Diskuze k článku

Třínohé monstrum

Příspěvků 71

14.7.2009 2:09

Hehe

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Chcel by som prečítať Reakcie Vojtu49, Pergilla a Pražáka že autor je aký nácek a antisemita. [vyplazený jazyk]

Ale je tu taká otázka, či Žid môže byť antisemita(tak ako z toho pán Stwora bol žalovaný)?

195646

14.7.2009 7:36

RE: Hehe

Alena 89.?.?.?

Reakce na 195646

Promiňte, proč píšete, Oracle, Žid s velkým "Ž"? Katolík se také nepíše s velkým "K"? V tisku to píší také tak. Zdá se mi to divné. Semita se také nepíše s velkým "S". Indián se také nepíše s velkým "I". Kdyby to byl příslušník státu Francie, pak by to byl "Francouz" s velkým "F". Jak se to dá vysvětlit? [zmaten]

195658

14.7.2009 10:44

RE: Hehe

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 195658

Priznávam sa, rýpal som do tých čo si myslia že žid je Žid. [cool]
Snáď už to je aj pre Vás jasné. [mrknutí jedním okem]

195667

14.7.2009 11:11

RE: Hehe

Saša astelsovsky (zavináč) gmail (tečka) com 74.?.?.?

Reakce na 195658

>Promiňte, proč píšete, Oracle, Žid s velkým "Ž"? Katolík
>se také nepíše s velkým "K"? V tisku to píší také tak.

Odpověď je jednoduchá, Izrael je unikátně jediný náboženský stát, který považuje náboženství matky za rozhodující pro státní příslušnost a každý, jehož matka je/byla židovkou je Izraelita, tedy Žid a naopak. Souvisí to s ideologií sionismu, všichni židé na celém světě jsou považováni za Židy. Izrael přijal řadu rodin z černé Afriky (které to v Izraeli nemají lehké) a „nemůže“ být proto obviňován z rasizmu, z fanatizmu však ano.

Chápu, že nedávné obvinění Zvědavce a editora za uveřejnění dostupného článku, provokuje k rejpnutí si do Židů nebo židů i když jinak víra našich bližních, (až snad na fanatizmus sionizmu) by nám byla zcela lhostejná. Nebylo by však lépe, kdyby „neznámí hrdinové“ psali do jiných sdělovacích prostředků o svobodě myšlenky, o svobodě každé víry a dokonce nevíry/ateismu? Projevíte svoji morální podporu i jinak v rámci špatných zákonů.

195669

14.7.2009 17:07

RE: Hehe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 195669

Saso, ja byt Tebou, tak bych se do gramatiky nepoustel... [smích] [smích]

195685

15.7.2009 15:26

RE: Hehe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 195685

POZNEJTE ARCHITEKTY PODVODU

Přečtěte si tuto knihu a především pasáž pojmenovanou HOLOCAUST HYSTERIA a bude vám nejen jasné, proč se již v předstihu uváděl konečný počet 6 milionů a co vše se skrývá za touto novodobou agendou lží za kterou si nyní režim troufale dovoluje soudit přemýšlivého pana Stworu

(Z obsáhlého textu na směrníku v angličtině v ČR je trestné odkazovat na jmenovanou „pasáž“.
Nesouhlasím se zákonem omezování svobody slova, ale Zvědavec (a jeho editor) k zachování své existence musí zákonu vyhovět. – Moderátor)



[bliji] [bliji]

195774

14.7.2009 18:18

RE: Hehe

Alena 89.?.?.?

Reakce na 195669

Děkuji za vysvětlení, Sašo. Izraelita tedy znamená žid s velkým "Ž". Co potom ovšem znamená žid s malým "ž"?. A proč potom naše sdělovací prostředky nepíšou jasně o Izraelitech místo o židech s velkým Ž"? [překvapení] V dnešním článku o doživotním trestu ve Francii za zabití Žida s velkým "Ž" se tedy asi jednalo o Izraelce s občanstvím Francie? Naše sdělovací prostředky by to měly lidem vysvětlovat. Všechny televize v ČR se permanentně většinu vysílacího času zabývají jakýmisi ž(Ž)idy na všech svých programech, ale vysvětlení proč se někde píše malé "ž" a někde velké "Ž", jsem ještě nezaznamenala. Takže díky a jestli mohu poprosit, co jsou to židé s malým "ž"?

195687

15.7.2009 11:43

RE: Hehe

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 195687

Je to jednoduché. Nejdříve přišel někdo, kdo vymyslel židovské náboženství - judaismus. Prostě normální náboženská sekta, kterých bylo v historii již mnoho. Ale tahle náboženská sekta vymyslela zajímavou věc a to tu, že žid je vlatně Žid a to jen proto, aby mohla být ukradena půda, na které údajně žil tento "národ" vyvolený Bohem. Proto také v jejich náboženských textech je pár zmínek o tom, že prý jim Bůh dal Svatou zemi. Sionisté myšlenku "národa" dále propracovali a po dohodě s Hitlerem židovský "národ" legalizovali tím, že nacisté tento "národ" uznali a provedli na něm Holokaust (TM).

Je to něco podobného, jako kdyby na našem území vznikla náboženská sekta, která by postupně získala dost členů na to, aby mohla na základě svých náboženských textů stvořit nový "národ", například "Pidlišmidlidé" a začala by si nárokovat českou zemi jako zem přislíbenou jim Bohem. Trvalo by třeba 300 let, než by se vše připravilo a než by všichni zapomněli na to, kdo ty náboženské texty psal. V tu dobu by již byly považovány za minimálně 5000 let staré a byly by považovány za doslovný překlad toho, co Bůh řekl na diktafon nějakému prorokovi.

A pak by tato náboženská skupina, ehm, vlastně "národ" zažila svůj Holokaust (TM) a na jeho základě by byli všichni Češi (všimněte si, že ačkoliv původní sekta vznikla z Čechů, ale po jisté době už to nejsou Češi, ale Pidlišmidlidé) násilně deportováni, jejich vesnice srovnány se zemí, a bylo by prohlašováno, že před příchodem Pidlišmidlidí zde byla měsiční krajina, kterou zkultivovali teprve Pidlišmidlidé.

Už to začínáte chápat? Jen ještě dodám, že u židů (a já budu vždy psát žid s malým písmenem, neboť je to jen náboženská sekta) probíhá každých 150 let Holokaust (TM), aby si udrželi své pověry a svoji výlučnost založenou právě na jejich nekonečném utrpění. Samozřejmě že z toho nemají užitek řadoví židé, zejména například ti, co žili v Polsku a nechtěli se odstěhovat do Palestiny, ti zaplatili svými životy to, aby se "elita" (jmenujme například klan Rothschieldů) mohla pakovat na jejich utrpení. Ona totiž "elitě" nikdy na lidech nezáleželo, i kdyby to měli být příslušníci jejich "národa".

Další důvod, proč židé nemůžou být národ je to, že naprostá většina z nich jsou Chazaři, kteří konvertovali k židovství (doporučuji knihu Chazarský slovník od Milorada Paviče, je to velice zajímva kniha, už jen tím, že je ve dvou verzích, pro muže a pro ženy). Ale to je zase jiná písnička, kterou "Židé" neradi slyší.

195760

15.7.2009 21:00

RE: Hehe

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 195760

Hodně dobře ilustrující popis o co tady ve věci Židů/židů, náboženských ideologií, vyvolenosti, pokrytectví nebo zneužitého TMholokaustu historicky jde hestroyi.


Tohle tvůj styl je přesně ten přístup, který lapidárně + s jistou ironí demaskuje sofistikovanou složitost, nepřehlednost a úpornou snahu určitých náboženských, politických a bankovních farizejů - dogmatiků, se kterou stále dokola, s pomocí jim podlájícímu mainstreamu nebo svatých knih propírají lidičkám (ovečkám) mozkovny k obrazu svému...

Činnost shora jmenovaných farizejů v konečném důsledku těm nevědomým a "správně" naočkovaným DOLE přináší namísto klidného života čas od času padadoxně hlavně bolest a strádání a těm NAHOŘE vždy ještě větší bohatství a ještě větší vliv (Rotsch, Rock, Warb atd.).


Stejně jako katoličtí korupčnící a dogmatici v době Husa nechtěli slyšet jeho, pro ně tak nestravitelné, námitky (a nakonec jej ve jménu té správné víry a Boha odstranili), tak i v dnešní době jiní dogmatici a lokajové Systému nechtějí slyšet námitky nezávislých oponentů, kteří demaskují jejich pokrytectví a lži, se kterými se poučeni historií a o to sofistikovaněji opět snaží novodobých "husů" nějak zbavit.

Těžko napadnutelné oponenty se v "moderní době" nesnaží ničit v přímé konfrontaci jako ve středověku (to nefunguje, vznikají mučedníci) a jako kdysi třeba demonstrativně upálit (strach v hlavách jako nástroj ovládání se tolikrát osvědčil), nýbrž po novu postupně zdiskreditovat, znemožnit před nevědomými a ve většině kolaborujícími masami, předhodit je autocenzuře davu (viz. oblíbený antisemitismus) a pokud to nepomůže, tak lokajové Systému již za pomoci správně investovaných fin. prostředků zařídí dříve nebo později ostatní.


Historie je úžasná v tom, jak se v malých obměnách stále opakuje a jak jsou tzv. běžní lidé i ve věku nanotechnologií ve své většině stejně nevědomí a manipulovatelní, stejně jako jejich tou správnou vírou ovládáni a tou správnou náboženskou ideologii překrmeni předkové.


jansmith[smích]

195793

16.7.2009 11:10

RE: Hehe

Saša 74.?.?.?

Reakce na 195687

> co jsou to židé s malým "ž"?

Dostávám kopřivku z tématu o holocaustu, náhubkový zákon jen zatím dovoluje zmínku o židech. Jako v každé společnosti existuje celé názorové spektrum a některým intelektuálům a nejchudším ortodoxním Židům malé „ž“ nevadí. Považují judaismus prostě za náboženství, ti ortodoxní nemají ani rádi samotný název „ortodoxní“, žijí prostě svým náboženským životem ( podobně jako v USA Amish nebo Hutterité) a odmítají bojovat za větší Izrael. Pro ideologii (sionismu) a asi většinu je svůdné být s velkým, Že?

195834

14.7.2009 14:25

RE: Hehe

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 195646

To by mě také velmi zajímalo. Tyhle "sebenenávidějící se" židy výše jmenovaní nenávidí více, než nějaké pochodující hajlující nácky.

Ti hajlující nácci totiž pracují pro ně, zatímco tihle "sebenenávidějící se" židé jim nabourávají jejich náboženství Holokaustu (TM).

195676

14.7.2009 2:33

Ano.

Davidan 90.?.?.?

Proto je zbytečné v diskuzích hovořit o sinismu, judaismu a dalších ismech. Hovořme prostě o židech.

195648

14.7.2009 21:45

RE: Ano.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 195648

Zide jsou bezesporu narod. Maji svou historii, jazyk, kulturu... To, ze jsou kosmopolitne rozptyleni po svete je druha vec. Moje gramatika je mizerna, takze pokud se psani velkym pisme vztahuje na statni prislusnost k nejakemu statu, pak chybi reseni pro rozptylene zijici narody nebo narody bez sveho statu. Co napr. Kurdove?

Jakykoliv narod je ideove rozruzneny, ani totalita nedokaze tuto myslenkovou rozmanitost potlacit. Sionismus je jednoznacne ideologie, pouze cast myslenkoveho spektra naroda Zidu. Stejne tak nabozenstvi ma ideologicky charakter. Staci se podivat na pocet katoliku v CR. Jendnoznacne existuje velky rozdil mezi narodem a ideologickymi smery, ktere vyznavaji populace tohoto naroda. Chce snad nekdo tvrdit, ze za totace byli v Ceskoslovensku vsichni ateisti, komunisti nebo dokonce kovani bolsevici?

195700

14.7.2009 23:28

RE: Ano.

Datel 75.?.?.?

Reakce na 195700

Pane Bartoska , nasi dobri kamaradi se povazuji za ceske zidy . Nejsou nabozensky zatizeni , pohostinni a velice si s nima rozumime.Ale kdyz se jde do restaurace vzdy platime my. Ti se pisi s velkym Z-maj to v krvi. Ale pak tu mate ruzne poskoky a ti se pisi s malym z.

195714

15.7.2009 7:57

RE: Ano.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 195714

My si s kamosema kupuje obedy v praci, ale stridame se pri placeni. Etnicky puvod u pratelstvi neresim, nema na to vliv. Zato resim:..." jake strom nese ovoce"..., protoze to je skutecne v mezilidskych vztazich dulezite. Dobre ucty, dobri pratele. [smích] [mrknutí jedním okem]

195742

15.7.2009 17:00

RE: Ano.

Datel 75.?.?.?

Reakce na 195742

Ale zaden etnicky puvod se neresi , akorat tady to maji v krvi. Etnicky puvod se potom resi az u ohne v prirode.

195778

16.7.2009 2:29

RE: Ano.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 195648

Uz jsem psal ze se zajimam o vsechno co se tyce zidu.

(Cenzurováno! Věřím, že poukazováním na jiné zdroje pochyb chcete ukázat morální podporu Zvědavci. Nemohu posoudit, zda zdroj odpovídá zákonům ČR. Je lépe vyjádřit morální podporu články a příspěvky o důležitosti svobody slova, myšlenky. Omílání stále stejného tématu bude zneužito. Je ohrožena samotná existence Zvědavce, politická nekorektnost je nepohodlná. – Moderátor)

195815

14.7.2009 4:52

Trinohe monstrum

Satanist 75.?.?.?

a ja bych rekl hodne krivy .......... Jinymi slovy moc hezky napsany a pravdivy clanek. Mel by si ho precist kazdy aby vedel kdyz je rec o sionistech a vubec vsim co ma s dnesnim Israelem souvislosti s kym [bliji] nebo s cim [bliji] ma tu cest [bliji] [bliji] ..........

195652

14.7.2009 5:10

Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .

kozoroh 59.?.?.?

Toto je bezedné théma, ale jasno v tom udělají sami,tak zvaní židé, ačkoliv v mnohem se tvoří "mlha", ABY SE GOYIM NEVYZNAL V SITUACI.Příkladně rabín,řekl= když řeknu komunismus,myslím judaismus,když judaismus, myslím komunismus.
Nakoned,historicky doložená věc=dopis, ukazuje tu správnou cestu rozumět věci a znovu "překontrolovat" co jsme v našem životě prožily a mnohé čemu jsme dříve nerozuměli,ted v nesou jasno, v čem vlasně žijeme a kterou cestou jdeme.
============
The advice of the Grand Satraps and Rabbis is the following:

1. As for what you say that the King of Spain (Ferdinand) obliges you to become Christians: do it, since you cannot do otherwise.
2. As for what you say about the command to despoil you of your property: make your sons merchants that they may despoil, little by little, the Christians of theirs.
3. As for what you say about making attempts on your lives: make your sons doctors and apothecaries, that they may take away Christian lives.
4. As for what you say of their destroying your synagogues: make your sons canons and clerics in order that they may destroy their churches.
5. As for the many other vexations you complain of: arrange that your sons become advocates and lawyers, and see that they always mix in affaires of State, that by putting Christians under your yoke you may dominate the world and be avenged on them.
6. Do not swerve from this order that we give you, because you will find by experience that humiliated as you are, you will reach the actuality of power.

Signed: Prince of the Jews of Constantinople.

Pochopíme ,proč několik papežů a kardinálů bylo židovských a proč pepež má také jarmulku a jiné.Myslím,že víše uvedený material, by na vysvětlení věci docela stačil.Historie nás učí a zásadně odděluje od propagandy,takže najdete vysvětlení i v mnoha jiných problematických materiálech.

Vložený obrázek

Sionismus je, především propaganda svého já,zákonů bratrstva,né naroda,né rasy, jen pravidel bratstva vložené do přihrádky s nápisem náboženství.

195653

14.7.2009 13:33

RE: Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 195653

Viem, že budem za blbého, ale prosím Vás čo je to za obrázok mince?
Prosím aj o nejakú tú osvetľujúcu "historku".
Ďakujem.
Aj keď:
„Historie je víceméně sbírka hovadin!“

195674

15.7.2009 6:07

RE: Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 195674

To,co vidíte není mince,ale, medaile ,která byla udělována,jak nacistům,tak zionistům ve společné práci k budoucímu Israelu, nesmíte zapomenout,že před válkou a po válce jedinou cizí vlajkou povolenou vyvěsit veřejně v Německu,byla, vlajka Israelu, proto Vás může i zajímat,že, když Adolf Hitler uvedl v činnost ,tak zvané Nurimberské zákony, tak první kdo mu gratulovali byli židé ,s poděkováním "za zachování židovské rasy" a viděli ve smíšeném manželství zhoubu pro židovstvo, ještě dnes můžete číst rabínův projev ,kde říká ,že smíšené manželství pro židy je horší než holocaust.Bylo by dobré mít tu možnost si koupit knihu, Adolf Hitler, zakladatel Israelu, abyste pochopil, že všechno není jednoznačně černé a nebo bílé.Adolf Hitler v rámci Haávara smlouvy připravoval mladé zionisty na farmářské práce v Palestině, proto se dodaly zemědělské stroje do Palestiny a z Palestiny židé exportovali ovoce do Německa.jeden z prvních ,na pozvání zionistů do Palestiny byl Baron Von Milstein, vedoucí SS oddělení jež se do Palestíny služebně v roce 1933 dostavil i s Kurt Tucher,jež byl vedoucím zionistů v Německu,kde ,projednávali všeobecně převedení peněz, majetku židů do Palestíny, nakonec, se zionisti sami nabídli,že když Hitler jim pomůže v rámci Israelu,tak zionisti budou bojovat po boku Němců proti Británii,která,tak zvaným židům=sionistům a zionistům bránila v hromadném obsazení Palestínypřistěhovalci.O "pomoci" zionistů se zmínil soud s Kastnerem a později Israelský ministerský předseda rovněž veřejně potvrdil spolupráci zionstů s nacisty, rovněž Naturay Carta se o tom zminuje rovněž.Takže,zde jsou věci nad kterými byste kroutil hlavou,fotbalové utkání v koncentračním táboře s německýma strážema , židé vyhráli a na počest vítězství velitel tabora nechal vyvěsit sionisticko=zionistickou vlajku na stožár. Kdo nevěří ,at si na internetu najde mnoho takových podobných příběhů, ale , medaile za zionistickou spolupráci s nacisty je trvalým svědkem pravdy oněch třicátých letech ,vztahů mezi zionisty a nacisty, nakonec Eichman mluvil jidiš=židovštionou a v armádě wermachtu sloužilo víc jak 1200 židů.Kniha o Israelském soudu s doktorem Kastnerem je jedna z nejlepších knih, jež dává ukazku,jak se soud v Israelu bál veřejně přiznat před mnoha svědky holocaustu, jak to vlastně bylo s madarskými židy, zde je i zmínka, jak Němci, representovaný Eichmanem chtěli židy vyměnit za nákladní auta a jiné zboží, jež nemělo válečný chrakter."I sell you a MILLION JEWS" od pana Oscar Finhteina říká sama za sebe mnohé.ISBN;0-8158-0517-9 JE V ZAHRANIČÍ A NEBO NA INTERNETU STÁLE K DOSTÁNÍ. Nakonec ,čtení židovských knih, Vás zbaví nařčení z antisemitismu a jiného. Adolf Hitler měl svého osobního šoféra, žida Maurice v hodnosti SS, ale, to už je jiná historie a takových zajímavostí najdete více.

195738

15.7.2009 11:56

RE: Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 195738

Doporučuji na podporu Vašich slov : http://www.policestateplanning.com/who_protected_bormann_gestapo_muller.htm [cool]

195763

15.7.2009 12:13

RE: Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 195738

Dále ještě mohu dodat : http://ellhn.e-e-e.gr/books/assets/founder_of_Israel.pdf...

(Směrník je nefunkční a nemohu posoudit, zda odpovídá zákonům ČR. Věřím, že poukazováním na jiné zdroje pochyb chcete ukázat morální podporu Zvědavci. Je lépe vyjádřit morální podporu články a příspěvky o důležitosti svobody slova, myšlenky. Je ohrožena samotná existence Zvědavce, politická nekorektnost je nepohodlná. – Díky, moderátor)

195765

14.7.2009 11:23

svetsky duvod zidovstvi

vaca 84.?.?.?

Sionismus je hnuti za udrzeni zidu jako mensiny. Mensina ma nekolik vyraznych rysu: je uzavrena, clenem se muze stat jen ten kdo se v ni narodi, respektivne kdo se privda, ci prizeni. Clenove mensiny se navzajem podporuji, cili jednaji jako skupina, maji skupinovou strategii. Specifika zidu, jako mensiny, je velka pozornost, kterou udeluje vychove deti; snazi se jim poskytnout co nejlepsi vzdelani. Lepsi vzelani, vyssi kvalifikace, lepsi postaveni v zamestnani zejmena ve spojeni se vzajemnou podporou.
Marx zidovstvi charakterisoval ze svetskeho (materialniho) hlediska nasledovne:
Svetsky dovod zidovstvi - osobni vyhoda.
Svetsky kult zidovstvi - kseftovani, cachr.
Svetsky buh zidovstvi - penize.
Okolostojici (krestane) prevzali tyto hodnoty od zidu a tim zidy emancipovali. Od zidu se lisi jen tim, ze jsou spatne organizovani a ze maji blbejsi deti, protoze se o ne malo staraji.
Marx podotyka, ze jakmile zmizi ve spolecnosti moznost cachrovat, zmizi i duvod byt zidem. Ze to je spravne jsme zazili v prubehu socialismu. Penize ztratily svuj vyznam, cachrovat mohli jen vekslaci. Zmizeli zide, zmizel antisemitismus.

195670

14.7.2009 22:20

RE: svetsky duvod zidovstvi

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 195670

Vaco, to je dobré. Skupinová strategie, opřená o genetický materiál, děděný po matce - to je jedna větev.
Druhou větev představuje informační materiál, který k nám, do Čech přinesli Cyril a Metoděj. Díky navázání informačního zázemí z latiny a hebrejštiny do slovanského jazyka jsme se díky vypěstovanému citu pro detail (jeho efektem je háček nad R, vyostření rovnováhy) zhostili mnoha vlastností "židáctví". Chybí nám stále jen ona systematičnost a kázeň, kterou nahrazujeme smyslem pro humor a schopností řešit vše co nejpozději a vesměs dobře.
Jsme tedy protipólem opravdových židů, druhou stranou téže mince. S tím rozdílem, že nám nečiní potíž střídat a podrazit přítele, parťáka. To sionisti nedělají často, ale za to dokonaleji, hromadně likvidují i souvěrce, pokud odporují jejich pohledu na řízení světa.
My také máme buňky pro řízení světa, nejen Baťa nebo období první republiky ukázalo, že leccos jde i jinak.
V téhle době se ukáže, kolik organizačních a morálních schopností v nás ještě zůstalo. Schopnost překvapit nám zatím zůstala, i když leckdy v "opačném gardu".

V mentální sféře jsme pro sionisty značným nebezpečím, dovedeme také předvídat - a realizovat "trojské koně". Materiální sféru zklidnění situace pak má na starosti země, která realizuje "výkon peněz" a země, která si své zdroje hlídá. Čína a Rusko sice zatím nerozdávají karty, čeká se na nás. Na bitvu o globální podvědomí, kde jsme tou ručičkou na vahách v Evropě - jako vždy, když se mění doba. Globální podvědomí je navázané našimi asociacemi velmi hluboko do minulosti, do té, která se na školách moc nevyučuje.
Ale věřit mi nemusíte, naštěstí.

195702

14.7.2009 13:01

Štát Izrael

Tak je to 195.?.?.?

je tak malý, tak slabý, žeby mal kým je čas, prestať dráždiť svojich susedov, ktorí na rozdiel od neho sú potenciálnymi kolosmi a až jedného dňa, ktorý skôr, alebo neskôr musí nastať, t.j. že USA sa ho nebudú mocť, alebo nebudú chcieť pre jeho vierolomnosť ďalej zastávať a potom nastane skaza takých rozmerov, že z hanebného pokolenia vraždiaceho zo športu ženy a deti - vlastných pokrvných bratov zostane len torzo opäť rozohnané či vyvraždené.

195672

15.7.2009 0:04

hlouposti

MacHala 83.?.?.?

uz ten zacatek o trech pilirich je opravdu "uchvatny", jen tak mimochodem - http://cs.wikipedia.org/wiki/T%C5%99i_pil%C3%AD%C5%99e_Evropsk%C3%A9_unie

195717

15.7.2009 12:21

to je nářez

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

http://www.blisty.cz/2009/7/15/art47933.html

195767

15.7.2009 13:24

Paní Věra Tydlitátová vysvětlete nám:

sxg 78.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=PzFFRggPRew

195769

15.7.2009 19:08

RE: Paní Věra Tydlitátová vysvětlete nám:

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 195769

Dokolo omilana informace, ze Leuchter nemel vzdelani. Jiste neni obor stavitel plynovych komor pro popravy, ale Leuchter je v USA stavel a byl tedy z hlediska techto zarizeni odbornik provereny dlouholetou praxi, at uz se jedna o bezpecnost a funkcnost. Zpochybneni metodiky chcemickych analyz? Zundel ho musel dlouho premlouvat, nez byl ochoten tu zravu vypracovat a Leuchter si tim znicil svuj osobni zivot. Rad se na odborne zpochybneni Leuchterovi zpravy podivam, kdyz pani Tydlidatova uvedene konkretne, kteri odobornici a jakym zpusobem provedli vlastni analyzu. Nazor Tydlidatove jako sociologa je z hlediska duveryhodnosti chemickych analyz a konstrukce plynovych komor s nulovou informacni hodnotou.

Odmitnuti diskuze z duvodu legitimizace popiracu. Vestsi hovadinu lze stezi vymyslet, ale pouzivat ji jako argument... [velký smích] [velký smích] Dimitrov verejne zesmesnil nacisty v procesu o pozaru Riskeho snemu. Kdybych ja mel tu viru pravdy podlozenou aragumenty jako Tydlidatova, tak z popiracu bych udelal spolek komiku ve spatnem kabaretu. Jenomze jsem cetl treba Holocaust Industry od Finkelsteina, to je knizka o ideologickem zneuziti genocidy Zidu nacisty jinym typem ideologie fasismu a to sionisty za ticheho souhlasu mocenskych elit na zapade z duvodu geopolitickych zajmu. Mozna by si ji mela precist i Tydlidatova jde o text zpracovany s vedeckou metodikou napsany Zidem, ktery naplno na svych mrtvych clenech rodiny pocitil dusledky holocaustu!!

Dalsi pozorouhodny projev demagogie kontrastuje v pripade Germara Rudolfa, kde je naopak naprosto potlacena informace o vzdelani tohoto pana. Rudolfova zprava byla rigozni prace v oboru chemie, kdy ing. Rudolf jeste pracoval na Max-Planck institut. Z odborneho hlediska ji vedl a doporucil Prof. H. G. von Schnering z Univerzity ve Stuttgartu. Zrejme se to na katedre sociologie v Plzni, bezvyznamny Max-Planc Institut neznaji nebo ho nepokladaji za dostatecnou vzdelavaci a vedeckou autoritu v oboru prirodnich ved.

Ke slovu se dostala ideologie ideozlocinu, u soudu bylo zakazano provest odbornou diskuzi z hlediska chemie, protoze zalobce namitl, ze svatou pravdu holocaustu je v Nemecku zakazano zkoumat. Rad bych pres vsechno vedel, kteri experti v oboru chemie tuto zpravu zpochybnili dle Tydlidatove? Soudce zadosti zalobce vyhovel. Tomu se rika svoboda a demokracie v praxi. Ono toho svinstva na zniceni osobniho zivota drzeho popirace Rudolfa, ktery to zkousel pres empiricke vedy, ktere se nedaji ideologicky manipulovat, tak toho svinstva tam bylo ponekud vice.

A tak by se dalo v rozboru velkych idei Tydlidatove pokracovat. Reporter je bud zaujaty, neni to profesional fakticky pripraveny na diskuzi, ci chape, ze popirat holocaust mohou i spatne otazky. Fotky na youtube jsou propagandisticky dobre vybrane k textu. Tydlidatova se zaklina ideologii, extremismem a fanatismem u jinych. Zrejme by se mela podivat do zrcadla a mozna by objevila to, cemu se rika sebereflexe.
http://www.zvedavec.org/pohledy_1360.htm?&rok=...
http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Planck_Institute_...

195785

16.7.2009 5:01

RE: Paní Věra Tydlitátová vysvětlete nám:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 195769

Toto video je soukromé. [velký smích] hlásí youtube

195821

15.7.2009 23:56

A. Einsteim a sionismus

Stočes 62.?.?.?

V Londýně se objevil v dražbě zcela neznámý dopis nejgeniálnějšího vědce 20. století, A. Einsteina, adresovaný filozofovi Eriku Gutkindovi jako odpověď na jeho knihu o náboženství. Dopis je ze 3. ledna 1954. Po Einsteinově smrti (18. dubna 1955) byla písemnost prodána, celých 50 let zůstala utajena veřejnosti a potuchy o ní neměli ani nejrenomovanější einsteinologové. Následující citace z Einsteinova dopisu musejí být pro sionisty zcela zdrcující: „Slovo bůh pro mne není nic víc než označení výtvoru lidské slabosti. Bible je sbírka legend, které jsou sice úctyhodné, ale přesto velice primitivní. Žádná její interpretace, byť by byla sebelepší, nemůže (podle mého názoru) tento fakt změnit..." Einstein, který odmítl stát se prezidentem státu Izrael, se vyjádřil i k víře židů (judaistů), považujících Židy za vyvolený národ: „Podle mě je židovské náboženství stejně jako všechna ostatní ztělesněním nejpošetilejších pověr. Avšak Židé, ke kterým se rád počítám a s jejichž mentalitou mám mnoho společného, nejsou o nic lepší než ostatní lidé." („Náboženství je pošetilá pověra", Lidové noviny, 14. května).
Vzhledem k tomu, že bydlet do Izraele, jako do vlasti, se nevracejí ti nejrenomovanější a nejbohatší Židé, existuje příznačná anekdota definující sionistu: Sionista je žid, který přemlouvá druhého žida, aby šel za peníze třetího žida bydlet di Izraele…

195805

16.7.2009 15:15

RE: A. Einsteim a sionismus

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 195805

Einstein mal/má pravdu.
Každé náboženstvo obmedzuje človeka,preto si myslím že základom cesty hľadania Boha sú gnostické učenia, budhizmus patril sem až dovtedy kým z toho nevznikol kult osobnosti Budhy/Sidhárty, je zaujímavé že to isté udialo s kresťanstvom, (pôsobením Pavla boli vznesené cudzie prvky do Ježišovho učenia) vznikol kult osobnosti Kristus/Ježiš- v oboch prípadoch sa dá vysledovať akoby zámer aby ľudia nedostali k pravde/Bohu.
Keď niekomu napadne že to sú diela temných síl, tak budiš. [cool]

195845

16.7.2009 22:33

RE: A. Einsteim a sionismus

intro 92.?.?.?

Reakce na 195845

Sice je to mimo temu, za co sa ospravedlnujem, ale velmi ma zaujima taka vec, ze ako sa dostat co k najcistejsej podobe Jezisovho ucenia.
Mohli by ste odkazat na nejake zdroje?
Vdaka

195870

16.7.2009 23:23

RE: A. Einsteim a sionismus

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 195870

Skúste nájsť nejaký gnostický text, druhá možnosť je skúsiť zbaviť evangéliá ideologického nánosu čo pridal Pavol(to sú tie helénistické prvky a kult osobnosti Krista, ako napríklad oslava jeho smrti, zmrtvistanie, vykúpenie cez jeho smrť atď.), všetko čo odporuje jeho slovám a činom.
Inak skúste Budhizmus, vlastne Sidhárta (i Zaratustra-má vlastných nasledovníkov v Iráne, muslimovia ich na údiv tunajších muslimofóbov nechávajú na pokoji) učil to čo Ježiš, nehovoriac o Mohamedovi.

195877

16.7.2009 23:50

RE: A. Einsteim a sionismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 195870

Hm, představa Ježíše jako ateisty je poněkud exotická, ale možná jen na první pohled. Například Kristův výrok na kříží – „Otče můj, proč si mě opustil“, by se dal implicitně vnímat jako zrod Krista-ateisty.
O Einsteinovi, který byl všeobecně prezentován jako hluboce věřící vědec, nemám bližší informace, nicméně ateismus u vědců sdružených v americké akademii věd (NAS) vždy převažoval. Viz např. časopis Nature a článek Leading scientists still reject God na
http://www.stephenjaygould.org/ctrl/news/file002.h...

195880

17.7.2009 8:38

RE: A. Einsteim a sionismus

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 195870

Kniha Herkolubus alebo Cervena Planeta od V.M.Rabolu. Tam je to najzakladnejsie (2 kluce), ak chce clovek nastupit Jezisovu cestu.

Este by som odporucil tretiu cast knihy Let okridleneho hada (obavam sa, ze to nie je prelozene co cestiny/slovenciny, urcite je to v anglictine, juhoamericky original El vuelo de la serpiente emplumada). Velmi silna kniha.

Treba klopat a prosit. [smích]

195894

18.7.2009 21:43

RE: A. Einsteim a sionismus

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 195870

Ježíš nikdy neexistoval, je to kompilát (a umělý mýtus, jakých je dnes přehršel, od hodného dálajlámy a Musávího, až po tvrzení židů, že byli v Egyptě) mytologických představ(zmrtvýchvstalý, léčitel, dvanáct učedníků ap.) různých národů okolo Palestiny, v době, kdy byl potřebný symbol odporu vůči Římu, evangelia jsou psána cca 40 let po jeho údajném působení, což je značný rozdíl, a navíc si odporují.(Eusebios z Kaisareje byl navíc odhalen jako podvodník fabulující důkazy pro jeho existenci)

Samotná bible je kompilát všeho možného z Blízkého Východu, vydávaný za zjevené Písmo (např. Enúma Eliš, ale doporučuji prostudovat mytologie Mezopotámie, Babylonie, Egypta, Hellénů a trošku to šmrncnout manicheismem a začne Vám rychle svítat). Dokonce něco tak primitivního, jako je desatero, překonal už Chammurapi ve svém zákoníku. Na to, že desatero údajně předal na deskách jakýsi bůžek, nesvědčí o jeho vyspělosti.

Hledáte-li však něco funkčního, co je s představou Ježíšova učení spojeno, pak tu mám Gnostic order of Nazorean Essenes

195972

19.7.2009 0:40

RE: A. Einsteim a sionismus

MedWet 213.?.?.?

Reakce na 195972

To je vtip, ze?
Na to, ze mate obvykle normalne nazory, v tomto trochu triafate mimo misu.

Jezis samozrejme existoval, tak ako jeho 12 ucednikov. To, ako a kedy boli napisane evanjelia a ktore z nich to dotiahli na Novy zakon, je vec ina. A samozrejme aj to, co z nich bolo vypustene alebo zmenene, aby to cirkev s ovcanmi mala lahsie. Napriklad aj desatero bolo povodne dvanactero, len cirkvi sa tie 2 prikazania navyse nejak nehodili.
Stary zakon, ako aj Novy treba citat s ohladom na symboliku, nie vsetko v Zakonoch je doslovne. Preto sa tam pise, kto mas usi, pocuvaj a kto mas oci, pozeraj. A samozrejme k tomu spada aj ciselna symbolika, preto je ucednikov 12, vzkriesenie bolo na treti den a dni v tyzdni je 7.
To, ze je tato symbolika rovnaka, ako mali ine narody davno pred krestanmi nie je nahoda, lebo ta symbolika zostava rovnaka, menia sa len postavy.

195975

19.7.2009 11:28

RE: A. Einsteim a sionismus

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 195975

"Jezis samozrejme existoval, tak ako jeho 12 ucednikov."

a kterýpak Ježíš?
Joshua ben Phiabi? Joshua ben Sec? Joshua ben Damneus? Joshua ben Gamaliel? [velký smích]

(Nebo snad Slunce a dvanáct měsíců- jeho jednotlivých fází?)

A Surfeit of Jesuses! – But No "Jesus of Nazareth" [velký smích]

The "12 Apostles" –
Fabricated followers of a fabricated Saviour


Sourcing the Legend
The Syncretic Heritage of Christianity


Fabricating the Jesus Story.'Mark' – Bringing the Celestial Superjew Down to Earth

Christianism

"Preto sa tam pise, kto mas usi, pocuvaj a kto mas oci, pozeraj."

Však to taky dělám. Víc do hloubky a do důsledku, než Vy.

Prostudujte si co odkazuji- navazuje na to řada dalších odkazů (je to vyzdrojované), prohrábněte se mytologiemi a folklorem Blízkého Východu, gnózí, essejci a dalšími skupinami a uvidíte [smích]

"Stary zakon, ako aj Novy treba citat s ohladom na symboliku, nie vsetko v Zakonoch je doslovne. "

To je past na dušičky. Každý manipulátor to vyloží dle své potřeby jinak. Ale dušička už je chycená. Starý psychologický trik, o to nebezpečnější, že jde o život člověka (a v důsledku celé generace a národy) jako takový. To je problém všech tří tzv. náboženství Knihy.


Anebo se přímo lže, tak aby to "sedělo":

11th century monk corrects Tacitus: "Goodies" to read "Christians"!
"Ultraviolet photo of a critical word from the earliest known extant manuscript of Tacitus /.../ The photograph reveals that the word purportedly used by Tacitus in Annals 15.44, chrestianos ("the good" ), has been overwritten as christianos ("the Christians" )"

Would they lie? – Copy and Glorify!

Non-Christian Testimony?– From the authentic pen of lying Christian scribes !!

Moje otázka je jediná:
Hledáte vyfrabrikovaný mýtus, tak aby "tak nějak odpovídal" tomu, co Vám dosud nalili do hlavy (neobávejte se že ne systematicky), nebo se snažíte odhalovat pravdu? (vědom si toho, že se často jedná jen o přibližování k ní, a cestu na celý život)
Jsou dvě cesty člověka:
Druhá je osamocená a náročná.
První přinese mnoho přátel a je pohodlná. Jen trošku křivolaká, když se musí uhýbat nějakému rozumnému argumentu. Cesta vlnících se hadů.

________________Ecce homo___________________
Vložený obrázek

[cool]

195984

19.7.2009 13:17

RE: A. Einsteim a sionismus

MedWet 213.?.?.?

Reakce na 195984

Privela citate a malo prezivate. Treba zabudnut na teoriu a okusit smrt.
Papier znesie vsetko a su ludia co pisu pravdu a su ludia, co pisu klamstva. A vy nemate sancu zistit, co je pravda, pokial ju sam neprezijete. Mozete si mysliet, ze ked 2 ludia napisu to iste, tak to je pravda, ale to nic neznamena. Kolko ludi zije v klamstve o tom, co sa deje vo svete? A kolko ludi pise, ze je to v poriadku?

Okrem toho vsetky preklady su zavadzajuce, pokial nerozumiete tomu, co prekladate. Na jednej veterinarnej konferencii francuzsky veterinar vysvetlovat nieco o plesniach (po francuzsky "champignon" ) kopyt. Prekladatel to prelozil ako sampiony na kopyte. O co tazsie je prelozit filozoficky text, kde "Clovek" znamena nieco ine ako "clovek", kde "smrt" ma niekolko vyznamov a kde este mocichtivy zmenia "ved ma v pokuseni" na "neuved ma do pokusenia"?

Nehladam vyfabrikovany mytus, ale spetne som narazil na to, ze ten mytus uci presne to, o com viem, ze funguje.

195988

19.7.2009 15:50

RE: A. Einsteim a sionismus

Stočes 62.?.?.?

Reakce na 195988

Zkuste "Sci-fi"
Tajemství života, smysl života, a kosmický "Bůh"
http://stoces.blog.idnes.cz/c/33863/Tajemstvi-zivo...

195990

19.7.2009 16:38

RE: A. Einsteim a sionismus

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 195988

"Privela citate a malo prezivate."

A to jste se dozvěděl jak?

"Treba zabudnut na teoriu"

Teorie je to, co prosazujete Vy. Teorie o existenci neexistujícího, vydávaná za historii.

" a okusit smrt."

Proč máte nutkání orientovat se na smrt? Proč se většina náboženství orientuje na smrt a ne na život?

Zde svoji roli hraje strach. A přes strach už vás mají v hrsti.

" ... A vy nemate sancu zistit, co je pravda, pokial ju sam neprezijete."

To ovšem znamená, že se nemusíme učit nic o historii, protože její pravdivost padá na Vašem argumentu prožitku, který je v tomto případě nesplnitelný.

Což znamená, že cokoliv okolo, s čím se seznámím zprostředkovaně, je neprožitá teorie, čili mám hned od základu rezignovat a soustředit se na vlastní prožitek s tím, že co neprožiji, fakticky neexistuje (~ nelze verifikovat jako pravdivé). Bravo.

A jako třešničku na dortu tu máme prožitek (v důsledku třebas jako prožitek vyfabrikovaného světa ~ mýtu), který nám subjektivně někde/nějak pasuje. Tento případ už odněkud znám:

"Cypher: Já vím, že ten steak neexistuje a že když si ho strčím do pusy, Matrix řekne mému mozku, že je šťavnatý a moc dobrý. Po těch devíti letech jsem na něco přišel. Nevědomost je sladká…

Smith: Pak jsme se dohodli…

Cypher: Nechci si nic pamatovat. Vůbec nic! A chci být bohatý a taky slavný, třeba herec… "


Vložený obrázek

195993

19.7.2009 17:14

RE: A. Einsteim a sionismus

MedWet 213.?.?.?

Reakce na 195993

> Proč máte nutkání orientovat se na smrt? Proč se většina náboženství orientuje na smrt a ne na život?
To je presne to, o com hovorim - nechapete, o akej smrti hovorim. Preto si doplnite, ze ide o fyzicku smrt a s tym spojite strach. Lenze skoro vsade v Novom zakone sa hovori o psychologickej smrti, nie fyzickej. O odstraneni vsetkych psychologickych neduhov, zavisti, nenavisti, pychy, strachu, hnevu, ... Viete si predtavit cloveka, ktoremu sa toto podari? Skuste si vo svojom vlastnom zivote zalistovat dozadu a uprimne si predstavit, comu vsetkemu by ste sa vyhli, keby vo Vas neexistoval napriklad hnev.
Kazda veta v envanjeliach (ak nebola zmenena) obsahuje mudrost, pre tych, co CHCU nieco robit. Nie vsak pre tych, co chcu len kritizovat. Pre tych je to len pozliepana historia poprepletana nejakymi alegoriami a nerealnymi zazrakmi.

> Což znamená, že cokoliv okolo, s čím se seznámím zprostředkovaně, je neprožitá teorie, čili mám hned od základu rezignovat a soustředit se na vlastní prožitek s tím, že co neprožiji, fakticky neexistuje (~ nelze verifikovat jako pravdivé).
A zrutil by sa Vam svet, keby ste to spravili? Prisli by ste o nieco skutocne vzacne?
Nemusite to samozrejme robit. Ale tiez nemusite odsudzovat nejake nabozenske texty len preto, ze im nerozumiete. Alebo preto, ze jedna pani povedala, ze su to bludy.

195995

19.7.2009 18:21

RE: A. Einsteim a sionismus

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 195995

"Lenze skoro vsade v Novom zakone sa hovori o psychologickej smrti, nie fyzickej. O odstraneni vsetkych psychologickych neduhov, zavisti, nenavisti, pychy, strachu, hnevu, ... Viete si predtavit cloveka, ktoremu sa toto podari?"

O jednom adeptovi vím. Jmenoval se Siddhárta Gautama, zvaný Buddha, pokud to také není jistý druh mýtu [chechtot] (ale našel jsem ho mezi křesťanskými svatými v církevním kalendáři -27.11. Josafat z Indie-, tak to asi bude pravda [velký smích] )

A jak by takový člověk fungoval? To už je otázka. Čím je člověk bez emocí? Obávám se, že ničím, protože odstraníte-li jeden pól (negativní emoce) mizí automaticky i druhý (pozitivní emoce). Takový člověk se stává praktickým nihilistou, či útěkářem před existencí (dharmická náboženství).

Je tu i otázka vnitřní svobody. Mít v každém okamžiku volbu nenávidět i milovat, závidět i přát, bát se i být statečným. A o tuto volbu se z vlastní vůle nepřipravím.

"A zrutil by sa Vam svet, keby ste to spravili?"

Souhlasit se stavem, kdy budu tvrdit (a chovat se tak), že nic mimo mou přímou zkušenost neexistuje je docela povážlivé.
A dekonstruovat mýty mohu i bez toho, že bych nutně musel být vtělené Zlo, plné pýchy, nenávisti a dalších emocí.

"Ale tiez nemusite odsudzovat nejake nabozenske texty len preto, ze im nerozumiete. Alebo preto, ze jedna pani povedala, ze su to bludy."

Vy jste ale žádný z argumentů o jejich fabrikaci přímo nevyvrátil. Stavíte se k nim z pozice autority.
K validitě těchto vyvracených mýtů Vám stačí subjektivní pocit. A tak se chová dnes např. New Age. Patlamatla a je uděláno. Hlavně věřit a praktikovat, a neptat se/nezkoumat.


Na druhé straně, nebudu Vás dále přesvědčovat. Vesmír má takových mytologických úrovní na bázi Matrixu celé miriády. Je jen na nás a na úrovni našeho nitra, na které z nich chceme obíhat Zdroj. Vy už jste si zjevně vybral, Ježíšův steak Vám zachutnal. Kdežto já roviny Bytí stále mapuji. [cool]

Vložený obrázek

195997

19.7.2009 21:47

RE: A. Einsteim a sionismus

MedWet 213.?.?.?

Reakce na 195997

Myslite, ze Buddha bol nihilista?

> Mít v každém okamžiku volbu nenávidět i milovat, závidět i přát, bát se i být statečným. A o tuto volbu se z vlastní vůle nepřipravím.
Vy ale tuto slobodu nemate, len si to treba uvedomit. Vy si neviete zvolit, ci sa v danej minute nahnevate alebo nie. Je to Vasa psychologicka chyba, ktora reaguje. A presne vdaka tomu ste ovladatelny, tak ako ostatni ludia. V rovnakej situacii zareagujete rovnako, aj ked inak ako ostatni ludia. Ale o tom to je. A tak reagujeme vsetci, ktori sme svoje psychologicke chyby neznicili. Kazdy krat opakujeme tie iste scenare.
Ked Vam poviem, ze ste debil a ked Vam poviem, ze ste genius, zareagujete rozne, aj ked obidvoje su len slova a ani jedny z nich nemyslim vazne a myslim si pri tom to iste.

> Vy jste ale žádný z argumentů o jejich fabrikaci přímo nevyvrátil.
Ja ale nemam potrebu vyvracat nejake argumenty. Ako som povedal, ja verifikujem myslienky z danych textov, nie historicke skutocnosti. Ci nastavi druhu tvar Jezis alebo Buddha je jedno, dolezita je druha tvar.
Skuste sa niekedy dostat do astralu (mimo matrix) a zistite, ze sa podobame ludom, ktori sa divaju na tiene jaskyne a mysliat si, ze to je vsetko. Ale vonka su ozajstne veci, ktore vrhaju tie tiene a my sme o tom ani nevedeli.
Jezis skutocne zil (nemusel sa volat Nazaretsky) a jeho odkaz je taky silny, ze po 2000 rokoch je este stale aktualny. Druha vec je, ze mnohym ludom tento fakt nevyhovuje a to hlavne ludom, ktori boli za jeho smrt zodpovedni a odvtedy boli zodpovedni za miliony smrti, len aby tento odkaz prekrutili a znicili. Co sa im konecne dari.

196002

19.7.2009 23:15

RE: A. Einsteim a sionismus

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 196002

"Myslite, ze Buddha bol nihilista?"

Zánik všech řetězců existence (skandh), aby pak mohl dosáhnout práznoty (šúnjata)je pro mě nihilismem par excellence, jakkoliv bývá sekundárně naplněn jistými druhy blaženosti.

"Vy ale tuto slobodu nemate, len si to treba uvedomit. Vy si neviete zvolit, ci sa v danej minute nahnevate alebo nie. "

Víte, zkuste raději hovořit/psát za sebe. O tom, jak žiji život já (ve svých reakcích na podněty), nemáte ani páru. [cool]

"V rovnakej situacii zareagujete rovnako, aj ked inak ako ostatni ludia."

Další mýtus.

"ktori sme svoje psychologicke chyby neznicili."

Vida, destrukce chyby. Myslím, že jste mi touto větou sdělil to nejpodstatnější.

"Ci nastavi druhu tvar Jezis alebo Buddha je jedno, dolezita je druha tvar."

Pročtěte si evangelia pořádně, a doufám, že až se je bezezbytku pokusíte verifikovat, neodnese to životem či jiným druhem újmy ani Vaše nejbližší okolí.

"Jezis skutocne zil"

Jako uměle vytvořený egregor (v memetice memplex) určitě, jinak by na něj nezareagovaly 2 miliardy lidí (a několik miliónů nebylo v jeho jménu vyvražděno či násilně konvertováno). Od doby ztráty historických souvislostí si žije vlastním životem v hlavách lidí. Mrkněte se na mechanismus funkce dnešních (politicky korektních) médií, jak se tvoří "zaručené zprávy" a třeba Vám to sepne.

"jeho odkaz je taky silny, ze po 2000 rokoch je este stale aktualny"

To je mi jasné, politika římského impéria nezanikla se zánikem původní říše (způsobeném mimochodem křesťany). Jen se vhodně transformovala. Její důsledky, spolu s institucionalizovaným křesťanstvím (pavlovská sekta), pociťujeme dodnes.
Kladné výsledky tohoto odkazu je na druhé straně schopna vyprodukovat vlastními metodami většina náboženství i humanistického ateismu, tak nikde nevidím nic exkluzivního. Snad kromě evangelizační radikality, na kterou se nechytá ani islám v nejdivočejších podobách.

"Druha vec je, ze mnohym ludom tento fakt nevyhovuje a to hlavne ludom, ktori boli za jeho smrt zodpovedni a odvtedy boli zodpovedni za miliony smrti, len aby tento odkaz prekrutili a znicili. Co sa im konecne dari."

Pouhý souboj dvou frakcí téhož (obojí se odkazuje spolu s rastafariány a jehovisty na Jahveho, tak nevidím zásadnější rozdíl), nad kterým se mohu jen usmívat, a zároveň pociťovat lítost nad lidmi, kteří se do toho nechali vtáhnout.

"Ja ale nemam potrebu vyvracat nejake argumenty. Ako som povedal, ja verifikujem myslienky z danych textov, nie historicke skutocnosti"

Historické skutečnosti jsou verifikací par excellence. Pštrosí přístup k nim zadělává na další problém. Spolu s Vašimi slovy o "destrukci psychologických chyb" mi to nahání mráz po zádech.

196008

20.7.2009 8:51

RE: A. Einsteim a sionismus

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 196008

Teoretik ste dobry, skuste tiez nieco prakticke.
> Skuste sa niekedy dostat do astralu ...
Ak si myslite, ze existuje len 3-dimenzionalny svet, tak sa skutocne nema zmysel tu o niecom bavit.

Hovorit o tom, ako to je, ked sa niekto zbavi svojich chyb, skutocne mozete, az ked tym prejdete. Inak popisujete polievku, ktoru ste neochutnali.

196031

19.7.2009 20:31

RE: A. Einsteim a sionismus

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 195995

Maličko bych si dovolil vmísit se do vaší debaty přátelé.


Nebudu přijímat kategorická stanoviska, ale z mého pohledu a na základě vlastních zkušeností mám pocit, že blíže tomu, co se nazývá realitou (nikoli tou oficiálně propagovanou virtuálně-nábožensko-konzumní realitou) je MedaBeda.

Chápu stanoviska MedWeta a nezatracuji je. Kdo ví, jak to je opravdu mezi Nebem a Zemí. Nikdo neví všechno a kdo to tvrdí, obvykle buď pokrytecky a záměrně nebo naopak nevědomě fabuluje.


Každopádně bych všem koho to zajímá a kdo se podobně jako MedaBeda (se všemi s tím souvisejícími riziky) nebojí vstoupit "za zrcadlo" a nezávisle zamyslet doporučil, aby před dalšími vnitřními polemikami nejprve načerpal něco z myšlenek indického filozofa a duchovního učitele JIDDU KRISHNAMURTIHO.

Na Zvědavci již jeho jméno několikrát v různých souvislostech padlo a podle mne nelze bez prostudování jeho myšlenek, v rámci studia tak zásadních věcí jaké se tady diskutují, postoupit kupředu. Možný zdroj je knihkupectví nebo kamarád google (mám na mysli kamaráda vyhledávače, tj. text, audio, video, nikoli jednoho zdejšího ctěného diskutéra[smích])


Příznivci výkladu světových náboženství a víry v Boha, tak jak ji za pomocí "svatých knih" a pozitivní a negativní motivace činovníci na čele nejmenovaných církví po věky lidičkám předkládají nebudou z přednášek Jiddu Krishnamurtiho nadšeni.

Tento filozov s vnitřním klidem, ale nekompromisně boří víru v něco, co výchovou (nikoli vlastními zkušenostmi) přijali a zbavuje je ochrany něčeho, za co je možno se v případě potřeby schovat nebo na co je možno se vymluvit.


Krishnamurti nutí posluchače samostatně přemýšlet, nikoli pouze věřit ve výklady jiných. Nutí posluchače zbavovat se dogmat tzv. autorit a závislostí, a to nejen při debatách o Bohu (jak jej lidstvu s krvavými rukami, ale zároveň s plnými ústy pravdy a lásky[smích] prezentují světová náboženství), ale i v jiných oblastech lidského vnímání reality.

A Ježíš? Osobně si myslím, že Ježíš Nazaretský mohl klidně existovat. Stejně tak je možné, že se jen jako osvícený člověk pokoušel lidstvu předat učení, které sám dříve z východu nastudoval a rozvinul a co se dělo dál již jako rozjetý vlak nemohl zastavit. Ostatně, proč by to zastavoval. Jeho myšlenky měly a stále mají obecnou platnost. Otázkou je, jak byly a ne poprvé, později přizpůsobeny a ZNEUŽITY pro tzv. vyšší cíle elit tj. těch rovnějších.


Jeddi Krishnamurti:
Vy jste lidstvo, každý jedinec je zodpovědný za stav tohoto Světa. Jestliže se nezměníte Vy jako jednotlivec, tento Svět zanikne. Proměna člověka je jediným lékem proti bídě, strachu, zmatku, zármutku, bolesti, válkám, zvyku.


jansmith[smích]

195999

20.7.2009 0:31

RE: A. Einsteim a sionismus

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 195999

Mám potíž Jene, nejsi tolik konzistentní, a já zas nejsem na tom natolik špatně, abych na to, přes Tvoje kladné hodnocení mojí osobě, neupozornil:

"Nebudu přijímat kategorická stanoviska,"

"podle mne nelze bez prostudování jeho myšlenek, v rámci studia tak zásadních věcí jaké se tady diskutují, postoupit kupředu"

[velký smích]
---
Za sebe přiznám jen, že jsem ho měl v knihovničce, a poslal dále bez přečtení.(kniha Volnost, která neví)

Co se týče citátu:
"Vy jste lidstvo, každý jedinec je zodpovědný za stav tohoto Světa."

souhlas

"Jestliže se nezměníte Vy jako jednotlivec, tento Svět zanikne."

Nesouhlas, v nějaké podobě existovat bude, změna není nutností, ale možností- s důsledkem adekvátním vstupním parametrům změny/nezměny.

"Proměna člověka je jediným lékem proti bídě, strachu, zmatku, zármutku, bolesti, válkám, zvyku."

Sice může být lékem, ale stejně tak i jedem (Paracelsus odlišuje lék od jedu pouze množstvím). Připravování se o možnost strachu, zmatku, bolesti ap. připravuje právě zánik Světa- když odstraníš "zlo" mizí i "dobro". Kde není pohyb, vznikající prolínáním protikladů, vše ustává.

---

Co se týče věty "zbavuje je ochrany něčeho, za co je možno se v případě potřeby schovat nebo na co je možno se vymluvit", za tu Ti dávám veliké uznání, protože jsi ji podle mě precizně formuloval- o to tu celé jde. Tesat do kamene.
Na druhé straně, funkcí dekonstrukce mýtu není výlučně jeho dekonstrukce, ale může naopak fungovat jako impulz k jeho precizaci/očištění, či testu míry ukotvení jedince v tomto mýtu.
Sice bych to MedWetovi neměl takto předčasně prozrazovat, ale když už jdeme do hloubky problému, chci být úplný.


A jelikož jsi mě nazval přítelem, musíme zajít na pivo. Tak se ujistím, že to myslíš vážně [velký smích]
Protože už jsem zažil některé diskutéry, kteří mě tak také nazvali, ale po výměně několika e-mailů se po nich slehla zem.

196015

20.7.2009 8:15

RE: A. Einsteim a sionismus

sxgo 84.?.?.?

Reakce na 196015

Mozog:
http://afinabul.blog.cz/0903/mozog

196029

20.7.2009 12:31

RE: A. Einsteim a sionismus

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196015

Díky za reakci Bedo. Na úvod snad, že se ve svých úvahách nesoustřeďuji na to, jak dalece jsem nebo nejsem konzistentní.[smích] Nijak zvlášť mne nevzrušuje, jak mne kdo hodnotí a jediné o co mi jde je to, abych si udržel mravní a vnitřní integritu. Ostatně to je podle mne jedna z mála věcí, které mají při naší pouti lidských bytostí životem opravdový smysl a kterou všichni ti slovní ekvilibristi, naháněči zlatých telat, moci a majetku (většinou na úkor svých bližních) neradí vnímají.

Jen malé procento z nich jsou psychicky narušení, nemocní deprivanti (viz.teze MUDr.Koukolíka), nemající cit ani výčitky svědomí. Ti ostatní se tak chovají (klidně se záštitou Bohem nebo ateisticky bez ní) jen proto, že tak byli vychováni a že to, podporováno nevědomostí, vyhovuje jejich sobeckému, nezvládnutému EGU, které se ústy materialistů a evolucionistů vymlouvá i tak, že za to mohou výhradně geny, jejich soutěživost, potažmo přirozený výběr.[smích][smích]

Upozorňuji, že je omyl si myslet, že ti nevědomí NEmohou být zároveň inteligentní a chytří. To s tím nesouvisí, dost často to bývá právě naopak a asi nemá smysl to teď dále rozebírat.


Pokud se týče tvé narážky na přijímání "kategorických stanovisek", tak já měl spíše na mysli stanoviska, ve kterých bych se pokoušel soudit v čem máš ty nebo MedWet pravdu a v čem ne. To v klidu přenechám těm čtenářům, kteří se na to cítí.

Mně šlo o to v souvislosti s tématem upozornit na myšlenky Jiddu Krishnamurtiho, které jsou pro svou přímost až z jistého pohledu "nezáludnost" pro běžnou lidskou mysl těžko stravitelné, ale právě proto zaslouží bližší zkoumání. Ne nadarmo tvůrci vložili jeho krátkou promluvu do dokumentu Zeitgeist Addendum.


A co se týče posezení u piva? Přítelem jsem nazval i MedWeta, a tak bychom se mohli někde v sympatickém šenku k přátelskému posezení a poklábosení sejít všichni tři.

Osobně bych proti tomu nic neměl a klidně bych přibral i další zvědavce. Jako realistovi je mi ale jasné, že pravděpodobnost, že bychom se sešli fyzicky je z různých důvodů mizivá, a tak jsem vděčný i za tuto formu komunikace a sdílení informací, která mimochodem zaslouží ocenění za to, jak celosvětově nabourává informační (farizejskou) hegemonii voldemortů a jejich přisluhovačů.


jansmith[smích]

196045

20.7.2009 14:37

RE: A. Einsteim a sionismus

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 196045

Ak v tom senku budu mat aj kofolu a krupky ... [smích]

CESTA je velmi jednoducha, tak jednoducha, ze my obycajni ludia, zvyknuti na komplikovanost sveta, nechceme verit, ze moze byt taka jednoducha a hladame za tym viac (jednoducha technicky, ale narocna na trpezlivost, vytrvalost a doslednost).

196051

20.7.2009 18:59

RE: A. Einsteim a sionismus

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196051

Myslím, že by měli mít bez problémů i kofolu a křupky MedWete.[smích]


Taky se domnívám, že Cesta je v zásadě jednoduchá, ale aby si to nevědomá lidská mysl uvědomila, musí se nejdříve zbavit (pochopit) veškerý balast (závislosti), které zdědila nebo které si na své stezce osobního růstu nabalila.

Někdo tomu říká Osvícení, někdo Vhled, někdo jinak, ale v podstatě se jedná o tu samou věc. Pomáhají studium, čas od času s pokorou praktikované meditační a jiné techniky zklidnění mysli a víra, že je to možné.


Signálem, že je člověk na dobré cestě může být třeba to, že se naučí nazývat věci pravými jmény (naučí se Nezevšeobecňovat). Že se naučí v běžných, ale i zásadních životních situací Nelhát (nemá to zapotřebí, a to ani v maličkostech a pokud to jinak nejde, tak raději mlčí). Že je indiferentní na tom, co je tzv. běžnému člověku výchovou a příkladem tzv. autorit vtisknuto do podvědomí jako normální chování a že s vnitřním klidem odmítá hrát s ostatními při honbě za pozlátkem úspěchu a Zlatým teletem každodenní farizejskou hru na oblbování bližního svého tj. Pokrytectví.


Zvědavec a diskuze tady jsou pro ty co mají našlápnuto dobrou školou a dobrým zdrojem informací. Ti ostatní, byť si myslí, že mají oči otevřené a snaží se o tom v diskuzích více či méně urputně ostatní přesvědčit, nevidí eufémisticky řečeno vůbec nic. Ale i oni mají při troše dobré vůle a dobré konstelaci šanci se z virtuálně deformovaného přístupu k chápání reality (a souvislostí) dříve nebo později vyvázat.

jansmith[smích]

196062

16.7.2009 12:47

Utahování šroubů

Jan Kyncl 89.?.?.?

(nadávky za překlepy a gramatiku budu považovay za výraz neschopnosti polemizovat s názorem)

Už se vám také stalo, že se vás někdo polohlasem zeptal, co si myslíte např. o 11/9? Mně několikrát. Za minulého režimu se muselo odříkat, co se muselo a nevěřil tomu prakticky nikdo. Dneska je tlak společnosti podstatně silnější: s přáteli mluvíme jak nám zobák narost, např. o cikánech (způsob života) a Cikánech (etnická příslušnost), s cizími raději o Romech, nechceme problémy. Dokonce mi nabízela jedna prodavačka "rómskou šunku" (cikánku). K smíchu, k pláči.
Podívejte se na seriál "žena za pultem" a na nějaký současný: lidé si byli mnohem bližší.
Dnes? Pokud nehlásáte růst růstu, kapitalismus nejlepší co kdy bylo, zlý Irán, hodné USA, pokud nenadáváte na odbory, jste socka, komanč...
Utahují nám šrouby a doufám, že přitvrdí, aby to prasklo.
Co se mě a Židů/židů týče, ty které znám osobně, řadím mezi nejlepší a nejchytřejší lidi, jaké znám, alespoň většinu. Nesnáším stát Izrael, ale ostatně nesnáším ani ČR. S tím, co dělali kdysi Němci, nemám nic společného. Nehodlám ale stavět smrt Žida na jiné místo, než smrt svatebčana na afghánské svatbě (čili kolaterální škoda při humanitární misi) nebo Srba při humanitárním bombardování. Pokud toto je už trestné, obžalujte, suďte.
S Židy/židy mi to přijde tak, že se se svým židovstvím/Židovstvím nedokáží sami srovnat a stále to cpou lidem kolem sebe. A pochopitelně tím ostatní naštvou, zvlášť když vyjdou najevo manipulace typu "Palestinci stříleli na Izrael, zahynula jedna osoba." A už se neřekne, že zahynul ten Palestinec, co střílel...
Ale uvítal bych, aby byla dána oficiální verze, třeba že zahynulo 6371853 lidí a pravidla o psaní Ž/ž. Ten, kdo řekne tuto cifru, tím hlásá: "nedělám problémy, budu pracovat, nekecat do ničeho, jsem poslušné kolečko ve vašem systému, dejte mi pokoj".

195836

16.7.2009 20:18

RE: Utahování šroubů

google 93.?.?.?

Reakce na 195836

mate tam plno preklepov a gramatickych chyb, co ma robi neschopnym, s vami polemizovat!!! [oči v sloup]

195855

16.7.2009 20:24

RE: Utahování šroubů

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 195855

tak nepolemizuj

195856

16.7.2009 21:41

RE: Utahování šroubů

google 93.?.?.?

Reakce na 195856

eeeh...viete vy rozumbrada, ked to je take dost tazke.
ako by som vam to tak, zeby to aj tie vase dva zavity zobrali..?
no ale skusim to.
ked vam ja poviem neposerte, tak vam to v inkriminovanej chvili hovno pomoze.
capisci?

195865

16.7.2009 21:55

RE: Utahování šroubů

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 195865

hmm [zmaten]
[oči v sloup]
pozdě, pán google [mrknutí jedním okem]

195867

16.7.2009 23:28

RE: Utahování šroubů

google 93.?.?.?

Reakce na 195867

to nic, hlavne, ze ste sa poucili a vyvodili dosledky,
ze z polemizovania sa moze jeden niekedy aj pos...., vsak vy uz viete co. [chechtot]

(nadávky za překlepy a gramatiku budu považovay za výraz neschopnosti polemizovat s názorem)

no a ked uz polemizovat, tak to ja vzdy radsej s clovekom, nez s nazorom.. [mrknutí jedním okem]

195878

17.7.2009 0:09

RE: Utahování šroubů

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 195878

Názory se to tu jen hemží, člověka aby pohledal… [mrknutí jedním okem]
Nějaký ten tip se tu však sem tam objeví. [cool]

(zděs němnóžko, pa rúsky nětréba [smích] )

195882

17.7.2009 1:42

RE: Utahování šroubů

google 93.?.?.?

Reakce na 195882

dobre, dobre, len sa z toho tento.... este raz, nepo....eeh, vsak vy uz viete co.

mea culpa, hladal som to po nemecky, aj po anglicky
no a zrejme som pritom zabudol na - po hebrej-Cine - najsvetovejsi jazyk
planety, na cestinu. [zahanbení]

ozaj pocujte, ked uz sme pritom,
ako to je mozne, ze v cestine vychadza takmer kazda dobra kniha
a vy bratia Cesi, ste napriek tomu, tak trochu...eeehh....vsak vy uz viete co. [chechtot]

195884

17.7.2009 7:20

RE: Utahování šroubů

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 195884

[zmaten]
Asi že naše kotlina je kráter... ještě se asi nestalo, aby někdo, kdo vyleze z kráteru, byl v pořádku.
Víme, že myslet, je prd vědět, tak hodně čteme, abychom hodně věděli, a zapomněli jsme... co jsme to, do boha...
[zmaten]

195888

17.7.2009 14:47

RE: Utahování šroubů

google 93.?.?.?

Reakce na 195888

ja som len tak strelil provokacne do bludu a cakal co pride.
pobavil ste ma, vdaka! [chechtot] [chechtot]

195926

19.7.2009 16:34

RE: mate tam plno

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 195855

S vami polemizovat?
Vy take nepisete cesky! [oči v sloup]
Odvadite pozornost od kvalitniho prispevku.

195992

19.7.2009 22:14

RE: mate tam plno

google 93.?.?.?

Reakce na 195992

vo Velkom filozoficko-naucnom slovniku vydanom v 1965 v Prahe,
vo vydavatelstve "Hej Slovania" je na strane 365 vysvetleny pojem sranda.
nalistujte si.

196005

19.7.2009 23:16

RE: mate tam plno

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 196005

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

196009

20.7.2009 1:28

RE: mate tam plno

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 196005

[pláč] [velký smích]

196018

17.7.2009 10:54

Veľké a malé písmeno

Mx 195.?.?.?

Veľké začiatočné písmeno sa vraj píše pri vlastných menách ako je príslušník štátu alebo národa. Preto Slovák, Čech, Moravák/Moravan, Nemec...

Akonáhle ale myslíme na príslušníka nejakého hnutia alebo náboženstva píšeme malé písmeno preto katolík, mohamendán, budhista.

No a teraz kedy Žid a kedy žid. Je to z vyššie uvedeného jasné. Pre účely tohto výkladu, veriť v Jahveho znamená veriť v Boha ako je v Starom Zákone a Tóre.
Židom môže byť aj nežid a naopak, aj žid môže byť nie Židom, alebo inak:
žid, ktorý neverí v Jahveho nie je Žid
žid, ktorý verí v Jahveho je aj Žid
nežid, ktorý neverí v Jahveho nie je ani Žid
nežid, ktorý verí v Jahveho je Žid

195902

19.7.2009 15:41

RE: žid, ktorý neverí v Jahveho nie je Žid

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 195902

Vzdyt oni jen napisi B-h, natoz Jahve nebo dokonce יהוה
http://cs.wikipedia.org/wiki/JHVH

195989

24.3.2012 20:56

beznaděj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Po přečtení tohoto všeho se pomalu nechce žít všude na všech pozicích jsou židé vše propagandisticky řídí média finance umění politiku revoluce všechna náboženství všude se pod nějakou záminkou nacpou národy si podrobují a opět chystají válku my zotročení máme jen zmírat podřídit se i ignorace jich jim vyhovuje jsou u zrodu všeho na co si pomyslíme co dělat bůh je jejich zlo i jako dobro ovládají jak cítím i naši smrt a bolest nám řídí a to nejsem nihilista jen čech a to kdoví aj [pláč]

265781

Příspěvků: 71

14.07. 02:09 Oracle  Hehe
14.07. 07:36 Alena  RE: Hehe
14.07. 10:44 Oracle  RE: Hehe
14.07. 11:11 Saša  RE: Hehe
14.07. 17:07  RE: Hehe
15.07. 15:26  RE: Hehe
14.07. 18:18 Alena  RE: Hehe
15.07. 11:43 hestroy  RE: Hehe
15.07. 21:00 jansmith1984  RE: Hehe
16.07. 11:10 Saša  RE: Hehe
14.07. 14:25 hestroy  RE: Hehe
14.07. 02:33 Davidan  Ano.
14.07. 21:45 Rene Bartosek  RE: Ano.
14.07. 23:28 Datel  RE: Ano.
15.07. 07:57 Rene Bartosek  RE: Ano.
15.07. 17:00 Datel  RE: Ano.
16.07. 02:29 Satanist  RE: Ano.
14.07. 04:52 Satanist  Trinohe monstrum
14.07. 05:10 kozoroh  Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .
14.07. 13:33 sxgo  RE: Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .
15.07. 06:07 kozoroh  RE: Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .
15.07. 11:56  RE: Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .
15.07. 12:13  RE: Nechme ,tak zvané židy, třeba sionisty,judaisty,zionisty vyjádřit se .
14.07. 11:23 vaca  svetsky duvod zidovstvi
14.07. 22:20 janko  RE: svetsky duvod zidovstvi
14.07. 13:01 Tak je to  Štát Izrael
15.07. 00:04 MacHala  hlouposti
15.07. 12:21 Ibrahim Ag Alhabib  to je nářez
15.07. 13:24 sxg  Paní Věra Tydlitátová vysvětlete nám:
15.07. 19:08 Rene Bartosek  RE: Paní Věra Tydlitátová vysvětlete nám:
16.07. 05:01  RE: Paní Věra Tydlitátová vysvětlete nám:
15.07. 23:56 Stočes  A. Einsteim a sionismus
16.07. 15:15 Oracle  RE: A. Einsteim a sionismus
16.07. 22:33 intro  RE: A. Einsteim a sionismus
16.07. 23:23 Oracle  RE: A. Einsteim a sionismus
16.07. 23:50  RE: A. Einsteim a sionismus
17.07. 08:38 MedWet  RE: A. Einsteim a sionismus
18.07. 21:43 MedaBeda  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 00:40 MedWet  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 11:28 MedaBeda  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 13:17 MedWet  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 15:50 Stočes  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 16:38 MedaBeda  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 17:14 MedWet  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 18:21 MedaBeda  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 21:47 MedWet  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 23:15 MedaBeda  RE: A. Einsteim a sionismus
20.07. 08:51 MedWet  RE: A. Einsteim a sionismus
19.07. 20:31 jansmith1984  RE: A. Einsteim a sionismus
20.07. 00:31 MedaBeda  RE: A. Einsteim a sionismus
20.07. 08:15 sxgo  RE: A. Einsteim a sionismus
20.07. 12:31 jansmith1984  RE: A. Einsteim a sionismus
20.07. 14:37 MedWet  RE: A. Einsteim a sionismus
20.07. 18:59 jansmith1984  RE: A. Einsteim a sionismus
16.07. 12:47 Jan Kyncl  Utahování šroubů
16.07. 20:18 google  RE: Utahování šroubů
16.07. 20:24 HHBB  RE: Utahování šroubů
16.07. 21:41 google  RE: Utahování šroubů
16.07. 21:55 HHBB  RE: Utahování šroubů
16.07. 23:28 google  RE: Utahování šroubů
17.07. 00:09 HHBB  RE: Utahování šroubů
17.07. 01:42 google  RE: Utahování šroubů
17.07. 07:20 HHBB  RE: Utahování šroubů
17.07. 14:47 google  RE: Utahování šroubů
19.07. 16:34 vodnik007  RE: mate tam plno
19.07. 22:14 google  RE: mate tam plno
19.07. 23:16 MedaBeda  RE: mate tam plno
20.07. 01:28 vodnik007  RE: mate tam plno
17.07. 10:54 Mx  Veľké a malé písmeno
19.07. 15:41 vodnik007  RE: žid, ktorý neverí v Jahveho nie je Žid
24.03. 20:56  beznaděj

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 4

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
16,13 Kč
Švýcarský frank
23,69 Kč
100 japonských jenů
21,77 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 348,40 Kč
1 unce stříbra
421,37 Kč
Bitcoin
238 226,55 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 133