Diskuze k článku

Argentinská doga – víc než jen pes…

Příspěvků 47

17.10.2009 9:12

Jsem zlý člověk

Kill the Dog 83.?.?.?

Zvláštní... Při čtení podobných článků v sobě objevuji skrytý povahový rys. Nesnáším lidi, kteří se dokáží tak zaníceně věnovat psům, povídat si s nimi, řešit jejich nálady a "povahové" vlastnosti. Úplně se mi "otevírá kudla v kapse". Sám nevím proč. Divné, co?

202711

17.10.2009 16:52

RE: Jsem zlý člověk

Trniman 90.?.?.?

Reakce na 202711

zkus chovat rybičky [smích]

202724

17.10.2009 18:28

RE: Jsem zlý člověk

lesov 89.?.?.?

Reakce na 202711

Podle popisu v článku a Vaší reakce bych řekl, že jste Argentinská doga, inteligentní, stále ve střehu a pořád zkoušející pozornost dvounožce... [velký smích]
No ale jestli jste přeci jen homo, tak bych řek', že jste nikdy neměl žádné zvíře, a tak netušíte, co je to za radosti i starosti s takovým společníkem. Zvířata dokážou hodně překvapovat a pobavit, zvlášť, když se jim opravdu s citem věnujete. Roste jim inteligence, tak jako dětem, které žijí v složitějším prostředí plném podnětů. [mrknutí jedním okem]
No ale jinak bych většině tzv. pejskařů přál, aby ti jejich bojoví mazlíčci natrhli prdel vždycky jenom jim a našince nechali na pokoji.

202728

17.10.2009 22:12

RE: Jsem zlý člověk

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 202711

Nejste zlý člověk, protože už kdysi dávno jeden filosof řekl, že člověk, který nemá rád psy a děti, nemusí být zlým člověkem.
Je docela možné, že máte v rodině nějaké čínské, korejské či vietnamské předky (nebo tyto země vaši předci navštívili) a tudíž váš přístup ke psům je odlišný od současného evropského přístupu.

Pes či kočka jsou v jihovýchodní Asii považování za zdroj potravy. Jídla jako korejský boshintang, vietnamský tit cho nuong, nemluvě o čínských specialitách, např. gou rou atd., jsou v těch nejteplejších dnech léta požívány - hlavně muži - skoro jako lék, pro snížení teploty těla a zvýšení sexuality.

Zadejte si do googlu hesla typu "bosintang", "nureongi" a dozvíte se zajímavé věci o psích a kočičích hodech. Přeji, "Dobrou chuť".

Osobně si nejsem tak docela jist, že jsem za svých toulek jihovýchodní Asií neokusil "chutného psíka", ale je to docela možné, že to nabídli i cizinci. Mimochodem za Protektorátu, hlavně ke konci války, to mi vyprávěl můj táta, spousta lidí, zejména těch chudších, jedla psy a kočky (chutná to, když připraveno na česneku, skoro jako králík).

202745

18.10.2009 3:13

RE: Jsem zlý člověk

nevim 89.?.?.?

Reakce na 202745

Psi a kocky se ji dodneska tady v cechach. Jí se sice malo, ale ji se. Nekdo vam muze dat stazenyho (králíka), ale ona to bude kocka, neda se to skoro poznat[velký smích] [velký smích]

202754

18.10.2009 17:42

RE: Jsem zlý člověk

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 202711

Hmmm, docela vám rozumím. Sám psy vůbec nemusím a zejména ty, co neposlouchají. Vadí mi i jejich devotnost. Není divu, že při násilném pokřesťanšťování byly s lidmi házeny na hranice i koše koček, které byly nahrazovány psy. Pokud by tento milý pejsek ublížil mojí kočce, asi by skončil pod drnem, nezávisle na jeho inteligenci.

202783

18.10.2009 18:00

nejste zly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 202711

kazdy nachazime poteseni a utechu v necem jinem,pokavad se vam kudlicka otevira jen v kapse a nechavate okolni komunitu v miru a pokoji,tak je vse v pohode

ja mam kuprikladu problem s lidmi,kteri vyrazi do prirody s flintou a kochaji se tim,ze zbavi zivota ptactvo a zver,myslim si,ze mnozi z techto ostrostrelcu by nenachazeli problematickym likvidovat kontrolovanym odstrelem sve spoluobcany,ale nastesti v nasem svete je tato strelba protizakona

202786

19.10.2009 10:11

RE: Jsem zlý člověk

nono2 193.?.?.?

Reakce na 202711

Je to čudné, ale asi aj ja.
Keď vyhodíte na ulicu psa, môžu Vám napariť na základe udania aj dva roky "natvrdo". Keď vyhodíte na ulicu človeka (napr. neplatiča), je všetko v poriadku.
A bobíkovia serú a štia, kde ich napadne (Nehovorte mi, že niekto zbiera ich moč). Keď sa ja vymočím na verejnosti, dostanem pokutu.
Pes má obranno-ochrannú funkciu. Patrí do búdy a na reťaz (okrem práce(!), ktorú má vykonávať, hoci aj v búde a na reťazi pracuje).
Zvrátená hierarchia hodnôt.

202810

24.10.2009 20:39

RE: Jsem zlý člověk

Baf 88.?.?.?

Reakce na 202711

Nejsi sám. Sice máme psa, poslušného kamaráda a vlastně člena rodiny, ale tím to prostě končí. Nemůžu vystát lidi, co psům podřídí celý svůj život. Říkám jim čoklofilové.

203138

17.10.2009 13:33

Idealny pes do mestskeho bytu

amp 85.?.?.?

Pan Podolak kritizujete v clanku nejakeho pubescenta za to, ze necvici svoju AD. Co sa Vam podarilo okrem sadnut a lahnut naucit svojho psa, ked sa ho bojite pustit vonku, aby Vam jednak neutiekol a tiez, aby niekomu neublizil. Naco ste si vy zaopatrili bojoveho psa, ked nie kvoli honeniu vlastneho ega. Keby to tak nebolo tak by Vam bohate splnil sluzbu prijemneho spolocnika do bytu akykolvek maly psik, s ktorym by ste neboli postrachom pre svoje okolie.

202720

17.10.2009 14:43

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Trniman 90.?.?.?

Reakce na 202720

Tak za prve, neni to pes bojovy ale lovecky a za druhe s članku je jasny že autor psum rozumi tudiž ho nema kvuli honeni ega. Strach s toho že uteče je naprosto normalni. Neni to vlastně strach ale spiše nutkani mit psa, zvlašť mladeho pořad na očich a včas zpozorovat jestli "chytl stopu" Pak se zastavit da. Horši když už je rozbehnuty nebo mimo dohled. Psy (mlade) prostě občas utečou a to i zkušenym chovatelum. S članku ale mam dojem že pan Podolak ten problem zvladne na rozdil od pubescenta ktery zrejmě nedokaže vycvitit ani plyšoveho tygra [smích]

202723

17.10.2009 17:33

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

amp 85.?.?.?

Reakce na 202723

Tak za prve este raz Vazeny a bez tej Vasej demagogie:

Toto relatívne mladé plemeno vyšľachtil Dr. Antonio Nores Martínez z miestneho (Cordóbskeho) mohutného bieleho psa zvaného cordóbska doga (perro de pelea Córdobes). Tohto psa využívali miestni ľudia na zábavu - psie zápasy. Okrem toho však strážil majetok a ochraňoval stáda pred pumami, jaguármi či diviakmi.

Dr. Martínez ako vášnivý poľovník chcel vyšľachtiť mohutného a mrštného loveckého psa so silným zákusom a tak ku cordóbskej doge prikrížil nemeckú dogu a írskeho vlkodava pre výšku a rýchlosť, anglického pointra a boxera pre zlepšenie čuchu a eleganciu tela, bulteriéra, anglického buldoga a bordeauxkú dogu pre silný zákus, razantnosť a mohutnosť tela a pyrenejského mastifa, ktorý dodal argentínskej doge pevnú kostru.


Takze je to povodne bojove plemeno, kozmetickym krizenim s dalsimi a ako vidno pomerne ostrymi plemenami sa z neho nestal cinsky palacovy psik. Nech uz ho kto chce pouziva na co chce, ale povod je jasny. Ok?

202727

17.10.2009 21:51

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 202727

ked kopirovat, tak cele prosim :

Toto plemeno bylo vyšlechtěno počátkem dvacátých let 20. století Antoniem Norisem Martinesem. Cestou křížením starých bojových psů z Cordoby (oblast ve Španělsku), Německé dogy (po ní získal vysoký vzrůst), Španělského mastina, velkého Pyrenejského mastina (od něho má bílou barvu), Irského vlkodava (rychlost), Anglický bulldoka, Boxera, Bullteriéra, Čistokrevního psi-pointera (citlivý nos a rychlost) i Bordeauxských dog (mohutnost a statečnost), plemeno získalo harmonické rysy svých předků. Předurčení Argentinského mastifa je hon ve smečce na velkou zvěř: divoké kance, jaguáry nebo pumu. Tito psi jsou přizpůsobeni k pronásledování zvěře, setkat se s nimi v boji a zvítězit.


Takze Argentinska doga je polovnicke plemeno vyslachtene na lov. Tak ako bulterier je duric, tak aj argentinska doga sa primarne pouziva len a len na durenie a lov vo svorke. Na lov diviakov, pum, jaguarov a podobne. Preto aj ta nenavist k mackam.

Ked ide o bojovu minulost, tak bojovu minulost ma aj mastif, bulterier, stafbul, anglicky buldog, ktore sa uz davno na psie zapasy nepouzivaju.

Takisto je to aj s argentinskou dogou. Nehovoriac o zriedeni bojovych genov a ich prerobeni na polovnicke. Z vlastnosti bojoveho psa jej ostala iba tie najlepsie - psychicka vyrovnanost, vytrvalost v boji a nezastrasitelnost. Takto podobne sa chovaju aj pitbuly.

202742

18.10.2009 17:25

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Trniman 90.?.?.?

Reakce na 202727

Tu tzv. demagogii mam na rozdil od Vas s vlastni hlavy .)

202780

17.10.2009 21:37

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Em 96.?.?.?

Reakce na 202723

Tedy o AD toho moc nevim, moje oblibena plemena jsou terieri, ale co se tyce psich instinktu, ktere jsme v ruznych plemenech zdokonalili pestovanim , v tom s vami souhlasim. Mam psa foxteriera a fenku welse. Jsou hravi, chytri, dobri spolecnici, ale maji silny lovecky pud. Oba prosli tak zvanym humannim vycvikem od expertu a poslouchaji, ale v busi je pustit z voditka nemuzu.Poustela jsem je dokud neobjevili, ze jsou v lese zviratka, ktera se daji honit.Fakt je, ze kdyz je pozoruji a vidim, ze zdvihne cumak a zacne vetrit, jsou vynikajici stopari, tak uz vim o co jde a hned musi na remen, o par vterin pozdeji uz by byl v tahu. I ten nejvetsi expert mi potvrdil, ze u nekterych psu se tento instinkt proste prekonat neda. Rada bych jim poskytla plnou volnost, ale po tom, co mi utekli za srnkou do kanadskeho buse plneho medvedu, cougars a vlku a vratili se az druhy den meli stesti, ze je nic nestacilo sezrat, tak v busi maji remen. Na vybehani se chodi na psi hriste, anebo na otevrene "divoke" plaze, kde mam prehled a srnky ani zajici tam nebehaji. Ale i tam musim sledovat jejich mimiku, protoze obcasny norek se vyskytne a toho jsou schopni zabit ve 3 vterinach (uz se stalo, jim se to libilo ale pro me to prijemne nebylo, jen jsem se mohla utesovat, ze to ten norek mel rychly.)Psy jsme si vypestovali pro svoji potrebu v minulosti, ale v dnesni dobe uz nektere ty vlastnosti nepotrebujeme, ale jsou v nich a tak nezbyva, nez praktizovat zodpovednost vuci okoli, a tak musi obcas na voditko. I dnes jsou druhy psu, kteri mohou byt "idealni" na poslouchani, ale lide jsou ruzni a libi se jim ruzna plemena. To jeste nemusi znamenat, ze maji nafoukle ego. Veskere problemy s nasimi milacky pochazi z neznalosti a tato casto z arogance - blbosti? Takze neco si precist o plemenu ktere si chystam koupit, po pripade si promluvit s chovatelem by melo byt snad i povinne. Usetrilo by to majitelovo rozcarovani a mnohdy i psi utrpeni.

202740

17.10.2009 19:02

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Dana 80.?.?.?

Reakce na 202720

Pane amp85. Je vidět že i vy jste propadl fobii z takzvaných bojových psů (i když AD mezi ně nepatří).
Je vidět, že pan Podolák to se psy rasy AD umí. To, že psa nepouští volně po lese svědčí o jeho zodpovědnosti a také o tom, že dodržuje zákon.
Sama mám malého psa, Yorkšíra a budete se divit nejraději si hraje s Rhodéským ridgebakem, Německým ovčákem nebo kokršpanělem, které zná ze svého okolí.Se psy , kteří rádi ukazují svoji dominanci.Nikdy mu žádný z nich neublížil.
Žádný pes stejně jako člověk se nerodí zlý. To se z něj stává výlučně špatnou, nebo žádnou výchovou. A platí to pro psy stejně jako pro lidi. Já nemám strach z žádných psů. Ale z jejich pánů, kteří je neuměli vychovat.

202731

17.10.2009 20:05

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 202731

Ano to su tie rozpravky, ze nemam strach zo psov, ale z majitelov, az Vas napadne pes chovany tzv. na divoko bude Vam to prd platne. A prosim nepoucujte ma o psoch, radsej si sama nieco zistite, ked uz Vam je zatazko si precitat zopar riadkov, ktore som postol o AD - nech uz ho niekto pouziva ako vodiace psa, nosica papuc alebo opravara hodiniek, povodom je AD bojove plemeno.

202737

17.10.2009 22:22

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 202737

Áno máte pravdu bojuje s leopardmi. A jazvečík bojuje s líškou a jazvecom takze pozor! Veľké plemeno si len maloktorí debil dovolí chovať na divoko. Prvý kto padne za obeť bude totiž majiteľ alebo rodina. Stanú sa prípady ano, je to nezodpovednosť majitela a to vzdy! A médiá sa do toho chytia veď potom z tích 0.2% sa dá vyťažiť "určité" obmezenia práv a slobôd. Na čo to tu písem ved tu asi kazdý vie o co ide. A este raz pozor! Jazvečík je bojové plemeno.

Ešte trochu osobná skusenosť. Ja chodím obcas s dcerou medzi psíčkarov su tam rotvaileri, AD, stafordi, vlčiaky. Videl som nejeden figuransky utok, videl som ich takmer pustit sa do seba. Ale nikdy neutocili na cloveka. dcera ich tam chodi hladkat nakolko mame byt a psa by som tu nechcel trápit. A okrem toho majitel musi vedieť poznat reakcie psa. Stalo sa ze mi povedali. Chorí je rano cudne behal na dvore radsej mu dajte pokoj.

O tom to totiz je pes a clovek - partneri jeden je instinkt a druhe je mysel. Vzájomne sa doplnaju a mysel ovláda instinkty a instinkty pomahaju pri love a hladani drog. Zatknút pachatela musi clovek pes by to nedokazal. [smích]

Pes nie je domace zviera. Pes sa dobrovolne pridal k človeku ako partner (aspon ja to viem takto) A mimochodom Pred 200 rokmi bol kazdý pes bojové plemeno.

Este dobra rada na koniec pred kazdým velkým zvieratom by mal mat clovek respekt. "Senzacne" videa ako plieskaju krokodila po hube alebo lezu k tigrovi do klietky skor alebo neskor skoncia neslávne pre tych odvazlivcov. Ja by som napriklad nikdy nedovolil 10 rocnemu decku chovat nieco co je vätsie a silnejsie ako ono. Jedine toho bojového jazvecíka [chechtot]

202746

17.10.2009 21:53

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 202731

Musím s vami súhlasiť. Ja som mal obyčajného baseta, polovné plemeno nemozete pustit v divočine na slobodu. Pred som choval jazvečíka. Raz sa pustil na poli za zajacom. Už z dalekohladom som ho nevidel a v duchu som sa s nim rozlucil. O hodinu stál pred domom. Sa mozrejme bez zajaca [smích] Pes je pes má pudy ktorým nerozkážete.

202743

18.10.2009 7:02

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 202720

Vsechno je co se tyce psa - vycvicenyho nebo nevycvicenyho jen o jeho majiteli. Co je to idealni pes? Mel jsem ve svym zivote 5 plemen psu, kazdy byl mentalitou jinej a tak neco o tom vim. Pro jednoho z tech psu nemeckyho ovcaka protoze me volali z vojenskyho utvaru po ukonceni vojensky sluzby jsem si musel dojet jinak by ho museli utratit protoze si nechtel zvyknout na novyho pana at delali co chteli. Kazdy psi plemeno bylo vykrizeny pro jisty ucel a kazdy majitel psa i kdyz to je kapesni ratlik by si mel uvedomit ze jeho pes ma stale v sobe geny vlka a taky to, ze pes ma mit prostor a peci a kolik pece a casu je vicemene dany plemenem , napriklad pro bojovyho psa si musis casu udelat o moc vic . By the way, argentinska doga je chytrej silnej a inteligentni pes, kdyz ji vytrenujes poslechne kazdy Tvuj povel a nebudes muset ani zvysit hlas a tak to je! Kazdy pas se ma ucit novym kouskum a proto ho musis trenovat, nejlepsi to je formou hry a netyrat psa na cvicaku zbytecne dlouho, nejlepsi a nejucelnejsi jsou kratci lekce ale za to nekolikrat denne a mej na pameti ze kazdy pes a nezalezi na plemenu zapomina a tak ty kousky co se naucil by mel vcas od casu opakovat. Nevycviceny pes neni pes ale atrapa a jeho majiteli by se s tim vubec nemel chlubit. A nesouhlasim ani s Tvymi slovy o malym cokliku do bytu, jsou vetsi plemena psu s kterymi neni v mestskym byte zadny problem , Labrador nebo Chesapeake Bay retriever jsou jedny z nich , verny a inteligentni , muzu rict ze to jsou kdyz je vytrenujes uplne bezproblemovy psi zrovna tak jako vycviceny doberman. Je to tak jak jsem uz psal, - o lidech a ver me, ze jsou lidi vlastnici psi ktery by nemeli vlastnit ani rybicky nebo kanara!

202762

18.10.2009 9:06

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 202762

Tenhle pes je výborně vycvičený:
http://www.zkouknito.cz/video_4653_absolutne-nejle...

202767

18.10.2009 21:56

RE: Idealny pes do mestskeho bytu

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 202767

Opravdu hezke ..........

202795

18.10.2009 7:26

Degenerace Západní "kultůry",

buřič 76.?.?.?

jinak to prostě nemohu nazvat.V dobách mého dospívání v Praze padesátých let jsem si myslel, že největší ztřeštěnci v těch dobách byli chovatelé holubů (jedním z nich můj strýc),jejichž opeřenci sraly na sochy a jiné historické památky, aby část pražských plebejců měla co uklízet. V socializmu jsme všichni museli pracovat, takže to vlastně mohlo být částí mnoha pětiletých plánů, kterými jsme procházeli.MAKE WORK PROJECTS.Jaké bylo moje překvapení při návštěvě rodného města, když jsme po "Hadráku" při naší návštěvě byli nuceni kličkovat mezi psími hovny na chodnících Hlavního města.V Kanadě jsme se během našich prvních návštěv prodejen s potravinami nepřestali divit kilometrům pultů vybavených psím a kočičím žrádlem, což pro nás bylo tehdy (a bohužel i dnes) známkou dekadence, když tolik peněz a úsilí je věnováno lidmi na jejich miniaturní zoologické zahrady. Ani bych neřekl zahrady, protože při návštěvě mého synovce na severní Moravě jsem se musel dělit o obložené chlebíčky s jeho dvěma boxery. V ŠESTÉM PATRU PANELÁKU!
Ráno potom jsme z okna mohli pozorovat obyvatele sídliště brát jejich miláčky ven, aby se vyvenčili v parčíku uprostřed sídliště (včetně pískoviště), na kterém si den před tím hrály děti. Minulý rok jsme tu měli možnost v televizi vidět mnoho reportáží z amerických měst, v kterých se začaly tvořit smečky zdivočelých psů po bývalých majitelů domů z kterých se byli nuceni pro neplacení hypotéky vystěhovat, a kteří si nemohli vzít psy do nových nájemních bytů. Hurikán Katrina v New Orleans způsobil kalamitu nejen pro občany města, ale i pro psy a kočky, kterých se podařilo jen málo zachránit, zatím co město potají najalo odstřelovače, aby se zdivočelých zvířat zbavilo a zabránilo tak šíření chorob. To nemluvím ani o lidech, kteří s bídou uživí jejich děti, ale musí mít doma obligátního psa. Nadcházející světová krize asi přivede vše na správnou rovnováhu.

202763

18.10.2009 18:12

RE: Degenerace Západní

Arel Amal 217.?.?.?

Reakce na 202763

Já to cítím podobně. Uvedený příklad z poradny na Nově je typický příklad. Pes je dle mne jen služební nástroj či hlídač větší nemovistosti (a i to v době pokročilé elektroniky je už podivnost). Považuji jako hloupost, sobectví a dekadenci chovatelství psů zejména ve městech. Nesetkal jsem se s tímto podivínským chováním nikde více než v ČR, Paříži a Mnichově. Vynikající mi toto přišlo v USA v New Yorku, kde se prostě místní samosprávy, či v družstvech většina shodne, že psi do města nepatří, a také se lidé podle toho chovají, a psa tam skutečně nepotkáte. Jaká lahoda chodit se vszpřímenou hlavou. Možná proto v Praze všichni koukají do země a cizinci občas nechápou. [smích] Jsem přesvědčen, že psy si většinou pořízují lidé spíše asociálnějšího ražení, kteří si vnitřně kompenzují pocit, že je někdo potřebuje, že někomu můžou říkat co se jim zamane, že můžou přikazovat a ta bytost jim nic neřekne. Taková prostě uchylka. Pozoruji to i na chování sousedů.

Psí výkaly to už je pak jen vrchol celého jejich obtěžování, a i když se tu snaží někdo naznačit, jak je tu část majitelů psů, kteří hovna sklízí z dětských pískovišť a parků (proboha parky jsou pro lidi, ne soukromé zoo),tak tu zbývá poslední problém a to močení. V poslední době, když vylezu na ulici, ucítím místo závanu čerstvého vzduchu, závan pachu moče. Nechutné. Pach benzínu je mi přece jen příjemnější.

Stop propsím Srstkům. Když zvíře do domácnosti, tak si pořiďte kočku.

202788

19.10.2009 1:09

RE: Degenerace Západní

Grovik 81.?.?.?

Reakce na 202788

Nahradte slovo Pes slovem dite. At pochopite jak neskutecne omezeny jste.

PS: Mam doma dve kocky, 11 potkanu, andulku, holuba (ktereho nekdo dobromyslne postrelil tak ze nemuze letat), sneka a dve fenky.
Starsi (15 mesicu) Tosa-Inu a mladsi (7 mesicu) krizenec cehosi s cimsi. K tomu jeste pritelkyni a spoustu prace.

202796

19.10.2009 7:10

RE: Degenerace Západní

buřič 76.?.?.?

Reakce na 202796

Proti gustu žádný dišputál Grovíku, anebo jak tu v Kanadě říkají:
KNOCK YOURSELF OUT! Tvůj dům,tvůj hrad. Měl bys ale k tvé sbírce živočichů připočítat i ty všechny breberky co nosí v kožichu.

202804

19.10.2009 9:35

RE: Degenerace Západní

Arel Ama 217.?.?.?

Reakce na 202796

Vy jste přesně ten případ asoiciální člověka, ze kterého se mi otevírá kudla v kapse, už jen to že reagujete naprosto nesmyslným komentářem a prskáte blbosti. Neštěstí pro civilizaci.

Pokud si dosadím za slovo pes dítě (už jen to je samo o sobě úchylka srovnávat zvíře s človíčkem), tak si nedovedu představit, jak po dítěti třikrát denně v parku sbírám hovínka, nenechávám ho pobíhat bez náhubku a pravidelně ho nechávám močit na lavičky, na rohy a značkovat teritoria, po té se jím ještě nechám olízat. A samozřejmě nesmím zapomenout na to, že dítě spí jen a pouze na zemi a do postele ho za žádnou cenu nepustím.

PS: vyjmenování Vaší zoologické zahrádky je irelevantní. Ale to Vám jistě nedošlo

202806

19.10.2009 9:45

RE: Degenerace Západní

Saša sasa (zavináč) mts (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 202788

>Vynikající mi toto přišlo v USA v New Yorku,

Parky pro psy v New Yorku pro pana Arel Amal:

Bronx Park
Address: Unionport & Sagamore on Bronx Park East to 233rd Street
Type: Off-Leash
Claremont Park
Type: Off-Leash
Crotona Park
Address: Except for playgrounds, all areas of the park are off-leash during designated hours.
Type: Off-Leash
DeVoe Park
Address: 192nd & Jerome Avenue
Type: Off-Leash
Ewen Park
Address: Riverdale to Johnson avenues, south of West 232nd Street
Type: Run
Frank S. Hackett Park
Address: Riverdale Avenue at Henry Hudson Parkway
Type: Run
Franz Sigel Park
Address: Center of the park, just north of the ballfields which would line up with around 155th Street.
Type: Run
Henry Hudson Park
Address: Kappock Street and Independence Avenue
Type: Off-Leash
Hylan Park
Address: Except for playgrounds, all areas of the park are off-leash during designated hours.
Type: Off-Leash
Joseph Rodham Drake
Type: Off-Leash
Macombs Dam Park
Type: Off-Leash
Mullaly Park
Type: Off-Leash
Pelham Bay Park
Address: Middletown Road & Stadium Avenue, northwest of parking lot.
Type: Off-Leash
Notes: The dog run at Pelham Bay Park is close to Watt Avenue and Middletown Road. Both streets merge at the entrance to the parking lot on Middletown Road. The dog run is about 100 yards east of that point.
Please download our map of permitted on-leash dog areas.
Richman (Echo) Park
Type: Off-Leash
Riverdale Park
Address: Palisade Avenue from West 232 Street to West 254 Street
Type: Off-Leash
Seton Park
Address: West 232nd Street & Independence Avenue
Type: Run
Siren Slope Park
Address: Bailey Avenue and West 230 Street
Type: Off-Leash
Spuyten Duyvil Park
Address: Palisade Avenue and Independence Avenue
Type: Off-Leash
St. James Park
Address: 92nd & Jerome Avenue
Type: Off-Leash
Notes: St. James closes at 9:00 p.m. and opens at 7:00 a.m. Therefore, the off-leash policy only applies between 7:00 a.m. and 9:00 a.m.
Tremont Park
Address: Except for playgrounds and other areas where dogs are expressly prohibited via signage, all areas of the park are off-leash during designated hours.
Type: Off-Leash
University Woods Park
Type: Off-Leash
Van Cortlandt Park
Address: Broadway and 252 Street
Type: Run
Wallenberg Forest Park
Address: Palisade Avenue, Douglas Avenue, West 235 Street
Type: Off-Leash
Williamsbridge Oval
Address: 3225 Reservoir Oval East
Type: Run
Vím, je to málo pro tak veklké město.
Jsem právě v Tampě, (v gated community na Gennaker Dr.), pochopitelně se psem. Skoro každá rodina má alespoň jednoho psa a bez problémů je venčíme. Mimo to, všechna velká města mají parky specielně pro psy, kam můžete bez vodítka pustit psa pobíhat volně. Dle jména, nejste náhodou z nějaké islámské země? [překvapení]

202807

19.10.2009 15:10

RE: Degenerace Západní

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 202807

> Skoro každá rodina má alespoň jednoho
>psa a bez problémů je venčíme. Mimo to, všechna velká
>města mají parky specielně pro psy, kam můžete bez vodítka
>pustit psa pobíhat volně.

Mohu míti skromný dotaz? To tam ti volně pobíhající psi také volně kálejí a močí? A jak je to vyřešeno s otravováním ostatních návštěvníků v takovém parku? Já osobně psa nemám, do parků chodím dost často, ale připadá mi poněkud diskriminační, když mě přijde očuchávat cizí, volně pobíhající, psisko. Jinak nic proti psům, zvířata miluji.

202824

19.10.2009 16:43

RE: Degenerace Západní

Saša 24.?.?.?

Reakce na 202824

>Mohu míti skromný dotaz?

Parky pro psy jsou relativně velké a budete se divit psi neznáme osoby v parku zcela ignorují alespoň, pokud na ně neděláte ťu ťu ňu ňu. Psi dokonce ignorují i ostatní psy, alespoň ve "zralé dospělosti" asi dvou let. Park nebo část parku je označen jako OFF LEASH (bez vodítka) a do parku tedy vyloženě nemusíte. Většina návštěvníků bude se psem, ale potkáte dítě na kole nebo běžce a nic zvláštního se neděje.

>také volně kálejí a močí?

Ano, také volně kálejí a močí, ovšem hovínka mají majitelé sbírat, jsou tam odpadkové koše a pytlíky k tomu účelu. Veverky, holubi a vše živé kálí a močí, nic s tím nenaděláte.

Tyto parky jsou nejvíce užívané, lidé jdou se psem na procházku s potěšením, "bez důvodu" zas nejdou a psí parky se tak stávají důležité v boji s otylostí a pro zdraví obyvatel.

202829

19.10.2009 17:41

RE: Degenerace Západní

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 202829

> Park nebo část
>parku je označen jako OFF LEASH (bez vodítka) a do parku tedy
>vyloženě nemusíte. Většina návštěvníků bude se psem,
>ale potkáte dítě na kole nebo běžce a nic zvláštního se
>neděje.

Dík za vysvětlení. No jo, to máte pravdu. Nevšiml jsem si tam toho "OFF LEASH". Moje chyba. Do takových parků nechodím. Měl jsem právě na mysli parky, kde MUSÍ být psi na vodítku. Kde neukáznění majitelé psů toto porušují a pouštějí je volně. Se všemi negativními důsledky pro obyčejného návštěvníka a to mi vadí. Pravda je, že v USA jsou majitelé psů většinou ukáznění a co jejich pes způsobí, většinou uklidí. [smích]

202831

19.10.2009 17:42

RE: Degenerace Západní

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 202829

Mno tak tedy bude nutné počkat až se civilizace pohne kupředu a bude budovat parky nejen pro psy, ale i pro děti. Do té doby je nutné děti vodit do parku pouze na vodítku aby nevbíhaly na zasraný trávník.
Ať žije kultůra [bliji]

202832

19.10.2009 10:22

RE: Degenerace Západní

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 202788

svatá pravda - to s tím tancem mezi hovny. Bydlím v Praze bohužel na "příchozí" trase k velkému parku. To znamená každý den slalom mezi hovny při cestě s dítětem do školky. Když prší nelze pomalu otevřít okno v 1. patře neb z ulice se line pach močůvky.
Další atrakce je návštěva samotného parku, protože jestli na ulici někteří majitelé hovna svých mazlíčků sem tam uklidí, pak v parku již to hovno neuklidí nikdo. Na jednom čtverečním metru trávy jsem napočítal až 5 hoven různého stáří. S dítětem se pak musíte táhnout 1,5 km do kopce po asfaltové cestě k oplocenémi dětskému hřišti, kam mají psi vstup zakázán hoven tam tedy není tolik. Každé vběhnutí do trávy mimo toto oplocené dětské hřiště znamená zcela jisté našlápnutí nějaké dobroty.....druhou jistotou ovšem je , že pokud někde zaparkujete na pět minut někde , kde se nesmí, bude Vám auto odtaženo a přinejlepším dostanete botičku...posledně jsem obětoval svoji lopatku na sníh a nejbližších pět hoven jsem s její pomocí rozmazal po nasazené botičce...sice jsem platil skoro o 1000 kč větší pokutu než obvykle ale ten pohled na toho pohůnka jak se hrabe v těch hovnech byl k nezaplacení..... [chechtot]

202812

19.10.2009 10:48

RE: Degenerace Západní

A.A. 217.?.?.?

Reakce na 202812

To je ovšem jen další důkaz demence psíkařů. Jejich myšlení je zatraceně blízko myšlení člověka,který by si do centra Prahy pořídí koně nebo krávy. Přesto, že neví o jediném místě kam s ním chodit (tedy ten rozumější, tomu nerozumnému příjde park určený pro lidi, jako vhodná volba), tak přesto si ho pořídí.

Tak například (!) v New Yorku se mi líbila jedna věc, a to, že když jsem si chtěl pronajmout byt, tak se sešla jakási rada, a ptala se, zda mám psa a jaký mám denní rytmus apod. Do domu a v okolí by nepustili jediného psa. A tak jsem žil ve čtvrti, kde poslední kousky zeleně byly skutečně posledními kousky zeleně, určenými pro lidi, v parku jsem se dokonce mohl do trávy lehnout, aniž by riziko, že by si nějaký trouba vůbec dovolil tam psa pustit, poněvadž pokud by si to dovolil, tak za chvilku by dostal takovou pokutu, až by se mu protočilo konto!

Těch venčících míst je všeobecně vzato zatraceně málo i v New Yorku (těch pár mě neobměkčí), a i přesto si myslím, že se psíkařům dává až moc velký prostor pro jejich podivnou zálibu chovat ve velkoměstech psy. Ono to totiž není jen o hovínkách, ale i o značkování, a to žádný park pro psi (ne nepřesvědčíte mne, že je normání budovat ve městech jako je Praha park pro psi) nevyřeší. Normální je budovat parky pro lidi, ale v ČR jsem tedy dlouho o žádném vybudovaném parku neslyšel - maximálně o dobudování sochy pro Kafku. [smích]


Myslím, že by města měl uvažovat o přísné regulaci chovu psů jen na nutnou míru (slepci, služební psi apod), například částka 15tisíc za rok by mohlo spoustu asociálů odradit, a především dohled nad tím chovatelství, pes ve městě jedině z náhubkem a nakrátko, a sbírat a sbírat a sbírat, a pokud jedno pravidlo chovu porušíš, pořádná pokuta 4000Kč, by mohli stačit. 3-5 let takových přísných vynuucených pravidel a psíkaři si dvakrát rozmyslí, pokud mají psy a lidi rádi, chovat psy ve městech.

Je to stejné jako s řidiči, tvrdý dohled je změní uvidíte.

202816

19.10.2009 17:53

RE: Degenerace Západní

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 202816

Osobně nejsem přítelem tvrdých represí. Ovšem pokud neexistují vůbec žádné hrozby pro hříšníky je to holt také špatné. Dále si myslím že pokud by se tomuto problému věnovalo pouze několik procent úsilí a prostředků vynakládáných na osvětu okolo sporného globálního oteplování, jistě by se stav dramaticky zlepšil.
Vždyť by možná stačilo aby městští strážníci v pět ráno občas na této hovnostrádě a v parku hlídkovali a nutili pejskaře po sobě uklízet. Dalším možným opatřením by bylo každé hovno zadokumentovat, odebrat vzorek DNA a porovnat s databází vytvořenou při registraci psů na radnici. Pak si pouze pozvat dotyčného a nechat ho zaplatit drobnou pokutu spolu s náklady na testy DNA.
Represe nemusí být zrovna tvrdé, ale měly by být účinné.

202833

19.10.2009 18:51

RE: Degenerace Západní

Aso 85.?.?.?

Reakce na 202788

Víte, "vážená" osobo (to platí i na tu nad vámi). Tyto a jiné více či méně podobné stránky ve výsledku poukazují na to, co je v naší společnosti velký průser a to je PÝCHA. Pýcha jedněch lidí vůči jiným. Pýcha skupiny lidí vůci jiným skupinách a v tomto případě pýcha některých asociálních lidí vůči zvířatům. Kdo si vůbec myslíte, že jste ?! Zvířata se bez vás obejdou, ale vy bez nich chcípnete do pár roků (můžete si přitom čuchat benzín jak zběsilej). Považujete psa za nástroj ? Vy nejste nástroj ? (na rozdíl od psa, kočky a jiných zvířat ale nevím k čemu) [zmaten]

202836

19.10.2009 20:36

RE: Degenerace Západní

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 202836

Mno zřejmě jste nepochopil o čem mluvím. Já nemluvím o psech, já mluvím jen a jen o nezodpovědných lidech, kteří násilím nutí psy žít (či spíše živořit) ve velkoměstech a ještě navíc jsou zcela bezohlední ke svému okolí. Pochybuji, že by si kterýkoliv pes (kdyby měl možnost volby a znal všechny možnosti) vybral bydlení v Praze na rozdíl od bydlení někde na zahradě.
Takže jestli je to o pýše jedné skupiny lidí, tak je to o pýše samozvaných "milovníků" psů, kteří ve jménu lásky ke zvířatům trápí psy ve velkoměstech a otravují život ostatním lidem. Přitom u nich rozhodně nejde o lásku ke zvířatům, kterou tak proklamují, ale o lásku k sobě samému, neb pes jim buď nahrazuje společnost, nebo si jím nahoňují vlastní ego, případně si na něm ukájejí vlastní libido z toho že je alespoň někdo poslouchá.
Protože člověk, který miluje svého psa, ho nedosoudí k životu ve velkoměstě.

202842

19.10.2009 22:10

RE: Degenerace Západní

Aso 85.?.?.?

Reakce na 202842

Pes (svým způsobem i kočka) inklinují k životu ve společenství lidí. To samé platí i o lidech s lidmi a se zvířaty (s výjímkami).
Život psa ve velkoměstě může být podstatně lepší než na venkově, kde je často od začátku do konce života uvázán u boudy nebo v kotci, což je i dnes dost častým zjevem. V těch městech to také záleží na rase (vlkodav v garsonce není zrovna v pořádku).
Pokud pes někomu dělá (i nahrazuje) společnost, je to v pořádku z nespočetných důvodů. Pokud si někdo "nahoňuje vlastní ego, případně si na něm ukájí vlastní libido z toho že ho alespoň někdo poslouchá" to samozřejmě v pořádku není, ale to samé si neméně často dělají i lidé mezi sebou. Odstranit to nejde

202848

20.10.2009 0:00

RE: Degenerace Západní

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 202848

Vážený, zde jste se usvědčil....pokud platí Váš příspěvek na který jsem reagoval :
>..Považujete psa za nástroj ? Vy nejste nástroj ? (na rozdíl od psa, kočky a jiných zvířat ale nevím k čemu)..
psa považujete za skoro více než člověka. S tím mi ale nějak neštymuje to co píšete níže
>Pokud pes někomu dělá (i nahrazuje) společnost je to v pořádku...
On to ten pes dělá dobrovolně ? On má nějakou možnost volby ?
Jestliže nemá je to násilný čin.
Jste pokrytec pokud argumentujete tím, že pes ve městě se má lépe než na vesnici u boudy... to srovnáváte louži s bahnem
Co takhle kdybych Vám nabídnul, hru na psa ve městě. Budete muset držet moč a stolici od 6:00 do 16:30 než se jako vrátím z práce. Pak budete muset nachodit po bytě ještě dva km než jako dojdeme na psí hřiště a pak se teprve budete moci vysrat a vychcat. Nedovolím Vám vůbec žádné kamarády, protože na vodítku se nesnášíte, nebudete mít vůbec nic na práci, jenom mi budete občas moci olíznout ruku....mnó je mi z Vás zle "milovníci" psů
[bliji]
Znovu říkám - má-li někdo rád svého psa, nežije s nim ve městě a naopak ten kdo nutí psa žít ve městě je asociální trapič zvěře.

202853

20.10.2009 10:44

RE: Degenerace Západní

Aso 85.?.?.?

Reakce na 202853

>psa považujete za skoro více než člověka. S tím mi ale
>nějak neštymuje to co píšete níže

[smích] To jako kde ? Člověk a pes jsou prostě společníci. Spíše jako správný diskusní "dravec" čekáte na slovní obrat, který vám nahraje.

>>Pokud pes někomu dělá (i nahrazuje) společnost je to v
>pořádku...
>On to ten pes dělá dobrovolně ? On má nějakou možnost volby
>?
>Jestliže nemá je to násilný čin.

Budete se divit, ale pes to dělá dobrovolně [smích] O citech asi mluvit nebudeme (tomu buď nevěříte nebo nerozumíte), tak třeba že je to dobrý obchod. Zeptám se svého psa na upřesnění [smích]

>Jste pokrytec pokud argumentujete tím, že pes ve městě se má
>lépe než na vesnici u boudy... to srovnáváte louži s bahnem

Nesrovnávám. Zatím jsem nejubožejší psy viděl na venkově. Na Balkáně i toulavé (čili volné). Byli vyhublí a překvapivě VELMI toužili po společnosti lidí (i ve velkoměstech)

>Co takhle kdybych Vám nabídnul, hru na psa ve městě. Budete
>muset držet moč a stolici od 6:00 do 16:30 než se jako
>vrátím z práce. Pak budete muset nachodit po bytě ještě dva
>km než jako dojdeme na psí hřiště a pak se teprve budete
>moci vysrat a vychcat. Nedovolím Vám vůbec žádné kamarády,
>protože na vodítku se nesnášíte, nebudete mít vůbec nic na
>práci, jenom mi budete občas moci olíznout ruku....mnó je mi
>z Vás zle "milovníci" psů

Nemusíte mi vykládat, jak by jste se choval ke svému psovi, pokud by jste ho měl [smích] Jinak můj případ to není ani nikoho koho znám, jinak bych si s ním promluvil, že rybičky by byly lepší. Souhlasím, že režim dne psa co tu uvádíte je nepřijatelný

> [bliji]
>Znovu říkám - má-li někdo rád svého psa, nežije s nim ve
>městě a naopak ten kdo nutí psa žít ve městě je
>asociální trapič zvěře.

Možná by jste byl dobrým starostou Bukurešti, tam by vás to poučilo lépe než já.

A už toho necháme. To by byl věčný rozhovor

202872

18.10.2009 15:32

dokument Theodory Remundové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

moc krásný dokument
Ze života dvou lidí, kteří rozumějí zvířecí řeči více než té lidské
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/308295350260...

202772

20.10.2009 1:07

RE: dokument Theodory Remundové

buřič 76.?.?.?

Reakce na 202772

Neodolal jsem a shlédl MOC KRÁSNÝ DOKUMENT Theodory Remundové, jak to tu kdosi nazval, údajně ze života dvou lidí, kteří rozumějí zvířecí řeči více než té lidské. Autor příspěvku to docela trefně popsal, i když bohužel věřím, že to nemyslel sarkasticky, jak jedině je to nutné chápat. Pro člověka, (pochopitelně znalého češtiny, protože v překladu se toho příliš ztratí) je po shlédnutí tohoto dokumentárního filmu jasné, že se v něm jedná o mladou dvojici asociálních lidí, kteří by měli lepší šanci najít cestu zpět do LIDSKÉ společnosti na kauči dobrého psychiatra (sans Freudovo šarlatánství), než v cikánské maringotce plné psích chlupů. Většina dětí a to především městských prochází údobím života, kdy si vroucně přejí vlastnit psa a kdy je rodiče v mnoha případech musí přivést zpět na pevnou zemi z jejich říše snů. Já jsem nebyl vyjímkou a po třech neůspěších jsem se toho přání konečně vzdal. Poprvé jsem dostal štěně knírače od strýčka holubáře, podruhé jsem ukradl štěně něm. ovčáka a potřetí už ženatý jsem se pokusil obměkčit manželku, když jsem si do desátého poschodí v paneláku přivezl štěně neurčité rasy, něco jako psího Obamu. Žena po úklidu nově položeného lina v chodbě mi sdělila, že oba bychom se měli učit lítat z našeho balkonu, když se to bude ještě jednou opakovat.
Počtyřiceti letech se mi nejmladší syn narozený v Kanadě takřka zbláznil, když nemohl vyléčit jeho rottweilera (který je už bohudíky dnes ve věčných lovištích pro psy) po tom co mu nevyšel jeho RELATIONSHIP (bože já nenávidím tohle slovo) s jeho kunhutou s kterou tehdy sdílel lože. Tak jako ve zmíněném dokumentárním filmu zanevřel na homo sapiens obou rodů a mluvil ke svému psovi jako k desetiletému děcku. Nezapomenu psí výraz během jednoho kázání prakticky říkající: Co to blábolíš chlape jeden, vždyt já ti vůbec nerozumím. Dotyčný film naprosto jasně předvádí diváku, že ve všem co dvojice ztracených duší v maringotce dnes vyžaduje od jejich čtyřnohých svěřenců (poslušnost, snášenlivost s ostatními psy, neagresivnost a spoustu dalčích ctností jak se stát dobrými členy psí společnosti)oni dva zklamali v té lidské. Dnes k nim lidé vodí jejich psy na politická školení. To je jako nechat si vyložit ctnost poctivosti od kapsáře, nebo bankovního zloděje. Lidé, tohle je daleko vážnější problém v dnešní společnosti než několik stovek hektarů posraných chodníků. Říkám to jako obdivovatel celé přírody a všech živočichů (chazary nevyjímaje), ale přítelem mohu být jen vůči další lidské bytosti, která mé přátelství je ochotna bezištně opětovat. Howgh

202854

20.10.2009 8:55

RE: dokument Theodory Remundové

Saša 24.?.?.?

Reakce na 202854

> podruhé jsem ukradl štěně něm. ovčáka a potřetí u

Více snad není nutno dodat, je štěstím pro psy a pro Vaše okolí, že již netoužíte po zvířeti.

> Žena po úklidu nově položeného lina v chodbě mi sdělila, že oba bychom se měli učit lítat z našeho balkonu, když se to bude ještě jednou opakovat.

Co jste čekal? To Vám dvojnásobná zkušenost nenapověděla, že štěně musí mít dohled, potřebuje společnost a pokud to na pár hodin nemůžete zajistit, musíte ho umístit tak, aby nemohlo nic zničit (klec, ohrada s hračkama a podobně).

202869

19.10.2009 23:45

univerzální zaklínadlo

fenix-vtak 85.?.?.?

bez ohladu na viacero antipso-fasistickych nazorov sa pripajam k fanusikom univerzalneho zaklinadla (u mna je to "aha, co tu mam" ), ktore je poslednou sancou (vacsinou vychadza) u mojho bojoveho jazvecika [smích].
FYI, chovam ho vo velkomeste a na velku potrebu (rychlo a hned prec) chodime na miesta, kde ked uz nebudu odpadky, pouzite kondomy, striekacky a hovna po fetakoch a prostitutkach, mam v plane zbierat odpad aj po nom

202852

20.10.2009 8:35

RE: univerzální zaklínadlo

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 202852

No nevím kdo je tady ten fašista - zda ten, který si do velkoměsta psa nepořídí anžto má rozum a ví že by pes trpěl, nebo ten, který si psa pořídí, trápí ho ve městě a těm zodpovědnějším lidem nadává do antipso-fašistů.
Každý z těchto debilů se totiž pohoršuje že kritika chovu psů ve městě je něco proti psům. Ale to není pravda je to kritika proti sobeckým lidem, kteří pro ukojení nějaké vlastní potřeby zatáhnou nebohé zvíře do velkoměsta, kde ho trápí. Je mi z Vás na blití vážený fenixe-ptáku a je mi líto vašeho jezevčíka. Kdypak si chudák mohl někde dle své přirozenosti hrábnout do půdy a vynorovat třeba krtka..... [zmaten]

202866

20.10.2009 10:29

RE: univerzální zaklínadlo

Saša 24.?.?.?

Reakce na 202866

>své přirozenosti hrábnout do půdy a vynorovat třeba
>krtka.....

To je opravdu ta poslední ze psích potřeb, pane Fernet.

Nechci Vás moc popuzovat neb na jiná témata se s Vámi dá souhlasit nebo alespoň diskutovat, nezlobte se o lidských a psích potřebách a vztazích nemáte zdání. Velkoměsta sice nejsou ideální k životu člověka a ani toho psa, ale lidé a psi jsou nesmírně adaptabilní. Dle "Multiple and ancient origins of the domestic dog" a výzkumů DNA, lidé žijí se psy nejméně posledních 100 000 let. U (domácích) psů se vypěstovala naprostá závislost a pocit sounáležitosti k lidské smečce. Stejně jako každá žena má právo a dokonce instiktivní potřebu mít dítě, ač právě přelidnění nás možná zahubí - většina lidí má potřebu mít psa. (Ano, chová se k němu a fandí mu jako tomu dítěti, co je na tom špatného?) Možná to není jen pro zmíněných 100 000 let soužití, ale je to snad potřeba inteligentnímu tvorovi dělat radost, "užitek" je duševní. Skutečný prospěch je, že majitelé psů se dožívají vyššího věku, netrpí tolik otylostí. V USA lidé s tak zvanými "therapy dogs" navštěvují chronicky nemocné a přestárlé. Nejhorší osud psa je být uvázán u boudy, takový pes kouše a je mentálně narušen, pes je evolučně uzpůsoben žít s člověkem a i když máte zahradu, tak udělá jen nutnou potřebu a bude sedět u dveří nebo bude mít tendenci se toulat, jinými slovy pro psa je důležité s ním chodit na procházky. Je vinou člověka, že si vybírá psa dle vzhledu a ne dle povahy plemene a bohužel i řada majitelů má představy Vám podobné.

202870

20.10.2009 19:09

Psi jsou jen tím co z nich člověk udělal!

René Eška 90.?.?.?

Nejsem zlý člověk. Máme doma 4 kocoury a jednu dogu, je již v pořadí třetí. Dogy se dožívají nízkého věku do 10-ti let. Kocouři se čas od času mění. Spí s ní v posteli. Ta poslední je nejmenší a má jen 75 kg. Matka je doga milenia a otec 5x CACIB. Své kocoury chrání, na cizí je nevrlá. Ta před ní měla sedm koček a vážila 90 kg a kohoutku měla 96 cm. Jezdíme na kole po Beskydech, avšak bez kocurků, ti zůstávají doma. Je to krásné soužití a musím říct, že hlas zvyšuji jen naprosto výjmečně, myslím hlas, nic jiného není třeba. Doga je velmi empatický pes a pokud ví, že to myslíte dobře je vaše. Násílí u tak velkého psa je blbost.
Zlí psi jsou jen produktem člověka!!
René

202897

Příspěvků: 47

17.10. 09:12 Kill the Dog  Jsem zlý člověk
17.10. 16:52 Trniman  RE: Jsem zlý člověk
17.10. 18:28 lesov  RE: Jsem zlý člověk
17.10. 22:12 Arkan  RE: Jsem zlý člověk
18.10. 03:13 nevim  RE: Jsem zlý člověk
18.10. 17:42 hestroy  RE: Jsem zlý člověk
18.10. 18:00  nejste zly
19.10. 10:11 nono2  RE: Jsem zlý člověk
24.10. 20:39 Baf  RE: Jsem zlý člověk
17.10. 13:33 amp  Idealny pes do mestskeho bytu
17.10. 14:43 Trniman  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
17.10. 17:33 amp  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
17.10. 21:51  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
18.10. 17:25 Trniman  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
17.10. 21:37 Em  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
17.10. 19:02 Dana  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
17.10. 20:05  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
17.10. 22:22  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
17.10. 21:53  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
18.10. 07:02 Satanist  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
18.10. 09:06 Jarmila  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
18.10. 21:56 Satanist  RE: Idealny pes do mestskeho bytu
18.10. 07:26 buřič  Degenerace Západní "kultůry",
18.10. 18:12 Arel Amal  RE: Degenerace Západní
19.10. 01:09 Grovik  RE: Degenerace Západní
19.10. 07:10 buřič  RE: Degenerace Západní
19.10. 09:35 Arel Ama  RE: Degenerace Západní
19.10. 09:45 Saša  RE: Degenerace Západní
19.10. 15:10 Občasný čtenář  RE: Degenerace Západní
19.10. 16:43 Saša  RE: Degenerace Západní
19.10. 17:41 Občasný čtenář  RE: Degenerace Západní
19.10. 17:42 Fernet  RE: Degenerace Západní
19.10. 10:22 Fernet  RE: Degenerace Západní
19.10. 10:48 A.A.  RE: Degenerace Západní
19.10. 17:53 Fernet  RE: Degenerace Západní
19.10. 18:51 Aso  RE: Degenerace Západní
19.10. 20:36 Fernet  RE: Degenerace Západní
19.10. 22:10 Aso  RE: Degenerace Západní
20.10. 00:00 Fernet  RE: Degenerace Západní
20.10. 10:44 Aso  RE: Degenerace Západní
18.10. 15:32  dokument Theodory Remundové
20.10. 01:07 buřič  RE: dokument Theodory Remundové
20.10. 08:55 Saša  RE: dokument Theodory Remundové
19.10. 23:45 fenix-vtak  univerzální zaklínadlo
20.10. 08:35 Fernet  RE: univerzální zaklínadlo
20.10. 10:29 Saša  RE: univerzální zaklínadlo
20.10. 19:09 René Eška  Psi jsou jen tím co z nich člověk udělal!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

17

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 35 čtenářů částkou 5 852 korun, což je 17 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 4

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Měnové kurzy

USD
23,60 Kč
Euro
26,67 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,08 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,55 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 464,92 Kč
1 unce stříbra
441,71 Kč
Bitcoin
218 992,39 Kč

Poslední aktualizace: 12.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 875