Diskuze k článku

LPA jako e-klon „radikálního literárního kritika“ Koniáše

Příspěvků 22

23.7.2009 0:53

Takové "zastání" snad Zvědavec nepotřebuje

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Pan František Stočes ve svém článku lká, kterak naše země od dob Husákovské normalizace strašlivě upadají. Dokonce až tak, že
> Infrastruktura je zde zničena téměř po vzoru Lidic ...
Rád bych se autora zeptal, kde konkrétně leží ty nové Lidice?

Svým lkaním vyvolává dojem, že by se rád vrátil alespoň o 40 let zpátky. Vždyť tehdy byla naše socialistická společnost po pokusu reakčních sil o nastolení ošklivého socialismu s lidskou tváří (za vydatné pomoci spřátelených zbraní) už konsolidovaná ... a tedy téměř ideální. [oči v sloup] Alespoň tak na mě autorovy výlevy působí.

Mezi těmito nářky je okrajově zmíněn i pan Stwora. Soudím, že podobné články konají Zvědavci medvědí službu, pane editore.

196219

23.7.2009 7:24

RE: Takové

SPECZ 81.?.?.?

Reakce na 196219

Zanikají i základní humanistické a altruické instinkty – v Gaze je stříleno do těhotných žen a malých dětí – a česká masmédia ani politiky to nepobouří! Infrastruktura je zde zničena téměř po vzoru Lidic, a „pravda s láskou“ jsou hluchoněmé. - to bylo myšleno v Gaze a ne u nás ! Přečtěte si to pořádně. Chápu že v jednu ráno na tom člověk s přemýšlením a pozorností bývá poněkud hůř ...

196228

23.7.2009 12:41

RE: Takové

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 196228

Máte naprostou pravdu, pane SPECZ. Předmětem celého odstavce je kritika současných poměrů v ČR. Vloženou větu o Gaze jsem přehlédl a vztáhl "zničenou infrastrukturu" na nás. Panu Stočesovi se za kritiku věty o Lidicích tímto omlouvám. Mé celkové stanovisko k článku se tím však nemění.

196241

23.7.2009 15:48

RE: Takové

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196228

Vojto49, tebe hanba opravdu nefackuje, viď?


SPECZ ti lecos ve svém příspěvku naznačil a já se tě, jako už několikrát v různých vláknech dříve (vždy, když se zde objevíš se svýmy "rozumy"[mrknutí jedním okem]), opět PŘÍMO ptám:


Dopouštěla se izraelská IDF v Gaze na civilistech (na ženách, dětech) povzbuzována rabíny a politiky VÁLEČNÝCH a co je příznačnější zbabělých válečných zločinů nebo nedopouštěla???

Ptám se (za tu dobu, co se zde na Zvědavci angažuješ) opakovaně nejen tebe, ale doposud jste ani ty, ani tví kolegové v triku jako např. Vanguard nebo Joseph nebyli schopni, kromě farizejského kličkování po chlapsku, PŘÍMO a JASNĚ odpovědět.


Co je na této jednoduché odpovědi pro vás tak košér nepříjemného, že ji nedokážete pomocí klávesnice protlačit do vlákna a že zde v diskuzích v očích ostatních čtenářů raději riskujete figury verbálních farizejů, schopných bez začervenání sofistikovaných debat, ale zároveň postrádajících pro hodnověrnost nezbytný morální či charakterový kredit?


Tak co Vojto, dokážeš tentokrát přímo odpovědět nebo jako doposud vždy v minulosti z debaty na tělo metodou mrtvého brouka vycouváš?

jansmith[smích]

196246

23.7.2009 19:39

RE: Takové

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196246

>...Tak co Vojto, dokážeš tentokrát přímo odpovědět...
----------------
Jendo, toho se nedočkáš. V hloubi duše věřím, že Vojta s námi téměř ve všem souhlasí, ale on to nesmí přiznat. Je to jeho zaměstnání a z toho má nejen zdroj příjmů, ale i privilegované výhody bratří v triku [velký smích], přestože nám tady již několikrát nezapomněl připomenout, že není židovského vyznání. Ale stejně tak nás v tom z nějakého důvodu ujišťoval i Pražák a snad dokonce i Van Guld a Vanguard? Ale znáš to: "Poturčenec horší Turka".

Vojta se drží přísných pravidel, co se smí napsat, co otočit a kde to patřičně přibarvit a on to dokáže velice obratně. Nelze tedy přímo napsat, že Vojta lže. On jenom mlží. Lidé, kteří lžou se nazývají lžidé, což Vojta není. Jen tak pro upřesnění - ten novotvar "lžidé" nemá nic společného s žádnou etnickou skupinou a nebo s náboženstvím. Lžidé jsou naprosto obyčejní lidé, kteří lžou. To jen tak naokraj, abych se nedostal do průseru a nebo nepřivedl do průseru někoho jiného. Člověk nikdy neví? Svět je poslední dobou plný udavačů a jelikož máme tady tu globalizaci, tak se to projevuje globálně.

Ale k článku. Jak se ta doba rychle změnila. Karel Kryl před dvaceti lety zpíval: "Nežijeme sice se lží, ale s pravdou jsme rozvedeni"...a už ani to neplatí. Lži se stávají společenskou nezbytností k zachování vlastní existence. Na lidskou hrdost se kašle a za pravdu se trestá. Stejně jako za totality, ať už se jedná o komunismus a nebo fašismus a to v režiji stejných lidí.

Někdo může namítnout: "tvoje svoboda projevu končí tam, kde začínají svobody moje". Kdepak vážení, to je naprostý omyl(!!!) Svobody jsou na všech stranách stejné a souběžné. Tomu se říká absolutní svoboda. Ten říká to a ten zas tohle. Ať si říká kdo chce, co chce...máme přece svobodu projevu a s tímhle se musí všichni smířit...ať už se to někomu líbí a nebo ne. Tohle je ta svoboda projevu. Buď ji máme a nebo ne. Ohánějte se argumenty a nikoliv s kudlou v ruce(!!!)

Vůbec nezáleží na tom, co kdo říká, ale co dotyčný dělá. A tady se musím přiznat, že s panem Stworou v něčem nesouhlasím. Pokud si ještě pamatujete na jeho článek z výletu v Thajsku a tu událost, jak se vydal na letišti po pohyblivém schodišti proti posměru pohybu schodů. Hrůza. Já bych takové riziko nepodstoupil. A nebo dávat slonům pamlsky i když se to nesmí. Nemusíme se tedy ve všem shodovat, ale absolutně nemohu souhlasit s udáváním lidí za něčí názor a nebo za kladení otázek v nesrovnalostech historických událostí. Tímto nezpochybňuji obecně uznané údaje chráněné zákonem. Není už tohle uměle vytvořené TABU samo o sobě zpochybňováním????

Držím palce editore. Tímto jste se zapsal do dějin jako obroditel a mučedník českého národa. Bojovník za lidská práva, bojovník proti násilí, hlasatel pravdy a odhalovač nešv...Automaticky kráceno

196259

23.7.2009 19:41

RE: Takové

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196259

- dokončení -

Bojovník za lidská práva, bojovník proti násilí, hlasatel pravdy a odhalovač nešvarů společnosti. Zvědavec se tímto nedostal na pranýř, ale zapsal se do dějin a dostal se na pedestál národního obrození. Ať to dobře dopadne. [mrknutí jedním okem]

196260

24.7.2009 1:38

RE: Takové

jansmith1984 213.?.?.?

Reakce na 196260

Ten výraz "lžidé" je brilantní mirdo.

Logicky, právně i jinak je nenapadnutelný, zároveň je ale vševypovídající a vyjadřuje hluboký smysl, který bude odhaduju voldemortům a jejich lokajům, s jejich snahami tlačit vše do pozice farizejského antisemitismu, velmi ale velmi nepříjemný.

A dobře jim tak. Dokud budou lidé lidmi, tak se jim lidovou tvořivost šířenou po internetu i jinak a zdravý lidský úsudek spoutat nikdy nepodaří.

jansmith[smích]

196271

24.7.2009 5:52

RE: Takové

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196271

Jistěže. Ten výraz nemá se sionismem, se židovstvím, s budhismem, s křesťanstvím, s islámem a se vším, co si lidstvo dokázalo vymyslet, naprosto nic společného...a už vůbec nic s jehovisty. Jenom zakomplexovaný a psychicky narušený jedinec - při rozvášněné dávce nenávisti - by v tom mohl najít náznak antisemitismu. Však si rozumíme. [mrknutí jedním okem]

196277

27.7.2009 14:43

RE: Takové

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 196246

Jene, Jene. Vás hanba opravdu nefackuje?

Já se za své pochybení omluvil. A Vy? Vám vůbec nevadí kupříkladu 18 let trvající běsnění v Somálsku? Povraždění starci, těhotné ženy, děti, ...? Statisíce mrtvých! Opravdu neznáte nic jiného, než IDF a její zločiny?

Samozřejmě, že s masakrováním civilistů v Gaze nemůže žádný soudný člověk souhlasit. Tedy pokud ti civilisté neskrývají pod hábitem samopaly. Ovšem na světě existují mnohem větší tragédie. To Vám ještě nikdo neprozradil? Nebo Vám rozum zatemnila Vaše nenávist natolik, že nic jiného vidět nechcete?

Čekám Jene, že se k takto závažnému problému postavíte jako chlap. A posypete si veřejně hlavu popelem za to, kolik lidského utrpení na světě ve své zaslepenosti ignorujete!

Až to učiníte, připravte se na zásadní pohovor o HDP a jeho významu pro výši Vašeho platu. [velký smích]

196435

23.7.2009 10:13

RE: Takové

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 196219

Co to melete? Jste vůbec normální? Teď jste zase pěkně ukázal, že ano, Vojto. Je dobře, že se zde publikují takové články, které vás nutí se ukázat v pravém světle.

> naše země od dob Husákovské normalizace strašlivě upadají. Dokonce až tak, že
> Infrastruktura je zde zničena téměř po vzoru Lidic ...

Jste opravdu tak hloupý? Proč spojujete věty, které spolu nesouvisí? Autor mluví o Gaze, jestli jste to nepochopil. Už vám svítá? To jste se tu zase předvedl, že?

Víte, kdysi jsem o vás, Vojto, míval trocho jiné mínění. Sice jsem věděl, že jste zarputilý podržtaška Systému, krvelačný sionista, kterému nevadí povražděné milióny, pokud vraždí sionisté a zejména židé, vím, že vám nevadí rozkrádačky biliónů, pokud to dělají sionisté (židé), že vám nevadí úpadek morálky, neboť je to naplněním Protokolů, že vám nevadí soustavné lhaní ve státních sdělovacích prostředcích (ani nemluvím o komerčních médiích), pokud je to ku prospěchu vzniku fašistického režimu.

Na to jsem, si zvykl. A jak říkal Voltaire, nebudu vám ve vašem názoru, ačkoliv je zvrácený a hnusný, bránit.

Ale Vojto, opravdu je nutné, abyste psal takové nesmysly? To jste na tom opravdu tak špatně, že už nevyplodíte nic, co by mělo hlavu a patu? Vždyť si to po sobě přečtěte...

Jestli jste nepochopil článek, osvětlím vám, o co jde. Autor správně poukazuje na to, že bolševismus v Čechách (řízený např. židem Slánským), byl zdrůdný režim, stejně jako například současný krvelačný režim v Izrahelli. Vzápětí dodává, že ačkoliv došlo k jakési změně, ve skutečnosti se nezměnilo vůbec nic, jak iliustruje na příkladu Kryla.

Je mi opravdu líto, že nejste schopen pochopit jednoduchý text. Už se na to všechno raději vykašlete, tohle opravdu nemá žádnou úroveň.

Já naopak považuji článek za naprosto pravdivý, dobře napsaný, srozumitelný a celkově velmi dobrý.

196235

24.7.2009 1:27

RE: Takové

jansmith1984 93.?.?.?

Reakce na 196235

Kdepak Jindro. Vojty, Josepha nebo naopak nepodepsaných ajpin viz. poslední smutná postava 88.?.?.?. se zde, na pro někoho nepohodlném webzinu, nezbavíš.[smích]

Maximálně se pod tlakem argumentů na nějakou dobu vytratí, aby se zase (jakoby nic, já nic já muzikant[smích]) znovu někde neobjevili.

A to je dobře.

Neexistuje lepší způsob, jak v polemice s těmito buď pomatenci nebo profesionálními farizeji, lépe demonstrovat jejich pokrytectví - tj. pokrytectví slouhů Systému, ve kterém jsme všichni historicky nuceni přežívat a rozkrývat tím nejen jejich osobní zbabělost a pokud ne přímo věrolomnost, tak aspoň morální a charakterovou nedostatečnost.

Pokud by tomu tak v případě Vojty, Josepha, 88.?.?.?. či Vanguarda nebylo, již dávno by se jasně vyjádřili na můj dotaz ohledně válečných zločinů voldemortů v Gaze.


Oni jsou ty bakterie nebo mikroby zaneřáďující nemocný organismus, které oponenti jako ty, mirda a další zde v pomyslné úloze bílých krvinek odchytávají.

Nejsme na mikrobuněčné úrovni a proto zde na Zvědavci (jako lidé stojící v tomto ozdravném procesu mimo stádo brainwashed oveček) kromě neoddiskutovatelných faktů a jasných argumentů používáme i ironii a nadhled, který tito emocemi často rozvibrováni oponenti těžko rozdychávají a s jarmulkami zmuchlanými po kapsách se neúspěšně pokoušejí napodobovat.

Nehledě na to jim děkuji za účast, protože bez jejich pokusů se v debatách zviditelňovat by zde potřebná názorová "DERATIZACE, dezinfekce a desinsekce" probíhat nemohla a přeju jim, aby zde tito vojtové proti sobě nacházeli pouze vyrovnané, usměvavé, ale zároveň nekompromisní zvědavce.

jansmith[smích]

196270

24.7.2009 2:52

RE: Takové

p 125.?.?.?

Reakce na 196270

...dovolim si prispet s jednim postrehem do diskuze a verim ze mnozi citi a mysli jako podobne..tedy obcas nebo casto se objevi zde vynikajici clanek a rozvine se kvalitni diskuse, ale najednou odnekud priletne prispevek /jako pest na oko/,casto provokujici ,hystericky atd ktery ale strhne zajimavou diskuzi jinam,snizi kvalitu nazoru,vyprovokuje castoi agresivitu proti autorum prispevku atd. ..protoze kazda kritika ma byt konstruktivne pozitivni i kdyz toto neni kritika jenom postreh dovolil bych si navrhnout ze prvni kdo si vsimne ze prispevek je POD urovni a bez pochyb take bez kvality a casto jen se zamerem primitivni provokace,by napsal svuj nazor/strucne/ a ostatni by jen pripojili svuj souhlas a paklize nazor podstatne vetsiny bude negativni pan editor by odsunul prispevek do "odpadkoveho kose" kde by byl k shlednuti ale jaksi mimo hlavni a dulezity proud diskuzi a nazoru......zde

196273

24.7.2009 4:59

RE: Takové

steve 97.?.?.?

Reakce na 196273

pro p.
To je velice rozumny nazor a navrh. Z dalky vypada skoro jako "referendum", a kdyz prijdeme blize - je to vlastne opravdu "referendum". Avsak - POZOR !! Jak vsichni vime - referendum je vec nepotrebna, zbytecna a skoro je dnes uz cele bile !! Tudiz je potreba ho potirat, neradaristy take. Napriklad.
.. jestlize Editor "potre" takoveho provokatera - bude nazvan opet nackem, fasistou, antisemitou .. - protoze "potira" neci nazor.
,, jestlize "nepotre" - bude tak nazvan taky, protoze od toho tady ti chlapci provokateri prece jsou !! [smích]

... a ted "babo rad", jak z toho ven ? Ja bych mel urcite mozne reseni, ktere me samotneho fascinuje. Myslim na toto reseni jiz po mnoho mesicu. Konzultoval jsem se tremi byvalymi pomocniky VB, dnes dustojniky ideopolicie, se ctyrmi byvalymi dustojniky VB ( dnes pomocniky internetove ideopolicie ) a rovnez s nasi spravcovou ( kdysi psycholozka krajske spravy VB, pozdeji clenkou dozorci rady nad 18 vladnimi bordely, dnes v duchodu a protialkoholnim leceni, ideoagentka - kryci jmeno ZZ/ZkurvenaZdena/ ) ).
Tato rezimy protrela dama potvrdila spravnost meho reseni slovy : "nejvice nas naserete, kdyz se na nas vyserete"
.. To je - co ? Psycholoozka !!
Nereagovat ! Vysrat se na ne ! [smích]
..ZZ jsem koupil flasku rumu. Rikala, ze za dve flasky bude "smirovat" pro me !! Chranit moji demokracii. [smích]

196274

24.7.2009 6:08

RE: Takové

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196274

>...a teď "babo raď", jak z toho ven ?
----------------------------------------
Steve, kdyby tebe tady nebylo, tak je člověku z těch provokatérů až na zvracení. Je nutné se ale na věci podívat s jiného úhlu pohledu a to ze Stevového úhlu a člověk se nakonec i zasměje. Návrh je přijatý:

>..."nejvíce nás naserete, když se na nás vyserete". Nereagovat ! Vysrat se na ně !
---------------------------------
ROZHODNUTO a bez referenda. [chechtot] [velký smích]

196278

24.7.2009 5:33

RE: Takové

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196273

Jsem zasadne proti, rozhodovat o tom, co to je kvalitni a co provokace je osemetna vec. Moderatori si za ty roky vedou v moderovani diskuze hodne dobre. Nezbyva nez se s tim naucit zit, a za ty roky to Zvedavec zvlada. Diskutujici budou muset zit i s provokacemi, zivot neni pericko. A co clovek umi rukama i tou hlavou, to se mu neztrati. Tahle neucesana diskusi uci lidi myslet a obhajovat sve nazory a proti provokacim je to velmi obtizne. Borit je skoro vzdy jednodussi nez tvorit. Velmi dobra skola pro rozvijeni kritickeho mysleni, formulovani nazoru a argumentu nutnych k vyporadani se s provokacemi.

196276

24.7.2009 11:50

RE: Takové

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196276

Osobne se přidávám k variantě, kterou zmiňuje Rene Bartosek.

Tato varianta je sice náročnější na čas, na schopnost prezentovat vlastní úsudek a v neposlední řadě schopnost zvládat (pokud je člověk impulzivnější a některé zdejší provokativní nebo jinak pomýlené názory jej nadzvednou) vlastní tempr...[smích] Na druhou stranu ale nepopírá pluralitu názorů a svobodu slova, kterou např. establishment voldemortů v oficiálních médiích tak často přímo nebo nepřímo omezuje. Nebo chce být webzin Zvědavec jako oni? Vyloučit? Nezobrazit? Přesunout do koše?

Na druhou stranu nereagovat vůbec je sice legetimní (prostě se zdržím), ale všimněte si přátelé, jak často tímto způsobem na jemu nepříjemné příspěvky reaguje např. Vojta49. Z jednoho vlákna uteče, aby se znovu objevil onde, zamíchal polívku, na přímé výzvy nezareagoval a zase se vypařil. A zase. Je ambicí zvědavce, který zde má co říci, chovat se stejně jako Vojta a jemu podobní a dělat podle toho jak se mu to hodí nebo nehodí ze sebe mrtvého brouka? Jediná možnost jak těmto lidem neposkytnout krytí před zvědavci, kteří je neznají je podle mne nenechat je v klidu a naopak jim opakovaně (ale s nadhledem nastavením zrcadla) jejich pokrytectví připomínat.


Podle mne reagovat v klidu a adekvátně na různé pokusy různých amaterských nebo profesionálních nicků a bezejmenných ajpin se snahou diskuzi rozdrobit nebo zvědavce v oponentuře rozhodit či vyprovokovat je velká škola života a příležitost pracovat na sobě. Ostatně není to zase tak dávno, kdy mirda v jednom příspěvku napsal moudrou věc, a to že jsme zde všichni proto, abychom se od sebe navzájem učili. A připomínám, že i od těch, jejichž názory nebo způsoby jsou pro mne nepřijatelné.


Při správně a nad věcí vedené diskuzi to často nakonec dopadá legračně tak, že samotný původce takové provokace nebo přemoudřelého příspěvku sám po několika výměnách odchází z vlákna jako rozvibrovaný samonastartovací školáček, který nepotřebuje jiného, aby jej odhalil jako provokatéra nebo pomatence, ale ukáže na sebe, na svou povahu a na svůj charakter sám.

Mám jmenovat? Asi je to zbytečné, protože příklady se nabízejí samy v osobách některých zdejších nicků, kteří se jednou egomanicky pod svůj nick v příspěvku plném nadávek směřovaných vůči oponentovi podepíšou, aby na to příště (možná záměrně, možná jen v rámci zvýšené tepovky) zapomněli.[smích]


Takže přátelé. Učme se psát nejen moudré a nenapadnutelné příspěvky, ale zároveň se nenechme zatlačit do defenzívy mlčení nebo dotlačit na úroveň emotivních hádek a nadávek, která tak vyhovuje těm, kteří by diskuzi na Zvědavci nejraději přečíslili ve svůj prospěch nebo možná, když to jinak nejde, tak zdiskreditovali.

jansmith[smích]

196292

27.7.2009 6:34

RE: Takové

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196292

>Nebo chce být webzin Zvědavec jako oni?
---------------------
Máš pravdu Jendo. Nebudeme jako ONI (!!). Nedalo mi to, abych nezareagoval. Pro současný silný nedostatek volného času mi unikají nepřečtené články i diskuze do archivu a jsem rád, že jsem narazil na tento tvůj příspěvek. Ten nedostatek času, kterým pravděpodobně "trpí" více zdejších diskutujících (samozřejmě - až na ty placené), to byl také důvod, proč jsem původně navrhoval: "Nereagovat na provokatéry". Sám jsi na to poukázal právě zde:
>Tato varianta je sice náročnější na čas...
--------
Jinak ovšem souhlasím. Ať se každý z nás dobrovolně a svobodně rozhodne, zda-li reagovat, či nikoliv. Tak jak to už chodí v demokratické společnosti. I samotný čtenář se potom může rozhodnout, co číst a co přeskakovat. I já to dělám a nyní bohužel pro nedostatek času mi unikají i ty podstatné záležitosti. Osobně nemám doposud vyhraněný názor na cenzuru. Kategoricky cenzuru odmítám, ale jsou zde ve zdejší diskuzi často "nevymáchané huby" (nebudu raději jmenovat) a ve svém sáhodlouhém příspěvku Joseph uvede dvě věty k diskutovanému předmětu a mnohdy dokonce i s přijatelnou logikou, ale zbytek jsou jen samé urážky. Osobní napadání, jelikož oponent má jiný názor. Přitom tady máme pravidla diskuze, která by tohle měla usměrňovat. Pokud tohle nerespektuje, tak kam s ním? Já si myslím, že tam, kam patří. Do koše. Co vy na to, René a Jendo?
>...Vyloučit?...Nezobrazit?...Přesunout do koše?

Ještě něco. Pozastavil jsem se nad tímto komplimentem:
>...Ostatně není to zase tak dávno, kdy mirda v jednom příspěvku napsal moudrou věc, a to že jsme zde všichni proto, abychom se od sebe navzájem učili.
-----------------------
Motivací pro tohle "moudro" byl pro mne pisatel pod nickem "jansmith". On je můj mentor a rovněž tak mnozí jiní diskutující. To jen tak mezi námi - aby bylo jasno. [mrknutí jedním okem]

196417

28.7.2009 13:17

RE: Takové

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196417

To s tím mentorem je oboustranné mirdo.

jansmith[smích]

196503

23.7.2009 16:54

RE: Vedieť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 196230

..M. J. Hus za pravdu nábožensko filosofickou a Giordano Bruno za pravdu vědeckou. ...
bylo tov pripade husa opravdu za pravdu?vite o jakou ,,pravdu,, se jednalo? v pripade giordana bruna se jednalo take o n8zor nabozensko filosoficky.k tomu odpad od cirkve, dominikanskeho radu a knezstvi. to jen tak pro upresneni. jinak je clanek vynikajici a trefa do cerneho.

196249

23.7.2009 17:29

RE: Vedieť

insider 78.?.?.?

Reakce na 196249

http://www.blisty.cz/2009/7/23/art48062.html kuk za vrata

196252

23.7.2009 18:08

Izraelska reklama

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

YouTube - הסבר לפרסומת סלקום מדיה אחלה בחלה cellcom pop-up‎

196255

Příspěvků: 22

23.07. 00:53 Vojta49  Takové "zastání" snad Zvědavec nepotřebuje
23.07. 07:24 SPECZ  RE: Takové
23.07. 12:41 Vojta49  RE: Takové
23.07. 15:48 jansmith1984  RE: Takové
23.07. 19:39 Mirda  RE: Takové
23.07. 19:41 Mirda  RE: Takové
24.07. 01:38 jansmith1984  RE: Takové
24.07. 05:52 Mirda  RE: Takové
27.07. 14:43 Vojta49  RE: Takové
23.07. 10:13 hestroy  RE: Takové
24.07. 01:27 jansmith1984  RE: Takové
24.07. 02:52 p  RE: Takové
24.07. 04:59 steve  RE: Takové
24.07. 06:08 Mirda  RE: Takové
24.07. 05:33 Rene Bartosek  RE: Takové
24.07. 11:50 jansmith1984  RE: Takové
27.07. 06:34 Mirda  RE: Takové
28.07. 13:17 jansmith1984  RE: Takové
23.07. 07:46 sxg  Vedieť
23.07. 16:54  RE: Vedieť
23.07. 17:29 insider  RE: Vedieť
23.07. 18:08  Izraelska reklama

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 5

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,39 Kč
Euro
27,25 Kč
Libra
30,30 Kč
Kanadský dolar
17,57 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,53 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 011,74 Kč
1 unce stříbra
552,70 Kč
Bitcoin
316 474,77 Kč

Poslední aktualizace: 30.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 167