedmičku "Muškátu Moravského". Ale stálo to za to. Vaše i naše e dějinná skušenost s propagandou je k nezaplacení.... [smích]

284589

10.2.2013 22:06

RE: Umenim propagandy je zamlčať pravdu

F&T 78.?.?.?

Reakce na 284589

#"Vrtěti psem" sú články, ktoré považujem za "nejlepší"
Články jsou sice pěkné, ale ti co to nechápou to stejně nepochopí a pro ty co to pochopili to už je únavné se v tom marastu převrtávat stále dookola.
Ani Zeman není žádná velká výhra i když je pro čechy než kníže.

284595

10.2.2013 19:43

takže -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

preto som tu písal že Slovesnko nemôže ísť českou cestou, že sme sa definitívne rozišli v chápaní politiky -

284590

11.2.2013 11:20

RE: takže -

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 284590

Pre koho (pod?)vedome pracujete SK-Anonym?
Myslím(a nie som v tom sám), že situácia na slovensku nie je zrovna o moc lepšia, ako na Morave a v Čechách, Maďarsku, Poľsku, či v ďalších okolitých krajinách.
Rozdeliť a Panovať..
Kto chcete, aby tu panoval?

Akurát v Čechách máte momentálne možno trochu extrémnejšiu občiansku vojnu na in-formačnej úrovni
..áno, ide o mohutnejší zbraňový systém, vyššiu vojenskú prioritu a dôsledky, ako vojna horúca.

Sám viete Anonym, že žiaľ zatiaľ situácia na Slovensku, čo sa týka bojov a hlavne škôd na životoch a majetku národa, vôbec nezaostáva za okolitými krajinami.

Sme na spoločnej lodi.
Nezávislosť vždy bola nebezpečnou chymérou rozdelenia samotného mozgu jedinca a tým občianskej spoločnosti.
Každý je jedinečný a zároveň nevyhnutne závislý na svojom okolí, systéme.

Jednotlivec nemôže byť slobodný, bez slobodnej spoločnosti.

Jednotlivec je slobodný na PODVEDOMEJ úrovni jeho osobitého, špecifického vnímania. Ak sa snaží s druhými dohodnúť, ergo začne svoje vnímanie reality VEDOME popisovať, jeho sloboda končí.
Buď sa dohodne s ostatnými na spoločnom výklade reality, cieľoch, alebo nastáva konflikt, vojna v tej, či onej forme.

Vôľa následného konania je založená na ni(e)kým riadených emóciách(komplexných informačných moduloch..nazbieraných a stereotypmi riadených vnemoch, informáciách).
Základom manipulácie býva vytvorenie ilúzie, že zvolený objekt riadenia(kolektív, jedinec) sa riadi "vlastnými" emóciami..tie sú predprogramované kult(ur)ologickými stereotypmi, maticami..
..a tu sa nám kruh uzatvára, ak chápete.
Rozumiete teraz, prečo Vám stereotypne po generácie manipulatívne do tekvíc vtĺkajú, že sloboda je vo vedomí?

Zámerne zákerne skrytú pravdu majú a-sociálny inžinieri v tom, že
SLOBODA JE VEDOMÁ NEVYHNUTNOSŤ(pri dostatočnej miere chápania objektívnych procesov,.. keďže iných niet)
..dostatočný v zmysle schopnosti udržateľnej predikcie(pre mystikov, ezoterikov a iných wudu-guru: zázračného "naplneného proroctva" )

Vytvorenie potenciálu profesionálne riadenej občianskej vojny(včítane jej modernej formy) je zmena, zámena mien, pojmov a tým morálky pod umelým stresom, nedostatkom,
..depriváciou základných biologických potrieb, kde sa u manipulovaného objektu zákonite prejavia pudy jeho genetickej, zvieracej zlužky, ktoré sú následne systematicky akcentované(filmy, celebriťky, presstitutky vyberané programovými podprahovými automatizmami a cieleným tichým vydieraním kultom strachu o status, hypotéku na báze morálne negatívnych kritérii výberu manažmentu).

Ide o vytvorenie systematického následne štatisticky profilovo masovovo riadeného chaosu v podvedomí objektu riadenia(obete, obetí, nositeľa, hostiteľa parazita). Úrokové sadzby, médiá, sekty, potravinové náhražky implementované primárnym nastavením systému..pomalé cielené znefunkčnenie ekonomiky

284622

11.2.2013 11:53

RE: takže ..

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 284590

Peniaze sú len prostriedkom riadenia
a nie sú v cieľovom vektore na prvých miestach, ako
1.maximálna možná moc,
2.jej udržanie a modely chronologických mixov vnímania vzťahov pojmov a procesov(času a ostatných mier),
3.vývoj ideologických aplikácii,
4.aktualizácia kreditno-finančného modelu
..teda peniaze, ako prostriedok výkonu moci sú na 4.-6. mieste komunikačných(vojenských)priorít
.
.
až po zahltenie drogami, chorobami, niektorými druhmi hudby a bežnú, horúcu vojnu, ako poslednú možnosť j-elitami "dobabraného", z kontroly vymknutého manažmentu, tichej genocídy planéty, ktorú samovyvolení(nie len zvrátení judaisti) považujú za svoj majetok, kde pri dostatku strojov ostatný hmyz, biomasu otrokov už potrebujú len minimálne..

Pravdu majú títo "Nadľudia" v tom, že ak zostane úroveň chápania reality ich "hovoriaceho náradia" udržaná na úrovni človeku podobných opíc, prípadne sa im ju podarí ešte degradovať, naozaj svoj optimálnejší potenciál Človeka rozumného zrovna nenapĺňajú a tým sú postupne na základe objektívnych pravidiel eliminovaní systémom ďalších objektívnych spoločensko-prírodných procesov, pravidiel.
Pri ilúzii obetí o neexistencii cieľov, fixovaní na ciele nedostatočné, či dokonca cieľ "posmrtný".

A rehot prasiat pri válovoch, kluboch kultov zatiaľ pokračuje..
..aj keď..už občas trochu prituhuje..

Kvôli exponenciálnemu narastaniu komunikačných problémov(pojmových štandardov=konštánt a premenných..symbolike) bol v druhej polovici 20.stor. pri veľkých multiodborových projektoch vytvorený univerzálnejší interdisciplinárny pojmový aparát(reč) na báze teórie riadenia, funkčný takmer v ľubovoľnej národnej reči(t.j.definované vzájomné vzťahy pojmov ako subjekt, objekt, stav, súvislosť, odlišnosť, cieľ, objektívna realita, subjektívny pohľad, svedomie, riadenie, emócia, samoriadenie, koncept, faktológia, metodológia, dostatočný, predikcia, korekcia, prognóza, program, algoritmus, intuícia, systém, supersystém, HNS=(Hierarchicky najvyšší systém, riadenie), informácia, forma, atď.).

V obrazoch sú koncepty riadenia(riadiace kulturologické mat(r)ice, tenzory,..) známe min.stovky(pravdepodobne tis.) rokov a vždy boli zneužívaný "elitami", no dnes by aspoň jednoduché základy ich formovania už mal ovládať každý,

A.kto chce skutočne spolurozhodovať o svojom a kolektívnom osude,
B.chce aktívne mierou svojho chápania objektívnej reality znižovať mieru svojej manipulovateľnosti nerozpoznanými konceptuálnymi technológiami riadiacimi kulturologické stereotypy,
C.nechce byť len objektom riadenia s ilúziou subjektu(že "ja" skutočne niečo mením)
D.chce byť platným členom občianskej spoločnosti, súboru Ľudí a nie zvieratkom, zombi, či manipulačným egoistickým de-ámon-né

284626

11.2.2013 11:58

RE: takže -

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 37.?.?.?

Reakce na 284590

Skúste pochopiť milý Anonym, že filozofia dnešneho podprahového vnímania individualizmu(rozdelenia), virtuálnej "samostatnosti" je uholným kameňom, základom dnešnej niektorými inteligentnejšími(z lat.chápavejšími)egocentrikmi ticho realizovanej globálnej formy fašizmu.
Spolu s deklaráciou neexistencie kolektívneho intelektu=podvedomia.

Správnejšie chápanie nezávislosti(myslenia) je schopnosť rozpoznania a hodnotenia kolektívnych a individuálnych stereotypov
1.globálnej kultúry a objektívnym spoločensko-prírodným pravidlám podriadenej mozaiky
2.stereotypov subkultúr,
3.národov,
4.komunít,
5.jednotlivcov.
Pri zachovaní poradia.

Ako sa hovorí v lepšie chápanej(pomenovanej) demokracii:
"Nemôžete začínať od jednotlivca, ale ísť k jednotlivcovi."
Zahrajme sa na pozitívnejšie stránky chápania Sokratovho a položte si otázky Anonym v tomto protodialektickom poradí:
1.Ktoré spoločné problémy máme s Čechmi?
2.V čom chápeme politické problémy inak?
3.Prečo majú Ćeši tieto niektoré iné stereotypy myslenia(pohľad, ich rozpoznanie a zhodnotenie mimo systému, z ktorého je im ťažko vystúpiť)?
4.Aké vy navrhujete riešenia?

Potom si s nejakým chápavým Čechom, Maďarom,.. vymeňte role. On Vám pomôže skorigovať Vaše(Naše) základné, objektívnej realite neadekvátne kulturologické, národné, osobné stereotypy myslenia. Role si 2-3 krát vymeníte a budete nový, na príležitosti meniacich sa vzťahov medzi faktami pripravenejší človek.
Ak sa chcete s niekym "nadobro" rozchádzať, nekomunikovať, pre vlastné dobro si to prosím dobre rozmyslite.

Človek je tvor spoločenský a aj najväčší askét má zpravidla bez blahodárneho náhľadu súputníkov o gradáciu problémov postarané.
Navyše bližší súputník môže viac pomôcť pri osobnejších problémoch(výzvach, príležitostiach..ako chcete) a čím vzdialenejší, častejśie potencialne pri rozpoznaní o to globálnejších dominantných pravidiel, procesov.

No nie nadarmo sa občas hovorieva aj:
"Bližšia košeľa ako kabát"

Pravdu máte, že máme mierne odlišnú cestu, ako hodne príbuzní Česi, možno všetko, čo som Vám a kolegom tu unapísal, dávno viete Anonym a ja som si o Vašej miere chápania objektívnej reality na základe jednej Vašej vety predčasne vytvoril absurdnú ilúziu. [smích]

284627

11.2.2013 0:36

Církev

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Mám osobní zkušenost s mnoha církvemi a bohužel musím konstatovat, že pokud jde o samostatné kritické myšlení, je na tom pravoslavná církev nevalně a podle mého (jistě subjektivního, jak jinak, celkový obraz zná jedině Bůh) názoru hůř, než například katolická církev. Takže případnému "Antikristu" by stačilo obsadit klíčové pozice, své klamavé sdělení vhodně zabalit do zbožných frází a manipulace věřícími, neschopnými samostatné myšlenky, nenarazí na odpor.

284599

11.2.2013 1:10

Ještě k tomu plackování

Mareš 212.?.?.?

V jedné diskusi jsem potkal toto:
Vložený obrázek
(http://i50.tinypic.com/29394j6.png)
Potěšilo. [velký smích]

284602

11.2.2013 12:39

Glorifikace Koukolika ve článku

Robin 89.?.?.?

Koukolik je plagiátor srostlý se systémem, zmámá je jeho "práce o deprivantech" ve výsoké politice a v bílích límečcích.
Jednou se ho ptali na tu vysoku politiku, na ty deprivanty a dacany, a přité příležitosti byl zmíněn pan Saša Vondra.
Koukolík se začal rozčilovat, jak jsou ti lidé zlý a poumlouvají postiženého člověka, který zanic nemuže.
[chechtot] [chechtot]

284629

11.2.2013 19:59

RE: Glorifikace Koukolika ve článku

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 284629

No, pokud jste opravdu četl Koukolíkovy práce, pak tvrdit, že je "plagiátor srostlý se sytémem" je známka totální neschopnosti pochopit čtené... [oči v sloup]

284663

15.2.2013 1:23

Statistiky a prekrucovani...

P.A.Semi 83.?.?.?

Casteji jsem slychal vetu jako:

"bojem starších a méně vzdělaných lidí o zachování nacionální interpretace - v tomto případě historického líčení Čechů jako obětí."

a zpracoval jsem nejake statistiky z CSU do pomerne prehlednych map...

Vyplyva z nich, mimo jine:

- v regionech, kde je mnoho "nevzdelanych" lidi (zejmena ale nejen Krusne hory), je nizka volebni ucast - nevzdelani lide zrejme vetsinou ani nechodi volit. (nebo chodi mene...)

- Schwarzenberga v prvnim kole volili hlavne v regionech, kde je vice starych lidi.

- predevsim ale K.S. volili v prvnim kole ve skoro tech samych okresech, kde v minulych volbach vyhrala ODS nebo dokonce TOP09, pas vedouci z jiho-vychodnich Cech, nejsilneji v Praze a okoli, az po severovychodni Cechy. V techto regionech je take znatelne mensi mira nezamestnanosti - proste si tam neumi poradne predstavit, jak to vypada v ostatnich castech republiky, kde naopak vitezi levice...

Nejpravicovejsi region - Praha a okoli, je zajimavy: V Praze bylo pred 10 lety relativne nejvic lidi pred duchodem, ale uz neni... V okoli Prahy (okresy P.vychod a P.zapad) je ted dramaticky nejnizsi vekovy prumer a nejvyssi porodnost (prirozeny prirustek) - nastehovaly se sem do "satelitnich" mest same mlade (a zrejme uspesne, kdyz pracuji v Praze) rodiny, a region je jeden z nej-pravicovejsich...


Dalsi zajimave statistiky - vzdelani obyvatel: 17% zakladni nebo neukoncene zakladani, 33% stredni bez maturity, 30% stredni s maturitou, 12% vysokoskolske. (Jeste pred 10 lety bylo zakladni+vyuceni 60%, ted jiz jen 50% - zlepsuje se to... Brzy to snad dojde do stavu, kdy by pri prime demokracii nerozhodovali "dělníci bez vzdelani" o vsem...) Prumerna delka vzdelani v roce 2001 kolisala od 9.9 let v Chomutove po 11.8 let v Praze...

Dalsi zajimava statistika - jak tu vypada "demokracie" - soucasna vladni koalice ziskala podoru 48% volicu (tech, kteri prisli k volbam) - tedy 30% z te casti naroda, ktera by mohla volit. 16% hlasu se skrtlo kvuli podmince 5% pro stranu (tedy 1/6!) a prerozdelilo se, takze koalice razem ziskala 59% procent poslancu. KDYBY neplatila ta nespravedliva 5%-klauzule, bylo by dost poslancu na svrzeni vlady po te, co se ukazala jako totalne spatna, a kdy realna podpora v populaci klesla na 10% (to posledni cislo uz ČSÚ neuvadi...) Za dobu, kdy je V.K. ministrem financi, se skoro zdvojnasobil statni dluh (stoupl o 700 miliard) - ne, ze by je primo V.K. rozkradl, ale "rozdal" je (nizkymi danemi) te casti populace, ktera ho ted za to voli...

Nejake nejzakladnejsi srovnani (mapy, grafy) mam na strance:
http://semi.gurroa.cz/Stat/VolSrovnani.html

Cely seznam techto statistik z ČSÚ mam na:
http://semi.gurroa.cz/Stat/index.html

(dohromady cca 680 map, cca 80 grafu... zatim to jeste neni uplne...)

284901

15.2.2013 5:49

RE: Statistiky a prekrucovani...

Saša 24.?.?.?

Reakce na 284901

Díky za statistická data a tabulky, velmi zajímavé. Jiné je to již s interpretací.

> nevzdelani lide zrejme vetsinou ani nechodi volit.
Ne, nevzdělaní, ale chudí lidé to většinou vzdali, mají zkušenost, že každá vláda je vezme u huby.

> Nejpravicovejsi region – okolí Prahy
Lidé mající dojem a často i mylný dojem, že si v poslední době pomohli/nahrabali, mají tendenci volit pravicově.

Vzdělání je důležité, ale „dělníci bez vzdělání“ nebudou o mnoho chytřejší než „vzdělaní dělníci“, jinými slovy „co není shůry dáno v apatice nekoupíš“ a skutečné IQ bude asi stejné. V Americe je střední škola s maturitou základním vzděláním a v průměru jsou to větší nebo přinejmenším stejní blbci, jak ten průměr v Chomutově. [cool]

284906

Příspěvků: 43

10.02. 04:59  23 let nás ohlupovali a to bude řevu po volbách,kde může mít KSČM více jak 20%
10.02. 13:56 fohat  RE: 23 let nás ohlupovali a to bude řevu po volbách,kde může mít KSČM více jak 20%
10.02. 05:02 none  Autor dal prvnimu dilu stempl
10.02. 05:06 none  K cirkvim
10.02. 18:13 Vodník  RE: K cirkvim
10.02. 20:25 udo1  RE: K cirkvim
10.02. 20:30 udo1  RE: K cirkvim
10.02. 20:33 udo1  RE: K cirkvim
11.02. 11:37 Vodník  RE: K cirkvim
10.02. 23:49 p.  RE: K cirkvim
11.02. 01:30 none  RE: K cirkvim
11.02. 11:43 Vodník  RE: K cirkvim
11.02. 12:45 steve  RE: K cirkvim
11.02. 16:21 Vodník  RE: K cirkvim
11.02. 19:58 mtk  RE: K cirkvim
11.02. 14:41 udo1  RE: K cirkvim
11.02. 14:47 udo1  RE: K cirkvim
11.02. 16:22 Vodník  RE: K cirkvim
11.02. 17:24 none  RE: K cirkvim
11.02. 16:28 none  RE: K cirkvim
11.02. 19:59 Kysučan  RE: K cirkvim
11.02. 15:39 none  RE: K cirkvim
11.02. 17:38 Satanist  RE: K cirkvim
10.02. 05:31 none  K Zemanovi bez okolku
10.02. 13:14 fohat  RE: K Zemanovi bez okolku
10.02. 09:03 Pítr  Jak se
10.02. 10:46 MoUdrostrak  Zeman není
10.02. 12:48  Sudetští Němci
11.02. 00:44 disident  RE: Sudetští Němci
11.02. 01:06  RE: Sudetští Němci
10.02. 17:40 smutnyklaun  Nejde jen o prezidenta
10.02. 19:10 abc  Umenim propagandy je zamlčať pravdu
10.02. 22:06 F&T  RE: Umenim propagandy je zamlčať pravdu
10.02. 19:43  takže -
11.02. 11:20 udo1  RE: takže -
11.02. 11:53 udo1  RE: takže ..
11.02. 11:58 udo1  RE: takže -
11.02. 00:36  Církev
11.02. 01:10 Mareš  Ještě k tomu plackování
11.02. 12:39 Robin  Glorifikace Koukolika ve článku
11.02. 19:59 Heriot  RE: Glorifikace Koukolika ve článku
15.02. 01:23 P.A.Semi  Statistiky a prekrucovani...
15.02. 05:49 Saša  RE: Statistiky a prekrucovani...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 105