Diskuze k článku

Prozrazený dokument skupiny Bilderberg z roku 1955 načrtává plán jednotné evropské měny

Příspěvků 67

12.5.2009 0:59

European Economic Community (EEC)...

Vodník 94.?.?.?

...se do čestiny překládá jako Evropské hospodářské společenství (EHS).

190919

12.5.2009 10:57

RE: European Economic Community (EEC)...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 89.?.?.?

Reakce na 190919

Díky, opraveno [zahanbení]

190948

12.5.2009 2:47

Casovy faktor je vzdy problem.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Kdokoliv, kdo chce snizeni vlivu Evropy v globalnim meritku by mel lobovat za LS. Tato centralizace shora vytvari byrokratickeho dinosaura s nizkou podporou obyvatelstva. V podminkach hospodarske krize neschopnost eurohujeru ridit Evropu jako celek povede k socilanim nepokojum. Jedina moznost jak to zvladnout bude instalace pravdepobne korporatniho fasismu. Zrejme s ohledem na historicke zkusenosti v mirne forme, ktera bude postupne prituhovana.

Jedina moznost efektivniho fungovani fasismu je ekonomika stojici na masivni militarizaci, a aby to slo ufinacovat, tak je treba valcit za hranicemi a zajistit si za to extra zdroje. Jakakoliv guerilova valka, ma znicujici dopad na hightech armadu. A primitivni strategie uder a stahni se utahala USA i SSSR. A kde se bude valcit v latinske Americe, Africe nebo Asii? Vsude ma nekdo sve "zelizka v ohni". Neni nic jednodusiho nez vyzbrojit a vycvicit guerilu modernim raketkami pokud ji mistni armada nema ve vyzbroji.. Stinger pro Taliban znamenal pro v 80-tych letech pro SSSR pohromu. Vzdycky se nekomu podari slapnout na kuri oko. A salvu nuklearnich rachejtli vystrelit nejde, protoze by to spustilo posledni ohnostroj teto civilizace.

Ty myslenky na centralizaci Evropy shora jsou tezkopadne a dostanou se do sakra problemu ve chvili, kdy nekomu jako Francouzum nekdo prikaze, ze maji udelat neco, co se jim bude velmi proti srtsi. Pak nas to vsechny, ale bude mnohem vice bolet, protoze evropska spoluprace bude dlouhodobe v troskach.

190924

12.5.2009 6:25

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 190924

Možná máš pravdu.
Tento projekt zdaleka není první, kdy chtěli sloučit Evropu. Už Jiří z Poděbrad se snažil o podobný projekt, ale doposud to vždy dopadlo stejně - sjednocení se nekonalo.
Když se neuvede LS do praxe, bude následovat alternativa - obsah bude totožný, jen se změní název. Pokud by se LS uvedla do praxe, je možné, že to bude mít destruktivní charakter, ale v prvé řadě to odneseme na svých hřbetech. A momentálně nevím k čemu bych to přirovnal, možná k monarchii posledních pár roků u konce, kdy byrokracie s policejními složkami drželi systém u moci. Ale i z dějin je jasné, že to nemůže dlouho fungovat. Ale ani dnešní vládci si toto nechtějí připustit a proto by tyto praktiky byly pro všechny kruté, je otázkou na jak dlouho. Už dneska se pomalu rýsuje, že bez povolení byrokrata z Bruselu se nebudeš moci ani vykálet, kdy to bude třeba, ale podle toho, jestli vůbec to byrokrat povolí.

190929

12.5.2009 12:50

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 190929

Snazil se o to i T.G.M.

190952

12.5.2009 9:39

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190924

Kdokoliv, kdo chce snizeni vlivu Evropy v globalnim meritku by mel lobovat za LS.

Velmi dobrý postřeh René. Soustředil bych se na prognózu dvou možných dopadů LS.

1. Nahrazení jednomyslného systému za systém většinovým 55% členů EU(65% obyvatel unie), který ruší právo vetovat rozhodnutí Bruselu způsobí chaos uvnitř UNIE. Budou v první řadě zakládány koalice s cílem dosáhnout procentní většiny k prosazení konkrétních návrhů. To je protagonisty LS přednášeno jako výhoda. Já to naopak vidím jako zdroj problémů. Koalice budou pochopitelně utvářeny (jak jinak) pomocí lobistických tlaků, korupce či protekcionismu. Jinak to vlastně ani nejde. Máme s tímto systémem své zkušennosti. Stačí získat pro určitý návrh malou zemičku s velkým počtem obyvatel a přislíbit jim .. (něco). Zemička podpoří navrhovatele a dojde k přehlasování ostatních. Že tyto tahanice a kšeftíky EU stmelí si může myslet snad jen velmi naivní člověk. Velmi podobnou paralelu poskytuje naše zkušennost z naší politické scény, kde je s pomocí různých přeběhlíků dosahováno většiny v parlamentu. Jak vypadá politická scéna u nás, tak má vypadat celková scéna v Evropě. Tak jako si prosazovatelé referend atp. ani neškrtnou vůči mocenské garnituře tak si v budoucnu naše země v rámci EU ani neškrtne při prosazování svých zájmů.
2. Druhým aspektem je vojenská problematika. Budu trochu spekulovat. Nyní musí USA uzavírat bilaterální dohody s jednotlivými zeměmi EU (ČR, Polsko) právě proto, že v NATO platí článek 5,který je obdobou současného jednomyslného systému v EU. K akcím NATO se musí souhlasně vyslovit všichni členové. To je pro USA dosti nepružné a nemůže tak vydávat své vojenské akce za akce NATO. V případě, že by evropské země z NATO vystoupily a uzavřely Evropský obranný pakt pod hlavičkou pravidel LS pak by USA stačilo uplatnit svůj vliv v Bruselu vůči 55-ti % členů EU. Ostatní země EU by se musely podřídit a vyrazit do války jako členové EU army-po boku USA. V případě kombinace LS a vytvoření evropského obranného paktu by ten kdo ovládá Brusel de facto ovládal celé území EU a to i vojensky. Často spatřujeme EU jako společenství, které by se za ideálních podmínek vymezilo vůči velmocem (USA, Čína, Rusko)a začalo tak vystupovat samo jako velmoc. Principiálně je tento pohled v pořádku ale v praxi je toto očekávání liché. Brusel je prošpikován lobistickými skupinami a tyto skupiny jsou nástrojem zájmů mocných světa. Tak mohou bankéři a majitelé korporací jako v loutkovém divadle tahat za provázky loutek v Bruselu a ovládat celou EU. Dělají to již nyní ale zatím díky absenci LS ještě poměrně neefektivně. V praxi jde tedy přesně o to o čem píšete. Snížení vlivu Evropy v globálním měřítku protože právě suverenita jednotlivých zemí je zárukou rezistence vůči diktátorským tlakům ze zámoří.

190942

13.5.2009 23:13

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 190942

..ještě je tu možnost, že přicházející průšvihy dotlačí vlády jednotlivých zemí k osamostatnění se (rozuměj "zachraňme si kůži, národe"[mrknutí jedním okem]- to v případě, že národní vládci, zaplacení pouze slibama, včas poznají, že budou obětování jen o chvíli později.

A EU se začne stavět od těch, kdo prokáží, že dovedou vytvořit pravidla pro udržielný rozvoj a prosadí je "doma".
Ostatní země se přizpůsobí, ve vlastním zájmu.

Náš jazyk disponuje kvalitou, která by toto měla zvládnout. Každý jazyk je nástrojem myšlení. A pouze čeština je schopna konkurovat myšlení matematickému. Také proto existuje ve světě skupina moudrých lidí, spoléhající na "hadovitost" a "připosranost" našich lidí. Kupodivu právě tyto vlastnosti, příznačné ale i pro světovou finanční a mocenskou elitu mohou jako jediné "přečůrat" tuto elitu. Ona už není anonymní, jejich činy se postupně objeví na veřejnosti. Rozpadnou se zevnitř, z osobní neschopnosti snášet veřejnou hanbu. Rostli, dokud o nich věděli jen někteří. Jakmile se takovéto články dostanou mezi lidi, tlak společenského vědomí dodělá ten zbytek.

191081

14.5.2009 10:59

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 191081

LS může způsobit na straně jedné rozpad EU v budoucnu. Na straně druhé může způsobit vytvoření evropského superstátu.

Dvě protichůdné varianty.

Obě varianty jsou však paradoxně VELMI DOBŘE využitelné pro moc, která by chtěla Evropu ovládnout.

1) K rozpadu EU může dojít vlivem rozporů mezi členskými státy EU a nebo vlivem rozporů těchto států směrem k centru v Bruselu. Na straně jedné se členové budou muset VÍCE PODŘIZOVAT Bruselu a na straně druhé budou mít snažší vystoupení z unie. V případě kdy EU ztratí vůdčí dynamiku (tu nyní ani nemá a nedá se očekávat, že by ji našla) tak EU nebude schopna uspokojit zájmy všech svých členů. Ti bez suverenity a při neustálém podřizování se silnějším státům ztratí trpělivost a jednoduše z unie vystoupí. Superstát se zhroutí zevnitř tak jako k tomu vždy došlo u KAŽDÉ supervelmoci v historii, která ztratila TAH. Týká se to samozřejmě i Ruska či USA nyní. Jak toho lze využít výše zmiňovanou mocí aspirující na vyšší vliv v Evropě? V tomto případě jde o jednoduchý princip. ROZDĚL A PANUJ. Známe z několika posledních let jak to funguje. Rozdrobení státních útvarů na menší celky umožní snažší ovládání zvnějšku.

2) V druhém případě tj. za předpokladu vytvoření mocného direktivního superstátu vede cesta k ovládnutí Evropy skrze lobistické ovládnutí HLAVY. Tj. Bruselu. Vždy je snažší ovládnout centrum jedno než ovládat center několik. Lépe se vede jen jedna loutka. O provázání lobismu s rozhodováním v Bruselu existuje na netu mnoho svědectví.

Ať bude mít LS dopad takový či naprosto opačný, vždy na tom někdo vydělá. Může jít z dlouhodobějšího hlediska i o různé kombinace.

Např.
Rozpory v rámci EU připraví cestu pro "přitažení uzdy" tj např. odstranění principu jednomyslnosti v otázkách obrany a mezinárodní politiky (nyní pominu tématiku přechodných klauzulí). Koaliční tahanice uvnitř unie si vynutí systémová opatření tvářící se jako STABILIZAČNÍ. Ve skutečnosti půjde o naprosté podřízení se bývalých zemí unie centru. Já jako manipulant ovládnu centrum a začnu ovládat všechny občany cestou nastrčených loutek. Pokud dojde k revolučním tendencím, nechám superstát aby se rozpadnul (případně ten rozpad urychlím ještě nějakou válkou aby se poddaní co nejvíce vyčerpali a já co nejvíc vydělal) .. pak snadno ovládnu jednotlivé zbytky, které již neví jak by si vládli sami a ani na to nemají sílu. Nemají žádné nezávislé hospodářství, nemají žádnou vlastní armádu, nemají vědomí žádné národní identity. Jsou jako malé děti a těm se vládne snadno. Takto se dá lidstvu vládnout v podstatě neomezeně dlouhou dobu.

No třeba jsem to už poněkud přespekuloval. [mrknutí jedním okem]

191126

14.5.2009 15:04

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191126

>No třeba jsem to už poněkud přespekuloval.
-----------
V žádném případě. Právě jste trefil hřebíček na hlavičku, jean.laroux. Já to tady zopakuji:

..pak snadno ovládnu jednotlivé zbytky, které již neví jak by si vládli sami a ani na to nemají sílu. Nemají žádné nezávislé hospodářství, nemají žádnou vlastní armádu, nemají vědomí žádné národní identity. Jsou jako malé děti a těm se vládne snadno. Takto se dá lidstvu vládnout v podstatě neomezeně dlouhou dobu.

Přesně tohle je cílem "sjednocení" evropských národů. Stejný princip, jako jsou "sjednocené" Spojené státy až na ten společný jazyk. Společný jazyk a placení federálních daní společenství pohromadě neudrží, když hlava začne sloužit jinému pánovi a vlastní tělo ignoruje. A tak Spojené státy - jak je doposud známe - se stávají historií. V současné době se již 34 států osamostatnilo a prohlásilo nezávislost, což jim umožňuje desátý dodatek ústavy. Bylo by záhodné se ujistit, že i LS má podobnou klausuli.

191139

14.5.2009 15:17

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 191139

Můžete upřesnit tu větu ohledně osamostatnění 34 států, případně přidat nějaký link? Děkuji!

191141

14.5.2009 15:28

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191141

Pohledám a vrátím se sem později.

191142

15.5.2009 1:34

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191141

>Můžete upřesnit tu větu ohledně osamostatnění 34 států, případně přidat nějaký link? Děkuji!
-------
Pane kolego, bohužel nemohu vyhovět. Info mi chodí poštou ve formě článku a dole je odkaz. Pokud je odkaz nefunkční, poštu mažu. Nenašel jsem to, tak to musí být smazané. Na googlu jsem to taky nenašel zřejmě proto, že takové věci mohou inspirovat druhé státy a to se už nehodí do krámu. Máte-li přece jenom zájem, asi tak před měsícem se reagoval na stejnou otázku na pana Kropáče. Jsou tam podrobnosti a snad i link. Tehdy to bylo myslím jedenáct států, co vyhlásilo nezavislost. Ťukněte si na moje příspěvky a v archivu to najdete.

Našel jsem v poště jiné zajímavosti, snad si to u vás tímto vyžehlím? [mrknutí jedním okem]

Dodržet přísahu.

BILDERBERG

191190

15.5.2009 23:41

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 191190

Google vyhazuje nezávislost Kosova, ale v podstatě nic o vyhlášení nezávislosti/samostatnosti některých US států. Docela by mě to zajímalo, protože to není malá věc.

191259

16.5.2009 8:39

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191259

Našel jsem TADY tohle, což je z února tohoto roku. Není to však to, co jsem hledal. Až se to znovu objeví, vrátím se sem.

191272

14.5.2009 15:54

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191126

Pane Larouxi, mohl byste prosím rozvést způsob, jakým můžou státy po podespání LS , vystoupit z EU? Docela by mě to zajímalo. Tvrdíte, že to je jednoduché... A já naivka jsem si už myslel, že podepsáním LS se možnost vystoupit z EU v podstatě ruší...

>jednoduše z unie vystoupí

191147

14.5.2009 21:34

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 191147

Našel jsem toto: Lisabonská smlouva výslovně obsahuje klauzuli umožňující vystoupení z EU. Bylo to možné i doposud ale složitějším způsobem. Postup je následující:
Po té, co vystupující země informuje Evropskou radu o svém úmyslu, zahájí se jednání o smlouvě, která upraví všechny právní náležitosti spojené s tímto krokem a vymezí budoucí vztahy mezi dotyčnou zemí a EU. Pokud se nepodaří tuto smlouvu oboustranně schválit, smlouvy o EU přestávají automaticky pro dotyčný stát platit dva roky po zahájení „vystupovacího“ procesu, bez ohledu na vůli zbytku EU.

Nevím jestli zde není nějaká skrytá kulišárna a proto uvítám další informace od čtenářů.

191175

14.5.2009 21:51

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 191147

Pro úplnost sem vložím citaci z LS, zpracované v podobě se zapracováním změn.

Článek 50
1. Každý členský stát se v souladu se svými ústavními předpisy může rozhodnout z Unie vystoupit.
2. Členský stát, který se rozhodne vystoupit, oznámí svůj záměr Evropské radě. S ohledem na pokyny Evropské rady Unie sjedná a uzavře s tímto státem dohodu o podmínkách jeho vystoupení, s přihlédnutím k rámci jeho budoucích vztahů s Unií. Tato dohoda se sjednává v souladu s čl. 218 odst. 3 Smlouvy o fungování Evropské unie. Jménem Unie ji uzavře Rada, která rozhoduje kvalifikovanou většinou po obdržení souhlasu Evropského parlamentu.
3. Smlouvy přestávají být pro dotyčný stát použitelné dnem vstupu dohody o vystoupení v platnost, nebo, nedojde-li k tomu, dva roky po oznámení podle odstavce 2, nerozhodne-li Evropská rada jednomyslně po dohodě s dotyčným členským státem o prodloužení této lhůty.
4. Pro účely odstavců 2 a 3 se člen Evropské rady nebo Rady, který zastupuje vystupující členský stát, nepodílí na jednáních ani rozhodnutích Evropské rady nebo Rady, která se jej týkají.
Kvalifikovaná většina je vymezena v souladu s čl. 238 odst. 3 písm. b) Smlouvy o fungování Evropské unie.
5. Pokud stát, který z Unie vystoupil, požádá o nové přistoupení, podléhá tato žádost postupu podle článku 49.

191177

14.5.2009 17:45

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 191126

V bodě 1) uvádíte, že rozdrobené menší celky se lépe ovládají a v bodě 2) pro změnu, že lépe se ovládá jedno centrum. Je to chybka nebo mi něco uniklo?

191160

14.5.2009 18:41

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 191160

to je jednoduche, rozdrobene casti se lehce ovladaji ze ovladnutim silneho centra [chechtot]

191163

14.5.2009 21:20

RE: Casovy faktor je vzdy problem.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 191160

Ale vůbec nejde o chybku Menší celky, bez národního vědomí, bez vlastního hospodářství a totálně destabilizované se opravdu snadno ovládají. Proč myslíte, že dochází od roku 1989 u nás soustavně k redukci armády a delegování obrany na cizí armády ? Proč myslíte, že bylo naše hospodářství rozprodáno a stali jsme se montovnou naprosto závislou na cizích velmocech. Myslíte, že šlo o náhodu nebo o záměr převést nás cíleně do podřízenosti někoho zvenčí a závislosti na něm ? Americká světová dominance, PNAC, Trilaterální komise, CFR .. tady jsou ty vazby mezi konkrétními lidmi (Vondra, Havel atp.) a tím co se u nás děje.
Současně se dá i říci, že se snadno ovládá centrum pomocí vytvoření manipulačních (lobistických) vazeb mocných na leadry unie. Zatím jsme stále ještě suverenní. Jsou tu jisté překážky jak nás totálně ovládnout. Vezměte si takový čl. 5 dohody NATO, která dává členům právo veta v otázkách vojenských akcí. To je docela brzda. Pokud by se podařilo tuto oblast podřídit Bruselu dle principu rozhodnutí kvalifikované většiny tak bude mnohem snažší "armády" EU použít. Zatím to možné není protože pro obranu zůstane i po Lisabonu jednomyslný systém rozhodování ale jsou tu sporné přechodové klauzule. Navíc pokud by státy unie vystoupili z NATO a uzavřeli vlastní obranný pakt je více méně jisté, že by v případě obrany u systému jednomyslnosti nezůstalo. To byl jen příklad. Nyní mocní ovládají již většinu Evropy i tak ale cestou EU po LS to bude ještě jednodušší. Státy ztratí svou identitu a pokud se z nějakého důvodu EU v budoucnu rozpadne bude ovládání zůstavších fragmentů mnohem snažší než je to nyní.

191174

12.5.2009 12:48

Bych podotkl, ze Rusko ani USA nikdy nebyly nadseny ze spolecne EU

ursus 83.?.?.?

Silna jednotna evropa je velka konkurence. At uz ekonomicky, nebo politicky. ....Taky by me zajimalo, co se stane s Nato po prijeti Lisabonu? Slysel jsem ruzny nazory.

190951

12.5.2009 13:01

americký RAUL, kluci z REFLEXU,jste mimo

insider 78.?.?.?

http://www.deesillustration.com/ps1.html [chechtot]

190954

12.5.2009 13:59

Vskutku překvapivé odhalení

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Autor článku je překvapen tématy, jimiž se zabývá klub Bilderberg. Asi očekával, že tito výjimeční lidé budou na svých setkáních debatovat o problematice háčkování krátkých a dlouhých sloupků či o vlivu fáze Měsíce na noční pomočování dětí. [chechtot]

Autor dále poněkud přehlíží fakt, že účastníci této schůzky jsou v drtivé většině po smrti. Byla tedy jejich doporučení skutečně určena k naplnění jejich osobních zájmů?

Dokument lze přece také chápat jako určitou vizi skupiny schopných lidí, která se částečně naplnila. A proč? No protože ji mnoho dalších lidí (neschopných tvořit své vlastní vize), shledalo dobrou. Jinak bychom totiž museli předpokládat, že ony desítky referend, v nichž se občané EU vyjadřovali k různým otázkám společenství, byly jen předem narežírovaným divadlem.

190955

12.5.2009 19:02

RE: Vskutku překvapivé odhalení

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 190955

Na váś príspevok niet čo dodať. [chechtot]

190971

14.5.2009 15:56

RE: Vskutku překvapivé odhalení

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190971

Máte pravdu. Je to otřepaná písnička. Škoda, že se Vojta onehdy neomluvil, když jsem ho jednoznačně usvědčil z jeho lži. To je velká škoda. Ale teď už zase plácá "své" myšlenky jednu za druhou...

Ale co čekat ood "člověka" jeho formátu?

191150

12.5.2009 19:51

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 190955

Ste naivný.
Zabúdate na jednu vec že za tých sto rokov čo máme v Európe sprostredkovanú demokratúru, stačila sa vytvoriť politická elita, ktorá s bankármi a s obchodníkmi háji svoje záujmy ako tigria samica svoje mláďatá. Títo ľudia robia všetko pre dosiahnutie "vyššieho" cieľa ako bola ideológia starého Ríma vládnuť iným národom, ich cieľom je vládnuť Európe.
Zabúdate na ďalšiu vec že síce došlo k výmenám generácií ale ich veľmi lákavý spoločný cieľ je nezmenený. Nehovoriac o tom že elitárstvo spôsobuje dedičnosť titulov, či dedič je pokrvným príbuzným je druhoradé, príkladov je mnoho. Zväčša títo ľudia robia všetko pre svojich už dobre zabezpečených potomkov.
No čo sa týka volieb, je veľmi ľahké manipulovať masy s dostatočným množstvom peňazí a konexiami na správnych ľudí so znalosťami rovnajúcimi Goebelsa.
To je všetko čo som chcel teraz povedať.

190975

12.5.2009 21:59

RE: Vskutku překvapivé odhalení

rataj 85.?.?.?

Reakce na 190955

Vize Hitlera, Stalina a jejich skupin schopných vlivných lidí, které tvořily kromě domorodců i řady příznivců ze zahraničí, které je shledávaly velice dobrými, se téměř naplnily, a víme též, jaké neblahé důsledky to mělo pro lidstvo. Pravda, ti neschopní dle vás na to krutě doplatili, tak jako vždycky v dějinách. Ty vize se rovněž vařily na tajných zasedáních mocných, sám čert ví v jakých čarodějných kotlících.

190989

12.5.2009 22:28

RE: Vskutku překvapivé odhalení

google 93.?.?.?

Reakce na 190955

>Dokument lze přece také chápat jako určitou vizi skupiny schopných lidí, která se částečně naplnila.


a potom ta predvidava skupina schopnych "ludi" nezabudla oslavit svoje vizie chazarskym folklorom.

190994

12.5.2009 23:42

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Aso 85.?.?.?

Reakce na 190994

Rytmus mají energický, zpěv také, jen nevím o jaký sportovní klub se jedná [chechtot]

190998

14.5.2009 20:42

RE: Vskutku překvapivé odhalení

google 93.?.?.?

Reakce na 190994

video bolo medzicasom stiahnute z internetu.

191169

14.5.2009 20:59

RE: Vskutku překvapivé odhalení

steve 70.?.?.?

Reakce na 191169

Takze nazorne vidite jak to funguje .. Filtruji vse co je podle nich nekorektni, video se objevi na webech, ktere jsou ve filtru a je odstraneno, protoze je vyuzito "nekorektne" ....
.. a o to se staraji tihle:
--------------------------------
.."Orwellova Mladez" :
http://www.thejidf.org/2003/07/jidf-guide-to-hosti...

191172

15.5.2009 1:55

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191172

Steve, podívej se TADY. Independent media v Americe, bojovníci za pravdu. Dole je napsáno: In order to learn about "We Are Change" - a real news service - we have to depend on a television channel in Russia. And the Internet.
V Rusku na ně popravčí čety nedosáhnou.
P.S. Jak se daří tchýni? [chechtot] [chechtot]

191191

15.5.2009 2:21

RE: Vskutku překvapivé odhalení

steve 70.?.?.?

Reakce na 191191

Dobry !! - dekuji!! Uz jsem si to hodil bokem.
.. s tchyni je to tak: kdyz chodim s rukama nad hlavou a trenuji hlasovani, tak se usmiva. Vi, ze je v bezpeci. Kdyz strcim ruce do kapes, tak zbystri. Rika neco v tom smyslu: "Jezismarja, co si to ta holka vzala" a jde mi nakrajet tlacenku. Mne z radosti zase vylitnou ruce nad hlavu, rvu "Hura tlacenka" a tchyne ja zase v bezpeci !!!
.. my zase nejake vazne problemy nemame, my se mame radi - kdyz ted mame ten "zamilovany cerny maj" ...
----------------
.. povidal Bernanke, ze uz to jde dobre "nahoru". No never mu, kdyz si nacpal Triliona do matrace. A Ron Paul zase neco povida o hyperinfaci. No, never mu . Kdyz spi na normalni placate matraci ...
http://revolutionarypolitics.com/?p=572

191193

15.5.2009 16:49

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191193

>...a jde mi nakrajet tlacenku.
---------------
A o tohle tady přece jde. Vepřové řízečky, tlačenku a jdeme oslavovat květen, jakožto svátek všech židů. I těch z nové Chazárie...nejsme přece rasisti a potlačovatelé svobody projevu. Ještěže se někdo konečně odhodlal k tomu radikálnímu kroku a založil internetové popravčí čety. Pravda se přece musí umlčet, jinak by to mohlo vyvolat u některých pocity nenávisti a možná i války. A války přece nikdo nechce. "Průkopníci" internetové svobody projevu už nám určí, která pravda je kóšer a která se už nesmí vyslovit. Inkvizice v plné parádě a období temna v jedenadvacátém století (!!!) Jen tak dál soudruzi, dlouho vám to nevydrží.

Steve a Hestroy...tohle neplatí na vás, přátelé. To jsem si jen tak trochu ulevil. Co si ti muslimové ještě nevymyslí? A nebo jsou za tím černoši? Žlutá rasa? Indiáni? Budhisté? A nebo katolíci? ? ? ? ? ? ? Rozum nad tím zůstává stát.

191241

15.5.2009 17:27

RE: Vskutku překvapivé odhalení

steve 70.?.?.?

Reakce na 191241

Rozum nad tím zůstává stát.
.. dle dokumentu zachovanych v muzejnich depozitarich doslo k poslednimu zachvevu rozumu a pravdy v nedeli odpoledne (letopocet vsak chybi).
.. v tento den nasel trilety capart Josifek za stodolou kravske lejno, strcil do neho prst, oliznul a povida: "Maminko, podivej - to je hovno"
.. bezprostredne po tomto Josifkove poznani pravdy inkvizice aktivizuje vsechny paky napric kontinenty ..
.. avsak Hovno bylo, je a navzdy zustane jenom Hovnem.
Stejne jako Rozum zplodi vzdy ! jen Pravdu.

191243

15.5.2009 12:07

RE: Vskutku překvapivé odhalení

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191172

Panebože, to jsou sráči... Hitlerjugend?

191232

15.5.2009 13:14

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 191232

Co takhle se trochu zklidnit? Je tam snad jasně psáno že video odstranil ten kdo ho nahrál.

191233

15.5.2009 23:04

RE: Vskutku překvapivé odhalení

google 93.?.?.?

Reakce na 191233

>Co takhle se trochu zklidnit?

vy ste tu ten cez sklidnovanie?

>Je tam snad jasně psáno že video odstranil ten kdo ho nahrál.

asi si vstupil dotycny do svedomia, no nie? tak to dobrovolne stiahol,
lebo nemohol v noci spat. to znie velmi pravdebodobne, az komicky.

191256

15.5.2009 0:45

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 191169

ale je tady, prozatím...

http://www.youtube.com/watch?v=sjejxVitQMc

191189

15.5.2009 23:31

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Nevím? 90.?.?.?

Reakce na 191189

Co to je? A proč sem na to dáváte odkaz?

191257

17.5.2009 5:36

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 191257

Přečtěte si diskuzi a snad pochopíte. Když ne, Google vám to objasní.

191316

17.5.2009 19:57

RE: Vskutku překvapivé odhalení

google 93.?.?.?

Reakce na 191257

>Co to je?

>A proč sem na to dáváte odkaz?

a povolenie z Ustredneho Vyboru zidovskej obce mate?

191333

16.5.2009 9:54

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 191189

Připomínají mi donské kozáky, akorát šavle jim chybí. To je zajímavé, že si vystačí jenom s bubnem- jako nějací afričtí divoši u ohně.

To byl kdysi takový vtip: řve to jako kráva a má to 200 vocasů. Co je to? Správná odpověď: Alexandrovův soubor. Jenže Alexandrovův soubor je dodnes velmi skvělý,umělecký, kdežto tohle je jenom jakýsi vítězný primitivný řev. Snad z toho důvodu to stáhli z internetu? [oči v sloup]

191277

16.5.2009 23:22

RE: Vskutku překvapivé odhalení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 191277

To jsou holt chazarské geny. Kdyby to nebylo ve sportovní hale, tak si řeknu, že jde o kanibalský rituál.

Autor to stáhl z internetu dobrovolně/povinně, jak píše v nějaké diskuzi. Zalekl se návštěvnosti (během dne 16tis.návštěv) a taky "nadšených" ohlasů poláků [smích]V nějakém polském deníku se židé proti filmu ohradili. Prý vyvolává antisemitské nálady. No ve mě vyvolal, ale ty antichazarské.

191313

12.5.2009 20:31

Nic překvapivého

Philleas Fog 84.?.?.?

Stejně jako způsoby, jimiž jsou prosazovány prostředky Nového (a jednotného) řádu. Jak typické například prostřednictvím kontroly "opozic" v demokratických [smích] zemích. Viz např. historická role lidí Sládka, Žirinovského, nyní nově Vandase, nebo Haidera.

A vůbec, když už jsme u toho Haidera, je zde jeden zajímavý, dvoudílný článek o jeho autonehodě...

http://www.exworld.estranky.cz/clanky/realhack/jor...
http://www.exworld.estranky.cz/clanky/realhack/jor...

190981

13.5.2009 3:18

Co se dozvíme o dnešních tajných manipulacích, později, za padesát let

kozoroh 61.?.?.?

Článek ve Zvědavci o setkání BILDERBERG společnosti v 23 - 25 Září,roku 1955, jen potvrzuje, co je v základu mého mnohem dřívějšího příspěvku, že svět je řízen z pozadí a s vyhledem do budoucna, lidmi , jež chtějí svoji moc uplatnit nad "zbytkem " populace. Jen v příkladu moci bohatství můžem zjistit,že prakticky více jak 70 procent světového minerálního bohatství ovládá, vlastní, celosvětově, asi tři sta rodin, méně, jak třicet procent připadá na sedm billionů lidí, kde dnes už jeden bilion lidí, žije v naprostém nedostatku potravin a hladoví.Takže, né jenom Bushova účast ve společnosti " Lebka a skřížené hnáty",Romský klub, Bohemská společnost,Iluminaty "Osvícení" a Svobodní zednáři a mnoho jiných, kteří se nedemokratickou formou snaží řídit svět k obrazu svému a hlavně i osobního prospěchu. Evropská Unie je teda podle slov belgického člena Bilderberské skupiny v pozadí tohoto uskupení s tím i souvisí jedné evropské měny Euro, což "prozradil" o dva týdny později, po srazu G20, které se konalo ve dnech 19 Března, tohoto roku, 2009. Takže si můžem klást otazku, k čemu jsou volby, k čemu vůbec jsou naši politici,a koho vlastně naši politici respektují,světově vlivné a nebo své voliče, což je ode mne dost pošetilá otazka, že ano? Rovněž, tak, trochu pokoutně získaný material o tak zvaném "tajném celosvětovém židovském sjezdu v Karlových Varech", kde se dohodli, tak zvaní židé o budouím rozdělení Československa,na dva státy, aby po rozdělení Slovenska,co by bývalý fašistický stát v letech druhé světové války, mohlo zaplatit reparace židům,bez rozdělení to politicky nebylo uskutečnitelné.A, tak, Bilderbergská skupina se podílý více a nebo méně na řízení světa v plné tajnosti, nebot , je samotné toto hnutí dělá více a více bohatšími, když víte předem, co bude následovat, tak, jak to dělá mnoho "židů" uvnitř finančního světového centra obchodu, bursy a tak se snadno, tak zvanou "židovskou chytrostí" kriminalitou, stavají velmi snadno millionáři a billionáři.
Kdo, řad "prostých " občanů věří na demokracii, vládu lidu, svých politiků a jejich politických stran, tak si ani neuvědomuje, že mnozí z těchto representantů práva a zákona, jsou tajní členové těchto světově tajných organisací, která je dosazuje do jejich "zvolených" a nebo jmenovaných funkcí k provádění plánů těchto ve stínu skrytých organisací, "prostí lidé, občané nemají naprosto žádný vliv na příštím řízení světa, jestliže se něco občan dodatečně dozví,tak je pozdě ,cokoliv už měnit.Lidé, jež mají zájem o historii, ekonomii a politiku nemůže přiznání nějakého "vikomta" překvapit o nějaké Garmish - Partenkirchen konferenci, před 54 roky, při setkání G-20, tam, jsou rovněž zastoupeni, radobyvládci této planety, v mnohé podstatě jsou to jedni a ti samý lidé.

191011

13.5.2009 3:23

z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit

Jirka R. 82.?.?.?

“One of their concerns is addressing and neutralizing the anti-Lisbon treaty movement called “Libertas” led by Declan Ganley. One of the Bilderberger planned moves is to use a whispering campaign in the US media suggested that Ganley is being funded by arms dealers in the US linked to the US military,” reports CFP.

Po tomhle já mám jasno, strany, které bych volil raději mají 0,0001% šanci, Libertas - ať už to bude cokoliv představuje skutečnou opozici a nabízí reálnou alternativu, která je volitelná napříč EU.

Jejich (Bilderberg) spin doctoři a opinion makeři to tady v ČR zkoušeli s "pochybným" zdrojem peněz pro p. Ganleyho - údajně z Ruska, teď koukám že se pro tuhle roli hodí víc USA [velký smích]

Jediné, co mě malinko vrtá hlavou (ale tak chytří snad zase nejsou), jesli to není nastrčená figurka, takový maják v bouři, který odfiltruje "nejspokojence" a pak je názorově prodá mainstreamu
(protože EU nezná slovo opozice) podobně jako to tady u nás udělala ODSka se svojí Modrou Šancí.

O Ganleym nic nevím, ale tady to vede Vlasta Tlustý a toho si s ODS dnes nedokáže spojit NIKDO - a to je pro mně dostatečnou zárukou jakési elementární poctivosti - způsob,
jakým z Vlastovýma reformama po volbách "vyjebali" (promiňte ale není přesnějšího výrazu) mě utvrzuje v tom, že LIBERTAS jdou skutečně PROTI EU a spolu s prezidentem chrání národní zájmy ČR.

191012

13.5.2009 10:59

RE: z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit

mtk 80.?.?.?

Reakce na 191012

Vladimír Železný usvědčen, že okradl ČR. Nelze nevidět, že čs.siopress tučným písmem v titulku dává najevo svoje sympatie k LS, takže si na anti-LS "dobro"druzích smlsne, ale zloděj zůstane zlodějem, ikdyby .... Ta stále stejná sebranka má silnou pozici, a i opozici (Libertas včetně). Návnada nemůže zůstat bez "masa" ....

191031

13.5.2009 12:53

RE: z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 191031

S Železným se to má tak, že především vystupuje proti byrokracii (přitom místečko v EP ho nepálí) a voliči na to slyší.

Je mu celkem jedno jak moc bude nebo nebude Evropa integrovaná, hlavně když jednotlivý státy budou skákat podle stejnýho schématu a jeho soukmenovci zůstanou kulturní i finanční elitou.

A je to podvodník a lhář.

191037

13.5.2009 22:01

RE: z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit

Jirka R. 82.?.?.?

Reakce na 191037

http://www.ceskenoviny.cz/domov/zpravy/zelezny-i-pres-rozsudek-zustava-na-kandidatce-libertas-cz/376717

Nabídnul odstoupení ze své funkci - což je normální krok slušného člověka. Causa "okrádání státu" je ve skutečnosti nedoplacené DPH za obrazy - navíc byla uhrazena - sice "po termínu" ale žijeme v zemi s chronickým neplacením závazků vůči státu - lidé typu Kožený, Pitr, Krejčíř si na tom postavili živnost - proti nim je případ Dr. Železného jen účelovou manipulací ho hodit do stejného pytle.

Cituji: "Z vyjádření celníků, které si odvolací soud vyžádal, vyplývá, že ačkoli za obrazy nebylo nutné platit clo, vztahovala se na díla DPH. Podle pravomocného verdiktu státu na dani vznikla škoda ve výši téměř šesti milionů korun. Někdejší právníci Železného daň zaplatili krátce poté, co si jej kvůli kauze pozvala policie. Podle Macha to bylo ovšem až po několika letech a ve chvíli, kdy Železnému hrozil trestní postih".

191077

21.5.2009 0:20

RE: z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit

mtk 80.?.?.?

Reakce na 191077

>Nabídnul odstoupení ze své funkci - což je normální krok
>slušného člověka.
Při vědomí, že rezignace nebude přijata, je to spíš bezpáteřní trik. To spojení "slušný člověk" a Železný byl nejspíš překlep, ne? Ten, který stál u zrodu hollysračkometu v naší krásné středoevropské zemi, teď chce bojovat proti "zlé lisabonské smlouvě". Tomuto šmejdovi nevěřím už snad ani jeho "vyvolenost".
>Causa "okrádání státu" je ve
>skutečnosti nedoplacené DPH za obrazy -
Ano, nevinný. [oči v sloup] Stejně jako v případě "malé velké domů" Lauderovi v kauze TV Nova. Miliarda sem, miliarda tam. Vy to Železnému vážně baštíte? To se divím ...

191602

13.5.2009 20:45

Narod

Aja 74.?.?.?

se zajima, nooo, dobre, ne cely a ne vsichni..


Bilderbergiani
.

191071

13.5.2009 22:17

RE: Narod

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191071

Paní Ajo, teď, když už víte jaká banda zločinců se tam každoročně v tajnosti setkává, měla byste ještě zájem si tam zajít zatancovat? Nebudu raději zacházet do podrobností. Jistě víte, na co narážím?

191079

13.5.2009 23:29

RE: Narod

Aja 74.?.?.?

Reakce na 191079

>Paní Ajo, teď, když už víte jaká banda zločinců se tam
>každoročně v tajnosti setkává, měla byste ještě zájem si
>tam zajít zatancovat? Nebudu raději zacházet do podrobností.
>Jistě víte, na co narážím?


[smích] [smích]
Vim, vim.

191082

14.5.2009 2:52

RE: Narod

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191082

>Vim, vim.
----
Ale to není odpověď. Co takhle tango s Henrym Kissingerem? [velký smích]

191092

14.5.2009 4:00

RE: Narod

Aja 74.?.?.?

Reakce na 191092

>>Vim, vim.
>----
>Ale to není odpověď. Co takhle tango s Henrym Kissingerem? [velký smích]


Jak to bylo v Cernych baronech? S kym ze to uradnicka zasadne netancila?
[velký smích]

191099

14.5.2009 4:31

RE: Narod - S kym ze to uradnicka zasadne netancila?

steve 70.?.?.?

Reakce na 191099

AJA............
S kym ze to uradnicka zasadne netancila?
.. ja to vim ! Netancila s Zizkou. Zizka mel urednickou vladu, jenom same chlapy v urade. Pisari, tajemnici, tunelari (podkopavali ekonomicky krizacke tanky) ..
.. takze kdyz ona byla urednicka, tak ne na vladni urovni, takze s Zizkou nemohla tancit !!
Je to historicky dokazano !! viz citat: "PRISEL JSEM, VIDEL JSEM, DOSVEDSIM, ze ZIZKA NIKDY NETANCIL"*

191101

14.5.2009 5:06

RE: Narod - S kym ze to uradnicka zasadne netancila?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191101

Žižka netančil a celou dobu seděl na koni se samopalem. Palcát nechal v šatně, protože se na takového bojovníka nehodil. [chechtot]

191104

14.5.2009 5:09

RE: Narod - S kym ze to uradnicka zasadne netancila?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 191101

>AJA............
>S kym ze to uradnicka zasadne netancila?
>.. ja to vim ! Netancila s Zizkou. Zizka mel urednickou vladu,
>jenom same chlapy v urade. Pisari, tajemnici, tunelari
>(podkopavali ekonomicky krizacke tanky) ..

>.. takze kdyz ona byla urednicka, tak ne na vladni urovni, takze
>s Zizkou nemohla tancit !!

>Je to historicky dokazano !! viz citat: "PRISEL JSEM, VIDEL JSEM,
>DOSVEDSIM, ze ZIZKA NIKDY NETANCIL"*

...no, kdo by s nim taky tancil, s chlapem, co ma misto lahkeho kulometu v ruce iba taky volajaky klacik....NETANCIT.

191105

13.5.2009 23:41

Čím je vlastně měna krytá?

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Na blogu p. Míky se vyskytla zajímavá informace, že na Euro bankovkách není žádná zmínka o jejich krytí. A ona taková zmínka nechybí jen tam, ale i na českých bankovkách.
Jestli to chápu správně, tak naše měna už není krytá ani prací československého lidu, protože zlato jsme prý tak nějak rozfrcali a vyměnili za nějaké EU papírky.

191083

14.5.2009 0:26

Budovali nacisté EU?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

http://www.metro.cz/svet/budovali-naciste-eu [překvapení]

191087

14.5.2009 3:57

Mraziva pararela s dneskem.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Systemova krize tricatych let minuleho stoleti byla resena valkou. Jakou budoucnost bude mit ta dnesni?
http://www.blisty.cz/2009/5/14/art46817.html

191098

14.5.2009 5:24

RE: Mraziva pararela s dneskem.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191098

René, a co když se ta krize vyvolala jenom proto, aby došlo k válce? Článek v odkazu je jenom popis divadelního představení s předem napsaným scénářem. Zbytečné úvahy co by se stalo, kdyby Franklin Delano Roosevelt udělal to a nebo to. On totiž dělal jenom to, co mu bylo přikázáno. Propaganda jela na plný plyn a všechno se předem pečlivě připravovalo. Ekonomické embargo na Japonsko se dočkalo úspěchu a Japončíci se odměnili útokem na Pearl Harbour, což F.D.Roosevelt okamžitě využil na zatažení Ameriky do II.sv.války. Američané válku nechtěli a ta krize třicátých let by je do války rozhodně nedostala.

191107

14.5.2009 5:54

RE: Mraziva pararela s dneskem.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191107

Valka, ktera nema vitezu? Problem je technologicka uroven.

191110

14.5.2009 7:52

RE: Mraziva pararela s dneskem.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191110

>Valka, ktera nema vitezu? Problem je technologicka uroven.
------
Jistě. Už nikoho nezůstane, kdo bude falšovat dějiny. Jenom doufejme, že psychopati si váží alespoň sami sebe.

191114

14.5.2009 6:40

RE: Mraziva pararela s dneskem.

steve 70.?.?.?

Reakce na 191098

Jakou budoucnost bude mit ta dnesni?
.. stejnou, proto byla prece vyrobena. Je to investice a musi se vratit + "smetana". A smetana bude husta. Sice jak pro koho, ale to se nepocita ..
.. ten clanek ma opravdu hodne krasnych pasazi. To myslim tentokrat vazne. Ale bez poradnych jatek zustanou pouze teorii. K jejich uskutecneni muze dojit az PO jatkach - mozna .. Nikdy ale ne DO jatek. Tim jsem si naprosto jisty. Tahle masina uz jede tak, ze masinfira i topic uz vyskocili, otazka je, v ktere zatacce vylitne. A majitele toho rychlovlaku maji nohy na stole a banaji cigaro. Masina je pojistena - jim o zivot nejde, takze jde v podstate o hovno. [oči v sloup]

191112

14.5.2009 6:17

S Ruskem bude treba pocitat velmi vazne.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Prvni nejpodstatnejsi vec. Moskva ma dostatetcny odstrasujici potencial proti komukoliv. Druha vec bez ohledu na velke problemy, ma ekonomiku, ktera ma rozhodujici podil fyzicke realne ekonomiky, byt jsou to "pouze" suroviny. Mnohem lepsi nez nejake virtualni financni kasino. Hodnotit dnes s prognozou do roku 2020 neco na zakalde HDP?... Nemyslim, ze v dobe ropneho zlomu a systemoveho kolapsu to da smyslplne vysledky. Jak jsou treba v te amalyze CIA hodnoceny ekonomiky s obrovskym podilem sluzeb jako treba v USA nebo bankovnim sektorem jako treba VB?

Demograficka situace Ruska je skutecny vazny problem, ale pri nizkem veku umrtnosti bude rusky narod pravdepodbne dostatecne mlady, aby slo tento trend vcas zvratit. Pokud se nepletu tento rok je v Rusku rokem rodiny. Elita si uvedomuje vaznost situace. Momentalne Kreml musel hodne zbrojit, aby udrzel strategickou rovnovahu a politicka jednani naznacuji, ze tento cil byl splnen.

Bude tendence kredity kolabujicich financnich trhu vymenit za veci s realnou hodnotou. Pravdepodobne budou velci hraci provadet machinace a posilovat cenu nezajimavych vecicek ke koupi, aby snizili na minimum cenu toho, co je pro ne zajimava korist. Pokud budou drzitele realne ekonomiky natolik hloupy, ze sve realne statky vymeni za hromadu papiru nebo eloktronicky zaznam, pak...

Navic jedina moznost jak udrzet nebezpecne nadbytecne kredity mimo realnou ekonomiku je pohyb na techto financich trzich, kde se da spekulacemi vydelat nebo prodelat balik kreditu. Ale ani to nebude fungovat prilis dlouho.
http://www.blisty.cz/2009/5/14/art46819.html
http://zlomropy.blogspot.com/

191111

Příspěvků: 67

12.05. 00:59 Vodník  European Economic Community (EEC)...
12.05. 10:57 Vladimír Stwora  RE: European Economic Community (EEC)...
12.05. 02:47 Rene Bartosek  Casovy faktor je vzdy problem.
12.05. 06:25 Anonymus  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
12.05. 12:50 Ursus  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
12.05. 09:39 jean.laroux  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
13.05. 23:13 janko  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 10:59 jean.laroux  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 15:04 Mirda  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 15:17 Sam Ting Wong  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 15:28 Mirda  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
15.05. 01:34 Mirda  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
15.05. 23:41 Sam Ting Wong  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
16.05. 08:39 Mirda  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 15:54 hestroy  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 21:34 jean.laroux  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 21:51 jean.laroux  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 17:45 Sam Ting Wong  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 18:41  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
14.05. 21:20 jean.laroux  RE: Casovy faktor je vzdy problem.
12.05. 12:48 ursus  Bych podotkl, ze Rusko ani USA nikdy nebyly nadseny ze spolecne EU
12.05. 13:01 insider  americký RAUL, kluci z REFLEXU,jste mimo
12.05. 13:59 Vojta49  Vskutku překvapivé odhalení
12.05. 19:02 mt-svk  RE: Vskutku překvapivé odhalení
14.05. 15:56 hestroy  RE: Vskutku překvapivé odhalení
12.05. 19:51 Oracle  RE: Vskutku překvapivé odhalení
12.05. 21:59 rataj  RE: Vskutku překvapivé odhalení
12.05. 22:28 google  RE: Vskutku překvapivé odhalení
12.05. 23:42 Aso  RE: Vskutku překvapivé odhalení
14.05. 20:42 google  RE: Vskutku překvapivé odhalení
14.05. 20:59 steve  RE: Vskutku překvapivé odhalení
15.05. 01:55 Mirda  RE: Vskutku překvapivé odhalení
15.05. 02:21 steve  RE: Vskutku překvapivé odhalení
15.05. 16:49 Mirda  RE: Vskutku překvapivé odhalení
15.05. 17:27 steve  RE: Vskutku překvapivé odhalení
15.05. 12:07 hestroy  RE: Vskutku překvapivé odhalení
15.05. 13:14  RE: Vskutku překvapivé odhalení
15.05. 23:04 google  RE: Vskutku překvapivé odhalení
15.05. 00:45  RE: Vskutku překvapivé odhalení
15.05. 23:31 Nevím?  RE: Vskutku překvapivé odhalení
17.05. 05:36  RE: Vskutku překvapivé odhalení
17.05. 19:57 google  RE: Vskutku překvapivé odhalení
16.05. 09:54 Jarmila  RE: Vskutku překvapivé odhalení
16.05. 23:22  RE: Vskutku překvapivé odhalení
12.05. 20:31 Philleas Fog  Nic překvapivého
13.05. 03:18 kozoroh  Co se dozvíme o dnešních tajných manipulacích, později, za padesát let
13.05. 03:23 Jirka R.  z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit
13.05. 10:59 mtk  RE: z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit
13.05. 12:53 Robocrep  RE: z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit
13.05. 22:01 Jirka R.  RE: z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit
21.05. 00:20 mtk  RE: z dokumentu vyplývá obava před Libertas - o důvod víc je zvolit
13.05. 20:45 Aja  Narod
13.05. 22:17 Mirda  RE: Narod
13.05. 23:29 Aja  RE: Narod
14.05. 02:52 Mirda  RE: Narod
14.05. 04:00 Aja  RE: Narod
14.05. 04:31 steve  RE: Narod - S kym ze to uradnicka zasadne netancila?
14.05. 05:06 Mirda  RE: Narod - S kym ze to uradnicka zasadne netancila?
14.05. 05:09 Aja  RE: Narod - S kym ze to uradnicka zasadne netancila?
13.05. 23:41 Sam Ting Wong  Čím je vlastně měna krytá?
14.05. 00:26  Budovali nacisté EU?
14.05. 03:57 Rene Bartosek  Mraziva pararela s dneskem.
14.05. 05:24 Mirda  RE: Mraziva pararela s dneskem.
14.05. 05:54 Rene Bartosek  RE: Mraziva pararela s dneskem.
14.05. 07:52 Mirda  RE: Mraziva pararela s dneskem.
14.05. 06:40 steve  RE: Mraziva pararela s dneskem.
14.05. 06:17 Rene Bartosek  S Ruskem bude treba pocitat velmi vazne.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 616