Diskuze k článku

Přední německý spisovatel Günter Grass požaduje: „Žádné ponorky pro Izrael!“

Příspěvků 63

9.4.2012 10:48

Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 183.?.?.?

Je to krasne, jak se role po pouhych 70 letech obratily o uplnych 180 stupnu. Byvaly ucastnik zbrani SS se dnes pokousi zabranit sionistickym izraelskym fasistum, aby nemohli prepadat a vrazdit jine narody.

Naprosto s Grassem souhlasim a jsem rad, ze nasel odvahu takovyto nazor vyslovit. Jako Nemec zatizeny vinou 2.svetove valky to ma jiste podstatne tezsi, nezli treba my Cesi.

266584

10.4.2012 2:23

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

lindsay 116.?.?.?

Reakce na 266584

Pokusim se vyjasnit rozdil mezi jednotkami SS a jednotkami SD. Jednotky SS byly nejlepsi utocne vojenske jednotky v historii valecnictvi. Zadne jednotky ostatnich zami se jim nemohly vyrovnet. Jajich totalni disciplina a odanost Vudci a Nemecku byla skoro neuveritelna. Takove jednotky byly pravdepodobne naposledy pred 1500 lety v Rimskych legiich.Na druhe strane byly jednotky SD Sicherheinstdienstv poctu pravdepodobne 3000 zabijaku vedenych gen Kaltenbrunnerem ktery byl popraven v Norimberku.To byli ti skutecni zabijaci v uniformach SS s SD insigniemi.

266626

10.4.2012 8:21

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 266626

ty úžasné jednotky SS podlehli východním "podlidem", zvítězil hlavně SSSR a jeho armáda. Glorifikace jednotek a to všech zbraní fašistického Německa je stejné, jako bychom chválili sadistického vraha za to, jak zdárně si vybral nůž k podřezávání. Zvítězili ale ti lepší, to kteří bojovali o život svůj, svých blízkých a sví vlasti

266637

10.4.2012 9:45

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 266637

Fakt zustane faktem paklize se ho budete snazit ponizit na nejnizxi uroven ci glorifikovat co nejvic. musite si dat otazku proc se tento lunatikHitler vlastne dostal k moci. Goering to rekl velmi pravdive u Norimberskeho procesu, ze Nemecko nemohlo porazit Americkou vyrobni masinerii valecneho materialu.Faktem zustava co jsem napsal a kazdy kdo soudi historii s logickym a poctivym myslenim mi da za pravdu. Mozna ze by Vas zajimalo kolik Nemcu a Rakusanu bylu zabito hladem, zimou a kulkou od podepsani miru od 8 dubna 1945 do roku 1950 Paklize to chcete vedet rad Vam ho nabidnu. Drzelo se to pod poklici pomalu 65 let. To jsou rovnez nevyvratitelna fakta. Nesmirne neprijemna ale fakta beze sporu.Vrazdeni civilniho obyvatelstva kobercovym bombardovanim je rovnez velmi oskliva kapitola historie. Od oficialnich historiku se o tom moc nedovite Vite ta skutecna HISTORIE je ponekud jina nez ta co nam televizni kanaly a Hollywood strkaji do chrtanu

266646

10.4.2012 13:23

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

hc 90.?.?.?

Reakce na 266646

Waffen-SS že byly nejlepší jednotky v dějinách válečnictví? Já o nich spíš četl, že sice vynikaly fanatismem, ale ne už tak bojovým uměním. S wehrmachtem se nemohly srovnávat a jejich průměrné ztráty v bitvách prý byly kolem 50%.

266665

10.4.2012 17:05

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266665

Těžko hodnotit, kdo vynikal větším fanatismem, jestli rudoarmějci útočící beze zbraní s jasnou vyhlídkou na smrt nebo dobře vycvičení příslušníci SS, kteří věděli, že s rukama nahoře nic nevyřeší.

266678

10.4.2012 20:52

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

steve 166.?.?.?

Reakce na 266678

.. a to je vsechno uplne prd ! Rusove i skopcaci. Jsou takovi, co maji obe ruce ve vasi penezence a rvou u toho, ze to je sebeobrana !! Take "elitni jednotka" ... [chechtot]

266695

11.4.2012 10:36

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

TomATom 81.?.?.?

Reakce na 266665

Každé období dějin vojenství a válečnictví mělo nějakou tu NEJ "jednotku", ať to bylo za Alexandra, Chána či Žižky a rozhodně nelze o žádné říci, že byla NEJ v celých dějinách.
V počátcích SS to bylo úplně o něčem jiném, než se to v důsledku válečných potíží zvrtlo. V počátcích musel každý zájemce o vstup splňovat řadu přísných požadavků (minimální výška 1,8 je asi ta nejlehčí podmínka [velký smích] ). Postupem času to však byla zběř všeho. Nezapomeňte, že i původní účel SS byl jiný. A k výcviku - vyjímečný a tvrdý. Výzbroj - tam už byla velká potíž. Nebylo neobvyklé, když raději používali ukořistěné zbraně.
A fanatismus??? Ne ne ne. O fanatismu může hovořit jen někdo, kdo nemá zkušenosti. Mějte skupinu lidí, jste-li schopný, dokážete je vycvičit a tak namotivovat a dát jim pocit vyjímečnosti, že udělají téměř cokoliv. Nemůžu jít do podrobností, proto jsem i určitou část svého protokolu z výslechu "zaslepil" [velký smích]
V čem SS jednoznačně vynikala, byla soudržnost příslušníků. A to si nepleťte s fanatismem. Silné pouto a opravdové kamarádství. Jeden z těch, o kterých se nesmí mluvit a svým psychošarlatánstvím zprznil a ovlivnil generace zoufalců, pro tyto vztahy použil i "nesympatický" termín. Vyhledejte si něco o té příborské kurvě [velký smích] A víte, že v SS se mezi řadovým příslušníkem a velitelem běžně tykalo?
A ztráty na životech? Naprosto normální. Jednotky SS spadaly v bitvách většinou pod velení W. Mezi veliteli SS a W bylo mimochodem značné rivalství. Velitelé W jako zkušení vojáci moc nemuseli "hrrr frajery" a často rychlokvašky z SS [smích] a naopak. A zpět ke ztrátám. Velení využívalo SS na těch nejhorších úsecích a nejnebezpečnějších akcích.
Rozhodně neglorifikovat, ale ani nesnižovat bez znalosti věci. Oprostit se od legend jakéhokoliv zabarvení.
A jen tak mimochodem, článek byl o něčem jiném [velký smích] [velký smích]

266727

11.4.2012 23:13

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

hc 90.?.?.?

Reakce na 266727

Když jednotka SS odmítla uposlechnout rozkaz k ústupu a dokonce na ustupující německé jednotky začala střílet, tak to nebyl projev disciplinovanosti, ale právě fanatismu. Pokud by chtěl někdo mezi takovými magory na vojně sloužit, tak já tedy rozhodně ne. Profesionalita je mnohem víc, než ideologická uvědomělost.

266779

12.4.2012 5:10

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 266779

Mate pravdu,tenhle fanatismus, zotpovednost k narodu Cechum chybi,proto si Ceska armada za poslednich sto let na nikoho nevystrelila, vzdy zvazila situaci a rozumne uznala,ze je lepsi se vzdat,nez prijit o zivot,oni mnozi co nosili uniformu a byli cela ta leta v miru dobre placeni, tak tihle mirovy ne fanaticky hrdinove ,kdyz bylo zase po vsem,tak si ty uniformy zase oblekli a hlasili se ke svym "zasluham",jak to bylo zpodobneno v Cisarove pekari a pekarovu cisari-" ferdpuse a kyrisi za co,za zasluhy seer,vzdyt ale zadne zasluhy nebyly", sam jsem na vojne slysel slova dustojnika v dobe "berlinske a kubanske krise,kdyz rekl,"boze muj,oni by mne mozna zastrelili!
Nakonec dnesni zoldnersky cesky vojak bez fanatismu (k vlasti a nebo obcanum) za penize bojuje v Afganistanu a Iraku a tak si dejme otazku,kdo je lepsi fanaticky obrance a nebo zoldner ,ktery kdyz mu tece do bot a uz by zadny dalsi zold nepobiral,zahodi pusku a nebo se rychle vzda,ktereho z nich si vyberete k ochrane sve rodiny,sveho statu,sveho naroda,dokud jim jeste jsme?
Ze-by cesky zoldner bojoval za Ceskou republiku si nemohu ani pri nejvetsi vuli pripustit, jakozto u vsech jinych zoldneru,co jich jen svet ma,bojuji za panize a nici kazdeho na ktereho se prstem ukaze,kdyz se "obet" nebrani,kdyz se brani a to hodne,tak zoldner zvazi,zda ma prijit o zold a o zivot zaroven.
Proste ,od dob husitu,coz je velka tradice ,jsme si ve zkutecnosti,netradicne nevystrelili ani na jednoho nepritele,mozna,tak jedine do svych vlastnich rad.

266793

12.4.2012 12:08

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

hc 90.?.?.?

Reakce na 266793

Už vaše první věta je nesmysl. Česká resp. československá armáda si za posledních sto let zastřílela docela dost. Za první i za druhé světové války. Mnichovskou kapitulaci způsobily úplně jiné faktory než vojenské a v roce 1968 obrana nebyla ani technicky možná. Ale jestli chcete obdivovat přístup SS a podobných, tak je to vaše věc. Já už napsal, že z podobného vojska bych nejspíš koukal rychle dezertovat.

266800

13.4.2012 17:52

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266800

tak ta hrdinná československá armáda si zasřílela nejvíc, když už nebyla válka nebo už neexistovalo československo.
No, co se dá taky očekávat od armády, jejíž vrcholný velitelský sbor přísahal věrnost císaři pánu a při první příůežitosti pláchnul k nepříteli i s flintou.[pláč]
Není nad bojové tradice čsl. vlezdoprdelismu a síně švejkovské slávy.

266885

14.4.2012 12:59

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

hc 90.?.?.?

Reakce na 266885

Ach bóže, přísaha... Já bych císaři pánu takovou přísahu klidně omlátil o hlavu. Už vzhledem k tomu, jaká byla nebo spíš nebyla legitimita toho císaře pána. Nebuďte směšný.

266925

14.4.2012 23:24

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266925

ano, později přísahali věrnost 1. republice a pak ji přenechali bez jediného výstřelu Wehrmachtu. Prostě elita, která ctila vojenskou přísahu. V tom je ta směšnost, kterou mi předhazujete? Zajímavé je, že těch, kteří k nepříteli nikdy nepřeběhli, bylo víc, podle vás to bylo dobře, že pak byli vojáky druhé kategorie. O tom, co ta legionářská soldateska prováděla v Rusku, raději dodnes mlčíte.
Pokud nebyla legitimita císaře pána, tak bych rád věděl, jaká byla legitimita Masaryka s Benešem?

266955

15.4.2012 13:10

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

hc 90.?.?.?

Reakce na 266955

Podívejte: císař pán nebyl legitimní hlavou zemí Koruny české, protože se nenechal korunovat českým králem. De Gaulle byl dezertér a zrádce, protože podle svojí přísahy měl za války sedět ve Vichy a salutovat Pétainovy. Hitler byl dezertér a zrádce, protože utekl před službou v rakouské armádě a sloužil v německé. A tak dále a tak podobně.

V politice jsou rozhodující vždycky jenom výsledky.
Konrád Adenauer


Může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat.

266972

15.4.2012 16:14

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

TomATom 81.?.?.?

Reakce na 266955

Člověče, takhle v neděli mne nasr... Můžu si ale za to sám, když se nechám od někoho, kdo o tom neví nic.
VOJÁK (záměrně píši velkým písmem) se může ocitnout v situaci, kdy musí volit mezi ctí a srdcem a mezi rozkazem. Vzhledem k tomu, že armáda je nástrojem politické moci, může být mezi ctí a splněním rozkazu značný rozpor. Pokud se voják rozhodne pro to či ono, nelze to vojákovi mít za zlé.
Když vojáci odcházeli z hranic, buleli a v srdcích měli dvojí nenávist. Zkuste hádat ke komu. Vzpomínám si na slova babičky: "Beneš říkal, že má stále nějaký plán a pak měl najednou aeroplán."
A k tomu " bez jediného výstřelu ". Střílelo se. Na Němce, i na Pšonky. A střílelo se i o půl století později. Na Rusáky. Nebudu psát podrobnosti. Kdo má zájem, sám se bude pídit a najde. Řada vojáků po Mnichovu utekla do zahraničí, aby mohla bojovat, když jim to česká politická reprezentace nedovolila, zbytek vojáků bojovalo v domácím odboji. A nejen vojáků!!!
To jsou však všechno známé věci!!!
A teď k té legitimitě. Nepleťme si legitimitu a legalitu. Zmetek z Vídně (stejně si myslím, že byl obřezanej - to si nemůžu nechat odpustit) legitimitu pro naše národy neměl žádnou. Masaryk s Edou (zednáři - teď už se směju) na tom byli právě naopak.

266974

15.4.2012 21:52

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266974

A jejich vrchní velitelé, ti taky buleli, viďte, jak je to v těch hezkých propagandistických filmech natočených bolševickým režisérem.Nechce se mi reagovat na neustálé šovinistické kecy oslavující zbabělost čsl. armádních špiček, která vycházela z toho, že se do velitelských fukcí dostali legionářští darebáci, kteří se v Rusku naučili krást, podvádět a paktovat s bolševiky.
Zjistěte si třeba něco o sovětsko finské válce, početní a materiálové převaze bolševiků, vy chytráčku, abyste věděl, co to je vojenská čest, kterou finští vojáci a jejich velitelé měli.
Ten zmetek z Vídně měl stokrát větší legitimitu k vládnutí, než ti dva jak říkáte svobodní zednáři.
Podívejte se kolem sebe, kam spěje dnes Česko, když mu ten rakouský zmetek nevládne.Ovšem můžete si třeba i zanadávat na lampárně na Bruselské pány, to se ještě smí.

266996

10.4.2012 3:45

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 266584

Myslim,ze, potomhle prepisete svuj prispevek.Za prve Nemci zabranili z Nemecka udelat komunistickou zem,jako z Bavorska a Madarska,republika RAD,ktera vrazdila od prvniho dne vlady,takze ,vina na Grassem neni vinou,kterou nam falesni historici a prodejni politici vnucuji k potrebe svetoveho zionismu.Rusky historik,doslova napsal,ze Hitler zabranil bolsevikovi osadit celou Evropu,kdyz Stalin shromazdil tankova vojska na zapadni hranici, polsky marsal sliboval ,ze do tydne pojedou jeho husari ulicemi Berlina,to vse je historicky dolozeno,ale ,neni k potrebe verejnosti,protoze by museli prepsat dejiny a spalit historickou lez.Nemci se, se sionisty spolcili,"Hagara agriment",tak ,jak se sionistke-zionisticke kruhy spolcili a ovladaji evropske narody,kde krestane nejsou schopni "ocistit" sve vlady od tohoto vlivu,takze ,podstata viny za druhou svetovou valku lezi v archivech celosvetoveho kongresu ,ktery v 24 breznu roku 1933 vyhlasil valku Nemecku, jenze vsude dosnes nikdo toto nevezme na vedomi,nebot maji vladu nad svetem,coz si nasi politici nechteji priznat,ale,tak zvani "zide" to sami prohlasuji,ale,i toto prohlaseni je ignorovano,elitou skorumplovanych politiku,jimz jidassky zold vyhovuje.Dukaz lezi ve svetovych medii na stole;#.October 2001 Arial Sheron prohlasil verejne:My,zide,kontrolujem Ameriku a Americane to dobre vedi.
Senator William Fulbright rekl otevrene:Israel,kontroluje uSA a tak,podle vzoru jakoby USA se ridi zbytek krestanskeho sveta,jez je takto ovladan pres USA.Proto padl nazor ze,Palestinci nemuzou dostat zpet svou svobodu,dokud Amerika,nedostane zpet svoji svobodu.
Kdo, se stale "zivi" propagandou o druhe svetove valce,tak,nevidi dnesni svet.Pokuste se rozumet vstahu Israel-USA.
Israel seeks automatic US aid:Author.
http://www.presstv.ir/detail/235001.html
Takze ,zmena historie o pocatku druhe svetove valky a pocatku prvni svetove valky pro mnohe znamena zcela prehodnotit celou historii,ktera ,historii v podstatne neni,ale jen ucelnou propagandou,jsou lide ,kteri nikdy nepriznaji,ze zionisticka vlajka byla uznana treti risi a ze zionisti nabidli pomoc Nemecku proti Britanii,pokud Nemecko bude stale podporovat zionisticky plan na osidleni Palestiny,samozrejme ,takovou pravdu nikdo dnes nechce slyset a v tom to vezi,pojdme radeji na pivo!
Nazi Support of Zionism
with the Nazis. Zionism was supported by the German SS and Gestapo. [3] [4] [5] [6] Hitler ... the blue and white banner which would one day be adopted as the national flag ...
www.jewsagainstzionism.com/antisemitism/nazisupport.cfm -
Moses Hess coined the term national socialism, commonly shortened to nazism, which he intended to use for Jewish nationalism - and this as early as 1862.
Nakonec i "zidovsky"rabin priznal,ze nacismus je chuda kopie zionismu!
Mimo jin erekl,ze kdyz mysli komunismus,tak ma na mysli judaismus,kdyz,judaismus ,tak ma na mysli komunismus.
Tak se byvaly soudruzi zamyslete,co jste podporovali i bez oznaceni SS.

266629

10.4.2012 8:29

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 266629

prosím vás, že vám to není blbý, psát takové věci, byl jste se někdy podívat v nějakém koncentrační táboře, třeba na hromady dětských botiček po zabitých dětech, nebo vlasů.Ano, je tu podezření, že sionisté s Hitlerem spolupracovali, ano, sionismus a nacismus má společné falešné domnění o vlastní výjimečnosti výjimečnosti svého národa (Američané tím taky trpí), ale Německo jeho spojenci byli prostě ztělesnění zla bez špetky něčeho jiného, republiky rad byly pokusy o jiný společenský vývoj , ani bolševici v sovětském Rusku a ani republiky rad neměli jako program fyzické vybití lidí, měli v programu zničení třídy tím, že jí odeberou atributy, které z ní třídu dělají, tedy výrobní prostředky, ale nikoliv je jako lidi.V průběhu občanských válek, které vypukly po vyhlášení republik rad se dělo jistě leccos, ale nikdy to nebyl program a samotný cíl. Běžní občané, kteří měli jakékoliv židovské kořeny jistě s Hitlerem a jeho smečkou nijak nespolupracovali a vyli vybíjeni. Bohatí židé, kteří zasahují do politiky s běžným Židem mají asi tolik co společného co já s Donaldem Trumpem

266638

10.4.2012 17:14

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266638

Minulý týden jsem viděl hromadu dětských botiček v zastavárně, bylo tam cca 50 párů, jedna mladá paní se v nich přehrabovala a na jejich původ se nijak zvlášť neptala.Nemohly také pocházet z nějakého koncentračního tábora, co myslíte?

266679

10.4.2012 20:30

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

steve 166.?.?.?

Reakce na 266679

.. vsechny boticky v mnozstvi vice nez DVE - maji zcela jiste puvod prave tam - kde uvadite ! To je nepochybne. Ta pani, ktera prehrabovala .., prehrabovala s potutelnym pohledem ?, jizlive ?, skodolibe ?, recitovala si Grassovu basen o ponorkach ?, zminovala se botickam o Zvedavci ?, budila popiracsky dojem ? ....
.. Je nanejvyse zadouci sledovat maminky u boticek a eliminovat v zarodku moznost obuti batolete do boticek - zakoupenych levicovou maminkou za ucelem navratu krute totality !
Pristupujme k maminkam vendoidne a ziskavejme je pro nemecke ponorky s chradnoucim muzstvem !! [mrknutí jedním okem]

266693

11.4.2012 22:39

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Jawa350 213.?.?.?

Reakce na 266693

Steve!!! [chechtot] [chechtot]
Ty Vaše komentáře si snad začnu kopírovat a schovávat a za čas z nich vytvořím sbírku. Protože co komentář, to perla a člověk se neubrání smíchu. Jen tak dál! Bez Vás by byl Zvědavec o dost chudší! [chechtot]

266777

12.4.2012 9:07

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 266777

to rozhodně, tapetuj si s tim budku... až tě někdo zejtra našlape do dobytčáku, může tě u toho bavit vědomí, že si z toho bude za pár let nějakej šašek dělat prdel a další trouba si z toho bude dělat sbírku... jen do toho... [mrknutí jedním okem]

266795

13.4.2012 18:09

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266795

mohl by se vytapetovat i ten jak říkáte dobytčák, když už by se v něm vezli trpící zadarmo. Aby na ně netáhlo škvírami mezi prkny.
Rabíni jim rozkaz k pěšímu přesunu nedali a zadarmo první třídou to bohužel nešlo.

266887

14.4.2012 4:21

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 266795

To se pekne pletete protoze nikdo nikoho do dobytcaku nenaslapal a ani je tam nehonil! Lezli tam dobrovolne jak to pametnici popsali a jeste u toho nalejzani si jeden druhymu pomahali kdyz nenastupovali z peronu nebo z rampy a podlaha vagonu byla pro ne vysoko - dokonce ajzlbonakum i pruvodcim pomahali zavirat u dobytcaku do kterejch sporadane nastoupili za sebou vrata - samozrejme ze zevnitr, to proto aby ve vlaku nemeli pri jizde pruvan - aspon nam vsem to tak jak cestovali po zeleznici v relativnim komfortu do detailu ukazovali na fotkach a v dokumentarnich filmech z tech dob a dokonce ukazali, ze pri cestovani nestradali ani v nekmensim i ve filmu Shindleruv list..... [velký smích]

266910

14.4.2012 6:13

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 266910

Jednou jsem sedel u taboroveho ohne s clovekem,jez vypravel svuj zivotni pribeh v Nemecku,kdyz byl nasazen na praci v Hamburgu,ten, rikal,ze byl z tech nocnich naletu cely zniceny i kdyz prace byla dobre placena a Nemci se chovali k nemu slusne.Jednoho dne videl podivny vlak stat na odstavne koleji na nadrazi,kolem nej shluk lidi dobre oblecenych, zeny v kozichach a se spousty zavazadel a tak ze zvedavosti sel blize a blize, az nakonec se jednoho muze se zeptal,co, ze je to za zvlastni vlak a dostal odpoved,ze lide zde, jsou zide jedouci do Svycarska a tak se v nem zrodil plan a rekl,ze by chtel ject s nima, ven z Nemecka,ale,dockal od muze naprostou odmitavou odpoved,ze vlak je jen urcen pro zidy,ze on nema pravo byt pasazerem tohoto vlaku,ze to nepripada vubec v uvahu,ze by mohl ject do Svycarska a jasne mu dal najevo,ze jej doslova rozlobil, on se,ale nedal se a rekl,ze by cestu si i zaplatil,odpoved byla,v zadnem pripade,tento vlak je jen pro zidy.
Takze, si udelejte kazdy svuj usudek,pozdeji jsem videl film podobneho typu od zidovskeho rezisera o proradnych Nemcich, o vlaku jedouciho do Hamburgu s prislibem od nacistu,kdyz jim odevzdaji sve bankovni ucty,tak jsou volni ject z Hamburgu lodi a do jakekolil zeme,film nakonec koncil,ze cela ta planovana cesta zidu do zamori byl nacisticky podvrch,jak ani jinak nemohlo byt,cela ta spolecnost tak zvanych zidu byla smetanka milionaru,jez se udajne zcela vykoupila z rukou nacistu, problem je v tom ,ze mame historicky dolozeno,ze takove cesty lodi byly opravdu uskutecneny a vi se,ze americka vlada s zidovskym presidentem Roosveltem, odmitla vstup zidum do USA,kdyz dopluli lodi na Kubu a Dominikanskou republiku,co nejvic sokuje, bylo to, ze lod byla nemecka,plujici s nemeckou posadkou a kapitanem ,s nacistickou vlajkou na zadi lodi a v jidelne spolecneho stravovani visel portret Adolfa Hitlera.Cela plavba zkoncila pro tyto zbohaliky katastrofou, jen 200 zidu dostalo povoleni ke vstupu do Dominikanske republiky,mnozi dnesni zide v Dominikanske republice jsou potomky techto odmitnutych cestujicich,celou prihodu najdete na Internetu a v zidovskych linkach o emigraci zidu, tedy,tech,co na to meli a vedeli dobre ,co prijde, takze, platit cestovne bylo v jejich moci,ovsem, kamen urazu byl,ze se nacisticka lod musela vratit do Hamburgu a zadna zeme tyto cestujici nechtela, kapitan se snazil je nekde vylodit, ale nebyla moznost,cast techto cestujicich, pozdeji odesla,odcestovala do Portugalska,Spanelska a Britanie, volne ,nikdo jim nebranil, ale,vse s velkymi obtizemi,samozrejme na takovou udalost je treba zapomenout,nebot se nehodi do masinerie propagandy.Za poznamku stoji,ze v seznamu je mnoho ceskych jmen a za pozornost stoji,jak vsichni vedeli kam maji utikat do bezpeci, nikdo se nestaral o chude zidy,to da rozum,vse jen a jen pro bohate,tak,jak je to i dodnes.
Nas krajan, proste nemel stesti,mel spatny rodokmen a neznal:Kdo jeden zidovsky zivot zachrani,tak,jakoby zachranil cely svet",coz neplatilo pro nej!
Dnes muzem sledovat take podivne cestovani mnohych,dopredu dobre informovanych.
Napr...Automaticky kráceno

266912

14.4.2012 13:05

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 266910

Jak může být někdo takový myslitel, že ho napadne, že někdo leze do nějakého transportu dobrovolně? Nebo že si spokojeně lebedí ve fabrice v rajchu, nebo v ohradě za plotem? Nebo že by snad dobrovolně někdo chtěl jít do pouště dělat bordel mezi nomády?
Samozřejmě že nešlo jen o židy, ale o kohokoliv, kdo se mohl cukat novému režimu. A teď si tu mudrlantové zpoza moře šuškají a brblají, jakej že to byl jen podvod, že to bylo všechno vlastně fajn, a že se zas tak moc nestalo a židi kecaj a furt ti židi a všechno vlastně jen „holocaustující“ židi. Jenže to je jedno, židi nežidi, princip je jeden, když někdo někam vleze s puškou a někoho někam nutí se vystěhovat a střílí do lidí, tak je to neomluvitelné hovado. A pokud sebere někdo z rodin děti, nebo je zabíjí, je úplně jedno, ve jménu jaké je to ideologie a čí jsou, k smíchu to rozhodně není, i kdyby tisíc „holocaustů“.
Ale to je potíž, jak se teď najednou zase stát tím hodným Němcem, dobrým křesťanem a vzorným Evropanem. Ti, co by to neradi opakovali, tak se pokuší krmit lidi památníky hrůzy. To také nefunguje, jsou věci, nad kterými rozum prostě stojí a znovu neplodí nic dobrého. A co dělat mrtvýho brouka? Já nic, já muzikant, to oni... co třeba vymýšlet spiknutí a rejdy někoho... někoho „vhodného“. Co třeba být velmi originální a hodit to na Žida? (Na co zbytečně improvizovat, že…)
I kdyby židi byli jen záminka, tak tím, že to dnes skrze židy chce zase někdo bagatelizovat, tak se pokouší opakovat starý scénář. A tím, že někdo šušká o židech, židospiknutích, vymyšlených holocaustech, vymyšlených transportech, vymyšlených hitlerech a stalinech a vyhrabává a přepočítává mrtvé, tak hraje užitečného idiota v podobě užitečného šiřitele velmi neužitečných klepů (všiml si někdo, kolik se toho teď vyrojilo? nelze si dojít ani do trafiky, aby někde netrčelo pojednání s ksichtem hitlera). Je přeci úplně jedno, kolik židů, křesťanů, Slovanů, Němců a blabla, princip je stále jeden, zblblé stádo vezme pušky a vyrazí na souseda, protože „židi“, protože prostě „blabla“. Tím, že se v tom patláme, tak rozhodně neprospíváme ničemu, co by v budoucnu mohlo sloužit nějakému obecnému blahu. Naopak. Tyhle stránky vypadají čím dál více jak rejdiště zakomplexovaných existencí, zírajících do červeného hadru „holocaust“.
Dát si nick „Satanist“, to je jako „cool“? Kolik ti je? Třináct? S pamětníky jsem mluvil osobně, rozhodně to nekomentují s planoucím nadšením jako místní ansámbl, pokud se jim o tom vůbec chce hovořit.
Nohejle, měl bys chodit taky na jiné stránky, než pořád ten katolický gárbič.
Steve (takový vlastenecký nick), v některých příspěvcích, obvykle omračující inforamtivní hodnoty, jsi slovo „holocaust“ nenapsal, dávej si na to pozor, víš co je tvůj úkol... [mrknutí jedním okem]

266926

14.4.2012 23:44

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266926

Samozřejmě, že tam lezli dobrovolně, vždyť s těmi lístky do transportu mezi sebou dokonce kšeftovali! A seznamy vypracovávali rabíni a judenrathové také sami, nikdo je k tomu nenutil, máš to v jejich muzeu černé na bílém, číst snad umíš.
Do Rajchu odcházely desetisíce českých a moravských lidí dobrovolně, protože tam byla práce a vyšší platy.Něco si o tom zjisti, než zase budeš někoho poučovat, statistik na tohle téma je dost.

266956

15.4.2012 3:22

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

steve 166.?.?.?

Reakce na 266926

.. "holocaust" - [smích]
-------------
http://www.youtube.com/watch?v=KgoapkOo4vg

266960

15.4.2012 3:38

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 266926

Ja s pametniky taky mluvil - s jednim v Duna City ve state Oregon v USA, tento svedek svinstev spojencu slouzil jako v US army jako MP a hlidal Hitlerovi henchmans v Norumberg a taky to moh dokazat! Priznal ze tyto vezne nez s nima zacal process ( trial ) vyvadeli plny podlitim vod vejslechu kde je mucili do cel cely domlaceny!

266961

15.4.2012 10:47

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 266926

Studentu 184
Jistě zajímavá nabídka, věřím, že máš židovská muzea zcestována, nastudována, kufříky spočítány a přiřazeny podle etnické a náboženské příslušnosti. Děkuji za doporučení, ale raději se věnuji zahrádkaření. Množství potravin vyprodukovaných na počet lidí rapidně klesá.
Tvá a steveho ekonomická turistika je krutá skutečnost a je vskutku něco jiného, než ta válečná. Tenkrát si lidé potřebovali jen užít a na svých cestách vlaky křížem krážem Evropou si potřebovali na svůj zhýralý koníček také přivydělat, no a Říše byla takovým příhodným místem, kde zrovna potřebovali brigádníky na výpomoc, když bylo potřeba více plamenometů na likvidaci tisíců židobolševických hnízd ve východní stepi.

Učiteli stývovi
Vím, za války se lidé obvykle na nádražích shromažďují za účelem hromadného veselí, případně bojují o lístky v lepších lůžkových vozech a u okýnka. Do nezbedů se střílí jen tak, barevnými kuličkami, turisté ve stejnokrojích jezdí na dovolenou k sousedům ve velkém a s obytnými vozy opatřenými pásy na cesty za přírodními krásami na širém rozmoklém východním venkově.
Myslím, že již chápu, o co tu jde (vidíš, snažím se).

Satanistovi [chechtot]
Já vím, onen sympatický vůdce to myslel dobře, nejen jemu, ale dokonce i jeho chlapcům bylo ublíženo, navíc měli za sebou těžké období, a také si zasloužili dovolenou někde v jižním Atlantiku sponzorovanou svatou bankou.

Myslím chlapci, že vám rozumím. Za války už bude zase dobře a všechno se vrátí do normálu. [mrknutí jedním okem]

266965

15.4.2012 22:00

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266965

Ted nevím, co tím chcete ehm jaksi říct, válka je přece dobrý byznys, třeba Israel má těch brigádníků proti Palestincům pořád málo.Za jaké války bude dobře vy oslíku?

266998

16.4.2012 6:59

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 266998

>Za jaké války bude dobře vy oslíku?
podle tebe asi za každé...
>Do Rajchu odcházely desetisíce českých a moravských lidí dobrovolně, protože tam byla práce a vyšší platy
a jiný podobný perly, co tu s tebe padaj, o něčem svědčí...
>válka je přece dobrý byznys
a tak podobně...[mrknutí jedním okem]

267016

17.4.2012 21:08

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 267016

Válka je pro vás židy vždycky dobrý byzny, máte to napsané v Talmudu, jestli chceš, klidně ti z něj něco odcituji. Už jsem ti psal, aby sis o tom totálním nasazení Čechů a Mravanů něco napřed zjistil, než tady začneš předvádět oblíbený pláč uchřadnutého a věčně trpícího.
http://nassmer.blogspot.com/2010/08/smejeme-se-s-p...

267141

17.4.2012 21:24

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 267016

http://nassmer.blogspot.com/2009/03/nezamestnanost...

267143

17.4.2012 23:01

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 267143

No to jsou hovadiny...
Uvědom si, že Češi měli národní povědomí a státnost už v době, kdy Němec ani netušil, že bude vůbec kdy existovat.
Celej ten hitlerův říšskej zázrak byl prachsprostej válečnej podvod na důvěřivý a zamindrákovaný chudáky, kterým zvedli sebevědomí uniformou, dali jim flintu a poslali je do světa krást. Sežeň si někde kraťásky, bubínek, píšťalku a uspokoj se před zrcadlem. Pak si strč hlavu pod studenou vodu a se mnou to už neřeš.
No, tím se vysvětluje i ta posedlost Židem...[oči v sloup]

267152

12.4.2012 17:44

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 266679

http://ulozto.cz/hledej/?q=defamation-hashmatsa

tady je film (prod. USA-Israel) o nálepkování "antisemitismem", polské titulky do češtiny přeložené přes gugl

266819

11.4.2012 3:23

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 266638

U norimberskeho soudu poprve havorila Francouska clenka komunisticke strany take musim podotknout ze byla velmi dedikovana Zionistka. Po prve bylo cislo osm millionu Zidu dano na stul. Americky soudce ji totalne podezrival ze lzi. Od te doby se cislo neustale snizovalo Pan Gorbacev v roce 1991 priznal ,Ze 25000 Polaku bylo zavrazdeno NKVD ane Nemeckymi jednotkami. Ti Nemci kteri byly souzeni za tyto vrazdy nemeli pravo se obhajovat a skoro 1100 jich bylo zastreleo, obeseno a podobne, jeden jediny dlen NKVD mimo Beriji byl popraven.to je "demokraticke" soudstvi.Pan Gorbacev take otevrel Sovetske rekordy o OsvetcimiAuschitcu cislo mrtvych je skoro 80000 tisic. Rekordy mezinarodniho Cerveneho Krize jsou skoro totozne. Jak jsem napsal nekolikrat Pravda se muze ututlavat dlouho, ale na trvalo to nelze

266711

13.4.2012 6:34

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 266638

ja chapu, ze vy jako zid hledite do historie s urcitou nostalgii. s trochou horkosti, mozna pocitem neschopnosti tomu zabranit. ale, na druhe strane, podivejte se, co zide udelali v poslednich dvaceti letech. nejen dokazali svou hrabivosti znicit ekonomii usa, viz goldman sachs a ostatni banky, zacali valky, agresivni, zabijeni na strednim vychode je jejich dilem, kdyz se na to tak podivate, kdyz se podivate do historie, pane, me je to lito, prurezem historie,(Cenzurováno, Vaše zevšeobecnění odporuje, platným zákonům. -Moderátor)

266853

10.4.2012 17:38

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266629

Nemci se, se sionisty spolcili,"Hagara agriment",tak ,jak se sionistke-zionisticke kruhy spolcili a ovladaji evropske narody.

Tady si myslím, pane Nohejle, že tak trochu nemáte pravdu.Nacisté se se sionisty nespolčili, protože projekt Ha'avara-Abkommen byl jednoznačně sionistický projekt, ze kterého židovští podnikatelé v Německu profitovali, zatímco naciNěmecku to přinášelo od samého počátku ztráty, později i problémy s britskou mandátní správou.

266683

11.4.2012 8:45

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 266683

Nakonec,nechte se presvedcit v nekolika zidovskych linkach internetu od samotnych,tak zvanych zidu,kteri vedeli,ze na pozvani sionistickych organisaci byli v Palestine pozvani naciste na nekolik tydnu,daleko pred smlouvou v Hagara Agriment.Druhou veci Vas zarazi,ze Nemci vystehovali jeptisky z klastera a zavedli pro mlade zionisty skoleni v zemedelstvi ,jez budou potrebovat v Palestyne,take si muzete prohlidnout vyznamena zionistu pro zaslouzile Nemce v tomto hnuti,jedna strana hakenkraic a druha strana zidovska hvezda,nakonec,dukazy jsou i v Praze,kdy nacisti z humanitnich duvodu dovolil na 2500 zidovskych deti odject vlakem do zapadnich statu s cilem dosahnout Britanie,nepamatuji,ze bych nekdy cetl dokument,ze z taboru Gulagu odjel zvlastni vlak s detmi nekam do bezpeci kdyz pujdem dal,tak staci se podivat na hollywoodsky film o zajateckem tabore spojencu,"Hoganovo dobrodruzstvi",kde sestreleni letci a namornici hraji fotbal,divadlo,dostavaji pravidelne balicky cerveneho krize,maji zubace,doktora a je mezi nimi i nekolik, tak zvanych zidu,co by POW zajatci.
Na Dunaji,Nemci zaridili lode pro cestu do Palestiny a na mori je informovali o bezpecnem dojeti do Turecka s misty,kde byly spojenecke ponorky,ktere by je mohly potopit,nakonec,film o ceste zidu do Svycarska stoji za to shlednout take a potom se zeptat,kde je ten,tak vytrobovany holocaust,s porovnanim s tak zvanymi rudymi namorniky,kteri uz Nemcum za zady delali revoluci mezi namorniky ke svrzeni vlady,zkuste neco takoveho s namorniky Israelu ke svrzeni Israelske vlady.
Samotny milionar z zidovskych penez Soros obchodoval v Italii v dobe valky, nebot Nemci se zabavenym zidovskym majetkem nechteli mit nic spolecneho,najdete si zpoved pana Soroze na internetovych linkach a budete prekvapeni,je s nim natocen cely rozhovor v TV vysilani,samozrejme, ze mnozi bohati zide vyuzili prilezitosti dostat se k majetku jinych zidu apozdeji vse svect na nacisty,kdyz i clen NKVD,co vrazdil polske vojaky pozadal p penezni odskodneni,co by obet holocaustu,ackoliv v dobe valky nebyl v zadnem koncentraku.
Nakonec,jeste dnes najdete zemedelske stroje v Israelu,jez pochazeji z Nemecka z doby,kdy zidovsky rabini gratuovali Hitlerovi za zachrany rasy,nebot podle nich smisena manzelstvi je mnohem nebezpecnejsi,nez,cokoliv jineho,prectete si neco o tom na "Magna Carta",kde "zide" obvinuji zionisty,ze zabranili emigraci 300 rabinu do Anglie,takze,kdo ma zdravi rozum vidi svet trochu jinak a s tim i historii sveta.
Nakonec,dnesni svetova situace se moc nelisi od situac epred ruhou svetovou valkou,kde muzem cist slova "zidovskeho"profesora ,ze israelske atomove pumy-rakety jsou namirena na vsechna evropska mesta,coz skorumplovanym "krestanskym" politikum vubec nevadi.Nakonec slova Golden Meireve,ktera rekla,pokud by mel Israel prohrat,tak strhne do zahuby cely svet.Tak,jak Nemci spolupracovali,tak dnes Americane spolupracuji s Israelem, pozdeji,mozna budou neprateli,tak,jak Nemci,pravdou je ,ze emigranske kancelare pro Israel fungovaly az do padu Berlina,tak si take prectete,kdo stavel barikady v posl...Automaticky kráceno

266719

11.4.2012 17:25

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266719

pane Nohejle, ty lodě nezřídili Němci, Auswanderung nach Palestina bylo plně pod kontrolo židovských firem, možná bych našel i jména lodí i jejich majitelů, kterými se za necelých dvěstě marek dalo dopravit z Říše do Palestiny. Prodej movitého i nemovitého majetku, právní a notářské náležitosti i samotná přeprava, to vše byla sionisticko - židovská záležitost. Samozřejmě jim ty zisky zůstaly. Dokonce i výměna říšských marek za britské libry, kterými se platilo v Palestině, byla prováděna přes dvě k tomu určené židovské banky.(Wassermann, Warburg)
Není jistě náhoda, že obchodník s dětmi, o kterých píšete, nějaký sir Nicolas Winton, byl zaměstnancem jedné z nich.

266748

12.4.2012 17:49

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 266719

Je známo, že jeden z takových výcvikových táborů k invazi do Palestiny pro mladé sionisty pořádali Němci (snad dokonce SS) na usedlosti Havlov na Moravě (to bylo letní sídlo Havlovic rodinky, i malý Venoušek tam rád trávil prázdniny).

266820

17.4.2012 2:48

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 266820

Jeho otec plne spoluprecoval s SD a Gestapem

267088

17.4.2012 6:22

RE: Sionisticko-fasisticky paradox

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 267088

Vo tom jak na na tom byli Havlovic za WW2 existujou nezvratny svedectvi a fakta potvrzeny i erarem ktery dokazujou, ze Havlova rodina mela tez svuj podil na holocoustu zidu! Melo se jim to pripomenout kdyz si na tom tak zakladaj na Havlovym funusu ve Strasnickym krematoriu. Nad rakvi mela bejt ve zlatym ramecku fotka malyho Vaska Havla jak v Lucerne pri narozeninach rodinnymu priteli Heydrichovi sedi na kolenu.

267093

11.4.2012 9:44

omyly Guntera Grasse

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 266584

http://zvidavyvincenc.wordpress.com/2012/04/08/omy...

266722

9.4.2012 11:23

Syndróm antisemitizmu

Wilhelm 15.?.?.?

Bohužiaľ, je veľmi veľké množstvo ľudí židovského pôvodu, ktorí nechali v sebe zakoreniť od čias II. svetovej vojny syndróm antisemitizmu. V každom vidia nepriateľa. Vidíme to aj teraz v článku na horlivých reakciách ľudí židovského pôvodu, nech sú už odkiaľkoľvek na svete.
Horšie však je, že sa to vžilo aj v ľuďoch iného pôvodu a keď Žid zakričí :"Ty si antisemita!" každý sa stiahne. Presne túto praktiku robí aj vláda štátu Izrael, sídliaceho na území odkiaľ pochádza kresťanstvo. Toto správanie však už nie je kresťanské a ani férové.
Už viacero svetových politikov v poslednej dobe nahlas prejavilo, že či už Izrael, či USA a či aj OSN a iné medzinárodné inštitúcie si toto nechali vštepiť od spomínaných ľudí židovského pôvodu a nepoužívajú v každej krajine na posudzovanie udalostí, akcií, reakcií rovnaký meter.
Odpoveď je jednoduchá. Všade tam, kde majú Izrael a USA svoj vplyv, tam je všetko O.K., nech už robia čokoľvek. Tam, kde ho ešte nemajú merajú nespravodlivo, aby spôsobili nestabilitu v krajinách a potom takú zdevastovanú ovládli (Afganistan, Irak, Libya, ... na muške sú Sýria a Irán). Je smutné, že im to vačšina medzinárodných inštitúcií talmer vždy zhltne ako ryba návnadu aj s navijákom a vydá rezolúciu podľa ich priania. A to bez ohľadu na to, kde je pravda. Vlastne, po tej sa ani veľmi nepátra.
Pozitívnym javom je, že im ich scenár už mnohé krajiny sveta prekukli a dávajú vačší pozor na to, čo sa povie a dúfam, že aj na to čo sa prijme v rezolúciách.
Moja otázka na záver: Prečo sa Izrael bráni inšpekcii OSN na plaestínskom územi? Preto, že je tam všetko O.K. ?
Odpoveď nech si nájde každý sám. Ja už svoju mám.

266586

9.4.2012 13:22

Tenhle chlapec ..

steve 166.?.?.?

.. jestlize dostal Vladimir podminku za pretisteni clanku, - potom tenhle chlapec dostane spagat 6 milionkrat, jeho rodina bude vykuchana zaziva na prazskem hrade a ledviny budou sezrany v Plzni. Samozrejme - dalsi odskodne po dobu 140 let bude platit cesky narod ...
.. a to je velice mirny - az humanitarni rozsudek !

266591

9.4.2012 14:07

Grass = odvaha

keduT 78.?.?.?

Neznám žádného mezinárodně respektovaného němce, který by ochotně položil hlavu na špalek s vědomím, že to je nezbytná oběť pro záchranu již několika generací němců, kteří s poslední světovou válkou nemají naprosto nic společného. Klobouk dolů.

266592

9.4.2012 16:35

RE: Grass = odvaha

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 266592

Gunter Grass skutečně prokázal jako první z veřejně známých Němců velkou odvahu. Byl už prohlášen za personu non grata a je proti němu uplatněn zákon o zálazu vstupu bývalých nacistů do Izraele. Když jsem byl teaneger byl jsem člen SSM, moc jsem to nežral jako drtivá většina mých vrstevníků na okolo, ale probíhal většinové doprovolné členství, fungovalo to na davovém efektu a formálnímu přístupu členů mimo karieristů samozřejmě.

Sionisté by rádi izolovali pomocí antisemitské propagandy jakoukoliv kritiku v mediálním prostoru. Touto propagandou se jim podařilo zdiskreditovat samotnou zrůdnost genocidy spáchanou nacisty. Fanatikové z řad sionismu dokázali to, o čem si skuteční neofašisté mohli nechat, tak akorát snít.

K obsahu toho co Grass vyslovilk veřejně v básni. Nejde o nic jiného než dvojitý metr ohledně jaderné bezpečnosti. Izrael provozoje jaderné zařízení v Dimoně bez jakékoliv kontroly. Jednu si vynutil JFK a i za to mu někdo sliboval odplatu. Pan Vanunu veřejně řekl, že Izrael vlastní ve velkém množství jaderné zbraně. Šlo by to bagatelizovat, kdyby ho Mossad neunesl z Říma, nepostavili před soud za vyzrazení tajemství, neodseděl 20 let a neměl na svobodě zákaz stýkat se s cizinci a tuším opustit Izrael, který neprovozuje civilní jadernou energetiku.

Pokud jde o jadernou bezpečnost, tak tu máme vážnější problém. Reaktor 3 ve Fukušimě. Otázku auteničnosti jistých fotografií. Anylýzu toho dělal taky Němec. Jestliže jsou fotografie autentické, pak reaktor 3 neexistuje. Reaktor jsou několikametrové stěny speciálního betonu, plus velmi pevná ocelová nádoba pro vysokotlaký provoz. Vysoce kompaktní celek, mám pochybnosti zda výbuch vodíku by byl schopen nějak výrazněji například rošířit trhliny vzniklé eventuálně při zemětřesení, ale v nejmenším nepochybuju, že by výbuch vodíku mohl mít schopnost rozprášit reaktor po okolí. NO WAY!!

Jediná možnost je jaderný výbuch. Roztavením z palivových tyčí, kde po protavení tlakové nádoby dojde k separaci plutonia ze směsí oxidů a kritické množství exploduje ve válci vytaveném v betonu podloží reaktoru. Nelze to vyloučit. Navíc by náhodný podzemní výbuch musel proběhnout na velmi přiznivém místě, má-li vůbec potenciál rozprášit reaktor. Dva "technici" z Japonska navštívili Dimonu na školení, aby pochopili jak funguje kamera bezpečnostního systému. Ti co mají k dispozici fotografie ze satelitů, vědí zda reaktor 3 existuje. Jestliže neexistuje? Pan Grass si nemusí dělat starosti. Naopak těžkou hlavu budou mít všichni co se do toho testu ohledně důsledků po výbuchu namočili, sice to nebude vyhlášeno oficiálně, ale stanou se persona non grata na trochu větším dvorku, než je rozloha Izraele i se skrytým vlivem. Ono vítr nemusel několik týdnů foukat převážně na Pacifik.
http://www.czechfreepress.cz/valky/fukusima-nuklea...

266597

9.4.2012 16:43

Dvojí metr

Kosk 93.?.?.?

Je zábavné sledovat, jak se v určité (převažující) části internetových zpravodajských serverů neopomíná zdůraznit členství toho pána v SS. Není to jistě nic hezkého v jeho životopise, ale mám dojem, že něco podobného má v tom svém i papež... U něj to ale asi nevadí, protože drží o izraelských hlavicích spořádaně hubu. [mrknutí jedním okem]

266598

9.4.2012 18:06

RE: Dvojí metr

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 266598

papež sloužil v jednotkách whermachtu,kam musel narukovat.nikoliv tedy ve zločinecké organizaci ss

266608

9.4.2012 21:04

RE: Dvojí metr

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 266608

Papež byl v Hitlerjugen a Grass byl také v jakési mládežnické organizaci,nevím zdali přímo v SS.
A kolik jim tehdy bylo let? Každý mladý Němec tehdy byl "někde"!!! V nějaké organizaci,jinak byl "podezdřelý", že se nezapojil do budování báječného sociálněnacionalistického Německa! Takže dnes vyčítat nějakému už hodně starému německému dědkovi, že byl za Hitlera u "něčeho", mohou pouze smrdutí a zločinní sionisté, kteří si udělali s Palestiny koncentrák,kradou Palestincům území a proto jsou zcela oprávněně kritizováni!
Také kde je jaká mezinárodní spravedlnost, když jeden stát / Izrael/ jaderné zbraně mít může a ještě je ani nepřizná, takže překračuje všechny mezinárodní zákony a předpisy pro nakládání s jaderným materiálem a druhý stát /Irán/, jaderné zbraně nemá, pouze obohacuje uran pro jaderné palivo do JE a je předmětem stálého napadání ze strany dvou fašistických,prolhaných a vraždících států, jako je Izrael a USA!
Tady je jasně pravda a spravedlnost na straně nositele Nobelovy ceny za literaturu Guntera Grasse a žádné kvičící sionistické prase mu nesahá ani po kotníky!!!
Také se jasně celá kulturní světová obec za Grasse postaví!
Tady šlápla sionistická,prolhaná,zlodějská,kvičící prasata pěkně vedle a myslím, že je to bude docela mrzet!Raději měli držet držky! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

266616

10.4.2012 8:34

RE: Dvojí metr

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 266616

čtu ta vaše slova a cítím zášť, taky si myslím, že se děje Palestincům nespravedlnost, ale se mnou si to myslí i řada Izraelců a nejsou to žádná kvičící prasata, jsou to všechno lidé, kteří se nechají štvát proti sobě, ač, technicky vzato, by jim nemělo vadit, kdyby spolu bydleli ve vsi. Jinak, byť politiku Izraele kritizuji a považuji ji na špatnou, Palestinci mají taky co řešit. Co postavení žen třeba? Ty jsou utlačeny více než kdokoliv jiný

266639

9.4.2012 17:58

Antisemita a popírač

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Je to jasné, v příštích dnech bude obviněn z popírání holokaustu, protože v měřítku 1 : 6 000 000 mu visí doma na stěně mapa Velkoněmecké Říše.

266607

9.4.2012 19:05

Ivo Weisner

fohat 88.?.?.?

kdo se bude namáhat a přelouská POZVOLNA A POZORNĚ Gambit mahátmu,bude se do konce života NIKOLIV PITOMĚ na každou takovou událost USMÍVAT.

266612

9.4.2012 22:04

Stručný návod jak se stát antisemitou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

V podstatě k tomu stačí jen málo - kritizovat současnou izraelskou vládu.

Co na tom, že nebylo vyvráceno jediné Grassovo tvrzení?

Co na tom, že příkladnými antisemity jsou sionisté, kteří bytostně nenávidí semitské Araby?

Co na tom, že holokaust proběhl před takřka 70 lety a slouží už dnes především k obhajování okupace, segregace a útlaku podobného tomu, který používali Němci za 2. světové války proti Židům?

Co na tom, že Ahmadínežád nikdy neřekl nic o vymazání Izraele z mapy, ale v inkriminovaném projevu citoval Chomejního, který hovořil o vymazání sionistického režimu z knihy dějin?

Co na tom, že Izrael, na rozdíl od Íránu, nepodepsal Smlouvu o nešíření jaderných zbraní?

Co na tom, že Izrael, na rozdíl od Íránu, má více než 200 jaderných zbrani?

Co na tom, že část z nich míří i na evropská velkoměsta?

Co na tom, že neexistují žádné důkazy o vojenském jaderném programu Íránu?

Co na tom, že jediný, kdo odmítá bezjadernou zónu na Středním východě, je Izrael?

Co na tom, že válka proti Íránu by znamenala smrtelné nebezpečí pro všechny izraelské občany?

Co na tom, že by mohla přerůst ve 3. světovou válku a vyhladit celé lidstvo?

http://outsidermedia.cz/Strucny-navod-jak-se-stat-...

266617

11.4.2012 19:12

RE: Stručný návod jak se stát antisemitou

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 266617

Dobre jim to v tech outsidermedia cz nasypal pod nozdry rovnou do koryta. A nejlepsi na tom je ze mu to ty kvicaci museli pred sirokou verejnosti sezrat. [chechtot]

266759

9.4.2012 23:10

otvoreny list Grassovi

Lujza 178.?.?.?

V německy mluvícím prostoru na celou fofrkauzu reagoval uznávaný německý nonkonformní autor, profesor německého jazyka a historie, Švýcar Bernhard Schaub":
(úryvok)

Teď jste však jako zhýčkané "svědomí národa" rozpoutal bouři ve sklenici vody: Napsal jste báseň v obavách z izraelského útoku na Írán. A hned na to se rozpoutal předvídatelný jekot. Centrální rada Židů v Německu bije na poplach, izraelský velvyslanec jménem Nashorn (nebo tak nějak) křičí "Chyťte ho!" a mí přátelé mě nutí, abych to všechno komentoval.
...Ano, můj milý pane Grassi: "Po Osvětimi" se holt nesmí Židé kritizovat. Ani v básni ne. A ani tehdy, když ta báseň vlastně žádnou básní není. Vaše starost o bezpečnost ve světě a život íránského národa je sice chvályhodná, ale to jste si měl rozmyslet dřív. Kdybyste tehdy s Vašimi kamarády vyhrál válku, tak bychom takové problémy dnes neměli. A kdybyste se po prohrané válce zasazoval o objektivitu a spravedlnost ohledně zkoumání této války, existovala by dnes alespoň malá šance, že budeme smět označit válčivý a pustošivý sionismus jako to, čím skutečně je. Jenže Vy, pane Grassi, jste po desetiletí dělal patolízala systému a společně se svými přisluhovači z "německého" literárního a mediálního podniku jste se postaral o to, že Váš vlastní národ dnes neví, kde mu hlava stojí, že sám sebe označuje za národ zločinců a Židy za navěky politováníhodné oběti světové historie.
To, že se teď prezentujete a morálně se tu rozohňujete o izraelských přípravách na válku je prostě a jednoduše vylhané. Jestliže se Izrael a za ním stojící lobby domnívá, že atomový útok na Írán je nutný, tak se rozhodně nenechají odradit nějakým naříkajícím spolkovoněmeckým literátem, který při každé příležitosti vytrubuje, že je přítelem Izraele a nepřítel samostatné silné německé politiky. Jelikož jste horlivým zastáncem holocau$tového náboženství, měl byste Židům přiznat jejich právo podniknout všechna opatření, která považují za nezbytná, aby se "něco takového" už nikdy nestalo. Kdo říká A, musí říct i B, pane Grassi. Z tohoto pohledu je paní Merkelová důslednější než Vy, když Izraeli dodává ponorky.
...Označit takového státníka, jakým je Dr. Mahmúd Ahmadínežád za "tlučhubu", je samo o sobě drzost. Dále je to také především obsahová nepřesnost. Za tlučhubu (Maulheld, pozn. ZV) se v němčině označuje někdo, kdo mlátí hubou a stáhne ocas, když jde do tuhého. To na íránského prezidenta rozhodně nesedí. Raději se ještě jednou podívejte na nedávno odvysílané interview s Ahmadínežádem v ZDF. Najdete ho například na naší stránce europaeische-aktion.org. Jestli jste schopen mi tam ukázat jedinou větu, kterou říká "tlučhuba", tak Vás pozvu na oběd do nějaké turecké kebabboudy - a to je co říct! Jako moderátora však v tomto interview najdete svého krajana (...Automaticky kráceno

266619

10.4.2012 9:41

a to je malér, ohrožení holokaustní výchovy mládeže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Grass: Plechovy bubinek - povinna cetba k maturite

266645

10.4.2012 18:34

Stopy, fakta, tajemství... (8.4.2012)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2598108
Jsme tu povetsinou Cesi, nejdrive bychom se meli zamyslet nad tim, co se tykalo nas. Je otazka, co je dokonalost a kde ma hranice.

266686

13.4.2012 16:43

Izraelský zákaz mi připomíná někdejší NDR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Zákaz vstupu do Izraele připomíná německému nositeli Nobelovy ceny za literaturu Günteru Grassovi (84) postup bývalé NDR. Ta mu totiž svého času nepovolila vstup a koncem osmdesátých let stejně postupovala také Barma. „V obou případech šlo o praxi obvyklou v diktaturách.
[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

266882

Příspěvků: 63

09.04. 10:48  Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 02:23 lindsay  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 08:21  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 09:45 lindsay  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 13:23 hc  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 17:05  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 20:52 steve  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
11.04. 10:36 TomATom  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
11.04. 23:13 hc  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
12.04. 05:10 Robert Nohejl  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
12.04. 12:08 hc  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
13.04. 17:52  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
14.04. 12:59 hc  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
14.04. 23:24  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
15.04. 13:10 hc  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
15.04. 16:14 TomATom  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
15.04. 21:52  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 03:45 Robert Nohejl  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 08:29  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 17:14  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 20:30 steve  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
11.04. 22:39 Jawa350  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
12.04. 09:07  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
13.04. 18:09  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
14.04. 04:21 Satanist  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
14.04. 06:13 Robert Nohejl  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
14.04. 13:05  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
14.04. 23:44  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
15.04. 03:22 steve  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
15.04. 03:38 Satanist  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
15.04. 10:47  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
15.04. 22:00  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
16.04. 06:59  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
17.04. 21:08  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
17.04. 21:24  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
17.04. 23:01  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
12.04. 17:44  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
11.04. 03:23 lindsay  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
13.04. 06:34 karel4u  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
10.04. 17:38  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
11.04. 08:45 Robert Nohejl  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
11.04. 17:25  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
12.04. 17:49  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
17.04. 02:48 lindsay  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
17.04. 06:22 Satanist  RE: Sionisticko-fasisticky paradox
11.04. 09:44  omyly Guntera Grasse
09.04. 11:23 Wilhelm  Syndróm antisemitizmu
09.04. 11:30 onkelwolf  Kvičení jewňátek
09.04. 13:22 steve  Tenhle chlapec ..
09.04. 14:07 keduT  Grass = odvaha
09.04. 16:35 Rene Bartosek  RE: Grass = odvaha
09.04. 16:43 Kosk  Dvojí metr
09.04. 18:06  RE: Dvojí metr
09.04. 21:04  RE: Dvojí metr
10.04. 08:34  RE: Dvojí metr
09.04. 17:58  Antisemita a popírač
09.04. 19:05 fohat  Ivo Weisner
09.04. 22:04  Stručný návod jak se stát antisemitou
11.04. 19:12 Satanist  RE: Stručný návod jak se stát antisemitou
09.04. 23:10 Lujza  otvoreny list Grassovi
10.04. 09:41  a to je malér, ohrožení holokaustní výchovy mládeže
10.04. 18:34  Stopy, fakta, tajemství... (8.4.2012)
13.04. 16:43  Izraelský zákaz mi připomíná někdejší NDR

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 689