Diskuze k článku

Kristus na tapetě

Příspěvků 77

7.4.2010 5:50

Feldkurat Katz

Esmate 85.?.?.?

Kdopak by neznal feldkuráta Katze, alkoholika chazarského původu. Nebo kardinála Vlka (Wolf), Berana (Bock). Můj učitel náboženství se jmenoval Krátký (Kurz). Typická chazarská jména. Křesťanská "administrativa" je už staletí prolezlá chazary. Že se pedofilie a homosexualita mezi chazary vyskytuje v daleko vyšší míře, je také známo. Chaplin, Polanský, Kulinský, Opočenský, tato řada se dá libovolně prodloužit.

Klášterní školy, kněží, mniši, biskupové, ráj pro chazarské devianty. A dobré zabezpečení. Křesťanské organisace jsou křesťanské jen podle jména. A teď se trošku diskreditují, proč ne? To je stejné, jako dnešní tvrzení, jak trpěli chazaři v Sovětském Svazu.

O takových maličkostech, že všichni šéfové "ochranky" (KGB, GPU) a GULAGu byli chazaři, se diskrétně mlčí. Také by se nehodilo do dnešní ideologické linie.

Můžeme procházet historii sem s tam. Obchod s otroky v Americe - na příklad. To byl "kšeft"! Nebudu se rozepisovat, kdo to měl v rukou. Už mne to trošku unavuje a ještě víc zatěžuje.

216542

7.4.2010 8:23

RE: Feldkurat Katz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 216542

Souhlasím, katolická církev je zločinecká organizace už od dob, co začala upalovat, vraždit a mučit lidi. S učením Ježíše Nazaretského nemá nic společného. On byl vysoký zasvěcenec, v církvi jsou však naprosto světští lidé. I když poslední, kdo onen stav realizoval byl údajně páter PIO. Nauku Ježíše N. nepochopili ani apoštolové, chodili s ním příliš krátkou dobu. Křesťanství je v dnešní době naprosto zdiskreditované, jedná se o náboženský paskvil a toto náboženství končí společně s věkem RYB. Pokud se týká infiltrace církve Svobodnými zednáři, je to skutečností, ale jde o podobný nástroj temnoty, jen s jiným puncem. Naprostá většina zednářů totiž netuší, komu slouží. U nich se jedná pouze o rituální zasvěcení, což je proti skutečnému naprosto bezcenné. Jak píše Meyrink - a ten tomu rozumněl - Svobodní zednáři jsou cihly v obvodových zdech chrámu, v chrámu samotném nikdy nebyli.

Cosmic

216545

9.4.2010 0:34

RE: Feldkurat Katz

ottavian 78.?.?.?

Reakce na 216545

Vy snad nejste normalni . Anebo jste kovany bolsevik, event. zidobolsevik. Cirkev vytvorila nasi civilizaci a kulturu.Vzdy byla uhlavnim nepritelem pro komunisty a levicaky vsech odstinu. Pokud nekdo chce demontovat Zapad, je logicke ze zacne u Cirkve.
Zide, resp. jejich naprosta vetsina, byli a jsou uhlavnimi neprateli Cirkve, stejne tak zednari.
Tam bych hledal i pocatek ne neskutecne medialni kampane

216666

10.4.2010 10:19

RE: Feldkurat Katz

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216666

Zednáři, církve? Jen ať se vzájemně demontují, bude bez nich na světě dýchatelněji. A že církev vytvořila naši civilizaci a kulturu? No bodejť, taky k tomu nikoho jiného nepustila, žejo, to se pak tvoří monopolně, žejo, za cizí penízky, takyžejo ... [velký smích]

216805

10.4.2010 15:57

RE: Feldkurat Katz

Erika 52 213.?.?.?

Reakce na 216666

Cirkev bola vždy nepriateľom komunistov, ale s Pinochetom, ktorý bol nepopierateľne masovým vrahom, s tým sa kamarátila.
Aj sám Ján Pavol II. ho podporoval v úsilí vyvraždiť všetkých ľavicovo zmýšľajúcich v Chile.
Nuž, láska podľa vzoru Ježiša Nazaretského to iste nie je, a predsa sa chystajú vyhlásiť tohto pápeža, nech mu je zem ľahká, za svatého.
Pedofilné aféry pomáhal ututlávať už tento "Svatý" muž, ale o tom sa napodiv mlčí, hoci bol pri kormidle cirkvi doť dlhú dobu.
Nezmenil nič a Vatikán podporoval finančne všetky ťaženia USA, krv mnohých obetí tak padá i na hlavu cirkvi.
Nie je to cirkev láskavého Boha, je to cirkev peňazomencov a farizejov.

216857

13.4.2010 8:44

RE: Feldkurat Katz

p 125.?.?.?

Reakce na 216666

...snad se trochu informovat...cirkev byla vzdy a za kazdou cenu proti tem kteri ji chteli vzit moc,bohatstvi,svetovladu celeho sveta atd... kultura a umeni /nez se vzeprely/slouzily vzdy pro vetsi slavu cirkve nikoli Ad majorem Dei gloriam /pro vetsi slavu bozi/..snad si povsimnete ze buh nebo Kristus ;take predmety cirkvi prospesnych manipulaci vseho druhu se krci nekde daleko za dnesnimi vatikanskymi velkovudci /pouzivaji se jen jako obranny stit v dobe pruseru,ale nikdy jako skutecni a hlavni duchovni a moralni nositele krestanske ideje a moralky / a jinymi dulezitymi perverty teto totalne tajne organizace...ktera jako kazda tajna organizace /mafie,Cia,vetsina dnesnich vlad / je zalozena a udrzovana pomoci zlocinu,lichvy atd. ...vime vsak ze i nejhorsi zname systemy/fasismus,komunismus/ se neubrani v prubehu casu udelat neco dobreho...teorie,ze dobro je vedlejsi produkt zla neni daleko od pravdy ...

217076

7.4.2010 18:02

RE: Feldkurat Katz

lucifuge 213.?.?.?

Reakce na 216542

Existuje názor, že většina současných Židů jsou etničtí Chazaři, což zveřejnil britský spisovatel Arthur Koestler roku 1976 v knize The Thirteenth Tribe. Toto tvrzení vyvrátila studie DNA, kterou vypracoval roku 1999 mezinárodní kolektiv vědců pod vedením Michaela F. Hammera na Arizonské universitě v Tucsonu. Tato studie jinak potvrdila, že aškenázští Židé jsou příbuzní jiných semitských národů.

Toto jsem četl. Co vy na to?

216569

7.4.2010 18:31

RE: Feldkurat Katz

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 216569

Jsem skeptik vůdči vědě a vědcům. Otázka je nakolik příbuzní, nakonec jsme jistě podle DNA všichni příbuzní. Mimo to když se to někomu hodí, nějaký vědec se vždy najde aby to dokázal, zvláště pokud dostane na to vědecký grant. [chechtot]

216570

7.4.2010 19:02

RE: Feldkurat Katz

abc 89.?.?.?

Reakce na 216569

Odpoveď na vašu otázku vám dá kniha Šlomo Sanda (profesor soudobých dějin na unviverzitě v Tel Avivu) “The Invention of the Jewish People” (“Vymyšlení židovského národa”; Verso Londýn New York 2009, 332 str.), ktorá vyšla v českom preklade od Luďka Bednáře.

Podstata sdělení této knihy se dá shrnout do věty „Dějiny židovského národa byly vymyšleny, aby vyhovovaly požadavkům sionismu."


Čítajte viac: http://dolezite.sk/Slomo_Sand_Vymysleli_si_sioniste_dejiny_zidovskeho_naro_252.html#ixzz0kQzKy97r

216572

10.4.2010 13:15

RE: Feldkurat Katz

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 216572

Dějiny lze libovolně "vymýšlet", pane Abc. To ano. Ovšem dokážete vysvětlit, jak Aškenáziové dosáhli tak vysoké intelektuální převahy nad ostatními národnostmi a etniky? V USA tvoří necelá 3% populace. A přitom vlastní 27% Nobelových cen, udělených Američanům. Jak si s touto otázkou poradí Vaše víra? [smích]

216837

10.4.2010 13:29

RE: Feldkurat Katz

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216837

>A přitom vlastní 27% Nobelových cen, udělených Američanům.
Pokud si založím nadaci a budu oceňovat za poctivou práci, taky z toho může vylézt šílená statistika - např. že 83,76% Cikánů maká jak o život. [chechtot] To by byl argument!

216842

10.4.2010 16:17

RE: Feldkurat Katz

Erika 52 213.?.?.?

Reakce na 216837

Nobelovu cenu mal aj Jicchak Rabin aj Jásir Arafat, Nobelova cena sa stala vecou naskrze p o l i t i c k o u a úplne stratila morálny kredit bojovníkov za mier a svet bez násilia.
Nie je to už vec prestíže, ale účelu, ktorý svatí prostriedky.
Veď za čo ju dostal prezident Obama?
Nik nepopiera, že Židia sú inteligentný národ a nik netvrdí, že každý Žid je sionista.
Inteligencia ale nevylučuje zločinecké správanie, aj fašistické zrúdy boli inteligentné a o to viac vynachádzavé v mučení a konaní zla s celosvetovými dôsledkami.

216860

11.4.2010 9:10

RE: Feldkurat Katz

abc 89.?.?.?

Reakce na 216837

To na čo sa pýtate, vôbec nie je predmetom mojej viery. Ale môžem vám povedať,čo som si všimol v prípade udeľovania Nobelových cien. Najmenej Nobelových cien bolo udelených ľuďom, ktorí pochádzajú z krajín zviazaných dogmológiou RKC./Španielom,Portugalcom, Talianom,atď./ Viac ich bolo udelených ľuďom z krajín kde pôsobia reformované cirkví, pretože ich viera je menej obmedzená dogmami. /Nemecko, Amerika, atď./ Čo sa týka "aškenázskych" nositeľov Nobelových cien, tí predsa rozhodujú o ich udeľovaní. Ak sa mýlim, tak ma opravte.

216919

7.4.2010 7:12

Protokoly

nbb 109.?.?.?

S článkem plně souhlasím.Také církev nemám rád, protože je to banda ohlupovačů ovcí a brzda pokroku.Myslím, že tento názor bude mít většina populace.Hrozné je však to, že si málokdo uvědomuje, že tady jde o převzetí moci ještě mnohem zrůdnější a nebezpečnější organizací.Postupuje se přesně podle protokolů sionských mudrců.

216543

7.4.2010 9:41

RE: Protokoly

quido2 81.?.?.?

Reakce na 216543

Vy,Esmate85,anonym 194?,máte zajisté pravdu,která však popisuje jenom část stávajících problémů před kterými tato současná civilizace stojí. Nutno dodat,že tyto problémy si vytvořil člověk sám. Nemám nic proti akademikům,vědcům,učencům a inteligenci, ba naopak, mnohých si vážím. Bohužel,jsou úkolovaní vládami a elitami. To je ten problém.

Jsou pošlapané čtyři zásady které jsou nutné pro zdravé fungování každé civilizace.Jsou to:"odříkání,čistota,milostivost a pravdivost. Vždycky, když jdu na internet,si zběžně prohlédnu hlavní stránku,novinky. Nedávno jsem se tam dočetl, že otec Sarkozyho už v 11 letech souložil se svou služkou a byl dokonce aktivní. Sexualita je zdůrazňovaná na každém kroku,ve všech sdělovacích prostředcích. Je to záměr. Přesně jak píšete, dle Protokolů sionských mudrců. On totiž za hmotnou ohradou existuje duchovní svět,který skutečná věda nemůže popřít.

Šrímad-Bhágavatam (3.26.27) Falešné ego v kvalitě dobra prodělává další preměnu.Vyvíjí se z něho mysl,jejíž myšlenky a úvahy jsou původem touhy.

Význam[vyplazený jazyk]říznaky mysli jsou přijímání a odmítání,způsobené různými touhami.Toužíme po tom,co je pro náš smyslový požitek příznivé, a odmítáme to,co pro něj příznivé není.Hmotná mysl není stálá,ale lze ji ustálit činnostmi ve vědomí Boha. Dokud je mysl na hmotné úrovni,je přelétavá a všechno její přijímání a odmítání je asat,dočasné.Je řečeno,že ten,jehož mysl není ustálená ve vědomí Boha,MUSI balancaovat mezi přijímáním a odmítáním.Bez ohledu na své akademické vzdělání bude pouze přijímat a odmítat a nikdy nebude schopen upřít svoje mysl na určitý předmět, dokud se neustálí ve vědomí Boha.

216551

7.4.2010 9:06

Kriza vedomia ci len nevzdelanost?

-mk- 195.?.?.?

Za ta tisíciletí útlaků a škod, které napáchala, si to více než zaslouží. Vnímám církev jako jedno velké pokrytectví, brzdu pokroku, utlačovatelku všeho lidského a přirozeného.

Cela civilizacia je postavena na krestanskych zakladoch. Teda presnejsie, vybudovala ju katolicka cirkev. Staci si len precitat aj inu literaturu, ako je kladivo na carodejnice.

216547

7.4.2010 9:25

Čo vraví Boh na Vatikán a RKC

abc 89.?.?.?

Podobný článok aj diskusia je aj na
http://dolezite.sk/Co_vravi_Boh_na_Vatikan_a_rimka...
Určite to nie je náhoda.

216548

7.4.2010 10:20

KC

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Katolické církvi (KC) nefandím, nicméně je třeba připomenout, že v jejich řadách je mnoho vynikajících lidí, kteří svoji prostou víru realizují prostřednictvím této náboženské organizace a neuvědomují si, že jejich dobré jméno se používá pro zvýšení kreditu katolického spolku. Například v charitě se angažuje mnohem více katolíků než protestantů.
Každý náboženský systém se neomylně odloučí od hodnot, na kterých byl postaven. Například ve filmu Martin Luther je pěkně vidět, jak se jeho reformace stihla deformovat ještě v průběhu jeho života. Co potom očekávat od organizace, která je tady několik staletí? Ta už je naprosto odcizená myšlenkám a ideálům Krista. Nicméně stále používá stejné (avšak vyprázdněné) termíny, podobně jako politici používají termíny "svoboda" nebo "demokracie". Definice termínu podle slovníku je jedna věc a jeho skutečný význam v praxi je věc druhá.
Nic není černobílé a proto nemohu snadno uvěřit, že náhle zvýšený objem zpráv o pedofilii v KC nesleduje další agendu. Kdo vlastní většinu médií víme a tak se dá odvodit, že zprávy se vypouští vždy s určitým cílem. Žijeme v době, kdy se vedou informační války a s veřejností se pomocí "zpráv" manipuluje, aby se docílilo určitého jednání, nálad, popřípadě, aby se odvedla pozornost od záležitostí, která mají proběhnout v tichosti. Olympiáda už skončila, tak senzace s úchylnými knězi jistě zaujme řadu lidí.
A mimochodem, kdyby zrušili povinný celibát, měli by o dost problémů méně. Je to jeden z příkladů lidských výmyslů. Pokud se KC odvolává na sv. Petra jako prvního papeže, neměli by opomínat, že Petr byl ženatý.

216552

7.4.2010 11:15

RE: KC

-mk- 195.?.?.?

Reakce na 216552

Ako som uz naznacil vyssie, neznalost vedie k chybnym uzaverom. Sucastou Katolickej cirkvi su Grekokatolici a ti sa mozu zenit. Komunisti ich zlikvidovali za par tyzdnov ... Problem sexualnej deviacie urcite nie je v celibate. Zenaty chlap to vie dobre. A Peter? V evangeliu sa spomina svokra a nie zena. A zidia sa manzelky mohli zbavit velmi lahko. A ked bol Peter povolany, bol pravdepodobne bez zeny, inak by pri navsteve pana Jezisa neposluhovala svokra ale jeho zena. Predsudky voci katolikom niekedy su usmevne, ako napriklad, ze veriaci ludia su jednoduchi intelektualne, ale povod maju vacsinou ten isty.

216559

7.4.2010 10:58

KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!

Hx31 80.?.?.?

Pokud chcete zničit křesťanskou civilizaci, s čím začnete? No přece s církví! Když duše zaniká, tělo umírá! Všechno souvisí se vším! Radostné hrdé průvody homosexuálů, útoky proti církvi, genderové nesmysly, zničení států, vymírání obyvatelstva, dekadence, absence morálky (ve všech oblastech),pornografie,sexuální výchova ve školách od 1. třídy,atd. Zkázu naší civilizace způsobují zrádní multikulturalisté a muslimové. Všimněte si jak se muslimové drží své víry a jak se množí a kolonizují, jaký mají vztah k homosexuálům, atd. My jen ustupujeme. Islám útočí! Podle statistik organizace One Free World International bylo jen v roce 2008 po celém světě zabito asi 165 000 křesťanů pro svou víru. Celosvětově je podle al-Shafie pronásledováno asi 200 až 300 miliónů křesťanů, z toho 80 procent v islámských zemích. Nyní přijde do EU 56 miliónů muslimů ze severní Afriky:http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/benjamin-kur...
Situace v Kanadě: http://www.akcie.cz/nazory_vlakno.php?ID_NAZOR=156...
Je to opravdový konec naší civilizace a také konec bílé rasy, nastává doba temna!

216557

7.4.2010 11:22

RE: KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 216557

Oni nenechají církev padnout, jenom ji zcela přetvoří k obrazu svému. Postaví nás na jiné základy a duši- naši mysl otočí k svému směru. Daří se jim to skvěle, stačí přečíst příspěvky nad vaším. Popravdě, podobné příspěvky jsem čekal, ale ne v takovém poměru a někdy až takový marast. Měl jsem při čtení dojem, že jsem zcela na jiném webu. Dík za ten váš.

216561

8.4.2010 9:58

RE: KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216561

> Postaví nás na jiné základy a duši- naši mysl otočí k svému směru.

Dobře vám tak. [chechtot]

216604

7.4.2010 14:20

RE: KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 216557

No pokud KC zanikne,tak se nas zapadni svet zmeni,mozna splyne s ostatnim svetem,ale rozhodne to neni konec sveta jako takoveho.Pred krestanstvim,ktere je ve znameni ryb,se uctival 2 tisice let beran,a pred tim zase byk,proste vzdy podle znameni zverokruhu.Cas ryb jiz vyprsel,a nikdo na tom nic nezmeni.Lide si jeste nejaky cas budou drzet svou krestanskou viru,ale casem to vystrida vira jina.Prichazi vek vodnare,tak uvidime.

Co se tyce samotne "sekty" KC.Osobne mi vadit nebude,kdyz zaniknou.Z historie plyne,ze napachali vice skod,nez uzitku a to vse ve jmenu boha a Jezise Krista.Souhlasim s vyse uvedenymi nazory na KC,a dodavam ze kazdy muze mit boha v sobe,a neni potreba k tomu mit nejake sprostredkovatele,at uz je to KC,Islam,nebo jine nabozenstvi.Pravdu ma i p.Stwora,ze se jedna i o zamer,ale k padu KC by doslo driv nebo pozdeji tak jako tak.A zaslepenost nekterych vericich mi uz taky leze na nervy,kdyz se clovek zmini o sex.zvrhlostech nekterych clenu KC,vetsinou slysim "tady se nic takoveho nedeje",jeste jsem je neslysel rict "je to ostuda,fuj".A to ze brani pokroku,ani nemluve - viz.Bush a jeho zamitani vyzkumu kmenovych bunek ve jmenu viry,atd...
Takze ja osobne slzu neuronim,nakonec KC se prilis nemazlila s se zbytky vericich v pohanske kulty v Evrope,nebo v obou Amerikach.Kazdy se muze z historickych pramenu docist co v tech dobach a zemich cinili ve jmenu J.K. [bliji]

216566

8.4.2010 10:11

RE: KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216566

> Takze ja osobne slzu neuronim,nakonec KC se prilis nemazlila s se zbytky vericich v pohanske kulty v Evrope,nebo v obou Amerikach.Kazdy se muze z historickych pramenu docist co v tech dobach a zemich cinili ve jmenu J.K.
Otázka je, kterým "historickým" knihám věřit. Nejspíš žádným. Jen bych doplnil, že vyjádření: "KC se príliž nemazlila ...atd." není zcela korektní. Nebyla to KC jako taková, nýbrž lidé v ní (kdoví jestli byli katolíci). Ideologie KC je určena pro ty "spíše" dole, ti "spíše" nahoře mají jiné zájmy, ale ochranný plášť (či klubové barvy)se hodí. Zřejmě všechny ideologie mají tento výstup a taky asi účel. Navrhuji spláchnout je všechny společně do hajzlu a bude pokoj.
[chechtot]

216606

7.4.2010 13:58

Je mi na blití!

koletr 89.?.?.?

A to z lidí kteří berou systematickou proticírkevní židovskou propagandu a hromady hnoje proti ní za fakt. Nemluvím o dnešním Vatikánu který je prolezlí skrz na skrz Židy a zednáři a po
II. vatikánském koncilu se odchýlil od pravého učení katolické
Církve! Mluvím a katolické Církvi v dvoutisíciletém zpětném
pohledu. Kdyby nebylo katolické Církve vážení, která vždycky
držela zločinné Židovstvo na uzdě - tak už je svět dávno pod
univerzální diktaturou Židů! A ten kdo věří zhovadilím odporným
židovským masmédíím - že každý "druhý duchovní je pedofil" - ten
je stejně tak odpornej jako samotní Židé!!!

Kdopak z Vás viděl někdy v židovizi, že by ukazovali rabína jak
zneužíval děti??!!! Samozřejmě nikdo! A nikdo to nikdy také neuvidí ani neusliší!!

216565

7.4.2010 17:28

RE: Je mi na blití!

koletr 89.?.?.?

Reakce na 216565

Církevní Otec Tertullian ve svém díle „Scorpiae“ říká: „Synagogy Židů jsou zdrojem pronásledování křesťanů.“ Tentýž autor v díle „Ad Nationes“ uvádí: „Od Židů vycházejí všechny pomluvy křesťanů.“

A toto platí od pradávna!!

216567

7.4.2010 17:47

Upřesnění

Lin 85.?.?.?

Víra není náboženství ani církev. Věřící člověk směřuje k duchovnosti, uvědomuje si svůj duchovní rozměr a to bez ohledu na nějaké náboženství nebo církev. Duchovním životem může docela klidně žít člověk s vírou v lásku ke všemu živému, v přírodu, spravedlnost. Leckdy je jeho duchovní život daleko bohatší než život příslušníka nějaké církve. Víra je o "potravě pro duši", o rozvíjení vlastních duchovních kvalit. Stejnou funkci "potravy" jako náboženství může poskytnout třeba i filosofie.
Cítíte soucit s lidmi, zvířaty, přírodou? Není vám jedno, když se někdo ve vašem okolí trápí nebo je mu křívděno, ubližováno, není vám lhostejné, jak člověk zachází s přírodou a zvířaty? Když myslíte na svou budoucnost, zohledňujete i své blízké? Záleží vám na někom víc než na sobě? Jste schopni vnímat krásu kolem sebe - i tu "krásu všedního dne"? Cítíte až bolestnou bezmoc, když není ve vašich silách odstranit nebo aspoň zmírnit utrpení jiných, třeba i cizích lidí? Jestliže jste odpověděli ANO alespoň na některé otázky, můžete být klidní, protože MÁTE VÍRU. A to i přesto, že se k žádnému náboženskému učení ani církvi nehlásíte.
Takže pokud zaniknou církve i náboženství, nestane se se zmiňovaným "pilířem víry" vůbec NIC.
Mám zkušenosti s ateisty, kteří celým svým životem svědčí přesně ve smyslu učení Ježíše. Mé zkušenosti s tzv. věřícími jsou ale přesně opačné. Malost, závist, přetvářka, lži. Podezírám je, že svou příslušnost k církvi mají jen jako berličku a za účelem výhod. Stádovitost, protože neumějí nebo se bojí stát sami za sebe. Asi stejně, jako když jiná sorta lidí vstupuje do politických stran. Ale ani strana, ani církev ze mě neudělá "jiného = lepšího, vyvoleného, úctyhodného... člověka". To je osobní a dost tvrdá práce každého samostatně.

216568

7.4.2010 18:50

RE: Upřesnění

kolipprt 89.?.?.?

Reakce na 216568

Typický zednářský duch. Je vidět že na Vás cca 250 let psychologické "války" zednářstva zanechalo stopy. A nejen na Vás.
Bohočlověk Ježíš Kristus - ustanovil Církev - mimo které není
spásy!! TO JE AXIOM! Všechno ostatní je relativismus bez hranic!
Svět je silně judaizován - a této infekce se jen tak nezbaví!!!

216571

7.4.2010 20:37

RE: Upřesnění

Lin 85.?.?.?

Reakce na 216571

Zednářský duch...aha... Máte v repertoáru ještě jiné přídomky pro mého ducha? Já že bych si je ráda vyposlechla - jestli se budou nebo nebudou lišit od přídomků ostatních "pravých a jediných". [smích]
Pokud jsem dobře četla, nikde se v NZ (což je považováno "pravými" za autentické slovo boží) o nutnosti "ustanovení církve" nedočetla. Jestli jsem četla špatně, máte možnost mi dokázat opak. A jestli církev jako "jediná spása" měla fungovat, pak mi vysvětlete, proč se vyznavači téhož po tisíciletí štěpí a melou mezi sebou - a každý tvrdí, že on je ten pravý vykladač "karet". I když budu brát v potaz z historie lidstva pouze posledních 2 tisíce let, bylo po několik dlouhých staletí věřících snad 99% (za ateismus se i upalovalo). Svět proto lepší nebyl, lidstvu to nepomohlo ke "světlejším" dneškům ani zítřkům. Naopak - katolíci, protestanti, pravoslavní - všechno jeden běsnící kotel a každý v puse Krista a jeho učení.
Po Ježíšovi samotném nezůstalo ani slůvko (i když některé prameny mluví o existenci jediného maličkého "evangelia", které by údajně měl napsat on sám). Všechno psali jeho následovníci a jak už tu uvedl pán výše, těžko mohli Ježíšovi rozumět. K rozkolům došlo už pár let po jeho smrti - právě kvůli výkladu jeho slov a podobenství.
Myslete si o mně co chcete - jako já si můžu myslet o vás. Ale církve, které postavily svou věrouku a vlastní spásu na vraždě hlasatele myšlenek, jsou pro mě zvrácené.

216576

7.4.2010 20:59

RE: Upřesnění

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 216576

Dobře jsi to napsala Lin a já (aby řeč nestála..[smích]), přidám pár myšlenek z debaty (Třetí světová válka již začala) aj., které z tématem diskuze tady souvisí:
-----


.....Pavel z Tarsu (Šaul) je zajímavá osobnost raného křesťanství a podle mne značně kontroverzní.

PROČ??

Například, cituji:
...Svatý Pavel z Tarsu je řazen mezi apoštoly, přestože mezi původních dvanáct nepatřil a s Ježíšem se osobně nesetkal, vyjma zázraku [smích] obrácení na cestě do Damašku. Jeho zásluhou se křesťanství začalo šířit mezi pohany a stalo se světovým náboženstvím. Proto je často považován za faktického zakladatele křesťanství...


Všimněme si poslední věty, viz: "Je považován za FAKTICKÉHO zakladatele křesťanství". Podle mne nikoli ale křesťanství, jak jej ve své ryzí podobě (podle všeho ovlivněn východními naukami) hlásal Ježíš z Nazaretu, ale křesťanské víry, která byla záhy po Ježíšově ODSTRANĚNÍ (židovskými farizeji, kam patřil původně i Šaul z Tarsu) postupně zdeformována a pokřivena a vlastně se od Ježíšových křesťanských ideálů (POZOR: nikoli verbálně, tam vše odpovídalo učení - ale praktickým chováním hlásání vody a pití vína), tj. opačnými skutky (v režii později vzniklého církevního establishmentu) zásadně odklonila.

PROČ??

Za prvé pro chybný sorce-code, který křesťanská víra stejně jako později islám zdědila po judaismu (Ježíš jej nedokázal odstranit, protože byl judaismem odkojen) a za druhé proto, že to tak pro MOC a peníze do těch správných kapes vyhovovalo náboženským i světským E/elitám při ovládání mas k obrazu svému.

Důkazů je celá historie křesťanství až do dneška s jejími křížovými výpravami, čarodějnickými procesy nebo upalováním za jiný než "ten správný" názor nebo poslední kauzy kolem pedofilie církevních hodnostářů.


Závěr. Šaul by hlavním ideologem křesťanství a byl to ON, kdo mu dal JINÝ spirit než Ježíš z Nazaretu původně zamýšlel, viz. např. potlačení ženského fenomenu v této víře (tj. jako v případě islámu posílení nepřirozeného a agresivního patriarchátu) nebo snaha udržovat ve jménu Boha masy v nevědomosti, podřízenosti a v závislostí na tzv. vyvolených (a většinou voldemortích) E/elitách.

Dovětek. Aby nedošlo k mýlce. Nemám nic proti idejím křesťanství a lidem, kteří v jeho jménu vykonali úžasné skutky. Na svou dobu a až do dnešní doby unikátní duchovní cesta pro dobro VŠECH zúčastněných. Nikoli ale ve formě a metodě, jak byla po Ježíšově smrti (nevědomě nebo zcela záměrně) jeho tzv. "disciples" a následně Pokrytci všeho druhu prosazována. A Peace s nimi.
-----

K zamyšlení i ve vztahu k Máří Magdaléně:
After Jesus


jansmith[smích]

216577

7.4.2010 21:00

RE: Upřesnění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 216576

Lin, ztrácíte čas.
Ať se to líbí, či ne, jste prostě v tomto "o pár pater (životů) výše" a tak se nenechejte zbytečně tahat dolů.
Zednářského ducha klidně odsouhlaste a jeďte dále svojí "přírodní" lajnu.
Sebeuvědomění (tělo, mysl, nálady) s bezpříčinnou radostivostí vyvolanou vůlí to táhnout světem a životem.
Toto držet pár let a pak žádné církve nejsou zapotřebí - člověk poznává a začíná "vidět". A pak se ani na ty církve nezlobí (vlastně na nikoho - to jen na oko, aby ho ostatní neumlátili), protože je vidět, že příslušníci církví jsou v "mateřské školce"...

216578

7.4.2010 21:06

RE: Upřesnění

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 216576

Souhlasím s Lin v obou jejich komentářích. [mrknutí jedním okem]

216579

7.4.2010 21:52

RE: Upřesnění

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 216579

To můžete. Ovšem na tom, že je tam cítit zednářský duch, se nic nemění. Lépe řečeno duch Teilarda de Chardin a modernistů. Jsou to myšlenky na první pohled velmi líbivé, nejen na první, často uchvátí na celý život-proto také vznikly a jsou sofistikovaně šířeny. Na světě je velmi málo sil, které ho dokáží ovládnout- ve smyslu směřování. Jako jednotlivci, bez všepřesahující společné ideje, nedokážeme nic. Proto platí toto: Pokud zapadá hvězda Říma, vychází hvězda Jeruzaléma! A z toho vyplývá jediné, jen šlapte na tu římskou, o to dříve se dočkáte té jeruzalémské. Církev není jen o víře a křesťanství, je to také mocnost- politická síla. Potom jdou stranou veškeré debaty o konci věku ryb, nastrčeném Pavlovi z Tarsu apod., v potřebě této politické síly a jejího úkolu vzdorování nám opravdu nebezpečným silám jsou tyto debaty bezpředmětné.
Ještě k papeži a tzv.skandálům: Tento papež je po dlouhé době asi opravdu křesťanským pastýřem, a ne nastrčenou figurou. Prostě "nešlape brázdu" jako ti před ním (Janem XXIII. počínaje a janem Pavlem II. konče), jdou tvrdě po něm.

216584

8.4.2010 10:19

RE: Upřesnění

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216584

> Církev není jen o víře a křesťanství, je to také mocnost- politická síla.
Tyjo, tomu říkám upřímnost. Tleskám. Nejde o nechtěný přehmat?
P.S. A nestrašte už pořád těmi židy a satanem, nejsme děti. [vyplazený jazyk]

216609

8.4.2010 11:22

RE: Upřesnění

Lin 82.?.?.?

Reakce na 216584

V tom to vězí. Cirkve jsou mocensko-politické organizace. Se silami duchovními nemají tedy nic společného.

216615

8.4.2010 13:00

RE: Upřesnění

starej 89.?.?.?

Reakce na 216615

To se nevylucuje. Jenom soucasni mocni to tak stavi, protoze tzv. individualni duchovnost se jim hodi vic.

216619

7.4.2010 23:42

RE: Upřesnění

abc 89.?.?.?

Reakce na 216576

Lin myslím, že máte hodne medzer v poznani Biblie. Ustanovenie cirkvi gr. eklézia alebo zboru pravého Boha, bola okrem výkupného pre záchranu ľudstva, hlavná úloha Krista na zemi. Aj zavrhnutý Izrael totiž musel spoznať, že požehnanie bolo od neho odňaté za smrť Krista a prešlo na kresťanský zbor nasledovníkov Krista. Táto zmena bola sprevádzaná mnohými prejavmi Božieho svätého ducha, prostredníctvom ktorého Kristus aj apoštoli uzdravovali ľudí zo všetkých chorôb a viacerých ľudí vzkriesili k životu, aby tak dali základ vo vieru v budúci účel tohto novozrodeného zboru. Na Letnice roku 33 n.l. keď bolo založenie tohto zboru potvrdené vyliatim Božieho svätého ducha na 120 učeníkov v Jeruzaleme, začala duchovná obnova ľudstva smerom k dokonalosti a večnému životu na rajskej zemi. Mnohým vrátane vás robí problém časový rozvrh , ktorý si v svojej kompetencii stanovil Boh. Pravá cirkev Kristova existuje dodnes aj napriek predpovedanému veľkému odpadnutiu od učenia Biblie, mimo hlavného prúdu cirkví a siekt kresťanstva. Počas celého veku hlásania evanjelia až dodnes je oddelená od omylov a exesov a skutkov falošného kresťanstva, ktoré svojim učením i skutkami popreli existenciu Boha a tak priviedli ľudí až k ateizmu. To bol ale zámer Satana, ktorý sa mu podaril s ľuďmi, ktorí viac milovali tmu ako svetlo, lebo ich samotné skutky boli zlé, ktorí zavrhli vieru aj dobré svedomie a viac ako Boha uctievali ním stvorené veci vrátane seba samých. Na rozdiel od celosvetovo existujúcich falošných náboženstiev, ktoré ukončí Boh pred koncom starého systému vecí, bude pravé uctievanie Boha v duchu a pravde pokračovať navždy, lebo je oslobodzujúce a povznesie ľudstvo k dokonalosti a večnosti, pre ktorú nás Boh stvoril. Inak by život nemal zmysel. Pravá cirkev, Kristova nevesta vtedy už bude s Kristom v nebi a bude vládnuť počas milénia nad zemou, aby odstránila všetky škody napáchane počas vlády Satana nad ľudstvom. - 1. Petra 2:9, Zjavenie 5:10

216588

8.4.2010 0:08

RE: Upřesnění

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 216588

Tak to tvrdí Bible. Museli bychom se ale zeptat Krista, jak to myslel on. [smích]

216589

8.4.2010 11:38

RE: Upřesnění

Lin 82.?.?.?

Reakce na 216588

Možná mám mezery, ale spojení "Kristova nevěsta" se objevuje až daleko později a z úst jiných, ne Krista samotného.
Bůh nikoho nezavrhuje ani nevyznamenává. Opět jen lidský výmysl, překroucení slov "povolaný x vyvolený". Jestliže připustíte víru (lepší slovo je láska) k učení Krista výměnou za přízeň či vyvolenost, jste rázem u obchodu a ne u duchovna. Obchod ve smyslu: ano, já tě budu uctívat, budu věřit - a ty mi za to poskytneš výhody oproti jiným, prostě mě budeš mít raději než ostatní a čas od času mě něčím vyznamenáš.
Pokud mluvíte o jeho učednících, nebyli rozhodně učedníky proto, aby ustanovovali nějakou církev. Byli vyučeni proto, aby byli nositeli myšlenek. Šířit myšlenky jiných můžeme i mimo organizovanost v nějaké organizaci, což dokládají mj. i tyto diskuse.

216616

8.4.2010 13:31

RE: Upřesnění

abc 89.?.?.?

Reakce na 216616

Opäť zisťujem, že máte medzery v tom, kto a kedy sa prvý raz vyjadril o Kristovej neveste. Bol to Ján Krstiteľ, ktorý Kristovi povedal:"Kto má nevestu je ženích. Ale priateľ ženícha, keď stojí pri ňom a počuje ho, má veľkú radosť z hlasu ženícha. Preto sa táto moja radosť naplnila." -Ján 3:29 Vôbec nebolo ľudským výmyslom povolať sa do triedy "nevesty". To je nezmysel. Povolával Boh, ale zo židov prijali toto povolanie len malý počet lebo uprednostili neduchovné hmotné záležitosti života.- Matúš 22:2-14 Preto bolo zo židov len málo vyvolených. Dokonca ako národ boli Bohom židia zavrhnutí a do zboru "nevesty" boli od roku 36.n.l. povolávaní pohania. Na to aby človek mohol prijať povolanie a byť vyvolený do nebeskej vlády nad ľudstvom, musel mať lásku k pravde a spravodlivosti a byť ochotný obetovať aj svoj život pri hlásaní dobréhoho posolstva o Božom kráľovstve /vláde/ nad zemou. Máte pravdu v tom, že viera sa prejavuje láskou k Bohu a blížnemu. Už len keď sa pristavíme pri tejto vlastnosti, zistíme, že všetky organizácie kresťanstva v jej prejavovaní zlýhali, lebo sa zaplietli do politiky a jej voje, okrem jedinej "Kristovej nevesty"- Zjavenie 14:3-5
Obchod z náboženstva urobil Boží odporca a žalobca ľudí, ktorí tvrdil,že ľudia sú ochotní uctievať Boha len keď sa im darí po hmotnej stránky, čo je najväčšia lož. Jób ako jeden z Božích svedkov bol najbohatší muž sveta svojej doby, bol vyskúšaný do krajnosti Božím ohováračom, a zachoval voči Bohu rýdzosť, napriek strate všetkého majetku, všetkých svojich detí, a úplnej strate zdravia. Prial si, aby radšej zomrel,pre utrpenie, ktoré s Božím pripustením naňho uvalil a spôsobil mu Boží odporca a ohovárač. Sporná otázka, či zostanú ľudia verní Bohu aj napriek utrpeniu, sa rieši celé ľudské dejiny a aj Vy Lin musíte dať na ňu Bohu aj Jeho odporcovi odpoveď. Okrem Jóba dal na ňu svojím životom odpoveď aj Kristus, a mnoho ďalších ľudí, ktorých Biblia nazýva "oblakom svedkov " Hebrejom 12:1-3 Podľa toho čo píšete o nutnosti viery prejavovanej láskou, nie ste ďaleko od vyjadrenia, ktoré od Vás očakáva Boh.- Príslovia 27:11 Ste blízko pravdy, až na váš postoj k cirkvi, Kristovej neveste. Zjavenie Jánovi 1:10,11, opisuje dianie v cirvi Kristovej v čase Ježišovej druhej prítomnosti. Kristus sa prechádza medzi jednotlivými zbormi Božieho ľudu po celej zemi a odhaľuje ich chybné duchovné postoje a správanie. Jedným z chybných postojov máte aj vy, lebo ste vôbec nepochopili účel kresťanstva. Tak ako vy rada chodíte na webovú stránku Zvedavca, lebo tu chádzate ľudí sebe blízkych, s ktorými si vymieňate názory, tak aj tí ktorí patria do Kristovej cirkvi, alebo sú jej spoločníkmi, sa tiež radi stretávajú s ľuďmi, ktorí majú tú istú vieru a lásku k Bohu a blížnemu. Tento svetový zbor slúži k jedinému účelu. Rozhlásiť dobrú správu o jedinej skutočnej nádeji p...Automaticky kráceno

216621

8.4.2010 13:41

RE: Upřesnění

abc 89.?.?.?

Reakce na 216616

Rozhlásiť dobrú správu o jedinej skutočnej nádeji pre ľudstvo o Božej vláde nad zemou, ktorá jediná je schopná napraviť veci na zemi do rajského stavu a ľudskej dokonalosti. Vo vesmíre je všetko organizované. Aj náš mozog je prejavom najvyššie organizovanej hmoty na vo vesmire. Slovo organizácia, je odvodené od gr. slova organon a znamená nástroj na vykonanie práce. O žiadnom členovi tejto organizácie, ktorá sa venuje celosvetovému hlásaniu dobrého posolstva nie sú vedené matriky, ani nie je povinný odovzdávať desiatky, ani nepodporuje vyššie stojacich , pretože v Božej organizácii je to opačne. Silnejší slúži slabšiemu, všetci sú bratia a sestry a všetci sa venujú jednej a tej istej činnosti, ktorú prikázal Kristus, keď odchádzal zo zemi. - Matúš 28:19,20 http://www.watchtower.org/b/20080101/article_01.htm

216622

8.4.2010 17:56

RE: Upřesnění

Lin 85.?.?.?

Reakce na 216622

Víte, já mám vaše příspěvky celkem ráda. [smích]Nedštíte oheň a síru, ale snažíte se vysvětlovat, což přijímám s povděkem jako snahu o rozhovor, o dialog (tedy nevedete si svůj monolog).
Nechci nikomu brát jeho přesvědčení, víru, nauku ani cestu. Bylo by to víc než pošetilé. Navíc - slova jsou pro vyjádření abstrakcí velmi nedokonalá a nepostihují přesně, co chce člověk vyjádřit, co cítí nebo vidí v obrazech.
Podle mě je nevýznamné, čemu kdo věřil, jestli byl nebo nebyl organizovaný, k čemu se hlásil. Důležité je, kam došel a činy, kterými může svědčit o svém životě.

216647

7.4.2010 21:08

RE: Upřesnění

Antiquus 95.?.?.?

Reakce na 216571

Naprosto souhlasím s Lin. Naopak Vy se mýlíte a ten Váš Axiom je naprosto zavádějící. JK neustavil církev ani neustanovil a to zejména ne v a do podoby která je od počátku 4tého století. Poté se církev zejména ŘK, stala brzdou a krutým řídícím elementem v rukách často nemocných (duševně) lidí a sloužila k potírání zdravého rozvoje lidských bytostí. Stala se parazitní na společnosti a zamezila zdravému duchovnímu rozvoji lidstva, které svoji duchovní podstatu nachází pozvolna až v současnosti. Otázka, není-li již pozdě.
Mír s Vámi.

216581

7.4.2010 21:13

RE: Upřesnění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 216571

Co je to "spása"?

216582

8.4.2010 9:07

RE: Upřesnění

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 216582

Na takto jednoduchou otázku není vůbec jednoduchá odpověď. Každé náboženství má jiné cesty ke "spáse". Dovolím si nastínit, jak to vnímám já, z pohledu křesťanství.
Abyste toto pochopil(a), musel(a) byste v určité věci věřit. V to, že fyzickou smrtí člověka nekončí jeho existence. V to, že existuje Bůh, tvůrce všeho. V to, že člověk spásu (záchranu) potřebuje. Záchranu (očištění) od špatností, které páchá. Odpuštění. Musel byste věřit v to, že existuje způsob, jak být očištěn a dojít božího odpuštění (již zde na zemi). Musel byste věřit v to, že po fyzické smrti existuje něco jako ráj a peklo.
Je toho hodně k nevíře, že ? Má smysl pokračovat ? Zkusme to krátce.
K očištění hříchů v minulosti sloužily oběti. Ježíš, kterého Bůh poslal na zem, měl 2 úkoly. Ukázat lidem jak žít a stát se obětí. Obětí za hříchy. Celou biblí se jako červená nit vede tato základní myšlenka spásy. A je mnoho interperů, kteří nabízí různé výklady. Není třeba se jimi zatěžovat. To poselství je jasné jako facka. Ten, kdo UVĚŘÍ, že Ježíš je boží syn a je tou nejvyšší obětí, smrtí na kříži za všechna naše provinění, je SPASEN.
Trvalo mi 40 let, než jsem toto pochopil, tak neuvěřitelně jednoduché je poselství celé bible.
Proto ve mně veškeré spory různých náboženských skupin (rozuměj církví) zanechávají jen lehký úsměv. Jejich propracované metody obřadů, hierarchie, názory a předpisy jdou naprosto mimo mě. Já už vnitřně vím své. Je psáno : " poznáte pravdu a pravda vás osvobodí". Je to velká myšlenka.

216601

8.4.2010 12:29

RE: Upřesnění

Lin 82.?.?.?

Reakce na 216601

Promiňte, ale "úkol být obětí" je to, s čím nesouhlasím. Vy byste poslal někoho na misi s úkolem ukázat, jak žít a s vědomím, že bude zavražděný? Ukřižování JK nebyla vůle boží, ale vůle lidská. Smrt na kříži nebyla "vykupitelská" a už vůbec z lidí nesňala jejich hříchy a nezajistila jim spasení. Své hříchy si každý smývá sám.
To, co církve dávají jako příklad "spasení" - např. nelítostný vrah se v poslední minutě života obrátí k Bohu a je tedy spasen (= jsou smyty jeho hříchy) - je opět pokřivený. Vykoupení nespočívá totiž k obrácení se na víru (k Bohu), ale v pochopení hrůznosti vlastních činů.

216617

8.4.2010 21:16

RE: Upřesnění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 216601

Nechci VĚŘIT. Chci VIDĚT A JASNĚ VĚDĚT.
Nechci Boha "tušit", věřit atd. chci ho znát, poklábosit s ním a vnímat ho jasně, jako třeba auto na parkovišti. A k tomu jen víra nestačí. Je třeba rozvinout rozeznávací a analytické schopnosti překračující pomocníka zvaného víra...

K tomuhle všemu Bible už dávno, dávno nepostačuje. Je v ní přípravka k vyšším metodám. Ta přípravka je: umravnění, míruplnost, odpuštění, morální očista a rozvoj klidu a pohody. To je ovšem jistě VELKÝ úspěch na cestě životem, ale ... ale ne konečný.

K pochopení zákonitostí života svého a tedy i univerza není třeba pro NĚKOHO víry vůbec (tzv. cesta rozumu). Osobně preferuji poznání a rozvoj "vhledu" popř. celobytostného "vnoru" do různých duchovních kvalit a pokud možno do té nejvyšší... Ono přímé poznání lze provést normálními smysly byť poněkud více "nabroušenými".
Tímto se víry nezříkám - naopak stavím ji na správné místo narozdíl od tzv. věřících, kterým je víra alfou a omegou (hlavně v mluvě), ale když přijde zkouška, tak jsou jako ten papoušek, který sice poslušně drmolí modlitby (církev), ale sotva se ke kleci přiblíží kocour, tak začne zoufale vřeštět "po svém" (život)...

A spása? Nevysvětlil jste nic. Jen požadujete víru, která není v souladu s rozumem a poznáním jak všedního tak "nadvšedního" života. Takže u takových týpků jako já jistě Vaše a Vám obdobné vysvětlení nemá šanci uspět...
V odpuštění se umím "vykoupat" každý den, když je to nutné.
A spása je pro mě ukončení veškerého trápení, který s sebou přináší život.
Ukřižování Mistra z Nazareta příliš spásy nepřineslo - zato utrpení a zlo se na světě od té doby "vesele" šíří. Čím to? To bude asi ta všeláska církevního Pána Boha, hm.

To s tou pravdou je prima - jen ji v Bibli, v církvích a kostelech poněkud postrádám, když přijde řeč na "konfliktní" témata a to už je víc jak 15 let nevyhledávám - nemá smysl diskutovat. Snad občas poklábosit.
Možná jste vzdělán i teoreticky v jiných směrech a tak jste při případném přečtení mých slov postřehl základy buddhismu v mých větách.. [smích]
Takže zase někdy příště [velký smích]

216655

9.4.2010 15:00

RE: Upřesnění

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 216655

No, jo rozum by rad chtel vbsechno jasne vedet. Tak jsme si postavili stavbu vedy na axiomech. To jsou ta tvrzeni, ktera proste jednou jsou a basta. V cirkvy se jim rika dogmata, ve vede axiomy. Proste nejdou dokazat a pro rozum je tam cedule vstup zakazan, tady se nepochybuje, tady se to proste bere jako zakladni stavebni kamen.

Znam lidi co by si usilovne prali vylucovat zlaty prasek nebo kaviar, ale pres usilovnou snahu toho jejich rozumu, vule, duchovnich sil... koncentrovanych pri vykonani potreby na tento bohuliby cil z nich vypadne, vzdycky zhruba to same. Tedy hmota zhruba hnede barvy, v ruzne pevnem stavu a vzdy je pritomen zapach. Zrejme se nedokazi dostatecne koncentrovat, ale nelze vyloucit, ze existuji jedinci, kteri jasne vedi a vidi a z techto geniu lidstva misto hoven padaji zlate nugety. [velký smích] [velký smích]

216704

9.4.2010 16:07

RE: Upřesnění

Martin S. 93.?.?.?

Reakce na 216568

"Osobní a dost tvrdá práce káždého samostatně" to opravdu není. Samostatně se nenaučíte ani do pěti počítat, natož intelektuálně a duševně dospět do výšin, jež tady opěvujete.

216715

9.4.2010 23:13

RE: Upřesnění

Lin 85.?.?.?

Reakce na 216715

Hm... v případě, že dáváte rovnítko mezi intelektuálno, duševno a duchovno, pak vám skutečně mé psaní musí připadat divné.

216759

10.4.2010 0:25

RE: Upřesnění

starej 85.?.?.?

Reakce na 216759

Vážená paní Lin, píšete velice kultivovaně a hezky, skoro jako Krishnamurti, nebo ještě mnohem lépe [mrknutí jedním okem]. Ale nemůžu si pomoci: oddělování intelektuálna, duševna a duchovna je to samé, jako kladení protikladu mezi mocensko-politickou organizaci a duchovní síly. Není to skutečnost, je to mém vkládaný lidem do hlav od doby evropského osvícenství a velmi užitečná věc, zejména pro ty, co jsou u moci.

Kdyby byl Gándhí jen dalším milióntým prvním indickým sádhuem a vegetoval si někde v lese zarostlý a zablešený od posvátných hanumánů, mohla být Indie britskou kolonií dodnes.

Duchovno zcela vykázané do soukromé sféry je z hlediska moderního politika terno, jelikož je v takové formě dočista bezzubé.

216771

10.4.2010 11:55

RE: Upřesnění

Lin 85.?.?.?

Reakce na 216771

Aha... koukám, že si moc nerozumíme. [smích]
Předně - říkám o sobě, že jsem ateistka. Podobnost mého přesvědčení s nějakým jiným učením tkví asi v tom, že duchovní poznatky jsou stejné. Pokud člověk spěje k duchovnímu poznání, vůbec nezáleží na jeho "výchozím bodu" - tj. na filosofii (náboženství, nauce, impulsu), která tuhle cestu nastartovala. Všichni dojdou ke stejnému poznání, protože duchovním principům pramálo záleží na "barvě dresu".
Potvrdí vám to všichni osvícení (nebo chcete-li "polití duchem svatým" ). Mám podezření, že cirkve tohle moc dobře vědí a proto tolik nastražených "překážek" k pravdivému chápání víry.
Vždyť spojení "vstoupil do něj duch svatý" není o ničem jiném, než o osvícení, získání duchovního zraku. [smích]
A duchovnost opravdu nemá co dělat s intelektem. Duchovnost totiž neprobíhá přes myšlenky, ale přes obrazy a city. Proto je tak těžké formulovat do myšlenky a ještě těžší je předat slovy dál. I když je podle mě víra a duchovno ryze intimní záležitostí každého člověka, duchovno nikdy nezůstane vykázané pouze do soukromé sféry. Formuje totiž veškeré projevy člověka ve společnosti. Duchovně prozřelý člověk totiž nepotřebuje žádné příkazy, zákazy, zákony atd. - protože všechno, co dělá, dělá zcela dobrovolně a jeho chování je založené na prožitých poznatcích (proč to nedělat, proč dodržovat). Světské ani duchovní zákony nepřekračuje ne proto, že má strach z odhalení a potrestání, ale protože ho takové jednání ani nenapadne. Nevím, jak to napsat... prostě není to vnější forma - pro lidi okolo, pro společnost, abych byla pokládána za dobrého člověka, aby mě měli rádi atd., ale je to vědomí, že by tím poškodil hlavně sám sebe. O tom je duchovní síla člověka. Dokáže svou vlastní duchovní silou ovlivňovat a přetvářet své okolí, takže mocensko-politické struktury k tomu nepotřebuje. Vidí a chápe životní situace jinak, dá se říct, že "vidí až za roh" a od toho se odvíjejí i všechna jeho rozhodnutí.
Potíž vidím v jiném, v tzv. "extrémismu". Člověku nebyl daný mozek pro nic za nic. Ideální stav je ten, že své duchovní obrazy umíme zpracovat vědomím a pomocí mozku je přeformulovat do jasných stanovisek (dáme jim logiku a řád), použitelných v praxi. Mozek je celek a protěžovat jen pravou nebo jen levou hemisféru nevede ke kýženým výsledkům.
Příkladů se i tady v diskusi najde víc než dost.

216825

11.4.2010 8:33

RE: Upřesnění

abc 89.?.?.?

Reakce na 216568

Lin zase si mýlite pojmy z dojmamy.Duchovnosť je schopnosť človeka vnímať Boha vo svojom živote. Duchovnosť determinuje potom správanie človeka a jeho vzťah k Bohu a blížnemu. Duchovnosť ukazuje nakoľko je Boh prítomný vo vašom živote. V tom je rozhodujúce presné poznanie Božej vôle a naše stotožnenie s ňou. Za príklad si môžeme zobrať apoštola Pavla. Bol duchovný keď prenasledoval kresťanov? Sám napísal v liste Rimanom 10:2, že mal "horlivosť pre Boha ale nie podľa presného poznania". Až keď sa mu postavil do cesty Kristus, spadli mu akoby šupiny z očí a konečne videl svoju duchovnosť v Božom svetle. Preto si aj Vy prosím nepleťte duchovnosť s inými pojmami či dojmami.

Iný príklad.Hlavný rozdiel medzi človekom a zvieraťom je, že „človek sa neuspokojí len s tým, aby spal, jedol a zahrial sa. Ľudia majú „zvláštnu a sebe vlastnú túžbu“, ktorú je možnné označit ako „duchovnost“. Po uspokojení základnych pudov, bezpečnosti,hladu, rozmnožovania, nastupuje pud hľadania či uctievania Boha. Kladieme si otázky kto sme, ako sme sa sem dostali, ako máme žiť, aby sme boli šťastní, aká je naša budúcnosť? V skutočnosti "všetky ľudské kultúry vznikly z potreby hľadania Boha". — A tak skutočnosť, že se ešte zaoberáme otázkou, či existuje Boh,aký má zámer s nami ľuďmi, aké je naše miesto v jeho zámere dokazuje, že sme ešte nezanedbali túto dôležitú ľudskú vlastnosť — svoju duchovnosť.

Smutné na celej veci je fakt, že cirkvi v uspokojovaní duchovnosti na celej čiare zlýhali okrem jednej - "Kristovej nevesty". Tým, že sa cirkvi nedržali v uspokojovaní duchovných potrieb Biblie, vytvorili zvláštnu kategóriu ľudí, ktorú ja nazývam nazývam "veriaci ateisti", ľudí ktorí veria v Boha ale neveria BOHU, to znamená, že im chýba presné poznanie Jehovovej vôle. Títo "veriaci" nechápu Boží plán záchrany ľudstva a jeho časový harmonogram, ani to kde sa v prúde času nachádzame. V snahe po uspokojovaní svojich duchovných potrieb, sa preto obracajú na filozofie, ideológie, alebo priamo na špiritistické média. Špiritistickými knihami a časopismi je zamorená celá zem. Biblia je iná. Odsudzuje spojenie s démonskymi praktikami a dáva ľuďom presne poznanie toho, čo Boh od nás vyžaduje. Micheáš 6kapitola ôsmy verš. Prajem vám zo srdca návrat k pravej duchovnosti, návrat k Bohu na základe presného poznania Biblie.

216916

7.4.2010 21:37

Lidstvo na tapetě

Střelec 77.?.?.?

Nemohu mluvit k církvi, nejsem věřící, ale na každý pád se mi jeví, že křesťanské desatero by měl dodržovat každý, ať je věřící nebo ne. To, že jej nedodržují mnozí věřící a možná i někteří duchovní, neberu jako něco mimořádného. V každém společenství se vyskytnou černé ovce. Znepokojující je, když se vývoj ubírá po špatné koleji. A to se, myslím, v této konzumní době děje a je to uměle vyvoláváno. Lidstvo je tlačeno k povrchnosti a nekulturnosti. Potom se s ním dobře manipuluje.

216583

7.4.2010 22:10

Děkuju...

Lin 85.?.?.?

...za podporu a to z celého srdce [smích] Jsem moc ráda, že i jiní vidí otázku víry podobně nebo stejně. Myslím si, že "duchovní patýři" měli fungovat jako "moudří mezi moudrými". Ne jako šiřitelé dogmat, ale jako pomocná ruka, když člověk přešlapuje na místě, neví, jak dál a svou víru v pochybnostech ztrácí. Samozřejmě, existovali i v řadách církví mnozí, kteří se nezpronevěřili a byli skutečně duchovními učiteli. Jenže paradoxně měli co do činění se svými "šéfy" a často končili s označením "kacíř".
Je mi moc líto, co církve vychovávají i v dnešní době. Stroje - poslušné, hloupé, fanatické. Co si jinak myslet o mladém "zapáleném" katolíkovi, který pokládá Bibli za jediný věrohodný pramen historie lidstva a všechny ostatní duchovní knihy za dílo "toho zlého". Vůbec nejsou zvyklí přemýšlet, berou naservírované a nejsou vedeni ani k toleranci jiných. Jestli je tohle "naděje pro lepší svět", tak s plnou odpovědností říkám, že se mi v něm nebude chtít žít.
Pan Stwora píše v článku o útocích na církev. Možná jsem naivní, ale odhalování shnilého vidím jako dobrou zvěst a učení Ježíše to nijak neohrožuje. Naopak - vidím šanci k očištění od všech těch nánosů dogmat, bahna lží a překroucených "svědectví". Pak také bude jasněji vidět dogma "krutého boha" Izraelitů.
"Mojžíš sklesl do sedadla a upustil své Desatero. Ó Pane, cožpak nejsi Jehovah, žárlivý Bůh, který sestoupil v plamenech a kouři na horu Sinaj a hrůzou jsi rozechvěl národ israelský? Což nebyl to tvůj hněv, který mi poručil rozmáchnout se mstící holí a zničit každou travinu, zlomit každý strom v lesích, aby pomřelo všechno lidstvo a zvěř? Kdo se bude bát tvých blesků, kdo dodržovat Desatero, Pane, když ptačí zašveholení a dětský úsměv umlčí hrom tvého hněvu?!"

216585

7.4.2010 22:51

RE: Děkuju...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 216585

>Pan Stwora píše v článku o útocích na církev. Možná jsem
>naivní, ale odhalování shnilého vidím jako dobrou zvěst a
>učení Ježíše to nijak neohrožuje. Naopak - vidím šanci k
>očištění od všech těch nánosů dogmat, bahna lží a
>překroucených "svědectví". Pak také bude jasněji vidět
>dogma "krutého boha" Izraelitů.

Ano, odhalování shnilého je dobrou zprávou. Všechno zlé je k něčemu dobré a tak i tento mediální boj je v něčem dobrý. Církev si už dávno zasloužila dostat po prackách.

Kdyby šlo jen o útok na církev, tak prosím. Ale ono jde o frontální útok na všechny naše kořeny a o tom píšu. Jeden z nich je právě potřeba víry (ano, víra a církev jsou různé věci, ale řadě lidí, která nemá čas přemýšlet nebo tak byla vychována svými rodiči, to splývá). Církev tvořila dějiny a kulturu západní civilizace, i když mnohdy kontroverzně a způsobem jeden krok, dva kroky vzad, přece jenom patří do základu něčeho, na čem všichni stavíme.

Snažím se nevidět současnou zjevnou snahu pošpinit církev jako izolovaný nebo náhodný incident, ale jako na koordinované úsilí jistých skupin proti všemu, co je nám svaté; upozorňuji na širší souvislosti.

216586

8.4.2010 12:59

RE: Děkuju...

Lin 82.?.?.?

Reakce na 216586

Ano, útoky na všechny naše kořeny (pilíře) probíhají a to již delší dobu, nejen v poslední době. Poslední dobou je to jen víc vidět a možná i proto, že "líp vidíme" hlavně my sami.
Nemýlíte se, když události nevnímáte jako náhodně a izolované. Je to celek a přesně s úmyslem "vykořenit". Dobře jste popsal chování člověka bez kořenů - vyděšený, zmatený, prázdný. Vzali nebo zpochybnili mu všechno, na čem stavěl svůj život. V tomhle stavu se člověk stává velmi "vláčným" a snadno manipulovatelným, protože se snaží chytnout všeho, co aspoň vypadá jako pevný bod. Tady moc a moc záleží na tom, čeho se chytne (jak pevných hodnot) - a podle toho se pak dál odvíjí i jeho vlastní život.
A teď napíšu něco, o čem nevím, zda bude správně pochopeno. [smích]
Někteří lidé už situací "vykořenění" prošli - v jejich životech se už před časem stalo "něco", co jim vzalo pevnou půdu pod nohama. Dneska ale můžou docela pevně stát, i když kolem "řádí hurikán a vyvrací stromy" okolo. Začali totiž znovu a tentokrát dbají o zdraví a pevnost svých kořenů, nerostou na písku nebo močálu, ale zakořenili v pevné půdě, která jim pomáhá stát i přes zuření živlů. Zužitkovali svou "malou smrt" k tomu, aby tentokrát doopravdy žili.
Život nás učí, že celé generace můžeme žít ve svém domě v záplavové oblasti bez vědomí nějaké "pošetilosti", jen proto, že ničivá záplava přichází jednou za tisíc let. Nevnímáme a ani nemůžeme vnímat, že dům vystavěli naši předci na špatném místě. Když záplava příjde, sebere nám všechno a my máme dvě možnosti. Buď stavíme lépe a na lepším místě - nebo dům postavíme tam, kde byl, protože za tisíc let nebude jeho zničení "náš problém".

216618

8.4.2010 13:20

RE: Děkuju...

Alis 94.?.?.?

Reakce na 216618

Skvěle řečeno, jen dodám, že člověk by měl stavět především sám na sobě. Sám sobě má být oním pevným bodem. Protože jakékoliv hledání jistot vně sebe je jen projevem strachu, který není tvůrčím impulsem, spíše naopak. Stavět cokoliv, a dělat cokoliv na základě strachu je odsouzeno dříve či později ke krachu, k pádu, k zániku.

216620

8.4.2010 18:52

RE: Děkuju...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 216618

Ano. [smích]

To je obdoba té lidové moudrosti co tě nezabije, to tě posílí. A často se mi také vybavuje věta Seven of Eleven ze StarTrek: I will adapt.

216649

8.4.2010 10:17

RE: Děkuju...

Alis 94.?.?.?

Reakce na 216585

Milá Lin, tvoje příspěvky mi mluví z duše.. Člověk nepotřebuje instituce ani zástupce, kteří ho spojí s Bohem. Navíc ani není nikde nad námi, ale v nás a všude kolem nás, protože Bůh je vše, co je. [smích] Já v Boha nevěřím, já VÍM, že tu je [smích] Víra je zapotřebí pouze tam, kde není vědění.
Každý člověk má přímé spojení s ním přes otevřené srdce. Netřeba rituálů, placení poplatků ani podobné nesmysly. Nikdy po nás nechtěl, abychom trpěli, abychom v "jeho jméně" umírali, bojovali. Ani nám nemá co odpouštět - odpustit bychom měli my sami sobě. Zrovna tak je nesmysl princip sebeobětování - dřít sám ze sebe kůži, aby se někdo jiný měl dobře. V první řadě člověk miluje sám sebe, aby mohl milovat druhé. Pokud se sám k sobě chovám zle, nemůže být o lásce ani řeči.
A takových omylů, které jsou v lidech hluboce zakořeněny, jsou tisíce, a bohužel jim jen ztrpčují život.

Kdo chce vidět, ten vidí. Kdo chce slyšet, ten slyší. A skutečně moudrý člověk nemá potřebu komukoliv cokoliv dokazovat, přesvědčovat, pošlapávat jeho názor atd. Moudrý člověk rozumí tomu, že každý má svou cestu, kterou může ujít jen on sám, nikdo jiný to za něj neudělá. A respektuje svobodnou vůli každého jedince.
Koneckonců, všichni jsme Jedno, k tomuto poznání směřujeme všichni, jen někdo tam dojde dříve, jiný později [smích]

216608

8.4.2010 17:33

RE: Děkuju...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 216608

Dopoledne jsem neměla už čas reagovat a teď to napravím, protože je to moc krásně řečeno. [smích]
Jsem téhož názoru, že nejlepším prostředníkem ve spojení s duchovnem (Bohem) jsem já sama. Slyšíte od každého znalce Bible, že Bůh je vševědoucí a vševidoucí. Ovšem - představa asi taková, jakou je "Velký bratr". Někdo (nejlépe neviditelná bytost), která nějakými nadpřirozenými schopnostmi všechno vidí i slyší. Možnost, že každý má v sobě soudce i rádce (a obelstít sám sebe dost dobře nejde), pro ně nad jejich chápání.
Souhlasím, že každý máme svou cestu, po které se ale nedá jít houfně a s průvodcem. Máme daný start a cíl, ale ne trasu. Má cesta nemusí být tou vaší a naopak, protože každý jsme tu za jinými prožitky.
Zdravím a moc děkuju za krásné řádky [smích]

216644

8.4.2010 17:44

RE: Děkuju...No to je k popukání!!

iluutnh 89.?.?.?

Reakce na 216644

Připosraní čeští atheisté rozebírají náboženství - no to je
k popukání [chechtot] [chechtot]

Na nikoho židovská propaganda nenaházela tolik exkrementů jako
na katolickou Církev!! A výše zveřejněné reakce obětí této
propagandy jsou toho dokladem!

216645

8.4.2010 23:40

RE: Děkuju...No to je k popukání!!

abc 89.?.?.?

Reakce na 216645

Nielen ateisti rozoberajú náboženstvo, ale aj vedci rozoberajú darwinovu evolučnú teóriu. Svet sa asi zbláznil...tie materialistické poučky ako napr. "Neexistuje nepoznateľné, existuje len nepoznané" fakt platia. To popukáni vás prejde, keď si pozriete film Odomykanie tajomstva života na http://dolezite.sk/Najnovsie_vedecke_poznatky_jasne_dokazuju_ze_Krestania__242.html [zmaten]

216662

9.4.2010 13:02

RE: Děkuju...No to je k popukání!!

mion 89.?.?.?

Reakce na 216662

Vážený, já źádné židovské ubohosti nesleduji! Natožpak Židy točené s....y (filmy). A tzv. vědecké poznatky - to je snůžka zhovadilostí! Zmínil jste Žida Darwina. Jeho dědeček Erazim Darwin
byl zednář a kabbalista! Jestli někdo věří těmto židovským podvodům, pak mi ho je upřímě líto! Jeho tzv. evoluční teorie byla
použita jako nástroj k zpochybnění učení katolické Církve! Je to
všechno podvod!

216697

8.4.2010 0:30

S clankem souhlasim.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Probuha medialni kampan proti katolicke cirkvi. A na intezite ziskala behem nejvetsiho krestanskeho svatku Velikonoc. Protoze nase svobodna nezavisla media se zaradila k vyhynulym dinosaurum, pak to znamena, ze ten kdo je vlastni nebo majitele delaji nekomu sluzbicku. Jsem kreteny katolik a do kostela zajdu jestli jednou za nekolik let. V Boha, ale pevne verim a k teto pevne vire jsem se dotal nekdy kolem 25 let sveho zivota, paradoxne skrze rozum a logiku.

Vira v Boha a cirkev je u mnoha vericich pevne spojena. Ve Vatikanu jiste vedi odkud vitr fouka, jsou dobre informovani, taky tolik lidi v terenu nemaji a ani vsechny tajne sluzby dohromady. Navic kdyz ma skutecne verici clovek volit mezi loajalitou k nejakemu panu nebo Bohu?!! To je jeden z duvodu, protoze mravni imperativy se neklani zadne moci. A znacnemu respektu se katolicke cirkev tesi napr. v latinske Americe. S arcibiskupy jako Romero, to neni zadny div.

A ta silna pozice v latinske Americe se jiste leckomu nehodi. A mohlo by byt hure, lide by mohli zvednout hlavy od konzumnich koryt, a co pak? Ale to se stejne stane z duvodu konecnych rozmeru teto planety. A bylo by dobre, aby potom v te ruzove boudoucnosti byli lide lidmi a nestali se divou zveri. Mimochodem biskup jako Oscar Romero ukazuje silnou nezavislost a odpovednost za diecezi, kterou argumentuje Vatikan, v pripade skandalu spojenych s pedofilii prislusniku z rad cirkve. Kdy byla v mediich prezentovana snaha predvolat papeze k soudu. samorejme predvolateli muselo byt jasne, ze papeze nelze predvolat, takze sledoval jiny postranni cil.

Muj osobni nazor ke skandalum se zneuzivani, ze by nemeli byt kryti. Jiste to je velmi radikalni. Mnohem mekci forma by bylo prelozeni a zakaz pristupu k detem v ramci cirkevni organizace. Prelozeni by meli byt do klasteru, kde by meli jestli uprimne lituji toho, co se stalo vest tvrde pokani. Proti takove tvrdemu pokani by mohla byt i tvrda basa prochazka ruzovou zahradou.
http://denikreferendum.cz/clanek/2628-pred-triceti...

216590

8.4.2010 5:10

RE: S clankem souhlasim.

Saša 204.?.?.?

Reakce na 216590

Jsme převychováváni!

Díval jsem se dnes na zprávy, prý dle nějakého evropského výzkumu ovoce a zelenina není tak důležitá pro zdraví jak se domnívali. Hned v zápětí „zpráva“ jak více lidí a v USA prý i nežidé kupují zdravé košer, ač je o 20% dražší. Žehnání rabínem není zadarmo a strávit máme to, co rabín odsouhlasí. žbleb o košer

Obchod je obchod a divím se, že dle Haaretz už i v Izraeli za něj zavírají. Právě tam vyšel článek Izraelská policie odhalila obchod s lidskými orgány Mezi podezřelými je brigádní-generál a dva právníci. Policie také uvedla, že v průběhu šetření odhalili velké velmi dobře-organizované odvětví obchodu s lidskými orgány. Kruh zahrnuje obchodníky s orgány, zmocněnce a právníky.

216596

8.4.2010 10:54

RE: S clankem souhlasim.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 216590

Jak píšete,pane Bartošek: Lidé by mohli zvednout hlavy od konzumních koryt,a co pak? A to se stejně stane z důvodu konečných rozměrů této planety.

K tomuto dni potřebuje lidstvo svobodnou vědeckou analýzu nejen náboženství ,ale i mnoha dalších vědních oborů. Tomuto přístupu je bráněno stávajícími elitami-především západní hemisféry.

Kupř.:Védská historie vesmíru uvádí,že vesmír se skládá z různých hvězdných soustav,které se dělí na vyšší-Svargaloky,střední- Martjaloky a nižší -Patálaloky. Písemně zaznamenané Védy uvádějí přesné astronomické výpočty o 5 000 let dříve než si takové výpočty dokázali moderní vědci vůbec představit. Příkladem jsou tak zvané nesvítící planety. Védská astronomie má uvedené souřadnice pro výpočet jejich poloh. Často zmiňované jsou Gulika a Mandi. moderní astronomie těmto údajům nepřikládala žádný význam až do roku 1999. V srpnu 1999 britský časopis Astronomy Now podává zdokumentovaný důkaz podporující existenci nesvítivé planety Mandi. Tato stínová planeta byla pozorována švýcarskými astronomy.

S nástupem satelitního snímkování byla potvrzena i existence řeka Sarasvatí. Ve védské literatuře je tato řeka často popisována,avšak západní věda do nedávna považovala tyto zprávy za mytologii. A můžem pokračovat dál přes potopy. Védy uvádějí přesné popisy různých potop, které se liší svou intenzitou a rozsahem. Největší potopy nastávají po zničení projeveného vesmíru. K úplnému zničení vesmíru dochází na konci Brahmova života tj. po uplynutí 311 040 000 000 000 slunečních let.

Také evoluční vývoj dávno před Darwinem popisují Védy, avšak úplněji a přesněji. Darwin jednoduše opsal tuto teorii z védské literatury. Teorii evoluce vysvětlil před dávnou dobou mudrc Bhrgu. A můžem pokračovat stále dál, neboť Védy popisují často velmi detailně všechny vědní obory.

Já pochopitelně cítím a vím, že jsem na takový rozsah vědění nekompetentní a proto už v jednom dřívějším příspěvku se odvolávám na autententické Védy a analýzy povolaných. S našimi dosavadními znalostmi si však nevystačíme.

216611

9.4.2010 15:04

RE: S clankem souhlasim.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 216611

Ta planeta Mandi by me zajimala. Neni nejaky zdroj na netu? [smích]

216705

9.4.2010 15:22

RE: S clankem souhlasim.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 216705

Pane Bartošek,rád bych vám pomohl, ale mimo již uvedeného zdroje informace nemám žádný jiný. Je ale možné získat profesionální informace na www.astro.cz, kam byste musel směrovat váš dotaz.

Mějte se hezky a zkuste jim napsat. Třeba odpoví.

216712

9.4.2010 15:56

RE: S clankem souhlasim.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 216712

[smích]

216713

9.4.2010 16:28

RE: S clankem souhlasim.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 216705

No,přece jsem něco našel. Na http://www.veda.harekrsna.cz/encyklopedie/veda.htm Je rozsáhlý a podrobný článek o planetě Mandi. Budete určitě spokojen.
Mějte se fajn.

216721

9.4.2010 23:19

RE: S clankem souhlasim.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 216721

Dekuju. [smích]

216760

8.4.2010 14:22

Klobuk dole

svornost 212.?.?.?

Vladimire, napisal ste to velmi krasne, hlavne tie dva posledne odstavce. Az mi zimomriavky behali po chrbte. Dakujem.

216625

8.4.2010 20:45

Vládní zpráva USA: 0,03% případů pohlavního zneužití spáchali kněží

Eremos 85.?.?.?

Zpráva státního departmentu USA o zločinech pohlavního zneužívání v zemi za rok 2008 uvádí jejich statistiku, podle níž více než 64% těchto zločinů je na dětech spácháno jejich známými, příbuznými či přímo rodiči, a tedy v rámci rodinných vztahů. Ve školách dochází k 10% případů z celkového počtu pohlavních zneužití... Pokud jde o kněze, připadá jim na vrub ve Spojených státech 0,03%, tj. 3 případy z 10 tisíc těchto zločinů.

216652

9.4.2010 15:16

RE: Vládní zpráva USA: 0,03% případů pohlavního zneužití spáchali kněží

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 216652

Takova statistika jasne ukazuje, ze jde o medialni kampan, at jsou jeji pohnutky nevedome v obecne rovine hledajici nejakou senzaci nabo sleduji nejaky vedomy zamer. Dekuju za ta cisla, v obecne forme jsem bez techto podkladu reagoval pri debate s prately.

Ale presto zastavam nazor, ze cirkev by mela postupovat proti temto excesum ve vlastnich radach tvrde. V takovem pripade lze akceptovat, i kdyz nebudou tyto informace pousteny na verejnost. Jenomze jak neverejne resit odskodneni skutecnych obeti? I toto je velmi vazna strana mince teto kauzy? Samozrejme na to mam ponekud jiny nazor, nez advokat, ktery z toho udelal vynosnou praxi.

216710

8.4.2010 20:56

The Wall Street Journal o pozadí útoků deníku New York Times proti papeži

Eremos 85.?.?.?

Deník The Wall Street Journal vyslovil vážnou a věcnou kritiku na adresu deníku New York Times a jeho výpadům proti papeži. V článku nazvaném "Papež a New York Times" ze 6.dubna poukazuje William McGurn na zkreslující interpretaci newyorským deníkem zveřejněné církevní dokumentace. List New York Times navíc svým čtenářům neprozradil, že dodavatel této dokumentace Jeff Anderson není jen tak ledajakým advokátem obětí, ale největším specialistou na procesy proti církvi, který se roku 2002 pochlubil agentuře AP, že obdržel od církve již více než 60 milionů dolarů a že nyní se snaží vtáhnout do celé kauzy také Vatikán. Pokud jde o případ kněze Murphyho, deník New York Times nezveřejnil celou dokumentaci a zatajil dopisy amerických biskupů z let 1993 a 1995, jimiž Murpyho informovali o tom, že má zákaz jakékoli pastorace a tedy sloužit mši na veřejnosti, zpovídat atd. Autor článku deníku The Wall Steer Journal v závěru svého článku poukazuje na to, že kromě žurnalistické korektnosti by bylo vhodné, kdyby bylo věnováno trochu investigativní pozornosti také roli zmíněného advokáta, který se stal milionářem díky odškodnému, vyplácenému obětem.

216654

10.4.2010 21:45

Je zvlastni,

Aja 74.?.?.?

ze u nekoho je pedofilie omluvitelna a dokonce muze takovy clovek byt ve vysoke politicke funkci. FUJ .

216894

Příspěvků: 77

07.04. 05:50 Esmate  Feldkurat Katz
07.04. 08:23  RE: Feldkurat Katz
09.04. 00:34 ottavian  RE: Feldkurat Katz
10.04. 10:19 mtk  RE: Feldkurat Katz
10.04. 15:57 Erika 52  RE: Feldkurat Katz
13.04. 08:44 p  RE: Feldkurat Katz
07.04. 18:02 lucifuge  RE: Feldkurat Katz
07.04. 18:31 Antiseptik  RE: Feldkurat Katz
07.04. 19:02 abc  RE: Feldkurat Katz
10.04. 13:15 Vojta49  RE: Feldkurat Katz
10.04. 13:29 mtk  RE: Feldkurat Katz
10.04. 16:17 Erika 52  RE: Feldkurat Katz
11.04. 09:10 abc  RE: Feldkurat Katz
07.04. 07:12 nbb  Protokoly
07.04. 09:41 quido2  RE: Protokoly
07.04. 09:06 -mk-  Kriza vedomia ci len nevzdelanost?
07.04. 09:25 abc  Čo vraví Boh na Vatikán a RKC
07.04. 10:20 Sam Ting Wong  KC
07.04. 11:15 -mk-  RE: KC
07.04. 10:58 Hx31  KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!
07.04. 11:22 Mirko D.  RE: KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!
08.04. 09:58 mtk  RE: KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!
07.04. 14:20 Martin300  RE: KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!
08.04. 10:11 mtk  RE: KONEC CÍRKVE - KONEC CIVILIZACE!
07.04. 13:58 koletr  Je mi na blití!
07.04. 17:28 koletr  RE: Je mi na blití!
07.04. 17:47 Lin  Upřesnění
07.04. 18:50 kolipprt  RE: Upřesnění
07.04. 20:37 Lin  RE: Upřesnění
07.04. 20:59 jansmith1984  RE: Upřesnění
07.04. 21:00  RE: Upřesnění
07.04. 21:06 Vladimír Stwora  RE: Upřesnění
07.04. 21:52 Mirko D.  RE: Upřesnění
08.04. 10:19 mtk  RE: Upřesnění
08.04. 11:22 Lin  RE: Upřesnění
08.04. 13:00 starej  RE: Upřesnění
07.04. 23:42 abc  RE: Upřesnění
08.04. 00:08 Antiseptik  RE: Upřesnění
08.04. 11:38 Lin  RE: Upřesnění
08.04. 13:31 abc  RE: Upřesnění
08.04. 13:41 abc  RE: Upřesnění
08.04. 17:56 Lin  RE: Upřesnění
07.04. 21:08 Antiquus  RE: Upřesnění
07.04. 21:13  RE: Upřesnění
08.04. 09:07 Erwin  RE: Upřesnění
08.04. 12:29 Lin  RE: Upřesnění
08.04. 21:16  RE: Upřesnění
09.04. 15:00 Rene Bartosek  RE: Upřesnění
09.04. 16:07 Martin S.  RE: Upřesnění
09.04. 23:13 Lin  RE: Upřesnění
10.04. 00:25 starej  RE: Upřesnění
10.04. 11:55 Lin  RE: Upřesnění
11.04. 08:33 abc  RE: Upřesnění
07.04. 21:37 Střelec  Lidstvo na tapetě
07.04. 22:10 Lin  Děkuju...
07.04. 22:51 Vladimír Stwora  RE: Děkuju...
08.04. 12:59 Lin  RE: Děkuju...
08.04. 13:20 Alis  RE: Děkuju...
08.04. 18:52 Vladimír Stwora  RE: Děkuju...
08.04. 10:17 Alis  RE: Děkuju...
08.04. 17:33 Lin  RE: Děkuju...
08.04. 17:44 iluutnh  RE: Děkuju...No to je k popukání!!
08.04. 23:40 abc  RE: Děkuju...No to je k popukání!!
09.04. 13:02 mion  RE: Děkuju...No to je k popukání!!
08.04. 00:30 Rene Bartosek  S clankem souhlasim.
08.04. 05:10 Saša  RE: S clankem souhlasim.
08.04. 10:54 quido2  RE: S clankem souhlasim.
09.04. 15:04 Rene Bartosek  RE: S clankem souhlasim.
09.04. 15:22 quido2  RE: S clankem souhlasim.
09.04. 15:56 Rene Bartosek  RE: S clankem souhlasim.
09.04. 16:28 quido2  RE: S clankem souhlasim.
09.04. 23:19 Rene Bartosek  RE: S clankem souhlasim.
08.04. 14:22 svornost  Klobuk dole
08.04. 20:45 Eremos  Vládní zpráva USA: 0,03% případů pohlavního zneužití spáchali kněží
09.04. 15:16 Rene Bartosek  RE: Vládní zpráva USA: 0,03% případů pohlavního zneužití spáchali kněží
08.04. 20:56 Eremos  The Wall Street Journal o pozadí útoků deníku New York Times proti papeži
10.04. 21:45 Aja  Je zvlastni,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 0

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 253