Diskuze k článku

Sexmise

Příspěvků 60

16.4.2012 7:04

A je zde další realita, která předběhla i Sci-Fi

Guru 78.?.?.?

Pokaždé když jsem dotázán "Co je to genialita?", nejprve pomyslím na autory technických vynálezů, o kterých se na školách nevyučuje a vzápětí na tvůrce děl jako je Sexmise.

Ano v ZioNacistickými agenty infiltrovaném školském systému se děti musí naučit kdo kuličkovým perem z r. 1960 nefalšoval deník slečny Frankensteinové a naproti tomu se nikdy nedozvědí, kdo vynalezl zip nebo kamiónový/lodní kontejner.


Speciální prémie pouze pro čtenáře Zvědavce:

Zhruba příští týden se dozvíte o organizaci, kde cca 10.000 dobrovolníků pracuje pro kohokoliv. Tito dobrovolníci vydělávají peníze komukoliv. Kdokoliv si vybere 5, 10 i 20 nejlepších dobrovolníků a ti mu vydělávají. Vy dobrovolníkům neplatíte nic.
O dobrovolníky se stará organizace. Ta je monitoruje, měří podle 20 různých parametrů, sestavuje žebříčky celkové i podle jednotlivých parametrů. Široké možnosti výběru.
Dobrovolníky, kteří selžou můžete v minutě a zdarma vyměnit za jiné dobrovolníky.
To nebylo ani v Akci Bororo ani ve Mstitelovi s píšťalou.
Vše je dobrovolné, funguje to a vydělává to.
Zůstaňte na příjmu !!

267017

17.4.2012 0:06

RE: A je zde další realita, která předběhla i Sci-Fi

Davem 178.?.?.?

Reakce na 267017

Ano, to je možné jen v kolébce demokracie, ve Velké Británii, olympijské.

267081

16.4.2012 7:35

ten film stojí za to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

http://ulozto.cz/xa8CXBd/sexmise-dobrodruzny-komed...

267020

16.4.2012 11:53

RE: ten film stojí za to

danny1691 90.?.?.?

Reakce na 267020

Ale no tak. Dávat veřejně link na stažení filmu, který je pravděpodobně pod ochranou autorského práva...

267030

16.4.2012 8:25

pozor na posun problému

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

vše se stále opakuje dokola. Už tu byli ti co chtěli odstranit bídu zavedením sociálních jistot a pořádku mimo jiné podporou autoritativní rodiny, kde otec je bůh. Z toho vznikla nová snaha o nový pořádek založený na osobní svobodě ,kde je jednou z hybných sil i feminismus. Bílý muž si jej plně zasloužil a zřejmě to bude také to co zredukuje jeho počet jednou pro vždy na na neškodnou úroveň. Ne na takovou jako v sexmisi, ale vypadá to skutečně jako nějaká interní válka, k jistě veliké úlevě zbylých národů. Nacionální volání po starých pořádků a hodnotách nemá z tohoto hlediska naprosto žádnou šanci obstát. Bílý chlape, ani vlastní ženy tě nechtějí!

267021

16.4.2012 9:48

Ano, feminismus je zlý

baba_Blažková 89.?.?.?

(sarkasmus)
Feminismus je odpovědí. Vy víte, na co. Kdyby nebylo feminismu, nemáme ani volební právo. Taky proč, že, pánové. Vznikáte v našich tělech a z našich těl, vaše kosti se tvoří z našich kostí a důsledkem jsou naše osteoporózy, na svět se dostáváte průchodem našimi vagínami, krmíme vás z našich prsů, ale my jsme ty, co dle některých nemají nárok do čehokoli kecat.
Chodící inkubátory, nic víc. Určené k tvorbě pánů.
Je jen ilustrativní, když v záhlaví tohoto webu se často objevuje citát od Gándhího o tom, jak "Velikost a mravní pokrok národa se pozná podle toho, jak zachází se zvířaty".

Evidentně jsou ženy pro mnoho mužů méně než zvířata.

http://www.youtube.com/watch?v=ryLBCu097ns

Ten film mám ráda a je zdařilým podobenstvím. Není však o feminismu. Je o jakékoli totalitě. Jen někteří to nepochopili. Nějak se ti zužují obzory, Vladimíre.

267024

16.4.2012 12:14

RE: Ano, feminismus je zlý

Kadlik 88.?.?.?

Reakce na 267024

No nechci bejt kverulant ale baba Blazkova by si mela udelat domaci ukoly a podivat se do historie kdo vymyslel stvoril a financuje moderni feminismus a 100% muzu rict ze ty co zatmim stojej tak tim opravdu nejde o prava zen. Jinak freminismus je jednou z hlavnich pricin disfuncnosti soucasnych modernich rodin.
A ne nejsem zadnej sovinista a jsem za prava a rovnopravnost zen ale odsud potsud a soucasnej moderni feminismus a nektere zmanipulovane a brainwashnute silene sufrazetky se snazi stuj co stuj posazovat agendu svych chlebodarcu a totalne znicit a demontovat model tradicni rodiny.

267032

16.4.2012 17:26

RE: Ano, feminismus je zlý

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 267032

Taky víme, kdo tyhlety sufražetky, jak jste správně podotkl, má ošéfované.
Kdyby šlo o práva žen, tak domácí násilník Patera těžko může šéfovat občanskému sdružení s názvem "Spravedlnost dětem", aniž by se nad tím někdo pozastavil.

267047

16.4.2012 12:58

RE: Ano, feminismus je zlý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 267024

naprosto souhlasim babo, ten film je dokonce svým způsobem feministický (ženám umírněně nadržuje, což je dobře) a v obecné rovině je vtipně zabalenou reakcí na tehdejší realitu východního bloku...
mě se také líbil...

267037

16.4.2012 13:59

RE: Ano, feminismus je zlý

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 267024

Máte pravdu babo Blažková, ty poměry ve sci-fi filmu by nezpůsobil nějaký praštěný feminismus (neboť v dnešní době již nikdo nebere feministky vážně, jsou pro smích), ale ten kdo vládne světu, čili dnešní globální banksteři z FEDu. Oběťmi v tom perfektním sci-fi filmu jsou všechny ty mladé ženy, které musí žít v podzemí bez mužů. Takovýto podivný stav by mohla zavinit globální „elita“ tím, když by muže nakazila nějakým virem, po kterém by ne všichni, ale většina vymřela. Jedině globální elita má totiž v rukou tento typ zbraní patrně už i v dnešní době, ne nějaké bezvýznamné pindající ženské.

V tomto kontextu je zvláštní, jak se globální elita přímo až nenormálně snaží už kolik let všemi prostředky zhomosexualizovat celou západní společnost. Nepřipravují se na něco do budoucna? Ale abych uklidnila muže, tak globální vládnoucí zločinečtí psychopati mohou provést úplně opačný tah: že totiž vyhubí většinu žen a nechají žít jenom muže. Bylo by to totiž pro ně z mnoha důvodů výhodnější, než se otravovat s nedisciplinovanými a náladovými ženskými.

A zde je celý film k mání na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=mbeXhCYuY9M/

267041

16.4.2012 17:36

RE: Ano, feminismus je zlý

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 267041

No, už teď je jasně znát, že elity vyloženě sere, jak "neorganizovaně" se množíme. Dvě pohlaví, to je sakra problém. Až nás totálně sterilizují (nebo zhomosexualizují - Jarmilo, Haldemana znáte? [smích] ) a bez vědy nebudeme schopni počít, pak to deprem budou mít pod kontrolou.

267048

16.4.2012 20:57

RE: Ano, feminismus je zlý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 267048

Jo, jo, Haldeman a jeho Věčná Válka... babo, v mích očích jsi stoupla a o dost. Jak je to popsal? Silní, ale ne moc svalnatí, inteligentní, ale ne moc přemýšliví ... ? A vzájemne plne nahraditelní - jako jedinci i jako zdroje náhradních dílů. Proste spotřební materiál do masomlejnku války.

267063

17.4.2012 8:03

RE: Ano, feminismus je zlý

J. Hruška 79.?.?.?

Reakce na 267024

Děvče nešťastné,
Vy asi nemáte lehký život. Normální chlap odmítne smýšlet a chovat se tak, jak si představujete, že se chlapi chovají. No a když najdete nějakého cvoka, zase se s ním nedá žít.

267095

16.4.2012 10:25

Totalita

@JA 194.?.?.?

"Následuje velmi slušná obhajoba přednesena Maxem:"

Vladimír: Toľko kritizuješ totalitu a sám nám ju tu predvádzaš v štýle "rozdeľuj a panuj". Ja sa pýtam, kto si, aby si hodnotil? Týmto výrokom polarizuješ svojich čitateľov a to ešte nechutne skrytým spôsobom. Toto mi na Tebe už dlhodobo vadí.

Nebolo by lepšie sa vyvarovať zbytočných hodnotení a použivať radšej opisný spôsob vyjadrovania? Ešte by som to na Tvojom mieste prehnal occamovou britvou, ktorú si tu už ráz spomenul v názve jedného článku (a preštudoval by som si, že čo to vlastne je).

267026

16.4.2012 12:19

Překvapuje mě...

Jonáš 212.?.?.?

...že někdo může ještě dnes neznat Sexmisi, když tady je to už dvacet let totální kult. [smích] V podobném duchu a od stejného rejžižéra vřele doporučuji Kingsajz (http://www.csfd.cz/film/37896-kingsajz/), podobenství o jednom takovém malém a poněkud zatuchlém království. [smích]

267033

16.4.2012 12:33

...

Vymazaný člen 89.?.?.?

Výborný film. Poprvé sem ho snad viděl někdy v dětství. V průběhu let několikrát. Naposledy před lety a s přáteli ho se zájmem okomentoval. Je to už kultovní film a je s podivem, že jste ho Vladimíre viděl až nyní. Ale jak je vidět, nikdy není pozdě. Obecně si myslím, že muž a žena patří neodmyslitelně k sobě. Mu-žena, jedno tělo jest. To už snad kdysi někdo řekl, ne? Také díky za odkaz. Podívám se na něj ze srdce rád znova. [smích]

267036

16.4.2012 15:32

RE: ...

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 267036

Aby nedošlo k nějakému omylu - samozřejmě souhlasím. Protože jedni bez druhých nemůžou být a je totální volovina, aby jeden chtěl vládnout druhému. Jen v kooperaci je opravdové partnerské štěstí. Každý nese svou část břemene, kterou ten druhý už vzhledem k fyzickým předpokladům nést nemůže. Ženy rodí děti, muži je (všechny, tedy i se ženou) chrání. Jakmile jeden z nich začne "dělat opičky", že jako ne, tak partnerství zkrachuje.

Ačkoli dlužno podotknout, jen zřídka to bývá skutečně padesát na padesát. Každopádně dokud vše funguje v rámci dohod - partnerských, do kterých stát nemá co kecat - vše je v pořádku.

267042

22.4.2012 9:02

RE: ...

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 267042

Zažil jsem na vlastní kůži, když ten druhý začne "dělat opičky". Teď jsem za hajzla, když jsem z toho vztahu odešel (po marné snaze něco změnit). Moje současná partnerka má za sebou něco podobného - je fakt trapné a ubohé když se muž nechá živit ženou. A asi proto, že víme co chceme a co od nás očekává druhá strana, je nám spolu tak dobře [smích]

267433

16.4.2012 13:00

ten film stojí za to - a tenhle taky :-)

henry66 84.?.?.?

.....pro ty co jeste nevideli .

Omlouvam se , nemohl jsem si pomoci [smích]. Tak nejak by mel svet jednou vypadat [smích]

http://ulozto.cz/xfTxNE6/krasna-zelena-la-belle-ve...
http://www.csfd.cz/film/38006-belle-verte-la/

267038

16.4.2012 13:09

Geniální myšlenka je nad všechnu víru, ideologii a propagandu

MUF mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Film jsem poprvé viděl jako náctiletý v rámci LFFP (Letní filmový festival pracujících) v kině Moskva v Hradci Králové. Jeho nedostižná genialita a nadčasovost mne uchvátila již tehdy a to jsem jinak věřil ve všechno emerické jako každý můj vrstevník. Od té doby jsem film viděl nejméně 30x a vždy se u něj královsky bavím. Pamatuji, že už v roce "cca 1985" byl chlapecký pindík přes celé plátno (na TV obrazovce je to naprosté houbeles) hřejivým balzámem na mé klukovské ego. Dodnes se divím, že tehdejší cenzor film vůbec pustil mezi pracující lid, s o to většími díky na něj dodnes vzpomínám. Film miluji nejen já, ale i má žena a s klidem mohu říci, že v něm žádný útok na svá ženská práva nevidí. Ostatní reálie fimu jako "spolkni prášek", "aby chlap nemohl s nahatou ženskou ve výtahu !!!", "slepičí tribunál", "Marie-Curie Sklodowska byla TAKY žena" jsou stejně vizionářské, jako by je psal pan Orwell.
Ještě doplním vysvětlení k jednomu fórku, který český divák asi neměl šanci pochopit a který mi mnohem později vysvětlil můj polský kolega z vysoké školy: znalci filmu si vzpomenou na scénu, kdy Max a Albert na útěku v podzemí ve staré holince naleznou prázdnou lahev od alkoholu (též zakázaného) a Albert se zasní a hlasem plným naděje prohlásí "NAŠI tady byli". Tak ta lahev byla od v té době nejlevnějšího polského alkoholu, který pili bezdomovci a underground, něco jako české "čučo". Zdarec všem chlapům posílá MUF

267039

17.4.2012 20:59

RE: Geniální myšlenka je nad všechnu víru, ideologii a propagandu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 267039

Mne to tiež utkvelo v pamäti.Boli tu naši.

267140

16.4.2012 13:53

jj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Tak dáme usmíření [mrknutí jedním okem] , a trocha poezie

Až zas Tě někdy lásko moje potkám,
(když v tu chvíli nebude Ti to moc vadit)
potom po zádíkách Tě budu jemně hladit,
pomalu svými prsty po páteři nahóru a dólu,
něžně shora od severního až k jižnímu pólu,
tak dlouho až znenadání objeví se kolem polární záře,
všechny ledovce v mžiku roztají a napřímí se magnetické siločáry
pak Ty na chvíli uvidíš gloriolu
a já budu mít na pažbě další záře-z

267040

16.4.2012 16:45

Viděl jsem to už před mnoha lety

Dale Coper 84.?.?.?

na jedné české televizi a byl jsem nadšen. Na druhé shlédnutí (levná DVD edice z trafiky) mi to už tak skvělé nepřišlo i tak myslím nadprůměrný film který stojí za shlédnutí. Ta "Liga" je asi inspirace Antisexuální ligou z Orwellova 1984. Podobné filmy: V jako Vendetta, Equilibrium.

267046

16.4.2012 17:48

Ale abych jen nerýpala

baba_Blažková 89.?.?.?

Vladimíre, ještě jedna supr věc na tom filmu je. Člověk tam vidí spoustu opravdových žen. Prsa nevycpaná silikonem, směřující tam, kam příroda a začasté i gravitace velí, břicha, která nepřipomínají pekáč buchet, ale je jasné, že jsou určena k tomu, aby nosila plod, prdele, po kterých když se plácne, tak se zatřesou - člověk si rozhodně nezlomí ruku... a klíny. Klíny dospělých žen, žádné vyholenosti, které mohou rajcovat tak maximálně latentní či zjevné pedofily (nic proti úpravám, ale co je moc, to je moc).

267049

16.4.2012 18:44

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 267049

Babi, vždyť Ty jsi chlap!? [zmaten] [překvapení] [chechtot]

267052

16.4.2012 21:51

RE: Ale abych jen nerýpala

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 267052

Ne. Mám oči. A vidím. Vidím, do jakých šablon se nás kulturní či jaký diktát snaží vtěsnat. Po pravdě přiznávám, že já spíše vypadám jako reklama na hlad, ale není to moje volba, tak to prostě je, řešila jsem to u lékaře někdy v šestadvaceti, že jsem moc hubená, jestli na to nejsou nějaké prášky nebo něco a on si ťukal na čelo, že by chtěl mít moje starosti. Dneska už to neřeším. Možná budu po přechodu ještě vzpomínat [velký smích]

Jinak ujišťuji, že ženské mě neberou. Ale ti vysvalení Hollywoodští šampóni taky ne. Nic se nemá přehánět. A ještě se to holí tam, kde nemusí. Třeba prsa. Maras. Oni se navíc takovíto zpravidla berou moc vážně. A není s nima tím pádem sranda. A s chlapem musí být hlavně sranda. Taková ta normální, co neubližuje. Jinak to nestojí za nic.

267069

16.4.2012 23:55

RE: Ale abych jen nerýpala

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 267069

> do jakých šablon se nás kulturní či jaký diktát snaží vtěsnat

Žádný "diktát", paní Kateřino. Nás muže motivují naše prastaré geny. Evoluce totiž prokázala, že lépe pečuje o společné potomstvo mladá matka, než starší dáma. Jednodušeji řečeno. Po desítky tisíc let se úspěšněji rozmnožovali ti muži, kteří dávali přednost mladším partnerkám. A my jsme jejich potomky. Oni nám předali své geny.

Proč o tom mluvím? Protože tento fakt vysvětluje naši současnou mužskou preferenci. MLÁDÍ PŘEDEVŠÍM. A tak je přímo kultem štíhlost. Neboť mládí je prostě obecně štíhlejší než stáří. Proto se dámy také odbarvují na blond. Neboť mládí je blonďaté. Proto si dámy holí nohy, podpaží a klíny. Neboť mládí ještě není ochlupené. Proto my muži tak milujeme ženské tváře s neotenními rysy (velké oči, plné rty, malý nosík). Evokují mládí. Proto ženský účes dbá především na objem. Hlavy nedospělců jsou totiž v poměru ke zbytku postavy větší. Proto jsme celí bez sebe při pohledu na útlý dívčí pas. V něm vidíme příslib, že ještě neobsahuje žádný konkurenční plod. Atd.

Udrží-li si žena i ve vyšším věku alespoň část zmíněných neotenních rysů, bude pro nás muže stále zajímavou. Naopak naprosto nezajímavou se pro většinu mužů stane žena v okamžiku, kdy ztratí pas. A její postava nabude sudovitý tvar. I kdyby jí bylo jen 16 let.

Závěr? Stačí trochu poznat svou vlastní (evoluční) historii, a hned vidíme, že jevy, za nimiž hledáme jakýsi "diktát" jsou vlastně úplně normální. A kupodivu nejen v oblasti lásky, sexu a partnerství. [smích]

267080

17.4.2012 1:36

RE: Ale abych jen nerýpala

tmo 89.?.?.?

Reakce na 267080

Tak nějak [smích]
Ona ta štíhlost je i známkou zdraví, aktivity, přiměřené síly, rychlosti. I to zřejmě hrálo nějakou roli v tom evolučním vývoji (aktivita=zisk, úspěšný únik před nebezpečím, záchrana potomků, únik před konkurenčním násilníkem, atp.). Štíhlá znamenala i méně žeroucí, tedy méně náročná v dobách nouze.
Lépe se vychází se submisivními ženami, než s hádavými bábami... a proto když nějaká o sebe pečuje podle preferencí/libostí svého chlapa (a nevysvětluje mu nesmyslně, že se mu má líbit taková jaká je/jak jí se líbí), je to jednak příjemné, a jednak záruka schopnosti udělat něco pro partnera, ochoty domluvit se, a zůstat v klidu - tedy to garantuje i vyšší stabilitu rodiny (nebo delší dobu stabilizace partnera... ve vyšším věku ten půvab prchne u každé, ale partner je tou dobou už stabilizovaný, fixovaný).
Ženská sledující nebo dokonce hlídající si 50/50 je odsouzena k nezdaru... nemá velkorysost, obětavost. Zato hádavost. A je obětí právě té mediální masáže: žena=muž, má stejná práva, atd. Skutečnost je jiná -každý má úplně jiné danosti, poslání, úkol -JINÉ, ne rovné. Tedy se to nedá ani měřit ani bodovat ani poměřovat, a není ani soudce, který by to chtěl rozsuzovat. A nějak nechápu, kde ty přihlouplé rovnostářky přišly na ten poměr 50/50... co když je přírodou určený/vyvážený poměr 40/60 nebo 35/65? A přesto i za takového poměru jsou ženy spokojené... tedy některé. Některé naopak nejsou často spokojené ani při 50/50... stále mají málo a remcají (a jejich gen zřejmě vymře, protože jen málokterý chlap preferuje takové otravné stvoření... leda by byla mimořádně pěkná a šukavá; ale pro rodinu je stejně nalevačku).
Atd.

267086

17.4.2012 8:09

RE: Ale abych jen nerýpala

djb 90.?.?.?

Reakce na 267080

>
>Žádný "diktát", paní Kateřino. Nás muže motivují naše
>prastaré geny. Evoluce totiž prokázala, že lépe pečuje o
>společné potomstvo mladá matka, než starší dáma.
>Jednodušeji řečeno. Po desítky tisíc let se úspěšněji
>rozmnožovali ti muži, kteří dávali přednost mladším
>partnerkám. A my jsme jejich potomky. Oni nám předali své
>geny.


Vojto, Vaše posedlost evoluční biologií je obecně známá. Proto bych Vás poprosil o jednu věc - zjistěte si, co to znamená slovo evoluce a jak to funguje, pak nebudete psát takovéto hovadiny a snad se nám i omluvíte a budete se stydět.

Kde se ve mně bere ta drzost ?

Víte - to co popisuje Baba Blažková, je ideál ženy, který vznikl v posledních 20 letech.

Podívejte se na idoly let 80 a dříve.

Vzpomeňte na podlavicové ideály Samanthy Fox či Sabriny a podívejte se na tu Sexmisi.

Pak se podívejte na idoly let 90 a zjistíte, že to vzniklo tak během 10 let, těch 20 to trvá.

Evoluce nefunguje tak, že desítky tisíc let je ideálem žena s postavou ideální rodičky (viz Věstonická venuše) a pak za deset let je všechno obráceně. Proboha !!!

Navíc, Vaše dost krkolomná konstrukce, že mládí=štíhlost a proto nás to žene ke štíhlým, je taky nesmysl. Mládí je mládí a štíhlost je štíhlost, kt. je více než symbolem mládí symptomem špatné výživy, slabé výdrže, nemoci, komplikovaných porodů a mnoha pro vývoj negativních vlasností.

To byste byl hodně špatný evolucionista, si myslet, co píšete ale klidně myslete...

Pletete si evoluci s módními trendy. Mimochodem v módních kruzích se zase povídá, že to je způsobeno homosexualitou většiny návrhářů, což znamená, že jsou jim bližší mužské než ženské křivky a také se na hubené lépe navrhuje. Žádná zvláštní konspirace se nekoná...


ps.: toto samozřejmě nevylučuje, že se to může mužům líbit, viz tmo, nepleťte do toho ale evoluci, ta by Vám dala

267096

17.4.2012 8:19

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 267096

tmo se takto vyvinul v kostele, kde se mu zjevily asketické rysy bohorodičky...
[mrknutí jedním okem]

267098

17.4.2012 21:29

RE: Ale abych jen nerýpala

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 267096

djb, myslím, že vojta výjimečně popsal evoluční priority líp než ty. Šel mnohem hlouběji do historie. Zatím co vy se patláte v desetiletích, on v tisíciletích.
..snad až na ten štíhlý pas - přesněji na vztah mezi šířkou boků a šířkou pasu, tahle "vlnka" symbolizuje dobu, která přichází - budeme si muset udržet "obě míry" (boky i pas)- a do "nich" řadit osobní vztah k udržování tradic a přijímání novinek...

267144

17.4.2012 23:11

RE: Ale abych jen nerýpala

djb 90.?.?.?

Reakce na 267144

Janko, nepochopil jste mne.

Evoluční vývoj probíhá tisíce let, nemůže se nikdy jednat o skokovou změnu během destiletí.

Vojta se sice rýpe správně v tisíciletích, ale vůbec si nevšímá, že ten "vývoj", který chce opodstatnit se v těch tisíci letech prakticky neprojevuje a pak skok a je to tu.

Proto poukazuji na desetiletí - toto není výsledek evoluce, ale módního trendu.

267153

18.4.2012 8:07

RE: Ale abych jen nerýpala

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 267153

...možná jsem něco nepochopil, ale vy zas nevnímáte fakt, že "skokové změny" jsou zcela běžné. Od obyčejné tsunami či války až po společenské převraty (puče) a civilizační programy (nástup křestanství, vstup mimozemských civilizací apod.)v delších časových souvislostech.

Módní trendy jsou k tomu, aby hledaly slepé nebo vhodné cesty.

..ale to byste musel i vy nejdřív přijít na to, že Bohrův model atomu je chybný, že rotace je složitější forma pohybu než pohyb po přímce (který rotaci nutně předcházel!), že pohyb z bodu a zpět všemi směry je tím, co vedlo k vytvoření nejen této galaxie (zákon akce a reakce slovníkem vědy - anebo "co dole, to nahoře" slovníkem duchovních poznatků).

Takže opakuji, Vojta si všiml souvislostí rozměrů dítěte k citlivosti mužů pro krásu ženy ve zcela netradičním, ale historicky opodstatněném pohledu.
..a vy se mýlíte podruhé...

267174

18.4.2012 7:38

RE: Ale abych jen nerýpala

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 267144

Ideál krásy ženy se v každé době nepřetržitě měnil. Například v době starověkých homosexuálních Řeků (kdopak jim to tam asi zavedl?) byl ideálem krásy muž. A pokud byl ztvárněn ideál krásy ženy, tak to byla štíhlá žena chlapeckého typu. Ale například v době renesance to byla žena kolem čtyřiceti let, velmi bujarých tvarů, patřičně na všech místech pořádně oplácaná:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thum...

267170

18.4.2012 7:49

RE: Ale abych jen nerýpala

steve 166.?.?.?

Reakce na 267170

- odposlechnuto ve Washington DC: - politickym idealem krasne zeny je buzerant Vondra. Ten chce "dat" i tomu - kdo nechce. Profesionalita nade vse ! Nevyhyneme. [chechtot]

267172

18.4.2012 13:48

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 267172

Ano! Nevyhyneme!! NO NARPASAN!!! [mrknutí jedním okem]

267197

17.4.2012 11:00

RE: Ale abych jen nerýpala

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 267080

Ty desítky tisíc let to fungovalo úplně jinak, milý Vojto. Bezesporu se shodneme na tom, že zdravější potomstvo se rodí ženám mladším. Z hlediska genetického je ideál matka -náctiletá. Je to proto, že její organismus a její genetická výbava ještě není zatížená vlivy prostředí, vlivy stárnutí. Z hlediska psychologického je ideál něco nad dvacet, tam to ta příroda prostě tak zařídila, zeptejte se vícerodiček (třeba mě [mrknutí jedním okem] a nejen mě), co to je touha po dítěti a kdy s nimi nejvíce lomcovala, mám na mysli skutečně na hormonální úrovni, teď nemám na mysli věci jako "teď už mám práci, barák, teď už můžu". Tohle se chlapovi těžko vysvětluje, ale je tomu skutečně tak.
Když je ženské třicet a více, už na leccos nemá nervy. Já vím, dneska je módní tvrdit, že třicítka není žádný věk, avšak není tomu tak, dítě je pak batole, všude vleze, všechno ničí (ze všeho nejhorší jsou trpaslíci), padá, sahá na věci, na které nemá, způsobuje si úrazy, pak škola, pak to maturuje a člověku je najednou padesát a to všechno musí absolvovat ve věku, kdy už je relativně "opotřebovaný". Já si nestěžuju, já jsem v pohodě, ale jsem připravená na to, že to přijde, vyprávěly mi o tom jiné "starší" maminy.

V té péči o dítě je to poněkud jinak. Když ještě fungovaly rodové svazky, mladá matka rodila, kojila, její matka (tchýně) pomáhla s výchovou. Proto je člověk krom jistého druhu velryb jediným savcem, jehož samice mají přechod. Funkce babiček je nezanedbatelná a je nám přírodou dána, avšak zkuste dneska nějaké vysportované makrobiotičce říct, že by se měla věnovat vnoučatům. Mnohé z nich se ani nenechají od svých vnoučat oslovovat "babi" prostě proto, že jsou jeblé.
Tolik k tomu vašemu "mladá matka pečuje lépe o potomstvo".

Ty vaše štíhlé vysportované ideály jsou jen pozlátkem bez hlubšího smyslu, cetkou dobrou tak leda ke koukání a k šoustání. Kdysi tu kdosi vtipně podotkl (a byl to muž), že ten dnešní ženský ideál je dobrý "módní doplněk úspěšného muže". Je to atribut stejně jako sportovní auto, bazén na zahradě. Ale bez podstaty. Všichni jsme jaksi odtrženi od podstaty.

Pro TMO - existují různé typy lidí, jak mužů, tak žen. Ne každá žena umí vařit, ne každý muž je technický typ. Může tomu být klidně naopak. A z toho plyne všechno ostatní.

267109

17.4.2012 22:27

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 267109

Když toho Vojty čtu, tak si říkám, jestli se ten chlap nepozvrací už při pohledu na sošku Věstonické Venuše, někde jsem četl, že se dávivý reflex dal u japonských samurajů vyvolat, pokud zahlédli nahé ženské tělo.Každá ženská je přeci hezká a přitažlivá, by´t i jen pro jednoho chlapa na celém světě. Fakt, že si miliony mužú lepí fotku jedné a té samé lehce oděné samice na dvířka šatní skříňky, svědčí o jednom.Jsme stále organizovanější stádo, kterému se ordinuje už i jednotný ideál ženské krásy. Jako by to byl takový malý předstupeň k řízené kontrole lidské sexuality a rozmnožování.

267149

18.4.2012 0:49

RE: Ale abych jen nerýpala

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 267109

Díky všem za reakce, dámo a pánové. Lidé věří v ledacos. Třeba v to, že jsou vědomými strůjci svého chování. A právě proto se vzpírají evolučnímu popisu své existence. Řekne-li se, že nějaký jev či chování má určitý "evoluční smysl", automaticky to chápeme tak, že jedinec si je tohoto evolučního smyslu vědom a schválně se jej snaží naplnit. Jelikož samozřejmě nikdo z nás nic takového nedělá, zdá se nám, že žádné evoluční objednávky neexistují. Že podstata našich životů, jak je zevnitř vnímáme, je v něčem jiném.

Lidé si obvykle dobře uvědomují bezprostřední příčiny svého chování. Ale nic netuší o důvodech evolučních. Proto bezprostřední příčiny považují za jediné: zakládají rodiny, "protože mají rádi děti". Usilují o kariéru, "aby měli peníze". Milují svého jedináčka a toho sousedovic spratka by nejraději profackovali, "protože je rozjívený až nesnesitelný", (ač jsou z pohledu vnějšího pozorovatele oba kluci skoro stejní). A tak podobně.

Nemá příliš smysl ptát se lidí, proč dělají to, co dělají. Protože se od nich samozřejmě dozvíme pouze to, co si myslí, že dělají, když něco dělají (že pane Moudrostraku?). Nějaké věrohodné vysvětlení si vždycky vymyslíme, když to po nás někdo chce. A vymyslíme si je i tehdy, když to po sobě chceme jenom my sami. Evolucí podmíněné motivy svého chování většinou neznáme či neuznáváme. A když se nám je někdo pokouší ukázat, rozhořčeně jej odmítáme (čest výjimkám). Vždyť přece nejsme žádná zvířata, ovládaná jen svými pudy a instinkty!

Jenže v podstatě jsme. A kdo tento jednoduchý fakt není ochoten přijmout, úporně hledá nějaké ty "temné síly". Které nás ohlupují a už po staletí námi manipulují. A dělají z nás, moudrých, laskavých, rozumných, pracovitých, nesobeckých, inteligentních, láskyplných, čestných ,... altruistů ty naivní, nesnášenlivé, iracionální, líné, chamtivé, hloupé, zlostné, podlé, ... sobce. Tedy pardon. Z Vás ne dámo a pánové. Vy jste výjimky. To jen z většiny nás ostatních.

Evoluční biologie je pane Djb nezfalšovatelný popis naší skutečné historie. Historie nás, kteří jsme sami sebe pyšně pojmenovali Homo sapiens. Jenže do té moudrosti máme velmi daleko. A nejdál ti z nás, kteří se neumějí či dokonce nechtějí poučit ani z vlastní historie.

267158

18.4.2012 7:43

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 267158

Vojto, já nenapadám evoluční biologii, já napadám tvrzení, že móda chlapeckých žen s ní má jakoukoli souvislost. Toto jsou jen modní trendy.
Naopak ta evoluce způsobí, že takový trend časem zmizí.

267171

18.4.2012 10:01

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 267158

Ajajaj milý Vojto,
zase jste mě nepotěšil. Vy jste prostě ve spekulacích skoro neporazitelný. Jen si vzpomeňte co jste napsal o katastrofě vrtné plošiny v mexickém zálivu, moci přírody, která eliminuje následky. Nic z toho co jste napsal se nestalo. Došlo velkému poškození přírodní rovnováhy a dnes jsou v sousedství zálivu deště s obsahem arzenu a rtuti.

Naproti tomu jste negativně zhodnotil Kadáfiho umělou řeku. Čerpáním vody z obrovského podzemního jezera 2x většího než Kaspik, prý Kadáfi- podle vás, zničil životní prostředí. A k tomu všemu projekt profinancoval bez půjček u MMF. Zdráhám se věřit, že to, co jste psal, jste si také skutečně myslel.

V tomto příspěvku píšete: Vždyt přece nejsme žádná zvířata ovládaná jen svými pudy a instinkty! Jenže v podstatě jsme.
V tomto sdělení máte pravdu. Je to však pouze první část skutečného poznání, vědy o živé bytosti. Zbývá tedy ještě poznání druhé části, ke které vy a vám podobní vzdělanci, nedojdete ani za miliardy let.

Podobně zavádějící a pro zdravý vývoj lidské populace nebezpečná je filozofie zednářů. Už v roce 1938 napsal jeden ze zednářských ideologů, známý pod pseudonymem Vindice: "Nikdy nepřestaňme znemravňovat lidi, zařidme, aby se mezi lidem postupně neřesti množily a šířily." A jaká je nyní skutečnost v oblasti umění a především konzumní filozofie a zábavy, každý vidí. Takováto civilizace je velmi nebezpečná a bezesporu, pokud nepřehodí výhybku, zanikne.

267183

18.4.2012 16:16

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 267158

... kteří se neumějí či dokonce nechtějí poučit ani z vlastní historie.
Když ona ta naše skutečná historie není dost, pokud vůbec, ani dostatečně známa. Jediný popis korespondující s evoluční realitou je v úvodu Bible, jenže ten, pro přílišnou obecnost a bez syntézy poznatků z mnoha oborů lidského zkoumání, nelze dostatečně konkretizovat. Jedno ale jisté je. Náš fundament je v primátech, geneticky upravených pro pobyt v Ráji. Zbývá tak určit parametry Ráje, ale ten je stejně obecně popsán v pouze úvodu Bible. No a co tedy s tím?

Když si shrneme naše dosavadní poznatky, tak je nepochybné, že Ráj nemůže být nikde na planetě Zemi. Jsou na ní příliš velké klimatické rozdíly vlivem oběžné dráhy, rychlé rotace a sklonu osy, aby mohly vyhovovat k zachování člověka takového jakým byl původně a dodnes mnohde je, tedy bez nástrojů bezbranný, NAHÝ, vegetarián, s necyklickým pudem k množení a pouze nezbytnou inteligencí, avšak se svobodnou vůlí. Má-li být proto tento Ráj někde ve zdejší sluneční soustavě, tak pouze na Venuši v dávné minulosti, kdy na ní ještě bylo to rajské klima, jak se už připouští i ve vědeckých kruzích. Pak stačí vzít v úvahu fyzikální podmínky vládnoucí v onom Ráji a porovnat je člověkem jak ho zde známe, aby byla zřejmá jeho podobnost s dnešními lidmi v oblasti pozemského rovníku, ovšem i tam nutně dovybavených inteligencí s tvůrčími aspekty oné svobodné vůle.

Naopak na Zemi je adaptováno VŠECHNO ostatní živé suchozemské tvorstvo jak termoregulací, tak pudy nevyžadující nutně tvůrčí inteligenci ani svobodnou vůli.

Proč jsou dnes věci takové jaké jsou, zda z vůle toho Stvůrce, či jinými vlivy, to nic nemění na tom, že na Venuši je dnes peklo a člověk je na Zemi ač pro ni není stvořen a vládne zde rovněž tvůrčí inteligencí se svobodnou vůlí.

Na to aby se ze Země stal klon Ráje, na to nemáme a nikdy mít nebudeme ani inteligenci, ani prostředky. Naštěstí, neboť bychom tím zlikvidovali VŠECHEN život na Zemi.

Nezbývá nám tak než vzít ten tvůrčí rozum do hrsti a za co nejmenší devastace zdejšího prostředí se mu přizpůsobit k vlastnímu přežití našeho druhu, bez fantasmagorických ambicí na ovládnutí okolního vesmírného prostoru k choutkám po zdrojích energie a surovin. No a to nelze jinak, nežli VŠICHNI společně a nerozdílně jako při tom slibu manželském. Ono to má i svůj praktický význam v tom, že ten kdo si dal tu práci se stvořením Sluneční soustavy a života v ní, o čemž po tom objevení co je v Gíze již nemůže být pochyb, ten se přinejmenším občas nakoukne, jak se jeho dílu daří. No a zjistí-li odchylku od svého záměru, nepochybně ji napraví a tak se snažme tou odchylkou nebýt my sami. Ona ta náprava může dost bolet.

267203

19.4.2012 0:12

RE: Ale abych jen nerýpala

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 267203

Pane Djb. Jde o nedorozumění. Nikde netvrdím, že my muži preferujeme chlapecké ženy. Naopak. Ženy bez ženských tvarů nás obvykle nechávají chladnými. Vzrušují nás krásné a mladé ženy. Ale také ty, které krásu a mládí jen předstírají. Líčením, účesem, holením, tvarujícím prádélkem, implantáty, ...

I já považuji za nesmysl jakýkoliv evoluční skok v průběhu nějaké krátké doby. Muselo trvat desítky tisíc let, než jsme si my muži pohlavním výběrem "vyšlechtili" současný typ ženy. S nesmyslně vytvarovanou postavou do tvaru přesýpacích hodin. Pas, kde leží prostorově náročná trávicí soustava a současně je tam třeba rezerva pro růst budoucího plodu je na ženské postavě nejužší. A přitom samice našich nejbližších příbuzných, lidoopů, jsou tak elegantně baňaté. Jenže NÁM SE LÍBÍ 90/60/90! Proč asi?

Ajajaj milý pane Quido2. Vy jste zde připomněl některé mé názory. Jejichž správnost se ovšem časem potvrdila. V Mexickém zálivu se žádná ekologická katastrofa století nekoná. A z Kaddáfího nesmyslného betonového vodovodu voda stále neteče. (Argumety typu, že někdo rozbombardoval 2000 kilometrů betonu o šíři chodníku, dobře ukrytého pod pouštním pískem, prosím vynechte).

Na Vaše obecné výtky nedokážu reagovat. Leda byste konkretizoval, která z mých sdělení jsou "spekulace".

Pane Svědomí. Dle Vás je (nebo byl?) Ráj na Venuši. K tomu nemám co dodat. Jen zlehka připomenu některé neotřesitelné církevně-biblické "pravdy minulosti".

ZEMĚ: Země je placka nesená slony stojícími na krunýři... Ha, ha, ha
VESMÍR: Kolem země se rozkládá několik rotujících nebeských sfér. Na nejnižší plynou oblaka, na další je upevněn Měsíc, na vyšších pak Slunce, planety, hvězdy a na úplně nejvyšší leží Nebe ... Ha,ha,ha
ČLOVĚK: Člověk je výjimečný tvor stvořený Bohem k jeho vlastnímu obrazu (tedy chudák Bůh), nadaný duší, která jednou skončí v Pekle nebo na Nebi ...

Tolik stručný souhrn středověkého popisu světa. Tehdejším "moudrům" o zemi a kosmu se dnes jistě i Vy jen útrpně usmíváte. A přitom věříte, že středověká moudra o člověku stále platí? Je mi líto, ale s vírou nelze diskutovat. Víra je naprosto slepá a hluchá. Ke všem argumentům, které jsou s ní v rozporu. Kupodivu není němá. [smích]

267226

19.4.2012 1:50

RE: Ale abych jen nerýpala

tmo 89.?.?.?

Reakce na 267226

Vojto, Vojto... většinou souhlasím, ale...
Víra v žádném případě není slepá - právě na základě stop / indicií viditelných v celé přírodě je někdo schopen uvěřit v Boha, protože žasne nad fantastickou účelností, přinejmenším nad velmi moudrým řádem, který byl schopen zajistit další "samovolný" vývoj.
Víra ani není hluchá -pokud si sluchem a citem nadaný člověk poslechne například hudbu (alespoň některou), užasne nad tím, jak něco tak nádherného mohl "slyšet a zapsat" jiný člověk, a podruhé žasne z toho, jak nějaké frekvence mohou v jeho mozku vyvolat tak silnou odezvu. Proč asi? Má to nějaké čistě evoluční zdůvodnění?
Víra není ani hluchá ve smyslu těch kritických "argumentů" -slyší je a reaguje... někdy i včas. Ale o tom je opatrný, konzervativní přístup ke všem věcem... taková ta nesplašenost módou, zdáním pokroku, který se posléze ukáže jako něco škodlivého, atd. Moudrost není vždy nejrychlejší, ale bývá zpravidla nakonec úspěšnější, než pojašená plytkost a modernost za každou cenu, hned "z první"...
Víra je výrazem rozumnosti jedince, a také kultivující prvek v nitru člověka. Přináší nějaký řád do úvah... systematičnost... postoje... vděk, jistou ukázněnost, atd. A není dána každému pitomečkovi, co se jen všemu, pro něj nepochopitelnému, pošklebuje.
Víra není zdaleka jen o popisu vesmíru, tím méně o středověkém... Stejně jako vy jste o 10 století dál, je dávno dál i církev. A je nekorektní se pošklebovat něčemu nesouměřitelnému, před mnoha staletími. Poučen o historii ve školách, je každý po bitvě generálem, že ano?
Víra není němá??? No každopádně nejsou němí lidé, věřící. Ti mají právo mluvit o svém názoru, stejně jako mají právo hloupě rozumovat plytcí a jinak omezení lidé. Jen výsledek není stejný...

267231

19.4.2012 4:27

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 267231

>Víra je výrazem rozumnosti jedince

>není dána každému pitomečkovi

Ach jo!!! Jan Hus, paleni "carodejnic" na zaklade fantasmagorickych uvah - to opravdu nedokazal hned tak nejaky pitomecek bez
>kultivujícího prvku v nitru člověka
to je pravda, na takove zlociny je zapotrebi "kultivujiciho prvku"
>co přináší nějaký řád do úvah... systematičnost... postoje... vděk, jistou ukázněnost, atd..
[pláč] [bliji]

267235

19.4.2012 7:23

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 267231

>Víra v žádném případě není slepá - právě na základě stop / indicií viditelných v celé přírodě je někdo schopen uvěřit v Boha
určitě? právě na základě tohoto mnozí došli ke zcela opačným názorům [smích]

>Víra není ani hluchá ve smyslu těch kritických "argumentů" -slyší je a reaguje... někdy i včas.
víra, kterou ty máš na mysli, tak se žádnými argumenty nezabývá, naopak, vše vždy posunuje do nekritické roviny, kde se už nezkoumá, ale jen věří...

Ostatně i o tom je film Sexmise.

267240

22.4.2012 10:26

RE: Ale abych jen nerýpala

tmo 89.?.?.?

Reakce na 267240

>určitě? právě na základě tohoto mnozí došli ke zcela opačným názorům
---ano, hlupáci bohužel vždy docházejí k jiným názorům / opačným závěrům. je k zamyšlení, proč právě nejlepší vědci byli věřící, a mnozí právě až tehdy, kdy pronikli dostatečně do detailů své vědní disciplíny - pak žasli a vyjadřovali se způsobem, že čím hlouběji věci poznávají, tím více úžasných souvislostí, řádu a funkčních pravidel v přírodě rozeznávají, a kupodivu se zkoumání stále nechýlí ke konečnému závěru, ale jakoby se rozšiřuje množství toho neznámého. A většinou tito lidé shledávají, že ten řád se nemohl "dát sám sobě"... že něco takového nevzniká výbuchem. Výbuchem vzniká jen chaos, a pokračováním je entropie (zhoršování pořádku, krásy... rozpad... a nic nového na vyšší úrovni se samo nevytvoří).
Těch vědců je mnoho, ze všech oborů. Za mnohé (opravdu mnohé) třeba Grygar, ze světově známých dřívějších osobností Pascal, Newton, Kepler, Boyle, Diviš, Einstein atd. -ti všichni poukazovali ve své práci na Boha, jako na tvůrce.

>víra, kterou ty máš na mysli,
---vždyť tys ani nepochopil, co mám na mysli... ale hlavně že diskutuješ. nesmyslně, nekonstruktivně.
>se žádnými argumenty nezabývá, naopak, vše vždy posunuje do nekritické roviny, kde se už nezkoumá, ale jen věří
---nesmysl. proto snad existuje na celém světě obrovské množství věřících vědců? proto existují vědci-kněží? proto má vatikán celá obrovská oddělení, zkoumající na vědecké bázi nové poznatky, aby k nim mohl fundovaně zaujmout postoje? proto provozuje střední i vysoké školství?
ale to se v tomto bodě bavíme o akademické rovině, o vědeckých disputacích. víra je o něčem jiném. ta je především POZNÁNÍ, dar, z toho plynoucí UZNÁNÍ BOHA, a z toho plynoucí VZTAH, osobní. a osobní rozhodnutí nějak zaujatý postoj víry promítnout do praktického života.
hlupák samozřejmě poukáže na nějaké historické postavy (mimořádně neinformovaný a tupý kritik vytáhne třeba Husa -viz jeden expert výše), ale to přece není víra. zavrhnout něco existujícího jen kvůli někomu z historie, to bych osobně nazval alibistickou idiocií... nebo záměrnou slepotou nenadaných.

267440

22.4.2012 12:26

RE: Ale abych jen nerýpala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 267440

>-ti všichni poukazovali ve své práci na Boha, jako na tvůrce.
Kdo stvořil Boha?
> vždyť tys ani nepochopil, co mám na mysli
Jsi jako to akvárium [mrknutí jedním okem]
> proto má vatikán celá obrovská oddělení, zkoumající na vědecké bázi nové poznatky, aby k nim mohl fundovaně zaujmout postoje? proto provozuje střední i vysoké školství?
...aby k nim mohl „fundovaně“ zaujmout postoje
A já jen dodám …a tahal tě za nos[smích]
>víra je o něčem jiném. ta je především POZNÁNÍ, dar, z toho plynoucí UZNÁNÍ BOHA, a z toho plynoucí VZTAH, osobní. a osobní rozhodnutí nějak zaujatý postoj víry promítnout do praktického života.
Na co je ti poznání… abys uznal Boha? Tak to se s poznáním neobtěžuj, neboť uznání Boha závisí jen na víře, že něco takového je přítomno. Poznání je naopak provázeno pochybnostmi.

267452

22.4.2012 7:32

RE: Ale abych jen nerýpala

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 267109

Celkom sa mi paci co pisete "babo blazkova". Iste ste zena po padesiatke, takze mate slusny prehlad o ludskom zivote a ste hlavne zenska. Sexmisiu mam doma na DVD a videl som ju v kine pred
cca 25 rokmi. Osobne sa mi nevidi extra vizionarska, feminizmus bol uz vtedy. A cudujem sa Vladimirovi, ze vytahuje taketo stariny
zo svojej skrine plnej kostlivcov. Tym sa mu neposmievam, sam mam taku skrinu, kde ich harasi cele stado. Len nechapem zmysel tohto clanku. Ale diskusia je dobra a Vy v nej vynikate. Ste prosto moja superstar babo [smích]

267422

22.4.2012 9:15

RE: Ale abych jen nerýpala

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 267080

Musím říct, že větší pseudovědeckou volovinu jsem ještě nečetl [smích]) Svádět vše na geny je dle mého silně pomýlené. Úplně opomíjíte ostatní vlivy, jako jsou geografické podmínky či místní kulturní zvyklosti.
Zkuste na některých místech v Africe vysvětlovat místním chlapům, že nejlépe se budou rozmnožovat se štíhlými blondýnkami, když tam mají jako modly pořádně macaté a prdelaté baby.
Ještě nedávno byly erotické časopisy a pornografické filmy plné žen s pořádným drnem. Geny?
Myslím, že docela dobře je téma ženské přitažlivosti popsáno zde:
http://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/243752-ove...
Osobně mne přitahují hlavně ženy, které mají něco v hlavě [smích] Život s hloupou ženskou (ač někomu může vyhovovat) je aspoň pro mne peklo.

267434

16.4.2012 19:30

RE: Ale abych jen nerýpala

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 267049

Jo. [velký smích] Já jsem si všiml a ocenil to.

267053

16.4.2012 23:10

RE: Ale abych jen nerýpala

tmo 89.?.?.?

Reakce na 267049

takové názory jsem míval taky, ale dnes si už dokážu cenit pevného, rovného bříška, prdelky, která se sice zatřese ale nevisí (je pevná) a nemá z přežírání a líného, nezdravého životního stypu plno strijí a celulitidy. Pevná a menší přírodní/sportovní prsíčka jsou pro mě jistě lepší než cokoliv jiného. A pokud jde o klíny, tam je při orálu i jinak příjemnější vyholená, než zablemtaná houština... osobně se mi na holou i lépe dívá, se zalíbením, a nepočítám se mezi pedofily... pod 21 let jsem zatím v životě nešel.
klidně si mě přesvědčujte, že štíhlá sportovní postava není ideální pro rození i pro hmatové vjemy, a že mám adorovat gravitaci-podléhající tukové partie. Klidně si mě označte i za oběť nějaké mediální propagandy - na mainstreamu se cítím dost nezávislý, ale vím, co se mi líbí. Mně osobně, svobodně.

267076

16.4.2012 18:34

paráda

pamětník 90.?.?.?

"...čáp! Když on dýchá, my můžeme taky!" Vrcholný okamžik, ohnisko příběhu, vítězství vůle a naděje. Paráda.

267051

16.4.2012 19:39

Geniální!

RomanTička 94.?.?.?

Ten fim je KULT, vždycky se u něho řežu smíchy. Už asi těch 30 let. Jako malí parchanti jsme ho s klukama tajně sledovali přes plot u letního kina. To byly časy. [velký smích]
Divím se, že jste ho viděl až teď. Doufám, že s původním dabingem.

267054

16.4.2012 21:08

Jan Vítek

jan vítek 90.?.?.?

to jste mě překvapil Vladimíre, neznat sexmisi je základní kulturní nedostatek. V době kdy to v tehdejší ČSSR běželo to viděl snad každý. [chechtot]

267065

17.4.2012 1:14

RE: Jan Vítek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 267065

No. Ten film se dostal do ČSSR někdy v roce 1984, že? A to jsme zrovna byli na odchodu. Trvalém. Bylo třeba zařídit spoustu věcí a nějak jsem neměl čas na kino. A pak jsme byli venku a už byly jiné starosti.

267084

16.4.2012 22:06

desítky si ten film pamatuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

A chápu jak to souvisí s tématem Zvědavce.
Někdo vůbec nepochopil že všichni obyvatelé světa žijí ve vězení.
Ti kdo to pochopili zjistili že je nemožné předpovědět co se stane.
Všechny indície ukazují na to že přijdou těžké problémy ALE:
Pro jednotlivce platí - vždy je nějaká možnost jak proplout a užít si ten svůj kousek světa
A pro Svět platí - zatím všechny chmurné předpovědi se ukázali více méně mylné. Nepochopitelně jsme stále zde. Po 2000 pokusných jaderných výbuších, po zamoření moří kousky plastů, po válkách, po rozdělení světa na dva bloky, přes současné spojování do jednoho bloku....
Uvidíme už brzy letět čápa ?

267071

18.4.2012 21:22

Bruno

sxg 95.?.?.?

Neviem, ako to mysleli, ale ja som bol odvalený aj z tochto, je to z obdobia postapo, keď v Sexmisii zhodili bomby M, a nejaký muži ešte žili a prispôsobovali sa: http://www.csfd.cz/film/231487-bruno/

267215

18.4.2012 23:51

Sexmise :)

pitva pitva (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...můj první shlédnutý "erotický" film...ve své době pecka.

267225

19.4.2012 13:04

RE: Sexmise :)

MilanL 90.?.?.?

Reakce na 267225

To jo šel jsem na něj 3x ))Ale to néni pouze sexmise, ale i jiné staré scifi filmy ukazují současnost a hodně blízkou budoucnost. Když se podíváte na staré scifi filmy, tak tenkrát se použité technologie zdály jako nemožné, například zámek na otisk prstů, očí atd.. a dnes si to můžete koupit na kdejaké tržnici od vietnamců za pár šušňů, stejně tak ruzné minikamerky v hodinkách, propisce atd.. dnes to bereme jako samozřejmost, ale v té době?

267258

Příspěvků: 60

16.04. 07:04 Guru  A je zde další realita, která předběhla i Sci-Fi
17.04. 00:06 Davem  RE: A je zde další realita, která předběhla i Sci-Fi
16.04. 07:35  ten film stojí za to
16.04. 11:53 danny1691  RE: ten film stojí za to
16.04. 08:25  pozor na posun problému
16.04. 09:48 baba_Blažková  Ano, feminismus je zlý
16.04. 12:14 Kadlik  RE: Ano, feminismus je zlý
16.04. 17:26 baba_Blažková  RE: Ano, feminismus je zlý
16.04. 12:58  RE: Ano, feminismus je zlý
16.04. 13:59 Jarmila  RE: Ano, feminismus je zlý
16.04. 17:36 baba_Blažková  RE: Ano, feminismus je zlý
16.04. 20:57  RE: Ano, feminismus je zlý
17.04. 08:03 J. Hruška  RE: Ano, feminismus je zlý
16.04. 10:25 @JA  Totalita
16.04. 12:19 Jonáš  Překvapuje mě...
16.04. 12:33 Vymazaný člen  ...
16.04. 15:32 baba_Blažková  RE: ...
22.04. 09:02 Blue  RE: ...
16.04. 13:00 henry66  ten film stojí za to - a tenhle taky :-)
16.04. 13:09 MUF  Geniální myšlenka je nad všechnu víru, ideologii a propagandu
17.04. 20:59  RE: Geniální myšlenka je nad všechnu víru, ideologii a propagandu
16.04. 13:53  jj
16.04. 16:45 Dale Coper  Viděl jsem to už před mnoha lety
16.04. 17:48 baba_Blažková  Ale abych jen nerýpala
16.04. 18:44  RE: Ale abych jen nerýpala
16.04. 21:51 baba_Blažková  RE: Ale abych jen nerýpala
16.04. 23:55 Vojta49  RE: Ale abych jen nerýpala
17.04. 01:36 tmo  RE: Ale abych jen nerýpala
17.04. 08:09 djb  RE: Ale abych jen nerýpala
17.04. 08:19  RE: Ale abych jen nerýpala
17.04. 21:29 janko  RE: Ale abych jen nerýpala
17.04. 23:11 djb  RE: Ale abych jen nerýpala
18.04. 08:07 janko  RE: Ale abych jen nerýpala
18.04. 07:38 Jarmila  RE: Ale abych jen nerýpala
18.04. 07:49 steve  RE: Ale abych jen nerýpala
18.04. 13:48  RE: Ale abych jen nerýpala
17.04. 11:00 baba_Blažková  RE: Ale abych jen nerýpala
17.04. 22:27  RE: Ale abych jen nerýpala
18.04. 00:49 Vojta49  RE: Ale abych jen nerýpala
18.04. 07:43  RE: Ale abych jen nerýpala
18.04. 10:01  RE: Ale abych jen nerýpala
18.04. 16:16  RE: Ale abych jen nerýpala
19.04. 00:12 Vojta49  RE: Ale abych jen nerýpala
19.04. 01:50 tmo  RE: Ale abych jen nerýpala
19.04. 04:27  RE: Ale abych jen nerýpala
19.04. 07:23  RE: Ale abych jen nerýpala
22.04. 10:26 tmo  RE: Ale abych jen nerýpala
22.04. 12:26  RE: Ale abych jen nerýpala
22.04. 07:32 Gibi z Wilsonova  RE: Ale abych jen nerýpala
22.04. 09:15 Blue  RE: Ale abych jen nerýpala
16.04. 19:30 Vladimír Stwora  RE: Ale abych jen nerýpala
16.04. 23:10 tmo  RE: Ale abych jen nerýpala
16.04. 18:34 pamětník  paráda
16.04. 19:39 RomanTička  Geniální!
16.04. 21:08 jan vítek  Jan Vítek
17.04. 01:14 Vladimír Stwora  RE: Jan Vítek
16.04. 22:06  desítky si ten film pamatuji
18.04. 21:22 sxg  Bruno
18.04. 23:51 pitva  Sexmise :)
19.04. 13:04 MilanL  RE: Sexmise :)

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 5

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,39 Kč
Euro
27,25 Kč
Libra
30,30 Kč
Kanadský dolar
17,57 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,53 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 011,74 Kč
1 unce stříbra
552,70 Kč
Bitcoin
316 474,77 Kč

Poslední aktualizace: 30.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 456