Diskuze k článku

Napsal mi pan Kuras

Příspěvků 57

15.1.2003 21:45

Napsal mi pan Kuras

zdenek 66.?.?.?

odchod panu Kurase a Ulce neni rozhodne zahanbujici pro ne.

7811

15.1.2003 23:00

Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

who "funking" cares??? who gives a "shint"???
maybe bred and gas will be cheaper, sure!!!
stefan

7813

16.1.2003 0:01

Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

chtel bych videt na kterych web's znacky A oba panove pisi, a vubec bych chtel videt nejake "acka" stranky??
stefan

7817

16.1.2003 1:10

Napsal mi pan Kuras

zdenek 66.?.?.?

ja osobne nemyslim, ze Zvedavec je B nebo C co se tyce kvality projevu.Akorat stojis na spatnem brehu. Ovsem co se tyce nekterych elitnich prispevovatelu(neni to krasne slovo, sklonuj podle datel) zaradil bych to tak do okresniho preboru.

7820

16.1.2003 1:34

Napsal mi pan Kuras

R. 68.?.?.?

Ja spise nechapu tu zmenu postoje, nez bych nekde neco uverejnila, tak prece vim, co ten list prezentuje atd...[pláč] Take si myslim, ze je hloupost pokud mam jiny, opacny nazor nez list prezentuje do nej nepsat vubec? Takovy utek bez boje...Meli by silou agrumentu ctenare presvedcit, ze je neco spatne, jinak. Ja s p. Stworou v mnoha nazorech nesouhlasim, ale jedno se jemu, Zvedavci, uprit neda, ze temata, ktera se probiraji jsou zajimava a vetsinou kontroverzni, nuti nas premyslet, zaujimat stanoviska, vrta nam to hlavou... Dalsi vec je, ze ma svuj nazor (at je jakykoliv) ve vetsine listu se zpravy vetsinou napisi proste hole, ale cert, aby poznal co si vlastne autor mysli, pokud tedy nepapouskuje ty pravdy, ktere vsichni maji radi a uspech je zarucen, nehrozi kolize se ctenari...

7821

16.1.2003 2:15

Napsal mi pan Kuras

Pilatova Mydlova Opera 81.?.?.?

Napsal mi pan Kuras
Daval velky duraz
Na myti svych rukou
Nerad by mel uraz


7825

16.1.2003 15:11

RE: Napsal mi pan Kuras

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 7825

>Napsal mi pan Kuras
>Daval velky duraz
>Na myti svych rukou
>Nerad by mel uraz
>
Mne se to vase chapani, proc pan Kuras odtud odesel, velice libi. I vas podpis je mi sympaticky. Pro me oboji perfektne vystihuje, co za jeho rozhodnutim stoji.

7858

16.1.2003 16:39

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7825

>Napsal mi pan Kuras
>Daval velky duraz
>Na myti svych rukou
>Nerad by mel uraz
a byl to ten kuras
co mel lehky uraz
probudil se v domeni
ze zde neni umeni
proto tlaci na stworu
zbav se meho vytvoru

karel jaromir stefan

7867

17.1.2003 0:32

RE: Napsal mi pan Kuras

Aja-vtirava 66.?.?.?

Reakce na 7867

>>Napsal mi pan Kuras
>>Daval velky duraz
>>Na myti svych rukou
>>Nerad by mel uraz
>a byl to ten kuras
>co mel lehky uraz
>probudil se v domeni
>ze zde neni umeni
>proto tlaci na stworu
>zbav se meho vytvoru
>
>karel jaromir stefan

Gratuluji,nejen biblicka,novy slovnik,ale i poezie(a jde vam to).[smích]

7894

17.1.2003 16:21

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7894

ajo, vy jste muj jediny fanda, to potesi!
stefan

7918

16.1.2003 2:42

Napsal mi pan Kuras

Vaclav 68.?.?.?

Neda se nic delat. Se skutecnym demokratickym tiskem jsme se rozloucili uz davno. Tak jako s tou dnesni proflaknutou a falesnou demokracii.
Kdyz se novinar cpe do kategorie A, musi byt rozhodne politicky korektni. Ano, kategorie A je vyhrazena pouze poslušným médiím a dnes jen z poslusnosti prichazeji penize. Je to ovsem na ukor kdysi obdivovane novinarske statecnosti, a tim i demokracie.

7828

16.1.2003 8:43

Napsal mi pan Kuras

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Je opravdu zajimave, ze pan Stwora nechape, ze nekteri se nechteji slucovat s nazory <zvedavce> tim, ze by do neho psali. Marne se nas par ctenaru snazi aspon o balanc. Neverim tomu, ze pokud by pan Kuras nebo Ulc publikoval ve zvedavci, ze by cely zvedavec byl jiny. Proste hospoda na Zizkove zustane hospodou na Zizkove. Ctvrta cenovka by musela mit novy management. Nikdy jsem nenasel vysvetleni, ktere jsem napsal do zvedavce proc odchazim ja. Proc rusim svou Realitni Poradnu. Zrejme to nebylo pro pana Stworu tak dulezite, aby nechat cist sve ctenare me vysvetleni. Proc odchazim, proc ho zadam o zruseni vseho co jsem do zvedavce napsal. Nebylo to proto, ze jsem mel strach z prosekuce, nebo snad proto, ze si o sobe myslim, ze mam vice inteligence. Nechci se ovsem slucovat s webzinem ve kterem se tezko hleda laska a porozumeni.
I kdyz na druhe strane je zde k nalezeni, kdyz se jedna o psa nebo kocku tam snad laska p.Stwory exituje a i zde je mozne, ze pouze jednostrane. Nebrani mi to ovsem tento webzin cist, da se rict, ze deni hosty rospozvavam velice dobre, verim tedy tomu, ze i pan Ulc i pan Kuras s radosti prijdou a prectou si nase prupovidky. Mozna, ze tato hospoda bude pro ne stejne zajimava jako hospoda v Praze u Tygra.

7841

16.1.2003 23:16

RE: Napsal mi pan Kuras

Aja-vtirava 66.?.?.?

Reakce na 7841

>Je opravdu zajimave, ze pan Stwora nechape, ze nekteri se
>nechteji slucovat s nazory <zvedavce> tim, ze by do neho psali.
>Marne se nas par ctenaru snazi aspon o balanc. Neverim tomu, ze
>pokud by pan Kuras nebo Ulc publikoval ve zvedavci, ze by cely
>zvedavec byl jiny. Proste hospoda na Zizkove zustane hospodou na
>Zizkove. Ctvrta cenovka by musela mit novy management. Nikdy jsem
>nenasel vysvetleni, ktere jsem napsal do zvedavce proc odchazim
>ja. Proc rusim svou Realitni Poradnu. Zrejme to nebylo pro pana
>Stworu tak dulezite, aby nechat cist sve ctenare me vysvetleni.
>Proc odchazim, proc ho zadam o zruseni vseho co jsem do zvedavce
>napsal. Nebylo to proto, ze jsem mel strach z prosekuce, nebo
>snad proto, ze si o sobe myslim, ze mam vice inteligence. Nechci
>se ovsem slucovat s webzinem ve kterem se tezko hleda laska a
>porozumeni.

>I kdyz na druhe strane je zde k nalezeni, kdyz se jedna o psa
>nebo kocku tam snad laska p.Stwory exituje a i zde je mozne, ze
>pouze jednostrane. Nebrani mi to ovsem tento webzin cist, da se
>rict, ze deni hosty rospozvavam velice dobre, verim tedy tomu, ze
>i pan Ulc i pan Kuras s radosti prijdou a prectou si nase
>prupovidky. Mozna, ze tato hospoda bude pro ne stejne zajimava
>jako hospoda v Praze u Tygra.
Uz se zase vtiram a navic se vas chci,Barone,na neco zeptat a opet predesilam,ze ne ironicky(ja se toho snad nezbavim).[smích]
Nechodim na Zvedavce tak dlouho,tudiz nevim do jake miry se jeho obsah zmenil,byl v pocatcich jiny?Byl bliz hospode U tygra v dobe,kdy jste tu mel vasi Realitni poradnu,nez je ted?Nebyl tedy od pocatku svym zamerenim takovy,jako je nyni?
Zdravi vas Aja -vterka





7891

17.1.2003 5:02

Pro vazenou pani Aju-vterku

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 7891

Nechodim na Zvedavce tak dlouho,tudiz nevim do jake miry se jeho obsah zmenil,byl v pocatcich jiny?Byl bliz hospode U tygra v dobe,kdy jste tu mel vasi Realitni poradnu,nez je ted?Nebyl tedy od pocatku svym zamerenim takovy,jako je nyni?
Zdravi vas Aja -vterka

Ajo Vterko,[smích] z meho uhlu pohledu byl zvedavec naprosto jiny, ja jsem zacinal v te dobe svoji website trampskou a Vladimir jeho zvedavce. Psali jsme si email i trikrat denne. Vladimir dokonce oslavil sve narozeniny priletem na tydeni dovolenou v Denveru. Vim, ze Vladimir ma zlate srdce, nevim ovsem co ho privedlo k tak strasne nenavisti vuci vsemu. Zeny, verici, at zide ci krestane. Israel, Amerika, to vse uz bylo poplivano. Nemel jsem tuseni, ze Vladimir ma v sobe tolik jedu o ktery se musi podelit. Presto rad prichazim a ctu si ku prikladu vase prispevky. (a vubec si nemyslim, ze jste vtirava)Ctu si i jine prispevky/nazory a nektere vynechavam uz podle toho kdo je psal. Zvedavec se hodne zmenil od clanku' jak poznas zida/zmrda. Snad jsem zodpovedel vasi otazku. Preji krasny den ba i dalsi stoleti [smích]

7898

17.1.2003 13:15

RE: Pro vazenou pani Aju-vterku

Wja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 7898


>
>Ajo Vterko,[smích] z meho uhlu pohledu byl zvedavec naprosto jiny, ja
>jsem zacinal v te dobe svoji website trampskou a Vladimir jeho
>zvedavce. Psali jsme si email i trikrat denne. Vladimir dokonce
>oslavil sve narozeniny priletem na tydeni dovolenou v Denveru.
>Vim, ze Vladimir ma zlate srdce, nevim ovsem co ho privedlo k tak
>strasne nenavisti vuci vsemu. Zeny, verici, at zide ci krestane.
>Israel, Amerika, to vse uz bylo poplivano. Nemel jsem tuseni, ze
>Vladimir ma v sobe tolik jedu o ktery se musi podelit. Presto rad
>prichazim a ctu si ku prikladu vase prispevky. (a vubec si
>nemyslim, ze jste vtirava)Ctu si i jine prispevky/nazory a
>nektere vynechavam uz podle toho kdo je psal. Zvedavec se hodne
>zmenil od clanku' jak poznas zida/zmrda. Snad jsem zodpovedel
>vasi otazku. Preji krasny den ba i dalsi stoleti [smích]

Dik za odpoved,moje otazka,zpetne si uvedomuju,byla asi prilis osobni,omlouvam se dodatecne.
Kdysi jste tu pro Mila zverejnil adresu vaseho websitu,obcas tam mrknu,je prima(dokonce jsem pouzila i vasich receptu),takovy hladici a vlidny.
Aja-vtirava [smích]

7911

5.4.2004 22:23

RE: Napsal mi pan Kuras

Šťoura stoura (zavináč) stoura (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 7841

Čím víc poznavam lidi tím raději mám zvířata

27399

16.1.2003 12:52

Napsal mi pan Kuras

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Pane Stworo, netajim se tim ze ve vetsine pripadu nezdilim Vase nazory. S tremi prvnimi odstavci tohoto prispevku mohu jen souhlasit. Dovolte mi snad poznamenat ze neznam sirsi praci pana Kurase ale musi byt vice nez excelentni aby vyrovnala jeho limitovne znalosti na sektoru o kterem si myslel ze take musi neco napsat.

7855

16.1.2003 13:16

???

Miloslav Ponkrác 195.?.?.?

Už jsme jak V USA, za vším jsou vedlejší úmysly. Zvědavce chce kdosi dostat do izolace. A Benjamin Kuras tomu pomáhá. Všichni jsou domluveni [pláč]

Zvědavec se nikdy neprezentoval jako objektivní, ale objektivní článek si představuji tak, že uvede fakta a nechá úsudek na čtenářích.

7856

16.1.2003 19:07

RE: ???

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 7856

[smích] No, tu je to naopak[smích] Uvedie sa usudok a fakty sa nechaju na citatelovi...[smích]

7874

16.1.2003 16:24

Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

pan kurac i pan pulc jsou patrne dobri "posuci", kdyz proti zverejneni nic nemaji a za par dni jim to zacne vrtat v hlave, tak to chteji zrusit. jinymi slovy, pri jejich extraordinerni vyjimecnosti nad nami plebejci, jim asi v te hlave jebe anebo jebe mi???
asi uz ano!!!
stefan

7864

16.1.2003 19:01

Napsal mi pan Kuras

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Pan Stwora, je jemny rozdiel medzi slovami "poslusny" a "slusny": rozhodne by som ich nezamienal.[smích]
A taktiez politicky korektny vo casom ponimani asi znamena nieco velmi blízkeho pojmu protiizraelsky a protiamericky -- a to je tiez mierny posun v chapani tohto pojmu....[smích]
Rozhodne, odhod p. Kurasa je vacsia skoda pre Zvedavca ako pre p. Kurasa...

Napriek tymto vyhradam si myslim, ze Zvedavcovi patri miesto na slnku -- aj ked len niekde na okraji.... -- ale patri...

7873

16.1.2003 19:26

RE: Napsal mi pan Kuras

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 7873

To jsem rád, že jste mi také dovolil existovat, byť jste mi určil jen nějaké živoření na okraji. A když jsme tak u toho, které noviny tedy podle vás mají místo na slunci? MF? Právo? Pes? BL? Opravdu jsou ty noviny objektivnější?

7875

16.1.2003 20:25

RE: Napsal mi pan Kuras

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 7875

Trosku ma mrzi ze som sa vas dotkol, pan Stwora: ako na potvoru, sa to stalo prave vtedy, ked som to naozaj nemal v umysle...

Rozhodne som nechcel povedat ze ine noviny su objektivnejsie (a necitam ich o nic podrobnejsie ako zvedavca). Rozhodne si vsak myslim, ze su urcite kultivovanejsie... Tam by sa urcite niektore clanky (vieme obaja, o ktore sa jedna), ktore sa objavili tu, nemohli objavit.

Nijak zvlast som nepatral, ako vznikla poziadavka politickej korektnosti. Moja sukromna hypoteza je, ze vznikla ako reakcia na STVAVE clanky a knihy... Tedaz ide o to, ci politicka nekorektnost znamena navrat k takymto stvavym clankom (narazam teraz na tie povestne clanky, o ktorych som hovoril) alebo nie.

Moj nazor je, ze NIE, nemali by sme sa vracat az tam. Politicka "nekorektnost" by mala znacit nazyvanie veci pravymi menami tak, aby to zaroven neznamenalo stvanie.... Takisto to neznaci byt hlasnou trubou "urazenych a ukrivdenych".

Nastastie, na Zvedavcovi (zdaleka) nie vsetky clanky su take, ze by som ich nazval stvave.... preto sa tu da dychat. Pre mna citanie Zvedavca to znamena prisun alternativnych pohladov a alternativnych informacii. Skoda len, ze su vacsinou premiesane s antiamerikanizmom apod. Uznam, ze mozno svojim temperamentom mi vyhovuju clanky typu napr. Fr. Novotneho z NP... proste, menej zaujate.

Ako som povedal uz nie raz, "program" tohto zinu, t.j. aby bol politicky nekorektny, sa mi paci a to je jeho najvacsi klad. Necitim sa povolany ROZHODOVAT, ci ma miesto na slnku, alebo nie: ja som len KONSTATOVAL, ze miesto na slnku ma.... a sam uznate, ze bude vzdy len na okraji...jednoducho preto, ze tych citatelov bude malo... nikdy nebudete mat tolko citatelov, ako Blesk[smích]

7877

16.1.2003 21:19

RE: Napsal mi pan Kuras

Ivan Kozak iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 7875

P.S. A otazkou sa mi javi, ci "politicky nekorektni" zin ma byt "objektivny", t.j. ci tieto dva pojmy spolu vobec nejak suvisia. Skor si myslim, ze nie... Objektivitu som od Zvedavca nikdy neziadal... len kulturu, vyhbanie sa stvaniu a nenavisti...

7879

16.1.2003 23:13

Co mi nesedi

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Nic ve zlém, ale moc mi nesedí, když napíšu článek o tom, jak někdo mi udělal něco špatného a vzápětí udělám moderovanou diskusi, aby tam nebyly všechny příspěvky. Myslím si, že to není úplně ono.

7890

17.1.2003 8:34

RE: Co mi nesedi

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 7890

Souhlasím. Pokud si editor zavede cenzuru, je to jeho právo. Je to však velice "politicky korektní" rozhodnutí. Název "politicky nekorektní" je v tomto případě nepravdivý. A tvrzení, že při "moderování diskuze" nedochází k cenzuře je zjevně mylné, vždyť ani nikdo neví kolik a jakých příspěvků bylo umlčeno.
Na rozdíl od jiných si nemyslím, že by měl být vůbec někdo umlčen. Ani albert s nohejlem ne.¨Co zde prezentují jsou jejich názory a mají právo je projevit, nezávisle na tom, že já je považuji za nesprávné či hloupé. Ve svobodné diskuzi pak mám na vybranou je buď nečíst, nebo se k nim vyjádřit. Obávám se, že tohle ale panu Stworovi nikdy nedojde. Takže navrhuji zavést nový termín - "politicky nekorektní cenzura". Je to cenzura, kterou vykonává správný, tedy na naší (tedy té správné) straně stojící editor.

7905

16.1.2003 23:30

Napsal mi pan Kuras

albert 12.?.?.?

Napsal mi pan Kuras,
ze kdysi prej mel uraz.
Co se stalo?, starostne se tazi.
"Ostrante muj clanek,
a tady vracim gazi!
Nechci to vsem rikat,
drzim to sam sobe.
A az to na svetlo bozi vyleze,
tak to at uz jsem v hrobe.
Vam to ale naseptam,
jak do duty vrby.
Ale nechte si to pro sebe,
nechci zadny drby!

Pred 30 lety -
mezi lepsi jsem chtel patrit.
Tak jsem zasel za rabinem,
ze s nima bych se chtel bratrit.
Rabin mi byl po vuli,
obriznul me zrucne.
30 let toho lituju,
uz to nejde rucne!

Stejska se mi po predkozce,
proc mi ji tenkrat vzali?
Za zida me prohlasili,
jarmulku na hlavu dali.
Stejska se mi po predkozce,
co bych za to dal ji mit.
Za ruku bych shiksu chytil,
a delal to jak gojimi:
ohrnout a - naslinit ..."

7893

17.1.2003 8:04

Napsal mi pan Kuras

brunclik 12.?.?.?

Koupil a precetl jsem hodne knizek od pana Ulce. Doporucil bych knihu o USA. Kritizuje zjevne blbosti, ktere vsichni zname, ale pritom je stale jasne jak ma Ameriku rad. Pravy opak od zvedavcovi nenavisti. Mne to take hned nedoslo, jak je tady zvedavec nestastny. Ale draty tady nejsou, kazdy muze sednout na parnik a jet tam, kde se citi lepe. Nikde na svete neni privandrovalec lepe prijmut nez na tomhle kontinente. Ma moznost bez vyhrad zapadnout do spolecnosti a opravdu se citit doma. Tady se clovek odnauci zavidet, pomlouvat atd. Ja se v Cesku narodil ale DOMA uz bych tam asi byt nechtel. Myslim ze pan Ulc citi trochu podobne a tak ty vase jedovate vyplody o americe asi tezce travil a proto odesel.

7903

17.1.2003 18:33

RE: Napsal mi pan Kuras

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7903

Bruncliku,

bohuzel, ne vsichni privandrovalci vyuzili klimatu Ameriky k tomu, aby se zbavili nenavisti, zavisti a pomlouvani. Je to videt na mnoha prispevcich tady a je mne tech lidi lito. Ti meli zustat sedet doma.

7933

17.1.2003 20:44

RE: Napsal mi pan Kuras

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 7933

brnaku, plati hlavne pro tebe!!!!!!!!!!!!!!!!
jirik

7947

18.1.2003 0:22

RE: Napsal mi pan Kuras

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7947

Jiricku, mne se tady libi.

7950

18.1.2003 19:34

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7950

jak se ti muze rasisticky a proti zidovsky web, na ktery ty se svymi kumpany, estradou, matejem a spol tak plivete, libit???
stefan
>Jiricku, mne se tady libi.

7977

18.1.2003 23:10

RE: Napsal mi pan Kuras

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7977

Hmm zase si nepochopil co ti nekdo chtel rici ale zadas si zase o tvrdou odpoved. Ja kazdopadne "neplivu" na tuto stranku. Nezdilim take vetsinu nazoru pana Stwory ale mam pres vsechny vyhrady pred nim jako clovekem urcity respekt. Jsem dokonce presvedcen ze se mu behem casu podari z teto stranky udelat opravdu zajimavy informacni zdroj. Nevidim ale absolutne zadny duvod proc bych takovy respekt mel mit pred clovekem ktery si plete diskuzi s hulakanim, argumenty s placanim a predevsim lzi a polopravdy ze selskym rozumem. Jestli ti to nedoslo, mam v posledni dobe dojem ze mas na tom sektoru urcite problemy, pisi o tobe.

7980

19.1.2003 1:54

RE: Napsal mi pan Kuras

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 7977

Stefane, libi se mne tady, protoze je tady dost slusnych lidi. Tech par rasistickych a proti zidovskych vykriku je v mensine. A kdyz uz se zacnete certit, tak jste takovi srandovni. Jako kdyz male decko dostane tantrum.

7983

17.1.2003 8:17

Napsal mi pan Kuras

Mikin 24.?.?.?

Pan Stwora uznava, ze jeho casopis je protiamericky a protiizraelsky. To je pochopitelne pravda, ale napr. jeho clanek "Jak poznat Zida?" byl i protizidovsky. Pan Ulc me tehdy napsal, ze se po jeho precteni "doslova zhrozil" a rozhodl se spolupraci ukoncit. Podobne to bylo nejspis i s panem Kurasem. (I kdyz v tomhle prsty nemam [smích] ).
Oba panove asi dobre Zvedavce neznaji a to jim neni mozne zazlivat. Nejspis by bylo v podobnem pripade od pana Stwory priste nejrozumejsi na podobne veci kazdeho potencionalniho spolupracovnika upozornit predem.
Ovsem clovek ktery nazyva prezidenta Bushe Hitlerem se musi smirit s tim, ze tech kvalitnich a znamych spisovatelu asi nikdy moc neziska.....

7904

17.1.2003 20:07

RE: Napsal mi pan Kuras

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 7904

>Pan Stwora uznava, ze jeho casopis je protiamericky a
>protiizraelsky.
divim se tedy, ze tu jeste jsi(i tvi stoupenci), kdyz ti to tak vadi!

>Ovsem clovek ktery nazyva prezidenta Bushe Hitlerem se musi
>smirit s tim, ze tech kvalitnich a znamych spisovatelu asi nikdy
>moc neziska.....
vzdyt od tebe a tvych kumpanu nikdo nic neceka (ani nemuze)
neni cas premyslet na rezignaci z techto stranek mikine, mateji, eastrade a vy vsichni, ktere vam tak vadi.
a spravne pise stefan, ze kdyz se mi nekde nelibi, tak tam nelezu!!!!!

jirik

7943

18.1.2003 18:04

RE: Napsal mi pan Kuras

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7943

Vis jiricku kdyz uz si myslis ze me musis take oslovit, tak prosim nepozuvej slovo "kumpan", mozna ze to je vtvych kruzich v poradku ale jak uz jsi take rozeznal nejsci tady jenom mezi "svymi". Nevim take proc by neco takoveho jako ty mel ode me neco ocekavat. Mimochodem ti panove ktere jsi tak hezky vyjmenoval jsou spise humanisticky zalozeni , hodni lide. Zrejme maji pro osoby tveho druhu urcite porozumeni, ja ne.

7974

18.1.2003 19:29

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7974

&gt;Vis jiricku kdyz uz si myslis ze me musis take oslovit, tak
&gt;prosim nepozuvej slovo "kumpan", mozna ze to je vtvych
&gt;kruzich v poradku ale jak uz jsi take rozeznal nejsci tady jenom
&gt;mezi "svymi". Nevim take proc by neco takoveho jako ty
&gt;mel ode me neco ocekavat.
&gt;Mimochodem ti panove ktere jsi tak
&gt;hezky vyjmenoval jsou spise humanisticky zalozeni , hodni lide.
&gt;Zrejme maji pro osoby tveho druhu urcite porozumeni, ja ne.

no vidis jak vam to ten jirik podebradsky pekne a trefne napsal, vy kluci "humanisticti"-vzdyt jste k smichu, nekdy i k zvraceni!!!
stefan

7976

18.1.2003 22:56

RE: Napsal mi pan Kuras

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 7976

vis Stefanku, prosim te, mas problemy pochopit aspon nejtrivialnejsi souvislosti? Pak to je tezka diskuze. Zapremyslej, proc je tva posledni odpoved hloupa?
Neni to ten smich, take me tve zvraceni nevzrusuje ale co to asi bude? Ber si to jako bojovy ukol, nebo se nekoho zeptej.

7979

20.1.2003 18:19

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 7979

>vis Stefanku, prosim te, mas problemy pochopit aspon
>nejtrivialnejsi souvislosti? Pak to je tezka diskuze.
>Zapremyslej, proc je tva posledni odpoved hloupa?

>Neni to ten smich, take me tve zvraceni nevzrusuje ale co to asi
>bude? Ber si to jako bojovy ukol, nebo se nekoho zeptej.
bojovym ukolem bude pro mne trivialni valka v iraku, doufam, ze tam potkam nekoho z "vasi" bandy v prvni bojove rade!, kdyz tak souhlasne zatoceni se saddamem podporujete. ty trivialisto!!!
stefan

8016

20.1.2003 19:32

RE: Napsal mi pan Kuras

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 8016

A vidis Stefanku, kde jsem napsal ze ja neco podporuji? Nikde ze? To jsi si zase "domyslel". A ty budes tedy bojovat na strane Iraku? No tak to jsem te podcenoval, ty jsi ochoten za sve presvedceni zemrit nebo skoncit jako valecny zlocinec v US-vezeni. Respekt. Jo a me tam nepotkas, dosud Nemci nemobilizovali rezervisty. Jinak s pranim hodne stesti, budes ho potrebovat, hezkou cestu.

8019

20.1.2003 21:31

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8019

>A vidis Stefanku, kde jsem napsal ze ja neco podporuji? Nikde ze?
>To jsi si zase "domyslel". A ty budes tedy bojovat na
>strane Iraku? No tak to jsem te podcenoval, ty jsi ochoten za sve
>presvedceni zemrit nebo skoncit jako valecny zlocinec v
>US-vezeni. Respekt. Jo a me tam nepotkas, dosud Nemci
>nemobilizovali rezervisty. Jinak s pranim hodne stesti, budes ho
>potrebovat, hezkou cestu.
uz mi to staci s kokotem se nejen nedomluvis, ale vidim, ze ani nepobavis!!!
odchazim za ajou a ostatnimi, necham te a tvou bandu "kralovat" s temi vasimi uletovymi diskuzemi.
alles ist zum kotzen mit euch,
stefan

8022

20.1.2003 22:23

RE: Napsal mi pan Kuras

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 8022

ze by nervy ?

8026

21.1.2003 1:39

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 8026

zdenku, mas ho "venku"!
nervni stefan

8032

21.1.2003 2:22

RE: Napsal mi pan Kuras

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 8032

>zdenku, mas ho "venku"!
>nervni stefan

mam

8035

21.1.2003 12:22

RE: Napsal mi pan Kuras

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 8022

Diky uz jsi me povysil na sefa bandy, opravdu dekuji. Ale dovolim si poznamenat ze to je ten problem. Tady te pronasleduji ja a moje banda. V realite jsou to zide. Mas to tezke ale asi ti nepomohu.

8047

21.1.2003 20:17

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8047

>Diky uz jsi me povysil na sefa bandy, opravdu dekuji. Ale dovolim
>si poznamenat ze to je ten problem. Tady te pronasleduji ja a
>moje banda. V realite jsou to zide. Mas to tezke ale asi ti
>nepomohu.

ty ani nevis jako svinarnu si napsal a vlastne jsi potvrdil, ze vy "cepickari" nenavidite a zatracujete kohokoliv pouze proto, ze ma jiny nazor. a temto se mstite v tematech, ktera s cepickami nesouvisi, uz jen z principu. tak kdo tu je vetsi rasista ci diskriminator???
obecne, v historii vzdy minoritni skupiny pocitovaly, ze jim ta velka masa stale krivdi a v kazde nouzove situaci otoci subjekt na rasu, etniku ci nabozenstvi.
e.g: zidi, cikani a afro-americans jsou tim nejvetsim prikladem a i v takove poradi, jak popisuji!!!
tak estrado, neplacej kokotiny a hlavne nikomu nenabizej
farizejskou pomoc!
zdravas stefan

8062

22.1.2003 7:21

RE: Napsal mi pan Kuras

Baron canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 8062

Stefane uz sem se lek, ze to vzdas a budes si rikat Stefan_vterka
byla by to vecna skoda, stejne, kdyz se nad tim zamyslis, co muze east_trader vedet o americe.. on zije v nemecku. Ty preci zijes tady tak neutikej a bran svou hroudu, nekousej ruku ktera ti dava chleba.. jo a s tema dedkama, kolik ze je ti let?

8087

22.1.2003 22:24

Napsal mi pan Kuras

Jindrich Hrdlicka jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 24.?.?.?

Zvedavec a NHL.

Skoro zadny rozdil. Nejdriv se stanovi pravidla, aby to mnelo vsechno nejakou tu kvalitu. Cil je, slusny ale tvrdy, chytry, rychly,zajimavy a tim libivy prispevky a nebo hokej. A rozhodci dela vsechno pro to, aby drzel prispevovatele a nebo hokejisty na uzde.
V nasem pripade, jsou tu bodiky, potlaceni, moderovani. Ale to trva jenom chvilku. Za chvily se zase vsichni mlacej jako blbci.......

8107

22.1.2003 23:32

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8107

>Zvedavec a NHL.
>
>Skoro zadny rozdil. Nejdriv se stanovi pravidla, aby to mnelo
>vsechno nejakou tu kvalitu. Cil je, slusny ale tvrdy, chytry,
>rychly,zajimavy a tim libivy prispevky a nebo hokej. A rozhodci
>dela vsechno pro to, aby drzel prispevovatele a nebo hokejisty na
>uzde.
sem tam nekoho vylouci na 2, 4 nebo deset minut, muze to byt i do konce zapasu, na zapasu vice i nekolika mesicu!!!
sportu zdar a hokeji obzvlast, preje
stefan

8110

23.1.2003 12:38

RE: Napsal mi pan Kuras

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8110

Bohužel tady rozhodčí píská pro jeden z teamů. Takže vyloučení jsou jen na jedné straně.

8135

23.1.2003 23:53

RE: Napsal mi pan Kuras

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 8135

>Bohužel tady rozhodčí píská pro jeden z teamů. Takže vyloučení
>jsou jen na jedné straně.

kdyz v tom tymu jsou zaludni hraci, zvani svine, ktere napadaji ze zadu, tak to rozhodcimu nezbyva nez se na ten svinsky tym zamerit!!!
neniliz pravda, pane hokejisto!!!
stefan

8142

24.1.2003 9:12

RE: Napsal mi pan Kuras

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 8142

Zřejmě to tak bude, že pro něj píská, protože jsou tam záludní hráči, jak říkáš, asi s nimi má nějaké společné zájmy. S objektivním rozhodováním to nemá nic společného.

Hokejista bohužel nejsem, hraju fotbal.

8156

22.1.2003 23:46

baronovi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

zatim nevzdavam, jeste chvili to tu vydrzim, zalezi na vas, dedci, jak se budete chovat.
let moc nemam, ale hodne pamatuji. neni to ale v letech, nybrz v mysleni!!!
ty jsi zdrhnul kdy, v 1945 z barikad, ty uz v praze nejsou!!!
a bud si jisty, ze svym chlebodarcum dam co proto zasluznych cinu, aby jsme vzajemne na sebe mohli byt hrdi!
a estrada?, ten mi pripada, ze zkysnul nekde v lipsku, tam se poucuje jeste dnes!
tak zase neco duchaplneho napis, jo!!!
cau stefan

8111

23.1.2003 0:36

Napsal mi pan Kuras

Aja 66.?.?.?

pro Barona:
...dobre,premluvil jste me,Stefan si muze "pujcit" moji prezdivku-vterka.
Aja

8116

25.1.2003 4:30

Napsal mi pan Kuras

matej 130.?.?.?

Vidim,ze se tady kazdy jenom hada, jako v dobre sporadane rodine
pred rozvodem.
Ja si myslim, ze za tim vsim stoji imperialismus s presidentem
Bushem a mezinarodni Zionismus.

8187

1.5.2005 0:21

Napsal mi pan Kuras

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Je pravdepodobne, ze v kategorii A jsou ;ide kteri pisi perfetkni cestinou ci anglictinou, bohuzel co se tyce clanku v tech perfektnich jazycich je to rubbish neuveritelne kvality ktery si ti z kategorie B nedovoli cist protoze to jsou lzi a nesmysly

30398

Příspěvků: 57

15.01. 21:45 zdenek  Napsal mi pan Kuras
15.01. 23:00 stefan  Napsal mi pan Kuras
16.01. 00:01 stefan  Napsal mi pan Kuras
16.01. 01:10 zdenek  Napsal mi pan Kuras
16.01. 01:34 R.  Napsal mi pan Kuras
16.01. 02:15 Pilatova Mydlova Opera  Napsal mi pan Kuras
16.01. 15:11 Jiri Valtr  RE: Napsal mi pan Kuras
16.01. 16:39 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
17.01. 00:32 Aja-vtirava  RE: Napsal mi pan Kuras
17.01. 16:21 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
16.01. 02:42 Vaclav  Napsal mi pan Kuras
16.01. 08:43 Baron  Napsal mi pan Kuras
16.01. 23:16 Aja-vtirava  RE: Napsal mi pan Kuras
17.01. 05:02 Baron  Pro vazenou pani Aju-vterku
17.01. 13:15 Wja-vterka  RE: Pro vazenou pani Aju-vterku
05.04. 22:23 Šťoura  RE: Napsal mi pan Kuras
16.01. 12:52 easttrader67  Napsal mi pan Kuras
16.01. 13:16 Miloslav Ponkrác  ???
16.01. 19:07 Ivan Kozak  RE: ???
16.01. 16:24 stefan  Napsal mi pan Kuras
16.01. 19:01 Ivan Kozak  Napsal mi pan Kuras
16.01. 19:26 Vladimír Stwora  RE: Napsal mi pan Kuras
16.01. 20:25 Ivan Kozak  RE: Napsal mi pan Kuras
16.01. 21:19 Ivan Kozak  RE: Napsal mi pan Kuras
16.01. 23:13 Miloslav Ponkrác  Co mi nesedi
17.01. 08:34 milo  RE: Co mi nesedi
16.01. 23:30 albert  Napsal mi pan Kuras
17.01. 08:04 brunclik  Napsal mi pan Kuras
17.01. 18:33 Brnak  RE: Napsal mi pan Kuras
17.01. 20:44  RE: Napsal mi pan Kuras
18.01. 00:22 Brnak  RE: Napsal mi pan Kuras
18.01. 19:34 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
18.01. 23:10 easttrader67  RE: Napsal mi pan Kuras
19.01. 01:54 Brnak  RE: Napsal mi pan Kuras
17.01. 08:17 Mikin  Napsal mi pan Kuras
17.01. 20:07  RE: Napsal mi pan Kuras
18.01. 18:04 easttrader67  RE: Napsal mi pan Kuras
18.01. 19:29 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
18.01. 22:56 easttrader67  RE: Napsal mi pan Kuras
20.01. 18:19 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
20.01. 19:32 easttrader67  RE: Napsal mi pan Kuras
20.01. 21:31 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
20.01. 22:23 zdenek  RE: Napsal mi pan Kuras
21.01. 01:39 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
21.01. 02:22 zdenek  RE: Napsal mi pan Kuras
21.01. 12:22 easttrader67  RE: Napsal mi pan Kuras
21.01. 20:17 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
22.01. 07:21 Baron  RE: Napsal mi pan Kuras
22.01. 22:24 Jindrich Hrdlicka  Napsal mi pan Kuras
22.01. 23:32 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
23.01. 12:38 milo  RE: Napsal mi pan Kuras
23.01. 23:53 stefan  RE: Napsal mi pan Kuras
24.01. 09:12 milo  RE: Napsal mi pan Kuras
22.01. 23:46 stefan  baronovi
23.01. 00:36 Aja  Napsal mi pan Kuras
25.01. 04:30 matej  Napsal mi pan Kuras
01.05. 00:21 Pavel  Napsal mi pan Kuras

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

72

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 141 čtenářů částkou 25 032 korun, což je 72 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývá poslední den a my máme vybráno jen něco přes 70 %. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Rouška neposkytuje žádnou ochranu proti virům a tedy ani COVID-1929.09.20 07:27 Neurčeno 11

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 4

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,19 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,29 Kč
Australský dolar
16,48 Kč
Švýcarský frank
25,16 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,26 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 837,42 Kč
1 unce stříbra
556,38 Kč
Bitcoin
248 813,78 Kč

Poslední aktualizace: 29.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 943