Diskuze k článku

Boj o hrad je psychologicko-manipulativní souboj o voliče řízený televizními moderátory

Příspěvků 55

24.1.2013 15:54

Bizarní a fanatické

rem 217.?.?.?

Z tohoto fanatismu:
http://www.youtube.com/watch?v=kYDrE6Fy7fI&fea...
a této bizarnosti:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=6m5cW0UhLq...
by mohl mít radost tak jedině Kim Ir-sen. A bohužel také nejspíš nemalá část voli-čů, toho času přebývajících (bůh ví proč) v české kotlince.

283373

24.1.2013 22:39

RE: Bizarní a fanatické

steve 174.?.?.?

Reakce na 283373

!! Jezismarja !!, - ZA CO !?

283409

25.1.2013 0:23

RE: Bizarní a fanatické

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 283409

Za lidskou hloupost.

Xena for president

283413

25.1.2013 0:44

RE: Bizarní a fanatické

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 283413

Ještě doplnění. Cvičně jsem se na tu "kalkulačku" pro "nerozhodnuté" podíval a je to funny. Pokud všude naklikáte ano, tak jste Zemanovci, pokud ne, tak Schwarzenbergovci. Ale pozor! Pokud všude naklikáte nevím / je mi to jedno, tak jste taktéž Zemanovci a přitom by logicky mělo vyjít, že nejste ani pro jednoho a nemáte jít logicky volit. Něco na té kalkulačce smrrrdddííí. [oči v sloup]

283415

25.1.2013 2:52

RE: Bizarní a fanatické

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283415

Důvěřuji, ale prověřuji. Pokud naklikám na všecky otázky "nevím/je mi to jedno", Pak nejsem ani Ten ani Onen, výsledkem je mi rovina. A on existuje nějaký angažovaný volič, kterému jsou všechny tyto otázky šumafuk?

283422

25.1.2013 19:41

RE: Bizarní a fanatické

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 283422

Šlo o test algoritmu.

Nemluvě o tom jak jsou jednotlivé otázky zvoleny. Na polovinu se nedá říci ani ano ani ne, jsou na delší debatu s více proměnnými, než prosté ano či ne.

283485

25.1.2013 23:00

RE: Bizarní a fanatické

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283485

??? No a algoritmus je v pořádku. Otázky jsou kvalitní=závažné (na rozdíl od většiny v TV debatách) a dobře formulované. Na každou lze odpovědět spíš Ano a zvolit Ano (pokud souhlasím alespoň z 50%) nebo spíš Ne a zvolit Ne (když souhlasím z méně než 50%); jako v každém normálním testu. Pro základní orientaci je to výborné (lepší než volit dle doporučení vnučky či báby) a víc nelze od testu očekávat.

283498

24.1.2013 16:10

Zde se otvírá zásadní problém celé "demokracie", jako takové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Jde o duchovní kvalitu voličů!Nijak se nepovyšuji, ale přeci jenom se považuji za docela informovaného člověka a když si promítnu průměr voličů / statisticky je IQ cca 60% obyvatel dost pod průměrem /,tak je mně zcela jasné, že zvítězí ten kandidát,
co má správně a silně zorganizovanou volební kampaň zaměřenou právě na ten průměr a podprůměr IQ většinového voliče!
Je to problém,kdo má mít volební právo a kdo ho mít nemá, aby nevítězili manipulativní kapitálové síly v pozadí politiky!
A potom lidé jsou líní přemýšlet, jako ta vysokoškolačka z uvedeného článku!
Jistě některý z dědků bude prezidentem,ale otevřené ožehavé otázky, co se týče voleb do budoucna zůstávají!
V příštích volbách masívně zvítězí levice,vzhledem k úplně hloupému a zločinnému způsobu vládnutí současné kriminální vlády
a mocenská role prezidenta může být naprosto zúžena na minimum,takže nemám strach o osud země! Pouze mně vadí, že se kyvadlo moci příliš opět překývne do leva a můžeme se dočkat opačných chyb od levicové vlády,která bude také pod vlivem mezinárodního globalizovaného kapitálu.
Volby by měly také především jasně určit ekonomickou a politickou orientaci země a zjistit, co si vlastně společnost přeje a žádá,ale je zde ten problém, jak zajistit plnohodnotného a kompetentního voliče!!!

283374

24.1.2013 16:42

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

Aladin 90.?.?.?

Reakce na 283374

Nejvíc oceňuji, když někdo nerozumí tématu a ještě se vydává za odborníka. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

283379

24.1.2013 17:10

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

Vopice 204.?.?.?

Reakce na 283379

No, tak jsi se zasmál, udělal jsi ze sebe hlupáka a doufám, že už jsi spokojený. Příště se raději nepleť do věcí, kterým evidentně nerozumíš.

283382

24.1.2013 17:06

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 283374

http://blisty.cz/art/67135.html
Problém ovšem je, že o těchto věcech můžeme zde racionálně psát znovu a znovu - nebude to mít žádný vliv. Lidé, kteří podporují Karla Schwarzenberga, nejsou přístupni logickým argumentům. Argumentovat logicky je zbytečné - nepochopí to. Je to házení hrachu na zeď. Diskurs probíhá jinudy než prostřednictvím logického myšlení. S logickým myšlením či s fakty se tato podpora nikdy nesetká.

Už jsme tady mnohokrát psali, a potvrdil to i Václav Bělohradský, že bez ohledu na výsledky voleb je tato prezidentská předvolební kampaň obrovským úspěchem mediální manipulace. Úroveň velké části české populace je dnes tak nízká, že jsou tito lidé naprosto nepřístupní jakékoliv logické argumentaci, takže podléhají sugesci uměle vytvořených simulaker přesně podle potřeby a záměrů mediálního průmyslu.

Je to velmi špatná zpráva pro věc demokracie v České republice: Je zjevné, že se lidi nechají bezmyšlenkovitě mediálně zmanipulovat, o argumenty vůbec nejde, tito lidé prostě nejsou zvyklí na to být informováni o věcných skutečnostech a budou bez znalosti věci rozhodovat emocionálně proti vlastnímu zájmu. Už se tak vlastně stalo a je to nenapravitelné, když se do druhého kola voleb dostali Schwarzenberg a Zeman.

Výhledy České republiky nevidím příliš dobře. Soudě podle této prezidentské kampaně, občané nejsou vůbec schopni střízlivě zhodnotit svou situaci a bránit svá práva. Chudnoucí a ožebračovaná Česká republika bude zřejmě i v budoucnosti pod vlivem mediálních kampaní nadšeně hlasovat pro osoby, které ji budou dále bezostyšně ožebračovat.

283381

24.1.2013 17:37

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

calimero 147.?.?.?

Reakce na 283374

...statisticky je IQ cca 60% obyvatel dost pod průměrem...

vyssie uvedene je IMHO nezmysel, nakolko by to znamenalo, ze vacsina naroda su kreteni a celkovy priemer teda zachranuje len hrstka supergeniov.

IQ vacsiny naroda bude naopak prave zhruba na urovni toho priemeru (ostatne to je jaksi cely zmysel priemeru, ze sa don +/- schova vacsina skumaneho vzorku)

283383

25.1.2013 3:05

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

Supman 84.?.?.?

Reakce na 283383

Za průměrné IQ je považována hodnota cca 100 (někdy 90-110). Na škálu rozložení IQ v populaci se vztahuje tzv. "Gaussova křivka".
http://www.fhpv.unipo.sk/~majherov/gaussova_krivka.htm

120 se udává jako hranice schopnosti absolvovat VŠ vzdělání...

Ve skutečnosti je daleko nebezpečnější než snížená hodnota IQ jev zvaný "stupidita" (viz. Koukolík či Mario Cipolla)

"Na výši IQ je stupidita nezávislá. Máme zato, že nejefektivnější bývá, jsou-li jejími nositeli a tvůrci lidé mocní, jejichž IQ je vyšší než 140" Koukolík, Drtilová

http://blisty.cz/art/39405.html
http://blisty.cz/art/34902.html

Doporučuji "Základy stupidologie", Koukolík, Drtilová. Jsou zde vynikajícím způsobem popsány metody manipulace a propagandy.
Pokud se tedy zajímáte o to: "Jak je to sakra možné?", zde naleznete odpověď [smích]

283423

25.1.2013 14:25

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

calimero 147.?.?.?

Reakce na 283423

tak este raz.... sustredte sa prosim na doslovny vyznam mnou polemizovaneho spojenia a to ciste matematicky:

"...statisticky je IQ cca 60% obyvatel dost pod průměrem..."

skuste si take rozlozenie v hlave nasimulovat a nakreslite si v hlave jeho krivku ... aby ste pracoval s presnymi cislami skuste si nakreslit krivku kde 60% je "dost" teda dajme tomu 30% pod urovnou priemeru potom si este raz pozrite gausovu krivku, a skuste dve krivky porovnat.

gaussova krivka hovori ze pod priemerom je 50% vzorku a nad priemerom zvysnych 50% a najvacsie percento z tych oboch polovic je prave tesne v okoli toho priemeru....

preto ak by 60% obyvatelov malo byt "dost pod priemerom" znamenalo by to ze nadpolovicna vacsina je vlastne dost blba a priemer by museli zachranit sice mensinovi ale supergeniovia, krivka potom namiesto jedneho kopceka gaussovky bude mat "kopceky" dva (kopcek tych podpriemernych a kopcek tych chytrych co priemer zachrania)

Gaussova krivka naopak hovori ze vacsina vzorku je proste v normale (na urovni priemeru) a nie "dost pod nim" ako tvrdi povodny vyrok. Gaussova krivka ludskou recou hovori, ze jak je malo blbcov, tak je malo geniov a vacsina je proste v normale.

Ze clovek nemusi byt idiot aby sa nechal zmanipulovat je vec druha a o tom ja nikde nepolemizujem, iba hovorim ze povodny vyssie uvedeny vyrok vyrok je hlupost.

283458

25.1.2013 15:09

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 283458

Vaše domněnka, že průměr vypovídá o největším počtu prvků z hodnoceného souboru je mylná, pane Calimero. Snadno Vám to dokážu. Mějme skupinu osmi lidí. Z nich pět má IQ 90, dva mají 100 a jeden 150. Je něco takového v praxi možné? Bezpochyby je. Kolik činí průměr? Právě 100 bodů. Kolik jedinců ze vzorku je podprůměrných? Něco přes 60%.

Takže "povodny vyssie uvedeny vyrok" NENÍ HLUPOST. [velký smích] Mně by spíše zajímalo, zda autor výroku má konkrétní informace o rozložení intelektu v našem národě nebo si oněch 60% vymyslel.

283463

25.1.2013 15:34

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

calimero 147.?.?.?

Reakce na 283463

neviem kde presne ste vycital tuto moju udajnu domnenku,... priemer je priemer a gaussovka je gaussovka,... kazdopadne "snadno" ste dokazal ze mam pravdu [cool]

skusil ste si nakreslit krivku rozlozenia svojho imaginarneho vzorku? je to gaussovka? asi tazko!

vyssie uvedeny vyrok je hlupost, 60% populacie proste nema IQ dost pod priemerom, aj moj predrecnik uviedol odkaz na rozlozenie IQ v populacii, toto zodpoveda prave gaussovke a prave gaussovka (nie preiemer sam o soebe) tvrdi ze vacsina populacie zodpoveda priemeru.

283464

26.1.2013 1:34

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

Supman 84.?.?.?

Reakce na 283464

Máte pravdu, výše uvedené jsem napsal na podporu Vašeho mínění... ("60% pod průměrem" v tomto znění je stejný nesmysl jako 110% voličů [smích]) Tuším, že pro statistické účely je vzorek uváděný panem Vojtou nedostatečný a nijak nereprezentuje širokou škálu s extrémy obsaženou v každé populaci. Myslím také, že toto rozložení platí obecně kdekoliv, i když se někteří snaží dokázat, že například rozvinuté ekonomiky západního stylu jsou na tom lépe. Ale toto geniální pravidlo rozložení, které Gaussova křivka popisuje se zdá být přírodním zákonem... [chechtot]
Hlavně jsem chtěl zdůraznit, že "kádrování" podle IQ škály je nesmyslné,neboť lidská osobnost je daleko komplikovanější a "vícerozměrová". Co je však skutečný problém je "stupidita" a jak píše Koukolík, ta je nejnebezpečnější, pokud je jejím nositelem naopak jedinec s vysokým IQ. Podle Cipolly je stupidní jedinec daleko nebezpečnější než tzv. "bandita" (člověk, který získává na úkor ostatních), neboť stupidní člověk nejenže způsobuje ztráty ostatním, ale také sobě.
Hezký víkend všem*

283505

28.1.2013 10:39

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 283464

Dovolil bych si k tomu trochu zamyšlení. Teoreticky máte naprostou pravdu. Ale stačí trochu jiný pohled na věc a dovolil bych si přiklonit se k autorovi kritizovaného výroku. Průměrné IQ v ČR má určenou hodnotu 100 (nevím, zda je to tak všude, protože evropské a obzvláště americké hodnoty se od našich hodně liší - podle amerického mám například hodnotu IQ 196, což je dle našeho astromická hodnota - a zároveň to vysvětluje, jaktože mají americké celebrity "vysoké" hodnoty IQ kolem 140 nebo dokonce 150 [mrknutí jedním okem] ). Trochu jsem v závorce odbočil... Teď je podstatné, KDY byly "nsastaveny" IQ testy, aby hodnota 100 vyšla právě tomu odpovídajícímu průměru. Pokud to bylo před 20 lety, věřím tomu, že pokud by si celý národ udělal IQ test, skutečně by nadpoloviční většina měla hodnotu IQ pod 100 - vidím to kolem sebe - natvrdlost dnešní mládeže je do očí bijící i přes ten paradox, že má dnes kdekdo vysokoškolský titul.

283791

29.1.2013 3:21

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

Supman 84.?.?.?

Reakce na 283791

Pokud vím, tak standartně se užívá "Stanford-Binetova inteligenční škála", kde 100 je průměr (spíše se uvádí rozmezí 90-110).
Tajemství IQ testů tkví v tom, že výsledek udává ne skutečné, ale nejnižší možné IQ (já se občas večer cítím na 20 - jen základní fyziologické funkce [velký smích] )
Celebritami bych se příliš netrápil, neboť ty z valné většiny dosahují vysokého IQ stejně jako svých orgasmů - na titulních stránkách časopisů [chechtot] (jednu dobu to byla fakt móda, dneska zase letí "infratetování"...) Z technického hlediska je dosažené IQ pouze údaj o výkonnosti. Jak jsem již napsal, problémem je spíše stupidita a ta bohužel s "výkonným" jedincem nabývá katastrofálních rozměrů.
Jinak každý slušný antropolog by Vám potvrdil, že nejsme o nic inteligentnější než byli naši předkové. Neboť jak známo: "Civilizaci od anarchie dělí dvě jídla." [mrknutí jedním okem]

Na závěr bych Vám doporučil fantastickou esej:"Frontoví idioti a fantómová inteligencia". [velký smích] [velký smích] [velký smích]

P.S.: Mám zato, že ačkoliv se snaží někteří dokázat že vyspělé ekonomiky západního typu jsou na tom co do IQ lépe, pravda bude nejspíše taková, že "příroda" naděluje rovným dílem a bez předsudků všude stejně. Viz. Gaussova konstanta...

283875

25.1.2013 19:09

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

kluk 212.?.?.?

Reakce na 283374

Výška IQ nemá nic společného s přirozenou inteligencí ("selský rozum a reálné uvažování"[mrknutí jedním okem]
Zde mi to zavání nechutným povyšováním se nad ostatními co nemají titul Ing. a vysokoškolské vzdělání. [velký smích]

283484

28.1.2013 20:11

RE: Zde se otvírá zásadní problém celé

Honza999 88.?.?.?

Reakce na 283374

Vážený pane, hodnota člověka PRO SPOLEČNOST JAKO CELEK spočívá ve více rovinách než pouze v IQ tak jak ho berete vy.

IQ tak jak ho berete vy měří znalosti a schopnosti logického uvažování, vedle IQ ale existuje i EQ - a IQ BEZ EQ je společensky spíše na škodu než k užitku, jinými slovy, pro společnost jako celek (berte to jako organizmus, ve kterém jsou různé skupiny buněk plnících různé úkoly pro zachování života organismu) je užitečnější slušný poctivý "trouba" než vychcaný chytrák který je spíše jako rakovina..

283843

24.1.2013 16:41

Schwarzenberg a Bildeberg

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Karel má vlivné známé, tak mě ani nepřekvapuje, že se dostal do finále.
Za daných okolností je Zeman menší zlo, ale to neznamená, že bych si chtěl vybírat mezi těmito dvěma kandidáty.
Mě se líbil Okamura a toho vyřadili, takže nemám koho volit.

A k těm debatám. Viděl jsem část na TV Nova a žasl jsem, na jaké krávoviny se tam Markéta Fialová ptala. Na druhou stranu to tak nejspíš udělali, aby se trefili do vkusu a úrovně většinové populace...

283378

24.1.2013 16:45

Ty paralely...

Andrew Siddur 77.?.?.?

Vložený obrázek

283380

24.1.2013 18:32

Boj vo Hrad ?

Satanist 75.?.?.?

Vono to fakt vypada, ze agonie volicu kterejm zbudou voci leda tak pro plac do ceskyho krateru i bez masazne-psychologicky manipulace vobyvatel televiznimi moderatory prijde vo neco driv at uz volby vyhraje jeden nebo druhej protoze lidi kteri si na sebe tradicne pletli jeste vetsi bic za kazdyho rezimu se ze svejch chyb vubec nepoucili.

283388

24.1.2013 19:17

Propaganda

Jaroslav Odehnal 37.?.?.?

Velmi pozorně sleduji takzvané vyvážené a objektivní zpravodajství české televize. V podstatě se jedná o permanentní propagandu ve prospěch současné vládnoucí garnitury. Osvědčené prostředky zdokonalené Goeblsem, Bilakem a současnými ideology masírují dychtivé diváky tendenčních a prostoduchých seriálů, čtenáře bulvárního tisku prostřednictvím vybraného týmu servilních moderátorů, soutěžících v překonávání věhlasu uslintaných a sveřepých propagátorů stalinismu, pánů Jambora či Morávka neblahé paměti.
Ubožáci nezatížení sebeúctou a jakoukoli etickou hodnotou, vysílají do éteru předepsané bláboly mezi stupidní reklamou.
Příkladem budiž mladý adept v dnešním dopoledním vysílání ČT 24,
který zvesela informoval diváctvo o tom, jak si K.S. vezme na hrad Zdeňka Svěráka, zatímco M.Z. si jistě vybere právníka, který sepisoval amnestii.
Spíše by mě zajímalo, jakým způsobem je (skutečně!)zajištěna regulérnost volby na zastupitelských úřadech i zde v ČR. O tom se příliš nehovoří. Hlavně, že reportéři zuřivě sledují jak se volí v jiných rozvojových zemích.
Kdyby tak aktivní mládežníci protestující proti demokraticky zvolené zastupitelce tušili, k jaké pitomosti se nechali zmanipulovat a jakou budoucnost si svou revoltou proti demokratickým principům zřejmě připravují.
J.Odehnal

283394

24.1.2013 21:34

RE: Propaganda

korutan 194.?.?.?

Reakce na 283394

Pane Odehnale, pokud Vám neunikly seriály, "Jak šlo 20. století", nebo "Politické vraždy 20. století", vysílané na ČT 2, na konci tisíciletí, většinou v čase nejmenší sledovanosti, musel jste zaznamenat, že řada komentátřů světového dění panem Jamborem, byla výrazně pravdivějším než-li jakýkoliv dnešní komentář dění ve světě v našich masmédiích! Gebls pak byl mistrem oboru ve své době, ale dneska by z něho byl zoufalý učedník.

283404

25.1.2013 0:18

RE: Propaganda

disident 88.?.?.?

Reakce na 283394

předvolební agitace(cirkus?)ukázala totalitní charakter současného
režimu v plné nahotě.Pouliční křiklouni,kteří před tím negovali
výsledky demokraticky zvolených zastupitelů v krajských volbách,
přípomínající řádění rudých gard v Maově Číně, si teď pro změnu
připnuli na klopy placku s knížetem a vykřikují fanaticky bláboly
o tom jak je jejich milovaný kníže "in" nebo "cool".Toto jejich
dění je s velkou vervou podporováno totalitními medii v čemž vedou
t.zv.veřejnoprávní media,v kterých vládnou havlovci.Husákovu norma-
lizaci věrně připomíná štvanice na herce Dejdara,který si "dovolil"
veřejně podporovat Zemana.Toto není jediný případ,kdy umělci byli
dnešním režimem perzekvování za svůj názor(Kačer,Troška-byli proti
radaru).Taková je tedy "svoboda" umělců nastolená slavným guru na-
ší umělecké společnosti Václavem Havlem.

283412

24.1.2013 22:07

Volim se prezidentem

ludy 78.?.?.?

Proc si nekdo mysli ze muze byt hlavou statu?

Mozna by stalo za samostatnou uvahu.


Volim se prezidentem kde nejsem nicim a nikym ovlivnovan, volim se prezidentem proto ze vim co je treba aby masa lidi byla spokojena.

Jsou pro to vhodni zrovna tihle kandidati a kteri vlastne?

Odpovezte prosim

283406

24.1.2013 22:43

Neuvěřitelný slib médii protěžovaného Schwarzenberga

smutnyklaun 217.?.?.?

Když pan Schwarzenberg v závěru poslední televizní debaty na ČT1 sliboval, že pokud bude prezidentem, bude prezidentem všech Čechů, zejména těch, kterým se moc nedaří,nevěřil jsem svým uším. Nabízí se otázka, proč jako poslanec a ministr hlasoval pro zákony protlačené v parlamentu pravicí a nařízení pravicových vlád, které těmto chudákům jenom braly a naopak neprosazoval zákony, které by účinně zamezily rozkrádání státního majetku a státních rozpočtů darebáky v dobách, kdy ještě bylo co krást? Jako uchazeč o prezidentskou funkci by měl vědět, že jako prezident pro chudé nemůže udělat vůbec nic, zato jako dlouholetý poslanec parlamentu a ministr v několika vládách udělat mohl, ale neudělal.Jako dlouholetý poslanec za převážně pravicové strany (čeští zelení jsou podle hlasování rovněž pravice) naopak nese svůj díl viny na tom, že se z velkých tunelářů a podvodníků staly elity mafiánského systému, v němž žijeme a ze slušných lidí naopak žebráci a chudina.

283410

24.1.2013 23:21

Všichni jsme byli podvedeni

Ax654 37.?.?.?

Stejně jako každé rozhodování, které se má dát do demokratických rukou občan... dopadá volba prezidenta stejně jako referendum o vstupu do eu.

Měla to být přímá volba prezidenta... ale nikdo si nevšiml že kandidáti z lidu.. .tedy Ti za kterými nestojí mafie byli velmi rychle vyřazeni.

Mafie tvoří reklamy a články protože má peníze a tedy moc vyvolávat jakýkoli dojem. Všechno co čteme v novinách a vidíme v televizi je zaplaceno... žádné noviny neotisknou jen tak něco zdarma. I malý prostor stojí statisíce. To si kandidát z lidu nemůže dovolit.

Karla většina lidí z mého okolí nesnášela... a vnímala ho jako ostudu... natož aby si ho představila jako prezidenta... a pak stačilo pár dní... a najednou je vše jinak! Karel je super pohodový a legrační chlapík.

Co mi však nejvíce Vadí je fanatismus fanoušků Karla... jsou plní vzteku. Médiím se podařilo zasít do nich nenávist... stačí když se o Vás na pracovišti dovědi že nechcete volit Karla... okamžitě nastává diskriminace jako byste byl nějaký zločinec a někdy to končí i vyhazovem. (Viz. nadávky Franzovi na diskusi idnes za jeho příklon k Zemanovi.) Ti lidé jsou zfetovaní, ale tak zfetované lidi jsem ještě nikdy neviděl... je to nějaká hypnóza, podprahovka... viděl jsem jen jednou jediné video kampaně o tom jak by mu všichni svěřili osudy svých dětí... a od té doby na mě něco útočí abych i nelogicky volil "jen tak pro změnu" Karla. A protože marketing a reklama je má prráce... mohu jen říct... že takový zákeřný marketing jsem na TV obrazovce ještě nikdy neviděl!!!

283411

25.1.2013 14:31

RE: Všichni jsme byli podvedeni

haban 89.?.?.?

Reakce na 283411

Taky si myslím, že za tím bude nějaké masové nasazení nějaké "podprahové technologie".

I v noci se mi zjevují "mentální obrazy" toho "žhavého kandidáta".

Na "testosteronovou generaci" prý stačí vmontovat do grafiky nějakou erotickou symboliku. Třeba jen slovo "sex", náznak pohlavního orgánu, náznak pohlavního aktu, ... Podvědomí to zaregistruje a vyhodnotí "velice vzrušivě" ...

Před časem jsem dělal pro firmičku, která prý vyvýjela software na využití telefonu ve vojební kampani. Tenkrát to prý skončilo fiaskem. Jenže to už je nejmíň deset let. Dneska budou o hodně dál.

Aby si lidi "správně vybrali", tak dneska hlavně "hltají media". A byl by tom čert (třeba ten malej ale šikovnej, Kradousek), aby toho nevyužili. [smích]

283459

25.1.2013 21:13

RE: Všichni jsme byli podvedeni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 283459

I v noci se mi zjevují "mentální obrazy" toho "žhavého kandidáta".

Máte-li takto silnou projekci, tak si před spaním představte něco příjemného a uvidíte ten rozdíl. [mrknutí jedním okem]

283492

25.1.2013 0:27

Že by test?

rem 89.?.?.?

Spadly masky. Vzhledem k průběhu kampaně v posledním týdnu a nehorázné adoraci jednoho z kandidátů na úkor druhého za pomoci absolutního mediálního brainwashingu, začínám mít pocit, že to musí být test na vybraném "volebním vzorku". Test, pokud toto absurdní fanatické divadlo projde, a až jeho jasnost, nově zvolená urozená hlava státu opustí Zamini, bude mít tu čest časem potvrdit, jako první v Evropě, nové ministry na Lamini, Pramini, Hojmini a Mírmini.

283414

25.1.2013 1:05

???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Zarazili mě dvě věci:

1) "Zde v převážné míře vítězí Zeman."

Proč?


2) "Voliče má přece zajímat především jak by který kandidát řešil ve svém úřadě církevní restituce, školné, důchodovou reformu, výši DPH"

Voliče? Jaké voliče? Já vidím tupé ovce.

283417

25.1.2013 2:36

Bude sranda

Peter333 85.?.?.?

Budem voliť spaiceho dedušku, nech je sranda !

283420

25.1.2013 2:43

Rozděl a panuj.

vymylimimozek 2.?.?.?

Mezi leprou a cholerou
než vyberou
se poperou.

283421

26.1.2013 15:06

RE: Rozděl a panuj.

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283421

Mezi cholerou a leprou?
O to se neprou.
Černý mor nebo kolika.
O to se potýká.

283545

25.1.2013 3:25

Stupidita a voliči, kulturní fronta, vědecká fronta...

Supman 84.?.?.?

Níže jsem uvedl odkazy, které doporučuji prostudovat (popřípadě i knihu) všem, kteří nevycházejí z úžasu "Jak je to proboha možné?"... [smích] Podle M. Cipolly příroda distribuuje fenomén zvaný "Stupidita" naprosto rovnoměrně a bez jakýchkoliv předsudků [chechtot] všemi sociálními skupinami od dělnické třídy po nositele Nobelovy ceny.

283424

25.1.2013 3:32

RE: Stupidita a voliči, kulturní fronta, vědecká fronta...

Supman 84.?.?.?

Reakce na 283424

Koukolík:
http://www.blisty.cz/art/39405.html

C. M. Cipolla
http://www.blisty.cz/art/34902.html

283425

25.1.2013 3:45

A největší humus vidím v tom,

levita 94.?.?.?

že mediální kampaň v knížecích službách vsadila (a on na to ještě humusáčtěji přistoupil) na blbé. Ať mi studenti prominou, ale z podstaty jejich věku nemají ani páru o co ve volbě jde a jaký to bude mít dopad na jejich životy. Já být dnes studentka, nejspíše také budu chtít být cool a budu chodit s plackou pankáče. Jenže pohledem ze svého věku (studentka jsem byla dávno tomu) říkám, že zmanipulovat ve prospěch svých (a jiných) zájmů zrovna ty, kteří houby vědí, znají a houby přemýšlejí a udělat tak s vědomím, že jednou mě za to nejspíš budou nenávidět, tak na to musí být jó žaludek! Stačilo slyšet knížete na Radiožurnálu: "chlastám, chlastám všechno, nejraději pívo... Kvůli té kampani už žiju jako mnich, sex mi chybí každý den..." U omladiny tím kníže sbírá body a v jeho věku mu na to jeho svědomí ani nemrkne...! Je to vrcholná manipulace, zneužití důvěry a z toho je mi nejvíc zle! Že se do toho vložili i moderátoři, to už no comment. Čisté svědomí - nejtvrdší měna, zde se na to ale očividně nehraje. Dělal to už Havel, teď si s národem co chce dělá jeho pokračovatel a rovněž naprosto vědomě! Čert nám byl dlužen přímou volbu, určitě alespoň do té doby, než by se hlasování nějak eliminovalo - např. než by byl zaveden tzv. moudrý hlas, čítající hodnotu 10ti hlasů. To by se snad našlo dost lidí, kteří by na tu manipulaci neskočili a blbost, resp. naivitu studentů a pankáčů a áno, i umělců, přehlasovali. Čímž by je i ochránili...

283427

25.1.2013 5:49

RE: A největší humus vidím v tom,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 283427

Je to zarazejici co se behem dvaceti let stalo s Ceskym clovekem, U nenavidenych komunistu mel jedno z nejkvalitnejsich skolstvich na svete. Po dvaceti letech jsou ochotni volit mentalne postizeneho hrabete(struktura lebky ).Je smutne ze male pocento volicu muze rozhodovatat o budoucnosti.

283432

25.1.2013 6:09

Loutky

David Nešťastný 188.?.?.?

To je neuvěřitelné co se u nás děje. Někdo si s námi pěkně zahrává. Nedomuk Schwarzenberg a Zeman. Dvě předem dosazené postavičky a národ český se hádá mezi sebou. Přitom elita se směje. Jim je jedno kdo z nich vyhraje. Oba pracují pro ně. Nepohodlných se už zbavili. Probíhá tu masové vymývání mozků.a nejen u nás. Lidi se chovají a jednají jinak. Vidím to na svém okolí. Benešovi dekrety to je mazec. Lidi jim vše žerou. A oni je zruší. Zeman i Spáč. Ikdyž je to vázané i na Slovensko. Nějak to obejdou. V tom jsou dobří. Nic jiného také nedělají. Pak si nás rozeberou a budeme zase tupí poddaní. Náš STÁT časem zanikne. Církevní restituce - Jak je možné navracet něco k čemu nemají žádnou dokumentaci? To je jako bych tvrdil že mi komunisti zabrali majetek a chtěl ho zpátky jen za dobré slovo. pochybuji že by se se mnou vůbec někdo bavil. Kocourkov. Tohle vše je dopředu naplánované zdegenerovanou elitou (Bilderberg, bratrstvo tříset nebo jak si říkají). Jsou rozlezlí všude. A kdo se jim postaví tam pošlou rádoby Demokracii a říkají tomu boj s terorismem. To není možné aby byli lidi tak tupí. Možná mě budete mít za blázna, ale co se dějě to je proti zdravému rozumu. A ten už moc lidí nemá. Tohle nemůže být jen zásluha MÉDIÍ. Češi nejsou hloupý.

Tady máte něco o chemtrails. http://www.czechfreepress.cz/evropa/verejne-priznani-chemtrails-ve-svedsku.html

http://zemejas.cz/chemtrails-seznam-napadenych-statu . Mikročástice hliníku a dalšího svinstva na nás práškují a Lidem to připadá normální. Elita a jejich loutky řeknou že je to konspirace a všichni v tom mají jasno. Contrails co normálně vzniká za letadlem je přece jen vodní pára. Ta se za chvíli rozplyne. Chemtrails zůstává a mění se jakoby v mrak.
Haarp - http://orgo-net.blogspot.cz/2012/05/fyzik-rika-ze-haarp-manipuluje-cas.html . Vysílají do atmosféry gigawaty energie. To může ovlivnit mozek lidí.
http://true-lies.blog.cz/rubrika/haarp .Udělejte si vlastní názor. Ale je mi jasné že stačí říct nebo napsat KONSPIRACE a lidi to berou automaticky jako nesmysl.

283436

25.1.2013 10:48

RE: Loutky

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 283436

Davide Nešťastný, každý se rozhodujeme v rámci toho, čemu uvěříme. To pak i děláme. Tenhle test české populace nám Příroda dopřála jako "další poslední" možnost vidět širší dopad toho, co se děje.
Tady na Zvědavcci se kvůli volbám vytvořil fanklub Zemana, jinde zas fanklub knížete.

Smůla je v tom, že zkušeností několika desetiletí historie, ze kterých vychází Zeman - a znalost procesů "řízení Země" ve staletích, ze které vychází Schwarzenberg - to jsou kategorie, které ovečkám, nejen zde, nic neříká.

Je pravděpodobné, že jeden fanklub bude v sobotu jásat, druhý nadávat - je to tak pokaždé. Podobně jako vj66 se hlásím ke knížeti. A vím, že volba Zemana nám přinese další "přesdržku" - zatímco volba Schwarzenberga může vrátit Čechy mezi kulturní země. Nemusí, ale může. Síly, které kočírují tento svět silou - ty mají za sebou media i zbraně. Ale ti, co vymysleli peníze a úrok - ti už vidí dál, vždycky dál viděli, protože znají tu historii, o které nám neřekli (pokroucení úlohy bible apod).

Zdejší někteří mezci netuší, s jakými kompromisy se musí někdy "šéf resortu" smířit (= hlasovat). Síly, které jsou ve hře o podobu světa - ty zná jen pár lidí na tomhle světě. Situace dozrála, volbu máme každý.

Přestavba našeho myšlení je už ve dveřích, emoční polarizace občanstva je klíčem k tomu, aby se ukázalo na každém z nás, kde je kdo. Proto si prosím zapamatujte svoji volbu, určitě se vás na ni někdo někdy zeptá. Lámání chleba nejen pro Evropu se děje v těchto dnech, události okolo iránských objevů (=technologií řízení magnetizmu) s děním u nás velmi souvisí.
60 let vymývání mozků komunizmem a jeho překabátěnou "demokratůrou" nutně vedlo k této emoční polarizaci nás, převlečených židů. Židovství je totiž způsob a stav myšlení, to ostatní už jsou pouze nástroje.
Těším se na obracení "Ferenců Pištorů"..... [smích]

283447

25.1.2013 20:21

RE: Loutky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 283447

"Podobně jako vj66 se hlásím ke knížeti" - Pro Boha, jak jste na takovou absurditu přišel? Začínám mít skutečné obavy o mentální zdraví nasí populace, pokud někdo z mých výroků usoudí takové závěry [pláč]

283488

25.1.2013 13:43

RE: Loutky

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 283436

to je neuveritelné, co se u nás deje, nekdo si s náma pekne zahrává... pane v první rade s váma, a začnete od chemtrailsu a haarpu. Nalítli jste na tutéž propagandu, jako tady podáváte i v politice. Píšete ptákoviny, žádné mikročástice hliníku, na to by se prišlo dávno, a žádné gigawatty tady na náš mozek, to bych si tady svítil LED diodama

tyto konspirace slouží jenom na matení lidí, ten váš link ze švédska nemá vypovídací hodnotu, kráva jako ta politička si muže myslet cokoli, pokud za své výroky nemuže nést profesní odpovednost

283456

25.1.2013 12:39

Sametovka hadr

Roman 37.?.?.?

Jak je to možné, že se vždy podaří zfanatizovat občanů pro něco, co pro ně vždy znamená cestu do o to větších budoucích problémů.

A nikdo nemá paměť, aby neopakoval stále stejnou chybu. Silně mi to připomíná epizodu seriálu South Park, kdy se nechali konzumní voliči propagandou oblbnout natolik, že to vypadalo v jejich městě skoro jako občanská válka... starý versus nový prezident... a když vyhrál ten nový... zjistili, že jsou jen pro smích a že ten starý byl lepší...

A to se děje už několik let s ČR... stále od 10 k pěti... a každé volby od kterých voliči jdou kvůli změně k lepšímu ten pád jen urychlují.

Přijde doba kdy seniorů bude většina a pak se budou volit sociální jistoty a zdravotní systém zdarma a ti mladí, kteří teď jásají za vše zaplatí.

Proto se směju... že když volí svobodu, demokracii a privatizaci společného majetku pro rozkrádače a tuneláře a nechají si vše rozkrást budou zítra dvakrát více platit.

283455

25.1.2013 18:46

Demokracie

six 87.?.?.?

Už chápete co to ta tzv. demokracie ve skutečnosti je??

Jejich největším tahem bylo dát možnost volit VŠEM lidem bez ohledu na jejich morální vyspělost. Tím vznikla nadstavba otrokářského systému, kdy lidi si zlo/nesvobodu/útlak volí sami.
Prosazování moci probíhá přes lehce ovlivnitelnou významnou část populace.

Každý, kdo obhajuje demokracii, nebo se jí zaštiťuje je přinejmenším hlupák nechápající ani zlomek okolní reality. V horším případě velmi dobře chápe.....ale obávám se, že pro něho jste jen lehce ovladatelné stádo.

Existují systémy volby dle výše moudrosti (kterou lze obodovat), kde hlas má váhu přímo úměrnou vyspělosti jedince. Přesný opak současnosti.

Opět nelze jinak, než poděkovat páté koloně, že vývoj splečnosti jde do stále větších sraček, nyní nezávisle na tom koho vyberete. Jde jen o rychlost ponoru.

Six

283480

25.1.2013 21:23

RE: Demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 283480

Nedávno jsem tady něco četl, a uvědomil si, že ta "demokracie" je založená na rovnováze sil mezi psychopaty. Komunity, státy, firmy, ... které je dokázaly eliminovat, brzy podlehly sousedům.

Když se tímhle pohledem podívám na minulé století, tak na tom něco bude.

Takže ty naše současné psychopaty u koryt, je možné vypráskat jedině pomocí jiných psychopatů. Třeba těch, kterým udělali exekuce nebo sebrali děti. Mezi milionem okradených exekucemi jich bude 1% = 10.000. Nových "horních deset tisíc", celá nová "elita". Žeby kolo dějin?

Co je to proti pár set "disidentům"? [smích]

Žeby "zákon 20-letého cyklu? Teď trochu pozdržený kvůli natahování "generačního rozdílu"? To ale může explodovat každou chvíli. Ta volební histerie to taky naznačuje.

Ale pokud je pravda, že se "politika dělá v zednářských lóžích" a "právnických firmách", tak ty exekuce nejsou náhoda a sledují nějaký "vyšší cíl". A je to na základě "koncensu mocných", "strategického plánu" a "sociologické studie".

Jaký? a Proč? [zmaten]

283494

26.1.2013 9:38

Mnohokrát se dějiny zvrtly v sociopatismus, ale literatura faktu je odsunutá, odpozvězte si sami

slak 77.?.?.?

Reakce na 283494

No možná předehra pro další dějství znuděných, protože určitě peníze pro elitku nejsou všechno. Vrácení majetku církvi může být oklikou základ návratu k tradicím honů na čarodějnice a k procesům rouhačství a kacířství a jsou i tací bezpochyb, kteří plánují tortury a veřejná ohniště na na každém náměstí. Pokud je 17% agresivních psychopatů v běžné populaci jak jsem se někde dočetl, mají adeptů na dráby a katy víc než dost. A pomýlení že je civilizovaná společnost vás přejde až vás v tlačenicích bídy, která je určitě zamýšlená přejde při dloubancích loktem pod žebra.

283525

25.1.2013 20:34

Miloš na HRAD

JáKrálPrvní serunakarla (zavináč) sislu (tečka) de 213.?.?.?

Za Miloše a jeho rodinu. [vyplazený jazyk]

283489

26.1.2013 16:24

RE: Miloš na HRAD

Aeternitas 89.?.?.?

Reakce na 283489

Výroky Miloše Zemana v televizním pořadu 18.10.2012:

...česká média se vyznačují kombinací dvou vlastností, extrémním sebevědomím a etrémní neznalostí, když tyto dvě vlastnosti zkombinujete, tak vám vznikne nafoukaný a hloupý fracek, který si myslí, že je kormidelník Zeměkoule.

...nejvíc se mi líbí odpověď toho pitomce, který říkal Becherovka, Becherovka, Becherovka, chtěl bych ho ujistit, že piji 7 let slivovici...

Po dnešní volbě prezidenta čekám komu prvně ve vysílání vynadá jako prezident republiky do pitomců. Mám dojem, že mu rychle stoupne na hradě sebevědomí a slivovice jeho ego umocní a to pak budou v rozhlase cenzurované výstupy prezidenta možno jen odvysílatelné po 22 hodině. >Za Miloše a jeho rodinu. [vyplazený jazyk]

283547

26.1.2013 7:02

demagogie

cyril kouril 93.?.?.?

Jsem zděšen, jak se ve volbě prezidenta (kde nejde o zákulisní čachry kterými se dosud dělala politika) použily ze strany levičáků všechny metody osvědčené v naší slavné komunistické minulosti.
Podlé a lživé útoky, vymyšlené informace o podpoře (odkud jinak než od sudeťáků) strašení lidí - vezmou vám konfiskáty které jste si koupili a užíváte, je to aristokrat a boháč který nemá starosti prostých lidí, je to asociální vykořisťovatel který vystěhoval ubohou učitelku z Čimelic, neumí ani českou hymnu, manželka je Rakušanka, atd. Je to retorika a metoda ideologického boje, je to cílená propaganda stalinské éry - Gottwaldova, Slánského, Rejcina. Dokonale ji známe. Tak kdo prosazuje Zemana ?
STBák dá dehonestující CELOPLOŠNÝ inzerát (!). Beztrestně.
Volte koho chcete. Budete mít co chcete.

283520

26.1.2013 19:48

RE: demagogie

čěf 94.?.?.?

Reakce na 283520

Bylo by to bývalo takhle lepší?
Záá knížete pána
a jéého rodinu

283561

26.1.2013 12:35

Chřipka

moula 90.?.?.?

Druhé kolo voleb je stejné jako volit mezi prasečí a ptačí chpkou!

283540

26.1.2013 17:34

Miloš WIN!

AlA777 85.?.?.?

Doufam, ze ti kasparci, co podporovali Karla ted budou drzet protestni hladovku a pojdou hlady..[velký smích]

283552

Příspěvků: 55

24.01. 15:54 rem  Bizarní a fanatické
24.01. 22:39 steve  RE: Bizarní a fanatické
25.01. 00:23  RE: Bizarní a fanatické
25.01. 00:44  RE: Bizarní a fanatické
25.01. 02:52 čěf  RE: Bizarní a fanatické
25.01. 19:41  RE: Bizarní a fanatické
25.01. 23:00 čěf  RE: Bizarní a fanatické
24.01. 16:10  Zde se otvírá zásadní problém celé "demokracie", jako takové
24.01. 16:42 Aladin  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
24.01. 17:10 Vopice  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
24.01. 17:06  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
24.01. 17:37 calimero  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
25.01. 03:05 Supman  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
25.01. 14:25 calimero  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
25.01. 15:09 Vojta49  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
25.01. 15:34 calimero  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
26.01. 01:34 Supman  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
28.01. 10:39  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
29.01. 03:21 Supman  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
25.01. 19:09 kluk  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
28.01. 20:11 Honza999  RE: Zde se otvírá zásadní problém celé
24.01. 16:41 Sam Ting Wong  Schwarzenberg a Bildeberg
24.01. 16:45 Andrew Siddur  Ty paralely...
24.01. 18:32 Satanist  Boj vo Hrad ?
24.01. 19:17 Jaroslav Odehnal  Propaganda
24.01. 21:34 korutan  RE: Propaganda
25.01. 00:18 disident  RE: Propaganda
24.01. 22:07 ludy  Volim se prezidentem
24.01. 22:43 smutnyklaun  Neuvěřitelný slib médii protěžovaného Schwarzenberga
24.01. 23:21 Ax654  Všichni jsme byli podvedeni
25.01. 14:31 haban  RE: Všichni jsme byli podvedeni
25.01. 21:13  RE: Všichni jsme byli podvedeni
25.01. 00:27 rem  Že by test?
25.01. 01:05  ???
25.01. 02:36 Peter333  Bude sranda
25.01. 02:43 vymylimimozek  Rozděl a panuj.
26.01. 15:06 čěf  RE: Rozděl a panuj.
25.01. 03:25 Supman  Stupidita a voliči, kulturní fronta, vědecká fronta...
25.01. 03:32 Supman  RE: Stupidita a voliči, kulturní fronta, vědecká fronta...
25.01. 03:45 levita  A největší humus vidím v tom,
25.01. 05:49  RE: A největší humus vidím v tom,
25.01. 06:09 David Nešťastný  Loutky
25.01. 10:48 janko  RE: Loutky
25.01. 20:21  RE: Loutky
25.01. 13:43 ppppp  RE: Loutky
25.01. 12:39 Roman  Sametovka hadr
25.01. 18:46 six  Demokracie
25.01. 21:23  RE: Demokracie
26.01. 09:38 slak  Mnohokrát se dějiny zvrtly v sociopatismus, ale literatura faktu je odsunutá, odpozvězte si sami
25.01. 20:34 JáKrálPrvní  Miloš na HRAD
26.01. 16:24 Aeternitas  RE: Miloš na HRAD
26.01. 07:02 cyril kouril  demagogie
26.01. 19:48 čěf  RE: demagogie
26.01. 12:35 moula  Chřipka
26.01. 17:34 AlA777  Miloš WIN!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 30 čtenářů částkou 4 677 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 0

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Trump chce, aby americká petrolejářská firma "převzala" syrskou ropu30.10.19 02:51 USA 6

Měnové kurzy

USD
23,11 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,72 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,17 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 627,39 Kč
1 unce stříbra
388,68 Kč
Bitcoin
201 717,18 Kč

Poslední aktualizace: 11.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 380