Diskuze k článku

BRICS a přestavba světa

Příspěvků 45

20.4.2011 8:01

Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Když už je pro USA (resp. pro bankéře v pozadí) problémem Irák, Irán či Libye a tyto země jim stojí za "námahu" pak z toho plyne, že je ekonomika USA již dnes velmi silně nahnutá. Při nadcházející aktivitě BRICS se dá očekávat ještě hlubší krize, která spustí rozpad USA zevnitř. USA je "hrdá" na to, že je společenstvím různých etnik, náboženství, kultur a ras. Tím "lepidlem" které vše drží pohromadě je (proti jiným zemím) vysoká životní úroveň. To ale s příchodem krize přestalo být pravdou. Americký sen končí a blíží se velmi bolestné probuzení. Dá se očekávat, že ta směsice ras a etnik, uzavřená často do různých komunit (China town, Bronx apod.) se začne rozpadat díky degradaci onoho zmíněného "lepidla". Rozevírání sociálních nůžek bude mít (už má) pochopitelně dopad na nižší a střední třídu ale současně se dá očekávat akcelerace poklesu životní úrovně ve vztahu k jednotlivým etnickým skupinám dosud plně neintegrovaným do společnosti a seskupeným v ghetech. Dají se očekávat etnické a rasové nepokoje a sociální bouře. Zdá se, že impérium se hroutí a jediným způsobem jak se impérium může (na čas) spasit je globální válka. BRICS se může stát tou velkou "temnou silou" válcující naši spravedlivou, svobodnou a nejdemokratičtější společnost. Už nebude jen "osa zla" a půjde o říši zla stojící proti nám. Ukazováček strýčka Sama na plakátech už na nás začíná ukazovat.

Omlouvám se za tuto ironii v závěru. Je vcelku jedno na které straně budeme stát. Dopad na nás to bude mít tak jako tak. Ty zvěsti o apokalypse mají něco do sebe. Myslíte, že je vůbec ještě nějaká šance jak zabránit tomu, že naše děti budou umírat na bojištích ? [oči v sloup]

242262

20.4.2011 8:13

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

GOODHOPE 85.?.?.?

Reakce na 242262

Zcela evidentně se zánik blíží.Faktem ovšem zůstává, co bude dál. Buď sionisté přecenily síly, čemuž nemohu věřit anebo je to záměr.V každém případě obě varianty obě varianty budou mít drtivý dopad na globální politiku a pro evropu to bude mít těžké náledky ve formě opravdové krize, jež by mohla vypadat stejně jako v USA, tedy krachem bank a stažením veškerého oběživa, jež je nepodložené a nekryté, tím by mohl sionista teoreticky vzato nahamounit eura a šachovat s nimi země BRICS...
Země BRICS mají oproti všem ostatním obrovskou výhodu- mají zdroje, vlastní zdroje a to poměrně vysoké. Počínaje zlatem a diamanty v JAR, konče zemním plynem, uhlím, ropou v Rusku.Tedy tyto země mohou být smělými konkurenty severoatlantickému rádoby imperiu.Kařdopádně toto spojení je pro sionisty velký problém a nenechyjí ho jen tak, je to silný nepřítel, jaž by mohl směle zhatit plány v nástupu NWO.Doufám, že toto je začátek konce touhy po ovládnutí světa...které ovšem nebude zadarmo.

242263

20.4.2011 8:57

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 242263

Souhlasím s Vámi. Myslím, že ty síly v pozadí, ať již je nazveme jakkoliv, na svou moc ještě stále spoléhají. Spoléhají na to, že se jim zpravodajsky podaří rozložit své potenciální rivaly zevnitř. Čínu se snaží odříznout od zdrojů (viz. Libye), Rusko se snaží zaměstnat problémy ve vztahu ke svým bývalým satelitům. Indie je "Amerikanstvím naprosto prošpikovaná". Všude mají zmíněné elity své agenty a jejich cestou se snaží usměrnit politickou orientaci - stejně jako i v naší zemi. Vše je protkáno barevnými puči a přísliby výhod za spojenectví. Všude se spoléhá na relativní chudobu obyvatel. Na to vše ONI spoléhají. Spoléhají na NWO (EU je pouhým milníkem výstavby NWO) , kde bude možno z "Centra" diktovat svou vůli (pravidla a hodnoty) ostatním. V případě zmíněných zemí seskupovaných do BRICS zdá-se tyto "síly" narazily. Země BRICS pochopily kam cesta vede a vytváří se opozice. Začíná nová studená válka jak již bylo zmíněno v předchozích článcích. Elity se pochopitelně dál budou snažit o rozdrobení "opozice" představované uskupením BRICS zevnitř. Úspěch s rozdrobením Východního bloku jim dodává naději na úspěch. Zde je ale nutné si uvědomit, že nový protivník už nemá atributy socialistických zemí. Socialistický model byl vůči kapitalistickému ekonomicky nekonkurenceschopný a byl založen na velmi direktivních a omezujících pravidlech. Z těchto důvodů se dal občan východního bloku snadno nalákat na vidinu bohatství a západního luxusu současně s příslibem občanských svobod. BRICS je ale o něčem jiném. Lidé již mají 1. zkušenosti s tím, že kapitalistický sytém není tak svobodný jak se tváří. Ví, že je řízen pár vlivnými skupinami tzv. elitou a ta usměrňuje "volný" trh tak aby z něj vytěžila nejvíce. 2. Země seskupené v BRICS jsou ekonomicky zdravější a dynamičtější. Lidé vidí, že jejich životní úroveň pomalu roste zatímco ta západní upadá. - Tady už různí zpravodajci budou těžko spoléhat na úspěchy psyops tj. na manipulaci davu protivníka. Země BRICS jak uvádíte a je uvedeno i v článku mají své zdroje a tyto si nenechají vzít. BRICS vzniká jako reakce. Země BRICS vidí, že se severoatlantické impérium nezastaví před ničím, aby se ke zdrojům dostalo a přivlastnilo si je = země BRICS se tedy logicky brání. K tomuto uskupení se začnou přidávat další země. Mnohé země z latinské Ameriky, Asie a Afriky, kde severoatlantické elity využívají nerostné bohatství a lidské zdroje. Jde o naprosto přirozený proces a tento proces skončí masivním celosvětovým výbuchem.

Já vidím jen jediné možné řešení. Změna základních principů fungování našeho vlastního systému a eliminace moci elit. Každá další severoatlantický agrese bude jen přiléváním benzínu do otevřeného ohně.

242266

20.4.2011 10:49

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

matka 82.?.?.?

Reakce na 242266

Absolutně s Vámi souhlasím!! Jen změna základních principů fungování našeho vlastního systému a eliminace moci elit, jen toto nám může pomoci.... Co jiného?? Nic jiného není---

242271

20.4.2011 15:56

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 242266

> ... a eliminace moci elit

Vhodnejšia by bola eliminácia mocenských elít.
Inak sme tam, kde predtým - opäť budú pri moci desať krát recyklovaný "politici".

242287

20.4.2011 23:32

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

orels 217.?.?.?

Reakce na 242266

Myslim si totez co vy, ovsem obavam se, ze elity, ktere maji = ovladaji ohromny materialni i vojensky potencial, se poslusne vzdaji prirozenemu vyvoji.. anebo se (stale doufam) mylim a dopadne to jako s risi Rimskou - rozpad..?
Jedine, co si myslim, ze je nadeje - to je politicke uvedomeni siroke populace, at to zni jakkoli provarene. Je to presne to, ceho se cca pred rokem obaval Kisinger, kdyz rikal, ze svetova populace je prilis uvedomela na zavedeni NWO (volne receno)..

242320

22.4.2011 10:57

A je to tady..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 242262

Je to k Arabským revolucím a nevím, kam to přidat.

Nejvlivnější osobností světa je Wael Ghonim
Wael Ghonim, který založil na Facebook skupinu, jež vyburcovala protesty proti Husnímu Mubarakovi, se stal nejvlivnější osobností světa roku 2011. 21.duben 2011 - 21:20
Vyplývá to ze žebříčku, který ve čtvrtek uveřejnil americký časopis Time. Třicetiletý Ghonim je ředitelem marketingu společnosti Google pro severní Afriku.
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/ze-zahranici/nejv...

242434

22.4.2011 13:07

RE: A je to tady..

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 242434

A že Google bašta slobody a ich heslo "Nebuď zlý.", je to výsmech nám.

Po tomto všetci vieme odkiaľ fúka vietro.

242443

23.4.2011 23:14

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

Mgr. Jemelík 80.?.?.?

Reakce na 242262

Moc Ruska nezadržitelně sílí. V tom mám naději, že se jednou moje vnoučata budou mít dobře.

Šance zabránit bojům podle mě neexistuje. Člověk má válčení (i třeba náboženství) jako svoji civilizační (kulturní) konstantu. Nedokáže bez toho žít.

Apokalypsa znamená vidění. Asi myslíte Armagedon.

J.

242545

24.4.2011 1:41

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

tmo 89.?.?.?

Reakce na 242545

magistro/magistře Křivý/Smutná/Jemelíku, raději nikoho nepoučuj, pokud to nevíš jistě (máš zúžené chápání toho pojmu):

apokalypsa
-y ž <ř> 1. náb. literární útvar rozšířený v judaizmu a raném křesťanství, líčící zjevení blízkého konce tohoto věku, doprovázeného úděsnými katastrofami, a věštící nadcházející příchod tisíciletého božího království; A. Zjevení Janovo, kniha, kt. byla jako jediná z těchto apokalyps pojata do Nového zákona 2. kniž. hrůzná věc, událost ap., hrůza, pohroma, děs: válečná apokalypsa.

242550

24.4.2011 9:18

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

Mgr. Jemelík 199.?.?.?

Reakce na 242550

Nevím od kdy si tykáme.
Nevím, s kým si mě pletete.
A do třetice: o té rozšířené definici Apokalypsy jsem nevěděl, takže díky.

Jste nějaký útočný.


J.

242566

24.4.2011 10:08

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 242550

Čo sa týka pôvodného významu slova, apokalypsa znamená zjavenie, odhalenie, myslené pravdy (vyhľadajte si to).

Že katolícka cirkev ju sprofanovala ako "koniec sveta" pre strašenie ovečiek, to už je druhá vec. Myslím si že katolícka vie, že jej konštrukt z lží a poloprávd by ju zničila.
Čo si myslíte čo sa stane keď vyjde pravda na povrch a ich poslušné ovečky zistia, že všetko v čom verili a uctievali je lož, polopravda, tmárstvo a je vyslovene proti princípom čo hlásal muž známi ako Ježiš?

Koniec sveta, pre nich určite, lebo stratia všetko pre čo pracovali viac než tisícročie.
Pre mňa ako morálna autorita už dávno nie sú, hlavne po tom čo robili pápeži bezmála tisícročie pre moc a s mocou, dalo by sa to charakterizovať s niekoľkými výrazmi "sex, chlast, vražda, intrigy a cirkevná hudba". To je dôvod prečo bolo (asi) 6 pápežov v Avignone (+/- nejaký ten proti-pápež menovaný Francúzskymi kráľmi).

Viem nie som svätec, som len človek ale pokrytcov, klamárov a Pánbožkov ktorý si myslia, že po spovedi a modlitbe je všetko prepáčené vyslovene neznášam.

242572

26.4.2011 17:15

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

tmo 89.?.?.?

Reakce na 242572

líbí se mi, jak se měli potřebu sesypat hned tři reagující na tak jasnou věc - význam slova apokalypsa. a vyzývají mě k tomu, abych si to našel [velký smích] přitom já jsem to přesně citoval ze slovníku cizích slov.
další stručnější potvrzení je zde. apokalypsa je ovšem nepřesné označení pro to Janovo zjevení. ve skutečnosti je apokalypsa (ty hrůzy) jen jednou součástí toho Janova popisu. takže Janovo zjevení není apokalypsa, ale je to zjevení doprovozené popisem některých hrůzných (apokalyptických) výjevů.

a konkrétně u tebe mě baví, jak se zakomplexovaně potřebuješ navážet do KC (já nejsem KC a ani jsem o tom nic nepsal, tak proč na to téma píšeš?) a máš dokonce potřebu mi napsat, koho "neznášaš" [velký smích] mně je to jedno. o ohledně Avignonu máš poněkud mylné představy; to je ale jedno -i kdybys je měl správné, už to nic nenapraví na tom kompletním zmatku v tvé hlavě. fakt ti nezávidím ten chaos... s nímž musíš žít a bojovat.

242693

26.4.2011 18:57

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 137.?.?.?

Reakce na 242693

no... přece jen se "s tím" něco dělat dá - mluvit spolu, otevírat si navzájem obzory. mluvit rozumně, ne fanaticky, ne manipulativně, ne dělat chytrého a jedině správného. prostě nabízet alternativy a podporovat přemýšlivost. aby slabší nekončili v manipulovatelném stádu a pak zbytečně v neštěstí.

máš recht. s tím chaosem v hlavě to musíš mít opravdu krutý...

242704

26.4.2011 19:04

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 242693

>a konkrétně u tebe mě baví, jak se zakomplexovaně
>potřebuješ navážet do KC (já nejsem KC a ani jsem o tom nic
>nepsal, tak proč na to téma píšeš?) a máš dokonce potřebu
>mi napsat, koho "neznášaš" [velký smích] mně je to jedno. o ohledně
>Avignonu máš poněkud mylné představy; to je ale jedno -i
>kdybys je měl správné, už to nic nenapraví na tom
>kompletním zmatku v tvé hlavě. fakt ti nezávidím ten
>chaos... s nímž musíš žít a bojovat.

Len hlupák potrebuje poriadok, inteligentný človek využije aj chaos. [mrknutí jedním okem] [velký smích]

Pokrytectvo KC už ma sere nejaké to tisícročie. [velký smích]
Teraz vážne viac ako tisícročie tu otravujú duše a mysle ľudí. Ich klamstvá, lži, polopravdy a chorobné lipnutie na moci spôsobili to, že ľudstvo sa opozdilo o nejaké to tisícročie vo vývoji.

Čo sa týka dôvodu vyhnanstva pápežov, v tom som sa mýlil, ale i tak to boli svine, totiž kázali vodu a pili víno, lebo mali v období renesancie toľko sexuálnych afér že až. V Ríme boli z kláštorov urobené nevestince atď, príklad Innocent VII, česká wikipédia.

242705

26.4.2011 19:59

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

tmo 89.?.?.?

Reakce na 242705

>Len hlupák potrebuje poriadok, inteligentný človek využije aj chaos.
nevím jestli využije, ale dokáže v něm úspěšně žít. ano, to můžu osobně dosvědčit (i když... kdybych dokázal být pořádnější, bylo by mi líp). musí ale jít o inteligenta. neinteligent se v tom ztrácí a pak "trepe chujoviny" na internetu. ono je dost zřetelné, jak tápeš a ustupuješ a názorově se teprve za pochodu utváříš... bohužel podle impulsů ještě horších-zdejších.

>Ich klamstvá, lži, polopravdy
jenom jestli jsi je vůbec správně pochopil [chechtot]

>lipnutie na moci
hahaha [velký smích] to jsi zamrznul asi ve školních učebnicích dějepisu nebo se na tobě podepsala nějaká tupá soudružka učitelka.

>spôsobili to, že ľudstvo sa opozdilo o nejaké to tisícročie vo vývoji
naopak! svět se díky křesťanství vyvinul z barbarství kvalitou i rychlostí neporovnatelně lépe, než kdyby křesťanství nebylo! jenže to bys mohl pochopit právě jen, kdybys byl nezaujatě přemýšlivý a sečtělý intelektuál. takto jsi jen polovzdělaný řvoun, opakující ty nejhloupější názory (nejvíc nenávistné a polo/lživé), které jsi v životě zaslechl.

>Čo sa týka dôvodu vyhnanstva pápežov, v tom som sa mýlil
[velký smích] [velký smích] nene, ty ses nemýlil, ty se pořád mýlíš! [velký smích] Avignon nebyl o vyhnanství papežů, ale o prosazování světské moci zneužitím církevních představitelů pro své politické cíle (ustanovením sídla jinde), a to ze strany francouzského krále (asi obdoba nějakého podobně ambiciózního debílka jako je Sarkozy ... chtěl mít zřejmě z francie pupek světa). jen proto sídlil někdy nějaký "papež" v Avignonu, ale šlo o neplatně jmenovaného papeže. pravý byl v římě. církev si to následně uspořádala správně, křesťansky smířlivě, podle svého práva, podle apoštolské posloupnosti už od dob Petra.

a na závěr rada pro anonyma výše:
>137.?.?.?
hlídej si sebe, svá slova a skutky (i motivaci). a až nebudeš mít trám ve svém oku, budeš teprve vidět a budeš moci poukazovat na třísku v oku někoho druhého. především ale zdokonaluj sebe.

242709

24.4.2011 10:43

RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242550

Pane Tmo, původní význam slova "apocalypsa" byl (opět) zastřen - těmi, kdo si po tisíciletí upravovali staré texty podle sebe. To slovo v původním významu znamená "odhalení" - doslovně něco jako "sejmutí závoje". Pakliže staré texty mluvily o apocalypse, bylo tím míněné něco jako "pravda vyjde najevo".

242573

20.4.2011 11:14

Nie ze by som to tehlickam nezelal

calimero 147.?.?.?

ale celym clankom sa tiahne neprijemny dojem ze zelanie je tu tak trochu (a vlastne trochu dost) otcom myslienky. 100x skor sa USA podari rozostvat ich vsetkych medzi sebou, nez by sa tieto krajiny dali do hromady a spolocne tahali za jeden povraz proti americkemu imperializmu. Dajte na moje slova.

Cina a India, ich hospodatsky zazrak stoji a pada na chamtivosti zapadu v jeho tuzbe po lacnej pracovnej sile.

JAR ma nejake suroviny ale to je z ich strany tak vsetko. Cernoskovia (teda hlavne ich elity) pojdu vzdy s tym kto viac zaplati a v dlhodobom horizonte si nevidia dalej od nosa.

Rusko ma potencial, predovsetkym v pripade ak by sa mu nejako podarilo vytiahnut Europu z americkeho zadku a dat sa s nou dokopy. Ruske suroviny a Nemecke technologie by boli aspirantom na svetovu vladu par excelence, ale zatial vyvoj ukazuje skor opak.... Navyse Rusko, to je Putin, ked zomrie Putin, zomrie Rusko. Putin len tak tak a na poslednu chvilu vytrhol Rusko zo sparov zapadu, ale Rusi zdaleka nie su v tejto veci za vodou skor naopak, mam za to, ze ten skutocny napor na integritu Ruska este len pride.

Juzna amerika to je taky zadny dvor USA a nebojme sa ze si to tam USA nepostrazia.

242273

20.4.2011 12:41

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 242273

Čína se už ale pomalu dostává jinam. Z pouhého výrobce laciných šuntů a montéra zboží pro západní firmy bez kvalitního know how se rodí země s vlastním inovačním potenciálem. Je otázkou času, kdy západ přestane svým Čínským filiálkám diktovat podmínky. Životní úroveň Číňanů roste a ve chvíli, kdy začnou produkovat dražší a kvalitní výrobky budou západním firmám klesat zisky. Budou musel levnou pracovní sílu hledat jinde např. v Africe pokud ji tam ovšem nevytěží někdo jiný .. třeba právě sami Číňani. A nemyslete si, že je to až tak nepředstavitelné. Rok jsem v Africe žil a Čína je zde velmi aktivní. Číňanů je v Africe více než Američanů a využívání levné Africké síly je na zde denním pořádku.

JAR sice nemá až tolik surovin ale mnoho surovin je na rovníku např. v Kongu, což je země o které jsem mluvil výše. Zde dochází k drancování nerostného bohatství zatím z mnoha stran ale otázkou je jak si OSN udrží svůj vliv do budoucna. OSN zajišťuje bezpečnost především pro těžaře z USA a Evropy. Držet zde sedmnáctitisícovou armádu OSN není zrovna levné a odpor vůči takovému zneužívání je čím dál patrnější. I Afričané si chtějí v Lumumbovském duchu využívat své bohatství pro sebe (podobně jako tomu bylo doposud v Libyi s ropou) a k mačetám nemají zrovna daleko. Znám osobně zástupce z většiny Afrických zemí od severu k jihu a odpor ke korupci v politice je zde ještě větší než u nás. Představte si korupci v ČR .. vynásobte to tak 10 x a máte Afriku. Tohle jednou praskne a rozhodně se to nepodaří využít v rámci nějakého "barevného puče". Afrika je na tom podobně jako blízký východ .. barevně se sice zmanipulovat dá snadno ale bez silného diktátora výsledek zpravodajské práce dlouho nevydrží. Stačí se podívat na historii v Afghánistánu či Iráku. Kontrolu nad vycvičenými jednotkami se nepodařilo udržet dlouho a nakonec se tyto jednotky obrátily proti svému "cvičiteli" . Ke komu myslíte, že se Afričané přidají ? K západu nebo k BRICS ? Já myslím, že budou hledat někoho pro koho budou moci být partnery a ne jen otroky.

Rusko Evropu a dokonce ani své bývalé satelity nepotřebuje. Stačí mu Asie. Vědeckou základnu Rusko má a ve spojení s Čínským a Indickým potenciálem se klidně obejde bez nějakého Německa. V tomto spojení má mozky i dělníky. Ruská oligarchie svou zemi na západ nestáhne byť nyní držena na určité uzdě. Bude hledat perspektivnější spojení a to v BRICSu najde. Má si vybrat zkušeného ale chcípajícího koně nebo mladičkého zdravého hřebce prozatím bez zkušeností ?

242278

20.4.2011 12:42

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 242278

Z jižní (střední) Ameriky znám osobně také pár lidí. Tyto země se jako zadní dvorek rozhodně necítí a jakmile najdou proti severu spojence tak s ním půjdou. Uvědomme si, že společně s postupným prohlubováním krize dochází také k oslabování zpravodajské síly. To co nyní CIA a další služby ze stejného ranku praktikují v rámci PSYOPS začínají úspěšně praktikovat i jiné služby z opačné strany barikády. A co teprve až se spojí. Hlavním hnacím motorem úspěchů západních rozvědek v rámci usměrňování světového dění je (americkým snem vygenerovaná) PODPORA obyvatelstva. Tuto podporu západ ztrácí. Jejich vlastní ožebračení lidé svým zastupitelům přestávají věřit čím dál více a čím dál více je podrobují kritice. Myslíte, že bankéři utiší hněv svých lidí natištěním dalších papírků ? To nejde dělat donekonečna. Zatímco na této straně se to bude stále více hroutit jinde to začne nabírat na síle. V určitém kritickém momentu .. ale nechci strašit

242279

20.4.2011 13:22

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

quido2 81.?.?.?

Reakce na 242279

Vaše názory jsou mi blízké. Nemohu je potvrdit osobní zkušeností jako vy,i když při analýzování současného vývoje zemí BRICS a celé jižní Ameriky, jsem došel ke stejným závěrům. Ano, lidé kteří mají přehled, by si svoje zkušenosti a názory neměli nechávat pro sebe.

242282

20.4.2011 17:41

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

calimero 147.?.?.?

Reakce na 242279

zhodneme sa na tom ze Amerika je najvacsi vred na tele ludstva a zhodneme sa aj na tom ze slabne, ale ja si na rozdiel od Vas myslim, ze prosto nslabne tak rychlo ako by sme si zelali a ze to co aktualne predvadza moze byt dost dobre iba zakolisanie na ceste k este vacsej dominancii.

Americka elita sa dopustila zatial len jedinej zasadnej chyby a tou je, ze si vo svojej nekonecnej nenazranosti docela dost sama nasrala do vlastneho hniezda doma v USA. Ale ja mam za to, ze nech je ta elita akokolvek nenazrana, tak nie je hlupa a vcas si toto uvedomi a rychlo zase vrati americkemu snu jeho lesk. Oni si uvedomia, ze ozobracit a vykoristovat mozu kohokolvek na svete ale domacich obyvatelov musia mat spokojnych lebo ako ste sam spravne naznacil americky sen (a americka armada) je to co davalo poslednych 50 rokov silu americkemu dolaru. Z armady nic neubudlo ba naopak a ak sa elite (napriklad za cenu velkej vojny niekde v zamori) podari resuscitovat americky sen, tak maju najmenej na dalsich 50 rokov vystarane. Ide len o to, aby si uvedomili, ze bud budu mat menej alebo nebudu mat nic a na to su podla mna chytri dost a dost aby im toto dotieklo.

242294

20.4.2011 17:57

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 242294

>
>Americka elita sa dopustila zatial len jedinej zasadnej chyby a
>tou je, ze si vo svojej nekonecnej nenazranosti docela dost sama
>nasrala do vlastneho hniezda doma v USA. Ale ja mam za to, ze
>nech je ta elita akokolvek nenazrana, tak nie je hlupa a vcas si
>toto uvedomi a rychlo zase vrati americkemu snu jeho lesk.


Práve že je hlúpa, keby bola chytrá tak by neožobračovala svojich, a Keď na to príde že bola to chyba tak to bude neskoro.

242296

20.4.2011 22:14

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

hc 90.?.?.?

Reakce na 242296

Souhlasím. Politický režim může mít potíže v zahraniční nebo ve vnitřní politice, ale nikdy nesmí mít potíže v obojím současně. Jestliže americká oligarchie okrádá vnější svět i vlastní zem, tak si kope hrob.

242314

20.4.2011 14:39

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 242278

>Čína se už ale pomalu dostává jinam. Z pouhého výrobce
>laciných šuntů a montéra zboží pro západní firmy bez
>kvalitního know how se rodí země s vlastním inovačním
>potenciálem. Je otázkou času, kdy západ přestane svým
>Čínským filiálkám diktovat podmínky. Životní úroveň
>Číňanů roste a ve chvíli, kdy začnou produkovat dražší a
>kvalitní výrobky budou západním firmám klesat zisky. Budou
>musel levnou pracovní sílu hledat jinde např. v Africe pokud
>ji tam ovšem nevytěží někdo jiný .. třeba právě sami
>Číňani. A nemyslete si, že je to až tak nepředstavitelné.
>Rok jsem v Africe žil a Čína je zde velmi aktivní. Číňanů
>je v Africe více než Američanů a využívání levné
>Africké síly je na zde denním pořádku.

Jean, čítal som v slovenských hospodárskych novinách (asi minulí týždeň), že podľa západných firiem Čína sa zdražuje, myslím si že keď dokážete čítať medzi riadkami tak Vám (a každému kto nemá vypláchnutý mozog s masmediálnou propagandou) dôjde, že čo som chcel týmto povedať. [mrknutí jedním okem] [cool]

242284

20.4.2011 16:40

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 242284

Vono s tou kvalitou z Ciny to je ruzny ..... Jen tak pro zajimavost ....muj kamos koupil Trek 520 touring bicycle jako mam ja za $ 1560 + tax, ten muj byl jeste vyrobenej v USA and frame under the load do not flex. Ten jeho Trek 520 uz byl vyroben v Cine a frame flex under the same load tak ze muzu rict ze celkova kvalita sla do prdele coz Vam potvrdi kazdej bicycle shop tak ze ho vratil, priplatil si dalsich $1500 a koupil si kvalitni Co-motion Americano uz s nainstalovanymi S&S couplings made in Oregon ....... Na muj touring Touring S&S couplings nainstalovali tez v Oregon, tenkrat to bylo za $680 coz zrovna neni levna zalezitost. V Cine to taky delaji jenze to pak muzete frame rovnou zahodit..........

242292

20.4.2011 16:14

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

dub 94.?.?.?

Reakce na 242278

jen tak pro informaci, čína se rozhodla zvyšovat platy o 15% ročně, tak, aby byly za 5 let dvojnásobné. jde o strategické rozhodnutí čínské elity.
takže jednak čína již nehodlá dělat světu otroka, a jednak je k tomu nucena okolnostmi, protože musí nahradit odbytový výpadek v normanské říši domácím trhem.

242288

20.4.2011 17:43

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 46.?.?.?

Reakce na 242288

zdravím dub..
trochu off topic..
nemám Váš email..možno ste prehliadli moju prosbu v minulej diskusii. Môžete my prosím poslat tie linky na fundamentálne modely, o ktorých sme sa bavili v článku z 14.4. o Fukušime. Sú podstatou aj ekonomických modelov. Na konferencii ŠOS v r.2008 bol jeden mnou spomínaný koncepčný model a na neho nadviazaný energo-jednotkový model odprezentovaný. BRICS sa nejaví byť až tak rozdielnym od ŠOS. Nasledovali ďalšie rokovania a výmeny delegácii. Hlavne Irán, Vietnam, Rusko, Ukrajina,.. viaceré Arabské krajiny, India, Pakistan,.. Aj Slovensko a Čechy boli spomenuté v záznamoch. Min. jedna prezentácia bola priamo v Bruseli. Záznamy sú k dispozícii. Číňania to majú vraj od roku 1994. Na lepšiu komplexnú alternatívu dnešného systému som nenarazil. S istými zmenami vyzerá byť celkom použiteľný aj pre strednú Európu, resp.sa mu možno nevyhneme v strednodobom horizonte a prinesie dosť podstatné zmeny v našich životoch. Zdalo sa mi, že spomínate mierne odlišný model. Možno sme sa však nerozumeli, alebo ste narazili na lepší, novší koncepčný systém?
Ďakujem
u.

242295

20.4.2011 18:46

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

dub 94.?.?.?

Reakce na 242295

nepřehlédl, asi předevčírem jsem vám poslal mejl na adresu uvedenou ve vašich příspěvcích.
jinak daný model musí být aplikovatelný univerzálně, pokud má jít o nový, a hlavně funkční systém.

242300

20.4.2011 18:52

RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal

dub 94.?.?.?

Reakce na 242295

a jen tak pro zajímavost, stojí za poslechnutí
http://www.vesti.ru/videos?vid=332502&cid=1

242302

20.4.2011 18:00

Nevím, nevím...

Lin 85.?.?.?

V tuto chvíli jsou události dost neprůhledné, takže je těžké vyvozovat závěry. Vnímám BRICS jako "opozici" stávajícího hospodářského systému, jakousi "snahu o vyrovnání" - nikoliv jako záchranný systém. Zatím vidím (chvályhodnou) snahu těchto zemí o to "nezemřít společně s dolarem", nečekat, až je sebou stáhne na dno (viz Řecko před bankrotem). Nemyslím si ale, že tento systém bude lepší, než ten stávající. Bude jiný, ale nečekám to, co se v článku píše = morálnější, více lidský a méně konzumní systém. Ovšem... možné je, že postupem času se to ještě nějak vystříbří. A teď proč si to myslím:
Zvláštní mi připadá "kajícná" sorošovská schůzka = řeči ve smyslu "to, co jsme dělali, bylo špatné, dolar je špatný, Čína je země zázraků a s jejím potenciálem napravíme chyby". Velice zvláštní je vyjádření MMF ústy Roberta Zoellicka, že fond sehrál destruktivní roli svou dosavadní podporou liberárních ekonomik ve světě, že je potřeba odklonit se od západních ekonomik, zvláště od USA a Evropy. Finanční krize ho prý poučila, že je lepší prevence než samotná léčba. J.P.Morgan šel také do sebe... a přiznává, že dosavadní ekonomická politika umožnila ohromnou moc finančním korporacím (a nadvlády dolaru), takže vyvolání jakékoliv krize bylo v tomto systému, který stojí na jediné (a ještě k tomu státní) měně, velice snadné. Nespolupráce s rozvojovými zemí prý utáhla smyčku kolem jejich krku tak, že se ani nemohly nějak rozvinout. Do toho všeho se ozve Brazílie a vyzývá MMF k úzké spolupráci s BRICS. Proč zrovna Brazílie? Od země, která nedávno dala požadavek do OSN k vytvoření globální internetové policie a vytvoření "globálních internetových standardů pro obsah webů" se mi to jeví jako velice divné.
Já nevím, ale jsem docela skeptická. Nevěřím na "náhlé prozření" a všechny ty "kajícné řeči" se mi zdají divné. Spíš bych věřila tomu, že Libye byla poslední snahou o rozbití "opozice" (obchody s Ruskem a Čínou nejsou tajemstvím), ale nevyšlo to, tak nastupuje "trojský kůň" . Proto zatím nejásám a jsem velice zvědavá, co se ještě dít bude a s kým BRICS bude spolupracovat.

242297

20.4.2011 18:49

RE: Nevím, nevím...

dub 94.?.?.?

Reakce na 242297

opravdu nejde o prozření, ale o pragmatickou snahu přežít.
jenže otázka je, proč by východ měl mít zájem na přežitíé zkorumpované a zbankrotované západní elity. jediným zájmem je zabránti globální válce. jinak západní elitu k ničemu NIKDO nepotřebuje.

242301

20.4.2011 19:26

RE: Nevím, nevím...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 242301

Pravda. Snaha přežít - s vidinou levné pracovní síly (lidé tam nejsou tak nároční, jako na "západě" ), nezanedbatelných přírodních zdrojů a s příslibem tučných zisků = nenaplněný trh včetně finančních "produktů" . Právě proto čekám na "věci příští" - jestli BRICS půjde dál i bez těch, které nikdo nepotřebuje a kdyby se ztratili, nikdo by je nehledal. Možné to je (viz současná snaha zablokovat sankce proti Libyi, jedinému silnému partnerovi na africkém kontinentu). Rusko a Čína se podle mého určitě budou držet pospolu - ani ne tak kvůli sympatiím, ale podle mého jsou si vědomí, že mají nyní stejné zájmy. Politiky obou zemí jsou velmi neprůhledné (= nedají se předpokládat reakce a těžko se odhaduje, proč dělají právě takové kroky - to je nyní výhoda), hospodářství obou není na vrcholu a prošpikované "západními manýry" a obě země jsou "na seznamu západu". Takže se nyní vzájemně potřebují. Nevím, už moc nepamatuju, kde a kdy jsem to četla, ale bylo to "něco", že (snad) Rusko poskytne přelidněné Číně nějaké své neobývané území (nemyslím natrvalo, ale prostě dovolí Číňanům, aby se tam usídlili).

242306

23.4.2011 23:19

RE: Nevím, nevím...

Mgr. Jemelík 62.?.?.?

Reakce na 242306

Číňané se tam už usidlují, a ne málo. Horší je, že si všechno vyrábí sami, levněji, než mohou nabídnout ruští obchodníci. Jsou tudíž i na odlehlých územích Dálného východu soběstační, a ve svém důsledku časovanou bombou.

Číňané také zaplavují pomalu Kazachstán, se supermoderní Astanou.
Tam možná bude hlavní město eurasijského obchodu, je to zhruba v rámci eurasije uprostčed.

J.

242548

20.4.2011 20:50

Vím, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

vylučovat, a v důsledku toho izolovat, je konfrontační způsob myšlení v němž vězí skoro celá zdejší diskusní komunita. Proč předem někoho vylučovat ze spolupráce, když nová pravidla této spolupráce jsou postavena skutečně rovnoprávně pro všechny. Tak mohu spolupracovat i s "bývalým lichvářem".
Cesta k otevřenosti rovnoprávné spolupráce pro všechny, je také jediná spolehlivá možnost, jak se vyhnout válce. "Bývalé elity" budou muset přehodnotit svoje "nové" možnosti.

242311

20.4.2011 21:29

RE: Vím, že

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 242311

"bývalé" elity milej pane
to mají posichrovaný na desítky (stovky) let dopředu takže budte v klidu
odserete to zase vy a já prostě my
ti kdo jsou původci (záměrně nepíšu viníci) jsou už dávno v pohodě nebo lépe řečeno budou mít co chtějí což nemusí být nutně materiální blahobyt na vrcholu finanční pyramidy

242312

22.4.2011 23:37

RE: Vím, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 242312

Mne vynechte, v tom zůstáváte sám, případně s těmi, kdo na tu posichrovanost věří. Už jen být doopravdy "bývalou elitou" je víc než konec (pro ně). Nebude to hned, ale trend je zde zjevný a přechodový stav ještě bude dlouho s nejistým výsledkem.
BRICS se mně jeví jako nová uvědomělá kvalita, zejména v tom, že jejich politické reprezentace mají poněkud jiný žebříček hodnot než stávající reálné globální elity. Pokud ovšem nemáte na mysli, tu i tam se vynořující tajemné "elity za oponou", které po tisíciletí řídí a nenápadně ovládají všechno co na scéně vidíme. O těch bych si nedovolil spekulovat, neb na ně nevěřím.

242478

21.4.2011 5:09

RE: Vím, že

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 242311

Říká se tomu důvěryhodnost. Můžu si myslet, že obchodní politický partner je pěknej syčák, ale v "byznyse" drží slovo, pak se to dá přežít. Někdy holt není zbytí a něco se dá pořídit jenom u darebáka. Ale já myslím, že v případě kryté měny by to mohlo fungovat. Kredity nejdou tisknout z řídkého vzduchu a nebudou ani zdroje na vojenské intervence. Holt asymetrický guerillový způsob války by při kryté měně zbankrotoval velmi rychle kohokoliv. Čím nákladnější vojenské hračky tím rychlejší bankrot. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

242329

23.4.2011 0:32

RE: Vím, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 242329

Pochopitelně, důvěryhodnost je důležitý pojem, ale v období přechodů -zlomů je důležitější stanovení jasných podmínek spolupráce. Já měl hlavně na mysli nespouštění "železné opony" a udržování otevřenosti v dialogu i obchodě. I při zjevné vojenské převaze bloku BRICS, která hned tak nebude, přijde vstřícnost "levněji".
Obdivuhodná vytrvalost dolaru (více než cokoli jiného) ukazuje, že měna je spíše kategorie psychologická. Že stačí věřit, a dolar posiluje, bez ohledu na to, kolik se jich nekrytě vytiskne. Není v tomto ohledu bez zajímavosti, že i "krytá měna" by mohla mít potíže, záměrným vyvolá-vá-ním nedůvěry.
Věř, a dolar zas se uzdraví! [mrknutí jedním okem]

242479

23.4.2011 3:05

RE: Vím, že

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 242479

Taky si myslím, že kooperace je řešení. které má budoucnost. Ono variant bez budoucnosti je na výběr hromada, ale těch druhých moc není. Na druhou stranu, krytá měna pročistí klientské vztahy. Když se podívám jak se řeší katastrofy typu BP, tak nejvyšší čas, aby se to stalo. Idiot, který bez tiskárny na prachy není schopen efektivně fungovat, těžko může něco úspěšně řídit. Ukázková analogie, jak to funguje je korupce ve sportu, nejlíp je to vidět na fotbale. Nestačí, že nejprachatější kluby skoupí nejlepší hráče a trenéry, ještě potřebujou ve vyzařovacích zápasech často pomoct od rozhodčích. Sponzorům se nelíbí provinční kluby. Tož ať si rovnou střihnou kámen nůžky papír o to, kdo vyhraje. [velký smích] [velký smích]

V bleděmodrým je to v ekonomice, nejvíce prachů, špičkový experti a stejně bez korupce to stojí za hovno. Von je sice xyz neschopnej blbec, ale je to synek tadydle .... S tiskárnou užívající smardlavej vzduch to jde i nějakou tu desítku let tolerovat, při zlatejch cihlách ani náhodou. Navíc ten novej systém musí být neexpanzivní a to už vůbec s tiskárnou fungovat nemůže. Plundrovat přírodní zdroje a s ekologickými důsledky z veřejných rozpočtů sanovat nepude, protože naši ořezávači nákladů a tiskaři kreditů přivedli systém ke kolapsu.

242484

21.4.2011 9:49

BRICS

europan 95.?.?.?

BRICS
Brazília
Veľký trh 191millionov obiv., veľké zásoby surovín, úrodná pôda, priemysel (ja som zaznamenal lietadla)
Rusko
Veda(matika, fyzika, strojárstvo, chémia a raketky), nerastné suroviny, poľnohospodárska pôda, špičkové zbrane (ak ich bude srať NATO dajú to vyrábať v Číne )
India
Veľký trh a ľudský potenciál.
Čína
Priemysel vytvorený západom(ktorý si samy Číňania ďalej rozvíjajú, ja som zaznamenal že ak tam chceš mať nejakú výrobu musíš Číňanom odovzdať aj techn. dokum.), veľa ľudí, veda, zbrojní priemysel (podľa mňa dobehnú USA technológiou do 10 rokov, nás mnogo už majú), veľký trh
JAR
Suroviny, podľa mňa najdôležitejšie zlato (keď BRICS bude chcieť obchodovať medzi sebou vlastnými menami férovo, stačí dať ako merítko zlato)

A čo by sme mali urobiť my v EU spraviť si európsky obranný pakt, EU armádu a hlavne poslať USA do preč(vojensky a najme ekonomicky) a pridať sa ekonomicky k BRICS.

242343

21.4.2011 10:08

BRICS

europan 95.?.?.?

Viete čo najme podla mna presvedčilo elity v BRICS. Je prípad Muhammad Husní Mubáraka slúžil USA dlhé roky a teraz ho Amíci asi nechajú v štichu a dostane mašľu okolo krku. Je veľa prípadov proamerických krvavých diktátorov ktorým sa nevyplatilo s USA kolaborovať.

242346

21.4.2011 14:07

RE: BRICS

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 242346

Pravda Mubarakovi hrozí trest smrti. To bude jistě zajímavá informace pro Kadáfího. Britští a francouzští humanitarní poradci asi nebudou stačit a vzhledem k rozloze Libye jsou problémy s humanitarním bombardováním a udržováním bezletové zóny. Netušil jsem, že zničit pár obstarožních Mig-23 dá takovou fušku a po měsíci to není skončené. Minomety po jednom ze vzduchu rozstřílet nepudou a podle všeho ani raketomety, když Kadáfího jednotky s nimi po několika týdnech mírové humanitarní mise západu byly schopné útočit. Kolik má asi Kadáfí tajných skladů zbraní? Vzhledem k tomu, že si ten mazaný beduín opatřil hromadu toho barbarské přežitku, tedy zlata bych odhadl, že i "patrón a laufů" bude mít více než dost.

242366

21.4.2011 10:53

Zamyslite sa

altruista1 94.?.?.?

všetci politici aj boháči majú peniaze vo švajčiarskych bankách. Švajčiarske banky patria desiatim bankárskym rodinám, ktorým patrí aj FED. Dolár, Euro aj všetky svetové meny sú buď úplne alebo podstatne ovládané týmito bankárskymi rodinami. Kde vidíte antagonizmus??? Všetci politici sú ovládaní. Ak sa robí rozhodnutie na úrovni BRICS, je to rozhodnutie, ktoré mení úrovne sluhov(politikov) medzi sebou, mení systém dolára ako hegemóna, ale pri kormidle naďalej ostávajú mená ako Rothschield, Rockefeller, Kuhn-Loeb, Warburg, Astor atď.
Toto je zoznam bánk, vlastniacich FED:
Rothschild Bank of London
Warburg Bank of Hamburg
Rothschild Bank of Berlin
Lehman Brothers of New York (nedavno skrachovala, ale to by vas nemalo zmiast)
Lazard Brothers of Paris
Kuhn Loeb Bank of New York
Israel Moses Seif Banks of Italy
Goldman, Sachs of New York
Warburg Bank of Amsterdam
Chase Manhattan Bank of New York
toto sú majitelia dolára, majitelia Eura, ovládači juanu, majitelia sveta.
Čo sa zmení hoci aj zničením dolára, keď títo budú naďalej ovládať finančný svet???
Ak bude hocijaká vojna, či už ekonomická alebo bombardovacia, podstatná časť sluhov ostane na svojich miestach. Myslíte, keby Putin mal majetky v Rusku, že by ho nezhodili sami Rusi? Takže Putin má majetky v bankách patriacich svetovým banksterom, možno má pozemky v Patagónii, kde bude mať ranč vedľa Bushovcov. Kde vidíte, že bojujú proti systému??? Len ho menia, lebo sa menia okolnosti, a ak padne dolár, tak pre plebs ako Vy a ja sa nič nezmení. Alebo zmení k horšiemu. Odpísanie dolára je na úrovni elít len kozmetická úprava, na úrovni plebsu ďalšie ožobračenie

242349

23.4.2011 1:22

RE: Zamyslite sa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 242349

Máte celkom dobré informácie, iba tie o Putinovi sa mi nepozdávajú. To je prevzaté z mainstreamu - vymyslené ohováranie, možno by to sedelo na Jelcina. Nie, ani na toho, ten by tie pozemky v Patagónii vymenil za vodku. [cool] To o Bushovi som tiež niekde čítal, ale Putin v Patagónii? Nejaký odkaz na zdroj by nebol, lebo inak zomriem v nevedomosti. [naštvaný]

242483

Příspěvků: 45

20.04. 08:01 jean.laroux  Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
20.04. 08:13 GOODHOPE  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
20.04. 08:57 jean.laroux  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
20.04. 10:49 matka  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
20.04. 15:56  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
20.04. 23:32 orels  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
22.04. 10:57  A je to tady..
22.04. 13:07 Oracle  RE: A je to tady..
23.04. 23:14 Mgr. Jemelík  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
24.04. 01:41 tmo  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
24.04. 09:18 Mgr. Jemelík  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
24.04. 10:08 Oracle  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
26.04. 17:15 tmo  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
26.04. 18:57  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
26.04. 19:04 Oracle  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
26.04. 19:59 tmo  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
24.04. 10:43 Lin  RE: Blíží se zánik severoatlantického impéria ?
20.04. 11:14 calimero  Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 12:41 jean.laroux  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 12:42 jean.laroux  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 13:22 quido2  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 17:41 calimero  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 17:57 Oracle  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 22:14 hc  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 14:39 Oracle  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 16:40 Satanist  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 16:14 dub  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 17:43 udo1  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 18:46 dub  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 18:52 dub  RE: Nie ze by som to tehlickam nezelal
20.04. 18:00 Lin  Nevím, nevím...
20.04. 18:49 dub  RE: Nevím, nevím...
20.04. 19:26 Lin  RE: Nevím, nevím...
23.04. 23:19 Mgr. Jemelík  RE: Nevím, nevím...
20.04. 20:50  Vím, že
20.04. 21:29 aristokrat  RE: Vím, že
22.04. 23:37  RE: Vím, že
21.04. 05:09 Rene Bartosek  RE: Vím, že
23.04. 00:32  RE: Vím, že
23.04. 03:05 Rene Bartosek  RE: Vím, že
21.04. 09:49 europan  BRICS
21.04. 10:08 europan  BRICS
21.04. 14:07 Rene Bartosek  RE: BRICS
21.04. 10:53 altruista1  Zamyslite sa
23.04. 01:22  RE: Zamyslite sa

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 16

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
25,53 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,22 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,20 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 808,09 Kč
1 unce stříbra
394,57 Kč
Bitcoin
175 558,50 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 772