Diskuze k článku

Occupy Wall Street? Něco tu smrdí

Příspěvků 44

27.10.2011 7:07

Souhlas.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Zorganizovat bouře, které jakoby začnou kritikou jich samotných (protože lidem skutečně začíná docházet, kde mají hledat příčinu a na nic jiného by se asi nechytili - a tak to bankéři "risknou"[mrknutí jedním okem], ale poté je vhodně přesměrovat, získat nad nimi kontrolu a pak je ještě použít ke svým plánům, to je přesně jejich styl myšlení.
Ano.

256034

28.10.2011 22:30

RE: Souhlas.

r.m. 62.?.?.?

Reakce na 256034

no ale s takovými názory se pak ani skutečně nedá dělat nic, jen bych rád připoměl vznik Československa 28.10. 1918. Tzv. Muži 28. října se o masových protestech v Praze dozvěděli ani ne 10 minut před příchodem davu k Obecnímu domu kde seděli.
[velký smích]

256192

27.10.2011 8:06

Prerod pravicujiciho adama B. bartose<"

MoUdrostrak 90.?.?.?

KapitaliSSmus (neregulovany) nikdy nic jineho, nezli kriSSe, bidu a paty, koncici vzdy resetujicimi valkami nevytvoril.

Kdysi zly Roosevelt musel zachranovat Emeriku New Dealem (kdo z zinkajicich, krachujicich a pravicujicich Cechu vi, co (a proc?!) byl New Deal?!)...

Vložený obrázek

Po WWII EUropu musel zachranovat Marschaluv plan, jinak by skoncila misto prosperujiciho kapitaliSSmu v bide ci jako dalsi sovetska republika...

Presto stale jsou nasazovani adamove B. bartosi, aby oVcanum tvrdili, ze kapitaliSSmus je ou-kej... Jen je potreba ho vzit poradne do ruky... a nechat ho "tvorit"...

Opet "tvorit" kriSSe, bidu a valky [oči v sloup]

256041

27.10.2011 10:10

RE: Prerod pravicujiciho adama B. bartose<

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 256041

Ne, je zapotřebí okopírovat moudrou hodnou komuniSStickou čínu se vším všudy. Neboť každý člověk v Číně se má jako prase v žitě, pracovní podmínky jsou mnohem lepší než všude jinde, platy jsou na mnohem vyšší úrovni než na západě, každý člověk má tekoucí teplou vodu, k dispozici plné regály a vůbec, ale vůbec se nestává, že když náhodou nějaký dobrý komuniSStický občan přejede nějaké dítě, tak ho pro jistotu nepřejede ještě jednou,protože pak nemusí platit léčbu, stačí, když se s rodiči na místě vyrovná pár bankovkami. Příroda je ve skvělém stavu, neboť ani náhodou nedochází k plundrování zdrojů a znečišťování.

Čína je příklad, jak by měl svět vypadat, svoboda, rovné příležitosti pro každého. Zázrak na zemi. Nikdo nehladoví, nikdo netrpí, ti hlupáci, co skáčou z oken továren si jen neuvědomují, jak se kua mají dobře. Už abychom to měli tady. Nemůžu se dočkat.

256059

27.10.2011 17:36

RE: Prerod pravicujiciho adama B. bartose<

Karol2 88.?.?.?

Reakce na 256059

Tak vas prispevek je ukazka demagogie. Srovnavat Cinu a Evropu? Jina kultura, jine vychozi zivotni podminky.

Takze otazkja zni jak se ma prumerny cinan ted a jak se mel pred 20,30,50,70,90,100 lety? A ted si rici slo to v Cine k lepsimu?

Postavit si prumerneho ovcana CR a rici, jak se mel 1900, 1930, 1950,1980,2000, 2010 a rici slo to klepsimu? Vyvojove ne prostoduchym heslo roku 1918 za republiku, 1938 za rasu, 1948 za rovnost, 1989 za demokracii....

Z vaseho prispevku cisi, ze hledate jakoukoliv moznost si kopnout. Popravde by mi cina u prd. kdyby tam ti skveli vudci demokracie nepresouvali vyrobu a vzniku novych ktere by presunute vyrove konkurovali brani zakony(at uz to je drevene prkenko ci ISO9001 ci jake je to cislo co cinaci nemusi).

Popravde muzu rici jenom jedno je rovnitko mezi vudci jako hitler=stalin=ci u nas dnes Kalousek. Jim jde o moc a o nic jineho a jdou pres mrtvoli. Posledni jmenovany neprimo.

Takze prosim nechejte si svoji demagogiu a srovnavejte srovnatelne, tj. ne Cinu a Cr. Uz s principu to nejde. A kdyz budete porovnavat zivotni standart, tak odpovidaji tridy, tj. ne ze mi ukazete poslance a jeho standart a porovnate s poslancem pred 1989 kterym plati pomalu i utirace zadku(i kdyz ti to lizaji i zdarma) a po 1989, kteri meli jenom nahrady za uslou mzdu, cestovne a hotel. Zamestani stejne platy jine..., ale idnes a pod. to klidne porovna a jak ukazujete vy. Ani vam to nedela problem.


Jak rika klasik Hnus velebnosti.

256116

29.10.2011 9:06

RE: Prerod pravicujiciho adama B. bartose<

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 256116

Ja uz ani na Vopici (chodi mi emailem udani, ze je to udajne prekabateny HestRoy) ani nereaguju. Je to jen panem Editorem ze zahadnych duvodu trpeny a zde pestovany rozestvavac a provokater. S rozhledem a argumenty z prvni obecni...

Ciny roste v podlednich letech natolik, ze zavadi socialni zabezpeceni (aby Cinane mohli nechat deti detmi, rodice rodici a soustredit se na stale vedomostne a koncentrovane narocnejsi praci). Tupe ukony jsou uz davno z Ciny stale vice outsourcovany do ASEAN a jinam - i v Cesku uz jsou zavadeny robotarny s cinskymi vlastniky - napr. u Nymburku TV pro ECG a dalsi znacky.

Ale to Vopici, s jejim tupym ohlem rozhledu tezko vysvetlit.

I takovy zly Iran dnes jen vedecky a technologicky vyviji. A vyrobu stehuje do Beloruska, Egypta, Pakistanu a jinam.

Jediny skutecny rozdil je jen v tom, ze zatimco v JůYsEj se rozpadá střední třída na padrť (a v EU k tomu nemá daleko), tak ve zlé rudé Číně a ve zlém musulmanském Íránu naopak prudce střední třída roste.

A proto tam nikdo Čínu "nekopíruje". Kopíruje "JEN" Evropu z doby, kdy byla chráněna sociálním státem (který dnes existuje a prosperitu přivádí jen do zlého socialistického Německa a zlé přerozdělující Skandinávie).

Ale pro Vopici je to asi vyšší dívčí...

256207

27.10.2011 8:33

Jojo, smrdíjaxsviň

PraseVálečné 91.?.?.?

Taky mi to přijde od začátku divné. Když jsem to četl prvně: "Wow, lidi protestují proti Wall Street? A spontánně? Jen tak dál!"

...no a jakmile se to začlo všude víceméně rozmazávat a začli se k tomu nabalovat persóny jako Obama, tak bylo jasno.

bullshit!

Dokud někdo ty zločince neroznese na kaši - FYZICKY - je to hovno revoluce a nic se v podstatě nezmění. Bohužel.

256046

27.10.2011 9:50

tak si k tomu něco zobneme

fohat 88.?.?.?

http://hippocratesinst.org/avoid-genetically-modified-food

256054

27.10.2011 9:57

súhlas s p. Bartošom

jan26 195.?.?.?

Kedysi, pár rokov dozadu, som bol ešte dosť naivný na to, aby som veril v úprimnosť revolúcií. Bol som tak trochu naivným ľavicovým idealistom, sklamaným poprevratovým vývojom v mojej vlasti, nezamestnanosťou, nehoráznou zlodejinou, morálnym, kultúrnym a hodnotovým rozkladom spoločnosti a to aj mnohých ľudí v mojom bezprostrednom okolí. Bol by som najradšej s kalašnikovom v ruke nejakú tú revolúciu pomáhal rozpútať. Mal som na to právo, bolo mi tak 16-20 r. Neskôr, čoraz jasnejšie videl "pragmatické" kontúry dejov, shované v zákulisí.
Áno, sú aj spontánne, úprimne myslené revolúcie a prevraty, za ktorými nestojí žiadna svetovládna klika. Alebo sa "neriadené" revolúcia časom zmenia.
Je ich ale málo a väčšinou končia tragicky. Sú to tie "zlé" revolúcie, na čele ktorých stoja "zlí" diktátori, napr. zloduch Kaddáfí, ktorého idey aj prax bola natoľko nekorektná, že bolo potrebné odhodiť všetky divadelné porestrojenia a začať bez škrupulí vraždiť...
Banksteri sú velmi inteligentní a ich psychopatická zvrhlosť a túžba po moci sa opierajú o obrovské poznatky o dianí v spoločnosti. Sú majstrami v humanitných vedách - ekonómii,psychológii, sociológii, práve... správanie davu majú skvele prečítané, vedia, že 70% obycateľov je hlúpa zberba, ktorá nerozumie a nechce rozumieť tomu, čo sa deje. To malé %, kt. sa zamýšľa nad spoločenskými dejmi (má čím, kedy a zaujíma ich to), je pre nich neškodné, alebo ho umlčia.

256056

27.10.2011 11:53

RE: súhlas s p. Bartošom

veronika 82.?.?.?

Reakce na 256056

Měl by ses zajímat trochu více....
TYRANA GADDAFIHO pohřbili na neznámém místě, aby se jeho HROB nestal POUTNÍM MÍSTEM.... Tady tvrdí, že je černá barvou bílou....
Ve světě se děje velmi mnoho zvrhlostí....
Zřejmě je vše jinak, než je nám medii předkládáno...
Syrie se bojí, aby nedopadla stejně, jako Lybie....
http://www.sana.sy/eng/337/2011/10/26/377930.htm

http://wertyzreport.com/2011/10/26/kaddafiho-rodina-zaluje-nato/
Gaddafi řekl, že nebude poražen a já tomu věřím....
NATO v Lybii spálila města, zničila, co se dalo.... Jen pro ropu a mocenský zájmy.... jako první počin zavedli centrální banku a včera tam prý zavedli právo Šarija....

256077

27.10.2011 14:58

RE: súhlas s Bartošom?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 256056

Osobne sa môžem len domnievať, čo vedie na prvý pohľad trochu "progresívnejších" mysliteľov typu A.Bartoša, Poltreicha & co.k tomu, že idú len o krok ďalej a nie o dva-tri, akoby mal každý zodpovedný analytik-prognostik snažiaci sa o metodo-logické približovanie k objektívnej realite z hľadiska všeobecne prospešného morálneho postoja.
Menovaní majú mnoho zaujímavých postrehov, no vyzerá, že hrajú skôr rolu popúšťačov ventilu.
Fakty, ktoré popisujú, sú dávno odborne známe.

Ide ako vždy o ich 3.interpretáciu=metodo-logiu ich spracovania. Tá je vždy prirodzene nadradená tzv. 4.faktológii.
3.Metodológii zasa dominuje
2.Chronologické usporiadanie a tej zasa
1.Koncept( 1.morálka= morálne štandardy ego-či neegocentrické(svedomie=7.zmysel)=kľúče vstupu do jednotlivých systémov a subsystémov,
2.chronologická(Chronos) os - poradie udalostí=tzv.chrbtica štruktúry riadenia, osobný a kolektívny
3.obraz sveta, a jeho vnímanie=lexikálny popis, umožňujúci tvorenie=riadenie(aj napr.osobného a kolektívneho "osudu"[mrknutí jedním okem]), hľadanie súvislosti v odlišnostiach - hry poriadku a Chaosu namiesto fatálneho boja protikladov
.
.
Intuícia=6.zmysel=vnímanie súrozmernosti seba a svojho okolia=schopnosť ju nenarúšať, ale rozvíjať v rámci objektívnych pravidiel harmónie=charakterizované niektorými iracionálnymi číslami, postupnosťami- napr. Pí, e, Fibonacciho postupnosť a podiel jej dvoch po sebe idúcich členov, resp. reťazový zlomok=zlatý rez,..

Intelekt-schopnosť identifikácie a hodnotenia(ego-neegocentrické) stereotypov=procesov prírodno-sociálnych tendencií a vôľa ich udržateľného a súrozmerného riadenia

Emócie-potenciálová afinita, gradient, postoj k nejakému deju, javu v závislosti na subjektívnom hodnotovom rebríčku(vektore cieľov) a adekvátnosti(stereotypnej neskreslenosti) intuitívneho podvedomého vnímania(nepliesť s intuíciou)
.
.
Navyše v interpretácii hore menovaní vyzerajú zastavovať niekde na úrovni zakázkovo-propagandistickej Zürišskej univerzity na pravo v rubrike Ve zkratce alebo tu: univerzitný archív-The network of global corporate control by Stefania Vitali, James B. Glattfelder, Stefano Battiston General Finance (q-fin.GN); Social and Information Networks (cs.SI); Physics and Society (physics.soc-ph) a
štaitistické analýzy globálneho "voľného" trhu

Tu statement B.,P., Cürišanov&co. v skratke
(ako asi má podľa skutočných autorov pôsobiť na podvedomie plebsu človeku podobných opíc odmietajúcich vrodenú schopnosť rozlíšenia a slobodnej vôle):
"Na riadenie procesu globalizácie, trhu a burzy sú síce ašpiranti, no vzhľadom na "komplexnosť problému" to nie je plne možné."

Kombinácia deklarácie a odhadu masových kultúrnych sterotypov podprahového spracovania vypustenej in-či de-formácie(?) má n...Automaticky kráceno

256100

27.10.2011 15:07

RE: Súhlas s Bartošom?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 256056

re:jan..
Inak Banksteri sú v zásade tiež človeku podobné davové opice a časť periférneho aparátu globálnej manažérskej štruktúry. Majstri v TECHNICKO-INŽINIERSKOM poňatí tzv. HUMANITNÝCH(?) vied a ich použitie na hľadanie objektívnych subjektívne využiteľných procesov v prírodo-spoločnosti je tradičná skutočná globálna "elita" prípadne niektorí dnešní ašpiranti.

pokracovanie2..

Kombinácia deklarácie a odhadu masových kultúrnych sterotypov podprahového spracovania vypustenej in-či de-formácie(?) má niečo málo do seba vzhľadom na Heisenbergove a Goedelove teorémy.

Skôr by nám na fóre Zvedavca malo ísť o analýzu zrkadla aktuálneho odhadu vývinu úrovne chápania(algoritmov spracovania in-formácii) cieľových skupín autocenzúrne proaktívnymi, či vyslovene zakazkovými masovomanipulačnými profi-týmami. P-ar-zeove(Diove?) zrkadlo-štít!

Z hľadiska bežného chápania a riadenia dominantných kultúrno- sociálnych tendencii však aj tu neraz popisované metodiky(ideologicko-mediálno-úrokové, upravy dejín a ich chronológie, dlho- a krátkodobých operatívnych mat(r)íc tzv.kultúrnych kognitívnych a behaviorálnych stereotypov a ich dynamického programovanie a nabíjanie emóciami prostredníctvom médii, podprahovo tiež kultúrno-stereotypne riadenými celebriťkami - umelcami, športovcami, novikanárikmi, "politikmi", vedcami,..) sú jednoznačne úspešné, čo krásne vidíme na ich dôsledkoch - prebiehajúcom procese stratifikácie(smerom k "elitami" z pravidla žiadúcej fašizácii) spoločnosti.
Na 100% spoločnosť rozhodne riaditeľná nie je, no zo 70-80% by som sa ako člen existujúceho tradičného globálneho manažmentu pri elegantne, bezpečne a finančne nenáročne riaditeľnej demokratickej forme fašizmu s cca 25% rezervou určite uspokojíl..

Osobne si myslím(a nie len ja), že menovanými pod?prahovo propagovaný model nespadá zrovna medzi vektor optimálnych realizácii potenciálu svetovej populácie.

Znova vyvstáva otázka, prečo hore uvedené osoby A.Bartoš(a autori v originali súvisiacich článkov) s ich vzdelaním a skúsenosťami píšu v zmysle, v akom píšu?
Je to naozaj neznalosť základných reálii, hlúpa autocenzúrna proaktivita, alebo zakázka.

A.Bartoša a jeho možné varianty motivácie písania článkov aj na tunajšom fóre sme tu tiež už rozoberali, jestli se nepletu.
Na prvý pohľad sa javia byť Bartošove cielové stavy konvergentné, či dokonca totožné(otázka, či aj hierarchicky?) s tu definovanými obecne prospešnými procesmi, no vzhľadom na hore uvedené dôvody by som bol naozaj, čo sa týka neho opatrný, aby sa z jeho psychologického profilu nevykľul neskôr mladý agitátor-zombiautomat nejakých nových "elitou" plánovaných ideológii.

99% Účastníkov demonštrácii to nepochybne myslí dobre. AK však nebudú sami zvyšovať mieru svojho chápania a aktívne hľadať riešenia, budú nepochybne tradične zneužití na kopanie vlastného hrobu sebe, sv...Automaticky kráceno

256102

27.10.2011 15:08

RE: Súhlas s Bartošom?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 256056

pokracovanie3..

99% Účastníkov demonštrácii to nepochybne myslí dobre. AK však nebudú sami zvyšovať mieru svojho chápania a aktívne hľadať riešenia, budú nepochybne tradične zneužití na kopanie vlastného hrobu sebe, svojim deťom, vnúčatám, blízkym a vôbec všetkým. Ide o to akým osobám sa podarí dostať pod kontrolu proces globalizácie a v koho prospech.
Pravidlo:
"Mierou svojho chápania robíš na seba a mierou nechápania robíš na toho, kto chápe viac"
sa nemení.

Všetko je na účastníkoch protestov. Na každom jednom z nich osobne.
Evolúcia myslenia, alebo re-evolucia smerom nazad k ovciam, ktorým sa nechce rozmýšľať a konať, odovzdajú svoje narodeninové dary z pohodlnosti svojim strihačom a mäsiarom "nech tie komplikované a špinavé záležitosti poriešia za nás".

V žiadnom prípade však nesmú byť demonštrácie spochybňované a zatracované ako celok!
QUI BONO?
Čo by ste robili na mieste stále ešte z časti mocných "elít", ak by ste strácali kontrolu?
No nepotešila by Vás takáto autodiskreditácia?
Hmm?

Vyberať, hodnotiť, samovzdelávať sa, nebáť sa robiť chyby(samozrejme nie zámerne), keď sa budú mať druhí dobre, bude aj mne fajn, no zároveň musím byť ja v poriadku "fyzicky"(aj primerane základne materiálne) a aj v hlave!
Úrok musí byť logicky morálne neprípustný ako základný prostriedok otrokárstva. Vieme, že pri monopole kontroly na obeživo je principiálne nesplatiteľný. Pokiaľ sa tento problém a jeho známe riešenia nenačrtnú, vieme kto nepriamo, či priamo kontroluje dav. Ak to myslel A.Bartoš takto, tak má pravdu.

u.

256103

27.10.2011 10:15

vývoj

fohat 88.?.?.?

jsme tady,abychom nezamrzli na vývojovém stupni ala Honza Vyčítal,ale změnili zkušenostmi názor.Pan Bartoš zveřejnil seznam pravdoláskařu a je tam hádanka,zvaná Tána Fischerová. Většinou stepuje hned vedle pana Havla,jakmile se hne na veřejnosti,pořádá adventní zpívánky,ALE dle pana Bartoše je členkou CFR.V pořádu Jak to vidí,velmi dobře nazývá věci pravými jmény....Co s tím? Vše je tak prohnaně provázané,že jedině intuitivní vycitování dává relevantní informace a závěrečné resumé.Stručně,neopírat se jako ovce o kohokoli.

256060

27.10.2011 11:41

media=BS

JJ 78.?.?.?

Co je v mediach tak to smrdi klamstvom ako aj tie ich revolucie, ktore sluzia iba na nastolenie noveho rezimu...
Niekto si mysli ze by ich bolo mozne rozdrtit, heh nebudte smiesny ludia.
Maysky kalendar ale jasne ukazuje ze maju prist zmeny koncom buduceho roka(velke zmeny).

256075

27.10.2011 16:25

RE: media=BS

veronika 82.?.?.?

Reakce na 256075

na Orgonetu v komentářích...
Anonymní řekl(a)...

Mě zaujalo tohle na stránkách o Dikše, když už jsme v těch datumech a vlastně pokud si pamatuju tak 27.10.2011 má být ukončen jeden z Mayských rituálů.: „Mayové nikdy neříkali, že svět skončí… “ Dr. Colleman – objevitel Mayského kalendáře říkali, že v tomto dni – 28.10.2011 – „sestoupí 9 bohů“, tedy jinak řečeno, že se spojí všech devět vln vývojových cyklů a cykly Tzolkin, a datum tohoto okamžiku, kdy se může stát cokoliv, je 28.10.2011, ne rok 2012. Datum 21.12.2012 je také důležité a představuje svým způsobem konec světa, ale v jiném smyslu!
28.10.2011 je označen v mayském kalendáři jako „vrchol křivky evolučních tvůrčích cyklů“, je to den, kdy „velkolepá vesmírná síla bude v souladu s lidstvem, které bude mít možnost dosáhnout svého nejvyššího potencionálu a seberealizovat se jako naprosto vědomá kosmická bytost, která bude moci ovlivnit svou budoucnost, ať k lepšímu nebo horšímu.“ Ta budoucnost, která přijde s rokem 2012, bude vytvořena na základě a prostřednictvím našeho přání a vědomého záměru, přičemž datum konce cyklů – 28.10. – je dobou maximálních tvůrčích možností.
Zjednodušeně řečeno se dá říci: V roce 2012, 21. prosince se stane to, co si 28.10.2011 vybereme!
Colleman považuje propagandu týkající se prosince 2012 za manipulaci mající odvést pozornost lidí. Jsme totiž vedeni k tomu, abychom očekávali události 21.12.2012 s vědomím konce světa, místo abychom se soutředili na utváření budoucnosti ve dnech kolem 28.10.2011.
Ti, kdo nedokáží poznat význam této doby, mohou minout velkou příležitost. Pop kultura si vybrala za svůj vrcholný okamžik prosinec 2012, který má destruktivní charakter, zatímco vrchol konstruktivních sil, který je v říjnu 2011, je opomíjen.
Správná otázka tedy není: Co se stane v roce 2012?, ale: Čím chcete v roce 2012 být? A přání se neplní sama, nýbrž musí být realizována. V blízkém období se nám otevírá možnost transformovat celý náš svět a sebe sama. V souladu s výrokem: “Staň se tou změnou, kterou chceš vidět okolo sebe ve světě”, připisovaným Gándhímu, je potřeba během posledního období konce cyklů vyvinout úsilí, aby se společný záměr mohl manifestovat.
Pokud budeme jen čekat, co nastane příští rok, můžeme pak zjistit, že se naplní katastrofické scénáře!
Co jsem našla, tak na ten den mají "Dikšané" srazy na oslavu energetického posunu.
24. října 2011 14:59

Více zde: http://leva-net.webnode.cz/kniha-navstev/

256113

27.10.2011 18:27

RE: media=BS

fohat 88.?.?.?

Reakce na 256113

karmický osud je v tom,že fura lidí má na jazyku otázku,Co je Vám?http://www.youtube.com/watch?v=kKhFa3mj-Vk

256120

27.10.2011 18:49

RE: media=BS

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 256113

Anebo je všechno jako obvykle jinak a konec světa přijde o více než sto let později...

256125

27.10.2011 12:03

Řízená opozice

Guru 78.?.?.?

Tak jako analýzy po "sametu" odhalily, že přesně 42% členů Charty 77 byli ve skutečnosti agenti a spolupracovníci StB, tak je vysoce pravděpodobné, že Occupy Wall Street a Te Party atd. jsou infiltrovány Satanistickými, Talmudistickými a Luciferiánskými agenty a navíc ještě Sayany.

StB si prostě Chartu 77 opečovávala a snad i vytvořila jako řízenou opozici.

Zdání legitimity se dodá 2-3 pravdivými reálnými požadavky a zbytek je anarchistický, Chazarský (židobolševický) balast a nesmysly.

Zločinecké struktury Satanistů atd. se budou v následujících měsících hroutit spontánně a z naprosto nečekaného důvodu:

- zítra tj. 28.10. proběhne 15ti hodinový test Rossiho eCAT 1MW za dohledu velmi významného klienta, ještě tento podzim začnou dodávky 1MW systémů

- po 47 odkladech se dočkáme i prvních aplikací Orbo, půjde o ohřívače vody a topidla nazvané HephaHeat podle boha Hephaestose (bůh ohně a technologie). Tato tech má naprosto bombastické parametry CoE někde kolem 40:1 a je LOW COST. PhD. H.Deasy MSc. prozradil, že technologie již byla transferována několika výrobcům na konci září. Uvažujme měsíc, dva na přípravu výrobních linek a jste v obraze. Výkony jsou: odběr v řádu 1kW po dobu 20 až 90 vteřin a během této doby indukčně nažhaví jádro na 900°C, které potom během 2-3 minut ohřeje 20-50 litrů vody na 60-100°C.
Použitý toroid má OverUnity vlastnosti. Celé zařízení je velmi kompaktní.
Tentokráte je už nic nezastaví.

S takovými výkony se uhlobaroni a majitelé břidlicových polí nebudou schopni vyrovnat.

Impérium Kabbally se bude hroutit.

256078

27.10.2011 13:17

Protesty

Magnus Maximus 88.?.?.?

Ano je to přinejmenším zvláštní. Organizování takovéto akce stojí mnoho úsilí a hlavně peněz ! Kdo to platí ? A co když si bankéři platí právě tuto pseudoopozici, tak jako si největší znečištovatelé platí Greenpeace ?

256089

27.10.2011 13:39

http://www.youtube.com/watch?v=6kjst-Y6tEM

fohat 88.?.?.?

http://www.blisty.cz/art/60781.html

256094

27.10.2011 19:40

Occupy Wall Street je už osedlaný kôň = TROJSKÝ KONÍK

Kysučan 89.?.?.?

Mayer Anselm Rothshild :“ Dajte mi možnosť tlačiť a ovládať peniaze a nebude ma zaujímať, kto tvorí zákony.“
Tento výrok je pre dnešnú dobu a hnutia ako OWS veľmi aktuálny. Teraz sa síce peniaze už moc netlačia (fyzické obeživo predstavuje len cca 3%), ale sa jednoducho vytvoria v počítačoch globálneho finančného kartelu. Kto vlastne vytvára peniaze ? Wall Street ? Ten ich len roztáča s vehementnou razanciou v globálnom finančnom kasíne. Prečo sú teda protesty na Wall Street a hnutie má takýto názov?
Kto teda vytvára peniaze? ► Súkromní elitárni paraziti, ktorí sa snažia o globálnu fašistickú nadvládu nad celým svetom, kde nezastupiteľnú úlohu hrajú potomkovia autora citátu M.A.Rothshilda!
Tajná(diskrétna) ELITA si postupne vytvorila sieť privátnych bánk, ktoré neskôr potichúčky prenikli do národných bánk, takmer všetkých krajín sveta (FED,ECB,NBS...).Tieto banky majú právo vydávať peniaze a snažia sa veľmi úspešne. Dokážu už vytvárať peniaze...z ničoho ☺
Áno z ničoho, formou dlhu(kreditu), za ktorý pýtajú úrok. Úrok nemôže byť nikdy splatený, pretože nie je krytý skutočnou fyzickou hodnotou a prejavuje sa infláciou (znehodnocovaním peňazí). To, čo globálny finančný kartel defacto ukradne prostredníctvom úroku sa postupne prejavuje ožobračovaním bežných ľudí. Čím rýchlejšie sa ťukajú virtuálne peniaze do počítačov, tým rýchlejšie nastáva ožobračovanie ľudí(veľmi pravdepodobne to bolo urobené úmyselne, odstránením viacerých obmedzení a regulácií). No nie sú to geniálne mozgy? Bohatnú z ničoho a čoraz viac na úkor bežných oviec a tie si to ani nevšimnú. Pochopiteľne žabu varia pomaly, aby si nevšimla, že je už uvarená!
Je náhoda, že je dnes svet v takom srabe? Nie. Veľmi dobre vedia, čo robia. Dostali ľudí do ťažkej situácie a prídu s riešeniami (problém-riešenie)...
Výskumníci z Zurišskej univerzity zistili, že svet je už v podstate vo zvrchovanej miere zglobalizovaný. Zistili, že 1 318 transnacionálnych spoločností ovláda cca 60% celosvetového bohatstva a úzke jadro 147 spoločností ovláda vyše 40% sveta, z toho väčšina predstavuje finančný kartel! Neodpovedali však, kto tieto spoločnosti skutočne vlastní. Sieť majetkových prepojení je mimoriadne spletitá a skutočných vlastníkov je prakticky nemožné odhaliť. Ale, čo keď tých 1318 transnacionálnych konglomerátov ovláda len 10-11 ľudí (jadro ELITY)? O tom sa „taktne“ mlčí a zahmlieva. Ak teda úzka skupinka vlastní už 60% reálneho bohatstva Zeme, môže prikročiť k ďalšej fáze svojho globálneho fašistického plánu na ovládnutie sveta (paralela s Hitlerovými plánmi je čiste náhodná).
V podstate asi už nebude pre nikoho prekvapením, že vlády, politici, zákonodárcovia, mafia, drogový biznis, náboženstvá ...sú len(bohužiaľ) zakúpený inventár svetovej divadelnej scény, ktorej posledné dejstvo má názov ► Ako doviesť stádo oviec do Au...Automaticky kráceno

256127

27.10.2011 19:46

Occupy Wall Street je už osedlaný kôň = TROJSKÝ KONÍK

Kysučan 89.?.?.?

pokr.

Ako doviesť stádo oviec do Augiašovej maštale globálneho $$ štátu.
Včera pribehol Vatikán s vyhlásením, že žehná protestom z Wall Street. Dokonca ponúkol aj riešenie – reforma OSN a globálna nadnárodná kontrola ekonomiky, s vytvorením svetového menového mechanizmu (globálna svetová banka)...Hneď som si utekal uľaviť a použiť niekoľko dm toaletného papiera ☺
Aj „filantrop“ Soros (ten hnutie OWS aj financuje) ponúkol podobné riešenia a vyhlásil aj, že sa sťahuje z hedgoveho bankovníctva – asi vie prečo a čo bude nasledovať.
A ak sa k hnutiu OWS pridajú aj také ikony globálneho $$ establishmentu, ako Brzezinski,Shalom Bernake, Stiglitz, či čierna figúrka z Kene Obama, tak smrad z Augiašovho chlieva je už veľmi blízko. OWS sa postupne stáva putovnou, globálnou cirkusovou atrakciou s platenými rečníkmi, manipuláciou davu, frenetickým opakovaním predprogramovaných viet, čo stádu podsúva to, čo je potrebné dostať do jeho podvedomia. Isteže, veľká väčšina účastníkov to myslí dobre, úprimne a má snahu zmeniť stav, ku ktorému nás ELITA prefíkane dopracovala...
Nie je to po prvý krát, kedy podobné hnutia boli nasmerované s ovečkami do ešte užšej ohrady, s vyššími ostnatými plotmi a krvilačnejšími psami.
Mediálne tragické divadlo „Lýbia“ je teraz naplánované ako putovné a smeruje do Sýrie. „Darebácke štáty“, ktoré si dovoľujú mať vlastné, skutočne národné banky a nechcú, aby ich obyvatelia platili úrok, alebo si dovoľujú mať tú aroganciu, že navrhujú kontinentálne kryté zlaté dináre, nemajú „právo“ existovať v takej „nedemonkratickej“ forme vo svetovom $$ gulagu!
Ako si teda režiséri a scénaristi, ktorí sprivatizovali divadlo na provázku alias OWS vysvetľujú jeho poslanie?
Vatikán to povedal pomerne otvorene – viacej kontroly, viac centralizácie (globalizácie) moci, vytvorenie svetových globalofašistických inštitúcii!
Taký malý príklad zo SR. Na Slovensku bude zavedená banková daň, ktorá pôjde do špeciálneho fondu a ten bude slúžiť v prípade, že bankový sektor bude mať problémy. Banky v SR hneď začali vrčať a že sa zahoja na úkor klientov (vyššie poplatky, nižšie výnosové úroky..) a tak ju prenesú na bežných ľudí....Aké „ušľachtilé“ riešenia nám ešte takéto hnutia asi ešte prinesú?
Čo teda by mali reálne podobné hnutia presadzovať:
1) Zrušenie súkromných emisných bánk – napr. FED-u končí v r. 2013 zmluva s vládou USA.
2) Vytvorenie skutočných národných bánk, ktoré by emitovali bezúročné peniaze
3) Zrušenie úroku, ako ho poznáme v súčasnosti.
4) Zrušenie všetkých štátnych dlhov, ktoré boli vytvorené z ničoho...
5) Odstúpenie skorumpovaných vlád a veľmi rýchla výmena politikov za morálne autority (taký cirkus Obama stál 1 mld. USD z peňazí, prevážne finančných, ropných a farmakartelov – návratnosť nám vysvetlil napr. V.Bárta z VV...)
6) Zmena zákonov ta...Automaticky kráceno

256129

6.11.2011 22:11

RE: Occupy Wall Street je už osedlaný kôň = TROJSKÝ KONÍK

Kysucanka 213.?.?.?

Reakce na 256129

Spravidla suhlasim, nemam vsak Tvoj informacny rozsah,aby som bola presvedcena.Co myslis o stranke www.penaznareforma.sk, sucast planu ,,akoze revolucie,,.Ja len tolko.

256690

7.11.2011 19:19

RE: Occupy Wall Street je už osedlaný kôň = TROJSKÝ KONÍK

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 256690

Zdravím Kysučanka [smích]

Takže diskusie na Zvědavcovi čítajú aj Kysučanky.To ma teší, ak nick zodpovedá persone. [smích] Z ktorej časti Kysúc pochádzaš?

Pýtaš sa na môj názor na peňažnú reformu,ktorá je navrhovaná a popísaná na danej stránke.
Ani som to nemusel veľa študovať.Je to tam krásne napísané a dá sa to vyjadriť známym postupom niektorých hypermarketov:
Ak máš pokazený obsah, tak čo s ním urobíš? Prebalíš ho do krajšieho obalu, aby to pokazené bolo viacej skryté a ľudia to kúpili, reklamovať budú len niektorí... [smích]

Takže navrhovanej reforme nejde:
1)o zrušenie úrokov
2)o znovuzavedenie zlatého štandardu
3)o väčšiu reguláciu ekonomiky...(práve naopak)
4)o zakázanie úverovej,či investičnej činnosti bánk
5)o znárodnenie bánk
6)o zavádzanie neziskového bankovníctva
7)o zavádzanie LETS systémov...
8)o odpúšťanie dlhov
Prvoradým cieľom je udržiavať stanovenú mieru inflácie!!!

Tudiž - téměř všechno špatně Velebnosti!

Čiže status quo ostáva nezmenené.Úrokovo-inflačný model by pokračoval ďalej! Základom skutočnej reformy by malo byť zrušenie úroku (môže byť aj postupné), čím by došlo k stabilizácii a poklesu cien tovarov. Úrok totiž predstavuje nikdy nevytvorenú hodnotu, ktorá slúži na obrovské obohacovanie veľmi úzkej skupiny ľudí a v konečnom dôsledku spôsobuje infláciu, čiže zdražovanie tovarov a služieb (všimni si, kde sú najvyššie platy - v bankovníctve a poisťovníctve ► nie náhodou).
Ďalej sa popisuje činnosť centrálnej banky, ktorá by bola mimo dosahu štátu a neuvádzajú, kto túto banku bude vlastniť (tak je to aj teraz).Je potrebné, čo najskôr zrušiť súkromné centrálne banky a previesť ich pod kontrolu ľudí, to by mal byť ďalší základný bod skutočnej reformy.
Množstvo peňazí v obehu by malo byť prísne kontrolované a naviazané na určitú jednotku, ktorá zodpovedá výkonu danej ekonomiky ( možno súhlasiť napr. s elektrickou energiou, zlato je už anachronizmus).Banky je treba previesť skôr na investičné spoločnosti, ktoré môžu tvoriť zisk, ale musia sa podieľať aj na stratách - proste ako bežná spoločnosť.Úspešný projekt - v prospech drvivej väčšiny ľudí = pekná odmena ...atď.

A v časti Zástancovia tejto reformy je vyobrazených 20 ľudkov, tipni si, koľko z nich je z fajty "vyvolených" guruov? [smích]

256740

27.10.2011 20:30

Jsme nepřipraveni

L.C. 90.?.?.?

Je jasné, že se něco chystá a je jasné, že je to již předem pečlivě připraveno a naplánováno. Co je na tom ovšem to nejhorší, je to, že jsme žalostně nepřipraveni. Na jedné straně je někdo, kdo měl řekněme 3500 let na plánování, testování, zkušení metod, cest, způsobů, jak získat moc a jak si ji udržet. Na straně druhé jsou lidé, kteří se snad, a to snad bych chtěl opravdu zdůraznit, začínají probouzet a zjišťovat, že je s nimi manipulováno. Nemají žádnou strukturu, žádnou moc, žádné prostředky a co více, nemají ani náznak plánu, co s tím vším udělat.
Na jedné straně nemilosrdný nepřítel s takřka neomezenou mocí, brilantním plánováním a dokonalou organizací a s dávno nachystanými novými figurami v nové šachové partii, na straně druhé de-facto bezmocní lidé, často osamocení.
Současná hra se blíží do finále a zbývá snad již jen poslední tah. Mohli bychom jej nazvat „ordo ab chao“. To je podle mého nejsilnější, ale také zároveň nejslabší část celého řetězu, protože v ten jediný moment nebudou snad věci pod naprostou kontrolou těch, jež bychom mohli nazvat architekty celé této šarády. Možná se mýlím, ale možná že bez ohledu na všechny jimi zohledněné možnosti, bude čas na jeden jediný „výstřel“, kdy se bude dát zvrátit celá tato po desetiletí a staletí plánovaná hra. Drobný zlomek času přesně v momentě, kdy někdo bude chtít vytvořit onen zmiňovaný „pořádek“ z chaosu. Není otázkou, jestli a již není otázkou ani, kdy se tak stane. Otázkou je, bude lidstvo připraveno? Existuje plán na zvrácení cesty do pekel a existuje vůbec šance na to, změnit něco, co se zdá být nevyhnutelným?

256131

28.10.2011 17:02

RE: Jsme připraveni?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 46.?.?.?

Reakce na 256131

Zásada je nezahadzovať akéhokoľvek politika - Obsamu, Sorossa, Bennyho, Papu Razziho,..Radičovú, Mikiho, Robka, Vladka Ferka, či Ďurka..
Pokiaľ sami ľudia nebudú chápať viac ako dnešní tzv. politici, ťažko niečo pohnúť. Ak sa spoliehame na dotyčných, aj keď to niektorí z nich možno prehodnotili a nebudú mať podporu zdola, moc zrejme zostane na strane tých, čo chápu viac. Máme od narodenia rozum, vôľu a teraz už aj internet pre masy. Sú na ňom navrhované konkrétne podrobné riešenia. Aj tu boli neraz spomenuté a dosť podrobne rozobraté. Máme fóra, kde sa dá diskutovať ,skype-konferencie, mobily, proste spústu protéznych pomôcok porodených pozitívnou stránkou úrokovo-optimalizačnej "krásnej" jednoduchej sociologickej doktríny západnej biblickej, dnes postapokalyptickej(1.pol 20.stor-zmena logiky sociálneho správania=známy rezonančný celospoločenský stav a 2 svet.vojny, masové revolúcie..desiatky mil.mŕtvych) civilizácie:
"Svojmu bratovi nedáš na úrok a druhým dáš a budeš vládnuť nad všetkými krajinami.."

Máme za sebou 3000 rokov(výročie?) bez prestávky bežiacej informačnej vojny, resp. je tzv.finančnú formu od ktorej majú pravdepodobne profesionálne odviesť pozornosť aj tzv.Protokoly, o ktorých sa tu pár osôb stále bohužiaľ dokola háda.
Zasa: Qui bono?
Toľko k realite..
Čo s tým?
Na technické umelé komunikačné protézy na abstraktno-logickej báze sa javia byť bezpečnostne predurčené na elegantné riešenia podstaty problému dnešnej fascoelitárnej spoločnosti. Inak by asi agresívny úrokový model nebol zhora istý čas čiastočne tolerovaný. Svoju úlohu, potenciál však naplnil, vyčerpal. Javí sa, že nemá čo ďalej ponúknuť. Už dlhšie je otvorene fatálne zameraný a treba ho jednoducho čím skôr postaviť mimo zákon. Pri dnešných komunikačných možnostiach je to globálne v podstate otázkou niekoľkých dní. Globálna výmenná jednotka(invariant) je nevyhnutná, keďže je objektívny proces globalizácie v zásade zavŕšený. Lokálne výmenné jednotky môžu pretrvať a ďalej vznikať a zanikať.

V tomto celkovom ponímaní majú cirkev, Obsama, György a spol. pravdu. Mnohí len čakajú na reakciu plebsu. Ak sa nechá zmiasť a bude naďalej zarputilo bojovať stratený boj proti dominantnému prozreteľnosťou(?) determinovanému objektívnemu procesu namiesto boja za jeho Ľudstvu prospešnú formu, budeme sa ešte dlho trápiť a neprimerane riskovať. Máme sa po celej zemi navzájom kultúrne obohacovať pri zachovaní svojej svojbytnosti a vnímavo iešiť globálne výzvy, príležitosti, ktoré ležia v našej budúcnosti-prítomnosti vychádzajúc zo snahy objektívneho všeobecne prospešného chápania trendov z minulosti vedúcich do súčasného stavu.
ŽIŤ STÁLE.
Žiadne konce sveta, čo tu niektorí splašene kecajú, prirodzene nebudú.
Heslo:
"Stres a panika, to je naša taktika" neni myslím vždy zrovna perspektívne [velký smích]

Vesmír sa javí byť večný ...Automaticky kráceno

256178

28.10.2011 17:05

RE: Jsme nepřipraveni

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 256131

Vesmír sa javí byť večný a nekonečný bez začiatku a bez konca a máme v tejto hre života ako Ľudia=námestníci Boha na zemi a Jeho deti ešte veľa úloh. Vo vlastnom záujme by sme sa ich mali čím skôr začať zhostievať. Vieme predsa, čo sa zvykne udiať s projektami(procesmi), ktoré nenaplnia svoj potencial..
T.j. najprv vytvoriť udržateľné(v zmysle dlhodobej predikcie) ekonomicko-ekologicko-sociálne prostredie na život u nás doma na tejto planéte pre seba a ďalšie generácie, aby mali vôbec predpoklad rozvíjať svoj potenciál a nie seba a prírodu ničiť. To je jednou z úloh našej generácie. Nechcime všetko hneď tu a teraz mať a vedieť. Tak to proste nechodí. Treba trochu aj vedome dôverovať Hierarchicky najvyššiemu riadeniu(Bohu).

Mnoho problémov býva preto, lebo viera je v neho a nie Jemu.
Aj v cirkvi to mnohým dávnejšie docvaklo, že pár sto-, či tisícročí sa vloudili z istých známych dôvodov nejaké tie dezinterpretácie [velký smích]
Ukontrolovať a dotlačiť "vyššie" spoločenské kruhy do konkrétnych riešení musíme samy všetci spolu.
Ak budeme nepozorní leniví panikári, riskujeme, že sa tu naozaj tradičnej psychopatickej apokalyptickej globálnej "elite" podarí predĺžiť, či zase na chvíľu zakonzervovať nejakú tú fašistyčku formičku života.

Kysučan má vo viacerých navrhovaných bodoch pravdu, no netreba všetkých banksterov a ich rôznych prisluhovačov aj s rodinami povešať na vianoce na lampy. Na tom probléme má populácia vyrásť a nie si narobiť krvavú stopu do budúcna. To je mierne povedané nerozumné. Štatisticky bude naďalej v populácii asi vždy aj pár patologických grázlov. Hlavné zvyšovať mieru chápania a angažovanosť tých 99% populácie tak, aby sa proste zlo-dej-skí psychopati prirodzene nemohli dostávať do dnešných pozícii. Systém je zrkadielkom pohodlnosti(lenivosti?) spoločnosti.
Potom príde vždy oprávnene tzv.božie dopustenie, bo On je asi fakt šéf a nastavuje pravidlá a ciele. Nemôžeme proste marginálnov furt povraždiť a to tí šikovnejší medzi nimi(už hore spomínaných pekných pár tisíc rokov) využívajú na svoju ochranu.

Ide teda asi o to L.C., PRE KOHO bude ten poriadok z chaosu.
Ľudia musia teda v širšom merítku dávať správne otázky a navrhovať riešenia.
Globálna kontrola a vláda?
Áno, jasne, super, ako amíci na Wall street(v tom majú pravdu), ale kto, čo a ako bude kontrolovať?
Čo s úrokmi a krytím peňazí? Vieme dávno, čo to spôsobuje a ako to riešiť. Žiadne paušálne úročenie, len investície. Krytie meny kWh. Zlato je absurdita. Nemôže pokryť potreby na svetovú výmenu.Jeho cena by bola rádovo v desiatkach tisíc $ za gram pri celosvetových odhadovaných 100000 tonách a nezodpovedá objemu výroby a služieb ako elektrická energia. Ako banky s korporáciami z ukradnutých prostriedkov nadobudli podiely v elektrárňach, vodárňach,..? Bolo to ľudsky-legálne=oprávnené? Správajú sa spoločensky prospešne? Ich úlo...Automaticky kráceno

256179

1.11.2011 19:54

RE: Jsme nepřipraveni

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 256179

Omlouvám se za opožděnou odpověď. Jestli to chápu správně, tak věříte tomu, že lidé jako celek by se měli probudit a měli by svým myšlením a jednáním vytvořit určité vzory a díky nim základ něčeho, na čem by mohla vzniknout ideální společnost. Je to tak? Zkrátka Kantův kategorický imperativ v praxi, který nám říká: „Jednej podle té maximy, o které chceš, aby se stala obecným zákonem“.
Kéž by se tak stalo. Můj problém je v tom, že jsem na to přestal věřit. Lidé jsou snadno zmanipulovatelná masa. Také jsem takový byl. Ani nevím, co a proč se stalo, že jsem se na vše kolem sebe začal dívat jinak. Jenže s tím přišlo zklamání, že spousta jiných lidí zkrátka nevidí a vlastně ani vidět nechce, i když se jim do toho takříkajíc namočí přímo nos. Jsou lidé, kteří jsou schopni Vás nenávidět za to, že se jim snažíte ukázat jiný svět. Svět, který nekončí televizní obrazovkou, nebo vyhraným sportovním utkáním. Je to tím, že se jim nechce přemýšlet? Nebo je to tím, že se děsí myšlenky, že jsou vlastně jediní, kdo dokáže změnit to, co se zdá být nevyhnutelným. Má ztráta víry přerostla ve zklamání, které je tak silné, že by bylo snad ochotnější akceptovat právě zmíněný konec světa, na který ovšem pochopitelně nevěřím, přinejmenším tak, jak bývá prezentován, než v naději, že lidstvo dokáže změnit svět k lepšímu, protože vzhledem ke zkušenostem je jasné, že tuto příležitost naprosto spolehlivě propásnou.
Pro koho bude „pořádek z chaosu“? Dle všeho to vypadá, že bude pro horních deset milionů a nikoli pro dolních sedm miliard.

256408

1.11.2011 23:21

RE: Jsme nepřipraveni?

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 256408

re:L.C.
Napadol ma na lepšie obrazné vysvetlenie jeden starý príbeh..

..raz povedal Hydr, učiteľ Mojžiša:

"Príde deň, keď všetka voda na svete zmizne a príde nová voda z ktorej ľudia budú prichádzať o rozum. Jeden muž, keď to počul nazhromaždil si doma v pivnici zásoby vody. Prešiel čas a voda začala všade miznúť. Ľudia trpeli smädom a tento muž sa chodieval domov do pivnice napiť zo svojich zásob. Zrazu, keď sa vrátil k synom ľudským, zbadal, že sa objavila nová voda, z ktorej všetci, čo ju pijú, prichádzajú o rozum. Chcel sa s nimi rozprávať, no považovali ho za nebezpečného blázna. Jemu však postupne začali dochádzať zásoby a tak tiež začal piť z novej vody. Ostatní sa začali s ním znovu rozprávať a tešili sa, ako sa zázračne uzdravil."

Niektoré vysvetlenia kontextu:
1.Voda býva v kľúčových príbehoch vytvárajúcich štruktúru charakteristických stereotypov myslenia jednotlivých kultúr symbolom in-formácie.
2.V príbehu ide okrem iného o veľmi starý popis rezonančného(apokalyptického) stavu spoločnosti dnes nazývaného aj Zmena logiky sociálneho správania, ktorú sme tu viac ráz rozoberali.
3.Dnes máme v tomto zmysle stav postrezonančný, zmenu in-formačného prostredia. Cca.od 2.pol 20.stor predbehla frekvencia zmeny technológií dominujúcich našej kultúre obmenu generácii(genofondu), čo sú 2. základné zložky každého človeka(sociálna=psychická a telesná), ak chápete..

Som pri pohľade na vývoj celkovej situácie skôr optimista.
Existujú oproti tzv. biblickému Konceptu samo?riadenia spoločnosti(a z neho vychádzajúcim ideológiám, "náboženstvám" ) vypracované alternatívy a netreba sa ich báť. Treba rozlišovať, hodnotiť, preverovať=skúšať=konať a vylepšovať.

256416

28.10.2011 0:39

slavoj žižek

Ibrahim Ag Alhabib 88.?.?.?

http://www.blisty.cz/art/60790.html

256144

28.10.2011 12:02

Je to daleko jednodušší

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Historická zkušenost říká, že...
No a co? Jakmile přestaneme zkoušet udělat ze světa lepší místo, co se stane? Nechápu, proč se nihilisti typu pana Bartoše rovnou sami neodstřelí. Byl by to přeci velmi logický čin, když nic nemá smysl a ať se udělá cokoli, je to špatně.

A k tomu jeho rádoby prorockému uvažování, víte, zaujímat takováto stanoviska je jednoduché a nejbezpečnější ve světle událostí následujících, kdy se současnost stane historií. Protože když to dopadne blbě, bude nám tady náš Adámek v póze intelektuála drtit přes fajfku "Přesně toto jsem říkal," a masy neuvažujících a nepředvídajících blbečků budou vzdychat "Ach, ty moudrý Adame, intelektuále s talentem téměř věšteckým, tys to říkal, ó ano, jak jsi moudrý a prozíravý."
A naopak když by se náhodou něco změnilo k lepšímu, bude opět zač adorovat intelektuála Adama, vždyť jen díky jeho varováním se nakonec vše zlepšilo, kdyby Adamů nebylo, ó to by bylo zlé, to bychom mohli zase naletět, jako už tolikrát v historii.

Článek nemá žádnou informační hodnotu, pan Bartoš si spoustu věcí cucá z prstu a vyslovuje závěry, za které nebude muset nikdy zodpovídat, což činí zcela záměrně. Prakticky píše o hovně. Píše pro psaní samotné. Proč? Nevím, nejsem psychiatr.

256164

28.10.2011 14:14

Pokud je úspěch

Duanitta 85.?.?.?

Pokud je úspěch jedinou a jasnou známkou podvodu hnutí, tak nám teda asi není pomoci

256169

28.10.2011 14:59

RE: Pokud je úspěch

fohat 88.?.?.?

Reakce na 256169

to je pořád dokola.....každé hnutí,nebo snaha narazila ne ego jednotlivce, na jeho energetické parazitování na jiných...posléze nevědomá neznalost ezoteriky a neznalost významu symbolu a otupení, či převrácení jejich energie z pozitivni na negativní zpusobila zánik všech dobrých umyslu.Když jdu dnes přes Karluv most,prodejce tam má skicy Johna Lennona a symboly Hippies....ZASE ŠPATNĚ,obráceně..je to nevědomost a byznys s duchovnem....šlapání v pruserech na místě...

256174

29.10.2011 4:03

Spekulace

Mrkva 94.?.?.?

Na druhou stranu, pokud by se nějaké hnutí moc "rozjelo", bude logickým krokem vypustit takovéhle spekulace a trochu ho přibrzdit. Ono nakonec, nejlepší bojovník proti režimu je ten, kdo sedí doma a nic nedělá, že... Aby ve skutečnosti ten 'agent' nebyl pan Bartoš...

256202

29.10.2011 18:41

28.10.2009

Ibrahim Ag Alhabib 88.?.?.?

http://www.novysmer.cz/content/view/1160/51/

256216

29.10.2011 18:50

ještě něco

fohat 88.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=sSy-0RKnNHI&feature=player_embedded

256219

30.10.2011 21:10

RE: ještě něco

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 256219

Děkuji Vám za zajímavý odkaz,
dalo by se zřejmě z toho odnést jedno pravidlo obrany před zneužítím Occupy WS:
Jakmile začne před demonstranty řečník jásat nad jakémkoli nutném dalším sjednocování (čehokoli), okamžitě pískat. Jakmile bude mluvit o jednotné světové bance a měně, okamžitě střílet.
Jinak lze opatrně souhlasit s tím, že hnutí by mohlo být (zatím) v pořádku.
Je to výborné...
dovoluji si proto vložit pro ujednodušení obsluhy "funkční" odkaz téhož [smích]
http://www.youtube.com/watch?v=sSy-0RKnNHI&fea...

256253

30.10.2011 13:18

Ať je to jakkoliv, toto je zřejmé

Starý doktor 109.?.?.?

I kdyby mělo hnutí Obsaďme Wall Street začít ztrácet dech z vyčerpání nebo v důsledku represí, už nyní uspělo a zanechá za sebou trvalý odkaz, tak jako povstání roku 1968. Spojené státy se nutně změní, a to pozitivním směrem. Jak se říká, „Řím nebyl postaven za jeden den“. Nový a lepší světosystém, nové a lepší Spojené státy, to je úkol vyžadující opakované úsilí více generací. Jiný svět je ale skutečně možný (byť ne nevyhnutelný). A my můžeme měnit věci v jeho prospěch. Hnutí Obsaďme Wall Street takovou změnu způsobuje, a to pořádnou.
© Immanuel Wallerstein, komentář č. 315, 15.10.2011.
http://www.blisty.cz/art/60625.html

256246

31.10.2011 16:55

já tu akci podporuju

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

cokoli destabilizuje systém je vítané
musíte si uvědomit že je třeba probudit z letargie 80% lidí kteří berou informace z novin a TV a vůbec nevědí co se kolem nich děje
tyhle věci spolu se zhoršováním jejich ekonomické situace do jejich myšlení zasévají pochybnosti
tohle je válka o podvědomí nevítězí přímé akce ale nepřímé emocionálně zamířené akce
něčemu jako je !řízená opozice bankéři" se musím jen smát pan bartoš bude jistě opravdový odborník (nebo spíš manipulátor jaksepatří) [mrknutí jedním okem]

256293

1.11.2011 17:08

Myslim, ze zbytocne hladas konspiraciu.

Juraj Benda 81.?.?.?

Uz len k Tvojmu prvemu bodu existuje vysvetlitelna a jednoducha odpoved. Protesty neboli inspirovane Wall Street, ale Occupy Wall Street bolo inspirovane protestami v Spanielsku, ktore trvaju uz dlhe mesiace. Co sa tyka globalizovania protestov - na to existuje tiez jednoducha odpoved a to sice: INTERNET.

V mnohom mas pravdu a otazky, ktore sa pytas su bez pochyby zaujimave, ale cele toto "hnutie" sa sklada z mnozstva aktivistickych skupin (od krestanov po anarchistov), ktore su aktivne uz dlho. Ani si nemyslim, ze sa tu jedna o "revoluciu" - teda termin, ktory si pouzil. Ludia maju proste dost toho, ze platia brutalne dane, ktorymi potom vlady vykupuju chyby ludi, ktorym system umoznil riskantne investovat vklady beznych obcanov.

Suhlasim, ze ziadna revolucia neprisla spontanne - ale aj keby sa tu a teraz jednalo o nejaku revoluciu, co moze zdanie globalnych protestov, Arabskej jari, alebo aj roznych medialnych skupin akko Wikileaks, atd... v jednom pomerne kratkom obdobi navodzovat - ide o normalnu vlnu odporu, ktore sa v priebehu ludskej historie chvalabohu vyskytuju...

256400

1.11.2011 18:18

dám jedničku

pietroo 195.?.?.?

Hodně kvalitní článek. Ale jen si myslím, že kdyby byl ten konzervatismus tak super tak by nikdy žádné revoluce a nespokojenost nevznikly. Máme tendenci si romantizovat minulost. A nemyslím, že problémem je jen soukromé vlastnictví americké centrální banky. Spíš se ukazuje, že principielně nefunguje ani plánovitá ani tržní ekonomika, nefunguje ani jedno.

256405

2.11.2011 13:16

RE: dám jedničku

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 256405

re:pietroo..

Často sme tu rozoberali, že trh vždy bol a je prostriedok k nejakému cieľu=plánu.
Toľko na úvod k vyjasneniu pojmov cieľ a prostriedok jeho dosiahnutia.

Či už ako
1.zabezpečenie základných(ľahko definovateľných) potrieb celej populácie, alebo
2.prioritu(1.položku vektora cieľov ekonomiky) zadefinujem(neoficiálne, alebo dokonca oficiálne) ako
luxus "elity" a hromadenie prostriedkov na udržanie jej moci za akúkoľvek cenu. Napr.aj cez nastavenie kreditno-finančného systému na úrokovo-inflačný matematicky pyramídovo determinovaný na báze starého známeho zle skrytého zákona v biblickom
Deuteronomiu - Piata kniha "Mojžišova" 23:19 – 20:
„Svojmu bratovi nebudeš požičiavať na úrok, na žiadny úrok ani za striebro, ani za pokrm, ani za čokoľvek, čo sa požičiava na úrok. Cudzincovi môžeš požičať na úrok, ale svojmu bratovi na úrok požičiavať nemôžeš, aby ti Hospodin?, tvoj boh, požehnal vo všetkom, k čomu priložíš svoju ruku na zemi, ktorú ideš obsadiť“..
Biblia – St.zák. Deuteronomium 23:19 - 20, 28:12
„..budeš požičiavať mnohým národom, ale sám si nebudeš musieť požičiavať. Hospodin? Ťa učiní hlavou a nie chvostom, budeš vždy stúpať vyššie a neklesneš nižšie, ak budeš poslúchať príkazy hospodina?, svojho boha, ktoré ti dnes udeľujem, aby si ich prísne dodržoval. “
Biblia – St.zák. Izaiiáš 60:10 — 12:
„Cudzinci vystavajú tvoje hradby a ich králi ti budú k službám.. Národy a kráľovstvá, ktoré by ti neslúžili, zahynú. Takéto národy prepadnú úplnej skaze“

To nehovorí Boh, ale keď tak, skôr asi nejaký rasistický satanista..alias Polyfémov "Ni(e)kto", alias GP(Globálny pred(át)iktor)
V skratke:
"Druhému dáš na úrok a svojim nie a budeš postupne vládnuť nad všetkými"= krátka jednoduchá sociologická doktrína slúžiaca na koncentrovaniu moci potrebných prostriedkov
Ide o zabezpečenie zdrojov administrátorov procesu globálnej fašizácie spoločnosti a ďalších možností vyplývajúcich z kontroly trhu a burzy širokou paletou prostriedkov až po médiá.

Vždy logicky existovali snahy o riadenie trhu.
Že by boli pri dlhodobom mnohogeneračnom odhodlaní, skúsenostiach a prakticky neobmedzených prostriedkoch "nadnárodného kapitálu" neúspešné, je vysoko nepravdepodobné.
Samozrejme by som na mieste dotyčných pri takej moci nedovolil podobné myšlienky (interpretáciu známych faktov) propagovať a vo svojom "elitárnom"systéme "legalizovať" nejakými medzinárodnými "oceneniami". Či už tzv. No-bel-ovými, alebo akýmikoľvek. Skôr by som sa davu snažil až na nevyhnutné výnimky podstrkovať presne opačnú ineterpretáciu existujúcich faktov. A vedci(včítane umelcov, politikov, novinárov a manažérov) v inštitúciách, ktoré pochopia(väčšinou podvedome) princíp "Uhodnout-vyhovět-přežít", podporím a budú prosperovať a iné zasa nie.
Na "nespratníkov" mám predsa celú plejádu so...Automaticky kráceno

256452

2.11.2011 13:31

RE: dám jedničku

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 256405

pokračovanie2..
re:pietroo..

Vždy logicky existovali snahy o riadenie trhu.
Že by boli pri dlhodobom mnohogeneračnom odhodlaní, skúsenostiach a prakticky neobmedzených prostriedkoch "nadnárodného kapitálu" neúspešné, je vysoko nepravdepodobné.
Samozrejme by som na mieste dotyčných pri takej moci nedovolil podobné myšlienky (interpretáciu známych faktov) propagovať a vo svojom "elitárnom"systéme "legalizovať" nejakými medzinárodnými "oceneniami". Či už tzv. No-bel-ovými, alebo akýmikoľvek. Skôr by som sa davu snažil až na nevyhnutné výnimky podstrkovať presne opačnú interpretáciu existujúcich faktov. A vedci(včítane umelcov, politikov, novinárov a manažérov) v inštitúciách, ktoré pochopia(väčšinou podvedome) princíp "Uhodnout-vyhovět-přežít", podporím a budú prosperovať a iné zasa nie.
Na "nespratníkov" mám predsa celú plejádu soft a keď nestačí, aj hard s-kill-ov, či Charýbd [smích].

Tvrdý plán bez spoľahnutia sa na ľudí a ich samostatnú schopnosť výmeny podľa potrieb je sprostosť=absurdný extrém, tak ako trh, ktorý nechám na pospas všetkému odhodlaným psychopatom.

Otázkou teda je:
Kto a ako(v koho prospech) bude riadiť trh?

Ak to ľudí nebude zaujímať, vždy sa nájde pár egoistických kamikadze(harakiri) zlo-dejov, čo sa budú snažiť tých 99% zotročiť a presvedčiť, že je to tak ok. Všeobecne nadradený systém je nastavený správne k aktivite a pozitivizmu, namiesto ni(e)kým vyvolavanému strachu(neurobiť hriech, chybu, čo i "len v mysli" ) a pasivite("my za Vás to zlé politické svinstvo poriešime, len nám zaplaťte" ).

Ako raz povedal Lao´c:
"Ukážte mi zlo-deja s dobrým osudom a je ho povolám za učiteľa."

256454

Příspěvků: 44

27.10. 07:07  Souhlas.
28.10. 22:30 r.m.  RE: Souhlas.
27.10. 08:06 MoUdrostrak  Prerod pravicujiciho adama B. bartose<"
27.10. 10:10 Vopice  RE: Prerod pravicujiciho adama B. bartose<
27.10. 17:36 Karol2  RE: Prerod pravicujiciho adama B. bartose<
29.10. 09:06 MoUdrostrak  RE: Prerod pravicujiciho adama B. bartose<
27.10. 08:33 PraseVálečné  Jojo, smrdíjaxsviň
27.10. 09:50 fohat  tak si k tomu něco zobneme
27.10. 09:57 jan26  súhlas s p. Bartošom
27.10. 11:53 veronika  RE: súhlas s p. Bartošom
27.10. 14:58 udo1  RE: súhlas s Bartošom?
27.10. 15:07 udo1  RE: Súhlas s Bartošom?
27.10. 15:08 udo1  RE: Súhlas s Bartošom?
27.10. 10:15 fohat  vývoj
27.10. 11:41 JJ  media=BS
27.10. 16:25 veronika  RE: media=BS
27.10. 18:27 fohat  RE: media=BS
27.10. 18:49 Vanguard  RE: media=BS
27.10. 12:03 Guru  Řízená opozice
27.10. 13:17 Magnus Maximus  Protesty
27.10. 13:39 fohat  http://www.youtube.com/watch?v=6kjst-Y6tEM
27.10. 19:40 Kysučan  Occupy Wall Street je už osedlaný kôň = TROJSKÝ KONÍK
27.10. 19:46 Kysučan  Occupy Wall Street je už osedlaný kôň = TROJSKÝ KONÍK
06.11. 22:11 Kysucanka  RE: Occupy Wall Street je už osedlaný kôň = TROJSKÝ KONÍK
07.11. 19:19 Kysučan  RE: Occupy Wall Street je už osedlaný kôň = TROJSKÝ KONÍK
27.10. 20:30 L.C.  Jsme nepřipraveni
28.10. 17:02 udo1  RE: Jsme připraveni?
28.10. 17:05 udo1  RE: Jsme nepřipraveni
01.11. 19:54 L.C.  RE: Jsme nepřipraveni
01.11. 23:21 udo1  RE: Jsme nepřipraveni?
28.10. 00:39 Ibrahim Ag Alhabib  slavoj žižek
28.10. 12:02 baba_Blažková  Je to daleko jednodušší
28.10. 14:14 Duanitta  Pokud je úspěch
28.10. 14:59 fohat  RE: Pokud je úspěch
29.10. 04:03 Mrkva  Spekulace
29.10. 18:41 Ibrahim Ag Alhabib  28.10.2009
29.10. 18:50 fohat  ještě něco
30.10. 21:10 Duanitta  RE: ještě něco
30.10. 13:18 Starý doktor  Ať je to jakkoliv, toto je zřejmé
31.10. 16:55 aristokrat  já tu akci podporuju
01.11. 17:08 Juraj Benda  Myslim, ze zbytocne hladas konspiraciu.
01.11. 18:18 pietroo  dám jedničku
02.11. 13:16 udo1  RE: dám jedničku
02.11. 13:31 udo1  RE: dám jedničku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

10

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 20 čtenářů částkou 3 553 korun, což je 10 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 1

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Deset migrantů 2,5 hodiny znásilňovalo 18ti letou Němku24.07.20 12:14 Německo 2

Bílý muž chrání vlastním tělem partnerku, kterou napadla tlupa agresivních černošek21.07.20 16:16 USA 9

Měnové kurzy

USD
22,35 Kč
Euro
26,32 Kč
Libra
29,15 Kč
Kanadský dolar
16,69 Kč
Australský dolar
16,01 Kč
Švýcarský frank
24,45 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,21 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,61 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
45 333,46 Kč
1 unce stříbra
622,37 Kč
Bitcoin
260 380,48 Kč

Poslední aktualizace: 7.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 262