Diskuze k článku

Reakce na článek "Rudé kraje aneb je KSČ(M) vůbec opozicí?"

Příspěvků 50

18.10.2012 6:53

Ach jo, pan astrolog...

Mrkva 94.?.?.?

> Komunisté je v zásadě jediná strana pro spoustu lidí, která nedevastovala stát.
A přitom to je přímý pokračovatel strany která tenhle stát zdevastovala jako žádná jiná [pláč]
> Kromě toho někteří se nemají dobře a ODS+TOP09 dělá všechno proto, aby bylo jasné, že rychlý propad je právě za její vlády.
Korelace != kauzalita. Chce to se podívat na ekonomické ukazatele v okolních zemích.

> A všude je rychlý exekutor a právo, které z vás udělá bezdomovce než bys řekl švec.
vs
> Vymahatelnost práva je malá a hlavně drahá.
Tak se už konečně rozmyslete!

>Exekutory, kteří jsou horší, než Al-Kajda, mohou vše a za nic neručí a nelze je potrestat ani za chyby
To je jako říct "doktoři, kteří jsou horší než Al-Kajda, mohou vše a za nic neručí a nelze je potrestat ani za chyby" na základě toho, že jeden doktor před osmi lety něco zvoral [velký smích]

>Podvodníci lítají po domech a snaží se vás uvrtat do nevýhodných smluv.
A vy máte svobodné právo ty smlouvy neuzavírat.

Ach jo, ach jo, ach jo... Že si kazím náladu takhle po ránu.

277375

18.10.2012 7:16

RE: Ach jo, pan astrolog...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 277375

"A přitom to je přímý pokračovatel strany která tenhle stát zdevastovala jako žádná jiná"

Záleží, kterou oblast posuzujete, ale taklhe podaný generalizovaný odsudek je pouze ideologický blábol.

V druhé námitce není rozpor, poněvdž exekutor nastupuje v okamžiku vykonatelné pohledávky a pokud nemáte pohledávku vykonatelnou ze zákona nebo smluvně upravenou, tak domoci se vykonatelnosti může u soudu trvat roky a stát nemalé peníze. A i když vyhrajete, tak to neznamená, že bude Váš nárok uspokojen.

Třetí námitka je poněkud nesrozumitelná. Ale chápu autora, jak vnímá fungování soukromých exekutorů. Kdy povinnost státu byla přenesena na občana podnikatele, který nehledí na spravedlivé vykonání práva, ale na svůj osobní profit.

Ano, máme svobodu neuzavřít smlouvu o dodávkách elektřiny. Ale pokud tak neučiníte, riskujete život, že nepřežijete zimu. Posuzovat obsah těchto smluv je náročné i pro právníka natož pro liaky, které masíruje školený "prodejce". Až Vám bude 60, jsem zvědav, jak se s dotyčnou situací popasujete Vy.

277377

18.10.2012 8:22

RE: Ach jo, pan astrolog...

omega13 217.?.?.?

Reakce na 277377

Nereagujte na trolla, jen bobtná

277382

18.10.2012 8:26

RE: Ach jo, pan astrolog...

Celer 178.?.?.?

Reakce na 277377

Naprosto obdivuji váš přístup k tomuto provokatérovi. Je hezké, že jste mu to vysvětlil, ale nevím, zda to tento Mrkva s vymytou hlavou bude schopný pochopit. Jemu totiž nejde o nějaké smysluplné diskutování. Jen se snaží se nezbláznit z toho, že se mu drolí jeho krásný svět, který tak dobře zná z mediální propagandy. Teď kouká jak tele a neví, co si počít. Takže plácá nesmysly, které si po sobě ani nečte.

1. On totiž volil nepřímé pokračovatele KSČ, tedy ty největší oportunisty v TOP 09 nebo ODS.Tedy ty, kteří kradli před "revolucí" a kradli i po ní. Osobně si myslím, že mu to nevadí, pokud mu smetou ze stolu pár drobných.

2. Proto se snaží skrýt neuvěřitelnou rozkrádačku kvákáním o ekonomických ukazatelech jiných zemí. To, že jsme se v žebříčku všech zemí propadli v mnoha parametrech až skoro na konec za rozvojové krajiny, to je mu jedno.

3. Nechápe, že právní systém je nastaven tak, aby se normální lidé nemohli bránit a zároveň nemohli být postiženi ti, co kradou za bílého dne.

4. Exekutor je pro něj dobré a morální povolání, kdyby mohl, velice rád by ho dělal. Mohl by rozkazovat, řvát na babičky a nic nedělat.

5. Jako každý správný podomní obchodník s teplou vodou ví, že nejlepší obranou je vykřikovat, že si to nikdo nemusí kupovat. Morálka je slovo, které se mu z duše protiví.

No, jelikož vím, že se i mezi malou skupinkou lidí vždy najde nějaký blbec, nebudu se tím dále zabývat. Zejména když vím, že Mrkva sem chodí jen provokovat a pak se tím chlubí BenHurovi na lehožumpě.

277383

18.10.2012 9:31

RE: Ach jo, pan astrolog...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 277383

Ümyslné matení,
je denním chlebem nejen provokatérů. Je to celá řada placených a ochotných sluhů bez morálky a soucitu k bližním. Proto je potřeba, tak jak jste to udělal vy a další diskutující před vámi, tuto filozofii negovat. Její energii je třeba soustavně eliminovat. A děkuji vám za příspěvek.

277389

18.10.2012 9:53

RE: Ach jo, pan astrolog...

Mrkva 147.?.?.?

Reakce na 277383

1. Nezlobte se, ale v tomhle pravdu nemáte. Už několik let volím prakticky vždy neparlamentní strany.

2. poprosil bych o nějaké z těch mnoha parametrů, iedeálně včetně zdrojů ze kerých vycházíte.

3. to jsem moc nezaregistroval. Právní systém je nastaven poměrně dobře a většinou i funguje.

4. Ano, exekutor je morální povolání, pokud se dělá pořádně. Nebo co je špatného na snaze vrátit peníze těm, kterým patří? Ale já bych to dělat nemohl.

5. co je špatného nebo snad nemorálního na tom mít možnost si něco koupit?

6. nezlobte se, nechodím sem tak často, ale co je Lehožumpa?

277393

18.10.2012 15:36

RE: Ach jo, pan astrolog...

Kedluben 46.?.?.?

Reakce na 277393

>Právní systém je nastaven poměrně dobře a většinou i funguje.
v extrémním případě to znamená dnešní stav, což by se dalo označit i jako justiční zvůle, kdy ta pakáž za nic nenese faktickou odpovědnost a pouze kasíruje

277421

19.10.2012 12:41

RE: Ach jo, pan astrolog...

haban 89.?.?.?

Reakce na 277421

Justiční na(r)cismus

Ale kdo to ještě nezažil na vlastní kůži, tak to nechápe.
[pláč]

277484

18.10.2012 8:58

RE: Ach jo, pan astrolog...

Olas 78.?.?.?

Reakce na 277377

Vaše vysvětlování je pro tohoto exota zbytečné.

Zde platí staré známé "Co je volovi po sobotě, když jde v pátek na jatka!"

277385

18.10.2012 7:30

RE: Ach jo, pan astrolog...

Heriot 77.?.?.?

Reakce na 277375

No když už voláte po ekonomických ukazatelích, tak si nějaké opatřete i stran té "devastace", dejme tomu v roce 1989 a v roce dnešním. Třeba porovnejte zadluženost...A nezapomeňte i na srovnání třeba i údajů o kriminalitě a podobně.
Ach jo, ach jo, že člověk ještě reaguje na tyhle pravicové papoušky českých médií s vymytými mozky [velký smích]

277378

18.10.2012 9:28

RE: Ach jo, pan astrolog...

osa x 193.?.?.?

Reakce na 277378

ukazatelů se pane Heriot nenajíte ani se jimi neohřejete , jsou podvodné dnes a byly i tenkrát, mohl byste vysvětlit podporu dělnické třídy a družstevních rolníků + obligátní pracující inteligence , kterou dali změně režimu v 1989 ? a prosím bez okultismu, víte , že někteří z nás , co zažili Novotného, Svobodu, Husáka atd. ještě pamatují všechen ten jejich boj za mír, světovou socialistickou soustavu i za dojivost ? také ty demonstrace v mrazech konce roku 1989 na podporu změny ? podle vás asi byli všichni pod vlivem fialového kouzla ? nebo co ? pan Ponkrác má pravdu v tom, že normální člověk chce přežít a pokud možno trošku důstojně a je mu jedno jestli vládne Fanda nebo Panda , bohužel, a bohužel mu trvá hodně dlouho , protože oportunismus je mu vlastní, než se nasere situací kolem sebe - to se urychlí pokud se ho ta situace přímo osobně týká, lidé se řídí pocity - rozumem opravdu 1 z milionu, kdyby se řídili rozumem, tak tu žádná mafie prostřednictvím svých duhových loutek nevládne, příští rok v parlamentních volbách si vsadím na vítězství komunistů , protože pocit lidí , že jsou v prdeli bude ještě větší než nyní a budou hledat řešení, a v tomto našem systému demokracie stačí, když ten pocit " jsem v prdeli" nabude pouhých 20% elektorátu , a taky třeba k volbám přijde těch 1 500 000 demokraticky vyexekuovaných , uvidíme , každopádně v dějinách vždy stačí komunistům počkat, ani nemusí revolučně vyskakovat, abych parafrázoval leninův výrok „Kapitalisté nám prodají i oprátku, na níž je oběsíme" : kapitalisté si oprátky vyrobí i se na nich navzájem oběsí sami .

277388

18.10.2012 14:53

RE: Ach jo, voliči...

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 277378

pravice se vyvíjela mnho set let ze strany papeže a levice ze strany císaře, má to i svůj globální odraz, když si překřížíme ruce a podáme je věčnému impériu, tak pravou třeseme papežchrámu a levou cařihradu...
ekonomické ukazatele vypadnou podle krytérií, které jsou ideologickým zadáním
jen taková zajímavost - už na konci antiky se v severní itálii rodily "ekonomicky volné" republiky pod kněžskou ochranou a na východě se zase císař snažil svým aparátem hospodářství dirigovat, a tak řešit "krizi", zajímavé je, že to mělo stejné průvodní jevy a dopady jako dnes...
opravdu si tu někdo myslí, že to, co je důsledkem celosvětové populační krize, tu vyřeší ksčm s rozpačitou podporou několika (sedmi?) procet obyvatel této země? [velký smích]

277420

18.10.2012 10:35

RE: Ach jo, pan astrolog...

GammaRay 88.?.?.?

Reakce na 277375

"A přitom to je přímý pokračovatel strany která tenhle stát zdevastovala jako žádná jiná"

Toto je dnes samozřejmě korektní politická rétorika vůči komunistům, ale nic není černobílé. Doporučuji přečíst si třeba tohle http://blisty.cz/art/48053.html

277396

18.10.2012 12:03

RE: Ach jo, pan astrolog...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 277375

Pane Mrkva, píšete: "Podvodníci lítají po domech a snaží se vás uvrtat do nevýhodných smluv. A vy máte svobodné právo ty smlouvy neuzavírat". To je absolutní demagogie. Samozřejmě, že lidé mají možnost tyto smlouvy neuzavřít, ale je mnoho lidí slabých, starých, nemocných, psychicky labilních a snadno ovlivnitelných. Na tyto lidi jsou nasazováni "obchodníci" vyškolení v ovlivňování lidí a v manipulaci (viz prodejní akce pro důchodce).
Náš stát umožňuje drogový obchod. Řeknete, ale vždyť drogy lidé nemusí kupovat, máme přece svobodu. Ale vždy se najde velké procento lidí, kteří drogu koupí. Řešení? Stát by měl chránit své občany a zvláště ty slabé. Proč to neudělá? Protože podporuje parazitismus a staří, slabí a hloupí jsou mu ukradení.
Asi se oba v jednom shodneme, že nemáme rádi komunisty. Ale já budu volit KSČM, protože nevidím jinou cestu jak vymést tento augiášův chlív! Bezdomovci umrzají na ulicích, Smetana jde za prkotinu do vězení, justice=katastrofa, vymahatelnost práva=0, zadlužování státu a jeho řízení=děs, methylová aféra=žádná demise, defraudanti vysmátí, atd. A nejhorší jsou ti bezcharakterní bolševici co ihned přešli po 1989 do jiných stran a teď nám několik zástupců této zběře bude dokonce kandidovat na prezidenta!

[bliji] [bliji] [bliji]

277408

18.10.2012 17:48

RE: Ach jo, pan astrolog...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 277408

Tak vyženete čerta ďáblem volbou komárů. Bože můj lidi, vy si mylíte, že oni pomůžou? Jsou to stejná pakáž jako ODS, TOP, ČSSD. Chyba je v systému a tím nemyslím kapitalismus. Myslím systém, který slouží finančnímu kapitálu. Z definice se systému, kde peníze řídí politiku říká korporátní fašismus. A to je to v čem žijeme. Filip a spol se s tím naučili velmi dobře žít.

277427

18.10.2012 9:37

"CSSD zase podporuje v zasade mnoho dalsich nehezkych veci"

Anonym 89.?.?.?

Tady autor odbyl jinak svou dobrou praci. Je nutne uvest alespon ty nejzavaznejsi podrazy, ktere CSSD uz vykonala (treba jak se podepsala na zakonech o exekutorech) a ktere ma v programu, i takove jednani, ze odmita vystoupit proti nekterym jiz zavedenym zlocinnym pravidlum. Konkretizovat, uvest seznam, sirit informace. At jsou nuceni se k tomu vyjadrit.

277391

18.10.2012 11:06

Technická

JaJa 212.?.?.?

ODS a TOP09 v posledních letech nejenomže rekordně zadlužuje republiku, často i skrytě vydáváním závazků, které budou splatné za mnoho let, takže zadlužování je mnohem rychlejší než říkají čísla. Také zvyšuje daně...
A kdyby byl autor tak laskav a nyní vysvětlil, na jakém základě se rozhodl nazývat "kdemohukradické" strany ODS/TOP09 pravicovými? [bliji]

277401

19.10.2012 13:49

RE: Technická

haban 89.?.?.?

Reakce na 277401

TOP 09 = TOP 0.9%
Koho ve skutečnosti zastupuje ODS je otázkou. České kapitalisty?
"České" židovské kapitalisty??

Dluh je nástroj jak manipulovat s celým státem. Když jde do tuhého, tak část dluhu smažou. Ale pořád mají na "stát" nějakou páku k jeho ovládání, vydírání a vysávání.

A nikde jsem nečetl detailní analýzu, kdo si ty "státní dluhopisy" vlastně kupuje. A jaký je celý mechanismus jejich fungování? Vazby na deriváty, spekulativní pojištění, ...

S "makroekonomikou" se dá kouzlit [smích]
sd% splátka dluhu
ud% úroky z dluhu
zp% se pod cenou "zprivatizuje"
pz% zisk "zprivatizovaných" podniků odtékající do zahraničí
dr% se propere přes "daňové ráje"
rk% se rozkrade
sz% je "rabat" ze státních zakázek
i% jsou penězovody do Israele (například Zemanem schválená dálnice do Ostravy a následné vybírání mítného)
...

I KSČ si ty peníze a zdroje státu hlídala líp.

Je to problém "hledání střední cesty mezi extrémy"

Ale po 20 letech "kapitalismu" se ukazuje, že ti oškliví Komunisti uměli ohlídat zdroje státu líp. A že Marx měl nejspíš pravdu. Alespoň v něčem.

277488

22.10.2012 7:49

RE: Technická

p. 113.?.?.?

Reakce na 277488

...Marx mel pravdu ve svych ekonomickych analyzach ,ale kdyz se pustil do proroctvi tak to nedopadlo ani nemohlo....

277589

18.10.2012 12:14

K černé kávě...

Hrad angel (tečka) vodopad (zavináč) gmail (tečka) com, 88.?.?.?

Krad starý Mates jako straka
A nerozpakuje se dvakrát
dal na hromadu vše co nakrad.
Pak nápis pověsí si nad to:
"Soukromé vlastnictví
je SVATO".[vyplazený jazyk]
Autor: Jiří Haussmann (30.10.1898 – 07.01.1923.)
To připomínám všem z idejí komunismu do hysterie propadlým ovčanům, kteří míříce na "nepřítele", se kopnou kolenem do čela, nebo si dávají vlastní branky. [pláč]
Jestli komunisté kradli(ou), měli se to od koho učit. Amatéři. Opravdoví mistři jsou v jiných společenských skupinách.
Volil by Kristus ODS, TOP 09...?[mrknutí jedním okem]

277412

18.10.2012 12:47

Rozhodně by stálo za to

baba_Blažková 89.?.?.?

Kdyby si autor trochu zagoogloval, jeho článek by byl o pár argumentů bohatší. Konkrétně - které zákony KSČM už dávno pradávno překládala (a byly smeteny nebo zpaskvilovány do nepoužitelnosti), namátkou naposledy zde - http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Komuniste-ne... - a ono toho bylo víc, jen nám to mainstream poněkud zapomíná oznamovat, dneska se mainstreamově masíruje, že komanči nic nedělali celých 22 let; je to nehorázná lež. Rovněž stojí za to, kouknout na stránkách kohovolit.eu, jak kteří poslanci které partaje hlasují.

277414

18.10.2012 15:52

RE: Rozhodně by stálo za to

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 277414

>Kdyby si autor trochu zagoogloval, jeho článek by byl o pár
>argumentů bohatší.

Musím se autora zastat. On to původně vůbec článek neměl být. Napsal to jako email jen pro mě. Mně se to zdálo celkem zajímavé, tak jsem mu navrhl, že to uveřejním, a on souhlasil. Ale jsem si jistý, že kdyby při psaní emailu počítal s tím, že to bude publikováno, dal by si více práce s argumentací.

277422

18.10.2012 19:13

RE: Rozhodně by stálo za to

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 277422

Tohle samozřejmě beru. A vůbec nic proti autorovi.
Mě daleko víc sere ta současná masáž, co tu probíhá, například Lipoldovy masturbace na atuálnu, rudý říjen, kam se člověk podívá atd. A jako vrchol všeho se člověk dozví z médií a to dokonce někdy i z tzv. alternativních, že za vítězství komárů může nízká volební účast (byla druhá nejvyšší), krátká paměť národa (to bych řekla, že právě naopak), pak se ještě vykládá, že vysokoškoláci zůstali doma a volili převážně důchodci (a to mají, kurva, z kterých zdrojů), poslední bašty pravičácké agitky na FB jej zahlcují Paroubkovo bradavicí (na nic jiného se už nezmůžou) a návdavkem se ještě dozvím, že komunisti jsou populární protože celou dobu nic nedělali, tudíž nic nezkurvili (viz můj příspěvek výše). Nadnárodní společnosti se kurevsky bojí, že ten jejich plán na to zotročení mas nejede tak jak by si představovali. Nuže, mají, co chtěli.

Už dříve jsem na netu zachytila domněnky, že naše Kokotlina byla určena (vyvolena) k pokusům s trpělivostí veřejnosti, neboť jsme pověstní tím, že si jako národ necháváme zpravidla srát na hlavu. Nu, vypadá to, že mají jednu z prvních reakcí. Jsem zvědavá, co bude dál. Filip dal direktivu krajským vyvolencům KSČM, že se nemají paktovat s nikým s potenciální kriminální budoucností. Modrá úderka to komentuje, že centrální direktivy už tu byly a že je to špatně, špatně, špatně. Já si myslím opak. A taky si myslím, že kdyby strany měly pevné stanovy, kdy by mohly každého parchanta, který si zadá se zákony ČR na fleku vyloučit, tak by to vypadalo jinak. Zastupitelé v krajích za ČSSD už ukázali, co si myslí o Sobotkových doporučeních. Takže snad soudruzi budou poněkud disciplinovanější.

277431

18.10.2012 19:44

RE: Rozhodně by stálo za to

jansmith1984 216.?.?.?

Reakce na 277431

Samozřejmě je blbost tvrdit, že volili akorát nebo převážně důchodci....[smích]


To by musela jít k volbám i pí.Jarmila a ta prokazatelně nebyla ... nebo když už, tak hodila maximálně protesťák s Kačerem Donaldem..[smích]

Viz, naše debata v domácím násilí.


To se Kalousovi s Nečasem, Vondrou, Drábkem, LIDEMákům a Hopkařům musely teda podlomit kolena..[smích]


Hurááá a ještě více doma, v hospodě nebo na internetu "bojujících" protesťáků, protože kosher pravda, láska a demokrazzzie musívá přeci už konečně jednou zvítězit na tou zlou komoušskou lží a nenávistí.......... Jak by řekl Ostravak Ostravsky: vždycky sme to nějak hubou vyseděli, tak to kurňa intelektuálně vysedíme i tentokrát, ni??...[smích]

Peace,
jansmith[smích]

277433

18.10.2012 17:09

Prosim vysvetleni

N.Z. 99.?.?.?

Vidim, ze je tu hodne erudovanych hlav a proto bych rad pozadal o vysvetleni. Jiz to nosim v sobe dlouho a ted je, zda se ta spravna prilezitost. Totiz mym prezivajicim a dosud nepochopenym problemem je existence KSC (neni dulezite jaky je jeji soucasny titul) - je to stale to same. O to vice nepochopitelna je nachylnost obyvatelstva CR ji davat hlasy. Jak je to mozne?? Vzdyt jsme to vsichni svorne nenavideli. Vzdyt jsou prece jine alternativy.

Me vadi zvlaste ta 'stranicka inkonsistence': jak je mozne, ze KSC ve svem monopolne-vedoucim postaveni az do konce r.1989 jednala principielne nestranicky(ne-marxisticky) a byla pritom Nejvyssim Sovetem drzena v sedle?. Koulela to vytrvale 'nekde-mezi' principem a realitou tak, aby se vlk nazral a koza zustala cela. Vzdyt prece, jeden zakladni bod protikladu, tim jsouc soukrome vlastnistvi bylo usetreno. Jaka je tedy jeji prava tvar? Jake jsou jeji PRAVE prostedky v jejim arzenalu?

Rekl bych, ze KSC se spis nez svojim usurpatorstvim zdiskreditovala svou nesoustavnosti v principu v ocich obyvatelstva. Proto vetsina z nas v jeji pozici a jednani videla prospecharstvi a saskarnu. Soucasne znam, ze zivotni zkusenosti lidi a jejich dojmy, kteri zili v jinych zemich pod temer PRAVYM komunismem o jakeho dabla jde. Vi o tom Cesi (krom let rudeho teroru 50.let) vubec neco? Vzdyt je zde dost tech, co museli na VS studovat nenavideny "marxak" a delat z nej zkousky.

Vzdyt prece, v prave podstate a z titulu definice, komunismus je zasada komunalniho - tudiz ne-soukromeho zivotniho zpusobu se vsim vsudy: v konecnem dopadu bud raje nebo pekla. Je to zpusob zivota "co je tvoje, to je moje". Dovede si tohle vubec nekdo v soucasne CR ujasnit? Vzdyt prece musi vedet, ze komunismus NENI a nemuze byt protilekem na cesky kvazi-kapitalismus.... nebo snad je? Neni to jen hrani si na neco co NENI a nemuze byt? Neni to neco toho druhu jako Cisarovy nove saty.

Tady jde o pravdu souzi; cas se nam rapidne krati a dalsi zmatky bychom si uz nemeli dovolit. Proto take ve svych nedavnych prispevcich stale upozornuji na prehlizeni podstaty pudla. Cekam odpovedi; predem dvorile dekuji!

277426

19.10.2012 8:01

RE: Prosim vysvetleni

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 277426

Pokusím se Vám ve stručnosti nastínit, jak to vidím já. Použiji pro odlišení slova komunismus a socialismus. Běžně ovšem nazývám režimy, kde vládli komunisté jako komunismus.
Komunismus měl být konečná,totální zotročení (viz cíle ideových vůdců komunismu : vše je všech, neexistuje rodina, soukromí, vlastního nemá člověk vůbec nic). To ovšem předpokládá, že někdo to musí řídit, tedy totální otrokář. Přesně dle plánů vyvolených.
Postupně od konce 50.let jde ovšem vývoj socialismu (jako předstupně komunismu) úplně jinam. Komunismus je již jen naoko cílem. Vidíme postupné uvolnění a směřování soc.zemí spíše ke skutečné sociální spravedlnosti a pokusu o vybudování států, kde by mohli lidé normálně žít bez obavy, že stát někdo vykrade a zotročí. Jsem přesvědčen, že proto byla nakonec vystavena socialismu stopka.
A ještě něco navíc. Dnes ti samí, kteří stáli za vznikem ideí komunismu, nás denně přesvědčují v novinách a TV o tom, že má na svědomí miliony zavražděných. To oni je mají na svědomí při pokusu o největší zotročení v dějinách.
Jak píše osa x, je mi jedno, zda vládne Fanda nebo Panda, chci žít v zemi, kde mám důstojné podmínky pro žití a vím, že mé konání má nějaký smysl ve vztahu ke společnosti a národu.
Kdybych nevolil léta jednu drobnou socialistickou stranu, dal bych hlas ve volbách komunistům. Protože mohu srovnávat. Ne, že by byli ideálem, ale protože se mi dříve žilo lépe. Jen jsem to nevěděl. Teď, po zkušenostech žití ve dvou režimech to mohu, zcela střízliv a při smyslech, zcela klidně prohlásit.

277454

19.10.2012 14:42

RE: Prosim vysvetleni

N.Z. 99.?.?.?

Reakce na 277454

Dekuji Vam Erwine, ze jste se ujal tohoto ukolu. Chtel jsem vicemene potvrveni toho co vim ci tusim a Vy jak se zda zapadate do stejne kategorie chapani. Ja jsem zil v CSSSR so svych dospelych let a proto vim co to "realny socialismus" byl - bylo to nedychatelne a ponizujici. Jiste, v nove situaci volic hleda novou a ucinnou opozici. Kdo to ma byt? Asi ten kdo ma ssebou ten 'nejvetsi klacek' hrozby. Je to ovsem osidny predpoklad, neni de facto pravdivy, jelikoz svetova soc.spoutava jiz neexistuje neni cim hrozit. Soucasny svetovy system moci nemuze byt ohrozen nepatrnou hrstkou blaznu z CR.

Ovsem, na rozdil od te minule (a zrejme jiz znacne vyprchale) marxisticke ideologicke zakladny se soucasna KSC presentuje jako "moderni socialisticka strana". Dobre, beru. ALE, zustava mi stale jeste jeden (a je mi lito ze s tim opet otravuji, ale musim) velky problem. Ten je: PROC KSC verejne (primo ve svem programovem prohlaseni) NEODMITNE Marxismus jako pochybny a zlocinny ideologicky zaklad? PROC nezmeni svoje pospinene a tisickrat zesmesneme jmeno na neco cim chce SKUTECNE (je-li tomu tak je stale otazkou) byt? Podobne strany v zapadni Evrope se po vpadu vojsk VS smlouvy taktez upravily.

Az do doby nez se toto stane budu i nadale 'socdemakem' (v ceskych volbach nevolim, ale zde davam hlas pravidelne strane podobneho druhu. V zaveru bych rekl, ze Cesko ma mindrak z predchoziho systemu, ktereho se nemuze (ci z neuprimnosti nechce) zbavit. Kdyby to umelo, dychalo by se mu v soucasnem zapasu lepe - s otevrenym hledim a hrdosti starych Cechu.

277490

21.10.2012 19:56

RE: Prosim vysvetleni

Maut 213.?.?.?

Reakce na 277490

"ALE, zustava mi stale jeste jeden (a je mi lito ze s tim opet otravuji, ale musim) velky problem. Ten je: PROC KSC verejne (primo ve svem programovem prohlaseni) NEODMITNE Marxismus jako pochybny a zlocinny ideologicky zaklad?"

Asi proto, že zločinný a pochybný je jen pro blby, co o něm nic neví. A asi také proto, že Marxův loutkář - Rothschildova Společnost spravedlivých - jsou furt v laufu, a na jejich kolektivní vrcholné dílo srát je politicky-nekorektní, protože svoji hlavní roli teprve sehraje, k úžasu všech debilů.

277572

18.10.2012 18:07

Nekolik let po vystrizliveni ze "sametaku",

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

kdyz jsem si uvedomil, jake svinstvo se ve vedeni zeme a navazne v cele spolecnosti deje, jsem si polozil otazku a na ni si odpovedel: Na zaklade ceho vzesel odpor nejvice postizenych (proletariatu), tedy v tomto pripade komunismus? No prece na neunosnosti predbezneho systemu. Zopakuji to hlavni: Na neunosnosti!
Od te doby jen cekam, kdy se, bohuzel, komunismus vrati. Jak jsme nyni mohli postrehnout, nepomohlo pripominat padesdata leta, nepomohly fronty na banany, nepomohlo opakovani casti trapnych TV poradu, nepomohlo nic!!! A komuniste vystrcili ruzky.
Takze, pratele! Komuniste za to nemohou, nemejme jim to zazle, protoze jen cekali na opetne vyvrcholeni neunosnosti. A jeste neskoncili, ledaze by vladci a cela spolecnost potlacila neunosnost.

277428

18.10.2012 19:17

RE: Nekolik let po vystrizliveni ze

steve 174.?.?.?

Reakce na 277428

.. - ano. Neunosnost !! Takze stale vice a vice lidi uprednostnuje frontu na banany a zit vice lidsky ..., oproti bananum vsude a beznadeji ...
Z toho logicky plyne, ze tech - kteri pretiskuji clanky je vice a vice .., zkratka - je to republika popiracu a Putinovych agentu. Chceme-li zachovat tu deemograzyy - musime tvrdou pesti pravdolasky zasahnout a vsechny tyto deroryzdycke antyzemity - rozdrvit ( rika pritel Jano) ... [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]
---
.. k Vasi posledni vete .., dnesni vladci neusnosnost potlacovat nebudou (prisli by o koryta), potlacena bude ona spolecnost ...
.. znate to - ..tajne sluzby, provokace, novinky.cz [smích] .. a z tech postrilenych na ulici budou najednou vsichni "alkajdovi teroriste", kteri nam chteli ukrast pravdolasku, protoze nam zavidi .., a vsichni nasi vladcove dostanou Nobla a volnaska na koncert ruskych stetek PUSSY - v Lucerne ! [oči v sloup]
----
PS: .. a o distribuci ceskych ledvin na nahradni dily se postara treba "Kapka nadeje" - humanitarne ...

277432

18.10.2012 18:57

A což teprve, když uvážíme,

M.H. 88.?.?.?

že nejvíce dobrovolně aktivních narudlých funkcionářů bývalé SSM, jinak řečeno kádových rezerv pro funkce v bývalé KSČ (jen pro jistotu - mám samozřejmě na mysli dobu před r. 1989)najdete v nynější ODS a TOP09...
Z tohoto pohledu nynější antikomunistické hysterické záchvaty rádoby demokratů - bývalých ssmáků vyznívají jako křik zloděje "chyťte zloděje!", odvádějícího pozornost od lupu co má sám ve svém batohu.
A opět pro jistotu dodávám, v r. 1989 mi bylo dost přes 20let, tedy jsem již nebyl nevědomé dítě a komunisty jsem od té doby nikdy nevolil, ale v příštích parlamentních volbách možná začnu. Proč?
Mnou placení správci našeho společného majetku si mě jako občana a jejich nadřízeného všimnou výhradně tehdy, když mám reálnou šanci připravit je o teplou židli pod jejich lenivostí a přežíráním ztloustlou prdelí.

277430

18.10.2012 20:21

KDO JE U NAS POLITOLOG A NE ZAVISLY PROSPECHAR

Patrman 217.?.?.?

nechapu, ze vetsina naroda nechce videt, co se u nas jiz pres 20 let deje a ze zadny politolog se nepozastavuje nad tim jake mame
jiz pres 20 let prestavitele naroda.
Tak jednoduche generacemi proverene rceni, ze RYBA SMRDI OD HLAVY
nezajima nikoho proc ani nejvyssi predstavitele nevystoupi verejne, a nereknou toto kacirske
CESKY NAROD NEMA JIZ 70 LET ZADNE VZORY[vyplazený jazyk]ROC NIKDO NEPRONESE NA PR: - LIDI NENECHTE SE JIZ OBLBOVAT NASIMI POHLAVARY - LIDI POJDTE SE MNOU ZITRA NA HRAD A NA VLADU A VYHAZIME JE Z JEJICH KORYT
Ano je to nedemokraticke ale jak muze se jednat demokraticky s takovymi co lzou a kradou.
Asi to znamena, ze vetsina naroda ma maslo na hlave a tak radeji
necha tu smecku, aby kradla nebot se boji, ze prisnost by byla
i pro ne neprijemna.

277434

18.10.2012 20:56

RE: KDO JE U NAS POLITOLOG A NE ZAVISLY PROSPECHAR

steve 174.?.?.?

Reakce na 277434

.. mylite se. Vyhazet je NE od koryt, ale z okna. Cim vyssi patro, tim lepe ! A je to - nadmiru demokraticke ! V jinych zemich se rezou hlavy zaziva a reznikum se rika "bojovnik demokracie" .. Proc by tedy Cech nemohl humanitarne z okna v sestem poschodi - vykopat parazita !?

277439

19.10.2012 1:11

Jak to asi komunisti zmeni ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

I kdyby vyhrali komunisti v roce 2014 volby, co asi tak muzou delat za zazraky [mrknutí jedním okem]
Republika je vytunelovana a zadluzena, tak kde asi vezmou penize na socialni zabezpeceni pracujicich lidi [zmaten]

Bude to ta sama pisnicka jako doposud. Ze zacatku jim to lidi budou zrat, ale pozdeji se jim to prestane libit a budou chtit zmenu. Komunisti si jen chteji napakovat kapsy, stejne jako jine politicke strany [bliji]

277447

19.10.2012 7:47

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

jansmith1984 37.?.?.?

Reakce na 277447

Jak by řekl Ostravak Ostravski.....[smích]


Kurňa lidi, tož už přestaňte byt vysrani z tych komunistu. To ste važně tak vypatlani, že furt hrajete na notu Nečasa, Kalousa a jinych křiváků..?, kteří s nima furt strašiju??

To ste si kurňa nevšimli, že komunisti, proti kterým tady a jinde kňučíte, už davno před rokami přelezli do tzv. demokratických stran (namatkově Dlouhy či Kočarnik, i Nečas byl svazak jak poleno)..??


Dyť i tatiček Masaryk (kurňa, sorry za překlep) tatiček kandidat na prezidenta Fischer byl před listopadem (než zahodil rudu knižku) kovany nomenklaturni komunista a nyni razi, ruku v ruce s jarmulkařem Töpferem, v ČR modru bankovni a jinu kosher liniu.

Tak už se proberte, bo jinak vam neni pomoci a suďtě lidi podle činu a jak a za co hlasuju a ni podle přislušnosti.


Piše o tym i Lenka Procházková, co jako jedna z mala učinně bojovala proti pokryteckym cirkevnim restitucim, tož si to kurňa PŘEČTITE a zamyslete se za koho ve skutečnosti ve sve naivitě kopete.....[smích]


A bacha na protestni hlasy s kačerem Donaldem, ala milena pí.Jarmilka (mrknite na nazory do dyskuze), bo tym si naserete akorat do vlastniho hnizda.


Tož se mějte lidičky
a Peace s vama,

jansmith[smích]

277452

19.10.2012 9:55

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 277452

Zdravím tě Jendo,
mi si tykáme již z dřívějších dob, pokračuji tedy ve stejném duchu.
Ono je to kapánek složitější. Tady jsem si před desítkou let stáhl z článku: Talmudsko kabalistické,sionské židovstvo.

Nepočetné frontové organizace ,z nichž nejznámější a současně nejvlivnější je mezinárodní zednářstvo, ve svých globálních plánech NWO,do značné míry řídí též islám.

Dál je popisovaná cesta tak zvaného "Hada". Je předpovězeno,že Had, který se přesně drží svého plánu,nedokončí svou práci,dokud jeho hlava opět nedosáhne Sionu a dokud tímto způsobem nedokončí kruh kolem Evropy a dokud, po spoutání Evropy,až bude všeobecně panovat zkáza a ekonomická krize,která bude přivozena duchovní demoralizací a morální korupcí, s vydatnou pomocí židovských žen, maskovaných jako Francouzky,Italky,atd. Ty jsou nejspolehlivějšími rozšiřovatelkami prostopášnosti do života vůdčích mužů v čele národů. ( Následuje popis cesty Hada. První etapa v Evropě byla v Řecku roku 429 před Kristem-v době Perikla.) Zdá se mi, že jdeme přesně touto cestou.

277460

19.10.2012 11:39

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

jansmith1984 89.?.?.?

Reakce na 277460

Jak by slezským dialektem řekl Ostravak Ostravski....[smích]


Maš recht, 81-ko, kamarade, s tym, že to je kapanek složitejši......a kurňa, že s tebu s tym hadem souhlasim.

Problemik ale je v tym, že my se bavime o zlodějach a pokrytcach na naši krajske a republikove urovni a styma nevymrdas jinak, než defenestracu nebo při volbach.

Jinak to nejde a kecy na netu, v hospodě, či jinde o židovskem spiknuti (a žadne nebo protestni hlasy s McDonaldem ve volebni urně) nic neřeši.

Ale řikej to takovym odhodlanym lidičkam a bojovnikum za přimu demokracyju jako je pí.Jarmilka na Zvědavcu, či dalšim. Ti si furt melu svoje a neuvedomuju si, že su vrchnosti a kabale za pitomce...[smích] Oni to mysli dobře, akorat si s tim mužou vytřit....... viš co?...[smích] K volbam nejdu a pak kňuči na netu o malych duchodach a tak podobně.


Tož ještě jeden raz specialně pro tebe, kamarade:

Jesli se nezměni volebni a jiny System v něco co nepujde omrdavat, tak než dojde na defenestraciju, jedina možnost, jak aspoň trochu s lokajama Systemu (momentalně tam sedi Nečas, Kalusek, Drabek, nevojak ministr obrany Promopro kraďousek Vodra, madame pseudobojovnik proti korupci Peak a další samozvani potentati) je poslat je hlasama pro levicovu opozicu s ostudou do prdele...[smích]

I organy v trestnim řizeňu se po vyhuleni Kubiceho snad osmělí a zaměři se na hajzly, co maju plnu huby demokracyje, ale přitom umožňuju kradnuť a tunelovať republiku horem dolem, jako ti vyše uvedeni. A s nima Toplanek, Dalik, Bakala a atd atd. stači zavzpominať.

A kdo s nich sedi v base?? Nikdo.

Akorat zblbly Rath, ktery nakradl hovno a za to, že jim daval v parlamentu a jinde sodu, ho teďka smaži v lochu..... Dyť jak dopadl Kadafi, který to nandaval farizejum při svych projevach v OSN?? Tež ho vykuřili ... budiš mu země lehka.


No, a kdo je v našim bananistanu opozice, ktera aspoň trochu kope za obyčejne lidi? Hadej, možeš 2x...[smích]

Jo vim. Nic neni jednoznačne a hajzli su nasačkovani ve všeckich stranach kde to smrdi prachama, ale s tym nic nanarobiš. Od toho mumy prozatim celkem svobodny internet, aby se neschovali a nepachali ty svoje kosher čachry ve skrytu. Pak je ale třa zvednuť prdel a něco udělať....

A že to muže fungovat ukazaly posledni volby. Akorat se nesmimy nechat zblbnuť k pocytu nasranosti a k pasyvitě sračkometama ... To oni potřebuju, kapišto?


Tož se měj, Peace,
tvuj kamarad,

jansmith[smích]

277477

19.10.2012 18:05

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 277477

Víš Jendo,
jak si se dohadoval Hábéčkem o pravdě. Tvůj názor byl správný. Pravda je skutečně pro všechny, jenomže, v tom je ten háček, lidská bytost musí k jejímu chápání dorůst. To loutkaři velmi dobře ví. No a proto se masy oblbují a zahlcují smyslovým požitkem. Mají obrovské zkušenosti a faktickou moc a peníze. Vypadá to, že tady v české kotlině na ně nemáme. Společnost je značně rozdělená. Jde to vidět na různých diskusních forech. Plně s tebou souhlasím, že pasivitou občanů se nic nezmění-ba naopak. Přesto přijdou velké společenské změny díky BRICS a latinské Americe.

Pokud se jedná o právě skončené volby, tak je zajímavý úspěch Čuby, který z posledního místa kandidátky uspěl. Navzdory varování našeho zesnulého zlatoústého Venouška, který prohlásil, že červené nitky slušovického monstra prorůstají naše hospodářství a velmi nám škodí. A neprodleně slušovický kombinát zlikvidovali. No, a nyní Nový Zéland aplikuje na svých mléčných farmách podobnou metodiku a organizaci výroby, kterou měli Slušovice zaběhnutou už 30 let zpět.

Takže Jendo, přeju ti pevné zdraví
a jsem s tebou za jedno.

277506

19.10.2012 19:51

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

jansmith1984 80.?.?.?

Reakce na 277506

Dobrá, kamaráde, nechám Ostravaka Ostravskeho být, protože reagovat na tvé řádky břitkou mluvou a hornickým humorem by mohlo znevažovat hloubku myšlenek a odpovím jako jenda smythů...[smích]


S tou Pravdou pro všechny, viz. polemika s hábečkem, je to tak, jak píšeš... HHBB prosazoval názor, že je jenom pro někoho a já kontroval tezí, že se ji má dostat každému, bez ohledu na to, na jaké úrovni chápání (vnímání reality) se nachází ... a že jak s ní naloží, je už jen na něm... Pro někoho (pokrytecké ovčáky plné pocitu vyvolenosti a strachu zároveň) to je riskantní přístup, protože reakce ovcí jsou podle nich nevyzpytatelné a mohly by buď zpanikařit, či se dokonce bouřit, ale podle mne to je čistý a férový přístup, hodný 21.st...

Všimni, že naprosto v rozporu s praxí (jak se vyjádřil Ostravak Ostravski výše) oficiálních sračkometů a jedině díky internetu a webzinům jako je Zvědavec, je monopol farizejů na kosher pravdu stále rychleji nahlodáván.


Ostatní tvé řádky ohledně loutkařů, Čuby a Slušovic, BRICS nebo zlatoústého Venouška podepisuju. Sám bych to (ve vší skromnosti[smích]) lépe nevyjádřil... a doufám, že si je (a další, které možná časem přidáš) při své cestě za hledáním Pravdy přečte maximum Zvědavců.

Pokud se týká voleb (účasti ve volbách) a mých narážek na přístup mé oblíbenkyně pí.Jarmily, tak to je taky o Pravdě a zejména integritě každého sebevědomého občana --- občana, který nepodléhá sebedůležitosti ani sebelítosti, pasivně nepindá, ale v rámci možností a rozdaných karet koná.

Milá pí.Jarmila mě od jisté doby, kdy jsem si s ní dovolil ohledně účasti ve volbách nesouhlasit (a v tomto kontextu zpochybnil její zapojení v "odboji" ) nemusí, ale to už je její problém..[smích] Výsledky voleb, díky lidem, co neseděli doma na prd-li, ani nevhodili nesmyslný protestsong, ukazují, že to smysl má a uvidíme, jestli to stvrdí volbou do Senátu. Signalem bude výběr nebo propad Tomia Okamury, Dolejše nebo jarmulkáře Töpfera....


Každopádně, Peace se všemi, tobě přeji to samé co ty mně
a zase někdy,

jansmith[smích]

277509

19.10.2012 12:01

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

steve 174.?.?.?

Reakce na 277460

.. Dulezite a neodkladne !!
Zaslete obratem 3 kusy Francouzek a 2 kusy Italek za ucelem vedeni prostopasnosti ! My uz jim ten judaismus z pod sukni vymeteme sami. V sobotu. Na chalupe.
Zdravi Franta, Pepa a Lojza.

277479

19.10.2012 15:10

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 277479

No jo-Steve, ale jeho eminence papež prohlásil, že Pussy Riot znesvětily pravoslavný chrám v Moskvě a tudíž je to v přímém rozporu s požehnáním biskupa Malého i našeho pána knížete, nehledě na odborníka v sexuologii aristokrata, který se nedávno v diskusi s vámi tak zle rozčilil. Takže plně chápu váš sarkazmus. Potíž je však ve faktu, že ti nejnižší z lidí nám kážou morálku a jsou přímo delegováni k této, pro společnost rozkladné, činnosti.

Síla sexu je obrovská. Ten, kdo je schopen se zcela zříci sexu,může svým mozkem dokázat úžasné věci, zvláště co se týče paměti. Díky tomu, kdysi stačilo studentům Vedánty vyslechnout jen jednou pokyny gurua, a doslovně si je zapamatovali. Proto byly knihy v těchto dobách zbytečné. Příklad z dnešních dnů: Nejstarším otcem je Ind (96let), který do svých 86 let žil v celibátu. Poté se oženil a zplodil syna. Nyní v 96 letech má druhého potomka. Jeho ženě je 52 let. Materialistická věda, pane Steve, zná ze sexu pouze hmotné aspekty. Prakticky je nevědomá. To se však netýká aristokrata, protože ten ve svém rozhořčení chtěl také odstranit Putina i patriarchu vší Rusi Kyrila. A k tomu těmto lidem žehná bůh zednářů Bofomet=Jahve.

277492

19.10.2012 17:08

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

steve 174.?.?.?

Reakce na 277492

.. souhlas [mrknutí jedním okem]
.. pouze ocekavam zpravu na "novinkach", ze ta jeho manzelka se dostavila k porodu opasana vestou s trhavinou, kterou ji k teto prilezitosti venoval jeji sexualne aktivni vetchy manzel. Vestu mu venoval Kyril ( je s Putinovym podpisem) .....
Faktem vsak zustava (a ze zakona se o tom nediskutuje), ze ceska ekonomika zada drtivou ranu krizi - po spolecne vse-ceske souloz-akci v muzeu a naslednem humanitarnim kaceni vsech krizu !! [smích]
A abych ukojil vasne vsech "aristokratu" (naseho knizete a jinych ..) - volam do vendoidniho sveta - "Pryc s Putinem, havel do Kremlu, Dasa na Hrad !!". A zbytek zavrit, protoze zprznili volby a nevolili jednohlasne vendoidne !!

277501

19.10.2012 18:29

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 277501

Steve, viděl jsem jejich foto. On vypadá jako arijec, není snědý, přitom svěže a vitálně. Ona ve svých 52 letech také poměrně mladě. Takže novinky mohou pouze kecat- jako obvykle. Mohl bych se rozepsat o silách siddhi. Tyto síly jsou pro materialisty nepochopitelné, přesto existují.

277508

19.10.2012 17:19

RE: Jak to asi komunisti zmeni ...

Zhuānxū 178.?.?.?

Reakce na 277492

Tvoje výmysly musím opraviť.
Yahweh je jednakým Bohom ako Boh svätého pravoslávia. Len až neskôr sa odhalil ľuďom ako Božia Trojica. Yahweh bol Bohom v raji, Bohom po vyhnaní ľudí, Bohom pred potopou, po potope, po vytvorení jazykov a rás a chválili Ho úplne na celom svete.
Stotožňovať Spasiteľa s bafometom je rúhanie, bafomet nie je nikto iný, ako spotvorené meno púštneho psychopata Mohameda, možno uctievali Mohameda, prijali jeho lžiučenie za svoje, možno ho videli dokonca ako boha.
Tá tvoja eminencia je pokoncilovým lžipápežom, protipápežom, narušiteľom učenia spred koncilu, jeho slová nemajú váhu, je rovnaký klamár ako aj malý, aj ty čo znevažuješ Boha. Znesvätiť chrám je možné úkonmi, ktoré sa vymykajú náboženským zvyklostiam, ale o tom nás nemá prečo poučovať nepravoslávna spoločnosť. Ty nie si náš, tak čo sa staráš, sám urážaš našu vieru a nášho Pána, už len tým, že si sa prilepil na Putina a Kyrila.
Kyril je ekumenista a sluha NWO, ak už priamo neodpadol, nie je hodný byť patriarchom.

277503

19.10.2012 13:06

"Za socializmu"

haban 89.?.?.?

Je zajímavé, za toho hrozného socialismu nebyly

veřejné dluhy
pokuty a penále srovnatelné s měsíčním příjmem
paušály za elektřinu, vodu, plyn, telefon, ....
bankovní poplatky
vykrádání bytů exekutory
inflace a poplatky likvidující úspory
spekulativní "investice"
...

A nebylo přestupkem či trestným činem
vlastnictví televize nebo rádia
nahrání a zkopírování písničky
pozvání souseda na domácí zabíjačku
...

Teď je trestným činem i to, když nezaplatíte exekutorovi za to že vám ukradl nemovitosti a vykradl byt.

Lesy a orná půda patřily všem. Nemuseli jsme se bát, že v případě krize někdo úrodu prodá do zahraničí ještě dřív než uzraje - jako se to dělo vloni a letos po požárech a neúrodách.

Jak to, že mají Němci levnější potraviny než my, když mají několikrát dražší pracovní sílu???

Sociální nepokoje prý začínají, až když nějakou negativní zkušenost na vlastní kůži zažije 25-30% lidí ...

277485

19.10.2012 13:43

RE:

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 277485

Souhlas. Rozumný človek pokud uklízí, tak kvalitní veci odloží a ne všechno vyhodí na smetište. Nebo si ponechá nejakou vzorku pro prípad. Meli jsme určit nejakou rezervaci, aspoň o velikosti kraje, a nechat je socialisticky žít, ať se tam vyvíjejí jak chtejí soubežne s naší vetšinovou demokracií. Pak by šlo porovnávat, ne jako teď kdy porovnáváme společnost o 50 let zpravidla jen technicky pokročilejší, s dobou, kdy ani západní technologie nebyly tak vyspelé, jako dnes, a ani Čína tolik neexportovala. To mlží celou situaci.

Pokud by nám teda opravdu záleželo na tom, co je lepší. Ať by se tam nastehoval, nebo odtud vystehoval, kdo by chtel.

Tady ale diriguje nekdo jiný, a osobuje si právo na rozum sveta. Proto jsme jako vetšina v srabu a občas se nekterí derou pres mrtvoly do té menšiny.

277487

19.10.2012 17:32

RE:

steve 174.?.?.?

Reakce na 277485

.. habane - prosim, budte opatrnejsi .., doba je zla .., mozna mate rodinu ..
Doporucuji schovat obraz "cisara pana" na pudu ..
Mozna to ani netusite - ale Vas prispevek popira holokaust, .. a antisemitismus z neho doslova sala !! A navic - signalizuje Vase silne aktivity s loziskem zla - Putinem.
--
.. napr. "domaci zabijacku" - to je veprove !! Doslova vysmech obetem holokaustu .., - a dostatecny duvod aby Vas soudruh doktor Sokol - z-exekutoroval ..

277505

21.10.2012 0:24

naše "nezávislá"media po krajských volbách

disident 88.?.?.?

Výsledky krajských voleb vyvolaly u našich totalitních medií hyste-
rické reakce jako by naší zemi napadla nějakým teroristickým útokem
samotná Al Kajda.U soukromých medií je to pochopitelné,ty vyjadřují
názory svých majitelů.U veřejnoprávních medií(ČT a ČRo)to však pře-
kvapuje,jelikož mediální zákon jim ukládá vyváženost.Skutečnost
zákon-nezákon,byla taková,že v mnohém byla veřejnoprávní media
daleko hysteričtější než soukromá.Na ČT excelentně perlily moderá-
torky výrazně zbarvené do modra.Zajímavá je též nálepka KSČM jako
"nedemokratické" strany.Připomíná to husákovsko-bilakovské dělení
opozice 80-tých let na konstruktivní a nekonstruktivní.Odpověď
ústavních právníků na Nečasův podnět zákazu KSČM zněla ve prospěch
této ostrakizované strany,neboť její program je plně v souladu s
ústavou České republiky.Protiústavní vylučování některých poli-
tických stran z politického života zakládá přechod k totalitnímu
režimu nehledě na neúctu k voličům,kteří volili v demokratických
volbách a kteří jsou potom nazýváni idioty.Nečasova vláda znamená
pro naši zemi přechod k mafiánsko pravicové totalitě,jelikož se
můžeme pochlubit i politickým vězněm(R.Smetana).

277553

21.10.2012 20:26

Proč to všichni tolerují a nikdo nic neřekne? Všem to vyhovuje.

Jirka Flaxa 90.?.?.?

Nikdo nechce klesnout dolů. A na tom je vše založeno. Revoluce nepřivodí pozitivní změnu duševních, fyzických, intelektuálních a morálních schopností. Normalizační vypočítavé hyeny přešly z KSČ do ODS a později TOP. Členství v ODS zajišťovalo a dosud zajišťuje prosperitu a výhody. ODSáci jsou privilegovaní. Stali se vedoucí složkou národní fronty na koryta. Ostatní strany, včetně TOP,SZ, ČSSD,KDU jenom přicmrndávají. Nejsou opoziční, ale jen parazitní a doprovedné. Jenomže parazitů je moc a žrádla příliš málo. A tak paraziti neví. Rozhodují se, kde znovu nastartovat majoritu a získat korupční výhody jinde. Proto se říká: Vy ODSáci nás ženete do náruče KSČM. Ano, to je ten správný nárok a postoj parazitů. Vše vzniklo za normalizace. To se řeklo, ty s námi potáhneš, budeš hajlovat a my ti dáme za to koryto. A stejně to udělala i pragmatická ODS. Za souhlas a hajlování koryto a lowe.Ten nejtvrdší normalizační marasmus neustále pokračuje. O tom píše i DR.Pulmann z MU Brno. 90% přijalo neormalizaci a provádí ji i pod rouškou ODS. To jsou ty slůvka flexibilita, prosperita, přizpůsobivost, pružnost stanovisek, vlezdořitnost a další instrumentárium. [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

277573

22.10.2012 10:56

Politická a věková diskriminace při výkonu a hledání zaměstnání.

Jana Hněvsová 90.?.?.?

V roce 1989 jsme se upřímně radovali, jak jsme skončili s komunistickou nomenklaturou. Byl to hrubý omyl. Členové husákovské KSČ pružně přešli do ODS. A vše pokračuje na novo.V nadřazené a privilegované nomenklatuře se pokračuje dál a dále. V konkurzech vítězí blbové, jež jsou členové a příznivci ODS. Vedoucí funkce mohou vykonávat tupci a hlupci, musí ale předstírat fůru modrovíry. Dneska Vám ani na úřadech nejsou schopni a ochotni říci nebo napsat, kdo v konkurzech vyhrál. Kvalita uchazečů a vítěze konkurzu se utajuju pod rouškou "osobních údajů". Takže zde se otevírá brána k tomu, že lehce zvítězí tupý, hrubý a nevzdělaný hlupák , člen nebo příznivce ODS. Toto je jedna z metod korupčního jednání. Tito lidé potom dovolují a umoŽňují korupční jednání.A další hrůza je i diskriminace věková. Pokud nemáte kontakty s modrozloději a přijdete v 45 letech o zaměstnání, je to naprostá katastrofa. Jste synem smrti. Málo kdo vás zaměstná. Podnikatelé dávají příkazy svým personalistům: Nechceme lidi od 45 let nahoru. Ani nám je do firmy neposílejte. My je vůbec nechcem a nepřejem si, aby ná otravovali. Tyto příkazy znamenají ovšem rozsudky smrti pro postižené jedince a jejich rodiny.Znamenají exekutory, vystěhování, cestu pod most, bezdomovectví a smrt. Takto se tedy chovají k národu podnikoši, kteří tu rozkradli co se dalo. To je realizovaný slib Václava Havla. Prý se nemáme bát nezaměstnanosti,kterou nás budou strašit komunisti. Prý budujeme stát, který také udělá něco pro lidi. A zatím dnes máme 500 000 nezaměstnaných, z toho 400 000 nezaměstnaných nepobírá podporu, je nezaměstnáno dlouhodobě. A jsou to odsouzenci k smrti. Až se jsme to dotáhli. [zmaten] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

277596

Příspěvků: 50

18.10. 06:53 Mrkva  Ach jo, pan astrolog...
18.10. 07:16  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 08:22 omega13  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 08:26 Celer  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 09:31  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 09:53 Mrkva  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 15:36 Kedluben  RE: Ach jo, pan astrolog...
19.10. 12:41 haban  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 08:58 Olas  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 07:30 Heriot  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 09:28 osa x  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 14:53 raskolnikov  RE: Ach jo, voliči...
18.10. 10:35 GammaRay  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 12:03  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 17:48  RE: Ach jo, pan astrolog...
18.10. 09:37 Anonym  "CSSD zase podporuje v zasade mnoho dalsich nehezkych veci"
18.10. 11:06 JaJa  Technická
19.10. 13:49 haban  RE: Technická
22.10. 07:49 p.  RE: Technická
18.10. 12:14 Hrad  K černé kávě...
18.10. 12:47 baba_Blažková  Rozhodně by stálo za to
18.10. 15:52 Vladimír Stwora  RE: Rozhodně by stálo za to
18.10. 19:13 baba_Blažková  RE: Rozhodně by stálo za to
18.10. 19:44 jansmith1984  RE: Rozhodně by stálo za to
18.10. 17:09 N.Z.  Prosim vysvetleni
19.10. 08:01 Erwin  RE: Prosim vysvetleni
19.10. 14:42 N.Z.  RE: Prosim vysvetleni
21.10. 19:56 Maut  RE: Prosim vysvetleni
18.10. 18:07  Nekolik let po vystrizliveni ze "sametaku",
18.10. 19:17 steve  RE: Nekolik let po vystrizliveni ze
18.10. 18:57 M.H.  A což teprve, když uvážíme,
18.10. 20:21 Patrman  KDO JE U NAS POLITOLOG A NE ZAVISLY PROSPECHAR
18.10. 20:56 steve  RE: KDO JE U NAS POLITOLOG A NE ZAVISLY PROSPECHAR
19.10. 01:11  Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 07:47 jansmith1984  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 09:55  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 11:39 jansmith1984  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 18:05  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 19:51 jansmith1984  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 12:01 steve  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 15:10  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 17:08 steve  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 18:29  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 17:19 Zhuānxū  RE: Jak to asi komunisti zmeni ...
19.10. 13:06 haban  "Za socializmu"
19.10. 13:43 ppppp  RE:
19.10. 17:32 steve  RE:
21.10. 00:24 disident  naše "nezávislá"media po krajských volbách
21.10. 20:26 Jirka Flaxa  Proč to všichni tolerují a nikdo nic neřekne? Všem to vyhovuje.
22.10. 10:56 Jana Hněvsová  Politická a věková diskriminace při výkonu a hledání zaměstnání.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

15

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 43 čtenářů částkou 4 478 korun, což je 15 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 2

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Komická postavička Saakašviliho je pro Porošenka čím dál větší bolehlav05.12.17 12:34 Ukrajina 4

Drahoš zveřejnil seznam dezinformačních webů. Až nápadně se shoduje s tím od aktivisty Jandy02.12.17 15:14 Česká republika 13

Něco o civilizovaném chování01.12.17 15:58 Neurčeno 1

Ženy dostávajú horšiu prvú pomoc, na vine sú ich prsia01.12.17 15:45 Neurčeno 3

Drahoš se obává ovlivnění voleb z Ruska01.12.17 10:54 Česká republika 5

Dozorce z Osvětimi může jít do vězení, i když mu je 96 let, rozhodl soud29.11.17 17:34 Německo 5

Hrdinná sebevražda chorvatského generála Praljaka29.11.17 17:18 Evropská unie 0

Miss USA se historicky poprvé účastnila dívka s Downovým syndromem29.11.17 11:16 USA 5

Skupina Kabát vrací Českého slavíka29.11.17 00:09 Česká republika 13

89letá Němka půjde za popírání holokaustu na čtrnáct měsíců do vězení28.11.17 19:28 Německo 11

Rostoucí trend v Česku. Stovky dětí zvažují změnu pohlaví, nejmladším je šest28.11.17 15:45 Česká republika 5

Skvělý úspěch amerických Rambů: Afghánská produkce opia trhá rekordy27.11.17 19:41 Afghánistán 6

Měnové kurzy

USD
21,72 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,03 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
21,94 Kč
100 japonských jenů
19,17 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,15 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 083,33 Kč
1 unce stříbra
342,83 Kč
Bitcoin
359 537,47 Kč

Poslední aktualizace: 11.12.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 827