Diskuze k článku

Oni tomu říkají válka!

Příspěvků 77

20.3.2003 14:43

Oni tomu říkají válka!

Robert kvacskai (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Přepad Iráku je porušení mezinárodního práva podle Charty OSN. Je jedno kdo akci provádí a za jakým účelem, jelikož účel nesvětí prostředky. Porušení práva je porušení práva. Možná je zbytečné zaštiťovat se nějakou ideologií. Je evidentní, že tato akce se nedá ospravedlnit, protože demokracie nemůže být postavena na nějakých mlžných osvobozujících záměrech, koalicích věrných a "skutečně demokratických" (viz. včerejší článek pana Pehe v Právu) zemích, které "vědí nejlíp co je správné". U každého soudu by se mohl vyskytnout prokurátor, který by tvrdil, že ví nejlíp, že obviněný je vinen, na základě důkazního materiálu policie, který ovšem nebude zveřejňovat. Od toho je právě soud, aby různá tvrzení mohl posoudit, soudy nejsou od toho, aby někomu sloužily: jsou to orgány, jež mají nejvyšší oprávnění v demokratické společnosti k posouzení pravdivosti různých tvrzení a to právě kvůli svému jedinečnému nezávislému charakteru. Kdo se staví nad tento princip neuznává základní principy této společnosti.
USA a jejich spojenci tedy nyní stojí mimo zákon, jelikož žádný mezinárodně opávěný orgán nebyl schopen dojít k závěru, že je nějaký útok nutný a hlavně oprávněný. Ti, kdo jakýmkoli způsobem napomáhají zločinu proti míru jsou stejně vinni jako pachatel sám, jak vyplývá z ustanovení Norimberského tribunálu. Česká republika se buď může na tomto nebo na jakémkoli jiném zločinu podílet a nebo ne, tak jak se v klidu vyjádřilo např. Švédsko.

9995

20.3.2003 14:56

Oni tomu říkají válka!

Thomas beholders (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Meli to ti Amici dobre vymyslene, co? Kdyz Irak neda dokumenty o stavu armady a o zbranich, tak je napadnou a budou mit k tomu zaminku. A kdyz jim to vsechno dali, tak je stejne napadli i bez zaminky. Doufam jen, ze ma Saddam jeste eso v rukavu. Ted hlasi, ze do jizniho Iraku vstoupili specialni jednotky USA.
Co myslite vy? A taky souhlasim s clankem v tom, ze dalsi valky budou nasledovat. Kdo bude dalsi? Co myslite vy?
Tady v Nemecku jsou velke demonstrace... jen v Mnichove 100000 lidi - podle zprav.
Uz se muzou davat pomalu "sazky" koho napadnou jako dalsiho...

9998

22.3.2003 20:59

RE: Oni tomu říkají válka!

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 9998

A taky souhlasim s clankem v tom, ze dalsi valky budou nasledovat. Kdo bude dalsi? Co myslite vy?


Arafat,Chirac, Schroeder, Putin, North Korea a redakce Zvedavce s celou bandou Stworovych krveziznivych supu.


10227

20.3.2003 15:06

Oni tomu říkají válka!

Roman Bača baca (zavináč) movys (tečka) sk 195.?.?.?

Čo k tomu dodať.
USA začali plniť svoju doktrínu totálnej svetovlády a hegemónie. Je až zarážajúce ako sa čelný predstavitelia vlád Česka a Slovenska dali naivne vtiahnuť do tohto konfliktu. USA oba štáty uvádza vo svojom prehľade "štátov koalície" a dnes sa nechal slovenský premiér Mikuláš Dzurinda počuť že Slovensko v žiadnej vojne proti Iraku nie je a ponáhľal sa medzi prvými podať vyhlásenie o bezpodmienečnej podpore útoku na Irak!?!?!?!?
Dôvod len diplomatických vyhlásení svetových mocností je pochopiteľný. Pochopili že sa dostali do americkej pasce. Nemôžu inak ak nechcú situáciu ešte väčšmi zdramatizovať. Ostáva im jediné.
Podávať vyhlásenia o nesúhlase aby nestratili politickú tvár alebo sa proti tomu vojensky postaviť a riskovať eskaláciu napätia do pogromy tretej svetovej vojny ktorá by možno znamenala vážne následky pre celú civilizáciu. A to si zrejme nikto nechce zobrať na triko a USA s tám pravdepodobne počítajú. Kalkulujú že im práve kvôli týmto obavám prejde všetko. Obávam sa (alebo radšej dúfam?) že USA za pár týždňov dosiahnu svoje a svet to jednoducho bude musieť strpieť. Momentálne sme v pasci.

9999

20.3.2003 16:04

Oni tomu říkají válka!

Pista brontofuzik (zavináč) yahoo (tečka) com 147.?.?.?

Co napisem v dalsom, sa mi ani trocha nepaci ale je to proste tak: S touto "vojnou" suhlasim. Nie preto, ze by som bol (ako moji "demokraticky zvoleni oficialni zastupcovia"[mrknutí jedním okem] zaryty proamericky analturista, ale s ohladom na dejiny. Je jednoducho potrebna. Preco? Aby sa cely svet konecne prebudil. Historia sa dokonale opakuje. Americky "drang nach osten" nikoho netankuje, presne tak, ako nemecky v minulom storoci. Dokonca ani Arabov. Teda urcite nie tych, ktori by si mohli dovolit otvorit usta. OPEC vyhlasil, ze zaruci plynulost dodavok ropy. Napriek tomu, ze jej cena (posledne spravy som pozeral okolo 15.00 CET) klesla z takmer 40 na 29,90 $ za barel. Bahrajn, Rusko, a este neviem kto ponukol Saddamovi azyl. Namiesto toho, aby si trocha otvorili hubu. S jedlom rastie chut. Tak sa necudujme, ak coskoro dostane Cina notu od USA, ktorej naraz zacne vadit tamojsi komunisticky rezim. Ved Tibetania, ktori 40 rokov takmer ani nepipli, naraz zacinaju protestovat. Vo velkom. Preco asi? Kto im asi tak dal nadej, ze prave teraz by to mohlo mat zmysel, a bez obeti?
Pripomeniem: Ked Hitler obsadil demilitarizovane zony, svet bol ticho. Ked zabral Rakusko, svet bol ticho. Ked zozral "Boehmen und Maehren", N. Chamberlain sa vyjadril, ze sa mu podarilo zabezpecit trvaly mier. A svet bol ticho. Ked si so Stalinom rozdelil Polsko, svet trocha zahucal, pohrozil, a bol zase ticho.
Dokedy budeme ticho my?
Co sa osoby Saddama tyka, myslim si o nom, ze to je vteleny Satan a zelam mu len to najhorsie. Lenze o neho v tejto vojne vobec nejde.

10006

21.3.2003 1:26

RE: Oni tomu říkají válka!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10006


>Teda urcite nie tych, ktori by si mohli dovolit otvorit usta.
>OPEC vyhlasil, ze zaruci plynulost dodavok ropy. Napriek tomu, ze
>jej cena (posledne spravy som pozeral okolo 15.00 CET) klesla z
>takmer 40 na 29,90 $ za barel.
a skoncil na $28 a nejake drobne, budeme zase tankovat levneji, nebo uz to zidkove nechaji, kdyz uz jsme si zvykli!!!!????
stefan

10057

20.3.2003 16:23

Oni tomu říkají válka!

jmx josef (tečka) muknsnabl (zavináč) worldonline (tečka) cz 217.?.?.?

Ja tipuju, ze dalsi bude n arade IRAN. Myslim, ze jsem cetl nekde neco o nejakem dopisu senatoru Bushovi, ze se jim nelibi jak se v Iranu porusuji lidksa prava.

10007

20.3.2003 16:27

Oni tomu říkají válka!

Pavel Gora 195.?.?.?

Oni tomu ale neříkají válka, nýbrž "Akce trvalá svoboda" nebo tak nějak. Slyšel jsem to v rádiu a málem mi zaskočilo. Pár let před mým narozením dělal CCCP záchrannou akci "Bratrská pomoc". Eufemismy jsou někdy k popukání.

10009

20.3.2003 16:33

To Robert

mm 194.?.?.?

Přepad Iráku je porušení mezinárodního práva podle Charty OSN. Je jedno kdo akci provádí a za jakým účelem, jelikož účel nesvětí prostředky. Porušení práva je porušení práva.
...

Chapem, ze nie kazdy ma zakladne vzdelanie o prave.
Velmi strucne, pravo existuje vtedy, (a len vtedy) ak existuje niekto kto je schopny a ochotny vynutit plnenie tohto prava pouzitim sily alebo pravdepodobnou hrozbou pouzitia sily (nasilia). Inymi slovami, ak napr. parlament (alebo kral, diktator) vyda zakon, ale neexistuje sila, ktora by vynutila plnenie tohto zakona, zakon de-fakto neexistuje. Priklad mozme vidiet v 90-tych rokoch vo vychodnej europe (tzv. divoky vychod).

T.j. medzinarodne pravo existuje len ak bude niekto ochotny pouzit silu (nasilie) na jeho presadenie, vynutenie si plnenia. S tohto pohladu je osn len debatnym kruzkom a hocijaky miestny diktatorcek sa na nu moze..()co aj robi). Vojenske sily osn takmer nikdy nemali mandat k pouzitiu nasilia pri vynuteni si rozhodnuti osn.

Idealny by bol odchod usa z osn, k comu vyzyvaju niektori kongresmani od 50-tych rokov minuleho storocia. Zatial ich vzdy prehlasovali. Potom by bolo vidno podstatu osn velmi jasne.

Preto je medzinarodne pravo postavene len na medzinarodnych zmluvach. Ako pri kazdej zmluve (a zakonoch) zalezi na ich vynutitelnosti. Kedze neexistuje mimo-statna moc, nema KTO prinutit staty k plneniu ich zmluv. T.j. medzinarodne pravo je postavene len na ochote respektovat alebo si vynutit plnenie. A kedze to zavisi od moci, vacsia moc si presadzuje SVOJE videnie sveta. A nezalezi ci to bolo (je, bude) usa, rusko, cina, vatikan, alebo pupok planety: CR. V skratke: vacsi pes jebe.

...protože demokracie nemůže být postavena na nějakých mlžných osvobozujících záměrech...
Znova tu dochadza k posunu vyznamu. Demokracia (monarchia, diktatura) je nazov pre procedury tvorby, udrziavania a vykonavania moci. Nema to absolutne NIC SPOLOCNE so zamermi a uz vonkoncom nie s "dobrom a zlom" (t.j. moralkou). Hitlerove nemecko bolo v zaciatkoch demokraciou ako bic. Anglicko do sucasnosti zostalo monarchiou, rovnako ako svedsko, belgicko a pod.

T.j. demokracia neznamena automaticky "dobre" a napr. dikratura "zle". Su to mimobezne pojmy.

10010

24.3.2003 14:52

RE: To Robert

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 10010

Vážený "mm 194"!
Obávám se, že jste si dal zbytečnou práci s vysvětlováním něčeho, co s celou věcí (z hlediska práva) nemá nic společného. Nejde přece o to, zda v nastálé konstelaci bylo nebo nebylo možné vynutit nějaké právo - jelikož na žádné právo se nedalo odvolávat (to byl právě důvod, proč nebyla žádná další rezoluce schválena, což je zase důvod, proč je OSN tzv.: "neakceschopná"[mrknutí jedním okem] při napadení Iráku. OSN v čele s Radou bezpečnosti chtěla pouze postupovat s dostatečným důkazním materiálem, který by ospravedlnil případný zásah - přeci nikdo nemůže tvrdit, že ostatní spojenci USA nebyli v rámci protiterosristické kampaně nakloněny USA pomáhat! Pouze nemožnost jasně důkazně podložit porušování rezolucí (myslím tím především rez. 1441, dřívější jsou nerelevantní, jelikož nebyly spojeny s hrozbou vojenského zásahu) neumožnilo schválení zásahu. Koneckonců není možné se vymlouvat na neplnění rezolucí OSN - jak to, že USA v tom případě nevedou válku s Izraelem, ten ve srovnání s Irákem jde jednoznačně a průkazně proti jejich (rezolucí)znění... V tom případě by například Rusko mohlo napadnout Izrael s odůvodněním, že nová izraelská vláda je ve spojení s náboženskými fanatiky, kteří mohou využít izraelské zbraně hromadného ničení...
Zkrátka právo existuje samozřejmě v souvislosti se svojí vynutitelností, ale rozhodně se nedá vynucovat silou, která jej sama porušuje - to je jako postřílet zaručené mafiánské bosy proto, že soud se k jejich odsouzení nemá, vzhledem k tomu, že jsou bosové se svými právníky nepostižitelní, to je pak oko za oko, zub za zub... A právě takovým tendencím se říká fašizmus - převzetí práva do svých rukou a vyřešení problémů pěkně zkrátka a rychle!
Právo je platné proto, že jej všichni uznávají, nelze jej obcházet za účelem naplnění spravedlnosti, tu si právě může každý vykládat po svém. I když je zákon špatný, jediný způsob jak jej změnit je opět právní cesta. A proto je nemožné, aby se kdokoli, byť by k tomu měl jakýkoli důvod, vymlouval na okamžitou nutnost (i smrt nevinných lidí) a porušoval zákony nebo závazné smlouvy a neočekával za to trest...
Robert.


10354

1.4.2003 11:50

RE: To Robert

Rek 212.?.?.?

Reakce na 10354

Kéž by to tak bylo. Spíš to bude podle "mm". Uvidíme. [smích])

11009

20.3.2003 17:40

Oni tomu rˇíkají válka!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Kdyz autor clanku pise o nevyhodne vojenske pozici v jake se Irak nachazi, zapomina (jako obvykle) na to hlavni.
Nejvetsi nevyhodou pro Saddama neni zastarala komunisticka vyzbroj, ale neochota jeho vojaku nasazovat zivoty za socialistickeho diktatora, jehoz vlada jim prinesla jen utisk, bidu a valky.
Kazdy z nas kdo byl za komunistu prinucen slouzit v armade vi, jak se asi musi ti lide citit. Vsak uz se podle zprav sedumnacti z nich povedlo prebehnout hranici s Kuwaitem a vzdat se......

10014

21.3.2003 7:50

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Martin (drive Ma) 195.?.?.?

Reakce na 10014

Otazkou je, jestli zrovna prichod Americanu se zda tem muslimskym vojakum jako mensi zlo. Jinak take armadni predstavitele jsou vzdy pomerne dost spojeni s rezimem, takze ten (mozny)odmitavy postoj proti Saddamovi jiste bude mensi nez u beznych obyvatel.
S tou nasi byvalou armadou mate castecne pravdu. Tenkrat jsem v ni take slouzil. Ale ze bych snad mel nyni bojovat za nasi novou garnituru s vyssim nasazenim, to tedy ani nahodou. Bohuzel.

10088

21.3.2003 11:21

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 10014

Sovětskou výzbroj asi Iraq má, ale z "demokratického západu" mu posílali v 80tých letech asi jenom humanitární pomoc na odvšivení Kurdů a nějaké ty insekticidy na iránskou armádu, že jo?

10101

21.3.2003 22:50

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Lock 212.?.?.?

Reakce na 10014

Mikine, jsi zvláštní typ demagoga. Co kdyby sis obstaral více informací o celé době vlády Saddáma Husajna v Iráku, abys působil méně hloupě s tím podsouváním "komunistického" charakteru SH. Jestlipak víš, že v jisté době SH pořádal hony na irácké komunisty, přičemž jejich stranu doslova vymazal z irácké politické scény?
Jak se zdá, jsi obětí jednostranné propagandy a tak znáš jen dvě barvy: rudou a pruhovanou s hvězdičkami.

10167

22.3.2003 16:04

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10167

a ja myslel, ze tento nazor mam jen ja sam!!!!!
stefan

10210

25.3.2003 6:31

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

matej 24.?.?.?

Reakce na 10167

Ano vymazal je Leninskou, soudruzskou cestou.

10414

25.3.2003 20:27

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 10414

To isto. I nas velky generalny tajomnik Sevc, zat este vacsieho Bilaka sa o Sadamovi vyjadril zle, pretoze dal pobit jeho (Sevcovich) sudruhov. Sadam si vybudoval taku tu svoju vlastnu diktaturu sadamizmu. To nie je rezim bolsevicky, to je rezim fasizoidno psychopaticky, ktory sluzi jedine na ukajanie velikastva jednehu dusevne naruseneho sadistu.

10463

26.3.2003 7:45

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10167

Ja jsem "zvlastni druh demagoga" ? Ty jsi "Locku" normalni typ demagoga. Komunisticka zaliba ve vrazdeni dalsich komunistu je temer legendarni. Stalinovy cistky, Slansky a jeho banda....
Dodnes se pisou knizky o smrti tech "nevinnych soudruhu".
A ja zase rikam - DOBRE JIM TAK !!!!

10541

20.3.2003 20:01

Oni tomu říkají válka!

Patriot 205.?.?.?

Tak jsme se konecne dockali ! (Jak zpival Gusta Brom).
Drzim US palce. Tyran Sadam konecne zmizi ze svetove sceny. Ptate se kdo bude dalsi 'pan na holeni'? No prece fanaticka North Korea. Pokud to vse pujde jak ja si myslim, N. Korea vyuzije zaneprazdnenosti US a zacne masirovat do S Korea. Americani by ted meli stahnout vsechny sve vojska z South Korea. At se trochu snazi i Japonsko a jine zeme z blizkeho sousedstvi!
Bush bude (dam na to krk) jednou uznavan historiky jako je dnes Churchill. Vsem levicakum a bojovnikum za mir houby pomohly jejich demonstrace. Bravo Bush, God bless you.

10023

20.3.2003 21:12

RE: Oni tomu říkají válka!

Al 204.?.?.?

Reakce na 10023

ANO Bushe jednou budou soudit jako zlocince proti lidskosti stejne tak, jak uz se tak stalo Milosevicovi. Ty "God bless you" jaky vidis mezi nimi rozdil? Ja zadny... [pláč]

10033

21.3.2003 0:08

RE: Oni tomu říkají válka!

Abraham 66.?.?.?

Reakce na 10023

Patriot si kokot ako daleko dostis ! mala by Ta radsej do gebule trafit nejaka Iracka raketa ,aby si dostal rozum...
fuck me slowly,you dickhead !

10050

26.3.2003 16:09

RE: Oni tomu říkají válka!

matej 24.?.?.?

Reakce na 10050

Patriot si kokot ako daleko dostis ! mala by Ta radsej do gebule trafit nejaka Iracka raketa ,aby si dostal rozum...
fuck me slowly,you dickhead !


tak vypada diskuse s lidima co maji 5 obecnych
asi spoluzak naseho madarskeho cigana Stepanka

10576

26.3.2003 19:54

RE: Oni tomu říkají válka!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 10576



>tak vypada diskuse s lidima co maji 5 obecnych
>asi spoluzak naseho madarskeho cigana Stepanka

mateji, synku zlaty, ja mam jen 3 ludove a presto je to vice nez tve "doktoraty" (ty ho mas ze stupidity, neniliz pravda?!)
stefan

10589

26.3.2003 21:50

RE: Oni tomu říkají válka!

matej 24.?.?.?

Reakce na 10589

mateji, synku zlaty, ja mam jen 3 ludove a presto je to vice nez tve "doktoraty" (ty ho mas ze stupidity, neniliz pravda?!)
stefan

Pista, nemam ty sve tri doktoraty zadarmo a ani ze stupidity.
Moc jsem se na nich nadrel. Proto dovedu ocenit cloveka inte-
ligentniho a odsoudit nejake lidske hovado.

10601

28.3.2003 15:11

RE: Oni tomu říkají válka!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10601

mateji, ja mam taky 3 doktoraty, ze sprostacin, sexu a tech 3 zakladnich trid, co jsem vychodil!!!!!
a presto mi to staci na to, abych mohl s tebou argumentovat!
cest stefan

10780

21.3.2003 1:58

RE: Oni tomu říkají válka!

kavol 147.?.?.?

Reakce na 10023

eh, myslel jsem, že je to krásná nadsázka, ironie, humor ... ale ten člověk to asi opravdu myslí vážně [pláč]
nu doufám, že jako správný patriot půjde do Koreje v první linii, když už jaksi nestihl Irák (anebo žeby to pro Amíky byla taková "brnkačka", že si mohou I-netit z fronty? ... to snad ne, ještě by někdo vyzradil něco zajímavého z války před uhlazením na oficiální verzi )

10064

20.3.2003 20:22

Oni tomu říkají válka!

albert 12.?.?.?

Nadlidi, tj."Chosen Ones" a jejich obetavi patolizalsti golemovove, sebe samou prohlasenych za "best", "Number One en El Mundo", - ackoliv znali vse co p. Stwora vyjmenoval, neznali pouze jedno: kde se ukryva ten kamen urazu - "zbrane hromadneho zniceni"?
S takovou az bozskou vedomosti, nebylo by jasne a prokazatelne na ty mista poslat UN inspektory, a media aby cely svet mohl videt co Irak skryva? A pak hned se podivat jaky smrtici arsenal skryva teroristicky stat Israel, hlavni akter konfliktu?
To nebylo mozne, nebot ty "zbrane hromadneho niceni" jsou jen pred-text pro statem sponsorovany terrorismus, a poukazat na Israel - to by byl "antisemitismus"!
Nelegalni utok na Irak je slabe slovo, toto je terorismus konany valecnymi zlocinci a vrahy, kteri porusili Americkou Konstituci ...

10024

20.3.2003 23:20

RE: Oni tomu říkají válka!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 10024

Alberte.
Jsi #1 to je presne co ja vidim.
Diky
Jirka1

10045

21.3.2003 19:12

RE: Oni tomu říkají válka!

don Rodrigo 213.?.?.?

Reakce na 10024

hah, albert, normalne si mi chybal...dobre sa bavim

10149

21.3.2003 23:02

RE: Oni tomu říkají válka!

albert 12.?.?.?

Reakce na 10149

>hah, albert, normalne si mi chybal...dobre sa bavim

Vidite panko Rodrigo, ako som hodny, i stareho zida pobavim!

V Cechach vysla krasna knizecka napsana pi. Jindrou Viezelovou-Rosenbaumovou, jmenuje se "Posledni Chazari z Podkarpatske Rusi" (jeden by mohl argumentovat, ze urcite posledni nejsou, protoze dodnes jich tam zije vice jak 1.5 milionu). Knihu Vam poslou Vam i do zahranici, stoji okolo $7 US.
Pani spisovatelka, gojimka, pise o zivote sveho muze ortodoxniho chazara-zida z Halice, z Bojckova, Ajcika Rosenbauma, ktery bojoval v Madarske armade (v zadnem koncentraku nebyl). Po druhe svetove valce se spisovatelka v Liberci vdala za Ajcika Rosenbauma, a 4 roky zili v zemi vyvolene, nez se mezi Ajcikovimi soukmenovci nakochali a rozhodli se v 1953 vyemigrovat do Canady. Co je nejzajimavejsi na cteni, ze spisovatelka na zaklade citovanych odkazu popisuje historii predku sveho manzela zida-chazara Rosenbauma: zhruba od r.860 AD kdy asijsti chazari, neurciteho etnickeho puvodu, byli za chazarskeho krale (kagana) Bulana prekonvertovani na talmudicky judaismus importovany do Chazarie (oblast mezi Cernym a Kaspickym morem) babylonskymi rabiny.
Pani spisovatelka, opet citujic akreditovane reference, predklada odhad, ze zhruba 95% dnesnich zidu nemaji s biblickymi Israelity nic spolecneho, ale drzte sa panko Rodrigo, su chazarskeho puvodu!
Zajimave cteni, panko Rodrigo, kupte si tu knizku, at sa priucite neco o sve vlastne histori!




10168

22.3.2003 18:22

RE: Oni tomu říkají válka!

don Rodrigo 213.?.?.?

Reakce na 10168

no neviem ci som stary..nechavam na posudenie...inac navrhujem inu teoriu..atentat 11. septembra bol iba židovsko - kabalistický trik zida copperfielda, v skutocnosti tam je stredisko iluminatov pod nazvom bilderberg - shalom seaside resort...

10223

24.3.2003 14:34

RE: Oni tomu říkají válka!

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 10168

Albert,

1. don Rodrigo je skutocne aziat
2. Davidov rod vymrel
3. zidia stratili archu, znak a pecat bozej pritomnosti
4. zidia nemaju chram a nemaju kult.
5. reciciky o vyvolenosti su len folklorom. bol im x-krat dokazany opak. stat Izrael iexistuje z milosti USA a nie USA z milosti Izraela. Z tohto pohladu nezalzi, akou etnickou skupinou boli sucasny zida pred 1000 rokmi, to je dnes uplne jedno.
6. uz sa zacinate opakovat

10352

20.3.2003 20:45

Oni tomu říkají válka!

Anna 24.?.?.?

dekuji, nejsem jedina co tak mysli

10029

20.3.2003 21:25

Oni tomu říkají válka!

Bougy bougy (zavináč) seznam (tečka) cz 137.?.?.?

Jsem rád, že se do toho Amíci konečně dali a přestali se ohlížet na ty vyčurané obchodníčky z Francie a Německa. Vy všichni levičáci co tady předkládáte všelijaké pošetilosti o tom co by mělo jít podle předpisů a konvencí se z toho můžete jít vyplakat na oltáře Vašich zbývajících ideologických opor. Vy jste ještě nevzali v potaz co to je terorizmus a jak jste i Vy sami proti němu bezbraní. Až Vás někde ten terorizmus trochu poškodí či dokonce nechtěně skřípne, budete také zase řvát, ONI se někdo nepostaral o moji osobní bezpečnost. Vy jste ta sorta lidí, kteří mají růžové sny a o Saddámovi a podobných si myslíte že jsou to také lidi. V tom se mýlíte a protože k Vašemu štěstí žijete v relativní demokraciji tak můžete i nadále se mýlit a ještě o tom svobodně na Internetu vykecávat. To je ale jen to co Vám zbývá, kecání, kecání a kecání.

10035

20.3.2003 22:01

RE: Oni tomu říkají válka!

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 10035

Za komunistů existoval třídní nepřítel zvaný "buržoazie", "imperialisti", apod..

USA si našlo všudypřítomné teroristy jako třídního nepřítele.

Obojí slouží k prosazování moci vládcům. Jestli jste tak naivní, že si myslíte, že je pro Vaši ochranu, tak je mi Vás opravdu líto. Ty máš prostě růžové sny o Bushovi a podobných. Jediné, co Ti zbývá, je svobodně se vykecávat na internetu, prostě kecání, kecání, kecání.

10040

20.3.2003 23:42

RE: Oni tomu říkají válka!

Jirka1 jirikruzik (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 10040

Mas pravdu, neni co dodat.
Ahoj Jirka.

10048

26.3.2003 21:53

RE: Oni tomu říkají válka!

matej 24.?.?.?

Reakce na 10040

Za komunistů existoval třídní nepřítel zvaný "buržoazie", "imperialisti", apod..

USA si našlo všudypřítomné teroristy jako třídního nepřítele.

Obojí slouží k prosazování moci vládcům. Jestli jste tak naivní, že si myslíte, že je pro Vaši ochranu, tak je mi Vás opravdu líto. Ty máš prostě růžové sny o Bushovi a podobných. Jediné, co Ti zbývá, je svobodně se vykecávat na internetu, prostě kecání, kecání, kecání.
XXXXXXXXXXXXXXXX
to je proste uzasne, jake hluboke stopy ten komunismus zanechal
u nekterych lidi
mozna az druha generace se toho zbavi
mozna

10602

20.3.2003 23:33

RE: Oni tomu říkají válka!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 10035

Bougy nebo Bugy?
To druhe by ti pasovalo lip. Jak vidim sedis u piva jak za komancu a
snis o AMERICE jako v detstvi,to je america a bum do kulecniku, tak si dej jeste jedno pivo za me a bes spat, doufam ,ze mas proteradlo americkou vlajku, to jsem jeste videl za komancu u jednoho kamarada
ten ra sukal na sovetske, ale casy se meni tak sukej na americke, mozna ti to pomyze.
Jirka1

10046

20.3.2003 23:40

RE: Oni tomu říkají válka!

Jirka1 jirikruzik (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 10035

Bougy nebo Bugy?
To druhe by ti pasovalo lip. Jak vidim sedis u piva jak za komancu a
snis o AMERICE jako v detstvi,to je america a bum do kulecniku, tak si dej jeste jedno pivo za me a bes spat, doufam ,ze mas proteradlo americkou vlajku, to jsem jeste videl za komancu u jednoho kamarada
ten ra sukal na sovetske, ale casy se meni tak sukej na americke, mozna ti to pomuze.
Jirka1

10047

20.3.2003 23:56

RE: Oni tomu říkají válka!

Jan Klima dorgh (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 10035

Mate asi "Bilou slepotu Evzena Skapulire", nevidite zjevne veci. Navic ve Vas prevladaji pudy, ano... nasili, krev, to je to co chteji takovi jako Vy videt, do nekoho si vsi silou kopnout, pak se Vam teprve ulevi. Nejde ani tak o to, ze kdyz Vas nekdo poskodi, mate tendenci mlatit bezhlave kolem sebe, to je Vas pristup. Nechapete, ze tem, kteri si na tu valku hraji, jde o neco uplne jineho. Asi o tom ani nechcete uvazovat, ono je treba nejdrive neco precist, pak by Vam to mohlo dojit. Takze Vase povidani o terorismu je vlastne off-topic [velký smích]. Je mi jasne, ze me ted oznacite za kdovi koho [smích], prosim...

10049

21.3.2003 8:08

RE: Oni tomu říkají válka!

Martin (drive Ma) 195.?.?.?

Reakce na 10035

Terorismus? Trochu se nad tim zamyslete. Mozna prave po tehle valce dalsim lidem dojde, ze proti Americe ani v obranem boji nikdy nic nezmuzou. Ze je Americani obsadi a vojensky, politicky i kulturne ovladnou, kdyz se jim zachce. A prave terorismus se v tomto svetle jevi nako jedina mozna forma boje. Neda se pred nim ochranit. Pred akci velkeho rozsahu mozna. Pred malymi akcemi nikoliv. Tak si na to vzpomente, az vam zase spadnou nejake baraky. A hlavne se nedivte.

10089

21.3.2003 9:42

RE: Oni tomu říkají válka!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 10035

...a ty si p*&%$ [smích])))

10093

25.3.2003 6:34

RE: Oni tomu říkají válka!

matej 24.?.?.?

Reakce na 10035

Proboha, to chcete rict, ze i mistni ucenec pan Peleska
jen keca, keca, keca a zase keca ??

10415

21.3.2003 1:28

Oni tomu říkají válka!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

hosi, vy tomu nerozumite, je to zmeneno na Operation Iraqui Freedom, jinymi slovy pomoc bratrskemu irackemu lidu k dosazeni demokracie a svobody!!!
takze jaka invaze ci napadeni, to jsou ostra slova!!!!
stefan

10058

21.3.2003 1:34

Oni tomu říkají válka!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

paradoxem je, ze ti co nejvic placou o holocaustu a strasidlech valek tuto podporuji a dokonce se z ni budou tesit a ve finale z ni tezit!!!
arabi, konecne se sjednotte se a vymazte izrael z mapy, at je na zemi klid!!!!!!!!
stefan

10059

21.3.2003 4:46

Oni tomu říkají válka!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Velice zajimavy komentar v TV byl ,kdyz mluvci pronesl vetu" Co ,kdyz nikde v Iraku Saddam nepouzije bojovych plynu proti spojeneckym jednotkam ,to potom bude jasne nad slunce ,ze nic nemel a tim se naskytne otazka ,proc jsme vlastne proti nemu bojovali,kdyz to z ceho jsme jej vinili na miste zjistime ,ze neni pravda".
Doufam ,ze se Balir?Howard? a Bush ? omluvi!!!!
Jinak si myslim o celem ,tak expensivnim UN "matko! Na ,co toho blba zivite ,kdyz se Vam to nevyplati!!!!! Armada velmi drahych byrokratu a k nicemu!!!!

10078

21.3.2003 6:55

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10078

A pochopitelne take naopak, ze ? Kdyz Saddam pouzije bojovych plynu, nebo se nejake po osvobozeni Iraku najdou zakopane v pousti, tak to bude znamenat ze valka proti tomu zmetkovi byla opravnena. To jsem rad, ze si rozumime....

10086

21.3.2003 16:03

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Pista brontofuzik (zavináč) yahoo (tečka) com 147.?.?.?

Reakce na 10086

>Kdyz Saddam pouzije bojovych plynu, nebo se nejake po osvobozeni >Iraku najdou zakopane v pousti, tak to bude znamenat ze valka >proti tomu zmetkovi byla opravnena

Genialne! Ako v tej anekdote o tom psovi, co emigroval zo ZSSR. Vraj tam strielaju psy s piatimi nohami. Co na tom, ze on mal styri, Rusi najprv strielaju a potom pocitaju. Apropo: "opravnena valka". Pan Mikin, zacneme delit vojny na opravnene a neopravnene? Podla coho? Ved aj Hitler viedol len opravnene vojny. Opravnene nedostatkom Lebensraumu. Ochranoval zaujmy Nemcov zijucich na uzemi inych statov. Navyse, Polsko napadol ako odvetu po jednoznacnom teroristickom utoku - utoku na nemecky vysielac v Gliewitzi. Zidov internoval v lagroch ako potencionalnu hrozbu "nemeckeho sposobu zivota". (...deja vu?)Tak co, prehodnotime historiu, alebo sa uz konecne spamatate? Dakujem Vam, ze na tejto stranke diskutujete, Vase prispevky ma nutia premyslat.

10125

21.3.2003 16:34

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 10125

Pista, si mimo. Krestanska dogmatika rozlisuje vojnu na spravodlivu a nespravodlivu. A niektori z prispievatelov sa ku krestanstvu hlasia.
Ale inak mas samozrejme pravdu. Vojna nie je spravodliva. Takou sa stane, az ked ju tak historici vitazou pomenuje.

10129

21.3.2003 17:39

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Pista brontofuzik (zavináč) yahoo (tečka) com 147.?.?.?

Reakce na 10129

>Pista, si mimo. Krestanska dogmatika rozlisuje vojnu na
>spravodlivu a nespravodlivu.

Graham, tiez sa hlasim ku krestanstvu a mas pravdu. Lenze, co je spravodlive, moze posudit len "spravodlivy, ktoreho sprevadza Hospodin na vsetkych jeho cestach". A kto z nas je spravodlivy? Kto ma pravo "prvy hodit kamenom"? Nemyslim si, ze prave "dablju junior" a jeho druzina. Mozno teraz vela ludi urazim, ale Andrej Hlinka raz povedal, ze jeden protestant je horsi ako 10 Zidov. Na establishment USA toto plati urcite.
Spravodliva vojna je vojna proti zlu. Najprv vsak musime odstranit zlo v nas, to brvno v nasom oku, az potom tu triesku v oku nasho brata. Urcite nemozme povazovat za spravodlivu vojnu taku, ktora nam ma zabezpecit nase pohodlie. Lebo sa citime ohrozeni nejakymi raketami, ktore k nam ani nedoletia. Lebo nase auto ma spotrebu ako tank a my potrebujeme lacny benzin. Navyse, tu ani tak nejde o jeho cenu, ako o to, aby sme mohli ovladat trh a inych ludi.

10139

21.3.2003 16:41

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 10125

Mam pro vas novinku. Hitler zadne "opravnene valky" nevedl. A na ten vysilac v Gliwitzi zautocilo jeho vlastni komando....

10131

21.3.2003 17:55

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Pista brontofuzik (zavináč) yahoo (tečka) com 147.?.?.?

Reakce na 10131

>Mam pro vas novinku. Hitler zadne "opravnene valky" nevedl. A na
>ten vysilac v Gliwitzi zautocilo jeho vlastni komando....


Ake jeho vlastne komando? Ved mali polske uniformy. Tak to oficialne potvrdili vysetrovatelia poskodenej strany. Predlozili viac presvedcivych dokazov, ako Powell v BR OSN. To je vysvetlenie pre Vas, ti bystrejsi urcite pochopili, ako som to myslel a kam som tym mieril.

10143

21.3.2003 18:52

RE: Oni tomu rˇíkají válka!

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 10143

Nemecko vstupilo cez druhu svetovu vojnu do dvojoch bojovych operacii v sulade s modzinarodnym pravom (vtedy platnym, podla dohovorov z Kodane a Zenevy). Boli to utok na Norsko, ktore bolo neutralne, ale v jeho vodach operovali Britske plavidla, zaminovavali pobrezie a robili bojovy prieskum. Treba si uvedomit, ze Briti spravili vlastnu invaziu do Norska len 8 dni po Nemeckej. Pricom zorganizovat expedicnu jednotku s 30 000 vojakmi a poslat ich za polarny kruh nie je lahke.
A utok na Juhoslaviu, ktora sice mala s nemeckom zmluvu o neutocne, priatelstve, etc. ale v roku 1940 tam bol prevrat podporovany Britskou vladou, doplneny o vylodenie Britskej expedicnej jednotky b Grecku. (Co vsak bolo odozvou na Taliansky utok na Grecko z Albanska. Takze toto je diskutabilnejsie.)
Zabratie Rakuska, vnutenie protektoratu Cecham a Morave, prepadnutie Polska, prepadnutie Danska, prepadnutie Beneluxu a utok na Sovietsky zav boli zlocinmi podla medzinarodneho prava. A pravom sa aj hodnotili ako sprisahanie proti mieru.

Co sa tyka spravodlivosti vojny. Samozrejme, ze ziadna vojna nie je spravodliva, myslel som to ironicky.

10146

21.3.2003 20:55

Zakopane

dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 10086

Jasne ze je nejdriv zakopou sami, kdyby tam treba zadne nebyly.
Dan

10158

21.3.2003 13:29

RE: Oni tomu říkají válka!

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 10078

Roberte,
měl rakety s doletem 850 km, které mu podmínky kapitulace po Pouštní bouři zakazovaly také. A ti Blix-boys je nenašli (monstra zvící několika za sebe postavených cisteren).

Můžeme diskutovat o tom, zda to bylo z objektivních důvodů (tj. na tak velkém území se ani taková věc nedá najít), nebo díky neschopnosti inspektorů, popř. zda té neschopnosti nebylo nějak a někým pomoženo.
Rozhodně je to ale naprosto jednoznačný důkaz jak podrazáctví Saddámova, tak i neúčinnosti inspekcí OSN.

Biologické i chemické zbraně se dají schovat mnohem snadněji.

10109

21.3.2003 14:15

RE: Oni tomu říkají válka!

Patriot 205.?.?.?

Reakce na 10078

Pise tady jeden: Co kdyz Irak nepouzije chemicke zbrane? Bude se muset Bush omluvit atd...
Hitler tez mel moznost pouzit plyn. Nepouzil ho ani vposlednich hodinach valky. Proc asi?
Muslimove se snazi ovladnout svet. (Prikazuje jim to jejich 'bible'[mrknutí jedním okem]. V Anglii nasli polizajti dokonce v jejich mesite otravne plyny, zbrane atd. Primo v Londyne. Jeste jsem neslysel ze by neco takoveho nasli v katolickych kostelech. Muslimove v zemich kam privandrovali dnes pali americke a anglicke vlajky. Asi za to ze byli prijati s otevrenou naruci, byl jim dan uprchlicky status, dokonce socialni podpory na kterych vetsina a nich ziji uz po desetileti. Kanada jich ma tisicovky. Mezi nimi se ukryvaji teroristi Copak to sakra nevidite, kde je ten problem?
Jen doufam (jako spravnej naturalizovanej Kanadan) ze pokud prijde novej teriristickej utok na USA, ti kteri ho provedou budou muslimove z Kanady. Pak teprve Americane ukazou Kanade zac je toho loket, kdo je 'Americkej bastard' jak si dovolila prohlasit Kanadske vladnouci strany Liberalu jejich stetka a poslankyne jmenem Parrish.
Nic se ji nestalo, nikdo ji nevyhodil z jejich 'slavne' partaje,
tlumoci tedy general smysleni Kanadskejch volu. (Pardon, obcanu).
Srdecne doufam ze Amerika ukaze nyni kdo koho potrebuje, zdali Amerika Kanadu, anebo naopak.
Ja bych se v dnesnich dnech stydel vyjet na vylet do USA s autem, ktere ma Kanadskou poznavaci znacku.
Kanadske media (CBC) kteri jsou podporovani existencne vladou pisou ovsem jen co se vlade libi. Doufam ze po generace (i kdyz se v tom povezou me deti) Kanada bude platit Americe za tu 'kudlu do zad'.

10117

21.3.2003 16:39

RE: Oni tomu říkají válka!

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 10117

Clovece, spamatajte sa. Tvrdit, ze Hitler nepouzil otravnych plynov? Dejepis nie je vasa silna stranka.
To, z vtedajsie chemicke zbrane neboli ucinne na otvorenych priestranstvach je zas ina vec. Pouzitie v uzavorenych miestnostiach to vykompenzovalo az az.
A co sa zvysku tyka, pustite si southpark a zaspievajte si BLAME KANADA.

10130

21.3.2003 11:42

Oni tomu říkají válka!

Vašek vena (zavináč) volny (tečka) cz 193.?.?.?

V jednom jste pane Stwora trochu přestřelil - nazývat tuto americkou armádou "fašistickou". To urážíte po vojenské stránce hitlerovu armádu. Ta nebyla v žádném případě zbabělá. Ütočila na stejně silné a někdy i na silnější protivníky. To podle vašeho článku americká armáda opravdu nedělá. Ta musí mít převahu aspoň 10:1, pak jsou stateční. Tady to všech informací bude tak 1000:1, prostě "hrdinové".

10103

21.3.2003 13:48

Velmi správná poznámka

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 10103

Uznávám. Já to, samozřejmě vím, akorát jsem nechtěl podráždit už tak podrážděné amerikanofily. [velký smích]

10115

21.3.2003 14:26

RE: Oni tomu říkají válka!

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 10103

To urážíte po vojenské stránce
>hitlerovu armádu. Ta nebyla v žádném případě zbabělá. Ütočila na
>stejně silné a někdy i na silnější protivníky.

tak mi pane profesore historie vyjmenuj staty, ktere mely v letech 1939-1941 (krome Ruska) vetsi nebo stejne dobre vyzbrojenou armadu.

10118

21.3.2003 16:56

RE: Oni tomu říkají válka!

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 10118

Odporucam na dostudovanie: B. L. Hart: Dejiny druhej svetovej vojny.
Polska armada bola pocetnejsia, asi 3x.
Francuzska armada bola v roku 1940 najvacsia na svete, vacsia dokonca ako ruska, pretoze zmobilizovala a ruska este nie. Mala teoreticky pocet 100 divizii (pesich, mechanizovanej pechoty, tankovych a podpornych). Nemci mali tak 40 divizii vratane tych, co boli viazane v Polsku a Norsku ako okupacne armady.
Norska armada bola sice slabsia poctom ale mala vyhodu terenu a 8 dni po vylodeni nemcov pri Oslo sa vylodili Briti pri Narviku, cim sa sili vyrovnali. Pri Norskej operacii mali spojenci trojansobnu presilu podporneho lodstva.
V bitke o britaniu bol pomer stihacieho letectva 1100 britskych proti 950 nemeckych.
V Grecku a Juhoslavii pocet Greckych, Juhoslovanskych a Britskych intervencych sil bol tiez vyssi ako pocet nemeckych jednotiek.
V servernej Afrike mal Rommel navacsie sily v rozsahu dve divizie, nikdy nemal viac. V bitke pri Gazzale (myslim) bol pomer sil Rommel: 100 tankov, Briti 600, na konci boja Rommel 84 tankov, Briti 2.
Pri operacii Barbarossa mali nemci k dispozicii 6000 tankov, vratane Ceskoslovenskych Pz35 a Pz38 a Francuzskych ukorystenych. Rusi 36000 tankov. Co sa tyka pechoty mali Rusi prevahu 10:1, letectva 6:1, materialoveho a logistickeho zabezpecenia (napriklad nakladne vlaky, nakladne auta, atd) 25:1.

10134

25.3.2003 6:43

RE: Oni tomu říkají válka!

matej 24.?.?.?

Reakce na 10118

clovece, jak on by to mohl vedet ???????

ted je moderni nadavat na ameriku, tak on se proste pridal

10416

21.3.2003 16:45

RE: Oni tomu říkají válka!

Graham Murt dr_murt (zavináč) gmx (tečka) at 193.?.?.?

Reakce na 10103

V prvom rade wehrmacht nebola fasisticka armada. Napriklad namornici a letci mali zakazanu prislusnost v politickych stranach. Rezim v nemecku nebol fasisticky ale nacisticky, to je rozdiel Fasisti boli napriklad taliani, japonci, spanieli, portugalci, atd. V skutocnosti whrmacht v ziadnej svojej kampani nebojoval proti slabsiemu protivnikovi. Este aj Polska armada bola pocetnejsia. Len bola na technologickej urovni roku 1870 a nie 1939. Takze tak.
A preco sakra nazyvate Ameriku fastistickou? To tam ide Irak kolonizovat? Posielat tam svojich obcanov, nech tam zakladu kolonie? Si tu viaceri pletiete pojmy a dojmy.

10133

22.3.2003 1:56

Oni tomu říkají válka!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pro Mikina,libi se mitvuj prispevek ,nebot jen dosvedcuje ,jak malo jses informovan.Kdybys vedel o trochu vic ,tak bys sam prepsal dejiny sveta,ale rozhodne by to nebyla kopie z ucebnic pro vyuku deti.BBC London prineslo reportaz ,kolik Britska vlada prodala vselijakeho sajrajtu-zbrani hromadneho niceni Saddamovi,z americkych archivu si muzes otisknout seznam bojovych latek dodanich "oskvivemu "Saddamovi a rovnez muzes cist primou zpoved dustojnika ,ktery dokazuje ,ze Saddam neotravil Kurdy,ale byli to Iracane ,kteri ,jako jediny disponovali plynem,jez Saddam nemel,jinymi slovy,Ti prodam pusku a jen vlozim tve penize do supliku ,tak volam k verejnosti ,ze jse s kriminalni zivel ,protoze mas pusku,ale pro verejnost zapru ,ze je odemne a postvu na tebe kdekoho a nereknu Ti jinak ,nez ze jses zlocinec ,co takhle povesit prodavace toho vynosneho obchodu prodeje pusek, aby nemohli vznikat valecni zlocinci!!!!!
Kdybys nerozumel ,co pisi ,vem si studenou sprchu a potom si to prescti jeste jednou.
Blair se usmiva a rika o zlocinech Saddama,ten je jeden z prvnich hadu tohoto sveta, ale ,penize strzene za prodej jej nijak nepali,nebot ! " OBCHOD JE OBCHOD"!!!!!!!!Vzdyt na tom vyrostlo Britsker Imperium.

10180

22.3.2003 2:04

Pokud vám můžu poradit

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 10180

tak Mikinovi neodpovídejte. Nemá to cenu. On za to nemůže.

10182

22.3.2003 16:17

RE: Pokud vám můžu poradit

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10182

>tak Mikinovi neodpovídejte. Nemá to cenu. On za to nemůže.
presne k tomuto zaveru jsem dosel, ale je vytrvalec! bez opory vernych spolusoudruhu je to dobry vykon!!!!!
stefan

10211

22.3.2003 16:23

RE: Oni tomu říkají válka!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10180

robert, divim se ti jeste, ze reagujes na zaslepenost clenu bandy i s jeho velitelem-asi je to provokace, protoze chlapci tapou v argumentech!!!!!
stefan

10213

22.3.2003 6:02

Oni tomu říkají válka!

bolo sinsaev neni (zavináč) nebu (tečka) de 62.?.?.?

"Die beiden US-Kampfpiloten, die im vergangenen Jahr durch einen irrtümlichen Bombenabwurf vier kanadische Soldaten töteten, sollen nicht vor ein Kriegsgericht. Das empfahl die militärische Ermittlungskommission."(Der Spiegel 21.03.03)

Takze, obidvaja nafetovani americki piloti, ktori zavrazdili minuly rok styroch kanadskych vojakov, nebudu postaveni pred vojensky sud.
Tak rozhodla americka vojenska vysetrovacia komisia.
Teraz im hrozi disciplinarne konanie(napr. mozu byt potrestani nezaplatenim az dvoch mesacnych vyplat)
Tak to chodi, ked nadclovek zabije cloveka.
Pozname z Palestiny.

10190

22.3.2003 15:04

Oni tomu říkají válka!

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Clovek premysli a BUH se smeje.

Anti-Americans a Anti-Jews Jedlickuv Ustav nepremysli.

A BUSH se smeje.

10207

22.3.2003 16:51

Oni tomu říkají intervence! a maji pravdu..

Kanadan 216.?.?.?

I am embarrassed to be a Canadian. I am embarrassed to be represented by a Prime Minister who is so detached from reality and a sense of Canada's true interests. I am embarrassed by a political system which is impotent in the face of a Prime Minister descending into perfidy. I am embarrassed that the Prime Minister was accorded a standing ovation in Parliament by his party for having decided to let others take up Canada's cudgel in the war against terror.

I am embarrassed by the ignorance of history and the evil possibilities of human nature that are revealed in the fact that six out of 10 Canadians are against the United States taking action against Iraq without the United Nations' support in spite of the fact that a clear majority believed that the United Nations should have authorized the war. I am embarrassed that my countrymen evidently believe more in the preservation of the UN than they do in the values the UN was created to preserve.

10216

23.3.2003 2:02

Oni tomu říkají válka!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Obratme skutecnost: protoze se nekomu ve svete nelibi "Bushova vlada", tak posle ze svych lodi na osvobozeni Americanu rizene strely na Kapitol a samozrejme vypise cenu za Bushovu hlavu a bude usilovat pres svou tajnou sluzbu, aby jej zlikvidovali, a kdyz to nepomuze, tak nekolik specielne rizenych nicivych raket znici Bily Dum na padrt i s jeho bunkrem v podzemi, v tom samem case rozbije vsechna dulezita centra od elektraren, nadrazi, letist a urci, kolik tisice strel kazdy den prileti na Wsahington, New York a jina mesta s tim, ze i "lzive propagacni stanice budou zlikvidovany. Take a oznami, ze na druhou stranu se jiz vybira penezni a materialni pomoc pro patrioticke svobodu milujici obcany, jez nesouhlasi s vladou, a vyzvou se vojaci, aby se vzdali kdekoliv prichazejicim osvoboditelum a dostanou zluty balice, ovsem take ATD ATD ATD-muj. Boze do ceho jsi to vrazil dusi!!!!

10242

24.3.2003 1:55

Oni tomu říkají válka!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ted se po zkutecnosti,ktere se nemohli vyhnout ,ze americti zajatci byli na TV z Bagdadu,jinak by nam nase zdelovaci prostredky stejne nic nerekly,tak se obevilo ,ze Americani "zaluji" na Rusy,ze prodali neco ,co prekonalo americkou techniku a zapricinuje neuspech americkych zbrani.Ctenari,najdi si na mape sveta,kam vsude Americane posilaji sve zbrane,kdyz z pocatku vyzbrojili i Saddam Husejna i tim pro lidstvo ,tim nejhorsim,zbranemi hromadneho niceni,jejiz seznam najdete v jejich archivech!!!!!!!
Zajimaly se USA ,kdyz Saddam pouzil plyn proti Iranu a Iran pouzil plyn proti Kurdum,rovnez dodany z US ?

10309

25.3.2003 2:01

Oni tomu říkají válka!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Liga Narodu ? OSN ? a ted Spojene Narody,k cemu to vubec je ,kdyz si silni stejne delaji ,co chteji,kdyz lidska prava jsou pravy jen tech co Vam kleci na prsou !!!
Kdyz je zednik ,kteremu padne zed ,protoze ji spatne postavil ,tak je vyhozen ajde delat neco jineho,ale ,jak je to s neomylnymi politiky nalezle v organisaci UN,kdyz vysledek je po desitkach roku jenom velka nula!!!!
Kdo vyhazi je ,z jejich dobre placenych mist ,kdyz pul sveta umira hlady ,kdyz jen na Zlatem Pobrezi je na 40 milionu nemocnych AIDS ,dodanym z USA laboratori.Kde jsou mezinarodni soudy ,jako prodlouzena ruka zakona UN ,kdyz vsechno to jsou jen koryta pro neuzitecne jedliky_byrokracii ,ktera za nic nedelani pobira horentni sumy penez a chystaji se jen soudit chudaky ,ale bohace zotpovedne za svetovy masakry kryje.
Svetova media jsou prostitutkou moci a dnes na australske Tv nam rekli ,ze vse co tisk dela pro verejnost je jen to v ramci svobody tisku,ze smi videt a napsat jen ,co se jim povoli.
Svet je naruby,obzalovany ,uz je driv odsouzen ,nez vkroci do budovy "spravedlnosti" UN znicili pomoci inspektoru konvencni rakety
a nejradeji by nechali v rukach "diktatora" jenom koste ,tak ,jak Palestincum nechali jen kameni proti tankum.
Demokraticke rezimy,jako Australie zcela ignoruji ,ze na 80% obyvatel je proti valce,historikove vini Nemecko,ze jeho obyvatele se nepostavili Hitlerovi ,kdo se postavi proti dnesnim "Hitlerum" kdyz Vas zcela prehlizi a zvedneteli kamen z cesty ,tak jste terrorista,kdyz jej nezvednete,tak muzete pod okny politiku "poklidne" kricet po cely zbytek Vaseho zivota ,oni maji vatu v usich a pres oci dollarove bankovky ? zidovskeho "vsimneho".Tak ,jak rekl v americkem senate Moher,ze jen zide tlaci USA do valky!!!

10395

26.3.2003 0:29

Oni tomu říkají válka!

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdy se slusny a prava milovny clovek podiva a posoudi co udelal Americky establishment vlastnim lidem ve WACO co si muzeme predstavit co udelaji zbytku sveta. byly casy kdy jsem plne respektoval a podporoval americkou zahranicnim politiku. Plne jsem podporoval Vietnamskou valku, ale tato valka byla vedena lidmi naprosto jineho razeni. dnesni americke vedeni pouzije cokoliv a kdekoliv aby dosahli globalistickekomunisticke cile. Je to otresne ale je to tak.

10491

26.3.2003 6:45

RE: Oni tomu říkají válka!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 10491

mam stejne pocity,stefan

10530

26.3.2003 1:37

Oni tomu říkají válka!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ze Saddamova projevu jsem vyjmul malou cast ,ktera v podstate zcela presne vystihuje,kdo vlastenUSA jsou a pro koho bojuji.
"We know, and everyone in this brave, patient, honest, heroic nation knows, how much we tried to do what was right - so much so, perhaps, that some blamed us for how we behaved and how graciously patient we were over hardships sought by those with ulterior motives and how we responded, although it could coincide with the wishes of the weak or those who do not realise the intentions and goals of the American and British administrations, which are driven by accursed Zionism.

10508

Příspěvků: 77

20.03. 14:43 Robert  Oni tomu říkají válka!
20.03. 14:56 Thomas  Oni tomu říkají válka!
22.03. 20:59 Mila  RE: Oni tomu říkají válka!
20.03. 15:06 Roman Bača  Oni tomu říkají válka!
20.03. 16:04 Pista  Oni tomu říkají válka!
21.03. 01:26 stefan  RE: Oni tomu říkají válka!
20.03. 16:23 jmx  Oni tomu říkají válka!
20.03. 16:27 Pavel Gora  Oni tomu říkají válka!
20.03. 16:33 mm  To Robert
24.03. 14:52  RE: To Robert
01.04. 11:50 Rek  RE: To Robert
20.03. 17:40 Mikin  Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 07:50 Martin (drive Ma)  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 11:21  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 22:50 Lock  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
22.03. 16:04 stefan  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
25.03. 06:31 matej  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
25.03. 20:27 Graham Murt  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
26.03. 07:45 Mikin  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
20.03. 20:01 Patriot  Oni tomu říkají válka!
20.03. 21:12 Al  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 00:08 Abraham  RE: Oni tomu říkají válka!
26.03. 16:09 matej  RE: Oni tomu říkají válka!
26.03. 19:54 stefan  RE: Oni tomu říkají válka!
26.03. 21:50 matej  RE: Oni tomu říkají válka!
28.03. 15:11 stefan  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 01:58 kavol  RE: Oni tomu říkají válka!
20.03. 20:22 albert  Oni tomu říkají válka!
20.03. 23:20  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 19:12 don Rodrigo  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 23:02 albert  RE: Oni tomu říkají válka!
22.03. 18:22 don Rodrigo  RE: Oni tomu říkají válka!
24.03. 14:34 Graham Murt  RE: Oni tomu říkají válka!
20.03. 20:45 Anna  Oni tomu říkají válka!
20.03. 21:25 Bougy  Oni tomu říkají válka!
20.03. 22:01 Miloslav Ponkrác  RE: Oni tomu říkají válka!
20.03. 23:42 Jirka1  RE: Oni tomu říkají válka!
26.03. 21:53 matej  RE: Oni tomu říkají válka!
20.03. 23:33  RE: Oni tomu říkají válka!
20.03. 23:40 Jirka1  RE: Oni tomu říkají válka!
20.03. 23:56 Jan Klima  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 08:08 Martin (drive Ma)  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 09:42  RE: Oni tomu říkají válka!
25.03. 06:34 matej  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 01:28 stefan  Oni tomu říkají válka!
21.03. 01:34 stefan  Oni tomu říkají válka!
21.03. 04:46 Robert Nohejl  Oni tomu říkají válka!
21.03. 06:55 Mikin  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 16:03 Pista  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 16:34 Graham Murt  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 17:39 Pista  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 16:41 Mikin  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 17:55 Pista  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 18:52 Graham Murt  RE: Oni tomu rˇíkají válka!
21.03. 20:55 dan  Zakopane
21.03. 13:29 Jan ŠŠimůnek  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 14:15 Patriot  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 16:39 Graham Murt  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 11:42 Vašek  Oni tomu říkají válka!
21.03. 13:48 Vladimír Stwora  Velmi správná poznámka
21.03. 14:26 zdenek  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 16:56 Graham Murt  RE: Oni tomu říkají válka!
25.03. 06:43 matej  RE: Oni tomu říkají válka!
21.03. 16:45 Graham Murt  RE: Oni tomu říkají válka!
22.03. 01:56 Robert Nohejl  Oni tomu říkají válka!
22.03. 02:04 Vladimír Stwora  Pokud vám můžu poradit
22.03. 16:17 stefan  RE: Pokud vám můžu poradit
22.03. 16:23 stefan  RE: Oni tomu říkají válka!
22.03. 06:02 bolo sinsaev  Oni tomu říkají válka!
22.03. 15:04 Jindrich Hrdlicka  Oni tomu říkají válka!
22.03. 16:51 Kanadan  Oni tomu říkají intervence! a maji pravdu..
23.03. 02:02 Robert Nohejl  Oni tomu říkají válka!
24.03. 01:55 Robert Nohejl  Oni tomu říkají válka!
25.03. 02:01 Robert Nohejl  Oni tomu říkají válka!
26.03. 00:29 Pavel  Oni tomu říkají válka!
26.03. 06:45 stefan  RE: Oni tomu říkají válka!
26.03. 01:37 Robert Nohejl  Oni tomu říkají válka!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
152 909,63 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 634