Diskuze k článku

300 let spiknutí

Příspěvků 48

25.8.2011 9:10

A pak z toho zešílí

F&T 78.?.?.?

Tohle vypadá, jako by byli všemocní (uznám vsuvku fikce a "fikce" ). Jenže i za zdmi betonového bunkru se šílenství nevyhnou a zhynou tam na ponorkovou nemoc. Ale mezitím je pravděpodobnější, že se sežerou mezi sebou ve stylu "dog eat dog".

Kristus říkal něco v tomto smyslu: "Komu chybí láska, tak je tím nejchudším člověkem na světě, horším než poslední žebrák i kdyby získal všechen majetek světa".

251813

25.8.2011 14:53

RE: A pak z toho zešílí

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 251813

FTéčko, asi zapomínáte, že síla, obecně známá jako LÁSKA, má i dvě opačné kamarádky, nerozlučně s ní spojené - STRACH A NENÁVIST.
...je dobré vědět, že tuto trojici máme k použití vždy - ale častěji používáme tu dvojici. proč asi? není to tím, že "dvojice" je silnější než jeden celek? Že schopnost rozeznat části celku je tím, co odděluje ovečky od beranů? (poddané od vládnoucích...)

Tím, že tlačíte jen jedním směrem - se vám může stát, že dostanete ránu ze stran, na které vaše pozornost nestačí.....

251828

25.8.2011 21:30

RE: A pak z toho zešílí

F&T 78.?.?.?

Reakce na 251828

Jasně, zdraví je jen jedno, ale nemocí nekonečně monoho. A všechny jsou kamarádky.

Ty vaše dvě "kamarádky" stejně jednou dopadnou jako bumerang na jejich původce. Hlavní je abych u sebe pro ně neměl živnou půdu.

Doporučuji na přečtení knížku: René Egli - Princip LOL2A

Tam se píše hezká metafora o sultánovi, jak se sám procházel zahradami. Vrah se radoval, jak bude mít snadnou práci. Čím více se blížil k Sultánovi, tím méně se dokázal soustředit na vraždu. Nakonec mu vypadl nůž z ruky a on stál úplně paralyzovaný před Sultánem a vykoktal ze sebe jen "Proč nedokáži udělat to, pro co jsem přišel." A Sultán mu odpovídá: "Protože já a Bůh jsme jedno".

Je to možná trochu nadsazené, ale trochu pravdy na tom bude.

251851

29.8.2011 1:04

RE: A pak z toho zešílí

clarc 188.?.?.?

Reakce na 251851

Souhlasim. Jste rozumny! .)

252116

26.8.2011 8:46

RE: A pak z toho zešílí - a jeste doplňuji

F&T 78.?.?.?

Reakce na 251828

Mily Janko, ještě mě napadá, že jste můj příspěvek pochopil trochu jinak. Nehodlám tlačit jedním směrem, o tom jsem vůbec nepsal. A nehodlám na nikoho tlačit. Takže ani nepotřebuji věnovat tolik pozornosti ostatním směrům.

Tohle je samoobsluha - požerou se sami mezi sebou práve kvůli nedostatku lásky. I to šílenství může na nich zapracovat. Také ti jejich vojáci se mohou opotřebovat a zešílet. Čím více sestřiček tím lépe.

Kdo jinému jámu kopá sám do ní padá.

251888

27.8.2011 9:32

-"Kdo jinému jámu kopá sám do ní padá..."

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 251888

- Len je tu jedno nebezpečie. Ak bude tá jama priveľká, padneme do nej všetci.
Globálny konflikt v rozsahu, ktorý pripravujú, zametie matičku Zem a začne sa odznova.
Počítam, že bez nás, ale veľká škoda nás asi nebude.

251985

27.8.2011 10:14

Spiklenecké teorie miluji, jsou velmi zábavné

Pauk 90.?.?.?

Reakce na 251813

Spiklenecké teorie vytváří právě ti, co žádného spiknutí nejsou schopni, přestože by hrozně rádi byli, ale chybí jim elementární logika. Ke krátkodobým spiknutím (v reálném čase) je nutný protivník, kterého chci zbavit moci, vlivu či života a zaujmout jeho místo za pomoci podřízených spiklenců, očekávajících podíl na vítězném spiknutí (pouhá nenávist či závist nestačí). Dlouhodobé spiknutí (delší, než jedna generace spiklenců, vyžaduje již motivaci téměř genetickou (mravenci, včely), nebo alespoň ideologickou (islám, sionismus). Stále je tu ale problém organizační, informatický i motivační (motivace může přes noc zmizet - jako chřipka). Kdo se zabývá informatikou, tak ví, že udržet v chodu tak složitý hierarchický systém je nad síly i těch nejlepších počítačů (a to nemají lidské slabiny a slabosti).
Takže u pohádekmilovných autorů či záhadologů je vždy přání otcem myšlenky. Nabízím mnohem kratší, a o to zábavnější úvahu či fejeton na toto téma:
Tak jsem si říkal, co bych dělal já na místě židovského patriota v Izraeli, abych vůbec přežil já i můj národ v zemi, zaslíbené Jahvem mým (fiktivním) předkům, obklopené mnohem početnějšími semitskými příbuznými národy arabskými, které nás nemají rády od těch dob, co praotec Abrahám vypudil svého nemanželského syna Ismaele, od něhož arabové odvozují svůj historický původ. Příbuzní jsou tradičně chudobnější a o to populačně zdatnější, navíc se netají přáním na likvidaci všech židů. Totální válka (jaderná) by byla sebevražedná - tak zbývá jediné možné řešení - obrátit zájem i zášť milých příbuzných jiným směrem, třeba do bohaté Evropy, plné „nevěřících psů“, ostatně už tam jednou muslimové byli, (Maurové ve Španělsku, Turci v jihovýchodní Evropě), takže tam trefí. Naší baštou jsou Spojené státy, tak tou jejich zas může být Evropa. Gojové nás podpoří všechny. K tomu jim musíme trochu napomoci - zastavit politickou, vojenskou i kulturní integraci Evropy, rozložit NATO, zapojit Rusko. To si vezme se svými soudruhy na starost náš člověk Pružinskij, křesťanský husitský našinec, který navíc obličejem žida ani trochu nepřipomíná (bohužel o to víc jeho syn). Také pár jiných politiků a novinářů nám pomůže žabomyšími hádkami o politické korektnosti, toleranci a nacionalizmu. Němci už k tomu významně (byť i možná nezáměrně) přispěli holocaustem našich předků a jejich vypuzením z Evropy. Tím vytvořili životní prostor a podmínky pro imigraci muslimů, a to i na místa Němců, „hrdinsky“ padlých v jejich boji proti židobolševizmu. Dobře jim tak ! Muslimové si tam mezitím s předstihem postaví mešity a minarety, třeba i ve Vatikánu (aspoň je nebudou muset stavět v Jeruzalémě). Až slavnostně (spolu) založíme Palestinský stát, bude už jenom potřeba zřídit konzuláty, obchodníci už tam dávno ...Automaticky kráceno

251988

27.8.2011 11:38

RE: Spiklenecké teorie miluji, jsou velmi zábavné. Dokončení textu.

Pauk 90.?.?.?

Reakce na 251988

My pak papeži přátelsky poradíme, jak mají křesťané (mimochodem u nás vzniklí a založení), co nejlépe s muslimy vycházet. Za to se přestaneme tolik kamarádit s protestanty, kalvinisty a husity, aby na nás katolíci vzpomínali v dobrém. No, a kdyby snad chtěli němečtí neonacisté v budoucnosti antisemitský holocaust reprízovat (tentokrát proti našim semitským bratrancům) - tak aspoň arabové na vlastní kůži poznají, co to doopravdy je – a Němci budou vzpomínat: „zlatí židi, proč jsme se jich tehdy zbavovali“.
Šalom, salam aleikum, pochválen (žid) Ježíš Kristus.

251999

31.8.2011 18:03

RE: Spiklenecké teorie miluji, jsou velmi zábavné. Dokončení textu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 251999

Kristus, ať reálný nebo mýtický, byl Judejec. I na kříží měl napsáno "Král Judeje" a žádné "Král židů", tehdy spíše "Král farizejů". Slovo žid se objevilo poprvé až v 18. stol. n.l. - rabínský vynález. Originál Kralické Bible to slovo vůbec neobsahuje. Sionistická doktrína koncem 19. stol. n.l. poprvé v historii přišla s židovským národem. Do té doby byli židi, hebrejci, atd. vždy, všude jen a pouze náboženská sekta. Krvelačné bajky o židovským bohem zaslíbené Palestině potalmudštělým turkickým chazarům a všem, kdo se prohlásí nebo jsou prohlášeni za tzv. židy jsou fanatický paskvil. Mýty jako praotec Čech nebo Blaničtí rytíři jsou obohacující romantické báje. Sionismus znamená řeky krve, zdaleka ne jen v Palestině.

252292

25.8.2011 9:52

Příběhy a jejich zrcadla

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Skláním se před brilantním popisem toho, jak fungují společenské řídící systémy - a nakonec i cykly v přírodě. Autor s lehkostí a vtipem popsal globální strukturu toho, co jsem v mnohem slabší verzi poslal Vladimírovi v noci jako fragment "hry na jednu bránu" v prostředí českého "hrnečku vař".
Použití sebe jako autora příběhů o vládnutí pak můžeme posunout do rozměru přírody a toho, co nazýváme "prázdný prostor vesmíru".
..a ejhle, on pak roste podobný "scifi" příběh, který je nám zatím podáván ve dvou jazycích, o jejichž vnitřní propojenosti nám ale tvůrci "učení o křestu" zapomněli říct. Ten příběh zrcadlí v "poněkud" širším časovém prostředí vznik a účel všech náboženství (analogie zednářských pěšáků) a těch, kdo na vrcholu každého systému vládnutí vytvářejí PROTIPOHYB, sílu, umožňující po období růstu nastavit i zánik těchto systému. A že čeština je jazykem, který svým způsobem absolutně propojuje matematiku a etnický jazyk - o tom je moje fungování na internetu i v životě.

..ano, čeká nás zajímavé období života, postupný návrat do shody informací v hlavě s těmi, co plují v "informačních polích" volného prostoru. Za vše zlé - a v blízké přítomnosti i dobré - může trojice vzájemně propojených jazyků, stojících na počátku našeho letopočtu.

Paralela podoby Napoleona a Bárty z Véček tak přenáší historii do žhavé současnosti, o tom je ten můj článek. A časem si vysvětlíme i "náhodu", proč typicky německé zdvojené "W" čeština v abecedě sice uznává, ale téměř nepoužívá. Nebudu vás napínat - jako věční "myslivci" a rebelové jsme to spojení dokázali identifikovat a oddělit. Prostřednictvím synchronicit (nekauzálních asociací), příslušících především bláznům a snílkům....., jak jinak, že?

Naštěstí ten konec Winklerova příběhu může vypadat úplně jinak, také "věčně". Internet a sociální sítě jsou totiž něčím jako Kristýnka Kočí pro ODS.
Z pomocníka se patrně stane obtížný hmyz tehdy, když jeho "vodič" neodhadne míru ovladatelnosti loutky. Bárta tutéž situaci obdržel od Kočí v "protipohybu času", jemu uškodila dřív, a tím oddělila to špinavější "V" od toho druhého. A přidala se k té hromádce vnitřní špíny, která ji ke změnám názorů přivedla.
Další paralelou je pozice Klause v počátcích "konečného řešení"..., v období, kdy nechal vexláky hrabat národní majetek. A teď "svítííííííí", bohužel asi nikoliv "fér"...

251815

25.8.2011 9:55

RE: Příběhy a jejich zrcadla

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 251815

..a perlička v češtině, cituji:
Michael Winkler, z knihy „Politik am Pranger“, str. 220-236....

...písmeno "N" uprostřed slova PRA/N/GER odděluje (tvarem "hranaté podoby kmitu"[mrknutí jedním okem] národy, které mohou a mají přivést tuhle lidskou společnost k rozumu. Germáni v roli "otce" dobrých řešení, PRA/HA - jako "vysmátá" dcerka nezvedeného, ale velmi inteligentního a podezíravého národa "Vánů" , vážících si dobrého slova.
Na konci mého článku je větička o "základním příjmu" jako technickém prostředku k řešení situace. Myslím, že dnes je ten čas, kdy je třeba tento (opět německý) projekt postavit do použitelné verze. To už tady píšu poněkolikáté.....

251816

25.8.2011 10:31

Bilderberg je "jen" ovládacím pultem "gamesky" s nekončícími levely - nahoru i dolů

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pan Janko tvrdí, že podobně jako "holka" Kočí, nasazená ODS do dreSSu Holek Veřejných, se gameSSka Vrchnosti jednou zadře. Protože do svého stroje moci/gameSSky zařazují čím dále více pák a proměnných...

Dovolím si panu kolegovi Jankovi oponovat, protože Vrchnost se ke světu a GOJ/im chová naprosto stejně, jako laborant ke svěřené myši. Bez citů a emocí, ale i bez zloby a "zlého úmyslu".

Vrchnost chce náš "blátivý" svět pozvednout k "vyŠŠím metám".
Bohem nám seslaná Vrchnost opovrhuje jednoduchostí a primitiviSSmem.
Vrchnost miluje chrámy konSSumu, obří velkorypadla, obří tankery, obří harvestory ... ale na druhou straně JEDNODUCHOU distribuci krmení a podestýlky pro testované GOJ/im v laboratořích Vrchnosti.

Jen nesvéprávný laborant by nechal myŠŠi/GOJ/im umřít mezi pokusy hladem nebo nedostatkem. Proto když si jedna skupina myŠŠí vedená zvlčilým Krysákem/Khadhaffim "ohne" produktovod Vrchnosti do svého hnízda více, nežli jiné myŠŠi v okolí, Vrchnost a její Shabes/GOJ/im zakročí (vždy humanitárně)!
A ohnou produktovod nejen zpět pro blaho Vrchnosti, ale i myŠŠáků/GOJ/im, kteří by jinak mohli v privilegovanějších částech pokusné klece trpět nedostatkem.

Neměli bychom proto naší Bohem seslané a v KNIZE ustanovené Vrchnosti a jejím Shabes/GOJ/im spílat a vzpouzet se. Ale místo toho bychom měli být rádi, že o nás a naše pupky a sklepy plné harampádí Vrchnost a Shabes/GOJ/im svědomitě pečují. Pokud by nepečovali, jejich gameSSky bychom určitě do tak vysokého současného levelu nepřežili.

Proto nemohu s panem Jankem souhlasit, že se o nás Vrchnost nebude DÁL starat a o naše tašky, vláčené našimi Lídl/ujícími Mařenkami z Rohů Hojnosti. Ty nezůstanou NIKDY PRÁZDNÉ! I kdyby v nich měla být jen ochucená montážní pěna!

Moc hezky se o nás naše Vrchnost a Shabes/GOJ/im stará. Pohleďte, co pro NÁS za posledních zmiňovaných 300 let vybudovala za EL-DORADO!

Vložený obrázek

Pro plné rozlišení El Dorada klikněte ZDE:http://jenny.frederikm.de/wp-content/uploads/2011/...

A Vy jste tak nehodní!

251817

25.8.2011 15:14

RE: Bilderberg je

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 251817

..asi došlo k informačnímu šumu MouDrostaku, kde píšu, že se nebudou starat to jsem nenašel.
Jde o vyrovnání sil, kterými lidé vládnou. Virtuální kapitál, který byl vytvořený z dluhu, ten se postupně přemění na užitečné předměty, systémy a vztahy. Podobně jako autor knihy dovedl sumarizovat řídící sílu v minulosti, tak podobně vnímám i řídící síly, které se uplatňují už teď - a patrně se ještě víc uplatní v blízké přítomnosti. Jde o propojení křemíkových a uhlíkových forem inteligence. Cílem je, aby (když to přeženu) každý z nás byl v něčem idiot a v něčem genius - a vzájemné interakce aby po naplnění kapacity určitého "komunikačníého fraktálu" přešly do sousedního, v té době skomírajícího. Je to běh na delší trať, ale něco se může podařit i v době našeho života...
..to schema je úžasné, díky. Zbývá jen VIDITELNĚ propojit tu vnitřní, nafialovělou plochu vnitřního kruhu. Ta představuje jak mozek člověka, tak i "mozek planety a sluneční soustavy" O tom je má řeč.

251829

26.8.2011 0:19

RE: Bilderberg je

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 174.?.?.?

Reakce na 251817

MoUdrostrak to je naprosto genialni coment !!!!
Jey

251869

25.8.2011 11:50

Fed

Jarmila 88.?.?.?

Vládci světa jsou majitelé FEDu a majitelé všech největších globálních korporací. Tito „lidé“, pokud mají v úmyslu vyvraždit naráz 5 miliard lidí, tak se na to již v tuhle chvíli pečlivě chystají a ze všech stran u kulatého stolu rozvažují, jakým způsobem to provedou. My všichni jsme tak vlastně už v tuto chvíli odsouzeni k smrti, pokud oni takové plány osnují.

Lze předpokládat, že pohodlné pro ně bude hubit lidstvo postupně s pomocí bakteriologických zbraní- přičemž vyvolení superbohatí lidé, kterým bude dovoleno dál žít, budou naočkováni protilátkou.

Oni si rádi ke svým zrůdným činům vybírají nějaké symbolické datum. Schválně rozšířili po světě představu, že se něco strašného stane dne 21. 12. 2012. Když se ten den nic nestane, lidstvo si oddechne. Jenže jejich velkým výročím je založení Fedu dne 23.12. 1913. Proto se domnívám, že ty lidské bestie právě tento den něco spustí.

251821

25.8.2011 12:16

RE: Fed

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 251821

Tak tak, paní Jarmilo...[smích] Z používáním těch kosher symbolů a datumů to tady v debatách v různých souvislostech již zaznělo.

Krásným příkladem je datum útoků na NY dvojčata (plus pád budovy WTC-7) tj. 11.9.2001 (mimochodem kolem 9hod dopoledne, kdy padlé budovy byly 3) a v USA je telefonní číslo 911 tzv. Emergency telephone number.


Nebo 12 žlutých hvězd na vlajce EU, kdy dvanáctka je mimo jiné i počet kmenů Izraele. To je náhodička, co?? I když podle hábečka je zatím spíše symbolika spojená s KC..[smích] Kdo ví, snad jenom ty růže krepový..[smích] a Peace s ní,

jansmith[smích]

251823

25.8.2011 16:54

RE: Fed

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 251823

No tak má evropská vlajka 12 hvězd no. To je toho. Kdyby měla 11, řekl byste, že to je odkaz na 11. září, když 13, jsou v pozadí luciferiáni, kdyby jich bylo 27, řekl byste, že to je odkaz na počet křesel Likudu v Knesetu. Jste nemocný člověk, duši vyléčíte jen velmi těžko :p

Co se týče článku, škoda mluvit, hrůza. [bliji]

251833

25.8.2011 18:07

RE: Fed

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 251833

Proč sem píšete? Jdete raději na nezvědavce, tam najdete lidi inteligenčně i morálně vám vhodnější, než tady. Ty vaše výkřiky, co tu občas trousíte, jsou nejen nezajímavé, čpí z nich naivita, ale navíc jsou otravné. Opravdu, choďte si raději mezi své kámoše na Nezvědavce, tam si s těmi prostoduchými sionisty budete dobře rozumět. Co se týká vašeho píspěvku... [bliji]

251836

25.8.2011 19:36

RE: Fed

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 251836

>Proč sem píšete? Jdete raději na nezvědavce, tam najdete
>lidi inteligenčně i morálně vám vhodnější, než tady. Ty
>vaše výkřiky, co tu občas trousíte, jsou nejen nezajímavé,
>čpí z nich naivita, ale navíc jsou otravné. Opravdu, choďte
>si raději mezi své kámoše na Nezvědavce, tam si s těmi
>prostoduchými sionisty budete dobře rozumět. Co se týká
>vašeho píspěvku... [bliji]
Co toto je, proboha, za pristup? To je podle vas demokraticky pristup? Vy nevite, ze kazdy ma pravo se nejak vyjadrovat? Povim vam, ze neco tak nesoudneho a jeste tak na plnou pecku vysloveneho, jsem uz dlouho nezaregistroval. Mate pravdu, ze nazor toho diskutujiciho, ktereho se snazite vyexpedovat, zamaval i se mnou, ale na druhe strane musim respektovat to, ze ten nazor je pravoplatny. Proboha, dokazme, ze jsme na vyssi urovni. Nelibi se nam, ze je souzen pan Stwora za postoj, a pritom jsme schopni obdobne odsoudit cloveka z opacneho brehu jenom proto, ze rekl (byt blby) svuj nazor.

251842

25.8.2011 21:04

RE: Fed

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 251842

Zajímavé je také, že vy kategoricky víte, že váš názor je ten správný. Pro informaci, ve světě není nic černobílé.

251848

25.8.2011 21:17

RE: Fed

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 251848

Znáte knihu Soustroví Gulag? Předpokládám, že jste o ní slyšeli.. Znáte jeho knihu 200 let pospolu? Předpokládám, že jste o ní neslyšeli... Není k mání, zmizela. Stejně tak jako zájem o Solženicina po jejím vydání. Proč? Protože se v ní velmi objektivně zabývá historií rusko-židovských vztahů v letech 1795–1916 a v letech 1917–1995 (dva svazky). Po jejím přečtení zjistíte, že "Kagan" není žádná konspirace, ale čirá pravda a dozvíte se mnohem více detailů o genocidě Slovanů...

Kdo má zájem, kniha 200 let pospolu je ke stažení - zde.
Kagan a jeho bek - zde.


A Peace se všemi.

jansmith[smích]

251849

25.8.2011 20:09

RE: Fed

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 251836

jen si konspirujte a žijte mimo realitu

251846

25.8.2011 22:05

RE: Fed

Lin 85.?.?.?

Reakce na 251846

No...nevím... Vy máte jistotu, že jste v realitě a znáte všechny souvislosti? [smích] Víte třeba, co symbolizuje pěticípá hvězda a co sedmicípá? Víte např., kdo používá vyobrazení kříže "tlapaté", kdo osmihroté, kdo "čtyřpyramidové"? Co třeba v heraldice znamenají barvy a tvary? To všechno je řeč... které ovšem nerozumí nezasvěcený, takže to považuje za náhodu, hezkou grafiku, fantazii nebo pitomost.
Možná by vás mohlo zaujmout....

251854

25.8.2011 22:57

RE: Fed

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 251854

děkuji za odkaz, rád se nechám vyvést z omylu. jak jsem řekl, snažím se nevěřit jak masmédiím, tak alternativám, jelikož nemůžete věřit naprosto ničemu. jakmile propadnete konspiracím, nerozeznáte reálnou od nereálné a smažete rozdíl mezi konspirativnem a realitou, proto se snažím si zachovat jistý odstup, proto s většinou zvědavce ve většině věcí nesouhlasím.

251863

26.8.2011 0:00

RE: Fed

esw 109.?.?.?

Reakce na 251854

Toto je také o okultní symbolice všude kolem nás dosti zajímavé: Jordan Maxwell - Basic Slide Presentation

http://www.overstream.net/view.php?oid=skl1awlpm2ij

kdo chce, video lze stáhnout jako flv např. utilitou unlocker, titulky jsou zde:

http://www.ulozto.cz/2099915/jordan-maxwell-basic-slide-presentation-srt

251866

26.8.2011 0:30

RE: Fed

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 174.?.?.?

Reakce na 251836

>Proč sem píšete? Jdete raději na nezvědavce, tam najdete
>lidi inteligenčně i morálně vám vhodnější, než tady. Ty
>vaše výkřiky, co tu občas trousíte, jsou nejen nezajímavé,
>čpí z nich naivita, ale navíc jsou otravné. Opravdu, choďte
>si raději mezi své kámoše na Nezvědavce, tam si s těmi
>prostoduchými sionisty budete dobře rozumět. Co se týká
>vašeho píspěvku... [bliji]



VSAK JSTE SI ZACAL - TAK CO SE TED ROZCILUJETE ?
JEN SE PROBOHA NEPUSTE DO ZABOMYSI VALKY MEZI KOMENTATORY, JDE PRECI O PUVODNI CLANEK NE ???????
JEY [zmaten]

251871

26.8.2011 7:45

RE: Fed

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 251823

Mocní spiklenci předávající si dědičně moc otravují lidstvo již pěkně dlouho, není to pouhých posledních 300 let, ale nejméně 3000 let. Nedávno jsem si četla v tištěném mainstreamu o povstání Spartakuse a díky nezávislým informacím na internetu jsem došla k závěru, že vše bylo tenkrát naprosto jinak, než co nás učí oficiální historie, která nám takřka ve všech případech věší bulíky na nos. Žádné povstání, žádná velká revoluce se nemůže uskutečnit bez obrovských počátečních investic, bez žoků peněz. Čili i tenkrát byl Spartakus vytipován jako vhodná figurka stejně jako třeba Napolen, Hitler či Stalin, aby plnil zadání loutkařů v pozadí. Jejich cílem bylo patrně narušit moc římských patriciů.

Záhadou pro mě je, proč i komunisti nás učili veskrze lživou historii. Mohli přece ukázat prohnilost kapitalismu v celé své „nádheře“, takže jsme se mohli dozvědět alespoň to, jak Rothschild lstí zkoupil celou Británii. Ale nic takového jsme se ve škole neučili, jako by se to nikdy ani nestalo. Což je známka toho, že komunisti byli také poslušné loutky mezinárodních bankéřů, proto jsme se pravdivou historii o bankéřském řádění neměli šanci dozvědět ani od nich.

251883

26.8.2011 9:02

RE: Fed

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 251883

Jarmilko, ono je to mnohem horší s tou dobou, kdy se z původně dobrých projektů pro komunikaci mezi lidmi stalo to, že jedna skupina lidí, která se stále zmenšovala - získávala stále větší moc, kterou pak zneužívala - a tím si připravila půdu ke svržení a opakování historie. Takhle "to chodí" nejen v téhle sluneční soustavě.

Proto se někdo občas dostane do informačních polí tak hluboko, že vymyslí a připraví podobný projekt, ale pro delší období, exponenciálně přesahující doby života.
Člověk musí nejdřív poznat, jak koloběh informací v prostoru funguje - a pak je lidstvo schopno SAMO sestavit model, vylučující vznik rozevíraných nůžek mezi chytřejšími a hloupějšími lidmi. Ale k tomu je třeba vytvořit chaos tak veliký, aby si nikdo nemohl být jistý svým rozumem. A zdá se, že ta doba postihla už většinu populace. ¨
Dřívější projekty vždy vycházely od jednotlivce, naposledy to byl Ježíš. Sice došlo k manipulaci s poznatky jeho týmu, ale jeho ideály se dostaly do celého světa - takže se z něj zas postupně vracejí v podobě a do podoby SKUPINOVÉHO modelu řízení společnosti. Skutečné, nikoliv "DEMO/kracie".
I proto jsme došli z využití "doržetu" (opracovaný krystal křišťálu, nejčistší forma křemíku v přírodě) v minulosti ke "křemíkovým destičkám" v současnosti. Dnes vytváříme z křemíkové technologie + uhlíkové základny naší inteligence SPOLEČNÉHO JMENOVATELE - rovnováhu mezi "stroji a lidmi" v takové verzi, která pak umožní každému poznat "proces vývoje pohybu" v téhle galaxii jako se to podařilo mně. ¨..a protože se nemíním cpát za katedru nějaké školy, vyhovuje mi tato poloilegální forma vzdělávání "neznámých žáků neznámým kantorem". Z učitele klavíru mě příroda dokopala k poznání tajemství češtiny (vlastností každého písmene a symetrii toho, co poznáváme skrze číslice), nic víc. A tak plýtvám svým i vaším časem - nebo těch, koho můj přístup k chápání vztahů zaujal.

Vy SAMA jste přišla s výborným námětem, jak řešit volební systém "přes poštu". Doufám, že se vám dostane to potěšení se o něj starat i v praxi. (Pošta jinak asi zkrachuje....) Doba pro něj už zraje, byť možná ne v té formě, jak jste ho vymyslela nebo já upravil. Vše vzniká z něčeho, co už je, po nás přijde zas někdo s lepší verzí.

251890

25.8.2011 15:39

RE: Fed

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 251821

..proč by je měli vraždit naráz, když to léky (fyzicky)a media (psachicky) dovedou snáze a nenápadně. Nehledě na to, že ten budoucí čas už dávno funguje...

A datum (časový údaj) nevybírají jen oni, okamžik akce je "součtovým bodem" sil směrovaných jak lidmi, tak přírodou. Ale k pochopení je třeba znát, že čas je pohybová struktura pro příjem informací, konstruovaná z pohybu všech planet okolo slunce. Odevzdáváme informace do prostoru (aurou do vzdáleného, zvukem a zápisem do blízkého prostoru), planety zachycují takové informace, které jsou si podobné, pak při rotaci okolo slunce je slunci předají a ono je upravené vyšle zpět na Zemi, na ostatní planety a dál, do centra galaxie, které je po vyhodnocení použije pro podobné hvězdné systémy.
je třeba si sakra hluboce uvědomit, že celá galaxie je živý organizmus, který nám postupně dává vědět, jak vlastně funguje.

Číslice jsou řečí prostoru, jak toho "mikro" tak i "makro". A písmena tyto vzdálenosti mezi mikro a makro propojují do hmotných celků.
Čeština je dalším jazykem téhle galaxie, před cca dvěma tisíci lety jím byla hebrejština a její dvě odnože - latina a matematika. Ale chvíli potrvá, než tyhle poznatky veřejnost spolkne....
Také datum založení FEDu má svou symboliku v symetrii "součtu polovin". 23.12 je 8, osmičku se oni rozhodli ovládnout, proto nekonečno (trvalé změny Pohybu) označili položením osmičky. Letopočet 1913 pak v součtu je pětkou, lidská logika (myšlení) pracuje se třemi rozměry prostoru pomocí volby ze dvou možností - souhlas /nesouhlas. Dohromady je to 5.
Vše do sebe zapadá v absolutní shodě, jen je třeba pochopit celou strukturu "Puzzle" života v prostoru. Pochopit, že část našeho těla je hmotná, a části toho stejného "těla" máme v určité, zatím roztroušené formě ve velikosti a kvalitě onoho "kousku prázdného prostoru"...- tohle vstřebat, to taky ještě chvíli potrvá....

251831

26.8.2011 7:52

RE: Fed

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 251831

To datum založení Fedu vzniklo spíš z toho důvodu, že si spiklenci vyčíhali, že většina senátorů bude mít ten den před Vánocemi volno- a ten zbytek hlasujících snadno donutí k tomu, aby zvedli ruku pro budoucí konec civilizace.

251884

26.8.2011 0:24

RE: Fed

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 174.?.?.?

Reakce na 251821

Oni si nas takovych pul miliardy nechaji, budouc preci potrebovat par pracovnicku, poskoku a slouzicich aby se dale dobre vedlo, jen bych opravdu nerada byla mezi nimi.
Jen me mate, proc si stale delaji takove starosti jestli kourime, jezdime rychle, koupeme se na nespravnych mistech, zvedame si cholesterol a nicime se MG v rannim cereal
[překvapení] jey

251870

27.8.2011 13:30

RE: Fed

leicester196 86.?.?.?

Reakce na 251870

>Oni si nas takovych pul miliardy nechaji, budouc preci potrebovat
>par pracovnicku, poskoku a slouzicich aby se dale dobre vedlo,
>jen bych opravdu nerada byla mezi nimi.

>Jen me mate, proc si stale delaji takove starosti jestli kourime,
>jezdime rychle, koupeme se na nespravnych mistech, zvedame si
>cholesterol a nicime se MG v rannim cereal

> [překvapení] jey


Starosti si delaji regionalni vlady (jednotlive staty), ktere nemaji ( v tomto ohledu) vubec na nic vliv. Da se rici ze nas v soucasne dobe ridi mezinarodni korporace prostrednictvim lobistu v jednotlivych zemich, kteri si prijdou na sve pri prosazovani zajmu tech pro ktere to delaji. Nedelam si vubec zadne iluze ze tomu tak neni. V soucasne podobe jsme transformovani do podoby superstatu (EU), ktery se snazi stale vice diktovat co se smi a co ne. Otazkou je, kolik budou mit te svobody, ktera nam ted zustava nase deti!

252012

25.8.2011 15:21

Je to zajimave ale i trochu otrele

n.z. 99.?.?.?

Co takhle pro zmenu diskutovat, o tom co by bylo, kdyby to byl nekdo jiny (namisto tech co jsou 'jimi' nyni). Anebo, jeste principielnejsi otazka: ma lidstvo toho vseho potrebu? A ma-li ji, proc by tedy melo mit neco jineho? Ma-li to, co mu tak nejak 'vyhovuje', pak si to zaslouzi. Nemohu si pomoct, je to tak jasne jako ze jedna bez jedne v nulu pojde.

Jak jeden znamy kdysi zminil: kdyz by to nebyli zide, kdo jiny by tu 'praci' (vladnuti svetu) delal? Nekdo To prece musi byt, ze? Zamysleme se nad tim: neni to vlastne nasim kolektivnim psychologickym obrazem, ktery nam v podstate vyhovuje? Tim, ze o 'Tom' mluvime ci piseme znamena to, ze to tajemstvi 'odhalujeme' a tim si jaksi ulehcujeme? A nebo tim vytvarime sebeutvrzeni, ze to tak musi byt a proto to je? A ze s tim proste nic udelat nemuzeme. Je v tom vlastne urcity navykovy fatalismus: oni to zaridili a my jsme z obliga ven.

Nevim-nevim, ale jen uznale ctu, nasloucham - a nemam v umyslu pracne nadobytou znalost nijak zlehcovat. A ptam se sam sebe. Muj vnitrni pocit mi rika, ze lidstvo se asi jinak samo ssebou vyporadat proste jinak neumi. Sam jsem nabyl dojmu, ze jinak nez 'spiknutim' v sirsi souvislosti vladnout nelze. Soucasne ale verim, ze jsou jeste 'nezname' ktere mohou obcas i vstoupit do hry. Neni to duvod k mensimu sebepozdvizeni? A mozna i k blaznovu optimismu?

251830

25.8.2011 21:44

RE: Je to zajimave ale i trochu otrele

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 251830

1. Je dobré spoznavať pravdu, uciť sa?
2. Je dobré, aby pravdu poznalo čo najviac ľudí?
3. Čo sa stane, ak ich počet dosiahne nadkritické množstvo?

251852

25.8.2011 16:14

Linie Matyase Bushe, zida z prazskeho ghetta

Conatomzalezi 134.?.?.?

Neuvadim jmeno, aby pan majitel jako radukrate predtim neuverejnil nasledujici.
Early jewish immigrants from Czech and Slovak lands
http://www.jewishgen.org/austriaczech/early_immig.html
Mathias Bush. The fourth known Bohemian to come to America was Mathias Bush,7 a native of Prague who arrived in New York City in the 1740's and later moved to Philadelphia or Germantown. He married into the prominent Simon Gratz family and became a leader in the synagogue established in Philadelphia in the 1760's. There are numerous records showing that Bush was a prominent member of the Jewish community in Philadelphia. Bush left numerous descendants, 9 some of whom are alive as this is written. The most distinguished of Mathias' many children was his son Solomon Bush (l753-95),10,11 an ardent patriot. In 1777 he was appointed a deputy adjutant general of the state militia, but was seriously wounded in the fall of that year and was compelled to retire from active service. When he left the army, he was a lieutenant colonel, the highest rank held by any Jew during the American Revolution. After the war, Solomon Bush, a very devoted Mason, became a grand master for his state. Like many other veterans of the Revolutionary War, he wanted a government position rather than go into business. In 1782 Bush contributed toward a new building for Congregation Mikveh Israel in Philadelphia.

251832

25.8.2011 17:36

rem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Velmi přesně a s patřičným nadhledem popsaná "fikce". Po staletí stále stejný, profláknutý, ale skvěle fungující scénář. Krize - válka - obnova - krize - válka - obnova...
Krize - bohatneme, válka - bohatneme 2x, obnova - bohatneme 3x. Že by následovala prosperita pro většinu? Jen to ne! Rychle znova dokola. Krize - válka...
A ovce zírají, přisluhují, chudnou, válčí a umírají tu ve jménu toho a tu zase onoho. Dnes mohou dokonce "demokraticky" mečet.
Pro děti není žádnou velkou výhrou, vybrat si k narození právě tuto planetu s podivnou lidskou společností, zatím se nebránící zlu...

251835

26.8.2011 0:34

RE: rem

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 174.?.?.?

Reakce na 251835

>Velmi přesně a s patřičným nadhledem popsaná "fikce". Po
>staletí stále stejný, profláknutý, ale skvěle fungující ;;;;;

SKVELE NAPSANE,SKVELE FORMULOVANA MYSLENKA, ALE FUJ TAJBL JAK PRAVDIVE ...
JEY

251873

25.8.2011 19:09

Poslední dějství

Six 87.?.?.?

A poslední slovo této ukázky plně vystihuje podstatu toho o co se hraje....

251839

25.8.2011 19:10

spiknutí ???

L.Leimas 109.?.?.?

Rusům spadly dvě vesmírné rakety po sobě, donedávna jejich Progresy žádné problémy neměly.

251840

25.8.2011 22:16

Poslední věta

ediva 80.?.?.?

Zném jedno hezké a pravdivé pořekadlo: "Nic netrvá věčně". Například tibetští mníší vytvářejí mandaly, které pak smažou a tím ukazují pomíjivost všeho. Každý živý tvor je smrtelný, tak proč se bát?

251857

25.8.2011 23:00

Tu knihu si asi koupim

ikke 89.?.?.?

Pokud je zbytek knihy tak zajimavy jako tento clanek - neni o cem diskutovat, ta kniha potom stoji za precteni.

Ja osobne se momentalne uz asi 2 roky zajimam o historii tzv. Vikingu - to je marketingovy vyraz - vlastne to byli Nordmani ci Normani (francouzska cast se nejmenuje "Vikingie" ale Normandie).
Era "Vikingu" trvala asi 300 let do roku 1066 (Battle of Hastings). Zajimave tema, Gronsko (norsky Grønland, anglicky Greenland), bylo osidlovano v te dobe diky "globalnimu oteplovani". Atd. - to zde nebudu popisovat.

Rad si prectu i historii z jine doby Evropy - ci jeji interpretaci. Muze mi nekdo tu knihu doporucit - ci naopak?

251864

26.8.2011 2:56

Trest za zradu vlastnich obcanu postihne i tuto patou kolonu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

1927: "Jewish Tribune of New York," pricházejí osmadvacátého ríjna s clánkem, ve kterém
stojí:
"Zedná ství je zalozeno na judaismu. Odectete od Zednárského rituálu vsechno judaistické
ucení a co z nej zbude?"
Dobre známý rabbi Isaac Wise na toto téma prohlásil:
"Svobodné zednárství je Zidovským podnikem. Jeho historie, stupne, schuze, hesla a
výklady jsou zidovské od za cátku a do konce."
Nakonec v jinych zidovskych spisech najdeme , jak se ma postupovat v pravnim systemu, (goyimu),ktery je doslova kryptozidy prolezly, takze ,urcuji beh veci, soudi-li se krestan se zednarem,tak, "soudce" da prednost zednari,kdyz je zednar ve sporu s zidem ,tak dat prednost zidovi. Doslo i k takovym zapletkam , ze policista , zednar odmitl priznat sve zednarstvi pred soudem a nebyl schopen soudci rici,zda se ridi policejni prisahou a nebo prisahou zednarstvi.
V jinych zidovskych pracich najdeme zminku,kde se otevrene rika ,ze zidovstvo pouzije zednare ve vsech vecech rizeni na teto planete, tedy i k likvidaci krestanu-bilych lidi,ne zidu,pokud praci odvedou tak dobre, ze doslova zlikviduji krestany,tak v ramci zidovske "politiky-"nabozenstvi" budou zlikvidovani i oni ,spolecne s zidy nez nepotporuji celosvetove plany zidovstava-zionistu.
Doslova se pise,pokud dojde ohrozeni zivota mezi zidem a zednarem, obetovat zednare.
Nakonec ,jak daleko je vlada USA zavisla na zednarich a neoconech, coz je nove oznaceni vsem srozumitelne posoudime zde, kde se ukazuje , ze USA je kolonie zidovstva.
Thomas Stauffer, ekonomický poradce ve Washingtonu odhaduje, ze Izrael stál Spojené státy
od roku 1973 asi 1,6 bilionu amerických dolar , co by v prípad prepoctu na obyvatele USA
v r. 2002 znamenalo více nez 5700 dolar na osobu.

Prakticky neexistuje president Spojenych Statu Americkych , ktery by byl te sili rici zidovstvu a jeho pate kolone,rozhodne NE!
Vetsina vsech americkych presidentu byli a jsou zednari.
FAMOUS FREEMASONS
www.whale.to/b/33.html - CachedSimilar
You +1'd this publicly. Undo
Colin Powell, 33rd Degree Freemason, U.S. Secretary of State ... Ronald Reagan and George Bush were all Masonic Presidents of the U.S.A. All this evidence ...
Zajimavejsi,je,kdo nebyl zednarem a byl presidentem USA.
Who were non-Mason US presidents? - Yahoo! Answers
answers.yahoo.com/question/index?qid... - United States - CachedSimilar
You +1'd this publicly. Undo
3 answers - 2 Jan 2008
I need a list of the US presidents who were not Fr… ... There have been 14 U.S. Presidents who were Freemasons, so the shorter list is to ... All Answers, Oldest to Newest, Newest to Oldest, Rated Highest to Lowest ...

251877

26.8.2011 2:58

Jste/Jsme v pasti...

MA6 95.?.?.?

Jste/Jsme v pasti a to ne proto, ze se z ni nesnazime uniknout, ale prave naopak. Prosím...

251878

26.8.2011 7:02

O tom ze takova skupina existuje asi neni pochyb.

RK 117.?.?.?

Nevim kolik rodin ovladalo Rim pred jeho koncem, pred 500 lety 90 rodin ovladalo pred financnim bankrotem a naslednimi stoletimi valek a revoluci 90% majetku v Evrope. Kdo si na ne dnes vzpomene. To co dnes vidime je skupina lidi, ktera uz nevlastni realny ale stale vice pouze virtualni majetek a disponuje sice moderni, ale financne narocnou a ne priliz spolehlivou najemnou armadou. Armadou, kterou je navic schopna vydrzovat pouze za penize svych budoucich protivniku. Navic je po staletich geneticky unavena uzkym vyberem vhodnych paru a intelektualne nenutnosti o svoji pozici kazdy den bojovat.To co dnes sledujeme je podle mne jeji rozpad, cast prebiha na Vychod kde ma nejake jeste realne investice a zbytek se zacina rvat o to stale mensi realne ktere v zapadnim svete zbyva. Ti na druhe strane oceanu se aktualne snazi okrast sve evropske kolegy, ti v beznadeji sni o dalsi kolonizaci Afriky v situaci kdy se jim rozpada pod rukama velka cast kontinentu. Rozpada se NATO, symbol jednoty - aktualne na tri casti, ktere stale vice haji sve parcialni zajmy.
Jedinym problemem pri teto historicky zname transformaci moci krome bohuzel asi opet desitek milionu mrtvych je to, jestli realna zmena svetovlady probehne bez onoho resp. onech stisknuti cervenych knofliku. To by byla zrejme zmena rychla ale i posledni.

251880

26.8.2011 10:10

História sa stále mení, istá je len budúcnosť!

abc 188.?.?.?

Oceňujem brilantný spôsob napísania článku. Ľuďom dnes ale robí problém prečítať viac ako jednu stránku A4. Preto si oceňujem fakt, že pravda o banksteroch sa dostáva aj na úroveň regionálnych internetových periodík, hoci v skrátenej forme ale o to údernejšie!!!. http://www.michal1.sk/na-citanie/68-na-citanie/2226-odhalenie-bankokracie-a-jej-hry-s-peniazmi

251902

28.8.2011 6:19

Moc nelze nechat ležet na ulici.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Nejlepší vládce je ten, kterému moc leze na nervy, ale ví že ji nemůže nechat jenom tak ležet. Poněvadž si je velmi rychle vezme někdo, kdo s ní neumí nakládat. Takový vládce používá moc s velkou nechutí. Moc je vždy nástrojem jeho vůle, morálky a srdce. Nikdy se mu nestane, že by se stal on sám nástrojem moci. Moc je jako oheň samo o sobě není ani dobrá ani špatná, záleží kdo a jak ji používá.

Pokud se k moci při nějaké zabíjačce dostanou amatéři, tak moc je velmi rychle semele. Problém nastává, když se k moci dostanou amorální darebáci. Seneca napsal. Nedopustěte, aby se lidé dali na cestu dobytčat. Já k tomu dodám nedopustěte, aby lidem určovali cestu amorální a bezpáteřní utopisté. Ta nejhorší kombinace, co může být. Nemají morálku, důvěryhodnost, čest, slitování... a ke všemu jsou ještě mimo realitu. Pokud se jim do rukou dostane velká moc na dlouhou dobu, pak...

Moc má jednu nepříjemnou vlastnost. Velkou "setrvačnost", když má někdo velkou moc, může si dovolit dělat i velké průsery poměrně dlouhý čas. V systému fraktalních rezerv se tato setrvačnost násobí. Není těžké si domyslet důsledky oheldně efektivity pro systém, prostě schopnosti a talenty jsou zničeny klientskými vztahy a ideologickou uvědomělostí.

V konci to je jako v KLDR, uvědomělí panáci kteří kromě brutality a teroru neumí s mocí naložit jiným způsobem. Za geopolitické služby, pak dostanou třeba 50 000 tun obilí. Obyvatelstvo umírá hlady, ale atomová bomba se vyvine. Akorát při tvořivých lidských činostech to nefunguje. Úroda rýže nebo obilí je potřeba aspoň jednou do roka a mířit na pole laufama od kanónu, nemá na zvyšení výnosů ten očekaváný efekt. Pro filosofy myšlenkové školy, co nejde silou, jde větší silou, to je jistě ideologická výzva. Kladou si hlubokou uvědomělou otázku: Užili jsme dostatečnou sílu nebo máme jestě více přitlačit?

252065

28.8.2011 7:17

Co, vsechno uz jsme za kratky cas cetli,kde vsude konspirace ma sve prsty

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Vložený obrázek
Tak, jsme meli moznost si precist,jak mafie ridici dragy v Mexiku ma nejmodernejsi zbrane z USA, ktere jim legalne prodaly uredni mista USA.
Ted, muzem cist,jak USA, v zastoupeni pana Mc Cain,Evropske sourucenstvi,EU arms export to Libya ;who armed Gaddafi?,Britove-How can Britain sell arms to Gaddafi,proste obchod se smrti doslova kvete a napomocna media se muzou pretrhnout.Francie uz si zpocitala,ze jejich pomoc Libyi stala je 160 Euro,Italie dostala smlouvy jen za 1,5 bilionu dolaru,Britanie uz v roce 2007 schvalila prodej za 5 milionu liber pro potreby Libye,proste se dodaly i vodni kanony proti demonstrantum,nepisi,zda proti demonstrantum za demokracii a nebo proti,proste se prodalo aco je doma,to se pocita.Na rade je Syrie atak rychle dodat vse potrebne i tam, pochopte to,demokracie zapadniho stilu musi prece z neceho zit.
Vložený obrázek
Na takovem obchode neni nic spatneho,vzdyt to delame od vsech valek,co jich jen svet mel, dalo by se rici,ze to je uz tradice,konspirani tradice.

252066

28.8.2011 14:28

Vážení analytici bez schopnosti syntézy a hlavně návrhu řešení.

Pauk 90.?.?.?

Ať už je váš vztah k židovské inteligenci jakýkoli, postrádám u vás sebemenší návrh budoucího postupu (pokud ovšem cudně nemlčíte o "konečném řešení židovské otázky"[mrknutí jedním okem]. Očekával bych tedy nějaký chytrý protitah (např. preventivní výstavbu kafilerií na hygienickou likvidaci miliard mrtvol zavražděných "Vládci"[mrknutí jedním okem], nebo založení typicky českých kolaborantských spolků pro přežití v soudružské spolupráci. Což takhle nasadit na ně české útočné kapsáře ? Nebo spisovatele petic a trestních oznámení ?
Že ještě nikoho nenapadlo udělat si pořádek aspoň na svém hnojišťátku předtím, než nám ho "Vládcové" vymetou ?
Pokud tím váš intelekt nepohrdne, přečtěte si článek "Právní stát" na Seaplanet:

http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik

252082

Příspěvků: 48

25.08. 09:10 F&T  A pak z toho zešílí
25.08. 14:53 janko  RE: A pak z toho zešílí
25.08. 21:30 F&T  RE: A pak z toho zešílí
29.08. 01:04 clarc  RE: A pak z toho zešílí
26.08. 08:46 F&T  RE: A pak z toho zešílí - a jeste doplňuji
27.08. 09:32 Erika 52  -"Kdo jinému jámu kopá sám do ní padá..."
27.08. 10:14 Pauk  Spiklenecké teorie miluji, jsou velmi zábavné
27.08. 11:38 Pauk  RE: Spiklenecké teorie miluji, jsou velmi zábavné. Dokončení textu.
31.08. 18:03  RE: Spiklenecké teorie miluji, jsou velmi zábavné. Dokončení textu.
25.08. 09:52 janko  Příběhy a jejich zrcadla
25.08. 09:55 janko  RE: Příběhy a jejich zrcadla
25.08. 10:31 MoUdrostrak  Bilderberg je "jen" ovládacím pultem "gamesky" s nekončícími levely - nahoru i dolů
25.08. 15:14 janko  RE: Bilderberg je
26.08. 00:19 Jeyvmila  RE: Bilderberg je
25.08. 11:50 Jarmila  Fed
25.08. 12:16 jansmith1984  RE: Fed
25.08. 16:54  RE: Fed
25.08. 18:07  RE: Fed
25.08. 19:36  RE: Fed
25.08. 21:04  RE: Fed
25.08. 21:17 jansmith1984  RE: Fed
25.08. 20:09  RE: Fed
25.08. 22:05 Lin  RE: Fed
25.08. 22:57  RE: Fed
26.08. 00:00 esw  RE: Fed
26.08. 00:30 Jeyvmila  RE: Fed
26.08. 07:45 Jarmila  RE: Fed
26.08. 09:02 janko  RE: Fed
25.08. 15:39 janko  RE: Fed
26.08. 07:52 Jarmila  RE: Fed
26.08. 00:24 Jeyvmila  RE: Fed
27.08. 13:30 leicester196  RE: Fed
25.08. 15:21 n.z.  Je to zajimave ale i trochu otrele
25.08. 21:44  RE: Je to zajimave ale i trochu otrele
25.08. 16:14 Conatomzalezi  Linie Matyase Bushe, zida z prazskeho ghetta
25.08. 17:36  rem
26.08. 00:34 Jeyvmila  RE: rem
25.08. 19:09 Six  Poslední dějství
25.08. 19:10 L.Leimas  spiknutí ???
25.08. 22:16 ediva  Poslední věta
25.08. 23:00 ikke  Tu knihu si asi koupim
26.08. 02:56 Robert Nohejl  Trest za zradu vlastnich obcanu postihne i tuto patou kolonu.
26.08. 02:58 MA6  Jste/Jsme v pasti...
26.08. 07:02 RK  O tom ze takova skupina existuje asi neni pochyb.
26.08. 10:10 abc  História sa stále mení, istá je len budúcnosť!
28.08. 06:19 Rene Bartosek  Moc nelze nechat ležet na ulici.
28.08. 07:17 Robert Nohejl  Co, vsechno uz jsme za kratky cas cetli,kde vsude konspirace ma sve prsty
28.08. 14:28 Pauk  Vážení analytici bez schopnosti syntézy a hlavně návrhu řešení.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 4

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,14 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
25,28 Kč
100 japonských jenů
21,75 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,63 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 937,86 Kč
1 unce stříbra
573,30 Kč
Bitcoin
279 824,29 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 593