Diskuze k článku

Konopí – velká zelená naděje

Příspěvků 49

13.6.2011 13:43

Zname tema

martas300 68.?.?.?

Pomerne zname tema,a znamy fakt,ze konopi bylo zakazano na zakazku.Medialni brainwashing zapusobil tak dokonale,ze kdyz se dnes ptaji lidi na ulici jestli meli nekdy zkusemost s marihuanou,div se nezacnou krizovat.

Pevne ale verim,ze tento jeden z nejstupidnejsich zakonu vezme brzy za sve.Uz se objevuje stale vice statu unie,ktere vyhlasuji legalizaci marihuany alespon pro lekarske ucely.Take ekonomicka krize je nuti prehodnotit,zdali je dobre zabirat veznice mladymi lidmi,jez se provinili tim ze meli u sebe trochu susene rostliny.A nakonec samozrrejme vidina regulace a nesledneho zdaneni,jez muze prinest statni kase nemale penize.

Stoji za zminku i fakt,ze stale vice odborniku poukazuje na skutecnost,ze prohibice ve 30.letech take nic nevyresila,ba naopak kriminalita stoupla a snizila se opet az po zruseni prohibice.

Velmi dobry dokument o konopi s ceskymi titulky:
http://www.mustwatch.cz/film/union-business-behind-getting-hign-marihuana/

245905

13.6.2011 19:33

RE: Zname tema

djobcek 91.?.?.?

Reakce na 245905

nesuhlasim. trava je prvy stupen k tvrdsim drogam a rovnako je sama drogou. zatvarat ludi za jej vlastnenie mi nepride o nic cudnejsie ako zatvaranie ludi na az 8 rokov za "zavadne" tetovanie ci vyslovene nazory.

245921

13.6.2011 21:06

RE: Zname tema

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245921

Co chlast? Takových návykových závisláků na chlastu jsem potkal hodně a já sám jsem deset let byl na chlastu. Zavislák na trávě ? Jeden, dva... a na třetího si nemůžu vzpomenout. Znám člověka, co se dostal ze silné závislosti na heroinu, a trávu si semtam zahulí. Žádný problém s herem. stejně tak znam vyléčeného alkoholika, který kouří cigára, ale z alkoholu si nedá ani slzu, a při tom nemá problém koukat s náma na baru na hokej, limonádu lidi kolem něho většinou nepijou.

Akorát po trávě netrpíte kocovinou jako prase, když to někdo přepískne, nejste agresivní, prostě čumíte do zdi a většinou se odeberete spát. Když to nepřepísknete jste uvolněný, vysmátý... Nepamatuju si, že by těhotná manželka řekla chlapovi jsi protivnej vypij si hlavu, ale pamatuju, že řekla chlapovi miláčku jsi nervní a protivnej, prosím tě zahul si. [mrknutí jedním okem]

245925

13.6.2011 21:42

RE: Zname tema

john58 194.?.?.?

Reakce na 245925

ono je to slozitejsi, ja jsem si prosel chlastem docela dlouhe obdobi / utlum CNS, at clovek nevnima problemy spojene s rozbitou pateri /, od operace je to relativne v klidu, alkohol nepotrebuji a obcasne zhuleni je jen k dobru / nemusim uzivat hypnotika na spanek a opiaty na bolest /, kdo neveri a ma podobne problemy, at zkusi, zavislosti se urcite nemusi bat...
docela me prekvapila reakce pritele, ubalil jsem mu jednu at vyzkousi, zda pomuze...., tvrdil, ze ho to tak dobre uspalo a uklidnilo, ze mesic nebral zadne pataky a byl bez bolesti...
BTW dcera me zname detske lekarky ma u rtu nejaky druh egzemu, na ktery nepomaha nic, nez POCTIVA mast z konopi / a ze jako lekarka vyzkousela vse mozne /....

245929

13.6.2011 23:27

RE: Zname tema

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245929

Léčivé účinky a vynikající protředek proti bolesti, zklidňuje psychiku od stresu.... bez různých negativních účinků oproti syntetickým preparátům to je jinačí stránka pohledu. Naprosto souhlasím, já jsem pouze reagoval na úhel pohledu závislosti. [smích] [mrknutí jedním okem]

245935

14.6.2011 9:42

RE: Zname tema

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245935

Když jsem se léčila s depresemi, po hospitalizaci mě několik doktorů odmítlo ošetřit - měla jsem papír z Prima Lázní přímo na jméno lékařky, ke které jsem spadala bydlištěm, prášky jen na tři dny. Tato lékařka mi řekla, že nemá místo, že mě nepřijme. Další lékaři zase tvrdili, že mě nepřijmou, protože k nim nespadám bydlištěm.

Kdo zažil skutečnou depresi, která se už projevuje i tělesně (ztuhlost, nezvladatelný třes, občasné záchvaty paniky), ví, co je to za hnus a dokáže si i představit, jak to působí na psychiku, když vás i lékař (!) pošle lidově řečeno do prdele. Nakonec mi kámoš ubalil špeka, trochu to povolilo, tak jsem si toho nakoupila více, prakticky půl roku jsem byla v permanentním lehkém rauši. Po té době jsem s tím sekla - žádné absťáky, nic.

Víc než rok a půl jsem to neměla v hubě, avšak je mi o mnoho lépe, na to, jak vypadá panický záchvat jsem nezapomněla avšak neměla jsem od té doby ani jeden. A ani nechlastám a nemám to v úmyslu.

Takže jsem pevně přesvědčena, že na léčbu depresí je mnohem lepší konopí nežli nějaká chemická svinstva. Už proto, že když skončíte, tak skončíte a jste přinejmenším několik let plně funkční, což na práškách nejste. Když berete chemii, nemůžete "léčbu" jen tak utnout, ona ta depka se pak vrátí téměř okamžitě. A i když jste pod vlivem oněch schválených "léčebných" preparátů, tu psychickou bolest cítíte a víte o ní, jenom nebodá tak ostře jako bez nich. Zatímco když jste na trávě, nebodá nic. V akutním stádiu intoxikace je vám to jedno a když stav přejde, ta úleva je opravdu velmi znatelná a cítíte i jak je vám den ode dne lépe.

Já nevím, jestli se to zase nevrátí, je to více než pravděpodobné, deprese je mrcha. Ale až (pokud) to nastane, nebudu se doprošovat cynických doktorů. Zavolám svému oblíbenému dealerovi. [cool]

245962

14.6.2011 16:33

RE: Zname tema

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245962

Taky bych při stresu, beznaději.... doporučil vydýchat nosem. Dýchání se kromě plícemi provádí břichem, prostě nafouknu a vyfouknu pupek, co to jde. Počítám při na nádechu a výdechu do šesti pomalu, takže 6 vteřin, potom 3 doby výdrž. Sedím při tom vzpřímeně na židly, jazyk mám na patře, záda se nedotýkají opěradla, ruce mám volně položené na kolenou dlaně obrácené vzhůru. Tohle dýchací cvičení je úplně zadarmo a legální Kateřino.

Poněvadž stres je pro civilizovaného člověka všudypřítomný doporučuju dělat preventivně jednou nebo dvakrát denně. Deset cyklů vezme, tak pět minut času. Pokud se vám dýchání zautomatizuje, tak můžete meditovat o jakýchkoliv o dobrých věcech.Při krevních testech vám nikdo nic nezjistí. Tráva je potvora, pokud nevypijete nějaké čaje, tak běžný test ji indikuje v krvi v řádu i několika týdnů po požití. Záleží individuálně na metabolismu.

Já osobně si třeba říkám Nejvyšší Bože, můj duchovní mistře, všichni duchovní mistři, všichni svatí, všichni andělé, spiritualní pomocníci a všichni Nejvyšší, matko Země, spiritualní bytosti přírody. Prosím upřímně z celého srdce, ať jsem požehnaný duchovní, fyzickou, mentální ( ochranou, pomocí, osvícením, materialním bohatstvím, zdravím, lečením, vnitřním mírem, láskou, vůlí konat dobro, silou, laskavostí, duchem odpuštění, duchem vzájemného propojení, porozumění ... na co si vzpomente či co je pro vás důležité). Nebo místo sebe žadám o požehnání pro jiné, rodinu, přátelé, všechny lidi, planetu Zemi speciálně v oblastech katastrof a válek, ekologických devastací, galaxii, vesmír, veškerý akt stvoření, prostě cokoliv. A pak si to celé zopakuju, kde prosím úpřímně z celého srdce a nahradím děkuji upřímně z celého srdce.

P.S. Pan had má naprostou pravdu, když myšlení je vytrvale dobré, tak to s čím se budeme v životě na fyzické úrovni potkávat bude taky čím dále více dobré. Prostě lidi s určitým typem myšlení se přitahují, a taky to přitahuje určitý typ životních situací a vzorců dění. Upřímně řeknu, že nevím jestli jsem si naposledy blafnul před rokem nebo před rokem a půl. Nepotřebuju to, a spolkni prášek stejně jako u vás nepřipadá v úvahu. [smích] [mrknutí jedním okem]

245980

14.6.2011 16:57

RE: Zname tema

martas300 68.?.?.?

Reakce na 245980

S tim dechovym,a nejen s dechovym cvicenim souhlasim Rene.Nedavno jsem si zacal doma cvicit jogu,podle DVD.Zacinam jiz pocitovat zlepseni jak na mentalni tak na fyzicke urovni.A pokud se tomu clovek venuje jiz nejaky cas,nepotrebuje pak pomocne berlicky ve forme prasku,nebo travy.

Ale ne vsichni maji cas a naladu si zacvicit.Ma zena napr. ma s depresemi obcas problemy,a verte ze u zeny jez zacina vztupovat do prechodu,je to skutecne zahul na nervy.Snazi se zit zdrave,hodne chodit na prochazky na cerstvem vzduchu,plavat,ale obcas se ji to nahrne,a to pak jsou silene stavy.Samozrejme prvni zkusila prasky,ktere vsak vykazovali vedlejsi ucinky,a navic si clovek na nich lehce vytvori zavislost.Tak zkusila travu,a od te doby ma pokoj.Kdyz to na ni prijde,da si par sluku a deprese ustoupi.

Jasne,ze kdyz delate nekde,kde vam delaji kontrolu moci,tak tohle neni reseni.Ja bych ale uprime receno na takovem miste nikdy nedelal,ne proto ze bych mel strach z nalezu THC v krvi,ale protoze davam prednost svobodnemu rozhodovani.

245986

14.6.2011 17:04

RE: Zname tema

Had... 82.?.?.?

Reakce na 245986

Pokud se zajímáte o "očistu", tak zkuste ještě knížky (a pak dle možností praxi) od G.P.Malachova, Mudr.Vilmy Partykové, Jiřího Cingroše. Jedná se o očistné procesy různými přírodnímí stovky let starými (jen v současnosti potlačenými) postupy jako je např. řízené, hlídané a SYSTEMATICKÉ hladovění apod.
Může to velmi pomoci a doplnit jiné směry bádání v sobě samém. A hlavně zlepšuje to zdraví a život obecně...

245987

14.6.2011 17:05

RE: Zname tema

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245986

Procházky u oceánu a relativně nezničené životní protředí jsou něco, co v Chicagu není k mání ani pro papaláše. [velký smích] [velký smích] Když jsem poprvé uviděl Pacifik byl jsem v tichém úžasu, ale moderní člověk si vystačí se spolkni prášek a i moderním in bydlením, že ano? [mrknutí jedním okem]
http://www.youtube.com/watch?v=r_wpnUYhyB4

245989

14.6.2011 17:14

RE: Zname tema

martas300 68.?.?.?

Reakce na 245989

Clovek by mel byt tam,kde je mu dobre [smích] .V Chicagu nemate ocean,ale mate tam docela velike jezero,obcas vam tam i prijemne fouka,a narozdil od Floridy,se v Chicagu skvele vari. [mrknutí jedním okem]

245991

15.6.2011 19:56

RE: Zname tema

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245986

Jinak ještě trošku k těm "legálním" drogám

http://www.youtube.com/results?search_query=psycho...

Když už jsem v tom popisování účinků těch chemických svinstev byla, zapomněla jsem zmínit tu hnusobu zvanou Syndrom neklidných nohou - už bych to nikdy nechtěla zažít a ti blbečci v bílých pláštích si jen poznamenali, že jsem hysterka, když jsem jim to tenkrát hlásila. Tohle mi konopí nikdy nedělalo [smích] a navíc bezva povzbudilo chuť k jídlu.

246108

15.6.2011 19:58

RE: Zname tema

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 246108

Špatný odkaz ze špatného okna - mea culpa, je to

http://www.youtube.com/watch?v=V_L5KRPoTJ0&fea...

246109

15.6.2011 21:57

RE: Zname tema

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246109

Perfektní ukázka, jak se vychovávají ovce už od dětství. V závěru dokumentu je i vysvětlení, co je motivací kriminálních zločinů mládežníků. Nehodlám vychvalovat minulý režim, ale tohoto experimentu jsme my, dříve narození, byli ušetřeni. Když se tak nad tím člověk zamyslí, tak ona ta železná opona nakonec přece jenom měla dvojí účel. Nejen udržet ovečky v ohrádce, ale ochránit je od vnějších zákeřných vlivů. Díky za odkaz, babko a doporučuji všem ke shlédnutí. Mějme na paměti - globalizace tohle roznese do všech koutů světa.

246125

17.6.2011 2:07

RE: Zname tema

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246109

Výborný odkaz Kateřino, o ritalinu a jiných svinstvech jsem se bavili s šéfem ohledně excidentů nezletilých se střelnými zbraněmi v USA, ale naše prašivá prodejná média budou psát o zákazu zbraní, o tom že šlo o zdrogované psychicky narušené lidi ve jménu zisku farmaceutických společností a pohůnků okolo něho nevyjde ani řádka. Bylo by zajímavé podívat se do šanonů těhle kriminálních případů a prověřit jaké "léky" pravidelně užívali tito střelci. Pouze doplním, že pár měsíců zpátky policejní jednotka bez povolení soudce na žádost lidi z nějakého sociálního odboru zaútačila ve vlastním domě na matku dítěte, kterému odmítla dávat psychofarmaka, protože zjevně měly na duševní stav dítěte negativní dopad. Ale nějaký hajzl s diplomem z psychiatrie, přece léčil a jiní lidé v govermentu konali pouze svou práci. Tak nějak začínal v Německu nacismus, pár sviní získalo moc a zbytek lidí pouze plnil příkazy shora. Bylo to v rubrice ve zkratce. Když jsem viděl ty milióny ohledně psychicky nemocných dětí, tak bych se rád zeptal na psychiatrickou diagnózu zdravého jedince. Asi by to bylo ještě více, eeee, aaaaa,oooo..... Skutečně odpověď hodná intelektuála a experta na lidskou psychiku. Už chybí k tomu intelektuálnímu průjmu několik bobků do gatí, aby to bylo autentické. [bliji]

246238

18.6.2011 10:59

RE: Zname tema

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 246238

Co se divíte? Vždyť přece "téměř osobně" znáte matku, které úřady odebraly děti "za drzost", tj. znalost zákonů ČR a trvání na jejich dodržování.
BTW - včera tu byli z OSPOD zase - hledají nějakou maminu, která se před nimi schovává asi z podobných důvodů, jako jsem to před lety udělala já, celkem mi zalichotilo, že ji hledaly u mě, kurvy jedny (sorry, nemám na to slušný výraz).

Všichni víme, že jde jen o způsoby, jak sofistikovaněji ovládat lidi. Povinnou školní docházkou to začíná, pak nastupují psychofarmaka a nakonec tu máme stádo šťastných neodporujících zombií budujících světlé zítřky.
Je-li třeba trochu agresivity, pozměníme pilulku a hurá na Bagdád, obrazně řečeno. Jak už tu kdysi dávno kdosi psal, se špekem v hubě občana by se takový novodobý führer po výkřiku "Na Bagdád!" mohl dočkat odpovědi "Nasrat!"

246319

17.6.2011 2:54

RE: Zname tema

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Reakce na 246109

Protože v třetí minutě videa nám ani doktor Vonnegut nebyl schopný říci, co to tady na nás vymysleli (fakt epic výstup.-) tak tady je pěkný český popis toho, jak ADD a ADHD chápeme u nás.

My alespoň zdůrazníme, že na to není test, že se to nedá změřit, mezi řádky "že je to z prstu vycucaná ničím nepodložená sračka." Kdyby zůstalo u těch obecně prospěšných doporučení, jako že se má k dítěti přistupovat laskavě a trpělivě, tak prosím. Ale když jednou rukou hladím a druhou rukou podávám ritalin...

Myslím, že tady musí zafungovat selský rozum jako záchranná brzda. Jak říkal učitel klukům ze South Parku, "drugs are baaad, mkay?".

246241

13.6.2011 21:20

RE: Zname tema

martas300 68.?.?.?

Reakce na 245921

Vy jste ten typicky priklad obeti medialni propagandy.

Jak muzete napsat ze trava je prvni stupen k tvrdsim drogam.Vy jste to osobne zkusil ??? Ja ano,a ne jednou,a neda se rict,ze bych nekdy v zivote akoncil na tvrdych drogach.Cigara nekourim,z alkoholu si dam obcas cervene vino,a kdyz je me smutno,dam si travu.Dava si ji iSteve Jobs z Aplu,zrovna tak Ted Turner zakladatel CNN,a mnoho dalsich.Chcete rici,ze tito lide jsou na tvrdych drogach ???
Drogou pane,muze byt i prace,drogou muze byt i jidlo,a drogou se mi muze stat i dlouhy pobyt na internetu.Vy by jste urcite nejradeji pozaviral vsechny ,co se stamou zavisli na vyse uvedenem.Nakonec,z Vaseho komentare to vypliva naprosto jasne.

Takze milej pane,jste bud jen hnusnej provokater,nebo nevite o tomto tematu naprosto nic.

245926

17.6.2011 3:14

RE: Zname tema

djobcek 213.?.?.?

Reakce na 245926

ja o tejto teme viem viac,ako vy tusite. vo vekovej kategorii v ktorej som vyrastal, ludia okolo mna skusali vsetko. s odstupom par rokov vidim, kto kde skoncil a mozem prehlasit, ze NIKOHO k tvrdym drogam nedoviedol alkohol, ale IBA tych, ktory si miesto alkoholu dali radsej travu. ja osobne nepijem ani nefajcim takze to nieje obhajoba alkoholu

246242

17.6.2011 3:38

RE: Zname tema

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246242

Zlegalizujte trávu a žádný dealer po ni ani neštěkne.
Poněvadž žádná malá ryba na ulici nebude riskovat tvrdej kriminál za něco, kde má zisk jako obyčejný obchodník v krámě. Viděl jste, že by nějaký dealer nabízel k prodeji cigára nebo chlast a k tomu perník s herákem? Chápete jakmile by konopí bylo legální, tak si každý druhý těch pár kytek vypěstuje na zahradě a šance, že potká dealera který má herák a jiné sociálně silně destruktivní návykové věcičky je blízko nuly. Z toho důvodu si alkoholik k heráku nečuchne. Chlast je legální, tudíž ho nemusí shánět a nikdo mu tímpádem k flašce vodky nenábídne něco extra na zkoušku. Ono při legalizaci konopí by šla zatra dolů spotřeba nejenom heráku, koksu, perníku..., ale i chlastu a cigaret, o psychofarmacích nemluvím. Holt, když hulíte mařenku, tak to zapíjíte povětšinou vodou a na cigáro jaksi není chuť. A někomu jako já jedno brko bohatě vystačí na vysmátej celej večer, vono dneska by mi stačila na celovečerní zábavu i decka tvrdého chlastu nebo půl litr vína. Veřejné rozpočty jsou bankrot, takže lidi si časem vynutí legalizací i toho konopí jako pro osobní spotřebu, tak pro průmyslové účely. Prohibice taky nevydržela na věky.

246245

17.6.2011 7:45

RE: Zname tema

steve 97.?.?.?

Reakce na 246245

.. "Prohibice taky nevydržela na věky" ......
------------
Z toho jasne vyplyva, ze chlast je zivotne dulezity element, bez ktereho se zdravy clovek neobejde ... A ja se ptam: " obejde se zdravy clovek o priblble pokrytecke lzi a cancani o holokaustu ?"
Samozrejme - OBEJDE. Tak at na neho daji prohibici a plati na nej jenom jeho fanda. A ta koser fama chcipne na podvyzivu hodne rychle ..Jsem pro legalizaci vseho co je zakazane, protoze vse co je zakazane - je vlastne dobre ..., jsem pro zakaz vseho - co je povoleno, protoze to stoji za h.... Pokud to udelame, svet zruzovi bez EU, havlu, bileho fosforu, demograzzie a svobody s koser ksichtem.

246251

17.6.2011 7:17

RE: Zname tema

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 246242

Nevim kolik toho vite vy. Ale znam lidi co se vratili z leceben at kvuli drogam nebo alkoholu. Daji si jonta na chut a druhy den jsou v poradku. Zadna potreba v pokracovani. Daji si pivo a chlastou dokud je nasilim nekdo od toho neoderve. Znam lidi kteri travu ani neochutnali a pritom droguji. A jak skoncili, kurici travy ? Vzdyt u nas to tu kouri vsichni kuraci a notne pochybuji ze ti sedesatileti mladici jsou na drogach.

246248

17.6.2011 12:29

RE: Zname tema

smoke 89.?.?.?

Reakce na 246242

Stále to nic nemění na faktu, že marihuana není vstupní (iniciační) drogou.

246260

17.6.2011 3:26

RE: Zname tema

djobcek 213.?.?.?

Reakce na 245926

ja osobne neuznavam "drogy" ktore ludom nedovoluju jasne mysliet. zhulencov a rozne druhy fetakov vidim kazdy den, takze mi znovu netvrdte, ze to mam z telky.to sa samozrejme tyka aj alkoholu, ktory vacsina mladych berie presne z rovnako zistnych dovodov ako travu

246244

17.6.2011 3:58

RE: Zname tema

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246244

Nekuřák, abstinent, z telky to není. Kde se vyskytujete, že na vlastní oči vidíte denně zhulence a různé druhy feťáků? Mno, za život jsme vykouřil možná krabku obyčejnech cigaret a stejný počet brk z mařenky, deset let jsem byl alkoholik a deset let nejsem, půl roku jsem měl společné bydlení v komunitě, kde lidičky byly na heru a cracku. Marijánka, chlast, cigára, sex vás při těhle druzích sportu nezajímají. Jestli závislost pro vás je zištný důvod, tak prosím. Já bych to viděl jako utrpení, může být vnitřní i vnější když se dívate na nějaký život lidí, o kterých něco víte a mohl vypadat jinak a mnohem lépe. A řeknu vám upřímně, že když normálně chodím do rachoty, tak ty feťáky a zhulence ne a ne potkat.

I s trávou to je jako s chlastem, pokud máte fungovat tak si ráno nemůžete vylít nebo vyhulit hlavu. Těžký zavislák si může ráno dát panáka nebo lajnu, ale nemůže se v žádném případě sjet do mrtě, jinak prostě nevyleze z brlohu. A chtěl bych mimo vcelku běžného alkoholika vidět jak to poznáte, když jste celej život čistej. To už dotyčný musí být skutečně na sračku, aby teoretik poznal, která bije. Já jsem po půl roce společného bydlení poznal tak akorát..., ale borec co v tom průšvihu lítal nějaký ten rok, vám po jednom pohledu do očí řekl, co si dotýčný, tak zhruba z pěti věcí dal za "dobrotu", i když mě se jevil normálně. A to mám dost dobré oko na lidi.

246246

17.6.2011 18:00

RE: Zname tema

martas300 68.?.?.?

Reakce na 246246

Rene,dekuji za Vase komentare k tomuto tematu.Ten pan je evidentne nasazenej bijec proti svobodne lidske vuli.Ten pan v zivote nevidel statistiky pricin kriminalnich cinu,jinak by nepsal takove cancy.S takovymi lidmi se neda diskutovat,je nepresvedcite ze se mohout milit,i kdyby jim to rikal samotny papez.

V mem okoli si rekreacne zakouri lide,do kterych by jste to nikdy nerekl.Zastavaji funkce,maji svoje firmy,a jsou naprosto normalni.Na to tihle panove nikdy argument mit nebudou.Ze je tady trava uz tisice let skoro ve vsech civilizacich ,to je taky nezajima.A jeste by takovy jako ten pan,nam porad prikazovli co smime a co nesmime.

Ja jsem dospely clovek,a se svym telem si muzu delat co chci.Nikoho jsem tim nikdy neobtezoval,ani jsem nikdy nepotkal nikoho kdo by mi to vnucoval.Nikdy jsem nepotkal agresivniho cloveka,pokud uzival pouze cistou travu bez alkoholu ci jinych drog.V CR jsme si dali jointa u ohne na s partou lidi,vzdy se hralo na kytaru,nebo delala nejaka sranda,vymysleli se scenky.Tady v US jsem rozvazel tri roky pizzu mezi college kids,takze mam o cem vypravet.Opet zazil jsem desitky agresivnich idiotu na alkoholu,nikdy ani jedenkrat nekoho po trave.

A presne jak pisete Rene,dam si vecer s prateli brcko,nebo pokud nemohu spat nebo na depresi,ale rano vztanu a nic me neni,,mohu normalne fungovat,coz po alkoholu je nemyslitelne.Jenze kdo to nezkusil,neuveri.

Znovu odkazuji na tento dokument,ktery jasne poukazuje na to,jak je verejnost falesne informovana o vlivu marihuany na lidske telo,a jak je na reakcich lidi videt kdyz se je zeptaji na tema trava,jak propaganda za ty leta udelala sve.

http://www.mustwatch.cz/film/union-business-behind-getting-hign-marihuana/

Nakonej jen uznam jedinej negativ travy.Pokud nekdo huli kazdy den,brzy zacne mit potize s kratkodobou pameti.To je jediny me znamy negativ teto rostliny,kterou lidstgo zna a pouziva jiz tisice let.

246280

17.6.2011 18:06

RE: Zname tema

martas300 68.?.?.?

Reakce na 246280

A jeste jedna vec.Tady ani nejde o to,jestli nekdo kouri nebo nekouri.Nikdo nikoho nanabada aby zacal kourit ci zvykat travu.Jestli chce nekdo zit zdrave a nekourit a nepit,prosim necht je mu to ku prospechu.Jestli chce nekdo chlastat kazdy den,prosim.
Tady jde ale o to,ze je tao rostlina,ktera neobsahuje zadne chemikalie,zbytecne demonizovana a rozsiruji se o ni falesne informace a statistiky,jen kvuli farmaceutickoprumyslovemu lobby.Pak tady zbytecne mame lidi jez v marihuani vidi demona,a to jen diky dokonale propagande.

246281

17.6.2011 18:56

RE: Zname tema

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246244

Pokusím se k vám připojit, protože ani já neuznávám žádnou látku, na které se stane člověk závislý až tak, že z něj udělá trosku. Zbaví ho schopnosti ovládat se, myslet, pamatovat si i reagovat.
Marjánu považují mnozí za naprosto neškodnou, ale není pravda, že odborníci se "shodují". Neshodují. Měl byste vidět hádky lékaře např. s "aktivistou" Drop-Inu. [smích] Lékařsky byl prokázaný negativní vliv na holky coby budoucí matky - a ještě horší je to u těhotných. Novorozenec prokazuje i u "marjánkové" matky stejné abstinenční příznaky, jako u matky-pervitinky (jen tam se hůř zvládají, protože jde o drogu chemickou). Následky na dítěti jsou prokázané i v jeho dalším vývoji, ale tam je to podle stupně "hulení" matky (vlastně i chlastání nebo šlehanců)
Jen nemám ten pocit, že marjána je oním "předstupněm". Tady jde spíš o "odolnost" každého jedince a ta bývá individuální. Říká se, že každý máme někde svou drogu a běda tomu, kdo ji skutečně potká. Podobné jako třeba u alkoholiků, krásně to vysvětluje Nohavica ve filmu "Rok ďábla" (moc roztomilý film a pro hodně lidí matoucí, ovšem tohle fikce není [smích] } Tak je to s každou návykovou látkou, včetně kouření.
Se svou kolegyní jsme "vypracovaly" tuto teorii:
Dokud saháte po "látce", abyste PODTRHL svou bezva náladu a příjemný, radostný stav, pak závislák nejste. Ovšem pokud sáhnete po "látce" v okamžiku, kdy se cítíte pod psa, naštvaný a zneuznaný, v beznaději, "bolí" vás život a chcete z něj utéct, pak je to špatný a jste na cestě závisláka (nebo už jím jste a nevíte o tom). A protože opravdu nikdo neví, která "látka" je "ta jeho" a kde má onen "vrchol kopce", je lepší "nepokoušet ďábla" vůbec.

246286

17.6.2011 22:18

RE: Zname tema

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246286

Hmm, má to znamenat, že nic nepoužíváte jako léčivo, nebaštíte s chutí sladké, bylinkové čaje, neužíváte masti, obklady?.... Ono tabák, mařenka a jiné učinné prospěšné přírodní produkty byly často posvatné. To že jste vysmátá nebylo kdysi o zábavě, ale psychické účinky jako antidepresivum, uvolňování stresu a emocí, proti bolesti, koncentrace ( to vám často dělají kuřáci, když si něco musí promyslet...)

Když si matka během těhotenství dá decku vína jednou za měsíc chová se nezodpovědně? V tom případě ji na 8 měsícu zabalte do igelitu, aby byly skutečně ve sterilním a nezavádném protředí. Nevím kolik se toho dostane v krvi do plodu a jak ho to ovlivní, ale řekl bych, že stres se projeví taky. Vystresujte tedy matku, že si nemůže ani prdnout bez dozoru a jistě to dítěti velmi prospěje. Mno, poslední mamina co znám porodila velmi zdravé dítě, během těhotenství a kojení se mařeny nedotkla, decku vína si semtam dala i dá. Veškeré vakcíny co šlo odmítnout byly odmítnuty a všechny co nešli odmítnout, bylo posunuty na co nejdelší časový úsek od narození a byly vyžadovány bez adjuvens. Mimochodem co doporučuje farmaceutický průmysl s psychiatry pro těhotné a kojící matky?

Mno matka, otec, bratr, i já vykazuje stejné abstinenční příznaky jako při každé skutečné silné zavislosti ať jde o čokoládu, chlast, herák. rozdíl je pouze v tom, že čokolády pro silnou závislost musím na rozdíl od hera zkonzumovat asi o tunu více, abych získal stejně silnou závislost. Tráva je někde na úrovni cigaret chlastu. Jistě víte, že dlouhodobě jakýkoliv produkt má negativní účinky, třeba šípkový čaj poškozuje dlouhodobě srdce.

246297

18.6.2011 12:10

RE: Zname tema

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 246297

Trochu jste to všechno smíchal dohromady. Tím, co jsem napsala, podporuju základní myšlenku příspěvku, na který jsem tu reagovala - a to "ja osobne neuznavam "drogy" ktore ludom nedovoluju jasne mysliet". Pro mne všechno, co zatemňuje jasnou mysl a dostává člověka do stavu, kdy není schopný o sobě rozhodovat nebo ovládat své pudy, ztrácí kontakt s realitou a hlavně - vytváří závislost a ničí tělesnou schránku (čertví, jak to napsat), je z mého hlediska nebezpečné. A fakt je jedno, jestli je to státem kriminalizovaná droga nebo droga úplně legální, jakou je například rafinovaný cukr. Nepodporuju ani tzv. "šamanské drogy", protože násilně otevírají cestu někam, kde člověk nemá co dělat (protože není ještě vyzrálý, proto tu drogu k cestě "tam" potřebuje a tím sám na sobě páchá nenapravitelné škody).
Sklenka vína u budoucí matky nebo sváteční kuřáctví není na diskusi. Někteří lékaři (ale o těch se moc mluvit nesmí) dokonce nešikanují matky ani v kouření a vědí, že než nervy a absťák z nedostatku nikotinu, tak do tří cigár denně tolerují (stejně by organismus potřeboval někde 2roky na vyčištění). Vlastně od té čistoty organismu matky se odvíjí úplně všecko, co se dítěte týká a také se spousta "věcí" neprojeví hned po narození, ale až v budoucnu (stejně, jako třeba komplikovaný porod nebo psychická zátěž matky v těhotenství - ale nebudeme zabředat).
K návykovým látkám jakéhokoliv druhu přistupuju, jak jsem popsala v příspěvku výše a s Nohavicovou pomocí. Víc k tomu nemám.
Jako zajímavost k marjáně bych mohla přidat stanovisko mé mámy. Měla vzdělání chemika, po jistou dobu pracovala "ve farmakách" a chemie pro ni byla celoživotním koníčkem (na rozdíl ode mě, já jsem "chemický blb" a stěží si pamatuju vzorec vody). Konkrétně o marjáně tvrdila, že to, co se tu hulí, je fakt tráva. Obyčejný sušený seno - prostě ošizený postup "výroby". Je to prý stejné, jako s kvalitním tabákem. Musí projít určitým "výrobním" procesem (mluvila cosi o několikanásobné maceraci a jen určité části rostliny), aby se eliminovaly vyložené jedy (mnohé prý vzniknou právě při prvních stupních "výroby"[mrknutí jedním okem] a koncentrovala se právě ona "účinná" složka.
Svý mámě jsem věřila v předáváných zkušenostech i vědomostech, takže ač tomu sama nerozumím, věřím. Už jen z principu bylinkaření, kdy také můžete z vyloženě léčivé byliny "vyrobit" nevhodným sběrem za nevhodných podmínek, skladováním, sušením atd. (prostě ošizením nebo nedodržením "výroby"[mrknutí jedním okem] získat pravý opak - tj. látku, která vám uškodí a ne pomůže.
Zdravím a snad mi ten traktát pomůže, abyste pochopil, o co mi jde.

246324

18.6.2011 15:44

RE: Zname tema

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 246324

Naprosto souhlasím s tím, že jisté byliny, látky, slova, ale i místa... na zemi se právem těší úctě a respektu. Ono ta posvátnost měla vždycky pádné důvody. Experimenty s šamanskými drogami a už vůbec ne syntetiky nikomu nedoporučuju, ani se silnými meditačními technikami. Pan had radí velmi dobře, když povídá o vibraci od kolen dolů. Viděl jsem kamaráda jak se v bezvědomí skácel k zemi, když si moc zaexperimentoval a zamíchal pár věci dohromady a taky strašně spěchal, bay se dostal co nejrychleji dál. Všechno je proces někdy i náročný na čas i vyčištění těla a čaker, aby člověk mohl otevřít další dveře a pokračovat v cestě.Měl štěstí bylo to na hromadné meditaci a pomohla mu zkušená a velmi dobrá léčitelka.[mrknutí jedním okem]

O tom, že v přírodní bylině bez speciální úpravy bude THC i jiné látky v rozumném poměru nepochybuju ani v nejmenším. Sice o chemii něco málo vím, ale tady bych se spíše řídil selskou úvahou o hromadném uživání laiky bez nějakých masových komlikací. Podobně čaje nebo žvýkání listů koky v latinské Americe, v Evropě se uvolnil pro masové použití alkohol. 350 g čistého špiritusu je všeobecně známá smrtelná dávka. Lidi sice převážně neví, že smrtelné dávky jedů jsou fifty-fifty ( taková ruská ruleta) a v hospodě si při hloupých sázkách nikdo nevzpomene, že špiritus má menší hustotu než voda. Když jsem byl kdysi pitomější, tak bych na to i upozornil, dneska bych mlčel jako hrob. Ta "zlatá dávka" je o mnoha faktorech, smíchání momentálního individulního stavu, čistoty drogy, psychické konstelace....

Jasným rizikem jsou heroin, různé těkavé organické svinstva, které agresivně a rychle ničí sliznice, mozek... a u sysntetik je velké riziko psychický stav, který se u silně zavislých vždy s postupem času zhoršuje, tam jde o riziko sebevraždy nebo násilí. Ritalin aspol. a excidenty teanegerů mluví jasnou řečí, a to v médiích jsou prezentovány pouze "zajímavé" případy v souvisloti se střelnou zbraní, obávám se že statistika sebevražd mezi náctiletými viděno z úhlu pohledu jaké byly dlouhodobě uživáné léky je velmi tragická. Pravděpodobně to pochopila i Rowlingová, která tak bojovala proti klecovým lůžkům. Mno, když přemýšlím o karmě, tak někdo se jako člověk určitě v příští inkranaci nenarodí, a než se mu podaří odmazat negativní karmu, tak vezme hromadu času, jeden život na to stačit nebude.

246333

18.6.2011 11:15

RE: Zname tema

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 246286

Lin - jako matka a zároveň jako žena, která ví o trávě svoje, vám řeknu jednu zajímavou věc. Z mého hlediska a osobní zkušenosti má marjána prokazatelně antikoncepční účinek. Jakmile jsem s tím sekla, hned jsem v tom lítala [cool] . A myslím si, že jen magor by pokoušel kobru bosou nohou a jakkoli ohrožoval své dítě během těhotenství, avšak četla jsem o ženských, které si daly, když jim začal porod. THC zcela prokazatelně uvolňuje hladké svalstvo, takže to má své opodstatnění, já třeba vždycky rodila ztuha - nechtěl se mi otevřít cervix tak jak by měl, takže jsem si to vždy "užila". V Anglii třeba dávají maminám bezprostředně očekávajícím "radostnou událost" rajský plyn ze stejných důvodů. U nás vám nanejvýš zruší nervový systém od pasu dolů epidurálem, o čemž si myslím svoje. Holt jiný kraj - jiný mrav.

246320

18.6.2011 12:32

RE: Zname tema

Lin 85.?.?.?

Reakce na 246320

Zdravím, babčo. [smích] Teď jsem napsala Renému elaborát, ale vypadlo přihlášení, takže si na to musím počkat (až se objeví "anonym", jsem to já).
Já nezkoušela ani trávu, ani jinou drogu. Ne že by mi někdo bránil, ale mám k tomu nějaký přirozený odpor, prostě "tabu" sama v sobě. Stejný odpor mám i k alkoholu, i když se sklínky (občas a dvě decky vína jsou ažaž) nezříkám. Prostě to tak mám nastavený. nemám tedy osobní zkušenost.
Vystihla jste správně, že jde o ohrožení vlastního dítěte a ne o to, co je "na papíře". Já si neumím představit, že bych vystavila své děti něčemu, čemu se dá vyhnout a co je jen o mé vlastní závislosti. Ono totiž úplně stačí to, čemu jen tak lehce zabránit nemůžete nebo to ani není ve vašich silách (viz chemizovaná potrava, voda...).
René mi tam psal o "sklence vína". Má osobní zkušenost je, že syn se "v bříšku" bránil hodně ostře i proti mém doušku této tekutiny. To byly úplné "manévry" a vůbec to příjemný nebylo. [smích] S dcerou to bylo úplně jinak, ta zas nesnášela čokoládu (kteru mám já hrozně ráda).
Já opravdu nejsem "drogobijce" a když to někdo podstoupit chce, je to jeho volba. Já jen, že mám zkušenost, jak jsou na tom děti feťaček a je mi jich hrozně líto. Proto s klidným svědomím nemůžu říkat, že se "nic neděje".

246327

18.6.2011 13:35

RE: Zname tema

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 246327

No jo, ale Pergnerku nemůžete považovat za bernou minci [smích]

246331

13.6.2011 21:22

RE: Zname tema

john58 john (tečka) s (zavináč) tiscali (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 245921

nesouhlasim, uz pres deset let se potykam s problemy patere, nebyt konopi, tak jsem na tom podstatne hure / vlastni vypestky, vlastni vyroba masti a obcas i to "zhuleni" /, ja osobne za tuto rostlinku dekuji matce prirode

245927

13.6.2011 21:37

RE: Zname tema

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 245921

> trava je prvy stupen k tvrdsim drogam

Toto je už dávno vyvrácený předsudek, pane. Ano, tráva je drogou, ale takových drog tu máme, a horších, které jsou legální! Ukazuje se, že persekuce není řešením, ale drogové mafie si ty milliardové zisky nenechají ujít a tak budou nadále tvrdě vyžadovat antidrogovou propagandu a persekuci. To je dnes už obecně známý fakt.

245928

13.6.2011 21:44

RE: Zname tema

john58 194.?.?.?

Reakce na 245928

heh, vodniku, tuto prezdivku ma muj znamy, kteremu trava pomohla [smích]

245930

13.6.2011 21:45

RE: Zname tema

dub 94.?.?.?

Reakce na 245921

to si klidně nesouhlaste, ale jste naprosto mimo mísu.
o žádnou trávu se nejedná, ale píše se tam jasně o průmyslovém konopí jako surovině.
takže hořekujete dost mimo mísu a off topic.

245931

13.6.2011 22:25

RE: Zname tema

Lin 85.?.?.?

Reakce na 245931

Máte pravdu. V konopí vidí každý dneska jen drogu - ať už ve formě marjány nebo léčiv. Těžko si kdo vzpomene na konopné provazy nebo příměs látky. Ty sice nepatřily k jemným, ale pro svou odolnost se z nich šilo "zátěžové" oblečení, včetně vojenských mundůrů. Snad se konopí přidávalo i při tkaní jemnějších látek - třeba na košile nebo ložní prádlo. Dál vím, že se z něj vyráběl papír. Semena mají vysoký obsah oleje, takže... asi se využije i v potravinářství.
Článek o konopí píše jako o naději. Nejsem chemik, ale jestliže jsem si přečetla, že cokoliv se vyrábí z ropných uhlovodíků, dá se vyrobit i z rostlin, pak asi ano. Ropa může být klidně nahrazena jinými, přirozenějšími technologiemi. Prý už v roce 1937 sestrojil Henry Ford své auto ze 70 % z plastické hmoty z konopných polymerů a poháněl jej energií získanou z konopné biomasy.

245933

13.6.2011 23:08

RE: Zname tema

martas300 68.?.?.?

Reakce na 245931

Ano dube,pise se o prumyslovem konopi,ale te travy se to tyka take.Proste at je to k prumyslovemu vyuziti,nebo k rekreacnimu vyuziti,porad je to naprosto nesmyslny zakaz,a jen to poukazuje na zvracenost dnesni doby a systemu.

Pokud totiz mohu omezit treba tu ropu,a nahradit ji v nekterych pripadech konopim,pokud se nemusim cpat lekama na bolest,na spani,na parkinsna,atd. a mohu to nahradit masti,olejem,jointem ci vodnici, nevidim jeden jedinej duvod,proc bych mel dodrzovat tyto nesmyslne zakazy dane zeme.Vzdyt je to do nebe volajici idiocie.Kazdemu chapajicimu cloveku musi byt jasne,ze se zde jedna o blokadu a propagandu ze strany nadnaodnich ropnych a farmaceutickych korporaci.

A ano,zapomel jsem jeste zminit,jak vyborna je trava kdyz clovek nemuze spat,coz se obcas stava.Zrovna tak,kdyz ma clovek bolesti a nebo nervy a starosti.Me to v techto pripadech poslouzilo vzdy vyborne,bez vedlejsich ucinku narozdil od klasickych leku,zrovna tak me zene,zrovna tak i jejim 70 rocnim rodicum.
Znam dokonce par policistu,kteri nad timhle jen mavnou rukou,a sami by nejradeji cely ten pitomy zakaz davno zrusili,neb je to akorat zdrzuje od dulezitejsich pripadu.

245934

13.6.2011 23:49

RE: Zname tema

dub 94.?.?.?

Reakce na 245934

já se nepřu, jen ten článek není primárně o trávě.
a bohužel má pravdu v tom,, že tráva bude v americe za chvíli legalizovaná (návrhy už se projednávají), ale pěstování konopí pro průmyslové účely pravděpodobně ne. což je zhovadilost na n-tou.

245937

13.6.2011 23:55

RE: Zname tema

martas300 68.?.?.?

Reakce na 245937

Souhlasim,tim ze zlegalizujou postupne jen travu,udelaji obrovskou radost velkemu mnozstvi lidi,a to nejen mladym.Jenze se tim odsune do pozadi konopi prumyslove,jez ma v dnesnim svete vetsi dulezitost nez jen trava. [mrknutí jedním okem]

245938

14.6.2011 0:08

RE: Zname tema

Slain 193.?.?.?

Reakce na 245921

Tenhle argument už mi upřímně leze na nervy, je to stejná logika jako říct, že kuchyňskej nůž je prvním stupněm než si člověk pořídí bazuku a eliminace prvního stupně zabrání člověku dostat se k bazuce.

245939

14.6.2011 7:12

RE: Zname tema

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 245939

A možná to tak u někoho může být, jak dotyčný píše. Pak by bylo dobré vědět, jestli u jednoho z 10-ti nebo z 1000-ce. Aby bylo zřejmější, zda by se opravdu nemělo uvažovat i o zákazu používání zmíněných kuchyňských nožů.
Sám si zahulím sotva párkrát za pětiletku, když ji někdo známý nabídne nebo i sólo - preventivně. Ale snáším to spíš jako hořký lék či "filosofiotropní látku", po které se rád vracím k normálu.

245951

14.6.2011 23:56

RE: Zname tema

Slain 193.?.?.?

Reakce na 245951

Pak bych v takovém případě zakázal především používání rukou a nohou, to je tušim ten první stupeň, pak to následuje v rychlém sledu, zakázat by se mělo podle téhle logiky všechno.

S marihuanou jsem si taky užil svoje, ostatně asi jako každý náctiletý, ale těžce mě to omrzelo stejně jako alkohol.

246036

14.6.2011 10:30

RE: Zname tema

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 245921

Nesouhlasit můžete, ale ještě jaké k tomu máte ARGUMENTY. Zjistěte si o trávě taky trochu více, než čím nás všechny vydatně krmí mainstream. Zdrojů je hodně a budete asi zaskočen (pokud budete dostatečně kritický), jak je PROPAGANDA prolhaná a jak je v té propagandě opět schován už hezkých pár desetiletí zájem obřích korporací.
Marjána je jedna z nejlepších rostlin, která se na téhle planetě urodila...
P.S. ještě před několika lety jsem tvrdil totéž co Vy. Pak mi přátelé, kterých si považuji strčili pod nos informace z druhé strany. No, překvápko...

245966

17.6.2011 3:21

RE: Zname tema

djobcek 213.?.?.?

Reakce na 245966

o trave viem dost, nie z novin ci z telky, ale zo zivota okolo mna. problem na ktory tu VSETCI zabudate je ten, ze 95% uzivatelov travy nehladi na liecivy efekt ani nic podobne, takze vase reci beriem ako dost zbytocny zahmlievanie, kedze tych 95% to berie presne preto, preco skor ci neskor vela z nich siahne po niecom tvrdsom

246243

14.6.2011 11:24

Tráva ako "prestupná droga

updown 85.?.?.?

Argument o tráve ako "prestupnej" droge k tvrdším je dôsledkom samotného postavenia trávy mimo zákon. Ide len o to, či sa tráva pohybuje v skupine legálnych, alebo ilegálnych drog a od z toho vyplývajúci výskyt tejto drogy tom ktorom type komunity. Kým je tráva užívaná a najmä distribuovaná ilegálne, je užívaná a distribuovaná najmä v komunitách, kde sa vyskatujú aj tvrdšie drogy. Preto sa uživateľ trávy s tvrdými drogami a ich uživateľmi stretne s väčšou pravdepodobnosťou, ako keby bola tráva v skupine legálnych drog. Keby bol ilegálny alkohol, bol by takisto označovaný za prestupnú drogu (teda ak by nebol zaradený rovno k tvrdým drogám). Akonáhle je tráva legalizovaná a demystifikovaná, rozširuje sa jej distribúcia do komunít, v ktorých sa tvrdé drogy nevyskytujú a jej štatút "prestupnosti" stráca opodstatnenie.

245970

14.6.2011 13:11

RE: Tráva ako

Antiseptik 76.?.?.?

Reakce na 245970

Myslím že máte naprostou pravdu. Kdyby se mařena neprodávala u stejných prodejců jako tvrdší drogy byla by souvislost nulová. Pokud by se ale prodávala třeba v květinářství, zvýšila by spotřebu květin.

245976

Příspěvků: 49

13.06. 13:43 martas300  Zname tema
13.06. 19:33 djobcek  RE: Zname tema
13.06. 21:06 Rene Bartosek  RE: Zname tema
13.06. 21:42 john58  RE: Zname tema
13.06. 23:27 Rene Bartosek  RE: Zname tema
14.06. 09:42 baba_Blažková  RE: Zname tema
14.06. 16:33 Rene Bartosek  RE: Zname tema
14.06. 16:57 martas300  RE: Zname tema
14.06. 17:04 Had...  RE: Zname tema
14.06. 17:05 Rene Bartosek  RE: Zname tema
14.06. 17:14 martas300  RE: Zname tema
15.06. 19:56 baba_Blažková  RE: Zname tema
15.06. 19:58 baba_Blažková  RE: Zname tema
15.06. 21:57 Mirda  RE: Zname tema
17.06. 02:07 Rene Bartosek  RE: Zname tema
18.06. 10:59 baba_Blažková  RE: Zname tema
17.06. 02:54 ad infinetum  RE: Zname tema
13.06. 21:20 martas300  RE: Zname tema
17.06. 03:14 djobcek  RE: Zname tema
17.06. 03:38 Rene Bartosek  RE: Zname tema
17.06. 07:45 steve  RE: Zname tema
17.06. 07:17  RE: Zname tema
17.06. 12:29 smoke  RE: Zname tema
17.06. 03:26 djobcek  RE: Zname tema
17.06. 03:58 Rene Bartosek  RE: Zname tema
17.06. 18:00 martas300  RE: Zname tema
17.06. 18:06 martas300  RE: Zname tema
17.06. 18:56 Lin  RE: Zname tema
17.06. 22:18 Rene Bartosek  RE: Zname tema
18.06. 12:10  RE: Zname tema
18.06. 15:44 Rene Bartosek  RE: Zname tema
18.06. 11:15 baba_Blažková  RE: Zname tema
18.06. 12:32 Lin  RE: Zname tema
18.06. 13:35 baba_Blažková  RE: Zname tema
13.06. 21:22 john58  RE: Zname tema
13.06. 21:37 Vodník  RE: Zname tema
13.06. 21:44 john58  RE: Zname tema
13.06. 21:45 dub  RE: Zname tema
13.06. 22:25 Lin  RE: Zname tema
13.06. 23:08 martas300  RE: Zname tema
13.06. 23:49 dub  RE: Zname tema
13.06. 23:55 martas300  RE: Zname tema
14.06. 00:08 Slain  RE: Zname tema
14.06. 07:12 kolokol  RE: Zname tema
14.06. 23:56 Slain  RE: Zname tema
14.06. 10:30  RE: Zname tema
17.06. 03:21 djobcek  RE: Zname tema
14.06. 11:24 updown  Tráva ako "prestupná droga
14.06. 13:11 Antiseptik  RE: Tráva ako

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 535