Diskuze k článku

NATO eskaluje válku proti Libyi

Příspěvků 43

15.6.2011 8:19

Jsme členy

MirekF 88.?.?.?

banditského uskupení. Vadí mi to, ale to je tak vše, co s tím mohu udělat.

246065

15.6.2011 14:15

RE: Jsme členy

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Reakce na 246065

Co můžete udělat? Pokud znáte někoho, kdo chce jít do army a do Afghánu, rozmluvit mu to, snažit se mu předat svůj mírovej a uvědomělej názor. A sám samozřejmě se od toho nahlas a jednoznačně distancovat, od toho tu jste, abyste šel příkladem ostatním, že válka vždy víc zničí a odnese, a je to ta naprosto NAPROSTO poslední varianta, ne ta hned první, která se teď používá už i preventivně...

Ono jakkoliv je to teď všechno řízené dálkově, stejně je potřeba někdo, kdo to bude z toho bezpečného úkrytu řídit. Ty zbraňové systémy na sebe neútočí samy, někdo vydává rozkazy a schvaluje, co dál. Když nedudou lidi, když nebude koho na ten Nimitz poslat, když nebude kdo by ten Predator Drone ovládal, když nebude, kdo by řídil humvee a kdo by střílel po civilistech, tak nic z tohohle nemůže pokračovat, nebo aspoň ne v takové míře. Pouze pokud si lidi uvědomí, že myšlenka "vstup do armády, jdi chránit vlast" je zprzněná až do morku kostí, a přestanou se toho účastnit, tak se tohle TŘEBA obrátí. Rozhodně to ale ničemu neuškodí, když bude míň lidí pobíhajících po světě s AK a M-16. Radši budu zametat chodníky, než abych zabíjel v ofenzivě.

246080

15.6.2011 13:39

Dotaz občana na média

Elfym 69.?.?.?

Měl bych dotaz na naše média, proč není např. v TV seriózní diskusní beseda expertů na Libyi, na tamní živoní úroveň a problémy, zkrátka, aby nám vysvětlili celou situaci, která vedla k útočné válce NATO. Proč je v médiích takové informační ticho? Proč nám říkají jen takové nesmysly, že Kadáfí rozdává viagru vojákům, aby znásilňovali? Toto uveřejnil CFP:
Další otřesné zprávy z této severoafrické země hovoří o rebelech znásilňujících na bouřlivých párty libyjské ženy a dívky z města Misuráta, kterým nakonec uříznou prsa, a to za naprosté ignorace vojáků NATO. Podle uprchlíků válku provází vlna znásilňování; něco na způsob organizované vojenské strategie ve městech, jež rebelové obsadili. Svědkové poukazují na fakt, že povstalci posilněni alkoholem znásilnili dívky, které byly ještě panny, ve stylu „gang bang“. Nakonec jim pachatelé uřízli prsa a dívky nakonec zemřely otřesnou smrtí. Podle členky globální delegace jejímž úkolem je shromažďovat fakta o dění v Libyi Joanny Moriarty povstalci v Misurátě chodí od domu k domu a dotazují se obyvatel, jestli podporují NATO. Když rodina odpoví záporně, jsou její členové zabiti na místě; pokud uvedou, že zaujímají neutrální postoj vůči konfliktu, jsou tito lidé nahnáni zpátky do domu, který vzbouřenci neprodyšně zabarikádují, aby se nemohli dostat ven, a jsou ponecháni napospas pomalé smrti hladem.
Ačkoliv nejsou tato otřesná zvěrstva potvrzena z více nezávislých zdrojů (není divu, že by se jimi někdo vůbec zaobíral), jedno je jisté. Není třeba si nalhávat, že by plukovníkova vojska masově nezabíjela civilisty, ba naopak a pravděpodobně ve větší míře než rebelové. Libyjští povstalci se ale také dopouštěli a stále dopouštějí zločinů, a to s velkorysou vojenskou, finanční a diplomatickou podporou západních zemí a NATO pod cynickou záminkou ochránit civilní populaci před pološíleným plukovníkem.

246074

15.6.2011 14:48

RE: Dotaz občana na média

martas300 68.?.?.?

Reakce na 246074

Vykaslete se na media,Obzvlaste TV,a budete mit po problemu.Nejlepsi je Tv uplne zrusit ci odhlasit.Zpravy si zrovna tak muzete precist na netu.A aspon nebudete financne podporovat ty lzi,ktere je TV plna.

Co se tyce tech zprav z Libyie apod.Kdy jsem v praci a naladim radio BBC,tak tam popisuji vrazdeni a znasilnovani civilistu vladnimi jednotkami.Prijdu domu,zapnu zvedavce ci jiny podobny web,a zjistim ze to neni az tak docela pravda,casto je to upllne naopak.
Takze co me z toho vypliva ??? Vzhledem k tomu,ze v TV lhali uz o 9/11,lhalo se i o duvodech invaze do Iraku,lze se zkratka porad,coz vzhledem k tomu kdo je majitelem tv stanic neni nic prekvapujiciho,tak me z toho vypliva,ze tu debilni tv k zivotu nepotrebuju,a mam o starost mene. [mrknutí jedním okem]

246082

15.6.2011 15:33

Většina kontra "elita"

Jarmila 88.?.?.?

Jak tak celý svět vidí, co vládnoucí globální „elita“ provádí, tak náhle zničehožnic většinová společnost si ze dne na den čím dál víc uvědomuje, kdo je vlastně jejich úhlavní nepřítel. Takže zatímco ještě nedávno jsme měli různé iluze o různých světových politicích, jak jsou dobří, mírumilovní, perfektní a charakterní (třeba já osobně jsem se o Bushovi starším kdysi domnívala, že je to americký prezident na svém místě) tak dnes čtu čím dál víc na různých fórech názory, že nám na planetě Zemi vládnou sprostí vrazi a ti nejhorší zločinci. To by mě zajímalo, co si tito zločinci počnou, až je celý svět bude odsuzovat, nenávidět a proti nim protestovat? Vyvraždí nás všechny? Ale vždyť nás potřebují! Na kom by parazitovali, kdyby nás neměli? Na robotech?

Na tom článku se mi nelíbí třeba tahle věta: západní země vedou nejdelší válku proti africké zemi v moderní historii. Ne! Prosím vás pěkně, žádné západní země! To generalizování je fakt příšerné. Lidi buďte vždycky konkrétní, nikdy neříkejte západní země, nebo Amerika provedla bombardování, ale jmenujte vždy ty pravé viníky: globální oligarchie.

246086

15.6.2011 18:20

RE: Většina kontra

dub 94.?.?.?

Reakce na 246086

no máte pravdu. ale...
dokud budou lidi držet hubu a krok, tak jsou to západní země, protože se to děje s jejich tichým souhlasem a tu krev máme na rukou všichni

246102

15.6.2011 18:32

RE: Většina kontra

martas300 68.?.?.?

Reakce na 246102

presne tak dube,my jim to sponzorujeme nasimi danemi,a nebo cumime do placenych medii a nechavame si namlouvat jak je to demokraticke,vybombardovat cizi zemi.
Ano je to globalni oligarchie,ale kdyby se lide v US a EU sesli pred vladnimi budovami,ze s timto nesouhlasi,tak by to tak jednoduche pro tu oligarchii nebylo.Samozrejme ne par stovek lidi,ale par stovek tisic lidi.

246104

15.6.2011 20:19

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246102

Já myslím, že lidi hubu nedrží, vždyť je to znát na internetu. Jenže nemají vůbec žádnou možnost se svými politiky (kteří souhlasí s vražděním Libyjců) zatočit legálně, natož nelegálně. Defenestrace je složitá, to není v dnešní době jen tak - asi to bylo v minulosti všechno daleko jednodušší. Dnes nemáme k dispozici ani ty vidle.

246112

17.6.2011 0:12

RE: Většina kontra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246112

Defenestrace je naopak velmi jednoduchá, je možné se poučit z technologie barevných revolucí. Např. v Kirgizii (nebo to bylo někde jinde, už nevím) revoluci provedlo cca 5000 organizovaných, naštvaných lidí, ozbrojených klacky. Zorganizovat by se mohli například přes Facebook. Kdybych byl člen vládní garnitury, asi bych se už bál, protože zde není žádná ozbrojená síla, která by tomu dokázala úspěšně čelit. Jistě, existuje URNA a podobné, asi dobře placené zvláštní jednotky, ale ne v dostatečném počtu. Obyčejná policie i armáda jistě už mají toho všeho dost, nemají důvod tu špínu hájit a za korupčníky cedit krev. Okupační vojska tu nejsou.

Jediný opravdový důvod, proč moderní defenestrace ještě nebyla, je vrozená slušnost a mírnost našich lidí, kteří raději dlouho strpí útlak a bezpráví, než by vzali do ruky klacky. V ničem jiném to není, nic jiného tomu nebrání a ani zabránit nemůže. Ani já k ničemu takovému nevyzývám, protože přes všechnu kritiku vlády jsme v demokracii celkem spokojeni, nebo ne?

246229

17.6.2011 7:33

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246229

Defenestrace není jednoduchá záležitost, protože je to nezákonný akt, který by opravňoval vrchnost zavést ta nejtvrdší opatření včetně třeba střílení do lidí, nebo vyhlášení stanného práva. Tudy cesta nevede. Lid by měl mít nárok na oficiální povolené ZÁKONNÉ akce, které by mu umožňovaly zatočit legálně s vrchností, která ho nezastupuje tak jak má, dělá si co chce a nesplňuje žádné sliby, které dala většinové společnosti před volbami. Stávky, demonstrace ani petice to neumožňují, jsou to směšné akce pro srandu králíkům.
Spočítejme si matematicky, kolik lidí vládne v Česku desetimilionovému národu. Oprávněných voličů je v Česku asi 7 milionů. Poslanců, dohromady se senátory a vládou je nejvýš 300 lidí. Těchto 300 lidí má nad 7 miliony lidí ABSOLUTNÍ NEOMEZENOU MOC, protože se jich na nic neptá, neexistuje jediné referendum, v kterém by mohli lidé rozhodnout ty nejdůležitější životní situace. Takže procentuálně to znamená, že zhruba 0,01 procento lidí má nad národem neomezenou, absolutní moc. (To se to pak Kalouskovi pošklebuje celému národu, když si je absolutně jistý, že je neomezeným vládcem svých otroků).
Jestliže je oficiálně ÚMYSLNĚ A ŠPATNĚ NASTAVENÝ SYSTÉM tak, že většinová společnost nesmí do ničeho mluvit, o ničem rozhodovat, pak ta společnost není odpovědná ani bilionové dluhy, které nadělali neomezení vládci zločinci-politici, ani za výbojné války, které vedou loupežní vrazi z NATO se souhlasem oněch dosazených loutkových vlád v té které zemi. Proto jsou nesprávná generalizovaná tvrzení (úmyslně rozšiřovaná mainstreamem), že Američané bombardují, Rusové nečinně přihlížejí, Češi se vším souhlasí. Je třeba mluvit vždy adresně, aby byl jasně vidět viník, aby se odloučil od většinové společnosti, která je v tom nevinně, protože nemá v rukách ZÁKONNÉ prostředky, jak zúčtovat se zločinnou místní i světovou oligarchií.

246249

18.6.2011 0:50

RE: Většina kontra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246249

Ale Jarmilo, běžte je tedy přemluvit, ať lidu dají to právo, které by podle Vás měl lid mít. Mluvte adresně, určitě Vás poslechnou [smích]

Já nejsem zastáncem násilí ani revolucí, protože po každé z nich u nás bylo ještě hůř. Takže já osobně si počkám na volby, věřím, že po zkušenosti s nynější vládou už málo kdo bude volit ODS, TOP09 nebo VV. Nebo nové strany a straničky, od kterých nikdo neví, co může čekat. Levicové strany jsou u nás jen dvě, ČSSD a KSČM. Dokud se tyto dvě strany nedomluví, ještě spolu s odbory, tak, aby levice táhla za jeden provaz, žádnou podstatná změna se nestane a budou nás dál okrádat. Ještě je třeba, aby ČSSD přestala koketovat s tím, že by byla ráda B-týmem ODS, a aby KSČM začala konečně žít v přítomnosti a ne ve Vítězném únoru 1948.

Ale dovolte mi se přesto vyjádřit ke stannému právu a střílení do lidí. To je opravdu legrační, kdo by to stanné právo u nás prosadil? Městská policie? Kapesní česká armáda není schopna obsadit a zajistit jedno větší město, natož prosadit stanné právo na celém území. Kromě toho, vojáci by asi poslali politiky do háje. Jediná šance "elit" by byly humanitární bombardovací svazy NATO, eventuálně internacionální pomoc Bundeswehru. Ve skutečnosti se tu moc válí na zemi, ale nikdo ji nezvedá, protože ji nikdo nechce, jen těch pár neschopných blbců, co nám vládnou teď.

246305

18.6.2011 8:15

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246305

Je vidět, že Vy jste se dodnes neoprostil od podvodného stranického pravolevého systému a děláte si marné naděje, že vítězstvím levice se něco změní k lepšímu. Řeknu Vám dopředu výsledek: Nezlepší se vůbec nic, ale vše dopadne ještě hůř než jak je to nyní. Vzpomeňte si pak na toto moje „proroctví“. Vy prostě nevěříte tomu, že těch 300 vládnoucích lidí jsou vždy pečlivě nevolenými loutkaři ze zákulisí vybíráni daleko před volbami k vládnutí (volby jsou jen fraška na zakrytí toho podvodu). Tito pravoleví domluvení hajzlové a mafiání pak spolu ve skutečnosti kooperují. Jako příklad mohu poskytnout třeba Zemana s Klausem. Naoko nesmiřitelní nepřátelé, ale ve skutečnosti parťáci z Prognostického ústavu, kteří si v zákulisí 20 let společně vždy domlouvali další postupy, jak zatočit s lidem obecným a jak ho co nejlépe ožebračit a oblafnout.

Protestovat proti „elitě“ se dá v dnešní době pouze třemi způsoby: individuální nebo kolektivní protest, nebo trvalá občanská neposlušnost. Při individuálním protestu lidé málokdy co zmůžou, protože jsou neviditelní. Vlastníky kontrolovaný mainstream totiž individuální protesty tvrdě ignoruje, jako by žádné neexistovaly. Například takovým individuálním protestem bylo to, že jsme kdysi s mužem osobně podepsali petici na Srbském vevyslanectví proti bombardování Srbska zločinnou organizací NATO. V mainstreamu tenkrát o této protestní akci pochopitelně nebyla ani zmínka a ani jsme se nikdy nedozvěděli, kolik lidí petici podepsalo a zda Srbům alespoň trošku v něčem pomohla (Zdá se, že účinek byl nulový).

Kolektivní protesty, jako je stávka, demonstrace, veřejné petice, jak už jsem psala, jsou pro srandu králíkům. Obvykle je vedou agenti, kteří ve skutečnosti s vrchností spolupracují. Jejich účelem je, že mají vzbudit zdání, že za práva lidu někdo tvrdě bojuje. Ve skutečnosti jsou vládnoucím mafiánům jen pro smích- viz. pošklebky kleptomana Klause či kmotra Kalouska.

Zbývá tedy jen občanská neposlušnost, osobní iniciativnost a statečnost:
Nechodit k volbám, nevolit NIKOHO
Nepořizovat si hypotéku, ani žádnou půjčku, ani splátky
Zrušit kreditky a platební karty, platit všude hotově
Nečekat, až něčí agenti svolají demonstraci, ale sám vyjít s cedulí třeba na Václavák a individuálně protestovat proti napadení Libye.

Koho napadne další způsob občanského protestu, ať to zde doplní.

246312

18.6.2011 8:45

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246305

Napadly mne další body:
Nekupovat tištěný mainstream, neposlouchat česká rádia, nedívat se na TV zprávy. Informace hledat vždy a zásadně jen na internetu, ze zdrojů, kterým důvěřujete.
Nekupovat zbytečné věci, zásadně se vyhýbat značkovým výrobkům, omezit celkově konzum na minimum. U potravin sledovat z čeho jsou složeny a vyhýbat se všem modifikovaným, éčkovaným a jinak nezdravým. Nekupovat potraviny z EU.
Pokud máte možnost, tak pěstovat vlastní plodiny a zavést výměnný obchod s jinými pěstiteli.
Spojovat se do malých skupinek s lidmi, kterým na 100 procent důvěřujete (nejlépe nejbližší příbuzní) a provádět různé akce a protesty kolektivně, aby to mělo větší váhu.

246313

18.6.2011 12:03

RE: Většina kontra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246313

Jarmilo, nemáte ani ponětí o tom, čemu věřím a čemu ne. Samozřejmě i naopak. Ale podle toho, co píšete, to vypadá, že jste zcela mimo realitu. Když nepůjdete k volbám a nikoho nebudete volit, no to je hezký způsob protestu, ale těch pár zbývajících zmanipulovaných naivků, a druhých pár hajzlíků, co mají ze současného režimu prospěch, úplně stačí na to, aby znovu navolili ty, co jsou u moci teď. To opravdu nevíte, jste tak naivní nebo záměrně ohlupujete lidi? Porovnejte si současnou vládu i jiné pravicové vlády za účasti ODS, s těmi, kdy vládla levice, ČSSD. Opravdu nevidíte pro obyčejné lidi žádný rozdíl? Opravdu se jim žije za vlády pravice a levice stejně?

Můžete nekupovat noviny, pěstovat si na zahrádce zeleninu a chovat králíky, případně se stát vegetariánem. Vylepšíte svůj individuální život, ale dokud to neudělá 80% a více lidí, podvodný systém pojede nerušeně dál i bez Vás. A ono neudělá, dokud k tomu lidi nebudou přinuceni například ekonomickým kolapsem a dokud ty potraviny z EU budou k mání v hypermarketu. Většina lidí nemá možnost si něco pěstovat, aby se tím uživila, nemají zahrádku a možná ani balkon. Výměnný obchod, to je taky pěkný nápad, nebudete státu odvádět daně, jistě se mu to bude líbit. Pokud by se rozmohl v masovém měřítku, jak dlouho by zůstal legální? Defenestrace, to ne, a ekonomická kriminalita ano? Jarmilo, Jarmilo. Ale vážně, většina lidí na výměnu nepřejde, dokud budou mít peníze nějakou hodnotu.

246322

18.6.2011 19:58

RE: Většina kontra

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246322

>Ale podle toho, co píšete, to vypadá, že jste zcela mimo realitu. Když nepůjdete k volbám a nikoho nebudete volit, no to je hezký způsob protestu, ale...
---
Ale to je jeden z možných způsobů, jak se bránit totálnímu zovcovatění. "Svobodné" volby tady máme už přes dvacet let a co se změnilo? Jde to od desíti k pěti a lidi pořád chodí odhodlaně volit s nadějí na lepší budoucnot. Jak se říká lidem, kteří dělají pořád to samé a očekávají jiný výsledek?

Paní Jarmila zdaleka není mimo realitu. Paní Jarmila navrhuje několik z možných způsobů, jak se od toho zkorumpovaného zlořádu odpoutat a to se hodnotí. Jsme s tím v samotných počátcích a všichni se zatím jenom učíme, jak tomu čelit. Pokud ani to nepomůže a většina z nás se už bude jenom plazit, potom přistoupíme k tomu razantnějšímu řešení. Začneme vyrábět vidle. Potom už nic jiného nezbývá. [pláč]

246345

18.6.2011 20:18

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246345

[smích] Není třeba se uchylovat k vidlím, stačila by přímá demokracie, aby tyhle svině odvála. Jak to napsali Slováci na Doležitém: Můžeme si vládnout sami v přímé demokracii, než stále dokola volit ty zloděje.

246348

18.6.2011 22:40

RE: Většina kontra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246345

Pane Mirdo, chápu, že chcete vzít vidle, když nic jiného nepomůže. Já sice vidle vzít nechci, jelikož jsem přece slušný a spořádaný občan, který by přece na internet nevyvěšoval žádné výzvy k násilí, ale přesto jsem o kousek výš napsal, že pokud ty vidle použijete, spolu dalšími vhodně organizovanými lidmi, pravděpodobně vás nic nezastaví, protože tento stát v rozkladu už na to nemá. Všimněte si, že v této chvíli mně už paní Jarmila utřela.

Volby: je bez debaty, že darebáci jsou vlevo i vpravo, chápu, že lidé jsou tou komedií kolem voleb znechuceni, protože ať volí jak volí, dopadne to vždycky špatně. Podle mého názoru, špatně to může být víc i míň, a to se už volbama ovlivnit dá. Dosáhne se aspoň něčeho, protože, ČSSD i KSČM (podle mého názoru, který samozřejmě nemusíte sdílet) jsou obě lepší než např. ODS nebo TOP09. Paní Jarmilu tento můj názor dráždí, přiznám se, že mně zase dráždí to její omílání popisu současné situace. Nevšiml jsem si, že by navrhovala něco konkrétního. Je tu víc diskutujících, kteří chtějí nevolit. Vysvětlete prosím, jakého zlepšení situace tím dosáhnete. Chcete tento stávající systém rozložit? Jak k tomu přispějete, když nepůjdete k volbám? Mně to není jasné (znechucení politikou, volbami i politickými stranami chápu, to mi vysvětlovat nemusíte).

246357

18.6.2011 20:13

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246322

Heleďte se pane anonyme, domníváte se, že je normální a v pořádku, když 300 lidí má naprostou, totální a absolutní moc nad 10 miliony lidí, aniž by byli sami nějak sebeméně postižitelní? Jestli tohle považujete za normální a standartní situaci, tak se nemáme spolu o čem bavit. Takovéhle NEZÁKONNÉ podmínky totiž mohli nastavit pouze vyslovení zločinci a mafiáni a nikdo jiný. To už ten osvícený Kaddáfí, který miluje svou zem a i svůj lid, je stokrát lepší, než tihle šílení zmrdi, pracující v žoldu nadnárodních korporací.[bliji]

246347

18.6.2011 22:04

RE: Většina kontra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246347

V mém případě se dobýváte do otevřených dveří. Pořád si melete kolem dokola to svoje o těch 300 lidech... Vidlemi ani volbami to však řešit nechcete. Pořád jen vykládáte, jak by něco mělo být... Kaddáfí je lepší, než ti, co nám vládnou. Je, máte pravdu. Přímá demokracie je super, souhlasím. Proč jste ji ještě nenastolila? Vyhlásíte ji z lesa, nebo ze své zahrádky? Rád bych se přidal, až to uslyším.

246356

18.6.2011 22:50

RE: Většina kontra

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246347

Nejdříve je třeba si přesně určit, KDO jsou TI, cituji: "zločinci a mafiáni", paní Jarmilo a pochybuji, že jsou to odbory nebo soc.demokracie jako celek. Zde totiž HÁŽETE všechny politiky a aktivisty do jednoho pytle a těžce GENERALIZUJTE, i když jinde to správně velmi odsuzujete.


Asi nemá smysl své argumenty stále dokola opakovat, ale je vidět, že jste se nepoučila a stále pokračujete v "agitaci". Mirdovi se v jistém smyslu nedivím, žije jinde a zřejmě tam, kde hlasy občanů již opravdu nemohou nic změnit.

V ČR tato situace ale zatím nenastala, stále ještě se vede boj o nadvládu kleptokracie (které síly převládnou) a pokud se jako volič neprojevíte, tak příchod kosher demokracie do ČR jen pomůžete urychlít. Stále ještě má smysl jít a svým hlasem posílit síly (polit.strany viz. pozitivní změna poměru sil v Senátu), které Bakalovým modrým strakám (tzv. trojkoalici) jejich nesolidární, mnohdy NEVRATNÉ a křehkou rovnováhu ve prospěch zbohatlíků a zahr.korporací narušující zákony odmítají. A do této opozice počítám i Odbory, které jsou poslední pojistkou (poté, co trojkoalice i díky vaší pasivitě získala ve Sněmovné pohodlnou 118ku) a masivním nátlakem mohou pokrytcům zlomit vaz. Uvidíme dál.

Jediné, co může Ovčáky zabrzdit jsou citelné akce (do toho počítám i účast ve volbách) nikoli pasivita. A když ve volbách hlasy pro dobrou věc CHYBĚLY, tak dnes akce nenásilné (demonstrace, blokády apod.) protože každá nelegální nebo násilná akce bude Systémem propagandisticky zneužita. Vážně si myslíte (viz.poslední akce), že jsou Odboráři Kalouskovi agenti?

Mirda to popsal přesně. Možnosti, které navrhujete, vám (sic) umožní, cituji: "se od toho zkorumpovaného zlořádu odpoutat", ale odpoutáte se pouze virtuálně ve vlastní mysli. Ovčáci jsou rádi, že lidé jako vy proti nim nepomohou, ale kdo to později "FYZICKY" POCÍTÍ nebudou Ovčáci nebo jejich lokajové, ale VY.

Zákon o obecném referendu a výměnu zkorumpovaných politiků nedocílíte tím, že nebudete volit NIKOHO, protože jak jsem zmínil, přijdou a ve prospěch zkorumpovaných politiků a Systému odvolí JINÍ (už se chystají legislativně okleštit i právo odborů na stávky). Ani tím, že si budete pěstovat potraviny na zahrádce, praktikovat výměnný obchod nebo si nebudete kupovat noviny a koukat na TV. Taková varianta protestů žádnou přímou demokracii nebo jinou změnu neprosadí a naopak umožní, abyste vy i další běžní občané (po přehlasování levice v parlamentu a senátu) byli jako kavky, ještě více ožebračeni.

Závěr: Takže NIKOLI NEVOLIT NIKOHO, ale JÍT a VOLIT TY, kteří tím ve sněmovnách získají nad pokrytci pohodlnou většinu. A pokud se potom proti vaším zájmům otočí, poté vystoupit silovými prostředky. První možnost jste při posledních volbách neumožnila a už voláte po možnosti druhé. No není to paradox?

jansmith[smích]

246358

19.6.2011 8:29

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246358

Pane jansmithi, my dva jsme na tom úplně stejně: Vy nepřijímáte žádné mé argumenty a já zase neberu ty Vaše.

Ano, to si přesně myslím, že i odboráři jsou Kalouskovi agenti. Nejvyšším odborářům nevěřím ani nos mezi očima. Papíroví čerti, nic jiného. Všimněte si obličeje třeba toho Dufka. Kdyby si nasadil černý klobouk a v ústech žmoulal doutník, tak vypadá jako typický americký mafián z filmu Někdo to rád horké.[smích] Proč všichni ti slavní odboráři se nesjednotí (když už všichni sedí ve stejné obří budově pod jednou střechou) a neudělají stávku VŠECH zaměstnanců proti 300 nezodpovědným lidem? Proč pořádají roztříštěné akce, že jednou stávkuje pár invalidů, podruhé lékaři a potřetí dopraváci?

Znovu, už asi posté Vám opakuji, že volením kohokoliv, také nic nedosáhnete. Z té situace neexistuje žádné východisko. Anebo jen dvě krajní, konečná nejzoufalejší východiska: buď nezákonné vidle, nebo individuální občanská neposlušnost ve velkém stylu a všemi směry.

A pak je zde normální řešení, normální zákonné a jednoduché východisko, že VŠICHNI občané se rozhodnou je nevolit. V tom případě by nebyli zlegalizovaní a museli by najít jiný způsob vládnutí.

246376

19.6.2011 11:57

RE: Většina kontra

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246376

Je to trochu jinak, paní Jarmilo. Není pravda, že vaše názory nepřijímám. Naopak, příjímám je (respektuji je), ale to nemusí nutně znamenat, že se všemi i souhlasím..[smích]

V mnoha jiných názorech jsme za jedno, ale v záležitosti účasti nebo neúčasti ve volbách se neshodneme. Vy jste ve stádiu, kdy nevěříte NIČEMU a NIKOMU, jenom sama SOBĚ (generalizujete - všichni jsou pro vás skrytí agenti nebo illuminati - NWO lokajové) a to je definitivní vítězství vašeho ega. Ač jste, pokud se nemýlím, ateistka, připomínáte mi věřící, kteří se izolují od jejich každodenní reality (uzavírají se do svého nitra) a věří, že to je cesta jak změnit sebe sama a tak snad změnit (za následné pomoci vyšší moci, univerza nebo nějakého náboženského mesiáše) i svět kolem sebe.

A opět je to Pravda jen napůl. Ke změně sebe sama takové usebrání (dosažení vhledu) STAČIT může (záleží na mnoha předpokladech), ale aby to stačilo na změnu i světa kolem, to je MÁLO. Takoví věřící totiž nevidí, že hned potom musí následovat i moudré a aktivní činy navenek, které chod společnosti v rámci možností pozitivně a po praktické stránce ovlivní. Váš problém je, že nejste jako ti věřící, první změnu ignorujete a energii věnujete pouze do druhé, do snahy ovlivňovat svět kolem sebe. A to ještě velmi diskutabilním způsobem. Opakovaně jsem vám v našich dřívějších polemikách naznačil, že jste jako "bojovník", který místo aby využil KAŽDOU MOŽNOST, která se mu v rámci současných pravidel pro optimalizaci deformovaného Systému nabízí (jedna z nich je JÍT a VOLIT síly, které reprezentují vaše zájmy tam, kam váš vliv nesahá - zastupitelská demokracie), vybíráte si jen některé a bohužel často EXTRÉMY.

Soustřeďujete se buď na pasivitu a plané diskutování (kontraproduktivní agitaci NEVOLTE NIKOHO) nebo, cituji: na "nezákonné vidle". Možnost, díky které by k rizikovým občanským neposlušnostem nemuselo vůbec dojít (lokajové kosher Systému by se svými deformami nebyli v křeslech a správný bojovník by ji využil) jste vy a vám podobní svou pasivitou (chyběly vaše hlasy pro dobrou věc) SHODILA se stolu a nyní ex post hledáte záchranná řešení....[smích] Víc takových lidí jako vy (které jejich ego tlačí masochisticky do problémů, místo aby se jim jako bojovníci v rámci možnožti vyhnuli) a kosher zákony, v neprospěch lidiček jako vy, by dnes již byly, s doporovodnými říkankami, bonmoty a křivými úsměvy p.Kalouska, Hegera, Drobila atp. NEVRATNĚ uzákoněny.

Ještě jednou opakuji: s těmito vašími názory nesouhlasím, ale respektuji je. A Peace se všemi,



jansmith[smích]

246385

19.6.2011 15:05

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246385

Takhle to není pane jansmithi, že jsem ve stádiu, že nevěřím ničemu a nikomu. Jistě jste si všiml, že třeba momentálně nyní obdivuji Kaddáfiho a není to jen kvůli tomu, že i on propaguje ve své Zelené knize přímou demokracii. Jen nevěřím politickým špičkám, včetně vrcholových odborových předáků. Jen pan Dušek byl jakžtakž důvěryhodný, toho ale sundali kvůli tomu, že se bál na ministerstvech ohnout pro tužku.[smích] Naopak velmi důvěřuji kolektivní inteligenci „lidu“, na rozdíl od mnoha jiných lidí, kteří i zde na zvědavci naopak lidem okázale opovrhují a tvrdí, že by si neuměl kvalifikovaně vládnout sám. Prostě kdo je na vrcholku politiky je skutečně vždy něčí agent, nebo alespoň zkorumpovaná svině. Tak to prostě je. Důkazem je to, co nám předvedli za 22 let vládnutí od sametového podvodu.

Ateistka nejsem, jsem pohanka, mám své vlastní pověry a bohy. Můj hlas 20 let ve volbách nechyběl a stejně to bylo naprosto k ničemu. Volila jsem vždy malé strany a ty vždy propadly. Mí příbuzní byli vždy podobně zklamáni jako já. Jeden z nich léta volil lidovce, až mu došlo, že jsou to svině. Pak tedy léta volil ČSSD, až zjistil, že jejich rozhodnutí jdou proti lidu (například podstatné zdražení nájemného za jejich vlády). Tak tedy pro změnu volil malou stranu, ale ta ve volbách propadla. Jak vidíte pane jansmithi, volby jsou skutečně na dvě věci: na hovno a zase na hovno. A to není jenom tahle moderní doba. Takhle už se s voliči všelijak chytrácky manipulovalo už za první republiky a když komunisti vyhráli v roce 1946, tak se to lidu vytýká dodnes, jak prý byl blbej a jak prý naletěl na hezké řečičky.

246391

19.6.2011 16:17

RE: Většina kontra

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246391

Točíme se v kruhu paní Jarmilo, ale alespoň má příležitost se nad naší polemikou zamyslet ještě několik lidí.

94ka připomněla odkaz, podle kterého není v ČR zákonem minimální volební účast stanovena a tento fakt jako jeden z mnoha opakovaně dokazuje, že váš pasivní protest NEVOLIT je z logiky věci ZBYTEČNÝ (paradoxně nahrává Ovčákům), protože síly, které by i díky vašemu hlasu mohly proti modrým strakám účinněji vystoupit, OSLABUJE.

Nikoli tedy jako ateistka, ale jako pohanka ve svém "svatém" zanícení rozhořčeně nevnímáte, že ani minimální počet voličů problém neřeší, protože stačí, když přijde volit jen 10k přiznivců trojkoalice a kosher zákony jsou ve Sněmovnách pohodlně a navíc s modrou arogancí prohlasovány. A myslet si snad, že dokážete zagitovat (i vzhledem k vlivu politicky korektních médií) 100% občanů je iluzorní.


Vždy někdo volit půjde a pokud to nebudete vy pí.Jarmilo, tak to bude někdo, kdo bude volit proti vám. Zopakuji to ještě jednou a snad si to přečte co nejvíce zvědavců. Váš způsob protestu je alibistický, jediné kdo má z něj dobrý pocit je vaše ego a osobně takový přístup pracovně přirovnávám k alibistickému přístupu Piláta Pontského, viz. jeho gesto umytých rukou...[smích]

Kritizujete KAŽDÉHO, ne že ne. Dokonce i Odbory jsou podle vás špatné a jako důkaz, že to tak není obdivujete Kaddáfiho, lišku podšitou, protože propaguje přímou demokracii (jediné, co by vás mohlo rehabilitovat je, že si děláte legraci.. [smích]) Nekoukáte na televizi, ale měla byste, protože vám pak unikají informace, které se týkají VÁS OSOBNĚ a nikoli vzdálené sev.Afriky. Kdy jste dnes na ČT24 mohla v Otázkách V.Moravce za účasti veřejnosti vyslechnout duel mezi B.Šťastným (poslancem za ODS), představitelem sv.pacientů, zdrav.pojišťoven a zástupkyní odborů ve věci zdravotnických zákonů. Tyto fungující systém DESTABILIZUJÍCÍ zákony (jejich smyslem je připravit podmínky pro kosher privatizaci) mají být myslím toto ponděli ve Sněmovně PROHLASOVÁNY (a to i díky vám, protože trojkoalice tam má pohodlnou většinu), ale to vás nezajímá, protože se vás to zřejmě netýká...

Co k tomu dodat, asi nic..[smích] Snad jen na závěr dotaz. Nenapadlo vás někdy, že pokud jste (v době kdy jste ještě volit chodila) svůj hlas dala propadající straně nebo straně, která vaše zájmy obhájit nedokázala, že jste asi vybrala špatně??????? a měla raději volit jinak? A tímto v tomto vlákně končím a úsudek přenechávám případným zdejším čtenářům. A Peace s vámi i se všemi ostatními, stále váš přítel a kamarád,


jansmith[smích]

246395

19.6.2011 19:50

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246395

Pane jansmithi, jak jste přišel na to, že si dělám legraci ohledně Kaddáfiho? Já to myslím naprosto vážně, že si ho vážím, na rozdíl od Vás, který jste se patrně vůbec nenamáhal si tu jeho Zelenou knihu přečíst. Pokud jsou dnešní zákony mafií stanoveny tak, že stačí, aby přišlo jedno procento voličů a stejně jsou platné, tak mě tedy z té šaškárny opravdu vynechte. Máte pravdu, vždy půjde někdo volit, to jedno procento se určitě najde, takže z téhle situace skutečně není východisko. I kdybych šla nakrásně volit, tak bych rozhodně nevolila ČSSD, ani komunisty, ale ani všechny ty „pravicové strany“, takže by mi zase zbyla pouze nějaká maličká neznámá stranička- a opět bych byla tam, kde jsem byla celých dvacet let, že by můj hlas opět propadl. Takže nevím jak jste přišel k názoru, že bych svým hlasem mohla podpořit levici, tedy zprofanované bolševiky. To nikdy a ani náhodou. Zkazili mi 38 let mého života, takže volit je znovu by ode mne byla fakt zhovadilost. Pochopíte tohle někdy?

Prosím Vás jansmithi, nechte už fakt toho, nemá to cenu. Naše cesty se rozcházejí a teprve když za pár let dostanete po čumáku, až zjistíte, jak to bylo všechno k ničemu, když jste si dělal naději, že zvolením levice něco změníte, teprve potom mi dáte za pravdu, dřív ne. Jestliže si globální elita usmyslela, že nás všechny zbídačí a zotročí, popřípadě že uspořádá třetí světovou válku, tak to tak prostě bude, a na nějakou místní levici nebo pravici zapomeňte.

246420

19.6.2011 12:16

RE: Většina kontra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246376

Tohle už je vysloveně trapný pokus o zblbnutí veřejnosti. Kdo chce, může se podívat například sem:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Kv%C3%B3rum
http://www.ontola.com/cs/minimalni-volebni-ucast

V ČR a dalších "vyspělých demokraciích" neexistuje minimální volební účast jako podmínka platnosti voleb. Další komentář snad už není nutný.

246386

19.6.2011 17:42

RE: Většina kontra

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246386

Tady tohle je důkazem, že volby skutečně nic nezmění:

>Tohle už je vysloveně trapný pokus o zblbnutí veřejnosti. Kdo chce, může se podívat například sem: Mafiánské zákony a tady je doplněk
>V ČR a dalších "vyspělých demokraciích" neexistuje minimální volební účast jako podmínka platnosti voleb.
---
Podnětný a důležitý odkaz pro naši diskuzi. Díky 94. To by tedy znamenalo, že výsledek voleb stejně nerozhoduje. Mafie si to zařídila, že se udrží u moci i kdyby nikdo volit nešel. Stále si někdo ještě myslí, že volbami se něco změní? Od původního odhodlání neúčasti na volbách můžeme tedy upustit. Ani tohle nikam nevede.

Jenda "jansmith" měl pravdu, že touto (podle jeho slov) - pasívní rezistencí nic nedokážeme. Dalo by se to nazvat i vzpoura deprivantů, jinými slovy, organizovaný zločin ve státních službách se jen tak své moci nevzdá. Jsem přesvědčen, že i ty nově vzniklé, zdánlivě pozitivní strany se do vedení státu nedostanou. O to se už ta pevně zahnízděná mafie postará
[pláč]

Jak tady někteří diskustující navrhují - začněme sami u sebe...změňme nejprve naše vlastní chápání a postoje...začněme u vlastní rodiny...změna musí přijít odspodu, atd. Tohle všechno jsou sice ušlechtilé myšlenky, ale to vezme několik generací, než se nějaká změna uskuteční, je-li ovšem v tomto řešení vůbec nějaká naděje?

Odložme zatím vidle stranou a pokusme se najít řešení formou občanské neposlušnosti a k tomu se potřebujeme sjednotit jako národ v jeden celek, jinak ani tohle nikam nevede. Všichni za jednoho, jeden za všechny, všichni za jeden provaz a jedním směrem. Bude-li každý z nás z křemene...

Osobně navrhuji - agitace mezi spoluobčany, rozdávání letáků u metra, vhazování letáků do poštovních schránek a nezapomeňte pokaždé uvádět odkazy na nezávislá iternetová média, když už ta veřejnoprávní selhala. Např. otisknout počátek článku objektivních informací o válce v Libyi a dole napsat - více tady a uvést odkaz. Kdo bude mít zájem, informace si vyhledá. A koho to probudí a probere z hypnotického spánku, ten se snad i sám osobně zapojí do podobné propagace? Technologii na rozšiřování informací máme k dispozici, tak toho využijme.
Nějaké další návrhy?
[mrknutí jedním okem]

246402

19.6.2011 18:20

RE: Většina kontra

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246402

Se všemi návrhy, které jsi napsal souhlasím, mirdo, a na základě tvé otázky jen závěrem doplním:


Není Pravda, že když volit PŮJDETE, nic ovlivnit nemůžete - to je poraženecký názor. Jen je třeba za stávajících pravidel v ČR volit v dostečném počtu a dobře rozhodnout. A proto pokud jsou vyhlášený volby, BĚŽTE a VOLTE zástupce, kteří v komunální politice i ve Sněmovnách vaše zájmy obhajují nebo jako opozici podporujte Odbory a důvěryhodné aktivistické organizace. Pokud volit nepůjdete nebo nebudete účinně podporovat ty, kteří se za VÁS perou, ničeho nedosáhnete, naopak umožníte, aby proti vaším zájmům kosher odvolili JINÍ. Na občanské nepokoje a chaos je čas, když všechno ostatní selže.

Správný Bojovník se dobrovolně nezbavuje ŽÁDNÉ MOŽNOSTI, která může zvýšit pravděpodobnost na úspěch nebo (i klidně malé) zlepšení. Nikdy (ani ve věci politiků a politiky) NEGENERALIZUJME. Pokud tam nejste vy, tak v politice jsou vedle pokrytců i lidé, kteří lokaji E/elit a Systému nejsou a ty je třeba vycítit a podpořit. Brečet nad tím, že se někteří nechali později koupit nebo zastrašit můžete až potom..[smích] Mainstream svou negativní, prolhanou propagandou (viz. Pravda není pro všechny) podprahovou skepsi a pasivitu nebo neúčast ve volbách běžných voličů přímo nebo podprahově GENERUJE a tím nahrává zájmům těch, kteří jej financují a ovládají (viz. Bakala&Co.).

Jak správně konstatoval quido2, při změnách režimů se jako první strhne boj o vliv na sdělovací prostředky. PAMATUJME na to a Peace se všemi,

jansmith[smích]

246408

20.6.2011 5:45

RE: Většina kontra

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246408

Jendo, díky za reakci a zatím tohle dielma "volit/nevolit a co se tím změní" nechám otevřené. Nechci se unáhlit. Můžeš mít pravdu ty, ale může to být i tak, jak píše paní Jarmila. V jednom pravdu rozhodně máš a to byla zmínka v jiném příspěvku, že já tady zpoza oceánu do domácího ringu pořádně nevidím a proto nemusím mít všechny potřebné informace k dispozici. Těžko potom podat pomocnou ruku. S tímto souhlasím. Jsme s tímto tématem v tomto článku stejně O.T., takže to necháme na jindy a já si alespoň trochu o tom zapřemýšlím.
V duši klid a mír s lidmi dobré vůle. [smích]

246455

20.6.2011 8:36

RE: Většina kontra

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 246455

Nuž faktom je, že tento systém má v sebe zabudovanú korupciu, väčšie strany sú skorumpované a menšie strany sa časom stanú väčšími a skorumpovanými. Jednoducho keď chcú byť zvolené znova, tak jednak nemôžu urobiť nič prevratné v 2. polovici volebného obdobia a musia poslúchať svojich sponzorov, inak nedostanú peniaze na chod.

Takže chodiť na voľby nemá zmysel, napriek tomu treba ak chcete zmenu a môže sa prihodiť, že dosiahnete kýženú zmenu.

Podľa mňa by sme mali vybudovať viac horizontálnu štátnu správu a deľbu moci (2-3 stupne), voliť svojich zástupcov doživotne s možnosťou odvolať alebo odstúpenia, obecné referendum o zákonoch a predpisoch s tým že voliť by išli len tí, ktorých sa to teritoriálne týka. Samozrejme niektoré veci treba doladiť, ale myslím si, že toto je dlhodobé riešenie.

246459

23.6.2011 15:48

RE: Hop Estill

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 246347

Přesně tak.. Jenže co s tím naděláme.. [zmaten]

246657

18.6.2011 12:56

RE: Většina kontra

HHBB 62.?.?.?

Reakce na 246313

Máte zajímavý výčet, skládající se ze samého NE. Skoro jak biblické desatero. To není ale cesta. To je pouze značka "tudy NE", jak elektrický ohradník.
Jako cestovatel takto nikam nedojdete. Narozdíl od toho, co ví kudy. Výkřiky zloby směrem k jejich zádům na tom nic, ale vůbec nic, nezmění.
V tom jste úplně minula ten příspěvek, na který reagujete.
Za zlé Vám to ale nemám. Je to u žen úplně normální, ony mají v tomto směru plné právo volat o pomoc. Tyhle "směrovky a azimuty" jsou asi spíš mužský problém, a je to především naše selhání, že je buď nemáme, nebo nestojí za nic.
Já jsem s tím "volit je k ničemu" na stejné lodi, v obecně přijatém systému korupce (ideály jsou podřízeny materiálnímu zájmu) volby smysl nedávají. Ale, je mi líto, ani referendum. I když bych sám raději přijal takový systém samosprávy, společně s dočasným delegováním moci na osobu, ne však na neosobní subjekty (strany). To je právě tak stejná zhovadilost jako ekonomika korporací.

246329

18.6.2011 20:22

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246329

Vždyť já jsem pane HHBB rovněž pro zrušení politických stran. Ostatním Vašim řečem tak úplně nerozumím, co jste vlastně chtěl vyjádřit.

246349

18.6.2011 20:27

RE: Většina kontra

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246329

Jsem přesně na takové "lodi", jako Jarmila. Vím, že to, co se nabízí, je k ničemu - a zároveň nemám řešení. Jarmila se snaží ty způsoby hledat, já už rezignovala, protože tohle fakt nevymyslím. A je fajn, že ono hledání nemáte paní Jarmile za zlé. Však si myslím, že je tu i dost bezradných mužů, kteří se mlátí ode zdi ke zdi "volit x nevolit" a vymýšlejí způsoby "jak spravit rozdupanou bábovičku".
Přiznám se, že v poslední době mě napadají "kacířské myšlenky", že i ono volební právo nám bylo hezky podsunuté - společně s onou "demokracií". Právě proto, že TAKTO to nikdy nefungovalo a fungovat nebude. Jak můžeme volit z "výběru", který byl předem omezený na strany a kandidáty? Jak volit někoho, o kom v podstatě víte jen to, co o sobě sám napíše nebo co strana povolí uveřejnit? Nevíte, co za tím člověkěm už "stojí", jaké činy (ať už dobré nebo špatné). Volební programy jsou tak nicneříkající, že je těžké se jimi prokousat i pro člověka znalého prostředí a "věci". Jsou bez jakéhokoliv rozboru, jestli je vůbec ukutečnitelné, co se v nich píše. Chybí aspoň nějaký rozbor od lidí, kteří tomu rozumějí. Chybí vysvětlení pro veřejnost = co to bude v praxi obnášet. Tak jak se má zodpovědně rozhodnout obyčejný volič? To se pak vždycky dá vzniklá situace hodit na voliče, že "špatně volil". Navíc - volební program je v tom dnešním podání jen cár papíru, není žádná zpětná (a "něco" ovlivňující) kontrola, jak byl porušovaný (= lživý).
Prostě tohle mě poslední dobou napadá - že je to všechno úmysl. Pokud by totiž (jako v minulosti) platilo, že volí "sněm znalých" (nemyslím lobbysty), asi by to pro "politiku" nebylo tak jednoduché.
Hábéčko, ty "výkřiky" nevztahujte na svou osobu, je to jen mé "volání o pomoc". S vaším příspěvkem totiž "nemám problém".

246350

19.6.2011 0:57

RE: Většina kontra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246350

Já myslím, že máte pravdu, úmysl to asi je. Za minulého režimu jste mohla volit jen jednotnou kandidátku národní fronty, ovlivnit se nedalo téměř nic. Výběr žádný, ale minulému režimu záleželo na tom, aby lidé volit šli, protože tím dávali signál, že režim a vedoucí úlohu KSČ akceptují. Také jsme nemohli nahlas říkat, co jsme chtěli, protože slova měla svůj obsah, váhu a moc. V tom byl minulý režim lepší, než tento. Proč - protože přes zákaz říkat pravdu ještě někoho zajímalo, co pravda je. Režim akceptoval moc slov, podobně jako tomu je ve starých duchovních kulturách a tím byl blíž normálnímu, přirozenému stavu pro lidskou duši, přestože byl jinak ateistický a duchovním naukám nepřátelský.

Komunističtí funkcionáři měli svoje vily, SANOPS a další vymoženosti, které obyčejní pracující neměli. Ale nemohli si nakrást příliš, protože je držela zpět jejich vlastní ideologie. Snad si ještě někdo pamatuje starý vtip o Husákovi, jak se chlubí své matce svojí novou, za dělnické peníze postavenou vilou. No jo, Gusťo, máš to hezký, ale co až přijdou komunisti?

V dnešním režimu tahle brzda pro nové elity neplatí. Slova žádnou váhu nemají, politici klidně lžou, a všichni to akceptují. Můžete říkat co chcete, pokud se držíte v jistých mezích (aby vás nemohl někdo žalovat), nezavřou vás. Ale taky to nikoho nezajímá, s ničím nehnete. V tom je tento režim lživější a amorálnější, než ten minulý. Povinnost volit nemáte, koho to zajímá, když nevolíte? Na Západě je to běžné, a vykládá se to tak, že spokojený člověk souhlasí, že je vše v pořádku, proč by se tedy namáhal jít k volbám. Volí jen ti, co chtějí něco jiného. Nic nenarušíte, pravda, ani svůj vnitřní klid. U nás lidi žijí často cizí životy, nejednají podle svého zájmu. Proto se dali "opít rohlíkem" a navolili současnou sebranku. Mám taky výhrady k levici, ale když se jako zaměstnanec podívám do peněženky, je v ní víc, když vládne ČSSD a míň, když je u moci ODS. Podnikatel se naopak bojí daní a má to zřejmě naopak. Když ale "pracující" bude volit jako "kapitalista", falešně se obětuje, aby "kapitalista" měl plnou šrajtofli, jak to zemi a národu prospěje?

Kdybych byl volič v USA a měl si vybrat mezi Obamou a Palinovou, nevím, jestli bych k volbám šel. Snad ano, černý muž je trochu chytřejší a nechce rovnou vyhlásit Rusku válku. Jinak mezi republikány a demokraty moc velký rozdíl nevidím. U nás ale zatím rozdíl mezi stranami je a levice krade o dost méně. Je více sociální a myslí méně jen na svoje zájmy. To je evidentní. Pokud mi na téhle zemi záleží, asi bych se neměl na volby vybodnout. Přestože z těch 300 darebáků, o nichž mluví paní Jarmila, se jich hodně nacpe i mezi levici. Když nevyužiju ani tu malou možnost, kterou mám, jaký pak má smysl, že budu nadávat?

246364

19.6.2011 11:50

RE: Většina kontra

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 246350

Já je klidně na svou osobu vztáhnu, ale často pochybuji, že zrovna má řešení budou i řešením pro jiné. Nakonec to tu tak nějak hlásám, že prvotní obrat ve věcech musí vzejít od každého extra. I když tu občas lamentuju nad stádovitostí, přece jen někde vzadu věřím, že jsme každý unikátní. Jinak bych ani nelamentoval.
To, co Jarmile bylo asi nejasné, byl náznak takové kacířské myšlenky. To je to, že následovníci buď své vůdce slepě následují i obdivují, nebo zatracují - což jsou pak ony výkřiky zloby vůči mocným, které asi musí přijít vždy. Jenže v mých očích jsou tu spíš k zlosti ti, co se rádi nechají svést, ty svůdníky vyhledávají a dožadují se jich, a pak své svůdce viní ze všech hříchů.
Mě se naopak na Jarmile líbí, že řešení hledá, což není zas tak běžná věc a určitě by byla zajímavá i zkušenost, jak je to přijímáno. Já mám spíš výhrady k univerzálnosti řešení tohoto typu. Totiž já jsem přesvědčen, že lidé od určitého stupně kvalit žádné zákonodárství nepotřebují, natož represivní systém (stát v dnešním smyslu) a delegování moci by tak byl čistě jednoúčelový akt pro konkrétní řešení nějaké naléhavé situace, což by fungovalo asi stejně dobře, jako případné referendum, které je zase někdy v jistých záležitostech nepoužitelné.

246384

15.6.2011 19:27

RE: Většina kontra

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246086

Paní Jarmilo, hezky jste to napsala. Časy se mění, lidi "jinak" myslí (tedy ne všichni,ale už je to znát) a ukazuje se, že většina "konspirací" byla holá (i když těžko stravitelná) pravda. Já si pamatuju (protože to není tak dávno) co se vám tu někteří smáli, že "věříte na chemtrails". No a dneska uznávají i odborníci, že je to "nějaké divné", chytají se i média, vcelku už běžná "věc" . Lidé bádají sami, nechávají si dělat rozbory vody a s překvapením zjišťují, že obsah hliníku a barya je třeba 50x vyšší, olova až 70x víc - a není žádné přijatelné vysvětlení, žádný "zdroj znečištění" poblíž.
Stejné je to i s těmi "názory na politiky". "Bilderberg" nebo NWO byl ještě před několika lety na blázinec, napsat "cosi" o elitě nebo "psychopatech u moci" v diskusi bylo o tomtéž, nikdo nerozuměl, natož aby byl ochotný se nad informacemi zamyslet. Bylo to téma na rozhovor v úzké a opravdu konspirační skupince. Dneska se "to" bere jako skutečnost, hovoří o tom i vysoce postavení politici, existují celé skupiny, které to všechno sledují a snaží se dělat protiopatření.
A rozumím, proč říkáte "ne západní země". I tam se totiž lidé rozkoukávají a stejně, jako my se musíme učit bránit se totalitě u nás, musí se i oni naučit "zvládat" svou oligarchii. Najít účinné metody. Jim je totiž úplně jedno, kolik nás povraždí. Stejně chtějí snížit populaci, takže se obávám, že to různé štvaní jak mezi národy, tak uvnitř států, je záměrné. Elitám je jedno, že se o nich mluví, píše, diskutuje. Proč nedopřát lidem tu radost, že "něco" objevili? Klidně si mluvte i adresně, však se podívejte např. na Kissingera, jak moc mu vadí, že je nazývaný zločincem.
Horší už to je s "akcí". Docela dobrou praktickou lekci jsem dostala nyní v "odborářské cause". Krásně se ukázalo, jak je pro naši oligarchii snadné vyrobit "nepřítele" (s vydatnou pomocí médií) pouštěním lží a polopravd, vykreslováním katastrofických vizí, že by člověk nabyl přesvědčení, že stávkou bude Praha rozebraná na atomy a pražáci rozsekaní do salámu. Hysterický povyk za kterého si "elita" najednou vzpomene, že občané mají nějaká práva a vyrazí do boje "proti nepříteli a za práva rukojmí". Mezi tím, co lidé jančí, "elita" si v klídku sumíruje osekání Ústavy z důvodů "zajištění bezpečnosti občanů a jejich zákonného práva klidu na práci". V rámci "dobrých mravů, kde svoboda jedněch nesmí zasahovat do svobod druhých", chystá ještě větší utažení šroubů.
Takže si myslím, že vůbec není jednoduché se s elitami pustit do křížku, najít tu odvahu a hlavně - vydržet a vědět, co chtít.

246107

15.6.2011 20:37

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246107

Ano paní Lin, ohledně toho chemtrailsu jsem zde na Zvědavci sklidila hodně posměchu. Překvapilo mě to, protože Zvědavec a jeho diskutéři obvykle byli daleko vepředu v myšlení před ostatními na internetu- ale najednou se vynořilo i zde kvanta blbců, kteří tu nenormálnost, která se děje nad nad našimi hlavami, popírali. Taky bych si ráda nechala udělat rozbor vody a plodin ze své zahrádky, ale dodnes ještě nemám přesně jasno, kdo by mi to mohl regulérně provést- klidně mu za to zaplatím.

Já myslím, že globální „elitě“ není jedno, kolik nás povraždí. To z toho důvodu, že zbytek obyvatelstva po „depopulaci“ by je smrtelně nenáviděl a nevěděli by si s ním rady. Proto nás pořád oblbují vším možným, dávají si s tím práci, aby přece jen tu budoucí „historii“, to budoucí vysvětlení minulých katastrof, zkouleli do snesitelných vysvětlení- třeba že lidstvo zachvátil nevysvětlitelný průjem, proti kterému zrovna nebyl žádný lék.[smích] Prostě nás čekají zajímavé časy a nechme se překvapit.

246114

15.6.2011 20:49

RE: Většina kontra

martas300 68.?.?.?

Reakce na 246114

Jen doplnim,ze nejste sama p.Jarmilo zde na zvedavci,kdo veri na chemtrails.A i ja drive pochyboval a tukal si na celo.Rozhodne tohle tema nepatri do rise pohadek a fantasie,deje se to.
Stejne jako nejsou nahodne viry,nahodne bakterie,apod.

246115

15.6.2011 22:33

RE: Většina kontra

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246114

Ten rozbor vody si můžete nechat udělat "na hygieně" = Krajská hygienická stanice nebo její "okresní" pobočky. Platí se za to a já fakt nevím, kolik je to dneska. Plácnu odhad - někde kolem 1500,-.
Možná by po domluvě udělali i ty plodiny, ale ... to taky nevím. Ale když si tam zavoláte, určitě vám řeknou. Taky to, jestli vzorky vody přijedou odebrat sami nebo je můžete sama dovézt (pak to určitě vyjde i levněji).
Jinak - souhlas, že žijeme ve velice zajímavé době. Překvapovat se nechám ráda a přiznám, že se to děje už teď, kdy jasně vidím, jak "někomu" přestává vycházet starý manipulační model a že je z toho celkem rozhozený. Nebo - že vychází najevo pravda a posměváčci se můžou chytat za nos.
Zdravím vás, mějte se moc hezky. [smích]

246130

17.6.2011 7:39

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246130

Díky Lin, až budu mít čas, tak si to všechno pečlivě promyslím a prostuduji a pak budu jednat.

246250

15.6.2011 22:33

RE: Většina kontra

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Reakce na 246114

Dobrý večer,
teď jsem rozbory taky řešil, studnař mi nabízel jen nějaké základní, obecné, pokud jste ochotná si připlatit, tak úplný rozbor je znatelně dražší, ale fakt obsáhlý. Jen namátkou posílám tipy, nevím kde jste, takže Praha-Brno.-)

Laboratoř pitných vod – úpravna vody, Pisárecká l, 657 33 Brno, tel. + 420 543 433 234.
Praha 5: http://www.vzlab.cz/
Praha 10: http://www.rozboryvody.webpark.cz/

Tam bych se ptal na kalkulaci toho úplného rozboru a pro klid duše chtěl rozhodně ten, ne jen tu základní variantu.

246131

19.6.2011 8:42

RE: Většina kontra

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 246131

Také Vám děkuji za informace, jenže já bych potřebovala rozbor dešťové vody, nikoliv pitné vody ze studně. Ale nechme si tenhle problém na jindy, až o těchhle věcech zase bude nějaký článek na Zvědavci.

246377

Příspěvků: 43

15.06. 08:19 MirekF  Jsme členy
15.06. 14:15 ad infinetum  RE: Jsme členy
15.06. 13:39 Elfym  Dotaz občana na média
15.06. 14:48 martas300  RE: Dotaz občana na média
15.06. 15:33 Jarmila  Většina kontra "elita"
15.06. 18:20 dub  RE: Většina kontra
15.06. 18:32 martas300  RE: Většina kontra
15.06. 20:19 Jarmila  RE: Většina kontra
17.06. 00:12  RE: Většina kontra
17.06. 07:33 Jarmila  RE: Většina kontra
18.06. 00:50  RE: Většina kontra
18.06. 08:15 Jarmila  RE: Většina kontra
18.06. 08:45 Jarmila  RE: Většina kontra
18.06. 12:03  RE: Většina kontra
18.06. 19:58 Mirda  RE: Většina kontra
18.06. 20:18 Jarmila  RE: Většina kontra
18.06. 22:40  RE: Většina kontra
18.06. 20:13 Jarmila  RE: Většina kontra
18.06. 22:04  RE: Většina kontra
18.06. 22:50 jansmith1984  RE: Většina kontra
19.06. 08:29 Jarmila  RE: Většina kontra
19.06. 11:57 jansmith1984  RE: Většina kontra
19.06. 15:05 Jarmila  RE: Většina kontra
19.06. 16:17 jansmith1984  RE: Většina kontra
19.06. 19:50 Jarmila  RE: Většina kontra
19.06. 12:16  RE: Většina kontra
19.06. 17:42 Mirda  RE: Většina kontra
19.06. 18:20 jansmith1984  RE: Většina kontra
20.06. 05:45 Mirda  RE: Většina kontra
20.06. 08:36 Oracle  RE: Většina kontra
23.06. 15:48  RE: Hop Estill
18.06. 12:56 HHBB  RE: Většina kontra
18.06. 20:22 Jarmila  RE: Většina kontra
18.06. 20:27 Lin  RE: Většina kontra
19.06. 00:57  RE: Většina kontra
19.06. 11:50 HHBB  RE: Většina kontra
15.06. 19:27 Lin  RE: Většina kontra
15.06. 20:37 Jarmila  RE: Většina kontra
15.06. 20:49 martas300  RE: Většina kontra
15.06. 22:33 Lin  RE: Většina kontra
17.06. 07:39 Jarmila  RE: Většina kontra
15.06. 22:33 ad infinetum  RE: Většina kontra
19.06. 08:42 Jarmila  RE: Většina kontra

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

6

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 18 čtenářů částkou 2 083 korun, což je 6 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 4

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 0

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 0

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 0

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Deset migrantů 2,5 hodiny znásilňovalo 18ti letou Němku24.07.20 12:14 Německo 2

Bílý muž chrání vlastním tělem partnerku, kterou napadla tlupa agresivních černošek21.07.20 16:16 USA 9

Jak vznikají mrtví: chlápek, který se zabil na motocyklu, je veden ve statistice zemřelých na kovid21.07.20 15:43 USA 2

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,08 Kč
Libra
28,81 Kč
Kanadský dolar
16,54 Kč
Australský dolar
15,82 Kč
Švýcarský frank
24,22 Kč
100 japonských jenů
20,79 Kč
Čínský juan
3,16 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,79 Kč
100 rublů
30,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 807,59 Kč
1 unce stříbra
587,38 Kč
Bitcoin
255 765,00 Kč

Poslední aktualizace: 5.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 408