Diskuze k článku
Pro děti jen to nejlepší
Příspěvků 44
jeste tak do poloviny padesatych dozivaly vazby na rodinne lekare,kteri meli stalou klietelu,ktere venovali sdostatek casu na zjisteni predevsim priciny ochoreni.Clovek je nositel v podstate vsech spicich chorob,jakmile nastane psychicka disharmonie,choroba je zde a zadna vakcina to nezachrani.
Správně, správně a ne nijak než-li správně. Všechny nemoci si způsobujeme sami. Domněnka, že vakcinace, která je od samého začátku špatně pochopena a postavena na směšném výsledku J.Pasteura, může pomoci našemu organismu je do nebe volající blábol a lež. Spíše vám uškodí, než pomůže. Tělo, které máte nyní na tento život propůjčené si zničte jak chcete. Ale aby jste ničili vědomě či nevědomě organismy jiných, zvláště bezbranných dětí...
Za všechny podlehnutí nemocem mohou 3 faktory: strava- dostatečné přísun všech cca 90 živin a nenasycených kyselin denně, pravidelný přísun vody - tedy čisté, nemíchané s čímkoliv a PŘEDEVŠÍM PSYCHYKA, věřte, že to je nejdůležitější faktor.
24.11.2009 13:51
RE: rodinny lekar a imunita
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 205596
Jo. A běžte se pomilovat s někým,kdo má AIDS, a pak si povykládáme o PSYCHYCE,jo, jak ta to zvládla, ta je přece nejdůležitější...
Pak můžete své dítě poslat na návštěvu na infekční oddělení - při takovém dobře psychycky vyladěném rodiči bude jistě zdravé dítě - a za pár dnů můžete zkoumat, jak to psychyka dítěte zvládla. A jak tělo.
Pokud má tu psychyku tak dobrou, jako vy pravopis, tak není žádná měkota. Prostě jde do toho stejně tvrdě jako vy.
24.11.2009 15:30
RE: rodinny lekar a imunita
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?
Reakce na 205615
AIDS - syndróm získanej imunitnej nedostatočnosti - je nesprávne prezentovaná, ako vírusové ochorenie spôsobené tzv. "vírusom ľudskej imunitnej nedostatočnosti".
Pritom aj tehotná žena v 3-4 mesiaci môže vykazovať test tzv."HIV pozitivny", podobne aj tuberkulóza a.p.
Celkovo je myslím 63 chorôb, ktoré spôsobujú "AIDS" a niektoré majú aj infekčný - virózny charkter.
Beda Vám, ak ochoriete na niektorú z nich a začnu Vás liečiť na AIDS a nie na konkrétnu chorobu.
Liečba na AIDS Vám garantovane totálne rozloží aj zbytky Vašho inou chorobou oslabeného imunitného systému.
AIDS je "vynikajúci kšeft", ako vo výskume a hľadaní toho "zradného vírusu", tak aj farmakológii.
Primárny problém sú u tzv. rizikových skupín homosexuálne orientácie, sám osebe druh degenerácie, ktorej sprievodným znakom môže byť aj oslabenie imunitného systému AIDS, no a samozrejme aj s pridruženou problamatickou psychikou.
Prepojenie týchto rizikových skupín na mocenské snáď netreba extra rozoberať.
Práve preto sa im venuje "obzvláštna pozornosť", pretože z ich mocenského prostredia vychádzajú ľudia s rôznym typom "postihnutia".
Sú to doslova ich dietky.
"Pritom aj tehotná žena v 3-4 mesiaci môže vykazovať test tzv."HIV pozitivny", podobne aj tuberkulóza a.p."
To je fakt, jestli jo, tak to je teda síla?! Nebyl by odkaz na nějaký článek? Dík.
v jakém suterénu bych se měl pohybovat,abych měl poměr s osobou aids potrefenou? Jako dvacetiletý blb jsem byl seznamen s dívčinou v mini -o zlatá šedesátá leta,kdy se chystalo,co řekl Karel Čapek-žena má býl položena.Milý anonyme,ona ta intuice již tehdy makala,prostě dívenka položena nebyla,později jsem zjistil graviditu od neznámeho chachara a ona ze mně chtěla mít ukázkového blba,tatíka.
Zajděte za nějakým narkomanem nakaženým hepatitidou B, HIV a dalšími svinstvy a pujčte si od něj nádobíčko. A za pár měsíců si povíme jak je to s tou psychykou
jelikož jsem vegetarián,debužíruji tudíž hlavně MRKVU,pardon mrkev.opakuji pro sklerotiky,že se ZÁSADNĚ nepohybuji nejen v suterénech,ba ani ve sklepích,kde bych to drogové nadobí vyinkasoval.Jsou slunná patra života,kam narkomané nedohlédnou ani omylem. Psychiku mám gramaticky,karmicky,v poho,jak se dnes frikulínsky říká.
24.11.2009 8:44
Když to nejde jinak, vyhlásí se pandemie!
Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?
Organizace WHO (viz NWO) prosadila vyhlášení pandemie, což je stav, kdy smí na trh nevyzkoušené látky, protože "je nebezpečí z prodlení". Totéž se děje v případě moderních chřipek: ptačí, vepřové, ovčí (ta teprve bude, i když ovčí jsou už ty první ). Pandémie je, když na světě zemře pár desítek lidí, ačkoliv na jiné druhy chřipek umírá až milion. Ať žije byznys!
1. Očkování proti jakékoliv začínající epidemii, - je proti všem pravidlům. Má-li osoba očkovaná již nějaké bacily (či viry) v organizmu, pak jsou tyto viry ještě posíleny např. oslabenými bacily této nemoci z vakcíny. Pak může mít nemoc v organizmu podstatně horší průběh, než by měla bez očkování.
2. Vakcíně podávané proti Mexické (prasečí) chřipce končí záruka "nezávadnosti" v prosinci 2009. Její "trvanlivost" je údajně prodloužena O DVA ROKY. Že by výrobce nevěděl kdy je ještě vakcína bezpečná??? Kdo nezávadnost vakcíny prodloužil?? Není to "prodloužení nezávadnosti" pouze proto, aby se prošlá vakcína nemusela vyhodit??
To jste trošku popletl, expirační doba byla prodloužená u Tamiflu, které se k nám přivezlo a jemu končí platnost.
U Tamiflu byla expirační lhůta prodloužena "o dva roky" (ne výrobcem!!!) a že je úmysl jí používat i proti prasečí chřipce, jak vyplývá z četných rozhovorů v televizi s "odborníky".
To bude asi ten případ, kdy čeští lékaři, našli v testovaných vzorcích očkovací látky (proti svinské chřipce) z Rakouska, viry ptačí chřipky? O tom se moc nepíše a v médiích se to zlehčuje, obecným strachem z vedlejších účinků. O konkrétních případech se taktně mlčí. Ta vakcína se prostě musí prodat.
V 50.tých letech se plošně očkovalo dětské obrně. Byl jsem jako půlroční prcek očkován taky a lup - mám ji. Celý život si nesu následek toho očkování. Snad to tenkrát mysleli dobře, prý se podařilo dětskou obrnu - polio (neplést s dětskou mozkovou obrnou - DMO, ta není virová) vymýtit, ale je velmi mnoho takových jako já a jsme velmi skeptičtí k jakémusi očkování, o kterém nikdo nic kloudného neřekne.
Já bych to napsal asi takto.
Řekněme že nemoci jako Obrna, Černé neštovice a podobné představovali obrovský problém, který často končil smrtí pacienta.
Z tohoto hlediska lze říci, že očkování přineslo více užitku než škod.
Proč bych ale měl do sebe nechat prát nějaké svinstvo kvůli sezoní záležitosti (chřipka), nemoci která nám hrozí jen prakticky jednou za život (různé mutace chřipky) nebo nemoci kterých se při troše hygieny a opatrnosti nemusím obávat (žloutenka). Vždyť jejich nebezpečnost je velice nízká a případná rizika spojená s očkováním jsou vyšší než případný zisk.
očkování přineslo velké kulové, přinesla to sebou zlepšená hygiena a lepší strava.
Nevím jak u obrny, ale pokud jde o neštovice tak tam by tyto dvě věci sami o sobě mnoho nepřinesli.
Nemuzu se vyjadrit k ockovani u lidi.Jsem veterinar.Autor napsal jen jednostranny nazor.V prvni rade vluvi o mzdravi jedince,ale pri ockovani se musi vzhlizet na cloveka jako jedince velke populace.Proto jen tak se da obhajit ockovani.Stejne to plati u zvirat.Proto se nase zkusenosti lisi .Vim ale ze na nektere nemoci (u zvirat)snad ani neni nutny ockovat,jedine kdyz to vyzaduje situace(premnozeni hlodavdu pri zaplavach,nevhodne klimaticke podminky ,ohnisko nakazy atd.Totez by melo platit i u lidi. Zkuste se pak zamyslet co je dulezity.Neockovat na tuberkulozu je nesmysl.Spis bych se priklanel ale v pozdejsim veku.Infekce nevymizli,jen jsou utlumeny i ockovanim,zvasenou hygienou.Vratte se 100 let zpatky nebo poohlednite se jak to terba vypada v Africe a bude vam jasny proc jsme na tom tak dobre.Selsky rozum nejak se vytraci...
V Africe se oplodňuje kde kdo a kde s kým a to třeba i rodina. Jiné klima, jiné jídlo a o hygieně raději nemluvím. Ta afrika je stále používána jako silnej kontrast, ale Afrika už není uplně ta co bývala. Třeba JAR je oproti zbytku Africe uplně jinde...souhlasím s Vámi tak na 10procent
Ano,JAR je jina.A proc???Hygiena,ockovani,osveta...Ano,ockovani na pr.chripku je spis byznes nez nutnost.Ne vsak jina ockovani.
http://www.youtube.com/watch?v=zf4F_jVDG_A Co na to Jan Tleskač.....a OBAMA?
24.11.2009 17:29
Dle Emea co to schvaluje pro EU- poslední bordelinfo z 29. září 2009
Přípravku Pandemrix bylo uděleno rozhodnutí o registraci za výjimečných okolností
. To znamená, že o této pandemické vakcíně nebylo dosud možné získat vyčerpávající informace.
http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/H-832-cs1.pdf
Výsledky testů nejsou protože očkování Pandermixem nebylo vyhodnoceno s ohledem na první vlnu očkování...mělo by se objevovat zde
http://www.emea.europa.eu/humandocs/Humans/EPAR/pandemrix/pandemrix.htm
ale bude tam kulový....se vsadím
Dobry den,
spise by mnelo zajimalo, jak se tomu ockovani vyhnout. Berme, ze mlada rodina ceka dite. Mohou si vybrat ktere ockovani svemu diteti daji a nebo vsechny jsou povinne. A co kdyz nebudu chtit to dite ockovat vubec??Lze tomu ockovani nejak zamezit??
24.11.2009 20:51
RE: Zamezeni
vicky79 viktorvasek (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 205633
Pane,v tomto odkaze najdete jedinou legální možnost jak se vyhnout jakémukoliv očkování. http://www.ferovanemocnice.cz/povinne-ockovani-27/...
20.12.2009 16:14
RE: Zamezeni
martin1234 martin (tečka) nermut (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?
Reakce na 205633
>Dobry den,
>spise by mnelo zajimalo, jak se tomu ockovani vyhnout. Berme, ze
>mlada rodina ceka dite. Mohou si vybrat ktere ockovani svemu
>diteti daji a nebo vsechny jsou povinne. A co kdyz nebudu chtit
>to dite ockovat vubec??Lze tomu ockovani nejak zamezit??
V Brně jsem prostě řekli v porodnici a pak u praktického lékaře, že očkování nechceme a hotovo. Bylo nám vyhrožováno, ale nedali jsme se, podepsali revers a šmitec. Hlavně se nenechte přesvědčit.
Článek mi přijde velmi jednostranný a každá jednostrannost - jedině černá nebo bílá - je cestou do pekel. To, že očkování proti chřipce, zvláště nyní té prasečí, vypadá jako úplná hloupost - a na tom se shodne spousta odborníků, ještě neznamená, že veškeré očkování je špatné. V článku se vůbec nerozlišuje povinné a nepovinné očkování. Odkazuji na článek, jak vůbec očkování vzniklo, jsou tam i údaje o úmrtnosti:
http://porodnice.cz/node/33464
>V článku se vůbec nerozlišuje povinné a nepovinné očkování.
Asi jsem četl jiný článek... Cituji...
V ČR je očkovací povinnost stanovená v zákoně č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví. Rodiče odpovídají za provedení očkování u dětí do patnácti let. Děti mají být očkovány proti těm nemocem, které jsou stanoveny vyhláškou ministerstva zdravotnictví č. 537/2006 Sb., o očkování proti infekčním nemocem. Pokud si tuto povinnost rodiče nesplní, hygienická stanice to posoudí jako spáchání přestupku na úseku zdravotnictví, za který může být uložena pokuta až do výše 10000,-Kč.
O jednostrannosti je možno diskutovat, až bude očkování provedeno a co to s lidmi udělá. Vysktují-li se diskuze v televii jednostraně pro, je možno připustit i diskuze jednostranně proti. V Kanadě na to dnes už mají jiný názor.
Zajímavý článek z webu, ze kterého čerpala porodnice.cz pro svůj odkazovaný článek. Přijde mi to jako jasný a srozumitelný popis vakcíny na H1N1. Celkově i web je plný zajímavých informací a názory autora mi přijdou rozumné:
http://www.vakciny.net/AKTUALITY/akt_2009_28.htm
Včera byla na Ihned k dispozici hlasovací anketa na otázku, zda věříme očkovací látce proti prasečí hřipce.Už tam hlasovalo asi 167 lidí.Na ANO odpovědělo asi 85% lidí,na NE 15%.Chtěla jsem tam honem kliknout to své ne,ale vůbec mě to nebralo.Zkoušela jsem to několikrát za sebou.Žádná hláška, že byl můj hlas přijat.Klikat jsem mohla o106 a nic. Možná to právě bylo přetížené..nevím.Pokud takhle bylo "schopno" hlasovat dalších pár zájemců,pak se nesmíme divit,že důvěra v očkovací sérum je tak velká.
funguje to dobře, moje NE to právě vzalo, a z celkem 225 čtenářů jich v tomto okamžiku 89% vakcínu NEpovažuje za bezpečnou
Jetsli jste nezaregistrovala, tak tady mate perfektni humornou zkratku pro nactilete k vakcinam proti vymyti mozku treba ve skole.
http://www.zvedavec.org/vezkratce-3556.htm
zvlaste ve stat ci statni autority CR-to si snad delate srandu lidi
Máte snad důvěru ve státní orgány - a proč????
.. nedokážu si představit, jak "mizí do mého potomka" tekutina z injekční stříkačky, abych předem nevěděl, o co jde a nevyslovil souhlas. Samozřejmě výjimkou může být případ, kdy to dělá záchranka v důsledku nějakého akutního stavu. Takže - tu situaci, kterou autor popisuje v perexu, skutečně neznám.
Nevím, který idiot by se nezeptal jen proto, aby nevypadal hloupě . Nejsem lékař, tak nemohu být za hlupáka. Pokud to tak funguje jinde, mám k tomu jen dva komentáře:
1) asi máme opravdu štěstí na dětskou lékařku,
2) k těm doktorkám, které se takto chovají, ještě někdo chodí?
Dovětek: chřipkou si teď prošly všechny čtyři naše děti. Nabídku očkování s díky a úsměvem odmítnu.
Jako vsechno maji pozitivni i negativni potencial. V prirode se bezne aspon na Zemi nanocastice nevyskytuji ve velkem mnozstvi a slozitejsi zive organismy by zrejme meli problem prezit v protredi bohatem na nanocastice.
http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1426&pjmeno=&...
Ovčané neberou celou situaci dost vážně, je třeba přitvrdit:
- Novinky.cz: Vir prasečí chřipky mutuje, hygienici zděšeni.
- iHNed.cz: Prasečí chřipka už vítězí nad sezónní. V Norsku se navíc objevila nová mutace.
Ockovanie proti chripke je jedna vec - ale ze sa pan Viktor Vasek zviezol na businesse chripky aj na povinnom ockovani, to na teda naprdol.
1. kto je Viktor Vasek? dufam, ze aspon lekar, alebo clovek s prislusnym vzdelanim, prinajmensom editor zdravotnickeho casopisu
2. co su to za zdroje ktore cerpal? kde su medzinarodne zdroje a odkazy na karentovane (rozumej recenzovane) casopisy a studie v nich realizovane?! Clankov ako su uvedene v jeho clanku naseriem kybel za noc
3. Ockovanie proti chripke a ostatnym chorobam, celkom ockovanie proti siestim zakladnym chorobam sa robi do pol roka dietata preto, ze sa predpoklada, ze je dieta kojene. dieta NEMA imunitny system a kompletne dostava imunitne latky od matky. tudiz jeho "nestastne slabe telicko" nie je take ohrozene, prave naopak. v pripade nekojenych deti sa naopak s ockovanim caka, hoci je to vacsi risk. my sme dali deti ockovat aj proti rotavirusom. je mi jedno co na to hovorite, ale stoji to za to - nepotrebujem, aby sa mi vysrali z podoby.
4. vakcíny obsahují zpravidla také látku = nepotvrdene tvrdenie. udajne, vraj, zpravidla... uplne super.
5. ked uz mame v sebe tolko ortuti, zazrak, ze sme to vobec presili...!
6. tetanus - ide aj o ochranu proti inym napadnutiam, nie len prenos z cloveka na cloveka. ale dobre, deti pana Vaska sa nehrabu v piesku, chapem.
vasek ma najedoval na dobru noc...
Velke koroprace maji tendenci metastozovat a fuzovat s lescim dohromady skrze lobismus, korupci... Rika se, ze farmaceuticke firmy ohledne zisku konkuruji vojensko-prumysloveho komlexu, ktereho se castecne i tyto korporace ucastni. Nejde pouze o chripku. Mimochodem Pasteur na smrtelne posteli mel prohlasitm, ze se mylil a pravdu mel Bechamp, ale z Pasterouva pristup je nekonecna masina na produkci pro byznys. Qui bono? Je lepsi zdrava populace na zaklade prevence zdravejsiho zpusobu zivota, vyzivy... nebo lecit dusledky chorob?
http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/3997-posil...
U nových nevyskoušených vakcín, kde výrobce "za nic neručí" asi těžko je možno čekat jasné potvrzení či vyvrácení toho či onoho. Základem veškeré vědy je pochybování. Bez ní se věda neobejde. Pokud čekáte na jednoznačné stanovisko, pak takové se ve vědě nenachází.
Autor se asi zabývá nějakou duchařinou a přírodní vědy jsou mu zřejmě cizí. Podle logiky pana Vaška je i čištění zubů kartáčkem anebo krevní transfúze nepřirozené apod. Jeho zdroje jsou pofidérní, neni mezi nimi žádný kvalifikovaný. Jinak např. TBC se u nás po r. 1989 opět více objevila vinou zahraničních dělníků, totéž se stalo i v SRN. Nemoci, proti nimž se očkuje, nezmizely stejně jako jejich původci, ale existují a v neočkované populaci se mohou bleskově rozšířit. Jistěže očkování má rovněž rizika, ale autor Vašek patří mezi exoty toho typu, kteří jsou schopni na několika výjimkách např. dokazovat nesmyslnost bezpečnostních pásů v autě.
Myslím, že autor se ohrazuje nějakýma větama a je odpůrce očkování. Ale napadlo mě, že pokud by měl autor pravdu a od doby co se u nás začalo celostátně(a možná i v celé evropě) očkovat snad v 50. letech, že od té doby nebyl u nás žádný "mor" (pod pojmem mor si představuji právě tyto virové nákazy) a taky mě napadlo, že pokud by bylo pravdou, že od doby očkování vznikl název "syndrom náhlého úmrtí" u dětí do jednoho roku, tak proč nejméně dětí zemře v ČR oproti jiným státům kde se neočkuje kdekoliv na světě? Jo a co obsahuje očkovací látka, je pravda, by mě také zajímalo, ale nikdy jsem se o to nezajímal. A pokud tam je "rtut" je to špatné, teda pokud to tam nemusí být. Hliník- používáte antiperspiranty? Tam je hliníku habaděj Jo a jen mě napadá, že pokud někdo ukazuje na příklady "neočkovaných lidí" v očkované společnosti, tak je to hloupé, tam se epidemie těžko rozšíří a ani se nedostane k těm pár neočkovaným.Chřipka, co o ní vím, tak s ní je to velmi těžké, ale každý z nás ví, že se musí každý rok přeočkovat před "epidemii" a že neni stoprocentní, ale pokud by byla na sto procent s následkem smrti, tak by se určitě už očkovalo, no ne? To jest můj názor a pár dalších nesrovnalostí v článku, už se mi sem nevleze.