Diskuze k článku

2. díl - Vznik amerického impéria: revoluce, světová válka a NWO

Příspěvků 87

19.8.2009 3:07

koncentracia moci v globalnom historickom procese

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Nemyslim si, ze by niekto az v 17., ci 18. storoci prisiel na to, ze je koncentracia moci v dejinach ludstva objektivny globalny proces a snazil sa z toho vyvodit pre seba osobne zistne dosledky.

198138

19.8.2009 8:53

RE: koncentracia moci v globalnom historickom procese

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 198138

Je to klasicke vareni z vody. [smích] Upada, to upada.

198149

19.8.2009 7:42

Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Původně jsem tento článek chtěl nechat bez komentáře, protože k takové dosti podrobné "Politické ekonomii" v kostce, těžko co přidat.
Ale po přečtení mne pronásleduje, alespoň u mne se to tak projevuje, otázka: Jak dál?
Bez alespoň nějakých naznačení, jak uhnout před tímto rozjetým tankem, strácí veškeré hlubší mudrovaní(nejen zdejší) pro oblast věcí veřejných jakýkoli smysl. Vlastně by si člověk měl programově zakázat (sobě) se tímto obírat, protože mu pak zbyde méně na příjemnosti pod heslem: Carpe diem.
Jansmithi, co Vy na to? V skrytu duše doufám, že na přímou otázku neodpovíte plkáním o ajpinách...

198146

19.8.2009 11:12

RE: Jak dál

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198146

Opravdu si myslíte, že má nějaký smysl diskutovat s někým, kdo se bojí se nějakým způsobem identifikovat? Není to jako plivat do kaluže? Už vám klepou na dveře? Fízlujou vás? Vás vlastně ne, vždyť vy se mazaně ukrýváte v anonymitě, že?

Ale jednoduše vám odpovím na vaši otázku. Nejlepší bude, když se lidé budou jeden druhého bát, budou se bát vystupovat pod svým jménem a pak budou propagovat, že je důležitější "myšlenka", než ten, kdo jí prezentuje. To je myslím první krok k odpovědné občanské společnosti se svobodou projevu. [chechtot]

198157

20.8.2009 5:22

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198157

(Cenzurováno.Nic než osobní výpady. Editor.)

198225

20.8.2009 21:36

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198157

>Opravdu si myslíte, že má nějaký smysl diskutovat s někým, kdo se bojí se nějakým způsobem identifikovat?Není to jako plivat do kaluže?
I kdyby ty Vaše otázky plně postihovaly problém, odpovědět si musíte sám. Pak by jste se měl dle své odpovědi řídit. Probírat toto v každém vlákně je plkáním, Vy to plkání ale máte předplaceno a to je ten problém - Editor je Váš rukojmí.
Málokdy, se zabývám tím, jestli reaguji na příspěvek s nickem nebo bez. Považuji obě tyto možnosti za zcela rovnocené. Že bych toto měl komentovat na úvod své reakce - na dotyčného příspěvek, přišlo by mi to jako hnidopišství - něco jako ukazování na pravopisnou chybu. Kdybych měl poukazovat, že já mám nicka a tímto buduji zodpovědnou občanskou společnost, a ten poseroutka bez nicku, na jehož příspěvek milostivě reaguji, ji de facto ničí, tak takhle argumentovat bych nesvedl ani za peníze.
Víte, já se tak trochu stydím, že chodím mezi vás, kteří máte úplně obrácené pořadí na žebříčku důležitosti hodnot. Nejvýše je pro vás vaše parta treworů, pak váš Nick, potom myšlenka, a nakonec způsob jak ta myšlenka byla přinesena. Podle mne to má být NAOPAK. To můžete ironizovat jak chcete, v tomto se neshodnem. Proto taky každou chvíli vylítne někdo z vás jako bachyně z chroští, aby se později ukázalo, že pro to nebyl žádný relevantní důvod. Například nedávno Vy osobně, jako obhájce xmana. Vidíte nepřítele všude mimo svůj okruh, a udržujete těmi hysterickoparanoickými obranými reakcemi Zvědavce v ghetu sektářství. Takový jakýsi pocit vyvolenosti a nadřazenosti z vás sálá. Občas mi ale napadá, že tento formát diskuse je udržován záměrně, aby se snad nedejbůh lidé na něčem cílevědomějším neshodli, kromě toho komentování komentářů. Takový trvalý věk nedospělosti, s chlapáckými gesty jako kompenzace.
>Už vám klepou na dveře? Fízlujou vás? Vás vlastně ne, vždyť vy se mazaně ukrýváte v anonymitě, že?
Mazaně se ukrýt v anonymitě před systémem nelze. To by jeden musel používat poštovní holuby a ne internet. Ale systému nedůvěřuji, a též takovým hrdinům, co působí dojmem agenta provokatéra. Proč bych jim měl něco usnadňovat. Dokud zde Editor anonymní přihlášení trpí, či podporuje, zůstanu anonymní. Moje svobodná volba. To se nelíbí? Začátek totalitní svobodné občanské společnosti podle hestroye?
Poslední Váš odstavec jako pokus o ironii nebudu komentovat. Možná se Vám nechtě povedla vize blízké budoucnosti. Hlavně aby ti, Vámi vylíčení chudáci, měli alespoň nějakou jednotnou myšlenku. Možná o tom: Jak doopravdy dál?
Teď mi to došlo,že Vy jste se takto fikaně vyhnul na toto téma vážně reagovat, zato jste vytvořil dunící příspěvek jako hrom. Tak takhle by se tomu dalo rozumět.

198283

20.8.2009 22:40

RE: Jak dál

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 198283

Viete bez nicku a z IP adresy sa Vás ťažko názorovo zaradíme. Napríklad: Pergil-nepozorný tupec, hesteroy-hľadač pravdy s krátkou rozbuškou [mrknutí jedním okem], Vojta -islamofób, Joseph-mizogýn, Jarmila -dáma so životnými skúsenosťami, Jansmith -sokolie oko, Janko -mystik, abc-zanietený jehovistický misionár, Pisatel si přeje zůstat v anonymitě- provokatér/ srab atď

Už rozumiete o čom hovoríme? [mrknutí jedním okem]

198290

20.8.2009 23:18

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198290

Ale robte si s tým, čo chcete, zaraďťe si koho chcete, ako chcete.
Ja keď si niekoho aj zaradím ako somára, tak nezačínam každý príspevok "Ty somár, ...", jednak ho tým nedovzdelám, a aj keby to bola pravda, tak taká reakcia skôr viac vypovedá o chápaní mojej nadradenosti , ako jeho biedy...
Už rozumiete o čom hovorím ja?
A keby som napísal peknú báseň, a nepodpísal ju, tak vy mudrcovia od východu poviete: provokatár/srab?
Kde som sa to primotal ? To ste podivný myslitelia, naozaj.
Asi mi treba, ísť hľadať inú spoločnosť. [naštvaný]

198293

21.8.2009 8:16

RE: Jak dál

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 198293

Viete bez nicku sa človek naozaj vyfarbí v tomto fóre ako srab (prinajmenšom), bez ohľadu na to, či ním je.

198316

21.8.2009 10:37

RE: Jak dál

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198316

Je to podle mne přesně tak Oracle, jak jsi to ve svých posledních dvou reakcích krátce a jasně popsal.


Už to tady zaznělo, ale Nick v seriózních diskuzích (jaké je snaha vést zde na Zvědavci) není samozřejmě nic proti ničemu. Naopak umožňuje vnímat mravní a názorovou intergritu diskutujícího i zpětně a co je podstatné, znemožňuje různým diskuzním farizejům (a pravděpodobně i zbabělcům) proplouvat Zvědavcem jako chameleon.

Ilustrovat to můžeme na příkladu Josepha, který ajpinu 85.?.?.? opakovaně střídal se svým nickem a potom, co na základě protiargumentů oponentů, kteří jeho rádoby inteligentní příspěvky a dokonce i provokace (viz. jeho vyjádření, že nenávidí stát Izrael) zpochybňovali ztratil řeč a z diskuze se vytratil.

Nebo jste ho zde v posledních dnech někdo zaregistroval?

Nikoli, Joseph vyšuměl. Po Josephovi se zde ale vyrojilo několik velmi podobných diskutérů, tentokrát se ale důsledně držících "superanon" ajpiny 85 a co je zajímavé, nejen, že mají k Josephovu stylu "práce" velmi blízko (viz: opět velmi sofistikované rozbory a dokonce jedna 85ka přešla i ke střídání slovenského a českého jazyka), rády demonstrují zdání akademické "solidnosti" urputným vykáním...


Závěr? Tyto "anon" ajpiny sem podle mne nepřicházejí férově diskutovat a hledat odpovědi. Pokud by tomu tak bylo, neměly by přeci potřebu obhajovat používání "anon" ajpiny 85.?.?.? obavou o rozkrytí své identity (což je samo o sobě absurdní)...[smích]

Podle mne se sem přicházejí vyventilovat (předat moudra?), ale o nějakou transparentní debatu, která by postihla i jejich minulé postoje a umožnila (jak trefně podotkl mirda) nemluvit do šuplíku v zásadě netouží. A tedy pro jednu z nich znovu opakuji: Carpe diem a Peace s nimi.

jansmith[smích]

198328

22.8.2009 16:08

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198316

Už som na tento príspevok odpovedal včera, ale buď som dačo zmrvil pri odosielaní, alebo sa cestou stratil. Píšete:
>Viete bez nicku sa človek naozaj vyfarbí v tomto fóre ako srab (prinajmenšom), bez ohľadu na to, či ním je.
Ako to tedy vlastne je? Vyfarbia si ho ostatní ako sraba, a on ním už potom je iba v ich očiach(ale inak nie), alebo sa z toho vyfarbovania sám poondie, a je potom naozaj srab i keby nebol?
Alebo ste chcel naznačiť, že nick je niečo, čo z neho urobí hodnoverného chlapa, aj keby bol inak posera, či provokatér?
Takže, táto, pre mňa nejednoznačná Vaša reakcia,je pre Jansmitha hotová pramenitá voda, píše:
"Je to podle mne přesně tak Oracle, jak jsi to ve svých posledních dvou reakcích krátce a jasně popsal."
Kádrovácku polhodinku s Jansmithom, tentoraz ale vynechám, on si vystačí aj sám.
Neviete, čo to je za chorobu, keď si nejaká skupina tak dlho navráva nejakú nepravdu, pre ňu akosi výhodnú, až tomu nakoniec uveria, že bežný "inoverec" povedľa nich vyzerá ako ateista, a ako to liečiť?

198413

23.8.2009 1:24

RE: Jak dál

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198413

Nedělej se nechápavější než jsi 85ko. Víš moc dobře, jak to Oracle s tím srabem myslel a žádnou slovní ekvilibristikou to nezamaskuješ.

A Peace s tebou...[smích]

jansmith[smích]

198443

23.8.2009 3:10

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198443

Jansmithi, já nepotřebuji nic maskovat. Měl jsem pocit, že pan Oracle má slušně nakročeno k pochopení podstaty problému, očekávám tedy od něj odpověď. Snad by to zvládl i bez Vaší nápovědy. Jestli bychom se ale neshodli, tak Vás jako arbitra předem zamítám, Vaše zaujatost v této věci je obecně známá.
Pobavil jste mne úvahou o integritě oponenta, kdesi v jiném Vašem moudru. Jen šutr nemění svůj názor, i když většina si to alespoň v tu chvíli prozření radši ani nepřizná, jednak kvůli kádrovákům jako Vy, a potom v lepším případě ze zbytečného studu, že na to nepřišli sami. Že by dokonce mohli poděkovat oponentovi, že jim problém nasvítil k lepšímu pochopení, se stává jen vyjímečně, ale stává.
Těším se na Vaše opětovné sypání písku do mých očí, a jsem s obvyklým pozdravem
I když ano, i když ne...Mirda s Vámi

198447

23.8.2009 11:33

RE: Jak dál

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198447

To si mě Josephe vážně uklidnil a jako už několikrát v minulosti zase rozesmál že, jak píšeš - citace: "nepotřebuješ nic maskovat"...[smích]

Farizejové, pokud nejsou přímo agenturně či sebestředně vůči svým oponentům útoční (jak jsme občas z jejich strany svědky i v diskuzích na Zvědavci), dokáží být na druhou stranu i zábavní. A ty 85ko jsi podle všeho ten příklad. Nechci ti radit...[smích], ale možná si měl pro posílení dopadu svých slov, jak už se v minulosti stalo, přejít do jiného jazyka - tentokrát zpětně do slovenštiny.


Jako kolovrátek stále dokola ublíženě (že by syndrom tzv. košér "vyvolenosti"?) opakuješ něco o kádrování, nyní si přidal i emotivní - cituji: "sypání písku do mých očí" a přitom si svým "klouzáním po povrchu" (krásný to hestroyův slovní obrat), o nesouhlasná vyjádření svých oponentů (v tomhle případě o mé) vyloženě říkáš.


Pointa?
Zajímalo by mne jak člověk, který si o sobě jistě myslí, že je čestný (a nikoli pokrytcem, který by přesto rád, aby jej ostatní diskutující brali vážně a respektovali) může do debaty napsat, že nepotřebuje "NIC MASKOVAT" a přitom své tvrzení evidentně popírá nepřetržitým maskováním za legrační "superanon" ajpinu 85.?.?.?.


To je tedy opravdu bžunda a Peace s tebou.

jansmith[smích]

198473

24.8.2009 22:05

RE: Jak dál

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 198413

Robíte zo seba blbca. [cool] Už s vami nemienim na toto téma dohadovať.

198597

19.8.2009 11:34

RE: Jak dál

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198146

Na tvoji reakci pod tímto článkem bych 85ko nereagoval (souhlasím s mirdou, že místo mluvení do šuplíku, který se neumí podepsat mohu dělat užitečnější věci). Ani tvá přímá výzva (co já na to) by nebyla nezbytným důvodem, tedy tím zvláštním smyslem, kterým podmiňuji své odpovědi na příspěvky "superanonymních" ajpin...[smích]

A reaguji vlastně proto, že se opět naskytla příležitost (a to je smyslem k reakci stejně jako tomu bylo v naší dřívější debatě o nicku či "superanon" ajpině) demonstrovat, jak máme v zásadě odlišnou filozofii vnímání Světa, tedy virtuální reality, do které sme se narodili. Bylo tomu tak i v dřívějších polemikách s Josephem a je tomu tak (kupodivu?) i s tebou 85ko a proto tě po zkušenostech považuji, s dovolením, za Josephova klona.


A nyní k tématu. Máš pravdu, že po přečtení článku Andrew Gavin Marshalla (nyní jeho II.ho dílu) nastupuje otázka "jak dál" a já dodávám, že to je pravděpodobně i smyslem autorova snažení, tudíž aby si čtenář tuto otázku položil.

Autor může, ale nemusí nabízet řešení, a to z jednoduchého důvodu, že na tuto tvořivou cestu by se už měl (po absorbování nezbytných informací) vydat každý hloubavý a nezávislý člověk, který nemá nevratně vypraný mozek mainstreamem, už pokud možno samostatně.



Tvůj návod 85ko, že by pro čtenáře bylo možná lepší jak píšeš: "si další cestu programově zakázat a neobírat se tím" je podle mne přesně to, co si přejí lidé (ovčáci) stojící v pozadí všech těch zmiňovaných a na první pohled málo patrných SOUVISLOSTÍ a v závěsu za nimi i jejich servilní a všeho schopní lokajové.

Je to proto, že jim tím občanstvo svou pasivitou a tudíž snadnou manipulovatelností umožňuje v těchto pokryteckých (pro moc a peníze do těch správných kapes) aktivitách historicky, bez rizika prozrazení vlastní identity a stále radostněji a stále dokola, pokračovat.


V tvém přístupu ke tvé identitě zde na Zvědavci (nick ano/ne) spatřuji 85ko podobnou motivaci jakou je ta jejich.

Zasahovat do dění z poza opony (zde do diskuze) a bez toho, aby ostatní měli možnost sledovat jejich (zde tvou) názorovou integritu v čase a přiřadit ji ke konkrétnímu člověku tj. tam siobankéři, korporaci nebo mafiánovi (zde nicku) v těchto aktivitách pro matení nevědomých spoluobčanů pokračovat. Zde na Zvědavci vás ale stíhá stín vědomé pozornosti ostatních diskutujících a "beztrestné" klouzání po povrchu vám nekompromisním upozorňováním na tyto snahy není umožněno.

Závěr? Žádný programový vnitřní zázaz se, jak píšeš: "tím zaobírat"...! Ale naopak upření pozornosti na lidi za oponou, čtení nezávislých materiálů, seriozní diskutování o nich a učení se rozkrývat SOUVISLOSTI.


To je podle mne to Carpe diem v praxi 85ko a bylo i smyslem této mé reakce.

jansmith[smích]

198158

20.8.2009 6:27

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198158

Jako obvykle (skoro půlkou textu) se věnujete Jansmithi plkání např:
>Na tvoji reakci pod tímto článkem bych 85ko nereagoval .,. Ani tvá přímá výzva (co já na to) by nebyla nezbytným důvodem, tedy tím zvláštním smyslem, kterým podmiňuji své odpovědi na příspěvky "superanonymních" ajpin...[smích]
>Autor může, ale nemusí nabízet řešení...
>V tvém přístupu ke tvé identitě zde na Zvědavci (nick ano/ne) spatřuji 85ko podobnou motivaci jakou je ta jejich.
dále snaze unížit autora příspěvku na nějž reagujete:
>tě po zkušenostech považuji, s dovolením, za Josephova klona.
A deformaci autorova textu formou vytrhávání ze souvislostí:
>Tvůj návod 85ko, že by pro čtenáře bylo možná lepší jak píšeš: "si další cestu programově zakázat a ne
Konečně něco s čím mohu souhlasit:
>(souhlasím s mirdou, že místo mluvení do šuplíku, který se neumí podepsat mohu dělat užitečnější věci)
Určitě by bylo mnohem lepší například takovému šuplíku naslouchat, to je taková divutvorná věc "mluvící šuplík", že se to hned tak někomu nepoštěstí. Onehdá nějakej Izraelskej si i zapisoval, co k němu mluvil hořící keř, a nepořvával na něj: "Vylez ven, snad si nemyslíš že na tebe budu reagovat, ty Josephův klone!!"
Jinak závěr, který jste udělal už skoro v půlce svého textu vypadá nadupaně, ale jen na první pohled:
>Autor může, ale nemusí nabízet řešení, a to z jednoduchého důvodu, že na tuto tvořivou cestu by se už měl (po absorbování nezbytných informací) vydat každý hloubavý a nezávislý člověk, který nemá nevratně vypraný mozek mainstreamem, už pokud možno samostatně.
Vypadá to, že s touto radou = jako bez ní. Nebo z písničky- "Radu Ti dám poraď si sám!"
Jiná interpretace: vyhnání z ráje. Když už jste ochutnali z Jansmithova stromu poznání - marš, každý svou cestou. [naštvaný]
Loučím se, a těším na naše kádrovácké setkání s obvyklým pozdravem
I když ano, i když ne... Mirda s Vámi

198230

20.8.2009 18:53

RE: Jak dál

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198230

Josephe alias 85ko ty jsi opravdu nezmar...[smích]

A to nejen v neustále protahovaném OT kolotoči a v urputném vykání, ale i práci sis s modrým zvýrazněním, pro rozbor textu oponenta tak užitečným dal... Doufám, že to případní zdejší čtenáři ocení. Dokonce i hořící keř tě inspiroval a divím se, že si nepřidal ještě i košér zmínku o "Mojžíškovi"..[smích]

Máš ale smůlu, byl si demaskován a ať zde v diskuzích napíšeš pod ajpinou 85.?.?.? cokoli a jakkoli se budeš vykrucovat, že Josephem nejsi (ale že jsi jiná, po diskuzním kontaktu s jinými zvědavci toužící 85ka), toto stigma ti již zůstane.


Ať tedy do budoucna buď k věci nebo OT napíšeš moudro nebo rádoby moudro, tak pod 85kou budeš již "navždy" (pro mne rozhodně) nedůvěryhodným a pokud tento fakt případným jiným 85kám (které naší polemiku jistě zaregistrovaly a rády by se seriozně zapojily do zdejších diskuzí) nepřekáží a budou zde bez nicku pod ajpinou 85.?.?.? dále pokračovat, musí počítat s tím, že stigma Josepha padne i na ně.


Aby toho OTéčka již bylo dost, tak v tomto vlákně s tebou na téma "anonajpin" tímto končím.

Carpe diem Josephe a Peace s tebou.


jansmith[smích]

198276

21.8.2009 20:10

RE: Jak dál

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198276

Jane, řekl bych, že tato 85 není Joseph. Joseph totiž nepoužívá velká písmena na začátku věty.

Je velká škoda, že tyhle 85 (zajímavé, že jsou to zrovna samé 85) nejsou schopny se nějakým způsobem identifikovat, protože jejich myšlenky jsou myslím velice zajímavé.

Joseph je trochu něco jiného, než tato 85, na kterou jsi reagoval, neboť jsme alespoň věděli, že je to náš Pepík. [mrknutí jedním okem]

Holt se budeme muset smířit s tím, že lidé, kteří zde aktivně zvěřejňují kvalitní příspěvky, se odmítají představit. Je to velká škoda, ale zřejmě se nedá nic dělat. Zkusili jsme je přesvědčit, víc dělat nemůžeme.

Omlouvám se editorovi za OT a už dám s těmi anonymy pokoj [smích]

198361

21.8.2009 22:29

RE: Jak dál

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198361

Víš Jindro, ono to je podle mne úplně jedno, jestli to byl přímo náš "přítel" Joseph nebo někdo jiný.


Smál sem se, když mi jedna 85ka šermovala před očima větami o tom, jak lze použít frekvenční analýzu přes slova či oblíbená spojení a zřejmě tím lustrovat moji osobnost či postoje a rozhodně nemám v úmyslu věnovat svůj čas sondováním, která 85ka je která a jestli odpovídám té správné...[smích]

Já jsem fenomen Joseph použil nejen proto, že sám Joseph "anon" ajpinu 85.?.?.? používal, ale i proto, abych demonstroval styl a matení, které tyto "anon" ajpiny v diskuzích způsobují a vyjádřit tím, že je dobré nick nejen pro vnímání integrity oponenta, ale i pro posloupnost debaty používat.


Nepopírám, že některé 85ky (a dokonce i Joseph občas blahé paměti - proto ta podobnost) měly čas od času zajímavé příspěvky či názory a o to více mě (jak by řekl Vlasta Burian: "při jejich vzdělání"...) rozesmívá jejich snaha se nesmyslně schovávat za "anon" ajpinu, omezovat tím transparentnost diskuze a ještě to omlouvat strachem o bezpečnost vlastní identity či jinými sofistikovanými výmluvami. I takoví "mystici" se našli...[smích]

Ti lidé, pokud nejsou agenturními farizeji a pokud nejsou (jak poznamenal Oracle) zbabělci, rozhodně nepochopili Spirit Zvědavce a s tím související styl zdejších diskuzí a už vůbec jim (kromě vlastní seberealizace) nešlo podle mne o seriozní debatu. Pokud se mýlím, tak sorry, ale zatím mne nikdo nepřesvědčil o opaku.

A reakce opozičních nicků byly to jediné, co jim mělo (či mohlo) otevřít oči. Stalo se? Nestalo se?
Proto i mé napůl ironické: Peace s nimi.


jansmith[smích]

198370

19.8.2009 23:56

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198146

Článek je hodně „vyčerpávající“, máme nějaké viníky, ale pokud vím, odstřel „viníků“ nikdy nic nevyřešil. Navíc se nám tu zamotaly tak nějak příčiny a následky do sebe, obvyklý problém, když není vidět řešení.

K věcnosti článku. Toto se mi nezdá pravděpdobné:
„Vrcholem systému má být Bank for International Settlements v Basileji ve Švýcarsku, soukromá banka vlastněná a kontrolovaná světovými centrálními bankami, které jsou samy soukromými korporacemi“
Ne proto, že by to bylo konspirativní, ale prostě takto pyramidální systém nefunguje ani v teorii a ani v praxi. Je to jaksi „demokratická“ kontrola „ze zdola“.
Naopak, tato banka je z hlediska fungování finančního systému klíčová a kontroluje vše strategické. Má navíc statut nedotknutelnosti, který je zajištěn Švýcarskem, chová se tedy zcela nezávisle. A tady bychom si museli objasnit co je vlastně Švýcarsko, proč je ta banka tam a kým je ta zem (i banka) dozorována a komu opravdu slouží. To by nám pak napovědělo, jaká moc stojí za mocí finanční, kdo dnes ovlivňuje chování rozhodujících bank, a tedy jaké duchy máme na pozadí.
No a to by nám pak napomohlo rozřešit to, čeho se vyvarovat, odkud jde skrytá hrozba, a co tedy dělat abychom se příliš nespálili.

Nebo jinak. Když si dřepneme a nebudeme dělat nic, tak se to zcela jistě všechno podělá samo. [mrknutí jedním okem]

198206

20.8.2009 0:08

RE: Jak dál

dub 89.?.?.?

Reakce na 198206

můžete si k tomu přidat, proč mají zaměstnanci této banky diplomatickou imunitu.
ještě se vám to nezdá pravděpodobné?...

198207

20.8.2009 7:00

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198207

To pořád nevysvětluje otočení vztahu kontrolující - kontrolovaný. Já tvrdím, že není kontrolovaná, ale kontroluje. Vlastnické vztahy nemusí být pro takovou činnost rozhodující, kontrola obvykle probíhá po linii ideologické.

198232

20.8.2009 14:37

RE: Jak dál

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 198206

>K věcnosti článku. Toto se mi nezdá pravděpdobné:
>„Vrcholem systému má být Bank for International Settlements
>v Basileji ve Švýcarsku, soukromá banka vlastněná a
>kontrolovaná světovými centrálními bankami, které jsou samy
>soukromými korporacemi“


>Ne proto, že by to bylo konspirativní, ale prostě takto
>pyramidální systém nefunguje ani v teorii a ani v praxi. Je to
>jaksi „demokratická“ kontrola „ze zdola“.

Přečtěte si: Basilejská věž

198259

20.8.2009 17:56

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198259

Četl jsem to již dříve, nyní jsem se pro nepřístupnost nedostal dál než za tento citát:
„Dovolte mi vydávat a kontrolovat měnu země a nebude mne zajímat, kdo dělá zákony.“
Od něj bych začal. Podmínkou je, že někdo musí „dovolit“, tedy někdo, který když nedovolí, tak to nepůjde, byť by se jednalo o zákony padající na hlavu nic netušící veřejnosti.
O to mi šlo i v mém komentáři. Tedy má teorie.
Finanční sektor je skutečně kontrolován (jak vyplývá z citátu). Ale národy a jejich banky to teď asi nebudou. S tím bych tu stejně neuspěl. [mrknutí jedním okem] Mám něco jiného. BIS asi nebude zakládajícími bankami kontrolována. Těch dnešních okultních 5x11 členů (55 centrálních bank), patrně bude problematicky kontrolovat činnost této neobvyklé instituce, která se těší neobvyklým privilegiím zaštítěno Švýcarskem. Chtěl jsem tedy říci, že tento podnik spíše těch 55 řídí, než aby jimi byl řízen.
A to je poměrně důležitá logická změna, neboť naopak ten někdo, kdo ovládá BIS, ovládá i těch 55. Tento tajemný bubák v pozadí, jehož podnikem je patrně i Švýcarsko, velice stál i o rozpoutání války, kde tato banka sehrála svou klíčovou roli. Tedy nejde jen o R a R, jde o ty, mezi ně také oni patří.
Něco by mohla napovědět i určitá symbolika. Vložený obrázek

198271

21.8.2009 0:25

RE: Jak dál

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198271

Maltézský kříž v kombinaci s nacistickou verzí svastiky? Vidím poprvé. [překvapení]

Zajímavé je, že ač je velmistr tohoto řádu formálně poddán papeži, tento řád je subjektem mezinárodního práva s několika malými extrateritoriálními územími a diplomatickým zastoupením, a do jisté míry si nejspíš dělá svoji politiku nezávisle na Vatikánu.

Kombinace s nacismem mi navenek nesedí, ovšem když půjdu ke kořenům, máme tu teorii nadčlověka (nacismus) a bohočlověka (křesťanství), svastika je sluneční znamení (v nacismu ovšem černé slunce, okultistický démon Sorat), Ježíš v křesťanství je rovněž solární postavou, některé prvky tedy mají podobné.

O možných konkrétních vizích lidí, kteří dokázali dát tyto dva světy dohromady však nemám tušení a rád se nechám poučit.

(Ve Švýcarsku má mimochodem kořeny náš pan Schwarzenberg, člen katolického řádu Zlatého rouna a souputník pravdoláskovného bratrstva pana humanitárního bombardéra, návštěvník klubu Bilderberg ve dnech 5.-8.června 2008. Protěžován médii, míří se svým TOP09 na volitelnou pozici. To není náhoda.)

198298

21.8.2009 7:22

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198298

[smích]
Prakticky každý důležitý podnik vojenského zaměření je kontrolován někým z tohoto řádu v klíčové pozici. Stejně tak důležité tajné služby jsou kontrolovány ve svém vedení členy tohoto řádu. Tvoří tak vlastně jednotnou světovou síť. Vypadá to, že právě BIS je v rukách tohoto řádu také. Zajímavé je také srovnání vlajky Švýcarska a vlajky řádu. Jsou prakticky totožné.
Hodně nám napoví, že současný papež vzešel se vší pravděpodobností z téhož řádu. Už to začíná zapadat?
[mrknutí jedním okem]

198311

21.8.2009 9:32

RE: Jak dál

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198311

Velmi zajímavé. Ty vlajky (nikoliv už znak) jsou totožné, jak jsem si dohledal.
Koneckonců, papeže hlídá s přísahou nasazení života stovka elitních švýcarských vojáků navenek vypadajících jako nevinná historická garda.

Švýcarsko také není v EU ani v NATO.
Proteklo jím také dost nacistického zlata a problematických aktiv, které do švýcarských bank proudí z celého světa.

Jak vidno, římská říše nezanikla [smích]

198323

21.8.2009 17:28

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198323

Nezanikla, naopak to vypadá, že je pěkně na vzestupu, jehož završením má být ono zmiňované „NWO“. To je zatím jediné, co mi ze souvislostí vychází. Korupcí (financemi a lichvou) rozložená veřejnost bude s radostí vítat nový pořádek na bázi inkvizičního systému (něco jako komunismus, avšak s nějakou novo fasádou).
Ještě něco velice stručně k SMOM, ono se nám to pak zúčtuje v celkovém obrázku čehosi, jako je předobraz NWO.
Johanité neboli Špitálníci se objevují výrazně na scéně při dobývání sv. země. Moc jim na ní záleželo (záleží?), stejně jako Templářům a Teutonům, což byly známé mnišské voj. řády budující opěrné body moci Říma. Dnes se to nazývá voj. základny. (Zajímavé souvislosti - Špitálníci – rytíři sv.Jana, síť nemocnic sv.Jana, vlajka řádu, vlajka Švýcarska, vlajka červeného kříže atd.). Tyto řády podřízeny přímo papeži střežily poutníky ve sv. zemi. Odtud se také začíná odvíjet jejich finanční moc a světová obchodní síť. Po pádu Jer. se stěhují do E. (Rhodos) a po „zrušení Templ. 1312“ přechází velká část moci Temp. na Špit. Po muslimském vpádu odchází z R. na Sicílii a získávají Maltu. (Zajímavost: 1565 na ně útočí mohamedáni znovu a se 40000 proti 700 Špit.+ 8000 voj.. Ztráta mohamedánů byla 15000, když se na to konečně vy… ). Význam řádu se v hierarchii římské moci unačně upevnil.
Při reformaci se stahují do pozadí, aby se pak car Pavel I. objevil jako hlava řádu (ač sám pravoslavný!!). Moc řádu rostla Římu přes hlavu a tak se objevil Napoleon dirigován temnou silou v pozadí. Řád byl opět podřízen zájmu Říma a sídlo přesunuto tamtéž, kde je dodnes, hned vedle Ježíšových učedníků.
To byl stručný nástin, kde chybí i pozadí dvou 30ti letých válek (1618 a 1914) jejichž účelem je ubití jakéhokoliv snažení o vymanění se z moci Říma a traumatizování a potrestání všech „ztracených“ duší. Nejde o žádné dílčí potyčky, jde o to, co nejvíce „hříšníka“ ztrestat. Proto musely být vedeny s co největší zběsilostí a ničivostí…
Vnitřní kruh řádu tvoří kruhy další, jako Podvazkový řád a Poutníci. Do řádu je možné se dostat pouze jako člen „nobility“ a jen na přizvání. Dá se předpokládat, že jádro (vnitřní kruhy) jsou velmi uzavřené. Členové těchto kruhů ovlivňují chod prakticky všech významných organizací, o většině nemá veřejnost ani tušení, nebo si myslí, že vznikají jaksi sami od sebe v rámci vývoje.
Ukázka: Temláři, Anglie, Špitálníci, Švýcarsko, zn. Šv., zn. Šp.
Vložený obrázek

S tou okultní silou v pozadí si ale budeme muset pomci i komplikovanou symbolikou, je totiž hodně mlčemlivá, a co jednou schvátí... [mrknutí jedním okem]

198352

22.8.2009 14:47

RE: Jak dál

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198352

Děkuji Méďovi a panu HHBB za jejich velice zajímavé příspěvky. Myslím, že tyhle věci jsou klíčem k celé skládačce. Těžko ale toto vysvětlovat lidem, kteří si myslí, že celý svět nemůže být ovládán pár jednotlivci.

198399

23.8.2009 20:17

RE: Jak dál

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198352

Když jsme u těch vlajek, nemají pod palcem také červený kříž a červený půměsíc? [cool]

Vložený obrázek

znak BIS je výmluvný

Vložený obrázek

templáři

Vložený obrázek
Vložený obrázek


U nás a v Rakousku působící Rytířský řád křižovníků s červenou hvězdou

Vložený obrázek

Gruzie

původní vlajka

Vložený obrázek

nynější vlajka po Saakašviliho změně, ač je převážná část gruzínců orthodoxního, nikoliv katolického vyznání
Vložený obrázek

se znakem
http://ujarmeli.com/logos/Georgia.Flag.003.gif


Vlajková loď Kryštofa Kolumba Santa Maria měla templářskou vlajku a insignie Ferdinanda a Isabell

Vložený obrázek

celá flotila nesla templářské kříže
Vložený obrázek

Výmluvné je Dánsko

Vložený obrázek

a podezřelé Rakousko

Vložený obrázek


Že by solidní SÍŤ? [cool]

198497

21.8.2009 7:32

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198298

Hop, tak tady je máme [smích]
Vložený obrázek

198312

21.8.2009 15:37

RE: Jak dál

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 198312

Uniformy moc nemusím,zvlášť pokud skrývají pupky.Ale ten pán uprostřed má očividně slabost pro pěkné,nažehlené a značkové oblečení a výtvarné umění. [smích]

198345

21.8.2009 18:41

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198345

No já bych tu ještě nějaké nažehlené značky měl, výtvarně pěkně zpracované [mrknutí jedním okem]. Teda vlastně tu zmiňovanou jednu v té "jemné" maltézské kvalitě. A co jméno, to elegance.

Tak pěkně od kraje: Erich Ludendorff , Alfred Schliefen, Benito Mussolini, Franz Papen a spol., Princ Philip za mlada a dnes, Reinhard Gehlen za mlada a později, královny a jejich šéf za mlada a dnes.

Vložený obrázek

198356

22.8.2009 23:52

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198356

Tak takové fotky lecos vysvětlí, a těžko je někdo zpochybní.
Přidám jeden starší zajímavý odkaz na iDnes.cz o J. Tošovském bývalém guvernérovi ČNB, kde se m.j. píše: "Tošovský nyní žije ve Švýcarsku, kde šéfuje Institutu pro finanční stabilitu, což je součást světové Banky pro mezinárodní platby." Jde jasně o diskutovanou B.I.S.
http://zpravy.idnes.cz/mf-dnes-tosovsky-spolupraco...

198436

23.8.2009 11:02

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198436

Pokud by se neprokázal jako "ten pravý", tak by tam nebyl, tedy jeho "spolupráce" je myslím zřejmá i bez záhadně se vyjevujících "lustrací" [mrknutí jedním okem]

198472

23.8.2009 18:34

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198472

Ale ten poznatek také není úplně bezcenný, ukazuje na to, že cesty do výše bývají pak přímé, jako výtahem, jinému by méně ukončilo postup. Také šéf(inkvizitor)... pravda, dá se to také marginalizovat poukazem na to, že jsme všichni byli v pionýru... Jsou tak schopní(všeho), že takové skvrnky je vlastně polidšťují. [mrknutí jedním okem]

198492

23.8.2009 15:23

RE: Jak dál

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198356

otázkou je, do jaké míry jde o politiku velkoněmeckých tradic (Němci, Helvéti, Rakušané) už od dob Franské říše, a do jaké míry tradic římských (a do jaké míry propojených). Katolicismus jako politická ideologie je dlouho udržel v sedle a připravil solidní zázemí. Dnes, kdy je Evropa rozervána 2 válkami, minulostí komunismu, mafiemi, přílivem nových etnik a kultur, politickou korektností a dalšími faktory, to se to pak predátorům řádí. Ovšem konkurence je vysoká, Sión, Washington, Moskva a Peking chtějí také svoje. Liší se jen v tom, co chtějí a co případně nabízejí.

198482

23.8.2009 21:26

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198482

cením Váš střízlivý závěr, ty obrázky reprezentují tradici, touhy i sílu, ale tu výslednici tvoří spolu s dalšími konkurenty. Možná bychom měli vnímat i moc (zatím) bezmocných, kteří sice nedeklarují zájmy o ovládnutí světa, ale o vlastní nezávislost (země LA, Irán) a tak jsou vlastně proti těm tradičním z pyramidy.

198500

24.8.2009 0:24

RE: Jak dál

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198500

Těch "nezávislých" je málo. Zbytek je pod "ochranou" impérií. Jednou mě napadlo, že ať je člověk v jakémkoliv z nich, je obklopen větší či menší mírou toho, co nazýváme zlem. Jde jen o to, rozhodujeme-li se, kde zapustit kořeny, srovnat všechna plus a mínus.

Dlouho teď koumu Čínu. Je infiltrovaná, není infiltrovaná? Komunismus byl reakcí na opiové války, reakcí na něj je centrálně řízený žraločí kapitalismus. Lidé chtějí to co ti na Západě, a hodlají pro to hnout zadkem.

Tuším, že i konfuciánské jádro se obrozuje.

Čína se vymyká. Vstřebala impakt globalizace. A začala v ní školit nás.

Lze ji ale vnímat jako hrozbu? A komu? Římu? Washingtonu? Bruselu? Nebo snad obyčejným lidem? Těžko říct. A právě to mne zajímá.

198513

24.8.2009 7:55

RE: Jak dál

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 198513

Já myslím, že všechny země, kde proběhl komunismus, tak jsou již napevno infiltrované a pod kontrolou hrstky vyvolených.

198525

23.8.2009 22:59

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198482

Je to příliš jasné, a tak tomu vlastně málokdo věří.
Řím nepokrytě usiluje o světovládu od dob, co jeho impérium spatřilo světlo světa. Katolicismus je dnes sjednocujícím prvkem všech rozhodujících náboženství. Dnes je už jasné, že Řím povětšinou absorbuje ty zbylé, pracuje na tom totiž nejdéle a nejdůkladněji.
Germánský svět je Římu podřízen již od antických dob. Vlastně tituly král a císař v římském podání znamenají pouhou úřednickou strukturu. V různých obdobích docházelo k různým snahám o vymanění, následné vyvolání válek však vždy přivodilo trauma a návrat zpět. Třeba po všech možných peripetiích Anglie se objevuje královna Viktorie jako hlava anglické větve Maltézského řádu podřízena přímo papeži i s celým impériem. Můžeme si tak uvádět příklad za příkladem.
Zajímavý je osud právě svobodných zednářů, jakýchsi pokračovatelů zbytku řádu Templářů, kteří se snaží na několika frontách vytvořit únikový „nový svět“ právě v Americe. Dnes je zřejmé, že se to nezdařilo a projekt byl od počátku Římem infiltrován. Stejně tak byla infiltrována zednářská opozice v Evropě. Prostě agenturní (misionářská) síť Říma má skutečně dlouhou tradici a zkušenosti a její rozsah je od počátku budován jako celosvětový. Dnešní síť tajných služeb je jejich dlouhověkým dílem, stejně jako vzdělávací a informační systém, a to je skutečná moc.
Mě však nejde o to, je odhalit, přijít jim na kloub, ale hlavně se z toho poučit. Proč to vzniká, co je za tím, co k tomu vede, jaký to má smysl a kam to vede…Jsou stejní, tak proč se to tedy děje…
Řím předhazuje světu náboženství včetně všech možných i nemožných -ismů, dnes je již jedno co to je, podstatou je právě ta předhozená ohlodaná kost, ať je jakéhokoliv původu. Účel je totiž jeden, dostat myšlení lidí pod svou vládu. Či jinak, získat jejich duši. Totiž to podstatné, co je skryto za každým náboženstvím či filosofií, již zůstává v určitých drobnostech ukryto, a tak vlastně pro veřejnost zatajeno. A tak se značně snižuje šance mnoha pronikat do podstaty, když je ještě pozornost odvedena jinam. Ovládání lidstva je pak celkem snadné.
Sami ti mocní totiž nečerpají z toho co předhazují, ale ze zcela něčeho jiného.

198510

24.8.2009 0:43

RE: Jak dál

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198510

Já si myslím HHBB, že pochopit a hlavně se poučit z toho jak píšeš "Proč to vzniká, co je za tím, co k tomu vede, jaký to má smysl a kam to vede…" dost dobře nejde bez toho, aby původci toho (tedy ONI) byli odhaleni, bez toho, aby se jim přišlo na kloub a bez toho, aby byli v SOUVISLOSTECH pojmenování.

Mám pocit, že právě ty patříš zde na Zvědavci k těm, kteří na tom z nějakého důvodu pracují a svá zjištění a výsledky svých hodně propracovaných historických a jiných analýz nezištně sharují s ostatními a proto zde v tvém vyjádření cítím určitý rozpor.


Jestli považuji většinu Vojtových dotazů zde za "klouzání po povrchu", tak s jedním se trefil. Ptá se, kdo jsou tedy ti tzv. ONI? Nečte sice pozorně články a většinou ani reakce oponentů a tudíž možná neví, že tento dotaz se jako červená nit nese Zvědavcem asi již od jeho vzniku, ale jinak jeho způsob hledání stojí za pozornost. A ačkoli svůj dotaz položil Vojta ve svém nedávném příspěvku samozřejmě nepříliš upřímně a ve skutečnosti (pokud ne přímo, tak minimálně podprahově či jako narážku na "bláznivé konspirativce"..) ironicky, nevědomě tím paradoxně potvrdil, jak je tento problém nejen pro debatu na Zvědavci, ale celkově zásadní.


To, že ONI existují a že historicky světem neboli přesněji tzv. běžnou populací v rámci své cesty za posilováním a soustřeďováním moci a chybně chápaným principem DUALITY nečestně, nesportovně, farizejsky, s krvavými rukami a hubami od ucha k uchu historicky negativně manipulují je kromě Vojtěcha a jemu podobných jasné snad každému vnímavému člověku na této Planetě. Většina lidiček (hlavně těch nejchudších a bezbranných) zažívá vzhledem k tomu ve svých životech, narozdíl od těch "rovnějších" i dosti "drsná" období.


Otázka tedy podle mne nezní zdali existují, ale které síly a skupiny a proč to jsou, na jakých úrovních a jak centralizovaně spolupracují, jestli jejich snahy mají nebo nemají nakonec vést k NWO či jiné sofistikované formě vládnutí, co by to případně znamenalo pro lidskou rasu na této Planetě jako takovou, zda-li je možné tyto plány (pokud existují) nějak odvrátit a nakonec, jak (dokud je čas) změnit poměry na Zemi tak, aby nebyly jako doposud deprivantsky destruktivní, ale naopak co nejvýhodnější pro VŠECHNY zúčastněné.

Všem lidem, kteří vybočili z davu, vymanili se z přímé závislosti na ovládacích programech ovčáků (nebo tzv. košér vyvolených a jejich lokajů) a vydali se vědomě na cestu poznání (samozřejmě ale i Vojtovi a jemu podobným) přeji, aby tento rébus pro zachování a posílení humanity na modré Planetě rozlouskli co nejdříve.

jansmith[smích]

198515

24.8.2009 16:41

RE: Jak dál

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198515

Není to tak nezištné, napětí je dáno rozdílným uvažováním, když rozluštíme, kde se rodí závislost na jednotlivých antagonismech, napětí půjde dolů a všem se uleví. Ale jsme jen na začátku, vlastně je nutné to podávat po kousíčkách, nikdo není schopen trávit celý bochník najednou.
Pokud tě to zajímá, není třeba ani chodit na nějaké „konspirační“ zdroje, je to vlastně všude jak na dlani. Pokud začneš od těch, co tu servírují vědění po celá staletí, tak se dostaneš k těm, co vládnou systémem. Skutečná konspirace je opravdu až na vrcholu a od ní se dolů odvíjí žabomyší, ale kruté války. Nedá se proti tomu bojovat doslovně, na tom je právě systém postaven. Je možné to pouze překonat, a tak tím, že to poznám, nejsem u cíle, ale na začátku. Abych uspěl, musím být dále než oni, tím však přestávají být „oni“ právě „těmi“ a všichni se stáváme jinými.

198578

24.8.2009 0:59

RE: Jak dál

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198510

Řím neskončil, to je jasné. Latina ve vědě, římské právo, katolická ideologie, křesťansky nakódované podvědomí většiny Evropanů (i ateistů, ale ti si to často nepřiznají, a ani to netuší). Otázkou je, do jaké míry koreluje se svým souputníkem rabínským judaismem.
Mám za to, že B. Talmud byl napsán tak, aby umožnil rozklad právě této říše. Mnoho jeho pasáží hanlivě se vyjadřujících o křesťanech, Ježíšovi atd. to dokládá. A my tu, v odporu k židovským snahám o světovládu, vlastně posilujeme ty katolické. Ó hrůzo!

Může se to zdát jako silné tvrzení, ale srovnejme si časovou osu:

Cca r. 33- helénský žid Pavel se obrací na křesťanství.
R. 70 dobytí Jeruzaléma a zboření 2. Chrámu.
R. 132 povstání Bar Kochby a odchod části židů do exilu.
R. 200 vzniká první část Talmudu- Mišna.
R. 313 edikt milánský povolující křesťanství v římské říši.
R. 380 křesťanství oficiálním náboženstvím římské říše.
R. 529 zrušení Platónovy Akademie, úpadek helénismu.
R. 589 vznik talmudských akademií v Babylónu (v područí sásánovského Íránu).
R: 610 Gabriel diktuje Muhammadovi Qurán.


A rázem tu máme 3 vzájemně soupeřící náboženství Knihy hlásící se k Abrahamovi. To mi zní daleko více jako promyšlená politika stylem tah-protitah než jako niterná mystika hlubokých myslitelů. Kámen-nůžky-papír?


Co následovalo, víme, a leccos se z toho dá domyslet: islámská expanze, křížové výpravy, útlak židů, spolupráce v Maurském Španělsku, tažení Turků do Evropy, expanze západní Evropy do Ameriky, expanze pravoslavného Ruska do Asie, éra západního kolonialismu...to už jsou jen důsledky.

Dá se pokračovat - rozštěpení církve na pravoslavné a katolíky, později husitské hnutí, kalvinisté, lutheráni, zednáři, ilumináti, satanisté,... pokus o divide et impera, do toho islám zvenčí- opět další divide et impera. Proložme protižidovskými pogromy, vznikem dvorských židů, emancipací židů, vznikem židovské šlechty (Rotschild a spol.)

Tomu se říká královská bitva. A my Slované tu hrajeme pěšce na cizí desce (už od dob pokřtění Bořivoje). Ach jo.

[oči v sloup]

198519

24.8.2009 9:11

RE: Jak dál

ôlô l0 (tečka) 0l (zavináč) volny (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 198519

Hrajeme na té šachovnici, protože sebou necháme hýbat. Nehýbeme se sami. Pokud hrajeme svou hru, jsme ze šachovnice venku, jednotlivec i společenství. Jestli chci pohnout společenstvím, musím nejprve pohnout sebou.

Zdánlivý rozpor, jak o něm píše jansmith, je dán dualitním chápáním, tedy zbraní „rozděl a panuj“. Tímto vnesu do celku destruktivní sílu, která v konci zasahuje všechny. Vymanit se, je přestat chápat věci pouze duálně, ale naopak ve svých celcích. Tedy ne my a oni, ale jak to dát do celku. Tedy že i my, jsme oni a naopak. To znamená pochopit, co je dělá oněmi, a nás námi. Prostě v tom vždycky jedeme všichni, ale s různě vymezenými rolemi. Pokud si ji sám nezačnu vybírat, zcela jistě mi bude přidělena.

Ve svém důsledku to dojde vždy k poznávání sebe sama. A jedině tak začnu putovat ven ze šachovnice.

198537

21.8.2009 8:50

RE: Jak dál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198259

Jen doplnění o možnost pohledu na ofic. stránky...
http://www.bis.org/.

198318

19.8.2009 8:31

Úžasný článek!

Jarmila 83.?.?.?

Tento i předešlý článek nám jasně ukazují, že dějiny probíhaly naprosto jinak, než jak nás to učili ve škole. Ve škole nás učili jen samé lži. Jen samé pohádky o tom, jak se lid vzbouřil a vypukla ta či ona revoluce. Nebo jak tak nějak sama od sebe, tak nějak spontánně, vypukla ta či ona válka. Neučili nás nic, ani jedinou větu nám neprozradili o mocných bankéřích světa, kteří ve skutečnosti všechny ty děje promyšleně řídili a financovali ze zákulí.

Zdá se mi, že se tímto článkem vyřešil i můj dlouhodobý spor s panem Mirdou.[smích] Potvrzuje se čím dál víc, že je Rusko dodnes pevně v prackách Rockefellerů i Rothschildů a né že ne.

198147

19.8.2009 10:07

RE: Úžasný článek!

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 198147

"Potvrzuje se čím dál víc, že je Rusko dodnes pevně v prackách Rockefellerů i Rothschildů a né že ne."

Dovolim si mierne poopravit pani Jarmila.

Nie, dodnes, ale opat a momentalne vyzera, ze maju pravdepodobne s tym znovu trochu problemy. To by sme ale boli uz pri analyze sucasnej politickej situacie v Rusku. Ak ma pamat neklame, bola tato krajina zhruba od polovice Stalinovej periody mimo MMF a teda nemali na Centrobank a tlacenie rublov dosah. To bola aj jedna z pricin precedentneho celoplosneho realneho znizovania cien v rokoch 1947-1952 a takmer nulovej inflacie a zadlzovania sa krajiny. Podla niektorych ruskych analytikov sa to javi aj ako jeden z dovodov moznej Stalinovej predcasnej smrti. Podobne ako ked sa Napoleon od nich odkazal a zacal vydavat vlastne porevolucne asignaty, naco zacali tvrdo podporovat Britaniu. Podobna schema sa tyka ciastocne aj A.Hitlera a jeho 3.rise.

"Tento i předešlý článek nám jasně ukazují, že dějiny probíhaly naprosto jinak, než jak nás to učili ve škole."

Suhlasim. Bud vidime dejiny ako paralelu a seriu navzajom nezavislych situacii a dejin jednotlivych ris, narodov, ci panovnickych rodov, alebo sa ich snazime vnimat ako skladacku, resp. mozaiku, kde kazda cast ma svoje miesto a zapada jedna do druhej. Moderne politicky korektne sa takato snaha nazyva KONSPIRACIA. Osobne si myslim, ze nahoda v tomto zmysle je OZAJSTNA KONSPIRACIA.

Cize heslo sucasnej spolocnosti by som asi dal "Arbeiten, nicht denken". Pre cloveka je prirodzene snazit sa chapat obecny chod veci a vyvodzovat z neho hlboke predpoklady. Tato vlastnost je ale cielene od mala u neho devastovana. Zacinato tym, ze dietatu v skole rozkockuju svet na jednotlive casti a zamerne nedaju medzi ne suvis. Je to jednym z mocnych nastrojov vytvarania daneho spolocenskeho stereotypu, existujuceho v podvedomi samotnych ucitelov. Samozrejme s dalekosiahlymi nasledkami.

198154

19.8.2009 16:41

RE: Úžasný článek!

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 198154

K tomu co jsi udo napsal o tom, Viz: "ze dietatu v skole rozkockuju svet na jednotlive casti a zamerne nedaju medzi ne suvis. Je to jednym z mocnych nastrojov vytvarania daneho spolocenskeho stereotypu, existujuceho v podvedomi samotnych ucitelov." bych jen jinými slovy dodal, že to je přesně ten mechanismus, kterým historicky mocné náboženské a jiné E/elity skrze Systém (nejen ve škole, ale plošně) tlačí do podvědomí tzv. běžných lidí (jak se to hodí) ten jeden tzv. oficiální a "správný či tzv. košér" názor a do kterého se nevědomý člověk ovčím přístupem jako do společného koncenzu vnímání reality (až na "rebelující" vyjímky) automaticky zapojuje.

Smyslem snažení nezávislých a řekněme i tzv. duchovních učitelů (a může to být kdokoli, kdo jako Trevor začíná chápat a chce své poznatky sdílet s ostatními) je tento přímou nebo podprahovou výchovou VNUCENÝ společný koncenzus vnímání reality (na faktech a rozkrýváním na první pohled skrytých SOUVISLOSTÍ) nabourávat a tím pomoci těm, kteří ještě nejsou nevratně brainwashed nebo nepatří mezi skalní lokaje nebo obhájce Ovčáků, aby své deformované vnímání reality přehodnotili.

A činí tak aktivně, podotýkám, nejen v zájmu nevědomé populace, ale i v zájmu vlastním s cílem, aby k pozitivní změně došlo dokud není, z různých objektivních důvodů, nevratně pozdě.


jansmith[smích]

198179

19.8.2009 22:58

RE: Úžasný článek!

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 198179

Otázka je, zda pouhé nabourávání společného konsenzu vnímání reality bude proti dlouholetému koordinovanému úsilí těch 4,5 tisíc nejmocnějších osob Adrian Salbuchi - Soukromá moc 1,2 bude postačující. Oni už to NWO z velké části mají mocensky i finančně zajištěné. Nyní se již jen dopilovávají organizační státní, res. nadstátní instituce, které soukromé světové moci zjednoduší vládnutí prostřednictvím jediné světové vlády.

Pouhé vysvětlování a přesvědčování v tomto případě asi moc platné nebude. Vždyť jim již na našem názoru vůbec nezáleží.

198201

20.8.2009 0:12

RE: Úžasný článek!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198201

Já si myslím Karle z Čech, že byť máš v zásadě pravdu v tom, že to mají "kluci" a jejich servilní lokajové hooodně tzv. zmáklé, tak pokud by se většina občanstva osvobodila od naučeného tj. většinového (a bohužel patřičně deformovaného) koncenzu vnímání reality, tak by se Voldemortí, po tisíciletí zdokonalovaný, Systém velmi rychle zhroutil jako domeček z karet.

A možná by to tu většinu tzv. běžných lidí zase tak moc nebolelo, protože pokud by se zbavili ovčího přístupu a začalo by jim být jasné, jak a proč věci fungují, rozhodně by tomu přizpůsobili i nezbytné kroky, které by již nedovolily, aby je případní noví ovčáci jako již tolikrát v historii znovu zblbli a zneužili.


To že člověk začné chápat souvislosti a osvobodí svou mysl od náchylnosti nechat se manipulovat (stává se tzv. vědomým) způsobí, že začne nahlížet na věci s nadhledem a jedná v souladu s požadovaným záměrem. Platí to stejně pro vědomí jednotlivce, tak pro vědomí skupinové a této podmínky nebylo doposud v dostatečné míře nikdy dosaženo...

Aby se k tomu vytvořily předpoklady (to ale neznamená automaticky úspěch), tak je k tomu potřebná mentální ale i jiná energie právě té nadkritická množiny populace a té je možno se přiblížit jedině výchovou tj. srozumitelným předáváním nezpochybnitelných informací ve formě na propagandě nezávislých faktů, zbavených chyb sebestřednosti a ZEVŠEOBECŇOVÁNÍ.


Myslím si, že pocit, že jim na našem názoru vůbec nezáleží je chybný, protože pokud by tomu tak bylo, neztráceli by roky časově náročnou propagandou (skrze ovládaná média) plus utajováním své identity (např. díky investigativcům po dlouhých letech odhalená skupina Bilderberg Group) a šli by na věc mnohem razantněji.

Právě proto, že vědí, jak snadno je tzv. většina manipulovatelná a že trpělivost růže přináší, provádějí zásahy do ekonomiky (viz. vznik FEDu či politika neokolonialismu), sociálních a jiných vazeb postupně a tlakem, který jim je většinový, cíleně pokryteckými náboženstvími a jinými instrumenty zmatený ovčan, ochoten absorbovat. Ani oni si podle mne nepřejí předčasné GAME OVER, armagedon, globální revoluci nebo vlastní odhalení, které by smetlo i je samotné nebo jim přinejmenším ten jejich tak dlouho "opečovávaný" a pro život vyvolených příjemný rybníček zaneřádilo.

jansmith[smích]

198208

20.8.2009 4:37

RE: Úžasný článek!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 198201

Ja bych rekl, ze ty malickosti jako instituce a jejich efektivni fungovani budou ponekud problem. Zatim kazde imperium chciplo na neefektivitu centralniho systemu. Aktivity oslu, ktere zajima normovany tvar okurek nebo typ pisma u loga EU davaji tusit, ze problemecky s realizaci jsou pevne "zabetonovane" ve fundamentu domecku z karet. Lze zrejme vytvorit umelou inteligenci, ktera by byla schopna efektivne nahradit byrokracii, ale ta by rychle mohla dojit i na zaklade sve cinosti pri spravovani chodu systemu, ze lidstvo je evolucni anachronismus.

Nebo dozor budou delat lidi. V Londyne je tolik kamer, ze nejdou efektivne sledovat. Muzete "vyrobit" lidi ze zkumavky a co pak? Zatim nejefektivnejsi zpusob fungovani stabilni lidske spolecnosti stoji na rodine, kde se do problemu dostava fungovani rodiny, tam to jde ke vsem certum s vitalitou dane spolecnosti. Geneticka vybava je pouze potencial, co z neho bude zrealizovano o tom rozhoduje prakticky nekonecne nahodnych, ci cilenych situaci, kdy kazdy jedinec na zaklade sve volby smeruje svuj zivot. Muzete plosne umele vytvorit povoleny seznam pro tu volbu, ale tim to hasne.

Takze kdyz si nekdo vypestuje sveho cloveka v laboratori, tak bez rodiny, fungujici spolecnosti mu to je na dve veci. Clovek jako biologicky tvor sice prijde na svet po 9-ti mesicich, ale formovani lidske bytosti konci az smrti. Efektivne pouzitelny jako "statisticky udaj" nutny v masovem meritku k fungovani civilizace ve forme fachcenka zacina byt, tak nejdrive v 20-ti letech. Do jake miry, clovek muze psychicky snest naprostou ztratu soukromi, tot otazka. Mam takovy pocit, ze orwelovska vize je znacne spolecensky nestabilni. Lidi na to psychicky nejsou staveni. A pokud zacne hromadne lidem strasit na vezi, tak mame problem "joustone".

198222

21.8.2009 4:27

RE: Úžasný článek!

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 198179

Ale ale pan Jansmith, predsa vieme, ze kazdy z nas je sam sebe ucitelom. Je to v kazdom z nas - zakladny princip. Prosim ziadnu opatovnu pyramidku, ci kult. Mozno som tak trochu paranoik .. obdlznik, a nie trojuholnik prosim [smích] "Hra" zivota

198304

23.8.2009 0:59

RE: Úžasný článek!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198304

Ano udo, je to přesně tak jak píšeš. Každý jsme sám sobě učitelem a já dodávám, že i učitelem ostatních, akorát ta nevědomá většina to ještě neví...[smích]

Navíc je historicky stále dokola (ne nezbytně vlastním přičiněním, ale spíše z důvodu ovčího syndromu) vystavována různým deformujícím strachům a samozřejmě cíleně brainwashed plus tzv. "košér" motivována (kým a proč, o tom je webzin Zvědavec), takže vlastně ani nemá čas a ani zájem se učit nebo jinými slovy, tyto věci studovat.


A končím se slovy Forresta Gumpa: "A to je asi tak všechno, co bych k tomu mohl říci."...[smích]

jansmith[smích]

198442

19.8.2009 12:47

RE: Úžasný článek!

Peptalkin 78.?.?.?

Reakce na 198147

Klamali, klamu a klamat aj budu, ak sa voci tym zlocincom nevzburime a nezrusime im ich spinavy penazny system, tak ani nema cenu plodit deti, pretoze len hlupak a idiot by vedome sotil svoje deti do rovnakej pasce,ako nas sotili nasi predkovia. Musime sa vzburit my a urobit poriadok a nie alibisticky to nechavat na dalsiu generaciu, pretoze takto sa problem nikdy nevyriesi a zlocinci si nadalej madlia ruky a smeju sa na hlupom dave. [naštvaný]

198161

19.8.2009 15:31

RE: Úžasný článek!

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 198161

Jen se nebojte, když se nezadlužíte sami, tak vás a vaše děti na dlouho zadluží stát, který siobanky kontrolují. Letos to bude jen 200 miliard korun, což je pouhých 20 tisíc na ovčana včetně nemluvňat.
Vlastníci bank jistě jásají, kolik peněz vydělají jen škrtnutím pera - napsáním požadované částky. Jiný by se na těch 200 miliard nadřel, bankéř je pohodlně vydělá během minuty.

Pomoc by jistě byla snadná, ale siobankéřům by se to vůbec nelíbilo. Takové menší znárodnění bank a máme po problému.

198170

19.8.2009 15:51

RE: Úžasný článek!

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 198170

Ty zločince v bankách je možné bojkotovat
Řešením by mohlo být hledat odlišná, méně konvenční řešení. Co takhle se obejít bez bank? Jde o podnikatelský model, který už funuguje. Jmenuje se Zopa, jsou to internetové stránky, které se charakterizují jako místo, kde se "lidé setkávají, aby si navzájem půjčovali peníze - mimo banky."
Není důvodu, proč by internetové stránky jako Zopa - a její mezinárodní protějšky jako Prosper, SmartyPig, Wonga, Mint, Wesabe - nemohly provést bankám totéž, co iTunes udělaly obchodům s gramofonovými deskami - zlikvidovaly je.
V menším měřítku - v měřítku osobních půjček - je docela možné si představit, že banky budou odsunuty stranou, protože půjčování peněz mezi obyčejnými lidmi bude daleko levnější. A velké projekty může financovat stát přímo, prostřednictvím svých úřadů. A nosáči utřou lusku a budou muset jít dělat něco pořádného, namísto okrádání chudáků.

198173

19.8.2009 18:19

RE: Úžasný článek!

Peptalkin 78.?.?.?

Reakce na 198173

A co ak aj toto je len prachsprosty podvod a na cele tej organizacie je len prezleceny sionkriminalnik, ktry sa snazi peknymi recickami oklamat ludi a tvari sa, ze to je nieco ine. Toto nie je riesenie problemu, ale neustale obchdzanie okolo problemu ako ked kocur obchadza misku plnu horuceho jedla. Poriadne riesenie je len jedlo. Cely kriminalny monetarny system poslat na smetisko dejin a zlocincov povesat. Nic ine si ani nezasluzia. Prec s peniazmi! Vymenny system je najspravodlivejsi, ale to by uz nevyhovalo nenazranym siodarmozracom, ktori by nemohli zotrocovat plebs.

198186

19.8.2009 18:22

RE: Úžasný článek!

Peptalkin 78.?.?.?

Reakce na 198186

Ospravedlnujem sa za preklepy, ale som uz tak vytoceny tymto skurvenym systemom, ze si nedokazem ani skontrolovat prispevok po sebe. [naštvaný]

198187

19.8.2009 20:26

RE: Úžasný článek!

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 198187

Zrušit zcela peníze by byl dost velký problém. Již společnost prvobytně pospolná vymýšlela nějaká pevný ekvivalent hodnoty věcí - zboží pro směnu, která je tu odedávna - možná 20 i víc tisíc let. Že tomu cenovému ekvivalentu říkáme peníze a systému peněžní systém, není důležité. Označení systému je věcí podružnou, významná je systém sám o sobě a jeho organizovanost. Na to byly vymyšleny odborné monetární teorie, kterých se ekonomičtí odborníci drží jak dnes vidíme zuby nehty.

Že ten současný monetární systém je v zásadě špatný - chybný, prokazuje současná světová peněžní a následně ekonomická krize. To není žádný nový poznatek z posledních let, to je známo již nejméně od 70. let 20. století. Proto ve vyspělých státech někteří lidé již dávno přišli s nápadem na lokální vedlejší měny a ty místní komunity zejména v Británii a v Austrálii již více jak 20 let úspěšně ověřují v praxi. Samozřejmě, že ani banky ani státy nemají zájem tyto pokusy a lokální měny podporovat. Banky přicházejí o úroky a státy o daně. Na internetu se o zkušenostech lze na ekologických webech dost dočíst.

198192

19.8.2009 22:54

RE: Úžasný článek!

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198147

Nebude to úplně tak.
Kapitalisté a Wall Street, vykořisťovaný lid, třídy, elity, sionisté, nový řád, světový imperialismus a já nevím co všechno, to byla oblíbená terminologie normalizační doby. Tak to si z nás tenkrát někdo dělal hodně blbou srandu. Teď se to tu s různě měněnou fasádou objevuje znovu jako „disidentské“ myšlenky, stejně jako před tím bylo „disidentské“ to kapitalistické. Pořád stejná hra a furt to funguje…
Nevím, jestli je to skutečně až takto režírováno nějakým černým humoristou v pozadí, jestli ano, tak se asi opravdu baví…A funguje to o to líp, že na každym tom šprochu…

Ještě si vzpomínám, jak Vatikán tahal za nitky až na New Yorské burze. To bylo jen krátce a dříve…
Kořeněné na tom je, že sionista J.D.Rockefeller byl vlastně baptista stejně jako jeho „bratr“ Martin Luther King jr.. Čili jak se stát s chazara biblistou, a ještě bratrem černochovi. (Bezpečno už je snad jen pod „Strážní věží“. [mrknutí jedním okem] )
To by ještě nemuselo nic znamenat, kdyby mu s tou monopolizací nepomáhaly dělnické odbory ovládané mafií, kde každý kmotřík chodil pěkně po atentátu ke zpovědi a před ním se důkladně jako správný katolík pokřižoval. To bylo ještě v dobách, kdy si tajný servis musel na sebe „vydělat“, dnes to má jen máchnutím pera v nějakém tom státním rozpočtu.
Ale je fakt, že nám tenkrát všechny techtle mechtle ve škole neřekli, a ani teď to není ta správná pavlač. Tak si to tu trošku vynahradíme no...

Co je divný, proč to pořád vedou do kopru, když je to tak dobře živí, ty bankéře. Jestli nejsou blbí... a nebo my ještě blbější. [mrknutí jedním okem]

198200

19.8.2009 8:51

Pokud se v článku píší takové kraviny...

Vodník 83.?.?.?

...jako: "Když car zemřel, nastoupil jeho syn, car Nikolaj II, který zavedl antisemitské pogromy, diskriminaci židů...", tak to dál nečtu. Jestli jsou tam ještě taky jiné, pravdivé informace, tak mám holt smůlu. [oči v sloup]

198148

19.8.2009 11:08

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198148

Pane Vodníku, mohl byste svoje rozčilení poněkud rozšířit? Co vás pobouřilo nejvíce a co považujete za největší kravinu? [oči v sloup]

198156

19.8.2009 20:44

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198156

Vidíš Jindřichu, nestačí jen mlátit a přitakávat kamarádům, ale i znát nějaká fakta je občas potřeba. No a potom aspoň víš, o čem je řeč. Já vím, už bys ho dávno poslal na Nezvědavce, ale je to Vodník a většinou s ním souhlasíš... A on neodpoví, jako na potvoru. Neexkomunikuješ ho přece jen. Jansmith tě jistě podpoří... a bude po Vodníkovi, možná je to taky klon Josepha?...Dlouho zakuklený...

198194

20.8.2009 0:47

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 198156

Nejsem žádný klon Josepha a odpovím Vám byť jen stručně.

Obvinit svatého cara Mikuláše II. z toho, že "zavedl antisemitské pogromy", představuje takovou nehoráznost, že ten článek prostě dál číst nebudu, byť se tím v tento moment připravím o řadu jinak pravdivých faktů (a nebojte se: mám-li se ta fakta dozvědět, sama si mne najdou [mrknutí jedním okem] ). To je ptákovina na úrovni, že "Karel IV. u nás zavedl mor". [bliji]

198211

20.8.2009 10:39

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198211

Díky. Nedalo mi to a trochu jsem hledal. Je toho na internetu hodně, vybírám jen první odkazy.

Tady se píše toto: He furthermore patronized an extremist right-wing organization, the Union of the Russian People, which sanctioned terrorist methods and disseminated anti-Semitic propaganda. - Navíc byl patronem extremistické pravicové organizace, která schvalovala teroristické metody a rozšiřovala antisemitskou propagandu.

Tady se píše zase toto:The administration of Nicholas II published anti-Semitic propaganda that encouraged people to riot in various parts of the Pale of Settlement, resulting in the pogroms of 1903-1906. - Administrativa Nikolaje II publikovala antisemitskou propagandu, která povzbuzovala lidi k bouřím v různých částech země, vyúsťujíc v pogromy v letech 1903-1906.

Nevím, nakolik je to židovská propaganda, ale je možné, že autor článku prostě vycházel z dostupných faktů.

Takže tolik k této nehoráznosti. Co vy na to , pane Vodníku? Jedná se o židovskou propagandu? Nebo na tom něco bude a on prostě věděl, co dělá?

Dále bych poprosil pana anonyma 85, aby se zdržel svých nejapných poznámek, když už se neumí ani podepsat. Tváří se sice jako jakýsi intelektuál, nicméně je to dle mého jen obyčejný přicmrnda, který by svůj názor nikdy veřejně neřekl. To si dovolí jen anonymně na internetu. Více takových lidí a je tu odpovědná občanská společnost, kterou kupodivu požaduje.

198243

20.8.2009 20:53

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 198243

Pane hestroyi, Vámi odkazované linky netvrdí, že "car zavedl v Rusku antisemitismus". Já jsem Vám přece psal, že není sporu o tom, že v Rusku byly silně antižidovské sentimenty; není překvapivé, jestliže byly přítomny i v nějaké nacionalistické organisaci, které byl car patronem. Ale vinit z nich cara nebo tvrdit, že je zavedl, to je nehoráznost. Ano, v době jeho panování mu jeho administrativa předložila padělek (jehož autor dodnes není znám), zvaný Protokoly sionských mudrců. Car uvěřil, že je to pravé - tehdy! Kdo mu to bude vyčítat, jestliže tomu ještě dodnes věří celá řada těch, kteří tomu věřit chtějí?

198281

1.12.2009 13:41

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 198281

Vodnik, súhlasím. Nikolaj II nezaviedol diskriminačné opatrenia proti Źidom, čo potvrdila Špeciálna vyšetrovacia komisia dočasnej vlády. Podobne ako rozˇ´sirenú lož, že sa cárovná Alexandra Fjodorovna snažila o separátny mier s Nemeckom.

206072

20.8.2009 22:54

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198243

>Dále bych poprosil pana anonyma 85, aby se zdržel svých nejapných poznámek, když už se neumí ani podepsat.
Vaši prosbě nemohu vyhovět, jednak uvádíte jasné nepravdy - podepsat se umím, a považuji za velmi potřebné komentovat Vaši zjevnou nadřazenost (skoro jako u vyvolených), a nevěcnost a osobní výpady.
>Tváří se sice jako jakýsi intelektuál, nicméně je to dle mého jen obyčejný přicmrnda, který by svůj názor nikdy veřejně neřekl. To si dovolí jen anonymně na internetu.
Fakt se tak hrozně tvářím, to mne ale opravdu mrzí. Protože intelektuálština, je pro mne ten nejděsivější způsob projevu, to se hned osypu.
Stáhnout dvě ptákoviny(encyklopedické) z netu, a hned: Co vy nato pane Vodníku? Takhle přesně vypadá přicmrndávání pane hestroy.
Jak to vlastně funguje, když já svuj názor napíšu hned pod Váš, tak Váš je pronesený veřejně na internetu, zatímco ten můj neveřejně na internetu? [oči v sloup]
>Více takových lidí a je tu odpovědná občanská společnost, kterou kupodivu požaduje.
A to kdybych ještě pronesl něco o tom, že pravda a láska zvítězí nad lží a hestroyem. [chechtot]

198291

22.8.2009 13:09

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198291

Ještě bych se doplnil k tomu přicmrndávání:
Je pochopitelné, že nikdo nezná všechno o všem. Spíše jsou tací, co znají skoro vše o ničem, anebo skoro nic o všem. A diskuse je tu kvůli rozšiřování poznatků a myšlenek, jen k té komunikaci patří více pokory. Protože akce pak budí reakci...

198394

19.8.2009 11:41

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198148

Ten celý odstavec je vskutku divočárna, ale možná by od Vás bylo lepší napsat krátkou "záplatu" pro ruské období (já si netroufám). No a potom by jste mohl pokračovat ve čtení [mrknutí jedním okem]
Jinak dojde na bouřlivé zjednodušující extrapolace oněch dob do současnosti, což by asi nebyl ten správný vývoj diskuse.
Pokud mne utkvělo něco Solženicina, který se zabývá velmi podrobně vnitropolitickou situací pak "vina" by spíše mohla padnout na jeho otce, který promarnil poslední "klidný" čas pro politické řešení než došlo ke kvasu, v němž byl poslední car spíše objektem dějin.

198159

20.8.2009 0:53

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 198159

Nejsem expert na ruské dějiny a tak Vám toho moc nepovím. Car rozhodně žádné pogromy neorganisoval a Církev je velmi ostře odsoudila. Přesto se jim nasazuje psí hlava - těmi samými lidmi, kteří neustále obviňují papeže a římské katholíky z holokaustu, ačkoli ti za války zachránili pravděpodobně víc Židů než kdokoli ostatní, včetně samotných sionistů. O tehdejší protižidovské náladě v Rusku není třeba disskutovat; jestli to byla vina Mikulášova otce, to nevím, ale ani v tom se Rusko moc nelišilo od Rakouska-Uherska nebo Německa.

198213

20.8.2009 4:26

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198213

Já nemyslel, že by protižidovské nálady šlo přičítat na vrub AlexandraIII. To, že se soustředili hlavně na ochranu ruského živlu před židy, to brali za špatný konec už i jeho předchůdci. Správná politika by byla v dřívější cílené emancipaci ruského národa zejména nižších sociálních vrstev. Asi by vládli jinak, kdyby předvídali ty konce...

198221

19.8.2009 15:17

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 198148

Souhlasím s panem Vodníkem. Třeba věta
> Ruská ropa, která začala být v 60. letech 19. století evropským konkurentem amerického monopolu Standard Oil, ...

je další nesmysl. Každý si může snadno zjistit, že Standard Oil byla založena až roku 1870. Nakládá-li autor článku tímto způsobem s ověřitelnými fakty, jak potom asi nakládá s informacemi, které nelze ověřit?

198168

19.8.2009 16:19

Kraviny píšeš VOJTA 49 je ty a tvým záměrem není diskutovat, ale pouze provokovat a diskuzi zamezit!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 198168

Obecně vzato - rok 1870 lze bez problému ještě přiřadit a nazvat jako 60.léta 19. století a takový termín není nijak protichůdný!!!!
Vojta 49 je provokatér, který bude svoje smrduté kecy stále uplatňovat a popichovat i bezvýznamnými náležitostmi v textu!
Jeho zájem je v nenávisti vůči Zvědavci - on jakoby diskutuje , ale potřebuje rozeštvat a nasrat kde koho, aby lidé přestali stránky Zvědavce navštěvovat!!!
Jsem přesvědčen, že uvedený dvoudílný článek je jeden z nejfudnovanějších studií, které byly kdy na Zvědavci uvedeny.
Je to velmi dobrý materiál, který především navádí k jinému nestádnímu způsobu přemýšlení a proto je cenný!!!
A skoro ani nejde o přesnost uvedených dat!!! Důležitý je popsaný systém, ke kterému mám připomínky.
Třeba, kdo zkontroluje kolik bylo skutečně vybráno daní, produktivita práce stoupla od roku 1945 tak asi 30x, to znamená, že se musí zákonitě vybrat více daní - ale není dobře všechny peníze dát do státního rozpočtu,protože pouze relativně "hladový"
ovčan je ochoten poslouchat. Pokud by byl tuze bohatý, zřítila by se vlastně hierarchizace světa a tahle "rotchildská" pakáž by přišla o otěže!!!! Proto je nutné "peníze" neustále ničit - války,revoluce,vojenské převraty,svinské chřipky, "výroba" terorismu a další jiné kratochvíle!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

198176

19.8.2009 16:48

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Alena 89.?.?.?

Reakce na 198168

V 60.letech 19.století už měl přece teprve se tvořící a vznikající monopol Standard Oil obavu z evropského konkurenta. Nebo si myslíte, že jeden den přišla myšlenka založit monopol a hned druhý den byl Standard Oil na světě a vůbec se nikdo a nikdy dopředu nezajímal o nějaká strategická plánování za účelem strategických rozhodování? 60.léta jsou 60-69 a 19.století je 1800+. CO se Vám na tom nezdá? Nebo si myslíte, že Standard Oil měl povinnost obávat se evropského konkurenta až v r.1870 +1 den po jeho založení? [zmaten]

198181

19.8.2009 23:01

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 198181

Vaše představa je poněkud naivní, paní Aleno. (Mimochodem, jak se daří synkovi?)

Monopol totiž nelze naplánovat ani založit. Můžete naplánovat a založit nějakou firmu. Ta pak musí působit řadu let ve svém oboru. Musí být mimořádně úspěšná, kapitálově sílit a porážet či skupovat svou konkurenci. A to tak dlouho, až zcela ovládne trh s komoditou, na kterou je zaměřena. Teprve tehdy ji lze nazvat monopolem. Takový proces obvykle trvá řadu desetiletí.

Tvrdit, že nějaká firma byla monopolem ještě dříve, než byla založena, je bezpochyby nesmysl. [smích]

198202

19.8.2009 23:17

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198202

Monopol vznikne obvykle tak, že se chlapci v oboru dohodnou dobrovolně, ale spíš nedobrovolně (nikdo se totiž nechce hned vzdávat jen tak svého místa na výsluní) na nějaké formě sloučení svých zájmů, tedy podřízení se jednomu.
Nelze to však pokládat za nějaký úspěch, neboť „zdravá konkurence“ je zaklínadlem tohoto systému.

(tím ale nechci tvrdit, že co je v článku řečeno, tak jak je to řečeno, dává úplně smysl)

198203

20.8.2009 0:12

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

dub 89.?.?.?

Reakce na 198202

ale tvrdit, že nějaká firma se stane monopolem díky tomu, že vlastníci této firmy mají tiskárnu na peníze a můžou skoupit celou konkurenci i s vládou a zákony už smysl dává, že...
a takové věci se plánují předem. vznik firmy jen jen důsledek, technický prostředek realizace.

198209

20.8.2009 7:43

RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 198209

To ano, ale moc peněz spočívá v závislosti na nich. Proto se dostávají do oběhu jako dluh. Tisknutí a skupování by narušilo tento koncept.
Tím ale nechci říci, že by systém nebyl zkorumpovaný, naopak, ale to je druhotný efekt.
V našem případě spokojení olejáři byli spíš paralyzováni aktivitou odborů a dovedeni do značných potíží. Pak jejich pozice zaujala SO a vytvořila tak monopol. (Není potřeba hned sypat peníze do oběhu, účinnější je jejich nedostatek).
Ale souhlasím, že taková činnost vyžaduje plánování a navíc zcela jiný způsob uvažování, než ten, který je obvyklý.

198234

19.8.2009 9:05

Kúpená revolúcia, geheimakte Parvus, Elisabth Heresch

paolo 83.?.?.?

Kľúčovou osobou vo VOSR bol:
Dr. rer. oec. Alexander Parvus (eigentlich Israil Lasarewitsch Helphand, russ. Израиль Лазаревич Гельфанд, wiss. Transliteration Izrail' Lazarevič Gel'fand; * 27. August 1867 in Beresino, heute Berasino, im gleichnamigen Bezirk des Minsker Gebietes) in Weißrussland; † 12. Dezember 1924 in Berlin), war ein russischer Revolutionär, der zeitweilig den Menschewiki angehörte. Spätestens seit 1918 begriff er sich indessen als deutscher Sozialdemokrat. Bekannt wurde er, als er zusammen mit deutschen Regierungsstellen im Jahre 1917 die Reise Lenins im plombierten Eisenbahnwaggon durch das Deutsche Reich nach Russland organisierte.
...
on zorganizoval financovanie a prepravu "revolucionárov" do Ruska.

198150

19.8.2009 10:02

Fatalita

Hm 212.?.?.?

Nejhorší na tom je, že někomu v dálce vychází nějaká finanční kalkulace. Já nebo ty přijdeme o rodinu, domov, život v míru, vydáme se na dlouhý pochod a nakonec třeba skončíme v nějakém vyhlazovacím táboře. A to jen proto, aby si někdo na chvíli namastil kapsu. Tahle ubohost snad jednou musí skončit.

198153

19.8.2009 15:16

RE: Fatalita

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 198153

Bankéř je tu od toho, aby odíral hloupého goyíma. Je to jeho povolání a koníček.

Proto všichni hupky dupky do banky pro úvěr, ať má bankéř slušný výdělek. Exekutoři jsou již také nedočkaví.

198167

19.8.2009 15:49

qui bono

pje 193.?.?.?

Tohle je klíčem všude tam, kde je systematicky narušováno právo (kodex, který někteří dodržovat nemusí a který je snadné změnit dle potřeby zadavatele), rsep. spravedlnost (alespoň v té rovnosti příležitostí, která také v praxi nefunguje). Vilfredo Pareto dobře věděl, jak důležité je nedopustit snížení užitku většině pro jeho zvýšení menšině. Netušil ale, že menšina se bude hájit tím, že je vlastně většinou (měřenou peněžně, nikoli počtem lidí). Marx si velmi správně uvědomoval, že peníze se mohou stát fetišem ztotožněným s konečným cílem: Mít více peněz a tím mít vše, co za ně lze koupit (proto tolik tlaku na ztržnění všeho, nejlépe i lidské duše). Paradoxně jedinou obranou proti dominanci vlastníků koncentrovaných finančních aktiv (nebo koncentrovaného kapitálu pro ty, kteří se neštítí zapomínané terminologie) je náhrada peněžních motivů něčím jiným - nepeněžní ideologií... Současně je nezbytné omezovat úroveň vzdělání, dogmatizovat znalosti a jimi a úsilím o hlubokou specializaci vytlačovat schopnost lidí uvažovat v souvislostech a kriticky k oficiálním tezím. Výsledek? Život v ideologizované totalitní společnosti, v níž degenerující elity nakonec první podlehnou motivacím, před kterými jejich ideologie měla chránit. Nepřipomíná vám to něco? Takže, jedinou nadějí je vzepření se všem nenápadným snahám degenerace jednotlivce a jeho schopností pozitivně konat a žít (nabídka stále nových forem zábavy, snaha o rozšíření formálního počtu vysokoškoláků, netolerance alternativních establishment kritizujících a potenciálně ohrožujících komunit, výprodej státních aktiv pod cenou, strašení chřipkami, komunisty, ekoteroristy, nekonformně se oblékajícími a hlavně nějak divně mluvícími a hatícími nám naše profitová schémata... Připomínám, že naštěstí existují i jiné ideologie než ty, které známe jako netolerantní a svou povahou destruktuvní (třeba jen coopetitiveness?)

198172

20.8.2009 14:08

otroci

henrypes 81.?.?.?

[bliji] [bliji]

198255

24.8.2009 16:15

analýza historie legislatívy

sstefann sstefanko1 (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Švajčiarska by možno bola cesta k zákulisiu BIS ,- nepredpokladám že by to nemali ošetrené a podstate neprístupné pre ostatnú laickú verejnosť. Historia zákonov a ich iniciatorov vždy niečo rieši, väščinou prekážky, aj napr. zákony o FED sú velavravné i ked som ich ako celok ešte nečítal len útržky, ................ Dakujem za nový, širší pohlad aj Zvedavci

198574

Příspěvků: 87

19.08. 03:07 udo  koncentracia moci v globalnom historickom procese
19.08. 08:53 Ursus  RE: koncentracia moci v globalnom historickom procese
19.08. 07:42  Jak dál
19.08. 11:12 hestroy  RE: Jak dál
20.08. 05:22  RE: Jak dál
20.08. 21:36  RE: Jak dál
20.08. 22:40 Oracle  RE: Jak dál
20.08. 23:18  RE: Jak dál
21.08. 08:16 Oracle  RE: Jak dál
21.08. 10:37 jansmith1984  RE: Jak dál
22.08. 16:08  RE: Jak dál
23.08. 01:24 jansmith1984  RE: Jak dál
23.08. 03:10  RE: Jak dál
23.08. 11:33 jansmith1984  RE: Jak dál
24.08. 22:05 Oracle  RE: Jak dál
19.08. 11:34 jansmith1984  RE: Jak dál
20.08. 06:27  RE: Jak dál
20.08. 18:53 jansmith1984  RE: Jak dál
21.08. 20:10 hestroy  RE: Jak dál
21.08. 22:29 jansmith1984  RE: Jak dál
19.08. 23:56 HHBB  RE: Jak dál
20.08. 00:08 dub  RE: Jak dál
20.08. 07:00 HHBB  RE: Jak dál
20.08. 14:37 Vladimír Stwora  RE: Jak dál
20.08. 17:56 HHBB  RE: Jak dál
21.08. 00:25 MedaBeda  RE: Jak dál
21.08. 07:22 HHBB  RE: Jak dál
21.08. 09:32 MedaBeda  RE: Jak dál
21.08. 17:28 HHBB  RE: Jak dál
22.08. 14:47 hestroy  RE: Jak dál
23.08. 20:17 MedaBeda  RE: Jak dál
21.08. 07:32 HHBB  RE: Jak dál
21.08. 15:37 micha  RE: Jak dál
21.08. 18:41 HHBB  RE: Jak dál
22.08. 23:52  RE: Jak dál
23.08. 11:02 HHBB  RE: Jak dál
23.08. 18:34  RE: Jak dál
23.08. 15:23 MedaBeda  RE: Jak dál
23.08. 21:26  RE: Jak dál
24.08. 00:24 MedaBeda  RE: Jak dál
24.08. 07:55 Jarmila  RE: Jak dál
23.08. 22:59 HHBB  RE: Jak dál
24.08. 00:43 jansmith1984  RE: Jak dál
24.08. 16:41 HHBB  RE: Jak dál
24.08. 00:59 MedaBeda  RE: Jak dál
24.08. 09:11 ôlô  RE: Jak dál
21.08. 08:50  RE: Jak dál
19.08. 08:31 Jarmila  Úžasný článek!
19.08. 10:07 udo  RE: Úžasný článek!
19.08. 16:41 jansmith1984  RE: Úžasný článek!
19.08. 22:58 Karel z Čech  RE: Úžasný článek!
20.08. 00:12 jansmith1984  RE: Úžasný článek!
20.08. 04:37 Rene Bartosek  RE: Úžasný článek!
21.08. 04:27 udo  RE: Úžasný článek!
23.08. 00:59 jansmith1984  RE: Úžasný článek!
19.08. 12:47 Peptalkin  RE: Úžasný článek!
19.08. 15:31 Karel z Čech  RE: Úžasný článek!
19.08. 15:51 Karel z Čech  RE: Úžasný článek!
19.08. 18:19 Peptalkin  RE: Úžasný článek!
19.08. 18:22 Peptalkin  RE: Úžasný článek!
19.08. 20:26 Karel z Čech  RE: Úžasný článek!
19.08. 22:54 HHBB  RE: Úžasný článek!
19.08. 08:51 Vodník  Pokud se v článku píší takové kraviny...
19.08. 11:08 hestroy  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
19.08. 20:44  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
20.08. 00:47 Vodník  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
20.08. 10:39 hestroy  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
20.08. 20:53 Vodník  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
01.12. 13:41 mt-svk  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
20.08. 22:54  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
22.08. 13:09  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
19.08. 11:41  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
20.08. 00:53 Vodník  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
20.08. 04:26  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
19.08. 15:17 Vojta49  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
19.08. 16:19 Montaznik  Kraviny píšeš VOJTA 49 je ty a tvým záměrem není diskutovat, ale pouze provokovat a diskuzi zamezit!!!
19.08. 16:48 Alena  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
19.08. 23:01 Vojta49  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
19.08. 23:17 HHBB  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
20.08. 00:12 dub  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
20.08. 07:43 HHBB  RE: Pokud se v článku píší takové kraviny...
19.08. 09:05 paolo  Kúpená revolúcia, geheimakte Parvus, Elisabth Heresch
19.08. 10:02 Hm  Fatalita
19.08. 15:16 Karel z Čech  RE: Fatalita
19.08. 15:49 pje  qui bono
20.08. 14:08 henrypes  otroci
24.08. 16:15 sstefann  analýza historie legislatívy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 12

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 962,68 Kč
1 unce stříbra
393,10 Kč
Bitcoin
196 137,83 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 150