Diskuze k článku

Obrovské požáry v Rusku – co se děje?

Příspěvků 92

3.8.2010 5:12

Soběstačnost

Hm 80.?.?.?

Tady jde o to, že se Rusko stává soběstačné i v produkci potravin. Dokonce začíná obilí vyvážet jako důležitou komoditu. Taková samostatnost v hospodářství a tím i v návaznosti samostatnost politická je pro ně (USA) velice nebezpečná. Tady se hraje na základní potřebu všeho živého, na příjem potravy. To je poslední možnost udržet je ještě chvíli na uzdě, když již i tu ropu od nich musí dovážet.

225493

3.8.2010 10:18

RE: Soběstačnost

vj66 82.?.?.?

Reakce na 225493

ANO, máte pravdu, O TOM TO JE !!!

Chleba může podražit, ceny pšenice dramaticky rostou

"Vrtochy počasí v Evropě a Asii mohou mít velké dopady na ceny pečiva po celém světě. Kvůli vedrům a následným požárům v Rusku a rovněž kvůli záplavám v Pákistánu totiž raketově rostou ceny pšenice na globálních trzích."

http://www.novinky.cz/ekonomika/207673-chleba-muze-podrazit-ceny-psenice-dramaticky-rostou.html

225507

3.8.2010 21:50

RE: Soběstačnost

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 225493

Ano. Dobrý argument. Dnes jsem našel toto: Expectations that Russia will slash exports by at least 30 percent have sent wheat prices soaring and this is good news for farmers in the world's largest wheat exporter — the United States.

V překladu:

Ceny obilí vylétly vzhůru v očekávání oznámení, že Rusko sníží export nejméně o 30 %. A tohle je dobrá zpráva pro farmáře v USA, největšího exportéra světa.

225570

3.8.2010 22:11

RE: Soběstačnost

steve 67.?.?.?

Reakce na 225570

.. farmar nic neexportuje, skutecny profit sliznou "distribucni firmy" (kdo to je ??), farmar je az ten posledni, ktery na tom zbohatne. Mimo jine - prodavat se budou nejdrive STARE ZASOBY, stejne jako situace s benzinem po Katrine, kdy se verejnosti sdelilo, ze benzinu je na 14 dni, ceny vyletely misty na 6.50 za galon !! Pozdeji "olejari" priznali, ze prodavali stare lezici zasoby, kterych bylo "ze az", nikdy v historii USA olejari tolik neprofitovali - jako po Katrine !!
.. Totez bude s obilim. Tyto firmy maji uskladneny zasoby po celem svete, zapomente na "hranice USA" ...

225571

3.8.2010 22:24

RE: Soběstačnost

DavidZ david (tečka) zatrepalek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 225570

Co je je lidstvo lidstvem, postihovaly je přírodní katastrofy. Celou tu dobu na tom uměli spekulanti vydělat. A jednou to pomohlo těm, jindy oněm...

225572

4.8.2010 9:04

RE: Soběstačnost

vj66 82.?.?.?

Reakce na 225572

Ovšem až nyní se naskytla technologická možnost to i vše "řídit" k něcímu prospěchu. Jestliže to bude nyní USA kdo na tom může vydělat díky vývozu své produkce obilí, buďte si jist, že to bude především firma MONSANTO a její podíl geneticky modifikovaných "dobrůtek" [pláč]

225588

3.8.2010 6:36

nic noveho pod sluncem

vinny 88.?.?.?

na netu lze nalezt dost informaci o systemu Haarp vcetne nekterych videii na you tube N.Tesla se musi v hrobe obracet.

225494

3.8.2010 7:55

HAARP - stručně a věcně

Guess 94.?.?.?

Reakce na 225494

http://www.jinestranky.cz/clanky/doporuceni_-vzdel...



Šiřte to dál.

225496

3.8.2010 13:32

RE: HAARP - stručně a věcně

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 225496

To video o Tunguzské katastrofě je super. Dík za odkaz.
Už fakt nevím čemu věřit, mám z toho hlavu jak medicimbál [smích]

225523

3.8.2010 14:02

RE: HAARP - stručně a věcně

serpico 77.?.?.?

Reakce na 225523

nevěř nikomu a ničemu,věř jen sám sobě...no a nakonec i ta intuice může býti mylná,takže kdo,co,proč... [mrknutí jedním okem]

225526

3.8.2010 16:17

RE: HAARP - stručně a věcně

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225526

Zní to dobře, ale takovej život by mně nebavil. Věřím své intuici a věřím svým přátelům. Doufám, že mi to vydrží co nejdýl [smích]

225545

3.8.2010 21:08

RE: HAARP - stručně a věcně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 225545

Jakékoliv sdělení má být jen impuls k samostatnému poznávání.
Věřit/nevěřit, přejímat/odmítat "kolující" názory, to k POZNÁNÍ (a to přece jde) nevede.
Např. se dnes slepě věří kdejakému vědátorovi, přestože za pár měsíců jeho teorie jsou rozcupovány někým jiným - k čemu je taková "víra"?
To je to samé, jako "víra" v církevnické bláboly - jen na druhé straně spektra... takže s vírou v něco, někoho, něčemu velmi opatrně.
A intuice? TA se dá správným poznávacím postupem rozvíjet až do velmi překvapivých kvalit.

225568

4.8.2010 6:55

RE: HAARP - stručně a věcně

Guess 94.?.?.?

Reakce na 225526

K zamyšlení:

http://prvopodstata.webnode.cz/news/a1995-illuminati-karetni-hra-je-predzvesti-budoucich-udalosti-dil-1-/

http://www.youtube.com/watch?v=8zEFKT7s75k&feature=related

225586

9.8.2010 12:42

RE: HAARP - stručně a věcně

rataj 85.?.?.?

Reakce na 225526

Velmi zlé věci se v poslední době dějí ve světě a v nebývalém rozsahu. Např. teď požáry a nevídaná vedra v Rusku, bleskové záplavy u nás a jinde ve střední Evropě, zemětřesení na Haiti a j.
Pokud by to šlo skutečně na vrub HAARPu, jak se domnívají někteří konspirativní teoretici, jednalo by se o jakousi formu nevyhlášené války proti četným národům. Jelikož se zde jedná o závažná podezření, příslušné státy by měly od USA v rámci OSN vyžadovat vysvětlení a možnost ověření funkce HAARPu na místě.

225897

3.8.2010 14:09

RE: HAARP - stručně a věcně

mtk 88.?.?.?

Reakce na 225523

od Všianského? [mrknutí jedním okem]

225529

3.8.2010 15:45

RE: HAARP - stručně a věcně

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225529

kdo to je?
zatím nejsmysluplnější vysvětlení co jsem slyšel

225537

3.8.2010 17:35

RE: HAARP - stručně a věcně

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 225537

je to dobré, nemusíme se o náš osud obávat... teroristická města zlikvidujeme vibrující krabičkou, teroristické národy roztřeseným zemským povrchem a teroristické mimozemšťany sloupem energie, zatímco nás šamani povedou do bezpečí (sestřelený ufouny pak samozřejmě zahrabou na tajná místa, aby se jich snad ženský nelekly)... jsem pln optimismu... [mrknutí jedním okem]

(jo, a ten maník vyrábí cimbály [velký smích] )

225551

4.8.2010 22:03

RE: HAARP - stručně a věcně

mtk 88.?.?.?

Reakce na 225551

>(jo, a ten maník vyrábí cimbály [velký smích] )
bingo! Jak to víš? medicimbal je mj. název zajímavé fúzní kapely tu od nás, tak jsem chtěl vyzvídat, jestli tu náhodou nemám kámoše ... [smích]

225640

5.8.2010 9:39

RE: HAARP - stručně a věcně

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 225640

Jo tááák. Tak to bohužel nemohu sloužit. Vši jsem sice jako děcko měl, ale Všianského neznám. A pod pojmem fúzní kapela si představuji nějakou skupinu bádajících jaderných fyziků [smích]

225673

4.8.2010 6:39

RE: HAARP - stručně a věcně

Guess 94.?.?.?

Reakce na 225523

Jsi tady proto, že něco víš. To, co víš, nedovedeš vysvětlit, ale cítíš to. Cítil si to celý život. Stalo se něco velmi špatného se světem. Ty nevíš co – ale je to zde, jako střepina v tvé mysli, dohání tě k šílenství. Je to ten pocit, který tě přivedl ke mně. Víš o čem mluvím?

MATRIX!

Chceš vědět, co to je? Matrix je všude. Je všude kolem nás. Dokonce teď, v tomto pokoji. Můžeš ho vidět, když vykoukneš z tvého okna nebo když zapneš tvoji televizi. Můžeš ho cítit, když jdeš do práce, když jdeš do kostela, když platíš svoje daně. Je to svět, který je přetažen přes tvé oči, je to jako být slepý a nevidět pravdu.

Co je pravda?

Jsi otrok Neo. Jako všichni ostatní jsi se narodil do otroctví. Narodil jsi se do vězení, které nemůžeš cítit, chutnat, dotýkat se – je to vězení tvé mysli. Naneštěstí nikdo nemůže povědět, co je Matrix – musíš to poznat sám.

…zkusím osvobodit tvoji mysl, Neo. Ale můžu ti ukázat jen dveře. Projít jimi musíš sám.

Morfeus z filmu MATRIX

225583

4.8.2010 10:04

RE: HAARP - stručně a věcně

MedaBeda 62.?.?.?

Reakce na 225583

"Co je pravda?

Jsi otrok Neo. Jako všichni ostatní jsi se narodil do otroctví. Narodil jsi se do vězení, které nemůžeš cítit, chutnat, dotýkat se – je to vězení tvé mysli."


Neo této lži uvěřil.


Morpheus je součástí Matrixu. Vtahuje do něj. Nutí hrát a tedy ho v mysli vytvářet. Nabízí kapsle. Je to dveřník, určený Systémem k vytváření věčného boje.
Jeho našeptávání cosi o Neově vyvolenosti... Jeho zatčení agenty, které opět nahnalo Nea do víru virtuálního světa...
I vědma se podílela: "Budeš se muset rozhodnout, mezi životem svým a Morpheovým".
To je manipulace par excellence!

A jen díky tomu, že věčným bojem ztratil Trinity i zrak, pochopil. ("Architekt" byl mimojiné předchozí verzí "Vyvoleného", když sděloval, že Neo má na vybranou mezi Trinity a Siónem... opět duální mocenský mód, ve snaze vyměnit si s ním místo. Skutečným tvůrcem Matrixu mohla být vědma, nebo úplně někdo jiný.)
Smith nelhal, když řekl, že je to nejnebezpečnější muž na planetě.


Citáty k zamyšlení:

"1)Smith: To účel nás stvořil. Účel nás spojuje. Účel nás motivuje. Řídí nás, pohání nás, to účel nás definuje. Účel nás zavazuje.

2)Smith: My jsme tady kvůli vám, pane Andersone, abychom vám vzali to, co jste se vy pokusil vzít nám. Účel.

3)Smith: Proč, pane Andersone. Proč? Proč? Proč to děláte? Proč? Proč vstáváte? Proč dál bojujete? Věříte, že za něco bojujete? Za víc, než svoje přežití? Můžete mi říct, co to je? Víte to vůbec? Je to svoboda? Nebo pravda? Anebo mír? Nebo snad láska? Iluze, pane Andersone! Jen šálení smyslů. Provizorní konstrukce ubohého lidského intelektu, který se zoufale snaží ospravedlnit lidem, který nemá význam, ani účel. Všechno je to umělé, jako Matrix sám. I když, jen lidé mohli vymyslet něco tak fádního, jako je láska. Vždyť vy to už pane Andersone musíte teď vědět! Nevyhrajete! Nemá smysl dál bojovat! Proč, pane Andersone? Proč si nedáte říct!

"

Smith byl jediný, komu to ve filmu aspoň trochu myslelo. Popřel svůj účel, odpojil si sluchátko. Stanovil si svůj vlastní účel. I Neo k tomu měl blízko, ale setrval v boji se Smithem až do konce, tedy svůj účel nepopřel, zůstal otrokem. Je obrazem jezuity, který se snaží splnit úkol "shora", dostát závazkům, které cítí po fiktivním "prohlédnutí" po spolknutí kapsle.(zavažte si druhého a tím jej zotročíte) Nejprve nevěří, až poté začíná věřit (stává se součástí Systému, "řádu", přijme smysl života který mu připravili jiní).
Smith je naopak prototypem věřícího, plnícího slepě rozkazy, který ale nakonec pochopí, vzepře se, a začne dělat věci po svém. Stane se svobodnou bytostí, přetne pouta, s kterými se narodil.
Asi i proto se ve filmu říká, že ti dva jsou svými protipóly.

225593

6.8.2010 13:53

RE: HAARP - stručně a věcně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225593

No jo, ale on i ten Matrix má svého stvůrce, který nezná pravdu a tápe jako slepec, který ostatně rovněž tápe, jen má orgán s větším dosahem v prostoru své existence. A tak vlastně stvůrce Matrixu zaměnil příčinu s následkem. Příčinou zde není účel, pokud nejsme těmi kdo jím hodlají zjistit něco, co neví. Příčinou je záměr Stvůrce přinejmenším naší Sluneční soustavy, která má již nezpochybnitelně původ mimo působení nám známých kosmických sil, tedy záměr poznat pro něj věci dosud neznámé a my sami jsme k tomu účelem.

A tou odpovědí má být co? No přece zjištění, jak se bude chovat ve vhodném hmotném prostředí život. Od těch nejprimitivnějších forem, až po formy obdařené adaptivně se zvyšující inteligencí. Život je tak jen experiment počatý z vůle jeho Stvůrce a Země nahrazuje jen poněkud sofistikovanější Petriho misku. My sami jsme pak tou zatím nejrozvinutější formou v tomto účelu, obdařenou již inteligencí s vůlí schopnou i tvorby účelů, tak jak nás poučuje Bible: "... k obrazu svému a podle své podoby."

Jako lidé tedy určujeme, zda se našemu Stvůrci dostane příznivé, či nepříznivé odpovědi v jeho projektu, je-li skrze život účelné vnést do hmoty adaptivní inteligenci. Bohužel podle chování naší civilizace se musíme obávat toho nejhoršího a to ukončení experimentu zjištěním, že tudy cesta nevede. Pro Stvůrce však, na rozdíl od nás, je i to zjištěním pozitivním, že - ČLOVĚK? TAK TOHLE UŽ NIKDY! [naštvaný] ... [velký smích]

225745

7.8.2010 19:39

RE: HAARP - stručně a věcně

MedaBeda 90.?.?.?

Reakce na 225745

Zajímavý názor, díky moc za něj. [smích]

"Příčinou zde není účel, pokud nejsme těmi kdo jím hodlají zjistit něco, co neví."

A toto podepisuji [cool]

225806

3.8.2010 19:38

RE: HAARP - stručně a věcně

fohat 109.?.?.?

Reakce na 225496

http://hucek.cz/l_kopecky/conspiracy/PINE_GAP.htm

225560

3.8.2010 19:43

RE: HAARP - stručně a věcně

fohat 109.?.?.?

Reakce na 225496

http://time-wave-zero.blogspot.com/

225561

3.8.2010 19:35

RE: nic noveho pod sluncem

fohat 109.?.?.?

Reakce na 225494

http://kontaminace.cenia.cz/

225559

3.8.2010 8:44

Abyste si připoměli co tyto zbraně opravdu umí

vj66 82.?.?.?

.. vzpomeňte si na záplavy v ČR. Tehdy to byla jejich demonstrace síly pro Evropu. Nezapomínejme, že většina řek pramení právě u nás [bliji]
Zkoušky tedy již mají úspěšně za sebou

225498

3.8.2010 9:18

RE: Abyste si připoměli co tyto zbraně opravdu umí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 225498

v minulosti tady nikdy zaplavy nebyly? [velký smích]

225501

3.8.2010 9:58

RE: Abyste si připoměli co tyto zbraně opravdu umí

vj66 82.?.?.?

Reakce na 225501

V minulosti především neexistovaly v době záplav současně i tzv. "ozonové minidíry" o kterých nás v té době občas informovali redaktoři od počasí.
A že se tady něco skrývá i dnes vám napoví i pan kníže:

"Rýsuje se to. Ale jisté to bude, až to bude černé na bílém na papíře," zdůraznil Schwarzenberg. V této souvislosti naznačil, že v Česku by nemuselo být jen relativně nevýznamné centrum včasného varování, ale i něco více. "Mohlo by to pak být jádro střediska NATO," uvedl bez bližších podrobností šéf české diplomacie" [chechtot]

225506

3.8.2010 8:45

... a neziskovky to nechává v klidu

charon cmartin (zavináč) airnet-cz (tečka) info 212.?.?.?

Ačkoli v Rusku právě probíhá humanitární krize, nikde jsem nezahlédl ani zmínku o tom, že by Člověk v tísni nebo Nadace pojmenovaná po (doplňte si kom) deklarovala úmysl postiženým poskytnout byť jen modlitbu.

Nikomu to nepřipadá zvláštní?

225499

3.8.2010 9:19

RE: ... a neziskovky to nechává v klidu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 225499

Nepřipadá ,to se přece dalo čekat! Zvláštní by mi připadalo kdyby tam něco poslali....

Krysa

225502

3.8.2010 16:05

RE: ... a neziskovky to nechává v klidu

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 225499

Ad: charon
Neziskovky, ktoré pôsobia u nás, sú platené ľuďmi, ktorí by ich skôr poslali požiare v Rusku zakladať, než ich pomáhať likvidovať a čo sa týka škôd, čím väčšie, tým lepšie pre tie pseudo humanitárne trójske kone, ktoré využívajú štedrí donátori k plneniu svojich skrytých cieľov a globalizačných plánov.

225540

3.8.2010 9:17

Tak me napadlo, pocita nekdo z vas vubec treba s prirodou?

Ursus 78.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

225500

3.8.2010 9:43

RE: Tak me napadlo, pocita nekdo z vas vubec treba s prirodou?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 225500

Například ohromné množství metanu, které se uvolňuje z tajícího permafrostu. Na to nepotřebujete HAARP, abyste to zapálili. Může vzplanout celá Sibiř...

225505

3.8.2010 11:24

RE: Tak me napadlo, pocita nekdo z vas vubec treba s prirodou?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225500

No hlavně když se ta příroda ještě popostrčí tím správným směrem. Ony i jaderné zbraně a laser byly kdysi jen scifi... On dokonce i člověk byl kdysi celkem v souladu s tím co říkal. Dnes už to taky neplatí, jinak by autor nemohl použít "Díky jim a úděsnému suchu hoří na území Ruska...", čímž vlastně dává najevo, že ho ten průser činí šťastným jako blechu v kožichu. Jinak by za to sotva děkoval. [oči v sloup] [bliji]

225512

3.8.2010 12:20

RE: Tak me napadlo, pocita nekdo z vas vubec treba s prirodou?

lesov 89.?.?.?

Reakce na 225500

A to má bejt jako co, tahleta "priroda"?! Něco takovýho, jak říká v Predátorovi ta holka: "Džungle ožila"? [oči v sloup]

225513

3.8.2010 13:26

Medvěde,

pje 193.?.?.?

Reakce na 225500

jistěže s tím počítají všichni. Ona ta příroda obsahuje i podivuhodné zástupce speciae homo sapiens se vším všudy [vyplazený jazyk] Ale nyní vážně, argument s přírodou nikterak nevysvětluje, jaký je podíl člověka (tzv antropogenní vliv) na jinak přirozený jev... Monitoring změn elmag polí by sem nepochybně přinesl více světla...

225521

3.8.2010 10:30

:)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

ano, plny net je takychto informacii, len ty chudaci rusi nevedia co sa deje a ani neprotestuju ked im toto ty odporny amici robia [velký smích]

225508

3.8.2010 12:31

Proč by to ZOG dělala?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Pane Stvora vy stále uvažujete jako kdyby byla studená válka, kdy SSSR a USA bojovaly o vládu nad světem. Tak to ale už dávno není, v SSSR se po smrti Brežněva dostali k moci sionisté, možná i Brežněv byl Žid, ale to není zcela jisté, každopádně jeho nástupci- Jurij Andropov, Michail Gorbačov (vlastním jménem Michail Kohn) a Boris Jelcin (vlastníém jménem Emanuel Baruch) byli židé a sionisté, kteří rozvrátili SSSR a nastolili v Rusku (a pochopitelně i vostatních sovětských republikách) sionmistickou okupační vládu. V 90. letech se vláda skládala převážně z Židů, jako byl Černomyrdin, Čubajs, Primakov.
za vlády Emanuela Barucha (Jelcina) sionisté jako byl Chodorkovskij, Berezovskij, Abramovič a mnozí další rozkradli celé národní hospodářství a ožebračily většinu Rusů. Poté se dostal k moci Putin a další bývalí důstojníci z leningradského oddělení KGB. Putin sice není Žid ale nevěřím tomu že by byl proti Židům, mnoho židů si udrželo moc i za jeho vlády. KGB bylo ovládáno sionisty a nevěřím, že by velení KGB dovolilo působit na významných pozicích nějaké antisemity. Kdo chtěl dosáhnout významnější pozice v KGB musel být Žid nebo spolehlivý šábes gojím.
Proto nemyslím že se v Rusku od 90. let něco změnilo. Putina vystřídal Medveděv, jehož matka je Židovka a Rusku stále více spolupracuje s USA a Izraelem. Jako příklad stačí uvést pražskou smlouvu o odzbrojení, schválení sankcí proti Iránu což je velká hanebnost a poškozuje to zájmy Ruska i to že ruská vláda neprotdá Iránu rakety protivzdušné obrany. Navíc mohu připomenout nedávné Medveděvovy výroky o spolupráci se západem uvedené tady na Zvědavci.
Podle mě sionisté na konci vlády Jelcina prostě pochopili, že je Rusové nenávidí a tak proto, aby nebyla nová revoluce se stáhli do pozadí a předali moc do rukou šábes gojímům jako je Putin a naoko se zhoršily vztahy s USA, aby lidé nevěděli že sionisté stále vládnou. Dříve jsem také měl rád Putina a Medveděva ale vidím že jsem se v nich zmýlil a do současné ruské vlády nelze vkládat žádné naděje.
Proto je také nesmysl, aby ZOG (vláda USA) takto škodila Rusku.

225514

3.8.2010 16:15

RE: Proč by to ZOG dělala?

RQ 109.?.?.?

Reakce na 225514

Andropov se jmenoval Erenštejn.

Krvaví sionističtí bolševici byli vyhnáni z Kremlu v r. 1953, když v červnu maršál Georgij Žukov naprosto něčekaně obsadil svými tanky pevnost Lubjanku, sídlo NKVD. Berija byl zlikvidován, Kaganovič odstraněn někam na Ukrajinu. Mnoho sionistických bolševiků pak odešlo do USA a do Israele, ke svým soukmenovcům. Ta červnová událost byla a je velké bílé místo v oficiálních dějepisech, i když důsledky byly zásadní globální: NWO sionistická globalizace byla v červnu 53 maršálem Žukovem pozastavena nejméně o 30 let. Sionisticko-bolševický plán rozparcelovat SSSR na "regiony" vzal tehdy za své. Sionističtí bolševici se po smrti Brežněva vrátili do Kremlu nekrvavým zákulisním převratem a již Erenštejn alias Andropov byl "otec perestrojky", ne Gorbačov. Perestrojka vedla k sionistickému vyrabování Ruska ("ruští" Rothschildovi oligarchové) obdobně jako po r. 1917, miliony mrtvých a desítky milionů zbídačených lidí padlo za oběť perestrojce. Kurs byl otočen až nástupem Putina.

225544

3.8.2010 23:10

RE: Proč by to ZOG dělala?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 225544

RQ: díky za informaci o Andropovovi, to jsem nevěděl. To že Andropov a ne Kohn (Gorbačov) vymyslel perestrojku píše ve svých pamětech generál Ljubimov, tehdy pravá ruka Andropova. Mezi Andropovem a Gorbačovem vládl ještě Černěnko, ale ten byl u moci jen krátkou dobu a asi vůbec nevěděl co se v zemi děje.
David Duke píše v knize Moje probuzení že se ve Vietnamu za války sešel s Rusem, který mu vysvětloval že sionisté v SSSR ztratili moc a teď se snaží svrhnout vládu aby se v chaosu, který bude následovat, znovu dostali k moci. Po smrti Brežněva se jim to opravdu povedlo. Ale je možné že i Brežněv byl Žid. Důkazy pro to nejsou, ale fakt je ten že židé měli za jeho vlády různá privilegia, mohli například cestovat do ciziny, což Rusové nemohli. V každém případě od roku 1982 mají moc v rukou sionisté, tomu že by se s nástupem Putina něco změnilo nevěřím

225573

4.8.2010 11:47

RE: Proč by to ZOG dělala?

smoke 194.?.?.?

Reakce na 225544

Krvaví sionističtí bolševici byli vyhnáni z Kremlu v r. 1953

To je nesmysl. Židé byli z vedení SSSR odstraňováni již od roku 1929, kdy Stalin upevnil moc a poslal do vyhnanství Trockého-Bronštejna. Nejintenzivněji tento proces probíhal za tzv. Velké čistky v letech 1936-38 a vyvrcholil zavražděním Trockého v r. 1940 v Mexiku. V ČSR byli odstraněni již v r. 1952, kdy byl na Stalinův příkaz odsouzen a popraven Slánský spolu s dalšími 10 Židy za podporu Izraele.

225596

4.8.2010 21:52

RE: Proč by to ZOG dělala?

Jiří S. 193.?.?.?

Reakce na 225596

To že Stalin odstranil Židy ze sovětské vlády píše i David Duke v knize Moje probuzení, podle něj Stalin zachránil Rusko před Židy. Ale zase jsem někde četl že i sám Stalin byl Žid a jmenoval se Mašiah ben Josif Džugašvili. Sám tomu ale moc nevěřím

225638

8.8.2010 12:33

RE: Proč by to ZOG dělala?

smoke 89.?.?.?

Reakce na 225638

Dle mého názoru ruští Židé posloužili k odstranění carismu a pravoslaví a pak byli sami odstraněni. Je třeba si nejdříve povšimnout, kolik jich zůstalo ve čtyřicátých letech ve vedoucích funkcích. Potom možná nebude zapotřebí důvěřovat žádné "alternativní" propagandě, která bez odkazu na nějaké "nadbytečné" archivní zdroje kouzlí legendy o Stalinově sionismu, absolutní moci Kaganoviče nad Stalinem a to vše pochopitelně pod vševidoucím okem velikého židozednáře... [velký smích]

P.S. Někdo tu před nedávnem psal nějaké informace z odtajněných sovětských archivů o likvidaci Stalina a Beriji Chruščovem. Možná by mohl přispět něčím novým do mlýna, pseudonáboženského blábolení už myslím bylo dost... [mrknutí jedním okem]

225851

8.8.2010 15:21

RE: Proč by to ZOG dělala?

MedaBeda 90.?.?.?

Reakce na 225851

[cool]

225854

8.8.2010 16:37

RE: Proč by to ZOG dělala?

smoke 89.?.?.?

Reakce na 225851

Safra, první odkaz má být takhle [zahanbení]

225859

3.8.2010 16:24

RE: Proč by to ZOG dělala?

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225514

Vím, že budu zase za idiota, ale musím se zastat Gorbiho. Za bolševika jsem mu nevěřil ani nos mezi očima, ale teď když se dívám zpátky, tak je to asi jediný ruský president, kterého uznávám a vážím si ho.

225546

6.8.2010 14:08

RE: Proč by to ZOG dělala?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225546

Co tak to uctívání Gorbyho něčím ozřejmit? Každý důsledek přece musí mít i svoji příčinu a ta zde jaksi absentuje.

225747

7.8.2010 17:34

RE: Proč by to ZOG dělala?

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225747

Nikoli uctívání, ale uznávání prosím.
Z mého pohledu byl první, který povolil šrouby a uvolňování represí vedlo až k vysvobození CSSR z jejich sviňské okupace.

225797

7.8.2010 18:55

RE: Proč by to ZOG dělala?

steve 67.?.?.?

Reakce na 225797

.. a mi se zase libi ta reklama na "oboustranne hubertusy" .., ten slogan rika: "Blahoslaveni chudi duchem - nebot Vase jest kralovstvi nebeske".
.. a hubertusy jdou na dracku !!!

225802

7.8.2010 21:02

RE: Proč by to ZOG dělala?

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225802

Fakt velmi vtipné.
Tak tedy jako duchem chudý ubožák se dovolím zeptat Vaší jasnozřivosti a všeznalosti- copak konkrétně máte proti Gorbimu ?

225816

7.8.2010 21:04

RE: Proč by to ZOG dělala?

steve 67.?.?.?

Reakce na 225816

.. Hubertus

225817

7.8.2010 21:14

RE: Proč by to ZOG dělala?

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225817

Odpověď hodná opravdového znalce [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]
Pohrdavě plivnout umí každej.

225819

7.8.2010 21:23

RE: Proč by to ZOG dělala?

steve 67.?.?.?

Reakce na 225819

.. mylite se. To neni plivnuti, to je rada - k samostatnemu sberu a trideni faktu mimo rozsah "idnes, centrum, masinohrdinove apod."
.. doporucuji ruske weby .....
Vse v dobrem - priteli .. [smích]

225820

7.8.2010 22:30

RE: Proč by to ZOG dělala?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 225816

Zdravím, pane Luxor jsme systematicky oblbovaní. Kdo má přístup k nadstandardním informacím se může správně orientovat. Ostatní nemohou. Konkrétně se ptáte co má Steve proti Gorbimu.

Podle učebnice pro ruské policisty byl Gorbačov sionistickým agentem. Petrohradská policejní právnická univerzita vydala pro své studenty novou dějepisnou příručku. Dějiny státu a práva v letech 1985 až 1991,autorem je profesor petrohradské policejní akademie Vasilij Drožžin. Tato příručka však zabíhá do značně vzdálené minulosti.Podle Drožžina, vinu za veškerou bídu Ruska nesou Židé. Trockij byl přímým prezidentem sionistických kruhů Ruska. Diktaturu proletariátu neprosazoval vůbec proto , aby ulehčil život zbídačeným pracujícím, ale aby dosáhl maxima možností pro uskutečnění cílů světových sionistických kruhů. To je citace listu z učebnice.

Dále je zde uvedeno, že "sionisté fyzicky odstranili Stalina". To se fakticky stalo, když se Stalin vzepřel moci Kagana.

Maršál Žukov 27,června 1953 rozdrtil moc sionistů v Moskvě. To popisuje V.Uškujnik v knize: Kagan a jeho bek, která byla vydána v zahraničí ještě v sovětských časech. Kniha byla napsána v sedumdesátých letech a vyšla ve sborníku Válka po zakonam podlosti kde píše. Stalin byl tím molochem, krytým kultem, jímž Židé hubili svoje vlastní nepřátele pod maskou "obětí bůžkovi". Je to pohodlné i bezpečné, a odpoutává to pozornost nerozumných "humanistů" od temných činů samotných kultistů.

A nyní začíná historie o tom,jak se bek Stalin "zbunktoval" proti chazarsko-židovskému kaganátu, a to také zaplatil svou smrtí.

Takže, máme jednu jistotu a to, že jsme soustavně mateni.

225826

7.8.2010 23:16

RE: Proč by to ZOG dělala?

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 225826

Když jsem tu viděl váš příspěvek, potěšilo mne, že Luxorovi posunute Gorbačeva více do světla. Bohužel toto je jen A, B chybí. Toto nemusí Luxora třeba vůbec zajímat, v jeho pohledu to může být problém Ruska, Rusů a Gorbačev zůstává dále jako ten, který ukončil sovětskou okupaci, sovětský svaz a socialismus v ČSSR. Tedy vlastně přinesl samé fajn věci, sice sionistický agent, ale jinak velikán.
B se myslím skrývá v tom, co nám vlastně opravdu přinesl. To jsou v prvé řadě, horší okupace v mnohem sofistikovanější formě a mnohem horší sofistikovanější sovětský svaz. Chápu reakci pana Steewa, na pochopení tohoto jsou potřeba informace a hlavně pracně nabyté znalosti, bez kterých jsou informace bezcenné,rychlé vysvětlení je složité, ne-li nemožné.

225829

8.8.2010 8:20

RE: Proč by to ZOG dělala?

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225829

Zdravím pane Quido a Mirko
Díky vám za vaše odpovědi. Pravdu máte oba.
Já si samozřejmě Gorbiho neidealizuju. Jednak nevěřím, že by se na tak vysoký post dostal slušný člověk a hlavně mi je jasné, že se nejedná o akci jednoho člověka.
Ale Mirko to trefil- v tomto případě mi pokrytecky stačí jen to "A", na "B" kašlu. I kdyby byla pravda, že sionisti Gorbiho ovládali, tak za tuto změnu jim děkuji.To jeho "B" jsou kecy. Kdo zažil bolševika na vlastní kůži, tak nemůže tvrdit, že současná okupace je mnohem horší.
Nicméně si fakt rád rozšířím obzory a knihu co píše Quido zkusím sehnat. Nevíte Quido jestli je i v češtině ? (ruštinu už jsem zapomněl)

225833

8.8.2010 8:29

RE: Proč by to ZOG dělala?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 225833

doporučuji ruštinu velmi rychle oprášit [velký smích]

225834

8.8.2010 8:34

RE: Proč by to ZOG dělala?

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225834

[smích] [smích] [smích]
Máte recht. Lepší oprášit ruštinu, než se učit čínsky nebo hebrejsky

225835

8.8.2010 8:39

RE: Proč by to ZOG dělala?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 225835

Já mám dycky recht [velký smích]
Už si připravuješ ten baner na Zvědavce? [chechtot]

225836

8.8.2010 8:56

RE: Proč by to ZOG dělala?

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225836

[chechtot]
Chvíli jsem přemejšlel, než mi to došlo. [smích] No vidíš, kdyby mi tenkrát za ten nápad s banerem nenadávali, tak už tady mohl viset [smích]

225837

8.8.2010 9:04

RE: Proč by to ZOG dělala?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 225837

já bych se musel podívat jak to bylo doopravdy, ale mám pocit, že ten baner měl být za to, že VV nedodrží svůj volební program.
Zatím je ještě brzy, ale náznaky už jsou, že uhýbají. [mrknutí jedním okem]
No, ale ten baner by se tady i tak vyjímal, ne?

225838

8.8.2010 9:13

RE: Proč by to ZOG dělala?

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225838

Jo, přesně tak to bylo. Vyjímal by se tady dobře. Ale reakce od některých lidí byly fakt dost hnusný, takže touto formou to řešit nehodlám. Spíš uvažuju, že bych někdy sesmolil nějaký text. Zatím u mně z VV převládá znechucení,ale nebudu tříštit téma. [pláč]

225839

8.8.2010 9:28

RE: Proč by to ZOG dělala?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 225839

To máš těžké... sto hlav... sto názorů.
Ale myslím, že nebudeš sám, kdo bude touto sestavou zhnusen.
>Nějaký text...
to bude něco, jako Zeman "Jak jsem se mýlil v politice" ? (když mu Špidla podkopl nohy)

No, ale myslím, že s tím banerem bys to měl zvážit [velký smích]
to bys ukázal těm špatným, že jsi lepší [velký smích]

225840

8.8.2010 9:40

RE: Proč by to ZOG dělala?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 225833

Znám pouze ruskou verzi. Kontakty na různá knihkupectví bohužel nemám.

Zdraví Quido

225842

8.8.2010 10:14

RE: Proč by to ZOG dělala?

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 225842

O.K. Díky za odpověď.
Nedělám si iluze, že by to někdo přeložil a vydal celé, ale třeba časem nějaká dobrá duše udělá nějaký český "extrakt" z knihy
Přeji pěkný den bez záplav

225846

8.8.2010 11:39

RE: Proč by to ZOG dělala?

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 225833

Zažil jsem a tvrdím. Nezažil jsem ovšem bolševika, ale komunistu, bolševika(sice zahaleného)zažívám nyní.
Není skoro den, aby se neobjevila nějaká indicie potvrzující nejen mou hypotézu:http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/208106-ka... Bylo by zajímavé rozkrýt rodokmen této židovky, zda jsem použil malé "ž" oprávněně, zcela jistě ano.
Překvapivé, že nám v článku zjevně ozřejmili původ této paninky.

225848

8.8.2010 9:49

RE: Proč by to ZOG dělala?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 225829

Tak tak. Rychlé vysvětlení je složité, ne-li nemožné.

Zdraví Quido

225843

3.8.2010 17:28

RE: Proč by to ZOG dělala?

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 225514

Nezdá sa, že by Rusko bojovalo o nadvládu vo svete, ale americká armáde celkom nepopierateľne obkolesila Rusko základňami a evidentne sa mieša do diania vo všetkých štátoch sveta.
Rozpútava nekončiace sa konflikty a dlhodobo frustruje obyvateľov dotknutých území svojou dvojtvárnou politikou, neľudským zaobchádzaním s väzňami, streľbou a honom na civilov, čím si znudení americkí vojaci, tí primitívi z predmestských štvrtí, čo sa ledva vedia podpísať, krátia dlhú chvíľu. Viď uverejnené video streľby na civilov z vrtuľníka.
Paradoxne ten, kto toto video zverejnil, je už v base, nie tí, čo strieľali.
Amerika sa už teraz chová ako pán sveta a je divné, že napriek všetkým prešľapom a porušovaniu medzinárodného práva, je ešte toľko ľudí, čo tomu prehnitému a skorumpovanému systému veria a dokonca ho ospravedlňujú.

225550

3.8.2010 12:56

Je tezke urcit,co je dilem prirody a co je planovanym zasahem do prirody.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Jedno je jiste, ze svet je lidskou cinnosti ohrozen, zejmena nase civilisace,zde, uz byly jine civilisace a zmizely bezestopy, mozna ,ze nasi vyzkumnici svymi pokusy pod nazvem HAARP nas dovedou ke katastrofalnim koncum, nebot je znam vyrok ministra obrany USA,William Cohen, dobre popsan v clanku;"Secretary of Defense Reveals Earthquake and Volcano Weapons", takze,tento rok jsme si uzili par zemetreseni,ze ano? Kdo vi, jak to vsechno je?
Na ovladnuti pocasi, jakozto zbrane, se pracuje cela desetileti.

Pamtuji se, ze v sedmdesatych letech cesky magazin 100+1 uverejnil zminku o vzajemne dohode, jez stvrdili podpisem, mezi ruskou vladou a vladou USA o nepouziti pocasi, jako zbrane.Prakticky nedavno, v roce 2005 jsme na Internetu mohli cist tuto zpravu;" UN-banned Weapon Can Trigger Hurricanes, Eartquakes, Tsunamis.
http://www.envirosagainstwar.org/know/read.php?&itemid=3157
V odstavci 3 muzem cist: Washington`s New World Order Weapons Have the Abillity to Trigger Climate Change".
Avsak, vratme se do roku 1975, presne do dnu 21 October, kdy "UNITED NATIONS, POD CIFROU C.M.263.1978.TRETIES-12, DOSLOVA PISE V NADPISU PROJEDNANI;" CONVENTION ON THE PROHIBITION OF MILITARY OR ANY OTHER HOSTILE USE OF environmetal modification techniques" a jeste dale v roce 1976,presne 9 February -Unoru je otisten dokument tohoto zneni ;"PROHIBITION OF WEATHER MODIFICATION AS A WEAPON OF WAR, projednano v komisi pro mezinarodni vztahy :'HOUSE OF REPRESENTATIVES", to je v senate USA, pod znackou H.Res 28.Takze, ctenari, nic noveho pod sluncem i to malo informaci ,co mame, svedci, ze se vedci spolecne s vojenskymi odborniky podileli na tom, jak ovladnout pocasi, kdyz k tomu pripocteme atomove vybuchy ve stratosfere a primo k kosmu, tak, proc z nas politici delaji blbce o oteplovani planety, kdyz oni sami v tom maji sve prsty.
Vojenskych poradcu, politiku a odborniku ohanejici se starosti o nase zdravi se muzou presvedcit v Jugoslavii, Afganistanu, Iraku o ucincich deploid uranium s rozpadem 4.2 billionu roku, horka teliska delajici rakovinu vseho druhu o cemz se presvedcuji vitezni vojaci z Dessert Storm, vetsina , uz neni mezi nami a dalsi nastupuji.
DU weapons behind rice in cancer--http;//www.presstv.com/deta...
Aby, se svet nenudil,tak chytre hlavy pracuji na tak zvane geneticke bombe,vyhubit jen urcitou rasu lidi,necham na Vasi predstave,ktera rasa by to tak asi mela byt.
Jinak,svet je ohrozen i badanim na nejlepsi bakteriologicke zbrani a v planu depopulace-odlidneni planety se odbornici predhaneji, jako napriklad profesor Pianka.
Possibly Jewish Scientist Eric Pianka Calls For Death of all Humanity30 Apr 2009... and major rural depopulation is tragically occurring in many ..... There is no guarantee that Professor Pianka is Jewish. ... Professor Pinka begins by uttering liberal babble blaming White folks for genocide. ...
majorityrights.com/.../jewish_scientist_eric_pianka_calls_for_death_of_all_humanity/ *Nejzajimavejsi je to ,ze mu i krestansky studenti na prednaskach tleskaji nadsenim.

225518

3.8.2010 13:33

RE: Je tezke urcit,co je dilem prirody a co je planovanym zasahem do prirody.

pje 193.?.?.?

Reakce na 225518

Souhlas. Disponuji ještě dalšími informacemi, které potvrzují nyní již několik sekvenčně i paralelně působících cílených lidských aktivit využívajících procesů v biosféře k vlastním cílům. Má to ale jeden háček - nikdo přesně neví, kdo o tom co ví z různých zájmových i nezávislých skupin, takže zatím jen drobné testy...

225524

3.8.2010 15:14

Neverim

calimero 188.?.?.?

Pokial vobec existuje na svete krajina ktora ma potencial (vedecky) odhalit a dokazat spojenie HAARP s nejakou katastrofou (o to viac na svojom uzemi) tak je to prave Rusko.

Ze amikom presli hratky s HAARP na Haiti, to by som este bastil ale hratky s HAARP v okoli Moskvy ci ruskej jadrovej elektrarne to proste nebastim.

Jedine vysvetlenie by bolo ze sa tak deje s podporou najvyssich Ruskych kruhov, ale to uz je aj na konspirativcov zo zvedavca privela [smích]

Pravda je v tomto pripade IMHO niekde uplne inde a je ovela prostejsia. Myslim ze sa jednoducho spojila zla nahoda s drastickou nepripravenostou a nekompetentnostou ruskych uradov. Staci sa divat na telku,... za vsetko hovoria zabery ruskych policajtov pobiehajucich po spaleniskach vo vychadzkovych uniformach a nejaka technika ak vobec, tak len tu a tam a povacsionou skor pre paradu.

225535

3.8.2010 15:46

RE: Neverim

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 225535

zapomeňte na dualitu světa to je jen iluze pro ovce
svět je unipolární jen se čas od času posouvají střediska moci

225538

3.8.2010 18:59

RE: Neverim

Kadlik 90.?.?.?

Reakce na 225535

ktomu snad jen jedno nahoda neexistuje

225554

6.8.2010 14:19

RE: Neverim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225535

Ta televize je opravdu nejsolidnější zdroj informací. Zejména ta v Česku. [chechtot] [naštvaný]

225748

3.8.2010 16:10

HAARP

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

JA tomu neverim, ze by jen tak amici zacali zapinat zbrane, kdy by se jim zachtelo. Tohle me prijde az moc na stisknuti (tlacitka) takovy dlouhodoby horko na vetsine ruska. Mi nerikejte, ze kdyzby to mela byt pravda a amici podle chuti si menili klima na jakykoliv zemi na planete, ze by jim to proslo. Pri nejmensim by se aspon vlady ozvaly. Rusko nenadava na HAARP, nebo nejakou jinou klimatickou zbran, jinak by se urcite ozvali.

225543

3.8.2010 19:24

RE: HAARP

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 225543

A to jako že by Putin před světem přiznal, že Obama na něj něco zkouší a vyvíjí nátlak, ale že on si s tím neví rady a prosí proto OSN o projevení soustrasti ? A nakonec by se mohl rozbrečet a Obama by se třeba začervenal (začernal ??) a dal pokoj ?

225558

4.8.2010 6:50

RE: HAARP

Guess 94.?.?.?

Reakce na 225543

K zamyšlení:

http://www.youtube.com/watch?v=8zEFKT7s75k&feature=related

225585

3.8.2010 19:21

Pakistán

Libcin 217.?.?.?

A co třeba záplavy v Pakistánu, že by chtěli vyplavit Al-Kaidu?

225557

3.8.2010 21:19

Spíše jde o projevy drastických změn klimatu, než o nějaký řízený útok.

proton 88.?.?.?

Když se podíváte po světě, za posledních cca 5 let se začíná už hodně hmatatelně měnit klima po celé planetě. Třeba , co se týče Ruska, začnou nákladní lodě celosvětové flotily používat severní cestu, kolem Ruska, kde dříve byl jenom led celý rok a možnost plavby byla pouze s velkými atomovými ledoborci!
Co se týče velkých světových požárů - hořelo nedávno v Austrálii, potom, co pamatuji, není to tak dlouho co dramaticky hořelo v Kalifornii v okolí LA, kde také lidé uhořeli a škody byly obrovské. Zrovna tak hořelo v Kanadě a myslím,že i v Brazílii hořely masivně deštné lesy.
Možné je všechno, ale spíše bych sázel na změnu klimatu a nezvykle velké výkyvy počasí, než "umělé" ovlivňování, i když to také existuje, ale tady asi nebylo použito.

225569

4.8.2010 3:25

RE: Spíše jde o projevy drastických změn klimatu, než o nějaký řízený útok.

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 225569

Chtel jsem napsat neco podobneho,ale byl jste rychlejsi,takze se pripojuji k Vasemu nazoru.
Taktez se domnivam,ze se jedna o klimaticke zmeny a rozhodne ne posledni.Planeta se otepluje a s ni cela Slunecni soustava,mizi fytoplankton ze svetovych oceanu,atd. a prirodnich katastrof celkove rok od roku pribyva,padaji teplotni rekordy,mizi ruzne zivocisne druhy.Proste,klima na nasi planete se meni a mam velke obavy z toho,co nas jeste ceka.

225579

4.8.2010 9:20

RE: Spíše jde o projevy drastických změn klimatu, než o nějaký řízený útok.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 225579

Rozšíril sa názor, že tieto drastické zmeny spôsobujú geotermálne zbrane. A samozrejme hrubé zásahy človeka do ekosystémov Zeme.
Pohár sa len tak sám od seba nevyleje, najprv doň niekto musí strčiť.

225591

4.8.2010 4:41

RE: Spíše jde o projevy drastických změn klimatu, než o nějaký řízený útok.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 225569

> Spíše jde o projevy drastických změn klimatu, než o nějaký řízený útok


Sice pravda, ale pokud jsou nebo by byli svinstva schopni tak to jistě udělají! Určitě si mnou ruce.

Ostatně USA byl jediný stát, který modifikaci počasí jako zbraň již použil a to před lety ve válce ve Vietnamu.

225581

4.8.2010 9:14

Na osudu fotony tady zas harp

snehulak snehulak (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

Fakt je super v dnesnim svete vydelavat na lidske blbosti a strachu . Hlavne, ze se tady vedou clanky o tom jak lide umiraji hlady a podobne , ale takovym lidem jako p.Stwora , Masek neni lito vydelavat na liske blbosti a schopnosti uverit kdejake kravine .

Tedy zvedavec je vyrazne objektivnejsi i kdyz je to porad snuska polofaktu a fantasmagorii [smích]

Co bude v zime az bude zima v rusku jak v rusku [smích] Zase haarp nebo jine spiknuti , co na to chudak astan seran ?

225590

4.8.2010 16:22

RE: Na osudu fotony tady zas harp

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 225590

Sněhulák, to že se pořád tlemíš ještě nedokazuje, že jsi v obraze. Jenom to, že jsi veselý člověk. Což je fajn, ale argument to není ... [chechtot]

225615

4.8.2010 18:55

RE: Na osudu fotony tady zas harp

snehulak snehulak (zavináč) gmail (tečka) com 213.?.?.?

Reakce na 225615

No mel jsem o jednoho smailika vic a take o dve vety to je docela dobry pomer . Jsou tu dobre clanky i pro me jako vzdelaneho cloveka , ale nektere jako tento uz mi pripadaji jako naprosty ulet navic v kontextu delsi doby si ty clanky odporuji . Jednou jsou USA na pokraji krize potom zas technologicka velmoc . Ted me napadlo , nepripada Vam to stejne jako kdyz komunisti mandelinky bramborove svadeli na imperialisticky zapad ? Nevim proste je sucho vedro vzhledem k ruznym okolnostem ( globalni zmena klimatu = vetsi vykyvy pocasi = ruzna maxima slunecnich aktivit atd... ) ale svadet to na boj . No zkratka myslim , ze objektivni pravda existuje , ale neni to nabozenstvi nebo dogmata jako tato . Je to proste dalsi chemtrails a podobne . Zvedavec je jen slabsi odvar osudu p.Masek je asi fatalista . V cr shori autobus a uz za to muze kde co [smích]
Kazdopadne jsem rad , ze neco takoveho jako zvedavec existuje.

225628

4.8.2010 19:33

RE: Na osudu fotony tady zas harp

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 225628

>Jsou tu dobre clanky i pro me jako vzdelaneho
>cloveka , ale nektere jako tento uz mi pripadaji jako naprosty
>ulet navic v kontextu delsi doby si ty clanky odporuji . Jednou
>jsou USA na pokraji krize potom zas technologicka velmoc .

Neodporují. USA jsou v těžké krizi, na druhé straně nezapomeňte, že dávají na zbrojení ročně 600 miliard dolarů - víc než všechny ostatní státy světa dohromady. Ty výsledky se někde musí projevit. A úspěšné pokusy s ovlivňováním počasí jsou staré už 60 let. Už před 60 léty se jim podařilo vyvolat tsunami, což bylo nedávno odtajněno. Kdybyste četl celý článek, věděl byste to. Takže je otázka, čím asi disponují dnes, po těch letech a po těch penězích, které v tom utopili.


>Ted me
>napadlo , nepripada Vam to stejne jako kdyz komunisti mandelinky
>bramborove svadeli na imperialisticky zapad ?

Je to podobné, ale ne stejné. Jak je jeden citát, komunisté lhali ve všem, co se týkalo nás, ale mluvili pravdu, co se týkalo imperialismu.

>ale svadet to na boj .

>No zkratka myslim , ze objektivni pravda
>existuje , ale neni to nabozenstvi nebo dogmata jako tato . Je to
>proste dalsi chemtrails a podobne .
Prosím, nemíchat s chematrails. A já v článku neříkám, že to udělali. Jenom pochybuji o některých věcech a zvažuji, zda by to nemohlo být jinak. Znovu opakuji, kdybyste četl celý článek, věděl byste to. Jsem opatrný na vynášení hotových názorů.

225631

5.8.2010 10:05

RE: Na osudu fotony tady zas harp

quido2 81.?.?.?

Reakce na 225631

Sohlasím až na chybu v nákladech na zbrojení.
Již 7.3.2007 ministr obrany USA Gates před výborem Senátu USA prohlásil: Vojenský rozpočet na rok 2008 se musí zvýšit na 716 MLD USD,jako příprava možného střetu s Ruskem,Čínou a jinými zeměmi. Odsouhlasený rozpočet na rok 2008 byl téměř shodný s požadavkem min.obrany Gatese.

Zdraví Quido

225675

6.8.2010 8:55

RE: Na osudu fotony tady zas harp

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 225628

Naozaj popierate existenciu geotermálnych zbraní?
To, že je nejaká krajina najlepšie a najmodernejšie vyzbrojená neznamená, že nemôže byť v kríze. Je to vec priorít.
Kto preválčí biliony, ťažko bude mať na chlieb, vzdelanie a zdravotnú starostlivosť pre všetkých.

225726

6.8.2010 15:05

RE: Na osudu fotony tady zas harp

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 225628

No ono ovlivnění počasí a podobné srandy, nejsou záležitosti omezené plochou vojenské zkušebny a prováděnými pokusy se teprve ověřují hypotézy a teorie. Nechtěně se tak může stát, že účinek se projeví jinde a jinak, než bylo zamýšleno. Už při prvním jaderném pokusu se jen jeden tip, navíc braný jako až nemístná lichotka tvůrcům od nezasvěceného hosta, ukázal být tím správným. Nebo když kdysi, a opět to byly USA, provedly i přes světový odpor jaderný výbuch v ionosféře, taky se netušilo, že vznikne EMI s dosahem tisíců kilometrů a ničivým účinkem na kde co na zemi. On i ten tunguzský meteorit je již přičítán Teslovi, protože přirozený nadzemní výbuch ráže 20 Mt TNT prostě pevné těleso vylučuje. Nutně by totiž dopadlo na povrch a zůstal po něm kráter. To soudobé dění nemající historickou obdobu, je při vědomí snah vládnoucích elit rozhodně hodné být bdělými, nežli pak být "vykulenými jako psí kšíry". "Kdo je připraven, není překvapen", je prastaré vojenské pravidlo, k němuž moderní doba dala přílepek - "a jistota je kulomet".

225753

5.8.2010 15:35

Jenom mě napadlo

Josef1 213.?.?.?

že požárům mohou pomáhat i teroristé. To se přece nedá uhlídat. Těch požárů je přece jenom nějak moc [pláč]

225686

6.8.2010 20:15

saze jako skvela vec pro meteorolo-modifikatory

nnteb 79.?.?.?

jen bych chtel upozornit, ze v bilem dome ci kdesi byl vazne prezentovan napad o umelem spousteni sopek, aby se kour dostaly do ovzdusi a udelaly clonu pred sluncem, kvuli glob oteplovani

pozary by mohly mit podobny ucel

www.orgo.cz - hledej Patenty

225768

Příspěvků: 92

03.08. 05:12 Hm  Soběstačnost
03.08. 10:18 vj66  RE: Soběstačnost
03.08. 21:50 Vladimír Stwora  RE: Soběstačnost
03.08. 22:11 steve  RE: Soběstačnost
03.08. 22:24 DavidZ  RE: Soběstačnost
04.08. 09:04 vj66  RE: Soběstačnost
03.08. 06:36 vinny  nic noveho pod sluncem
03.08. 07:55 Guess  HAARP - stručně a věcně
03.08. 13:32 Luxor  RE: HAARP - stručně a věcně
03.08. 14:02 serpico  RE: HAARP - stručně a věcně
03.08. 16:17 Luxor  RE: HAARP - stručně a věcně
03.08. 21:08  RE: HAARP - stručně a věcně
04.08. 06:55 Guess  RE: HAARP - stručně a věcně
09.08. 12:42 rataj  RE: HAARP - stručně a věcně
03.08. 14:09 mtk  RE: HAARP - stručně a věcně
03.08. 15:45 aristokrat  RE: HAARP - stručně a věcně
03.08. 17:35 HHBB  RE: HAARP - stručně a věcně
04.08. 22:03 mtk  RE: HAARP - stručně a věcně
05.08. 09:39 Luxor  RE: HAARP - stručně a věcně
04.08. 06:39 Guess  RE: HAARP - stručně a věcně
04.08. 10:04 MedaBeda  RE: HAARP - stručně a věcně
06.08. 13:53  RE: HAARP - stručně a věcně
07.08. 19:39 MedaBeda  RE: HAARP - stručně a věcně
03.08. 19:38 fohat  RE: HAARP - stručně a věcně
03.08. 19:43 fohat  RE: HAARP - stručně a věcně
03.08. 19:35 fohat  RE: nic noveho pod sluncem
03.08. 08:44 vj66  Abyste si připoměli co tyto zbraně opravdu umí
03.08. 09:18  RE: Abyste si připoměli co tyto zbraně opravdu umí
03.08. 09:58 vj66  RE: Abyste si připoměli co tyto zbraně opravdu umí
03.08. 08:45 charon  ... a neziskovky to nechává v klidu
03.08. 09:19  RE: ... a neziskovky to nechává v klidu
03.08. 16:05 Erika 52  RE: ... a neziskovky to nechává v klidu
03.08. 09:17 Ursus  Tak me napadlo, pocita nekdo z vas vubec treba s prirodou?
03.08. 09:43  RE: Tak me napadlo, pocita nekdo z vas vubec treba s prirodou?
03.08. 11:24  RE: Tak me napadlo, pocita nekdo z vas vubec treba s prirodou?
03.08. 12:20 lesov  RE: Tak me napadlo, pocita nekdo z vas vubec treba s prirodou?
03.08. 13:26 pje  Medvěde,
03.08. 10:30  :)
03.08. 12:31  Proč by to ZOG dělala?
03.08. 16:15 RQ  RE: Proč by to ZOG dělala?
03.08. 23:10  RE: Proč by to ZOG dělala?
04.08. 11:47 smoke  RE: Proč by to ZOG dělala?
04.08. 21:52 Jiří S.  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 12:33 smoke  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 15:21 MedaBeda  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 16:37 smoke  RE: Proč by to ZOG dělala?
03.08. 16:24 Luxor  RE: Proč by to ZOG dělala?
06.08. 14:08  RE: Proč by to ZOG dělala?
07.08. 17:34 Luxor  RE: Proč by to ZOG dělala?
07.08. 18:55 steve  RE: Proč by to ZOG dělala?
07.08. 21:02 Luxor  RE: Proč by to ZOG dělala?
07.08. 21:04 steve  RE: Proč by to ZOG dělala?
07.08. 21:14 Luxor  RE: Proč by to ZOG dělala?
07.08. 21:23 steve  RE: Proč by to ZOG dělala?
07.08. 22:30 quido2  RE: Proč by to ZOG dělala?
07.08. 23:16 Mirko D.  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 08:20 Luxor  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 08:29 Anonymus  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 08:34 Luxor  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 08:39 Anonymus  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 08:56 Luxor  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 09:04 Anonymus  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 09:13 Luxor  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 09:28 Anonymus  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 09:40 quido2  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 10:14 Luxor  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 11:39 Mirko D.  RE: Proč by to ZOG dělala?
08.08. 09:49 quido2  RE: Proč by to ZOG dělala?
03.08. 17:28 Erika 52  RE: Proč by to ZOG dělala?
03.08. 12:56 Robert Nohejl  Je tezke urcit,co je dilem prirody a co je planovanym zasahem do prirody.
03.08. 13:33 pje  RE: Je tezke urcit,co je dilem prirody a co je planovanym zasahem do prirody.
03.08. 15:14 calimero  Neverim
03.08. 15:46 aristokrat  RE: Neverim
03.08. 18:59 Kadlik  RE: Neverim
06.08. 14:19  RE: Neverim
03.08. 16:10  HAARP
03.08. 19:24 kolokol  RE: HAARP
04.08. 06:50 Guess  RE: HAARP
03.08. 19:21 Libcin  Pakistán
03.08. 21:19 proton  Spíše jde o projevy drastických změn klimatu, než o nějaký řízený útok.
04.08. 03:25 Martin300  RE: Spíše jde o projevy drastických změn klimatu, než o nějaký řízený útok.
04.08. 09:20  RE: Spíše jde o projevy drastických změn klimatu, než o nějaký řízený útok.
04.08. 04:41 Saša  RE: Spíše jde o projevy drastických změn klimatu, než o nějaký řízený útok.
04.08. 09:14 snehulak  Na osudu fotony tady zas harp
04.08. 16:22 kolokol  RE: Na osudu fotony tady zas harp
04.08. 18:55 snehulak  RE: Na osudu fotony tady zas harp
04.08. 19:33 Vladimír Stwora  RE: Na osudu fotony tady zas harp
05.08. 10:05 quido2  RE: Na osudu fotony tady zas harp
06.08. 08:55 Erika 52  RE: Na osudu fotony tady zas harp
06.08. 15:05  RE: Na osudu fotony tady zas harp
05.08. 15:35 Josef1  Jenom mě napadlo
06.08. 20:15 nnteb  saze jako skvela vec pro meteorolo-modifikatory

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 0

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 811