Diskuze k článku

Řízený rozklad pořádku – body zlomu. Konec starého světa (I)

Příspěvků 53

14.6.2011 8:32

Matematicky model politicky kontrolovaneho chaosu a kafe

IVANFOJT 64.?.?.?

krok cislo
1 vysat financne ekonomicke fondy

2 dat super extremne silne fondy do rukou jedincu

3 Vytvorit katastrofalne chaotickou situaci
jako hladomory, stehovani narodu...
absolutni nedostatek energie

4 prijde efect jako kdyz date do cerneho kafe v hrnci
hustou smetanu , zamichate to , vlozite nekolik lzici
do hrnce.
( to jsou s magnati s biliony a moci v ruce)
5 a budete cekat jistou dobu az se to ustali

6 necha se de ocekavat, ze smetana se ustali okolo
lzicek v kafi( oligarchove) a magnati a smetana
predstavuje penize a veskerou moc.

7. jedna se o pravdepodobnostni model +- % a doufa
se , ze se takto vytvori sit oligarchu nova svetova
vlada, ktera zazene komunismus s jeviste sveta na
vzdy. Bohuzel pripada mi, ze ekonomicky komunismus
je prirozena alternativa a Svetova Oligarchie umela
alternativa a otazka je kolik lidi opet umre
zbytecne, neb jak vime lide jsou zbytecni.

245956

14.6.2011 9:38

Nekřesťanské křesťanství

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

K pochopení dnešního stavu se musíme vrátit o cca 2000 let zpátky, kdy bylo "učení o křestu" účelově deformováno. Manuál v podobě bible pak umožnil nastavit nový program pro lidstvo (letopočet), řízený už těmi, kdo manuál (bibli) sepsali a přizpůsobili své touze o "věčné vládě na Zemi".(v symbolu ležící osmičky).
Vím, že zdejší čtenářstvo má problém zařadit do svého vnímání i existenci nám nadřízených "informačních vrstev" v podobě rozvinutějších civilizací jinde v galaxii, to nevadí. Každý se o jejich působení dozvíme v době, kdy pro tuto informaci budeme zralí. Tolik úvodem.

Řízení současné situace už postupně přebírají ti, kdo bez našeho vědomí mohou manipulovat naším vědomím. A ti existují jak v prostoru obecně známém - veřejná media - tak i ve dvou dalších vrstvách. Jednu řídí prostřednictvím cen komodit lidé z Goldman Sachs a dalších, v podstatě také válečných institucí, jen zřetelnějších. Slova v médiích už mají stejné destruktivní efekty jako fyzické zbraně, rozdíl je jen v tom, že slova ničí vnitřní prostor člověka, zbraně ten vnější.
A oba tyto prostory jsou trvale propojené tím, co známe jako elektřinu a gravitaci - je to propojené v ovzduší, samozřejmě, tam se tyto energie prolínají - a lze je kupodivu "číst" i z velmi vzdálených "světů".(opačným směrem to funguje také, světy naší fantazie jsou jinde v prostoru realitou. Nic se při vývoji vesmíru neztratí, to ví i věda. Jen se hledají nástroje na propojování možností.

To, že nějaký nýmand zde píše tyto věty, to asi má také něčemu sloužit. Ano, přestavba společnosti vždy začínala od nějaké "figury", od živého člověka, pověřeného správou nějaké oblasti. Ti, co vystrčili Obamu do popředí, ti znají jen "program upravené bible", vědí, že pomoc jim podobných mimozemských entit už není možná, že jsou sami na to, aby svými připravenými technologiemi zvládli ukočírovat současnou populaci.
Z článku je zřejmé, že se rozhodli hrát svůj poslední level vším, co mají k dispozici - s nadějí, že budou rychlejší než ta část populace, která na vývoji utajovaných technologií pracovala a postupně dává tyto informace anonymně na veřejnost.
A to vše je pečlivě monitorováno ze vzdáleného prostoru. Ano, jsme - celá planeta - chráněnou vývojovou dílnou, vedenou až k hraně, která může překlopit stávající vlastnosti a schopnosti člověka do polohy, kterou popisoval původní "manuál křestu" (rozuměj vstupu mezi vyspělejší civilizace, nemá to s náboženstvím nic společného, jde o prostup mentálních a mechanických technologií do spojité funkce).
Vím, že si dělám nepřátele jam mezi vědci tak i mezi uznávanými "guru" duchovních učení. Ale přesně o spojení těchto dvou myšlenkových systémů jde. Rozdělil je odlišný směr vývoje dvou základních jazyků, matematiky a latiny, rotují...Automaticky kráceno

245960

14.6.2011 9:41

RE: Nekřesťanské křesťanství

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 245960

Vím, že si dělám nepřátele jam mezi vědci tak i mezi uznávanými "guru" duchovních učení. Ale přesně o spojení těchto dvou myšlenkových systémů jde. Rozdělil je odlišný směr vývoje dvou základních jazyků, matematiky a latiny, rotující v evropských jazycích v době, kdy byla do latiny přepsána historie téhle planety (při účelovém vypálení Alexandrijské knihovny) tehdejšími "vítězi". Podobně musela vyhořet i "říšská" knihovna, ukrývající historii styku s mimozemskými civilizacemi. A nakonec, ve stále klesající účinnosti musel být zničen i "symbol peněz" (demolice dvojčat), aby se potvrdil efekt "trvalého záznamu bludu do vědomí pomocí šoku".
Ti, co nás sledují skrze transformátor (=slunce), ti čekají na okamžik (dobu), kdy globální podvědomí lidí bude připravené na informaci přímého kontaktu.
Dnešní chanellingy (dálkové vnímání informací - mezi jinými sem patří i sny) stále přesněji přijímají a do slov převádějí "stav situace v prostoru". Jen se tyto informace musí sledovat jinde než na Zvědavci. Vše souvisí se vším, proto prosím, ať na tento příspěvek nereagují ti, co mají jen úzké vnímání té "své oblasti".
Mystika plynule přechází do reality - skrze slova, jak jinak, že?
Planetu lze dát opět do pořádku, ale až tehdy, kdy si nadkritická většina populace uvědomí, jak je náš život v těle propojený s tím, co nazývá věda "informačními poli" a duchovní učení dvojicí "duše+duch". Za skok ve vývoji vždy může užívání nového jazyka, dnes počítačového - a "zítra" jím patrně bude čeština. To je pecka, co?
Zkrátka nestačí znát ze symbolů pouze jejich "pořadí". Musíte se ještě naučit vnímat a používat samostatný význam každého písmene. To nám totiž předci našich dnešních mocných "zapomněli" říct.
"Abeceda lidštiny" se to jmenuje, ona je "zrcadlovým obrazem tabulky chemických prvků". Na každého patrně přijde doba, kdy se s tímto nástrojem pro opravu asociačních řad setká. Není kam spěchat, vývoj se ubrzdit ani urychlit nedá jinak, než tím, jak jsme schopni vyměnit své zvyky za jiné.

Mocní v pozadí postupně nestihnou řešit následky jimi připravených kroků pro převod moci z "bublinkových peněz" na potraviny a léky - dva fyzické regulační nástroje pro velikost populace. Měl je doplnit nástroj celosvětové "vize pro telata" (tele/vize pro "nedospělé" občany). Mocní nepočítali s rychlým rozvojem elektronických "živých" sítí (Fejsdrbna apod.). A tyto sítě také budou hlavní silou v postupném rozpadu společnosti, dnes už držené jen finančním "zaháčkováním" těch, kdo tlumočí všechny ty polopravdy a mnohdy i lži v těch médiích, která si sami koupili k udržení "oveček" v poslušnosti = v blbosti.

Doufám, že se obnoví schopnost česky myslících lidí "číst mezi řádky" při sledování zpráv....

245961

14.6.2011 9:59

RE: Nekřesťanské křesťanství

ar_649 80.?.?.?

Reakce na 245961

Pěkně popsáno. Jen bych chtěl upozornit na mimořádný nárůst diagnózy: psychospirituální krize, jak nám to naši slavní psychiatři nazvali. Jde převážně o částečné či úplné probouzení člověka do nového pojetí a výkladu světa. Stačí jediný praktický zážitek a člověk obrátí o 180°. [překvapení]

245964

14.6.2011 10:33

RE: Nekřesťanské křesťanství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 245964

>psychospirituální krize
[velký smích] aha! To zní vznešeně! Alespoň vím, že některé moje "divné" procesy mají taky takový důstojný název [cool]

245967

14.6.2011 10:24

RE: Nekřesťanské křesťanství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 245961

>Vím, že si dělám nepřátele jam mezi vědci tak i mezi uznávanými >"guru" duchovních učení. Ale přesně o spojení těchto dvou >myšlenkových systémů jde.
Pouze u ignorantů a hlupáků v obou táborech!
Toto souvětí mě potěšilo - už dlouho jsem nečetl a neslyšel (byť takovouto oklikou), že snaha mystiků a jógínů je (resp. má být) zároveň snahou VĚDECKOU. A v opačném gardu - svět vědců odkrývá a formuluje to, čemu se z nedostatku pojmů v lidském jazyce říká nejčastěji "duchovno"...

245965

14.6.2011 16:52

RE: Nekřesťanské křesťanství

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245965

No jo no, pokud existuje jeden zdroj všeho, tak jakékoliv dynamické směřování k vyššímu poznání ho těžko může minout. Bylo by zajímavé zjistit kolik skutečných vědeckých geniů, pokud byli ateisté a materialisté, a taky materialisty a ateisty zůstali. Geniové totiž vidí věci komlexně ve vzájemných souvislostech a jako nástroj užívají kritické myšlení se skutečně poctivým vědeckým přístupem. A proti něčemu takovému není imunní žádná nezpochybnitelná pravda zlatého telete ani autorita. Mysticismus stojí na osobním prožitku. Individuální záležitost, kterou nelze přímo zkoumat empirickými metodami.

245984

14.6.2011 23:40

RE: Nekřesťanské křesťanství

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 245984

...statistika je empirická forma - detekování podobností.
Kde je hranice mezi nahodilostí (u prožitku) a zákonitostí (procesů....do první mutace) ??? Tu volíme vždy sami, v množinách lidí, kteří mají podobné informační zázemí.
Právě shodné vjemy lidí, kteří se neznají, bydlí v různých částech světa - ty jsou nástrojem takového propojování. Hledání styčných bodů, zkoumání rozdílů - to vše je na této cestě nástrojem, vyvažujícím vědecké postupy.
Už samotný fakt, že vědci si vždy vytváří nástroje k dokazování svých tezí tak, aby tyto teze dokázali - svědčí o tom, jak lidská mysl funguje. Bitva o přežití se pouze mění na bitvu "o pravdu". Pravdu vesměs dočasnou, o nový příběh ÚLOHY ČLOVĚKA V JEHO PROSTORU, lépe vyjadřující propojenost starých a nových poznatků.

246035

14.6.2011 12:11

RE: Nekřesťanské křesťanství

Protiproud 94.?.?.?

Reakce na 245961

Tak se staň.

245971

14.6.2011 12:29

RE: Nekřesťanské křesťanství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 245961

Váš příspěvek budí dojem, že víte, o čem píšete. Napište víc, nebo dejte nějaké odkazy.

245973

14.6.2011 18:35

RE: Nekřesťanské křesťanství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 245973

Taky se připojuji k prosbě o uvedení webů, kde se řeší tyto otázky, nebo kde lze o podobných tématech více diskutovat.. Děkuji předem.

246005

14.6.2011 22:07

RE: Nekřesťanské křesťanství

martas300 68.?.?.?

Reakce na 246005

Ruske objevy u DNA...

http://www.andelebezhranic.estranky.cz/clanky/veci-kolem-nas/songokuuuu.html

246024

14.6.2011 16:46

RE: Nekřesťanské křesťanství

calimero 147.?.?.?

Reakce na 245961

Uz ten sajrajt nefajcite pan kolega [smích]

Ziadni mimozemstania,(dobri ci spatni) ziadni duchovia ani bozstva..... len ludska chamtivost. Obycajny mamon doviedol nas tam kde sme a povedie nas dalej naveky. Od nepamati existovali rovni a rovnejsi. Od nepamati boli medzi ludmi taki, co si mohli ruky po lakte zodrat a nemali z toho nikdy nic a naopak ludia, ktori sa mali ako prasce v zite aj ked za cely zivot neurobili pre spolocnost nic uzitocneho.

Nazvy sa menili ale podstata ostava.... kazda spolocnost pestuje si na svojom chrbte kastu nanichodnikov a tato bujnie az zataz prevazi nad zivotaschopnostou hostitela a vtedy dojde ku zmene. Lenze vtedy automaticky vyvstava nova kasta nanichodnikov, ktora zase bujnie az sa cyklus zopakuje a tak stale dokola naveky. Samani, kmenovi nacelnici, otrokari,....., zemepani, slachta, velkotovarnici, diktatori, financnici..... je to jedno,.... podstata je rovnaka: jedni sa snazia zit na ukor inych a popitom sa zeru navzajom. Az skonci vek financnikov a bankar bude sproste slovo, tak ako svojho casu tovarnik, pridu zas novi paraziti a ti budu bujniet az kym sa sami stanu sprostym slovom a po nich dalsi a dalsi funguje to tak tisice rokov tak preco by to zrazu malo byt inak?

245982

14.6.2011 17:05

RE: Nekřesťanské křesťanství

martas300 68.?.?.?

Reakce na 245982

"Vše souvisí se vším, proto prosím, ať na tento příspěvek nereagují ti, co mají jen úzké vnímání té "své oblasti".

Bez urazky pane Calimero,ale kdyby vse fungovalo tak jak popisujete,jiz davno by to zde zaniklo.Uznejte,ze Vas komentar prilis nadeje nedava.Ale nikdo Vam nebrani v te Vasi realite dal zustavat,nechte vsak jine hledat poznani a pravdu.

245988

14.6.2011 17:31

RE: Nekřesťanské křesťanství

calimero 147.?.?.?

Reakce na 245988

>...Uznejte,ze Vas komentar prilis nadeje nedava....

A kto tvrdi, ze som tu od toho, aby som daval nadej? Je jasne ze vzdy je prijemnejsie prijat nieco, co skryva prislub lepsich zajtrajskov. Prakticky neexistuje nabozenstvo ktore by neslubovalo nejaky ten "posmrtny zivot"... A prax? Sproste ovladanie mas.

A ano raz mozno vsetko zanikne, to je podla vsetkeho zakon prirody. Priroda nepozna pojmy ako nadej, ci spravodlivost. Vsetky zive organizmy od najposlednejsej bakterie az po cloveka pracuju na rovnakom principe... urvat si pre seba co najviac zdrojov a ja mam zatial za to, ze hladanie vseobimajucej pravdy z tejto snahy nijako nevybocuje. Ak mi najdete jeden prikad, kedy osvietenca/zakladatela ono deklarovane poznanie vyssieho principu nijako neobohatilo (myslim sproste materialne obohatenie) zacnem tu pravdu hladat s Vami.

Do vtedy ale budem nadalej tvrdit ze Astar nikdy neprileti a ze jeho apostoli jednou vetou kazu o jeho prichode a druhou Vas budu ziadat o clensky prispevok, ci aspon aby ste si kupil nejaku tu ich svatu knihu. [chechtot] Ja im to neberiem je to sposob ako si na seba zarobia a urvu si ten svoj kus kolaca. To je ostatne udel nas vsetkych snazit sa urvat si svoj kus kolaca.

245997

14.6.2011 18:09

RE: Nekřesťanské křesťanství

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245997

Netvrdil bych že urvi co můžeš je v přírodě jediná a úplně nejrozšířenější strategie. Naštěstí většina zdrojů v živé přírodě nemá neomezenou trvanlivost. Dravec nemá důvod strhnout jeden kus, a hnát se hned za druhým, třetím... Často je rád pokud se v klidu nažere, za pár dní z toho všeho zůstanou kosti a troufám si tvrdit, že samotný přírodní predátor zbaští pouhý zlomek, nejvíce biomasy na rozdíl od civilizace zůstane asi na bakterie, tedy spodní patro. Do zásoby si jde křečkovat, tak maximálně nějaké semena, ořechy, které mají vzejít za delší čas a jsou tedy přirozeně trvanlivé. Jinak řečeno spousta dějů v přírodě je tímto v dynamických rovnováhách a cyklech.

Paradoxně civilizace pokud je prostor pro expanzi, má schopnost nastolit principiélně jiné vztahy s převahou strategie urvi hned nejvíce co, můžeš. S křečkováním není problém pouze ve virtualní realitě kasína nekrytých peněz. Jinak zásoba stojí vždy zdroje navíc. Ať někdo zkusí křečkovat třeba elektřinu, ale i jiné věcičky snad kromě supertrvanlivých vyjímek typu zalto jsopu problém a i zlato vyžaduje na skladovaní nemalé náklady. [mrknutí jedním okem] Náš čtvrtletní systém virtualního kasina je přímo učebnicovým příkladem. Konflikt mezi strategiemi nastane, kdy se objeví hranice neúprosně končící další možnosti pokračování expanze. Tam se momentálně nacházíme jako civilizace. A samozřejmě se velice rychle ukáže, co je vyšším celkem a co pouze součastí vyššího celku. Prostě ta podmnožina se musí vtěsnat do parametrů daného vyšším systémem.

Dříve se prostor pro další expanzi vytvářel válkami. Mno dneska by poslední velká válka vytvořila pro expanzi maximum prostoru. To už tak po kolapsu bývá. Já bych teda preferoval tu transformaci systému, kterému říkáme civilizace. I když čím více toho vím, tak tím více mám pochybnosti o slově civilizovaný. V každém případě život na Zemi jenom tak nezmizí. Zmizelých civilazací našli archeologové více než dost. A mám takový neodbytný pocit, že mnohem více zmizelých civilizací nebylo a nebude předmětem archeologického výzkumu. Holt toho po nich moc nezůstalo.

246002

14.6.2011 19:05

RE: Nekřesťanské křesťanství

martas300 68.?.?.?

Reakce na 245997

Souhlasim s Vasim tretim odstavcem,je treba se vyvarovat falesnych proroku a falesnych hnuti,a obzvlaste tech jez jeste pozaduji penize.Taky jsem o tom psal,ze probihaji dve transformace.Jedna rizena,vytvorena timhle systemem a bohuzel take zatim uspesnejsi,staci se podivat na netu kolik je natohle tema webu.A je jedno jestli je to Ashtar,2012, nebo Bratrstvo kocici packy.Mnozi lide podvedome citi,ze je potreba zmeny,a tak hledaji odpovedi jinde mimo mainstream.Jenze s tim Matrix pocita,a tak byla vytvorena ruzna falesna hnuti o galaktickych flotilach,konci sveta,ruzni samozvani proroci,atd.

A pak je zde jina transformace,nemajici s vyse uvedenymi proroky a hnutimi nic spolecneho.Ale jak uz zde nekdo naznacil,ta probiha na individualni urovni,a kazdy na sobe muze poznat,zdali je pripraven prehodnotit svuj zivot.

246009

14.6.2011 19:37

RE: Nekřesťanské křesťanství

Lin 85.?.?.?

Reakce na 245997

Přírodní zákony existují bez toho, jestli o nich něco víte nebo ne. Nesouhlasím, že příroda nezná spravedlnost a organismy se snaží "urvat pro sebe" co nejvíc zdrojů. Neznám žádné zvíře krom člověka, které by si přivlastňovalo "zdroje". Všechno, co se vám jako "rvaní" může jevit, souvisí s potravou. Ale neznám (např.)tygra, který by si těžil ropu nebo zlato - nebo lovil do zásoby a pak je směňoval s jinými tygry. Také nevím nic o tom, že by si k jedinému pramenu v oblasti dal cedulku "tady je tygrovo" a vodu s jinými zvířaty směňoval za výhody pro sebe.
Jinak - ten Aštar skutečně nepřiletí a souhlasím, že dneska převážná většina tzv. "duchovních lidí" si na tej "duchovnosti" vystavěla docela slušný byznys. Takže skutečně rvou "kus koláče", ale není to "úděl" všech lidí. Je to úděl lhářů a podvodníků, já používám slovo parazit. A jak poznat duchovnost? Levašov se k tomu vyjadřuje jednoduchým "návodem":
"Duchovní člověk staví zájmy druhých, zájem národa nad svoje vlastní, i výš než je cena jeho vlastního života. A za to neočekává vděčnost ani slávu. Nehledá a neočekává zvláštní výhody, neváhá se třeba i obětovat, nelze ho zastrašit, koupit, donutit ho dělat něco proti jeho svědomí."

246012

14.6.2011 19:59

RE: Nekřesťanské křesťanství

calimero 84.?.?.?

Reakce na 246012

Zverat privlastnujucich si zdroje je spusta vlastne je tazke najst zviera ktore by si zdroje neprivlastnovalo. Tygre sice zlato ani ropu netazia, ale to iba preto, ze ich nevedia vyuzivat, ale napriklad o uzemia s inymi predatormi bojuju a bojuju o ne aj v ramci svojho druhu a ANO, rozmiestnuju cedulky "tady je to tygrovo"

Zvierata nevedia rovnako ako clovek so zdrojmi hospodarit, beru si kym je a ked uz nie je, presunu sa inam, alebo zomru. Prikladom budiz znamy pripad kvasiniek v sude s vinnym mostom, nie len ze spotrebuju co najrychlejsie vsetok cukor ale este sa nakoniec aj otravia vlastnymi splodinami.

Vlastne priznajme si to na rovinu, sme len najvychytralejsie zviera zo vsetkych (ktore pozname) ale v zasade nie sme o nic lepsi ako tie kvasinky.

246013

14.6.2011 21:19

RE: Nekřesťanské křesťanství

martas300 68.?.?.?

Reakce na 246013

V knize "Sitova inteligence" od Grazyna Fosara a Franze Nludorfa,autori cituji zdroje,ktere veri,ze v davnych dobach bylo lidstvo,stejne jako zvirata,velmi silne napojeno na skupinove vedomi a jako skupina jednalo.Abychom vytvorili a zakusili individualitu,museli jsme my lide temer uplne zapomenout na hyperkomunikaci ( tedy,spise nam to bylo umyslne potlaceno ).
Nyni,kdyz jsme pomerne stabilni v nasem individualnim vedomi,muzeme vytvorit novou formu skupinoveho vedomi,ve kterem ziskame pristup ke vsem informacim pres nasi DNA,aniz bychom byli nuceni ci na dalku ovladani v tom,co s temi informacemi delat.Dnes vime,ze stejne jako na internetu,je nase DNA schopna poskytovat sva radna data siti.;a muze navazat kontakt s ostatnimi ucastniky v siti.Leceni na dalku,telepatie,ci vycitovani na dalku tudiz mohou byt vysvetleny.

246020

14.6.2011 21:49

RE: Nekřesťanské křesťanství

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246013

Nedá mi, abych nezareagoval, calimero...[smích] To, co jsi tak příkře napsal, bude asi trochu jinak, příteli... Obecně řečeno, člověk nebo jinak řečeno lidská bytost je (jak si se vyjádřil: v zásadě, ale v rozporu s tím, co jsi řekl) na mnohem výšším stupni vývoje než zvířata (zvířecí "bytosti" ), natož jednobuněčné mikroorganismy jako kvasinky, a to proto, že si od jisté doby začal uvědomovat sám sebe i abstraktno (začalo se projevovat ego) a co je pozitivní, jak jdou staletí, lidé se ve stále větším počtu z pod vlivu zděděných zvířecích pudů a instinktů osvobozují. Já vím, jde to pomalu, ale to je TA "stezka osobního růstu", jak na ní v různých variantách poukazují ti, kteří již tzv. VĚDÍ a jediný problém je, jestli tyto pozitivní změny ve vnímání lidí překročí nadkritickou hranici dříve, než dojde (ať už z jakéhokoli důvodu) k sebedestrukci druhu.

Tato Stezka je také asi i smyslem existence lidských bytostí v této naší pozemské realitě.

To jest, postupně se přestat chovat jako nevědomá zvířata (neztotožňovat se sebemrskačsky s nimi), odbourat své animální pudy a instinkty, nezvládnuté ego, svou nevědomost, chamtivost, sobectví a stále dokola generovaný STRACH a tím se pokud možno postupně dopracovat k synergii a rovnováze se sebou, se vším a se všemi.

Cest, jak toho docílit, je mnoho a překážek také. Jedna ze zásadních je snaha Ovčáků s reálnou MOCÍ (tímto zdravím udo1 [smích]) je, tyto v běžných lidičkách od předků evolučně zděděné nedostatky zne/využívat. K tomu slouží pokroucená a od Podstaty odtržena světová náboženství, kosher přímá nebo podprahová mediální i jiná manipulace, neochota říkat lidem Pravdu (vždyť přece není pro všechny, jak záměrně a blahosklonně hlásají od věků vyvolení a jejich lokajové [smích]) a tím na běžných a zblblých lidičkách (se slovy o Pravdě, lásce a dnes svobodě a demokracii) parazitovat.

Někým produkovaný Braiwashing, Mind control, média plná Pokrytectví, polopravd a vyložených lží stanovují nebo posunují pravidla a hranice, která nevědomý mozek běžného človíčka podvědomě přejímá a předává dál a jako správná ovce tento Systém krysího závodu, proti vlastním zájmům (navíc s kosher podsunutým pocitem, že si za to může sám), udržuje při životě.

Tímto neber mou nesouhlasnou reakci osobně, příteli (tvé příspěvky patří k těm zajímavým) a Peace s tebou i všemi ostatními,

jansmith[smích]

246022

15.6.2011 9:29

RE: Nekřesťanské křesťanství

WX 178.?.?.?

Reakce na 246022

Dakujem vam , jansmith , callimero, za vas prispevok, uz som sa zacal bat, ze sa zvedavec zmeni na ezotericky server ( netesi ma, kolko pomerne rozumnych ludi stale dookola prepadava novym a novym nabozenstvam, fantasmagoriam, alebo ako ich nazveme).

Suhlasim s Vami. To, co vy nazyvate stezka osobniho rustu, nazyva jeden scitany clovek - stezkou k nadcloveku.

Ked pisal tieto slova, nerozumel som mu, teraz rozumiem lepsie, ale stale mam problem vsetko prijat:

"Existencia JE spravodliva, absolutne spravodliva, ale nie tak, ako by si to chcel ty, obycajny cloviecik.
Vesmir tu nie je na to, aby si ty mohol zadostucinit chutkam svojho hrdla, svojho brucha a svojho chticu, aby si toto nazval spravodlivostou. Vesmir chce vidiet nadcloveka - vsetko, co ide smerom k nemu ,je dobre. Ostatne je zlo - podstavec, doplnok, kulisa, mierka, statistika na porovnavanie, na hodnotenie. Ty si vsak unaveny a nechce sa ti ist k nadcloveku, tak si si vymyslel Boha, aby ti dal tu tvoju spravodlivost. Urobil si z Boha obchodnika a chcel si s nim urobit dohodu: Ja budem dobry a budem si ti klanat a milovat ta, a Ty ma budes milovat, das mi odmenu za moju dobrotu a moju pokoru, vezmes ma k sebe, a ja ti budem spievat vecne aleluja.
Evolucia je naozajstny Boh, a ona je nad dobro a zlo, nemiluje teba ani tvoju tuzbu, nic ti nekaze , za nic ta netresta - tak ti dala tvoju slobodnu volu, taka je jej spravodlivost. Nehodnoti ta, ani neodsudzuje - si jej ukradnuty. Vies s tym zit?
To evolucia spravila, vlastne ponechala aby sa spontanne stalo, to, na co sa ty tak velmi stazujes. Ano, su tu ludia, ktori maju moc a peniaze, ktori su tam, daleko, tak daleko, kde ty nikdy nedovidis. A keby si aj dovidel, zdalo by sa ti, ze tam nic nie je, lebo tvoje oci nie su na take pripravene. Nechcem vsak, aby sa ti nahodou zdalo, ze mam na mysli tu rychlozbohatnutu chamrad, o ktorej denne pocujes, ktora denne vytrca svoje slabosske ksikty z tvojej obrazovky. Tu chamrad, tu ja teraz vobec nemam na mysli - ja hovorim o niecom inom.
Kolko si sa ty maly cloviecik uz navymyslal sprostosti: panboh, lavica, pravica, liberalizmus, komunizmus, pokrok, spravodlivost, dobro a revolucia (ja doplnim mimozemstania, transformacia)! Denno denne to omielas, a pomohlo ti to? Nepomohlo, a nepomoze. To su len tvoje triky, aby si sa vyhol zodpovednosti za seba sameho, aby si sa vyhol tej velkej namahe na ceste k nadcloveku. Ty nemas volu k nadcloveku, a nikto ti taku volu ani nevnucuje.
Nie je toto ta najvacsia spravodlivost? Ides len tam, kde sam chces.
Su vsak aj taki, co po starocia kracali po strmej ceste sebadiscipliny, silnej vole a askezy. Ta velka disciplina vytvorila obrovsku duchovnu energiu, a ta zakonite k sebe pritiahla inu energiu: moc a peniaze - rovne k rovnemu. Taky je zakon Existencie.
Tam kde boli tie peniaze a ta moc, tam bola aj vola k tvoreniu, tam je tvrdost aj velkorysost, velky bic aj zhovievavost. "

246067

15.6.2011 12:19

RE: Nekřesťanské křesťanství

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246067

Doporučuju tedy prakticky jít k tomu nadčlověku jak říkáte a uvidíme, zda se vám podaří minout Boha. Ale já to slovo nadčlověk nemám rád, protože degraduje jiné lidské bytosti a jsou tací, co potom začnou tvrdit takové zhovadilosti, že morální a etická pravidla se vztahují pouze na ty nadlidi.

246071

15.6.2011 13:54

RE: Nekřesťanské křesťanství

quido2 81.?.?.?

Reakce na 246071

Dokonalá civilizace je civilizací átmy neboli samotné duše. Civilizovaný člověk holdující smyslovému požitku se nachází na úrovni zvířat, protože zvířata se nedokážou pozvednout nad úroveň smyslové činnosti. Nad smysly stojí mysl. Civilizace mentální spekulace také není dokonalým stupněm života, protože nad myslí je inteligence a v Bhagavad-gítě se můžeme dočíst o intelektuální civilizaci. Védská literatura poskytuje různé pokyny pro různé druhy lidské civilizace, a to jak pro civilizaci smyslovou, mentální či intelektuální, tak pro civilizaci samotné duše.

V diskusích které proběhly na Zvědavci, se diskutující pohybují většinou v oblasti civilizace smyslové. Avšak blýská se na lepší časy, neboť se objevují příspěvky, které ohradu civilizace smyslové již překračují. A to je dobře.

Zdraví Quido

[smích]

246078

14.6.2011 23:13

RE: Nekřesťanské křesťanství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 246013

"lidský" tygr nebo jiný predátor, by mohl prostě zmíněný vodní pramen (nebo jinou podobnou lokalitu) použít jako "návnadu", tj kdyby se smečka tygrů pohybovala výhradně kolem všech zdrojů vody, každé zvíře které by se šlo napít, by bylo snadno uloveno (myslím že nějak tak fungují -vzdáleně vzato a pouze lokálně- krokodýli), ale tak to funguje jen ojediněle a každé zvíře se může instinktem takovému místu vyhnout a napít jinde, natož aby tímto způsobem byla systematicky decimovaná celá býložravá populace. V souladu s přírodou je, že nějaký tvor dělá lákadlo/past ze sebe sama apod. ale obecně v přírodě má každý živý tvor možnost výběru. Likvidace možnosti výběru a vynucení užívání čehokoliv přírodního podmíněné nějakou uměle vytvořenou formou otroctví/závislosti je -navíc v globálním měřítku- fatální moment pro všechno živé na Zemi.

"Revír" si tygr nebo jiné zvíře značí kvůli jiným tygrům mj aby vymezil své loviště (takže zvířata zde ohrožuje a jen v případě hladu(!) vždy jen 1 stále stejný tygr), a takový revír nikdy není pouze kolem vody nebo podobných k životu nutných zdrojů. Jinak zvíře nezná mamon nebo zabíjení pro zábavu.

246033

14.6.2011 23:21

RE: Nekřesťanské křesťanství

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246013

Já nevím, ale mám dojem, že jsem to napsala. U zvířat jde pouze o jídlo = nasytit sebe nebo svou komunitu. Nejde o žádné hromadění čehokoliv. I zbytky jídla nechávají jiným "spolubydlícím". Že bojují o území? No musí, protože loviště (zdroj potravy) je pro ně otázkou přežití. Ale nevybíjejí ani nevyhánějí ostatní druhy jen proto, že žijí "na jejich". Nezabíjejí pro zábavu. To, co se někdy jako "zábava" může zdát, je výuka lovu, pro ně životně důležitá. A "moje cedulka" není myšlená jako pachová stopa teritoria. Ta teritoria jsou pouze tak veliká, jaká mají být. A tygr si ho neustále nezvětšuje jen proto, že je náhodou silný a "přepere" ostatní - že pak jeden tygr "vlastní" celou Asii.
V přírodě existují společenství různých druhů organismů nebo zvířat, které jsou na sebe životně odkázané a nedochází k devastaci nebo vzájemnému vyhubení. Existuje vyvážený potravní řetězec. To jen v případech, kdy se člověk pokoušel zasadit tvora (rostlinu) do jemu nepřirozeného prostředí - tam dochází k přemnožení a následným problémům s "devastací". Také působením člověka jsou pak zvířata nucená chovat se kvůli přežití nepřirozeně. Člověk jim díky své nenažranosti bere čím dál víc území a zdrojů potravy. Však krédo, že "ani píď půdy nesmí zůstat neobdělaná" je proti přírodě. Kde pak budou žít zvířata a kde nacházet potravu? Pak ať se lidé nediví, že jim vlci rdousí dobytek,prasata ničí pole nebo si tygr uloví nějakého toho vesničana. Rostliny i zvířata tu byli dřív, takže je to člověk, kdo je tu hostem. [smích]

246034

14.6.2011 23:58

RE: Nekřesťanské křesťanství

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 246034

> a nedochází k devastaci nebo vzájemnému vyhubení.

To je blud, paní Lin. Blud o laskavé a mírné přírodě, která "má zájem" udržet jakousi harmonii. Nic takového v přírodě nikdy neexistovalo. Důkaz? 98% druhů živých organismů do dnešních časů nepřežilo. Jiné, úspěšnější organismy ty méně úspěšné nemilosrdně vyhubily. Harmonie neharmonie. A člověk se na tom nikterak nepodílel. Ještě neexistoval.

Ano, v přírodě najdeme nesčetně příkladů vzájemně výhodné spolupráce. Ale ta je vždy motivována onou výhodou pro sebe. Výhoda pro toho druhého je tolerována jen potud, pokud neoslabuje můj vlastní reprodukční potenciál.

246037

15.6.2011 0:46

RE: Nekřesťanské křesťanství

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246037

Hmm, zajímavá teorie. Opravdu a co je zabilo, těch 98% druhů organismu? Zkusím hádat nejvýznamější faktor. Drastické změny ve velkém regionálním nebo globálním měřítku, kterým se nedokázali přizpůsobit.

Nevšimnul jsem si, že by kromě bez vlivu člověka třeba deštný prales, savana jako ekosystém zkolabovala bez nějaké významné změny ve vzorci klimatu nebo něco na ten způsob. Fungující dynamické rovnováhy a cyklický systém, na sekeru ve futrech to prostě v ekosystému moc dlouho nehraje. Jenomže o tom si korpokracie spojená s virtualním kasinem může nechat zdát.

Velké a dostatečně rychlé změny člověk dokáže vyvolat, dost vymřelých druhů nedokázalo udržet tempo a hromada dalších to má za pár. Vlkům a medvědům se nepodařilo vyhubit třeba v severní Americe bizony, nedokázali to za několik tisíc let ani indiáni. Civilizovaní lidé to dokázali za 100 let, protože nezabíjeli pro svou potřebu, ale pro kšeft. Zbaštit a zpracovat bizona to dá fušku, ale zužitkovat z něho něco málo a směnit to za peníze jde poměrně rychle, ale lidská chamtivost je skutečně nekonečná. Eufemický to je nezdolný podnikavý duch. Při případném kolapsu té naši slavné expansivní civilizace by došlo k drastické redukci populace, nevím jestli by to bylo to vaše úzké hrdlo, ale komlexní systém by to nepřežil ani náhodou.

Zajímavé velcí obratlovci jako karibú, bizoni přežili s člověkem bez problému, ale prehistorická megafauna zmizela pře zhruba 10 000 lety. Zřejmě měli lepší maso, pravděpodbně ti rozežrání prehistoričtí lovci brali jenom nějaké lahůdkové části a zbytek nechali ležet jinak by neexistovali obrovské vrstvy kostí namixovaných třeba na Aljašce. Sežrat celého mamuta by těm primitivům dalo určitě větší fušku než jeden bizon.

246046

15.6.2011 13:59

RE: Nekřesťanské křesťanství

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 246046

Co vyhubilo elasmosaury? Nebo enterodonty? Detaily nezná nikdo. Ale obecná odpověď je nabíledni, pane Bartošku. Byla to PŘÍRODA. Neboť všechny vlivy, které ovlivňují osudy živých organismů, se nazývají PŘÍRODA.

Lidé obvykle dělí přírodu na část "hodnou" a na část "zlou". Do té zlé obvykle řadí parazity. V laické veřejnosti převažuje názor, že hodných je většina a parazitů jen pár. A ty je třeba bez skrupulí vyhubit.

Pravda je úplně jinde. KAŽDÝ ZNÁMÝ ŽIVÝ TVOR MÁ SVÉHO PARAZITA. A obvykle ne jednoho. Každý parazit má také nejméně jednoho parazita. Takže převážnou část živé přírody tvoří parazité. Proč o nich mluvím?

Celoplanetární katastrofy či prudké změny životních podmínek jsou velmi řídkým jevem. Nastanou-li, vytvoří velký tlak na adaptační schopnosti živých organismů. Parazité naproti tomu vytvářejí tlak trvalý. Oni jsou příčinou neustálých závodů. Závodů ve zbrojení. Živé organismy stále zdokonalují své zámky (imunitní systémy) proti parazitům. A ti zase vyvíjejí stále nové a nové klíče, aby ty zámky dokázali odemykat.

A tak jsou parazité na jedné straně zřejmě hlavní silou evoluce a na straně druhé i příčinou vyhynutí značného množství živočišných i rostlinných druhů.

A ještě odpověď na Vaši rekci k otázce tzv. palestinského národa. Cituji Zahíra Músejna, člena výkonného výboru OOP:

Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci. O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního 'palestinského národa'.

246079

17.6.2011 15:28

RE: Nekřesťanské křesťanství

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246079

Tak příroda, kdy by to byl řekl? Opravdu geniální a vyčerpávající odpověď. Velmi detailní, proč vůbec používáte číslo 98%, proč ne raději 97,86 plus mínus 0,27%?

Jakés takés důvěryhodné informace máme z doby plus mínus 600 miliónů let nazpět období Vendu, ediakarská fauna, mělká teplá moře. A vědatoři se nejsou schopni shodnout, zda Země byla v té době skoro ledová koule nebo ne. Bavit se o miroskopických organismech v šutru staršího data je poměrně diskutabilní, ale rád bych se podíval na společnou vědeckou konferenci obou táborů. Pravděpodobně by skončila hormadnou rvačkou. Ediakara končí a pak se nám objevuje v kambriu revoluce nových organismů a bum velké vyhynutí, a nová expoloze jiných organismů a tak nám to hezky pokračuje. Zřejmě existují v galaxii i bližším okolí větší cykly než čtvero ročních dob.

Odobočka o parazitech? Co tím basník chtěl říct? Při vysoké biodiverzitě populace, žádný parazit nedokáže vyhubit druh. To se nám povede, až bude mít jednu varietu GM kukuřice, která není schopna ani sama rozmnožování. Měli by změnit taxonomicky název člověka na homo imbecilus, poněvadž jestli něco je opravdu proti přírodě, o níž tak zasvěceně ve svém příspěvku mluvíte, pak zcela jistě potlačení reprodukce i genetické diverzity v rámci vědeckého pokroku bojuje o primát.

Ale rád si konkrétně poslechnu, proč před 10 000 lety vymřela megafauna a bizoni a karibú nevymřeli. Nejlépe mi vysvětlete, proč vyhynul medvěd jeskynní a medvěd hnědý přežil. Prosil bych konkrétně, to víte mě prosté slovo příroda nic moc neřekne.

Obyvatelé Palestiny jsou geneticky to samé co obyvatelé Sýrie, Jordánska... Nějaký genetický výzkum? Dejte zdroj. Vysoce pravděpodbně v Palestině žijí potomci starozákoních Židů zastávající zůznou náboženskou víru i kulturu, i když Mirda uvedl zdroj, kde na to mají jít vědecky. Já to číst nebudu, mně to je totiž ukradené.

Izrael je geopolitický konstrukt elity. Stejně je faktem rasistický kastovní systém a i postavení privelegované kasty, kde nahoře nejsou v žádném případě seferdičtí Židé žijící v Izraeli 2000 let. Sefardičtí Židé jako domácí obyvatelé a potomci starozákonních Židů jsopu taky neoddiskutovatelný fakt. Paradoxní ne? Náboženství a kultura založená na genetickém základě a mitochondriální DNA by měla na vrchol stavět sefardickou populaciv zemi zaslíbené, ale z nějakého důvodu se tomu tak neděje. A na to žádný genetický výzkum nemá vliv.

Sionistický režim se geopoliticky přežil. A pokud elita něco přestává potřebovat, tak jí to přestává stát za námahu se všemi z toho plynoucími důsledky. Horší varianta nastává, jestliže něco elitě začíná způsobovat komlikace. Tohle mi jedno není, poněvadž bych nerad kdyby sionisti spolu s jinými mimo realitu odstartovali poslední velkou válku.

246268

17.6.2011 18:12

RE: Nekřesťanské křesťanství

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 246268

Pán Vojta je postihnutý, s čím? Nuž mastreamovými názormi, demagógiou, sionizmom, maistreamovou filozofiou a pseudo-skepticizmom a k tomu je klinickým prípadom. K tomu ešte nie je sám chodí tu ešte niekoľko takých ktorý majú vo "všetkom jasno". Lebo to čo hlásajú povedali v televízií a mainstreamových médiách a totiž musí to byť pravda-celá pravda a neunúvajú sa pozrieť na všetky fakty a vytvoriť si VLASTNÝ názor.


Preto diskusia týmito postihnutými je absolútne neproduktívny a tým pádom aj zbytočný. [cool]

246282

15.6.2011 0:07

RE: Nekřesťanské křesťanství

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 246012

...ano Lin, Levašov to vzal za správný konec. Za podobný tahá i pan Haramein - i když v jiném, fyzikálním košíku. Učíme se rozeznávat kdo jen chytračí a kdo něco poskládaného má.

Co se týká "přivlastňování", tam s vámi nesouhlasím. Příroda si hájí své území, zvířata svou potravu apod. U lidí je tahle vlastnost nadměrná proto, že jsme zcela jiný druh než zvířata a rostliny, mnohem starší. Je to opět o té laboratoři, kde "lékaři" zkoušejí na "pacientech" nové "přírodní léky". Což znamená, že naší přírodu tu máme proto, abychom něco pochopili. Třeba to, proč existují předěly mezi vrstvou hornin, rostlin a zvířat. A kam patříme my....
Představme si vývoj jako dlouhý dům, kde tři vrstvy zmíněné vrstvy jsou hned za dveřmi - ale lidstvo, které tuto laboratoř řídí, to už v tomto domě nebydlí, pronajímá dům "bezdomovcům" a "přistěhovalcům" - tedy nám, kdo tento dům použijí předtím, než se také stanou majiteli takových domů. A současně jsou i správci těchto "domů" - jinak by jejich majetek neměl pro ně význam. Tak je to i u zvířat a jejich hnízd, kořisti apod...
Do určité doby je zřejmě vhodné nechat lidi věřit, že mají "svobodnou vůli". Než poznají, že ji mají jen nad tím, co mohou a umí kontrolovat. To, co kontrolují naši mocní, to je nic proti tomu, co lze kontrolovat ze vzdáleného prostoru - pomocí znalostí povahy sil, pro které máme "jen" technické názvy.

246039

17.6.2011 23:51

RE: Nekřesťanské křesťanství

Had... 82.?.?.?

Reakce na 245997

>Ak mi najdete jeden prikad, kedy osvietenca/zakladatela ono >deklarovane poznanie vyssieho principu nijako neobohatilo >(myslim sproste materialne obohatenie) zacnem tu pravdu hladat s >Vami.
Hm, znám jich několik, ale jsou těžko k poznání - umí se (nebo uměli) před davem maskovat.To že se k tomuto stavíte takto výsměšně a ironizujete, tak to pro Vás ani nemá smysl, někoho takového potkat.
Kromě toho,pokud byste svůj dotaz myslel sám pro sebe vážně a nikoliv jako argumentační (?) zbraň, tak byste už dávno sám našel nejednoho zakladatele (lépe ZNOVUOBJEVITELE) nějakého hodnotného směru, STEZKY.
No, ale jednoho přece, leč z dávnější historie, třeba zakladatel křesťanství, ten veselý hipík z Jeruzálema na kříži materiálně zrovna nezbohatl. Ale pravda ten nemusí být historicky tak prokazatelný.
Takže hledejte a MYSLETE TO UPŘÍMNĚ [velký smích] a přijde jiný kalibr než Aštar a duchoborci, kterým skrzevá odpustky, megasrazy a narvané ašrámy tečou na konto tučné zisky.
Ovšem! Některým je dáno obé - poznání i bohatství. A to je rébus, co?! Jak pro koho. Tím bohatstvím se totiž skutečný mudrc může dobře zabarikádovat proti ignorantům a začátečníkům (představí jim prvního, lehkého "Strážce prahu" ), kteří by rádi vše brali zdarma a neplatili nic. A pak jsou mudrci, jimž do vínku byl dán jen roztrhaný kabát a přežívání na hranici chudoby. Kdo se v tom má sakra vyznat?! [chechtot]
Tož mnoho zdaru! Poraďte si a poznejte sám, což stejně chcete a na jiné rady nedáte. To je dobře. [cool]

246304

14.6.2011 16:34

Dnes jiz chapu...

martas300 68.?.?.?

Dnes jiz chapu o cem Janko hovorite.Jeste pred lety jsem na Vase komentare civel jak tele na nove vrata,a absolutne nechapal co se snazite rict.Ale jak se clovek prokousava vselijakou literaturou,zacne se mu pred ocima skladat uplne jinej obraz reality,nez jaky doposud znal.

Myslel jsem si,ze samostudiem alternativni historie,jez zahrnuje dila jako "Zakazana archeologie" od Crema,nebo "Kronika Zeme" od Sitchina,a jina a jina ,ze jsem zacal konecne chapat,jak to s nami a se Zemi vlastne bylo.Ale az precteni "Tajemstvi Amenti", nebo Ickeho kniha "Jen nekonecna laska je skutecna,vse ostatni je iluze",a samozrejme Vedska literatura jako napr.Bhagavatgita,atd. me pomohli pochopit.

Alespon ja to chapu tak,ze jsem zajatci teto 3D reality,zvane treba Matrix.Ale nemusime byt,ani to tak odjakziva nebylo.Zakladem je si to uvedomit.Coz na zvedavci nejde.
Jsem rovnez presvedcen,ze probihaji dva druhy transformace.Jedna falesna,se vsemy hnutimi New Age,Maysky kalendar a rok 2012,ashtar a jeho flotila,atd. to je transformace vytvorena soucasnym Matrixem,a pak je tady druha transformace jez muze probihat v nas samotnych.Ale musi si to clovek uvedomit,a umet rozpoznat to falesne od praveho.

245981

14.6.2011 16:56

RE: Dnes jiz chapu...

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245981

Dobrý postřeh s tou skutečnou a zdánlivou transformací, ale užívání zdrojů, ekologická devastace a jiný "druh ovoce"... nám neúprosně roztřídí zrno od plev. A teď je řeč o skutečnosti a ne o virtualní realitě mediální propagandy. [mrknutí jedním okem]

245985

14.6.2011 18:36

RE: Dnes jiz chapu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 245985

Pane Bartošek, máte pravdu, ale stejně - to co nejvíc chybí, je cíl. Tahle civilizace dosáhla velkého technologického pokroku, kdyby se chovala "rozumně", mohla by jít ještě mnohem dále, otázkou je ale motiv, proč o to usilovat, co to mění. V čem, kromě technologie a přírodních věd, jsme na tom lépe, než třeba Římané nebo Řekové, nemluvě o civilizacích Egypta nebo Číny. Mít nacpané břicho a plnou šrajtofli je špatný motor rozvoje. Dnešní elitě začíná být už i základní vědecký výzkum spíše překážkou. Ještě je tak zajímá to, co se dá okamžitě proměnit na ty zelené nálepky. Naprostá většina populace ale raději zůstane hloupá, je to pohodlnější. A demotivující nakonec i pro vědce, nač zkoumat třeba nějaké černé díry a hranice vesmíru, když je to všem stejně jedno (kromě toho, že to může být i příjemná kratochvíle a zábava - pro některé)? Kdyby měl pan Janko pravdu s těmi mimozemšťany, mají oni ponětí, k čemu to všechno, kam jdeme, jaký je cíl? To je základní otázka. Pokud nějaký cíl existuje, potíže se dají překonat, technologické problémy vyřešit (nebo to aspoň zkusit). Pokud žádný rozumný cíl není, je to všechno jedno. Naše civilizace zanikne. No a co.

246006

14.6.2011 22:32

RE: Dnes jiz chapu...

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246006

Pokud skutečně nebudeme mít lepší cíl než čím dále větší plné koryto, pak jako civilizace končíme. Bez debaty souhlasím, ale expadnující koryto končí. Tak optimisticky věřím, že lidé mohou být masově více lidmi.

246026

14.6.2011 22:52

RE: Dnes jiz chapu...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246026

René, v tom jsem s vámi zajedno. Zdroje ani koryta nejsou nekonečné a pokud si to někdo myslí, už skončil.
Před nedávnem tu kdosi avizoval stránky, kde jsem si zkoukla zajímavý dokument. V něm se tvrdilo, že naše civilizace, založená na ropných technologiích, je za "bodem zlomu" a to už nějaký ten pátek. Že skutečně dosažitelná naleziště ropy jsou za zenitem a už se "jede dolů". Dokonce i v Saudské Arábii. Proto také ten zmatek a chaos. Takto založená civilizace prostě končí. Očekává se "přechodná doba", kdy se lidstvo bude znovu učit žít jinak a bez svých (dodnes používaných) vymožeností. A než se to naučí, bude krušno, protože potrvá nejméně deset let uvést v život technologie, které dneska (záměrně) leží v trezorech. Tak nějak si myslím, že Putin svým plánem rozdávat půdu rodinám, aby na ní hospodařily a produkovaly potraviny, uskutečňuje "krizový plán" pro přežití národa.

246031

15.6.2011 0:38

RE: Dnes jiz chapu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246031

Já myslím, že v trezorech není nic, co by nás mohlo zachránit. Budou tam drobné inovace, o kterých si "kapitáni průmyslu" myslí, že je na ně ještě čas, protože nevytřískali všechny peníze z toho, co je teď. Ale nic převratného. Jediné, co reálně může nahradit fosilní zdroje aspoň z části, je jaderná energetika. Ta funguje, je ověřená, dá se zlepšovat. Ale podívejte se do Německa a nebo do Itálie. Budou ji rušit, místo aby posílili bezpečnost a zvyšovali účinnost a stavěli nové jaderné elektrárny. Je to sebevražedné. Když dojde ropa a plyn, civilizaci na současné úrovni průmyslové výroby a spotřeby už nic neudrží. Nějakou dobu se bude vyškrabovat z fosilních zdrojů to, co zbylo, a pak konec. Nepůjdou už postavit ani ty jaderné elektrárny, vyrobit solární panely, k pokročilým technologiím už budou chybět energetické i ekonomické zdroje. Možná si elity plánují nějaké udržitelné oázy pro pár lidí, ale pro většinu populace to nebude. S tím Putinem můžete mít pravdu, je-li to opravdu krizový plán, znamená to, že energetická krize je blízko.

246045

15.6.2011 0:54

RE: Dnes jiz chapu...

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246031

http://zlomropy.blogspot.com/

246047

14.6.2011 22:09

RE: Dnes jiz chapu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 245981

Možná vás zaujme tato stránka o historii Anunaki. Je tam i email na autora.. Třeba by nám pověděl, odkud tyto informace má.
http://www.osud.cz/sites/default/files/historia_an...

246025

15.6.2011 0:14

RE: Dnes jiz chapu...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 245981

Martasi, transformace je jen jedna, ale probíhá u některých lidí v "horní soustavě mozků" (v lebce) a u jiných v té spodní, řídící. A řízené frekvencí srdečního pulsu. A záleží na pozici hodnotitele, kterou soustavu preferuje - ta druhá je pak falešná.
Asi i vás čeká ještě návrat od projektu Amenti zpátky na Zem. Upgrade síní Amenti už množí prožívají. Spojují své zážitky s tím, co lze najít v "síti sítí".

246041

18.6.2011 16:18

Konec dolaru v prosinci 2012??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

V nedávné diskuzi zde dal někdo zajímavý odkaz na "fiktivní" dokument o pádu dolaru, kdy událost má začít dne 19.12.2012..
Zajímavé datum, což o to... Odkaz je http://www.youtube.com/watch?v=2N8gJSMoOJc.. Pak se tam mluví o QE4, což není daleko od pravdy, QE2 končí a na burzovních vebech se pomalu začíná přetřásat možnost pokračování QE3, čili do roku 2012 by to tak akorát vyšlo. Naskýtá se otázka, zda to není příprava na plánovaný konec světa, resp. správně "konec světa, jak jsme ho dosud znali", čili dolar jako rezevní měna.. Jaký je názor zdejších čtenářů na tuto skutečnost? Vzhledem k tomu, že svět jede podle plánu, může být toto mystické datum 23.12.2012 opravdu plánováno jako datum, kdy se to spustí?? Není to sice politické, ale obchodní téma, ale svou závažností by snad stálo za diskuzi..

246336

18.6.2011 19:11

RE: Konec dolaru v prosinci 2012??

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246336

>Naskýtá se otázka, zda to není příprava na plánovaný konec světa, resp. správně "konec světa, jak jsme ho dosud znali", čili dolar jako rezevní měna.
----
Jeden z možných plánů vyvolat světovou paniku k zavedení NWO to jistě bude, ale pozor na falešné proroky. Není to ovšem špatný nápad, vyvolat světovou katastrofu a svést to na někoho jiného. "Přece to bylo už dávno předpovězeno".
Nesmíme zapomenout, že boj se vede různými způsoby za jednotným cílem.

246344

18.6.2011 23:01

RE: Konec dolaru v prosinci 2012??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 246344

K tématu bych chtěl dodat jen to, že mě trochu překvapuje, jak na tuto možnost ekonomického krachu reagujete s ledovým klidem, jako by šlo o akademickou debatu, třeba o volbách nebo o Řecku či Lybii, o Kubě nebo Venezuele atd... V tomto vidím právě strašný rozdíl - k výše uvedeným tématům můžeme akademicky diskutovat, ale běh dějin to nezmění a nevíc tyto události jsou od nás daleko a nějak bezprostředně se nás netýkají.. Ale pokud ta krize v 2012 začne (třeba jako historická obdoba krize 1929-1932-1938), pak jde o nesmírně závažnou věc, která se dotkne každého z nás, a to velmi výrazně. Třeba na Britských listech se o tématu postindustriální společnosti dost píše, čili je velmi pravděpodobné, že se něco děje, ale nikdo neví, kdy to příjde.. Začal jsem toto téma proto, že dopředu o datu spuštění nikdo nic neřekne, můžeme se jen domýšlet a spekulovat, s větší či menší pravděpodobností. Ale kdyby se nám podařilo odvodit, že se třeba s 50% pravděpodobností v tomto měsíci něco stane, tak se na to můžeme nějak připravit (zbýval by jen rok a půl!!), nakoupit zásoby, uspořádat majetky či akcie (pokud je někdo má), zrušit různé penzijní fondy atd.. Zde časový náskok může mít strašný význam. Je to asi trochu naivní myšlenka, ale zde na tomto vebu jsou lidé, kteří mají velké znalosti a dovedou předvídat a nebojí se ve svých názorech experimentovat, protože víme, jaká hra se hraje.. A pokud by se nám podařilo (samozřejmě bez záruky), aspoň tento jeden tah nějak uhodnout a připravit se na něj, pomohlo by to mnoha lidem. Nevím jak pan editor, ale nezaslouží si tato věc samostatný článek?? Opravdu tu jde o NAŠI budoucnost, ne o něco, co jde mimo nás, co se nás netýká.. Děkuji za pochopení..

246360

19.6.2011 0:10

RE: Konec dolaru v prosinci 2012??

dub 94.?.?.?

Reakce na 246360

a kdo vám brání začít se připravovat hned? mamon?
krach přijde stejně jistě, jako zima. každý systém má své zákonitosti.
a jestli chcete čekat, až zahřmí a někdo vám řekne, že hroch dorazí zítra ve 4, tak se spíš dočkáte godota[smích]
protože až to hovno dopadne, tak se o tom dozvíte jen zpětně, a v tomto případě ani ne s moc velkým zpožděním.

kdo chce být připraven, je. ostatní jsou jen vychcánci, kteří se do té doby snaží co nejvíce "vydělat". ono to totiž už krachlo, jen se jim to daří ještě chvilku uměle natahovat. takže kdo chce, je už připraven dávno...

a navíc budete stejně potřebovat to, co nikde nekoupíte. a není to někde venku, ale uvnitř každého.a k tomu nepotřebujete nic, jen vůli a odhodlání, a neztratí se vám to, i kdyby se stal zázrak a nic se nestalo.

246363

19.6.2011 5:33

RE: Konec dolaru v prosinci 2012??

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246360

Vy jste si v podstatě odpověděl sám a dub vás doplnil. Takže nevěšet hlavu a žít život plnými doušky. Když se má něco stát, tak se to stane. Nějaké varování je pouze spekulace. Nikdo nemůže vědět, kdy, kde a co se semele a nebo bouchne? To je jako byste se bál jezdit autem, protože se vám může přihodit nehoda.

Doporučuji zásoby trvanlivého jídla a konzerv alespoň na dva týdny, pitnou vodu podle počtu osob v domácnosti. Záleží, je-li voda studniční nebo z městského vodovodu? Voda se musí obměňovat, záleží na tom, kdy chytne zápach? Využijte nespotřebovanou vodu na zalévání záhonku a nebo na splachování záchodu, ale nezpomenout na ten čichací test. Dále si udělejte záchranný balíček (krabičku) s předměty nutnými na přežití. Zápalky, čokoládu, svíčky, svítilnu nejlépe s malým generátorkem na kličku, lékárničku, kapesní nůž a přenosné rádio. Někteří doporučují i osobní zbraň s dostatečným množstvím nábojů, ale tohle já osobně nemám. Neumím s tím zacházet. A ještě něco, sledujte světové politické události. Tady na Zvědavci jste na správné adrese. Dozvíte se, že se nad mraveništěm může objevit stín ničící boty. Hodně štěstí.
[mrknutí jedním okem]

246370

19.6.2011 17:35

RE: Konec dolaru v prosinci 2012??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 246370

Děkuji oběma reagujícím za rady, sice v obecné rovině, ale i to je podnětné. Je fakt, že konkrétní podrobnosti nikdo z nás neodhadneme, ale mohla být k tomu určitě zajímavá diskuze..Takže uvidíme za rok a půl, zda měl ten dokument pravdu.. Jinak pěkné zamyšlení je i zde.http://www.blisty.cz/art/59012.html

246401

19.6.2011 18:12

RE: Konec dolaru v prosinci 2012??

dub 94.?.?.?

Reakce na 246401

a nedáte si poradit[smích]
rok a půl je dlouuuhá doba. abyste nebyl překvapen mnohem dřív...

246404

19.6.2011 18:46

RE: Konec dolaru v prosinci 2012??

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 246370

>Doporučuji zásoby trvanlivého jídla a konzerv alespoň na dva
>týdny, pitnou vodu podle počtu osob v domácnosti. Záleží,
>je-li voda studniční nebo z městského vodovodu? Voda se musí
>obměňovat, záleží na tom, kdy chytne zápach? Využijte
>nespotřebovanou vodu na zalévání záhonku a nebo na
>splachování záchodu, ale nezpomenout na ten čichací test.

Praktická rada:
Tu pitnou vodu lze v případě nouze získat i z té, co "chytne zápach", pomocí filtru s aktivním uhlím. Ostatně, ten filtr doporučuji používat i v případě použití vody z kohoutku, kterou používáte k pití. Zbavíte tak vodu některých toxických látek a dokonale se odstraní zápach... [smích]
Čili je dobré si pořídit filtrační zařízení s uhlíkovým filtrem. Prodávají i přenosnou konvici z dvou částí, kde do vrchní nádoby nalijete kontaminovanou vodu a přes filtr vám proteče do spodní čistá.

246409

19.6.2011 19:50

RE: Konec dolaru v prosinci 2012??

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246360

Prosím vás, předpoklad, že "cosi" začne příští rok, je mylný. Můžeme za to poděkovat jakémusi "svatému", který prostě udělal chybu ve výpočtu a naše "počítání letopočtů" se tedy od mayského velmi liší (tuším, že to byl sv.Augustýn, ale nejsem si jistá).
Ono poslední, deváté podsvětí mayského kalendáře, započalo už letos a to 9.března. Končí pak 28.10. letošního roku a ne toho 21.12.2012.
A v té krizi už také jsme. Na techniku stačí i sluneční vítr nebo přerušení dodávky elektřiny.
No...a že nepanikaříme a zachováváme "ledový klid"? K čemu to? Dokonale se připravit skutečně nelze, nelze si nic plánovat. Když budu mluvit za sebe, "návodů na přežití" jsem přečetla už spoustu (a některé byly vyložené kraviny, odporující si pomalu v každém odstavci). Mají ale jednu velkou vadu. I když si to všechno pořídíte, i když si koupíte statek na venkově, naplníte ho potravinami a pořídíte zásoby k pěstování rostlin a chovu zvířat, stejně se bez komunity neobejdete. Pokud by se naplnila ta nejhorší prognóza, loupeživým a hladovým tlupám se sám s rodinou neubráníte. A pokud budete vlastnit všechny ty věci pro přežití, prostě budete připravený a oni ne, tím lákavější cíl pro ně budete.
Abych to zkrátila - teď už si moc nepomůžete, pokud jste doteď nenabyl zkušenosti, jak přežít v přírodě, jak se tam nenápadně pohybovat a jak si pomoci v krizových situacích (nejen třeba rozdělat oheň, ale také rozdělat ho v noci a tak, aby nesvítil jako maják). A fakt chci vidět někoho, kdo sebou "na útěku" táhne všechny ty nesmysly, které jsou leckde doporučované. K čemu vám je "uhlíkový filtr", když tu vodu ani nebudete umět najít. Pokud fakt dojde k takovému chaosu, že lidé budou přežívat "na vlastní pěst", pak je skutečně pro spoustu lidí už pozdě a "rady" nanic. V takovéto době rozhodují praktické dovednosti a znalosti - jak přírody, tak postupů "holého přežití".
Dneska opravdu nikdo neumí říct, co nám elity nachystají. Jedině to, že to budou nepříjemné "věci". Vycházím z myšlení "elit" a tím je - nejprve všechno sebrat, způsobit totální chaos a nedostatek, že pak budou nepokojné ovečky prosit o pastýře, který je "zachrání" a vrátí starý "řád". Samy a dobrovolně (a s díky) si nechají navléknout okovy a zakořeněný strach z prožitého způsobí, že několik dalších generací ani necekne.

246419

19.6.2011 20:50

RE: Konec dolaru v prosinci 2012??

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 246419

>Ono poslední, deváté podsvětí mayského kalendáře,
>započalo už letos a to 9.března. Končí pak 28.10.
>letošního roku a ne toho 21.12.2012.

Keď je to pravda tak je to skvelá správa [smích]

>Dneska opravdu nikdo neumí říct, co nám elity nachystají.
>Jedině to, že to budou nepříjemné "věci". Vycházím z
>myšlení "elit" a tím je - nejprve všechno sebrat, způsobit
>totální chaos a nedostatek, že pak budou nepokojné ovečky
>prosit o pastýře, který je "zachrání" a vrátí starý
>"řád". Samy a dobrovolně (a s díky) si nechají navléknout
>okovy a zakořeněný strach z prožitého způsobí, že
>několik dalších generací ani necekne.


Toto je plán, a keby ľudia boli v inom rozpoložení tak by sa k tomu aj pridali, našťastie pre nás ľudia sú nasraný na kde koho.
Druhá vec je že v prípade totálneho kolapsu civilizácie všetky majetkové pomery idú do luftu a každý hrabe jednak pre seba (formujú s malé komunity) a jednak každý má toľko koľko dokáže ubrániť. Tretia vec je, že moc zakladá na viere a dôvere (viera že dotyčný vie čo robí, že je silnejší, že tie farebné papieriky čo má majú hodnotu, že tomu dotyčnému nedôjdu náboje, že dokáže zabezpečiť jedlo atď), toto všetko počas absolútneho kolapsu sa stráca, ľudia sú nútený spoliehať na vlastné sily a preverovať veci.

Otázka znie či tieto podmienky dokáže udržať elita na západe?
Moja odpoveď znie NIE, ale elity zoskupenia BRICS a ŠOS áno, totiž tam nedošlo k rozbitiu sociálnej štruktúry v takej miere ako na západe.

246428

14.8.2011 14:25

Páni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

to je dost zajímavá myšlenka,mohlo by to tak nějak být.Pořád si lámu hlavu,proč to náhlé zvýšení chudoby v Evropě,nejvíc chemtrails,teď začínají ty události- Breivik,Anglie, atp.
Ve smyslu - "tak,že to budou sami chtít"...

250904

Příspěvků: 53

14.06. 08:32 IVANFOJT  Matematicky model politicky kontrolovaneho chaosu a kafe
14.06. 09:38 janko  Nekřesťanské křesťanství
14.06. 09:41 janko  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 09:59 ar_649  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 10:33  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 10:24  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 16:52 Rene Bartosek  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 23:40 janko  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 12:11 Protiproud  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 12:29  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 18:35  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 22:07 martas300  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 16:46 calimero  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 17:05 martas300  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 17:31 calimero  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 18:09 Rene Bartosek  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 19:05 martas300  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 19:37 Lin  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 19:59 calimero  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 21:19 martas300  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 21:49 jansmith1984  RE: Nekřesťanské křesťanství
15.06. 09:29 WX  RE: Nekřesťanské křesťanství
15.06. 12:19 Rene Bartosek  RE: Nekřesťanské křesťanství
15.06. 13:54 quido2  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 23:13  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 23:21 Lin  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 23:58 Vojta49  RE: Nekřesťanské křesťanství
15.06. 00:46 Rene Bartosek  RE: Nekřesťanské křesťanství
15.06. 13:59 Vojta49  RE: Nekřesťanské křesťanství
17.06. 15:28 Rene Bartosek  RE: Nekřesťanské křesťanství
17.06. 18:12 Oracle  RE: Nekřesťanské křesťanství
15.06. 00:07 janko  RE: Nekřesťanské křesťanství
17.06. 23:51 Had...  RE: Nekřesťanské křesťanství
14.06. 16:34 martas300  Dnes jiz chapu...
14.06. 16:56 Rene Bartosek  RE: Dnes jiz chapu...
14.06. 18:36  RE: Dnes jiz chapu...
14.06. 22:32 Rene Bartosek  RE: Dnes jiz chapu...
14.06. 22:52 Lin  RE: Dnes jiz chapu...
15.06. 00:38  RE: Dnes jiz chapu...
15.06. 00:54 Rene Bartosek  RE: Dnes jiz chapu...
14.06. 22:09  RE: Dnes jiz chapu...
15.06. 00:14 janko  RE: Dnes jiz chapu...
18.06. 16:18  Konec dolaru v prosinci 2012??
18.06. 19:11 Mirda  RE: Konec dolaru v prosinci 2012??
18.06. 23:01  RE: Konec dolaru v prosinci 2012??
19.06. 00:10 dub  RE: Konec dolaru v prosinci 2012??
19.06. 05:33 Mirda  RE: Konec dolaru v prosinci 2012??
19.06. 17:35  RE: Konec dolaru v prosinci 2012??
19.06. 18:12 dub  RE: Konec dolaru v prosinci 2012??
19.06. 18:46 jen tak  RE: Konec dolaru v prosinci 2012??
19.06. 19:50 Lin  RE: Konec dolaru v prosinci 2012??
19.06. 20:50 Oracle  RE: Konec dolaru v prosinci 2012??
14.08. 14:25  Páni

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,24 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,92 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,52 Kč
100 japonských jenů
21,45 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,26 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 236,88 Kč
1 unce stříbra
395,89 Kč
Bitcoin
200 622,13 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 379