Diskuze k článku

Francouzský vztek v kleci EU

Příspěvků 39

24.10.2010 5:58

Tady je v zaklade otazka vyssiho principu proti vyderacstvi, beztak uz bohatych.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 59.?.?.?

http://inapcache.boston.com/universal/site_graphic...

Dnesni vlady apolitici, v ruku v ruce s se zdalovacimi prostredky a experti vedou valku proti tem,jez je cela desetileti zivili, tak,ze chteji cim dal tim vice, na ukor tem jemz naslibovali aspon to zakladni na penzi.
Samozrejme zde hraje roli propaganda,ze toto desetileti budeme mit vlnu penzistu,ze stat starne,ze nebude dostatek penez na vyplaceni duchodu a vubec, cela zeme tim bude trpet zvysenim dani pro vsechny ostatni-to je propagacni pozadi, tech,jez zapomeli,ze tato vlna penzistu, kdysi produktivne pracovali,tvorili a odevzdavali sve dane do statni pokladny,jinymi slovy si na sebe a na svou penzi vydelali na zajistene stari.Otazkou je,kde jsou ted atyto penize? Kam se podely a nebo,komu byly prirceni a nebo,kdo s nimi manipuloval,kdyz tam dnes udajne neni dostatek na vyplaceni na duchody.
Nezapomenme,ze mnoho penzijnich ustavu a pojistovem investuje penize platicich do obchodu, dokonce s nimi hraje na burse ,ale i v kasinach, kdyz neni na placeni,protoze penize prohrali v kasinu, tak bankrotuji s tim,ze duchodci ztratili penize-uspory,tak,jak to delaji banky.Mnozi Francouzi,maji o presidentovi sve mineni v ramci politiky Francie.
Sarkozy: Europe is at Israel’s side because it took oath after WWII to give a State to the Jewish people
PARIS (AFP-EJP)---French president Nicolas Sarkozy said Thursday that “Europe is at Israel’s side because it took oath after WWII to give a State to the Jewish people so long martyrised”, after meeting at the Elysee Palace in Paris with his Israeli counterpart Shimon Peres.

Jsou mista, kde je penez "habadej", nejsou na duchod, musi se vek duchodu prodlouzit, coz byrokratum ani moc vadit nebude, ale,co druzi, co dolova, za svuj zivot dreli?
French prosecutors have started a probe into allegations that the country's President Nicolas Sarkozy received illegal funding for his election campaigns in 2007.

The prosecutor's office in Paris launched its investigations after receiving a report by a former accountant to Liliane Bettencourt -- France's wealthiest woman -- which claimed that the billionaire gave EUR 150,000 (USD 188,000) in secret cash to the treasurer for President Sarkozy's UMP party, Eric Woerth.

Zde dochazi k procesu,ze bohaty budou bohatsimi, a chudi mnohem chudcimi, kde chudi musi platit vse a bohati, jaksi namaji na placeni dani v mnoha pripadech, jak prohlasil a v Americe jedna supr bohata,ze dane,jsou jen pro chude.Protest ve Francii, je protestem proti socialni nespravedlnosti, proti poruseni principu moralky.Problem Francie ,bude problemem mnoha zemi.
------
Professor Schachtschneider, explained that the undisclosed paragraph means on ratification of the Lisbon Treaty the DEATH PENALTY will be reintroduced to Europe. The Death Penalty will be applicable for the crimes of RIOTING, CIVIL UPHEAVAL and DURING WAR. (When are we not at war and who will define riot and upheaval?)*

230741

24.10.2010 6:44

Pravicujme, tunelujme, zbidacujme

MoUdrostrak 90.?.?.?

Francouzům se vrátila jako bumerang snaha "víc pracovat - a víc si vydělat". Měli (a zatím i stále ještě mají) systém, který jim umožnil vyváženě produkovat prací nejlepší kvalitu a přitom i žít život. Nežili, aby pracovali. A pracovali, aby si života mohli užívat. Byli pro celou poválečnou Evropu majákem a důkazem, že to jde.

Po WWII "se museli investoři a pravicující predátoři uskrovnit": Nejprve se muselo obětovat zaměstnanectvu a státu. A pak se teprve mohlo pravicovat a vyplácet tučné dividendy. Zadržovala se tím možné probolševická a prosovětská pnutí v Západním světě.

Po Plyši zmizel tlak na uskromňování se ze strany investorů a predátorů. Byly vydány moUdré brožurky a moUdré šipky do prava po moUdré. Každý chtěl ještě zítra ochutnat ovoce individualismu a shodit okovy, kterými ho poutal sociální stát.

Všichni se rozběhli do jungle volného trhu bez přívlastku s vybavením a baterkami, které měli jen díky tomu, že předtím jim je poskytoval sociální stát.

Teď plačtivě žadoní a skuhrají, že si nebyli schopni v jungli najít obživu a že "se ztratili". A potřebují slušné a jisté zaměstnání. A mezitím pravicujícím oVčanům predátoři rozebrali sociální stát na parcely a obehnali ho vysokým plotem s pravicujícími střílnami. A oVčané žadoní a vztekají se. I když vědí, že nebudou vyslyšeni a jejich místo bude dříve či později pod mostem.

A k tunelování a pravicování zisků a socializaci ztrát už mnoho nezbylo!

230743

24.10.2010 22:48

RE: Pravicujme, tunelujme, zbidacujme

fohat 88.?.?.?

Reakce na 230743

trochu cirkusu,mimo téma.. Kate z filmu Kate a Leopold si odskočila na CHaplinuv cirkus...Je v sekundovém záběru..zebra,za zebrou jde chlapík a potom KATE,JAK VOLÁ Z MOBILU, http://www.youtube.com/watch?v=EJ0VR0ktmRo&feature=player_embedded [cool]

230826

24.10.2010 9:35

Několik postřehů

Lin 85.?.?.?

Článek vyjadřuje i můj pohled na věc. Francouzi mají mou tichou podporu, protože otevírají pomyslné dveře. Snižovat jejich snahy o změnu slovy "oni se zbláznili" je typické pro určitý okruh lidí, kteří, bohužel, řídí tento svět. Pod slovem "řídí" si nemusíte hned představovat konspirace. Řídí, protože jsou momentálně u moci a podle svých "představ" také dělají rozhodnutí. Taková, která vyhovují jen jim. Zesměšňování, shazování a kriminalizace snah o změnu je typická - mohli jsme to vidět u Řeků, mohli jsme to vidět i u nás. Co čekáte od lidí, pro které jsou na prvním místě vždy jen oni sami a jejich vlastní prospěch? Od lidí, kteří uznávají jen svá práva a "ti druzí" okolo jsou jen jejich "materiál"? Takových lidí máte kolem sebe dost a dost a i jejich kravata má pro ně větší cenu, než vy. Od takových se nedá očekávat pochopení, že "ti druzí" také mají nějaká práva.
K penzím:
Příjde mi velice hloupé věřit "kouřové cloně", jejíž pomocí se nám nyní kdosi snaží namluvit, že "populace stárne a to je problém". Stárnutí populace NENÍ příčinou nedostatku peněz na výplatu důchodů. Lidský život je podstatně delší než jedno volební období, takže zodpovědní museli vědět už v okamžiku nástupu silných populačních ročníků do práce (do systému), že jednou zestárnou a budou mít nárok na výplatu. Zodpovědní mají k tomuto účelu miliony úředníků, kteří jim vypracovávají různé statistiky a výhledy. Všechny ty silné ročníky odvedli systému pěkné sumičky a to, že byly použité jinak a prohrané v burzovních kasínech - to není vina oné populace. Ty peníze se neztratily , ty se jen přesunuly jinam. Na opatření měli zodpovědní nejméně 30 let a mohli tedy změnit celý důchodový systém pro silné ročníky daleko dříve.
V ČR se kdysi dávno říkalo, že důchodový fond u nás naplní příjmy z privatizace. A teď je prázdná jak kasa "privatizace", tak kasa důchodového systému. No a samozřejmě podle stejného scénáře "skupin u moci" - na vině jsou lidé, kteří si dovolili zestárnout a teď tu stojí s otevřenými hubami a chtějí, aby je ti "pracovití" živili.

230746

24.10.2010 10:30

RE: Několik postřehů

Saša 204.?.?.?

Reakce na 230746

Kde je demokracie, když vláda rozhodne proti vůli 70 procentům voličů?
Neměla by vláda odstoupit? Nechápu, jak se stejná vláda může radovat, že jiní diktátoři spravedlivě visí.
Je nesmyslem tvrdit, že na to prostě není, důchodové zabezpečení je placeno ze současných poplatků či daní dnešních poplatníků a všechny sociální výhody byly uzákoněny v době, kdy Francie měla úbytek obyvatel (větší úmrtnost než porodnost) dnes má v Evropě nejvyšší porodnost. Kvalita a kvantita života závisí na sociálních podmínkách života.

230753

24.10.2010 18:19

RE: Několik postřehů

Lin 85.?.?.?

Reakce na 230753

Nějak jsem vás přehlídla... takže až opožděně. [smích]
Souhlasím. Každý alespoň trochu demokratický stát by krom jiného měl také plnit své závazky.
Konkrétně ČR se zavázala plnit ustanovení Listiny základních práv a svobod. Tam se mj. v článku 30 píše:
Článek 30
(1) Občané mají právo na přiměřené hmotné zabezpečení ve stáří a při nezpůsobilosti k práci, jakož i při ztrátě živitele.
(2) Každý, kdo je v hmotné nouzi, má právo na takovou pomoc, která je nezbytná pro zajištění základních životních podmínek.

230795

24.10.2010 19:04

RE: Několik postřehů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 230795

Je to podobé, jako komunistitcká definice "komunizmu". V něm "každý pracuje podle schopností a dostává podle potřeb". Nikde však nejsou stanoveny "schopnosti" ani "potřeby" jedince. Vzor, jak se to praktikovalo, múžeme pozorovat za "kulturní revoluce" v Číně.
Rovněž tak ustanovení "Listiny lidských práv a svobod" nikde nedefinují, co je "přiměřené hmotné zabezpečení"... či míra "pomoci pro zajištění základních životních podmínek". A tak článek 3O. vůbec nich neříká.
Nakonec i ve vězení člověk dostává prostředky, nezbytné pro zajištění nezbytných základních životních podmínek.

230801

24.10.2010 18:26

RE: Několik postřehů

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 230753

Přesné! Toho si všímám od samého začátku. V tzv. demokracii, kde vláda má zastupovat lid, který ji zvolil, vláda hájí úplně jiné zájmy, koho? čí? Arogance Sarkozyho nezná mezí! Fandím Francouzům.

230796

25.10.2010 12:46

RE: Několik postřehů

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 230796

Každá demokratická vláda by se měla starat o chod země, blahobyt občanů a jejich bezpečnost. Volební program je jenom způsob jak toho dosáhnout. Není občana který by někoho volil, aby ho vláda zahnala do války a nebo mu snížila životní úrověn. Ovšem to se jaksi děje skoro všude. Ergo toto není demokracie. Byla by, kdyby politik šel do velební kampaně s programem na snížení platů, oddálení důchodů a zahájení válečných dobrodružství. Takový program ale nikdo nikdy neměl. Takže kecy o demokracii.

230882

24.10.2010 18:50

RE: Několik postřehů

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 230753

Správná vláda nemůže rozhodovat podle momentálních nálad voličů, nýbrž podle toho, co považuje za správné. Pokud mají voliči skutečně jiný názor, nic jim nebrání vládu v příštích volbávh vyměnit. To je výhoda demokracie.

230798

24.10.2010 21:01

RE: Několik postřehů

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 230798

Správná vláda MUSÍ!!! respektovat vůli většiny voličů. Pokud ne, není to vláda pro lidi, ale vláda nad lidmi. A není to demokracie, ale totalita → zvůle jednotlivců ve vládě prosazující své zájmy, proti vůli většiny.

230817

25.10.2010 9:42

RE: Několik postřehů

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 230817

Vláda respektuje vůli voličů tím, že plní program, se kterým ji zvolili. Pokud bylo zvýšení věku odchodu do důchodu součástí volebního programu, jedná francouzská vláda správně, bez ohledu na stávky a demonstrace.

230854

25.10.2010 14:37

RE: Několik postřehů

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 230798

Aha, takže když vláda provede nevratné nebo obtížně narovnatelné změny, tak lidi si mají 4 roky utáhnout např. opasky a nejlépe kolem krku a vyčkat na volby. Typický příklad je hromadná zlodějina. Bolševici tomu říkali znárodnění, v demokratůře se tomu říká privitazice. V zemích českých to bylo dvoufázové nejprv znárodnění a potom privatizace.

Než uslyším nářky na VK, tak my jsme neměli žádnou třetí cestu na výběr. Buď jsme mohli privitazivat na domácí způsob, což se stalo a nebo Havlovo bratrstvo s ekonomickým poradcem Švejnarem preferovalo privitazaci převážně zahraničního charakteru. Třetí cestu zkusili v Jugoslávii a byli za to humanitárně zbomabordávání, jak řekl Swarzenberg mohli si za to sami. A výjimečně s naším velkým diplomatem v tomto bodě souhlasím, ale pouze v tomto bodě.

Nemyslím si, že lidi si budou hromadně utahovat opasky kolem krku, hlavně to nebudou dělat těm, které milují převážně dětem. To spíše v jistém směru i hromadně utáhnou opasek kolem krku někomu jinému. Ale já osobně bych se takovým zhovadilostem velmi rád vyhnul a doufám, že i v té skutečné elitě převažuje tento názor.

230905

24.10.2010 21:23

RE: Několik postřehů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 230753

Milý Sašo, demokracie tu určitě není, a pravděpodobně nikdy nebyla (a nejsem si úplně jistý, ale možná, že nebyla vůbec nikdy a nikde na Zemi). Všechno je to jenom mazanější způsob vlády lidu, ovšem v 3. pádě, tedy komu čemu. Ne že bych si tu přál nějaký krutý, nelidský režim, jako fašismus a podobně. Jinak si ale myslím, že tzv. demokracie je chiméra, za kterou se někteří v naději honí a jiní jejím jménem předhazují lidu "chléb a hry", aby se o to ostatní raději nezajímal. Více než míra účasti obyvatelstva na moci, ať již opravdová nebo předstíraná, by mně zajímal cíl, kam celá ta společnost směřuje a jak se chová ke svým členům. V přírodě, pokud nějaký organismus nebo společenstvo začne stravovat samo sebe, nakonec hyne. Z tohoto hlediska je nekooperativní, predátorský kapitalismus choroba, která, pokud nebude léčena, stráví celé lidstvo. Pokud se v nějaké populaci vyskytne omezené, malé množství tzv. "predátorů", tito mohou na základě svého vzorce chování velmi dobře přežívat, takže z hlediska jedince se zdá být takové chování optimální. Potíž ovšem nastane, začne-li se takto chovat většina nebo velká část celé populace. Výzkumy ukazují, že jakmile "predátorům" dojdou zdroje, takto postižené společenstvo stravuje samo sebe a nakonec hyne.

230820

24.10.2010 10:58

RE: Několik postřehů

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 230746

Lin, ono je to těžké, každý z nás totiž preferuje - když může - to, co považuje z potřebné - hlavně pro sebe. Vcítit se do potřeb druhé strany znamená zkusit se tam dostat. Tohle je citace vaše: ...Co čekáte od lidí, pro které jsou na prvním místě vždy jen oni sami a jejich vlastní prospěch? Od lidí, kteří uznávají jen svá práva a "ti druzí" okolo jsou jen jejich "materiál"? Takových lidí máte kolem sebe dost a dost a i jejich kravata má pro ně větší cenu, než vy. Od takových se nedá očekávat pochopení, že "ti druzí" také mají nějaká práva....

Tu samou si představte, že říkáte jako jedna z řiditelek téhle země těm, co ohrožují vaše (mnohdy nakradené) pohodlí. Kolik slov byste vyměnila?
Bez toho, aby se ti u mašin naučili myslet hlavou těch, co jim zajišťují práci - to nepůjde.
Jiná a důležitější otázka je, kolik si šéfové nechají za to, že vám zajistili práci a tím i peníze. To ale zjistíte, až když se vypracujete na toho šéfa.
...ono to makro a mikro je opačné v libovolné oblasti, je to jen směr, ze kterého se dívám a nakolik jsem ochoten podělit se......
Chyba je v nastavení přerozdělovacího systému, ale ta se postupně ukazuje a pak bude možné ji postupně opravovat. Ale "tlustá čára (revoluce apod) nic neřeší, jen překlápí stejný systém pro nové, skrytější hráče.
...a tahle hra vede hluboko do celé galaxie, proto ty objevy, nad kterými věda kroutí hlavu, jsou přirozeným důsledkem jiného chápání vztahů ve vesmíru.

230757

24.10.2010 15:18

RE: Několik postřehů

Lin 85.?.?.?

Reakce na 230757

Janko, složité ani těžké to vůbec není. A nerozumím tomu, co píšete, netuším tedy, na co se vlastně ptáte.
Motáte do toho "ty, co vám zajišťují práci" a "lidi od mašin" a "šéfy". O tom přeci důchodový systém vůbec není! Jde přeci o finance, které jsem musela já i můj zaměstnavatel odevzdat do systému a ty se teď "někde ztratily".
Na to, abych zjistila, kolik si "šéf nechá pro sebe", nemusím být zrovna šéfem. A také on (pokud všechny své příjmy přizná) musí do systému odvádět - takže nechápu, na co se ptáte nebo kde bych měla vidět jakýsi "problém" v příjmech šéfa.
Ten skutečný problém leží úplně jinde. V nezodpovědném nakládání s prostředky, které danému jedinci (jedincům) vůbec nepatří. Tím myslím veřejné prostředky nebo finance systému (které tvoříme za nějakým účelem my všichni právě těmi různými daněmi a odvody).
Pokud jako šéf přivedete do krachu svou firmu, připravíte sice o zdroj příjmů nějakých pár lidí, ale také sám sebe. Ve vaší vlastní firmě si můžete nakládat s prostředky jak uznáte za vhodné, protože všechny jsou vaše.
Pokud takto hospodaříte v "nesvé" firmě, máte nad sebou ještě "článek vlastníků", který by vás měl důsledně kontrolovat a požadovat od vás zodpovědnost za kroky, které jste udělal (nebo neudělal, ač měl). Hodnoty, se kterými nakládáte, vám ale vůbec nepatří, nejste jejich majitelem, jste pouze správcem a máte se podle toho chovat. Pokud ne, v lepším případě pak připravíte o zdroj příjmů sám sebe (když se vás rychle zbaví), v horším máte na triku krach celé firmy, protože ten chlív po vás už není nikdo schopný vyčistit. Ale v každém případě to máte na triku VY - ne ten "dělník od mašiny". Každý je placený za svou práci. Ten dělník za výrobky (např.), vy jako šéf za vedení a to je VŽDY spojené s odpovědností.
Pokud si někdo tuhle zodpovědnost nepřipouští (a že nepřipouští), je to právě ta katastrofa a marast, ve kterém se nyní motáme.

230781

24.10.2010 16:21

RE: Několik postřehů

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 230781

Lin, bohužel jsem psal o něčem jiném, než jste z mojí reakce pochopila.
Chtěl jsem jen vyjádřit, že musíte mít osobní zkušenost jak v pozici dělníka, tak i mistra, ředitele a majitele, abyste poznala, jak se v průběhu těhle pozic může změnit osobní nastavení člověka.
A vy reagujete na důchody, sorry,...

Nechme toho, snad jindy...

230784

24.10.2010 17:13

RE: Několik postřehů

Lin 85.?.?.?

Reakce na 230784

No jo, Janko, když to je pak těžký... [smích] Já mluvím (od prvního příspěvku) o asociálech u moci - a vy o osobní zkušenosti. Necháme toho, máte pravdu.
K té osobní zkušenosti se také stavím odmítavě, protože podle mého to, co píšete, nutné není. Osobní zkušenost je sice hodně důležitá pro správné rozhodování člověka, jenže záleží na mnoha faktorech, jak bude tato osobní zkušenost osobně "přežvýkána". Existuje vysoké procento sadistických sériových vrahů, kteří mají osobní zkušenost s týráním, zneužíváním a hrubým zacházením. To máte jen tak k zamyšlení, protože jsme mimo téma. Mějte se.

230789

24.10.2010 10:06

Nemá-li žena vymýšlet peklo, nandejte ji hodně práce, ať na blbosti nemá čas.

Miloslav Alčer 188.?.?.?

Dnešní globální politická reprezentace od leva do prava, téměř stejná v celém vyspělém světě, už občanovi nedovolí něco ve volbách změnit. Ať ve volbách zvolíte kohokoli, ničeho nedosáhnete, vládnout budou v podstatě stále stejní mocní.
Takže dnešní politická vrchnost se už občanů nebojí. Vlastně je ani nepotřebuje ...... pokud platí daně - odvody.
A chovají se k nám jako k vdaným ženám. "Nemá-li žena vymýšlet peklo, nandejte ji hodně práce, ať na blbosti nemá čas". Něco podobného je psáno i v bibli. Svatý poustevník se odmění hostitelům ve vesnici tak, že zázrakem stvoří studnu, aby ženy nemusely celé dny tahat vodu z dalekého potoka. No a místní ho vyženou, protože od té doby mají ženské volný čas a vytvářejí mezi sebou půtky, rejpají do chlapů, prostě vymýšlí problémy.
A naše vrchnost? Odvody se zvyšují, sociální jistoty mizí, povinné (a tvrdě postihované) registrace a poplatky jsou hitem dnešní doby, multikulti kriminalita má hájenou zelenou, do toho nás straší terorismem, morovými epidemiemi, umělými krizemi. Občan má plné ruce práce postarat se o svoji rodinu a strachovat se o to málo, co "má". Takže na účinný dohled nad lumpárnami naší vrchnosti v podstatě nemá čas, ani chuť. Od občana je vlastně pokoj. A těch pár demonstrací je sice pro vrchnost nepříjemnost, nikoli překážka pro jejich neomezenou moc.
[bliji]

230748

26.10.2010 7:31

RE: Nemá-li žena vymýšlet peklo, nandejte ji hodně práce, ať na blbosti nemá čas.

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 230748

Máš pravdu Milošu,ale uvědom si jednu věc. Existuje hranice, kdy se již lidé začnou zajímat o dění ve státě a to tehdy,pokud se jich dotkne osobně a hluboce zlodějina, které jsme svědky. Pak se začnou velmi intenzivně ozývat. Mám jen obavu, aby již nebylo příliš pozdě.
Možná si neuvědomuješ, jak se vrchnost bojí svobodných názorů a projevů. Jak tvrdě je obviňuje z porušení pravidel stáda a trestá je. Zakazují se nepohodlné politické strany, za vylepování nálepek jsou lidé rok ve vazbě apod. Je to čistý neředěný strach. Svoboda se nedá potlačit a já věřím, že jak se lidé budou dostávat k informacím a jak se bude režim neustále více a více diskreditovat (jak jsme toho denně svědky), začnou se otevírat lidem oči (a nejen oči, ale i křiváky v kapsách).

230997

24.10.2010 11:15

...po 20 letech vedou média zase poslušní ideologové

r.m. 89.?.?.?

režim se úplně vyprázdnil, nikam nesměřuje, nic nebuduje o nic než prachy neusiluje
je k ničemu [bliji]

230760

24.10.2010 12:14

*Nový kladný aspekt protestů*

quido2 81.?.?.?

Výňatek z článku:"Proto je extrémně významné,že tento týden vysokoškolští a univerzitní studenti začali do protestního stávkového hnutí masivně vstupovat. Tato solidarita mezi generacemi je pro vládu velkou ranou.

Na www.blisty.cz/art/55010.html (18.10.2010) je článek s názvem: Psychické i fyzické týrání zažila třetina seniorů. Podobné články jsou dostupné i na jiných webech. Není to proto zanedbatelný problém. Je útočeno na osamělé avšak majetné důchodce, kteří mají (byt,peníze,reality). Útoky mají různý scénář. Uvedu jeden z mnoha, který podrobně znám. Na nic netušícího osamělého důchodce zaútočila teprve devatenáctiletá studentka, tak, že mu zastoupila cestu a posměšně, grimasami ve tváři se ho snažila vyprovokovat. Vše probíhalo bez jediného slova. Když důchodce nereagoval a klidně stál, po chvíli toho zanechala. V povzdálí stál připravený bodygárd. Později zjistil, že studentka má konekce a příbuzenské vztahy (vlivné známé) na obecním úřadě, policii, ve zdravotnictví a u soudu. Obětmi útoků jsou především osamocení důchodci, kteří nemají vlivné konekce- vlivné známé.

Mladí Francouzi jsou tedy o krok vpředu před ostatními. Pouze solidarita a spolupráce mezi generacemi může dosáhnout úspěchu ve změně společenského systému.

230770

24.10.2010 14:21

Důchodová reforma je podvod století

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Důchodová reforma je podvod století. Spousta lidí přijde o úspory a bude spílat současné vládě, ale to už bude pozdě. Vyjmenuji jen několik douhodobých rizik spoření:
INFLACE - Na tu si můžeme vsadit jako na tutovku. Máme tak víceméně jistotu, že z naspořené částky zbyde reálně nanejvýš 70 procent.
MĚNOVÁ REFORMA - Už zde také několikrát byla.
REVOLUCE - V našich zeměpisných šířkách přichází revoluce několikrát za staletí.
VYVLASTNĚNÍ - Přímo nebo nepřímo. Velká částka bude vždy lákat.
VYTUNELOVÁNÍ - Kolik fondů bylo vytunelováno v 90. letech.
FINANČNÍ KRIZE - V roce 2008 stál svět jen několik kroků od finanční propasti. Zachránily ho jenom záchrany vlád a tisk peněz.
VÁLKA - Jak dlouhé byly období míru v evropských dějinách?
STÁTNÍ BANKROT - V 19. století vyhlásilo Rakousko-Uhersko státní bankrot dvakrát. V současné době jsou mnohé státy fakticky zbankrotované. Česko se rychle zadlužuje.
VRCHOL ROPY - Během následujících 40 let velmi pravděpodobný. Představu o následcích je možné si udělat z malých ropných krizí v 70. a 80. letech. Nedostatek ropy musí znamenat jedině ekonomickou depresi nic jiného.
STÁRNUTÍ POPULACE - Na to se často zapomíná. Všechny důchodové systémy jsou z hlediska reálného toku zboží a služeb vždy "průběžné". Stárnutí populace je tak hrozbou i pro fondový systém. Vždy se budou muset mladší starat o starší.

Je kdokoliv schopen garantovat, že se ani jedna takováto událost během dlouhých 40 let nestane? Ne. No ale to nevadí. Mezitím si důchodové fondy pořádně namastí kapsu. A o to tu jde.

230776

25.10.2010 3:57

RE: Důchodová reforma je podvod století

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 230776

Lip to snad ani shrnout nejde!
'
Zavadejme penzijni fondy, ktere ve slavnych bankrotujicich JůYsEj zpusobily, ze se tam nyni rodiny musi sestehovat tri generace pod jednu strechu. A jiz drive penzionovani Emericane hledaji k penzi ponizene praci, protoze jejich moUdre duchodove fondy (ktere jsou nasim panemknizepanem a jeho nejlepsim ministrem financi v Galaxii tak adorovany a do Ceska protlacovany) byly pravicujicimi emerickymi predatory vytunelovany.
'
Pravicujme, tunelujme, zbidacujme!

230838

24.10.2010 19:01

Požidovštěná Francie

Biikupp 77.?.?.?

K této tématice se nádherně hodí citát z díla T. Romanesca; Páni
a otroci 20. století-Světová židovská konspirace z kapitoly
"Příklad Francie": "V Evropě je země, která mezi roky 1945 až 1957 zaznamenala neméně než 23 změn vlády. Ztratila polovinu své koloniální říše, došla již tak daleko, že na svém území ubytovává pět milionů komunistů, a přesto představuje jednu z „nejdemokra
tičtějších“ zemí Západu. Tou zemí je Francie, a jednou z jejích nejnápadnějších zvláštností je skutečnost, že Židé, kteří před dvěma stoletími neměli ani právo do země vstoupit, dnes užívají nesrovnatelně víc práv než sami Francouzi. Podařilo se jim podrobit Francouze nejen své politické, hospodářské, společenské atd. nadvládě, nýbrž i roku 1939 prosadit zákony jako tzv. lex Daladier-Marchandeau, který Francouzům zakazuje publikovat knihy, články nebo jiné dokumenty, „hanobící nepravdivě Židy“, zatímco každý Žid může v novinách, knihách a časopisech libovolně napadat a pomlouvat francouzský národ.
Před rokem 1789, tj. před tzv. „velkou francouzskou revolucí“, která byla potají uskutečněna židovskými zednáři s cílem svržení nejmocnější a nejlépe organizované křesťanské monarchie Evropy, byli Židé čas od času vyháněni buď z celé Francie, nebo z různých měst a provincií, a tam, kde byla jejich přítomnost dočasně trpěna, podrobili je křesťané přísnému dozoru, který jim nedovoloval uskutečňování světovládných plánů – snů, jimiž byl „vyvolený národ“ vždy posedlý"...
(Kniha byla psaná v roce 1956)
Dnes je situace ve Francii úplně stejná jako ve většině států
Evropy (a samozřejmě i v téměř celém světě). Žalář národů zvaný
Evropská unie je předstupněm k ustavení jediné světové vlády
v jediném světovém státě!

230800

24.10.2010 19:37

Požidovštěná Francie 2

Biikupp 77.?.?.?

Doplňující citát: „Žid vlastní většinu movitého i nemovitého majetku.
Peníze i obilí se bez užitku hromadí v jeho truhlicích a zásobárnách. Státní dluhy jsou v rukou několika málo Židů. Židy lze potkat v ministerstvech, armádě, válečném námořnictvu, ve státní správě, na univerzitách i v tisku, a to tak, že parodujíc první křesťany mohou říkat: my jsme všechno.
Pokud je národ, který má více než který jiný právo být antisemitský, pak je to Francie. Tím, že zajistil Židům politická práva, připravil své vlastní otroctví.
Neuvěřitelný pokrok židovského ovládání Francie začal rozšířením izraelitské rodiny Rothschildů v mnoha zemích etablovaného finančního impéria, které judaismu otevřelo penězi všechny dveře země, a ještě se pak všechno zrychlilo po svržení druhé císařské říše roku 1871. Tento postup trvá dodnes.
Veškerý úpadek francouzského života ve všech oblastech je přímo nebo nepřímo dílem judaismu. Byl to Žid a zednář Gambetta (později svými vlastními ‚bratry‘ zlikvidovaný), který – inspirován jiným Židem, Crémieuxem (zakladatelem Alliance Israélite Universelle a ministrem Napoleona III.) – vyhlásil roku 1876 válku ka-tolické Církvi. Jednalo se o válku oficiální, židovsko-zednářské Francie, jež s francouzským lidem neměla nic společného. Roku 1882 jiný Žid, Jules Ferry, prosadil ve francouzském parlamentu zákon o zednářské ‚laicistické výchově‘ a zákaz kato-lickým kongregacím provozovat školy. Další francouzský Žid, Alfred Naquet, připravil předlohu zákona o rozvodech, který byl komorou schválen a připravil křesťanskou rodinu ve Francii o jakýkoli význam. Později vypracoval Žid Grunen-baum-Ballin zákon o odluce katolické Církve od státu, zákon, který byl zednářskou většinou v parlamentu přirozeně rovněž schválen.“

Francouzský stát ničící a Židy vedené hnutí pokračovalo i ve 20. století. Páni století se již svých obětí tak snadno nevzdali. Stejnou zločinnou rukou byla Francie vehnána do první světové války. Sotva hrozná válka skončila, byl „zvolen“ židov-ský „premiér“ Deschanel. Roku 1936 likvidovala Francii „demokratická“ diktatura socialisticko-komunistické Lidové fronty pod vedením Žida Léona Bluma. Poté byla do druhé světové války vtažena týmž Židem, který všude hledal a nacházel spojence proti německému nacionálnímu socialismu. Když pak Francie „vítězně“ vyšla z války, prošla ohavnou periodou likvidování svých nejlepších synů – mezi nimi maršála Pétaina – Židy a komunisty obviněnými z „kolaborace s nepřítelem“. V následujících dvanácti letech se vystřídalo 23 vlád, dočasně vedených zednáři nebo Židy jako Pierre Mendès France, Jules Moch, Edgar Faure a dalšími, kterým se podařilo zničit koloniální říši a ponížit Francii".....

230806

24.10.2010 21:45

RE: Požidovštěná Francie 2

Biikupp 77.?.?.?

Reakce na 230806

Ještě jsem zapoměl dodat, že podle údajů M. Dolejšího - autora
Analýzy 17. listopadu 1989 (údaj z roku 2001) - žije ve Francii
kolem 4 milionů Židů!! Oficiálně se uvádí "pouze" 700 tisíc!

230823

25.10.2010 4:44

RE: Požidovštěná Francie 2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 61.?.?.?

Reakce na 230823

Dlouha rada znalosti z historie i z doby druhe svetove valky,tak zvanych zidovskych oddilu, co prevzali v zadnich liniich nemecke zajatce k vyslechum, na kterych si vylevali svuj bojovy zapal,zcela criminalnimi prostredky mimo Zenevskych dohod ,coz delaji dodnes.
24 October 1870
France grants Algerian Jews citizenship.
Previously, Jews living in the French colony were required to make individual requests for naturalization.
Royal Air Force Chief of Staff Sir Charles Portal, a crypto-jew with a huge nose (above) directed the British terror bombing of Geman civilians. Brave British RAF pilots and crewmembers (lower photo) died so jews could massacre the civilians of Germany.

Z dopisu z Konstantipolu je rada, aby zide vstopupili do vsech struktur krestanu s pokrestanstelymi jmeny a tim ,co by pata kolona je nakonec ovladli,prikladu je nekolik, i treba nekolik zidovskych papezu,zatim jsme necetl ani o jenom krestanskem rabinovi slouzicim v Israelu.
Kardinal Lustinger
Lustiger is the only Catholic prelate in modern times who was born Jewish, a fact which has inevitably made him a controverisial figure. He says he is proud of his Jewish origins and describes himself as a "fulfilled Jew." On becoming Archbishop of Paris, he said: "I was born Jewish and so I remain, even if that is unacceptable for many. For me, the vocation of Israel is bringing light to the goyim. That is my hope and I believe that Christianity is the means for achieving
Jinymi slovy, zide,tak zvani, tvori stat ve state i v bibli najdem,ze neuznavali zadneho krestanskeho panovnika a prakticky vzdy byli oddeleni od ostatni spolecnosti,pokud se vtelili,tak vzdy za ucelem prospechu zidovstava.Pna kardinal Lustinger uz byl navrzen na papezsky stolec, ale pro stari a nemoc nakonec nebyl vybran,za to dnesni papez,vinny svou minulosti v hitlerjugen slouzi velmi dobre statu Israel a jeho prohlaseni,ze Nemecko,kdysi bylo zidovskou zemi napovida hodne, proto v katolickych radach je plno odpurcu jeho papezstvi.Francie je dnes pro zidy nebezpecnou zemi,jak sami ji oznacili,otazkou je,kdo natahal muslimi,podle prava mensin do Francie a jinych krestanskych zemi,prikladem byla a je organisace za prava cernochu,kde predsednictvo bylo bile,vsichni zide a tak na fotografiich z demonstraci "cernochu" muzem videt tyto zastance v prednich radach pochodujicich, ti,jejich bratrstvo bylo vice jak 80% zastoupeno v obchodu s otroky- cernochy.Ze v Israelu ,cernochum nekvete i kdyz prijmou judaismus se muzete docist na :http://www.haaretz.com/news---Interior Ministry`s Oz policeunitaccused of beating U.S immigrants
`Even if the Israelis confess,I don`t expect any justice from them`
Takze,emigrace do Evropy, je v podstate stejnou udalosti ,jako dovoz otroku do Ameriky, jenze ,ted se to obratilo i proti tem,jez to organisovali.
JEWS, JUDAISM AND SLAVERY
Jewish business practices (not paying taxes on their slaves or imported items ... Jewish slave owners in the earliest Jewish communities in America in Rhode ...
www.wake-up-america.net/JEWS,%20JUDAISM%20AND%20SLAVERY.htm

230840

25.10.2010 12:24

RE: Požidovštěná Francie 2

quido2 81.?.?.?

Reakce na 230840

Mě osobně zaráží,že v tak vážné věci, jako je otázka židovství, nebyla doposud provedena důkladná analýza. Zvláště proto, že u všech významných společenských změn minulosti byli významnou silou právě Židé. A domnívám se, že tomu bude i v budoucnu. Mimoto mezi samotnými Židy existují zcela opačné ideologie a duchovní nauka.
Viz rakouský vrchní rabín Moische A.Fridman a jeho opak rabín Ovadia Josef,šéf ultranacionalistické strany ŠAS- ten prohlašuje: "Gojové se narodili jedině proto, aby sloužili nám. Jiné poslání kromě služby národu Izraele na světě nemají." Ještě tvrdším a nadřazeným tónem vůči nežidům, Gojům, hovoří i Talmud. Takže,jaký postoj má obyčejný člověk k Židům zaujmout? Jak tedy postupovat, aby se předešlo utrpení a eliminovala nevraživost?

Počty Židů u nás a ve světě jsou určitě silně zfalšované. Mám před sebou článek Jaroslava Bednáře s názvem :Počty Židů ve světě a v České republice a jejich vliv. (21.6.2007)- cituji:

Židé svůj původ přísně utajují.To je nepsaný zákon Židů u nás,ale na celém světě. A proto,aby mohli beztrestně páchat zločin proti lidstvu a parazitovat na něm. Proto aliance Izraele utajuje skutečný počet Židů a uvádí,že jich ve světě žije cca 17 milionů. Ve skutečnosti jich ve světě žije podle zasvěcených odhadů cca 55 až 62 milionů (včetně míšenců.) Nejvíce Židů žije v USA,cca 12 milionů, oficiálně 6 milionů. Potom v Rusku cca 7 milionů, oficiálně 3 miliony. Dále ve Francii cca 4,2 milionů, oficiálně 700 tisíc. Ve Španělsku cca 1,9 milionů,oficiálně 900 tisíc. V Polsku žije cca 1,8 milionů,oficiálně pouze 10 tisíc. V těchto státech Židé vlastní obrovské majetky.

V ČR uvádí zemský rabín Karol Efraim Sidon počet Židů cca 7 tisíc. Ve skutečnosti jich zde trvale žije přibližně kolem 120 tisíc. V tomto počtu jsou zahrnuti i ruští Židé, trvale v ČR žijící. Po roce 1990 se totiž uskutečnil transfer Židů z Ruska přes Československo do Izraele (cca 3 miliony),kam však většina Židů nechtěla a odcházeli do Německa, Velké Británie, USA, Madarska, Polska a rozptýlili se do všech států světa. V ČR žije ruských Židů cca 10 tisíc.. Tito ruští Židé ovládají Karlovy Vary a okolí a celou jižní Moravu (hospodářsky a finančně).

V článku je také uvedeno: Demokracie a parlamentarizmus jsou židovským vynálezem k nejsnadnějšímu ovládání národů, kdy Židé prostřednictvím zednářských lóží ovládají úplně všechny strany a hrají tak politické divadlo před očima zaslepených národů.

Takže, co si má obyčejný člověk myslet, čemu má věřit???

230879

25.10.2010 12:58

RE: Požidovštěná Francie 2

Biikupp 77.?.?.?

Reakce na 230879

Co si má myslet a čemu věřit?! Především nevěřit vládě, médiím, tisku, atd... Protože to všechno je beznadějně ovládáno židovsko-
zednářskou mocí! Všechny vlády od roku 1990 pracují pro
mezinárodní židovský establishment - který ovládá i všechny další
země Evropy (a nejen jí). Proto jsou do vlád od počátku dosazeni
Židé a sionisté: V. Havel, V. Klaus, L. Dobrovský (Hamerschlag),
J. Dienstbier, P. Pithart, A. Baudyš, M. Žantovský, V. Mlynář,
J, Stráský, K. Dyba, V. Dlouhý (Fanklstein), T. Ježek, K, Kühnl,
J. Tošovský, E. Lánský (Löwy), P. Mertlík, I. Grullich,
J. Zieleniec, J. Ruml, J. Kalvoda, a desítky dalších! Dnes jsou to
Kalousek, John...atd

230885

25.10.2010 16:01

RE: Požidovštěná Francie 2

quido2 81.?.?.?

Reakce na 230885

Hm, víte pane Biikupp, já jsem byl vyvalený přílivem svobody hned po sametu. Z kovaných soudruhů se stali přes noc pánové a nastalo údobí zlatokopů, které gradovalo až ke dluhu každého občana ČR, jak nám nebojácně oznámil Kalousek. A nikdo není zodpovědný za nic. To je "nejkrásnější."

Čemu věřit? I v tom máte pravdu. Jenže, majetek, masmédia, legislativa, zákonodárná a výkonná moc je na jejich a ne mé straně. Zatím si tady s vámi mohu povídat, ale do budoucna- kdo ví?
Přesto si myslím, že je rozhodnuto, kostky jsou vrženy. Doufejme, že to nakonec pro celou civilizaci dobře dopadne.

230922

25.10.2010 22:10

RE: Požidovštěná Francie 2

Dale Coper 86.?.?.?

Reakce na 230885

Ruml je žid? Ten vousatej blb? Židi jsou chytří. Nevěřím [smích]

230977

25.10.2010 13:45

Dvě cesty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Jsou jen dvě cesty. Do prava ke kapitalismu a do leva k sociálnímu státu. Nechci mluvit o socialismu. Cesta středem není. A jakmile povolíme, jak jsme se rozhodli v listopadu 1989, sociální vymoženosti dříve nebo později končí.
To je potřeba si uvědomit a podle toho se chovat.
Demokracie je jen zástěrka pro oblbování mas.

230891

25.10.2010 23:36

RE: Dvě cesty

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 230891

A jaké je řešení místo demokracie? Diktatura? Kdo bude diktátorem?

230983

26.10.2010 9:01

RE: Dvě cesty

mazz 82.?.?.?

Reakce na 230983

vy jste opravdu uveril v demokracii? vzdyt je to jen demo... [smích]
plna verze = akcionar statu [velký smích]

231003

26.10.2010 4:22

Problem Francie a francouzu je vlastne celosvetovou zalezitosti.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 59.?.?.?

Vložený obrázek
Dnesni svetovou situaci musime videt,jako velkou sachovnici,kde se hraje na vsech polich.Svetovy socialni system ukazuje, ze hospodarenim bank a mocnych pomalu a jiste stredni vrstva ubyva a meni se v armadu, jakoby neschopnych a pro spolecnost neuzitecnych prizivniku.Obrazek Z USA ukazuje prazdne domy, ktere se buldozerem bouraji a na druhou stranu ziji ve stanech a nebo karavanech cele rodiny na kuponovych listkach, vice, jak 8 milionu.
Obrazek z Britanie rika: leftword.blogdig.net/.../Councils_plan_for_exodus_of_poor_families_from_London.html
ze vsechny bezdomovce, radnice mesta Londyna vystehuje ven z Londyna, Island je neuveritelne zadluzeny a u kormidla je kdo? Tak,jak ve francii a jinde ve svete.Takze ,je otazka,cim se ridi politici ve vedeni statu ze stavu bratrstva?
GORDON DUFF: PROMINENT ISRAELI RABBI: “GENTILES NEED TO DIE”
http://www.veteranstoday.com/2010/10/20/gordon-duff-israeli-rabbi-gentiles-need-to-die/
Nakonec muzeme zjistit, ze to co se deje ve svete a s nami s nasi spolecnosti je to ,co je psano v tech falesnych protokolech,ktera tak se dnes schoduji s denim ve svete a to ,co rika rabin a zcela otevrene,tak se deje na poli Afganistanu a Iraku a bude organisovano proti jinym statum za jakychkoliv obvineni, jez ,vramci predbezneho uderu ospravedlni kriminalni cinnost a sektarske pozadavky sebevyvolenych.
“Gentiles need to die….goyim have no place in the world.” This was part of a rambling diatribe of racist slurs heard on Israel’s Channel 10 this weekend,Krestane vylikviduji krestany, v ramci cizi ideologie.
Rozumet svetove politice, je treba naslouchat politice rabbina.
Intended Map Of `Greater Israel1On Back Of Shekel
Je jasne,ze za stavajici svetove politiky, "skopove hlavy ,tak zvanych krestanskych politiku"jim k tomu dopomuzou svou kolaboraci za materialni vyhody.
Jeff Rense Program - 7 visits - 6:12pm
Frosty's Adventures Around The World. Bicycling Coast To Coast Across America In 2010 - Part 1 ....
Vložený obrázek
Takze na svete nebude nikdy klid, na nejaky mir, zapomente.

230993

26.10.2010 13:02

RE: Problem Francie a francouzu je vlastne celosvetovou zalezitosti.

Biikupp 77.?.?.?

Reakce na 230993

Velmi vístižné! Samozřejmě, že situace ve Francii je stejná jako
více méně všude jinde. Přítomnost je totiž řízena zednářským
heslem "Ordo ab Chao" (Řád z chaosu) - a téměř všechny vlády
světa slouží světové židovské moci na zotročení celého světa!!
Nacházíme se v údobí posledního úderu proti národním státům a
křesťanství!

231017

26.10.2010 13:15

RE: Problem Francie a francouzu je vlastne celosvetovou zalezitosti.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 59.?.?.?

Reakce na 230993

Kazdy den stavky stoji Francii 400 milionu euro-dolaru,coz je 560 milionu v dolarech a tak spocteme dnu stavky a dostaneme nejake cislo a ted je otazka, kolik lidi by v tomto roce dosahlo duchodu a na ten pocet,kolik by to stalo, min,nez stavak a nebo vic?
Ze zkusenosti vim ,ze mnohokrat pro maly pridavek delnikum na hodinu, radeji "vyhodi" oknem,mnohokrate vic, pokud delnici jsou do stavky.Sveho casu,Australie mela stavku pilotu,kteri zadali pridani na plate, s tou stavkou byl zcela zavisle turisticke resorty na mnoha mistech, turiste nemohli do Australie, resorty,rekreacni strediska a obchod kolem nich krachoval,skody sliy do bilionu. Majitel aerolinek byl, jestli se nemylim, Peter Abel,jeden z vyvolenych,ktery mel pod palcem prakticky veskery transport, ktery take, zaroven vlastnil i mimo jine velka rekreacni strediska, takze by se dalo ocekavat rozumna dohoda.Ta se neuskutecnila,piloti byli vyhozeni z prace,Australie ztratila stovky zkusenych pilotu, nekteri odesli do zahranici,mnozi zkrachovali, zaroven s nimi vsechna mala rekreacni strediska, vlada byla postavena do posice zabranit katastrofe, kdo myslite dostal statni podporu, ti maly a nebo ten nejvetsi,ktery to vlastne zpusobil?
Kolik, chteli piloti pridat a kolik ztrat bylo v turistickem obchodnim podnikani,zaverem si musime uvedomit,ze stavkou a vyhazovem z prace se velky podnikatel zbavil konkurence malych, kteri nedostali nic, jakozto mnoho jinych,kteri byli na nich zavisly.Takze stavka muze byt "trikem" k uplne jinemu ucelu,nez se na prvni pohled zda.Je treba se vzdy ptat,komu to prospeje,kdo,bude z toho "zmatku" mit uzitek a kdo ztrati.Takze,jake muze byt pozadi francouskeho problemu v dobe,kdy cela Evropa ma velke hospodarske potize.Odpoved,nam da jen cas, bude to dalsi korupce, jako mnoho jineho kolem nas?
Je vubec neco,cemu bychom mohli plneverit a je vubec nekdo,kdo nehraje dvoji roli a co rekne,to plati?
Nakonec bych chtel pripomenout,ze i v USA jsou mezi lidma nazory,ze vlada chce sahnout na uspory duchodcu v bankach, o cemz uz jsem psal drive, jak je videt lidstvo jde vstric velkym zmenam v neprospech obcanu.Zde je na miste pripomenout, ze uz jednou v historii USA vlada zabavila veskere zlato a stribro obcanu, obcan nemel narok na vlastneni drahych kovu, takze , nekteri hledaji spasu v ochrane sveho bohatsvi ve zlatu, al e,to muze zrovna tak zkoncit,jako v roce 1933.
The Roosevelt Gold Confiscation Order Of April 3 1933.
... confiscated all privately held Gold in the United States on April 5, 1933. ... trust for a recognized foreign government or foreign central bank or the ...
www.the-privateer.com/1933-gold-confiscation.html
24.Brezna 1933 celosvetovy zidovsky kongres vyhlasil valku Nemecku.
Judea Declares War On Germany - 1933
Judea Declares War On Germany. Below is a facsimile of the front page of Britain's ... London, March 24, 1933, pp. 1-2. J U D E A D E C L A R E S W A R O N ...*
www.biblestudysite.com/judeawar.htm

231022

31.10.2010 17:28

Kecy kecy

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Som hrdy na Francuzov, ze prehliadli tento primitivny kapitalizmus a nechcu ist ako ovce na porazku na rozdiel od obcanov CR a SR.
Nedostatok financii pre dochodcov je obycajna loz kapitalizmu. Zasnem kolko prispievatelov do zvedavca je uboho naivnych a zerie to aj s navijakom. Vykonnost ekonomiky je dnes taka, ze je mozne pracovat iba dva dni v tyzdni a prostriedkov na dochodky je viac nez dost. Ale to sa nehodi do kramu vladnucim elitam. Jednoducho
vznikly zisk a peniaze su zamerne zle prerozdelovane. Nakoniec predstavme si, ze by ludia mali svoje poctivo zarobene dochodky a pracujuci kopu volneho casu! Kde by bola moc elity! A preto sa vykrika o dochodkovych "deformach" a hlupaci bezni ludia to zeru. Hlavne nadavaju na "lenivych" Francuzov, vsak pan Stwora. Myslim, ze ste sa dost odhalili i ked je to caro nechceneho. Nuz ale civilizacia stoji aj na ludskej blbosti a jej prisluhovacoch. Vela stastia v sudnom spore pan Stwora, ved viete vrana vrane oko nevykole.

231473

Příspěvků: 39

24.10. 05:58  Tady je v zaklade otazka vyssiho principu proti vyderacstvi, beztak uz bohatych.
24.10. 06:44 MoUdrostrak  Pravicujme, tunelujme, zbidacujme
24.10. 22:48 fohat  RE: Pravicujme, tunelujme, zbidacujme
24.10. 09:35 Lin  Několik postřehů
24.10. 10:30 Saša  RE: Několik postřehů
24.10. 18:19 Lin  RE: Několik postřehů
24.10. 19:04  RE: Několik postřehů
24.10. 18:26 jen tak  RE: Několik postřehů
25.10. 12:46 Antiseptik  RE: Několik postřehů
24.10. 18:50 Vanguard  RE: Několik postřehů
24.10. 21:01 jen tak  RE: Několik postřehů
25.10. 09:42 Vanguard  RE: Několik postřehů
25.10. 14:37 Rene Bartosek  RE: Několik postřehů
24.10. 21:23  RE: Několik postřehů
24.10. 10:58 janko  RE: Několik postřehů
24.10. 15:18 Lin  RE: Několik postřehů
24.10. 16:21 janko  RE: Několik postřehů
24.10. 17:13 Lin  RE: Několik postřehů
24.10. 10:06 Miloslav Alčer  Nemá-li žena vymýšlet peklo, nandejte ji hodně práce, ať na blbosti nemá čas.
26.10. 07:31 Erwin  RE: Nemá-li žena vymýšlet peklo, nandejte ji hodně práce, ať na blbosti nemá čas.
24.10. 11:15 r.m.  ...po 20 letech vedou média zase poslušní ideologové
24.10. 12:14 quido2  *Nový kladný aspekt protestů*
24.10. 14:21  Důchodová reforma je podvod století
25.10. 03:57 MoUdrostrak  RE: Důchodová reforma je podvod století
24.10. 19:01 Biikupp  Požidovštěná Francie
24.10. 19:37 Biikupp  Požidovštěná Francie 2
24.10. 21:45 Biikupp  RE: Požidovštěná Francie 2
25.10. 04:44  RE: Požidovštěná Francie 2
25.10. 12:24 quido2  RE: Požidovštěná Francie 2
25.10. 12:58 Biikupp  RE: Požidovštěná Francie 2
25.10. 16:01 quido2  RE: Požidovštěná Francie 2
25.10. 22:10 Dale Coper  RE: Požidovštěná Francie 2
25.10. 13:45  Dvě cesty
25.10. 23:36 Vanguard  RE: Dvě cesty
26.10. 09:01 mazz  RE: Dvě cesty
26.10. 04:22  Problem Francie a francouzu je vlastne celosvetovou zalezitosti.
26.10. 13:02 Biikupp  RE: Problem Francie a francouzu je vlastne celosvetovou zalezitosti.
26.10. 13:15  RE: Problem Francie a francouzu je vlastne celosvetovou zalezitosti.
31.10. 17:28 Gibi z Wilsonova  Kecy kecy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 30 čtenářů částkou 4 677 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 0

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Trump chce, aby americká petrolejářská firma "převzala" syrskou ropu30.10.19 02:51 USA 6

Měnové kurzy

USD
23,11 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,72 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,17 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 627,39 Kč
1 unce stříbra
388,68 Kč
Bitcoin
201 717,18 Kč

Poslední aktualizace: 11.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 591