Diskuze k článku

Přední ekonom: Island to udělal správně … A všichni ostatní to dělají špatně

Příspěvků 89

3.9.2012 0:43

islandský model

disident 88.?.?.?

islandský model,který podle tohoto článku podpořily světové ekonomické veličiny nutno důsledně mediálně propagovat,aby s tímto bylo seznámeno co největší množství evropské veřejnosti a ta vytvářela tlak na debilní evropské vlády,aby konečně přestaly dotovat bankovní lupiče a gangstery z prostředků daňových poplatníků.

274255

3.9.2012 13:12

RE: islandský model

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 274255

To je síce fajn, no obávam sa, že nás majú za afričanov.
Jelitká asi považujú stupeň systematickej reedukatívnej a messmediálnej debilizácie za dostatočný.
"Afrikanizácia" je len ďalśím stupňom "balkanizácie".

Cieľom je tradične motivovať stádo tupých rýb eufemisatanského Absurdistanu k plateniu matematicky nesplatiteľného fiktívneho dlhu.

Napriek tomu, že bača ďalej strečkuje okolo rybníka s holým kakáčom kŕmiac kapre, unudeným mocou ožratím akcio-heerous zhorela na slnku nielen tá stiahnutá prdel aj s chvostíkom..

Pamätajme:
Keď naši black brothers občas prestanú platiť, tak sa vždy po "samosebou vzniknutej" ďalšej občianskej vojne humanistárne ozve MMF so SSvetovou bankou&co a na po-pud ďalšej mo-mentálnej výplatopaskovej pseudocelebriťky odpustí veľkohubne "primeranú časť" nazbieranej úrakoviny.
Pozor, nie primárneho fiktívneho dlhu, aj keď to deklaruje.

..a démonkraticky vybrané etnické zastúpenie zaćne urýchlene predávať posledné banány, obličky, alebo čokoľvek, čo zostalo po predchodzích nájazdoch upírskych koćovníkov.

Pokiaľ sa neprestane obchádzať zákon o úžere a falšovaní peňazí, ktorého hlavnými systematickými organizovanými porušovateľmi sú skutoční majitelia a čiastočne manažmenty bánk, pôjdeme akurát tak do prdele.
Obzvláśť závažné trestné zločiny genocídneho charakteru týchto známych osôb sa musia začať riešiť v oveľa širšom konaní ako na Islande.

Len pre Boha neplatiť ten neexistujúci dlh, inak bude ekonomika zničená, vojna(o neexistujúce falošné obeživo na splatenie úrokov) spolu s kŕčovitou genocídnou redukciou populácie = umelým stresom spojeným s naviazanými chorobami a (ne)chcenými potratmi, atď.. krátko- a dlhodobo nevyhnutná.
De-in-formačná občianska vojna prebiehajúca v mysliach ľudí je dávno realitou. Treba vytvoriť situáciu, aby sa mohli decká aspoň na chvíľu kľudne nadýchnuť a mať vôbec šancu stať sa Ľuďmi. Inak budú vždy musieť jednať len stresovo a chňapať po kúsočku u-ver-oného vzduchu, vody a mrkvy, lebo inak im genetika=BIOS(nosič ich nadstavbovej zložky OS=kultúry,..)zahučí.
..toď snaha o prenos viny na obeť..obetu..

..nadšené kvíkanie samovyvolených kos-ser prasiat pri globálnom válove vždy signalizuje predchádzajúce híkanie oslov pri priblížení sa udice s mrkvou takmer na dosah.

Ako sa pri honení dvoch jedenástok za loptou hovorieva v kritickej situácii:
"Rozhodcovi mrkvu"
..aby lepšie videl..
..keď už aj detváky dnešnú "neviditeľnú" krvavú paprču trhu vidia.

Pre deti:
Mrkva je v tomto prípade aj symbolom premenlivej (no neexistujúcej) možnosti matematického splatenia celkového úroku.
Je nezlučiteľný s udržateľným doladením súčasnej etapy procesu globalizacie na našej planéte..s úspešným vyriešením spoločensko-prírodných problémov a kľudnej prirodzenej stabilizácii populácie po naplnení danej niky.

274276

5.9.2012 22:57

RE: islandský model

waterfall 89.?.?.?

Reakce na 274255

Silně bych odlišil akcionáře od vkladatelů a věřitelů... Nemám vůbec nic proti tomu, když zkrachuje banka a akcionář přijde o vše... i když i zde vidím chybu systému, že tomu nezabránil...

Ovšem pokud jde o dluhopisy, vklady a půjčky tak jsem zásadně pro vracení... s cizími penězi se musí obezřetně... a pokud islandská banka zpronevěřila peníze něměckých, britských či českých důchodců z různých fondů, pak by to měla islanská vláda (po likvidaci banky) uhradit...

274424

5.9.2012 23:32

RE: islandský model

petesv 2.?.?.?

Reakce na 274424

Viděls ty dluhy? Jak má zemička Island platit na české a jiné důchodce? Jste všichni zdraví a při smyslech? Odpovědní by se našli hravě, jak to, že naši skvělí ekonomové vrazili peníze do islandských bank (prý výhodné úročení), snad už by bylo lepší rovnou nakoupit olejovky (sardinky atd). Zítra otevřu si banku na Bahamách či jinde s vl kapitálem 1,- USD a slíbím výhodné zúročení. Taky do toho vrazí miliardy? Budou platit Bahamy za následné škody? A proč taky?

274425

6.9.2012 2:28

RE: islandský model

p. 113.?.?.?

Reakce na 274425

...to jsme jako my cekali az nam tuhle "novinu" prijde nejakej Nobelovej prechytralej chazar sdelit jo....nejdrive tihle tunelovali a vyloupili Island a ted nam reknou , ze to byla chyba...to zivam..

274431

7.9.2012 1:00

RE: islandský model

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 274424

pěkná pitomost
čím by to asi splatili, kde by vzali peníze? jedině dalším dluhem ale to by zase problém zadluženosti jen zhoršilo
bohužel v systému kde peníze existují jako dluh a z banky se mohou dostat dstat jedině úročenou půjčkou jaksi neze splácet dluhy jedině vytvořeím nové půjčky

274508

3.9.2012 4:49

Zido-iluminati na Islandu

Mnichov47 49.?.?.?

U Islandu je nutne si uvedomit, ze to zadluzeni jim planovite pripravila organizovana kriminalni skupina zido-iluminatu.
Na Islandu to byli zejmena:
- Dorrit Moussaieff - zidovka a manzelka islandskeho prezidenta
- zidovsky reditel Glitnir banky Larus Welding
- Geir Haarde - zidovsky ministersky predseda
- zidovsti bratri Tchenguiz

ve spolupraci s mezinarodnimi zido-iluminatskymi organizacemi jako je MMF, FED, masomedia, americke ratingove agentury jako Standart&Poors - vedene zidy David Zuber a David Wyss,americke fondy SAC Capital Investors, Soros Fund Mangement, Greenlight Capital a Brigade Capital - vedene zidy jako Soros,.....

Islandane udelali jedinou spravnou vec, vynutili si referendum, vysetreni podvodu a vydani zatykacu na zido-iluminatske mafiany, kteri nasledne uprchli pryc z Islandu a Island, zbaven parazitu, mohl zase zacit dychat.

Podobne zido-iluminatske struktury pusobi jak u nas, tak temer v kazde zemi celeho sveta. Dokud s nimi lidi neudelaji stejny proces jako Islandane, neprestanou skodit a vysavat.

274259

3.9.2012 14:09

RE: Zido-iluminati na Islandu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 274259

Takze, se zde potvrzuje pravidlo,ZE, NE VSICHNI ZIDE KRADOU,ALE,TAM, KDE SE HODNE KRADE,TAK JSOU V TOM NAMOCENI ZIDE.
Povidacky o antisemitismu jsou napomocnym argumentem k oblbovani goyimske verejnosti,kontrole krestanskych politiku a take,ovsem,k zamaskovani zlodejen,jez se tahnou cela staleti vsude tam,kde se zide dostanou.Amerika byla varovana a nevzala to vazne,varovana od samotnych zidu,jez nechteji mit nic spolecneho se zionisty,dnes USA valci pro Israel k planu na Velky Israel.

"They (the Jews) work more effectively against us than the enemy's armies. They are a hundred times more dangerous to our liberties and the great cause we are engaged in. It is much to be lamented that each state, long ago, has not hunted them down as pests to society and the greatest enemies we have to the happiness of America."
Source: Maxims of George Washington by A.A. Appleton & Co.

Prece jenom se ukazalo, ze vramci "Islandske infekce" nekolik bankeru v Evrope predcasne v tichosti odeslo do duchodu,aniz by tomu zidovsky tisk venoval pozornost,asi dobre vedi,ze povidacky o Hitlerovi a antisemitismu by neobstali pred soudem a za ucasti ekonomu,profesionalnich ucetnich, jez by se podivali na jejich system "ucetnictvi",zde by nebyl system dvou knih a psani dluhu na "futro.Nakonec,nam z nedaleke doby, Madow,milionarsky podvodnik, v tom nejel sam,daleko vice lidi bylo propojeno mafiackym systemem v procesu sebeobohacovani na ukor jinych.
2008. Chelsea was raised in her mother's faith, Methodist, but her fiance is Jewish.
Chelsea Clinton, the 29-year-old daughter of former President Bill Clinton and Secretary of State Hillary Rodham Clinton, got engaged to her longtime boyfriend, investment banker Marc Mezvinsky.

"Let me issue and control a Nation's money and I care not for who writes it's laws."
-Mayer Amschel Rothschild, 1790

274279

4.9.2012 1:19

RE: Zido-iluminati na Islandu

p. 123.?.?.?

Reakce na 274279

..je zajimave , ze kdyz vytvorili zidi Lenin , Trockij, Kamenev , Bucharin,Radek atd Sovetsky Svaz , pozdeji kdyz bylo Rusko vykradeno a vyvrazdeno tito zidi zadali cely svet aby mohli odejit z Ruska do Usa a Austr. a Izraele , kde se tak usadili na vedoucich pozicich take v bankovnictvi a zkaza ekonomiky Usa brzy nasledovala pod vedenim Greenspana ktery si nechal rikat maestro a posral kde co moh.., obrovske zisky nasledoval jeste vetsi obrovsky krach vykradene ekonomiky a prosti americane museli skody nahradit a stale nahrazuji...teroristicke zakony v 1934 v SSSR po zavrazdeni Kirova , po zapaleni Reichstagu a nebo po 9/11 znamenaji vzdy nestesti pro populaci , a teror....po 1989 se zase ustanovila vlada zidu Berezovskij , Potanin, Chodorkovsky , Abramovich ,Portashvili atd.nikym nezvolenych a zase vykradali Rusko zhrube pres bilion denne zatimco lide nemeli co jist a kde bydlet velky krach nasledoval , Rusko melo stesti ze prisel Putin ale co bude po nem je otaznik...

274301

4.9.2012 5:27

RE: Zido-iluminati na Islandu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 274279

Tak a nakaza z Islandu se siri dal,svetova,zidy ovladana media nezastavili zpravu z Islandu pro ostatni svet,ted,podle nocniho poslouchani radia z USA uz zacinaji i tam demonstrace Americanu proti bankam,co zrujnovaly narodni ekonomiku,co vyhodili lidi z vlastnich baraku,co ted ziji ve stanech a karavanech a vidina prace nikde,nebot zakonem mamonu se USA zbavilo pro vetsi vydelky sveho prumyslu jinam,do Ciny Thajska,Kambodze,Vietnamu a jinde,jedine,co bezi je valecny prumysl,jez ma kvest v nekonecnych valkach.
Dochazi k tomu,co jsem uz drive psal,ze dojde na to,ze se obycejni lide budou modlit k Adolfovi,jako ke svetemu muzi,jez chtel zachranit svet pred jednou svetovou vladou o ktere uz Uljanov,zidovsky Blank mluvil davno pred ruhou svetovou valkou.Takze,pokud Americane pujdou na banky,tim se dopusti toho,co melo v pocatku Nemecko v letech tricatych,zbavit se prizivniku jez dusi narodni zajmy a prosperitu naroda.Mozna ,ze v dnesnich dnech Americane pochopi Adolfa Hitlera,jako chytraka jez se nenechal oblafnout svetovym zidovstvem a zustal veren Nemeckemu narodu,oproti dnesnim politikum,jez svou vernost dokazuji Israelu a pokud Israel piskne,tak volaji,jak vysoko maji vyskocit.Mozna,ze po nakaze z Islandu pokud plne propukne,tak nejvetsimi "antisemitisti"budou Americane a mozna priznaji svuj smrtelny omyl v Nurimberskem procesu,kde si nechali vzit z rukou soudnost nad Nemci s 1200 zidovskymi radci vseho druhu,jez je prakticky kontrolovali,dnes by mohl byt novy Nurimbersky proces se zakony jez dali dodatecne vinnym nacistum,konspirace proti miru,stvani do valky,zahajeni valky a podobne,nebot,tak zvany neocon souhlasil a plne podporoval obe vallky proti Iraku,zahajil valku proti Afganistanu a dnes z pozadi zaplavuji svet dragama jez 90% pochazi z Afganistanu,takze mame znova opiovou valku,zadaji valku proti Iranu,nevyhlasenou valku proti Pakystanu,jinymi slovy vrazdeni goyimu goymi.
Americane celi obcanske valce,rasisticky-politicky a ekonomicky motivovane a jejich vlastni policie bude chranit bankere radeji,nez lid v ulicich,elita pro vsechny pripady maji dopredu spakovane kufry a letenky do Israelu, na svych linkach si zdeluji,ze neveri Americanum,predevsim by se meli zabyvat,proc Americane neveri zidum,coz takova otazka dnes je k smichu,nebot cely svet vi sve,svetovy tisk mlci o procesu na Islandu s zidovskou klikou,je to trochu,jako proces se Slanskym a spol,kde zide soudili zidy,ted ovsem zalezi na vysi rozsudku nad temito prizivniky spolecnosti,aby svetova propagacni masina zacla kricet o antisemitismu i kdyz uz prosadili vyucovani na skolach 95 statech sveta o holocaustua antisemitismu,aby se vyhnuli soudu nad jejich kriminalitou.Nakaza z Islandu muze zachvatit vsechny staty Evropy,takze,kam pujdete se svymi sbalenymi kufry,do Afriky,kde i Tutu rika velmi spatne veci o zionismu,do Ruska?Do Jizni Ameriky,coz se ted uz deje,mnozi se uz stehuji a zajistuji jinde.

274306

4.9.2012 6:04

RE: Zido-iluminati na Islandu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 274306

Aby byli ovce ochotny válčit, musí být nejdříve zbídačeny.

Pak to půjdou (na povel těch, které nesmíme autocensurně jmenovat) zlým "bambusákům", zlým "Rusákům", zlým "Indiánům", zlým "zikánům" či "ručníkářům" vytmavit ... s nadšeným komsomolským popěvkem na rtech humanitárně vytmavit (podej mi pušku, Matko...)

Teprve tehdy...

Možná pozdě poznali pravicující a zinkající Pepíci a lídlující Mařen/ky, kdo se mezi ně vmíchal v rouše beránčím...

Vložený obrázek

Proto nejprve přesuny výrob/vývoje/livelihoodu/návnady/pastvin tam, kam ji půjdou nadšeně, srdnatě a vlastenecky dobývat.

Stádo musí být vedeno...

274309

4.9.2012 10:32

RE: Zido-iluminati na Islandu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 274309

S prvou vetou súhlasím, ALE tento trik fungoval pred 1. a 2. svetovou vojnou, no nebude to fungovať teraz, z jednoduchého dôvodu, priveľa informácií o čachrách bankárov.
Nekonečné záchranné balíčky pre banky a štáty, škandál okolo LIBOR, škrty v sociálnych výdajoch a výdaje na predražené štátne zákazky, takže keď ľudia zistia, že im niet pomoci zo strany štátu (čo podľa platnej propagandy, im náleží), ľudia začnú revoltovať a rabovať, tak ako v Španielsku (tam najhoršie ešte príde), vraždiť imigrantov, cigánov, vládu, "boháčov" atď.
V takejto situácií sa ťažko nahovorí ktokoľvek tú masu na vojnu proti cudzej krajine, lebo na to aby bola vojna musí sa skonsolidovať situácia.

Takže 5 rokov netreba čakať svetovú vojnu, hoci lokálne konflikty môžu vyskytnúť, kvôli Rusko-Čínskym vojenským a diplomatickým manévrom v tomto období svetová vojna nebude, ALE treba očakávať výpadky v zásobovaní, sociálne nepokoje až revolúciu a rýchle zmeny vlády.

274315

4.9.2012 20:00

RE: Zido-iluminati na Islandu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 274315

Omyl, 99% populácie to nezaujíma, je to za jej duševným horizontom.

274350

4.9.2012 21:09

RE: Zido-iluminati na Islandu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 274350

Hneď ale bude ich zaujímať, keď nebude "na chleba", ako teraz Američanov, toto je tá smutná skutočnosť, ktorú som zabudol spomenúť v predchádzajúcom príspevku. Tak či onak cirkus s názvom občianska vojna či občianske nepokoje, je na spadnutie, žiaľ/našťastie, lebo to dá počiatočný impulz na očistenie a zabráni svetovej vojne aspoň na 5 rokov (žiaľ veľa ľudí na to doplatí tak či onak).


PS: Múdri človek sa učí aj z cudzích chýb, hlúpi ani zo svojich.

274353

4.9.2012 21:59

RE: Zido-iluminati na Islandu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 274353

Nie nemáte pravdu v médiách sa robí vymývanie mozgov že za to všetko môžu: Grék, cigán, bezdomovec, dôchodcovia, lavica, socializmus, ... [chechtot] [mrknutí jedním okem]

274356

5.9.2012 8:13

RE: Zido-iluminati na Islandu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 274356

a přitom je to Židovka... [mrknutí jedním okem]

274369

5.9.2012 10:06

RE: Zido-iluminati na Islandu

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 274353

Občianske nepokoje sú práve to, čo najmenej potrebujeme..

Na mieste samovyvôlených capkov by som logicky a s chladnou gebulou považoval paralelnú sériu menších a väčších občianskych vojen a lokálnych národnostno-pseudonáboženských konfliktov za jednu z ideálnych a najbezpečnejších variánt získania času.
Oproti egonezodpovedným jadrovým, chemickým a iným rizikám pre "svoju" za-hrad-ku.
Na jej troskách by som(ako vždy) znova prihnojoval, strihal a občas niečo zasial podľa potreby..

..x-krát preverenými metodikami nastolil(akoby samo sebou) jednu z totalitných autokraticko-faśistických foriem moci..
..vypestoval ďalšiu pestrú mozaiku(pre plebs nepochopiteľný "náhodný" kaleidoskov) potenciálnych konfliktov..
..a dokolečka dokola,
"Kým nepochopia, čo mali pochopiť, znova zahučia a ich decká zbytočne zrovna tak.."

..ako sa už hodne na dedinách spieva:
"Kolo kolo rímske, za štyri rýnske.."
Bonusovka:
..akože pokračuje to ta ľudofka?

Ako zabrániť konfliktom?
Postupne nechať vyfučať H-balón, o ktorý sa narkomanské decká bijú a vyradiť pumpu(bombu) z provozu = prestať kŕmiť smrteľný nádor, príčinu umelého stresu(emoćného diskonfortu más)
Po postupnom dopracovaní sa k medzinárodnému tichému konsenzu o návrate k dodržovaniu zákona o úžere(jednému z pilierov udržateľnej spoločnosti), bude pravdepodobne treba mnohých nepriamych a priamych protagonistov genocídy(vytváriania konfliktného potenciálu) z medzinárodno-právnych dôvodov nevyhnutne na dlhé obdobie pozatvárať. Väčšina dlhov bude automaticky už splatená, keďźe sa platby za nezákonné úroky započítajú ako splátky požičanej pôvodnej sumy samozrejme očistenej od úroku.
Medzinárodné občanmi volené komisie postupne očistia trh s burzou od fiktívnych finančných obnosov skrytých vo virtuálnej kasínovej ekonomike nepodložených skutočnou výrobou a službami a banky budú zmenené na investičné spoločnosti s podielovým právom a neziskovými povinnosťami distribúcie obeživa.

Či bude oficiálne zavedený energonivariant, ktorý prirodzene pomerne presne zodpovedá potrebe množstvu potrebného obeživa, je ešte otázne. Pre niektoré krajiny je veľkou výhodou a pre iné menšou..hlavne na začiatku..
Energia, energonosiče sa prepočítavajú už dnes tabuľkovo na kWh.

Množstvo zlata nezodpovedá potrebám globálnej ekonomiky a keďže by jeho cena v prípade snahy o Au-invariant automaticky odstrelila ekonomike strechu je veľmi nebezpećnou ilúziou ako varianta v hlavách hlavne pologramotnej podvedomej periférie dnešnej skutočnej moci.

274379

5.9.2012 10:33

RE: Zido-iluminati na Islandu

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 274353

re: pozitíva a negatíva úrakoviny
Banksterská úžera kedysi zohrala aj svoju čiastoćne pozitívnu rolu v urýchlení objektívneho procesu globalizácie a v tlaku na optimalizáciu výroby a služieb - technologizáciu(materiálne zabezpečenie genetickej zložky, BIOSu populácie). Na túto dôležitú dejinnú úlohu hrali chápavejší jeliťania po identifikácii príslušných tu často spomínaných objektívnych globálne nadradených procesov a žiadosti o podporu, resp. nevmiešavanie sa najvyššej n-tity do egobiznisu.
Vyzerá, že On(o) nemal(o) gramotnejšiu alternatívu, ktorú by podporil(o), prípadne sa alternatívni protagonisti z ne?vedomosti nechali zlákať na fatálne system errory..
..to je ale už ďalší príbuzný príbeh..

Technológie však predbehli morálny rozvoj brzdený práve úžerou infikovaným kreditno-finančným systémom. Pozitívne je, že zabezpečili aj informatizáciu. Paradoxne tak j"elity" vylepšili možnosti manipulácie, no zároveň aj dostup k informáciám, možnosť výberu a tým nevyhnutne narušenie de-a in-formaćného monopolu = narušenie statiky informačnej otrokárskej pyramídy.
Money-too je asi na Manitoua predsa len prikrátky..

K úloham čakajúcim na ľudstvo vo vesmire nebudeme pripustení, pokiaľ bude v spoločenskej morálke dominovať parazit a jeho -izmus.
S ním sme pre svoje okolie hrozbou tak, ako aj pre seba samých.
V tomto zmysle býva pôvod U-točníkov epikaliptických holýwoodskych block-formerov práve na planéte GEO.

Na mieste papalášov(akcionársko-manažérsko-politických) by som sa urýchlene snažil čím skôr chápavo akčne pridať na Ľudskú stranu spoločnosti, namiesto spoliehania sa, źe náhodou nepadnem so svojou rodinou za obeť prebiehajúcemu globálnemu gambitu. Jeho rozšírenie je totiž ďalšou z dispozičných metód globálnej j"elity". Predhadzovanie rozzúrenému davu.. viď udalosti v Čechách, na Islande, v Británii, USA, Rusku, Maďarsku,..

No pozor, logický prístup samozvancov je taký, že pri zbrklých, neuvážených a nesystémových krokoch predhodia najprominentnejšie a najblbšie prasatá ako horiace jasné meteory v snahe zatieniť hĺbku hviezdnej oblohy - odpútať pozornosť, zastrašiť ďalších odvážnych zodpovedných zajacov a skúsiť získať čas na poslednú paarty.

Tak by sa mali hlavne judaisti rýchlo snažiť zamyslieť a preťať 3000 ročnú chorú cudziu fatalistickú špirálu, bo v najzúfalejšej situácii dávalo falošné Ra za obeť vždy dokola v h-is-tórii svojich binov(synov), aby mohlo z..popola znovu vstať..

..ak to múdre deti nepochopia, hrozí utopenie..
..no nemyslieť vyzerá byť našťastie dlhodobo ťažšie ako myslieť
Cogito, ergo sum [smích]

274383

6.9.2012 10:02

RE: Zido-iluminati na Islandu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 274383

Kiež by som mohol zdielať Váš optimizmus čo sa týka davu a manažmentu (hlavne tú v Čechách, v Maďarsku atď-na Islande to prebehlo celkom kľudne). Ide o to že situácia zašla príliš ďaleko, ťahúň globálnej ekonomiky USA je pred ekonomickým krachom (morálne skrachoval pred dlhým časom), vlastne už je v krachu, ide o to kedy sa to prizná, dávam priznaniu tak max 6 mesiacov.
Keď USA padne tak to vyvolá reťazovú reakciu kolapsov a recesií, potom nastane to o čom sme písali, výbuch hnevu. Ide o to, že vďaka kolapsu ilúzií nekonečného rastu a hajzelských zákonov ľudia nebudú mať prakticky čo jesť a/či kde bývať.
Iste plán je že po obetovaní týchto figúrok, znova chcú párty, len či to príroda dovolí. Naznačujem to, že klíma sa mení (ktorým smerom to je diskutabilné) a bude tu prechodné obdobie medzi 2 stabilnými stavmi (extrémne výkyvy v počasí), čo značne sťaží usporiadanie ďalšej párty.

Takže čo nám ostáva, keď manažment štátu je tupý a nadutý, prečkať výbuch emócií (v tejto fáze nikto z rozzúreného davu aj tak nebude počúvať) a keď sa ľudia pýtajú "čo teraz" prezentovať svoj názor/alternatívu k usporiadaniu sveta, momentálne toto je najreálnejší scenár (aspoň podľa mňa).

274459

7.9.2012 6:33

RE: Zido-iluminati na Islandu

p. 113.?.?.?

Reakce na 274309

...bohuzel ale pro ne , kazda valka je take revoluce a flinty strileji na vsechny strany nekdy , prave tam kde se to neceka .....Vase nadrazenost nad Marenkami a Pepiky a tohle stale Vami omilane priblble klise ukazuje ale take zpetne na vasi omezenost.....a neschopnost vysvetlit veci...bez povysovani nad druhymi.....

274525

7.9.2012 6:25

RE: Zido-iluminati na Islandu

p. 113.?.?.?

Reakce na 274279

...ale z vaseho prispevku vyplyva mimo jine take , ze si nemohou pomoci a velmi horlive si podrezavaji vetev na ktere prave sedi....Lenin rekl , ze i prodaji ochotne provaz na kterem je on bude veset.....

274524

3.9.2012 15:44

RE: Kristo-ilumináti na Zemi

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 274259

no a to si vem, že to je jen slabej odvar křesťansko-iluminátských struktur...

274282

4.9.2012 4:31

RE: Kristo-ilumináti na Zemi

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 274282

Ktere organizace a osoby mate na mysli s temi kristo-iluminaty?

Na vrsku te iluminatske pyramidy stoji zide jako jsou Rothschild, Rockefeller, apod., proc by meli byt jen slabym odvarem?

274303

4.9.2012 8:49

RE: Kristo-ilumináti na Zemi

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 274303

na vrcholu druhořadých "žido-iluminátů" může být klidně třeba rokefeler, protože je to křesťan, ročildi můžou být taky na nějakém vrchu, ale tomu velí zase nějaký kristův slouha, protože jejich aktivity jsou vždy součástí širšího konceptu tzv. "božího díla", které nás směruje ke "království kristovu" cestou globalizace, kde již každé zbloudilé dobytče konečně spočine na místě, které mu náleží...
"kristus" je od slova "pomazaný", což zn. "naolejovaný a zasvěcený", a ten zasvěcený, ví, co nezasvěcený neví, a ten extrazasvěcený je už "osvícený", neboli "iluminovaný", proto "pomazaný-osvícený", což je "kristo-iluminát", proto nějaký jakoiluminát z judeje může být již jen odleskem skutečného zasvěcence...
tyto organizace jsou neveřejné, založené na tajemství (už od antiky) a vyzrazení čehokoliv se trestá obvykle na hrdle, to znamená, že o tom na netu nikdo nekváká, a tudíž ani ty se nic kloudnýho nedozvíš...
[smích]

274312

4.9.2012 13:19

RE: Kristo-ilumináti na Zemi

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 274312

Priznam se, ze od Vas jsem ve skutecnosti neocekaval, ze byste mi neco informativniho sdelil. Takze krist-iluminat nadale zustane jen v risi Vasi pozoruhodne fantasie a od Rothschilda se Vam doufam dostane hmotneho podekovani za Vase neochvejne usili odvest pozornost jinam.

274328

4.9.2012 14:04

RE: Kristo-ilumináti na Zemi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 274328

nic jsi se nedozvěděl, protože jsi k té informaci byl nevstřícný...

274332

4.9.2012 14:16

RE: Kristo-ilumináti na Zemi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 274328

No, myslím, že jste přesně tam, kde vás chtějí mít. Tedy totálně zblblý, zato dvojnásob horlivý a přesvědčený o své "pravdě". Ideální ovce - přesně tak, jak ti "žido-ilumináti", které s takovou úctou jmenujete, chtějí. A příště si zkuste zjistit, ČÍ peníze to ten pan Rothschild spravuje. Jestli si je vytiskl sám atd. Třeba se vám v kebulce rozsvítí. I když, starého psa novým kouskům nenaučíš, jak se můžeme přesvědčit například na tzv. Lehožumpě, kde ti dobří emigranti také neustále melou tu svoji, nelišíte se od nich absolutně v ničem. Ti už mají také "jasno".

274334

4.9.2012 15:55

RE: Kristo-ilumináti na Zemi

Mnichov47 183.?.?.?

Reakce na 274334

Zajimave, jak tu nektere zname firmy viditelne znervozneli, kdyz se tu probira moznost nasledovat prikladu Islandu a zbaveni se chapadel zido-iluinatu. [smích]

Nevim, kde me zido-iluminati chteli mit, dodnes mi to zadny z nich neupresnil. Ale obavam se pro Vas a pro ne, ze asi nebudu tam, kde me chteli mit, jinak byste me meli Vy a oni vic radi. [smích]

Pan Rothschild spravuje penize, ktere ziskal zpravidla podvody, lichvou, valkama a dalsima formama organizovaneho zlocinu. Protoze mu to stale jeste nestaci, tak jak jste spravne napsal, tiskne si pilne dalsi penize, geometrickou radou, jen jeho FED vytiskla v poslednich letech hezkych par bilionu dolaru - nicim nekrytych.

Pan Rothschild spravuje penize vetsine sveta, a to i Vatikanu, kam se iluminatum zejmena po druhe svetove valce podarilo infiltrovat sve lidi.
A protoze pan Rothschild ty penize celemu svetu tak usilovne spravuje, celemu svetu ted ty penize chybi.

http://www.youtube.com/watch?v=99dnMzexVGE

274342

4.9.2012 16:26

RE: Kristo-ilumináti na Zemi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 274342

Ještě k tomu Vatikánu, pokud by byl Vatikán tím Vatikánem co za "naší" 1. republiky, tak se dnes žádné restituce "církevního" majetku nekonají, jedině tak v opačném gardu. Ti, co zmiňujete, tedy sajou naše peníze a doslova půdu pod nohama pod značkou Vatikánu, kam se také mylně obrátí averze většiny národa, ale věřím, že všeho dočasu.
Tam kde vládne žid, úpí lid. [mrknutí jedním okem]

274343

4.9.2012 16:26

RE: Kristo-ilumináti na Zemi

dub 89.?.?.?

Reakce na 274342

custodianem vatikánu je rothschild již od r. 1845. takže to má těžko něco společného s druhou válkou...

274344

3.9.2012 6:43

zpět k prosperitě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

je potřeba vyhnat bankéře & politiky a vrátit k nám výrobu a průmysl, pak nám bude zase krásně.

274262

3.9.2012 8:28

RE: zpět k prosperitě

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 274262

a co to bude za režim? zpívající uniformy?

274265

3.9.2012 10:45

RE: zpět k prosperitě

Venan 178.?.?.?

Reakce na 274265

Potřebuješ režim? To je mi tě líto, otroku.

274268

3.9.2012 11:31

RE: zpět k prosperitě

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 274268

Pán je anarchista? [chechtot] [velký smích]
Boj o politickou moc je přirozenou součástí lidstva stejně jako sex [mrknutí jedním okem]

274272

3.9.2012 12:00

RE: zpět k prosperitě

Phobos 213.?.?.?

Reakce na 274272

Boj o politickú moc? Všetko dočasu! Teraz žijeme časy, keď ľudia ešte slepo veria slobode (jej ilúzii, či už tržnej, alebo osobnej), (mysliac si, že tak môžu utiecť pred zodpovednosťou)
Keď za pár generácií tento omyl prekukne drvivá väčšina populácie a stotožní sa so zodpovednosťou - že KAŽDÝ musí začať od seba, a v spolupráci podporovať a pomáhať slabším, nie z nich robiť nezamestnaných, potom urobí ľudstvo nielen evolučný duchovný, ale aj hospodársky pokrok. [mrknutí jedním okem]

274274

3.9.2012 11:36

RE: zpět k prosperitě

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 274268

ale venane, já zase pláču při pomyšlení, jak je lidem krásně při tom osvobozeném nástupu do průmyslové výroby

274273

3.9.2012 13:22

RE: zpět k prosperitě

Venan 178.?.?.?

Reakce na 274273

http://www.outsidermedia.cz/Paul-Craig-Roberts-Amerika-vlastni-i-Cesko-1.aspx

274277

3.9.2012 14:01

RE: zpět k prosperitě

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 274277

venane, odkazy si strč...
ty ses chopil odpovědi na to, jaký to bude režim, který „vyžene bankéře a politiky a vrátí průmyslovou výrobu“, a ve kterém bude „zase krásně“…
tvoje odpověď tedy je „žádný režim“?
připomínám, že bez politiků a bankéřů by to mohl být třeba teokratický diktát, vojenský diktát, nebo tzv. komunistický režim, či něco na ten způsob, pravděbodobný by teď byl nějaký ten klérofašistický stát... no a samozřejmě šťastný, proto ty zpívající uniformy... [mrknutí jedním okem]

274278

4.9.2012 4:36

RE: zpět k prosperitě

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 274278

Me by klidne stacil ten islandsky rezim. Bez zido-iluminatu. To je to klicove slovo. Pokud system rezimu nebude obsahovat zido-iluminaty, nebude prilis zalezet na tom, jakou formu bude mit, lidi se s vysokou pravdepodobnosti budou mit dobre.

274304

4.9.2012 8:23

RE: zpět k prosperitě

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 274304

island je vesnice s 300tis. lidmi (třemi na kilometr) a žijí z toho, co najdou... ten "model" je asi tak použitelný, jako model "vatikán"... [mrknutí jedním okem]

274311

4.9.2012 11:06

RE: zpět k prosperitě

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 274311

re>raskoľ-nik
raskol=rozdelenie(a Pan-ovanie)
nik=nika, víťazstvo, obmedzený svet špecifikovaného druhu(Ökologische Niesche)..či prezývka..adekvátna prezývka? [smích]

Ktorá dobrá myšlienka, idea(-izmus) ešte podľa Vás milý Ra-zkoľ-ni(e)kto nebola nikým nepozvanými Dlhosvetlonosmi prestrelená do absurda?
Azda sa nikdy yuppíry nepokúšali "hrať" s tzv. "nábožestvami", vojakmi, kommunitnými(vše-obecnými=katholikos) modelmi spoloćnosti pomletými na kašičku ra-bin-skym marxizmom a podobným zvráteným odvodeným pseudobiblickým svinstvom?

Klérus(hierarchia=základ adeizmu=sekretári obrazov dlho-nos-ých, či -rukých bohov)..z gr.kleros=los(hazard), podiel, dedičný podiel na zisku, ..princíp "šekelgruberovščiny"..

Princíp myslenia, i-dey(?) v štýle fasci(princíp vonkajšieho nepriateľa)=najstaršej a "najkultúrnejšej" parazitickej MAFIE tu snáď ani nemusíme znova rozoberať.

Homogenizácie(uniformita) davu je tieź len princíp prvotného rozdelenia davu, samotných mozgov .. s nadšeným híkaním k fuckľou osvetleným zajtrajším hraniciam..
..do homo-genizačného mlynčeka, či ultra vysokého zhoriatia.. mozgovej sterilizácie.

Prosím upgradujte(aktualizujte) trochu ten ne-dostatočný brainwash, nech sa aj ostatní niečo naučia.
Pri takomto podceňovaní z Vašej ctenej fascinovanej strany Rasoľnik, sa už aj ja začínam cítiť ako idiot-oikos.
Nič v zlom, len mám z toho taký nepríjemný pocit.
(a vieme že pocit, emócie sú extrémne zhustené v minulosti komplexne kolektívno-individuálnymi stereotypmi, BIOSom, atď..spracované in-formačné množiny, moduly z podvedomia)
Čo mám s tým spraviť?
Osvetlite ma prosím!
Kde je chyba-y?
Že by "osvetlený" bez alternatívy?
Aký to nebezpecný paradox!
To musí byť zasa raz nejaké to "hluboké nedorozujmění"[velký smích]

274317

5.9.2012 18:54

RE: zpět k prosperitě

jedenzmnohalidi 109.?.?.?

Reakce na 274311

raskolnikov: Island zije primarne z rybolovu a z turismu. Oboji je obnovitelny zdroj. Ac mate pravdu, ze ryby jsou to "co najdou", tak je to jeden z nejlepsich zpusobu zivota na Zemi. Napriklad v porovnani s nekolikanasobne vetsi spotrebou v USA nez je jejich produkci je to velmi pouzitelne, coz odporuje vasemu nazoru.

Mnichov47: velmi dobre uvahy a hlavne diky za fakta. Ta jsou potreba.

274412

5.9.2012 21:02

RE: zpět k prosperitě

raskolnikov 142.?.?.?

Reakce na 274412

takže co navrhuješ evropanům, američnům a stále více po jídle lačnícím číňanům... vydat se na lov jako islanďani?
a proč ne, můžeme rozjet loveckou turistiku a lovit se navzájem, a až se zredukujeme na ty tři jedince na kilometr, tak pak si budeme užívat tý ideální ekonomiky bez židoiluminátů... [chechtot]
no tak teda dík i tobě jako mnichovovi za ty kvalitní názory...

274416

5.9.2012 22:29

RE: zpět k prosperitě

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 274416

Ra(o)-skoľ-nik-ov,

ja by som navrhol "arizáciu" majetku sionistom, rozkol-nikovom, démo-kritom, židobolševikom, židoiluminátom...aj iným hyenám ľudstva.
Historicky to malo veľmi dobré dôsledky pre ekonomiku bežného národa, napr. v Slovenskom štáte, ale aj inde...
Pochopiteľne sú to "nacistické myšlienky"... [velký smích]
Ti nacionálni socialisti však mali aj vo viacerých veciach pravdu a z toho si treba vziať ponaučenie.
Ak by si ktorýkoľvek národ zobral späť majetok získaný na jeho úkor úžerou, burzovou špekuláciou, drogami a inými prostriedkami démon-kracie, tak by určite nemal problémy s nijakým sociálnym problémom dneška.
Vôbec netreba "loviť" nikoho, len si vziať to, čo ľuďom zákonite patrí a čo vytvorili svojimi vlastnými rukami a hlavami.

Ak mi popredný židovský "ekonóm", laureát Nobelovej ceny (v posledných dobách - cena za najlepšie oklamanie bežného ľudstva) súdruh Stiglitz bude tvrdiť, že Island to urobil správne...a iní špatně, tak by som ho ako nositeľa Nobelovej ceny okamžite "zastrelil":
Kde bol doteraz ???
Žil na tejto planéte, alebo ju len vyžieral ?
Prečo "veľký" nobelovský ekonóm nevidel o kúsok dopredu?
Načo sú ľudstvu takýto nobelisti???
Čo sleduje svojimi vyjadreniami takýto ľudský odroň ... [smích] ?

Viac kontroly, viac regulácie ... a aby sa to neopakovalo - najlepšie nejaké svetové inštitúcie, svetová centrálna banka a mena v "správnych" kosher paprčiach...

Quo vadis, domini? Quo vadis, orbis?

274421

7.9.2012 1:06

RE: zpět k prosperitě

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 274421

arizace majetku by změnla úplný hovno [mrknutí jedním okem]
jen by se prostě majetek přesunul jinam pozměnly by se toky peněz a jelo by se dál když ne stejnou tak podobnou cestou
žid nic nevyžírá vyžírá systém ve kterém je vše za peníze které ovšem může emitovat pouze banka a to jedině a pouze jako úročený dluh
žid v tom plní jen funkci bezvýznamného kolečka které lze vyměnit i kdyby místo žida byl dosažen kysučan a nebyl změněn systém tak by se vůbec nic nezměnilo

274509

7.9.2012 8:40

RE: zpět k prosperitě

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 274509

Objektívnou skutočnosťou je, že majetok obćanov bol po roku 1989 zasa raz neoprávnene vyvlastnený podvodnou privatizáciou samozvanými j"elitami" vykonanou na báze judaistickej ideológie a jej protagonistami. Na to sa snáď zhodneme Aristo. Či návrat ukradnutého majetku do rúk pôvodných vlastníkov nazvete arizáciou, reštitúciou, alebo návratom k právnemu stavu, je z hľadiska podstaty detail.

Samozrejme súhlasím s Vami, že treba ani nie tak zmeniť, ako jednoducho postupne citlivo reinterpretovať spomenuté nastavenia systému. Jadro problému zostáva úrok a s produkciou fakticky neprepojená regulácia množstva obeživa, čo nie je z dielne judaistov, ale autorov, producentov ich samých(asi Egypt).

Absurdná filozofia egoizmu(individualizmu), ktorú sa snažila demagógicky inštitucionalizovať teoretickým modelom Ayn Rand spomenutá v článku "Plánuje Amerika post-izraelský Střední východ?" ako ideologická matka fascinovanými kruhmi presadzovaného prezidentského kandidáta kongresmana Paula Ryana, je podstatou spoločenský nie len nefunkčná, ale fatálna. Podobne na sinaiskom pochode deformovaný judaizmus, h-is-tóricky v 4.stor.demontované kresťanstvo, v 17.stor ako exportná modifikácia judaizmu upravený protestantizmus, či ich aktualizovaná verzia-marxizmus.

Do slepej uličky nasmerovaná ideológia individualizmu vyzerá byť logicky uholným kameňom informaćnej otrokárskej pyramídy.
Kastovú ideológiu judaizmu bolo aj dnes z manažérskeho hľadiska treba aktualizovať do rôznych novších manažérskych polosektárskych školení. Tak aj moderné psudokresťanstvo.
Tu ale panuje aj v nejvyššich kruhoch čiastočná nejednotnosť, keď tzv. tradicionalisti chcú zachovať pre každý prípad funkčný judaizmus a neos stavajú na tzv.scientologických derivátoch. Momentálne globálne vyzerá, že Neos by sa mohlo dokonca po 3000 podariť presadiť úplnú likvidáciu tejto kľúčovej zložky bývalej periférie ašpirantov na Globálny manažment.
Zmena nielen operenia, ale viacerých Fénixových parametrov.
Odskúšaný zdroj dymovej clony sa asi meniť nebude.

Pochopiteľne z pozície GP existujú testované scenáre aj kompletnej náhrady moźno už príliš zdiskreditovanej ideológie judaizmu.
Judaizmus je ideológia, nie etnikum.
Či niekedy dávno nejaké obdobie dejín spĺňal parametre národa, o tom by sa isto dalo polemizovať, ako sme sa tu neraz bavili.
Národy vždy boli vytvárané a demontované.
Tiež ide ako všade inde len o procesy.

274531

7.9.2012 9:20

RE: zpět k prosperitě

raskolnikov 217.?.?.?

Reakce na 274531

"Objektívnou skutočnosťou je" maximálně to, že je tu cosi umístěno pod nickem udo1, avšak dál jsou to jen subjektivní dojmy, což potvrzuje i přání "Na to sa snáď zhodneme"...
když ono by to takto napsáno mělo vypdat asi víc "učeně, odborně a zasvěceně" že, udo... [mrknutí jedním okem]

274533

7.9.2012 10:32

RE: zpět k prosperitě

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 274533

Výraz "zasväcene" hraničí s ezoterikou, mystikou a to fakt nemusím..smeruje to k dogmám..

Ak spoľu hľadáme objektívnu realitu a jej pravidlá, procesy, treba sa snažiť o konsenzus. Opakom je ukájanie sa v subjektivite a jej "nevyhnutnosti"(delení mozgu-ov), koletívno-individuálnej schizofrénii ustiacej do ZNÁMYCH [smích] davových psychóz pozorovaných zatiaľ žiaľ "akože" len na jednotlivcoch.
Vektor cieľov a chýb sú v manažmente vždy navzájom vymeniteľné.
Klartext:
"Čo je pre niekoho chybou, je vždy pre iného cieľom."
Tak skolabovalo družstevné hospodárstvo v minulom reźime. Viď Harwardský projekt 20/1 z r.1948.
Úloha diskreditovať dlhodobo spoločensky najefektívnejšiu komúnnu formu podnikania.
Keď pár jednotlivcov začalo ignorovať absudity marxistickej pseudoekonomiky, bola nevyhnutná okamžitá likvidácia raketového rastu(Slušovice).

Ľahko sa osobne demagógicky útočí Rozkol.
Daj odbornejšiu alternatívu, no s patologickými konšpiráciami "náhodného" typu nestraš prosím tých, čo sa snažia dostať na cestu selskej gramotnosti.
Trúfaš si azda brániť sa následkom takejto verejnej činnosti na seba a svojich blízkych?
..čisto dobre myslené konštatovanie bez u-, či vyhrážky.
Alebo stále ešte veríš naučenému
"Arbeiten, nicht denken" ?

To si môžeś bezpečne dovoliť, až keď máś fakt poriadne zladenú intuíciu s ostatnými piatimi, no hlavne s nepoškodeným siedmym zmyslom, ak chápeś.
Veľa šťastia a zdravého RA-z-umu ti prajem Raskale-uličníku [smích].

u.

274536

7.9.2012 16:51

RE: zpět k prosperitě

dub 89.?.?.?

Reakce na 274536

je mi líto udo, ale na konsensu pravda a objektivní realita skutečně nestojí, i když se nás o tom snaží přesvědčit zmrdi dnes a denně (např. konsensuální usnesení o kosmickém zákonu glotepu, přestože fakta idioty fackují do xichtu o přesném opaku).
většina nemá pravdu, o čemž svědčí vývoj a stav demográcie, ehm ehm že.

takže jste-li determinista a hodláte-li určovat pravidla vesmíru konsensem, a "mírným pokrokem v mezích zákona", jste na opačné straně spektra než ti, které jsem ochoten podporovat a se kterými jsem ochoten spolupracovat...

274552

7.9.2012 20:21

RE: zpět k prosperitě

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 274552

Zasa ide o to ako chápete výraz "konsenzus".
..kvôli takýmto nedorozumeniam sa radšej občas rozpisujem..

Konsenzus je toľko krát rozoberaná metodika optimalizácie spoločného štandardného vnímania. Zborový intelekt všetkých siedmych zmyslov včítanie intuície(vnímania zmien miery, harmónie, rozvíjania súrozmernosti vyjadriteľnej aj matematicky tzv. "iracionálnymi" čislami) a svedomia(objektívnych morálnych štandardov).
Kritériá úspešnosti(CELKOVÉ zlepšovanie situácie populácie) a mechanizmus metodík nebudem snáď podrobne opakovať( 1.vnímanie drobných zmien miery, 2.protodialektika, a 3.DVTR).

Hľadajte v prvom rade protodialekticky s čím možete súhlasiť u druhých a až potom s čím nie.
Inak zostanete otrokom asociálneho egoinžinieringu.

Nebuďte ako diskutéri, čo sa pustili pod článkom o "Sauronovom oku" do Zbyška namiesto hľadania pozitívnej objektívnej realite adekvátnejšej interpretácie jeho nie úplne nesprávnych pozorovaní.
O to tu predsa ide.
Lepšia interpretácia vzťahov medzi faktami je najmocnejšia zbraň in-formačnej vojny.
Našou úlohou je dávať veciam význam bližšiu cieľom existujúcich procesov, ako "Sau(r)on" s prsteňom, kruhom moci v rypáku.
..a na piercingu je reťaz otroka..

Interpretujeme podľa vyššej úrovne morálky a miery chápania situacie. Chápavý pozitivizmus.
Korigujeme zmysel(ciele) negatívnych matríc z dielne periférie Globálneho parazita.
Ich vynulovanie a preprogramovanie ak chcete..aj na to máme internet.
Je ideálnym nástrojom konca začiatku dejín.
Iba tak dostanete podporu a ochranu z najvyššej známej inštancie.
Matricová vojna je vždy autokratická a v tomto zmysle na počtoch naozaj veľmi nezáleží.

Nemaľujte prosím skutočnosť černejšiu, než aká v skutočnosti je.
Qui Bono?
Skúste viac dôverovať Ľudským cieľom Vis Maior=VM=Vševesmírnej Miere.
Bez toho správne ciele ťažko rozlíšite a keď ich nerozlíšite, budete vždy podvedome pracovať pre "The Dark Side".
Tá tu je síce kvôli motivácii, no zároveň jej protagonistom spôsobuje väčšinou predčasnú zbytočnú smrť.
"Temno" je tiež podriadené zákonom VM.

B.J.Beitzel:
"Prostota prameniaca zo skutočného poznania reality je tou najlepšou vecou na svete,
avšak jednoduchosť prameniaca z ignorácie si už toľko chvály nezasluhuje"
..Toľko k lepšej interpretácii výrazu "chudobní duchom"..

Komu vždy v h-is-tórii hralo do kariet radikálne riešenie?
Systém proste bez kontinuity, evolúcie myslenia masy nezmeníte.
Nebuďte prosím naivný.
Na túto chybu vždy hral GP v kritických chvíľach a majú to celkom dobre zmáknuté.
Obávam sa, že v tomto sa s nimi nemôžete rovnať.
Podľa ich interpretácie pravidiel nezlepšíte situáciu.
Neopakujme zbytočne dejiny!

Nebojte sa zbytočne prosím.
Ja s tým tiež mávam problémy.
Tiež som len človek a občas trocha strácam nervy.
Stres a panika by však nemala byť naša taktika. [smích]

274557

7.9.2012 21:16

RE: zpět k prosperitě

dub 89.?.?.?

Reakce na 274557

základní principy na kterých stojí daná koncepce jsou klíčové, pokud se tyto principy liší od vašich, ba jsou dokonce jejich antitezí, můžete "konsenzuovat" dost těžko.

a k vašemu "mírnému pokroku v mezích zákona".
chcete-li dosáhnout změny systému a přechodu na jiný (vyšší verzi), nelze postupně vylepšovat systém existující. obzvláště pokud je existující systému nereformovatelný.

z podstaty systému je možný sekvenční pozvolný vývoj pouze v rámci daného systému. zavedení nového systému znamená skokový vývoj, totální opuštění starého a všeho, co s ním souvisí, a rozjetí nového.
můžete max. minimalizovat škody tím, že před odesláním starého systému na smetiště budete paralelně připravovat a testovat a rozjíždět systém nový. ale pokud chcete skutečně změnu, tak dříve nebo později musíte starý odhodit a jet pouze podle nového.

to že se v tomto neshodneme se projevilo už když jsme diskutovali o eu a globalistických institucích. vy jste je chtěl zachovat - ale to je stejně inteligentní a moudré, jako se domáhat toho, aby usvědčený defraudant byl nadále hlavním účetním. a přesně tak to nutně musí skončit.

zkrátka chcete-li učinit kvantový kvalitativní skok, nemůžete tak učinit sekvenčním lineárním pokračováníém ve starém systému. to prostě nejde a nefunguje, z podstaty.
koňskej potah taky můžete vylepšovat do určité míry, ale auto z něj neuděláte. takže halt přijde okamžik, kdy kočár jde na palivo, kobyla do buřtů a ve stodole se vám objeví něco úplně jiného.

systému je nadřazené myšlení (vědomí). takže zatímco kontinuita vědomí může být zachována (i když i to se vyvíjí ve skocích), neznamená to kontinuitu systému, který je projevem a nástrojem vědomí.
když vám dojde, že lámat šutr je lepší zbíječkou, než majzlíkem, hodíte majzlíl do nejbližší díry a začnete používat sbíječku.
kontinuita vědomí je zachována, avšak nikoliv kontinuita nástroje a používaného systému.

nikdo se nestresuje ani nepanikaří. ani to po nikom nechce. ale věcné spory snad panikou nejsou, obzvláště týká-li se to tak závažných věcí, jako základních principů přístupu.

a podsouvání mi "negativismu" nebudu raději ani komentovat. myslím, že, zůstanu-li jen u naší diskuse v minulosti, se můj přístup projevil dostatečně, takže nevím, proč jste měl něco takového za potřebí.

naopak já se musím zeptat, proč tak vytrvale trváte na zachování stávajících globalizačních struktur a jejich "postupné" vylepšování ve stejném složení a osazenstvu, aby "nedošlo k šoku"? qui bono?

274560

7.9.2012 23:28

RE: zpět k prosperitě

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 274560

Výstrahu pred negativizmom som mal na mysli v kontexte neustáleho hľadania, akcentácie len negatívnych stránok dnešného systému.
Podľa Vás nemá pozitívne stránky?
Vy chcete celú štruktúru, mechanizmy riadenia vytvorené generáciami našich predkov zlikvidovať len preto, lebo je v cieľoch manažmentu pár chýb, chybných interpretácii..priznávam samozrejme, že podstatných, no chcete znova začínať z čistej dosky "bodu nula"?

Keď vládcovia na stenách chrámov nechali napísať:
"Vytvoril som, postavil som, zostrojil som,.."
Tvorili, stavali, strojili..predsa naši predkovia otroci a nie samozvanci. Zrovna tak aj väčšinu bežného riadenia a inovácii.

Systém je náš, patrí nám, no na to, aby sme sa ho zodpovedne mohli zhostiť, musí byť naša morálka a chápanie obecného chodu vecí na vyššej úrovni, ako je úroveň bývalých vládcov.

Nemožno ísť späť, zrušiť to dobré, čo bolo vytvorené.
Buď pomôžete učiť populáciu metodológiu rozlišovania zdravých stromov od napadnutých parazitmi, alebo nezodpovedne spálite celý les s ekosystémom na spúšť a posuniete zodpovednosť za jeho obnovu na svoje deti, vnúčatá a pravnúčatá.

Čím masívnejšie viditeľné rezy v záhrade, tým horší záhradník.
Tu a tam nejaký odrezaný konár, či strom samozrejme svedčí o kultúrnej krajine.
Holorub je však z iného súdka..

Prečo podľa Vás admini tak tlačia na pílku, na situáciu "nevyhnutných" holorubov?
Strácajú právo nad lesom a chcú
A.poslednú párty a
B.problémy pre oprávnených následníkov=teoretická šanca návratu samozvancov.

Chcete aby boli zničené globálne a lokálne inžinierske, komunikačné siete?
Utópiu, ako vo filme "La belle verte"?
Znova:
Čo bolo v tom filme pravdivé a v akom časovom horizonte a čo bolo prestrelené, prípadne zvrátené do absurda?

Ak ide napr. o opustenie prebytočných parazitických častí byrokratického aparátu a pod., som samozrejme za.
Zrovna tak som za kvantový skok v morálke a chápaní čo najväčšej časti populácie, pretože to je jediná záruka bezpećnosti ďalšieho pozitívneho vývoja smerom k napĺňaniu optimálneho súborného a individuálneho potenciálu populácie.

Niet dôvodu zadržiavať ďalej tieto a ďalšie podstatné informácie. Iba ak by si chcel niekto takto egoisticky zachovať, či budovať monopolne vysoké ceny na produkt svojej práce.
Z hľadiska najvyšších známych logických princípov je toto riziko dlhodobo neprijateľné.
Zvlášť v spomínanej zmenenej logike sociálneho správania populácie.

Možno bude naozaj nevyhnutná "liečba šokom",
no treba urobiť všetko preto, aby sa tomu dalo vyhnúť a prejsť túto etapu pokojne a nebadane.
V h-is-tórii bývajú tieto "významné" roky r-evolucii z pravidla tragické a vieme, že dejiny sú cvičiteľkou.
Kto nepochopí, opakuje.
Isto to myslíte dobre dub, no buďťe opatrný.
Myslíme, že nový systém je aplikovateľný na nosiči starého.

274571

8.9.2012 16:53

RE: zpět k prosperitě

dub 89.?.?.?

Reakce na 274571

ohledně té aplikovatelnosti -- můžete použít cihly, můžete použít šutry, ale nemůžete použít celej chrám.
zkrátka můžete např. použít bankovní budovy, bankovní sítě, počítače, ale nemůžete použít stávající software ani lidi na rozhodujících postech. to vše musí do hajzlu, jinak to skončí zase zpátky ve sračkách.

stejně tak "integrační organizace" - můžete použít barabiznu europarlamentu v bruseli, ale těžko můžete použít vše co je vevnitř, tedy opice, organizační strukturu, filosofické základny atd.
pokud si někdo myslí opak, na tuto svoji naivitu dojede a skončí, tam, odkud se chtěl dostat.
a znovu vám doporučím najít si starou indiánskou legednu o příchodu do tohoto světa. je velmi relevantní (taky se jim zželelo a nechali jednu "nečistou", a svět dopadl stejně).

274589

10.9.2012 11:59

RE: zpět k prosperitě

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 274589

Spoločnosť treba koordinovať, riadiť.
Máte už nový vyškolený apratát s adekvátnou morálkou,
alebo chcete zasa raz
"r-evolučne prevziať moc a potom sa uvidí"?

Dejiny sú plné takýchto tragických pokusov.
Nepoznám ani jeden dlhodobejšie úspešný.

Nadradený systém je nastavený na evolúciu myslenia,
čo je potenciálovým rozdielom dnešného príjemného vánku Božej prozreteľnosti.
Pre Vás asi surovým vetrom h-is-tó(e)rickej nevyhnutnosti.

Pomocná otázka:
V čom sa situácia za Achnatona, Ježiša, Mohammeda a dnes podobala a v čom sa líšila..akú tendenciu ste rozpoznal?
Tam je na povrchu skrytá odpoveď, riešenie Vašich otázok Dub a tak aj metodika využitia existujúcich prírodno-spoločenských štruktúr v nastávajúcom období korekcií jadra systému.
"Samo"regulačné autokorekčné mechanizmy pri ich pochopení doriešia zvyšok.
Je nemúdre nevyužívať zdroje protivníka, ak sa dennodenne "sami" ponúkajú. Čím viac chápete systém, tým ich je samozrejme viac. Tak môžete aj s neveľkými prostriedkami vykonať mnoho práce.

274633

10.9.2012 18:02

RE: zpět k prosperitě

dub 89.?.?.?

Reakce na 274633

to už začíná být debata o voze a o koze...

274642

10.9.2012 19:54

RE: zpět k prosperitě

dub 89.?.?.?

Reakce na 274633

navíc to, co vy propagujete, je totéž, jako kdyby někdo po wwII začal prosazovat zachování nsdap, jejich struktur a z velké části i personálního osazenstva, a požadoval, aby v rámci "mírného pokroku v mezích zákona" byla i nadále pověřena vedením společnosti, aby nedošlo "k šokům" a využila se síla nepřítele.

bohužel i tehdy se pár blbců našlo a stalo se to přesně tak, důsledkem čehož byla římská smlouva, římský klub a nakonec feudálšfašismus eu.

pokud toto někdo není schopen vidět, nebude inteligence takového jedince taková, jak by rád, či to není schopen/ochoten vidět (což začíná být ve vašem případě evidentní), protože má agendu - zajistit co nejdelší setrvání statutu quo, maximální zachování struktury jelit, zachování maximálního počtu jelit na rozhodujících místech, a minimalizovat pravděpodobnost potrestání jelit dle zásluh plynoucích z jejich odpovědnosti za zločiny proti lidstvu. (čemuž by odpovídali i vaše "výhybky" v trachtátech, nutno přiznat mazaně a šikovně umístěné na klíčová místa, za použití "opoziční" terminologie, ale vedoucí namísto do nového systému zpět do stávajícího. tudíž kvalifikaci vám v tomto ohledu, tedy oboru manipulace, upřít rozhodně nelze).

tertium non datur...

274645

10.9.2012 21:54

RE: zpět k prosperitě

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 274645

Zdravím dub,

hlboké hmmm...?!

Trošku nerád sa vám pletiem do debaty, ale vlastne prečo nie, ak to má smerovať k niečomu, čo by mohlo trošku zmeniť výhybku... [smích]

Isteže terminologický aparát uda a používané vyjadrovacie prostriedky nie sú zďaleka pre všetkých (obávam sa, že na Gaussovej krivke len nepatrné štatistické nevýznamné promile z horného meridiánu nad 130 plne chápe, čo chce povedať, pretože to predpokladá znalosť mnohých analytických prác, filozofických škôl, mnoho vedomostí,z ktorých sú mnohé za obzorom dnešnej pavedy...atď.).
V podstate aj ja som mnohokrát hádal (a niekedy aj teraz), čo chcel autor všetko povedať v napísanom - v prste ukazujúcom na Mesiac...

Dosť ma prekvapilo, že práve Vy dub ste sa stal tvrdým a nekompromisným oponentom...

Ako si teda Vy predstavujete "novú spoločnosť"?
Máme tu príklady z krajín ako napr. Grécko, či Španielsko, kde svetové fašistické zákulisie vytunelovalo do kosti národ, ľudia sa búria a výsledok je nijaký...Nanajvýš vyššia nezamestnanosť a priťahovanie slučky okolo gágorov...
Čiže celý systém žido-kresťanskej civilizácie (Biblický projekt)v USA alebo EÚ je plánovaný ako katastrofický - apokalyptický. Dnes v ňom žijeme a politické j-elitká nám "akoby" nedávajú žiadnu nádej na zmenu k lepšiemu...

Chcete robiť ozajstnú revolúciu ? Kde máte zo svetového zákulisia platených Che Guevarov,Leninov, Trockich, Castrov alebo Václavov Havlov? Chcete pri pive - pár dobrodruhov zmeniť systém ?
To už dnes snáď nie - ani sám tomu neveríte...

Systém je veľmi silne nastavený, klobúk dolu pred znacharmi, ktorí ho naprojektovali a naďalej udržiavajú pri živote. Predstavili vám ho vo svojom starodávnom sídle, odkiaľ mnohokrát ovplyvňovali chod svetových dejín - Londone - aj pri otváracom aj pri zatváracom ceremoniáli LOH - Fénix znova vzlietal z popola(chcel som tu dať aj link, ale už zmizol...☼)!

A zas, ako po mnohokrát: Homo homini lupus

Ja ozaj vidím cestu len v e-volúcii dub. Iná cesta bohužiaľ neexistuje, na to sú vo svojich neľudských a manipulatívnych technikách tí, čo ovládajú svet až moc dobrí v chápaní zákonitostí tohto sveta!

274653

11.9.2012 14:27

RE: zpět k prosperitě

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 274645

Asi práve to Vaše "Tertium datur"..
Ostatne, ako vždy pri dvoch logických morálne podložených chápavých vzájomne prepojených riešeniach, majúcich rovnako usporiadané ciele..
Ja som akurát za použitie maximálneho možného množstva existujúcich štruktúr na všetkých úrovniach spoločnosti,
ktorého predpokladom je neustály tlak na zvyšovanie miery chápania populácie.
Keďže Ľudský Bios, kompas je pri narodení štatisticky nastavený morálne správne, mám v tomto zmysle dôveru v budúcnosť.

Priznávam však, ako sme tu neraz rozoberali, že mnohých protagonistov ďalšieho zvracania systému bude treba príkladne potrestať.
Kvôli právnemu podloženiu dôkazov podvodnosti mnohých podpísaných zmlúv pred zahranićnou podobne ako na Islande, no o pár spomínaných postupných krokov ďalej.
Majetok občanov vyvlastnený zločineckými skupinami organizovanou akožeprivatizáciou bude navrátený.
O výškach nevyhnutných trestov a spôsoboch náhrady, odpracovania škody aj na zodpovedných riadiacich miestach pod verejnou kontrolou sa dá isto diskutovať..

Ako vždy tak mnohí vinní trestom újdu a mnohí menej vinní si dôsledky zlíznu za nich. Čo sa, vyzerá, zaćína mo-mentálne vo väčśom čiastočne diať aj v Čechách. Mechanizmy, kritériá tohoto prastarého procesu "Sociálnej hygieny" poznáte, no zrovna tak ich poznajú aj zablúdivší držitelia prsteňov a tradične sa ich snaźia využiť vo svoj prospech.."Lstí a klamem".. do miery chápania oviec na oltároch a pod nimi.. Táto miera je mierou, hranicou ich potenciálnej a z pravidla aj napĺňanej zlo-vôle.

Fiktívnymi kauzami, overenými PR monsterprocesmi a absurdnými médeiálnymi kampaňami..volavkami odvádzajúcimi od známej podstaty a elegantného riešenia tohoto globálneho umelého problému sa budú zúfalo snažiť po 1000 a 1-krát navodiť 1000a1.noc.
Znova zostane rozhodnutie o ďalšom smerovaní na posledných z posledných.
Otázka je, či sa budú chcieť stať Ľuďmi, zodpovedne pristúpiť k svojim potomkom a tak uzavrieť pyramídovú hru?
..odhaliť skrytú vývojovú fázu symbolu otcov nymfy Kalypsó..vytvoriť tlak na usmernenie kormidla utrápeného Odyssea..
Učili sa strojcovia Ho-m(i)era viac od strojcov biblie, alebo opaćne? Konvergovala ich morálka?

Ako by ste "denacifikovali" povojnové Nemecko dub?
Drvivá väčšina chápavejších bola súčasťou riadiaceho aparátu.
Ak by ste všetkých zavreli, prepukla by pravdepodobne anarchia a hladomor..úplný rozvrat..Globálni fašiti ponúkli úverový systém s tzv. Marshallovým plánom.
U nás Stalin, aj keď občas випивал и курил, odmietol.
как кажет ся?
нада понимать, инакше вышший рабинат покажет вам истинную мать!

274674

11.9.2012 16:58

RE: zpět k prosperitě

dub 89.?.?.?

Reakce na 274674

jde o to, že z toho co píšete se jeví, že si pletete pojmy využít a použít.
to jsou dvě zásadně odlišné kategorie.
infrastrukturu zmrdů mohu zcela jistě využít, ale ani omylem použít. a přesně o tom se tu už dost dlouho přeme a nějak se zdá, že to nejste schopen pochopit.

mno denacifikovali tak, že se v podstatě nedenacifikovalo, jen se přemalovaly cedule. a proto to dneska vypadá, jak vypadá, i jugoslávie je toho důsledkem atd.
ano, největší viníky zavřít, válečné zločince a podobné vejlupky popravit, a ostatní odstavit. jak začnete používat lidi vyznávající filosofii starého, tak se nemusíte ani obtěžovat s přejmenováváním a přemalováváním cedulí, protože výsledkem bude opět jen pokračování ve starém. (jak vidno z toho, co tu předávědjí naši přemalovaní soustruzi, ehm ehm demográté...)
a nevykládejte mi, že "náboženští fanatici" nebo zkorumpovaní šašci jsou jedinými kvalifikovanými v zemi. a pro správu země zase tak velkého počtu lidí potřeba neni. a rozhodně nebylo potřeba použít fašistickou hierarchii i strukturu, to vedlo opět jen k pokračování fašistického systému dodnes.
takže změna parametrů a výměna na klíčových vrcholových místech. protože třeba představa, že by bernanke, s jeho mafiánským napojením, řediteloval nové finanční struktuře mezinárodní spolupráce postavené na přesně opačné filosofii je více než humorná. a šašek barosso jako šéf horizontálně strukturovaného konzultačního fóra je už vtipem tisíciletí...

a jinak metodu přechodu na nový systém si volí zmrdi sami, pokud zatlačí na pilu ad absurdum (což je evidenntně to, co chtějí), nastane období soudce lynche a nikdo proti tomu nic nenadělá. a právě tato úloha obětního beránka předhozeného davu pro kandelábrové slavnosti byla přidělena imbecilním šábesům, kteří o tom ve své nadutosti nemají ani páru.
takže volba je na nich, ostatní bude jen logickým důsledkem. udělat s tím můžete něco jen v případě, že než to začne stihnete elimnovat hlavu chobotnice, a to fyzicky, protože dobrovolně se své hovniválské kuličky a moci nevzdají. těch několik pár, co chtělo, tak již dávno učinilo, titanik dnes řídí již jen fanatici, a s těma se jednat nedá, protože mají rudo před očima a hořící koudel v prdeli.

274677

13.9.2012 12:40

RE: zpět k prosperitě

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 274677

Ok, poďme teda o úroveň ďalej..
Ak upresníte pojmy, budú snáď lepšie dojmy [smích]
Dôležitá je kontinuita vývoja(nie formy moci..pozn.-aby ste nevidel červenú plachtu).
Postupná výmena koordinačného aparátu prípadne aj v menších vlnách.
No aby sa nový systém čo najmenej infikoval, kompromitoval, musí byť jeho miera chápania a morálky vyššia, ako u jeho starších nosičov(osôb) a vlny musia byť dostatočné- podľa tu viacnásobne spomínaných prepočtov cca.8-12000 chápavých ľudí v prvej postupnej vlne na formovanie súborového intelektu prepojeného priamo na Vis Maior bez prostredníkov...
Na vyškolenie jedného stačí tu často rozoberaný kurz v trvaní cca.20h. Je dobré ho 2-3-krát upgradovať. Spustený proces autokorekcie bugov podvedomia a postupného praktického nábehu metodológie spracovania informácii(rozlíšenia) u kaźdého z Ľudí potrebuje min.cca.4 mesiace až 4 roky.

Viete, že čas hrá proti "Voldemortom"(pseudoVM).
Na ich mieste by ste sa nesnažili vyprovokovať dáku kuca-pacu s cieľom pozastavenia, resp. vrátenia tzv. sociálneho (kulturologického) času?
Time traveling nie je predsa nič nové.
Všetci sociálni "mágovia" a "de-magógovia" to praktizujú a asi vždy praktizovali či už na liečenie, alebo ničenie.
Samozrejme neide o dáku technickú protézu, ale obyčajné hry s časom, ktoré sú dostupné každému aspoň trochu triezvo mysliacemu jedincovi. Tiež sme ich tu neraz rozoberali(pozn. pre "náhodných" čitateľov).

Je krátkozraké nasilu spochybňovať objektívne zákonitosti.
Rovnako dôležitá je však aj ich neustála gramotná analýza a reinterpretácia s cieľom vyhnutia sa uskaliam statickej spoločensky smrteľnej dogmatiky a axiomatiky (scylly a charibdy).
Čas sekretárov(tajomníkov), "zasvätených, výlučných" interprétov Boha a vedy skončil. Každý je zodpovedný tak za seba, ako aj za Ľudstvo ako celok v nami vytváranom kolektívnom "osude", či sude..

Vyskočiť z lode na šírom mori
Vám zodpovedný námorník neporadí...(duplom na novom oceáne)
a tak aj každý primocný pohyb v jej útrobách, či hore
ohrozuje bezpećnosť a šancu dosiahnutia prístavu lode.
..našej! lode..
O plameni radšej ani nehovoriac..
ako sa na dedine hovorieva:
"..Kto čerta spomína.."
nemyslieť(nevolať) obraz katastrofy!

274749

11.9.2012 14:28

RE: zpět k prosperitě

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 274645

..alebo chcete variantu francúzskej gilotínovej r-evolúcie, či pleškovej r-evolúcie roku 1989 u nás? V oboch tak, ako aj v mnohých iných sa podarilo vrchnej nadkaste v kľude previesť moc pod nosom oslov na ďalších panov a rozptýliť pozornosť rozširením kaleidoskopu krivých zrkadiel hovoriaceho náradia.
Ako sa na dedine hovorieva:
Načo je stádu hlava?(hlava koňa=symbol tlupy v mafiánskej terminológii)
"Člen stáda=davu=tlupy má hlavu na to, aby mu nepršalo do krku. Koná podľa po- či návestí(napr."svätých" kníh) a súdi podľa tzv.autoríť"
"Arbeiten, nicht denken"!
Denken tun Chef!

Mago-riť hlavy, ako deckám v škole stále:
"A, či B"?..hlavne nijaké "áno, ale..,
či nebodaj C predumalé",
že by ryli držkou v zemi dále.

V extrémnom prípade by tvrdá "defašizácia" mohla poslúžiť presnému opaku Vašich cieľov dub.
Ľudia sa musia najprv naučiť rozlišovať, začať správne vnímať relativizáciu ako hľadanie vzťahov medzi medzi rozpoznanými faktami. Tak pôjde aj skutočnosť(realita=vývoj vzťahov) od nami navrhovaného riešenia občas trochu smerom k Vašemu a zrovna tak opačne. Ide o referenčné hodnoty medzi kľudnou nebadanou usporiadanou zmenou systému ohne groses Rampenlicht a menej kľudnou variantou.

Keď bude postupne potichu do samozpráv na malých dedinách, magistrátov mestečiek, okresných, krajských miest a firiem prenikať stále viac a viac gramotných morálnych Ľudí prebudivších sa pomocou známych, kamarátov, rodiny a internetu z ilúzie, nastane nebadaný koniec dnešnej fašistickej korporátno-démonkratickej diktatúry.
Nedajte sa vyprovokovať dub a ďakujem za odbornú pochvalu.

Re:Kysučan
Obávam sa, že ma trochu preceňuješ.
Pochvala patrí naozaj skôr ko-legom, či ko-logu, ak chápeš.
Inak..aj vlci(tak, ako židia, či voldemortský nadrabinát) nám idú v mnohom príkladom, ako správne múdro povedal pred pár mesiacmi v detskej relácii Zvedavci na rádiu Devín(Slovenský rozhlas)jeden z členov OZ Vlk.

274675

12.9.2012 23:22

RE: zpět k prosperitě

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 274675

>Pochvala patrí naozaj skôr ko-legom, či ko-logu, ak chápeš.
>Inak..aj vlci(tak, ako židia, či voldemortský nadrabinát)
>nám idú v mnohom príkladom, ako správne múdro povedal pred
>pár mesiacmi v detskej relácii Zvedavci na rádiu
>Devín(Slovenský rozhlas)jeden z členov OZ Vlk.

Igen,i-gen...

Mať okolo seba dobrých navigátorov je na nezaplatenie. O tom by mohli mnoho hovoriť napr. viacerí vzdušní i námorní vlci, keď nevedeli nájsť správnu cestu...
Ak zoberieme tú pomerne dlhú vývojovú dráhu od katastrofálneho zániku Atlantídy, cez Mojžiša, Iesusa a ďalších, až do dnešnej doby, tak musím uznať, že vlčí nadrabinát si viedol celkom úspešne vo vytváraní hmly na cestách a necestách hovoriaceho dobytka, či náradia.

A napriek tomu, že tu máme technickú barličku (ako zvykneš písať) vo forme internetu, tak s hľadaním správnej cesty to mnohí majú aj tak ťažké a cez húštinu a hmlový opar de-magogov často nevidia les a inštinktívne s nimi lomcuje zlosť a iné pudy.
Asi ani OZ Vlk nevidel nikdy slobodného vlka voľne pobehovať v prírode... [velký smích]

Ono ani na "r-evolúčnom" Islande to ešte nebude také rúžové, ako to prezentujú alternatívne weby - vlci a ich nadháňači tam stále pomerne pevne držia opraty v rukách. A ako vidia a chápu pravdivú životnú filozófiu zástupcovia ľudu je ešte ťažko vôbec hodnotiť (a pochopiteľne islandský národný egregor).
Evolúcia myslenia je predsa len dlhodobý nízkofrekvenčný proces a začiatky vyššej vývojovej špirály obyčajne nebývajú ľahké.

Vlci a tzv. židia a ich rozmanití pacholci sa neustále snažia udržiavať im prospešné parazitické status quo. Veď kôň ešte stále ťahá, ovce síce mečia, ale nič im to nie je platné. Bradatí súdruhovia, démonkrati a liberasti žmýkajú z bežného národa, čo sa dá, prípadne doporučujú čistý heroín, ako zdraviu prospešný liečik na rôzné neduhy, ako napr. judaistický liberast Poliačik ( asi už značne poškodená psychika ).

Ale každý tu má svoje miesto a je sa od nich niečo možné naučiť, ale z mnohých si netreba brať príklad... [velký smích]

Dub nechce reformovať, Poliačik chce deformovať, Ty & co. sa chcete potichúčky vkradnúť judaistom do košiara, Fico chváli Nemcov za pozitívny prístup k Eurovalovu, Putin kvituje, že Mitt je správny, priamy chlap, ktorý sa dokáže otvorene vyhrážať ruskému medveďovi...

Veď v tomto "šašovskom" cirkusovom svete je radosť žiť. [velký smích]

274712

13.9.2012 22:28

RE: zpět k prosperitě

dub 89.?.?.?

Reakce na 274712

dub některé věci reformovat opravdu nechce, protože jsou ze své podstaty nereformovatelné[smích]
a u spousty dalších je mnohem výhodnější demolice a nová stavba, než rekonstrukce...

274789

14.9.2012 19:31

RE: zpět k prosperitě

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 274789

Zdravím dub,

ja vás plne chápem: Ak predpokladáte, presne podľa etymológie slova re-forma, že len zmeníte formu a nie obsah, tak k žiadnemu kvalitatívnemu deju nedôjde. V podstate ani re-konstrukce nepridáva novú kvalitu.
A demolice bez alternatívy by tiež s veľkou pravdepodobnosťou viedla k anarchii a chaosu.

Tak sa spýtam:
1. Máte(máme) nejakú kvalitatívne, komplexne a ľudsky vyššiu prepracovanú alternatívu riadenia v nepríliš intelektuálne zdatnom stáde ( tu zahŕňam aj lokálnu "elitu", ako špecificky druh stáda) ?
2. Máte(máme) k tomu, aby novú kultúru ľudskej spoločnosti, pevne uchopili nové kádre (ľudské zdoje - riešia všetko - nielen fráza personálnych šéfov globalizovaných ideológii a firiem) a dokázali by ju "predať" bežným ľuďom, ktorí veria na množstvo vyfabrikovaných mýtov a očividných klamstiev ?
3. Máte(máme) páky, aby sme presvedčili dnešnou civilizáciou rôznorode narušených a deformovaných ľudí, že svetonázorová filozófia jedného jediného Boha (= agregátneho Tvorcu Vesmíru a Zdroja informačného toku a riadenia), rovnosti a slobody človeka je to, čo privedie ľudské opičky k rozumnému chápaniu svojej existencie na planéte Zem, keď celý pozemský život žili v klamstve a deformovaní ich ľudskej podstaty?
Pozn.: Ak sa tu uvedie téma fajčenia, alkoholu, drog a sexu, tak tu máte vyjadrenia "ľudí", ktorí tu ináč nikdy nič poriadneho nenapísali...
4. Máme - okrem internetu - masovokomunikačný prostriedok na jednoznačné a pravdivé ovplyvňovanie a "napravovanie" deformovanej intelektuálnej činnosti stáda, aby pochopili ako sú klamaní a mystifikovaní ?

Atď...

Nemáme...A preto sa fašistickým Globalizátorom stále darí: Ľuďom podobní ešte stále neprekročili svoj prah vedomia a myslenia...

Ale doba sa rýchlo mení a netreba byť až takým skeptikom. Jedno "zhnilé" jablko dokáže zničiť celú úrodu...Pevne verím, že sa toho dožijem... [velký smích]

Klíčky hnilobných procesov na "židovských" hostiteľoch sú už trvalo zasiate, treba ich len preniesť na vyššiu GMO úroveň a skáza žido-kresťanskej Biblickej civilizácie bude veľmi rýchla - ako MOR (HO)! [velký smích]

274836

6.9.2012 0:13

RE: zpět k prosperitě

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 274416

Ty tu potrebujes nejakych skurvenych banksterov, ktori Ta budu ojebavat a poziciavat Ti na urok nieco, co ani sami nemaju a zatial co Ty budes makat ako srob aby si im svojou pracou odovzdal nieco, na co nemaju pravo ani narok, tak oni sa budu hompalat v kresle a smiat sa, aky si naivny a hlupy imbecil a parazitovat na Tebe.

Ak ano, Tak to Ta lutujem.Tomu sa hovori obmedzenost.
Aj kvoli takym co zmyslaju ako Ty sme dnes po krk v srackach a stahuju do nich ja tych, co nechcu a nemaju zaujem.

274427

6.9.2012 7:06

RE: zpět k prosperitě

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 274427

Pan Raskolnikov a nekolik dalsich zdejsich nicku ty bankstery skutecne ke sve obzive potrebuji a jsou na nich existencne zavisli. Banksteri skoli a financuji obrovske mnozstvi placenych diskuteru, kteri jsou pridelovani na prakticky kazdy diskuzni server sveta, na kazdy server zpravidla nekolik takovych diskuteru. Napr. na Aktualne.cz jich bylo nasazeno zhruba 50, zde na Zvedavec odhaduji tak kolem 5-10. Pokud mate nekdo presnejsi cisla, sem s nimi, tusim, ze pan Stwora by to mohl vedet celkem presne.

Tito diskuteri zpravidla castecne vedi, co se ve skutecnosti deje, jiste i pan Raskolnikov vi, co se udalo na Islandu, ale je na organizaci zido-iluminatu zavisly a o korytko prijit nehodla, a tak udela vse, aby zadneho Cecha proboha ani nenapadlo Island nasledovat [smích]

274445

6.9.2012 8:54

RE: zpět k prosperitě

raskolnikov 217.?.?.?

Reakce na 274445

pokud bys ty, patlalkin a jiní "diskutéři" vůbec četli to, na co reagujete, pak byste možná měli šanci se i nad tím zamyslet...
země, které se živí tím, co vydolují, naloví, či jinak splundrují, na tom budou později mnohem hůře, než země, které se třeba zapletly s bankovním systémem, ale dokážou se o sebe postarat i jinak, než lovem a sběrem, proto islandské chování (chápáno ještě bez kontextu) nemůže být pro nás vodítkem, nehledě na to, že i moře se svojí "produkcí" pomalu končí...
banky nejsou problém, ani peníze, problém je to, že tomu lidi nerozumí a nechávají se opít rohlíkem a jsou vůbec všelijak zneužitelní, jenže tenhle masový mentální problém odpovídá stavu po prudkém narůstání populace posledních 2000 let, proto je tu i neschopnost vyladit sociální vztahy...
vyhnat "židy a jiné škodiče" je převratný recept starý asi tak stovky let, jenže světe div se, i přes tuto převratnou vědomost systém jede stále dál... proč? protože to není žádný univerzální recept, ale hovadina, kterou teologové i dnes úspěšně blbnou hlavy věřícím, aby "dílo boží" nerušeně šlapalo...
jenže za ty bankstery vždy vyskočila náhrada v podobě náhradních represí, a jestli si maji lidi vybírat mezi exekucí na majetku nebo na životě, tak si nakonec raději vybírají to první... navíc lidi servis v podobě existence peněz a bankovnictví vnímají převážně jako užitečnou věc, takže "vyhánění" půjde jedině až při rychlém krachu systému, kdy se to svede na nějaké obětní židy, padne pár hlav, pro příští generaci se přitáhnou opratě, a protože opět nikdo nic nepochopí, tak se to vrátí zase tam, kde už to jednou bylo...

274451

8.9.2012 6:47

RE: zpět k prosperitě

Mnichov47 49.?.?.?

Reakce na 274451

Zeme, ktere se nezapletly nebo zbavily zido-iluminatu a ktere maji system postaveny na zdravem lidskem zpusobu v souladu s prirodnimi zakony, na tom jsou vzdy lepe, nez zeme, kde deni urcuji sileni, penezi a moci posedli zido-iluminati a banksteri. Staci se podivat na Island nebo Rusko, v Rusku po padu komunismu nastoupili zidovsti gangsteri jako byl treba Chorodkovski, kteri za par let vyrabovali Rusko tak, ze Rusove mrzli a umirali hlady na ulici. Pak prisel Putin, parazity pozaviral, podvodem ziskane majetky jim zkonfiskoval, ropu a jine narodni majetky vratil Rusum a od te doby sli Rusove zase nahoru.

Ta matematika je jednoducha. Vsechny ty biliony, o ktere nas zido-iluminati okradaji, a ktere oni pak dal pouzivaji pouze na zbrane, valky, vrazdeni, placeni dalsich parazitu a prisluhovacu, tak tyhle biliony by zustaly nam lidem, k prospechu a uzitku.

I na Islandu byli taci jako Vy, kteri kriceli "ne, ne, ne, parazitum se nic brat nesmi", ale jak vidite, slo to, fungovalo to.

Zkonfiskovat penize Rothschildovi znamena soucasne rozbiti jeho parazitickeho aparatu. Nebude mit penize, aby platil loutky ve vladach, nebude moci financovat a skolit teroristy, nebude moci platit diskuzni poskoky ani zde na Zvedavci.
A co s Rothschildem a jemu podobnym? Krome parazitovani uz jinou praci neumeji. Takze k lopate, prace slechti. [smích]
To jsou chmurne vyhlidky do budoucna, vidte Raskolnikove....

274577

9.9.2012 19:30

RE: zpět k prosperitě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 274577

A kromě Chodorkovského nechal Putin pozavírat ještě koho?
Pár jich uteklo do Anglie nebo na svoji "istoríčeskuju ródinu" a to je tak asi všechno. Zbytek zůstal a Putin se s nimi momentálně dohaduje, jak vytvořit zákon, který by tu loupeživou kapitolu uzavřel uspokojivě pro obě strany. Například tak, že by tihle oligarchové vyměnili nějaká procenta z podezřele nabytého majetku výměnou za beztrestnost jeho nabytí.

Putina podle mě přeceňujete, ale co se týče množství zdejších nasazenců, viděl bych to naopak na podcenění.

274614

10.9.2012 1:09

RE: zpět k prosperitě

petesv 2.?.?.?

Reakce na 274614

Samozřejmě, bylo by jich značně víc, těch které je třeba v Rusku zavřít. Jenomže právě Rusko dnes je ten svobodný a demokratický stát, takže nejde zavírat zbůhdarma. Když se podíváte na statistiku, denně je z Ruska odváděno neskutečné množství USD. To ti "noví Rusové" a privatizéři plundrují zem.
Chodorkovskij dojel na neplacení daní a nebetyčnou drzost, a to ještě mu šijí početné vraždy, které zatím nejde dokázat, dokud mlčí bývalý šéf jeho bývalé ochranky. Mimochodem tunel není žádný český vynález. Chazarovci to úspěšně provozovali ještě v Sovětském svazu na státních podnicích. Po převratu stačilo za pár peněz a s podporou soukmenovců skoupit podniky, vyplundrovat a odhodit. Teď z nich jsou miliardáři na předních pozicích Forbesu. Kdyby takto nabyté peníze vraceli aspoň symbolicky půlprocentem národu, třeba na vzdělání, to ne. Raději budou podporovat opozici vůči Putinovi, který zarazil další "privatizování".
Takže je otazné, proč UK dává azyl ruským kriminálníkům jak na běžícím pasu. Že by potřebovala ty miliardy USD? Nejznámější je samozřejmě Berezovský, stíhaný za vytunelování Aeroflotu. On, Jelcin a čečeny - to byla správná směsice pro demolici Ruska. Nevyšlo. Teď sedí v Anglii, spolupracuje s CIA, MI 5 a 6, a docházejí mu peníze na to drahé divadlo se zámkem a jachtou. Zakletý Putinovův nepřítel. Litviněnko, poťáplý KGBšník býval šéfem jeho ochranky, hodně věděl a chtěl peníze. Víte, jak to skončilo. Anglická "svobodná a demokratická" media informovala od začátku kauzy lživě a jak na povel jednostranně. Dnes, svázaní dohodou s vládou (netušíte že existuje dohoda britských novinářů s vládou, že nebudou publikovat články jež narušují atd...?) ani nezavádí o svědectví Litviněnková otce a vdovy. Ale zůstaňte v klidu, naše svobodná média nám zase řeknou jak všechno fajn a kde je nepřítel.

274619

10.9.2012 5:25

RE: zpět k prosperitě

Mnichov47 49.?.?.?

Reakce na 274614

Putin nechal zavrit treba jeste zido-iluminata Lebedeva. 13 let basy. Stejny ptacek jako Chorodkovsky.

Nejde o to, ze jich bylo pozavirano dle Vas malo nebo ze je Putin nechal utect, ale o to, ze dokazal rozbit tu jejich zido-mafianskou strukturu, coz nebylo lehke, povyk a jekot zidovskych mafianskych soukmenovcu z Izraele a USA byl i tak obrovsky. Jiste ze by bylo potreba zbavit se zido-iluminatu v mnohem vetsim meritku, ale v podminkach jake Putin mel, udelal neskutecne mnoho.

I na Islandu nechali Islandane nektere kriminalni zidy utect do Anglie, on takovy zid, ktery pak po leta prcha a je nucen se skryvat, poslouzi jako mnohem lepsi exemplarni odstrasujici priklad pro ostatni, nez kdyby sedel v base a nikdo o nem nvedel.

274621

8.9.2012 14:09

RE: zpět k prosperitě

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 274451

"země, které se živí tím, co vydolují, naloví, či jinak splundrují, na tom budou později mnohem hůře, než země, které se třeba zapletly s bankovním systémem, ale dokážou se o sebe postarat i jinak, než lovem a sběrem,"

- no to vidime! Denne okolo sebva vidim ludi, ktori by sa bez penazi snad uz ani nevysrtali, tak su nimi oblbnuti.Dokonca tito isti idioti budu do roztrhania tela tvrdit, ze peniaze su nutne pre zivot. Ale uz mi dalej nevysvetlili, ako ich chcu zrat.

Vies ako polôzis tzv. modernu civilizaciu na kolena? Odstavis ich od penazi a zosypu sa domcek z kariet. Nechapu, ze skutocne bohatstvo je to co nam dava priroda a nie nejake potlaceny peniaz z numerom.

A bud taky laskavy, prestan mi komolit nick, inak chod do hajzlu. A uz vobec nie som zvedavy na tie tvoje zidoviny, ktorych je plny zidobulvar a ktory vobec nic neriesi, ani nas neposuva dalej, len si chova hadov na prsiach. Pises vyssie, ze problem je v tom ze su ludia ohlupovani. Lenze ohlupovani su prave tymi, ktori drzia opraty tomuto zlodejskemu systemu. Tak co vlastne navrhujes? Bez zbavenia sa parazitov, ktori zivia obrovsku medialnu masineriu na klamanie ludi to nepojde.

274585

10.9.2012 9:59

RE: zpět k prosperitě

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 274585

>Denne okolo sebva vidim ludi, ktori by sa bez penazi snad uz ani nevysrtali
tak to vidíš, především lidi to považují za výhodné, no a ty a mnichov jim to chceš sebrat... tleskat vám asi nikdo nebude...
>Vies ako polôzis tzv. modernu civilizaciu na kolena? Odstavis ich od penazi a zosypu sa domcek z kariet.
ale toho se bojí především zcivilizované ovečky, proto stále přistupují na "oživování" něčeho, na co jinak nadávají...
>Nechapu, ze skutocne bohatstvo je to co nam dava priroda
to velmi dobře chápou naopak ti, co si z toho udělali tzv. zdroje, mnichov jim říká "židoilumináti" [chechtot]
>A bud taky laskavy, prestan mi komolit nick
pardon, jen překlep...
>A uz vobec nie som zvedavy na tie tvoje zidoviny
tak tím se potom vysvětluje ta diskuzní "nepozornost"...
>Lenze ohlupovani su prave tymi, ktori drzia opraty tomuto zlodejskemu systemu.
sice to takto nejspíš stojí, ale ohlupovat lze jen toho, kdo stále "věří", těm se říká "věřící", no a tito "věřící" jsou základním kamenem systému, narozdíl od "papírků" [mrknutí jedním okem]
>Tak co vlastne navrhujes?
obecně vzato, parazita se nelze "zbavit", lze ho jen omezovat, protože podstata příživníka je, že umí chodit v důsledcích, tudíž problém je v příčinách, které vedou v důsledcích ke zbytňování parazitů, to změní ale jen změna vlastnícho chování (chřipku taky neléčim tím, že zabiju toho, kdo na mě kejchnul), které v důsledcích povede k nižšímu uvolnění akumulovatelné energie v cizí prospěch...
a ještě jednou, psal jsem, že v celém kontextu dnešního stavu může být island (prakticky ve všech směrech) pro nás jen chabým vodítkem, což ovšem nijak nesouvisí s tím, že si máme dokola vydržovat krachující systém, ale u nás budeme jen těžko hledat nějakou použitelnou "tradiční metodu", a právě naopak to bude chtít obrovskou dávku odvahy a vůle změnit radikálně svoje chování, k čemuž ovšem vidím stále velmi málo ochoty, řešení jako někoho "vyhnat, zavřit, omezit, potrestat, napravit, polepšit" apod. se vždy nakonec obrátí proti celku...

274630

6.9.2012 20:35

RE: zpět k prosperitě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 274273

Jojo, jak vás čtu, tak asi věříte v čarokrásnou moc a sílu papírků, za které si vás tento vysoce humánní režim ochočil. Jen tak mimochodem, čím budete platit, až si s nimi budete moct pouze vytřít konečník?

274493

7.9.2012 8:08

RE: zpět k prosperitě

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 274493

"Jojo, jak vás čtu" hm, asi nejspíš nečteš...
a pak si z toho samozřejmě nic neodneseš, protože zatímco si ty děláš starosti, "čím že jako budeme platit" a jiní dokonce věří, že jakýsi ročild vládne "kouzelným papírkem" světu, tak já sem píšu, že je to druhořadá záležitost... už to docvaklo? [mrknutí jedním okem]

274529

3.9.2012 13:00

Na to netreba odbornika

calimero 147.?.?.?

Clovek nepotrebuje doktorat z ekonomie ani sociologie aby vedel, ze niekto kto mal "pred" v banke 1mega a "po" iba pol mega, nebude pre spolocnost taka pohroma, ako 100 inych, ktori "pred" sotva vyzili a "po" proste nemaju co do ust.

Ten schudobnely prachac si moze pomrmlat, ale to je tak vsetko co urobi... ti ostatni pojdu do ulic a co to vyrabuju a zbytok podpalia. Tak si vyberme.

274275

3.9.2012 16:49

RE: Na to netreba odbornika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 274275

Ludia sa este stale maju dobre, lebo sa boja. Ak uz skutocne nebudu mat co do ust, potom stratia aj strach. Dalsie slova su zbytocne ...

274286

3.9.2012 15:44

Island se nedá srovnávat s žádnou zemí

Lorenzo 83.?.?.?

Island se nedá srovnávat s žádnou zemí. Počet obyvatel Islandu je menší než Brna. HDP má Island asi jako Brno s Olomoucí dohromady nebo jako polovina jihomoravského kraje. Island je tak miniaturní, že je zcela nesrovnatelný se skutečnými státy. Zkušenosti a postupy z Islandu nejsou jinde aplikovatelné.

274281

3.9.2012 16:30

Islanďanů je na Islandu asi jak Brňáků

esw 109.?.?.?

a Island je daleko v oceánu od Evropy, kdyby to chtěl udělat nějaký evropský stát, kdyby se lidi dokázali domluvit tak jako hrstka Islanďanů, byl by humanitárně vybombardován.

274284

3.9.2012 18:11

Jak to bylo na Islandu?

brasol 88.?.?.?

mám k vám prosbu - mohl by někdo dát odkaz(-y) někam, kde je podrobně popsáno co vlastně Island všechno udělal?

Všechny informace, které doposud o Islandu mám jsou "nesouvislé kusy" z kterých prostě nejde složit kompletní obrázek, protože toho tam hromada chybí.

274288

4.9.2012 5:57

RE: Jak to bylo na Islandu?

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 274288

Mel bych 3 linky k tomu, co se na Islandu stalo, vetsina zprav je zido-iluminatama mazana a censurovana, financni elity a jimi ovladana masova media se snazi ze vsech sil, aby se svet o Islandu nic nedozvedel a zido-iluminatske parazity neodstranil:
http://nebadonien.wordpress.com/2012/06/21/weitere...

http://itmakessenseblog.com/2012/06/18/global-elit...

Island odpustil dluhy svemu obyvatelstvu (anglicke titulky)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedd...

Strucne receno, globalni zido-iluminatska financni elita infiltrovala sve lidi do islandske vlady a bank a tak jako v temer kazde jine zemi sveta, tajne, bez vedomi samotnych Islandanu, zadluzila Islandany v roce 2008 u zidovskych bank astronomickymi sumami kolem 300000 euro na obyvatele vcetne kojencu.
Islandane zacali denne pokojne demonstrovat pred parlamentem a po case donutili vladu k odstoupeni. Nova koalicni vlada se pote na natlak zidovskych bank pokusila primet Islandany k zavazani se ke splaceni dluhu za lichvarskych podminek. To Islandany primelo vyjit do ulic v roce 2009 podruhe a prinutili vladu provest referendum, provest vysetrovani a zatceni zidovskych kriminalniku, napsat novou konstituci a zavest primou demokracii, aby zidi podvody nemohli opakovat.
Vetsina zidovskych elit z Islandu uplachla, pozdeji vsak nekteri z nich budou presto trestne stihani a staveni pred soud.

274308

3.9.2012 18:48

NESARA

vodnik007 69.?.?.?

NESARA is an acronym for the proposed National Economic Security and Recovery Act, a set of economic reforms suggested during the 1990s by Harvey Francis Barnard. Barnard claimed that the proposals, which included replacing the income tax with a national sales tax (see also FairTax), abolishing compound interest on secured loans, and returning to a bimetallic currency, would result in 0% inflation and a more stable economy. The proposals were never introduced before Congress. NESARA has since become better known as the subject of a cult-like conspiracy theory promoted by Shaini Candace Goodwin ....
http://en.wikipedia.org/wiki/NESARA
Napad samozrejme utopeny v konspiracnich blabolech.
Ovsem stale mozne reseni: http://mysite.verizon.net/resocgea/nesara.us/nesar...

274290

3.9.2012 18:50

.

te 84.?.?.?

článek vyšel

26.8. na nwoo.org http://nwoo.org/view.php?cisloclanku=2012080085

26.8. na dolezite.sk http://dolezite.sk/Island_to_dela_dobre_tvrdi_predni_ekonomove_221.html

27.8. na ac24.cz http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/948-spickovi-ekonomove-island-to-dela-dobre-a-vsichni-ostratni-to-delaji-spatne

274291

3.9.2012 20:56

rumunsko odmítlo euro

te 84.?.?.?

http://www.blisty.cz/art/64781.html

274295

3.9.2012 20:56

Ať žije futurama :)))))

F&T 78.?.?.?

a Island odmítl chránit věřitele svých bank, které padly v r. 20088,

20088 [smích])

274296

3.9.2012 22:59

Je to omyl

tommy008 89.?.?.?

Island to mohl udelat spravne, jen by predtim nesmel garantovat vklady v bankach. Takto je jen pouze dluznik ktery odmitl platit a veritel to vzdal. Nic skvelyho. Kde jsou byli ti co v referendu odmitli dluhy, kdyz islandska vlada davala zaruky za sve banky. V tu chvili meli vyjit do ulic, ne az pak. Takto jsou jen hloupa 'masa', ktera pro sve penize kasle na ostatni - jako vsichni.

274299

4.9.2012 4:51

RE: Je to omyl

Mnichov47 223.?.?.?

Reakce na 274299

Ona ta Vase "hloupa masa" ale nejak (asi nejakym omylem, ze?) dokazala predevsim spravne rozpoznat, kdo jim to zadluzeni zpusobil, a udelala tu rozhodujici vec: na zido-iluminaty vydala zatykace a zbavila se jejich struktur a dnes o Islandu zase rozhoduji Islandane, a ne zide.

Kdyby ta "hloupa masa" pouze odmitla platit za zidy dluhy a nechala je dal sedet v islandske vlade, bankach a mediich, byli by Islandane nadale vysavani a pripravovani o majetky.

274305

4.9.2012 9:22

RE: Je to omyl

osa x 193.?.?.?

Reakce na 274299

Island garantoval ? Referendem ? asi jste se spletl, tady nejste mezi svými . .

274314

7.9.2012 7:37

ISLANDSKÁ REVOLUCE V ČR 2012

adur info (zavináč) rozkvet (tečka) cz 94.?.?.?

Další inspirace pro lidi dobré vůle obsahuje DVD ISLANDSKÁ REVOLUCE V ČR 2012, kde jsou záznamy všech vystoupení islandského herce, písničkáře a básníka, pana Torfassona, jak na demonstracích tak i jeho rozhovory pro internetové televizeh z března 2012 v Praze a Bratislavě. On to byl, kdo nastartoval a úspěšně vedl revoluci na Islandu v roce 2008. Podrobnosti o DVD naleznete zde http://rozkvet.cz/shop/podstranky_shopu/dvdislandvcr2012.htm

274527

Příspěvků: 89

03.09. 00:43 disident  islandský model
03.09. 13:12 udo1  RE: islandský model
05.09. 22:57 waterfall  RE: islandský model
05.09. 23:32 petesv  RE: islandský model
06.09. 02:28 p.  RE: islandský model
07.09. 01:00 aristokrat  RE: islandský model
03.09. 04:49 Mnichov47  Zido-iluminati na Islandu
03.09. 14:09 Robert Nohejl  RE: Zido-iluminati na Islandu
04.09. 01:19 p.  RE: Zido-iluminati na Islandu
04.09. 05:27 Robert Nohejl  RE: Zido-iluminati na Islandu
04.09. 06:04 MoUdrostrak  RE: Zido-iluminati na Islandu
04.09. 10:32 Oracle  RE: Zido-iluminati na Islandu
04.09. 20:00  RE: Zido-iluminati na Islandu
04.09. 21:09 Oracle  RE: Zido-iluminati na Islandu
04.09. 21:59  RE: Zido-iluminati na Islandu
05.09. 08:13  RE: Zido-iluminati na Islandu
05.09. 10:06 udo1  RE: Zido-iluminati na Islandu
05.09. 10:33 udo1  RE: Zido-iluminati na Islandu
06.09. 10:02 Oracle  RE: Zido-iluminati na Islandu
07.09. 06:33 p.  RE: Zido-iluminati na Islandu
07.09. 06:25 p.  RE: Zido-iluminati na Islandu
03.09. 15:44 raskolnikov  RE: Kristo-ilumináti na Zemi
04.09. 04:31 Mnichov47  RE: Kristo-ilumináti na Zemi
04.09. 08:49 raskolnikov  RE: Kristo-ilumináti na Zemi
04.09. 13:19 Mnichov47  RE: Kristo-ilumináti na Zemi
04.09. 14:04  RE: Kristo-ilumináti na Zemi
04.09. 14:16 hestroy  RE: Kristo-ilumináti na Zemi
04.09. 15:55 Mnichov47  RE: Kristo-ilumináti na Zemi
04.09. 16:26  RE: Kristo-ilumináti na Zemi
04.09. 16:26 dub  RE: Kristo-ilumináti na Zemi
03.09. 06:43  zpět k prosperitě
03.09. 08:28 raskolnikov  RE: zpět k prosperitě
03.09. 10:45 Venan  RE: zpět k prosperitě
03.09. 11:31 Mirra  RE: zpět k prosperitě
03.09. 12:00 Phobos  RE: zpět k prosperitě
03.09. 11:36 raskolnikov  RE: zpět k prosperitě
03.09. 13:22 Venan  RE: zpět k prosperitě
03.09. 14:01 raskolnikov  RE: zpět k prosperitě
04.09. 04:36 Mnichov47  RE: zpět k prosperitě
04.09. 08:23 raskolnikov  RE: zpět k prosperitě
04.09. 11:06 udo1  RE: zpět k prosperitě
05.09. 18:54 jedenzmnohalidi  RE: zpět k prosperitě
05.09. 21:02 raskolnikov  RE: zpět k prosperitě
05.09. 22:29 Kysučan  RE: zpět k prosperitě
07.09. 01:06 aristokrat  RE: zpět k prosperitě
07.09. 08:40 udo1  RE: zpět k prosperitě
07.09. 09:20 raskolnikov  RE: zpět k prosperitě
07.09. 10:32 udo1  RE: zpět k prosperitě
07.09. 16:51 dub  RE: zpět k prosperitě
07.09. 20:21 udo1  RE: zpět k prosperitě
07.09. 21:16 dub  RE: zpět k prosperitě
07.09. 23:28 udo1  RE: zpět k prosperitě
08.09. 16:53 dub  RE: zpět k prosperitě
10.09. 11:59 udo1  RE: zpět k prosperitě
10.09. 18:02 dub  RE: zpět k prosperitě
10.09. 19:54 dub  RE: zpět k prosperitě
10.09. 21:54 Kysučan  RE: zpět k prosperitě
11.09. 14:27 udo1  RE: zpět k prosperitě
11.09. 16:58 dub  RE: zpět k prosperitě
13.09. 12:40 udo1  RE: zpět k prosperitě
11.09. 14:28 udo1  RE: zpět k prosperitě
12.09. 23:22 Kysučan  RE: zpět k prosperitě
13.09. 22:28 dub  RE: zpět k prosperitě
14.09. 19:31 Kysučan  RE: zpět k prosperitě
06.09. 00:13 Peptalkin  RE: zpět k prosperitě
06.09. 07:06 Mnichov47  RE: zpět k prosperitě
06.09. 08:54 raskolnikov  RE: zpět k prosperitě
08.09. 06:47 Mnichov47  RE: zpět k prosperitě
09.09. 19:30  RE: zpět k prosperitě
10.09. 01:09 petesv  RE: zpět k prosperitě
10.09. 05:25 Mnichov47  RE: zpět k prosperitě
08.09. 14:09 Peptalkin  RE: zpět k prosperitě
10.09. 09:59 raskolnikov  RE: zpět k prosperitě
06.09. 20:35  RE: zpět k prosperitě
07.09. 08:08 raskolnikov  RE: zpět k prosperitě
03.09. 13:00 calimero  Na to netreba odbornika
03.09. 16:49  RE: Na to netreba odbornika
03.09. 15:44 Lorenzo  Island se nedá srovnávat s žádnou zemí
03.09. 16:30 esw  Islanďanů je na Islandu asi jak Brňáků
03.09. 18:11 brasol  Jak to bylo na Islandu?
04.09. 05:57 Mnichov47  RE: Jak to bylo na Islandu?
03.09. 18:48 vodnik007  NESARA
03.09. 18:50 te  .
03.09. 20:56 te  rumunsko odmítlo euro
03.09. 20:56 F&T  Ať žije futurama :)))))
03.09. 22:59 tommy008  Je to omyl
04.09. 04:51 Mnichov47  RE: Je to omyl
04.09. 09:22 osa x  RE: Je to omyl
07.09. 07:37 adur  ISLANDSKÁ REVOLUCE V ČR 2012

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 502