Diskuze k článku

Synarchie: Skrytá ruka za Evropskou unií

Příspěvků 13

27.3.2012 1:52

hezký článe, ale

Mirra 85.?.?.?

s myšlenkou Spojených států evropských už příšel náš král, Jiří z Poděbrad a možná podobné myšlenky měl už i Karel IV...

265945

27.3.2012 8:24

RE: hezký článe, ale

Ondřej Dvořák 89.?.?.?

Reakce na 265945

No to je moc hezký argument, ten by se měl předepsat na připomínku před každou směrnicí a nařízením Evropské Unie, aby se lidé nevzpouzeli - vždyť to chtěl už Jan Lucemburský...

K věci obecně, dokud bude celá Evropa formovaná jako správní systém pro Homo Sapiens, tedy inteligentního predátora bojujícího v oddělených smečkách sám se sebou, potom je celkem putna, jak to tu bude řízeno, jelikož změna věcí nespočívá ve změně systému, ale v redefinici toho, co je člověk a co má být lidské společenství.

Homo Sapiens je zvířecí druh. Na člověka se teprve čeká. Až se bude vědět, co je člověk, potom se bude vědět i jak věci změnit. Ovšem neví se to, a nikdo vám to nepoví, ani prezident.

265957

27.3.2012 12:23

Jiřík to myslel trochu jinak, ne ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 265945

Jeho vynikající poradce, humanista Antonio Marini z Grenoblu inspiroval krále již během května téhož roku k vytvoření projektu Všeobecné mírové organizace („Smlouva o nastolení míru v celém křesťanstvu“) křesťanských panovníků, v níž by se všichni snažili o upevnění trvalého míru na principu národní svrchovanosti států, zásady nevměšování se a řešení sporů před mezinárodním soudním tribunálem („obecným konsistoriem“); Evropa se měla sjednotit v boji proti Turkům, „nejzarputilejším nepřátelům jména křesťanů“ a vyhnat je z bývalých křesťanských zemí.

265975

27.3.2012 7:51

Je uplne jedno,kolik mame tajnych spolecnosti,ekonomicky jsme v novem otroctvi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Budeme zjistovat co Romskych 300 a nebo Buldaberg spolecnost,a nebo Lebka a skrizene hnaty, zednari,jesuite a ja nevim ,kdo jeste,vse je podrizeno penezum a tim i bankam ,jez pripsali svetovy dluh,jemi utvoreny, na nase "futro" k zaplaceni,ktere pujde az do jakeho budouciho kolena?
Komunisti,kapitalisti,demokrate, vse je jen poem k tomu,co tak zvane dluzime a co jsme za ten dluh nakoupily,jak jsme jej uplatnili a vubec,kdo jej vlastne udelal,kde jsou dukazy.Oteplovani planety je jedna z mnohych politickych svindlu na zakryti spatne prace vsech moznych odborniku,tedy i ve financnictvi, muzem se jich vubec zeptat,proc pustili veci tak daleko?Mame na to pravo?
Of particular note is that while virtually every single bank has a preponderance of its derivative exposure in the form of plain vanilla IR swaps (on average accounting for more than 80% of total), Morgan Stanley, and specifically its Utah-based commercial bank Morgan Stanley Bank NA, has almost exclusively all of its exposure tied in with the far riskier FX contracts, or 98.3% of the total $1.793 trillion. For a bank with no deposit buffer, and which has massive exposure to European banks regardless of how hard management and various other banks scramble to defend Morgan Stanley,
Top 25 Bank Holding Companies), a mere 5 banks (and really 4) account for 95.9% of all derivative exposure (HSBC replaced Wells as the Top 5th bank, which at $3.9 trillion in derivative exposure is a distant place from #4 Goldman with $47.7 trillion). The top 4 banks: JPM with $78.1 trillion in exposure, Citi with $56 trillion, Bank of America with $53 trillion and Goldman with $48 trillion, account for 94.4% of total exposure. As historically has been the case, the bulk of consolidated exposure is in Interest Rate swaps ($204.6 trillion), followed by FX ($26.5TR), CDS ($15.2 trillion), and Equity and Commodity with $1.6 and $1.4 trillion, respectively.
Moje rada je rychle si koupit opasky na pritazeni,driv,nez ostatni je pujdou koupit,jak pujdou na odbyt,tak zvysi cenu i na nich a nebude nam vadit,ze jsou udelane "made in China republic".

265954

27.3.2012 9:02

RE: Je uplne jedno,kolik mame tajnych spolecnosti,ekonomicky jsme v novem otroctvi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 265954

>Moje rada je rychle si koupit opasky na pritazeni,driv,nez ostatni je pujdou koupit,jak pujdou na odbyt,tak zvysi cenu i na nich a nebude nam vadit,ze jsou udelane "made in China republic".
Špatná rada.
Nejdříve, na co největším základě je potřeba se shodnout na tom, že většina těch dluhů nemá reálné opodstatnění - neexistuje k nim v realitě odpovídající hodnota. Potom snad znárodnění bank (bez náhrady za imaginární aktiva) bude jasný krok. Další jasný krok je odstranění zdrojů (lichvy, "kasín" ) kde takové pseudohodnoty vznikají - (staro-)nová pravidla.
Jen se masově dohodnout. V první řadě "odmítnout" i svoje osobní podílení se na tom chytračení...
To znárodnění by ani nebylo nutné, kdyby druhý krok byl důsledně proveden. Bankéři, pod dohledem odhodlaných mas, by ještě rádi dobrovolně odevzdali již nefunkční generátory bezpracného zisku.
Kde jste odhodlané masy? Jak vzniknete?

265959

27.3.2012 16:35

RE: Je uplne jedno,kolik mame tajnych spolecnosti,ekonomicky jsme v novem otroctvi.

Smoker 178.?.?.?

Reakce na 265959

so vsetkym suhlasim - ale nejdolezitejsia otazka je na konci - kde ste odhodlane masy? ako vzniknete? ... to je skor na generacie ako na pochabe revolucie.

265984

27.3.2012 16:56

RE: Je uplne jedno,kolik mame tajnych spolecnosti,ekonomicky jsme v novem otroctvi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 265984

Taky souhlasím. Urychlila by to možná účinnější osvěta.

265987

27.3.2012 16:59

Neviditeľná ruka Boha ?

Kysučan 85.?.?.?

Zem je len veľmi nepatrná súčasť vesmíru.

V celom vesmíre platia určité zákony UNIVERZA. Tieto zákony sú dané a nemenné (ľudia môžu robiť čokoľvek, ale nedokážu ich zmeniť).Od nich sú určitým priblížením sa k UNIVERZU (k Najvyššiemu riadeniu celého vesmíru) človekom vytvorené zákony, ktoré popisujú menej, či viac presne tieto zákonitosti = poznáme prírodné zákony, spoločenské zákony, ekonomické zákony ...
Ľudia postupne prenikajú čoraz viac do týchto zákonitosti...Kepler, Newton, Bohr, Planck, Einstein, Morgan, Fermi, Fleming, Hubble, Turing...atď.

Na našej matičke Zemi však existuje určitá kasta alebo ELITA, ktorá tieto zákonitosti UNIVERZA spoznala už veľmi dávno a snaží sa ich využiť vo svoj prospech. Cieľ je jasný - SVETOVLÁDA.

Vytvorenie EÚ je určitý zákonite daný prvok v celom vývoji ľudstva. Určite to nie je prvok, ktorý by bol proti zákonom UNIVERZA.
Človek je tvor, ktorému UNIVERZUM nadelilo slobodu...slobodu v myslení, v rozhodovaní, v konaní...ELITY jednoducho nemôžu ísť proti zákonom UNIVERZA, môžu ich však manipulatívne využívať pre svoj prospech. Čo sa deje už pekných pár tisícročí.

Slobodomurárske (voľnomyšlienkárske - to je obrovský pokrok, oproti tmárstvu náboženstiev) kruhy sú zasvätené do mnohých zákonitostí UNIVERZA, samozrejme vždy záleží od úrovne zasvätenia a služobníctva, toto utajované poznanie využívajú a používajú. Obyčajne nie v prospech bežných ľudí, ale v prospech skrytých ELÍT, ktoré defacto riadia celé spoločenstvo na Zemi.
Napr. taký Mitterand alebo povedzme bližší Vašek Havel predstavujú určitých zasvätencov kultu ELÍT. Tento článok veľmi dobre popisuje, ako sa vytvára a ako pôsobí takáto utajená klika v pozadí svetových udalostí. Tí však, aby sa prepracovali k takémuto postaveniu musia sa k nemu dopracovať svojimi vedomosťami, snahou, chápaním (i keď mnohokrát sú tiež len bioroboti postavení - predstavení do role pre plebs).

Treba teda pochopiť, že všetci sme ľudia jedného UNIVERZA (Boha) a EÚ je v súlade s jeho cieľmi: Aby všetci ľudia boli bratia a sestry (toto poznanie ELITY veľmi dobre ovládajú a neexistuje voči nemu opravný prostriedok, pretože by si potom nemohli nárokovať na titul ELÍT).
V skrytej podstate ide o to, akú formu bude mať EÚ, alebo pripravovaná (zákonite) nazvime to Svetová Federácia, ktorá zavŕši proces globalizácie a umožní každému na Zemi sa prezentovať, buď ako človek alebo nejaký humanoid na príslušnej škále poznania .

Jediné, čo nám ostáva je, aby sme bojovali za "ľudskú tvár" budúcich zmien na Zemi, aby sme podporili to, čo je ľudské a nedali možnosť tým, čo si z toho chcú urobiť svoj CHLIEVIK s ovládanými ovcami.
Ignorujte negatívne predprogramované vízie médii, prorokov,biblických katastróf... Verte, že vy vo svojich hlavách (mozgoch - prijímačoch a vysielačoch) máte kľúč k riešeniu všetkých problémo...Automaticky kráceno

265988

28.3.2012 3:37

RE: Neviditeľná ruka Boha ?Ci naivne ZASVECENY pisatel

ivan_fojta 96.?.?.?

Reakce na 265988

Stejne by se mohlo argumentovat , ze komunismus je lepsi nezli elitni systemy, neb elitni system MUSI PRINEST AUTOMATCKY NOVOU DOBU TEMNA!!! , neb tato mala skupina se bude snazit udrzet u moci metodou "umeleho barbarizovani 95% lidi" jak uz planoval osvicenec Adolf Hitler clen osvicene "Tulla" svetlonosu. Kazdopadne rozumny komunismus , kde je sirsi vyber schopnych lidi ma vetsi sanci, nez system snazici se udrzet u moci stare zbohatle skupiny na ukor vetsiny.
Zrejme osvicenemu pisateli nestacilo 150 milionu mrtvych v druhe svetove valce a znicene vyspele kultury Ciny a Indie.

266010

29.3.2012 3:11

RE: Neviditeľná ruka Boha ?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 265988

Žádná světovláda nepůjde vytvořit shora. I kdyby se to někomu čirou náhodou povedlo, jak že to nejde z důvodu práva svobodné volby. Naprosto souhlásím, že se o jedná o jedno z těch universálních pravidel. Toto právo vytváří individualitu, oddělení a vyčlenění se z vyššího celku "vědomí". A kde je individualita, takm neexistuje dostatečně pevný ideologický monolit, včetně nejvýšších pater moci. Udělejte z lidí mašiny, které bude řídit počitačový program bez svobodného rozhodnutí a máte světovládu. Ale kdo je vlastně vládce? Počitačový program? A kdo bude řídit členy elity mimo kontrolu programu? Jestli tohle má být vrchol intelektualních a mentálních schopností těch, co se ženou za světovládou, tak to mi přijde z hlediska intelektu k pláči. O mravních principech nemá ani smysl mluvit. Opravdový leader má přirozený respekt, daný jeho schopností vést a hledat optimalní cestu v měnící se realitě. Jedná se o velmi vzácnou schopnost na současné úrovni lidské evoluce a ti co se nechají vést vyžadují výsledky, aby to prostě fungovalo. A za to má skutečná elita po právu privilegia.

Svobodné myšlení má dynamický charakter, takže má schopsnot jít s dynamicky se měnící skutečností s trochou času rozmetá jakoukoliv ideologii. Ideologické systémy mají v kombinaci s mocí tendenci ustrnout na nějakém status qou. Většinou to bývá vrcholná pozice v mocenské pyramidě. Ideologie tím ztratí dynamiku a kontakt s realitou. S rostoucím časem se rozpor mezi skutečností a ideologií stane neudržitelný, protože se v tom hromadí energie a existují limity, kdy lze nějakou energii ještě řídit. Život stojí na dynamice, taky jednou z těch universalních pravidel. Všechno má času růstu i poklesu, eneregie-vyčištění, nádech-výdech, jang-jin....Nikdo nemůže dlouho vzdorovat nějakému procesu. Lze mu buď pasivně přihlížet, vzdorovat a nechat se přitom smést a nebo tvůrčím způsobem, pracovat na transformaci v rámci cyklů jít s energií a využívat ji. Naši synergici se při roupadu EU o tom budou moci přesvědčit a sami si vybrat, ke které z těch tří základních skupin se přiřadí. Ono těch co si v horních i nižších patrech budou volit bude více. Žijeme v čase transformace civilizace na neexpanzivní systém. Destrukce je nezvládnutá energie a projeví se jako chaos. Inovace je tvořivá destrukce. Aktivní inteligence uskutečněná pomocí síly a stojící na mravních principech vycházející ze srdce. Ale to není z mojí hlavy, já jsem jenom instrument.

266042

29.3.2012 16:14

RE: Neviditeľná ruka Boha ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 266042

Nelze-li to sjednocení lidského bytí učinit shora, pak jak jinak, když to naše bytí je zde na planetě Zemi možné pouze v průběžné součinnosti poznatků získaných předáním od kohosi kdo je měl a to tomu, kdo byl toho příjmu vůbec schopen?! [zmaten] Takové sjednocení shora ale musí ctít ta předaná morální pravidla nejméně v rozsahu Desatera a pro všechny. Privilegium pak je pouze pro řízení v oblasti povznesení nad dosavadní úroveň materiální i duchovní u všech, nesmí tedy z něho plynout prospěch jen pro samotného privilegovaného a jeho materiální úroveň.

A stejně je to i s tím právem svobodné volby, kdy musí platit "ano, ale jen odcaváď potamtáď" a tím se musí řídit i ti řiditelé, jinak z důvodu porušení principu morálních zásad musí být vystaveni riziku odstavení jak ze strany ostatních řiditelů, tak i od jimi dosud řízených, což bývá činěno obvykle ne právě v rukavičkách.

On opravdu jen ten vševědoucí a všemohoucí je schopen účinně a neprodleně reagovat na porušení jím vydaných závazných pravidel ze strany oné bezmeznou svobodnou volbou obdařené oživené hmoty, jelikož ostatní živá i neživá hmota se jimi chová "bez odmluv a zbytečného reptání", jak uvedeno i v "Řádu vnitřní služby" pro vojáky ČSLA blahé paměti. [překvapení] [chechtot] Kdežto člověci, ti než se k zákroku rozhoupou, nezřídka se už ani neví proč tak činí. [pláč]

Jinak díky za tu poslední vysvětlující větu, jinak bych měl výčitky svědomí, že vyslovuji nesouhlas s Vámi, což bych nerad, neb se cítím obdobně. [vyplazený jazyk]

266071

30.3.2012 2:05

RE: Neviditeľná ruka Boha ?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 266071

Vyšší moc se nestará, zda elita se chová jako elita. Od toho je zákon karmy a ten je přesný. Karma tu není, aby nás primárně ničila a trestala, ale by nám pomohla v té spiritualní evoluci. Lidi dole budou masově pro větší integraci, tak se může vesele globalizovat. A projekt EU můžou klidmě řidit i umělci jako Baroso a van Rumpuy, tedy druhořadá politická garnitura a budou úspěšní. V Belgii se podařilo po x letech ústavní krize postavit vládu a Valoni a Vlámové se udrží pohromadě, možná pouze v rámci EU. Dosadit tedy funkce europresidenta Belgičana a Španěla ze země na pokraji bankrotu, mluví o smyslu pro ironii.

Jsou tři typy lidi, ti co budou vyčkávat, ti co půjdou proti nějkému silnému procesu, a ti co dokážou jít s ním a transformovat lidskou civilizaci na neexpanzivní způsob existence. Expanze končí, takže nevyhnutelně přichází čím dále větší tlak na systémovou změnu. Libí nelíbí, tak to stojí. Jelita bude chtít nerálně udržet globalizační tendenci, což není možné protože bez nafukovacích peněz to nejde, a s těma je ámen. Převlíkači kabátu budou čekat na finální vítr, ale to na transformaci nebude stačit. A skončí to průšvihem, destrukcí a chaosem. Skutečná elita bude muset najít způsob jak destruktivní energii využít. Globalizace rozhodně v tomto čase není správná cesta. Je to mrhaní zdroji a energií, která je k dispozici.

Pokud jde morální, intelektualní a jiné schopnosti elity budeme si muset vystačit s tím, co je. Poněvadž jinačí do vyšších pater na fofra neprotlačíte, ale lidi se dají tváří tvář tvrdé skutečnosti i zásadně změnit. Existenční otázky vyžadují, správné odpovědi a reakce a tam nezbývá než najít v sobě správnou rovnováhu mezi inteligencí, srdcem i silou. Inteligence bez síly, která zrealizuje potenciál je sterilní, bez srdce se zvrhne v krutost. Síla bez intelektu a srdce se mění bezohlednou hloupost. A srdce bez intelektu se mění v chaos. Nelze se láskou zavděčit všem a i síla, která je k dispozici má konečné limity.

Pokud elita nedokáže realizovat transformaci, pak komlexní expanzivní lidská civilizace dojede na konečný rozměr planety. Zřejmě v globálním konfliktu. Pravda soudruhům, modrým komsomolcům... se nelíbí, že by lidi v té svobodné volbě měli příliš velké rozpětí v tomodsaď-podsaď a taky že přírodní limity téhle planety jsou konečné. A všem dohromady se nelíbí, že ta hra s tiskařským lisem bude muset skončit. Pokud jde o moji vysvětlující větu, tak hodně pracuju přímo i nepřímo s myšlenkami mnohem větších než já, a nerad bych vytvořil negativní karmou. To víte intuivní inteligence musí být, co se týče karmy opatrná.

266108

29.3.2012 3:00

To je ale slátanina.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Co si z toho vlastně má čtenář odnést za poznání? Že těmi v pozadí jsou jiní, než ti o kterých se to ví? Další "odklon" pozornosti ala "Protokoly..."? Vždyť ten autor si ani neověřil taková nezpochybnitelná tvrzení jakými jsou rodinné vazby, když nám oznamuje, že - "Ale nejbližší rodinnou vazbu měl s Deloncle: Mitterrandův bratr Robert si vzal Deloncleho švagrovou těsně před vypuknutím války. Je nemyslitelné, aby se Mitterrand nikdy nesetkal s hlavou Cagoule a vrcholovým synarchistou." - což je jinými slovy sdělení, že Mitterrand byl přes ženu svého bratra a její sestru švagrem Deloncle a tedy není "nemyslitelné", nýbrž "je jisté", že se nejen setkali.

Jak zde uvedl nick "Ondřej Dvořák", je "člověk", byť "dvoumoudrý" [oči v sloup] , pořád jen zvíře s inteligencí a na toho skutečného se prý čeká. To se ale taky může čekat až do "soudného dne". Aby se tak dlouho a zbytečně čekat nemuselo, musí se o to to inteligentní zvíře samo zasloužit, k čemuž ale musí mít podnět a ten závisí na jeho poznání co je vlastně zač. No a co je druh "člověk" zač, to má přece uvedeno v úvodu Bible, který ctí i jiní nežli jen židé, křesťané a muslimové. Měl být pouhým obrazem svého Stvůrce, tedy oživenou hmotou "prach jsi...", která si JEHO(vu) a jeho dílo s pokorou uvědomí. Jenomže chybička se zřejmě vloudila a ten obraz se při vědomí svobodné vůle arogantně vzepřel potřebě ctít určená pravidla, daná mu pro jeho existenci v prostředí Ráje k němuž má dodnes výbavu.

No a protože v podmínkách Země mu ta "rajská" výbava není k ničemu, musí ji nahradit inteligencí usměrňovanou prací, za využití zdejších zdrojů hmoty i energií. Tedy jinými slovy, za využití rozumu si ten Ráj vytvářet i zde. Víme tak co je člověk a máme i podnět. Jen ho musí přijmout za svůj všichni, aby to vše bylo pro všechny.

Ten Stvůrce na to čeká už od toho "vyrájení", protože by tím utřel huby svým odpůrcům, roznášejícím všude po jsoucnu, že inteligentní oživená hmota se svobodnou vůlí je neřád, který vnese do kosmického řádu jen chaos. A zatím mají ti odpůrci pravdu, takže ten jejich tlak na odstranění původce toho chaosu - člověka - už začíná být patrný i zde a svůj osud tak máme ve svých hlavách a rukouch. Stačí si jen uvědomit, že nás ovládá iluze pýchy na svobodnou vůli a tedy nastartovat pud sebezáchovy k pokornému návratu do reality. Borcení se iluzí nedotknutelnosti máme právě možnost sledovat v realitě.

266039

Příspěvků: 13

27.03. 01:52 Mirra  hezký článe, ale
27.03. 08:24 Ondřej Dvořák  RE: hezký článe, ale
27.03. 12:23  Jiřík to myslel trochu jinak, ne ?
27.03. 07:51 Robert Nohejl  Je uplne jedno,kolik mame tajnych spolecnosti,ekonomicky jsme v novem otroctvi.
27.03. 09:02  RE: Je uplne jedno,kolik mame tajnych spolecnosti,ekonomicky jsme v novem otroctvi.
27.03. 16:35 Smoker  RE: Je uplne jedno,kolik mame tajnych spolecnosti,ekonomicky jsme v novem otroctvi.
27.03. 16:56  RE: Je uplne jedno,kolik mame tajnych spolecnosti,ekonomicky jsme v novem otroctvi.
27.03. 16:59 Kysučan  Neviditeľná ruka Boha ?
28.03. 03:37 ivan_fojta  RE: Neviditeľná ruka Boha ?Ci naivne ZASVECENY pisatel
29.03. 03:11 Rene Bartosek  RE: Neviditeľná ruka Boha ?
29.03. 16:14  RE: Neviditeľná ruka Boha ?
30.03. 02:05 Rene Bartosek  RE: Neviditeľná ruka Boha ?
29.03. 03:00  To je ale slátanina.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 5

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 4

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,20 Kč
Libra
30,11 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 116,27 Kč
1 unce stříbra
574,24 Kč
Bitcoin
291 983,21 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 496