Diskuze k článku

Nebezpečné očkování proti rakovině děložního čípku - vakcíny Gardasil/Silgard a Cervarix

Příspěvků 39

29.8.2011 7:42

Mladí lidé

Jarmila 88.?.?.?

nebuďte hloupí a neploďte do takového světa nové otroky a pokusné myši.Pořiďte si radši psa z útulku, postarejte se o něj, uděláte dobrý skutek.

252125

29.8.2011 8:05

RE: Mladí lidé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 252125

nebudte hlupi , a porodte a vychovajte deti do tohoto sveta, ktore nase deti mozu zmenit k lepsiemu, bez dnesneho kurzu a smerovania a bez dnesneho bezducheho konzumu a odclovecenia sa.

252126

29.8.2011 15:06

RE: Mladí lidé

pje 193.?.?.?

Reakce na 252126

Děkuji za vaše slova.

252155

29.8.2011 8:55

K čemu by se to dalo

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

No nechci konspirovat ale malé zamyšlení nad tím k čemu by se plošná vakcinace žen dala využít. Bill Gates a mnozí jiní "spasitelé lidstva" otevřeně hovoří o VAKCINACI jakožto skvělém nástroji pro depopulaci lidstva, jež je prý strašně přemnoženo a proto dostává planeta tak strašně NA FRAK. Jelikož by bylo očkování všech žen a dívek zdarma a bylo by běžné jako jiná dosavadní očkování, pak lze předpokládat takřka 100% ní pokrytí populace země. Pak už by jen stačilo použít nějakou látku např. v adjuvantu vakcíny (se skrytým) sterilizačním účinkem a máme (mají) vyděláno.

252128

29.8.2011 23:09

RE: K čemu by se to dalo

Atoodark 188.?.?.?

Reakce na 252128

Totéž napadlo mne při čtení článku. Také nechci vypadat jako bláznivý konspirátor, ale pokud popustím uzdu fantazii, tak je to celé krásně logické. Ono totiž očkovat ženy, je ten nejlepší způsob, než vyhladit všechny. Muži budou potřeba více (tím se nechci dotknout žen), protože jsou to muži, kdo bojují a budou ještě bojovat ve válkách a pracovat v těžkém průmyslu. Takže tu ještě nějakou chvíli budou potřeba než bude vše "hotovo"...

252185

30.8.2011 1:52

RE: K čemu by se to dalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 252128

ano, v zásadě souhlasím. ale dost možná se lidstvo brzy zredukuje samo od sebe, i bez plánování nějakých sterilizací, bez investic a lobování. proto je zrovna toto konspirování možná divoké, ačkoliv je dobré podezíravě/kriticky vše promýšlet (a není nemožné, že se nějací šílenci opravdu budou snažit sterilizovat plebs).
já jsem ty informace z článku četl už před pár lety, když kampaň na tento typ očkování u nás startovala. dostal jsem se k tomu nejprve na stránkách jedné křesťanské sexuoložky, a odtud jsem si informace rozšířil i na jiných adresách. kdybych s tím tehdy přišel, bez nejmenší pochyby bych byl tupými masami označen za černoprdelnického fanatika, a církev by dost možná dostala potvrzující nálepku temného zpátečníka, nepřejícího lidem sex a "nejmodernější" výdobytky (včetně všech škodlivých i vraždících pilulek). pokud na to po několika letech aplikací, úmrtí a těžkých zdravotních poškození konečně přijde i někdo "nezávislý", pak je to už najednou informace v pořádku. z toho je ale vidět hloupá předpojatost lidí. a jakási zpomalenost, retardovanost.
jistá nihilistická soudružka výše by mi dozajista oponovala i v těch pilulkách, snad s argumentem, že žena má přece právo nad životem jiného (svého rostoucího dítěte, otce se asi nic netýká) i nad zdravím svým, a především že je lepší se dítěte zbavit, než ho trápit možná kdovíjakým životem, když "chudák matka" nemá peníze a schopnosti na výchovu a lásku ap. jenže ono je přece na každém, jestli šoustá nezodpovědně, a následek=důsledek=dítě pak nedospěle odmítá=zabíjí. hlavně že jsme tu (my lidé) od toho, abychom dělali dobré skutky vůči psům z útulků, zatímco lidi ze své laskavosti vyřadíme, a nejlépe i své děti.
takže mladé holky (14+): hurá do sexu [pláč] že onemocnění děložního čípku je násobně častější u žen, které začaly sexuálně žít ve velmi ranném věku? to nevíme, to neberem. svoboda bez pravidel, pryč s konzervativismem i církví! že nakažení papiloma virem je mnohem četnější u mladých dívek a žen s promiskuitním chováním, což úzce souvisí se sexem od dětských let? jen kecy. opět jen zlomyslné omezení.. a tak vzhůru ke konzumu všeho, bez omezení a odpovědnosti! bez řádu. svoboda především (i kdyby byla zničující pro bIbce). jasně... svoboda a demokracie [pláč]

252196

30.8.2011 7:31

RE: K čemu by se to dalo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 252196

Proč tak neomaleně anonyme provokujete? Tou nihilistickou soudružkou myslíte mě? Se neumíte ani podepsat a hned tak vůči mně tvrdá slova? Co si to dovolujete? Vy mě znáte?

Ať probírám všechny apekty ze všech stran, ať dělám co dělám, nevidím budoucnost nijak růžově- spíš velmi černě. Nikdo Vám nebrání nadělat si bez rozmyslu dětí jako smetí- ale až Vám jednou budou hořce vyčítat, proč jste je zplodil do tak strašného světa, tak se tomu nedivte.

Jestli pozorujete svět kolem sebe, jistě jste si všiml toho samého jevu co já- že se mladí lidé do manželství a plození dětí nijak nehrnou. Třeba i takový 39.letý milionář Jágr veřejně prohlásil, že je sice věřící člověk, ale mít děti a rodinu si v dnešní době netroufá. Ale možná je Jágr jen špatný příklad, důležité je vědět, že dnešní mladí lidé nejsou rozežraní a zhýčkaní a nehoní se za kariérou, jak nám podsouvá mainSStream, ale nemají kde bydlet, nemají práci, nemají peníze na založení rodiny, nemají žádné sociální jistoty, nemají ani žádnou naději, že se svět náhle změní k lepšímu. Jejich jedinou jistotou je, že dnešní prohnilý kapitalismus se všestranně řítí ještě do větších straček než v jakých se nachází nyní.

252207

30.8.2011 19:59

RE: K čemu by se to dalo

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 252207

Zapomněla jste dodat, ještě taky hojně rozšířený "nešvar", že mnohdy selhává i rodina jako taková, naši nejbližší. Jak jsem před pár měsíci psala - mám zkušenosti z jednoho domova pro těhotné ženy v tísni. Typické - rodiče mají barák, holka přijde s tím, že je těhotná a najednou je to STRAŠNÝ PRŮSER. Nikdo jí neřekne "to je sice nemilé, ale ten človíček za to nemůže, ať se rozhodneš jakkoli, jsme tví rodiče, milujeme tě a máš naši podporu". V drtivé většině případů jde děvče na potrat. Jako kdyby nebyla spousta jiných řešení. A garantuji vám, že to není vždycky o penězích. Děti se rodily i za války. A taky to šlo nějak udělat. A nebyly dětské přídavky, jesle, školky. A přesto to šlo. To sobectví, které pozoruju u dnešních lidí napříč generacemi je odporné tak, že na to snad ani není slušné slovo.

252241

30.8.2011 22:54

RE: K čemu by se to dalo

Lin 85.?.?.?

Reakce na 252196

Já jen... pochopila jsem paní Jarmilu jinak, než vy (první příspěvek v diskusi, snad myslíte ten). Nevidím tam, že by upřednostňovala zvířata před dětmi (lidmi). Jde spíš o to, že dneska se jako rodič těžko vzpíráte systému, který už od novorozeněte do něj cpe kdeco (od medikamentů po "převratné metody" různých oblastí života). Pokud byste se i vzepřel, hrozí vám popotahování, potažmo vám můžou dítě i odebrat. Dál - potýkáte se s celým vzdělávacím systémem, kde dětem jsou vyzvedávané hlavně jejich práva, ale už se nemluví o povinnostech. Dneska vás klidně může vlastní dítě udat i za to, že po něm vyžadujete vynést koš nebo zalít kytky. Zažila jsem případ, kdy třináctiletá slečna poštvala na své (jinak starostlivé a zcela normální) rodiče sociáklu za "omezování svobody" - a nakonec vyšlo najevo, že jí táta zakázal jít na diskošku (od 22hod). Divíte se, že do takového bordelu se nechce mít děti? Však je to dneska pomalu o kriminál. Spousta rodičů rezignovala, protože se bojí. Chápu větu Jarmily spíš jako zoufalý výkřik... Systém vám chce kecat do všeho - a nenabízí nic.
S tím souvisí i vaše "14+". Nechci vám brát iluze, začínají ještě dřív. Jenže... jednak se předčasně vzbuzuje "zájem o pohlaví" právě sexuální výchovou (někde už od školky), jednak je nihilistický celý "svět mladých" a ne paní Jarmila. Jsou systémem vychovávaní k "urvi co můžeš, zabav se jak umíš, za nic neber odpovědnost". Opět ze života - dvacetiletá slečna to vyjádřila pravděpodobně za všechny = "děti ani náhodou, tak možná po pětatřicítce a jen jedno, vím, co to obnáší, já si chci života užít a ne otročit jako máma".
A teď církev. Zastaralá instituce, která nemá mladým co nabídnout. Příkaz "množte se" je prázdný, když chybí alespoň klid ve výchově a zasahování systému (který ani církev nezmění). Ony "konzervativní návraty" jsou také divné. Co vím, ženské chodily na potraty i za starých dob (a mnohé zaplatily cenu nejvyšší). Patnáctileté matky nebyly výjimka (většinou oběti "zbožných ženáčů", u kterých sloužily) a děti byly nucené podílet se na výdělcích rodiny už od brzkého věku. Do školy jen v zimě a jen někdo (jinak pracovaly na polích a v hospodářství). Vysoká dětská úmrtnost, ženské jak stroje na děti. Nezlobte se, ale do takové doby bych se vracet nechtěla.

252244

31.8.2011 7:55

RE: K čemu by se to dalo

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 252244

> ženské jak stroje na děti.

Vlhký sen istého pána.

252260

1.9.2011 19:16

RE: K čemu by se to dalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 252260

>Vlhký sen istého pána.

Chlapče, ty bys měl, s těmi vlhkými sny, dospět. A pokud jsi myslel někoho jiného, nechápu, jak by takový blázen mohl i jen tušit, jaké má kdo sny. Podsouvání bez jediného důkazu či podkladu je velmi trapné, a ty se tedy takovými hloupými rýpanci jen zesměšňuješ.

252370

1.9.2011 20:35

RE: K čemu by se to dalo

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 252370

Nikdy som nemal vlhké sny. [mrknutí jedním okem]
Mám na mysli istého pána "L", ktorý tu píše svoje články a spoločným znakom tých článkov je, že:
1) ženy sú podradné tvory,
2) môžu za nešťastie sveta,
3) ženy odvrávajú,
4) z hore uvedených dôvodov majú ženy rodiť deti, čušať a stáť pri sporáku celý deň,
a preto som napísal, že je to jeho vlhký sen.

S takýmito názormi ZÁSADNE nesúhlasím.

252375

1.9.2011 2:10

RE: K čemu by se to dalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 252244

>Nevidím tam, že by upřednostňovala zvířata před dětmi (lidmi)
--vy nevidíte, já vidím.
ona "jen" odmítá mít děti V TOMTO světě, že? a vzít si náhražku -psa. jenže tento svět je jediný, který máme. a místo abychom si ho snažili udělat k žití, některé sobecké nihilistky se poddávají a místo dětí se ukájejí raději se psy (a myslí si, jak jsou chytré a příkladné, jak s tím vydrbaly), a jiné zbabělé rezignovaně brečí, že se s tím nedá nic dělat:
>Pokud byste se i vzepřel, hrozí vám popotahování, potažmo vám můžou dítě i odebrat.
--Místo toho, abyste se chovala podle hesla "jaký si to uděláš, takový to máš", fňukáte:
>Divíte se, že do takového bordelu se nechce mít děti?
--jenže ten bordel někdo dělá a někdo připouští. ne ale všichni! někteří děti mají, i víc než 1,3 na pár. a ne jen nezodpovědní, ani ne jen zbabělí. asi právě ti zbabělí potomky nemají a tak vyhynou, podle zákonů přírody. hlavně že se budou konzumisticky ukájet během svého mizerného života, podle vámi citované (i pokrytecky kritizované) slečny:
>děti ani náhodou, tak možná po pětatřicítce a jen jedno, vím, co to obnáší, já si chci života užít a ne otročit jako máma
--kdo nechce žít jako jeho rodiče, jako člověk, pak takový zvrhlý rod vymře. a je to dobře, když vyznává podobná kréda:
>urvi co můžeš, zabav se jak umíš, za nic neber odpovědnost
--hodně "štěstí" [oči v sloup]
morálku nemáte, odvahu a vůli k životu také ne, miliony výmluv a výkřiků, ale hlavně že "církev nemá co nabídnout" [mrknutí jedním okem] a vy snad ano???
žvásty a trapné pohádky o patnáctiletých matkách sloužících u "zbožných ženáčů", to si nechte pro svou ďábelskou propagandu... od Zla pochází jen strach, zloba, závist a lež, a také heslo "nebudu sloužit"... "žádná oběť". a to přebíráte a jako užitečný idiot Zlu pomáháte. hnus.

252323

1.9.2011 5:55

RE: K čemu by se to dalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 252323

ÁÁÁMÉÉN!!
Už jste se pomodlil a zaplatil desátek?!
Ďáblovi jste to právě vytmavil, tak nyní šup spolknout hostii a zpovědí si zajistit místo na kůru, halelůja... [velký smích]

252328

1.9.2011 8:29

RE: K čemu by se to dalo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 252328

>Ďáblovi jste to právě vytmavil

Vždyť je to pan tmo, to mě mohlo taky hned napadnout. [chechtot]

252337

1.9.2011 19:31

RE: K čemu by se to dalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 252328

>ÁÁÁMÉÉN!!
>Už jste se pomodlil a zaplatil desátek?!

A zamyslel ses nad tím textem, na který reaguješ? Máš vůbec na to? Nebo jen jako svazácký puberťák papouškuješ antináboženskou propagandu a posměch na základě falešných, vymyšlených blábolů?

>nyní šup spolknout hostii a zpovědí si zajistit místo na kůru, halelůja

Když někdo nemá na diskusi k věci, musí se prosazovat alespoň takto prázdnými osobními útoky a puberťáckým pokřikováním posměšků. Asi ti ještě za 20 let nedošlo, že už tady není jen jeden komunisty nadirigovaný světonázor a že víra není nic k posměchu, že je to jednak osobní věc každého, a naopak známka vyšší duchovní i intelektuální úrovně, než konzumní bezvěrectví a zmatenost.

252371

2.9.2011 10:42

RE: K čemu by se to dalo

Saša 74.?.?.?

Reakce na 252371

> víra není nic k posměchu

Máte pravdu, není hezké se posmívat neposkvrněným chudým duchem. Sociopat za to nemůže. Církve vyučují vyšší duchovní zmatenost. Snad schizofrenik dovede uvěřit v jednoho boha ve třech osobách. Asi Vám ještě za 20 let nedošlo, že zbožní vůdci nevěří v žádného boha, jinak by nemohli říci, že jim našeptává bombardování a pak to nazvat „humanitárním“. Většina lidí věří, co je jim nabulíkováno a každý režim zneužívá té místní „víry“, i komunisté měli ve vládě vyžraného flanďáka, otce Pepu Plojhara. Církvi jde o moc a prachy a proto drží s každým režimem. In God we Tru$t. Ženy zotročit a muže frustrované, jsou tak ovladatelnější ochotni zabít. Každá církev kolaboruje s indoktrinací mužstva, žehná vojskům a stanové kaple jedou do války. Je zcela jedno, jestli je to víra v judaismus, křesťanství nebo islám. Pokrytecky to nazveme láskou k bližnímu.

252409

5.9.2011 16:23

RE: K čemu by se to dalo

Lin 85.?.?.?

Reakce na 252323

No tak... [zmaten] Předně se omlouvám, že reaguju až nyní (jiné zájmy) a zadně ani nevím, jak na "tohle" v rámci slušnosti reagovat.
Koukám, že mě asi znáte líp, než já sama - že se odvažujete takových soudů o mé morálce nebo odvaze. Docela si troufáte a jestli jste tu za "zbožného", pak vám oznamuju, že nic "zbožně" morálního na vašem vyjádření nevidím. Jen plivete a plácáte naslepo do vody, abyste dělal/a vlny.
Určitě znáte velice dobře i paní Jarmilu, když píšete, že "odmítá děti". Vy víte, jestli děti má a kolik? Já ne... O sobě vám napíšu, že děti mám a také to, že mám co nabídnout - na rozdíl od církve - protože se okolo dětí "motám" a výsledky svého "působení" už můžu hodnotit. Takže si nechte na koledu ty řeči o mé zbabělosti, neodpovědnosti, brečení, milionu výmluv atd. Také ty o "mizerném životě". Já si přeci na svůj život nikde nepostěžovala a ani nemám na co, protože jsem s ním spokojená. Já hodnotila podmínky společnosti, ve které žijeme a pravděpodobné příčiny dnešního "odporu" k dětem a velkým rodinám.
A "pohádky" o služkách nebo zvrhlém chování "zbožných otců" ? No... pak jsou pohádkáři i pisatelé kronik a matrik nebo si rodiny své příběhy vymyslely. Pokud vím, bylo levobočků jak naseto a vůbec nešlo o nějaké mimořádné "události" (včetně těch potratů nebo také zoufalých sebevražd budoucích svobodných matek). Často byl otcem "bastarda" dokonce pan farář.
Takže pane nebo paní... Příště si, laskavě, odpusťte soudy o "věcech", o kterých víte naprostý prd. Právě jste podal/a další důkaz o nepotřebnosti a zvrácenosti celé "církve svaté", která lidi asi učí chovat se jako vy. Jít přímo proti morálce a přikázání, střílet od boku soudy bez znalostí a kecat do všeho, o čem nemá ani páru a co jí ani nepřísluší. Adíos mučačos - a budu se modlit, aby mi nekřížily cestu takovéhle "typy" jako vy.

252545

1.9.2011 9:42

RE: K čemu by se to dalo

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 252244

Vážená paní Lin, bohužel musím pobaveně podotknout, že jste se ve Vašem příspěvku vrátila v kruhu[smích]
Začala jste lamentováním nad dnešním světem[smích]
A skončila lamentováním nad světem minulým[smích]

Vůbec ale netvrdím, že nemáte pravdu!

Jen byste si měla uvědomit, že dřívější sepětí rodiny=rodičů a dětí bylo zejména a díky právě tomu tehdejšímu/minulému světu.

Vždy, když cestuju někam hodně daleko, tak na první pohled poznám, jestli okolo mne sedí cestující ze současného a/nebo "minulého" světa. Děti ze světa "minulého" totiž reagují na gesto rodiče. Děti ze světa současného neutiší ani armády letušek s cingrlátky - natož výhrůžky, křik a lamentování rodičů.

V rozvojovém světě totiž rodiče nerodí děti proto, aby "měli děti". Ale aby se jejich děti měly lépe, nežli se meli/mají oni. Proto se jim věnují, proto si od života "utrhávají". V letadle je kolébají, šeptají jim pohádky, hrají si s nimi - učí je život...

Vždy, když letím a zahlédnu okolo sebe zlé šikmooké děti, jak se spletou a na vietnamské či čínské rodiče promluví německy nebo česky, mám obrovskou radost, že svět směřuje do správných rukou.

Je tedy skoro jedno, co si myslí -náctileté diskotékující české pipky.

Důležité je, že devátým nejčastějším příjmením v Česku je Nguyen http://zpravy.idnes.cz/nguyen-je-devatym-nejcastej...

A jeho nositelé nejspíše nebyli vychovávání diskotékujícími, pravicujícími a egoiSSujícími rodiči...

252342

18.12.2011 20:09

RE: K čemu by se to dalo

susan74 susan74 (zavináč) volny (tečka) cz 79.?.?.?

Reakce na 252128

hmmm, uz to udelali, tady mas link:


http://www.thinktwice.com/birthcon.htm

ja mam dojem , ze to uz pouzivaji i u nas v evrope!! 20 % paru je neplodnych!!! proc asi???

258763

29.8.2011 11:42

Můžu k tomu jen říci

liu 89.?.?.?

že nikdy. Moje neteř se před lety nechala oočkovat, nevím jestli Gard. nebo Cerv. a má úplně zničený život. Do té doby byla zdravá, jen se chtěla chránit. Po očkování trpí genitálním oparem, hroznými bolestmi, nemůže vést žádný pohlavní život - je to mladá žena. Opravdu tragedie.

252132

29.8.2011 15:06

RE: Můžu k tomu jen říci

pje 193.?.?.?

Reakce na 252132

Zkuste doporučit SPCN, problém by měl být řešitelný.

252154

29.8.2011 11:51

Farmaceuticka loby opet vitezi

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Hlavne ze se ma roboticka operace prostaty zaradit mezi nadstandard, prestoze je jeji prinos oproti klasickemu zakroku naprosto nepopiratelny... [bliji]

252133

29.8.2011 12:09

RE: Farmaceuticka loby opet vitezi

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 252133

Ehm, v čem je její přínos nepopiratelný ?
Naopak jeden z největších úspěchů lobby zdravotnických firem je právě provádění robotických operací prostaty (které jsou 4-násobně dražší proti klasické)

252138

29.8.2011 12:35

UNICEF lobuje za zájmy západních farmaceutických společností

Saša 74.?.?.?

UNICEF lobuje za zájmy západních farmaceutických společností ve střední Asii a následkem toho chce vyštvat Rusko z dárcovských programů. Prý “nemohou” přijmout vakcínu zdarma proti dětské obrně z Ruska.

The United Nations Children's Fund - UNICEF je organizace OSN! FUJ!

252141

29.8.2011 13:37

nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...

Jiří Koubek 140.?.?.?

1) Zcela účelová dezinformace. Gardasil/Silgard prošel třemi a půl lety 3. fáze klinického testování a tato doba není zdaleka o nic kratší než u dalších léků.
2) Známy byly, jen ještě nebyly publikované. Obvykle se podobné studie publikují zhruba současně se schválením léku. Je to sice taková reklama, ale jinak zcela běžná praxe. Pochopitelně při schvalování jsou veškeré výsledky lidem z FDA zcela k dispozici. Pokud ne, zadělává si tak na velké problémy jak daná farma firma, tak FDA
3) Pokud máte zcela jasnou souvislost léze -> rakovina, není třeba čekat až do úplného rozvoje rakoviny. Nehledě na to, že by to bylo proti lékařské etice (a pacientky byly kontrolovány lékaři), kdy má lékař zasáhnout v momentě, kdy si všimne problémů.
4) To nikdy nejsou, u těhotných je příliš velké riziko aplikovat neschválený lék. Stejně problematické je to u malých dětí.
5) Je to vakcína a ne antivirotikum
6) Nějaká data, která toto potvrzují máte k dispozici?
7) Od toho příbalové letáky jsou. Čekal jste snad všelék, kde všechny problémy zmizí? Rakovina může mít mnoho příčin, HPV je pouze jedna z nich. HA vás také zcela neochrání před otěhotněním
8) Souhlasím, měly by se udávat fakta a ne dezinformace jako "vakcína proti rakovině". Příliš mnoho marketingu škodí
9) Podařilo se někdy prokázat přímou souvislost mezi očkováním a danými případy?
10) Zdrženlivost by měla být u všeho.

SUKL je kapitola sama pro sebe [oči v sloup]

252147

29.8.2011 14:34

RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...

Morell 95.?.?.?

Reakce na 252147

I kdyby samotná vakcína v pořádku byla, stačí už jen to, jak moc se očkuje. Co se očkují psi, začali mít stejné problémy jako lidi (alergie, epilepsie, cukrovka...).
Každá další vakcína je pak olejem do ohně a vyvolává ještě větší slabost a spotřebu léků. není pak divu, že se hledá, na co se dá ještě očkovat. Teď mě tak bokem napadá, že chřipka vůbec nemusít olik mutovat, mutace mohou být uměle vypouštěny, aby bylo proti čemu novému očkovat.

Stejně jako u ostatních léků, 3,5 let testování se zpropadeně málo. Skutečný efekt se dá pozorovat i mezigeneračně a to už je dlouhá doba a to by nic neprodali.

252153

29.8.2011 15:23

RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...

pje 193.?.?.?

Reakce na 252147

Pane Koubku, odkud jste nabyl dojem, že by mezi lézí a progresí rakoviny měla být jasná souvislost?
Dále:
Ad 1) Časový standard průběhu klinických studií nezaručuje rozeznání bezpečného a nebezpečného medikamentu.
Ad 2) Praxe ve schvalování léku současně s publikací výsledků klinických studií je zcela neudržitelná.
Ad 4) To jistě, ale feedbacku nezabráníte a kromě toho lze provádět testy in vitro a simulační testy na jiných organismech.
Ad 5) Jistě, rozdíl to je, ale podstata je stejná obdobně jako zadání výzkumu.
Ad 5) Já je nemám po ruce, ale někdy v červnu jsem to diskutoval u státnic s kolegy.
Ad 5) Problém není v letáku, ale v lékové politice ČR.
Ad 9) Prokázány jsou účinky jednotlivých komponent. dále existuje databáze signifikantních subjektivních anamnéz. Je to málo?
SUKL je jen jeden z mnoha případů neskutečně nefektivních činností.

252157

29.8.2011 18:02

RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 252157

Pane pje, myslím, že tuto informaci by vám spíše potvrdil nějaký gynekolog než já. Ale jsem si jistý, že žena, u níž se objeví léze má mnohem větší pravděpodobnost onemocnění rakovinou než tak, u níž se neobjeví. Ostatně léze jako takové už naznačují abnormální růst, což se dá vydět při cytologickém stěru.

1) To možná ne, ale je účelové tvrdit, že klinické testování probíhalo pouze 3,5 roku, protože to byla doba, po níž probíhala třetí fáze klinického testování. První a druhá fáze a proces schvalování mezi fázemi (+ předklinické testování) bylo zcela opomenuto.
2) A jaký systém byste navrhnul vy?
4) To je v překlinickém testování, ale žádné zvíře, byť to bude člověku sebepodobnější primát, vám nenahradí člověka. A s těhotnými je potíž vždy, ostatně se divím, že ta vakcína byla za těhotenství aplikována, což spíše svědčí o nezodpovědnosti ošetřujících lékařů.
No a testy in vitro jsou zcela mimo realitu, to je spíše taková hračka pro studenty a výzkum, který chcete rychle opublikovat. Protože in vitro všechno tak hezky vychází.
5) (jen otázka, proč 3x Ad 5?)
Pokud tvrdíte, že podstata je stejná, tak se divím, že jste něco diskutoval s kolegy u státnic. Vždyť jde přece o zcela odlišné věci, odlišné mechanismy účinku.
O lékové politice ČR toho zas tolik nevím, ale dovedu si to představit.
9) které látky máte na mysli? Však já tu databázi nepopírám, ale i přesto se nepodařila prokázat ani jedna přímá souvislost mezi tou vakcinou a úmrtím. Dlouhodobé sledování ukázalo, že z 27 000 000 podaných dávek se po podání cca 15 000 z nich (tedy méně než 0,1%) projevily nějaké negativní účinky.

252172

29.8.2011 22:14

RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...

Pavel Krpec 188.?.?.?

Reakce na 252147

Pane Koubku, určitě je dobře, že uvádíte některé věci na pravou míru, ale je Vám asi úplně jasné, jaké jsou farmaceutické firmy zločinecké organizace a to bez jakékoliv nadsázky. Úmyslné zamlčování rizik, korupce, lobbing hraničící s vydíráním, to jsou přece notoricky známe praktiky, které ještě před desítkami let byly doménou Cosa Nostry. A Váš příspěvek vyznívá jako obhajoba těchto firem respektive jejich preparátů, i když vlažná. Z logiky věci přece vyplývá, že pokud mám potenciální riziko vážných vedlejších účinků a léčebný efekt nebo spíš preventivní efekt nepřevyšuje tato rizika, je mojí etickou povinností takový preparát vůbec nedat do prodeje. Jenže jak říká dr. Virapen, farmaceutický zná recept jak z kravského lejna vyrobit zlatý valoun.
U našich sousedů na Slovensku se ale blýská na lepší časy a farmaceutiké lobby jsou již s nově připravovaným zákonem o lécích značně přistřižena křidélka. A to se proti tomu vzbouřilo sedm dplomatů. Jen u nás to zase nejde, farmaceutická lobby opět přitlačila přisluhovače Hégra k tomu, aby zrušil úvahy o Generické preskripci. Nu což, aspoň se zase někdo nažere a my to zaplatíme. I vy..........

252182

30.8.2011 3:45

RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 252182

Pane Krpče (doufám, že takovýmto způsobem se vaše jméno skloňuje), děkuji za věcnou odpověď. Já osobně nevidím ve farmaceutických firmách nějaké všeobecné zlo, bohužel mají všechny neduhy velkých nadnárodních korporací, ale s tím jsou spojené i výhody. Problém je v tom, že vývoj nových léčiv dnes je nesmírně drahý, právě kvůli rozsáhlým klinickým studiím, kdy všechno jde na účet f. firem. Je to práce stovek lékařů po několik let, zaplacení tisíců dobrovolníků, na nichž se lék testuje (a to i těch, kteří dostávají placebo). No a po celou tuto dobu běží dané molekule patent, jehož platnost je zhruba 20 let (či 18, záleží na lokalitě). Po uplynutí této doby si může danou chemikálii produkovat kdokoliv s tím, že pokud už byla schválená, tak do vývoje nedává vůbec nic.
Za etickými problémy hledejte peníze a onu vinu smývající korporaci. Protože nějaký CEO nemá ani tušení o tom, co je to biochemie a o vlivu léků na lidský organismus, chce vidět výsledky. Pokud totiž nebudou výsledky, bude malý zisk, akcionáři budou nespokojení a on bude ve výsledku odvolán. Ale i tak věřím, že se falšování ve výzkumu a klinických studiích neděje. myslím, že by se lékař ozval, pokud by mu pacienti začali kolabovat a žádné peníze nejsou schopny vykoupit jeho svědomí. A proč tomu věřím? Protože já bych to tak udělal, nehledě na to, jaký by to mělo vliv na moji budoucí kariéru.
Generická preskripce je takový populistický krok, který sice zní hezky, ale bohužel to není tak jednoduché. Problém s generiky je ten, že i když mají dané léky stejnou účinnou látku, jejich additiva (jako např pomocné sorpční látky) jsou jiná a to už mění účinnost a snášenlivost daných preparátů. A jestli si myslíte, že by tím ubylo lobby farmaceutických firem? Neubylo, pouze by dealeři léků navštěvovali lékárníky místo doktorů. A podle mě by měl mít ošetřující lékař plnou kontrolu nad tím, co pacient užívá, pro lékárníka je daný člověk více méně jenom jméno na receptu a rodné číslo. A s dnešním konceptem řetězových lékáren by i svědomitý lékárník nemohl doporučit to, o čem si myslí, že je dobré. Mám od jedné kamarádky potvrzené, že to, čím se takový lékárník dnes zabývá, je spíše nařízení vedení, jak správně rozmístit léky (potravní doplňky), aby byly co nejvíce na očích a co nejlépe se prodávaly.
Ovšem základ zdravého života stejně nakonec leží na pacientovi a na prevenci.

252205

30.8.2011 8:43

RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 252205

Veríte v tamto, neveríte v tomto, faktom je že väčšina CEO je zkurv*syn (tak na 80%), ktorý by predal aj svoju matku, 10% je oveľa horších.

252208

30.8.2011 9:58

RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...

Jiří Koubek 140.?.?.?

Reakce na 252208

V to zase věříte vy, jen si to možná nechcete přiznat. nepředpokládám totiž, že byste jich znal tolik, abyste tady mohl házet čísly jako 80%.

252216

30.8.2011 11:45

RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 252216

Síce nepoznám toľko CEO to je pravda, ale podľa toho čo sa deje a čo robia multinacionálne firmy, hlavne ich bývalí CEO ako vedúci v FDA a v ostatných regulačných úradoch, nehovoriac o tom čo robí Google, tak nazvať 80% CEO zkurvys*nom nie je až tak mimo.

252218

29.8.2011 14:18

Špinavý biznis

Erika 52 91.?.?.?

http://www.auria.sk/blog/ockovanie-zmysel-ci-nezmysel

Dnes už očkovanie predstavuje väčšie riziká, než prínos. Preto by malo byť dobrovoľné.

A heslo, ktorým sa riadia farmaceutické koncerny?
" Zabiť by bolo chybou, ale ešte väčšou vyliečiť..."
Cieľom je liečiť, podľa možností od kolísky až po hrob.
Preto treba dávať toľké miliardy do výskumu vakcín a Bill Gates dobre vie, o čom to hovoril, keď si myslel, že je medzi svojimi.

252152

29.8.2011 21:59

Jedno, k druhému

Venan 92.?.?.?

http://www.outsidermedia.cz/Ekonomicky-vrah-Manual-1.aspx
http://www.outsidermedia.cz/Vladnou-nam-konzervativni-revolucionari-a-anarchisti-1.aspx

Ahoj,
vřele doporučuji shlédnout video a pečlivě si přečíst, co je v článku.
Myslím, že by bylo dobré rozeslat, komu to jen jde.
Je už na čase, otevírat lidem oči.
S pozdravem David

252181

30.8.2011 23:08

Nečetla jsem článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Ještě jsem si nestačila přečíst, ale pokusím se zareagovat trochu "mimo". Z hlediska duchovní příčiny rakoviny děložního čípku je na vině neuspokojivý partnerský vztah. Žena je opakovaně partnerem zraňovaná v emocionální oblasti a podléhá sebelítosti. Ženy mají pocit, že jsou nemilované, opomíjené, podváděné a zneužívané. Podkopaná sebedůvěra a sebehodnocení. Primární příčina rakoviny (jakékoliv) je psychosomatického původu, v případě děložního čípku jsou to traumata z neuspokojivých partnerských vztahů.

252245

30.8.2011 23:10

Ehm...

Lin 85.?.?.?

To, co se objeví "po schválení moderátorem", je mé. Zas jsem si nevšimla, že mi vypadlo přihlášení... [oči v sloup]

252246

14.9.2011 8:18

Fakta

Alena 193.?.?.?

Citace reakce na článek:

Nejsem zrovna zastánce očkování obecně, ale zrovna tohle mi přijde, že není zlé - pokud je ta holka zdravá!


1. Vakcína prošla pouze třemi a půl lety experimentování (Gardasil/Silgard).

Pokud já vím, tak tu studii zastavili po 5 letech, pak ještě nějakou dobu běžela studie "na Cervarix."

2. V době, kdy Evropská komise i americká FDA schválily licenci vakcíny Gardasil/Silgard, nebyly ještě výsledky těchto klinických zkoušek známé a přesto dostala firma Merck zelenou k aplikaci těchto vakcín ženám v Evropě i Americe.

To netuším, ale dneska rozhodně už jsou známé.

3. Všechny klinické studie zkoumaly pouze vznik předrakovinných lézí. Vznik nádorů a jejich klesající počet nikdy nikdo nestudoval, natož aby ho prokázal.

Vzhledem k tomu, že není rakoviny bez předrakovinné léze mi přijde, že ta věta nemá smysl.

4. Nebyly prováděny specifické studie na těhotných ženách.
Očkovat těhotnou může akorát idiot.

Judicial Watch: „Ze 77 žen, které byly očkovány v průběhu těhotenství 33 hlásí kolaterální efekty jako spontánní potrat nebo anomálie plodu. Další reakce, které jsou neustále nově nahlašovány, zahrnují Bellovu paralýzu, syndrom Guillaina- Barra a křeče.“ (zdroj WorldNetDaily.com ze 6.10.2007)
Aby ne...

5. Vakcína není schopna poskytnout ochranu ženám, které již byly papilomavirem infikovány.
Ano, proto se doporučuje intaktním dívkám, ideálně prekoitálním.

6. Účinek vakcíny se výrazně snižuje po 4. roce od očkování a 6 let od očkování je nulový.

To je pravděpodobně důvod, proč ukončili tu studii, ta data platí o Silgardu. O Cervarixu jsou data jiná.

7. V příbalových letácích všech těchto vakcín se uvádí, že očkování nechrání před všemi typy rakoviny děložního čípku ani nechrání všechny očkované. Nenahrazuje obvyklá preventivní vyšetření děložního čípku na rakovinu.

Ano, souhlas. Je to proti cca 95% původců - mluvím o Cervarixu, Silgard je spíše proti bradavicím.

Mylný pocit ochrany může vést k vynechávání preventivních prohlídek a tím paradoxně i k navýšení počtu případů s rakovinou děložního čípku.

Když je někdo blbej a nechodí pak na prevenci, je to jeho boj. Ale, že by to vedlo ke zvýšení počtu karcinomů si fakt nemyslím - vzhledem k tomu, jak výrazně to zmenší počet původců...

8. Francie zakázala reklamu na vakcínu proti rakovině děložního čípku z důvodu, že její účinnost nelze prokázat: “Gardasil, One Less Victim of Cervical Cancer?” France says ‘NO’ as they ban Gardasil ads

Je to zase o Silgardu a i tak bych to neviděla jako argument.

9. Vláda Indie zakázala pokračování klinických testů s Gardasilem v jejich zemi poté, co 4 dívky zemřely a 120 mělo vážné následky.

Zase je to o Silgardu... pokud je to pravda... navíc chybí údaje kolik bylo těch testovaných...

253304

Příspěvků: 39

29.08. 07:42 Jarmila  Mladí lidé
29.08. 08:05  RE: Mladí lidé
29.08. 15:06 pje  RE: Mladí lidé
29.08. 08:55 jean.laroux  K čemu by se to dalo
29.08. 23:09 Atoodark  RE: K čemu by se to dalo
30.08. 01:52  RE: K čemu by se to dalo
30.08. 07:31 Jarmila  RE: K čemu by se to dalo
30.08. 19:59 baba_Blažková  RE: K čemu by se to dalo
30.08. 22:54 Lin  RE: K čemu by se to dalo
31.08. 07:55 Oracle  RE: K čemu by se to dalo
01.09. 19:16  RE: K čemu by se to dalo
01.09. 20:35 Oracle  RE: K čemu by se to dalo
01.09. 02:10  RE: K čemu by se to dalo
01.09. 05:55  RE: K čemu by se to dalo
01.09. 08:29 Jarmila  RE: K čemu by se to dalo
01.09. 19:31  RE: K čemu by se to dalo
02.09. 10:42 Saša  RE: K čemu by se to dalo
05.09. 16:23 Lin  RE: K čemu by se to dalo
01.09. 09:42 MoUdrostrak  RE: K čemu by se to dalo
18.12. 20:09 susan74  RE: K čemu by se to dalo
29.08. 11:42 liu  Můžu k tomu jen říci
29.08. 15:06 pje  RE: Můžu k tomu jen říci
29.08. 11:51 Pavel -Čert- Němec  Farmaceuticka loby opet vitezi
29.08. 12:09 Luxor  RE: Farmaceuticka loby opet vitezi
29.08. 12:35 Saša  UNICEF lobuje za zájmy západních farmaceutických společností
29.08. 13:37 Jiří Koubek  nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...
29.08. 14:34 Morell  RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...
29.08. 15:23 pje  RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...
29.08. 18:02 Jiří Koubek  RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...
29.08. 22:14 Pavel Krpec  RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...
30.08. 03:45 Jiří Koubek  RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...
30.08. 08:43 Oracle  RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...
30.08. 09:58 Jiří Koubek  RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...
30.08. 11:45 Oracle  RE: nemohu souhlasit s celkovým vyzněním článku...
29.08. 14:18 Erika 52  Špinavý biznis
29.08. 21:59 Venan  Jedno, k druhému
30.08. 23:08  Nečetla jsem článek
30.08. 23:10 Lin  Ehm...
14.09. 08:18 Alena  Fakta

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 230