Diskuze k článku

Michael Moore píše Obamovi

Příspěvků 30

12.10.2009 6:30

Michael Moore a Nobelova cena miru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Takoveho dopisu si musi prezident Obama vazit vic, nez Nobelovy ceny miru.

202257

12.10.2009 7:04

.

cyp 195.?.?.?

Moore se zbláznil. Obama je druhý Hitler a Moore mu podlízá co mu síly stačí.

202260

13.10.2009 11:58

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 202260

Moore se nezbláznil. Pouze dělá to, co ho živí. A jak se říká: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

202335

17.10.2009 3:59

RE: .

p 125.?.?.?

Reakce na 202260

V Oslo uz tisknou dalsi medaili za prepadeni Iranu...Breznev taky dostaval Ceny Miru a jinej medajlovej hnuj...

202697

6.11.2009 11:19

RE: .

Tesla01 tomahawk (tečka) lbc (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 202260

Pan Moore je výborný příklad uměle vytvořené a dobře placené opozice [vyplazený jazyk]

204272

12.10.2009 7:23

Co by , tak pan Michael Moora udeal na Obamove miste?

kozoroh 59.?.?.?

Kdo, zna "americkou" historii a ma dobrou pamet, tak, takovy clovek by asi tezko prijal misto presidenta USA, kdyz by vedel, kdo vlastne je hercem a kdo ve zkutecnosti vladne, mnoho lidi by radeji volilo prodavat brambory v superkarketu, nez, zit a vit s vlky, verte mi!
Takovy,"Chigegsky, Valentynsky den", uz se tam nekolikrate opakoval i "herec" Ronald Regan lezl po kolenou,kdyz se najednou zacalo strilet a o klanu rodiny Kennediu,(John Fithgeral Kennedy) az po vnuky je znamo, jak se veci maji a tak president Obama nemuze sedet na dvou zidlich a risk tady je, uz na pude UN se mu dostalo blahoprani s tim,aby nam (svetu) dlouho vydrzel, z ust nejpovolanejsich, pro Ameriku,politickych protivniku, na nez CIA lici,kde se jen da. Takze, Obama je v posici" Byt,ci nebyt?"
Nakonec,v pravde receno, mnoho Americanu je v te same posici, za 11 September a Oklahoma a jine "nevysvetlitelne ukazy na americkem nebi" i se sebevrazdama ,kde se obet streli dvakrate do hlavy.Takze, rozhodnuti presidenta Obama ,ukaze ,ne jenom americke verejnosti, ale i ostatnimu svetu,kdo je vlastne vedoucim v te "americke" politice, ze Kisssinger dostal cenu a take Richard Nixon. Je to,jakoby oslavili zednika,ze postavil zed, kdyz mu spadne,tak ji musi za sve sam znova postavit,to se, vsak neda rici o nasich svetovych politicich, v pravde receno,dostavaji odmenu,co je jejich zamestnanim.Uznal bych Matku Terrezu a nebo Gandiho, ale, nevim,proc kanddati musi byt politici, zejmena takovy ,jako byl Mandela ,drive komunisticky bojovnik,jez ma na svedomi lidske zivoty a jeho byvala zena je znama horici "pneumatikou", jako jeji rozsudek nad dostatecne nepracujicimi ve veci "proletariatu", takto nechala upalit i 15 leteho "provinilce".Proto,nejdriv nekoho zabte ,potom toho litujte,polepsete se a dostanete ze Stokholmu Nobelovu cenu miru,vzdyt si ji zaslouzite ,z a to,ze uz nevrazdite.(nechavate to jinym,aby to za Vas udelali) Mnoho lidi ma predstavu, ze komise vybirajici kandidaty trpi prinejmensim sklerozou.
Myslite,ze cenu by mohl dostat Vaclav Klaus,protoze se nenechava strhnout politicky danym smerem a odolava natlaku ze zahranici a i doma, protoze si pevne stoji za svym presvedcenim?
Jinak,proc neudelovat cenu za valecne stvani, kandidatu by bylo dost,takovy Chiney by za projev k valce s Iranem,jiste tu cenu dostal,kdyby jej nepredbehl Shinerman,tedy Sharon.
Takze,ctenari,nechme se prekvapit vyvojem udalosti, kazdopadne to nema Obama lehke, ale ,media uz rekla ,ze 1.7 milionu da na dobrocinne ucely, jestli to budou Ti ,co bombardovanim prisli o nohy a ztratili vetsinu rodiny, to nevim.

202261

12.10.2009 7:41

Nobel price

nono2 193.?.?.?

Vážený pán Moore,
zabudli ste na veľa vecí, ktoré radia Vášho (naštastie nie nášho) prezidenta do kategórie "fasolda jó":
Pokračovanie vojny v Afganistane, pokračovanie vojny v Iraku, rozšírenie vojny v Pakistane, pokus o "cvetnuju revaľuciju" v Iráne, buzerovanie Iránu, stiahnutý chvost pred stovkami jadrových hlavíc Izraela a vyhrážanie sa Palestíne, destabilizácia vlád a upevňovanie moci v Južnej Amerike (Honduras, Bolívia), stiahnutie technickej hovadiny zvanej protiraketový štít (nezabudli sme na sci-fi Reagana Hviezdne vojny), ich nahradenie strelami z lodí, ktoré nebudú tak isto fungovať, ale veď to nevadí, lode sú mobilnejšie. To mention just a few.
Muž mieru so značnou charizmou, ktorý neprestal dávať ďalej vraždiť civilistov, ženy, deti.
Na požutie rozhodnutia nórskych riťolezov treba veľa vodky či whisky, liekov s protizvracavým účinkom a možno aj nejaké to vedenie elektriny z nobelovho hrobu, keď sa v ňom starý pán obracia ako dynamo.

202262

12.10.2009 8:21

RE: Nobel price

Non 147.?.?.?

Reakce na 202262

Poměřováno pravdou,je ta cena bezcenná.

202264

12.10.2009 12:20

RE: Nobel price

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 202262

Myslím, že je to veľmi výstižné, odovzdať cenu Obamovi pomenovanú po človeku, ktorý vynašiel dynamit. [chechtot]

202270

12.10.2009 12:21

RE: Nobel price

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 202262

Akú inú cenu by si zaslúžil ???

202271

12.10.2009 13:04

RE: Nobel price

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 202271

Podle reguli Nobelovy nadace si tu cenu nezasluhuje. Mel by ji dostat ten clovek, ktery se zaslouzil o snizeni stavu armad, organizovani mirovych kongresu atd. Obama se stal presidentem 19. ledna a uzaverka pro nominace byla 1. unora..., za 19 dni neudelal zadne rozhodnuti, maximalne se stacil probrat z oslav a zabydlet se.
Na druhe strane je svet uz unaven militantni politikou USA i problemu na Blizkem vychode. Nabizi se spekulace, ze by to mohlo byt popohnani k opravdovemu uskutecneni predvolebnich slibu o ukonceni valky v Afghanistanu i Iraku, a mozna taky, aby nebyla rozpoutana dalsi valka - v Iranu. Uvidime. Ale v kazdem pripade je to udeleni velice diskutabilni.

202275

12.10.2009 15:55

RE: Nobel price

Tomáš Krček 84.?.?.?

Reakce na 202271

tu, která se udělovala o den dříve - za literaturu...

202285

12.10.2009 18:23

RE: Nobel price

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 202285

Tak tu by si zasloužil ještě o něco méně.

202292

12.10.2009 10:43

ANO

Kadlik 90.?.?.?

a je to tady z nobelovy ceny udelaly bezcenej car pairu ktery si muzou akorat tak vytrit pr... je to saskarna a nejvetsi komedie pro plebes [bliji]

202267

12.10.2009 12:55

myslím si,

abc 89.?.?.?

že Moore klepol klinček po hlavičke,lebo ak sa zastavia CIA ako najvačšiemu svetovému distribúterovi drog príjmy z ich najvačšej kolónie , nebudú mocť chazari z ameriky vyvážať "demokraciu" do celého sveta... Vyschne im najvačší mimovládny zdroj príjmov na vojny. A o to predsa Moorovi ide. Urobiť z Obamu skutočného mierotvorcu.

202273

12.10.2009 13:03

Obama si cenu zaslouží

Laskavý 88.?.?.?

Celá velmocenská politika má také nějakou setrvačnost! Buďme rádi i za nějaké změny , i když malé. Za politikou v USA stojí mnoho zájmů nadnárodních korporací,zbrojařů , kapitálu, bank a dalších mnoha institucí a Obama si nemůže jenom tak dělat co chce!!! Nakonec v rámci demokracie zastupuje všechny , jak ty bohaté, tak ty chudé, takže se musí ohlížet na všechny. Třeba ukončit válku na ráz v Afganistánu také nejde - USA zabředly do stejné politické a vojenské šlamastyky jako ve Vietnamu a bude stát mnoho úsilí jednou rozpoutaný válečný konflikt zastavit. Každý dnes ví, že je "válka" v Afganistánu "prohraná" a bylo by na místě poctivě říci - zde nejde vnucovat celému národu naše demokratické hodnoty, když o ně převážná část společnosti nestojí a jediná cesta je postupný vývoj, který bude ještě hodně dlouhý. Stejný vývoj čeká KLDR a Kubu , kde už jsou na cestě k jiné lidštější společnosti.Cesta je jasná, velkým příkladem je právě "komunistická" Čína , která se mění před očima a kde zcela jistě dojde po změně ekonomiky i k postupným změnám politickým, které jsou již patrné!Svoboda je velmi křehká květinka a zatímco paradoxně svobod v těchto zemích pro občany přibývá , v USA se vláda až do teď snažila svým občanům svobody zkrátit!!! Nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně , jak se zpívá v jedné písni a všechny změny podobného charakteru potřebují svůj čas a vývoj. Proto také nemůžeme chtít po Obamovi, aby se všechy změny staly přes noc!!! Cesta je nastoupená dobře, teď jenom doufat, že se mezitím USA nezřítí do nekontrolovaného ekonomického kolapsu a ten by znamenal daleko větší katastrofu pro celý svět, než jsou nějaké "pomalé" změny prezidenta Obamy. [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích]

202274

12.10.2009 14:17

RE: Obama si cenu zaslouží

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 202274

Dobře napsané Laskavý. A pokud není prez.Obama jen dvojitým agentem, tedy figura v rukou finanční a jiné oligarchie (mafie), která má jen mediálně nahradit zprofanovaného a zakrvaveného Bushe, Cheneyho, Rumsfelda atd. a v agenturních úkolech dále (stále radostněji) pokračovat, tak mu podle mne nic jiného nezbývá, než činit změny opatrně, postupně a až s narůstajícím osobním vlivem nad chobotnici důsledněji.

Ostatně si myslím, že budoucnost možná už brzy ukáže, jak dalece je tato nová "lidštější" tvář US politiky pevná v kramflecích a jestli si tu dynamitovou cenu pro dobro VŠECH zúčastněných opravdu zasloužila.


Kritizovat je lehké, ale chtěl bych vidět některé zdejší kritiky, jak by se chovali na jeho místě, zvláště, když MUSÍ spolupracovat s lidmi jako je personální šéf Bílého domu (ředitelem kanceláře - Chief of Staff), nadelegovaný prezidentův "stín", Rahm Israel Emanuel.

jansmith[smích]

202276

12.10.2009 14:59

RE: Obama si cenu zaslouží

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 202274

Máte naprostou pravdu. Nemůžeme chtít po Obamovi, aby měnil věci rychle a proto je potřeba, aby místo snižování počtu jednotek v Afghánistánu tyto počty zvyšoval. Jedině tak bude mít jeho činnost nějaké viditelné výsledky a je jisté, že právě tento způsob "pomalých" změn, to jest zvyšování místo snižování, je viditelnou změnou proti politice Bushe.

Takový Bush totiž na rozdíl od Obamy hovořil o zvyšování a zvyšoval, zatímco Obama mluví o snižování s kupodivu také zvyšuje. To je myslím velice pozitivní změna, neboť to má velký vliv na americkou populaci, která se nyní (na rozdíl od Bushe) může spolehnout na prezidentovo slovo.

Proto souhlasím s panem Laskavým Montážníkem, že ukončit válku v Afghánistánu prostě nejde, dokud tam nepochcípe alespoň milión lidí, tak jako ve Vietnamu. K čemu by to pak celé bylo? Vždyť by si lidi o Bushovi a jeho o 180 stupňů odlišném nástupci, mohli myslet, že jsou idioti, kteří dosáhli jen toho, že pochcípalo moře lidí a výsledek je jen jediný, výrobci zbraní mají žně.

Takže abych to shrnul, jsem zajedno s panem Laskavým, že ukončit válku v Afghánistánu (nedejbože okupaci Iráku) prostě nejde, protože Obama zastupuje zájmy všech, tedy jak daňových poplatníků, kteří to celé financují, tak majitele továren na zbraně, kteří na tom celém bohatnou. A když se vezme, kdo je mocnější, zda řadový občan, nebo člověk, který si takových řadových občanů může koupit třeba milión i s jejich baráky a domácími zvířaty, pak je jasné, jakou volbu musí Obama udělat, aby byli všichni spokojení. Jak ožebračení daňoví poplatníci, tak i ti, kterým daňoví poplatníci patří.

Nejdůležitější je totiž uvědomit si, že některé věci prostě NEJDOU, dokud se na nich pořádně nevydělá. A je zapotřebí zvolit takovou "pragmatickou" politiku, aby se vlk nažral a koze zůstaly oči pro pláč. A obalit to do spousty hezkých slov, aby byla "změna" patrná. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

202281

12.10.2009 19:24

RE: Obama si cenu zaslouží

kontra-kastrol 158.?.?.?

Reakce na 202274

Obávám se, že jste naprosto tragickým způsobem nepochopil, že tzv. zavádění demokracie je pouze heslem k získání veřejné podpory u západní civilizace za účelem provádění operací, které mají za cíl omezovat suverenitu, loupit a ovládat napadené oblasti!! Nevím, jak jste došel k přesvědčení, že komunistická Čína spěje ke svobodě. Sousloví "lidštější společnost" se jako součást politického slovníku možná hodí tak do projevu Václava Havla a jiných pravdoláskovců, kteří vyjadřují veřejnou podporu těm nejnelidštějším vojenským zásahům proti civilnímu obyvatelstvu. Mimochodem - jistě jste četl zde nedávno vyšlý článek popisující situaci v současném Iráku. Myslím, že pro místní lidi se sotva něco změnilo. Někdy je možná lepší si položit otázku, co je přijatelnější - jesli vlastní nebo cizí tyran.

202296

12.10.2009 14:19

Je USA vzorem celemu svetu?

Sova 80.?.?.?

Obama mohl toto podporit - a jake se mu dostalo podpory v USA?Je videt, ktere kruhy ci lide vyuzivaji kazde prilezitosti, aby ho mohli ocernit.Nepochybuji, ze mu vyhrozuji - bud budes delat, co my chceme anebo te znemoznime.Mohli by ho take zlikvidovat, jak se to stalo Kennedymu. Je zrejme, ze v USA ma vliv skupina lidi, kteri ovladaji jak banky, tak media a i Hollywood.
Tito lide nepreji miru a klidu- v takovem klidu by se mohlo odhalit, co tito lide chteji a odkud pochazeji.Napada mne, ze Bush take delal, co mu porucili, nebot tesny vysledek jeho druhe volby mohl byt zmanipulovany.Jinymi slovy-byl vydirany.Obama neziskal zadne bohatstvi s pomoci ruznych intrik a zatim na neho nic nemaji- staci mala chyba treba v Afganistanu, jako neuspech a jiz se to s nim bude houpat. Jiste ho peclive sleduji

202277

12.10.2009 14:29

Moore je divný... a naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

cituji:
"Podobně jako jsme to řešili my v roce 1776, Francouzi v roce 1789, Kubánci v roce 1959, Nikaragujci v roce 1979 a Východoberliňané v roce 1989."

on si snad myslí, že francouzská revoluce i takzvaná sametová (revoluce či převraty v 1989) byla spontánní akce lidu??!! -vždyť to je úplný nesmysl, naivní představa. skoro nic se neděje jen tak spontánně. občas se sice něco vymkne kontrole (dejme tomu ta Kuba), ale francouzská revoluce, ruská źidobolševická 1917 a převraty 1989-90 v Německu, ČSFR, Rumunsku rozhodně ne. i o spuštění válek (1. i 2. světová) lze mít důvodné pochybnosti.
Moore je vůbec takovej divnej... nejprve natočí dokument o tom, že 11. září byl podvod, inside job (což tak podle mě bylo), a pak píše Obamovi něco o prospěšnosti chytání strůjců toho atentátu v souvislosti s Afghánistánem. prostě není moc konzistentní.
nicméně má v hodně věcech pravdu, a je aktivní. jen bych si dal trochu pozor, aby to nebyl vyfabrikovaný budoucí hrdina lidu, podobně jako jistý dramatik Hejwl.

202278

12.10.2009 19:26

RE: Moore je divný... a naivní

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 202278

moore hraje roli kritika toho kdo má být obětován a je plně pod kontrolou iluminátů ten filmeček o 9/11 například udělal tak trapně že to napůl zdiskreditovalo všechny kdo pochybovali o oficiální verzi
nevěřím tomu člověku ani nos mezi očima
to ostatně nevěřím ale jonesovi a podobným
řidme se vlastním úsudkem a nevěřme těmto prolhaným našeptávačům [smích]

202297

12.10.2009 23:05

RE: Moore je divný... a naivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 202297

Ono lze poměrně těžko určit, kdo hraje jakou roli a kdo je prolhaný našeptávač. Ono koneckonců i my můžeme svojí naivitou či vírou v nějaký nesmysl působit jako prolhaní našeptávači.
Do toho všeho se ještě lidé mohou měnit a stejně tak i jejich názory a přesvědčení - je to slušný guláš.

Moore má zajímavé postřehy, i když občas něco chybí. Přestože nobelovka pro Obamu mi přijde jako totální kravina, musím na druhou stranu uznat, že to může být způsob nátlaku na jeho svědomí, aby dostál svým slibům. Říkají mu přeci nejmocnější muž planety, tak určité možnosti k ovlivnění některých věcí má.

Sam Ting Wong
(nejsem přihlášený, protože vyskakuje chyba bezpečnostního certifikátu)

202307

12.10.2009 20:11

Ironie

Enoch 88.?.?.?

Jako ironie je to od pana Mooreho dobrý počin, jinak se to vnímat nedá. Je to tak trochu takový hořko-kyselo-sladký projev obsahující kvality génia Járy Cimrmana.... [cool]

202300

17.10.2009 3:55

RE: Ironie

p 125.?.?.?

Reakce na 202300

Moore nam tady namlouva,ze nevi nic o bankerich bohatnouci na pujckach a investicich do vojenskeho prumysloveho complexu a kupujicich si vladu a kongres a Pentagon pro jistotu.Dale se zda ze Obama po necelych dvou letech v v Usraelskem serenatu se stal milionarem.Za tim vsim mame kasparovodice kteri tyto vodi na scenu podle stareho KGB/STB receptu.Tedy jeden vyslychajici krutas a druhy zase dobrak od kosti.Tito se stridaji takze uleva ze Bush odprejsknul ze sceny a prisel dalsi Bush ale s lidskou tvari chvilku vydrzi,nez kasparovi strhnou masku.. Nobelaci jenom pomahaji co jim sily staci se vejit do tohoto konceptu.Uz celkem dlouho.Skoda ze Bush minul nobelovku o fous.

202696

12.10.2009 21:00

Nic převratného

daniela 88.?.?.?

Dopis pana Moore mi připomíná takové to mazání medu kolem úst ve správný čas,na správném místě.Rozhodně si nemyslím, že prezident Obama patří mezi ty bohatýry dnešní doby.Možná to je statečný chlapík, ale jistě si nebude přílíš vyskakovat.ONI ho mohou přiskřípnout ke zdi poměrně lehce.Má přeci manželku,dvě malé dcerky.Kdo by si hrál na hrdinu,když bezpečí své rodiny by tím ohrozil? [pláč]

202303

12.10.2009 21:58

OBAMA pekne mluvici clovek bez tahu na branku

kingpin 88.?.?.?

Po urcite dobe jsem nabyl presvedceni, ze Obamova politika jede presne ve stylu jeho kampane. Libive dlouhe projevy, ktere uz lidem zacinaji lezt na nervy. Ano Obama je vyborny recnik, ale je to s nim jako kdyz vypravite dlouhy vtip, po case uz je nudny a nezajima vas jeho pointa. Problem Obamy je nadale v tom, ze se mu nepodarilo prosadit zadny z jeho navrhu vcetne nove reformy zdravotnictvi. To, ze je zlobovany lhari jako je Bernanke, Geithner a SUmmers prehlizim, ale obavam se ze na konci jeho volebniho obdobi na nej lide budou kydat spinu a budou mluvit o jeho neschpnosti. Uz ted je videt, ze USA je na pokraji krachu a obcanske valky. Jsem zvedav jak to vse dopadne.

202306

13.10.2009 14:21

RE: OBAMA pekne mluvici clovek bez tahu na branku

josipkardanovic 195.?.?.?

Reakce na 202306

Ako sa hovorí "vodu káže, víno pije".
http://www.sme.sk/c/5059626/obama-schvalil-dalsich-13-tisic-vojakov-pre-afganistan.html
Toto je na nomináciu na budúci rok [zmaten] [chechtot]

202342

13.10.2009 9:42

Novy pocin nositele Nobely ceny za mir

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

http://news.yahoo.com/s/afp/20091013/wl_afp/usafghanistanmilitarytroops_20091013051645

Obama approves 13,000 more troops to Afghanistan

WASHINGTON (AFP) – In an unannounced move, President Barack Obama is dispatching an additional 13,000 US troops to Afghanistan beyond the 21,000 he announced publicly in March, The Washington Post reported

202326

13.10.2009 11:43

Moor je falešný

Jan Maroušek 81.?.?.?

To, že je pan Moor falešný a plně ovládaný se ví již dlouho!!!

a není zdaleka sám...

Kdyby pan Obama (33° Slobodných Zehnářů) řekl upřímě, co si myslí, tak ty jeho holčičky vylítnou v pentagonu komínem (Jako mozeček z JFKeje, když moc povídal). Tohle je velký problém s tou nobelovkou, nejdřív Al-Gore za tu vylhanou slátaninu a teď tenhle pán. A Arafata si za to berou do huby, no fuj. Svět se zbláznil.

Ale ono kdyby to dostal třeba Havel tak to vyjde nastejno!!! Oba by to dostali za "preventivní(humanitární) bombardování". Jeden za to co už bylo(ošklivý pan Miloševič) a druhý za to co teprve bude, v Íránu, co vyrábí atomovku [chechtot] [chechtot] - LOL!!!

Ale nejvíc se mi líbí ten názor, že to Obama dostal za dojednání míru s mimozemšťany(USA talíře - projekt "příšeří" nebo tak nějak - samozřejmě pozemské, od 90. let neviditelné) již brzy Obama vylže světu, že komunikuje s mimozemskou civilizací a že jsme v míru.

To by sedělo, vždyť Amíci už lítaj v talířích naschvál bez krytí aby se jako zvyšoval výskyt UFO. Často se úmyslně nechají pozorovat třeba 20 minut. Jsou to šašci - lituju lidí, kterí to žerou a ještě víc těch, kteří v tomhle šrumci přehlédnou věci jako "Agenda 21" nebo "codex alimentarius" nebo i ten "product placement" co nám tu v ČR schvalují(možná uš schválili).

Z lidí se stávají opravdu zombie, a kdo by tomu uvěřil, že to fakt takhle funguje [smích] Když to pan Brzezinski říkal, tak mu všichni říkaly, NÉÉÉ, lidi přece tak blbí nejsou, to nesežerou, to nepůjde. A jak vidíte FUNGUJE TO SKVĚLE. Do konce roku Obama řekne světu, že má kontakt. Pokud nebude co dát do zpráv, tak i dřív.

202331

Příspěvků: 30

12.10. 06:30  Michael Moore a Nobelova cena miru
12.10. 07:04 cyp  .
13.10. 11:58 hestroy  RE: .
17.10. 03:59 p  RE: .
06.11. 11:19 Tesla01  RE: .
12.10. 07:23 kozoroh  Co by , tak pan Michael Moora udeal na Obamove miste?
12.10. 07:41 nono2  Nobel price
12.10. 08:21 Non  RE: Nobel price
12.10. 12:20 Oli63  RE: Nobel price
12.10. 12:21 Oli63  RE: Nobel price
12.10. 13:04  RE: Nobel price
12.10. 15:55 Tomáš Krček  RE: Nobel price
12.10. 18:23  RE: Nobel price
12.10. 10:43 Kadlik  ANO
12.10. 12:55 abc  myslím si,
12.10. 13:03 Laskavý  Obama si cenu zaslouží
12.10. 14:17 jansmith1984  RE: Obama si cenu zaslouží
12.10. 14:59 hestroy  RE: Obama si cenu zaslouží
12.10. 19:24 kontra-kastrol  RE: Obama si cenu zaslouží
12.10. 14:19 Sova  Je USA vzorem celemu svetu?
12.10. 14:29  Moore je divný... a naivní
12.10. 19:26 aristokrat  RE: Moore je divný... a naivní
12.10. 23:05  RE: Moore je divný... a naivní
12.10. 20:11 Enoch  Ironie
17.10. 03:55 p  RE: Ironie
12.10. 21:00 daniela  Nic převratného
12.10. 21:58 kingpin  OBAMA pekne mluvici clovek bez tahu na branku
13.10. 14:21 josipkardanovic  RE: OBAMA pekne mluvici clovek bez tahu na branku
13.10. 09:42  Novy pocin nositele Nobely ceny za mir
13.10. 11:43 Jan Maroušek  Moor je falešný

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 75 čtenářů částkou 16 472 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 1

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 0

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Neobvykle kvalitní článek na Lidovkách: konečně si začínají všímat teroru politické korektnosti10.08.19 11:14 Česká republika 1

Dnes vrcholí teplý týden pochodem hlouposti10.08.19 10:30 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,75 Kč
Libra
28,20 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,73 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,93 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 133,65 Kč
1 unce stříbra
397,10 Kč
Bitcoin
239 503,36 Kč

Poslední aktualizace: 17.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 002