Diskuze k článku

EU hodlá plošně sledovat „nezvyklé chování“

Příspěvků 72

22.9.2009 4:22

Mnoo,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Dusledkem toho tlaku pernamentniho sledovani bude, ze lidem hromadne hrabne ve vezi nebo hromadne bouchnou saze a cely smirovaci program i s jeho tvurci prohodi vhodnym oknem. Ono kriminaly mame preplnene uz dneska, pokud do toho nepocitam par privatnich. A kdyz zacnou mizet lidi, tak to sebou nese neodstranitelne "vedlejsi" negativni ucinky.

V kazdem pripade pravo drzet nosit zbran je velmi dulezite privilegium svobodne spolecnosti. Kde si ho nechali vzit, tam udelali docela chybu. Ve Svycarsku i USA si dobre ozbrojene narody sva privilegia svobodnych lidi potencialne podrzi nejdele. Armady soukromych zoldaku typu Blackwater jsou mozna loajalni svym panum, ale jsou "kapesnich rozmeru". Pravda na spolecnost s nizkym vyskytem drzenych zbrani to muze docasne stacit pri masovem uziti brutality a teroru.

200912

22.9.2009 6:12

RE: Mnoo, a co dál?...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 200912

>...V kazdem pripade pravo drzet nosit zbran je velmi dulezite privilegium svobodne spolecnosti...Ve Svycarsku i USA si dobre ozbrojene narody sva privilegia svobodnych lidi potencialne podrzi nejdele.
------------------
Když se voda vaří pomalu, žába si zvykne. Jedna věc je druhý dodatek americké ústavy o právu držet si osobní zbraň a jiná záležitost bude, jak tohle obejít? Ty tam René žiješ, tak jistě víš? Barack Husein Obama, údajně narozen v Keni, ale přesto US prezident (?????????) nabízí hned tři řešení najednou.

A) II.dodatek ústavy se vztahuje pouze na osobní zbraň, ale nikoliv již na munici. Na co ti potom budou kolty bez nábojů?

B) Po vytvoření Severoamerické unie se sjednotí nejen státy Mexiko, Kanada a USA, ale i jejich zákony a vytvoří se zákony nové. Samozřejmě americká ústava se tím pádem ruší.

C) V případě vyhlášení stanného práva ústava pozbývá platnosti a veškerá rozhodnutí provádí prezident (mezi námi konspirativci - stejně rozhoduje politický poradce a viceprezident. Obama jenom příkazy vykonává). V období stanného práva kongres nerozhoduje (ale to už nedělá i nyní, takže se nic na situaci nemění).

Blackwater je sice - jak píšeš: "kapesních rozměrů", ale v současné době se už provádí nábor do národních gard a stejně jako u Blackwater, zájemci nemusí mít americké občanství. Stačí být svalovcem bez morálních zásad a svědomí. Jeden ze způsobů, jak to řešit (a to nejen ve Spojených státech, ale i v Evropské Unii), je osekat chobotnici chapadla a snížit velikost a pravomoci Velkého Bratra. TADY je jednoduchý návod (pětiminutové video v angličtině).

200917

22.9.2009 12:29

RE: Mnoo, a co dál?...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 200917

V Amerike bol seriál, meno seriálu nepamätám. Dej bol o tom že z Ameriky sa stál policajný štát a hŕstka ľudí bojovalo proti tomu, tento seriál zrušili. Tento seriál premietali po 11. septembri.
Zrejme nechceli, aby stádo ovečiek dozvedelo dačo a aby začali bojovať proti ovčiakom. [oči v sloup]

200937

22.9.2009 19:14

RE: Mnoo, a co dál?...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200917

Zatim, ale Ustava USA je nejvysim zakonem a lidi maji doma naboje. At jim nekdo zkusi hromadne vzit munici a zrusit Ustavu. Neprijde mi to jako dobry napad ani pri vyhlaseni staneho prava. Nepokladam ho totiz za funkcni ani za pomoci pouziti hrube sily. A zkusit do toho zamichat zoldaky, kteri maji problem domluvit se anglicky a to prosim ve Spojenych statech?... [velký smích] [velký smích] Nezustane z nich ani mastny flek.

200959

26.9.2009 20:44

RE: Mnoo, a co dál?...

Carpio 92.?.?.?

Reakce na 200959

Pokud se vztah lidské společnosti smrskl již na pouhou kategorii : Otrokář versus otrok , nemá v takovém případě otrok co ztratit, než svůj život. Otrokář hraje O VŠECHNO !!! Proto, když otrokářům otroci všechno vezmou nebo ještě lépe zničí, bude jejich moc ta tam. Každé vojsko stojí na svých velitelích, pokud velitele zničíte, vojsko/moc se rozprchne/rozpadne !!! Identifikujme otrokáře, bestiářní hráče, a likvidujme je bez milosti tak, jak to dělají s námi ... nás je víc, proto to musíme vyhrát ... musíme zničit Matrix, Terminátora a jejich "stroje", abychom dosáhli skutečné svobody ...

201137

26.9.2009 21:57

RE: Mnoo, a co dál?...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 201137

EEEK? System vyhnije sam, pouze blb muze jit proti dobre vyzbrojenemu protivniku, ktery vylozene ceka na konfrontaci. Financi kolaps je mnohem ucinejsi nez nejake revolucni bojuvky. Samozrejme pokus odzbrojit Americany by znamel riskovat masove sjednoceni naprosto runorodych skupin. To by byl ze strany casti mocenske elity velmi zoufali a riskantni cin. Po te co by Americane seskrabali zbytky nejakych zoldaku ze zdi, by byly znovu tou ruznorodou spolecnosti zalozenou na individualnim respektu. Ono to americke pojeti demokracie je nakazlive a dostane se cloveku drive nebo pozdeji, kdyz tady zije hluboko do kosti. Takze ja se na nejake revolucni bojuvky muzu akorat...

201140

26.9.2009 22:32

RE: Mnoo, a co dál?...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 201137

Americane maji zbrane ve svem drzeni od vzniku USA, ktere by bez tech zbrani a rukou, co je drzeli nikdy nevznikly. Vedi velmi dobre, kdy maji zbrane pouzit a kdy je maji nechat v klidu. Naucili se teto zodpovednosti i behem obcanske valky. Zadny soudny velitel se neodvazi vydat rozkaz armade Spojenych Statu, aby sla proti Americanum. Byl by to jeho posledni rozkaz v kratkem zbytku zivota, ktery by ukoncil na nejblizsim kandelabru.

Dalsi vec ti omezeni vysmivani "hamburgrozrouti" jsou zvykly na veci jako narodni garda nebo policie, kterou si voli mistni komunita. Po hurikanu Katrina agenti FEMA sli podle nejakych prirucek a testovali, zda si Americane nechaji libit jiste praktiky a zjistili, ze serifove s mistnimi lidmi se postavili agentum FEMA se zbrani v ruce. To uz je ten rozdil mezi ovcanem a obcanem. OBcan ma privilegia jako Prvni dodatek, pravo drzet zbran, habeas corpus... OVcan ma pravo akorat tak drzet hubu a krok. Cloveka az prekvapi, jak pouhe pismeno muze uplne zmenit smysl slova.

201141

26.9.2009 23:53

RE: Mnoo, a co dál?...

sxg 91.?.?.?

Reakce na 201141

No šak do nich budú strieľať neAmeričania:
http://afinabul.blog.cz/0908/pripravte-se-a-budte-pripraveni
V tom videu boli nafilmované rôzne vrtulníky z EU a iných krajín

201146

26.9.2009 23:56

RE: Mnoo, a co dál?...

sxg 91.?.?.?

Reakce na 201146

Ktosi ho reupol:
http://www.youtube.com/watch?v=UvpfqqIFFfc

201147

27.9.2009 0:12

RE: Mnoo, a co dál?...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 201146

Intervence v USA? [velký smích] [velký smích]

201148

18.7.2012 2:43

RE: Mnoo, a co dál?...

ANTIILLUMINAT haluzakfest (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 201137

Velice rozumě řečeno. Mám tensamý názor ! A vím téměř vše cose děje a jak to spolu souvisí... chemtrails, víra, ilumináti,nwo, symboly.. hudba film.. obama pyramidy volná energie zkrátka základ jemi jasný... a snažím se sám za sebe sbořit systém, tak že nepracuji, živím se trestným činnem (neefektivním pro jeho zabránění policii čr), a celkově se snažím tento systém sbořit. Lidé se musí probudit a conejdřív tomu zabránit. Ale většina lidí má strach, a jsou arogantní skeptičtí zbabělci. Boužel ať jsem přemýšlel jak chtěl jiná možnost jak násilná a tvrdá asi nebude. Nikdy nedovolí abysme se domluvili na útoku.. policie ovlivněna strachem, poldi s rodinama, materialisti, s hypotékama a s jakýmkoli důvodem plnit i špinavé rozkazy v rozporu s listinou práv a svobodou jsou posílání na tyto případy. viz protesty a policejní protiůstavní zákrok... jsou to ti tupci co jsem zaslepeni honbou za materialem.. závislých na zlu.. tito jediní budou pro nás problém.. Mají účinné zbraně a techniky ktomu aby skupina 20ti byla schopna ubránit se davu třeba 1000covky lidí naráz [smích]. ALe i přesto my mladí co nemáme rodiny a závazky... CO MŮŽEME STRATIT ?? BUDOUCNOST V PEKLE NA ZEMI ... BUDOUCNOST ZOTROČENÍ NÁS A NAŠICH RODIN, BÍDU A NESPRAVEDLNOST. JÁ TVRDÍM ŽE TEN KDO NEMÁ PEVNOST, ZÁSOBY NA DO KONCE ŽIVOT SEBE A SVOJÍ RODINY, DOST ODVAHY A V DNEŠNÍ DOBĚ SI UDĚLÁ DĚCKO ZCELA V NEJISTOTĚ CO SNÍM BUDE... POKUD JE ČLOVĚK OBYČJNÝ TAK UDĚLAL HROZNOU VĚC... PŘIVÁDÍ NOVÉHO ČLOVĚKA DO UTRPENÍ.. ZDÁ SE MITO JAKO LHOSTEJNOST, DEBILITA.. A SMUTNÁ PRAVDA.. AT JETO VĚDOMĚ ČI NEVĚDOMĚ... TÍM ŽE VE STRACHU BUDEM ČEKAT KAM AŽ TO MŮŽE DOJÍT, SE JENOM POŠKODÍME !! A HLAVNĚ TO DOJDE DO STEJNÉHO BODU-A TÍM JE MASOVÉ NEPOKOJE V ULICÍCH. ANARCHIE A BOJ PROTI SYSTÉMU. BUDE TO VELICE KRUTÉ A VELICE TĚŽKÉ. MNOHO ZNÁS PŘIJDE OŽIVOT. ALE MAROZDÍL OD OKAMŽITÉHO ÚTOKU A BOJI. BUDEM UŽ MOC SLABÍ, STAŘÍ , PROSTŘEDÍ BUDE OTOHORŠÍ A CELKOVÝ EFEKT ANARCHIE A ÚTOKU BUDE DRASTIČTĚJŠÍ TĚŽŠÍ HORŠÍ. A HLAVNÍM PROBLÉMEM JE ŽE UŽ NEBUDU MÍT 22 A MOŽNA ANI 30 A STÁLE SYSTÉM BUDE PÁCHAT ZLO.. DOBA NEŽ SKONČÍ BOJ BUDE MAX PÁR LET... NO ALE VYTVOŘENÍ BEZPEČNÉHO PROSTŘEDÍ PRO ZALOŽENÁÍ RODINY BUDE MOCT NEJMÉNĚ ZA DALŠÍCH 5 LET A NENÍ VŮBEC JISTÉ ZDALI ZA CHVÍLI BUDE VŮBEC JAKO ŽIV. PROSTŘEDÍ SAMO OSOBĚ BEZPEČNÉ PRO ČLOVĚKA..(ZAMOŘENÍ JEDY CHEMKAMI RADIACÍ ATD..) TAKY SE MŮŽE STÁT ŽE ZATU DOBU NEŽ TO PROPUKNE MŮŽE DOJÍT TA ELITA KTOMU ŽE BUDOU DRASTICKY ODPALOVAT ATOMOVKY VODÍKOVKY A ZKRÁTKA ŽE TI TU PCI ZNIČÍ VŠECHNO NA ZEMI. Zkrátka neztrácím naději toho že jednoho dne budu moct mít rodinu bez toho aby jí hrozil děsivý konec. PROTO JÁ OBYVATEL PLANETY ZEMĚ JSEM PLNĚ PŘIPRAVEN A PLNĚ ODHODLÁN POLOŽIT ŽIVOT V BOJI PROTI NIM !! JSEM TOTIŽ OSOBA CO MÁ ČEST A CHARAKTER. UVĚDOMTE SI ŽE JSEM OCHOTEN ZEMŘÍT PRO VÁS ! PRO VAŠÍ BUDOUCNOST ! KDYBYSME T...Automaticky kráceno

272158

18.7.2012 2:44

RE: Mnoo, a co dál?...

ANTIILLUMINAT Haluzakfest (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 201137

UVĚDOMTE SI ŽE JSEM OCHOTEN ZEMŘÍT PRO VÁS ! PRO VAŠÍ BUDOUCNOST ! KDYBYSME TAKTO VŠICHNI PŘEMÝŠLELI BYLO BY ZDE KRÁSNĚ, MÍR BYSME NEZNALI PROTOŽE NÁSILÍ A ZLO BY NEEXISTOVALO !! A CO TEPRV NÁS ČEKÁ POSMRTI... PODLE VŠEHO POKUD FUNGUJETE VE SPOLEČNOSTI POUŽÍVÁTE PENÍZE A JAKKOLI SPOLUPRACUJETE, TAK SE PŘIDÁVÁTE KE KONÁNÍ ZLA, OKRÁDÁTE SE O ZKUŠENOSTI A UMĚNÍ, ROZVOJ, POZNÁNÍ A VĚTŠINU ŽIVOTNÍCH MOŽNOSTÍ A SLASTÍ !! ZAMYSLETE SE NAD SEBOU ! JSTE OPRAVDU TAKOVÍ ŠMEJDI ?? POKUD JO TAK KLOBOUK DOLŮ PŘED VAŠÍ ODVAHOU A NEBÁNÍM SE TRESTU [smích]. NEBO JSTE TAK NAIVNÍ ŽE JEŠTĚ STÁLE TVRDÍTE KONSPIRACE ?? ŽE JSME MAGOŘI ? RADŠI SI ZISTĚTE FAKTA, KLIDNĚ ZAČNĚTE HNED "FAKTY" POPÍRAJÍCÍ TOHOTO SPIKNUTÍ.. HNED BY VÁM MĚLO DOJÍT ŽE FAKTA POPŘENÍ A INFORMACE O FIKCI JSOU ZASYPÁNY OCELOVÝMI DŮKAZY O TOM ŽE JE TO PRAVDA ! BUDETE SE MUSET PROBRAT NĚKOLIKA DŮKAZY O FAKTECH, NEŽ DOJDETE K POKUSU POMLUVIT A VYVRÁTIT TYTO PRAVDY. TJ VŠE LIDI MYSLETE ! JÁ CHCI ŽIVOT SPOKOJENÝ A BEZPEČNÝ, A POKRAČOVAT V RODU !! VAŠE SPOLUPRÁCE SE SYSTÉMEM MĚ VTOM BRÁNÍ. [smích]

272159

22.9.2009 5:59

Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.

kozoroh 59.?.?.?

Politici, jen a jen delaji,co jim lide svoji lhostejnosti umoznuji, kolik je lidi,kteri reknou,ze se o politiku nezajimaji a nebo Vas prevezou ,ze chteji slyset jen positivni zpravy, cesky narod trpi pivni politikou,kde se vsechno resi,ale nic nevyresi, samozrejme to je to,co hraje politikum do dnoty.Udelat a hlavne prosadit hromadne hlasovani o predmetu zajmu,kdyz se zvarejni pro vsechny veskere znalosti a zpravy, tak, referendum ma neobycejnou silu, ktera je postrachemvsech politiku,pokud je spravne provedeno.Utvorit volebni system ,kde politik i po zvoleni muze byt odvolan z funkce protoze neplni program dany volicum,je jiny, rovnez ucinny zpusob,jak kontrolovat politiky. Dalsim prikladem muze byt reforma zakonodarstvi,od ustanoveni poroty az po verejne voleneho soudce, potom se nestane ,ze vrah dostane 6 mesicu za vrazdu a zlodej, ktery ukradne dva baliky susenek dostal vic jak 12 mesicu.Takovy hostapler, kradouci miliony z kapes pojistencu, uz by nikdy nemohl byt v jakemkoliv statnim urade a byl by nucen majetkem cele rodiny finance vratit i pri tak zvanem rozvodu, jak mnozi sikovne delaji, takze ,takovy Madov, Bond a nebo Maxwell a mnoho jinych by si sakramentsky zvazili co delaji.Politik,podporujici nemoralnost by nemel pred ocima verejnosti naprostou zadnou moznost pokracovat ve sve kariere a jeho osobni priklad, by byl neustale pod kontrolou verejnosti,poslanecka imunita by se nevztahovala na jakekoliv kriminalni delikty.
Takze,ctenari EU chce kontrolovat lidi,tak tedy zacneme od kontroli politiku,zverejnit jejich obchodni podnikani a jejich majetkove pomery, nez nastoupi verejnou funkci a nebo politickou drahu, jejich charakter a chovani jejich rodin by mela byt jedna z prvnich veci verejne kontroly, pisemny posudek politika by byl verejne cten v dobe jejich predvolebniho obdobi,co rikate,libilo by se jim toto "plosne sledovani".
Politici odhlasuji vse,kde sami zustanou v temnote,pryc z oci verejnosti.Samozrejme, ze takove USA podporuje tento system,nebot samy "americane" u koryta,chteji vedet vse o ostatnich a nikdo nesmi nic vedet o nich, to je svetovy plan na jednu jedinou svetovou vladu, prikladem,vsech prikladu je Marenka,jez az v dobe,co by ministr zahranici USA obevila svuj "puvod", v jinych krestanskych zemich to same, v Irsku, v Argentine a jinde, ta sama hra,ta sama pravidla.Napsat,kdo je kdo,je revolucni cin,nez nema v planech jedne svetove vlady misto, vzpomenme soudruhu Slanskeho a spol, co se cesky narod dozvedel, az na konec,kdyz ze soudruhu prikladem pro nase ziti najednou byli zaprodanci sionismu,valecni stvaci,spioni,sabotovali narodni hospodarstvi a jine, to nam vse rekla ta druha strana ,o ktere jsme nic nevedeli,jako pred tim o te, ted, uz spatne strane, ted uz,bez prikladneho zivota.
Nenechat si vnucovat nastrcene kandidaty, ale samy vybrat lidi ze svych rad, aby se stali nasimi kandidaty, vybrat podle chrakteru a zkusenosti a ne podle politicke strany, nepripustit darecky a financni podpory politickych stran,potom volby nebudou pro nadnarodni koncerny ,ale pro vuli lidu, pokud tou dobou nebudou jeho m...Automaticky kráceno

200916

22.9.2009 14:17

RE: Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 200916

Hlavně ať se otročkové dostaví v co největším počtu k volbám, aby mohli zlegalizovat ty své otrokáře.

200940

22.9.2009 15:16

RE: Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 200940

Znáte to, paní Jarmilo: "Kdyby volby měly o něčem rozhodovat, tak už je dávno zrušili" (nápis na stěně - neznámý autor). Pravda pravdoucí, že ano? Už i Stalin kdysi prohlásil: "Nezáleží na tom, jak lidé volí, důležité je, jak se spočítají hlasy". A ještě jeden citát: "O volbě do funkce hlavy státu nerozhodují voliči. O tom je rozhodnuto předem na zasedání skupiny Bilderberg" (Mirda - tohle je z mojí hlavy [velký smích] ).

Někdy se však stane, že jim ta myška proklouzne. Potom přichází na řadu několik obehraných, stále se opakujících, ale účinných triků, jako jsou - úplatky, vydírání, společenské znemožnění, šťóurání do minulosti a nakonec sexuální intriky s následným odhalením). Když už ani tohle nezabere, tak se jednoduše prohlásí: "Dotyčný ztratil důvěru vlády a prozatím bude vládnout Jenda Mojžíšek Fisher". Jméno vybráno zcela náhodně a nemá nic společného se světovým politickým děním a nebo s politikou v ČR a už vůbec ne s názorem zdejších diskutujících, natož s názorem vydavatele Zvědavce. A potom prý - nic se neděje náhodně???

200943

22.9.2009 15:44

RE: Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 200943

To víte pane Mirdo, že ten slogan neznámého autora znám. Právě z toho důvodu se nepřestanu divit tomu, proč ti lidi pořád tak houfně chodí k těm volbám? Nejsou náhodou ti otročci tak trochu padlí na hlavu? [chechtot] Už asi 150 let chodí furt pryč k volbám a vždycky tak nějak doufají, že vyberou to menší zlo, toho menšího otrokáře. Jak je vidět, nikdy se nestrefí a vždy volí hajzly, kteří jim to pak v drakonických zákonech patřičně osolí.

Jinak co se týče těch všudypřítomných kamer, tak nic nového pod sluncem. Teď dávali v TV docela zdařilý film o Karlu Havlíčku Borovském. Už tenkrát měli mocní Habsburkové dokonale vypracovaný šmírovací systém proti vzpurným občanům. Pak ten dokonalý šmírovací systém převzali mocní sionisti, kteří svrhli ty Habsburky. Koneckonců i Hašek ve svém Švejkovi ledacos odhaluje- ty všudypřítomné Bretschnaidry, kteří číhali na prostomyslné upovídané občany i v těch nezapadlejších hospůdkách. Takže vlastně o nic nejde, většinoví otročci jsou dokonale menšinovou „elitou“ hlídaní již mnoho staletí.

200946

23.9.2009 10:06

RE: Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 200946

Na to, točil Žid Klein, který si "všímá aktivit některých extrémistických skupin", nedopadl ten film o Havlíčkovi až tak zle. Po vyloženě žlučovitém výpadu na nyní neškodné, kdysi nacionalistické, sokolstvo ve čtvrtém díle Básníků jsem už měl obavy ...
I když v něm byly spekulace o tom, že Havlíček odeslal ženu ze zdravotně výhodnějšího horského prostředí domů, kde zemřela na tuberkulózu, aby získal snáze souhlas k návratu.
Rovněž jeho policejní přítel byl vylíčen jako typická kariéristická (česká ? ) sketa, využívající všech prostředků k postupu včetně zapření úmrtí Havlíčkovy ženy, aby snáze získal jeho prohlášení o zřeknutí se politické činnosti.
Je zlé, že tito nacismem postižení si při současném stavu věci vybíjejí svoji averzi nejen vůči případným neonacistům, ale vůči všem národně či rasově uvědomělým bělochům - "nádherným" příkladem je přístup k "romské" otázce ...
Proto mám z prodloužené vlády mojžíškovců jisté obavy - i když možná jsou u vesla právě kvůli ratifikaci "Lisabonu" a neutěšené hospodářské situaci - další "řádnou" vládu s účastí ODS by asi druhé zvednutí daní za volební období "historicky znemožnilo" ...

200984

22.9.2009 7:23

Oceánia, Eurázia a Eastázia...

Ján M1 195.?.?.?

Ak sa naplnia tieto temné vízie, dôjde k naplneniu podstaty dvoch naoko nesúvisiacich literárnych útvarov. Ide o Orwellov román 1984 a S. protokoly...

200920

22.9.2009 7:45

provdala za svého bratrance Jicchaka, s nímž později zplodila sedm synů a čtyři dcery.

henrypes 81.?.?.?

http://www.novinky.cz/koktejl/179591-devetadevadesatileta-izraelka-po-sobe-zanechala-1400-potomku.html

200921

22.9.2009 8:09

Vidím to černě

eda521 eda (zavináč) napismi (tečka) cz 89.?.?.?

Ukradené soukromí je samozřejmě katastrofou společenského soužití, ale pojďme ještě dále. Vezměte dnešní stav represivních orgánů ve státě: kdo je mocí chráněný, tam je možné posunout důkazy žádoucím směrem (Čunek), kdo je vhodná oběť pro přikrytí zločinu prominentů, důkazy se vyrobí (Kájínek).
Představte si situaci kdy NĚKDO, mocný a bezejmenný, má v ruce veškeré nástroje k prosazení, potlačení, příp. i výrobě jakýchkoliv důkazních materiálů. Jakýkoliv protest proti systému (konkrétnímu jevu) bude kdykoliv diskreditován prostřednictvím vhodných "důkazů" o jeho nositeli. Taková moc bude doslova rozhodovat o našem životě a smrti.
Důvěra - to je to, co je v hluboké krizi.

200922

22.9.2009 8:28

Zacina mi byti jaksi zle .....

acanthophis 164.?.?.?

[překvapení] No musim uznat ,ze z tohoto clanku mi vstavaji vlasy hruzou na hlave ,jiz to skutecne zacina vypadat jak v obzivlem Orwellovskem 86......Jen zacinam premyslet kam se vrtnout do jake zeme ci mista aby mel clovek pokoj [naštvaný]

200923

22.9.2009 9:10

Monitorování trochu jinak

charon cmartin (zavináč) airnet-cz (tečka) info 78.?.?.?

Ono to s tím šmírováním není tak černobílé, jak se obvykle píše.

Příklad:
Jdete po ulici a vidíte rozbitý a vysypaný odpadkový koš nebo vykopnuté zasklení na přístřešku zastávky autobusu kam byste se rádi schovali před deštěm a větrem ale nemůžete protože tam na Vás stejně bude pršet nebo si nejde sednout na sedátko pokryté střepy.

Ruku na srdce - koho z Vás nenapadne: tady by kur.. něla být kamera aby ten dobytek, co šel namazaný z hospody a udělal tohle dostal příležitost si po odeznění kocoviny odpracovat škodu. Dobře, ale to je jaksi v rozporu s instinktivní reakcí na přítomnost kamery nad Vaší hlavou že?

Kamery všude kolem, které krmí masožravý systém daty pro vyhodnocení vzorců Vašeho chování a pochopitelně i chování všech ostatních kolemjdoucích je už jiný příklad k úvaze. To se explicitně nikomu asi líbit nebude ale fakt je, že pokud by masožrout fungoval správně, věděla by hlídka policie, že někdo demoluje telefonní budku ještě dřív, než by operátor za kamerami stihnul zvednout telefon. Opilec by pak nenastupoval do autobusu, kde by obtěžoval ostatní ale do antonu (nebo sanitky, kterou systém na místo pošle) směr záchytka. Co je pro něj lepší ponechávám na diskusi. V současnosti se záznamy kamer používají jen sporadicky protože na to není dost lidí. Je pravděpodobné, že rozlišit automaticky znásilnění od konsensuálního ale o to divočejšího pohlavního styku v houštině, kam náhodou kamera vidí, bude pro automatiku asi docela výzva a mnoho milenců by pak mohla dosti nevhodně legitimovat hlídka policie jestě před vyvrcholením aktu.

Snažím se říct, že naznačovaný systém lze použít nebo zneužít a je na úhlu pohledu, kde je hranice a co je považováno za účel ke kterému má systém být právě použit. Je evidentní, že právě v názoru na účel se bude státní moc značně odlišovat od stáda rowdies. Je taky pravda, že státní moc by v demokracii měla jednat v souladu se zájmem _i_ názorem veřejnosti - tohle je žhavé téma na diskusi, která jak doufám bude následovat.

Shrnuto: elektronický systém sledování není podle mého názoru z podstaty špatný. Je logické použít dostupné nástroje k potlačení nežádoucích jevů. Je jen otázka jak efektivně vynutit aby systém nebyl zneužíván k účelům, ke kterým nebyl zřízen.

Úvaha:
Kdo by měl kontrolovat (nikoli ve smyslu řízení ale ve smyslu inspekce) činnost státních složek vynucujících dodržování zákonů?
Výbor pro dohled nad xy (doplňte si).
Kdo jsou obvykle členové tohoto výboru?
Obvykle poslanci že?
Důvěřujete poslancům?
No to asi těžko, vždyť jste většinu z nich nikdy neviděli a patrně ani nevolili.
Věříte tedy v mechanismus kontroly?
Odpovězte si sami ...

Návrh:
Aby kontrola státních složek nebyla založená na víře v něco, čemu většina občanské populace asi statisticky nevěří, navrhuju veřejnou kontrolu. Nechť...Automaticky kráceno

200925

22.9.2009 11:30

RE: Monitorování trochu jinak

Jonáš 67.?.?.?

Reakce na 200925

"Ruku na srdce - koho z Vás nenapadne: tady by kur.. něla být kamera aby ten dobytek, co šel namazaný z hospody a udělal tohle dostal příležitost si po odeznění kocoviny odpracovat škodu."

Mě napadne "Tady by kur... měl častějc chodit policajt." Protože kamera zločin sice vidí, ale nezabrání mu. Policajt ano.

Méně kamer, více strážníků v ulicích.

200935

23.9.2009 6:46

RE: Monitorování trochu jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 200935

To by nebylo k zahození. Vyšlo by to ale obecně dráž - někdo by je musel platit z našich daní.
Fakt je, že by nemuseli působit jen jako represivní složka, o což se dosti neobratně snaží už teď.

200975

23.9.2009 10:17

RE: Monitorování trochu jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 200975

Však je také ze státních a městských daní již drahnou dobu platíme - jistě jejich počet celkově vzrostl o oněch 100 %, o která vzrostl zločin - jen do těch ulic se jim jaksi nechce ...
Za bolševika v noci postávali téměř na každé větší křižovatce ve městech a z nudy žádali občanské průkazy, dnes občas projede policejní auto - tedy pokud někde není sraz politicky nekorektních, to jsou potom manévry ...

200986

23.9.2009 9:26

RE: Monitorování trochu jinak

h@luzak 85.?.?.?

Reakce na 200925

Podle mého názoru je problém v centralizaci moci. Pokud bych odváděl daně své obci a ta kraji (a ten odvod i příspěvek bych kontroloval přes obec), provozovala by tu kameru také obec. A já, jako občan, bych měl kontrolu (sdílenou s ostatními obyvateli) nad tím, zda nějaké obrázky z kamery půjdou na vyšší úroveň.

Problém tedy vidím v tom, že společnost se někteří politici snaží stavět jako "řízenou shora" místo aby se skládala z komponent (a tyto komponenty mohly předávat a obět brát zpět své pravomoci).

Koneckonců je to i klasický spor mezi ústavními právníky a evropskými právníky. Ti ústavní říkají, že Ústava nedává nikomu mandát rozhodovat o kompetencích, které by měla předat Lisabonská smlouva - a tedy je předat ani ústavním zákonem nemůžeme. Evropští právníci zase říkají, že ústava (včetně ostatních ústavních zákonů) je nejvyšším zákonem země a může tedy předat jakoukoliv kompetenci i postavit cokoliv "nad sebe" (třeba Lisabonskou smlouvu a další právo tvořené v nové EU).

Osobně jsem samozřejmě přívržencem budování zespodu. Pokud obec nepředá nějakou pravomoc, nikdo jiný tuto pravomoc na území obce nemůže využít (protože není předaná). Totéž na vyšších stupních a s omezením na od nižších stupňů přijaté pravomoci.

Vlastně je to do jisté míry ekvivalent toho, o čem mluvil Václav Klaus v Evropském parlamentu (o tom, zda Evropská úroveň rozhodování odpovídá potřebám a mandátu). Viz http://www.youtube.com/watch?v=8UVYIxw1q1A

200981

22.9.2009 9:22

O kamerách na veřejných místech v současnosti

charon cmartin (zavináč) airnet-cz (tečka) info 78.?.?.?

Pokud se nemýlím, říká zákon o kamerách na veřejných prostranstvích něco v tom smyslu, že ji tam může umístit buďto orgán veřejné moci (výhradně za účelem ochrany života a zdraví osob nebo za účelem ochrany majetku) nebo kdokoli jiný a pak bez ohledu na účel musí být prostranství opatřeno informačními tabulemi, které upozorňují na skutečnost, že prostor je monitorován kamerovým systémem (pokud pořizuje záznam).

Všichni provozovatelé kamerových systémů mají za povinnost hlásit Úřadu pro ochranu osobních údajů umístění kamerových systémů, které pořizují záznam. Nevšiml jsem si, že by ÚOOÚ byl povinen na požádání informace o umístění kamerových systémů sdělit žadateli z řad občanů.

Všude kolem na obydlených místech (doslova všude kromě lesů) vidím množství kamer, které nejsou v okolí označeny tabulemi upozorňujícími na monitorování prostoru.

Vycházím-li z předpokladu, že většina z nich pořizuje byť krátkodobě záznam, jsem doslova šokován tím, jak pilná je naše státní správa, neboť je to ve smyslu zákona zřejmě ona, kdo je bez označení provozuje [mrknutí jedním okem]

200926

22.9.2009 10:37

Dneska už to jde

8-P 88.?.?.?

Římané oblbovali svoje občany hezkýma obrázkama a soškama. Hitler se Stalinem začali jako první používat rádio a televizi. A dnes je poprvé v historii lidstva možné budovat propagandistické prostředky se zpětnou vazbou. Feedback umožní produkovat propagandu přímo na tělo, a navíc pro potřeby policie zjistí všechny nežádoucí jevy propagandu podkopávající.

Jó až se budou děti ptát - proč jste si vzali do bytu tu první kameru?

No, snad to nebude tak hrozné...

200930

22.9.2009 15:22

kdo se boji??

calypsol 77.?.?.?

Kdo je slusny tak se samozrejme nema ceho bat, ale panika nastane u teroristu a vsech ostatnich, kterym se nelibi vydobytky nasi civilizace a radi by nas vrhli do podruci feudalnich risi zla. [chechtot] [chechtot]

200944

23.9.2009 10:10

RE: kdo se boji??

h@luzak 85.?.?.?

Reakce na 200944

Jistě, to je pravda pravdoucí. Stejně tak nemá nikdo důvod protestovat třeba proti kamerám ve všech místnostech vlastního bytu. Koneckonců ani soudy nejsou potřeba, přece policie (bez soudu) nebude do vězení nebo na popraviště posílat nikoho nevinného - proč by to dělali? My, hodní, se přece nemusíme ničeho bát. Dokud tedy budeme hodní - dokud si třeba nezačneme psát deník nebo nedejbože třeba provozovat mimomanželský sex. A nebo dokud nezačneme zpochybňovat informace od Ministerstva pravdy..

Vážně si myslíte, že je na Zvědavci někdo, kdo by byl ochotný přijmout takovou argumentaci? Téma je svoboda a soukromí. Za obojí budu bojovat (v nejhorším případě) i se zbraní v ruce.

200985

23.9.2009 16:48

RE: kdo se boji??

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 200944

>Kdo je slusny tak se samozrejme nema ceho bat, ale
Snad jste chtěl napsat Kdo je blbý, tak se nemá čeho bát,..

>panika nastane u teroristu
[chechtot] No to snad ani ne, ti svojí činnost přizpůsobí sledovacímu systému, aby se na ně nepřišlo.


>a vsech ostatnich, kterym se nelibi vydobytky nasi civilizace
V tom je jádro problému. Výdobytky vaší siokonzumní civilizace se dnes nelíbí miliardám lidí na celém světě. Zejména se nelíbí milionům těch, kteří v současné bankami zinscenované hospodářské krizi přišli o práci, majetek a celoživotní úspory, aby ti nejbohatší mohli ještě víc zbohatnout. V zájmu ochrany těch nejbohatších (vyjmenujte si je např. v naší republice) zločinců by ostatní lidé měli žít ve vězeňském režimu? To snad nemyslíte vážně? Není jednodušší a spravedlivější poslat za katr ty zločince?

>radi by nas vrhli do podruci feudalnich risi zla.
[chechtot] [chechtot]
Ten smích je skutečně na místě, když je řeč o feudálních říších zla. To máte z bible nebo z projevu GWB? Tak primitivně hloupě nemůže mluvit ani pastor v nedělní škole pro retardované fanatiky.

201001

25.9.2009 11:00

RE: kdo se boji??

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 201001

Pane Karle, vy jste nepochopil ironii? Ty smajlíky tam byly záměrně, aby to pochopil každý. [chechtot]

201063

26.9.2009 12:16

RE: kdo se boji??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 200944

doporučuji Vašemu ctěnému zraku film Equilibrium. Poté můžete pokračovat např. Sexmisí. Tam ty vaše civilizační výdobytky dobře zapadnou.

motto:
"Člověk, který je ochoten obětovat svou svobodu za bezpečnost, si nezaslouží ani svobodu, ani bezpečnost."

201123

22.9.2009 15:43

nic nového

evžen 85.?.?.?

ahoj, no není to zase nic tako nového, jen se k tomu využije a vymyslí nová technologie. se sebekontrolou chování a myšlení operovalo v historii každé náboženství, jen se tak dělo poměrně jednodušše, ale velmi účinně. po odsunutí boha na vedlejší kolej a rozmachu postmoderny musí vládci vymyslet něco v tomto smyslu. ale bude to drastičtější v tom, že asi nenabídnou soudruzi vidinu nějakýho vykoupení a posmrtnýho ráje [chechtot] osobně s tím nesouhlasím, ale co nadělat? najmout komando na špinavou práci? [smích]

200945

22.9.2009 15:59

No a?

G.B 82.?.?.?

Je to v pořádku, společnost potřebuje kontrolovat, jak se totiž ukazuje, společnost si svobody neváží a neumí žít tak, aby si svobodu zasloužila. Nemůže si každý dělat co chce a jak chce. Vězni jsme na zemi dávno, nebo snad někdo z vás umí cestovat na jiné planety?
Pokud se společnost nesrovná do latě, doslova vyžereme a vydrancujeme tuhle planetu. Na nějakou samoregulaci nelze spoléhat. Navrhuji každého očipovat, a za každý prohřešek proti přírodě dát odpovídající trest, například sázení stromků.
EU a USA musí vytvořit totalitní světovládu, kde bude pořádek a kázeň, a ne stádo jedinců, kteří se vykálí kde se jim zlíbí, nebo ty kteří švihají caparty jednoho za druhým jak Baťa cvičky.
V přírodě také panuje přísný řád, všechno má svá pravidla, a ćlověk je neustále porušuje. 1984 forewer!

200947

22.9.2009 17:07

RE: No a?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 200947

Se nech očipovat ty sám, joudo! Srovnej si na hlavě jarmulku, a odchod! [velký smích]

200951

23.9.2009 17:28

Terka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

Reakce na 200947

Souhlasím s názorem, že nějaká regulace je třeba. V podmínkách kde není boj o obživu, či o vlastní život, je třeba regulovat sexuální chování lidí. Ovšem forma spasitele, či moralizováním o tom jestli je 5 chlapů za život ženy moc či ne je nonsense!!
V tomto se dá celkem spolehnout na ekonomiku[smích] Protože lidé chtějí vysoký standart živobytí, děti jej velmi podstatně snižují a to na desetiletí... a na chtivost homo sapiens se dá spolehnout!! [chechtot]

201003

24.9.2009 21:14

RE: No a?

daniela 88.?.?.?

Reakce na 200947

Nevěděla jsem,že v přírodě mají zvířátka také totalitní vládu,která jim určuje, z kterého konce lesa mohou žrát! [chechtot]

201050

22.9.2009 16:13

Ale tohle prece jiz udajne existovalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

za komunistu. Proc se tomu tolik divit a desit se? Je to jen dukladnejsi a duslednejsi forma toho cim jsme jiz jednou prosli.

Jak jsme se potykali s psychologickym terorem systemu vuci nam tehda? Isolovanim se od nej. To same je mozno provadet dnes; sdilenim lidskych zivotu mezi nami bez interference sytemu. Proste ucelem je snazit se odriznout system statni moci co nejvice z nasich zivotu a pestovat dusledne a vsestrane pohrdani s nim. V konecne fazi je pak vhodne podporit hnuti svobodymyslnych (Libertarians) kdekoli je to mozne.

200948

22.9.2009 16:45

Echelon? Moc mi to neříká.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

V článku se mluví o novém programu jako o Echelonu na steroidech. O programu Echelon sice moc nevím, ale jsem si jistý, že mě osobně se nějak nedotýká a z toho si celkem snadno vydedukuju, že ani Echelon na steroidech se mě nijak dotýkat taky nebude. Nejedná se určitě o nic takového jako za komoušů, kdy mi klidně i típli telefonní rozhovor uprostřed diskuze. O doručování otevřených a přečtených dopisech nebo zadržování pošty ani nemluvě. Z článku mám pocit, že se uměle snaží podchytit emoce ne příliš přemýšlivých čtenářů hlavně kvůli absenci konkrétních a ověřitelných informací. Jediná důvěryhodná informace je linka na článek britského Telegrafu, že EU vydala na výzkum jakéhosi monitorovacího software šokujících 10 milionů liber šterlingů. Sorry, ale tenhle překlad z Prison Planet silně zavání hoaxem.

200950

22.9.2009 17:32

RE: Echelon? Moc mi to neříká.

altruista 82.?.?.?

Reakce na 200950

Anglicania sa denne dostanu do zaznamu roznych kamier priemerne 300x. Kamery kriminalitu neznizili. Naco potom existuju, ak nie iba na kontrolu a identifikaciu toho, co sa vola narod (inymi slovami ovce). A to sa dotyka kazdeho, ci o Echelone vie alebo nevie

200952

23.9.2009 10:37

RE: Echelon? Moc mi to neříká.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 200950

Z takového "poctivého" občana by měl radost každý totalitní systém. [chechtot]

200987

27.9.2009 12:15

RE: Echelon? Moc mi to neříká.

mtk 80.?.?.?

Reakce na 200950

A čímpak jste se zabýval, že Vám típali tel.rozhovory a lezli do pošty? Pašerák? Převaděč? Chartista? Imperialistický agent? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

201172

22.9.2009 17:46

Zamjatin to již kdysi ve 20. letech také navrhoval...

georg 90.?.?.?

... ale je potřeba sledovat ty co močí v parku na Karlově náměstí, nechávají ležet psí exkrementy na ulici, čmárají po importovaném podivném zvyku schizofrenní obrazce na zdi, bourají a odjíždějí od havárie, prostě je-li společnost spořádaná není sledování potřeba, čím nižší úroveň a chaos tím navrhuji delší výchovu a sledování a represe.
Myšlení a myšlenky ovšem navrhuji naprosto uvolnit a nemrzačit mozky a duše.

200954

22.9.2009 20:43

Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

MaCi 88.?.?.?

...v byrokratickem srdci EU je mnohem vykonnejsi pocitac,pokud se to tak jeste da nazvat, ktery zaznamenava VSE a tim minim naprosto VSE co jde pres dnesni technologie. Je umisten v podzemi o nekolika patrech a nese priznacny nazev Bestie. WWW je v hebrejstine 666. Naplnuje se Apokalypsa? Jak vime, nahody neexistuji, takze asi no. Nebojujte pratele, tu pravou silu najdete vzdy v sobe. Tuhle nikdo nepremuze. Zmente nahled na vec, zmente sami sebe a zlo, ktere Vas nyni cini frustrovanymi, nestastnymi i nasranymi tak nejak vysumi. Zijeme uz v dano rozehrane hre a neverte tomu, ze se na tehle planete nekdy neco zmeni. Zlo tu vzdy bylo a bude. Rezimy se nazyvali ruzne,ale vzdy nas utlacovali. Tohle tu eony let bylo a eony let bude. Zadna demokracie, zadny raj na zemi, zadna svoboda. Kdyby to tu tak bylo, jaky by to melo smysl pro evoluci v rozeznavani pro nase duse. Zlo tu byt zakonite musi, to je to co nas posouva dal. Jsme ve vecne skole. Proto se nesnazte menit system(nikdy ho nezmenite), zmente sebe, svuj nahled na veci a hledejte klid a mir sami v sobe. Naucte se prijmout a milovat sve telo, sami sebe a pote budete milovat i vse okolo...i to zlo, protoze pochopite tu nejdulezitejsi pravdu ze vsech pravd. Buh NIKDY nestvoril nic zleho ci spatneho. Jsou to stejne DOBRE duse jako Vy nebo ja. Jen ztratily to svetlo. Ale tohle jsme si davno domluvili jste predem, nez jsme na tuhle zemi prisli. Pratele moji, netrapte se vecmi, ktere Vam nici zivot. Ja take nemam rad spoustu veci, ktere se na tomhle svete deje a kazde lidske utrpeni je i me utrpeni at uz je jakekoliv. Pomahejte jeden druhemu a milujte se...Vse se zmeni samo. Verte, ze jeden z vesmirnych zakonu, ktery rika, ze na co myslis to pritaujes opravdu funguje a pokud mate v sobe jenom strach a nenavist, to same se zacne manifestovat i ve vasem fyzickem svete. Abych to zkratil, vim, ze me spousta lidi me ted zavrhne, ale i ja jsem byl u vytrzeni treba jen pri preletu letadla sprejujici chemikalie do atmosfery. Musite si uvedomit, ze nejvetsi tabu lidstva je smrt. Ale smrt neni, neexistuje. Je to nesmysl. Stujte vzdy za svou pravdou i kdyby Vas to melo stat konec na tehle planete. Vsichni jste jedinecni a dobri. Zlo jen zkousi a bude zkouset. Jde tu o Vase duse. Zijte s laskou a stestim uvnitr sebe a veci, ktere Vas dnes trapi vysumi...verte mi, ze to funguje. Hodne stesti, pratele.

200964

22.9.2009 21:44

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

kontra-kastrol 158.?.?.?

Reakce na 200964

Pane MaCi, vám doporučuji přečíst si vynikající článek od Luďka Tomana "Dalajlámovštění, " protože to možná nevíte, ale máte typické východní smýšlení...

200967

22.9.2009 23:33

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

MaCi 88.?.?.?

Reakce na 200967

Mily kontra-katrole, vim.. [smích] Ale neni to jedno? Otazkou zustava jak chcete resit tyhle veci ve svete a jak ja? Ja Dalajlamu taky nemusim, vim, ze je to lump. Zmenim lumpa? On vi urcite vice nez my dva dohromady, tak proc je porad na te druhe strane?..viz. jeho pratele. Oba tezko neco zmenime, snad jen sami sebe a zpusob vnimani zla. Me to pomaha, jsem klidnejsi. Mate lepsi navod jak se v tomhle orwelovskem svete nezblaznit? [smích] Preji jen to dobre a lepsi...

200969

23.9.2009 8:31

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 200969

Když kritické množství lidí změní sama sebe,změní se i svět (ten pozemský). A na tom pracuje nyní poměrně dost lidí.
Takže je možno vidět budoucnost lidstva i Země méně pesimisticky.

200979

23.9.2009 23:19

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200979

...už se stalo, s malým kašpárkem lze hrát i velké divadlo, nadkritické množství lidí nemusí být velké počtem, ale schopnostmi.

201018

23.9.2009 0:06

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

tt 89.?.?.?

Reakce na 200967

myslim, ze na tom moze byt dost vela pravdy. myslienky su energia. energia sa vie zhmotnit. zle myslienky produkuju negativnu formu, naopak, pozitivne vytvaraju hmotu pozitivnu. v knihe living energies, callum coats pise o tom, ako sa robili pokusy s platnou o rozmeroch 30x30 cm, ktore produkovali pri istych frekvenciach pekne obrazy z piesku, ktory bol na platni predtym len tak nasypany. ked sa platna pri pokusoch zahriala, alebo zmenila frekvencia trasenia plechu, obrazce z piesku sa rozrusili. navyse, ked sa pozrieme na vsetky alternativne fora, tak sice sa tu obcas vyskytne nieco zaujimave, co cloveka posunie dalej, no vskutocnosti sa tu len zobrazuju spravy ze sa deje to alebo ono zle. no v skutocnosti sa nic neriesi. len sa tu ludia porozpravaju a zivot ide dalej. tak naco sa vlastne zatazovat chemtrails, 911, atd ked s tym nemozem nic spravit? mna akurat zaujala tema ockovania a viem ze moje dieta ockovat na nic nedam. ale zvysne spravy pustam jednym uchom dnu a druhym von, pretoze sa nedaju vyriesit.

200971

22.9.2009 22:56

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

Jonáš 67.?.?.?

Reakce na 200964

SOUČET jména Bestie je 666, tedy 600 + 60 + 6, slovy šest set šedesát šest. WWW je v hebrejštině vav vav vav, tedy 6 + 6 + 6. Součet 6 + 6 + 6 je 18.

Aby to bylo číslo Bestie, musela by webová adresa začínat SSSW - šin šin samech vav, tedy 300 + 300 + 60 + 6.

Navrhuji tedy zapomenout na bestie a držet se dosavadní (zdaleka nejpravděpodobnější) verze: "WWW." vymysleli Židi, aby prodali víc klávesnic. [velký smích]

200968

25.9.2009 20:29

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 200968

zkuste to namísto hebrejštiny v řečtině

201080

23.9.2009 1:56

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

doodoo 87.?.?.?

Reakce na 200964

Netreba to s tymi paranojami prehanat, depresie sa dost tazko liecia:
http://www.truthorfiction.com/rumors/b/beastofbelg...
http://www.666truth.org/history/666-antichrist-myt...
Citim z vasho prispevku lutost a smutok.

200972

23.9.2009 6:59

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

MaCi 88.?.?.?

Reakce na 200972

Mily Dodo, vis, kazdy mame sve zdroje dat, ktere nas formuji a reknu ti, ze ty clanky, ktere jsi poslal jsou jednuse receno dezinformacni. Muzes si myslet, ze ja sam v tom mam chaos a clanky jen ukazuji, ze jsem ciste paranoidni. To, ze to pisou alternativni weby podobne zvedvaci, osudu, matrixu-2001 ci prop.sk neni podstatne. No mozna, ze matrix-2001 bych vynechal, i kdyz se tam clanky prekladaji taky ve velkem. Ale Jarda Chvatal je badatel a snaz se prijti na veci sam, coz mu budiz pripsano k dobru. Me zdroje jsou i z napr. rense.com, infowars.com, prisonplanet.com, romourmillnews.com whatdoesitmean.com a mnoho jinych. Podstatne je to, ze sami nic nevi a papouskuji to co jim nekdo pred tim rekl. Vis, je mi celkem jedno cemu veris, ale reknu ti jedno: je tu mnoho alternatovnih webu, tere odhaluji konspirace nejvetsiho razu a i ty jsou rizene a dotovano sionistickou elitou...ver, never. Ja mam o "superkompjutru" sve "in-formace" a slouzi opravdu k necemu jinemu, urcite jejich vyvraceni neni na miste. Muzeme se prit a chodit kolem horke kase roky a stejne se nic nevyresi, tak nac to resit. Zij, protoze podle toho jak zijes a citis ted v dany moment, podle toho budes zit i v budoucnu. A ano, mozna citim litost a i trochu strach...jsem pouze obycejny clovek. Ale neni to litost a strach o sebe sama...jde tu, ver mi, o vice nez o me ja. Mej se hezky a dekuji za tvou odpoved. M.

200976

23.9.2009 23:26

RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200976

MaCi, nezapomeň, že leckteré ty alternativní weby a "webisti" mají ty texty nejen odpozorované či opsané - ale kontrolující nabyté informace i tím, že sami vstupují do informačních polí pomocí meditace (vypnutím mozků v hlavě a používáním jen "spodního mozku", srdce a vnitřních orgánů. Ty vedle zpracování potravy také přijímají (skrze auru) informace i z velmi vzdáleného prostoru.

201019

23.9.2009 14:25

RE: Tohle k tomu taky patri.

abc 89.?.?.?

Reakce na 200974

http://www.watchtower.org/b/20040401/article_01.htm

200996

23.9.2009 12:39

Nejdůležitější je vnitřní svoboda

Michal Kretschmer 85.?.?.?

Samozřejmě, že souhlasím se všemi, komu vadí stávající a plánované rozšířené šmírování občanů státem, a hledají nějaké cesty, jak tomu čelit.

Nejdůležitější je si ovšem počínat svobodně, bez ohledu na to, zda mne někdo s nedobrými úmysly sleduje, zejména tam, kde případně může postihnout především mne. Tedy bez nějaké autocenzury psát, presentovat své názory a ovlivňovat spoluobčany. Tedy zcela ignorovat také tzv. politickou korektnost a myslím, že mnohdy je dokonce dobré jednat schválně proti ní. A také zabývat se tématy, která jsou vládnoucím vrstvám nepříjemná.

200990

23.9.2009 16:13

Sukromie? ... Ha..ha

Ferinko 62.?.?.?

Uz niekolko rokov sa pohybujem v oblasti ochrany udajov a sukromia fyzickych osob. Okrem ineho lektorujem prednasky a tak som pomerne casto v kontakte s nazormi beznych ludi a rovnako som pomerne casto konfrontovany s ich trestuhodnym nezaujmom o ochranu svojho sukromia. Ked v podnikoch ucim ludi o zakone o ochrane osobnych udajov, maju to zvacsa zvysoka na haku a prinajlepsom ich zaujima asi to, ci ich sef moze v kancli monitorovat kamerovym systemom, alebo im citat e-maily. Ludia su akosi apaticki, a vylozene sa spravaju ako ovce, ktore si kludne nechaju na chrbte pilit drevo. Ono to ma ale aj svoju pricinu. Este pred nedavnom (20 rokov zasa nie je az tak vela) nikoho ani nenapadlo pytat sa nahlas, kto a preco ma smiruje. Jednoducho to tak asi malo byt. Dnes sa opat zacina slucka pritahovat, ale priemerny Cech alebo Slovak vlastne ani neregistruje, ze sa nieco meni. Povedomie ludi o svojich pravach je mizerne. Krcime plecami ked nas na mestskych hajzloch smiruje kamera, ved asi to tak ma byt. Vobec nam neprekaza ked uradnicka zo socialky rozprava pri kavicke kamaratke o nasich pruseroch v rodine, alebo ked sestra zo dveri ambulancie krici cez celu chodbu vysledky nasich vysetreni. Tot nedavno sa mi znama chvalila, ako bola s dcerkou prvy krat v skole a ze oni to maju tak dobre v tej skole, aj taku kroniku maju, kde si prvacence kazdy rok pri svoje meno vytlacia otlacky prstekov. Vraj na pamiatku. (Skoro som vtedy prehltol cigaretu). No sme jednoducho ovce. Co mozeme chciet od mocnych, aby ctili nase sukromie, ked si nan kasleme sami tu dolu. [pláč] Ale ja to nevzdam, a aj nadalej budem ludom vtlkat do hlavy, ze maju obrovske prava ... Raz sa to zlomit musi.

200999

23.9.2009 16:54

RE: Sukromie? ... Ha..ha

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 200999

Napsal jste to přesně. Domnívám se, že částečným důvodem nezájmu a lhostejnosti veřejnosti vůči šmírování je fakt, že šmírující techniky jsou (s velkou pečlivostí) navrhovány tak, aby nepůsobily příliš intrusivně. Ty mlčenlivé kamery na každém rohu se staly koloritem krajiny a lidi je přestali vnímat, protože se nijak neprojevují. Stejně tak email okopírovaný policii nebo odposlechnutý hovor prostě nezjistíte. Dříve se z rozlepené a znovu slepené obálky dopisu dalo poznat, že ho někdo četl. Při odposlouchávání hovoru jste často slyšel "lupání" ve sluchátku nebo jiné zvuky. Dnes to není jak zjistit.

O to jsou nebezpečnější.

201002

23.9.2009 19:13

RE: Sukromie? ... Ha..ha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 201002

>Napsal jste to přesně. Domnívám se, že částečným
>důvodem nezájmu a lhostejnosti veřejnosti vůči šmírování
>je fakt, že šmírující techniky jsou (s velkou pečlivostí)
>navrhovány tak, aby nepůsobily příliš intrusivně. Ty
>mlčenlivé kamery na každém rohu se staly koloritem krajiny a
>lidi je přestali vnímat, protože se nijak neprojevují.
>Stejně tak email okopírovaný policii nebo odposlechnutý hovor
>prostě nezjistíte. Dříve se z rozlepené a znovu slepené
>obálky dopisu dalo poznat, že ho někdo četl. Při
>odposlouchávání hovoru jste často slyšel "lupání" ve
>sluchátku nebo jiné zvuky. Dnes to není jak zjistit.

>
>O to jsou nebezpečnější.

Odposlouchávají mne, no a co? Uslyší stejně pitomosti, které málokoho zajímají. Když bych zjistil, že někdo utrácí peníze a čas posloucháním mých starostí o nemocnou tetu a pod, budu protestovat hlavně proto, že stát utrácí prachy na takové blbosti. Stejně ale mám důvod si myslet, že mne odposlouchávat nebudou. Kamery na veřejných místech? Ty jsou také naprosto v pořádku. Mají můj ksicht tam a tam a tehdy a tehdy a co má jako být? Kdyby místo toho byl na místě pochůzkář, bude to to samé. Co se týče zvýšení bezpečnosti, já jsem četl a slyšel informace, že kamery na veřejných místech skutečně pomáhají potlačovat kriminalitu a to ne marginálně, ale skutečně velmi značně. Dost dobře nerozumím, že se někdo snaží dokázat opak, ale nemám čas o tomhle bádat. Vážný problém bych ale měl s kamerami na veřejných záchodech, tam nepatří, to je pravda a pokud někde jsou, tak to je pěkný humus, ale já jsem žádné nikde na takových místech zatím nezaregistroval. Na mě působí článek jako hoax, jako stěžování si na něco o ničem a zbytečné evokování emocí místo aby se člověk zaměstnával důležitějšími věcmi.

201006

23.9.2009 23:47

RE: Sukromie? ... Ha..ha

Ferinko 62.?.?.?

Reakce na 201006

Ak dovolite, budem Vam mierne oponovat. Citim sa byt v tejto problematike doma a tak snad pan Stwora dovoli, ze mu na serveri ukradnem este trosku miesta.

Odposlouchávají mne, no a co? Uslyší stejně pitomosti, které málokoho zajímají ...

Je rozdiel v tom, ci Vas cez stenu panelaka pocuva zvedavy sused, alebo ma niekto zaujem v buducnosti pouzit Vasu identitu. Nikdy nehovorte, ze nemozete byt pre nikoho zaujimavy. Kradez identity sa da zneuzit omnoho brutalnejsim sposobom, ako je obycajne vybielenie bankoveho konta. A kde najviac rozpravate o tom kde a s kym budete zajtra, pozajtra ... nie nahodou doma v kuchyni?

...Kamery na veřejných místech? Ty jsou také naprosto v pořádku. Mají můj ksicht tam a tam a tehdy a tehdy a co má jako být? Kdyby místo toho byl na místě pochůzkář, bude to to samé.

Ano, kamera na verejnom mieste moze byt v poriadku, ak sa dodrziavaju pravidla. Pravidla o tom, ze na mieste "operatora" sedi dostatocne pouceny clovek vedomy si svojich povinnosti o zachovavani mlcanlivosti, pravidla o tom, ze server na ktory sa uklada zaznam je fyzicky odstrihnuty od datovaj siete a je umiestneny v bezpecnom objekte s riadenim prava vstupu. Zaznam sa v ziadnom pripade neuchovava dlhsie ako povolenych sedem dni a pubertalni informatici pracujuci na prislusnom miestnom urade si v ziadnom pripade nemozu domov odniest flashku nabitu videom, na ktorom sa kamosova frajerka oblizuje s jeho onedlho uz ex-kamosom zo zakladky. Vsetko je to humus. Mimochodom kamera na verejnych zachodoch je to najmensie bezpecnostne riziko, pretoze z nej mozno vycitat tak maximalne to, ze mam vetry a problem s prostatou. To ci je predmetny clanok hoax neviem, ale skor by som tvrdil opak.

201021

24.9.2009 2:11

RE: Sukromie? ... Ha..ha

serpico 77.?.?.?

Reakce na 201021

si piš že máš prvdu...

201023

24.9.2009 5:36

RE: Sukromie? ... Ha..ha

Saša 74.?.?.?

Reakce na 201006

> Vážný problém bych ale měl s kamerami na veřejných záchodech

Právě na záchodcích si lidé uleví, řeknou, někdy i napíší, co si myslí. Mělo by tam být i odposlouchávací zařízení. [chechtot] Lituji jen „bezpečnostní“ personál, který bude hrozby vyhodnocovat! [chechtot] Bezesrandy, záchodky jsou nebezpečné a potencionálně trestných činů se tam spáchá více než jinde. [zmaten]

Osmého června 2007 US senátor Larry Craig sexuálně obtěžoval tajného policistu na veřejných záchodcích v Minneapolis. Za pokus o svedení hlídkujícího tajného policajta obdržel pokutu $575 US a roční podmínku. Dnes lituje, že se přiznal, policajt ho nepochopil.

Po zadání „washroom crime“ do Google dostanete 101 000 výsledků, některé legrační jako uvedený a jiné vážné.

V Londýně budou znovu soudit 3 podezřelé z plánování výroby bomb na záchodcích.

Sledováni jsme již dnes více, než si dovedeme představit. Telefonní hovory s kým jste byl spojen, včetně jména jsou dnes zaznamenány několik měsíců zpět. Bude-li někdo z vašich kontaktů vyšetřován, můžete být vyšetřován nebo sledován rovněž. Soukromí neexistuje.

201028

24.9.2009 16:35

RE: Sukromie? ... Ha..ha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 201028

Sašo, ten váš příspěvek nedává moc velký smysl. Na veřejných záchodech vás může kdokoliv slyšet a udat bez jakýchkoliv technických zařízení nebo kamer, to si buďte jist. Nevím, proč do tohoto tématu montujete senátora Craiga, nevidím žádnou souvislost. A telefonní hovory s kým jste spojen? To je odjakživa vedeno na účtech dávno před 9/11, jenom Češi na to nejsou zvyklí, protože za socialismu se to nedělalo. Pokud bude někdo chtít se na vás podíval s kým jste kdy volal, není vůbec problém aby šli za operátorem a on jim vytiskne váš účet. Takhle to fungovalo v Evropě odjakživa, stačilo aby si policie vyžádala dotyčný dokument a i bez soudního příkazu, v USA ale to bývalo jiné, tam byl až do 9/11 vždy potřeba soudní příkaz, který trvalo nějaký čas obdržet a problém byl ten, že než se příkaz obdržel, terorista byl už dávno v prachu někde v Pákistánu. Patriot Act tuhle byrokracii odstranil a jde v podstatě jenom o to, že FBI se může podívat na váš účet za telefon bez soudního příkazu. Co je na tomhle tak závadného? Já nevidím vůbec nic, na můj účet se klidně každý může kdykoliv podívat, já si s Bin Ladenem nikdy netelefonuji. A co se týče vyštřování a sledování? To už se mi stalo. Náhodou jsem přišel do styku s někým, kdo spáchal dost velkou nepravost a to bylo ještě dávno před 9/11. Nic se nedělo, jelikož jsem v ničem neměl prsty. Jenom mě zkontaktoval agent FBI, hezky jsme si popovídali o danné osobě a od té doby jsem měl pokoj. Já mám totiž svědomí čisté.

201041

24.9.2009 20:13

RE: Sukromie? ... Ha..ha

Saša 74.?.?.?

Reakce na 201041

>mě zkontaktoval agent FBI, hezky jsme si popovídali o danné osobě

Milý anonyme, hezky si na bonzárně popovídejte a anonymně si udávejte, jak byste jistě dělal za každého režimu. Určitě Vám na pisoárech neunikne žádný prd a za tepla ho donesete na FBI – jinde byste donášel mulláhovi nebo KGB apod . holt povaha. Můj život je nejen příliš krátký, abych se zabýval udavačstvím, ale respektuji právo asociace, přesvědčení, listovního tajemství a svobodné myšlenky . Kradení prdů na záchodcích je smradlavá spekulace. S kým se stýkám je sice zcela veřejné, ale nemělo by být monitorováno, základním právem je svobodná možnost stýkat se s lidmi a svoboda slova. Špiclování a sledování, co jsem napsal v email, komu telefonuji je násilné omezování základních svobod a můžeme mít pak jen jednu politickou stranu a jen jedno přikázané náboženství.

>Nevím, proč do tohoto tématu montujete senátora Craiga

Případ odchyceného teplého senátora Craiga uvádím pro jeho tragikomičnost. Je mně pokryteckého teplouše líto.

201045

24.9.2009 20:44

RE: Sukromie? ... Ha..ha

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 201041

Dobra, kdyz se na nej klidne kazdy muze podivat. Tak ho dejte k dispozici, treba na internet. V tom prupade mi je zahadou, ze nepusobite i na netu pod svou skutecnou identitou? Ale pujdeme dal, policie momentalen potrebuje soudni prikaz k prohlidce domu. Takze proc neumoznit kdykoliv policajtum prohlidnout barak na zaklade podezreni bez toho, ze by nezavisly soud rozhodl o tom, zda to je nutne?

Dale smirovaci techniky na netu. Clovek uklada na pocitac hromadu citlivych udaju. Nejde pouze o fotky z dovolene. Ale o informace ekonomicke treba bankovni, nebo nekdo pres PC obchoduje na burze, dale komunikace treba s lekarem ( zdravotni stav ), vecicky souvisejici s pracovni naplni. Proc asi byznysmani jezdi treba do USA s totalne vycistenym notbookem a teprve po prijezdu se napoji na sit a nainstaluji si potrebne vecicky z firemniho serveru zabezpeceneho kvalitni securitou.

Zabezpeceni udaju o obcanech. Ubohe. Co chvili v zemich jako Britanie, kde je problem skandaly drzet pod poklickou si clovek precte jak nekdo ztratil disk s daty treba o vojacich. Kde bydli, jak se jmenuji, jak vypadaji... Plus samozrejme potencial pro zneuziti ze strany nejake mocenske kliky.

Jestlize lidi dovoli monitoring sve komunikace, jakakoliv skupina lidi, i kdyz neporusuje zakony muze byt hlidana a muze ji byt zneprijemne zivot, at uz jde o soukromi nebo zametsnani... Velmi hezky film, jaky se skryva potencial za smirovaci technikou je Enemy of State , v hlavnich rolich G. Hackman a W. Smith. Na panu Smithovi je zajimave, ze je fanda do digitalnich technologii. Pri natecemi filmu mocna NSA umoznila technikum pri filmarich zlehka nakouknout pod poklicku. Pan Smith byl ohromen. Jestlize je rozdil mezi technologii verejnou a higchtech 20 let neni se cemu divit.

A konecne posledni vec je legalni nabiti dukazu. Odmitam byt legalne preventivne smirovany, jestli nahodou neco neudelam proti zakonu. Naprosto to odporuju principum pravniho statu jako napr. presumpce neviny. Kdyz policajti, agenti chteji pouzit odposlech musi si prvni najit dostatek dukazu, ze dotycny splnuje podminky pro takovy zasah do soukromi a presvedcit o tom soudce. V tom je system vzajemne kontroly. Pokud nebude vzajemna kontrola, pak si lidi s pristupem ke smirovaci technologii dovoli delat cokoliv. Musi existovat jasna hranice a pravidla respektujici soukromi jednotlivce a taky sankce na zaklade legislativy pro ty, co to porusi. Samozrejme lidi s prebytkem exbicionismu mohou presentovat treba fotku svoji hole riti a podelit se s ni treba s celym svetem. Za predpokladu, ze to bude v souladu se zakony v jednotlivych zemich. V USA by to bylo v konfliktu se zakonem ohledne mravni vychovy mladeze. [velký smích] [velký smích]

201047

25.9.2009 9:54

RE: Sukromie? ... Ha..ha

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 201041

Soudruhu, vy jste prostě neuvěřitelný. Nedělal jste v Čechách pomocníka VB, zvaného šedý mor? Docela by to vašemu profilu odpovídalo.

Teroristy si nechte pro sebe, tomu věří už jen malé děti a šedí morové.

201060

26.9.2009 1:48

Nech si EU robí čo chce. Sama sa sprenevri svojim "akoze demokratickym principom"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

To je vzdy zaciatkom konca. Tak je to dane v dejinach ludstva a hlupi az dementni vladcovia vzdy pouzivaju tu istu taktiku. Ale strategia je ina, taky rezim raz padne za cenu obrovskeho nasilia. Viď francuzska revolucia. Kecalkovia, ktory odsudzuju Maxmiliena Robbespiera a Marata akosi zabudaju na prikoria predchadzajuceho rezimu. A to co urobila francuzska revolucia bolo iba vratenie dlhu z pred staroci a este aj bez maleho percenta za uroky. Aristokratov mali zgilotinovat ovela viac a aj ich pomahacov. Francuzska revolucia bola velmi mierna, to Lenin a Stalin, pouceny Parizskou komunou nedali byvalemu rezimu ziadne sancu. Tak to bude dufam aj v buducnosti. Tak nech si spizluju, nech maju svoj Echelon, pomsta potom bude iba adekvatna. Zvanit o humanite, ludskych pravach, demograci a potom ju popierat ako samozrejmu prax, to stoji za miliony hlav pod gilotinou. Rozsudok: za nepoctivost a pokrytectvo. Tak to nakoniec bude. Dejiny maju svoj chod, iny ako bezni ludia. Hegel: kvantita prerasta v kvalitu. Co na tom, ze je krvava, ti predtym sa o nu zasluzili aj Echelonom. "Suum ubique"

201109

26.9.2009 19:34

RE: Nech si EU robí čo chce. Sama sa sprenevri svojim

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 201109

A kde se to gilotinování zastaví? Jaký bude rozdíl mezi Vašimi gilotinéry a těmi současnými? Vždyť to bude to samé v bleděmodrém.

201131

27.9.2009 8:26

RE: Nech si EU robí čo chce. Sama sa sprenevri svojim/ Samozrejme, že sa zastaví

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 201131

sama. Ale krv bude treba, veľa krvi, lebo človek je najväčší predátor na Zemi a jeho všetka civilizácia je postavená na agresii.
Systém musí byť stabilný, čím ďalej sa odďaluje riešenie, tým krvavejšia bude náprava a posun systému do normálu aby mohol existovať. Prečo? Lebo homo sapiens sapiens je neuveriteľný "zmrd" a agresor. Darmo kecá o humanite, dejiny ukazujú pravý opak. Je pár výnimiek ako cisár Ašóka, ale aj ten sa stal humanistom a buddhistom až keď vykynožil státisíce nevinných ľudí. Tak preto milý pane treba gilotinu /obrazne alebo reálne/. Svoj "ľudský pôvod" nezaprieme. A gilotinovanie je osvedčené, bohužiaľ, riešenie situácie prechodu na novú spoločenskú formu. Ešte aj ten sex je určitou formou agresie, dokonca niekedy vítanej. Nerobte/nerobme
si o sebe ilúzie. Sme najhorší predátori akí vôbec mohli vzniknúť na planéte. Ak to pochopíte, potom sa môžete snažiť o určité korekcie seba, možno najbližšieho okolia a potom končíte!
Na začiatok by snáď pomohla rozprávka/pohádka o červenej čiapočke/karkulke. Je v nej veľa pravdy o nás. No a takouto duševnou potravou krmíme svoje deti pred zaspinkaním. Chápeme sa? [chechtot]

201162

8.10.2009 20:02

Tento

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

článok určite nie je hoax, ako tu bolo v niektorích príspevkoch písané, dokonca sa na tom systéme podieľajú aj na košickej univerzite: http://pocitace.sme.sk/c/5040221/unia-bude-spehova...

202033

Příspěvků: 72

22.09. 04:22 Rene Bartosek  Mnoo,
22.09. 06:12 Mirda  RE: Mnoo, a co dál?...
22.09. 12:29  RE: Mnoo, a co dál?...
22.09. 19:14 Rene Bartosek  RE: Mnoo, a co dál?...
26.09. 20:44 Carpio  RE: Mnoo, a co dál?...
26.09. 21:57 Rene Bartosek  RE: Mnoo, a co dál?...
26.09. 22:32 Rene Bartosek  RE: Mnoo, a co dál?...
26.09. 23:53 sxg  RE: Mnoo, a co dál?...
26.09. 23:56 sxg  RE: Mnoo, a co dál?...
27.09. 00:12 Rene Bartosek  RE: Mnoo, a co dál?...
18.07. 02:43 ANTIILLUMINAT  RE: Mnoo, a co dál?...
18.07. 02:44 ANTIILLUMINAT  RE: Mnoo, a co dál?...
22.09. 05:59 kozoroh  Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.
22.09. 14:17 Jarmila  RE: Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.
22.09. 15:16 Mirda  RE: Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.
22.09. 15:44 Jarmila  RE: Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.
23.09. 10:06  RE: Je, cas jit od piva a TV sportu a rici sve , NE politikum.
22.09. 07:23 Ján M1  Oceánia, Eurázia a Eastázia...
22.09. 07:45 henrypes  provdala za svého bratrance Jicchaka, s nímž později zplodila sedm synů a čtyři dcery.
22.09. 08:09 eda521  Vidím to černě
22.09. 08:28 acanthophis  Zacina mi byti jaksi zle .....
22.09. 09:10 charon  Monitorování trochu jinak
22.09. 11:30 Jonáš  RE: Monitorování trochu jinak
23.09. 06:46  RE: Monitorování trochu jinak
23.09. 10:17  RE: Monitorování trochu jinak
23.09. 09:26 h@luzak  RE: Monitorování trochu jinak
22.09. 09:22 charon  O kamerách na veřejných místech v současnosti
22.09. 10:37 8-P  Dneska už to jde
22.09. 15:22 calypsol  kdo se boji??
23.09. 10:10 h@luzak  RE: kdo se boji??
23.09. 16:48 Karel z Čech  RE: kdo se boji??
25.09. 11:00 hestroy  RE: kdo se boji??
26.09. 12:16  RE: kdo se boji??
22.09. 15:43 evžen  nic nového
22.09. 15:59 G.B  No a?
22.09. 17:07 Jarmila  RE: No a?
23.09. 17:28  Terka
24.09. 21:14 daniela  RE: No a?
22.09. 16:13  Ale tohle prece jiz udajne existovalo
22.09. 16:45  Echelon? Moc mi to neříká.
22.09. 17:32 altruista  RE: Echelon? Moc mi to neříká.
23.09. 10:37 hestroy  RE: Echelon? Moc mi to neříká.
27.09. 12:15 mtk  RE: Echelon? Moc mi to neříká.
22.09. 17:46 georg  Zamjatin to již kdysi ve 20. letech také navrhoval...
22.09. 20:43 MaCi  Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
22.09. 21:44 kontra-kastrol  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
22.09. 23:33 MaCi  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
23.09. 08:31  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
23.09. 23:19 janko  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
23.09. 00:06 tt  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
22.09. 22:56 Jonáš  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
25.09. 20:29  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
23.09. 01:56 doodoo  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
23.09. 06:59 MaCi  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
23.09. 23:26 janko  RE: Echelon je hrozba pro svobodu,ale....
23.09. 03:30 Rene Bartosek  Tohle k tomu taky patri.
23.09. 14:25 abc  RE: Tohle k tomu taky patri.
23.09. 12:39 Michal Kretschmer  Nejdůležitější je vnitřní svoboda
23.09. 16:13 Ferinko  Sukromie? ... Ha..ha
23.09. 16:54 Vladimír Stwora  RE: Sukromie? ... Ha..ha
23.09. 19:13  RE: Sukromie? ... Ha..ha
23.09. 23:47 Ferinko  RE: Sukromie? ... Ha..ha
24.09. 02:11 serpico  RE: Sukromie? ... Ha..ha
24.09. 05:36 Saša  RE: Sukromie? ... Ha..ha
24.09. 16:35  RE: Sukromie? ... Ha..ha
24.09. 20:13 Saša  RE: Sukromie? ... Ha..ha
24.09. 20:44 Rene Bartosek  RE: Sukromie? ... Ha..ha
25.09. 09:54 hestroy  RE: Sukromie? ... Ha..ha
26.09. 01:48 Gibi z Wilsonova  Nech si EU robí čo chce. Sama sa sprenevri svojim "akoze demokratickym principom"
26.09. 19:34 Sam Ting Wong  RE: Nech si EU robí čo chce. Sama sa sprenevri svojim
27.09. 08:26 Gibi z Wilsonova  RE: Nech si EU robí čo chce. Sama sa sprenevri svojim/ Samozrejme, že sa zastaví
08.10. 20:02  Tento

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 92 čtenářů částkou 15 626 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 1

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 12

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 8

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
30,09 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,35 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 699,66 Kč
1 unce stříbra
564,12 Kč
Bitcoin
297 669,00 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 793