Diskuze k článku

Janečkova pozitivní evoluce – raz dva tři, show dva tři

Příspěvků 58

6.12.2012 7:27

Janeček

jjj 213.?.?.?

Minulý týden jsem volné chvilky trávil prohlížením a pročítáním všeho co se dá na netu o Janečkovi zjistit. Protože několik lidí z mého okolí o něm - většinou pozitivně - hovořilo.

Zatím konkrétně skutečně nemá představu, jak donutit vládnoucí mafii k tomu, aby přijala změnu volebního systému, která může být pro ni nepříjemná.

Nicméně bych autora článku poopravil v tom, že součástí Janečkovy evoluce má být zákaz politické reklamy s výjimkou internetových stránek kandidáta. Tak to aspoň vysvětloval na právnické fakultě (Karel Janeček: Vize lepší společnosti) v květnu tohoto roku.

Osobně si myslím, že to by mohla být ona cesta k tomu, zablokovat velké peníze aby mohly každé volby kompletně zmanipulovat. (Je to vidět na volbách prezidenta v USA, kde rozpočet kandidátů přesahuje 1.000.000.000 dolarů - tam prostě nemá bez velkého kapitálu nikdo ani nejmenší šanci!)

280097

9.12.2012 20:49

RE: Janeček

CCx 89.?.?.?

Reakce na 280097

Vždycky mne fascinovala absudrní drzost socialistických estébáků a jejich podnikavých a všehoschopných dětí. V případě pana Janečka který již asi nemá školy KGB jako jeho otec, ale školy CIA, je to zvláště groteskní. Jeho tragikomické vystoupení v Lucerně svědčí o tom, že v americe považují lidi v evropě stále za naivní a důvěřivý dobytek. "Demokracie", "svobodné volby", barevné revoluce ...? K čemu ty šaškárny, když se od dob socializmu ve vládnoucím aparátu po domluvě s amerikou v podstatě naprosto nic podstatného nezměnilo ? A kdyby jejich analytici vyhodnotili, že volby by mohly skutečně něco změnit, tak by je komunisti ve vládě kteří tam odjakživa existují, museli okamžitě zakázat, protože v opačném případě by to podstatně ohrozilo jejich džob.

280336

6.12.2012 7:30

frankfurtska skola

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

zklizi sve plody.ovce potrebuje sveho sladouckeho new age vudce.

280098

6.12.2012 7:30

Janeček? Proradný šmejd

hestroy 89.?.?.?

Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi

Prosinec 2010. Do Prahy přichází nový americký velvyslanec. Norman Eisen.

Prosinec 2010. Dávný sen generála tajných služeb Karla Randáka (říká se, že jsa ve službách více amerických než českých) o vlastní tajné rozvědce nabývá konkrétní obrysy: Hned vedle americké ambasády zakládá se tzv. Nadační fond proti korupci - Karla Janečka. Syna bývalého agenta StB, nasazeného v zahraničí.

(A ne jen tak ledajakého agenta: Otec K. Janečka, Ing. K. Janeček starší, absolvent důstojnické školy, působil na 1. správě SNB – hlavní správě rozvědky, ve funkci staršího referenta speciální rezidentury ve Stockholmu a na dalších místech v zahraničí. Tolik k prostředí. )

Zima 2010-2011. Na snídani u nově instalavšího amerického velvyslance dochází k vzájemnému představení Karla Janečka s dalším protagonistou našeho příběhu: Petrem Havlíkem (současným předsedou politické strany Občané.cz a bývalým zakladatelem ODS)
...

280099

6.12.2012 9:47

RE: Janeček? Proradný šmejd-Keby len to!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 280099

Niektoré kruhy chcú využiť nespokojnosť ľudí aby dosadili svojho človeka, ako svojho času Havla či Hitlera.
Obaja títo "chlapci" nastúpili po tom čo vzrástol nespokojnosť ovčanov so systémom (či to bola prirodzená alebo umelo vyvolaná nespokojnosť je druhoradé).

No a Janeček je "ich" človek, to znamená keď dostane k moci nastolí otvorený fašizmus (teraz máme skrytý fašizmus) a tí blbci ktorí ho dostali k moci budú mať oči pre plač. Ja len dúfam, že toho diktátora zbavia moci a nastolia nejaký normálny systém (ono ovčania musia padnúť viackrát na hubu aby sa poučili).

280104

6.12.2012 12:06

RE: Janeček? Proradný šmejd

steve 174.?.?.?

Reakce na 280099

Pane Hestroy - .. "pisi Vam VYBORNOU, prestoze se Hlinik prestehoval do Humpolce !" Takze - "krysi ceska deemograzye" bude mit noveho pajdulaka na scene ...., a imbecilni mladez vychovana polistopadovym zidoskolstvim rici svobodnym nadsenim ..
Jak pravil slavny basnik: .. "Vileme, Hynku, Jarmilo - k volbam !! [chechtot]

280118

6.12.2012 14:35

RE: Janeček? Proradný šmejd

mtk 88.?.?.?

Reakce na 280099

V čase 1:56:45 na dotaz, zda se nový volební systém prosadí, Janeček bryskně reaguje: "No ten se prosadí, to je ...[věta nedokončena, patrně "to je jasný"] ", vzápětí, aby tuto okatou jistotu zvěrohodnil dodává: "respektive, ten se prosadí, to záleží na nás..." Jak to bylo s tím Freudem a přeřeknutím? [mrknutí jedním okem] Vypadá, hovoří, artikuluje tak trochu jako ňouma. Tohleto skutečně stačí k výlovu rybníka?

280128

6.12.2012 8:01

Když se tak koukám

L.C. 194.?.?.?

na ty, které se nám snaží pomalu vnutit jako budoucí vůdce (Janeček, Babiš apod.) začínám zastávat názor, že jediná vhodná cesta bude cestou ozbrojeného odporu, nebo emigrace. Nerad bych totiž vzpomínal na Kalouska jako na etalon slušnosti a poctivosti.

280102

6.12.2012 10:25

evoluce ?

Meg 88.?.?.?

s panem Janečkem tedy rozhodně neee...byla jsem také v Lucerně, zažít a udělat si vlastní názor...přetopeno, přeplněno, pozdní začátek bez omluvy, trapné vyprávění soudružky matky o úžasném synkovi, moderátorka oblečená jak uklízečka nezvládala davy.Pan
Janeček neřekl nic o svých hodnotách, pořád jen mluvil o zlojedech,
otázky, které se mu nelíbily zesměšnil, zkrátka je to dovedný manipulátor. Davy aplaudovaly, majíce na rukou svítící náramky. Dost dobrý test stádového chování. Pozorovala jsem celé to dění s nadhledem z balkónu, a v podstatě jsem si říkala, že my - asi chceme být jako národ někým vedeni, jak ovce na porážku. Pan Janeček umí hrát na struny frustrovaných lidí...smutné divadlo.
New Age - pod taktovkou mocných..začíná ??? Probuďme se !!!
[překvapení]

280108

6.12.2012 11:42

Probuďte se Meg, to je fakt.

Orava 90.?.?.?

Reakce na 280108

Co vlastně umíte vy, Meq 88? Pomlouvat ano. Pan Janeček umí mnohem víc, než píšete. Dává zklamaným naději, na rozdíl od jiných, kteří uráží a špiní. Až dokážete to co dokázal pan Janeček, omluvím se Vám a rád. Pozitivní evoluce je jedna z našich posledních šancí, jak dosáhnout ozdravení této nemocné, závistivé skupině lidí z Čezké republiky. Orwel [mrknutí jedním okem]

280117

6.12.2012 15:34

RE: Probuďte se Meg, to je fakt.

kubrt2 89.?.?.?

Reakce na 280117

"Kdo ti dal právo o soudruhovi ... takto mluvit ? Cos dokázala ty, soudružko ? Jak se opovažuješ vynášet kritiku když nemáš řešení ? Nemáš ? Tak mlč ! "
Sakra, kde jsem podobný věty kdysi slyšel nebo četl ... že by PŠM ?

280134

6.12.2012 15:48

RE: Probuďte se Meg, to je fakt.

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 280117

"Dává zklamaným naději"
Myslel jsem, že si deláte srandu. Zneužití duvery je jako dávat nekomu nadeji?

280135

6.12.2012 15:49

RE: Probuďte se Meg, to je fakt.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 280117

Asi byste se hodně divil, co já umím. Jinak beru Vaši odezvu s humorem a nadsázkou...vždyť žijeme všichni v Matrixu...M. [chechtot]

280136

6.12.2012 16:57

RE: Probuďte se Meg, to je fakt.

Úplný debil 37.?.?.?

Reakce na 280117

Johó!!! Tak tohle už tu dlouho nebylo. A já pořád, proč jde tahle země úplně do prdele. A vono není divu, když jsou mezi námi podobní exoti, co jim stačí navykládat něco, co chtějí slyšet.

Takže ty si myslíš, že Janeček dokázal něco úžasného? Možná kdyby tvůj fotr byl taky vysoce postavený STBák, tak by ti poskytl pár velmi důležitých informací a finanční zdroje a mohl bys to tozjet ve velkým. Že by ti to nevadilo, využívat zdroje STB? To je přeci jasný,důležitý je NĚCO DOKÁZAT. Žádné peníze nejsou špinavé!

>Dává zklamaným naději, na rozdíl od jiných, kteří uráží a špiní.

Ne. Dává naději debilům a prostoduchým jedincům. Třeba zrovna Landovi. Jinak samozřejmě chápu, že špinit hodné "podnikatele" z řad STB je samozřejmě nehorázné svinstvo a pokud někdo ukáže na zlodějinu, tak je samozřejmě závistivý člověk. V tom si můžete podat ruku s dnešními politiky, ti vidí poukazování na zlodějinu a korupci úplně stejně. Jinak se ani nebudu vyjadřovat k tomu, že machinace s financemi nikomu nic nepřináší, nic dobrého na světě nevytváří a celkově se jedná o docela obyčejnou zlodějinu, která se tváří jako normální podnikání. Ono totiž, aby někdo něco získal v tomhle "podnikání", tak jiný musí ztratit. Třeba docela obyčejní lidé, kteří s tím nemají vůbec nic společného, ale které postihne podobný osud, jako například v Argentině. Okrást někoho, i když "legálně", to znamená NĚCO DOKÁZAT?

>Pozitivní evoluce je jedna z našich posledních šancí, jak dosáhnout ozdravení této nemocné, závistivé skupině lidí z Čezké republiky

No jasně. A tu pozitivní evoluci povedou lidi, co mají za rodiče bývalé STBáky, předpokládám. Tak to jo, to se budeme mít konečně jako prasata v žitě.

Už dlouho jsem neviděl podobný blábol. Leda na médiích typu Neviditelný pes, případně na jiných serverech pro "pravicové ynteligenty".

280141

6.12.2012 17:56

RE: Probuďte se Meg, to je fakt.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 280117

>Pan Janeček umí
>mnohem víc, než píšete. Dává zklamaným naději, na rozdíl
>od jiných, kteří uráží a špiní. Až dokážete to co
>dokázal pan Janeček, omluvím se Vám a rád.
Pana Janecka neznam a ani si ho v teto chvili neumim predstavit, cimz davam najevo, ze je mi ten clovek totalne fuk, tudiz bych v teto chvili mohl byt smele chapan jako neutralni.
V clanku se nejpozoruhodneji píše toto:
>>Následně začalo to, co mělo být hlavním bodem programu a co bylo nazváno diskuzí, i když ještě před zahájením bylo moderátory publikum upozorněno, že tak zvaní diskutující z řad publika nemají říkat své názory, ale pouze klást otázky lidem na pódiu. To se sice snažili částečně zmírnit připuštěním možnosti říct svůj názor, ale v průběhu diskuze byla většina diskutujících často přerušována s tím, aby už konečně položili otázku. Jestliže z úst samotného Karla Janečka několikrát zaznělo, že se mu jedná zejména o rozproudění celospolečenské diskuze, tak v tom vidím zásadní rozpor mezi slovy a skutky. Jestliže má celospolečenská diskuze vypadat ve smyslu: „Položte otázku a my vám vysvětlíme, jaký máte mít správný názor.“, tak se to nijak zvlášť nekryje s představou mojí a předpokládám i mnoha dalších lidí.
To, ze i presto pisete
>Pan Janeček umí mnohem víc, než píšete. Dává zklamaným naději, na rozdíl od jiných, kteří uráží a špiní
davate mi najevo, ze budto vedome hrajete podlou hru anebo, bohuzel, neumite posuzovat vyznam slov. To druhe je pro me pravdepodobnejsi. Vite, neprijemnym nazorem se totiz v podstate klade otazka!!!!!!!!!!

280149

7.12.2012 0:10

RE: Probuďte se Meg, to je fakt.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 280117

Meg pouze vyložila svůj úhel pohledu na to, co tam zažila.

Že není její názor totožný s vaším, nemusíte hned sahat k lacinému "a co jste dokázala vy??".
Proč nesouhlas (neobdiv) musí hned nutně znamenat, že to píše lůzr atd? To je čirá demagogie..

Když se vám nebude líbit otázka, zpochybněte toho, kdo ji řekl.. takhle nějak to bylo v "Jistě, pane premiére", že ano [smích]
Když Humphrey udílel premiérovi lekci v tom, jak se umět správně kroutit při rozhovorech [smích]

280167

11.12.2012 7:05

RE: evoluce ?

rIKI 141.?.?.?

Reakce na 280108

Děkuji velmi za váš hodnotný názor, paní Meg 88.

Já jsem sice na žádném z cca 12 setkání v pozitivních městech nebyl (informace o pozitivní evoluci se ke mě dostala příliš pozdě), ale na webu pozitivní evoluce jsem shlédl záznamy ze všech měst, kde akce proběhla, a udělal si na to také vlastní názor.
Faktem je, že pan Janeček pravděpodobně podcenil zájem z řad veřejnosti o tento projekt, jinak by akci zrealizoval v mnohem větším sále, Lucerna ten nápor prostě neunesla. Omluva za pozdní začátek by jistě také byla na místě.
Je jasné, že v daném čase určeném pro toto setkání prostě nebylo možné probrat všechna témata do detailů, aktivní občan si může veškeré informace, které nedostal přímo na místě velmi snadno dohledat, stačí trošku chtít.
V diskuzi pan Janeček reagoval velmi slušně a trpělivě vysvětloval i několikrát dokola pro ty co nepochopili (nebo nechtěli pochopit) detaily jeho návrhu, naopak diskutující ho často nenechali domluvit a skákali mu do řeči. Žádný z nich v diskuzi neuvedl argument, kterým by některý z jeho návrhů vyvrátil.
Na aplaudování davů nevidím nic negativního a chápu ho jako vyjádření názoru a podpory přítomných lidí, kteří rozhodně nebyli tím stádem, jak se nám tu snažíte podsunout, naopak šlo o výběr těch nejaktivnějších lidí s vlastním názorem, často z řad různých občanských iniciativ a hnutí.
Chápu, že je velmi jednoduché cokoliv zkritizovat a "naházet hnůj" na vše, co vám nevyhovuje, případně co plně nechápete. Mnohem těžší je přijít s konstruktivním návrhem řešení situace, ve které se naše (tedy i Vaše) společnost nachází.
Doufám, že Vám Váš nadhled z balkonu Lucerny vydrží i v běžném životě při nečinném sledování toho, jak Vám (i nám ostatním) zástupci vedoucí politické elity klidně a s pohrdačným úsměvem na rtu rozkrádají hodnoty, které tvoříte(me).

Ale abych k Vám nebyl jen negativní, nabízím pomoc: Až se tedy probudíme, kam Vám mám přispěchat na pomoc s těmi vidlemi ? [chechtot]

280380

6.12.2012 11:06

ajn,cvaj,draj krávrel nese čaj

slak 77.?.?.?

Výrobce hodnot"pro sebe"šmelením.Je na čase tyto zázraky odmítnout a nositele patřičně tržně cenit,volná tvorba cen.Co takhle strukturovaná péče o zákazníka,co ostatní za grešli,on za pytel ať si tržní hospodářství užije.Nebo ať jde rájovat kde mu lokají.Místní vychovanci bohužel také,kéž by byli vzdělaní,ale to při trupelismu zazobaným těžko měnit.Dydlace

280114

6.12.2012 12:11

Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

MoUdrostrak 90.?.?.?

Když čtu článek a diskusi pod ním, stále méně rozumím zinkajícím pivním Pepíkům a/i lídlujícím pravicujícím Mařen/kám:

1) Chtěli by mít bezstarostné "vegety" jako hippies v JůYsEj 60's a/nebo 70's. Ale neuvědomují si, že se hippies vezli jako spoluviníci/konzumenti na zádech nejagresivnější velmoci v dějinách, která vykrádala cizí nerostné bohatství, vybírala výpalné ze všech obchodů s kreditními kartami, zlatem, ropou a komoditami. Stejným pivním Pepíkům a lidlujícím Mařen/kám ale nevoní zlá EU, která je STÁLE středobodem vzdělanosti, inovací, výzkumu a kultury. Pepíci a Mařen/ky touží po slabém a nestabilním národním státu, vydanému na pospas komukoliv a čemukoliv.

2) Zinkající pivní Pepíci a/i lídlující pravicující Mařen/ky stále (nejen na Zvědavci) vymýšlí, komu by dali svůj pravicující hlas: tu propírají Nakamůru, tu pánka Babiša, tu synka soudruha arciestébaka Janečka. A přitom je návod jednoduchý: zdanit a vysoce přerozdělovat. Stejně jako to provádí Německo a zlá sociální Skandinávie. A neprivatisovat, jako Polsko, které prosperuje a je netknuté krizí. Ekonomika Slovenska, vedeného zlou levicovou vládou Doc. JUDr. Róberta Fica, CSc. neustále roste, zatímco česká ekonomika, řízená pravicující vládou "rozpočtové odpovědnosti" se řítí na ÁRO. A Pepíci i Mařen/ky pravicují a očuchávají synka arciestébáka soudruha Janečka. A ztrácejí čas... Když ikony Pana Prof. Big Toonnela = Ronnie Reagan a Maggie Thatcher hlásali: nic nevyrábějme - jen se obsluhujme, tak zlé Německo stále vyrábělo - a nebylo IN. Když ty samé ikony hlásaly: dost bylo sociálního státu, jediné Německo a Skandinávie se držely osvědčeného Bismarckova modelu.

3) Pepíci a Mařen/ky vymýšlí vymyšlené: od pangejtu k pangejtu. Vždy sloužili a slouží jako rohožka velmocem. Nyní rozbíjí a rozebírají EU, kterého jsou součástí. A pokud se to zadaří, záhy klesnou na hnojnou úroveň, kterou si zaslouží!

280119

6.12.2012 12:24

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 280119

Ono se řekne "rozbíjejí EU", ale EU je ovládána zednáři z nikým nevolené evropské komise, tak co s tím? Ti nás nevedou k prosperitě, ale do pekel.

280120

6.12.2012 13:32

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

osa x 193.?.?.?

Reakce na 280119

"Pokud bychom chtěli tento opravdu velmi dlouhý příběh zkrátit, řekli bychom, že pterosauři jsou považováni za sourozence dinosaurů,“ říká Kellner a vysvětluje dále: "Znamená to, že mají společného předka, ale pak šel každý svojí vlastní cestou vývoje; jedni zůstali na zemi a ti ostatní se naučili létat.
Zdroj: http://www.osel.cz/index.php?clanek=3304
Je poměrně přirozené, že ti, kteří se naučili létat, po nějaké době přestanou rozumět těm, kteří zůstali na zemi.
[oči v sloup]

280122

6.12.2012 13:57

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 280119

>Když čtu článek a diskusi pod ním, stále méně rozumím zinkajícím pivním Pepíkům a/i lídlujícím pravicujícím Mařen/kám:
sice nerozumíš, za to víš, co je pro ně nejlepší...
to tě tak rozlobila poznámka o stbáckém synkovi? pročpak? [smích]
>Vždy sloužili a slouží jako rohožka velmocem. Nyní rozbíjí a rozebírají EU
tak slouží, nebo neslouží...

rozumíš vůbec sám sobě? [mrknutí jedním okem]

280123

6.12.2012 13:57

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 280119

Aj Česká vláda prerozdeľuje všetko, ba aj viac než vyberie na daniach. Problém je, že väčšina tých peňazí končí na účtoch kmotrov v daňových rajoch. O tom hovorila aj pani Švihlíková.

Nechajme teraz bokom daňové zaťaženie, problém je nemožnosť kontrolovať a rozhodovať o tom na čo koľko bude ísť, vždy sa to ľudia dozvedia ex-post a potom vždy je z toho nejaká kauza, ktorá sa po istom čase vyšumí. Takže pri takomto systéme čo máme sa neoplatí mať vysoké dane lebo sa to ukradne.

Jediný dôvod prečo to funguje v Škandinávií a Švajčiarsku (nie som si istý koľko je tam daňové zaťaženie) je to, že ľudia sú informovaný a zapojený do procesu rozhodovania.

Čo sa tíka Fica, nebuďte z neho tak nadšený, aj ten kradne, len ticho a rafinovane, totiž pribral do vlády obe veľké finančné skupiny.

280124

7.12.2012 9:09

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 280124

Naprosto přesně. Nedávno jsem někde četl, že zvýšení daní a další chystané kroky přinesou během asi tří let do státní kasy asi 470 mld korun. Pomyslel jsem si k čemu ale vlastně, když ve skutečnosti připadne na běh státu tak s bídou čtvrtina a zbytek se protuneluje, prouplácí a jinak rozkrade.
Není to o penězích nasypaných do systému, je to o zlodějích, kteří jejich jakékoli množství bezostyšně rozkradou a ještě si z nich připlatí cikánskou pátou kolonu. A možnost odstranit tento systém? Jen ta představa je absurdní a prakticky neexistuje ani "in potentia", protože tento stát je ve fázi, kdy je vládní chobotnice prakticky neodstranitelná.

280181

6.12.2012 14:04

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 280119

Ja musim reagovat jen souhlasem. Zarazi me totiz neuveritelna naivita tzv. pravicaku, je to asi opravdu presvedceni zalozene na strachu a vire. Strachu z pripadneho opovrzeni ostatnimi pravicaky, kteri se takto drzi v sachu. Pripustit si totiz moznost, ze ten system proste ani pro ne nefunguje, tak jak si namlouvali by bylo trapne. Slepa vira s naucenymi frazemi, ktera skyta prostor a moznost zustavat dal v letargii a nemuset nic delat, diskutovat a pripadne argumentovat. Tyto staci potom casto strasit komunismem a prevadet pozornost na neprispusobive a "nemakacenka" kteri preci vyziraji system. Temto lze pak snadno obhajit i mizejici miliardy a zvysovani dani a presto zustanou verni. Pak jsou zde samozrejme jeste ti, kteri na tomto systemu profituji, ale tech je minimum.

280125

6.12.2012 14:27

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

martas300 71.?.?.?

Reakce na 280125

"Tyto staci potom casto strasit komunismem"

Musim Vam dat za pravdu.Kdyz ted v US znovuzvolili Obamu,mnoho republikanu ted vsude hlasa ze je s Amerikou konec,protoze Obama zde zavadi komunismus. [chechtot]

Pak jsem ale zaslechl stejny nazor od obycejnych Polaku,aniz by vedeli rict proc.A posledni perlicka byla,ze lidi kteri v zivote nedosahnou na 250000$ za rok,a tudiz se jich dle Obamova planu zvysovani dani netyka,nejvice rvou ze Obama ozebracuje "poctive a schopne" businesmany,a ze to je komunismus.Davy idiotu,kteri poslusne a s laskou zerou vsechno,co jim FOX news ci country stanice na radiu s nejakym republikanskym blbem predzvykaji.

Nadale zustavam v soku,ze od lidi do kterych bych to nikdy nerekl,a myslel jsem si ze maji neco v hlave,slysim ze co nena kapitalisticky nadech musi nutne hned byt komunismus.

280127

6.12.2012 17:03

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

dub 89.?.?.?

Reakce na 280127

škoda jen, že v té emerice to není ani kapitalismus, ani komunismus, ale čistokrevný fašismus[smích]
a přesně podle mussoliniho definice - spojení státu a korporací.
ale protože emeričani jsou až na vyjímky nevzdělaná ignorantská hovada, tak jim to ani dojít nemůže. a v televízi to neříkali, takže...

280144

6.12.2012 17:36

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 280144

> škoda jen, že v té emerice to není ani kapitalismus, ani komunismus, ale čistokrevný fašismus

Opravdu? Pro fašismus jsou krom jiného typické:

- kolektivismus,
- tvrdé progesivní zdanění bohatých,
- vyvlastnění velkokapitálu,
- znárodnění veškerého zbrojního průmyslu, ...

Vy tyto charakteristiky nalézáte v USA, pane Dube? A co potom vidíte v KLDR? Pozemský ráj? [chechtot]

280147

6.12.2012 17:52

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

dub 89.?.?.?

Reakce na 280147

[velký smích]
i vy jeden humoristo. vskutku jsem si nevšiml, že by např krupp-essen v německu byl znárodněn, stejně jako igb farben atd.
ani v chile vy mudrlante se velkokapitálu nikdo nedotkl, ba právě naopak. neboť velkokapitál byli hlavní sponzoři diktátorů a fašistických režimů vždy a všude.
a dostávat státní zakázky neznamená znárodnění, přestože vás tento fakt zřejmě překvapuje[smích]

jen tak namátkou, abych si nemusel ošoupávat prstíčky:

While it is true that many Western nations responded to the Great Depression through public works and nationalisation (the USA under FDR would be included), the Nazis once in power did the exact opposite. They privatised public assets, but at the same they rearmed their military. The Nazis came to power in a coalition with the other German conservative parties, he enjoyed the support of banks and big industry, he smashed trade unions and smashed the socialist opposition.
Nazi regime transferred public ownership and public services to the private sector. In doing so, they went against the mainstream trends in the Western capitalist countries, none of which systematically reprivatized firms during the 1930s. Privatization in Nazi Germany was also unique in transferring to private hands the delivery of public services previously provided by government. The firms and the services transferred to private ownership belonged to diverse sectors. Privatization was part of an intentional policy with multiple objectives and was not ideologically driven. As in many recent privatizations, particularly within the European Union, strong financial restrictions were a central motivation. In addition, privatization was used as a political tool to enhance support for the government and for the Nazi Party.

takže máte jakousi podivnou definici fašismu, zřejmě v důsledku kvalitního sdělání. kdepak jste k tomu přišel, že by v plzni?

víte ono vzdělání není, co slyšíte na sračkometech a co vám říkají na emerických školách. tomu se říká výplach mozku, tedy v případě, že je co vyplachovat, že...

280148

6.12.2012 18:56

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 280148

To nic, to je další Vojtovina. Nejdřív tu řekne totální nesmysl, ovšem velmi "sotisfikovaně" a pak se rád zasměje své hlouposti a negramotnosti. Jako onehdy, kdy se mohl smíchy potrhat, že bezpilotní letoun je schopen letět 80 km/hod. V okamžiku, kdy mu tento fakt byl dokázán, opět se odmlčel. Nicméně mu to nebrání v tom, aby se pokaždé ztrapnil další hloupostí a pak se tomu od srdce zasmál. Inu, stařecká demence je prevít. [chechtot]

280151

7.12.2012 0:35

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 280151

Pošklebujete se udatně, pánové. Ovšem ukazujete tím jen svou nevzdělanost. Oba.

Odkud čerpám charakteristiky fašismu? Což takhle Fašistický manifest? Nikdy neslyšeli? Jak by mohli, že?

Možná by Vám oběma prospělo, méně žvanit a trochu víc číst. [smích]

280170

7.12.2012 13:35

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

martas300 71.?.?.?

Reakce na 280144

Fasismus Dube ??? To si delate prdel ne ?To jako mame v US fasisticke cernochy a hispance ? Malem bych zapomel na asiaty.
Mozna by bylo dobre zmenit doktora [chechtot]

280202

7.12.2012 16:52

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

dub 89.?.?.?

Reakce na 280202

tak ho změňte[smích]

obzvlášť když jste opomněl vyložit, jak souvisí tato etnika s ekonomicko-společenským systémem.
jo aha, oni platí kampaně kandidátům, vlastní média, podplácí kongresmany a jejich prostřednictvím coby loutek vytváří zákony a schvalují nouzová vyplácení korporací, přidělují státní zakázky, rozhodují o válkách... nebo že by to byly korporace?
ne, musí to být černoši, když jste to řekl[smích]

ale vy vlastně žijete v emerice, takže to vás omlouvá, obzvláště pokud jste tam byl i sdělán[smích] ale zřejmě budete asi i slepej, když nevidíte, co se kolem vás děje.
no nic, užijte si to, je to vaše země, vaše volba, vaše budoucnost. zbytek světa bude naštěstí z velké části událostem v tomto skanzenu jen se zájmem přihlížet a jediné, co ho bude zajímat, bude, aby tam u vás nějakej magor nezmáčkl čudlík. jinak to bude velmi zajímavá psychologicko-sociologická studie, to co vás tam čeká, pokud s tím něco neuděláte.
no a protože si skutečnost odmítáte připustit (navíc toho evidentně nejste schopni), tak se tomu bohužel asi nevyhnete. a dobře vám tak. tuto lekci potřebuje severní amerika už dobře přes 100 let, aby si vychutnala, co dopřávala tak hojně tolika národům. jen ona high-tech verze chile 2.0 bude o dost drsnější.

tož good luck!

280207

8.12.2012 0:15

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

martas300 71.?.?.?

Reakce na 280207

Dube,

me vadi kdyz kvuli politice hazi lide do pytle cely narod ci zemi.Samozrejme ze nejsem slepy,zvedavce napr. si ctu uz pomalu 10 let,na tv se nekoukam zrusil jsem ji jiz pred 4 lety,a je me u prdele jestli je president Obama ci Romney,atd.

ale fasismus ? Podivejte ,Amerika ma sve chyby,to nikdo nepopira,ale v CR ted vladne takova vlada a takovy bordel,ze me neustale prekvapuje,ze lidi maji chut psat co dela USA spatne,aniz by si povsimli jak jim politici v CR serou na hlavu.

Kdyby jste byl z Norska,Brazilie,ci jine zeme nez CR tak ani nepipnu,ale mate tam bordel ze uz lidi uvazuji o emigraci,a Vy si furt budete hledat chyby jinde.

Rada- vycistete si ten Augiasuv chliv zvany Cesko,a pak se starejte o jine zeme


Zrovna tak je to s touhle podivnou strankou zvanou Zvedavec.Byvali zde dobre clanky,casem to ale prestane bavit furt cist o zidech,zlych americanech,apod. a pritom prehlizi sracky doma v CR.

Tak se tady mejte,a preji chladnou hlavu [mrknutí jedním okem]

280230

8.12.2012 16:18

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

dub 89.?.?.?

Reakce na 280230

ale o tom není pochyb, že je tu bordel.
a udělaly ho tady loutky, které sem vaše vláda dosadila a drží je u koryta. stejně jako u všech barevných revolucí.

ano fašismus. přesně jako z partesu. stát je řízen korporacemi, poslanci a státní ouředníci skákaj jak pískají korporace, sračkomety píšou jen co povolí korporace, volby platí kapitál a určuje kdo bude "zvolen" atd.
když to nechcet slyšet ode mne, tak si to poslechněte třeba od vašeho spoluobčana celenteho.

a tady je to totéž v bledě modrým, ale na rozdíl od emeriky tu nikdo nevěří, že je tu demográcie a že je to to nejskvělejší na zemi.

lidi rozhodují o hovnu všude, ale většinou si už začínají uvědomovat, v čem žijou, na rozdíl od ameriky, kde to tuší jen velmi malá část populace. a dokud lidi nepochopí co se děje, těžko s tím mají šanci něco udělat, neb ani netuší s čím mají co dělat.

280267

8.12.2012 16:43

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

dub 89.?.?.?

Reakce na 280267

kouzlo "náhody"[smích]

Obama to take corporate cash for inauguration
http://www.politico.com/story/2012/12/obama-to-acc...

280272

8.12.2012 18:54

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

quelpç 95.?.?.?

Reakce na 280230

Prečo by negry a hispánci nesmeli zatúžiť po fašizme? Spájaš ich rasovú uvedomelosť s nemožnosťou osvojiť si ideológiu vzniknutú v iných podmienkach. Hispánci dneška už nie sú španielskou amerikou 16. storočia, ale banda odkresťančených mrzutých sebcov, ktorý čakajú na povel od vodcu. Šikmookí čínski psy dokonca v USA mlátia odporcov čínskej vlády.
Všetky výčitky smerujú proti americkej rozpínavosti voči svetu, amerikanizácii sveta, martasovaniu sveta.
Vraj nesleduješ bedňu a napriek tomu ťažko znášaš kritiku USA, Američan bez vlastného názoru zopakuješ to čo nesleduješ, ako je to možné?
Žeby tvojou pýchou, že ak si sa ocitol v USA, tak samotným vstupom si sa stal pánom sveta, tvoj názor je zrazu opätovaný 300 miliónmi, pokým si nepocítil zásah do tvojho ega a nasleduje nárek, ktorý ťa poháňa k odsudzovaniu druhých.
Ty si predstavuješ, že zločiny TVOJEJ vlády v zahraničí sú v rovnakom leveli ako bordel v prahe a že vraj unzeit gniavi natoľko, až sa snažia mnohí vysťahovať do krajiny „slobody“ s patriot actom, sledovaním a nachystanými koncentrákmi.
Pritom sám si protiameričan, si natoľko bezcitný ak Obama zvýši dane pre obchodníkov, zneškodňuje vzostup tvojich susedov, a teba sa ten úkon netýka, tak sa posmievaš, že v tom vidia komunizmus, si socka, nemusíš platiť nič navyše, si v pohode a ešte rozladený, že prečo niekto protestuje. Podľa teba zvyšovanie daní pre americké nesocky je nástojčivé, teba skôr mrzí nesúhlas so zákonom, praješ iným zvyšovanie daní a pritom tvrdíš, že vraj ti nezáleží na žiadnom prezidentovi.
Ktoréže chyby USA si pobadal? Kolos samozvaných doživotných sudíkov, čo rozhodli o povolení vyvražďovania nenarodených detí, alebo žeby vymývanie detičiek darwinistickými lžami?
USA nekoná chyby, tie zločiny vyvstali cielene a systematicky, podľa rozvrhu, žiaden omyl, ale zámer, že sa ozývaš na rozhorčenie proti americkej politike ťa priraďuje k nim, keď budú padať hlavy, tak sa lopta stane aj z tvojej.
V zahraničnej politike okrem pár výnimiek medzi angažovanými Američanmi niet rozdielu, preto je správne vás nahádzať do jedného vreca, aby ste sa konečne z nadutosti vyliečili, najtvrdšie amerikánske jadro sú martasovia, bez ich súhlasu by americký imperializmus vykapal.

280276

8.12.2012 20:04

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

martas300 71.?.?.?

Reakce na 280276

I Vy jeden brepto,kdyby jste lepe cetl,vsimnul by jste si ze jsem pouze reagoval na slovo "fasismus".Vase ostatni vylevy ani nema cenu komentovat.

A jinak - to ze zde ziju,znamena ze souhlasim stim co USA dela ?Hmm,zvlastni logika.Takze kdyz duchovni z Indie zije v US aby vyucoval vychodni filosofii,tak je vlastne kreten co ignoruje americkou politiku.

Vy jste asi na hlavu,vazne. Ziju zde proto,protoze me zde na rozdil od Ceska nikdo neokrada,lidi jsou vuci sobe slusnejsi,a zivot tim padem prijemejsi,a to ma do fasismu daleko.Ale to nema cenu vysvetlovat nekomu,kdo zna US pouze z internetu.

280279

9.12.2012 20:30

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

quelpç 95.?.?.?

Reakce na 280279

Podivná stránka zvedavec ponúka čítanie o zlých Američanoch a židoch a prehliada ČR.
Ani komunisti nezniesli kritiku na svoju adresu, preto vznikol výraz triedny nepriateľ, rozkrádač socialistického vlastníctva, alebo antiameričan.
Ako som napísal, mňa nezaujíma vnútorný život USA, ale rozpínavosť USA voči svetu, pre ktorú Američania nie sú obľúbencami.
Nech USA prestanú okrádať svet a prejavia slušnosť voči okoliu, a prejavujú plody tej charakteristiky, potom uverím, že takými naozaj ste.

280333

10.12.2012 1:02

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 280333

Však pána Stworu zopárkrát popohnali pred súd, lebo sa opovážil preložiť a uverejniť jeden článok, ktorý sa pýtal na presné číslo obetí holokaustu.

Mám podozrenie, že na nič iné ani nemohli siahnuť, zatiaľ je ako taká sloboda slova.

280348

10.12.2012 2:05

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

quelpç 95.?.?.?

Reakce na 280348

Zrovna tak je to s touhle podivnou strankou zvanou Zvedavec.Byvali zde dobre clanky,casem to ale prestane bavit furt cist o zidech,zlych americanech,apod. a pritom prehlizi sracky doma v CR.
napísal martas300, útlocitný voči kritike USA.

280350

6.12.2012 17:08

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

Úplný debil 37.?.?.?

Reakce na 280119

Myslím, že je jasné, že komunista bude obhajovat komunistickou EU, řízenou kým jiným, než bývalými komunisty. Číst tyhle nesmysly, které nemají ani hlavu ani patu a jsou plné faktických i logických protikladů, to je opravdové utrpení. Běž si dát raději večeři za 250 USD, kterou nesníš a přitom se koukej s uspokojením na žebráky na ulici, ty "komunisto".

>A přitom je návod jednoduchý: zdanit a vysoce přerozdělovat.

Jestli se ti zdá 80% zdanění málo, tak to rovnou uděláme na 100 % a máme komunismus, že jo? Ale co pak s těma tvejma barákama v Praze? Taky je přerozdělíš, ty chytráku? To asi ne, že jo. Sice tu kvákáš o komunismu, ale jakmile by ti někdo šáhl na majetek, to bys řval jak pominutej. Jsem si jistý, že ty se snažíš jak můžeš, abys daně neplatil, ty světoběžníku.

280145

7.12.2012 22:03

RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 280145

souhlas až na to že EU není komunstická ale spíš antikomunistická komunismus není státní diktatura a nemá nic společného s výší zdanění
vysoké zdanění vysokých příjmů v kapitalismu je naprosto v pořádku protože umožnuje aby ekonomika přinášela bohatství všem označit to za komunismus může pouze úplný debil takže když vezmu nick tak máš vlastně pravdu
stejně jako označovat přerozdělování a sociální stát za neomarxismus je naprostá hovadina protože keynes který tento způsob řízení ekonomiky vymyslel se k marxovi moc nehlásil a ani marx dle svých názorů by se s ním moc neshodl
marxisté jsou spíš tzv neoliberálové

PS s moudrostrakem nesouhlasím keynesiánství je pouze metoda jak problém s nerovností a sociání explosivitou přesunout částečně do budoucnosti a částečně na bedra přírodních zdrojů které tímto vyvolaná vysoká spotřeba všech dosti vyčerpává

řešení vidím v ekonomickém modelu který akumulaci kapitálu apod učiní nevýhodnou pak se snad někam pohneme

280224

6.12.2012 13:00

Evoluce je bez znamenek

JanM 90.?.?.?

Pozitivni evoluce... hej Janecku, ja tomu celemu nerozumim. Nedava mi to smysl. Evoluce ceho? Kdo se tu 'pozitivne' evolvuje k cemu? Co je subjekt a co jeho prostredi? Ma se 'pozitivne evolvovat' cesky jedinec nebo cesky 'lidsky druh'. Nebo snad oboje - jedno v zavislosti na tom druhem? A v jakem kontextu - je prostredim ceska spolecnost nebo mezinarodni spolecenske prostredi nebo ekosystem lidskeho druhu sakum-prdum? Jsem z toho jelen!

Autor clanku se podle meho nazoru rozumne pozastavuje nad spojenim 'pozitivni evoluce'. K tomu ovsem saha k vykladu evoluce jako 'progresivniho vyvoje' - byt s poznamkou ze jde 'jen' o vetsinovy vyklad. Nevim, zda je evoluce skutecne vetsinou chapana jako progress. Ale pokud ano, tak je to velmi nestastne!

Evoluce je vyvoj skrze adaptaci. Bez znamenek. Proste jen tak - je to sled adaptacnich zmen subjektu vzhledem k prostredi ve kterem zije. Evoluce tedy usnadnuje preziti v danem prostredi. Toto prostredi se meni a sled adaptacnich zmen stale pokracuje. Navic se pohybuje mnoha navzajem se propletajicimi vetvemi - neni to nic primocareho. Mnoho drive uspesnych adaptacnich zmen je v novem prostredi problem, atd atd.

A co takhle negativni evoluce? Jako by evolucni proces zavisel na svobodne vuli druhu! Jako by bylo na vyber. K takovemu nazoru je treba notne davky arogance. Lze namitnout, ze tyto pouta plati jen pro biologickou, nikoliv spolecenskou evoluci. Jiste, clovek ma obrovskou vyhodu - diky rozumu nemusi s prizpusobovanim cekat cele generace. To nepochybne plati pro jedince. Ale jedinec nikdy dopredu nevi, zda prave jeho reakce a zmena projde sitem budoucich zivotnich podminek a bude uspesna. Takze muzeme reagovat velmi rychle (vzhledem k dobe zivota jedne generace), ale jako druh nedokazeme planovat sve prizpusobeni o moc vic, nez krecek angorsky.

Za svedka si beru historii. Neni vubec zrejme (jak na konci clanku take zaznelo), ze evoluce lidskych spolecnosti = plosny progres lidskeho pokoleni ve smyslu vymiceni valek, chudoby atd. Verim, ze videt 'spolecenkou evoluci' jako progres smerem k Utopii je naivni omyl.

Kdyz Ujo Janecek taha z klobouku 'pozitivni evoluci' tak tim asi chce rict, ze ma recept, jak by se lidem v Cesku zilo lepe. Ma nebo nema, fungovalo by to nebo ne, s evolucnim procesem to souvisi asi jako revma me dobre babicky s barvou kanape v jejim obyvaku.

Ale tohle vsechno Janecek asi vi a nalepku 'pozitivni evoluce' pouziva proste proto, ze

280121

6.12.2012 21:26

RE: Evoluce je bez znamenek

karel 4u 201.?.?.?

Reakce na 280121

Ja jsem si prohledl video z toho programu a vice nez cokoliv jineho me napadlo, ze se to podoba strane mirneho pokroku v mezich zakona. Pan Janecek se me instinktivne nelibi. Ma stin intelektualniho omezence, ktery si mysli, ze protoze byl uspesny v jednom odvetvi tak ma pravo se vyjadrovat o vecech ktere jsou pro nej strukturalne nepochopitelne. Jen tim, ze si to prejeme se veci nestanou.
Me tento politicky system pripada jako absurdni divadlo . Predstavte si stul, u ktereho veceri lide, to jsou ti vyvoleni. Pod stolem kleci ti ambiciosni, na ktere se nedostalo misto u stolu. Cas od casu lide u jidla vezmou sousto z talire a daji ho tem pod stolem a ti jako psi za tu trosku ale musi fellate nabizejiciho. Coz je tak trochu normalni. Nechutna je soutez o posici a vsehoschopnost.

280156

6.12.2012 14:13

Landa

martas300 71.?.?.?

Jsem rad za clanek pana Zelenky,protoze to povazuju za potvrzeni obav mnoha lidi,co je pan Janecek zac.
zajimalo by me vsak,jestli lide jako treba Daniel Landa,kteri v Janeckovi vidi "krale" ,jsou uz tak vylizany ze showbusinesu ,ze nevidi svou roli uzitecneho idiota (jako onehda Lucina Bila pela za ODS).Vzdy kdyz vidim "celebrity" se vyjadrovat k tematu politika,zustavam ve strehu.A Landa ted cinka zvoneckama na Vysehrade v roli kouzelnika Zita,a kdo by mel neco proti panu Janeckovi,Dan ho demokraticky skope (prupravu na to ma,a snad by mohl oprasit i hnedou kosili).

Tak jestli tohle ma byt forma polotickeho odporu vuci soucasne zlodejske vlade,tak zacinam mit velke obavy o budoucnost CR.

280126

6.12.2012 15:24

RE: Landa

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 280126

Tak o Landovi se uz nejaky cas proslycha, ze je hajeny, protoze je policejni provokater. Ty jeho excesy, kterych se dopustil a dopousti, by pro kazdeho jineho znamenaly jediny konec - ze ho zametou a posadi za katr az zcerna. Zejmena jeho "antisemitismus" (sam Landa je Zid, jeste jeho dedecek se jmenoval Landau) je v tomto svetle velmi neverohodny a podezrely. No a ted se angazuje na tom Janeckove projektu. Tak to taky neco signalizuje.

280132

6.12.2012 16:57

RE: Landa

mtk 88.?.?.?

Reakce na 280132

>(sam Landa je Zid, jeste jeho dedecek se jmenoval Landau)
Mohl byste uvést, z kterého zdroje jste toto vyhrabal? Protože, to jméno je asi jediný (a ještě prachmizerný) znak ž(Ž)idovství na Landovi, jinak je to veškerými projevy retardovaně zažraný bílý křesťan až po uši. Stejně jako ti, co vzápětí přiběhnou s cejchem ž/Žida (jakožto synonyma pro "zlo" v obecné rovině), objeví-li u někoho příznaky "zlodušství". Křesťanská mentalita v odhalování hříchů světa má tragicky defektní kauzalitu: člověk - zlý člověk - žid. [oči v sloup]

280142

7.12.2012 22:06

RE: Landa

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 280142

ale vždyt on má pravdu stejně jako ty obě ty věci - židospiknutí i křestanské poukazování na něj jsou ve skutečnosti jedna a ta samá věc a je zbytečné dumat nad tím kdo koho dřív ovládl a kdo má víc viny protože miliardy křestanů jsou stejní užiteční idioti jako miliony židů

280225

9.12.2012 15:55

RE: Landa

mtk 88.?.?.?

Reakce na 280225

>židospiknutí i křestanské poukazování na něj jsou ve skutečnosti jedna a ta samá věc
ano, leze tak nějak všeobecně z té naší skvělé bílé civilizace. Zajímalo by mě, zda i u žlutých se objevují podoobné paranoické tendence.

280321

6.12.2012 17:13

RE: Landa

quelpç 178.?.?.?

Reakce na 280132

Keď Landa vykrikoval orlíkoviny, bol tiež špicľom? Aj vtedy o tom krákali vrany? Landa je Žid, ty si zrejme lídlujúci pepíček, ktorému zlí Židia vzali cely batoh s výplatou. Landau je korenné semitské meno a znamená vo význame obriezku, zasnúbenie sa, poddajnosť, obdobné slovo objavili aj v ugaričtine v znení lnd, v amorejčine l-n-d, v aramejčine landk, v eblajčine lndk a v arabčine ako lnda. Len som na pochybách, z ktorej končiny semitova Landa doviezol svoju tvár, pretože ak on je semita, mnohí lídlujúci pepíkovia takisto musia byť semitmi, keďže aj ich obličaje sú tak sfarbené a vytvarované.
Kto verí na Židov je sionista alebo nácko, do ktorej skupiny patríš ty? Zdá sa k eštebákom.

280146

6.12.2012 23:37

Není pochyb

Dáwúd Marduka 90.?.?.?

Landa je konfident, který za svou beztrestnost podává hlášení sionistické bunce v ČR,která následně předává informace přímo do Izraelské základny, dále Landa i Janeček mají vazbu na Mossad, který opereje v jižních čechách!
přeci nechce někdo věřit tomu, že pokud někdo z nás bude vystupovat jednoznačně a navíc provokativně jako antisemita, tak mu to projde. Já jsem zde napsal pouze v uvozovkách dokud v této zemi nebudou hořet vládní budovy, tak se nic nezmění" a hned za dva dny na to, jsem byl předvolán na kriminálku.
Navíc rodiče Janečka budou jistě mát dost velkou špínu na svých rukou, když fotr by, čí je vysokým příslušníkem STB, jeho maska u SNB. Ne nadarmo se říká, že jablko nepadá daleko od stromu" a jak se zdá tatíček s mamičkou svého Karlíčka naučili jak správně manipulovat lidi, nakontaktovali Karlíčka na správné lidi a ejle je tu ten "spasitel", s teplem v duši, co podporuje pluralitu názorů, ale pouze jeho, co nabádá lidi až k jehovo chování, každý má podle něj předávat pozitivní evoluci a on v čase, kdy se bude každý onanovat tou pozitivní evolucí, tak může dokázat toho, že využije své podporovatele a nástupu něčeho, co ani nechci domejšlet. Janeček opravdu není ten co má lék na současnou krizi, jelikož právě jeho obchody z derivaty jsou hlavní příčinou současné krize, jeho a jemu podobní, kteří obchodují se vzduchem, kteří vydělávají miliardy, ale nic po nich nezůstane, žádný produkt prostě nic, krom virtuálních proinvestovaných miliard z potu lidí, kteří mu jeho bohatství vydřeli. Obchody z deriváty jsou legální podvod a parazitovaní na lidské práci, která je díky podobným ctěným" obchodníku mnohdy mizerně ohodnocena, aby se firma díky nájezdů parazitu jako Janeček ubránili!
Janeček a jeho manipulace se slovíčky, pozitivní, každý to má v sobě, lidská síla, teplo v duši, já mám řešení, já vymyslel novou ústavu, každý se na sebe usmívejte atd... Pouze trapná Kubelková, která zřejmě neměla do čeho píchnou se nechala Janečkem uplatit, jelikož co předvedla jako moderátorka v lucerně byl trapas sice pěkné, ale velice hloupé nanky. V obsazení bylo jasně vidět, že lidé kteří seděli po boku Janečka jsou vyškolení "jehovisti"

280165

7.12.2012 3:55

Janeček - předskokan

levita 94.?.?.?

S tím souhlasím. A od doby, kdy došlo k setkání Janečka s Rathem ve vězení ve věci kauce (korupčník žádá o kauci protikorupční nadaci!!!) mě neopouští dojem ve stylu : Rath na hrad! Po zatčení Ratha, na kterého se, samozřejmě!, nic nenašlo, dokonce odposlechy o "cinkajících zlatých, kulaťoučkých" vypadají, jako by Rath o všem od začátku věděl a jen hrál stejnou roli, jako kdysi Havel, pak jeho věta "Rathem to začalo, Rathem to skončí", se také jeví jako výmluvná. Pořád mi není jasné, o čem si ti dva ve vězení povídali, ale když si člověk počte, jak Rath miluje Izrael (včetně jeho advokátů, obzvláště Černého)a jaký je to přítel Ameriky a všech židovských akcí v USA a v neposlední řadě, že je to jediný politik, kterého po Havlovi přijal král Saudské Arábie.... V době zatčení Ratha se náš knížepán i Janeček vyjadřují stejnými slovy : "Ledy se pohnuly, ledy se prolomily", kníže navíc dodává: "Doufám, že panu hejtmanovi se nic neprokáže....", ó, jaký to vizionář!- http://domaci.eurozpravy.cz/zivot/49429-schwarzenberg-zatceni-ratha-je-symbolem-ze-se-z-ceska-stava-evropska-zeme/
Další odkazy:
http://www.novinky.cz/zahranicni/76636-rath-jednal-se-saudskym-kralem-o-spolupraci.html
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1811-rosada-s-davidem-r-velka-hra-o-hrad-pokracuje.aspx
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/kauza-rath/zlata-lod-izrael-ukryt-pro-ratha-a-jeho-miliony_241167.html
A že se tak najednou tlačí na Klause ze všech stran, ať podepíše EU, a Ratha, neviňátko, propustili...
A on ten nový přítel Janečka, ten žito 44 hlásá, že dostane Krále na hrad, sice říká Karla, no, ale nebyl snad král David pro některé králem největším a pro některé jediným možným?

280175

7.12.2012 9:07

Pozitivní (r)evoluce

kalik 193.?.?.?

Na Jenečkovo "šou" jsem osobně nebyl, ač jsem jednu chvíli myslel, že se na něj půjdu podívat. Nakonec jsem usoudil, že by to bylo zbytečně promarněných několik hodin života. Kouknul jsem na záznam vystoupení v Lucerně a zjistil jsem, že jsem udělal jen dobře, že jsem tam nešel. Janeček byl divně topornej, stejně tak moderátoři, kteří se snažili, co to šlo, aby z Janečka vykouzlili "Ježíše". Okolo nového volebního systému nic konkrétně nevysvětlil, nevysvětlil, jak to má fungovat, aby se tam nedostali ti zlojedi. Jeho proklamace byly jen prázdná zvolání a jeho přesvědčování, že je to snad každému jasné, že je to logické, matematicky dokonalé apod. se ukázaly jako prázdná slova. Zesměšňování diskutujících, pokud poukázali na skutečné problémy, cenzura na netu a ona arogance je pro mě jasnou známkou, že Janeček není tím, za koho se vydává. Nevěřím mu ani to, že je to matematik, natož geniální, jak se ho snažili moderátoři presentovat. Vychválen moderátory byl velmi, ale bylo vidět, že ani oni tomu snad nevěří. Bylo to zvláštně toporné, neautentické. Samotný pan Janeček na mě působil jako puberťák (nedospělý, nemoudrý), šarm žádnej, slovní projev spíše nepříjemnej. Pozvaná maminka na pódium byla jasná manipulace. Hosty bych hodnotil spíše kladně, ale asi nevěděli, do čeho jsou a kdo to je Janeček. Tak to na mě působilo.

280180

7.12.2012 9:28

Prosím vás,

Bekota 217.?.?.?

už tu toho rouhání nechte, nebo na nás Bůh Janeček sešle strašlivého Žida Daniela Landaua.

280184

7.12.2012 17:23

Janečkova šou

Lin 85.?.?.?

Díky, pane Zelenka, že jste vydržel tuhle "masovou diskusi" a byl jste ochotný se o dojmy podělit. Podle letmého zkouknutí videa to bylo všechno možné - jen ne diskuse. Arogantní překupník Janeček se vydává za "slušného člověka" a ovce, hecované "celebritami" k tomu spokojeně bečí. Janečkova ideologie nějakého nového volebního systému je omyl už jen z toho důvodu, že předpokládá "slušné lidi". Tak... Prosím, vy, co chodíte k volbám, volili jste někdy zcela úmyslně nějaké "zlojedy" ? Nevím, nechodím tam, ale předpokládám, že volit "zlojedy" a těšit se na zhoršení životních podmínek může jen masochista. Předpokládám, že každý volil ty, o kterých si MYSLEL, že jsou slušní. No - a výsledek své volby znáte... Další bod je tvrzení, že "nejsme politická strana, chceme jen rozpoutat diskusi" . Nevím, ale žila jsem v domění, že zrovna volební systém je součást politické sféry. Diskusi v Lucerně žádnou nepřipustili, až na dětinské předvádění se samotného "gurua" Janečka. Ten si z mého hlediska dal svými "odpověďmi" sám červenou kartu, protože prokázal, že vlastně nerozumí vůbec ničemu, o nějakém světonázoru raději nemluvím. Co vlastně celý ten ansámbl myslí těmi "slušnými lidmi" - to spolehlivě objasnil ten "přísedící" pán (čas zhruba 2 hod.) . Nevím, zdá se, že jde o nějakou snahu (ty zangažované celebrity jsou varovným znamením) protlačit k moci prapodivné lidi. Sociopat VŽDY působí dojmem slušného člověka a dokud s ním nemáte co do činění, nepoznáte, co je to zač. Nevím, proč se mi vybavila zrovna tahle písnička... [oči v sloup]

280208

7.3.2013 14:31

Celospolečenská diskuse

Jana Bílá 217.?.?.?

Je zajímavé, že na stránkách sdružení Pozitivní evoluce ani na osobní stránce Karla Janečka není prostor pro diskusní příspěvky.....

285979

7.3.2013 15:46

RE: Celospolečenská diskuse

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 285979

Dobrý postřeh. Ano, to je typické. Budete-li se v budoucnu chtít vyjadřovat dejme tomu k politice ODS, budete muset být členem této partaje; nebo jednodušeji - chcete-li tepat politiku, musíte v ní být členem. Na jiné názory nebude brán zřetel.

Koneckonců v jednom určitém případě už to tak v globálním měřítku funguje. Chceš-li řešit Izáka, musíš být přinejmenším rabínem. Jakákoli nezávislá kritika je hned ostrakizována a podezřelá, případně rovnou anti-...

285982

Příspěvků: 58

06.12. 07:27 jjj  Janeček
09.12. 20:49 CCx  RE: Janeček
06.12. 07:30  frankfurtska skola
06.12. 07:30 hestroy  Janeček? Proradný šmejd
06.12. 09:47 Oracle  RE: Janeček? Proradný šmejd-Keby len to!
06.12. 12:06 steve  RE: Janeček? Proradný šmejd
06.12. 14:35 mtk  RE: Janeček? Proradný šmejd
06.12. 08:01 L.C.  Když se tak koukám
06.12. 10:25 Meg  evoluce ?
06.12. 11:42 Orava  Probuďte se Meg, to je fakt.
06.12. 15:34 kubrt2  RE: Probuďte se Meg, to je fakt.
06.12. 15:48 ppppp  RE: Probuďte se Meg, to je fakt.
06.12. 15:49  RE: Probuďte se Meg, to je fakt.
06.12. 16:57 Úplný debil  RE: Probuďte se Meg, to je fakt.
06.12. 17:56  RE: Probuďte se Meg, to je fakt.
07.12. 00:10  RE: Probuďte se Meg, to je fakt.
11.12. 07:05 rIKI  RE: evoluce ?
06.12. 11:06 slak  ajn,cvaj,draj krávrel nese čaj
06.12. 12:11 MoUdrostrak  Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 12:24  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 13:32 osa x  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 13:57  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 13:57 Oracle  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
07.12. 09:09 L.C.  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 14:04 AlA777  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 14:27 martas300  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 17:03 dub  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 17:36 Vojta49  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 17:52 dub  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 18:56 Vopice  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
07.12. 00:35 Vojta49  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
07.12. 13:35 martas300  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
07.12. 16:52 dub  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
08.12. 00:15 martas300  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
08.12. 16:18 dub  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
08.12. 16:43 dub  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
08.12. 18:54 quelpç  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
08.12. 20:04 martas300  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
09.12. 20:30 quelpç  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
10.12. 01:02 Oracle  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
10.12. 02:05 quelpç  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 17:08 Úplný debil  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
07.12. 22:03 aristokrat  RE: Nechápu pivní Pepíky a lídlující Mařen/ky
06.12. 13:00 JanM  Evoluce je bez znamenek
06.12. 21:26 karel 4u  RE: Evoluce je bez znamenek
06.12. 14:13 martas300  Landa
06.12. 15:24 Anonym  RE: Landa
06.12. 16:57 mtk  RE: Landa
07.12. 22:06 aristokrat  RE: Landa
09.12. 15:55 mtk  RE: Landa
06.12. 17:13 quelpç  RE: Landa
06.12. 23:37 Dáwúd Marduka  Není pochyb
07.12. 03:55 levita  Janeček - předskokan
07.12. 09:07 kalik  Pozitivní (r)evoluce
07.12. 09:28 Bekota  Prosím vás,
07.12. 17:23 Lin  Janečkova šou
07.03. 14:31 Jana Bílá  Celospolečenská diskuse
07.03. 15:46 Andrew Siddur  RE: Celospolečenská diskuse

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 950