Diskuze k článku

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Příspěvků 34

6.3.2003 7:09

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

dobrodruch nqtropics2 (zavináč) ozemail (tečka) com (tečka) au 210.?.?.?

valecni zlocinci,jen doufam ze jednou prijdou pred valecny soud kde na lavicich obzalovanych sedeti bode od Bushe,Blaira,Sharona as do Howarda.doufam ze jednou bude opravdova democracie a U.S.A.
a jejich mocna armada se stahne spet domu a prestane vladnout nad
celym svetem.

9419

6.3.2003 7:15

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

yomax yomax (zavináč) centrum (tečka) sk 65.?.?.?

ak sme dufali ze to uz mame za sebou a po komancoch uz bude pokoj, tak sme boli pekne na omyle! z usa vyrasta pekny druhy zssr akoby vysity z 50. tych rokov! ale co narobime?najvyssi cas zacat si zvykat nie?

9420

6.3.2003 17:25

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

jirik 68.?.?.?

Reakce na 9420

>ak sme dufali ze to uz mame za sebou a po komancoch uz bude
>pokoj, tak sme boli pekne na omyle! z usa vyrasta pekny druhy
>zssr akoby vysity z 50. tych rokov! ale co narobime?najvyssi cas
>zacat si zvykat nie?
zvykani by zidkum nejvice vyhovovalo, nejvyssi cas zacit myslet na zmeny!!!
jirik

9435

6.3.2003 10:50

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Nezlobte se, vážení, ale:

1. " tráví hodiny ve stavu podobném transu, přičemž recituje pasáže z Koránu. "
To asi není normální reakce nevinného člověka, že?

2. Vzpomínám so na "nevinně odsouzené" Rosenbergovy: Důkazy byly, ale jejich veřejná presentace u soudu by prozradila agenta, který pronikl až k užšímu sovětskému velení (ukázalo se po rozpadu SSSR).

Vím, že je to nechutné, ale proti lidem, kteří Mají zcela odličné kulturní (či spíše civilizační) zázemí je nutno použít tomuto zázemí přiměřených metod. A je nutné ponechat volnou ruku těm, kdo to dokážou, a věřit, že odvedou řádnou práci (a mít, pochopitelně, mechanismy k jejich kontrole a volání zodpovědnosti pro případ jejich selhání.

A ještě další nechutnost: Když doktor likviduje nádor (vyřízne / otráví cytostatiky / zlikviduje zářením), tak spolu se "zlými" nádorovými buňkami zlikviduje také spoustu "nevinných" normálních buněk. V případě velice zhoubných nádorů může být ten poměr hodně přes 1 : 1000.

Takže otázky zní:
a- Jsme oprávněni zlikvidovat nevinného podezřelého v situaci, kdy není možno prokázat jeho nevinu a při nasazení dalších vyšetřovacích procedur hrozí velké škody z prodlení (např. odpálení jaderné nálože v centru některého US nebo evropského velkoměsta?
b- V případě, že a = ANO, pak jaký počet "nevinných obětí" (collateral damages) je ještě přijatelný?

A pokud uvedené otázky zodpovíme, můžeme se bavit o konkrétních případech.
(Já osobně odpovídám na otázku "a" ano, u o tázky "b" jsem rozpačitý.)

9424

6.3.2003 15:27

Baštíte jim to i s navijákem

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 9424

Pane Šimůnku, to co jste napsal, je přesně to, v co chtějí, abyste věřil.

Když bylo období stalinských procesů, vysvětlovalo se veřejností, že ti odsouzení jsou nepřátelé sovětského lidu. Dnes se nám tvrdí, že ti teroristé jsou nepřátelé amerického lidu, popř. demokracie, či všech hodnot, které my zastáváme. Dělá se z nich ztělesněné zlo, které škodí protože je zlé tak nějak samo o sobě. Nezdá se vám to trošku povrchní a nepravděpodobné?

Vy (stejně jako propaganda) měníte příčinu za důsledek. Vyšetřovatel CIA klade otázku JAK, ale nikdy nepoloží otázku PROČ. A přeci by taková otázka hodně pomohla zamezit dalším útokům. Jsem přesvědčený, že ti lidé to dělají z čirého zoufalství, protože je nikdo neposlouchá, když volí "normální" metody. Oni nechtějí nic jiného, než abychom je nechali žít způsobem a stylem, jakým oni chtějí. Abychom jim nekradli co jej jejich. Abychom je neohrožovali umělele implantovaným nepřátelským státem přímo v jejich středu. Ostatně poslechněte si ta zcenzurovaná torza zprávy bin Ladena. Vždyť on to tam říká několikrát.

9431

6.3.2003 17:26

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Zdenek WOGNAR 217.?.?.?

Reakce na 9424

Pár muslimů znám, ty hodiny strávené v transu - modlitbách s Quaran v ruce - jsou pro ně úplně normální, je to rozmluva s Bohem a prosba o pomoc. Pro muslimy je naopak nenormální jít do hospody, tam si dát pár piv a hádat se s ostatními návštěvníky. Při svých cestách po světě jsem poznal že mnoho mojich českých normálností vyvolává úsměšky a i pohrdání jiných. Myslím si že operovat s normálností není v tomto případě správné.

9436

6.3.2003 23:15

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Brt 62.?.?.?

Reakce na 9424

1. " tráví hodiny ve stavu podobném transu, přičemž recituje pasáže z Koránu. "
To asi není normální reakce nevinného člověka, že?

Je to reakce cloveka. Pokud vim, kazdy ma pravo nevypovidat. To ze ho nekdo vyuzije neznamena, ze je vinny.
2. Vzpomínám so na "nevinně odsouzené" Rosenbergovy: Důkazy byly, ale jejich veřejná presentace u soudu by prozradila agenta, který pronikl až k užšímu sovětskému velení (ukázalo se po rozpadu SSSR).

Vím, že je to nechutné, ale proti lidem, kteří Mají zcela odličné kulturní (či spíše civilizační) zázemí je nutno použít tomuto zázemí přiměřených metod. A je nutné ponechat volnou ruku těm, kdo to dokážou, a věřit, že odvedou řádnou práci (a mít, pochopitelně, mechanismy k jejich kontrole a volání zodpovědnosti pro případ jejich selhání.

Jenze stale plati rovnost pred zakonem. Pokud se uzakoni nerovnost pred zakonem, prosim, pak je vsechno v "poradku", ale s demokracii to uz ma pramalo spolecneho. Pokud nekdo zacne pouzivat metody kriminalniku tak se sam stava kriminalnikem.
Takže otázky zní:
a- Jsme oprávněni zlikvidovat nevinného podezřelého v situaci, kdy není možno prokázat jeho nevinu a při nasazení dalších vyšetřovacích procedur hrozí velké škody z prodlení (např. odpálení jaderné nálože v centru některého US nebo evropského velkoměsta?

Neexistuje nevinny/vinny podezrely. Jen podezrely. V demokratickem pravu se prokazuje vinna a ne nevinna. Dokud vina nebyla prokazana je clovek nevinny (max. podezrely).
Ma odpoved : Ano, v takove situaci jsou prislusne slozky opravneny zasahnout jakymikoli prostredky.
Ale likvidaci chlapika v cele, nebo jeho potomku (kteri mozna ani nevedi o co jde), se nic nevyresi a nikdo k tomu opravneny neni. Kdybych ja byl v situaci takhle vydiraneho uvezneneho otce, tak bych se pokusil, pri nejblizsi prilezitosti, vzit sebou do hrobu co nejvice mojich veznitelu. Nezavysle na tom, jestli bych byl vinny nebo ne. Protoze takova situace je bezvychodna - nemate zadnou zaruku, ze jakykoli ze svych slibu dodrzi. Bez prav jste jen kus masa.
b- V případě, že a = ANO, pak jaký počet "nevinných obětí" (collateral damages) je ještě přijatelný?
Moje odpoved : co nejnizsi mozny.

9451

8.3.2003 4:57

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

_ 194.?.?.?

Reakce na 9424

Samozrejme. Kdyz se kaci les, tak letaji trisky! [mrknutí jedním okem] Jinak ta poznamka o kontrolnich mechanismech apod. je taky docela vtipna. Bude "kontrolovat" kdo? Za socialismu u nas bylo par taky takovych "vykonavatelu", co si dokazali vrazdeni a muceni zduvodnit sluzbou republice, ale nikdo, nikdo nesmi byt nad zakonem, coz me prijde, zejmena v demokratickem state, jako naprosta samozrejmost. Nelze nedodat, ze [mrknutí jedním okem] korupce, zneuzivani a prekracovani pravomoci a doslova mafianske praktiky nejsou asi nikde vyjimkou, jen USA to delaji jiz skutecne profesionalne. Tedy, chtel sem rici, ze pouze chrani svoje zajmy, [mrknutí jedním okem] ale nejsou to bohuzel az tak zajmy prostych obcasnu. Cina alespon nema pozlatko zeme svobody...

a) ne

b) viz. a)

Ony i ty protiteroristicke opatreni maji svoje stinne stranky. Radsi budu zit s vedomim, ze tak 1:100000000 zahynu pri nejakem teroristikem utoku, nez zit s vedomim, ze vlada, byt i pro moje "dobro", nekde muci podezrele, vezni jejich deti nebo ze cte vsem lidem postu a ubira nas o spoustu osobnich svobod...

9521

10.3.2003 10:48

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 9424

AD pan Stwora:
a- vyšetřovací orgán nemá právo, klást si otázku PROČ to zločinec udělal (ale má samozřejmou povinnost zdokumentovat všechny polehčující okolnosti). Ta otázka PROČ je dost odzbrojující: Vzpomínám na krásnou Čapkovu povídku o soudu po smrti, kde se souzený v přestávce před vynesením rozsudku ptá Boha, proč nesoudí, jen svědčí a ten mu odpoví, že soudit nemůže, protože ví opravdu všechno.
b- cílem UBL a spol není, "aby je vaspělé státy nechaly být", ale expanze islámu do těchto států a zavedení celosvětového islámského státu. A to je jednoznačné zlo, proti kterému je nutno bojovat všemi prostředky. A myslím opravdu všemi.

AD pan Wognar:
Z našeho hlediska je podobné chování skutečně abnormální. Věřící muslimové jsou prostě jiní (tím doopravdy nemyslím ani "horší" ani "lepší"[mrknutí jedním okem]. Musejí tedy být vyšetřováni s přihlédnutím k těmto zvláštnostem (tedy i způsoby pro nás neadekvátními a neakceptovatelnými). Je protimluv argumentovat v této souvislosti s "lidskými právy" nebo "občanskými právy", když islám nic takového nezná.

AD Brt
a- upřesňuji: "nevinný podezřelý" = podezřelý, který se v průběhu dalšího vyšetřování ukáže být nevinným
b- "co nejnižší možný" je sice hezké, ale trochu nekonkrétní. Pro někoho to bude 0, pro někoho milion.

AD _
a- demokracie MÁ kontrolní mechanismy, bránící zneužívání zvláštních služeb (problém je, že od roku 1938 u nás fungující demokracie neexistovala a dosud neexistuje; z toho důvodu je náš přístup k těmto věce skeptičtější než třeba u těch US občanů, kteří si zase nedovedou představit realitu nedemokratického státu).
b- váš odhad pravděpodobnosti " 1:100000000 " je naivně optimistický. V případě násilného nastolení islámu ve střední Evropě (což je jedním z cílů islamistů) odhaduji šance na přežití pro průměrného občana někde mezi 1:4 až 1:2.

9570

12.3.2003 23:24

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Brt 62.?.?.?

Reakce na 9570

> b- "co nejnižší možný" je sice hezké, ale trochu nekonkrétní. Pro někoho to bude 0, pro někoho milion.
To se bohuzel (nebo bohudik?) ciselne vyjadrit neda. Pokud nastane napr. situace, kdy se teroristy obsazene dopravni letadlo riti do mesta, je treba zakrocit aby ztraty na zivotech byly co nejnizsi. Rozhodnuti je na poverenych osobach, a ty maji take zodpovednost za vysledek. Popularni to nikdy nebude, ale jinak to nejde (kdyz uz ta situace z jakehokoli duvodu nastane). Je na politicich (nasich volenych zastupcich), aby jednali tak, aby k takovym situacim nedochazelo.

Trosku od tematu, ale ne nezajimave : http://news.independent.co.uk/world/politics/story.jsp?story=384604
(neznam ale duveryhodnost serveru)

9675

18.3.2003 11:19

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

_ 194.?.?.?

Reakce na 9570

To je ftip? Nejen ze mas svuj "odhad", naprosto mimo realitu, ale co s tim ma delat islam, az na par extremistu? Toto neni duvod resit vojensky a navic o tom ten prizpevek vubec nebyl. Na jejich viru vetsina lidi sere a tak tomu bylo je a bude. Prej 1:4 no lol, ty ses fantasta...

Co se kontrolnich mechnismu tyce, tak to me pripada spis jako provokace?! [mrknutí jedním okem])) Jake mechanismy? Tebou jmenovany urady, maj po schvaleni PA doslova neomezenou moc a prostedky na cokoliv, co jim shora bude narizeno. A jsou tu samozrejme i jine moznosti, ktere lze pripadne zaplatit, zejmena pokud se na cilova mista dosadi klicove osoby. Jejich soucasna nedemokraticka vlada se nezastvi pred nicim, a za ni stoji samozrejme mohutna lobby a moc moc $...

9881

6.3.2003 14:49

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Gilhad gilhad (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Jestli jsem to pochopil spravne, tak neni pochyb, ze ten clovek je jednou z hlavnich osob v bin Ladinove organizaci a tato organizace ma na svedomi teroristicke utoky.
Je-li predchozi pravda, odmitam mu priznat lidska prava. A i kdyz to muze byt vuci nim nespravedlive, souhlasim s pouzitim jeho blizkych k tomu, aby se podarilo teroristickou organizaci znicit.
Teroristi neberou ohledy na lidi, kteri nesouvisi s obeti jejich utoku. Pokud na "protest" proti americke politice zabijeji kancelarsky personal, ktery tu politiku nevede a nikoli generaly a presidenty.(Kteri navic k tomu personalu zadny osobni vztah nemaji) , tak nevidim, z jake pozice by meli mit pravo pro sebe zadat, aby proti nim nebyli pouzity osoby, ke kterym oni stav maji.

9430

7.3.2003 1:19

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Eli 212.?.?.?

Reakce na 9430

>Teroristi neberou ohledy na lidi, kteri nesouvisi s obeti jejich
>utoku. Pokud na "protest" proti americke politice zabijeji
>kancelarsky personal, ktery tu politiku nevede a nikoli generaly
>a presidenty.(Kteri navic k tomu personalu zadny osobni vztah
>nemaji) , tak nevidim, z jake pozice by meli mit pravo pro sebe
>zadat, aby proti nim nebyli pouzity osoby, ke kterym oni stav
>maji.

Podle teto definice jsou Americane a Israelci stejni teroriste jako ti arabsti. Vzdyt ani oni neberou zadny ohled na to, kolik nevinnych lidi zahyne behem prosazovani jejich cilu.

9458

6.3.2003 16:53

Naivita?

mm 194.?.?.?

Ti, kteří vedou výslechy, jsou zvlášť prověření jedinci, vyškolení zabijáci ...

No to by v tejto brandzi dlho neobstali. Ujasnite si ciel aky maju vysetrovatelia, tym je ziskat informacie, nie zabit. Na zabijanie su zabijaci, na ziskavanie informacii vysetrovatelia. Lepsi je ten, ktory udrzi pri zivote vypocuvaneho dlhsie a ziska viac informacii.
Prestante miesat pojmy.

Nestaci len fanatizmus, skuste aspon kvapku rozumu. S citronom.

9432

6.3.2003 17:23

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

jirik 68.?.?.?

v to, co jsme verili pri uteku z bolsevismu, se ted nejak zacina tratit. amerika neni uz tou "free", co byvala. uz aby se dely zmeny!
ano, tady nikdy nikoho nezajima PROC a zjistil jsem z jakeho duvodu.
je to proto, ze by motiv mohl byt polehcujici okolnost, lide by byli
manipulovatejnesi. takze jsem tady neslysel nikdy policajta, pane ridic PROC jste jel tak rychle? nebo obzalovany, PROC jste kradl?
jirik

9434

6.3.2003 17:43

to jirik

mm 194.?.?.?

...takze jsem tady neslysel nikdy policajta, pane ridic PROC jste jel tak rychle? nebo obzalovany, PROC jste kradl?...

Hovori sa tomu rovnost pred zakonom. Rovnaky cin musi mat rovnaky trest. Zdoraznujem CIN. Pouziva sa na to take slovo: zloCIN. Nie je mozne (opravujem, my s postkom. uz vieme, ze je to mozne, ale je to cesta do pekiel ...) sudit myslienky, nazory... Na to prisli uz stari rimania. A my po nich mame zbytky rimskeho prava. Je mozne, ze z vas bude Zakladatel pravneho systemu zalozeneho nie na cinoch ale na nazoroch, zatial sa ale musite zmierit so sucasnym. Neviem vas utesit, ale budte optimistom.

9438

6.3.2003 18:07

Máte sice dobrý argument, ale...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 9438

...ten by platil jen kdyby šlo o izolovaný čin jednotlivce.

V tomto případě se domnívám, že jde o reakci celé velké skupiny obyvatel (Arabů, muslimů, dosaďte si, co chcete), a že tady je na místě otázka PROČ. Někdy je lepší prevence před nádorem, než nádor vyřezávat. Protože tím vyřezáním nejspíše nenávratně poškodíme i původní organismus.

Říkám toto: ano, za stejný čin stejný trest (slyšíte, feministky a černoši?). Je-li tomu člověku prokázana vina, ať je přísně potrestán. Souhlasím i s trestem smrti. Ale řekněte mi, čeho se dopustili ti dva malí kluci? Už to je protiprávní, že je vůbec zadržují. Jakým právem? To se americká justice hodlá mstít na rodinných příslušnících? To dělá akorat mafie a židé.

A vydírat zadrženého hrozbou, že když se nepřizná, budou jeho děti trpět, považuji za odporné.

9440

7.3.2003 6:39

RE: Máte sice dobrý argument, ale...

matej 24.?.?.?

Reakce na 9440

To dělá akorat mafie a židé.

Jo, a jeste k tomu Palestinci, ti zabili vcera 16 deti v autobusu
v Haife.

9469

10.3.2003 11:50

RE: Máte sice dobrý argument, ale...

mm 194.?.?.?

Reakce na 9440

...ten by platil jen kdyby šlo o izolovaný čin jednotlivce.

VZDY ide o jednotlivca. Este aj v pripade skupin ciny musia vykonavat jednotlivci. Proste, bez cloveka to akosi nejde [smích]. Ale tu sa zrejme nezhodneme. Lavicove tazenie za pojmy ako spolocnost, narody, skupiny a formulovanie viet ako keby "spolocnost" nieco dokazala (bez cloveka) to je za hranicou mojej predstavivosti.

Někdy je lepší prevence před nádorem, než nádor vyřezávat.

Pre koho?
Prevencia nie je vyskusana, nemame istotu, ze funguje t.j. bola by to investicia s neistym vysledkom. Vyrezat je prevereny postup, osvedcil sa a bude sa pouzivat dovtedy, kym neskrachuje alebo sa nepreukaze iny, vyhodnejsi postup. Plati to v technike, medicine alebo politike.

Už to je protiprávní, že je vůbec zadržují.

Staci, ze podate zalobu na unoscov a zadrziavatelov a je to ok. Aj ked, pakistansky sud sa takymi talafatkami nebude zaoberat (nepochopi o co ide), saudska arabia to iste, pripad nepodlieha americkej justicii, ceski sudcovia sa len pousmeju a kanadski zrejme odmietnu ako absurditu. Tak podla akeho pravneho poriadku je ich zadrziavanie "protipravne"?

A vydírat zadrženého hrozbou, že když se nepřizná, budou jeho děti trpět, považuji za odporné.
Ako hovori klasik (adela jeste nevecerela): Ale jak ucinne!
Pakistanci by vase rozhorcenie mozno s tazkostami pochopili, saudovia urcite nie, a v okruhu 1500 km od miesta zadrzania zrejme nenajdete nikoho ineho, ktory by do toho isiel s vami a tie dve chudatka oslobodil.

9573

6.3.2003 19:14

reakce urcite skupiny lidi

Gilhad gilhad (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Otazka PROC je jiste zajimava - co nam ale pomuze odpoved typu PROTO, ze nam nase vira dava pravo zabijet neverici, kteri nam skodi uz jen tim, ze se maji lepe nez my, ostatne jejich vina je nepopiratelna, nebot jejich vlada obchoduje s nasi vladou za oboustranne vyhodnych podminek, cimz podkopava viru nasich vericich.

Je rozumne pozadovat po americanech, aby se nemeli (materialne) dobre jen proto, ze jsou zeme, ktere se odmitaji mit stejne (materialne) dobre, protoze jejich tradice a vira jsou jine?

A jak VELKA je ta skupina, ktera je ochotna AKTIVNE pachat teroristicke ciny? Nebo se do ni maji pocitat i vsichni tatici po ceskych hospodach, co nad pivem nadavaji na ty pitome burzousty, co z nich tyji a druhy den jdou sporadane do prace jen aby proboha neprisli o premie?

9443

6.3.2003 19:37

RE: reakce urcite skupiny lidi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 9443

>Je rozumne pozadovat po americanech, aby se nemeli (materialne)
>dobre jen proto, ze jsou zeme, ktere se odmitaji mit stejne
>(materialne) dobre, protoze jejich tradice a vira jsou jine?

Jistě ne. Ale to přeci nikdo neříká. Stačilo by, kdyby se nechovali tak bezohledně vůči planetě a lidem. Copak neznáte tu statistiku, že USA, ač tvoří jen 5% populace, produkuje 30% skleníkových plynů? A že mají největší produkci odpadu na hlavu? Další statistiky podobného zrna lze celkem snadno najít, pokud chcete.


>A jak VELKA je ta skupina, ktera je ochotna AKTIVNE pachat
>teroristicke ciny?

To lze dosti přesně odhadnout. Muslimů je asi 1,3 miliardy (oni říkají 1,6). Kdyby jen 10% bylo nespokojeno s politikou USA (a to je určitě více), tak je to 130 milionů lidí. Jestliže z těch 130 milionů je 10% velmi nepokojeno a je ochotno boj proti USA nějak podpořit (třeba finančně), tak je to 13 milionů. Z těch 13 milionů je, řekněme, 1 promile lidí odhodlaných obětovat svůj život. Tak tady máte připravených 13 000 sebevrahů. Ve skutečnosti to bude určitě více než jedno promile. Spíše bych odhadl počet o řád vyšší.

9446

6.3.2003 19:58

RE: reakce urcite skupiny lidi

Gilhad gilhad (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 9446

>>>Vyšetřovatel CIA klade otázku JAK, ale nikdy nepoloží otázku PROČ.A přeci by taková otázka hodně pomohla zamezit dalším útokům. ..... Ostatně poslechněte si ta zcenzurovaná torza zprávy bin Ladena. Vždyť on to tam říká několikrát.
>>Je rozumne pozadovat po americanech, aby se nemeli (materialne) dobre jen proto
>Jistě ne. Ale to přeci nikdo neříká. Stačilo by, kdyby se nechovali tak bezohledně vůči planetě a lidem. Copak neznáte tu statistiku, že USA, ač tvoří jen 5% populace, produkuje 30% skleníkových plynů? A že mají největší produkci odpadu na hlavu? Další statistiky podobného zrna lze celkem snadno najít, pokud chcete.

Kdyby tedy americane pouzitim lepsich filtru snizili produkci sklenikovych plynu a sve odpady recyklovali ucinneji, tak by bin Laden a konec koncu nikdo jiny neunasel letadla a nezabijel by jimi lidi?
Vazne je bin Laden pobouren tim, ze americani maji prilis mnoho odpadu na hlavu (ktery on nejspis ani nikdy nespatril), ze mu to dava pravo zabijet nevinne?

A kdyz jsme u tech statistik, co takhle nejakou statistiku srovnavajici USA a muslimske zeme co do prumerne delky zivota, zdravi, lidskych prav, svobody vyznani a prav mensin?

9448

6.3.2003 19:33

dve nebohe deti a msta

Gilhad gilhad (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Rekl bych, ze o mstu zde nejde, to by probihalo trochu jinak. Hlavni pouziti tech dvou deti je vypacit z jejich otce, kde je zbytek teroristu, kteri zabijeli naprosto nezname lidi. Rodice neznamych deti, deti neznamych rodicu. Je odpornejsi vydirat teroristu (na ucet jeho nevinnych potomku), nebo zabijet nevinne bez ptani?

Nemel by clovek, ktery ma podil na mnohonasobne rasove orientovane vrazde, mit narok na slusne zachazeni, kvalitnejsi jidlo, nez maji nevinni na ulicich, stejne tak na lepsi ubytovani (na ucet pozustalych po obetech te vrazdy)? A pokud snad odmitne prozradit sve spolecniky, je vubec moralni na nej nalehat? Vzdyt to odporuje jeho vire, podle ktere stejne patrime do pekla a on za ty vrazdy patri do nebe. A jak zhovadile je pak zadrzet jeho deti, ktere s takovou laskou vychovaval podle svych idealu. A MLUVIT o tom pred nim! Jak odporne, vzdyt my mohl z toho mit trauma. To bychom byli jeste horsi nez on, vzdyt jeho obeti uhorely relativne rychle a alespon se nemusely suzovat obavami o sve deti, jako ted on.

Jakym pravem jsou ty deti zadrzovane? Asi pravem silnejsiho, ktery chce zlikvidovat malou skupinu teroristu, ktera svym pocinanim ohrozuje nepomerne vic nevinnych lidi. A navic lidi patricich tomu silnejsimu.

9445

8.3.2003 4:40

RE: dve nebohe deti a msta

_ 194.?.?.?

Reakce na 9445

Clovece, budu reagovat jen na tento tvuj posledni prispevek, ale plati od shora dolu ... [mrknutí jedním okem])) a to je asi tak cely, co k tomu lze dodat!

9520

6.3.2003 22:23

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 212.?.?.?

Malé zamyšlení.

1.Kolik zemřelo obyvatel USA rukou jakéhokoli araba ?
A to ať přímo,nebo důsledkem hospodářských sankcí ?

Kolik zemřelo obyvatel v arabských zemích rukou jakéhokoli američana ?
A to ať přímo,nebo důsledkem hospodářských sankcí ?

Pokud Vám vyjde poměr 1:1000,kdy připadá jeden mrtví američan na 1000 mrtvích arabů,tak počítáte ne moc dobře.

Počet mrtvích arabů je mnohem větší.

Kolik by muselo zemřít američanů,aby byl tento stav účtu vyrovnán ?

A mohu pokračovat s původními obyvateli současného území USA,
obyvateli Afriky....

A přesto nevidím žádné spravedlivě rozhořčené představitele
těchto postižených skupin,často již na pokraji vyhubení,že by se chystali vzít USA útokem dle starozákonního
´´Oko za oko,zub za zub´´.

Vídím ale morlockou snahu představitelů a zástupců kolonistů Severní Ameriky,ve snaze tento nepoměr ještě zvětšit.

A z toho jsem znepokojen.

9450

6.3.2003 23:57

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Aja-vterka 66.?.?.?

...mozna mi neco uniklo...vztahuji se na lidi podezrele z terorismu stejne zakony,jako na podezrele z jine trestne cinnosti?

9453

7.3.2003 2:35

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Brt 212.?.?.?

Reakce na 9453

Co ja vim, tak v beznem zivote ano, ve valecnem stavu ne.

9459

7.3.2003 13:24

RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 9459

>Co ja vim, tak v beznem zivote ano, ve valecnem stavu ne.
...dik.Ale rozpacita jsem stale,nekdo nekomu uz oficielne vyhlasil valku( krome toho,ze presidet Bush rekl,ze je ve valce)?Tedy pokud mi to "vyhlaseni" uniklo[smích] a jedna li se o valecne zajatce,plati jeste konvence z druhe svetove valky o zachazeni s nimi?...ja vim,ani ta se nikdy striktne nedodrzovala.

9486

7.3.2003 3:01

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mam celkovy dojem, ze vsichni prispevatele se teprve "vcera" probudili. Mily panove, tento system je kolem nas cele roky, to jste se nevsimli, kolik organisaci a kolik politickych stran takto a priblizne jednaji se svymi vlastnimi spoluobyvateli, terroristi nemaji slitovani s obycejnymi lidmi, ale maji slitovani politici, kteri zenou narod do valky i kdyz je vetsina naroda proti. Jestlipak jste se vsimli v minulosti, jak odbornici na "osahavani deti" vedli sve vysetrovani a jakym zpusobem, zatimco verejnosti se vymyval mozek a hlasalo se, ze to je v duchu dobra pro dite a spolecnost. Americky profesor mel ten zaludek a zverejnil protokoly, kde vyslo najevo, ze "expert" se ptal osmilete holcicky 128X kam ji sahal tatinek pri koupani - to neni valka, to je v mirove dobe, tak co se divite dnes tomu, co se deje.

Psychiatr s pacientem na "drogach " udela cviceni takoveho razu, ze jde do minulosti zda zena kolem 35 roku nebyla zneuzivana tatinkem a z toho se zacina delat hon na carodejnice s armadou odborniku na vsechno a na nic.

Ignorace verejnosti zpusobyla, ze vselijaci "samanove" ve vladnim havu se stali kontrolnim nastrojem nad rodinami, odbornik na slovo vzaty prohlasil v Australskem radiu, ze podle nej na 70% deti ve skole potrebuje jeho Psychicke leceni a peci spojenou s jinymi odborniky - to je moderni mafie dnesniho osviceneho stoleti, tak co se divit, co delaji "vysetrovaci organy", kdyz uz v druhe svetove valce dostali priznani od zajatych Nemcu s tim, ze jim poslou rodiny na Sibir a tak priznali i to, co nikdy nedelali jen aby zachranili rodiny a jejich vypoved se stala moderni historii do skolnich ucebnic a verejnych zdelovacich prostredku a Spilberg je z toho naramne dobre ziv. Oscar Shindler, lidumil, byl souzen za zradu proti Ceskoslovensku a dnes je znej celosvetovy hrdina a stavi se mu pomniky. Svet je vzuru nohama.

9461

7.3.2003 3:36

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Dennis ddopita (zavináč) yahoo (tečka) com 216.?.?.?

Vy jste vsichi tak znepokojeni, tak bezte k tem arabum a pomahejte je branit pred tou zlou Amerikou. Co tady delate, bezte mezi ne a nenearikejte si.Porad ... Doufam ze Amici temu spinavymu Arabovi vycisti mozek !

9465

7.3.2003 10:07

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Dennis, rekni nam jediny priklad, kde Irak muze ohrozit Ameriku?

9481

7.3.2003 17:07

jediny priklad ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

WTC? No to uz nestoji, tak snad budova o ulici dal?

9496

8.3.2003 3:54

RE: jediny priklad ...

_ 194.?.?.?

Reakce na 9496

Jo, to bude jiste Irakem... [mrknutí jedním okem]))

9517

8.3.2003 2:38

Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Opravdu priklad nad priklady, potiz je v tom, ze ty osklivi terroriste, ovsem Arabove, jak jinak nemuze byt, tak byli tak krveziznivy, ze upozornili vsechny zidovske pracovniky, aby ten den nechodili do prace!!!!

Nahledni na staly pamatnik obeti z rad zidu a najdes jen jednoho a ten byl clen mossadu a letel v "unesenem " letadle, ty "Arabove",jak oni rikaji v oficialnim oznameni, Ti zapomeli rici, ze i tento clen mossadu letel na Arabsky pass s arabskym jmenem a dodnes nevysvetlili, co, tam delal, a nebo, zeby "arabove" jej zapomeli a neinformovali jej. Nakonec nahledni do zidovskych novin o oznameni ztrat a dojdes ke stejnemu cislu a poznani, ze zide se do prace NEDOSTAVILI v osudny den, ale ostatni "hlupaci" ano!!!!!

A,ty jim to dodnes zerou a "placi " s nimi nad "ztratami"!!!!!!
Krestansky blb je k nedohnani.

9514

Příspěvků: 34

06.03. 07:09 dobrodruch  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
06.03. 07:15 yomax  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
06.03. 17:25 jirik  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
06.03. 10:50 Jan ŠŠimůnek  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
06.03. 15:27 Vladimír Stwora  Baštíte jim to i s navijákem
06.03. 17:26 Zdenek WOGNAR  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
06.03. 23:15 Brt  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
08.03. 04:57 _  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
10.03. 10:48 Jan ŠŠimůnek  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
12.03. 23:24 Brt  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
18.03. 11:19 _  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
06.03. 14:49 Gilhad  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
07.03. 01:19 Eli  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
06.03. 16:53 mm  Naivita?
06.03. 17:23 jirik  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
06.03. 17:43 mm  to jirik
06.03. 18:07 Vladimír Stwora  Máte sice dobrý argument, ale...
07.03. 06:39 matej  RE: Máte sice dobrý argument, ale...
10.03. 11:50 mm  RE: Máte sice dobrý argument, ale...
06.03. 19:14 Gilhad  reakce urcite skupiny lidi
06.03. 19:37 Vladimír Stwora  RE: reakce urcite skupiny lidi
06.03. 19:58 Gilhad  RE: reakce urcite skupiny lidi
06.03. 19:33 Gilhad  dve nebohe deti a msta
08.03. 04:40 _  RE: dve nebohe deti a msta
06.03. 22:23 Vladimír Bílý  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
06.03. 23:57 Aja-vterka  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
07.03. 02:35 Brt  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
07.03. 13:24 Aja-vterka  RE: Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
07.03. 03:01 Robert Nohejl  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
07.03. 03:36 Dennis  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
07.03. 10:07 Robert Nohejl  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí
07.03. 17:07  jediny priklad ...
08.03. 03:54 _  RE: jediny priklad ...
08.03. 02:38 Robert Nohejl  Amerika zadržuje děti podezřelého teroristy jako rukojmí

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 094