Diskuze k článku

Obrana hrdosti normálních lidí je nutná!

Příspěvků 68

17.7.2012 1:21

hate haters

AlA777 85.?.?.?

Toto je hlavni a nejvetsi problem soucasne spolecnosti, vsechni povinne vemte rodinu (aby slo poznat, ze nejste "oni"[mrknutí jedním okem] a nabehnout na Vaclavak, rict tem sodomitum hlasite NE! Tak jak se pise v bibli: "..a buh rekl: laska muze k muzi a zany k zeneje rouhacstvim a vecna muka pekelna seslu na ty, jenz neuposlechnou!"

272048

17.7.2012 7:34

RE: hate haters

kacířskýpožíračvnitřností 90.?.?.?

Reakce na 272048

Když se protestovalo proti vládě kde si byl ty biblický hrdino, na partu buzíků si troufneš ale za vlast bojovat nebudeš srabe. Tak ty buzíky nechte ať si dělaj co chtěj to není ten hlavní problém v ČR , problém v ČR je korupce a mafie prorostlá ve státní správě , už mě tady všichni ty náckové začínaj srát ,zapněte mozky a zaměřte se na to co je opravdu důležité. čest

272067

17.7.2012 14:10

RE: hate haters

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 272067

Ty woe, nepoznáš ironii? [chechtot]

272098

23.7.2012 1:41

RE: hate haters

non 85.?.?.?

Reakce na 272067

Abyste spravne chapal jejich role ve spolecnosti, chce to take zapremyslet. Neonacismus v minulosti predchazel, nebo sel ruku v ruce s fasismem. Vudci neonacistickych skupin rozhodne nejsou hloupi, pouze vedi jak ty hloupe zmanipulovat.

Pres smyslene lzi a demagogie + nekolik polopravd utvari teorie, ktera maji ZAMERNE odvadet pozornost od bohatych a vlivnych. Od stavu ekonomiky, od zavadenych "reforem". Proste ti, kdo si vyholi palici a hrde rvou na ulicich "nic nez narod" jsou pouze loutky tech, kteri jim masazi tyto teorie vnutili.

- zameruji se na nejslabsi skupiny, obvykle hloupejsi, nebo zranitelnejsi, nez jsou sami. U nas to maji celkem jednoduche. Hloupejsi nez dnesni skinheads je (a to uvadim pouze fakta, bez emoci) pouze Romska komunita.

- tyto skupiny se nikdy nepousteji do vlivnych. Jejich bossove jim hned v uvodu vysvetli, ze "pokud by kritizovali mocne, mohli by je zakazat". Ano, v tomto pripade je to pravda, ovsem zaroven dava ihned prostor k otevirani novodobych (i z casti proto nazev neo-nacismus) teorii o uctivani tzv. "uspesnych". To, ze ti uspesni jsou nejvetsi zlodeji narodu oni nepochopi, odmitaji pochopit kazdou vetu, ktera se prici jejich uz vzite ideologii.

- nekdy kryji svuj program (pro zalibeni) terminem "cista rasa", aniz by si zjistili vlastni puvod, nebo rodostrom. Nevim, kolik by sen jich pysnilo dale. Prakticky se opakuji po tvurci nacismu A. Hitlerovi, ktery take pouze "chyboval". Co od neho cekat, byl to take pouze ZID a zdaleka ne zadny cisty German. Jeho nenavist k vlastnim korenum ma ovsem zaklady realisticke, ideologie prisla az nutnosti odstranit z vlyvu komunisty a socialni demokraty. Hitler nesnasel otce, ktery ho a matku opustil. Zameril se jako na vylozene zlo na zidy, kteri v dobe krize, kdy lide umirali na chodnicich (ano i ve Vidni) od hladu a zimy. V kontextu s tim videl bohate zidy, jak skupuji majetky, krizi hodnotove snizene na pakatel. Dle historickych dokumentu byl prave toto ten impulz. Tim, jak postupne jeho vliv posiloval, vytvarel Hitler take sve nemocne ideologie, prave pro odstraneni politicke konkurence. ZDE STACI NASTAVIT KVALITNI ZAKONY, VYTVORIT PRAVNI STAT NA SOCIALNI BAZI, NE HNAT ETNIKA DO PLYNU. Ovsem on mel dalekosahle plany a take by se jinak neodlisoval od komunistu a socanu, idiot.

- spojeni s cirkvi. Temer kazdy clen nosi na krku krizek. Samozrejme, cikev byla spojencem s nacisty vzdy. Cirkve jsou pouhe totalitarni spolky, ktere sice hezky mluvi v kostele, ovsem za cenu totalitarniho chovani a privadeni narodu (pokud je jejich vliv silny) do chudoby. Proc jsou katolicke zeme nejchudsi z vyspelych zemi a naopak protestantske zeme (skandinavie) v klidu? Katolicka cirkev je fabrikou na vyrabeni chudoby a tim i poslusnosti svych ovecek. Hitler byl take vzorny katolik. Ostatne je jim i Kalousek, Necas a Drabek. Povahove zcela stejna kvalita jako u Duky.

272352

23.7.2012 1:44

RE: hate haters

non 85.?.?.?

Reakce na 272067

2.
- fasismus je lehce dohledatelny termin a lehce nasaditelny v krizovych obdobich. Zaplacene gerily tvrdi, ze komunismus a fasismus byly stejne rezimy. Blbost, jsou to absolutni protiklady. Kdo zazil minuly rezim vi, ze ten rezim ochranoval drtivou vetsinu a zabranoval pruniku vlivu skupinam, ktere vedly k autoritarske moci, kumulaci majetku a vytvareni zastupu chudych. Paradoxne opet cirkev mela nejvetsi problem s komunisty - protoze prisla o moc. Nikdy ji neslo o slova Jezise, uz nekolik let cinila opak toho, co Jezis kazal a co bylo v Bibli zapsano. Presne to popsal knez ve filmu M. Moora "O kapitalismu s laskou"...
Pro zajimavost, zkuste si vyhledat definice fasismu, porovnat s rezimy, ktere si fasismem prosly (Italie, Spanelsko, Argentina, Nemecko - vse ultrakatolicke zeme) a pote zkuste projit schvalovane zakony soucasne vlady a smerovani soucasne vlady.
Vlada se stejne jako ultrapravice zene po nejslabsich clancich spolecnosti Po tech, kteri nemaji zadne moznosti se branit (postizeni, duchodci, nezamestnani a matky s detmi). Tem snizuje duchody na ktere cely zivot pracovali, matkam snizuji prispevky na obzivu ditete - dalsiho bezbranneho clena spolecnosti a postizenim berou pravo vubec alespon fungovat jako lide tim, ze pres skrty a snizovani duchodu nedosahnou na potrebne leky/potraviny.

- utoky na homosexualy. Priznam se, ze nejsem nadseny z ruznych sarad a pruvodu, ktere neuvazene tato komunita prezentuje v ulicich. Osobne jsem tolerantni ke kazdemu z principu, i kdyz v sexualnich otazkach jsem konzervativni a myslim, ze je to vzdy zalezitost dotycnych 2 jedincu, bez verejne oslavy. Dale prave tato jejich prezentace v krizovych obdobich silne nahrava prave ultrapravicovym skupinam. Lide jsou nervozni, nejisti a tyto veci provokuji jiz samotnym bezstarostnim pruvodem. Reknou si "ja se tresu, abych neprisel o praci a buzici si tady tanci". K tomu staci nekolik dobre mirenych hesel pravicovych retoriku a ziskavaji sympatie. Sympatie za lzi a manipulaci.

To vse umoznuje v ekonomicke krizi ZAKRYT, primo odvratit pozornost jak lidi, tak i poslednich nezaplacenych novinaru od medapodvodu, kradezi za bileho dne a postupnemu prechodu k totalite. Ono, kdyz se rozproda posledni zbytek statniho sektoru, prichazi vlada korporaci a fasismus. A my jsme u konce cesty.

*
TAK PARADOXNE HLUPACI, KTERI MAJI PLNE DRZKY FRAZI "NIC NEZ NAROD", "CISTA RASA" A "PRYC S BUZIKY A CIKANY" umoznuji totalni rozklad spolecnosti, LIKVIDUJI SOUDRZNOST NARODA a obycejne oni sami konci v osobnich financnich krizich. Jejich kvalifikace s ohledem na vysku IQ jim ani neumozni ve fasismu prezit.
A prave proto, dokud nerypnou tyto skupiny do mocnych etnik, je take vlada nechava v klidu. Dalaji jim medvedi sluzbu.

272354

23.7.2012 1:44

RE: hate haters

non 85.?.?.?

Reakce na 272067

3.
Dodatek:
K fasismu zaroven vede i ekonomicka cesta, zamerna likvidace rustu a ustaleny stav - stagnace. Stagnace umoznuje (zejmena dlouhodoba) dokonale ovladnuti spolecnosti a drzeni "nakratko" vetsinu obyvatel, tzv. poslusni vojaci. Pod pohruzkou, ze muze byt hur a ze musime byt radi i za stagnaci a setrvaly stav, se lide boji o praci, pracuji za mene, nez odpovida jejich kvalifikaci, nebo pracuji mimo svuj obor.

Vzorem poslusneho vyspeleho naroda, i kdyz pravda na mnohem vyssim standartu nez u nas, je Japonsko s jeho 20-ti letou stagnaci. Jejich primo roboticke chovani, bez znamky emoci bylo mozno pozorovat pri haverii Fukusimy. Ceska media samozrejme vychvalovala do nebe jejich disciplinovanost, nezda se ale svobodnemu cloveku, ze tato absence, jakakoli znamka emoci, hnevu, otazek na odpovedne a nasledne strachu mocnych je NEPRIROZENA??

K akci DOST 2011 se nemusim snad ani vyjadrovat. Staci mi jmena jejich clenu, jejich minulost a nazory. Tzv. chytrejsi pravice. Jim, narozdil od vyholenych palic, vubec nevadi homosexualy, pouze se snazi uchytit na scene a posbirat nekolik bodiku. Taky chrani bohate, v jejich pripade castecne i samy sebe.

Premyslejte v jakem zrizeni chcete zit a jak jste na tom kvalifikacne, ne primo vzdelanim, ale analytickym, logickym myslenim, protoze o vase soucasne majetky se postaraji jini. Schopnosti vam nikdo vzit nemuze.

272355

17.7.2012 1:56

uvidíme

meloun 217.?.?.?

Já bych to tak nehrotil, však ona si příroda s buzíkama už nějak poradí sama.
http://www.novinky.cz/domaci/273384-do-ceska-miri-...

272050

17.7.2012 2:21

netusim,

djobcek 80.?.?.?

kto okrem buzikov a volnomyslienkarov hodnotil clanok zle. co sa tyka tej choroby co smeruje do ciech, snad to nebude mat len mizive nasledky ako vtacia chripk,ale rozsupne sa to poriadne a trochu to nasu spolocnost ocisti od "nepodarkov" prirody.

272053

17.7.2012 7:12

Buzici jsou ostuda

tatrman 78.?.?.?

Nevím proč zrovna buzici musí provokovat . Viděl kdy někdo v Praze a nebo někde jinde pochod nudistů. Také by to byl barevný pohled. Dav naháčů, zmalovaných těl.

272066

24.7.2012 17:02

RE: Buzici jsou ostuda

já a on? 109.?.?.?

Reakce na 272066

Víte jaká to bude krása? Asi něco takovýho:
http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php
[bliji]

Proč se vlastně nepořádají pochody heterosexuálů, necikánů apod?

272441

17.7.2012 8:53

Společnost je nemocná

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Současná společnost je asi opravdu nemocná, jenom tato honba za vyjímkami a excesy organizovaná médii. To co bylo vždy považováno za standard, za normální, dnes nikomu nestojí ani za slovo, není to dostatečně zajímavé. Jakou perspektivu vývoje společnosti si od toho slibujeme?

272072

17.7.2012 9:34

RE: Společnost je nemocná

Tamiral 37.?.?.?

Reakce na 272072

ak si spomeniete na hodiny dejepisu, pred každým pádom systému/veľmoci (Grécko, Rím....)sa objavili v spoločnosti abnormality. Presne tak, ako je tomu dnes. je to jeden z ukazovateľov konca tohto systému.
veta: "svet sa postavil na hlavu." má pôvod v histórii. na dnešný svet to platí tiež. to čo je pre normálneho človeka cenné, dnes nemá cenu. hrdinami štátu dnes nie sú vedci, ale pornohviezdy. normálna rodina má nepatrnú cenu v porovnaní s teplúchmi. nevadí. príroda si s tým poradí. veď ani dvaja gayovia, ani dve lesbičky sa nikdy nedopracujú k vlastným deťom. ďalej sú tu pohlavné choroby. tak načo sa znižovať na ich úroveň? stačí sa pozerať, ako sa matka Zem sama čistí.[smích]

272075

17.7.2012 9:52

RE: Společnost je nemocná

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 272075

Aj Rímska vetva kresťanstva je taká abnormalita (a vydržalo to dosť dlho). [mrknutí jedním okem]

272078

18.7.2012 18:36

RE: Společnost je skutočne nemocná!

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 272078

Môžeme si položiť otázku, prečo pri rôznych gay pride parádach, či otvorenej propagácii rôznych sexuálnych deviácií zo strany fašistických mediálnych prostitútov ( ospravedlňujem prostitútky – tie predávajú svoje telo, na rozdiel od morálnej novinárskej spodiny, ktorá predáva svoju dušu ) politici, „morálne“ duchovné autoriti alebo pedagógovia zaryte mlčia, resp. ešte tieto zvrátenosti podporujú ?

Qui bono ?

LGBT (skratka z angl. – Lesbians, Gay, Bisexual, Transgender ) je v posledných desaťročiach živený masmédiami ( masová dez-informácia na riadenie ľudí ) a objektívne sa ukazuje, že je to globálny jav, pre ktorý je najlepšie pomenovanie ídeový internacizmus. A keď je niečo globálne, tak projektanti a kontrolóri obyčajne majú globálne ambície...

Jedným z hlavných cieľov je zničenie inštitútu rodiny v národných kultúrach, pretože sa tak vytvára predpoklad na absolútne zotročenie ľudí.. Predstaviteľom LGBT je cudzia akákoľvek kultúra rodinného života. Podmienky k tomuto globálnemu fenoménu boli vytvorené „sexuálnymi revolúciami“ v 60. – 70. rokoch min. storočia. To bola globálna kampaň, ktorá smerovala na masové rozrušenie inštitútu rodiny v bežnom národe a strednej triede cestou zničenia spoločenskej morálky a vytvorením a akceptovaním zvieracích inštinktov v psychike ľudí, ako normy.
LGBT je teda len logickým pokračovaním rozvratu morálky a psychiky tento krát pod heslom: „ Sexuálnej slobody, rovnosti a tolerancie k zvrátenostiam“ !
Bol vytvorený aj „Medzinárodný deň boja s homofóbiou“ ( etymologicky zámerne deformované slovo – predsa žiaden normálny človek nemôže mať strach z homosexuálov...). Ten je 17.5. a tento dátum bol vybratý preto, lebo 17.5.1990 bola homosexualita vyňatá z medzinárodnej klasifikácie chorôb.

Áno – homosexualita a ďalšie sexuálne deviácie sú choroba – choroba duše = psychiky ! Príčin je pomerne veľa, ale to je na dlhší analytický rozbor.
Základom zvráteného správania sú neľudské typy psychiky, kde psychiku treba chápať ako informačno-algoritmický systém a u LGBT predstaviteľov je morálne štandardná psychika rôzne poškodená. Je známe, že viaceré tajné slobodomurárske spoločnosti, „kreatívne“ TV, či iné organizácie si do svojich radov automaticky berú LGBT členov...
Z rôznych štatistík je zrejmé, že dochádza k prudkému narastaniu týchto zvrátených komunít v spoločnosti. Z toho vyplýva, že spoločnosť je morálne (duševne) i fyzicky chorá = u ľudí dochádza ku genetickým mutagénnym zmenám - až na úroveň živočíšnej psychiky homosexuálnych jedincov.
LGBT komunita zahŕňa do seba v prevážnej väčšine predstaviteľov tzv. sociálnej „elity“ a prostý národ je zastúpený len veľmi zriedka (napr. niektoré primitívne kmene žijúce v lone prírody homosexualitu vôbec nepoznajú).

272199

18.7.2012 18:41

RE: Společnost je skutočne nemocná!

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 272078

Pokr.

S rozvojom „chorej“ civilizácie v rozvinutých krajinách, hlavne Západu, dochádza k vytváraniu čoraz väčších komunít a ich skrytosť sa začala meniť a nové defektné skupiny vystúpili z tieňa a začali bojovať o transformáciu spoločenskej morálky. Tento proces však Globálny prediktor nenechal nepovšimnutý a samovoľný vývoj sa zmenil na kontrolovaný a riadený proces.

Vytvorila sa tzv. LGBT sieť kozmopolitného charakteru ( podobnosť s výpalníckou judaistickou morálnou spodinou je čisto náhodná – prečo nevyskúšať osvedčené vzory, že áno ) s transnacionálnymi a nadnárodnými subkultúrnymi prvkami. Toto dáva možnosť manipulovať spoločnosťami na globálnej úrovni.
Súčasná „medecína“ nedokáže vyliečiť prevážnu väčšinu LGTB jedincov, ako je to u iných obetí totalitných ideológii. Inými slovami: LGBT sieť je oveľa stabilnejší systém manipulovania so štátmi, ako internacionalizmus, multikulturalizmus ai.
LGBT je teda agresívny globálny program zameraný na morálny rozvrat „naturalov“ a musí byť pre zdravého človeka morálne odporný! Je to agresívna kozmopolitná invázia do matríc a egregorov človeka ( podvedomia jednotlivcov a spoločnosti ). Bežný človek nie je v stave chápať túto agresiu, ale má právo byť od tohto ochránený. A toto je proces sociálnej hygieny a nie porušovanie „ľudských práv“ , ako to tvrdia mediálne papagáje v žolde.

Globálny program zasiahol aj tzv. židov v Izraeli. 19.4.2012 došlo k absolútnemu prevratu hodnôt judaizmu. Za rabínov sa budú môcť od budúceho roku prijímať aj predstavitelia gayov a lesbičiek. To odporuje Talmudu i Starému zákonu. Napr. rabínom – ideologickému učiteľovi judaizmu sa mohol stať len ten, ktorý získal príslušné vzdelanie a vytvoril rodinu!
Hold, Globálny prediktor, ašpirant na svetovládu - je nadžidovský a akákoľvek nácia je mu ukradnutá...

Riešenie problému LGBT určite nie je cestou fyzickej likvidácie v duchu starozákonných noriem. Tento problém môže byť riešený len prechodom k inej forme života civilizácie, kde sa zásadne zmení psychika členov spoločnosti a LGBT komunity sa štatisticky významne stanú takmer nemožné. Táto amorálna politika môže byť neutralizovaná a vykorenená len rovnakou globálnou alternatívnou politikou. Nie teda politickým nasledovaním procesu degradácie civilizácie, v duchu vtipu:

Žid chce utiecť z Ruska. Na vízovom oddelení sa ho pýtajú: „Abram Mojsejevič, prečo chcete odísť z Ruska? Čo sa vám nepáči ?“
Abram hovorí: „Mne sa nepáčia vaše postoje k homosexualite“.
„Aké problémy, veď s týmto je to všetko v pohode“.
Abram sa poškriabe po brade a hovorí: „ Pozrite sa na tendenciu – za Stalina sa za homosexualitu strieľalo, za Chruščova a Brežneva väznilo a nútene liečilo a teraz sa to stalo normou! Tak a ja teraz chcem odísť z tejto krajiny, pokiaľ sa to nestane záväzné...“ [velký smích]

272200

17.7.2012 10:27

Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.

MARTin bez loginu 62.?.?.?

Stejně tak jsem běloch a jsem na to hrdý. Jsem Čech a jsem na to hrdý. Jsem muž a jsem na to hrdý. A mám pevnou stolici a jsem na to hrdý. .o) A nic z toho není přímé volní rozhodnutí - volní rozhodnutí je až právě to, že jsem se rozhodl být hrdý sám na sebe a na to, co jsem. Nevidím, proč by moje hrdost měla kohokoli pobuřovat a to i kdybych se účastnil průvodu "Hrdí Češi" nebo průvodu "Zdravé trávení a pevná stolice".

Takže také nevím, proč by homosexuál neměl být hrdý na to, že je homosexuál. A proč by bisexuál neměl být hrdý na svou bisexualitu. Případně proč by asexuál neměl být hrdý na svou asexualitu.

Být hrdý na svou sexualitu je přeci volní rozhodnutí jako každé jiné. A rozhodně prospěšnější, než rozhodnutí se za svou sexualitu stydět.

Tolik k argumentaci článku, která je podle mne postavena na hlavu a naprosto nesmyslně tvrdí, že sexualita nemůže být důvodem k hrdosti. A že by důvodem k hrdosti měla být pouze prospěšná volní rozhodnutí.

Takže - pokud vám ten průvod vadí, tak rovnou a férově napište, že vám vadí zviditelňování a propagace homosexuálů a rádoby morální a filozofické kecy, kterými se zbaběle kryjete, si nechte od cesty.

Osobně mi průvod homosexuálů rozhodně nepřijde jako problém hodný demonstrací a protestů. Celé je to hloupá a hysterická reakce - to, že někomu vadí hrdost jiného člověka na nějakou svou vlastnost nebo klidně i vadu je hloupá a hysterická reakce.

Když už, tak mi přijde vhodnější udělat průvod "Hrdých heterosexuálů".

272080

17.7.2012 22:40

RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 272080

Rovnou a ferove pisu, vadi mi zviditelnovani a propagace homosexualu.
Nechapu proc by to mela byt hloupa a hystericka reakce.
Stejne by mi vadil i vami navrhovany pruvod "Hrdych heterosexualu".
Ale souhlasim s tim ze ani jedno z toho neni hodno demonstraci a protestu.
Protestu je hodno podle meho nazoru to, ze kdyby doslo na onen pruvod "Hrdych heterosexualu", media by ho pravdepodobne neskutecne strhala a policie nepovolila.
Navic mi pripada, ze cela Gay Pride je jen transformace mindraku, znouzectnost, mozno li se tak v tomhle pripade vyjadrit.

Parkrat uz jsem to psal, homosexualove mi nevadi. Co mi vadi je ten humbuk kolem nich.

272139

19.7.2012 19:36

RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 272139

Asi tak. Mě ti úchylní buzíci taky nevadí. Ať si do svých zadnic strkají, co je jim libo. Nicméně nechápu, proč svoji úchylku dávají tak radostně najevo. To je něco podobného, jako by se nemocný leprou radoval a dělal pochody hrdosti. Jinak chápu, že homosexualita je nemoc jako každá jiná, takže mi je těch nechutných úchylů spíše líto.

272259

23.7.2012 1:43

RE: Jsem.idiot..

p. 123.?.?.?

Reakce na 272259

...dobre ti tak az ti zprzni dite...

272353

23.7.2012 9:17

RE: Jsem.idiot..

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 272353

Myslite, ze kazdy homosexual musi byt automaticky sexualni nasilnik? Dite muze zprznit i heterosexual.

272373

18.7.2012 9:39

RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.

fohat 88.?.?.?

Reakce na 272080

díky za NORMÁLNÍ REAKCI...

272169

22.7.2012 2:51

RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.

p. 113.?.?.?

Reakce na 272080

...hrdost tady nema nic spolecneho s pruvody slizskych sluzek provokujicimi aby se dalo rict ze je belosi nenavidi a tak dokazat jejich spatnost tem v USA co je poslali a zaplatili ...jdete za nima nechte si udelat z prdele cednik..nebo reseto...a budte hrdej!!.. na to nezapomente...

272314

22.7.2012 5:55

RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.

petesv 109.?.?.?

Reakce na 272080

Hele, nebuzeruj

272319

22.7.2012 6:40

RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.

petesv 109.?.?.?

Reakce na 272080

Nevím, proč bych měl někam chodit manifestovat za to, že jsem heterosexuál (že se mi líbí ženské víc než chlapy). Ale faktem je že běloch, kuřák, nedejbože po 40 je v této společnosti ostrakizován, prostě odepsán.

272321

24.7.2012 4:28

RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.

p. 123.?.?.?

Reakce na 272080

...tyhle parady buzerantu/s aids/ jsou take parady tisice buzerantskych knezi ,biskupu,a vsech moznych uchylu v cirkvi svate a nejen tam .. kteri znicili zivoty desetitisicu nevinnych deti ,ktere z psych.pricin nejsou schopni ani zalozit rodiny !!!!...me vy prijdete jako problem vy a vase posrana spekulace o hrdosti kdy si delate jako voni z huby hajzl...!!!.....a hystericka reakce na normalnost... aids a jine nemoci... na vas....a prohlednete za moment..

272419

17.7.2012 13:23

Semin

lol 90.?.?.?

normalni clovek??? [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Homofobni klerofasisticke prase s potrebou vykrikovat do eteru jak je normalni. Spolecny znak vsech psychopatu.

272096

18.7.2012 1:01

RE: Semin

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 272096

Mluvíme-li o "potřebě vykřikovat do éteru", musíme konstatovat, že utkvělá potřeba deklarovat vlastní domnělou normálnost je vlastní zejména homosexuálům. Jdou dokonce tak daleko, že si na své odpůrce vymysleli nadávku skrytou za klinickou definici, "homofob".

Kdyby měli homáči rovnou páteř a uměli si za svou úchylkou stát jako každý slušný úchyl, nikdo by si jich mezi ostatními úchyly ani nevšimnul. Ale oni ne, oni musí mávat duhovými vlaječkami a vyřvávat, že jsou jediní normální. Ano, přesně v duchu hesla "všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo." [velký smích]

Já jsem homáčům odedávna fandil, čistě z úchylovské solidarity, stejně jako spousta dalších úchylů. A oni se teď od nás budou distancovat a tvářit se, že jsou něco víc, že se jich škatulka "sexuální deviace" najednou netýká? Aby vás LGV sežrala, pokrytci. [vyplazený jazyk]

272148

25.7.2012 1:27

RE: Semin

p. 123.?.?.?

Reakce na 272096

...navic ma zeleznou prdel..ze je tu furt jeste..

272447

17.7.2012 14:11

!!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Pro lidi, kteří neví o co jde a kam vše směřuje. Takto vypadají homosexuální orgie na ulicích v San Francisku:

http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_...

[bliji] [bliji] [bliji]

272099

17.7.2012 15:29

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 272099

[velký smích] hmm.. zajimave orgie, tam musela byt urcite zabava.

Premyslel jste nekdy nad tim, jak iracionalni je pestovat si ruzne fobie? Kdyz Vam to vadi, tak proc tomu venujete tolik pozornosti? Jake mate pocity, kdyz se divate na tu sodomii? Jste zhnusen, ale zaroven jste velmi zvedavy, ze?

272106

17.7.2012 15:41

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 272106

A co ked to robi len preto, aby upozornil na ten hnus a pokus o systematicky upadok dalsich? Ci vari to sa nesmie? Uchylaci mozu vsetko a ked sa proti tomu ozvu prislusnici normalmnej vacsiny, tak su zrazu netolerantni?! A oni su ale tolerenartni vsak, ked s tym otravuju na verejnosti a provokuju vacsiny. Co myslis, ako to cele moze asi skoncit. Kto chce kam - pomozme mu tam.

Zamyslime sa komu propagacie homosexulity sa hodi do kramu a preco su do toho zatahovani aj slusni homosexuali. Nie nahodou tym, ktori dlhsiu domu tuzia ludsku populaciu drasticky znizit? Ved logicky. Tym ze sa bude propagovat nieco co vedie k neplodeniu dalsich ludi, tak je polovica ciela splnena a este ked je k tomu bonus v podobe chorob, ktore budu riedit samotnych zvrhlikov, tak elita si moze priam madlit ruky.

Vsimnite si, ze tam kde je propaguje nejake svinstvo, ci moralny uopadok, tak sa tam mava davidovymi hviezdami ako o dusu. Aj v gay prajdoch sa to zidovskymi vlajkami len tak hemzi.

Takze na mieste je opravnena otazka "Qui Bono". Staci uvazovat a toto puzzle rychlo postavite.

272107

17.7.2012 15:59

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 272107

ano komu se to hdí do krámu?
to je správná myšlenka
mám takový dojem že se to hodí do krámu těm kteří chtějí takto "nemocnou" společnost léčit
takže já odpovídám děkuji nechci

272110

17.7.2012 21:13

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 272110

Velky omyl kamarade, oni sa snazia touto nemocou zvanou "moralny upadok" nakazit vacsinu populacie. A ten kto tie snahy nevdi je bud hlupy, alebo bezprizorny. Taketo sracky nam sem za sociku nesmeli ani vkrocit. Mate co ste chceli, hlupaci.

Akoze sloboda...pritom otroctvo.

272133

17.7.2012 16:35

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 272107

Evidentne to je tema, ktere presmerovava a zamestnava pozornost lidi jako jsme my. Dostane z Vas emocionalni odezvu, odvede pozornost od jinych kauz a eliminuje cas, ktery by jsme mohli venovat uzitecnejsi cinnosti. Ale pokud Vas vzrusuje porad nekoho soudit a srovnavat se s ostatnimi.. GL&HF!

272111

19.7.2012 9:04

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Vopice 173.?.?.?

Reakce na 272111

Máte pravdu. Myslím, že věnovat pozornost těmto úchylům a buzíkům je ztráta času. Vždyť z toho nakonec mají radost... [chechtot]

272230

19.7.2012 9:52

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 272230

>Máte pravdu. Myslím, že věnovat pozornost těmto úchylům a
>buzíkům je ztráta času. Vždyť z toho nakonec mají
>radost... [chechtot]

Zcela souhlasím, ale chtěl bych být také veřejně hrdý a mít radost [chechtot]

Na rozdíl od homosexuálů smím do skautu, jen nevím co bych tam hledal.

Teplý co „vyleze ze skříně“ nesmí totiž vlézt do Skautu v Americe. Tedy hrdý homosexuál nemůže vstoupit do Skautu a musí se na oko přetvařovat. Organizace Amerických skautů již před deseti lety v USA těsně (5-4) vysoudila výjimku u nejvyššího soudu, že nemusí brát homosexuály. Tamní skautská organizace poslední dva roky znovu zkoumala jestli je to dobré rozhodnutí a došla k názoru, že ano.
http://news.nationalpost.com/2012/07/17/boy-scouts...
"Zamindrákovaní" heterosexuálové na sebe vzájemně žárlí, nechtějí vidět „konkurenci“ a snad proto nemáme průvody hrdých heterosexuálů?
Kdyby Clinton před léty místo Levinské potkal Levinskýho, kam by mu strkal doutníky? [zahanbení] Nechutný nápad, o tom by se v novinách nepsalo.

272233

23.7.2012 1:58

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 272107

Neprehanejte.

Take nesouhlasim s maskarnim plese gayu a lesbicek na Vaclavaku, ovsem o nejakem vytvareni podivne spolecnosti, to uz je moc.
Nevnucujte vlastni fobie ostatnim.

Sexualni zamereni jedince se urcuje uz v prenatalnim veku jednotliveho jedince. Tzn. TO, zda bude nekdo "normalni", nebo homosexual, se urcuje jiz v deloze matky. Je otazkou, zda svoji orientaci bude tjit po cely svuj zivot, nebo ji prizna, nebo ji bude oslavovat do nebes. Se svym zamerenim ovsem nic nenadela. Ani lecenim, ani utiskem, ani oslavou. Nejdrive se vzdelavejte, nez budete paradoxne stejne oslavovat svoji normalnost na demonstracich proti gayum, etnikum a dalsim fobiim.

Co je nedostatkem spolecnosti je empatie a tolerance. Kazdy jedinec je jiny. Pokud se zacne kazdy jednotlivec bit za sva prava, na ukor prava ostatnich, znamena to konec spolecnosti a muzeme si zacit tisknout orientacni a popisna cisla na strom, ktery si vypestujem...

272357

23.7.2012 3:15

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 272357

Ano, nemocní lidé mají různé možnosti, jak se se svojí chorobou vyrovnat. Snad na sebe budete hrdý, až budete pozorovat pochod zkrvavených adamitů a ihned po něm pochod hrdých sodomitů s mečícími kozami na alegorickém voze, víte, ta jejich úchylka vznikla také v děloze matky.

272363

24.7.2012 17:49

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 272357

Isteže sa dá s niektorými vašimi úvahami anonym 85 súhlasiť, ale možno by tiež nebolo na škodu, predtým ako niečo začnete tvrdiť, sa v danej problematike troška lepšie zorientovať.

Tzv. sexuálna orientácia indivídua je komplex anatómie tela (viditeľnej a vnútornej), biochémie organizmu, štruktúry jeho biopoľa a biopoľovej fyziológie ( posledné 2 súčasná pseudoveda ignoruje ).
Pohlavie jedinca sa zadáva geneticky v procese počatia. Tu treba chápať, že geneticky mechanizmus nie je len chromozomálny aparát a mitochondriálna DNA, ale tu vstupujú aj biopoľové procesy - individuálne i kolektívne.
Medzi genetickými a biopoľovými komponentami existujú určité vzájomné vzťahy, ktoré sú v mnohom podmienené morálno-eticky a vychádzajú za hranicu chápania dnešnej medicíny a biológie!

Preložené : Najvyššie pravidlá Vis Maior hovoria o nemožnosti pokračovania daného genetického materiálu pri vážnych morálnych pokleskoch rodičov,predkov = prerušuje sa chybná vetva ( niečo podobné je aj neplodnosť ). Ezoterici tomu hovoria negatívna karma.

Okrem toho sú pri homosexualite ai. psychických sexuálnych deviáciach aj ďalšie faktory vzniku:
- V procese vnútromaternicového vývoja alebo v čase rastu dieťaťa sa objavia nejaké škodlivé vonkajšie faktory - ultrazvuk plodu, fajčenie, lieky, GMO potraviny, ekológia, aditíva do potravín a nápojov ai., ktoré neumožnia správne zrealizovať bezchybný genetický program vývoja organizmu.
- Tzv. kultúrny vplyv k prechodu k homosex. komunitám - túžba vyskúšať všetky rozkoše sveta pod tlakom inštinktov stáda, ak človek prebýva v takomto prostredí.
- Nedostatok geneticky naprogramovanej averzie k perverznej sexualite ( napr. v genetickom kóde je tiež zakódovaná informácia, ktorá zabraňuje sexuálnej žiadostivosti k vlastným potomkom ).
- Zmeny psychiky pod tlakom traum alebo psychotropných látok, čím dochádza k poškodeniu psychiky v rôznej miere.

Kultúrny vplyv a v menšej miere prechodné poškodenia psychiky sú liečiteľné aj dnešnou "paramedicínou". Jedinec však musí silne chcieť a "umenie" psychiatra musí byť dostatočne veľké.

Od 50-tych rokov min. storočia dochádza vo "vysoko civilizovaných" krajinách Západu k akcelerácii sex. deviácii. Príčina leží v spôsobe a morálnych aspektoch danej spoločnosti!
Proste spoločnosť je chorá. Zvyšuje sa štatisticky podiel ľudí s neľudskými formami psychiky, a preto tolerancia odtiaľ potiaľ.

A treba si uvedomiť, že títo nešťastníci sú zneužívaní temnými silami v pozadí na globálnom rozvrate klasickej rodiny a spoločnosti, čo sa prejavuje aj v politicky nebezpečných rozhodnutiach.

Preto pozor na propagandistické mýty o neškodnosti týchto komunít, ich tolerancii, vyšším právam na úkor bežných ľudí...atď.!

272443

27.7.2012 21:35

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 272443

Velice pěkně a k věci napsané.. Děkuji. [cool]

272567

25.7.2012 1:31

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

p. 123.?.?.?

Reakce na 272106

...tohle propaguje usa a jeji velvyslanci.....pamatujete na SA /1922-1945/ jak radili v Nemecku...?? ..pripomina to neco??

272448

18.7.2012 19:43

RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!

Lujza 95.?.?.?

Reakce na 272099

Z jednej davnejsej diskusie na Sme:

Naozaj " velmi detinske je prirovnavat "Party" v San Franciscu k Bratislavskemu pochodu".
Preco?
Pretoze na Slovensku sa este ani zdaleka nevynalozilo tolko prostriedkov, casu, usilia a demagogie na pripravu obyvatelstva na podobne akcie. Slovaci este na to nie su pripraveni - indoktrinovani. Organizatori si uvedomuju, ze ludi na taketo veci najskor treba patricne zmanipulovat. Media, zaujmove skupiny, "umelci", politici aj skolsky system musi najskor celu vec postupne, po kvapkach predostriet, aby si ludia postupne zvykli. Dokonca ani v San Franciscu (v hlavnom meste homosexualaov sveta) este situacia nie je tam, kde ju skurvenci, ktorych konecnym cielom je moralne devastovat svet, chcu naozaj mat. Pride doba, ked ludstvo bude take zhovadile, ze tie obrazky zo San Francisca sa budu pokladat len za nevinne hratky zopar vysinutych uchylov, a ludia sa budu s nostalgiou pozerat na dnesnu dobu, ktora je v tomto smere este (aspon v niektorych krajinach) celkom prijatelna.
Verim, ze ani vacsina homosexualov netusi, kto za tymto vsetkym je, a o co mu (im) ide - netusia, ze homosexuali su len nastrojom na presadenie agendy zhovadenia celeho ludstva.
A este tri veci:
- Ked vies, ze homosexualita a jej prejavy su vacsine ludi vrcholne nechutnou zalezitostou, preco potrebujes, aby si ich s tym otravoval? Chodi niekto do Tvojej spalne, a kontroluje, co tam so svojim partnerom robis? Decentnost, diskretnost a takt je nieco, co vacsina heterosexualov dodrzuje, tak preco by to nemalo platit pre homosexualov?
- Ked mas zaujem zistit si nieco o zdravotnom stave Tvojho milovaneho partnera, preco sa ho priamo neopytas? Alebo zajdi za lekarom, a povedz mu, ze tvoj milenec lezi na oddeleni, povedz mu, ze chces vediet, aky je jeho stav, a v 99 pripadoch zo sto Ta ten clovek pochopi a povie Ti vsetko, co Ta zaujima - bez specialnych zakonov. Myslim si, ze to s tym lekarom je od Vas vsetkych len spinavy trik, ako nas otravovat a utocit na nase city a zhovivavost. Statisticky, kolko pripadov v celej Europe je v jednom roku, ked jeden homosexual je v kome, a nemoze svojmu milencovi povedat, aky je jeho stav? Jeden, dvaja? Kvoli tomu treba menit zakony a stravit pritom miliony? Nemame ine, dolezitejsie veci, ktorymi sa v spolocnosti treba zaoberat?
- Ak chce, aby Tvoj mily zdedil po Tebe cely Tvoj majetok, preco mu ho jednoducho neodkazes v zaveti?

Osobne si myslim, ze skutocnou agendou tzv. hnutia za prava homosexualov je nieco, comu Ty ani nemozes rozumiet, a si obetou manipulacie - jednou z milionov.

272204

17.7.2012 18:54

Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

Milena 88.?.?.?

se většinou rekrutují z řad homosexuálů, kteří se jen tímto ANTIpostojem snaží preventivně odvracet podezření od sebe .... to platí na kritiky odsdola až úplně nahoru.

272120

17.7.2012 21:38

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 272120

Presne tohle me take napada, ze kdo prvni krici tak od toho to nejvice fici! Krom toho clanek je postaven jen na zlosti co si ti buzuci dovoluji. Melo by spravne byt take zde uvedeno koreny tohoto pochodu a jake okolnosti vedlo k tomu, ze se kazdorocne tento pruvod drzi. Trocha historie by neuskodilo, zkuste vy co nejvice odsuzujete si neco o tom precist. Tento webzin je vubec silne homofobni, take za mne nedostane pan Stwora mimochodem sam je "In Closet", nedostane ani korunu!

272135

18.7.2012 1:29

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 272135

Historie není podstatná, protože bez ohledu na historii toho kterého "lidskoprávního" hnutí se opakuje stále týž vzorec: menšiny jsou tím drzejší, čím více se jim povoluje. Dokud byli homosexuálové vytlačováni na okraj společnosti, zavíráni či "léčeni", žádného z nich nenapadlo ani ceknout po nějakém registrovaném partnerství, pochodech hrdosti nebo adopcích - docela by se bývali spokojili s tím, kdyby je státní moc nechala na pokoji.

Srovnejme to s dneškem - stát jim podstrojuje zleva zprava, a oni? Zrovna před pár týdny jsem někde četl článek, kde se rozčilovali, že je jim upíráno PRÁVO DAROVAT KREV. Nekecám, oni opravdu prezentují nemožnost darovat krev (z důvodu vyšší míry promiskuity a rizikových sexuálních praktik v homokomunitě) jako újmu na svých právech. Na tom je nádherně vidno, že už prostě ve své rozežranosti nevědí co roupama. Mají z nás vyloženě srandu, cvičí s námi jak s opicí na gumě, a my jim to žereme i s navijákem.
Prozatím. [vyplazený jazyk]

272150

18.7.2012 9:44

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 272150

A co stat buzikum podstrojuje ty chytraku? Spousta teplousu vubec neni videt a nijak je na ulici nepoznas. Tito lide chteli od statu jen jedno zaruky ze kdyz spolu chteji zit tak budou zakonem chraneni, slo o opatrovnictvi v nemoci a podobne. Adopce je sporna, ale pokud se podivame jaka je situace v dnesnich hetero rodinach mnohym detem by bylo mozna lepe u buziku a o detech v decakach ani nemluve. Tema buziku je strasne oblibene hlavne kolem voleb. Sami buzici nenadelaji tolik humbuku kolem jejich pruvodu jako hetero vetsina. Loni se za to zaslouzil hradni pan s jeho druzinou komorniku. Kdyby verejnost nechala buziky projit Prahou a tyhle nenavistne vykriky zustaly stranou nikdo by si ani nejakeho pruvodu nevsimnul. Dalsi je vec ekonomicka, protoze vsechny podobne akce nesou penize. Pink money jak vidno heterakum nesmrdi, a to nemluvim o tom, ze vestina buziku patri k vysokoprijmove skupine. Nevidim na teto akci nic spatneho, lidi co se chteji zapojit tak at se zapoji a lidi co to nechteji videt tak at tam nechodi.

272170

18.7.2012 11:04

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 272170

Jaká je situace v hetero rodinách? Poinformujte mě, prosím. Jsem úplně pitomá heterosexuálka a kromě toho, že neustále řeším, z čeho zaplatit základní životní potřeby pro své děti, o žádných problémech nic nevím, tak ať neumřu blbá.

272177

19.7.2012 18:36

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 272177

Situace je takova, ze vetsina manzelstvi se rozpada, deti jsou ruzne potahovani a pretahovani mezi rodici, sam pochazim z rozvedene rodiny. Pisu to proto, ze se zde stale opakuje, ze homousi mohou za rozvrat v spolecnosti, ze poskozuji mravni vychovu a podobne. Homousi se rodi v hetero rodinach, spousta jich nenapadne zije a pracuje a plati dane jako kazdy jiny poctivy obcan. Nic od nikoho nechteji, jen trocha respektu a ochranu v zakone. Techto homousu je vetsina! Pozornost nevyzaduji a spise ziji v ustrani. Za rozpad rodiny, kdy soucasna mladez neni schopna spolu zit nebo zije proste single neni odpovedna 4% populace. Ta si zije svojim zivotem, spise se casto stava tematem predvolebnim nebo tematem potrebnym k odvedeni pozornosti od skutecnych problemu.

272256

20.7.2012 0:07

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 272256

Ale houbeles. I ty problémy mezi hetero partnery jsou uměle vyvolávány. Dneska na který blog juknu, tak se skloňuje feminacismus, misogynství je podporováno "zprávami" o tom, jak feministky ve Francii se cítí dotčeny tím, že je někdo oslovuje mademoiselle (fakt by mi stačila TV reportáž - rozhovor s radující se feministkou), popřípadě nějaký kretén se zakrnělým ptákem rozšiřuje bláboly o tom, že 99% nahlášených případů domácího násilí je lež, další magoři nařídí na semafóry panenky místo panáčků, mladí kluci jsou z toho všeho vyjukaní a preventivně svou partnerku drží pěkně pod krkem, protože co kdyby se z ní náhodou vyklubala feminacistka. A holka vidí, jak jí její miláček dýchá na záda a brzo ji to přestane bavit. Načež si miláček za bejvalkou odplivne, měl jsem pravdu, byla to feminacistka.

To, že se z mužů a žen stali konkurenti, je jen důsledkem toho, že ženy poměrně nedávno získaly přístup ke vzdělání, je pak celkem logické, že pánové se cítí ohroženi, zejména pokud je už na základní škole dívky předčí prospěchem. Dokud nebyly smíšené třídy, nebylo to vnímáno tak bolestně. A až někdy v první polovině minulého století začaly být po rozvodu děti svěřovány ženám - to kdyby náhodou haban. [mrknutí jedním okem]
Excesy jsou samozřejmě na obou stranách, existují ženy - zlatokopky, ty však lze těžko označovat za feministky, to je pěkně vratký oslí můstek.

Zákonodárci jen velmi těžkopádně reagují na změny ve společnosti, soudy se vlečou jen díky tomuto, navíc soudcové u soudů nižších instancí jsou zpravidla jen magistři, neví, neumí, proto v rodinných záležitostech soudí podle toho, jak jim poradí sociální pracovníci (ti zase mají zpravidla jen DiS, tedy nástavbu).

Bohužel, co se rodin týče, bude líp, až si pánové zvyknou, že ten menší, hebčí tvor, co jim rodí děti, není jejich služka a budou ji respektovat stejně tak, jako vyžadují respekt pro sebe. My však stále ještě žijeme v patriarchální společnosti, je to prostě zakořeněno v systémech uvažování většiny jedinců. A když nabíhá systém nový, nikdy se to neobejde bez eskapád. Ono se to utřepe. Věřím, že ano. Prostě žijeme v přelomové době, nejhorší v tomto ohledu, tedy vztahu muž - žena, už máme za sebou.
Bohužel, rodina je systematicky podkopávána i jinými způsoby, třeba systémem školství, každý pedagog má starosti, jakouže svačinku dostala Mařenka a proč nemá místo chleba se sádlem radši koblížek jako Pepíček, ty ty ty, nezdárný rodiči, že já velký pedagog tě napráším na sociálku; škola také učí děti šoustat a onanovat, ale neučí je být rodiči a zodpovědnými partnery.
Pak tu máme pánské časopisy s vnadnými dámami, které přísahají, že nejradši svačí sperma a dělají si TO osmkrát za den, také jsou zde samozřejmě dámské časopisy s články jako "jak si užít nevěru".
Okamžité uspokojován

272265

23.7.2012 5:48

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

petesv 109.?.?.?

Reakce na 272265

Tak přesně tento příspěvek je ukázkou "oslího Můstku". Táto společnost je matriarchát, chlap tu nemá právo ani na svoje dítě. A proto děti nechce. Jenomže feministky se přepočítaly. Nevím, proč bych měl bránit tento stav, a ty ženy, co fakticky nejsou "naši". Půjčí se rady a každému. Raději se přidám k těm fousáčům. Feministky pak skončí přesně tam kde začaly - u plotny, zahalené od hlavě k patě. Nevěříte? Počkejte tak 20 roků. Po takových příspěvcích mám chuť navštívit nejbližší mešitu a nechat se tam obřezat.

272366

23.7.2012 23:26

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 272366

Chlapi nemají právo na svoje dítě, ženy nemají právo na svoje čůrání ve stoje a do dálky. Aha, už mi to došlo, co to vlastně v té Bruseli tenkrát vymysleli.

272404

24.7.2012 1:50

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

petesv 109.?.?.?

Reakce na 272404

Ale vůbec ne. Klidně čůrejte ve stoje, třeba dal než jde vidět. Ale o stejných možnostech, povinnostech a právech chlapů a žen mě přesvědčíte, až kohout snese vejce. Do té doby ne.

272412

24.7.2012 8:57

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 272412

Neviem prečo mám ten pocit, že tí čo otvorene tak rýpu do ženských diskutérov nielen sú totálne pod papučou, ale keby to povedali svojej polovičke, tak by minimálne týždeň nemali doma sex (niektorí predsa kecali a rozviedla sa s nimi žena). [cool]

272424

24.7.2012 2:56

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

petesv 109.?.?.?

Reakce na 272404

Teď jsem si na to vzpomněl: chčete dívky mi na prsou, do Armády mě berou. Tu Blážkovou tím nemyslím. No ale i tak jsem si vzpomněl: co se nehodí do Rudé Armády, tak nehodí ani do p ..e. Takže si vyber, kde chceš být.

272416

20.7.2012 0:16

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 272256

Pokračování
Okamžité uspokojování potřeb. Já chci. Hned. Teď. Nic víc. Smrskli jsme se na spotřební jednotky a chrochtáme si, jak je to príma.

Ta vaše gay komunita není žádný ostrov klidu tady v tomhletom ohledu. Navíc právě v těchto se nejvíce šíří pohlavní choroby všeho druhu, homosexuálové prostě JSOU mnohem promiskuitnější, to mi jako stabilní zázemí pro děti nepřijde.

A kromě toho - už jsem to kdysi psala - nejde o to, aby mohli děti adoptovat homosexuálové všichni. Jde o gaye. To jsou ti, pro které se podobné zákony chystají. Tedy pro muže. Protože žena - lesba to nepotřebuje. Prostě projednou zatne zuby a má (dítě). Muž si může ukřičet hlavu, vymýšlet klonování a stejně to bez ženy nejde. Také proto ta obecně rozšířená misogynie, kterou vám tu popisuji. Navíc, ta potenciální možnost svěřování dětí do péče cizím lidem jednodušší cestou - za pomoci nového, "lepšího" zákona - je opět jen a jen bičem na potenciálně neposlušné biologické rodiče. To by tak hrálo, aby někdo vychovával protistátního živla. A ženy jsou v tomto ohledu pro systém daleko větším nebepečím. Nejsou tolik náchylné k tomu nechat se ovlivňovat pomocí sexuálních asociací a krom toho jen ony samy mohou kontrolovat svou porodnost (zatím).

Pokročili jsme od dob, kdy muž jednoduše praštil ženu kyjem po kebuli a jsme v časech, kdy se muž musí snažit, aby ho žena chtěla. Já vím, že to není lehké. Ale určitě je tento proces pro lidstvo ozdravný. Třeba nakonec přestane mít člověk tak obrovskou zálibu ve válčení a násilí obecně a nastanou nové, klidnější časy. I (hlavně) pro naše děti.

272267

20.7.2012 6:01

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

djb 90.?.?.?

Reakce na 272267

>Protože žena - lesba to nepotřebuje. Prostě projednou zatne
>zuby a má (dítě). Muž si může ukřičet hlavu, vymýšlet
>klonování a stejně to bez ženy nejde.

Nevím jaká je praxe v těchto komunitách, ale obecně není zas takový problém si najmout nějakou "nosnici" z východu, která přizná otcovství a dítě otci přenechá.

Co se týče ženy/lesby - čistě technicky jí to bez muže také nepůjde.

I páry klasické, kt. mohou mít děti si občas berou další adoptivně.

A popravdě řečeno - když přihlédnu k tomu jak dlouho trvá klasické dvojici než splní podmínky k osvojení si dítěte a kolik jich je ve frontě, vůbec si nedovedu představit, že by homosexuální pár měl šanci uspět s adopcí nějakého normálního dítěte i kdyby se to legalizovalo.

Spíš si myslím, že nejde o gaye, ale jde o to se zbavit problémových dětí, ušetřit za dětské domovy a homosexuálové se na tom mylně vezou a rozdmýchávají hádky ve společnosti, což je vítaná přidaná hodnota ke zbavování se dětí a rušení ústavů.

A pro pana předchozího - nejde bohužel vůbec o to jací homosexuálové jsou nebo nejsou, záleží pouze na tom jak moc se o nich píše a co si vyřvává minorita v minoritě přes média a politiky.

272271

20.7.2012 12:46

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 272271

Ale prd (opět) - pěstounství je v prvé řadě obrovský kšeft. Jen velmi málo lidí děti skutečně osvojuje se vším všudy, právě z těchto důvodů. A to nemluvím o tom, že dětským domovům stát vyplácí na jedno umístěné dítě částky trojnásobné. O tom se málo ví, takže až vás někdy na ulici zastaví někdo s chřestící kasičkou jakože přispějte na dětské domovy, pošlete ho do pr...
A pak začne něco Drábkův asociální spolek vyřvávat o zneužívání dávek pro rodiny s dětmi. To je další podraz na rodinu jako takovou. Kdyby stát přispíval stejnou měrou biologickým rodinám, nebylo by zapotřebí dětských domovů, takto štědře dotovaných ze zákona. I já znám ze svého okolí případy, kdy matka přišla kvůli své finanční situaci o bydlení, tak odezdala své děti do klokánku. Na blití. Možná její děti budou mít "štěstí" a budou svěřeny do pěstounské péče, kde už nebudou finančně strádat, protože toto stát zajistí. Určitě budou nadšené, že sice nemohou být s maminkou, ale chodí ve značkových hadrech a mají svůj vlastní playstation atd.
Nehledě k tomu, že se připravuje zákon o tzv. profesionálních pěstounech a tady už bych bila na poplach. Protože to vidím stejným způsobem jako kolega Kysučan. Nejdřív zakázáno, pak povoleno, nakonec vyžadováno. Kdysi se stát do dětí vůbec nesral, pak začaly chodit sociální pracovnice a rodinám pomáhaly, v současné době spíše rodinám škodí a odtud je k zabavování dětí automaticky (pokud rodič neprokáže - co? Loajálnost systému? Agilitu?) už jen krůček. Ještěže už budou připraveny ty armády profesionálních a pečlivě prověřených pěstounů. [bliji]

K těm lesbám, ano, potřebují chlapa, protože je to jednodušší než přemlouvat nějaký vědecký tým k partenogenezi [mrknutí jedním okem] .
Ale upřímně - na jak dlouho? Pět minut? Sedm? [velký smích]

Jinak, poslední odstavec - souhlas.

272278

24.7.2012 0:53

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

petesv 109.?.?.?

Reakce na 272267

No sakra. Tak jsem gay. Blažková nemá všech pět pohromadě

272408

23.7.2012 2:24

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 272256

Presne takto formovani jedinci vytvareji demagogie.

Rozvrat rodiny zpusobila totalni destrukce socialniho statu, socialnich jist a podpory rodiny, ktere za minuleho rezimu byly PRIORITNI. I proto probihala jedna populacni vlna za druhou.

Nervozita paru neprameni z pochodu buziku, ale z toho, ze nemaji v zivote jistotu trvaleho zamestnani, tim i odpovedne se postarani o potomka + trendy, ktera jim podsouvaji media. Ne nejaky napomadovany homous na Vaclavaku. Je to jeho vec.

99% hadem v manzelstvi ma hlavni tema finance. Dlouhodobe hadky prerostou v citovou odluku partneru a vymizi tolerance k nazoru zivotniho partnera. Ztratou tolerance a pochopeni prichazi zakonite rozvod.

Dnesni mladsi generace se ani neobtezuje jit do blizsiho svazku a zavazku, odpovednosti za dite. A tyce se to jak zen, tak muzu. Myslis, ze za to muze nejaky homous? Ne, totalni degradaci spolecnosti zpusobila 20-ti leta masaz mozku. Finance na prvnim miste, kariera na druhem. A je jedno, zda je dotycny lopatak. I z lopaty muze vytriskat hodne penez, pokud se hodne bude snazit. A i z lopaty muze povysit - na krompac. To jsou ty absurdni teorie, kdy si mladi mysli, ze velikost penezenky je dulezitejsi nez rodina. A BOHUZEL, soucasna fasizujici spolecnost jim jasne ukazuje, ze jinak to nejde.

Co na tom, ze i za 20 let bude lopata pouze lopatou, co na tom, ze nez zena vystuduje a udela karieru, uz nemusi porodit zdraveho potomka a hlavne CO NA TOM, ZE KDYZ BUDU STARY, TAK UZ V ZIVOTE NEBUDU MIT SCHOPNOST ZIT S NEKYM VE STEJNE DOMACNOSTI, PROTOZE JSEM UZ ZVYKLY NA "SINGLE LIFE"... Uz nikdy se neprispusobim a nebudu tolerantni. Nevadi, alespon se nemusim starat o parchanta a jeste mi zbyde dost penez na hratky s holkou povetrnou. Jak je videt, soucasne generaci Singles to vyhovuje, nezavisle od poctu homousu.

Snizeni populace je zamer vlad na celem svete. Uz nikdy nezamestna zadny dalsi system plne obyvatelstvo, aniz by to zaroven umoznilo nejmocnejsim kumulovat obrovske zisky.
Pri rizenem, planovanem hospodarstvi se udrzoval stav tak, aby byla plna zamestnanost a neexistovala, nebo jen v male mire, nadprodukce. Nebyl dan duraz na rust, ale na koupeschopnost a konzum produkce (vlastni, nebo vymenne). A to umoznovalo extremni populacni vlny, bez negativu v hospodarsvi. Ani automatizace nebyla nutna. Protoze clovek nemusel mit 2,3 zamestnani, aby prezil a mel strach, zda bude mit na leky, na skolku pro deti, kde bydlet atd.

272359

20.7.2012 11:54

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

jarda667 193.?.?.?

Reakce na 272177

babo blazkova ty tady na tech diskuzich budes tak dlouho brecet az ti nejake drobne fakt hodim [smích]

Hrajes si na nekoho alternativniho na nekoho kdo "vi" vic, ale prosadit se ve spolecnosti nedovedes , vlastne jako vetsina zdejsich prispevovatelu.

Ooooo jak jsou ty okolnosti hnusne, jak mi nikdo nepomuze , cely svet se proti me spiknul a kdyz mi je zle tak je to tim ze me praskovali chemtrails ze ?

hruuuza

272277

23.7.2012 23:34

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 272277

Kde brečím, vy (autocenzura, urážku si libovolně doplňte sami)? Začtěte se laskavě do statistik, jak to vlastně je s rodinami s dětmi, já jen konstatuju stav a vy jste ničím konstruktivním do diskuse nepřispěl, jen se tu po mně vozíte, ó to jste chlapák. Úplně jsem z toho sedla na prdel.

272405

28.7.2012 0:50

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

petesv 109.?.?.?

Reakce na 272405

Teď jsem skoukl závěr nějakého filmu. Takový dospívající, upocený puberťák s jinou sexuální orientací byl vybrán královnou krásy na škole. Nebyla to řízná komedie, takový slzák. Nakonec vše dobře dopadlo, všichni spolu se objímají a tančí na tom večírku. Určitě netušíte ve kterém podniku tento film vyrobily. Kdo to financuje a protlačuje tuto "normalitu"?

272569

17.7.2012 22:15

RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 272120

To je Mileno docela pochopitelné. Obecně pokud něco někomu na druhém vadí jde často o nějaký povahový rys který má dotyčný sám který vytěsnil a ani za nic by si nepřiznal že ho má. Bylo to popsáno v mnoha psychologických knihách a říká se tomu projekce
Dobrým příkladem na kterém se to dá demonstrovat je bojovnice s nácky slečna Kalibová V případě homofobie je to zřejmě dost podobné a věřím tomu že i pan Semín projevoval v pubertě (ostatně jako skoro každý [smích]) homosexuální sklony byt je třeba později vytlačil a vytěsnil. Jen se s tím chudák na rozdíl od většiny normálních lidí dodnes nevyrovnal.

272138

18.7.2012 10:38

O co Vám jde?

kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Nemůžu si pomoct, ale ať se snažím sebevíc, nerozumím tomu. Opravdu to píšu s plnou vážností, že tomuto tzv.problému nerozumím. Před pár lety, dejme tomu 20 let jsem znal jednoho staršího pána, který byl hercem v divadle a při jednom vinárnou opojeném rozhovoru se mi přiznal, že není na holky, ale na kluky. Že s věkem přibývá problémů se sháněním partnerů a že je to vlastně jeho prokletí. Do te doby jsem to nevěděl a pak mi to bylo jedno. Proč ne? Co mi je po tom kam si kdo strká po večerech své nádobíčko. Proč bych měl jeho sexuálním zájmům věnovat jakoukoliv pozornost? Proč to píšu? Proto, že pořád a že jsem se snažil to nějak pochopit, nedokážu tento problém nijak pochopit. Kdo tady utiskuje homosexuály? (Já jsem pořád pro slovo buzerant, ale tady to nenapíšu, protože bych byl označen za homofoba). Co je v lidském společenství hrdého na tom, že si nějaký tlustý, zarostlý chlap navlékne růžovou paruku, sundá kalhoty a jenom ve slipech mává na zděšené kolemdoucí z alegorického vozu duhovou vlajkou a za rytmu Ilonky Czákové se vlní do rytmu ,,růžovou, jen růžovou tiriruru rip rip,,Komu se tím co vysvětluje, dokazuje? Za jaká práva tito postižení (a to postižení píšu ůmyslně, protože jsem o tom přesvědčen) spoluobčané vlastně bojují? Právo na co? Chodit nahý? Strkat si ho do zadku na veřejnosti, nebo o co vlastně jde? Tak si dejte nějakou placku na čelo, třeba jsem normální a mám rád růžovou a nechte své okolí na pokoji.Proč potřebujete záštitu ambasády USA a Izraele? O čem se nás snažíte přesvědčit? Nenapadlo Vás, že sloužíte za užitečné idioty v pravém slova smyslu? Že nejde o Vaše zadnice, ale o rozklad společnosti? K čemu se to vlastně propůjčujete a jak se Vám s tím žije? Proč se vymezujete samy ze společnosti a v hlavách máme zakódováno, že Vás už tá 96% většina sere? Máte na to nějakou odpověď. Vy si myslíte, že strkat si ho do zadku a líbat se s vousatým chlapem je normální, já si myslím, že není a je mi z toho na blití. Ovšem proč se o tom máme přesvědčovat z nějakých pochodů? Tak se doma líbejte a strkejte si ho kam chcete, ale co já stím? Co vlastně po nás chcete? Adopci dětí? A až i toho dosáhnete, tak pak co? Vlatní tramvaj? Jak říkám, opravdu tomu nedokážu porozumět. Kerob

272173

20.7.2012 0:02

RE: O co Vám jde?

disident 88.?.?.?

Reakce na 272173

velká většina 96% populace se naučila homosexuály tolerovat.Co však tolerovat nehodlá je agresivní zviditelňování této menšiny a propagace homosexuality jako životního stylu 21.století.Vše toto probíhá v rámci zavádění t.zv.multikulturalismu v Evropě po vzoru USA.Evropa se však vyvíjela rozdílně oproti USA a tak veškeré snahy o jeho zavedení v Evropě ztroskotaly(viz konstatování Angely Merkelové).Na základě multikulturalismu vznikají absurdní excesy-viz pokus o ustavení hnutí pedofilů v Nizozemsku.Násilné prosazovámí multikulturalismu jen mobilizuje xenofobní strany a hnutí.Problémy v tomto směru má celá Evropa viz muslimské komunity v západní Evropě a cikánská otázka v postkomunistických zemích střední Evropy a Balkánu.

272264

19.7.2012 17:02

Obrana hrdosti v představách buržoasie?

karpolat24 80.?.?.?

Ti buržousti neví jak zaujmout, tak třeba si vezmou Indiány a zkoumají dopady státní pomoci na ně – toto je teda gól, je úplně jasné, že ten jeden kmen Indiánů je pracovitý a další kmenové jsou tvořeny členy lumpenproletariátu, ale to autora ani nenapadne: http://www.mises.cz/clanky/stat-vytvara-chudobu-400.aspx

“Zoberme si napríklad kmeň Lumbee, žijúci v Robeson County, North Carolina – kmeň, ktorý nie je uznaný vládou ako suverénny, a preto nemá nárok na väčšinu z „pomoci“, ktorú dostávajú ostatné kmene. Lumbeeom sa darí oveľa lepšie ako kmeňom, ktorým sa dostalo tohto uznania.…Ľudia ako Homerová to nikdy nepochopia. Lumbeeom sa darí, pretože sa natrvalo odlúčili od štátnych milodarov. Zanedbanie Washingtonom bolo požehnaním....Kmeňové vlády a kancelária pre indiánske záležitosti spravujú väčšinu indiánskej zeme. Indiáni súťažia o miesto v kmeňovom zastupiteľstve, pretože tam majú možnosť rozdávať vládne peniaze. Namiesto snahy pracovať sami na seba, členovia kmeňov sa snažia stať byrokratmi.”

Ale jsou dost aktivní mají už mnoho takovýchto hlásných trub. To ohrožuje nastolení skutečné lidové demokracie a obrany hrdosti řadových lidí. To je nutné nejprve pochopit.

272253

21.7.2012 9:50

a proč ne?

Petr22222 85.?.?.?

Proč by homosexuálové nemohli uspořádat svůj vlastní festival? Dyť tam nikdo z vás nemusí chodit. Fakt nechápu tyhle nenávistné reakce. [překvapení]

272302

31.7.2012 2:55

Okamura: Buďme nacionalisté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

http://www.stream.cz/uservideo/732706-okamura-budme-nacionaliste

272752

Příspěvků: 68

17.07. 01:21 AlA777  hate haters
17.07. 07:34 kacířskýpožíračvnitřností  RE: hate haters
17.07. 14:10 Vopice  RE: hate haters
23.07. 01:41 non  RE: hate haters
23.07. 01:44 non  RE: hate haters
23.07. 01:44 non  RE: hate haters
17.07. 01:56 meloun  uvidíme
17.07. 02:21 djobcek  netusim,
17.07. 07:12 tatrman  Buzici jsou ostuda
24.07. 17:02 já a on?  RE: Buzici jsou ostuda
17.07. 08:53 WAZARI  Společnost je nemocná
17.07. 09:34 Tamiral  RE: Společnost je nemocná
17.07. 09:52 Oracle  RE: Společnost je nemocná
18.07. 18:36 Kysučan  RE: Společnost je skutočne nemocná!
18.07. 18:41 Kysučan  RE: Společnost je skutočne nemocná!
17.07. 10:27 MARTin bez loginu  Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.
17.07. 22:40 mkadlec  RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.
19.07. 19:36 Vopice  RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.
23.07. 01:43 p.  RE: Jsem.idiot..
23.07. 09:17 mkadlec  RE: Jsem.idiot..
18.07. 09:39 fohat  RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.
22.07. 02:51 p.  RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.
22.07. 05:55 petesv  RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.
22.07. 06:40 petesv  RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.
24.07. 04:28 p.  RE: Jsem přirozený heterosexuál a jsem na to hrdý.
17.07. 13:23 lol  Semin
18.07. 01:01 Mareš  RE: Semin
25.07. 01:27 p.  RE: Semin
17.07. 14:11  !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
17.07. 15:29 AlA777  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
17.07. 15:41 Peptalkin  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
17.07. 15:59 aristokrat  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
17.07. 21:13 Peptalkin  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
17.07. 16:35 AlA777  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
19.07. 09:04 Vopice  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
19.07. 09:52 Saša  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
23.07. 01:58  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
23.07. 03:15  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
24.07. 17:49 Kysučan  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
27.07. 21:35  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
25.07. 01:31 p.  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
18.07. 19:43 Lujza  RE: !!! VAROVÁNÍ!!! Od18-ti let a pouze pro otrlé!
17.07. 18:54 Milena  Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
17.07. 21:38  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
18.07. 01:29 Mareš  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
18.07. 09:44  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
18.07. 11:04 baba_Blažková  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
19.07. 18:36  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
20.07. 00:07 baba_Blažková  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
23.07. 05:48 petesv  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
23.07. 23:26 baba_Blažková  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
24.07. 01:50 petesv  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
24.07. 08:57 Oracle  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
24.07. 02:56 petesv  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
20.07. 00:16 baba_Blažková  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
20.07. 06:01 djb  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
20.07. 12:46 baba_Blažková  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
24.07. 00:53 petesv  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
23.07. 02:24  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
20.07. 11:54 jarda667  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
23.07. 23:34 baba_Blažková  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
28.07. 00:50 petesv  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
17.07. 22:15 Dale Coper  RE: Čím to, že odpůrci tohoto festivalu
18.07. 10:38 kerob  O co Vám jde?
20.07. 00:02 disident  RE: O co Vám jde?
19.07. 17:02 karpolat24  Obrana hrdosti v představách buržoasie?
21.07. 09:50 Petr22222  a proč ne?
31.07. 02:55  Okamura: Buďme nacionalisté

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
237 932,85 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 079