Diskuze k článku

Německé zlato a USA

Příspěvků 59

12.11.2012 5:09

To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jakmile se zide dozvedi,ze Nemci maji zlato,takto verejne,tak deti jiz odskodnenych rodicu,nekteri na nemecke penzi,ovsem, okamzite budou chtit odskodneni take a jejich deti take,vsichni budou stale trpet az do tretiho kolena,ale, mozna ne konecnemu psychickemu problemu holocaustu,jez je neznicitelny ve sve podstate i kdyz datum 24 dubna 1933 nikomu dnes uz nic nerika.To,ze si Nemci pred valkou vedli hospodrasky velmi dobre az tak dobre ,ze v Londyne a jinde z toho nemohli klidne spat.Pokud precteme knihu,jejiz prodej sel opetne na ucet odskodnenych,tak,Hitler chtel za dvanact roku zcela zmodernisovat Berlin,coz,urcite nepocital s nejakou valkou,to vsak Speer nemohl napsat,otevrene, a marka byla pevnou menou ve svete i kdyz nebyla na vydriduskem zlatem podklade,coz mnohym neslo do hlavy.Takze,pokud se Nemcum bude darit dobre,tak na sebe zase privolaji nestesti a mozna,ze se stanou obektem vysetrovani,odkud pochazi to veskere zlato,zda, presun zlata by se nemel udelat pres Israel.Doufejme,ze to zlato bylo bezpecne ulozeno v Rotschildovych bankach,jakozto i zlato ruskeho cara.
Dalo by se doslova rici,ze Nemcum pujde ted o krk,myslim,ze to Nemcum jen tak lehce neprojde.

278914

12.11.2012 6:52

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 278914

>Jakmile se zide dozvedi,ze Nemci maji zlato,takto verejne,tak
>deti jiz odskodnenych rodicu,nekteri na nemecke penzi,ovsem,
>okamzite budou chtit odskodneni take a jejich deti take,

>Hitler chtel za dvanact roku zcela zmodernisovat
>Berlin,coz,urcite nepocital s nejakou valkou,

>Takze,pokud se Nemcum bude darit dobre,tak na sebe zase
>privolaji nestesti a mozna,ze se stanou obektem vysetrovani,odkud
>pochazi to veskere zlato,zda, presun zlata by se nemel udelat
>pres Israel.Doufejme,ze to zlato bylo bezpecne ulozeno v
>Rotschildovych bankach,jakozto i zlato ruskeho cara.

>Dalo by se doslova rici,ze Nemcum pujde ted o krk,myslim,ze to
>Nemcum jen tak lehce neprojde.
Cely vas prispevek je jedna velka spekulace, zalozena na bezhlave nenavisti. Ta doslova z kazdeho vaseho slova cpi a je rozponatelne, ze ty nesmysly z ni vychazeji. Treba:
>pokud se Nemcum bude darit dobre,tak na sebe zase privolaji
>nestesti a mozna,ze se stanou obektem vysetrovani, odkud
>pochazi to veskere zlato
Ja vim uz 50 let, ze se Nemcum dari dobre a ze se bude darit stale. Kvuli jejich smyslu pro poradek a poctivost. To plati u jedince i u naroda. (Mam tam blizke pribuzne a uz i dalsi pratele, jezdim tam casto.) A konkretne, co se tyka zlata, o nemeckem vlastnictvi taky vim davno. A to nejsem zadny strateg ani militarista. Nepochybuji o tom, ze to davno vi i Izrael.
Pane, ja Izrael taky nemusim a mam k te zemi ruzne vyhrady, ale abych se nechal vlacet ve vsem ve vsem ale uplne ve vsem chorobnou fantazii, to nehrozi, natolik me zivot naucil.

278916

12.11.2012 8:53

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

pravicový boľševik 87.?.?.?

Reakce na 278916

vaša reakcia na pisateľa pred vami je oprávnená, ale z iného dôvodu. Skôr to vyzerá tak, že chazari používajú zlato len ako bublinu - prečo sa asi všade cez všetky svoje agentúry a médiá neustále rozkrikujú o raste jeho ceny... Sťahujú hotovosť za zlato a za hotovosť si kupujú REÁLNE hodnoty - pôdu, zdroje vody a nerastných surovín. A v neposlednom rade ľudské ruky a duše - bez pracovitosti árijcov by pokapali ako muchy, lebo z úžerníčenia kukurica nerastie.

278919

12.11.2012 13:34

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Vopice 199.?.?.?

Reakce na 278919

>Skôr to vyzerá tak, že chazari používajú zlato len ako bublinu

No, zaplaťpámbů, že ti "chazaři" mají absolvovány jezuitské univerzity.

>bez pracovitosti árijcov by pokapali ako muchy

Jo, je vidět, že jim ta hra na "hodné" a zlé" funguje, když tady sleduju některé komentáře. Mozek pak není třeba, stačí pár správně napsaných článků.

No a co se týká příspěvků pana Nohejla, můžu k tomu říci jen jedno. Pan Nohejl si našel zálibu v čtení protižidovských webů. Tam pak nachází "zajímavé" články, které zde často v originále kopíruje a občas doplní nějakým obrázkem. A to je celé.

278932

13.11.2012 1:20

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 278932

Nohejl napsal jen pravdu ktera je volne k nahlidnuti kazdymu z pristupem na internet a se ctenim protizidovskejch webu to nema vubec nic spolecnyho. Vite, von je jistej rozdil mezi nicim nezvratitelnymi pravdivymi fakty proti kterejm nejsou a ani nemuzou bejt rozumny argumenty a nicim nepodlozenymy cancy kterejch maj v dnesni dobe media vovladana chazary uz jak vopice chcanek....... Neco si vo tom jak to bylo a jak to je nejdriv zjistete (jen na internetu je na to tema toho vic nez dost...) nez diskutujici ktery vo tom vopravdu neco vedi zacnete napadat!

278978

13.11.2012 12:29

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 278978

Pravda k volnému nahlédnutí je pro blbečky, co nejsou schopni zapojit vlastní rozum, připravená na zlatém podnose ke zblajznutí. Ale myslet občas bolí, proto většina dává přednost tomu zlatému podnosu. Ti co tupě chodí volit ods a čssd jsou stejní otroci jako ti, co bezmyšlnkovitě žerou židozednářský spiknutí made in Pro fide catholica. Že vás to baví tlít jak šutr stále na jednom fleku.

279001

13.11.2012 23:40

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 279001

Vono to je jinak nez pisete! Vono bez tech "blbecku" kteri si zjistili ze statistik a z jinejch zdroju jista fakta ktera prostudovali do nejmensich detailu aby pravdu kterou si kazdej muze porovnat se lzi mohli naservirovat az pod frnak by jste s Vasim rozoumkem a tomu muzete klidne verit furt vedel leda tak velky hovno! A byl bych fakt nerad aby Vas z myho uprimnyho comment kterej Vam prijde zrejme zatezko zblajznout rozbolela hlavicka.

279027

14.11.2012 1:20

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 279001

Měli by Vás v tom Mosadu naučit lépe česky. Šutr opravdu těžko bude "tlít". Zkuste zapojit "vlastní rozum", ať nejste za "blbečky". [vyplazený jazyk]

279034

14.11.2012 11:25

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Mám strach 2.?.?.?

Reakce na 279034

Vážený pane Nikdo, jsem rád, že jste mi potvrdil, že Mossad ovládá vše. Také jsem si to začal myslet poté, co jsem si přečetl několik webů, které se odhalování děsivého židovského spiknutí se Znacharem v čele věnují. K tomuto tématu mě přivedl jistý pan Kibucan, který sem občas chodí a píše velice zajímavé příspěvky o těchto děsivých věcech.

Náš pan doktor, který nás ma v našem ústavu na starosti se mi sice dlouhou dobu snažil vysvětlit, že úporný strach, který zažívám, když se obávám zlých Znacharů, je čistě iracionální, nicméně jsem mu moc nedůvěřoval a tak mi musel nasadit daleko silnější prášky na uklidnění. Můj kolega Napoleon, s kterým sdílím pokoj, podobné návaly panického strachu nemá a říká mi, že mi strachem měkne mozek a já pak věřím každé ptákovině. Pak se zase v klidu připravuje na bitvu u Waterloo.

Pane Nikdo, vy se nebojíte, že agenti Mossadu, jako je tady pan Mtk, sem v klidu chodí kazit bohulibé dílo pana Nohejla a dalších znalých lidí, kteří si plně uvědomují, že za vše zlé na světě může zlý Žid a že jedinou ochranou proti němu je se vrátit do lůna církve svaté, která bdí nad námi a je poslední obranou proti zlovolnému znacharskému živlu?

Pište více, šutry samozřejmě netlejí, to je v Mossadu opravdu zapomněli naučit, ale jistě víte, že mají moc práce se nekalými rejdy, které provádí po celém světě, takže na nějaké důkladnější studium cizích jazyků nemají tolik času.

Děkuji vám, ale jdu si raději dát prášek, protože se opravdu, ale opravdu bojím...

279062

14.11.2012 18:34

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

none 85.?.?.?

Reakce na 279062

Opet se nekdo snazi vytvorit dojem, ze vsichni zide jsou vlastne hodni a demokraticti a nevim co jeste. Me staci jak historie, tak soucasne deni.

Nepotrebuji nazory Izraele, abych si o nem nemohl vytvorit vlastni obraz. Klidne k tomu staci fakta, bez manipulace. Jejich vlastni ciny a vlastni slova mluvi jasne za vse. Koneckoncu, postaci i denni zpravodajstvi.

Viz. napr.:
http://www.novinky.cz/zahranicni/284766-planuje-se-svrzeni-palestinskeho-vudce-abbase-tvrdi-izraelska-televize.html

a dalsi dnesni, navazujici udalost:
http://www.novinky.cz/zahranicni/284787-pri-izraelskem-naletu-v-gaze-byl-zabit-vojensky-velitel-hamasu.html

Nemusi clovek chodit daleko pro pravdu v dobe, kdy kazde hovado odhazuje masky. Jak politici v pokrytecke EU, tak USA za atlantikem, tak v Izraeli. Nejodpornejsi spolek manipulatoru.

Samozrejme mam i informace, ktere ma noheil. Ono, kdyz se clovek do studia historie obuje naplno, bez kecu medii, s atlasem mapujicim historii cca 3000 let pozpatku k necemu dospeje. A nikdo mu to uz nikdy z hlavy nevymete, stejne jako to nevymete me.

Takze nadale si spilejte zidovske pohadky - v dnesni dobe tak vhodne max. pro blbecky. Nejsem zaujaty, stejnou mirou nemusim ani Nemecko, ktere cela staleti vyuzivala SLOVANSKE narody jako dojnou kravu. Nyni, az to vse skonci, bude mit dojnou krvu z CELE EVROPY. Nemecko a zide si pouze odpocatku konkurovali. To byl jediny duvod sporu. Oba chteli totez - buzeraci Evropy.

279094

14.11.2012 21:20

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 279094

>Opet se nekdo snazi vytvorit dojem, ze vsichni zide jsou vlastne hodni a demokraticti a nevim co jeste. M
Údajní židé jsou hodní a zlí zrovna tak jako křesťané, budhové či negrové. Jestli jste dosud nepoznal hodného žida, máte výrazné mezery v pozorování dění kolem.
>Nepotrebuji nazory Izraele, abych si o nem nemohl vytvorit vlastni obraz.
Defektní a geopoliticky poněkud bezvýznamný stát Izrael bude pravděpodbodně vymazán z mapy světa, až k tomu nadejde ten správný čas. Jestli jste si nevšiml, tak Izrael nemá žádný zájem na pádu syrského režimu, o který naopak tak vehementně usiluje EU+US. Zřejmě nemají židé z Izraele dostatečně silné páky. Pořád nic?

>A nikdo mu to uz nikdy z hlavy nevymete, stejne jako to nevymete me.
Když je víra zažraná, tak nepomůže ani ariel. Pochopitelně, že Vám nikdo nic z hlavy nevymete, pokud o to nebudete usilovat sám, a to je plně jen na Vás.

>Nemecko a zide si pouze odpocatku konkurovali. To byl jediny duvod sporu. Oba chteli totez - buzeraci Evropy.
To je skvostná myšlenka. Máte nějakou ucelenou hypoptézu k této věci, kterou byste byl schopen zde sdělit?

279112

15.11.2012 0:07

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

none 85.?.?.?

Reakce na 279112

Nejsem zde od toho, abych nekoho poucoval, nebo vysvetloval, ale...

Vy mate sve nazory, ktere taky nevymyje ani Mr. Propper (ani by se do toho nepustil, protoze je rasista[smích]). Nemuze. Zid ma pouze jednu pravdu, vlastni. Tak podle toho jsem nucen pristupovat stejnym metrem. Ja mu tu jeho neberu.

Polozil jste mi X otazek. Odpovedi si najdete sam. Od zida se take nedockam odpoved na skutecnost, proc nyci zivoty palestincum v gaze, proc okupuje zapadni breh Jordanu a Gazu, proti rezoluci OSN. Proc Murdoch dela zurnalistiku jako ulhane sproste, detinske prase.
Kdyz nejake vyjadreni prijde, pokazde je to demagogicka lez vhodna do zakladni skoly.

A hlavne, ani vas nenapadlo reagovat na dnesni udalosti, na ktere jsem dal odkaz.
Misto toho reagujete na pitomosti ve snaze zavest pochybnost... Omyl, zkousejte to na nizsich inelektualnich stupnich.

Ja si vazim nekolik zidu, ti jiz umreli, nebo konvertovali. Vazil jsem si napr. B. Fishera, ktery byl americky zid a otevrene rekl, ze osou zla je USA-Izrael. Byl to sachista, dle udaju clovek s nejvetsim (nemeritelnym) IQ na svete. Judaismu se zrekl. Cely zivot byl za to pronasledovan. A mohl bych pokracovat dale.

Dnes Izrael nema ani schopneho populistu, ne tak jeste schopneho jedince. Kdyz Netanjahu otevrel hubu, tak cely svet vedel, ze lze, nejen Obama.
Nikdo schopny tam proste neni. A rovnez neexistuje, resp. je po smrti, nikdo, koho bych si z zidu vazil.

Zeme, ktere jsou, nebo byly dnes nejvice zatizeny umele vytvorenou krizi a buzerovany Nemeckem EU, ECB a MMF (Spanelsko, Recko, Irsko, Belgie) zaroven dlouhodobe podporuji Gazu a jeji naroky v OSN. Viz predesly odkaz. Neni problem zjistit, kdo v jake instituci, nebo bance sedi v dozorcich radach.
Je priznacne, ze zrovna v tehto zemich hori ohne...

A pokud neznate pricinu, proc Nemecko a Izrael jsou konkurenti, pote jste nejspise prospal dejepis, mate pred ocima vlci mlhu, nezijete v EU, kde tezi z krize opet pouze Nemecko, nebo jste jednoduse zid a pravda neni vase parketa.
Znate duvody, ktere predchazely nastupu silence Hitlera k moci (mimo konspiracnich)?
Znate duvody, za kterych vznikla 1. svetova? Kdo za kazde krize kapitalismu ve 20 stoleti tezil? Ja vam zde romany psat nebudu, fakta jsou dohledatelne. Rovnez je rada dokumentu, bez prikras.
Doma za Vas take nechodi na toaletu kocour.

279132

15.11.2012 6:49

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 279132

>A pokud neznate pricinu, proc Nemecko a Izrael jsou konkurenti, pote jste nejspise prospal dejepis, mate pred ocima vlci mlhu, nezijete v EU, kde tezi z krize opet pouze Nemecko, nebo jste jednoduse zid a pravda neni vase parketa.
Určitě nejsem Žid, protože mám pochybnosti, zda nějaký Žid kdy spatřil světlo světa. A už vůbc nejsem žid, protože se distancuji od jakéhokoliv naboženství a náboženské propagandy, kterou tady předhazujete. Křesťan potřebuje k životu svého nepřítele (Žida, posléze žida), z toho dovozuji, že jste křesťan, a pokud ne, tak vykazujete jeho příznaky (=za můj srab může "žid", nikoliv já).
Z toho vyplývá, že jsem prospal dějepis. Křesťanský dějepis. A to pro mě není až zas taková ztráta.

279152

14.11.2012 13:16

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 279034

Za gramatickou chybu se omlouvám. S pozdravem styčný důstojník pro střední Evropu Jehudi Menuhin.

279075

14.11.2012 23:24

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 279075

To rozhodně není gramatická chyba. Jde o záměnu slov. [oči v sloup]

279128

15.11.2012 6:29

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 279128

A jaký má poločas rozpadu kámen? [mrknutí jedním okem]

279151

15.11.2012 14:37

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Rokefela 217.?.?.?

Reakce na 279128

šutr zvětrává, což je prakticky to tlení, zatímco chybka by mohla být i v překlepu d/t, ale běžný čtenář s běžným IQ by měl smysl věty pochytat i tak... pokud ne, je nejspíš tragické "nikdo", které plevelí diskuzi blábolením od tématu a šťouráním se v hovně ve snaze něco kydnout na diskutéra s nepohodlným názorem...

279188

15.11.2012 4:06

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Reakce na 278932

Napsal jste:No a co se týká příspěvků pana Nohejla, můžu k tomu říci jen jedno. Pan Nohejl si našel zálibu v čtení protižidovských webů. Tam pak nachází "zajímavé" články, které zde často v originále kopíruje a občas doplní nějakým obrázkem. A to je celé.
Necham si od Vas poradit,co mam cist a cone.Tak,zacnem,s nasim dennim tiskem,vlastnenym,ovladanym,kontrolovanym,cenzurovanym nekolika zidy,jako Konrad Black,Murdoch, a jini,kde lez,spehovani,propagnda vladne a nebo primo zavitat do zidovskych novin s daleko lepsimi namety a s vetsi otevrenosti,co byste radil,co mam cist.
Kdyz, bych rekl,ze zabiji zidy,tak jsem k odsouzeni,ale ,kdyz rabin rekne zabit vse nezidovske,nikdo ani nemukne!
-----------
Khon kouka na Roubicka,jak se di v kupe vlaku a cte revansisticke noviny.Khon pohorsene rika,oni ctou revansisticke noviny,oni se zblaznili,cela rodina zustala v koncentraku a on cte revansisticke noviny.
Roubicka to nevyvedlo z miry a povida,koukej Khon,ja cetl nase zidovske noviny,tam samy plac,asimilace,smisene manzelstvi,nikdo nas nema rad a podobne,ale v revansistickych novinach je na nas sama chvala,jsme nejbohatsi,nejmocnejsi,vse ovladame,tak pro jeho dobro a zdravi,ktere noviny by oni cetli?

279146

12.11.2012 9:08

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

petesv 2.?.?.?

Reakce na 278916

Ty, příteli, budeš z těch beranů, co nepochopí že zeď hlavou neprorazí, a taky že zeď neuhne. Tak dlouho budeš opěvovat "demokracii" a "vymožeností", až dostaneš od "demokracii" řádný kopanec přesně pod žebra. Zlato v Americe a Londýně uložilo nejenom Německo, ale v podstatě každý stát. Taky třeba Venezuela, Lýbie a vlastně všichni. Írán má, tuším, zmražená aktiva v amerických bankách už od pádu Šáha, snad půlstoletí. S aktivy se obchoduje, dá se s nimi ručit apod., kdo by to nechal jen tak ležet, "mňa, mňa, mňa,že"? Kaddafi zkusil chtít zlato a další aktiva zpátky. Je docela možné, že Němci dopadnou podobně, jsou obklopení americkými poskoky, hlavně fanatickými poláky, co dodnes nepochopili voč šlo a znovu půjde. A pokud Němci dostanou svoje zlato, tak na ostatní určitě nezbude. Amerika nevydává na zbrojení tolik co zbytek světa dohromady pro nic za nic. Jednoduše řečeno pro jednoduché povahy: pojďte si vzít to vaše zlato.

No, apropo: poláci by měli zvednout kotvy, a odstěhovat se co nejblíž k milované emerice, třeba do Mexika, když myslí že tam jim bude hej. Tady zamořili vzduch už dost.

278921

12.11.2012 10:55

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 278921

Podle cisilek a grafickeho usporadani prispevku mam pocit, ze reagujete na muj predesly prispevek. Proto se ptam - ktera moje slova naznacuji, ze:
>Ty, příteli, budeš z těch beranů, co nepochopí že zeď
>hlavou neprorazí, a taky že zeď neuhne. Tak dlouho budeš
>opěvovat "demokracii" a "vymožeností", až dostaneš od
>"demokracii" řádný kopanec přesně pod žebra.

>Zlato v
>Americe a Londýně uložilo nejenom Německo, ale v podstatě
>každý stát. Taky třeba Venezuela, Lýbie a vlastně všichni.
>Írán má, tuším, zmražená aktiva v amerických bankách už
>od pádu Šáha, snad půlstoletí.
Nevim, jak jste stary, clovece, ja se o tuto sféru zajimam pres pul stoleti, to vsechno je mi znamo a nikterak jsem opak nedal najevo, proto nechapu, proc me obdarovavate takovou prednaskou?

>S aktivy se obchoduje, dá se s nimi ručit apod., kdo by to >nechal jen tak ležet, "mňa, mňa, mňa,že"?
No kidding!? To jsem tedy nevedel!!! [oči v sloup] [chechtot]

Ostatni vas vyklad nepretiskuju a ani na nej nereaguju, protoze podle meho mineni tema rozpitvavate ponekud ne..., nemam pro to ani termin. Pusobi to na me jako od barona Prasila. [smích]

278924

12.11.2012 18:29

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Ehmmňamfňu 89.?.?.?

Reakce na 278924

Když jste takový expert, tak nám řekněte, kam se poděl zlatý český poklad,že v něm zbylo pouze 13 tun zlata, pokud jste ho neukradl sám? To i slovensko má přes 30 tun. A to se po rozpadu federace dělilo 2:1. ????

278944

12.11.2012 18:49

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Vopice 128.?.?.?

Reakce na 278944

A co má co dělat zlatý poklad s tím, na co tady pan anonym reaguje? Prober se! Mluvíš zcela z cesty.

278945

13.11.2012 7:40

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Ehmmňamfňu 195.?.?.?

Reakce na 278945

Protože mně to zajímá, Vopičáku. A všichni demokrati o tom mlčí.

278982

13.11.2012 9:30

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Ročajld 217.?.?.?

Reakce na 278982

Tebe na tom zajímají akorát ty báchorky, podívej se do zrcadla, jestli se ti u toho nelesknou oči. [smích]

278990

14.11.2012 1:11

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 278990

Me se voci z tech bachorek leskly smichem. Si predstav Remembrance Day a v TV bezi jako kazdym rokem veselohra vo WW2 do ktery Hollywood aby v tom lidi meli jeste vetsi mrdnik nacpal holocoust .....

279033

13.11.2012 16:00

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 278945

>A co má co dělat zlatý poklad s tím, na co tady pan anonym
>reaguje? Prober se! Mluvíš zcela z cesty.
Vam to povim, protoze je vam to jasne. Predstavte si dva stromy: treba brizu a naproti tomu buk. Kmen brizy vlastne neodbocuje, jen male vetve vyrustaji bokem. Buk? Jsou takove, ze se hlavni kmen rozvetvuje treba hned nad zemi a pak i vetve se ruzne rozvetvuji.

Rozumna diskuze je jako ta briza. Stezejni myslenka jde az k samemu ujasneni, odchylky nechapavych diskutujicich ci zloduchu se odklaneji, ale doztracena.
A pak je diskuze podobajici se vyse popsanemu buku. Nazory byvaji scestne dryacne, evokujici odklaneni. Tak se obycejne nedospiva k potrebnym zaverum, diskuze byva unasena buhvikde jinde.
Blahopreji vam, pane/pani, k takovemu chapani.

279008

13.11.2012 9:37

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 278944

>Když jste takový expert, tak nám řekněte, kam se poděl
>zlatý český poklad,že v něm zbylo pouze 13 tun zlata, pokud
>jste ho neukradl sám? To i slovensko má přes 30 tun. A to se
>po rozpadu federace dělilo 2:1. ????
Ptate se jako ucitel zacka. Dobra, je to vas styl (ja kdybych se treba jednou s takto polozenymi otazkami obratil na moji zenu, nevim, nevim...). Odpovim proto zkusene, ne jako ten zacek. Na tu problematiku existuje nekolik odpovedi, existuje totiz na to mnoho ruznych zverejnenych pohledu. Kazda odpoved je zavisla na orientaci dotycneho. Nikdo z nas, zejmena tady na Zvedavci, nezna SKUTECNA fakta, protoze nemame pristup k tem skutecnym faktum. Proto je zbytecne jakkoliv se vyjadrovat, k nicemu, opravdu k nicemu, tedy k dopatrani se pravdy, by to nedospelo.

O ceskem zlatu jsem se docetl kdovico, muj nazor je takovy: Tehdejsi vlada potrebovala udrzet nastolenou zivotni uroven, proto zlato zpenezilo. Ale mohu se mylit. Je to nazor zpovzdali, neni otrocky prebran od nekoho jineho. Totez si myslim o duchodovem fondu. Vladci, kteri to udelali, profremacili penize, a aby udrzeli v ovcanech prizen k nastolene domokracii, nemohli dopustit, aby sla zivotni uroven zeme dolu. To az ted, kdy cela EU se mota v problemech, si to nasi vladci troufaji priznavat, a samozrejme ze to zaonacuji na kdvico jineho, jenom nepriznavaji, ze vinikem je princip demokracie, ktery jim vyhovuje, protoze jim umoznuje vyrazne zbohatnuti.

Ale víte co? Podstata moji reakce na pana Nohejla byla tato:
>Cely vas prispevek je jedna velka spekulace, zalozena na bezhlave nenavisti. Ta doslova z kazdeho vaseho slova cpi a je rozponatelne, ze ty nesmysly z ni vychazeji.
A za tim si stojim. Projdete si jeho prispevky, na co reaguje a jak reaguje. Jsem si temer jisty, ze kdyby se tady rozvinula rec na travicku mezi dlazbou na chodniku pred mym domem, ze se od nej v reakci docteme o roku 1933, atd.

A dekuji panu ci pani, vystupujici zde coby Vopice. Ne casto se stava, aby se nekdo zastal druheho cloveka. [překvapení] [smích]

278991

12.11.2012 23:46

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

petesv 2.?.?.?

Reakce na 278924

Německý smysl pro pořádek atd je blaf. Nejsou ani pořádní, ani přesní, ani nadprůměrně vzdělání. Používáte klišé pro celý národ - ten je Němec takže taký, ten je Rus tak onaký.
Němci si dokázali v dnešní globalizační době uchovat většinu těžkého průmyslu, který nejde vybudovat ze dne na den, nebo přestěhovat z fleku třeba do Rumunska, což mi dává jakouž takouž jistotu tvrdit, že Němci prosperovat budou. Díky jejich "kapitánům" průmyslu, kteří vědí na rozdíl od těch českých, že nemá se řezat větev na které sedíš. Češi dokázali svůj vlastní průmysl za posledních 20 let akorát rozmrvit. Třešnička na dortu - ve vývoji elektroniky a programového zabezpečení, na jiných vývojových odděleních německých firem Ukrajinci, Rusy, prostě Sovětský Svaz. Když vybrakovali Východní blok po 1990 doslova, tak teď ho brakují ještě tímto způsobem. Tipnu, do SRN se odstěhovalo ku 10 mil. lidí z býv Sos.Svazu. Kdyby teď odešli spolu s Turky, Německo bude vypadat jak po 30-leté válce.

No a k tomu - jak dlouho se zabýváte něčím je naprosto irelevantní, když vyházíte z chybných předpokladů. Nemusíte dlouho studovat co je levá, co je pravá strana rozvahy, když každý při smyslech sedlák vám řekne, že takto to fungovat donekonečna nemůže, je to hovadina. Ohánějte se přitom kynesiánstvím či dalšími teoriemi co vám vtloukli do hlavy.

Napadl jste příspěvek p. Nohejla, tak jsem vám sdělil, že se mýlíte od základů.

A když je vám úplně všechno známo v této sféře, tak kde je to zlato bohatých čínských rodin, o které se míní soudit přímo v NY?

Taky byste mohl odpovědět s konečnou platností otázku: kde je těch několik vagónů zlata ruských carů, co je po cestě vybrakovali čeští legionáři? Že by část toho zlata dalo vzniknout České Legionářské Bance? No, kromě církevních prostitucí možná vzniknou další nároky... Demokracie kope, někdy přesně jako kůň, a baron Prášil budete zřejmě vy.

278969

13.11.2012 9:00

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Ročajld 46.?.?.?

Reakce na 278969

Nohejlův příspěvek je snůška protichůdností, mix nábožensky zatížených blábolů (ostatně jako i ty veškeré jeho příspěvky ostatní) v jejichž redistribuci je tu tak vytrvalý, že na to reagovat a stále dokola dokazavat, kde všude to kulhá, by znamenalo trvale vytíženou pracovní sílu. V tom je ovšem zakopán úspěch šiřitelů náboženského podkopávní rozumu, má to mnoho ochotných nadšených aktivistů, kteří to dělají zcela zdarma a naplno. A právě nadšenci typu Nohejl dělají z webů, jako je tento, obskurní koutky mrmlalů šířících kolem sebe pranoidní hnuj, který nemůže ani jim samotným nic dobrého v budoucnosti přinést.
Ostatně co dobrého by zdejším "buditelům" mělo přinést nějaké a někde někým opatrované zlato? A na co bylo carovi? A na co mužikům? A na co je dobré armádě německých gastarbajtrů?

278984

13.11.2012 10:37

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Saša 24.?.?.?

Reakce na 278984

Breptáte hlouposti Ročajld, v příspěvku nebylo nic o náboženství a na rozdíl od Vás, „Ročajld“, pan Nohejl se za svoje jméno nestydí. Posmívá se „Bohu“ zlata to je vše. Nemá rád sionisty, což je snad přípustné. Možná chce předhonit Židy typu Aškenazy s jejich vysokým IQ a jejich vychcanou propagandu. Jemu se to asi nepodaří a Vy na to ani nemáte, vždyť neumíte číst.

278996

13.11.2012 11:21

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Ročajld 46.?.?.?

Reakce na 278996

Milý pane Sašo, breptáte tu vy, pokud bychom si podrobně rozebrali zdejší Nohejlovo působení, je to přesně jak to říkám, že to není na první pohled na tomto příspěvku vidět, to je proto, že se to pan Nohejl Robert nesnažil ještě dál rozebrat. Pokud se o to pokusí, vyplave to, vsaď se.
Ta poznámka o čtení, to mělo být k věci? [smích]

278999

13.11.2012 18:54

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Core ngrato 178.?.?.?

Reakce na 278984

Pán Nohejl náboženskými nezmyslami naozaj preplieskava zvedavcov, ale tie výčitky radšej odošli sionistom, boli to totiž oni, ktorí židovský „národ“ objavili, pán Nohejl ich vlastnú náboženskú vieru neúnavne opakuje, skôr si zaslúži aj spolu s náckami vyznamenanie za zásluhy o Izrael.

279014

12.11.2012 18:58

A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 278921

"...vraťme se k historii ruské revoluce. Odkud se v ní vzali židé?
Jestli chceme se podívat hlouběji, v podstatě jsou všichni polští židé. Polský stát tehdy byl částí Ruska. A v Polsku a sousedních okrajových oblastech tehdy žilo okolo 6 milionů židů.
- Historikové to nazývají morovým polibkem Polska. Když Rusko včlenilo Polsko do svého carství, bylo nuceno přijmout i tuto gigantickou židovskou kolonii. Od té doby se tomu říká morový polibek.
Dobře, ale kdo přivedl tu šestimilionovou bandu židů do Polska? To byla židovka Esterka a polský král, kterého lid nazýval Mordechaj Druhý. Esterka byla jeho milenkou. Odehrávalo se to někdy v 16-17. století.
Tehdy židy vyháněli po celé Evropě a oni se dočuchli, že král Polska je nějaký degenerát. Tak mu podstrčili mladičkou hezoučkou židovku Esterku.
A ona začala hrát v Polsku tu samou roli, jakou hrála u perského císaře ta biblická Ester. Tehdy polský král dovolil židům přijet do Polska.
- Sám dal Polsko na porážku... „Za ženskou nás vyměnil...“
Ano. Brzo poté židovský kahal zachvátil celé Polsko. Dneska najít Poláka, který nemá trochu židovské krve je téměř nemožné."
Z knihy Boží národ od G. Klimova:
http://ulozto.cz/x3AbtPS/klimov-bozi-narod-e-book-...

278947

13.11.2012 9:13

RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?

Ročajld 46.?.?.?

Reakce na 278947

Pěkné. Opět snůška legend a pohádek, které si svíčkové báby šuškají za kostelem, a teď nově i duševně pošramocené kroužky na diskuzních fórech. Ty židy si vždy do těch států přivedl monarcha, který si nějaké to území, na kterém se zdržovali, přivtělil. Zrovna třeba jako Rusko včlenilo Polsko i s jeho obyvatelstvem. Car vždy chtěl na svém území jen vždy popy ohlupené mužiky.

278987

13.11.2012 10:40

RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?

Saša 24.?.?.?

Reakce na 278987

Zase nic se svíčkovejma bábama, kam na ty nic neříkající pindy chodíte?

278997

13.11.2012 11:30

RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?

Ročajld 217.?.?.?

Reakce na 278997

Ale ony říkají, říkají to tomu, komu to trochu pálí. Ostatně pindama se to tu jen hemží a jestli pindám, tak jen přispívám svou troškou do mlýna. [mrknutí jedním okem]

279000

13.11.2012 12:42

RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 278997

mno, lepší pindy z vlastní hlavy, než-li traktáty z druhé ruky. Vy taky radši ty duševně pošramocené kroužky? A že je skoro každý polák alespoň osminožid (či jak to ten ruský vědec myslel)? Panečku, to je traktát! Zarámovat, pověsit na zeď a každý den předčítat dětem. [oči v sloup]

279002

13.11.2012 19:22

RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?

Core ngrato 178.?.?.?

Reakce na 278987

Tie báje, na ktoré soptíš sú len rozprávkami jednotlivcov, zrejme špicľov, čo dostali za úlohu zosmiešniť a pošpiniť objasňovanie pravdy o židovskej otázke, sú židomilcami, čo objavili žida až spolu s internetom. Osamotení jedinci hľadajúci pravdu pred dobou internetu boli odkázaní na tlačoviny o židovstve s nízkym nákladom, aj v nich sa síce objavovali bludné učenia, ale internet ich rozmáchal do obludných rozmerov, plných skreslených, pozliepaných, protichodných, nelogických, osvojených od nepriateľa pravdy predstáv hlupákov, čo pocítili potrebu sa vyjadrovať ku všetkému čomu nerozumejú. Len smelo pokračuj sa posmievať týmto neborákom, ktorí sú v skutočnosti na tvojej strane, ale nespájaj ich s významnými bádateľmi o židovskej otázke. Sú len štekajúcim bodľačím čo sa vyrojilo zo zúfalstva na nete.
Ktorý cár to bol? Peter? Ako sa udialo, že socialisti prestali počúvať popov a prečo cár nezasiahol? Žeby preto, že klameš? Presne tak ako iní oblbovákovia veriaci v džihád a náboženské vojny v minulosti?

279016

15.11.2012 0:18

RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?

petesv 2.?.?.?

Reakce na 279016

Bláboly. Car nezasáhl pač byl slabý, a nedomyslel kam to vede. Stejně tak rakouský Císař, německý taky. Pikantní je, že Francouzi varovali carskou ochranku, že Lenin dostává peníze od Němců, za války. Proto byl taky stíhaný za vlastizradu a schovával se v salaši ve Finsku.

Nestíhali stíhat. No vlastně, první revoluce. Ostatní barevné revoluce po r. 1990 proběhly ve stejném duchu. Když tak s odstupem času se podívám na různá revoluční hnutí v carském Rusku a výši trestů za to, tak musím uznat, že carské Rusko bylo vlastně více demokratické než současné největší demokracie. Jestli nevěříte, tak zkuste provozovat to samé třeba v ČR, a např. plánovat atentáty na členy vlády, nebo nedejbože v emerice. Dostanete x-krát doživotí, nebo rovnou injekci.

279133

13.11.2012 9:44

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Ročajld 46.?.?.?

Reakce na 278921

Itálie Francie a Německo drží více zlata než US (v Evropě je více zlata než ve zbytku světa). Když stahujou země EU zlato i s US, tak za tím asi něco bude, ne?. A to si myslíš, že teď se Američani seberou, sednou do bombardérů a udělají nálet na sídlo EU (i aliance) Brusel? [chechtot]

278993

13.11.2012 14:14

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

zamp1 85.?.?.?

Reakce na 278993

Zatím se jenom snaží podkopat euro pomocí nastrčených banksterů(Řecko,Itálie).I u nás máme jednoho povedeného ptáčka. Nemáte náhodou zprávy kde je Kaddáfího zlato?Zajdou hodně, hodně daleko, aby zlato zůstalo tam kde je, jestli tam vůbec ještě je!
Nebo je to také nenávistná lež? Koukám do zrcadla a oči se mi nelesknou. [smích]

279004

13.11.2012 14:59

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Ročajld 217.?.?.?

Reakce na 279004

Zatím se jenom snaží podkopat euro pomocí nastrčených banksterů(Řecko,Itálie)
hm, chudák Ojro... takže Italové to podkopávají Italem v čele (teď tomu šéfuje Ital), zajímavá strategie, nejspíš nějaká tajná... [mrknutí jedním okem]

279006

13.11.2012 18:41

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Core ngrato 178.?.?.?

Reakce na 279006

Mohol by si vytriezvieť z komunistického snenia o kolektívnej jednote ľudu a zocelených nepriateľoch. Ak jednotlivec stojí v čele vyššej inštancie, tak to neznamená, že svoje postavenie bude zneužívať v prospech talianov aj keby náhodou v sebe objavil komunistické bunky. Jemu ku korytu nenapomáhal ľud, ale jeho vlastné vyhľadávanie správnych zadkov.

279013

13.11.2012 21:53

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

zamp1 85.?.?.?

Reakce na 279006

Mario Draghi- 2002–2005 Místopředseda a generální ředitel Goldman Sachs International.
Když budete více číst a méně psát, tak se toho víc dozvíte, tzn. méně věcí pro vás bude tajných.
Zdá se vám, že opatření ECB vedou Ojrozónu pevně z krize?
A ještě jedna zřejmě pro vás tajná informace.
MMF přiznal, že podcenil dopady škrtů na ekonomiky států o 50%.
No pokaždé se vše nepovede. Že je 25% Španělů nad 25 let a 50% do 25-ti let bez práce?
No musí se víc snažit a jsou tak daleko.
Vše je tak jednoduché, jen ti zatracení konspirativci pořád v něčem šťourají. [zmaten]

279021

14.11.2012 12:51

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 278916

Jste odbornik na nenavist,tak se priucte,jestli na to mate.
{img]http://www.davidduke.com/images/Jew-rabbi-baruch-Efrati-Izlamization3finalforweb.jpg[/img]
Islamization of Europe a good thing’ – Rabbi


Jews should “rejoice” at the fact that Christian Europe is losing its identity in favor of Islam as “punishment” for its “wickedness” and “corruption,” a leading Israeli settler rabbi has announced.

According to a report on YNet news, the well-known rabbi Baruch Efrati, a yeshiva head and community rabbi in the West Bank settlement of Efrat, made the remarks on a Jewish website in response to a question about the Islamification of Europe.

“Jews should rejoice at the fact that Christian Europe is losing its identity as a punishment for what it did to us for the hundreds of years were in exile there,” Efrati said.

“We will never forgive Europe’s Christians for slaughtering millions of our children, women and elderly… throughout the generations, in a consistent manner which characterizes all factions of hypocritical Christianity.

“And now, Europe is losing its identity in favor of another people and another religion, and there will be no remnants and survivors from the impurity of Christianity, which shed a lot of blood it won’t be able to atone for,” he said.

“With the help of God, the gentiles there will adopt a healthier life with a lot of modesty and integrity, and not like the hypocritical Christianity which appears pure but is fundamentally corrupt,” the rabbi added.

“Even if we are in a major war with the region’s Arabs over the Land of Israel, Islam is still much better as a gentile culture than Christianity,” rabbi Efrati concluded.
http://www.eutimes.net/2009/11/book-about-killing-gentile-children-becomes-bestseller-in-israel/
Vložený obrázek
http://www.haaretz.com/jewish-world/2.209/west-bank-rabbi-jews-can-kill-gentiles-who-threaten-israel-1.4496
Doufam,ze nam ctenarum neco o te nenavisti napisete.Nakonec,zeptejte se Palestincu,co to je zidovska okupace.Nakonec ,projev rabina se tyka vyvrazdit vsechny nezidovske deti,ale ,to Vas asi nebude zajimat.

279072

14.11.2012 12:56

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

steve 174.?.?.?

Reakce na 279072

..to Vas asi nebude zajimat ..
---
NESMI zajimat ... [mrknutí jedním okem]

279074

14.11.2012 12:22

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 278914

Pridavam neco,co vysvetluje ,kdo koho nenavidi.
Pozn.: Od r. 1775 jsou v U.K. a USA Chazaři označováni novým slovem "Jews".
Jistý US Žid Friedman, konvertita ke křesťanství a publicista, to komentuje asi takto. "Nejnebezpečnějším a nejfanatičtějsím nástrojem judaismu a jeho politických derivátů je Židovka. Vraždí chladnokrevněji a bezohledněji než muž, a je nositelkou věčné nenávisti ke gojům."
Rovnez pridavkem vysvetlim,jak je to s carskym pokladem a v kterych rukach zkoncil, nemusim dodavat ,ze v ramci nenavisti k carovi za uzemi PAL byla popravci ceta slozena ze samych zidu.
After the Revolution of 1905, the Czar had prudently prepared for further outbreaks by transferring some $400 million in cash to the New York banks, Chase, National City, Guaranty Trust, J.P.Morgan Co., and Hanover Trust. In 1914, these same banks bought the controlling number of shares in the newly organized Federal Reserve Bank of New York, paying for the stock with the Czar's sequestered funds. In November 1917, Red Guards drove a truck to the Imperial Bank and removed the Romanoff gold and jewels. The gold was later shipped directly to Kuhn, Loeb Co. in New York.-- Curse of Canaan
Nakonec ,lide ohanejici se s nenavisti se muzou poucit , internet z tohoto hlediska je soli v ocich mnoha sebevyvolencu.
http://www.eutimes.net/2009/11/book-about-killing-gentile-children-becomes-bestseller-in-israel/
Jak, se muzete docit,tak i deti, nezidovske ovsem, jsou Israelu nebezpecne a proto je treba je zlikvidovat.
Nakonec, Talmud, rika ,ajk se ma jit na vec z nabozenskeho hlediska,proti nabozenstvi nemuzete nic mit,ze ano?
In the concluding paragraph of the brief, the advocates return to the theme of Talmud humanitarianism:

CONCLUSION: If execution by the electric chair, as administered in Florida, results in unnecessary pain and disfigurement, it would be unacceptable under the principles underlying the traditional Jewish legal system applied 2000 years ago, and should also be unacceptable under the Eighth Amendment today.

— National Jewish COLPA and IAJLJ (17)
5.Rabbi Yitzchok Adlerstein, director of the Jewish Studies Institute of Yeshiva of Los Angeles, chair of Jewish Law and Ethics at Loyola Law School, and director of Project Next Step at the Simon Wiesenthal Center: http://www.jewishjournal.com/old/deathpenalty2.3.10.0.htm cached at http://www.come-and-hear.com/editor/cp-adlerstein
6.Cornell Chronicle, May 7, 1998, http://www.news.cornell.edu/Chronicle/98/5.7.98/Young_Israel.html
7."Jewish Law Cited in Death Penalty Case," Jewish Journal, January 7, 2000, http://www.jewishjournal.com/old/deathpenalty.1.7.0.htm cached at http://www.come-and-hear.com/editor/cp-jj-01-07-2000

279068

20.11.2012 7:36

RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 279068

Omlouvam se, ze jsem nezareagoval driv, cestoval jsem (po Nemecku).
>Pridavam neco,co vysvetluje ,kdo koho nenavidi.
Odbocujete. Tema daneho clanku se da shrnout do jeho pocatecni vety:
>Podle britských médií se německá centrální banka, Bundesbank, rozhodla repatriovat z USA, Británie a Francie 150 tun zlata,
Drzet se daneho tematu je kumst. Vy naopak pisete:
>Od r. 1775 jsou v U.K. a USA Chazaři označováni novým
>slovem "Jews".[/b]
I timto pokracovanim nadale potvrzujete, ze se tematu nedrzite a drzet nehodlate. Svoje tema jeste rozsirujete tvrzenim, ktere predkladate jako silny argument:
>Jistý
US Žid Friedman,
Ziram na argument ovenceny slovem "Jisty". Ten je tedy joooo usvedcujici!!!

A tak si pocinate vlastne dal, a nejenom v tomto prispevku. A kdyz to neni "jisty", tak je to clovek nevyznamny, clovek, ktery nerozhoduje. Jako by treba u nas rekl kaplan v Horni Dolni na adresu nevercu, upalme je. Melo by to nejaky vliv na rozhodnuti vlady?
Jiny aspekt je ten, ze uz kdysi davno vas majitel Zvedavce vyzyval, abyste neodbocoval a taky nevkladal do svych prispevku ruzne anglicke uryvky, ze ty pusobi na lidi, kteri anglicky neumi, neucelene. Je to prece, jak majitel napsal, web cesky i pro ty Cechy, kteri anglicky neumi, ne jenom pro ceske emigranty. Jinak by prece puvodni clanky neprekladal do cestiny. (Ja anglicky umim, me se to netyka.) [smích]

A uplne nejnebezpecnejsi vas pocin je ten, ze vsichni vime, jak po Zvedavci jedou urady, potazmo soud(y). Prozatim v zalobe figuruje jen detail, ktery nesouvisi s diskuzi, ale vase chronicke, protizidovsky orientovane texty bez oponentury rozhodne mohou inspirovat k dalsim formam zaloby. Myslim si, ze majitel Zvedavce by se mel od takovych vylevu nenavisti distancovat, protoze slovo zvedavec doslova zvida (neutralne, nepoplatne, nezavisle) a rozhodne se nestavi za ten ci onen nazor, alespon se mi to tak jevi. Naopak jeho mlceni se da vyhodnotit jako souhlas.

279372

12.11.2012 12:13

Kde jsou české zlaté rezervy?

Nemzet 195.?.?.?

To by nám mohl říct pan preziden Klaus a tehdejší guvernér Tošovský. (Nebo gauner?)

278926

12.11.2012 12:46

Nemecko

Viny 77.?.?.?

Myslím, že článok môže byť trocha zavádzajúci, keďže v tomto kontexte stavia Nemecko na roveň napr USA, GB, alebo FR, čo je trocha srandovné. Stavať vlastníka na roveň vlastneného, je veľmi srandovné [chechtot]

Zhrnuté, ako hovorí Sigmar Gabriel z Nemeckej SPD: "My nemáme Federálnu Vládu! Pani Merkelová je CEO nevládnej organizácie Nemecko. To je to, čo tu máme!"

Takže:
- územie, ktoré sa dnes nazýva Nemecko, ja status územia Weimar Repubik z roku 1937.
- Nemecko nieje suverénnym štátom, ale firmou GmbH, teda obdobou našej s.r.o. Vlastníci sú USA, GB a FR; ľudia sú zamestnanci; Supervisory Board je EU; predstavenstvo je Federálna Vláda a Merkelová tomuto predstavenstvu firmy len predsedá.
- Nemecko doteraz nemá legálne podpísané mierové zmluvy, je to stále okupované územie.
- Nemecko nemá reálnu ústavu ale len "Basic law". Dňa 18.7.1990 vypustením článku č. 23, prestala Nemecká Republika existovať. Bola transformovaná do "Bundesrepublik Deutschland Finanzagentur GmbH", založená v tom istom roku. A t.ď a td a td......

Píšem to preto, lebo v tomto kontexte veci, ktoré sa dejú, ako skupovanie zlata, vedúca úloha tzv. Nemecka v priemysle a pod...dostávajú úplne iný zmysel.

Takže teraz to zhrnuté znie takto: "Firma Bundesrepublik Deutschland Finanzagentur GmbH, skupuje zlato od svojho vlastníka USA, za papieriky vydávané USA (resp FED), resp od "Západných spojencov", ako sú títo v súvislosti s Nemeckom definovaní od r. 1994." Že je to hneď iné? [oči v sloup]

278927

12.11.2012 13:14

RE: Nemecko

zenaruzena 188.?.?.?

Reakce na 278927

http://www.dailymotion.com/video/x92663_3-azk-andreas-clauss-crashkurs-geld_news

278931

12.11.2012 17:03

RE: Nemecko

Viny 77.?.?.?

Reakce na 278931

Hej, výborná prednáška, poznám...tiež je dobrá tá s očkovaním [mrknutí jedním okem]

278940

12.11.2012 19:56

RE: Nemecko

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 278927

"Firma Bundesrepublik Deutschland Finanzagentur GmbH, skupuje zlato od svojho vlastníka USA, za papieriky vydávané USA (resp FED), resp od "Západných spojencov"

Nemecko sa ale tvári, že chce zlato fyzicky späť a nie ho kúpiť. Prípadný transfer peňazí z Nemecka do USA za vrátenie zlata by asi bolo treba vysvetliť podrobnejšie.

278949

12.11.2012 22:55

RE: Nemecko

Viny 178.?.?.?

Reakce na 278949

Súhlasím, pojem "kupovanie" asi nieje najsprávnejší, ono totiž ide skôr o fyzický presun zlata od matky k dcére, ak použijem firemný žargón. Ak by šla napr "matka", teda US do konkurzu, nebude z čoho vypúlácať dlžníkov - všetko je u dcéry, ktorá však vystupujhe ako oddelený subjekt/firma.

278961

12.11.2012 16:55

Gold

kali 79.?.?.?

Ja bych to tedy tak nenafukoval, Nemecko chce provest jen fyzickou inventuru, na pravost a mnozstvi, protoze toto zlato jeste nikdo nikdy nevidel, inventury byly zatim jen "papirove". Potom poputujou cihlicky zase zpatky do Noveho Yorku, Londyna a Parize.
http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/bundesbank-rechnungshof-draengt-auf-inventur-der-goldreserven-1.1502875

278938

13.11.2012 23:26

RE: Gold

p. 60.?.?.?

Reakce na 278938

...Zlodej se boji zlodeje...kdyz nam ukradli nemci zlato to bylo v poradku a ted dojde na ne...

279025

12.11.2012 21:13

Bývalý premiér SR Radičová: Vlády jsou řízené bohatými rodinami a členové vlády jsou jen prostředníci, kteří plní jejich

te 84.?.?.?

http://afinabul.blog.cz/1210/insajder-radicova-vla...

278955

14.11.2012 0:32

Peníze budou k ničemu, bude se platit zlatem

Franta 82.?.?.?

Mocní pravděpodobně vědí, že po 21.12.2012 jim peníze nebudou k ničemu.

279030

14.11.2012 1:34

RE: Peníze budou k ničemu, bude se platit zlatem

slak 77.?.?.?

Reakce na 279030

Jde o to jestli se takzvaní mocní tak cítí,jesli náhodou nemají obavy že je někdo sleduje při vaření polívčičky svým poddaným.O to výsadní postavení se také mohou chorobně klepat a to že jim někdo dýchá na záda patrně cítí i kdyby to tak nebylo.Taky ty rozhodnutí chodí prostřednictvím výběrových trupelů ze celkem neproniknutelné zálohy a to je už téměř jasné,že konspirace prostě jsou.

279036

Příspěvků: 59

12.11. 05:09 Robert Nohejl  To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 06:52  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 08:53 pravicový boľševik  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 13:34 Vopice  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 01:20 Satanist  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 12:29 mtk  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 23:40 Satanist  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 01:20 Nikdo  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 11:25 Mám strach  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 18:34 none  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 21:20 mtk  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
15.11. 00:07 none  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
15.11. 06:49 mtk  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 13:16 mtk  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 23:24 Nikdo  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
15.11. 06:29 mtk  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
15.11. 14:37 Rokefela  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
15.11. 04:06  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 09:08 petesv  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 10:55  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 18:29 Ehmmňamfňu  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 18:49 Vopice  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 07:40 Ehmmňamfňu  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 09:30 Ročajld  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 01:11 Satanist  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 16:00  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 09:37  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 23:46 petesv  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 09:00 Ročajld  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 10:37 Saša  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 11:21 Ročajld  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 18:54 Core ngrato  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 18:58  A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?
13.11. 09:13 Ročajld  RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?
13.11. 10:40 Saša  RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?
13.11. 11:30 Ročajld  RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?
13.11. 12:42 mtk  RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?
13.11. 19:22 Core ngrato  RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?
15.11. 00:18 petesv  RE: A co že furt ti Poláci tak blbnou s tou Émerikou?
13.11. 09:44 Ročajld  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 14:14 zamp1  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 14:59 Ročajld  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 18:41 Core ngrato  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
13.11. 21:53 zamp1  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 12:51 Robert Nohejl  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 12:56 steve  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
14.11. 12:22 Robert Nohejl  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
20.11. 07:36  RE: To bude rana pro Nemce,kterou zpusobi zlato,Buh sebevyvolencu.
12.11. 12:13 Nemzet  Kde jsou české zlaté rezervy?
12.11. 12:46 Viny  Nemecko
12.11. 13:14 zenaruzena  RE: Nemecko
12.11. 17:03 Viny  RE: Nemecko
12.11. 19:56 ppppp  RE: Nemecko
12.11. 22:55 Viny  RE: Nemecko
12.11. 16:55 kali  Gold
13.11. 23:26 p.  RE: Gold
12.11. 21:13 te  Bývalý premiér SR Radičová: Vlády jsou řízené bohatými rodinami a členové vlády jsou jen prostředníci, kteří plní jejich
14.11. 00:32 Franta  Peníze budou k ničemu, bude se platit zlatem
14.11. 01:34 slak  RE: Peníze budou k ničemu, bude se platit zlatem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 1

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 853