Diskuze k článku

Evropě hrozí sociální rozklad

Příspěvků 42

26.10.2009 4:32

Euro

Peptalkin 78.?.?.?

Clanok je obsahovo OK. Nic, co by ma prekvapovalo. Ale zaraza ma, kolko ludi v Cesku a na Slovensku este dosial netusi, ze slovo Euro sa sklonuje. Je nespravne pisat miliony Euro,pretoze su to miliony Eur! Rovnako tak sa nepise ani miliony koruna, ci miliony dolar.A obzvlast vidim sa v tejto veci casto mylit realitnych maklerov. Tvaria sa ako keby zozrali vsetku mudrost sveta a druhy pad Genitiv im vobec nic nevravi. Len ako co najlepsie osklbat ludi...

203237

26.10.2009 5:29

Nebylo toho uz dost ?

H.Linek 76.?.?.?

Nezlobte se, ale neprehanite to tady uz trochu ? Po nesmyslnych clancich o vakcine proti chripce a utoku na Rusko tenhle nesmysl z ruskeho komunistickeho bulvaru.
Ne ze bych se divil Pravde, ze neco takoveho otiskla. Prumerny Rus se ma stale mnohem hur nez obycejny zapadoevropan nebo American. Proto Rusa uz od vystrelu z Aurory nutno krmit jobovkami o hladovejicich Spanelech, nebo Americanech zijicich pod stany. Jinak by totiz ten Rus mohl zacit klast svym mocipanum neprijemne otazky.
Ve skutecnosti se v Evrope nebo v Americe jeste dlouho zadny hlad konat nebude. Nezamestnany obcan zapadnich zemi si pravda nemuze dovolit novy dum nebo auto, ale na byt, starsi vozitko a slusnou dovolenou ze socialni podpory jeste porad zbude. Kdyby ty stejne penize pouzil jen na jidlo, mohl by krmit nekolik vesnic v Africe.
Politruci z Pravdy muzou kecat jak chcou, ale krize v Evrope konci. Nastesti pro politruky, protoze bez pohadkovych zisku ktere proudi do Ruska z prodeje ropy a zemniho plynu by to byli prave oni, kdo by mel hlad.

203239

26.10.2009 15:27

RE: Nebylo toho uz dost ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203239

Pane Linek vy jako kazdy rozumny clovek, ci jak si ten vas spolek rika mate problem uvest konkretni argumenty, aby jste byl schopen obhajit vas osobni nazor, ze tohle nebo tohle je nesmyslne. Jestli mi chcete za kolegu vysvetlit blahodarny ucinek 50 mikrogramu rtuti na organismus v jedne vakcine, rad si to poslechnu. Jako politruk by jste dobre uzivil, tak pred 50-ti lety, v soucasnosti nic moc, i kdyz s LS muzou prijit zase ty zlate casy ideologicky uvedomelych pracovniku. Moje osobni kredo je uvedomely soudruh jako uvedomely demokrat. [velký smích] [velký smích]

Prumerne je HDP nebo plat treba ve Spanelsku je nejake numero, ale toto prumerne numero nerika nic o distribuci bohatsvi ve spolecnosti. To mate tak vy zbastite cele kure a nekdo utre hubu, ale v prumeru mate kazdy pul kurete, takze rozhodne nemuzete byt hladovi. V praxi je to vsak jinak.

203262

27.10.2009 0:33

RE: Nebylo toho uz dost ?

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 203262

Rene, o mikrogramech rtuti vam nic nenapisu. Vim o techhle vecech tak malo jak vy a narozdil od vas mam k novinarskym kachnam, ktere nejsou overitelne, silnou neduveru.
Poslyste - ja mam pocit, ze i editor techto stranek neni vzdy absolutne a na 100% presvedcen o autencite a pravdivosti vsech informaci ktere zde zverejni.
Stalo by se vam neco hrozneho, kdybyste jednou za mesic vyjadril mirny, mirnoucky nesouhlas s necim, o cem se zde pise a prestal jen prikyvovat ?
Zkuste to treba u clanku prevzateho z komunisticke, bulvarni Pravdy.

203316

27.10.2009 3:27

RE: Nebylo toho uz dost ?

p. 125.?.?.?

Reakce na 203316

...poslyste plavte si s temi hormon analnimi pocity za kachnami ke kterym duveru mate,jestli to netusite tak zde nenaleznete informacni agenturu typu Reuter,pletete si funkci editora se smirackymi fizly vasich podruhu . Jste nakynute horlive kyvadlo obvinujici vsechny okolo z kyvani...Jdete poradit kachnam jak se nestat novinarskymi aby jste jim mohl jim venovat 100% vaseho uslechtileho presvedceni tazeneho z /vite odkud/vasich dozorcu....

203321

27.10.2009 17:43

RE: Nebylo toho uz dost ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203316

No nevidi, a co je vase takrikajic intelektualni parketa? O cem toho vite opravdu hodne? Zatim mi to z vaeho projevu unika, vicemene to co pisete o vakcinach, se ve stejnem stylu opakuje i u jinych temat. *Mimochodem, kdyz nic nevite o zdravotnich rizicich rtuti a jinych prisad ve vakcinach pro organismus, jak jste dospel k zaveru, ze clanek o vakcinach je nesmyslny? [velký smích] [velký smích]

Pravda je, ze s editorem mame dost spolecnych uhlu pohledu, ale archivu jsou i temata, kde mame rozdilny nazor a kazdy si za nim na zaklade argumentu stojime. Bohuzel stranicky zavazek, ze jednou za mesic nebudu souhlasit neprijmam. Ja se totiz ridim v diskuzi logickymi argumenty a ne stranickou disciplinou. Konzeravtivci by takovy projev individualismu mel byt prijemny, jak to pusobi na barevne komsomolce to fakt nevim. Bez ohledu jestli jsou cerveni, modri nebo hnedi tim moc nadseni nejsou, oni holt vedi, ze spravny nazor ma STRANA. [mrknutí jedním okem]

203374

26.10.2009 21:58

RE: Nebylo toho uz dost ?/Prepáčte bulvár, ktorý vyznávate zasa vy

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203239

písal o ZHN v Iráku, o prehriatej ekonomike socialistickej Číny, o ľahkom víťazstve "demograce" v Afgáne atď. Prosím vás, pokiaľ to nemáte v náplni práce, prečo chodíte "opruzovat" na "Zvědavce"?
Dobre viete, že ste iba komická figúrka a vaše výplody sa berú iba ako recesia. Chápem, že to musíte robiť a že vám nevadí "vlastnopísmové" zosmiešnenie sa. Chápem. Ale prečo nechodíte na "Eretz" medzi svojich? Vy si vážne myslíte, že tu niekoho presvedčíte? "Sancta simplicitas"!

203307

26.10.2009 22:21

RE: Nebylo toho uz dost ?

kingpin 88.?.?.?

Reakce na 203239

Pane H.Linek vy jste tak hloupy ignorant , ze vam sem dam odkaz i s videem, Vzhledem k vasi nizke inteligenci nepredpokladam, ze jste schopen si anglicky mluvene slovo prelozit, tak se aspon podivejte na pohyblive obrazky http://www.youtube.com/watch?v=1cJNEeI-lFM

203309

26.10.2009 22:50

RE: Nebylo toho uz dost ?

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 203239

Souhlasím s vámi, že články, které jsou uveřejňovany v poslední době na Zvědavci, to "trochu" přehánějí a jen nahrávají lidem, kteří do dnešního dne žijí v "duchu" socialismu.

Nevím, kdo by měl v dnešní době globalizace zájem na tom útočit na Rusko či Ameriku. To že budou lokální konflikty, to se nedá už prostě změnit, ty byly, jsou a budou. Taktéž obviňování farmaceutických společností, že úmyslně vyrábějí vakciny proti H1N1, které mohou lidem jen uškodit je nesmysl. Pamatuji si na ten poslední "průser" s lékem zvaným Vioxx, ten téměř položil jednu farmaceutickou společnost. A která farmaceutická firma má zájem na svém zániku.

Ten jejich výzkum, do kterého investují miliardy dolarů, má za cíl vynalézt vakciny, léky, přístroje, a jiné lékařské zařízení, které mohou pomoci lidem (kteří se dnes dožívají vyššího věku), mužům, ženám, novorozencům, atd. Pochopitelně, že očekávají nějaký finanční návrat za své investice, to by nemělo nikoho překvapovat (nakonec ani kuře zadarmo nehrabe), ale že by něco dělali za účelem úmyslného poškození pacientů, to ani náhodou, to je zase nějaká hloupá konspirační teorie.

Máte též pravdu, že doby středověkých hladomorů v Evropě jsou již za námi. V Evropě a zejména v Severní Americe nenechají člověka zemřít hlady (bohužel), na to jsou zákony, v případě onemocnění, úrazu, člověka též nenechají zemřít. Je povinností nemocnic takového člověka ošetřit, a to i když jde o evidentně ilegální mexickou těhotnou ženu, která se do USA přebrodila přes Rio Grande, a když nemá na zaplacení musí pak nemocnice vymáhat peníze od státu či provincie. A pokud stát, např. Kalifornie, nevybere od daňových poplatníků dost peněz, tak si vypůjčí nebo vyhlásí bankrot (což už stalo v několika USA městech). A nějaké ty povídky o milionech Američanů, kteří ztratili své domovy (předražené domy, na které neměli v první řadě a v žádném případě, na základě přiznaných příjmů, získat hypotéku), těch je tu skutečně několik stovek tisíc, ale nějaká stanová města bezdomovců u všech měst jsem nikde neviděl. V USA a v Kanadě se také v zimě nedá všude stanovat. Zkuste přezimovat ve stanu v Severní Dakotě za -30°C.

Já věřím, že Amerika se zase z krize vyhrabe, jako v minulosti, protože dnes už přece jenom je situace odlišnější od třicátých let či od let po skončení války Severu proti Jihu v 1865.

203312

26.10.2009 23:02

RE: Nebylo toho uz dost ?

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 203312

Některé věci mohou být přitažené za vlasy, ale proto zde editor - na rozdíl od jiných "nejčtenějších deníků" - nezavírá diskuze, takže čtenáři mohou mylné informace korigovat a předkládat k tomu argumenty a odkazy.
Proto i Vy máte možnost plácat tu nesmysly o poctivém farmaceutickém podnikání. Vy opravdu věříte tomu, že mají zájem na vyléčení a ne jen na léčení?

203313

26.10.2009 23:56

RE: Nebylo toho uz dost ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203312

Arkane vy jste velmi inteligentni clovek. Nemuzu uverit, ze by vam uslo, ze farmaceuticke koncerny maji pravni imunitu ohledne negativnich dusledku vakcin. Zapad mimo jine dva velke problemy. Jednim z nich je starnouci populace, jiste vite, ze nastupuji do duchodu silne povalecne rocniky. Stari lide mimo to, ze maji pravo na svuj duchod, tak cerpaji nejvyssi podil financi ze zdravotniho systemu. Druhy problem jste nakousl populacni exploze v multietnicke spolecnosti. Rizikove skupiny ockovani jsou stari lide, tehotne zeny, deti. Abych byl uprimny nekdy me zavery, ke kterym dojdu diky sve chladne racionalite, davaji zatracene zabrat a zveda se mi po nich lidove receno kufr.

P.S. Jestli chcete videt jak vypada vylidnovani Detroitu, tak si udelejte vylet. Pry to ma pozitivni ekologicky efekt, kousek od downtown se objevili bobri. I kdyz leho nebo hurvajz povazuje prime svedectvi jako jediny spravny dukaz, tak ja to rozhodne neudelam, protoze ti lidi maji svych problemu vice nez dost, nez aby potrebovali jeste nejake cumili, co se prisli podivat. Mimochodem ty opustene baraky se nepocitaji ve stvkoach tisic, ale v milionech. A znam lidi, ktere banka vyhodila z baraku az po dvou letech neplaceni hypoteky.
http://www.youtube.com/watch?v=NL_YdRxBhzI
http://www.youtube.com/watch?v=P5MohVvbja8&fea...

203315

27.10.2009 13:16

RE: Nebylo toho uz dost ?

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 203315

To mi pochopitelně neušlo, vím, že např. farmaceutická firma Smith-Kline-French (podobně jako Upjohn a další) takovou "dohodu" o právní imunitě s ministerstvem zdravotnictví podepsala. Bylo to také částečně na nátlak MZ, které chce být připraveno na pravidelnou podzimní chřipkovou sezónu. Ale to je jen výjimečná situace, farmaceutické firmy běžně vždy platily vysoké pojištění pro případné "průsery".

Americké zdravotnictví je tak drahé, protože lékaři a nemocnice si musí kupovat drahé pojistky proti zodpovědnosti. Z tohoto důvodu vás také posílají s každým prdem na řadu dalších testů, jen aby měli důkaz o tom, že nic nezanedbali. Jedním z důvodů, proč jsou americké léky daleko dražší než v Kanadě je reklama. Pustíte si večer zprávy, tak každých 7 či 8 minut uvidíte dvě či tři reklamy na nové léky, na nadýmání, na erekci, na vysoký krevní tlak, na vysoký cholesterol atd. V časopisech, např. Time, je každých šest stránek reklama na nějaký lék, ale nikoliv na půl stránky, hned na dvě či tři. Kolikrát se sám sebe ptám, kdo ty časopisy vlastní.

Nicméně i přesto všechno nevěřím, že by farma firmy záměrně vyvíjely něco, co by mohlo škodit pacientům. Někteří lidé z nich dělají opravdu zlé kapitalisty, kterým jde jenom o zisk. Jak už jste psal, nyní nastupují do důchodového věku silné poválečné ročníky a tak bude pacientů na léčení i vyléčení v blízké budoucnosti dostatek pro všechny firmy.

To že někdy při vývoji nového léku dojde k překvapivému výsledku, to už se mnohokrát stalo. Poslední takový případ je Viagra (původně určená na nějaké srdeční či krevní choroby) a pak se zjistilo, že to má blahodárný vliv i na erekci. Na srdce a na krev je tu už spousta léků, ale na EREKCI, to je z jiného soudku. To je zlatý důl pro vynálezce. Potíže s erekcí má po určitém věku většina mužů a tak kromě Viagry (Pfizer), přišla zanedlouho i konkurenční Levitra, Uprima a takový král všech těch pilulek CIALIS (Eddy Lilly), víkendový zázrak. Není to lahoda, takhle se "profitabilně" zmýlit.

Minulý měsíc jedno číslo časopisu Time bylo věnováno Detroitu. Viděl jsem ty fotografie vybydlených baráků, zničených továren, zpustošených parků, atd. a četl i důvody proč k tomu došlo. Takových měst jako Detroit, měst s jedním hlavním průmyslem, už v Americe bylo. Když ten průmysl zkrachuje, nebo zlato se vytěží, asbestos se nesmí používat, pak takové město musí nezbytně zahynout. Ale to ještě neznamená, že nemůže dojít k oživení, k gentrifikaci, i to už jsem tady viděl a zažil. A pokud jde o ty miliony opuštěných domů, nebuďte jako Richard Král, který občas také rád přehání. Jak kdysi zpívali V+W, "Až nás půjdou miliony, všichni proti větru....", tak zlé to ještě není.

203349

27.10.2009 18:04

RE: Nebylo toho uz dost ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203349

Mozna se s temi miliony baraky mylim, jiste k tomu existuje statistika. Znate me, ja jsem takovy analfabet, na TV moc nekoukam, makam rucickama na stavbe. Takova statistika by nasi debatu mohla posunout kupredu. Zmanipulovat se da vsecko, takze bych to radeji nechal ba vas, beztak bych vybral nejaky zdroj informaci, ktery by se vam dvakrat nelibil. Ale furt je lepci nez hausnumero, jak to vidim ja nebo vy. Ja nezpochybnuju, ze muze dojit k oziveni. Pouze jsme zpochybnil, ze nemuze dojit dnes v USA k vylidnovani velkeho mesta.

Farmaceuticka lobi je napojena na FDA, urcite tam neni pro srandu kralikum. I na lobovani se musi davat miliony s rozvahou. Prokazat zlocinny umysl nekterym darebakum rozhodne nepujde, ale kdyz posloucham nazory nekterych "elit" ohledne populacni exploze, ze by se chteli stat smrticim virusem, geneticke slozeni viru praseci chripky ve mne taky vzbuzuje udiv...

Ale uznavam to je silna kava, tyhle motivy budou urceny pouze pro velmi uzkou diskretni skupinu lidi, jetsli je lze vubec nazvat lidmi. Pravda moje mysleni se ubira cestami, ktere naznacuji, ze zase nemuzu byt takovy dobrak od kosti. Pro sirsi okruh bude uz stravitelnejsi verze o zisku, nakladech, nutnosti dostatecne rychle reagovat, prijatelnych rizicich... A z toho plynouci zadost po pravni imunite. Tohle sice nejsou leky, ale voda. Jde o byznys, co nas nezabije hned z toho maximalne onemocnime.
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...catid=91:ekologie&Itemid=483[/url]
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

203375

27.10.2009 0:54

RE: Nebylo toho uz dost ?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 203312

No optimismus je jistě dobrá věc. Ovšem přehnaný optimismus by mohl uškodit. Farmaceutické firmy se pojistili právní imunitou, nikoliv jistotou o neškodnosti vakcín. Pokud by skutečně nenesli v sobě riziko, proč by to dělali? Základ na kterém svoje vakcíny staví jsou jejich patenty, nikoliv co nejlepší je ale pouze co nejlepší my vlastníme.
Těch domů v Americe na prodej od držitelů hypoték bylo naposled co jsem se díval (a to je už přes měsíc) jenom na internetu přes 1.9 milionů, nikoliv nějaký stovky tisíc.
Ani chudáci co přišli napřed o práci, posléze i o dům nejsou tak blbí si stavět stan na severu, stanová městečka je nutno hledat jižněji, Kalifornie a pod.
Ano Arkane, situace v Americe je poněkud jiná než v minulé krizi. Jejich dluhy světu jsou obrovské, zatímco tenkrát byli mizivé až neexistující a ekonomická základna se poněkud změnila, místo výrobní kapacity schopné zásobit celý svět se scvrkla na řetězcové obchody s čínským zbožím nebo fast foods či fitness centra. Jo abych nezapoměl taky Mikrosoft. Ani jedna taková změna mi nijak nenaznačuje že by to mělo být snazší se z krize dostat, spíš naopak. Mnoho štěstí.

203318

27.10.2009 13:31

RE: Nebylo toho uz dost ?

Ignac Zemmelweiss 88.?.?.?

Reakce na 203312

PAne Arkan, vy jste tak naivni. Cil farmaceutickych firem neni lecit ,ale pouze zisk, ktery jim plyne z prodeje leku a leciv. Velmi pekne o tom vypravi pan prof. Antonin Holy, ktery s farmaceutickymi formami spolupracuje a vi o jejich zakulisi. V jednom rozhovoru(bohuzel nemohu ho na netu dohledat - předpokladam , ze byl v Reflexu) popisuje jak jeden z jeho ucinejsich leku si firma zaregistrovala, ale nepustila ho na trh a to z duvodu , ze jejich objektivne horsi lek byl v lekarskem prostredi uz zaveden a velmi dobre znam a to by ohrozilo jeho odbyt a tim i snizene trzby. TAkze penize jsou opet az na prvnim miste a ucinejsi leky se k lidem vlatne ani nedostanou. Jelikoz pracuji jako lekar, mohl bych vypravet o tom , co si zde farmaceuticka lobby dovoli, coz by ji nikde v Evrope ani nenapadlo. Bohuzel nasi zakonodarci tuto lobby nechavaji dal, at si zde dela co chce a diktuje podminky jake si zamane vcetne cen leku, ktere jsou zde nejvyssi v cele Evrope. To je jen spicka ledovce.

203350

27.10.2009 20:47

RE: Nebylo toho uz dost ?

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 203350

Ignac Zemmelweiss, to už jste si nemohl vymyslet něco blbějšího. A to jste si vymyslel sám, nebo vám v tom někdo pomáhal?
Je docela možné, že jsem naivní, narodil jsem se v pondělí (nikoliv však minulé pondělí) a do Ameriky jsem nepřijel na šicím stroji. To že zisk je vůdčím motivem kterékoliv lidské činnosti je všeobecně známo (ani Armáda Spásy není nezisková organizace), ale obviňovat všechny farmaceutické společnosti z nekalých úmyslů, to je myslím hloupost.

Jeden z mých sousedů v ulici pracuje v laboratořích farmaceutické firmy Abbot Laboratories (před tím v Novartis) a od něho vím, že celý ten výzkum je rozdělen na dvě části, část výzkumnou a část marketingovou. Když potom přijdou s nějakým novým "vynálezem, který vypadá slibně, tak to po stránce "ekonomické" pak přebírá management a tito lidé pak rozhodují o tom, zda se nový lék, sérum, vakcina, atd. uvede na trh, aby nahradil něco co léta sice dobře fungovalo, ale už zastaralo.

Zavedení nového, čehokoliv nového (auta, mobilního telefonu, piva, nového léku, atd.), prostě nového výrobku totiž stojí spoustu peněz. V oblasti farmaceutické musíte přesvědčit doktory, nemocnice, pojišťovny a nakonec i "lid obecný", že jde o výrobek bezpečný, pomáhající, léčící, aby lidé přicházeli k doktorovi a tento nový lék požadovali. To stojí nesmírné peníze a taková firma si to musí dobře vykalkulovat než se rozhodne do propagace nového léku jít. Ne každý objev je zlatý důl - tak jako byla Viagra.

O tom, že v USA je farmaceutická lobby nesmírně silná (to slíbil Obama v té své předvolební kampani změnit, ale farmaceutická a tabáková lobby byla, je a ještě dlouho bude silnější než Obama), o tom nemám žádných pochyb. To je vidět dnes a denně (v TV, v časopisech, novinách, billboardech), ale na druhé straně snad i vy uznáte, že lékařství za těch několik desítek let pokročilo nejenom po stránce léků, ale i různých lékařských přístrojů, např. robotů, které umožňují lidem žít lépe, déle - a jak by řekli komunisté - i radostněji.

203386

28.10.2009 7:08

RE: Nebylo toho uz dost ?

Ignac Zemmelweiss 88.?.?.?

Reakce na 203386

NO vase odpoved ve me pouze evokuje ty rady diletantu, kterym rikame dealer leku. Tyhle zastupy lidi s povrchni znalosti leku, ktera plyne pouze z natisteneho letaku od dane firmy vcetne vyzkumu (myslim klidnickou studii ucinnosti leku), ktery neni objektivni ,ale je zase pouze veden firmou ktere lek nalezi, tito lide se nam snazi vnutit neco cemu vubec nerozumi. Kdyz se jich pak zeptate na veci odbornejsiho razu ci jim kontrujete nedejboze zkusenosti z praxe, tak jen stoji a nevericne koukaji a zacinaji blekotat neco jako vy, nesmyslnou snusku hovadin. Nastesti ne vsichni dealeri leku jsou pouze lide se strednim vzdelanim jako vy,ale jsou mezi nimi i lekari kteri aspon vedi o cem mluvi. Vlastne nevim ani proc s vami ztracim svuj cas na to abych vam odpovedel k tematu kteremu ocividne nerozumite, co je horsi, ktere ani nepochopite.

203442

28.10.2009 21:18

RE: Nebylo toho uz dost ?

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 203442

Ignaci Zemmelweissi, už jsem se vás jednou ptal, zda jste si tuto přezdívku vymyslel sám, nebo vám s ní někdo pomáhal, třeba vaše žena?

Já nejsem žádný "dealer léků", já učím ekonomii, obchodní právo a marketing, tudíž se na to dívám z hlediska ekonomického. Nevím, co to znamená "klidnická" studie účinnosti léků", ale velice dobře vím, že kromě natištěných letáků od výrobců jsou - zejména dnes v době internetu - k dispozici i další webové stránky, kde se člověk může dozvědět i jiné doplňující odborné informace a tak si zkontrolovat, jak na tom ten nový "super lék" opravdu stojí (např. New England Journal of Medicine, Lancett apod., ty bych považoval za velice autoritativní).

Vy máte dojem, že jste jediným člověkem, kterému se dostalo vysokoškolského vzdělání (ve vašem případě pravděpodobně na Plzeňské univerzitě - červený diplom za tři měsíce po víkendech). S tím vaším přiblblým "nickem", v žádném případě se mnou v budoucnosti neztrácejte svůj drahocenný čas a věnujte se "klidnickému studiu účinnosti léků" a jiným odborníkům a kolegům z Plzeňské univerzity, kteří jsou po stránce inteligence na takové úrovni, že doktora Zemmelweisse mohou pochopit.

Have a nice day and thank you for shopping at K-Mart. [chechtot]

203521

29.10.2009 1:35

RE: Nebylo toho uz dost ?

Ignac Zemmelweis 88.?.?.?

Reakce na 203521

Jo , moc dekuju za objasneni vasi tuposti. Chapu , ze jako ekonom (nejtezsi stredni skola) jste schopen na veci pouze koukat z ekonomickeho hlediska, ktere v medicine nema co delat. Jen se tesim na ten den az budete stepovat v nemocnici a misto toho aby se vam dostalo te pokud mozno nejucinnejsi lecby, tak dostanete tu ktera podle tabulek bude financne dostupna, protoze farmaceuticke firmy svoji nenazranosti spolknou na predpisech leku 50 procent rozpoctu pro zdravotnictvi. MYslim, ze tehdy poznate jake kraviny tu plkate.

P.S.: Vzhledem k vasemu inferiornimu intelektu (klidnicka - mysleno samozrejme klinicka studie) slo pouze o preklep.

203544

29.10.2009 16:34

RE: Nebylo toho uz dost ?

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 203544

Nemusíte mi moc děkovat za objasnění mé tuposti. Osoba s "nickem" Ignac Zemmelweis ta má tzv." dispens" na hloupost. Vy máte v hlavě názor, že medicina existuje mimo oblast ekonomie; to je sice zajímavý názor, nicméně v současné době, bohužel, velice nepraktický a to podotýkám se nejedná jen o české zdravotnictví, to je celosvětový problém.

Základně jde o to, zda jsou na to peníze nebo nejsou. A když nejsou, tak se musí někde šetřit, důchodci nad určitý věk prostě nedostanou tu nadstandardní péči (stejně brzy zdechnou), pak přijdou cikáni, bezdomovci atd.

Pokud jde o tu "klidnickou studii" a můj inferiorní intelekt (důležité je, že ten váš intelekt je na vyšší úrovni), já bych jen rád dodal jednu věc, pokud si nedovedete přečíst svůj příspěvek a opravit "chibi" a překlepy (před vysláním do etéru), pak mám své obavy, že např. jako chirurg byste mohl při operaci zapomenout v břiše pacienta skalpel, nůžky či tampon. Od takového doktora, bych si nenechal vymáčknout ani beďar.

A pokud jde o to myšlení, příště tolik "nemyslete", to už ten známý český kuchař" Zdeněk Pohlreich ze seriálu "Ano, šéfe!" řekl, "....Myslet, znamená hovno vědět....".

Have a nice day and thank you for shoppping at K-Mart.

203627

31.10.2009 13:41

RE: Nebylo toho uz dost ?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 203627

To slovo zdechnout jste si pane Arkane mohl odpustit. I Vy jednou zdechnete a v tom je ta spravedlnost. A proč Vy jste si dal tak divný nick Arkan? Mně to zní jak z Kiplingovy knihy- Šerchán. [smích]

203752

31.10.2009 14:21

RE: Nebylo toho uz dost ?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 203752

Arkan (Аркан) byl srbský nacionalista bojující v jugoslávských válkách. Poté, co posedl svým duchem bratra učitele, je střídavě návštěvníkem Zvědavce a Nezvědavce. Hledá si nové kamarády.
ZDE

203753

1.11.2009 4:26

RE: Nebylo toho uz dost ?

Ignac Z. 88.?.?.?

Reakce na 203627

Od vas pane Arkan bych si nenechal spocitat ani trojclenku, protoze by to bylo nad vase sily. Vas posledni prispevek mmluvi za vse i pani Jarmila se nad tim pozastavila.

203783

27.10.2009 2:52

H.Linek je zářným příkladem,jak se lze zaseknout a kecat rétorikou před 30 lety!!!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 203239

Nesmysl z komunistického bulváru - je smutné zjištění, že ruská Pravda je dnes serioznější zdroj informací, než leckterá americká média, hlavně televize!!! Lhát a oblbovat občany, hnát je do vražedných válek pod záminkou prolhaných důvodů /potom se trapně omlouvat, ale kdo se omluví těm mrtvým / je zcela specifická americká záležitost!!! Politruci z Fox News lžou a bubnují do války neustále!!!
Zadluženost u nás je na obyvatele cca 120 000 korun , ale v USA činí dluh na obyvatele v přepočtu na koruny astronomické číslo cca 2,5 milionu korun a stále stoupá!!!
Práce "odešla" na "východ" a už se hned tak nevrátí a tak je v USA skutečných nikoliv 10% nezaměstnaných, ale spíše 20% , když bychom vzali naše evropská kritéria!V USA po pár měsících "vypadne" nezaměstnaný ze statistiky a tím je nižší směrné číslo.
On sice hlad v EU a USA není, ale co se stane až někdo řekne dost
a dál se není možné zadlužovat a taková chvíle se blíží rychlým tempem!!!
Bohužel krize teprve začala,protože ten hlavní náraz přijde, až se budou muset začít splácet dluhy! To se to žere, když to někdo platí, jak stojí ve Švejkovi!
V Rusku je dnes příkladný kapitalismus, ale bohužel v Americe je dnes zhoubný nádor bankovního komunismu , který se jako infekce roznesl po celém světě! Proč lžou o tržním hospodářství a potom "nalejou" do bank cca 700 miliard USD z daní!!!!
Prostě Amerika je dnes úplně v prdeli a stojí před pádem do propasti - nevím , jak by se mohla zachránit, před prudkým otřesem a sociálními kravály!
Evropa má také jako celek hodně problematické finance, ale není na tom tak špatně jako USA!
Rusko nemá úplně dobrou životní úroveň, ale tam je rok od roku vidět nějaký pokrok, hlavně ve městech, oproti tomu se Amerika postupně propadá a nějaké pomyslné dno je zatím v nedohlednu!
Krize v Evropě ani zdaleka nekončí,musí opustit trh ještě mnoho kapacit, jenom v automobilovém průmyslu jde asi o 30% výrobní kapacity nad spotřebou, takže se bude "řezat", ale Linek má asi nějakou krizi v kalhotech, když tak nehorázně kecá!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

203320

8.11.2009 15:44

RE: Nebylo toho uz dost ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 203239

Z toho, co píšete, je vidět, že jste servilní liberál, a liberalismus, jak už dnes v odstupu dějin víme, je nejhorší společenský rozkladný činitel hned za sionisty ... proto si máchejte svou drzou hubu v jiném rybníce, tenhle není rozhodně váš !!!

204374

26.10.2009 5:38

No nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Ale čím to, že já v okruhu svých známých ani příbuzných v ČR žádnou krizi nepozoruji?

203241

26.10.2009 22:29

RE: No nevím

sxg 78.?.?.?

Reakce na 203241

Ak je rosina v TOP09, tak stačí iba počkať... [smích]

203310

26.10.2009 22:34

RE: No nevím

sxg 78.?.?.?

Reakce na 203310

Opravujem: z hora: rodina
PS: Už zomrel niekto z Vašich známych na prasaciu? U nás pandemia u nich národné nebezpečenstvo, a to dúfam, že ste už v živote videli nejakého Afvgánca, bo tam už máte jednotky...

203311

26.10.2009 8:29

Re: Doplnění editora

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Vzal jste mi to z klávesnice. Pokud revoluci nikdo nebude financovat, žádná nebude. Až se vládci světa rozhodnou, že je potřeba realizovat "lidové povstání" pustí na to nějaké drobné a vyrobí nám zase nějakou barevnou, mechovou nebo nevím jakou revoluci.

203244

26.10.2009 9:10

RE: Re: Doplnění editora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 203244

...obávám se, že tuhle plíživou "revoluci slov" řídí ti, co naše slova vymysleli, tedy my všichni. Svou schopností chápat vztahy pod slovy. Schopností myslet jako ti, co nám vládnou. A nevládnou nám jen mocní z této planety, což je ale pro většinovou populaci nesmysl. Takže si holt počkáme.

203245

26.10.2009 9:13

Vláda proti vůli většiny možná je

Jan Zelený 62.?.?.?

Klasickou ukázkou budiž komunismus. Odpor se vždy dá zlomit terorem.

203247

26.10.2009 22:00

RE: Vláda proti vůli většiny možná je

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 203247

Většinou ano, odpor se dá terorem zlomit, ale pouze za podmínek kdy systém poskytuje ovčanům alespoň přežití, pokud drží hubu. V dnešní situaci to není už tak jisté. Lidi dohnaný k zoufalství a bídě se špatně lámají, nemají už moc co ztratit. Dal bych na to bacha být vládcem.

203308

26.10.2009 10:24

Hiero Bosch

insider 85.?.?.?

Tento malíř mistrovsky reprezentoval stav lidské mysli,potažmo povahy na svých obrazech. Když jsem sledoval před dvaceti lety dav a viděl zrcadlení stavu jejich duše na jejich tvářích,neudivilo mne vubec to,co se nyní děje nejen v Evropě.Je zde výzva ke stávce po celé ČR,k dvacátému výročí čehosi.Když by přišla kýžená změna vládnoucí garnitury,kdopak z nich odolá, bude neuplatný,nebude prostě omezen na svody všeho toho,co nabízí primitivní 3dimenze? Tady by byl zapotřebí zázrak,aby skupina moudrých vedla příkladem pozitivních sociálních opatření,které by inspirovaly dav lidí, kteří ještě to vedení potřebují.Arogatní tvrzení,že svobodné podnikání a neviditelný spár trhu to vyřeší,ukázalo,že to vede do pekel.Jen muška zlatá muže vidět přísná soukromí současných mocipánu a jejich svědomí.

203252

26.10.2009 15:17

V Madarsku maji zrejme na Benesovi dekrety taky svuj pravni nazor.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Na rozdil od radoveho poslance EP Posselta nemecka vlada je ochotna pravdepodobne pristoupit na dodatek, do ktereho chce byt logicky zarazeno i Slovensko. V Madarsku vsak jde o prohlaseni ministra zahranici vlady. Madarske mensiny nejsou pouze na Slovensku. Uznanim Kosova se Brusel mimo jine nadrobil problemy na "Velkou Albanii" s rizkem dalsi valky. Prolomenim BD dojde k rozkladu spoluprace v Evrope a pro nektere politicke kruhy je porazka ve druhe svetove valce a z plynouci dusledky v Pustupimi stale minulost, kterou by radi zmenili. V jednom s ministrem zahranici Madarska souhlasim, jde o budoucnost a ta vzdy vychazela z minulosti a vytvarela se v pritomnosti.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/182617-vyj...

203261

26.10.2009 15:27

Lukáš 21:25 - 31

abc 89.?.?.?

hovorí o "úzkosti národov,ktoré nebudú poznať východisko"..."zatiaľ čo ľudia budú omdlievať od strachu a očakávania vecí prichádzajúcich na obývanú zem"..."keď uvidíte,že sa to deje, vedzte,že je Božie kráľovstvo blízko."

203263

26.10.2009 15:45

Petr Schnuur se pta co tak hrozneho spachal VK?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Tezko obvinovat levicoveho politika s nejake ideologicke nazorove spriznenosti s presidentem Klausem, ale jedna se o skutecne demokratickeho politika, ktery chape ze kolem LS neni na politicke urovni diskuse. Bud jsi pro Lisabon nebo jsi verejny nepritel. Tohle je styl mysleni politruku 50-tych let. Nebylo by to zas tak tragicke, protoze takovi lidi budou vzdy existovat. Problem je pokud tito jedinci maji realnou moc ridit staty jako se napr. stalo v nacistickem Nemecku nebo behem komunistickeho experimentu? Co se stane, kdyz se pokusi centralni moci ridit kontinent jako Evropa?
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

203268

26.10.2009 16:50

Zajimave.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mozna by si Karel Dolejsi mel znove precist sve reakce na presidenta Klause. Kdyz neco rika Klaus, tak je to spatne uz jenom z toho duvodu, ze to rika Klaus. Ted vane vitr od Bruselu, i kdyz proudeni zacina mit problemy a BD jsou pouze takovou spickou ledovce techto problematickych trecich ploch, ktere nebyli prodiskutovany, protoze oponenti LS byli oznaceni a a ocejchovani jako verejni nepratele. V nejvyssich politickych levlech zustalo pouze nekolik osamocenych politku a jako posledni president CR.
http://www.blisty.cz/2009/10/26/art49589.html

203279

31.10.2009 5:46

RE: Zajimave.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 203279

>Mozna by si Karel Dolejsi mel znove precist sve reakce na presidenta Klause.
Možna by si Rene Bartosek měl prečíst poslední reakci Karla Dolešího (nejen) na presidenta Klause pod výstižným:
Lisabonské výdobytky pro námezdní dobytky
Vyjma některé oblasti je KD skvělý analytik a komentátor.
Ale tady jste to trefil přesně i když jste to myslel jinak.
>V nejvyssich politickych levlech zustalo pouze nekolik osamocenych politku a jako posledni president CR.
Opět v plné kráse jsou k vidění císařovy nové šaty , ale jen pro ty co doopravdy vidí. Ti co zamilovaně analytikujou jako Vy René, to opět možná nepostřehnou.
A že i tu úžasnou výjimku pro česko, závazně odhlasují až za několik let, které takto zůstanou otevřeným oknem pro ono obávané prolomení BD, je opravdu skvělý i pro mne neočekávaný výsledek. V politice nutno pracovat systematicky a dlouhodobě, pak se možná ten výsledek dostaví. Spoléhat na komedianty, co ve zlomku vteřiny vytahují z rukávu (jakkoli pádné)argumenty, vede jen do slepé uličky.
Pro začátek si opakujte, pokud možno nahlas, aspoň třikrát denně: "V.K. není ten pravý". Třeba to zabere... [mrknutí jedním okem]

203741

26.10.2009 17:09

Demokracia-quo vadis?

abc 89.?.?.?

http://www.g-vision.sk/dual/behind/demokracia-quo-vadis/

203281

29.10.2009 21:58

RE: Demokracia-quo vadis?

Matuzalem 89.?.?.?

Reakce na 203281

Tam kam patřím, na smetiště dějin.

203650

31.10.2009 17:33

Revoluce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Tentokrát souhlasím s editorem, že žádná revoluce nevznikla spotálně. Navíc téměř všechny byly se zbraněmi v rukou a tak bych je nezval revolucí, ale civilní válkou! Jediná smysluplná revoluce je bojkot! Bojkot medií a reklam, bojkot shit výrobků což jsou dnes vlastně skoro všechny, bojkot bank atp... Bohužel pořád je tu ještě dost připojených, kteří tuhle "demokracii" milují! [zmaten]

203761

6.11.2009 20:24

Odkud bere autor tuto informaci?

Tonda82 147.?.?.?

> Měli byste vědět, že mezinárodní doprava zboží téměř ustala a většina evropských přístavů zažívá nebývalý klid.

Je to dost odvazne tvrzeni.

204310

Příspěvků: 42

26.10. 04:32 Peptalkin  Euro
26.10. 05:29 H.Linek  Nebylo toho uz dost ?
26.10. 15:27 Rene Bartosek  RE: Nebylo toho uz dost ?
27.10. 00:33 H.Linek  RE: Nebylo toho uz dost ?
27.10. 03:27 p.  RE: Nebylo toho uz dost ?
27.10. 17:43 Rene Bartosek  RE: Nebylo toho uz dost ?
26.10. 21:58 Gibi z Wilsonova  RE: Nebylo toho uz dost ?/Prepáčte bulvár, ktorý vyznávate zasa vy
26.10. 22:21 kingpin  RE: Nebylo toho uz dost ?
26.10. 22:50 Arkan  RE: Nebylo toho uz dost ?
26.10. 23:02 Sam Ting Wong  RE: Nebylo toho uz dost ?
26.10. 23:56 Rene Bartosek  RE: Nebylo toho uz dost ?
27.10. 13:16 Arkan  RE: Nebylo toho uz dost ?
27.10. 18:04 Rene Bartosek  RE: Nebylo toho uz dost ?
27.10. 00:54 Antiseptik  RE: Nebylo toho uz dost ?
27.10. 13:31 Ignac Zemmelweiss  RE: Nebylo toho uz dost ?
27.10. 20:47 Arkan  RE: Nebylo toho uz dost ?
28.10. 07:08 Ignac Zemmelweiss  RE: Nebylo toho uz dost ?
28.10. 21:18 Arkan  RE: Nebylo toho uz dost ?
29.10. 01:35 Ignac Zemmelweis  RE: Nebylo toho uz dost ?
29.10. 16:34 Arkan  RE: Nebylo toho uz dost ?
31.10. 13:41 Jarmila  RE: Nebylo toho uz dost ?
31.10. 14:21 MedaBeda  RE: Nebylo toho uz dost ?
01.11. 04:26 Ignac Z.  RE: Nebylo toho uz dost ?
27.10. 02:52 Laskavý  H.Linek je zářným příkladem,jak se lze zaseknout a kecat rétorikou před 30 lety!!!
08.11. 15:44  RE: Nebylo toho uz dost ?
26.10. 05:38  No nevím
26.10. 22:29 sxg  RE: No nevím
26.10. 22:34 sxg  RE: No nevím
26.10. 08:29 Sam Ting Wong  Re: Doplnění editora
26.10. 09:10  RE: Re: Doplnění editora
26.10. 09:13 Jan Zelený  Vláda proti vůli většiny možná je
26.10. 22:00 Antiseptik  RE: Vláda proti vůli většiny možná je
26.10. 10:24 insider  Hiero Bosch
26.10. 15:17 Rene Bartosek  V Madarsku maji zrejme na Benesovi dekrety taky svuj pravni nazor.
26.10. 15:27 abc  Lukáš 21:25 - 31
26.10. 15:45 Rene Bartosek  Petr Schnuur se pta co tak hrozneho spachal VK?
26.10. 16:50 Rene Bartosek  Zajimave.
31.10. 05:46  RE: Zajimave.
26.10. 17:09 abc  Demokracia-quo vadis?
29.10. 21:58 Matuzalem  RE: Demokracia-quo vadis?
31.10. 17:33  Revoluce
06.11. 20:24 Tonda82  Odkud bere autor tuto informaci?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 34 čtenářů částkou 5 510 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Měnové kurzy

USD
22,22 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,06 Kč
Kanadský dolar
16,71 Kč
Australský dolar
15,90 Kč
Švýcarský frank
24,25 Kč
100 japonských jenů
20,86 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,40 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 186,63 Kč
1 unce stříbra
600,98 Kč
Bitcoin
256 049,67 Kč

Poslední aktualizace: 11.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 288