Diskuze k článku

Proč nová válka proti Gaze?

Příspěvků 34

20.11.2012 1:26

Ako to v Gaze začalo tento rok: 13.08.2012

sxg 178.?.?.?

Na záver bývalý šéf spravodajskej služby "Mossad" Dany Jatom dodal, že je dosť možné, že kvôli bezpečnosti Izraelčanov bude nutné zničiť časť Libanonu a Gazy.
http://www.zkracovatko.cz/pWYjnD

279367

20.11.2012 3:29

Vymluvny obrazek situace,jez mnoha lidem unika ve sve podstate.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vložený obrázek
Samozrejme ,ze nezidovsky svet neni zidovskymi zdelovacimi prostredky informovan,naopak israelsky-zidovsky tisk informuje pravdive ,jak provedli vrazdu hamazskeho predstavitele ,jez jednal o miru,krestansky tisk ani nemuknul,nebot neni krestanskym tiskem,komu se to nelibi,at navstivi "Rupert Murdoch sounds of about "Jewish -ownwd press,Can the Times please axplain what he meant by that?
Zde,uz opetne vladnouci murdoch usel procesu ,kde spehoval ruzne lidi a vedl kampan proti "krestanum" ze strany zidovstva ,jak Konrad Black,Maxwel,Alan Bond,Cameron a jini, vsichni ze stejneho hnizda pln ekontrolujici nezidovsky svet.
Nakonec,vice jak stovku narizeni z rady Spojenych Narodu,jez dosly otisknuti na toaletni papir a jsou v roli na vsech israelskych zachodech,se to neda jinak nazvat,Israel-zidovstvo je takove,jak jim to nezidovsky svet dovoli,aby takovy byli,proto rabin vola po vyvrazdeni vseho nezidovskeho,volaji po geneticke bombe az ruznych vlivnych mist krestansky vlad volaji po redukci obyvatelstva na teto planete,ovsem,ne redukci zidovstva,ktere naopak pribude v novem ,velkem Israelu,jez bud evsude tam,kde se naleza olej a plyn,coz jim zkorumplovani politici nezidovskych statu umozni,nebo,lepe,statu,kde u vlady jsou zide s krycimi jmeny krestanu.
Co rici o zidovskem sluhovi,ktery co by svedsky president vola pro mezinarodnim holocaustovem dnu,dostat holocaust do vsech krestanskych-nezidovskych ucebnic,rozumi se ne palestinsky holocaust,nebo ukrajinsky,natoz rusky holocaust a nebo zidovsky komunismus s milionama obeti,takovy holocaust se nikdy neustanovy.Ackoliv:Israeli minister vows Palestinian"holocaust".Treba takovy NOvy Zealand:Jewish community call for kompulsory Holocaust Studies.Kompulsory,nucene,povinne,co takhle zide v Israelu se ucit o holocaustu Ukrajincu?
Nakonec ,politiku dvoji tvare se projevila v BBC rozhovoru hief Rabbi" jez rekl do mokrofonu a mirovych umyslech a zapomelo se vypnout mikrofon a tady dodal ,neco uplne jineho,to,ze za operace proti Gaze muze Iran!!!

279368

20.11.2012 4:40

Israel drzi Jihadisty na uzde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Israel drzi Jihadisty na uzde a nebyt Israele ,tak uz muslimani utoci opet na Viden a Prahu

279369

20.11.2012 11:44

RE: Israel drzi Jihadisty na uzde

steve 174.?.?.?

Reakce na 279369

..na Viden a Prahu ..
-----------------
.. taky na Belehrad !, .. a na-Chod. Mamlase. [chechtot]

279377

20.11.2012 22:14

RE: Israel drzi Jihadisty na uzde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 279377

Steve, necuduj sa tomu Mamlasovi. Pozri na komentare v mainstreamovych srackometoch a tam icikovia klikaju ako o zivot.
Uz to infiltrovali aj tuna, kua [oči v sloup]

279395

20.11.2012 16:24

RE: Israel drzi Jihadisty na uzde

pilgrimdou 94.?.?.?

Reakce na 279369

Jedna vec sú vraždy ľudí a druhá je celé to pozadie konfliktu. Jeden zaujímavý vysvetľujúci názor je napr. tu:

http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/5319-palestina-jedine-judenfrei-.aspx

Príde mi to ako keď sa slepci pri zisťovaní čo je slon, hádali a každý tvrdil, že slon je práve to miesto, ktoré ten ktorý práve skúmal, noha, chobot, ucho...
Kto z nás môže tvrdiť, že reálie Blízkeho Východu pozná natoľko, že môže tvrdiť: je to tak a tak a inak byť nemôže?
Podotýkam, že sa nestaviam na ani jednu stranu, len sa pýtam, či si môžeme dovoliť jednoznačne posúdiť vinu a nevinu, alebo hodnotíme len na základe predpokladov a domienok, prípadne osobných sympatií-antipatií?

Veď nejde o nič, "len" o vraždenie, ktoré nás ako druh sprevádza minimálne posledných, ako tak zdokumentovaných 2000 rokov. Východiská sa hľadajú neustále a konflikty veselo frčia ďalej.
Sú takí čo tvrdia, že svoj podiel viny nesie ako útočník tak obeť!
Sme my všetci útočníci alebo obete?

279381

21.11.2012 4:36

RE: Israel drzi Jihadisty na uzde

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 279369

Myslim,ze pro Vas prehled a konecne rozhodnuti-prohlaseni,bybylo dobre si neco precist,kdo,je kdo?
Zidovska-chazarska spisovatelka Jindra Viezelova jinak jmenem ROSENBAUMOVA ,napsala knihu,"Posledni Chazari z Podkarpatske rusi".ISBN 80-86207-45-5 vydane v roce 2002.
Dale pokud ctete anglicky ,tak z encyklopedie;CHAZARS - JewishEncyclopedia.com
The kingdom of the Chazars was firmly established in most of South Russia long before the foundation of the Russian monarchy by the ...
www.jewishencyclopedia.com/articles/4279-chazars

Zde se dozvite puvod techto krveziznivych mongolsko-tureckych hord,takze si udelate predstavu,kdo byl pri oblehani Vidne nakonec polskym a ceskym kralem porazen,mozna,ze tam zadne muslimy nenajdete.Chazarove se odjakziva venovali vybojum proti sousednim zemim,turecko-mongolske hordy chteli pokorit celou Evropu.
Pozdeji Chazarove prijmuli zidovske nabozenstvi a stali se zidy,dnesnimi Askenazi, jez mluvili jidis a nikdy Palestina nebyla jejich domovem,dnes,tak zvany krestansky svet ve sve omezenosti ,se svymi historiky a politiky podporuji tuto historickou lez,jejic nasledkem je utrpeni domacich semitu-Palestincu,jez maji v krvy vice semitismu,nez nejvetsi Chazarsky rabin.Proste,tisickrate opakovan alez se musi stat pravdou,kdo z politiku by rekl " zidum",ze zide nejsou zidy,ale ,Chazari.Nakonec i bible rika,Ty rikas ,zes zid ,ale ty jim nejses-znova,kdo z katolicke,protestanske a nebo jine viry ,by mel odvahu opakovat tuto vetu z bible,o niz prohlasuji,ze je svatou knihou krestanstva,kterou nectou celou,aby ,neprisliou nectou celou,aby neprisli o "teple mistecko"!
Proof The Jews Are Not Israelites
The kingdom of the Chazars was firmly established in most of south Russia long before the foundation of the Russian monarchy by the ...
www.stormfront.org/posterity/13texan/proof.html
Dnesnich 95% Israelcu jsou potomky mongolsko-tureckych hord,jenom 5% smesy jsou staro-iracane hovorici staro iracinou,hebrejsky se naucili,tak zvani zide velmi pozde na navrch Herze.
Nakonec:Hitler - Founder of Israel -1933 The Transfer Agreement zionists ...
www.youtube.com/watch?v=pHFmvDYm320
Jun 6, 2011 ... Nazi und Sionisten haben zusammen gearbeitet um Israel auferstehen ... Was die radikalen Zionisten von den Nazis erwarteten war, dafür zu ...

279406

22.11.2012 12:52

RE: Israel drzi Jihadisty na uzde

Nikdo 204.?.?.?

Reakce na 279406

Kde v Bibli je ta pasáž: "Ty rikas ,zes zid ,ale ty jim nejses"? Nemluvě o tom, že ta věta je nic neříkající. Mám obavu, že tu plácáte hovadiny, pak je bezostyšně prokládáte obecně známými fakty až vznikne nepoživatelný guláš.

"Nejproradnějším způsobem, jak něco poškodit, je bránit to úmyslně chybnými argumenty." F. Nietzsche

279464

23.11.2012 5:57

RE: Israel drzi Jihadisty na uzde

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 279464

Zjeveni S.Jana 2-9
Vim o skutcich tvych i o souzeni a chudobe,(ale bohaty jsi) i o rouhani tech,kteriz se pravi byti Zide,a nejsou,ale zber satanova.
Zjeveni S. Jana,2,3,4-(Aj davamt z zberi satanovy ,ty,kteriz se pravi byti Zide a nejsou,ale klamaji.
Vybral jste si za priklad opravdu dobre.

Nejproradnějším způsobem, jak něco poškodit, je bránit to úmyslně chybnými argumenty." F. Nietzsche

Co, takhle prohlaseni od jinych zidu,znalych zidovstva;*

Our god is Lucifer
(The Hidden Tyranny - Harold Wallace Rosenthal interview)
The premeditated killing of human beings by another, save in self defense, is murder, a crime against Christianity, morality, humanity, and civilization, and this applies with greatest guilt to the wholesale slaughter by one nation of the people of another who have not attacked or harmed them.
After this illegal, secret plot was negotiated, Roosevelt, the Jews and the war-mongers of this country, of England and France sought to overthrow the Chamberlain government and to replace it with the Jews Churchill, Eden, Hore-Belisha and Duff Cooper.
They plotted to get Bonnet out of the French Cabinet and to substitute the Jews Reynaud, Blum and Mandel.

279493

21.11.2012 10:43

RE: Israel drzi Jihadisty na uzde

Ovčák bezmozků 165.?.?.?

Reakce na 279369

Kdybys měl mozek, tak by tě třeba mohlo napadnout, kdo vyzbrojuje ty nejtvrdší muslimské diktatury (SA, Katar, atd.). Kdo ničí sekulární státy (Irák, Libye, Sýrie atd.) a nahrazuje je těmi nejhoršími islamistickými režimy. Kdo to asi je, ty bezmozku? Škoda, že na to nikdy nemůžeš přijít, nemáš čím.

279417

20.11.2012 8:31

Jako na kolotoči

Historik 109.?.?.?

Jak dlouho bylo toto území v držení Féničanů, Římanů, Turků, Britů a dost dlouho Křižáků, jak okupace dopadla a kolika statisicíci je tato země pohnojena lidskými mrtvolami... [překvapení]
Život je krátký, ale počkejme ještě pár desítek nebo set let a uvidíme, jak se tam situace vyvine. [bliji]

279373

20.11.2012 10:50

RE: Jako na kolotoči

abc 89.?.?.?

Reakce na 279373

Už to nebude otázka "pár desítek nebo set let", ale pár desítek týdnu nebo měsícu", čo sa dožijeme lepších časov. Aspoň podľa Wericha.[smích])))
Our Story In 2 Minutes
http://www.youtube.com/watch?v=MrqqD_Tsy4Q&feature=player_embedded

Jan Werich- Civilizace http://www.youtube.com/watch?v=CWivA-ZXcVQ

279376

20.11.2012 14:04

Je třeba srovnat se zemí celou Gazu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 177.?.?.?

Reakce na 279376

islamističtí rebelové vyhlásili v Sýrii svůj „stát“
http://www.literarky.cz/tereza-spencerova/12538-pimi-v-gaze-ve-tvrtek-a-islamistiti-rebelove-vyhlasili-v-syrii-svj-stat


syn Ariela Šarona Gilad navrhuje pro „Stát Gaza“ de facto konečné řešení: „Je třeba srovnat se zemí celé čtvrti v Gaze. Je třeba srovnat se zemí celou Gazu ZDE.“ Kdyby toto aktuálně na adresu Izraele prohlásil někdo z Hamasu, mediální dav by ho zlynčoval. Kopíruje snad Šaron junior starý izraelský sen o tom, že by všichni Palestinci měli zmizet ZDE?
http://www.blisty.cz/art/66180.html

279380

20.11.2012 21:15

Ať je izrael vypráská jednou provždy

we´ll see 89.?.?.?

Už mě nebaví číst články od levičáků jak je izrael špatný a pod. V dnešnim světě kde už skoro islám začíná ovladat většinu světa, mě příjde důležitější volit takovou stranu která podporuje to čemu říkáme civilizaci a tím nemyslím bomby vy humanisti nebo humanitarní bombardovaní, ale to všechno co máme kolem sebe každý den nikdo svás ani já si neumíme ani představit jak by to vypadalo kdyby neexistovala naše civilizace . Svět skočil ikdyž skrze války hodně daleko ,ale svět islámsky se zastavil někde ve středověku .
Říkáte že židé jsou stejní a že nám vladnou... Tak mi řekněte kde jsou nařízení tak jako např islám má sharia=žena je odpad kus věci,
nebo žádné jiné naboženství není vhodné nežli islám a pokud se nevzdáte tak vás přesvědčíme ... Ne opravdu nemám slov na to jak pořad neustále někdo chce házet špínu na Izrael je to žalostné vědět že je to náš poslední obranný BOD pro evropu před islámem jako takovým ,ikdyž naši levičáci a slaboši nebo odpadlíci s pravice nám v evropě islámu dopřeji dostatek .

279389

20.11.2012 21:34

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

dub 89.?.?.?

Reakce na 279389

a proč nám to sdělujete?
nás zase nebaví číst články a výplody dementů, chorých mozků a prodejných presstitutek, a přesto jsme těm sračkám vystavováni nepřetržitě ze všech stran dnes a denně.

vždyť vás nikdo nenutí to číst, tak proč tu brečíte a otravujete?

zajdetě si do ješivy, omlaťte hlavou stokrát zeď a budete zase spokojeně spát, ne? a následků otřesů na mozek se nebojte, vskutku nemáte čeho.

279391

21.11.2012 2:15

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Osel 89.?.?.?

Reakce na 279391

Ja si myslim, ze toto je DISKUSNY server, a nie sekta.

279402

21.11.2012 10:51

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Ovčák bezmozků 193.?.?.?

Reakce na 279402

Co tím chceš říct, súdruh? Že na diskusních serverech je možné bez obalu psát nacistické a rasistické lži? Vyzývat k nenávisti a šířit debilitu jako mor? S těmito fašouny je potřeba se vypořádat rychle a s odpovídající rétorikou. Rozhodně se s těmito nenávistnými idioty nedá diskutovat, ti už chtějí jen zabíjet. Stačí si přečíst nadpis toho příspěvku. Pokud máš chuť diskutovat se spodinou, jdi na Lehožumpu. Tam si "dobře" pokecáš. Kapišto?

279418

21.11.2012 12:17

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Osel 89.?.?.?

Reakce na 279418

Zdravim, sudruh. Precital som si Tvoj prispevok, a myslim, ze ho (po oprave drobnych stylistickych prehreskov) mozes rovno poslat do Rudeho prava. Zial, bojim sa, ze drobny problem je, ze i Rude pravo uz Tvoj slovnik nepouziva od 50tych rokov. Ale za pokus to stoji...[smích]

279419

21.11.2012 18:26

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

stefan 24.?.?.?

Reakce na 279418

...Pokud máš chuť diskutovat se spodinou, jdi na Lehožumpu. Tam si "dobře" pokecáš...
a pokud mas zaludecni potize, treba, ze ti trva dele se vyzvracet, tak "u zumparu", blijes ihned a dlouho [smích] [chechtot] [velký smích] [bliji]

279432

20.11.2012 21:35

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

steve 174.?.?.?

Reakce na 279389

..poslední obranný BOD !!!!!!!!! ...
-------
.. !!! BOZE MUJ !?, za co ???? [chechtot]

279392

20.11.2012 23:24

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 279389

keby si nemal tak zalostne primitivne uvazovanie, tak by ti mozno doslo, kto nam to sem do Europy tych moslimov neustale pusta proti voli. Mozno by Ti doslo, ze su to prave ti od Davidovej hviezdy, ktori zufalo potrebuju, aby ludia v tzv. zapadnom svete znenavideli moslimov a Izrael mal lahsiu cestu a vydlazdeny koberec k ich vyvrazdovaniu.

Ano a presne ten isty Izrael, ktory hlasa cistotu zidovskej krvi, nepripusta miesanie zidov s nezidmi, Europu kritizuje a ked sa nejaky stat brani imigracii, nazyvaju ho rasistami a xenofobmi.

Obrana proti moslimom je lahka. Staci ich sem nepustat! Ale poloz si otazku, preco tak skorumpovani uradnici cinia ked ich sem pustaju? Myslis ze to maju z vlastnej hlavy? Vsimni si kto najviac kraka a podporuje multikulti sracky a imigraciu. Same nastrcene zidovladky platene z USA a Izraela.

Ak si to myslis, tak nie si svojpravny.

279397

20.11.2012 23:56

RE: Izrel už provždy nikoho nevypráska...

abc 89.?.?.?

Reakce na 279397

Hra na všemocný Izrael alias Chazarstan skončila. Dtto skončila aj hra na jihadisty.[smích]))Do troch mesiacov následkom Keshovej výzvy zmení identitu aj OSN. Elitám totiž nič iného nezostáva. Kruté pre Izrael aj jihadistov, ale milostivé pre svet. Prichádza hodina skúšky pre každého!
http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/6440-aktua...

279398

21.11.2012 2:03

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

levita 94.?.?.?

Reakce na 279397

Doteď jsem si o multikulti myslela, že má posloužit hlavně k likvidaci křesťanství - že multikulti je vítanější, než křesťan, ale konečnou logiku mi to pořád nedávalo. Děkuji za váš příspěvek, no jo, dvě mouchy jednou ranou, dva se perou, třetí se směje! Teď už zapadá i to, že Brusel nebude mít vánoční strom kvůli muslimům a bruselané zuří...
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/203734-sviti...
že Izrael se obává ztrácení identity, když potomek-žid z Ameriky řekne, že slaví Vánoce a v zájmu udržovaní identity-vyvolenosti, je ve hře nový název Weinuka (vánoce plus chanuka):
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/155914-chanu...
a že na Slovensku se zakazují symboly svatozáře a kříže...
A Zuzka Roithová na půdě EU osvětluje náboženské symboly, nejhezčí je věta: nad náboženstvím bude vítězit právo, půjdou-li muslimové proti křesťanům, čeká je vězení, naopak totéž:
http://www.youtube.com/watch?v=TC056kqNSz4
Jak je možné, že mi to doteď nedošlo??!
Jdu se pomodlit a PS:
dnes i z jiného důvodu - už druhý den práškují Ostravsko, poprvé to vidím na vlastní oči, z modrého nebe (i přes naši inverzi bylo nebe modré!) z něj udělalo pět letadel šedočerný kotel, vybrala jsem video, kde v cca 8. minutě je vidět, jak to vypadalo, když skončili, ale není tam už vidět, jak to všechno pak splynulo v jednolitý poklop a ten je tady doteď (inverze jim pomáhá, nerozplyne se to tak rychle, kdoví, co dělají nad tím vším teď), video zde: http://www.youtube.com/watch?v=JUI6y0YgDKM

279401

21.11.2012 3:23

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 279401

Zlata pani, ci slecna. Ono to fakt nie je tazke. Po prve, je o tom napisanych niekolko knih, ktorych fakty nepustia a zaroven je to otazka logiky.

Dajme tomu, ze mali by ste za susedov nepriatelov. Chceli by ste sa ich zbavit, ale zaroven sa ini susedia nemaju k tomu, aby Vam s nimi pomohli, pretoze to nie je ich problem. Co by ste urobili? To je predsa lahke, treba ich postvat voci tym co s nimi nemaju problem a ked s nimi aj oni budu mat problem, bud Vam pomozu sa nepriatela zbavit, alebo ked sa ho zbavite sama, budu vam este tlieskat a nazyvat vas zachrancom. Toto je ta sionisticka taktika. Nenavidia Islam, pretoze im krizi plany s lichvou a potrebuju sa ho zbavit. Preto vytrvalo stvu moslimov proti gojimom a hlupi gojimovia to nevidia, pretoze su zdebilizovani propagandou. Sranda je, ze na tieto podobne praktiky jasne poukazal aj Orwell v diele 1984. A predsa su ludia hlupi a skacu neustale na ten isty spek.

V podstate dnes su v Europe hranice statov fakticky zrusene, cize prvy predpoklad pre zamerne zamorenie moslimov je splneny. Brusel je preplneny sionistami, takze o imigracii rozhoduju fakticky oni. Preco teda hlupi gojimovia nadavaju na moslimov, ked ich sem pusta niekto ini? Ak by ich nepustili, neboli by tu. To je velmi lahka matematika. Ak by to niekomu nevyhovovalo, naco by ich sem pustali, vsakze?

BTW:

http://goo.gl/u2WGr

http://goo.gl/cacXv

279404

21.11.2012 4:35

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Shinkansen 178.?.?.?

Reakce na 279404

Židovstvo nezaznamenalo náboženské spory v dejinách s islamom, keďže je jednoznačne ovplyvnený aj spotvoreným odkazom starého zákona.
Spoločne a stále bojovali proti kresťanstvu. Nerozlučne, pokým sionisti nezavelili na preniknutie do Palestíny, a vznikli potýčky.
Prisťahovalectvo do francúzska začalo pred vznikom Izraela, a teda odbremenenie hrozby pre Izrael nie je dôvodom, prečo doliezli do Paríža Alžírčania, keď boli nedeliteľnou súčasťou domovského francúzska.
Židia nepoštvali moslimských teroristov proti Európe, ako tvrdíš, aby si našiel nového vinníka, moslimovia sami, židia sami, moslimovia spolu so židmi, ale vždy ako nepriatelia kresťanstva, teda aj Európy, ak sú podľa treba kolonialistami židia v Palestíne, tak aj moslimovia v Európe. Kedže ty si protikresťan, tak vítaš každého teroristu v Európe.
Vina padá na židákov lebo doviezli moslimských teroristov, ale už nie na moslimov samotných. Židáci dovliekli moslimov, ktorých vnímaš ako nepriateľov židov, vyhnať ich nemieniš, ale keď už sa objavil nesúhlas s prisťahovalcami, tak hľadáš sústredene nového vinníka, dajakých sionistov, zrejme na rozdiel od antisionistov, ktorí určite prisťahovalcov nepozývajú.
Moslimovia, tí „antisionisti“, nikdy nenapomáhali kresťanskému odporu proti židovstvu, ani nekresťanskému hnutiu proti židom, podporujú socialistov a nenávidia Európu. Tí moslimovia rozlezení po Európe čo vrieskajú na „obranu“ gazy sú pridružení k socialistom, ktorí sú totálne požidovštení a protikresťanskí. Bľabocú o antisemitizme, len pridávajú nové zatykače pre islamofóbiu.
Ty môžeš podporiť moslimských teroristov, ale moslimovia nikdy nie teba, pokým isteže spolu s nimi nebudeš ničiť ešte sa niekde vynárajúce kresťanské hodnoty v Európe. Židáci, moslimovia, aj protikresťania sú votrelci v Európe.
Židia nemajú prečo vyučovať o nenávisti voči satanskému islamu, ten bol živý od počiatku a výlučne kresťanská záležitosť, všetci odpadlíci od kresťanstva a heréz sa ihneď stávali kamarátmi islamu a židov. A tie táraniny o úrokoch myslíš vážne? Kto ti káže požičiavať si prachy na radovánky? Ty by si najradšej neplatil vôbec nič.
Ak by židia gójov ako si ty štvali proti moslimom, tak jedine pre Palestínu. Uveď jediný iný príklad sporov islamu a židov mimo hranice gazy? Takých niet. Sionisti presvedčili gójov ako si ty, aby si sa bratal s moslimami, aby si sa ovíjal okolo „protivníkov“ židov, bol na jednej lodi s tými, čo sú bábkami židovstva, je úplne ľahostajné či ťa zabijú sionisti rukou moslimov, alebo moslimovia z ich vlastných pohnútok. Práve o tom písal Rothkranz.
Hranice štátov sú zrušené, ale pred 100 rokmi nijaké ani neboli, mohol si kráčať kam si len chcel.

279405

21.11.2012 5:15

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Shinkansen 178.?.?.?

Reakce na 279397

Kedy si ty objavil protiicikovanie? Kedy si povedal prvú vetu proti Izraelu? A tiež jej zdôvodnenie. Kedy si vôbec narazil na prisťahovalcov vo Francúzsku?
To už nie je únosné sledovať útoky „proti“ Izraelu. Prácička mossadníkov v postupe. Ako čo najúspešnejšie zmátožiť gójov vo svoj prospech? Podsunúť im „spojenca“. Prečo by zisťovali kto všetko sa podieľal, akí jednotlivci, aké spolky na pozvaní a za akým účelom využitia, a tiež na ich obhajobe a strážení. Vraj to bol Izrael a dokonca proti želaniu obyvateľov, židovské médiá asi umlčali ich nevôľu. Ten Izrael čo zabíja a pre spory v Európe bude môcť pokračovať. Tí čo nevrlými na moslimských teroristov vlastne napomáhajú novému vraždeniu v Izraeli.
Ak by aj to bolo pravdou, zametajte pred vlastným prahom a balvany z vlastného oka vytiahnite, až potom mudrujte o Izraeli a nimi predhadzovaných bludoch o rasovej čistote v Izraeli. V Izraeli sú mnohí židmi podľa náboženských zvyklostí ich sekty, po otcovi príslušník kalvínskeho národa, po matke židovského národa lebo úplnou náhodou niekto z jej vzdialeného príbuzenstva sa raz za život dotackal do satanovej synagógy, a podľa náboženského zákona kvôli matke práve židovského národa. Podľa niektorých náboženstvo je rasou a teda falašovia sú židia, aj číňania sú židia, árijci tiež židia. To miešanie súvisí s arabmi, myslia sa moslimovia, teda náboženské miešanie, nie o krvi, bijú sa 2 rôzne náboženstvá, ktoré by mohli v dieťati vyvolať zmätok, tak učenie rabínov použili sionisti na vymyslenie národa. Veľmi základné znalosti.
Netreba náročné operácie, stačí ak gójovia papagájujú židovské klamstvá, aj bez výcviku.

279407

20.11.2012 23:57

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 279389

No, uvidime, jak mas v popisu. Kazdopadne, rozumny clovek vidi jiz davno. Manipulace Izraele dnes pusobi pouze pro tu nejtupejsi cast populace. A dari se jim oblbovat zapad cim dal min. Jednou ty sracky vyplavou, vse kdo a co za nimi stoji a hlavne z jakeho duvodu. Pote uvidime.

279399

21.11.2012 5:27

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Shinkansen 178.?.?.?

Reakce na 279399

O tej manipulácii, keď Izrael rukou vedie najtupšiu časť je pravda, ale ty sa mýliš prekérne, ak nesprávnych do tej časti zasunieš. Myslíš odpudivé orgie nad holou kosťou, večnými nárekmi a ublíženectvom, stotožňovanie Hebrejov so židmi, prípravu stavby Šalamúnovho chrámu? Alebo zrážky s islamom? Miestne bitkičky o úrodu tvrdohlavcov? Čo je to klamstvo Izraela, podľa poznania ktorého ty delíš zástupy na tupcov a osvietených?

279408

21.11.2012 1:30

RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 279389

Země islámu jsou poslední šancí demokracie, protože kde má žena volební právo, končí s prezidenty a premiéry jako Klaus...

279400

20.11.2012 21:54

Kanada podporuje Izrael ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Pane Stwora vy zijete v Kanade a nebo jste tam dlouho zil. Vite o tom, ze vase zeme podporuje Izrael v tom bonbardovani [pláč]
Proc se proti tomu nepostavite [zmaten]

279394

21.11.2012 2:23

RE: Kanada podporuje Izrael ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 279394

Vy také žijete v Kanadě. Proč se proti tomu nepostavíte? [zmaten]

279403

22.11.2012 1:42

Diplomacie,hra se slovicky s velkymi nasledky pro Palestinsky lid.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vložený obrázek
Israel ve sve podstate,na zaklade mnoha resoluci OSN a nebo UN,uznava jedine silu,veskera diplomaticka jednani,vzdy byla neplodna,nebot Israel s konekci na Talmud,neuznava goymske dohody,coz ma zakotvene ve svem,tak zvanem nabozenstvi.Zde,prakticky jde o uzakoneni,uznani prava na uloupene uzemi od Palestincu,zde je zasadni chyba,kdysi Velke britanie ,uz nevlastnila Palestinu,ale"prodala ji,tak zvanym, zidum,coz je klasicka ukazka diplomaticke zrady,jez ve sve podstate podporuje lez,klam,podvod,kriminalitu a Britanie je za Palestinu v ramci mandatu,ktery ji byl sveren plne zotpovedna ,tak,jak Francie ,jez umoznila Israelu budovat atomovou mocnost v teto oblasti.
Zcela jednoduse vysvetleni" Budes bydlet v dume,jez jsi nestavel,jist ovoce ze stromu,jez jsi nesazel" je obrazkem zlodeje,jez se vloupal do vaseho domu a obsadil jeho podstatnou cast nasilim a ted chce uznani,ze je pravoplatnym majetnikem a navic,proti vasemu stezovani,chce mit pravni narok na svuj lup,chce uznat,ze ma pravo obhajovat a dostat uznani na "obranu" sveho majetku se simpatiemi,ze kdysi udajne stradal v tak zvanem holocaustu,ackoliv nikdo se nezabyva tim,ze by Israel mel platit take za jeho holocaust vuci palestinskemu lidu,za nepravem nabyty majetek,za straty na zivotech,za emigraci statisicu Palestincu,jez jsou po desitky roku bez domova.Israel ani nebyl souzen za vrazdu-popravu, egypskych vojaku a mnohe jine az po lod SS Liberty.Israel neuznava mezinarodni prava,zenevske dohody,nikdy nemel kontrolu sve atomove elektrarny a skladu niklearnich bomb,nikdy nepodepsal zadnou dohodu kontroli nuklearnich zbrani,jen,pozaduje hloupe politiky,aby schvalili vse,co Israel pozaduje a ovsem svetovy-zidovsky tisk k tomu nemlci,ktery je plne soucasti teto politiky na Velky Israel,kde bajny Mojzis hlavne prohlasil za svatou zem veskera uzemi,kde je olej.
Kuriositou je i to,ze rabini podali zalobu na Pana Boha,za to,co musel sebevyvoleny narod na tomtosvete vytrpet,kdyz nekdo neskace,jak oni piskaji.

279447

23.11.2012 8:06

Špatné závěry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Vše je jinak. V této chvíli všichni dělají něco jinak, než má vypadat. To je celé. Izrael ve skutečnosti tajně komunikuje s Íránem i Sýrií. Indícií na to můžete získat dost. Loutkovodičem v pozadí jsou USA. Ty nutí, ač prohlašují opak Izrael k útoku na Írán. A všichni donucení předstírají, že hrají americkou kartu a tajně se snaží to podkopávat. Nic jiného jim nezbývá. Ten bezpilotní letoun či rakety Fajr 5 při selháni Iron Dome mají jen dát Izraeli další kličkovací argument. Nikdo v Izraeli nestojí o islámistickou smyčku, kterou USA kolem Izraele motají.
Vy jste si i v našich médiích nevšimli něčeho co bylo 23 let zcela nemožné?
ČT dala v příspěvku slyšet slova palestinských představitelů, za kterými byly fotografie zabitých palestinských dětí a mluvili o masakru a terorismu Izrale. To je něco, co my víme ale média nikdy takhle nemluvila. Vám není ta změna podezřelá? Naše média vždy mluví, tak jak chce Amerika. Do teď se nesmělo slovo Izrael používat se slovem Masakr. A to tu chce někdo věřit, že Izral ovládá USA? To je směšné. USA stojí v pozadí všeho a buď donutí Izrael donutit k útoku an Írán a nebo tu vznikne chálífát od Maroka po Indonésii včetně uznané Palestiny a bude jak po Izrali, tak časem i po křesťanské Evropě. Dobré ráno.

279495

8.4.2016 18:27

RE: Špatné závěry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 279495

[b[i]]Možná máš pravdu. U Izraele potažmo Mosadu nikdy nikdo neví. Jestli ty tvrdíš že "Víš", jsi jen upocený kecálek.
Ale, možná máš pravdu. Je totiž velice dobře možná i tato varianta.
Izreal má nepřátele všude, nijak se tím netají, žádná země mimo Izraele samotného, nikdy nebyla, nebude a není skutečným přítelem Izraele!
To že se obecně tvrdí pravý opak.....nikoho s mozkem neošálí.
A nikdy nikoho za skutečného přítele Izrael ani nepřijme. Proto se nabízí možnost, že Izrael sám, pobídl své odvěké nepřátele araby proti svým dalším nepřátelům Nemcům a jiným zemím.
Když se dva perou... třetí si mne ruce.
A USA?! Máte představu kolik židů žije v Americe?!
Takže proč ne?! Nadiktujeme s pomocí USA celému "západnímu" světu jak se má chovat, myslet a "milovat své bližné"
Pak když už to budou mít lidé pod kůží, popíchneme za vydatné tiché podpory arabáky proti Europě.
A když se to nakonec semele, což se nejspíše stane, v tichosti si rozdělíme co zbylo a když se zadaří, s velkou slávou osvobodíme ty zbytky národů a budeme jim konečně blahosklonně vládnout.
Kdyby se náhodou něco podělalo, což je velice nepravděpodobné, uděláme ze spojenectví USA-Izrael poslední výspu Západního "civilizovaného" světa, Ukryjeme pod své ochranné perutě tu stranu která bude v tu chvíli nejvýhodnější a učiníme průtrž tomu "zvěrstvu".
Posléze si opět rozdělíme kořist a Tradááá, Nový světový řád může konečně začít.

347519

Příspěvků: 34

20.11. 01:26 sxg  Ako to v Gaze začalo tento rok: 13.08.2012
20.11. 03:29 Robert Nohejl  Vymluvny obrazek situace,jez mnoha lidem unika ve sve podstate.
20.11. 04:40  Israel drzi Jihadisty na uzde
20.11. 11:44 steve  RE: Israel drzi Jihadisty na uzde
20.11. 22:14  RE: Israel drzi Jihadisty na uzde
20.11. 16:24 pilgrimdou  RE: Israel drzi Jihadisty na uzde
21.11. 04:36 Robert Nohejl  RE: Israel drzi Jihadisty na uzde
22.11. 12:52 Nikdo  RE: Israel drzi Jihadisty na uzde
23.11. 05:57 Robert Nohejl  RE: Israel drzi Jihadisty na uzde
21.11. 10:43 Ovčák bezmozků  RE: Israel drzi Jihadisty na uzde
20.11. 08:31 Historik  Jako na kolotoči
20.11. 10:50 abc  RE: Jako na kolotoči
20.11. 14:04  Je třeba srovnat se zemí celou Gazu
20.11. 21:15 we´ll see  Ať je izrael vypráská jednou provždy
20.11. 21:34 dub  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
21.11. 02:15 Osel  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
21.11. 10:51 Ovčák bezmozků  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
21.11. 12:17 Osel  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
21.11. 18:26 stefan  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
20.11. 21:35 steve  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
20.11. 23:24 Peptalkin  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
20.11. 23:56 abc  RE: Izrel už provždy nikoho nevypráska...
21.11. 02:03 levita  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
21.11. 03:23 Peptalkin  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
21.11. 04:35 Shinkansen  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
21.11. 05:15 Shinkansen  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
20.11. 23:57  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
21.11. 05:27 Shinkansen  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
21.11. 01:30  RE: Ať je izrael vypráská jednou provždy
20.11. 21:54  Kanada podporuje Izrael ...
21.11. 02:23 Vladimír Stwora  RE: Kanada podporuje Izrael ...
22.11. 01:42 Robert Nohejl  Diplomacie,hra se slovicky s velkymi nasledky pro Palestinsky lid.
23.11. 08:06  Špatné závěry
08.04. 18:27  RE: Špatné závěry

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 2

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 6

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 6

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,49 Kč
Euro
27,55 Kč
Libra
31,35 Kč
Kanadský dolar
18,04 Kč
Australský dolar
15,54 Kč
Švýcarský frank
26,10 Kč
100 japonských jenů
23,37 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 007,72 Kč
1 unce stříbra
376,16 Kč
Bitcoin
182 142,48 Kč

Poslední aktualizace: 6.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 822