Diskuze k článku

Projev, na který se nezapomíná

Příspěvků 92

1.5.2009 4:30

Velice hodnotny clanek - Dekuji uprimne.

steve 70.?.?.?

Dekuji zvedavci za uverejneni tohoto clanku. Prestoze mohu mit mnohe vyhrady k zamereni Zvedavce, k "tonu" uvadenych prispevku, ke grafickemu zpracovani titulni stranky tohoto webu, - pres toto vsechno je pripomenuti slov naseho NSVHCN prinosem pro vsechny navstevniky tohoto webu !!
Dekuji Editorovi.

190012

3.5.2009 21:51

RE: Velice hodnotny clanek - Dekuji uprimne.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 161.?.?.?

Reakce na 190012

jen se pripojuji a mam dotaz pro editora: jestli by nebylo dobre zaradit do stalych linku www.analyza.wz.cz od M. Dolejsiho z roku 1990, pro lepsi dokresleni i dnesniho vyvoje v CR - lepsi shrnuti jsem nikdy necetl. Nemate nekdo neco dalsiho od Dolejsiho?

190254

1.5.2009 6:59

Je od divadla

Saša 74.?.?.?

Vašek je od divadla a to se nezapře, má smysl pro srandu, vždy si ji z nás dělal.

190021

1.5.2009 8:00

RE: Je od divadla

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190021

V divadle tak akorát stavěl kulisy a na politickém jevišti v tom pokračoval. "Nebudeme jako oni" a tímto obratně komunisty za kulisy uschoval. Je to lhář, šašek, zločinec a grázl. Největší podvod na českém (československém) národě od založení republiky.
Kauza Havel by se rovněž měla považovat za zločiny komunismu.

190027

1.5.2009 8:26

RE: Je od divadla

steve 70.?.?.?

Reakce na 190027

Kauza Havel by se rovněž měla považovat za zločiny komunismu.
. k takoveto kauze nemuze dojit. Havel je uzakonen stejne jako tech 62 milionu obeti holokaustu.Po pro narod bolestnem odchodu tohoto velikana bude otevrena kauza zda nalozit do lihu nebo do piva, zda dat k ledu nebo do Zdi narku .. bude vyhlaseno celonarodni referendum a narod svobodne rozhodne do ceho bude nalozen, My nejsme jako oni - pane Mirdo. Tak je to. [oči v sloup]

190031

1.5.2009 8:13

To už není drama , ale tragédie.

71 212.?.?.?

To už není drama, ale tragédie co se děje po takzvané sametovce. Vašek a jeho proslov byl pro opilé svobodou a vše o čem řečnil se stalo realitou a jde ještě dál. Čemu to nahrává jen tomu , že kdo zůstal v ksčm zůstal komunistou z přesvědčení a těch si osobně více vážím než těch co se sotva otočil list tak s ním změnily písmo a chystají další podrazy a kolaborují, ožebračují českou zemi. V téhle zemi to myslí snad už vážně jen již zmínění komunisté a nacionalisté. Je pravdou , že kapitalismus i předchozí podoba socialismu - (komunismus tady nebyl) se již zdiskreditoval sám o sobě a ukázal svou pravou destruktivní tvář. I kdyby to tady vyhráli komunisté či nacionalisté nic z čeho současná media straší by se nestalo v jejich případě by se poučili s historických chyb.
Současný kapitalismus má plnou hubu demokracie a svobody, ale skutek utek viz připravované okleštěni internetu a nesvoboda brouzdání, šmírování všeho od kamerových systémů přes telefony apod. se spíš podobá totalitnímu režimu.
Čeho současný systém docílil ještě větší rozevření nůžek a vrážení klínu do něj; devastace - školství, zdravotnictví, kultury, celkové zadlužení a lízání předkožky různým paktům jen pro osobní prebendu a zaprodání země atd., ještě větší nenávisti mezi lidmi svým přístupem k cizincům, cikánům a nestejném metru, celkovému ponížení obyčejných lidí a ještě většímu biče na něj. Lidé se stávají čím dál více apatyčtí a svou zlobu a nenávist v sobě potlačují a jen doufají v nějakou změnu, ale změna nenastane pokud se oni sami nepřičiní. Spíš si musíme asi sáhnou na ještě větší dno a potom se začít jednotit.
Čeho se ještě dočkáme pochodů cikánů za svůj bordel co tu dělají, za své kriminální činy v zemi , která není jejich. To že se tu rodí jak kobylky a zneužívají systém už pár desítek let jim nedává právo tu kdákat spíš by měli držet hubu, když už se něchtěli změnit a šancí měli dost.
Kam jsme se to dostali a co nás ještě čeká než vystřízlivíme z toho opilectví.?!?

190030

1.5.2009 13:41

RE: To už není drama , ale tragédie.

jirka86.europe jirka86 (tečka) europe (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 190030

Ano soudruhu, Vas bych poslal do Vami vysnene komunisticke zemi. Co takhle Vietnam nebo KLDR? Zil byste s $20 na mesic.

190058

1.5.2009 15:30

RE: To už není drama , ale tragédie.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190058

A co s tím má Havel co společného? No jo, ty ses vlastně jenom učil vkládat příspěvky. [chechtot] [chechtot]

190068

1.5.2009 17:33

RE: To už není drama , ale tragédie.

ELCID 90.?.?.?

Reakce na 190058

Nežvaň nesmysly a jeď se do Vietnamu podívat. Budeš čumět, jako puk.

190077

1.5.2009 19:59

RE: To už není drama , ale tragédie.

jirka86.europe 94.?.?.?

Reakce na 190077

Ano, demence ceskeho naroda je nekonecna. Vy jste jasnym prikladem.

190086

2.5.2009 12:42

RE: To už není drama , ale tragédie.

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 190086

predpokladam, źe ste chcel napísať "Ja som toho názorným príkladom" (samozrejme po česky) [velký smích]

190147

28.7.2009 0:30

RE: To už není drama , ale tragédie.

Opravdový Moravák 88.?.?.?

Reakce na 190086

A ty jsi úplná cizinecká dylina!Nebudeš náhodou Mongolskej čech? To bejvaj pěkný kreténi!!! [překvapení] [překvapení]

196448

1.5.2009 17:39

RE: To už není drama , ale tragédie.

Miks 213.?.?.?

Reakce na 190058

My ale, pane továrníku (nebo moderně erudovaný studente), nejsme Kuba nebo KLDR, jestli jste si toho v tom zápalu vytváření zisků neráčil všimnout. My jsme Česká Republika, země upostřed Evropy, země se staletými tradicemi, hodnotami a kulturou,žádný Vietnam. Země kde žijí a pracují vzdělaní ,poctiví a schopní lidé, které už prostě sere, když se z jejich úsilí mají dobře kdejací nýmandi,a když je jejich země neustále przněna a vysávána kdejakým xindlem.Argument 20dolarů na měsíc si nechte pro své zaměstnance aby měli o důvod víc vám vypálit fabriku. Víte vůbec co to znamená pracovat? Měl byste to zkusit, je to velmi dobrá životní zkušenost. Když už jste u toho odesílání, můžete si sbalit svoje "výrobní prostředky" a táhnout do USA. Cikány,Havla a židobolševické kapitány si pochopitelně můžete vzít s sebou.

190078

2.5.2009 3:56

RE: To už není drama , ale tragédie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 190078

Mam nekolik otazek:

Na zaklade ceho vznikl komunismus (idea zrovnopravneni)?
Nezaslouzily se tehdy o to vlady, ktere prosadily zakony, jez zvyhodnovaly majitele vyrobnich prostredku?
Nezaslouzila se pak nenasytnost majitelu vyrobnich prostredku, kteri meli moznost svym zamestnancum ubirat a ubirat a ubirat o to, ze se zajem o zrovnopravneni mezi zamestnanci ujal?

Nevypada dnesni situace podobne?

Myslite, ze kdyz politici a media budou neustale pripominat minule nedostatky komunisticke strany, nebo dokonce se podari ji zakazat, ze vymyti touhu davu o spravedlnost, zrovnopravneni, zlidsteni?

Nevim, nevim. Mam neblahe tuseni, ze se diky Havlum, Topolankum a vsech tech, kteri od "sametovky" zem ridili, vracime primo do naruce usporadani, ktere nakonec nebude tesit nikoho.

190110

2.5.2009 7:40

RE: To už není drama , ale tragédie.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190110

>Mam nekolik otazek: Na zaklade ceho vznikl komunismus (idea zrovnopravneni)? Nezaslouzily se tehdy o to vlady, ktere prosadily zakony, jez zvyhodnovaly majitele vyrobnich prostredku?
---------------------
Už jsem to tady psal několikrát, ale zopakuji. Historicky doložené společenství uplatňující principy komunismu jsou Hutterite's (čti hadorajts). Název byl přejatý od zakladatele komunity jménem Jakub Hutter a přebývali ve druhé polovině 16-tého století na území dnešní Moravy. Společenství přísně, přesto však dobrovolně dodržuje komunistické principy, jako společné vlastnictví výrobních prostředků a společné odměňování podle potřeb jednotlivců. Komunita se řídí přísnými zásadami pacifismu, tj. nesmí se zúčastnit vojenského výcviku, nesmí obléknout uniformu a vlastnit zbraň, nesmí se zúčastnit válečného konfliktu, ani na válku přispívat ve formě daní. Tímto se "Hadorajti" dostávali do rozporu se zákony státních útvarů, kde v té době momentálně přebývali. Na území Moravy vydrželi celé jedno století až do zřízení Rakousko-Uherské říše. Postupně se stěhovali po Evropě až skončili v Kanadě, kde existují do dnešních dnů se statistickým odhadem 50 tisíc členů.

Tohle byl krátký úvod jako důkaz, že komunistické principy společenského zřízení mohou v praxi úspěšně existovat. Zřejmě bude záležet jenom na lidech, jak se vzájemně dohodnou a zodpovědně podřídí vlastní společnosti k úspěšnému přežití bez vlivu na negativní účinky vnějšího světa. Z uvedeného lze usoudit, že Karel Marx nebyl otcem myšlenky komunismu. Na zakázku Rothschilda Karel Marx tyto principy použil k vypracování komunistického manifestu (1848), které později posloužily Rothschildovi k jeho experimentům přetváření lidských společenství. Jeden z prvních pokusů zavedení NWO byl bolševický převrat v Rusku, roku 1917, také známý jako VŘSR.

190126

3.5.2009 13:11

RE: To už není drama , ale tragédie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 190126

Vy jste, pane Mirdo, vyjmul ze vsech mych otazek prvni dve a zbyvajici jste ponechal tak, jako kdyby tou Vasi odpovedi nestaly za povsimnuti. A ony stoji. Opakuji:

>Nezaslouzily se tehdy o to vlady, ktere prosadily zakony, jez zvyhodnovaly majitele vyrobnich prostredku?
>Nezaslouzila se pak nenasytnost majitelu vyrobnich prostredku, kteri meli moznost svym zamestnancum ubirat a ubirat a ubirat o to, ze se zajem o zrovnopravneni mezi zamestnanci ujal?

>Nevypada dnesni situace podobne?

>Myslite, ze kdyz politici a media budou neustale pripominat minule nedostatky komunisticke strany, nebo dokonce se podari ji zakazat, ze vymyti touhu davu o spravedlnost, zrovnopravneni, zlidsteni?

>Nevim, nevim. Mam neblahe tuseni, ze se diky Havlum, Topolankum a vsech tech, kteri od "sametovky" zem ridili, vracime primo do naruce usporadani, ktere nakonec nebude tesit nikoho.

190220

3.5.2009 17:45

RE: To už není drama , ale tragédie.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190220

>Vy jste, pane Mirdo, vyjmul ze vsech mych otazek prvni dve a zbyvajici jste ponechal tak, jako kdyby tou Vasi odpovedi nestaly za povsimnuti.
------------------------
Tak to tedy pardón. Omlouvám se. [chechtot] Mojím příspěvkem jsem jenom chtěl naznačit, že jsme jako lidstvo nevědomky Rothschildům posloužili jako pokusní králíci (lidská mraveniště)a to po celé generace. Ostatní dotazy jsem považoval spíše jako vaše úvahy, které nepotřebují žádné větší zamyšlení, natož odpověď. No budiž, vrhněme se na to.

>Nezaslouzily se tehdy o to vlady, ktere prosadily zakony, jez zvyhodnovaly majitele vyrobnich prostredku?
--------------
Nic se neděje náhodou a vlády jsou jen dosazené loutky.
>Nezaslouzila se pak nenasytnost majitelu vyrobnich prostredku, kteri meli moznost svym zamestnancum ubirat a ubirat a ubirat o to, ze se zajem o zrovnopravneni mezi zamestnanci ujal?
---------------
Chamtivovist je přirozená vlastost většiny lidí (mít se dobře), ale jenom psychopat si neuvědomí základní lidské morální zásady, protože žádné nemá. Princip odměňování v kapitalistickém zřízení je: "Já uspokojím potřeby šéfa (majitele) a on recipročně uspokojí potřeby moje". Tato zásada ovšem platí pouze v malé firmě, kde je spolupráce šéf-zaměstnanec viditelná. Korporace nemohou nikdy fungovat spravedlivě. Tam totiž platí zákony džungle.

>Nevypada dnesni situace podobne? - Ano vypadá.
>Myslite, ze kdyz politici a media budou neustale pripominat minule nedostatky komunisticke strany, nebo dokonce se podari ji zakazat, ze vymyti touhu davu o spravedlnost, zrovnopravneni, zlidsteni? - Já to vidím spíše tak, že čím víc nadává na minulý režim, tím více upozorňuje ostatní, že s tím nemel nic společného. Ačkoliv pravý opak je pravdou.
>Nevim, nevim. Mam neblahe tuseni, ze se diky Havlum, Topolankum a vsech tech, kteri od "sametovky" zem ridili, vracime primo do naruce usporadani, ktere nakonec nebude tesit nikoho.
------
Jsou to dobře placené figurky NWO a za prachy zaprodali vlastní národ a svoje svědomí.

190232

2.5.2009 23:08

RE: To už není drama , ale tragédie.

Pierre 84.?.?.?

Reakce na 190078

Brrr. Úplně jse se otřásl. Slušný výčet těch co mají táhnout. Můžete upřesnit, koho nám tu chcete nechat?

190195

3.5.2009 9:36

RE: To už není drama , ale tragédie.

Miks 213.?.?.?

Reakce na 190195

Upřesním jen to, že už jsem háklivej na ty vaše argumenty "když se vám to nelíbí táhněte na pracák, táhněte do číny, táhněte na Kubu", což vždy slyším od těch, kteří neví co to je umět vyjít s výplatou, neví co to je pracovat. Jaký to kontrast k havlovskejm kydům o republice po lidi, he? Narodil jsem se v bohaté a krásné zemi, ne někde v zaprděné číně. Nebudu makat za 20 dolarů na měsíc jen proto, že jinde to tak je. Nebudu si říkat, že může být hůř, aby bylo hůř, a aby se o to líp měl xindl z bůhvíjaké řitě, který momentálně velí zprivatizované fabrice. Naše země se té číně pomalu ale jistě blíží, třeba to sám pochopíte až budete (nebo vaše děti) za hrst rejže makat někde v nadnárodní cihelně, a až z vás ta "práce" udělá kripla bez nároku nacokoliv.Kam potom utečete? Já si havlův projev taky pamatuju.Pamatuju si, jak lidi dojetím brečeli.Taky jsem mu věřil, pravdu ve všem -i co se Havla týče- BOHUŽEL měl můj komunistický -a tudíž prolhaný- učitel občanské nauky a ne pan prezident Havel, to je na tom to smutné.

190212

2.5.2009 2:23

RE: To už není drama , ale tragédie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 190058

soudruhy nemam zrovna 2x v lasce,ale chapu bolest a skepticismus pisatele

trendem dnesni doby je totiz masivni destrukce narodnich,kulturnich hodnot,co nejdokonaleji vytunelovat statni hospodarstvi,moralne zdecimovat mladez a to vse ve jmenu totalne multirasove,homosexualni,nezbozne spolecnosti,vse ve jmenu intarnacionalismu,to co se nezdarilo komunistum se mnohem lepe dari mezinarodnimu kapitalu

190108

10.9.2009 11:38

RE: To už není drama , ale tragédie.

Bereitova Justina 89.?.?.?

Reakce na 190030

Vazeny pisateli(pisatelko)
V par vecich mate jiste pravdu ale pri cteni Vasich radku o cikanech mi lezl mraz po zadech.Jsem velice stastna,ze lidi jako Vi nemaj tu moc k tomu,k cemu jsou schopny.Mnela jsem pocit,ze ctu propagandu rasistyckych fasistu.Nechci se zastavat kriminalnich aktivit,ktere delaji.Ale myslim,ze jste informovana o tom,ze nejen cikani ale i nase lidi a jini cizinci kteri zde ziji jsou zapleteni v kriminalnich cinech!!!A jeste neco duleziteho.Jestlize se tu narodi (jako kobylky)jsou zde doma stejne jako Vi nebo kdokolli jiny.Vase rasistycke radky jsou nechutne a levne!!

200028

16.11.2009 13:44

RE: To už není drama , ale tragédie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 190030

[cool]

204920

13.10.2010 21:32

RE: To už není drama , ale tragédie.

Stanislav H...s 91.?.?.?

Reakce na 190030

Plne s Vami souhlasim,jen bych jeste dodal,ze ten statni duchod co expresident Havel(a ten jeho zbytek bridilu) pobira by mel okamzite vratit s takovyma urokama co pocitaji ceske banky svym klijentum,aby se probudil,(nebot absolutne nema poneti jak tato jiz schatrala zeme i jeho pricinenim neekonomicky funguje)absolutne si jej nezaslouzil.
Bude opravdu nutne aby si lide zacali uvedomovat,ze vetsina zmuze vice jak jednotlivci.
Takze k titulku bych jeste dodal -likvidace ceskoslovenska vlasnima politikama-neviditelne ruky,kteri z toho rychle bohatnou na ukor pracujicich a slusnych lidi. [naštvaný]

229954

1.5.2009 9:06

armadni vyzkum ohledne lidske duse

dux 85.?.?.?

Zajimala by me jeho "zednarska kariera" v souvislosti s casem. Od kdy presne se "preklopil" a prestal hrat za Cesko...

Existuji indicie o tajnem armadnim vyzkumu ohledne lidske duse. Tuto lze pry doslova transplantovat z jednoho jedince na druheho. Je pry mozne implantovat do 1 tela i vic osobnosti, tezko k tomu neco dodat.

Kdyby to ale byla pravda, (...armada sama rika, ze je v predstihu zhruba 50 let pred vedou...) dovedu si predstavit, ze by to byl pohodlny a levny zpusob neokolonializace celych narodu. Pak by davalo smysl, proc mnozi politici ve spickovych funkcich jednaji jak po lobotomii... Proc cini rozhodnuti "z lasky k USA a k Izraeli..." [zmaten]

190033

1.5.2009 10:15

RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 190033

Havla jsem poznal osobně ještě za bolševika, kdy se ožíral se svojí partičkou v hospodě Na rybárně v Gorazdově ulici, kousek od svého bytu. I když jsem v té době fandil každému, kdo byl proti bolševikům, na první pohled mi moc k srdci nepřirostl, říkal jsem si, jak taková banda opilců a neschopných lidí může vést odboj. K přeprogamování lidí: První úspěšní programátoři lidské duše byli, pod vedením čínských specialistů, severní Korejci. Ze svých zajateckých táborů pak zpět do USA vyexpedovali tisíce přesvědčených komunistů. A to bez mučení, drog a speciálních technických prostředků. Prameny a dokumenty mohu případným zájemcům poslat nebo si je mohou na Netu najít sami.

190039

2.5.2009 4:12

RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse

Čechomil 69.?.?.?

Reakce na 190039

Prosím uveďte nějaké zdroje. Potřeboval bych minimálně přeprogramovat manželku.

190111

2.5.2009 12:49

RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 190039

Zaujímavá kniha na túto tému je "Brainwash - The Secret History of Mind Control" od Dominica Streatfeilda. Vyšla v českom preklade pod názvom "Brainwash - Tajná historie ovládaní mysli" v Mladej fronte.

190148

7.5.2009 21:15

RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190033

Patříš do blázince.

190611

8.7.2011 6:42

RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse

marcel marx 85.?.?.?

Reakce na 190033

Zednářská kariera je zděděna po rodičích!!!!!!!

247532

1.5.2009 11:43

Havel je zrůda

hestroy 77.?.?.?

Děda mi říkal, těsně po revoluci, když jsme u něj byli s rodiči a mluvili o Havlovi, jakej je to slušněj člověk a hodnej, že o rodině Havlů se za okupace po Praze říkalo, že spolupracují s Gestapem. My jsme mu to nechtěli věřit.

Inu, člověk byl hrozně naivní. Havel je jeden z nejhorších zmetků v české historii.

Mimochodem, tenhle projev mi nedávno přišel mailem a tak jsem přemýšlel, že by ho stálo za to uveřejnit na Zvědavci. Jsem rád, že se tak stalo i bez mého přičinění [smích]

190046

1.5.2009 13:11

RE: Havel je zrůda

inn-ocean 80.?.?.?

Reakce na 190046

Souhlas. Navic by se hodilo poslat ho take osobne primo Havlovy. Pak by mohl i Moravec do sveho poradu pozvat prave Havla a probrat tento projev trochu blize, do konkretnich detajlu. To by bylo drama.

190054

1.5.2009 12:18

Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není

Andreejka menhart (zavináč) gmail (tečka) com 92.?.?.?

Podle toho jak znam snilka Havla ja, povazuji ho za mensi zlo. Nevedel, do ceho jde a obklopil se nejakymi lidmi - nebyl ovsem nebezpecny, byl to lidomil a mezi jeho priority nepatrila osobni moc zneuzita ve svuj prospech a jako jeden z mala cs politiku po roce 1989 sa snazil slouzit narodu a ne opacne. Vrchol ceske politiky jsem videl zacatkem druhe poloviny 90-let, kdyz Klaus se Zemanem si rozdelili celu republiku a uzavreli do nebe volajici podvod v podobe opozicni smlouvy. Vysledkem je, ze obema panum jeste dnes tleska vetsina naroda. To se neda s naivnimi prestavami Havla srovnavat. Smutne ...

190048

1.5.2009 15:57

RE: Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190048

>Podle toho jak znam snilka Havla ja...- nebyl ovsem nebezpecny, byl to lidumil a mezi jeho priority nepatrila osobni moc neuzita ve svuj prospech a jako jeden z mala cs politiku po roce 1989 sa snazil slouzit narodu a ne opacne.
----------
A taky je to vidět, kam jsme to dopracovali. Číst, číst, číst... mladá paní. Doplnit si vzdělání. Vůdce smečky, pokud to myslí upřímně, se zachová jinak.

190072

2.5.2009 17:27

RE: Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není

dodo 88.?.?.?

Reakce na 190072

Právě že to pouhé "číst, číst, číst..." nestačí, tak už Lenin razil "učit se, učit se, učit se". Potíž je v tom, že musí být jak učitel znalý věci, tak dobrý studijní materiál a obojího je dnes jako šafránu. Těch učitelů pro mizerné podmínky profese a toho studijního materiálu pro mizernou úroveň nedoučených, nebo něčemu jinému vyučených autorů. Až tam jsme to dopracovali. A bude hůř.

190167

2.5.2009 9:33

RE: Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 190048

Hloupost českého národa je skutečně bezmezná, viz vyjádření této husičky.

190138

3.11.2009 19:00

RE: Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není

Škoda Zdeněk 78.?.?.?

Reakce na 190048

Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není
Plně souhlasím, zvláště když pomáhá USA bojovat ve světě za lidská práva, jako zkušený politik v organizování růžových revolucí, třeba i pomocí humanitárního bombardování. Posloužil národu svou omluvou sudetským Němcům, kteří se jistě brzy dočkají své rehabilitace za svoji spolupráci s Hitlerem. Vždyť Hitler byl jednim z největších bojovníků proti bolševizmu. Také ho miluji, jen by ještě lépe osvědčil svou lidskost, kdyby si všímal lidských práv Izraelců, kteří úpí pod útlakem Palestivců, kteří jim nechtějí dobrovolně vrátit celé území, které jim kdysi zaslíbil sám pánbůh a přikázal jim původní obyvatelstvo zlikvidovat...

203992

1.5.2009 12:21

Havel na hrad

Sam Ting Wong 81.?.?.?

tedy spíš do hradní hladomorny. Však on už ví, jak se v base zabezpečit a dokonce tam i přibrat.

190049

1.5.2009 13:45

RE: Havel na hrad

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 190049

>tedy spíš do hradní hladomorny. Však on už ví, jak se v
>base zabezpečit a dokonce tam i přibrat.


tjn. sice jeho kuryrka Olga uz neni mezi viditelnymi, ale "Vlasticka" urcite prebrala i tuto funkci. [velký smích]

190059

1.5.2009 14:13

Koktavy /po slovensky rengavy/ geroj Havel je dnes smiesna figura.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Ale krvava! Je to masovy vrah, ktory prepustil z vazenia davy vrazednych psychopatov. Samozrejme, ze ucelom bola destrukcia vtedajsej spolocnosti a strach, ktory mal byt jeho pmocnikom pre prsadzovanie sionistickych zamerov. /Hned vtedy letelo vladne
Tu-154 plne izraelskych specialistov do Ceskoslovenska/. Kto mal
o tomto "ludskom slize" este nejake iluzie, prisiel o nich s jeho
obodrenim utoku na Srbsko. "Na Belehrad, na Belehrad!" Prezentoval sa ako "humanitny bombarder" a cuduj sa svete nie je dnes pred sudom v Haagu spolu s Vukom Karadzicom, i ked je to jeden z najvacsich politickych zlocincov v ceskoslovenskych dejinach. Kavova babka Obama mu este podava ruku - vrahovi! Emanuel Moravec bol ovela cestnejsi ako Havel, ked prehral, zastrelil sa. Havel? Ved pisem "ludsky sliz" [bliji] [bliji] [bliji]

190061

4.5.2009 11:49

RE: Koktavy /po slovensky rengavy/ geroj Havel je dnes smiesna figura.

ico 85.?.?.?

Reakce na 190061

Nepleť si Vuka s Radovanom a koktavého s rengavým. Inak súhlasím.

190300

1.5.2009 15:13

Takovych,

Aja 74.?.?.?

co slibuji, tech je vic a lidska pamet je tak kratka.

190066

1.5.2009 15:51

RE: Takovych,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190066

Teď už je pozdě. Topolánek je z kola ven a ten nový u koryta bude slibovat někomu jinému. Podnětný příspěvek, paní Ajo. Doporučuji všem uschovat a útočit s tím na ODS k plnění předvolebního programu.

190071

1.5.2009 15:32

slibuji co jsem slibil

Oldis 88.?.?.?

a dovolavam co jsem odvolal

190070

1.5.2009 18:11

Citát

AZ-best weintrittj (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Ano, mnoho se změnilo, ale lidé zůstali stejní, jenomže teď víme líp, kdo je kdo. Kdo je slušný, byl slušný vždycky. Kdo byl věrný, je věrný i teď. Kdo se točí s větrem, točil se s větrem i dřív. Kdo myslí, že teď přišla jeho chvíle, myslel vždy jen na sebe. Nikdo se nestává přeběhlíkem, kdo jím nebyl dříve a vždycky. Kdo mění víru, neměl žádnou. Člověka nepředěláš, jenom se ti vybarví.
Karel Čapek

190081

1.5.2009 21:26

RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 190081

Aki ste k nemu vagni. Lebo je to podla vas Cech? Hruby omyl, ale takto sa cesky narod myli po starociach. Neviete ani na tomto portale odsudit svojho masoveho vraha! Co s takym narodom? Uroky budete platit este za vasej generacie. Ruske rakety cakaju, aby vam spocitali vasu bezchrbtovost! To mi verte, ste obetovany, vopred ugrilovany narod, ktory davno zabudol na Majstra Jana Husa. Dobre vam bude tak!

190092

2.5.2009 1:13

RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.

Baski menhart (zavináč) gmail (tečka) com 92.?.?.?

Reakce na 190092

A co s takym narodom, ktoreho premier rozdal majetok krajiny kamaratom, dlhe roky podporoval klientelizmus, vrazdy a unosy, kopal novinarov do zadku, zvazal sfanatizovanych dochodcov na fotbalove stadiony, diktoval spravodajstvo verejnopravnych medii s povinnym vysielanim ceskej kinematografie so slovenskymi titulkami, bojoval proti dnes uspesnej integracii Slovenska a dnes stale patri medzi najvplyvnejsich ludi Slovenska, uspesne popiera svoju minulost, ked loz sa stava pravdou a vacsina naroda mu zato tlieska? A co ten opilec, ktory chcel nasadnut tankov a zrovnat so zemou Budapest a dnes stale patri vdaka narodu medzi troch najdolezitejsich politikov Slovenska? Kto a co pomoze takemu narodu, ktoreho ma svet problem najst na mape?

190104

2.5.2009 6:15

RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 190104

Vy vazeny prispievatel iste mate problem najst SR na mape. Ved vasa domovina je Izrael a spoza Stredozemneho mora sa tazko hlada krajina v ktorej zijete [smích]. Takych (Cenzurováno. –Moderátor) ako vy mam rad, len nechapem preco uz davno nie su, slovami stredovekeho minstrela :"Tam za mořem u Jozafatu". Asi by ste tam dost dobre nemohli opluvat slovensky narod. Ano, mame aj svojich darebakov, ale su nasi. Vy si vsimajte svojich sionistov. Bohuzial su velmi urodeni aj v SR. Ako keby holokaustu nebolo! Vas narod nie su Slovaci. Mam pre vas typ" bezte do Gazy, treba "kontraktorov" lebo samym Izraelcom sa to uz hnusi. Vy budete vyborny typek [velký smích]

190121

2.5.2009 10:50

RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.

Baski menhart (zavináč) gmail (tečka) com 92.?.?.?

Reakce na 190121

Preco stracate cas hladanim urazok na niekoho, koho vobec nepoznate a nemate sancu sa trafit a to miesto reakcie na obsah prispevku, ktory vas zjavne vyprovokoval a zahnal do kuta a neviete nan protiargumentovat? Svojim vylievanim hnevu, za ktore ste si zodpovedny len vy sam, tu len dokazujete, ze si nevidite do vlastneho chlieva, dodnes sa hanbite sa reprezentantov svojeho naroda a nemate nato, aby ste svoj problem riesil. Zato dokazete poucovat cele narody a vas dalsi prispevok snaziaci sa niekoho urazat bude len toho dokazom.

190140

2.5.2009 16:22

RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190140

máte pravdu. Problém se od začátku bude řešit tím, že Slovák nebude mluvit veřejně proti Slovákovi, Čech proti Čechovi (Moravák Moravákovi atd.); potažmo Slovan proti Slovanovi. Problémy však nezametat pod koberec, ale řešit osobně, mezi čtyřma očima. Jen tak lze docílit národní celistvosti, která pomůže čelit vnějším nepřátelům.

190163

5.5.2009 1:25

RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.

serpico 77.?.?.?

Reakce na 190121

vaše komenty jsou docela dobré a s většinou souhlasím ale tohle jsem teda nečekal...

keď dojdú argumenty?? a čo..treba ich rozjebať!! lebo nie?? [chechtot]

P.S. jak typicky Slovenské... [oči v sloup]

190347

1.5.2009 20:03

Jo Havel

pietroo 194.?.?.?

urazil trnitou cestu z jednoduchého kafkovského absurdního světa do světa reality, "konspirační" reality. Musel se probudit z jednoduchého světa pijáka absintu, intelektuálského subjektivismu a byl nepochybně příslušnými zednářskými lidmi bolestně poučen, jak funguje svět doopravdy. Opustil své intelektuálské výplody a tím vlastně zradil i sám sebe a zcela se rozhodl kolaborovat s nwo, rockefellery, rotschildy atd. a vsugerovat si, že ti reprezentují v podstatě náboženskou pravdu. Anebo to věděl od počátku? [chechtot] [smích] [cool]

190087

1.5.2009 20:58

RE: Jo Havel

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 190087

Pietro, mám podobný názor. Havel byl vybrán těmi, co řídí tuhle hru - bylo mu nasypáno ze zahraničí, zpočátku asi všechno myslel upřímně, i tenhle projev. Ale ti vzadu mu vysvětlili, jak to ve světě chodí - a už bylo pozdě, musel se přizpůsobit. Kdoví jestli to bombardování neschválil jen proto, že ho vyléčili ze zdravotních průšvihů. Lidi v takové situaci udělají leccos - račte si to představit nebo zažít.
Havel zkrátka jen neměl hlávku na ta různá "překlopení situace". Ani nevím, jestli tušil, kolik vrstev nad touhle planetou nám kecá do života. Včetně nenápadného přeprogramování myšlení. Stačí vždy jen impulzy, ťuknutí - zbytek si doděláme v hlavě sami....

190089

1.5.2009 21:41

RE: Jo Havel

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 190089

Jo Václave,ty humaniterní bombardére,nedej zahynouti nám ni budoucím. [smích]

190096

2.5.2009 6:08

RE: Jo Havel

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190089

>...Havel byl vybrán těmi, co řídí tuhle hru - bylo mu nasypáno ze zahraničí, zpočátku asi všechno myslel upřímně, i tenhle projev. Ale ti vzadu mu vysvětlili, jak to ve světě chodí - a už bylo pozdě, musel se přizpůsobit.
---------------------------------
Janko, Janko. Ten bezpáteřník Havel byl vybrán už v roce 1977, jako "disident" fingované opozice režimu Charta 77. Mnoho dalších lidí s nadšením skočilo na špek a podepsalo s nadějí, že se něco změní. Ti šli od korýtek. V nejlepším případě ztrátou zaměstnání, jiní šly bručet do vězení. Havla si pěstovala tzv.tajná opozice uvnitř KSČ, jako kádrovou rezervu pro pozdější převrat. Byli to členové strany a vlády, avšak opozice pro-Sovětské skupiny jako byli Husák, Jakeš, Biľak a další. Tato tajná opozice komunistů byli v podstatě agenty organizace CFR - (Council on Foreign Relations) Rada pro zahraniční styky.

Havel byl vybrán jako náhradník na budoucí funkci prezidenta a tento titul mu byl přiklepnut v říjnu 1989 v Moskvě. Michail Chazarovič Gorbačev (alias Kohen) si vybral Havla z důvodů stejné krevní skupiny jako je on sám, což by mělo dávat záruky úspěchu pro společnou věc. Začala mediální kampaň umělců a z málo známého Havla vytvořili celebritu. Skandování při cinkání klíčkama "Havel na hrad" už dokončilo dílo zkázy pro Československo a její občany.

>Havel zkrátka jen neměl hlávku na ta různá "překlopení situace". Ani nevím, jestli tušil, kolik vrstev nad touhle planetou nám kecá do života.
------------------
Jak už to tak v politice chodí, prezident vykonává úkoly politického poradce. Mají to tak zavedeno v Americe už po celé minulé století, proč by to tedy nemělo fungovat v novém "demokratickém" režimu Československa. Jako Havlův politický poradce byl vybrán Jiří Pehe, nejen jako agent CFR, ale rovněž stejné krevní skupiny, jako Havel i Gorbačev. Jiří Pehe je také členem Bilderberg Goup a Havel se upsal u PNAC (Project for The New American Century), což je skupinka psychopatů usilujících o zavedení NWO a jedné světové vlády. Hlavní účastníci jsou: David Rockefeller, Henry Kissinger, Zbigniew Brzezinski, klan Rothschildů a ostatní nástroje sionu a neoconců infiltrovaných v různých "spřátelených" vládách, včetně vlády USA.

Tohle by ti mohlo nastínit jak probíhal minulý politický vývoj, kdo drží opratě v tyto dny a kam to všechno směřuje.

190120

2.5.2009 6:54

RE: Jo Havel

steve 70.?.?.?

Reakce na 190120

AMEN - a stejne mam Vendu rad, uz jenom kvuli tem parohum. Ja jsem myslivec !! Krmime zver a take potom lovime .... [smích] [smích]

190125

2.5.2009 16:11

RE: Jo Havel

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190125

On ty parohy má dobrovolně, protože si nemůže škrtnout...proto Dáša chodí za jinýma. Asi to jde ruku v ruce s tím co natropil, bombarďák. Zemře bezdětný, to je možná dostatečná odplata i bez přičinění kohokoliv okolo. [oči v sloup]

190160

2.5.2009 18:53

RE: Jo Havel

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190160

[velký smích]

190173

2.5.2009 19:12

RE: Jo Havel

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 190160

A trápi ho to vôbec? [velký smích]

190175

2.5.2009 21:06

RE: Jo Havel

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 190120

..jo, tohle všechno, co píšeš, to je možný. A zřejmě existuje tatáž varianta hry v současnosti. Netuším, jakou úlohu tam má Fišer, ale Venda Klausů je zřejmě vybraný na šéfa Evropy. On jediný směl vyslovit "odvážné" tvrzení o oteplovacím bludu - a lehýnce pošimrat radní v Bruselu. A tyhle takzvané záporné body se "zčistajasna" změní na "prozíravé a odvážné vidění souvislostí" našeho Vendy II.

Oni tu hru už hrají tak dlouho, že i sedlák z Horní Dolní vidí, kam a kudy se hrnou.
Ono je to v přírodě tak zařízené, že se každej pleteme svou cesu nahoru i dolu. A je to tak dobře.
Teď teprve dává smysl ta šaškárna okolo zvolení prasedenta. Jsem zvědav, jestli se jim podaří uhrát "malou domů"....

O překlopení jde vždy. Jen není někdy jasný, který z "trojských koňů" má tu správnou "nádivku".

190186

2.5.2009 21:09

RE: Jo Havel

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190186

janku, jestli Ti vyjde předpověď s Vendou coby šéfem Evropy, máš u mě láhev lahodné medoviny [mrknutí jedním okem]

190187

2.5.2009 22:57

RE: Jo Havel

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 190187

no, nejni blbej - a určitě si toho všimli odpadlíci z Bidlaberku, takže asi něco pečou.
K tomuhle dohadu mě vede zkušenost, že v každé "délesloužící" skupině s velkou mocí dojde k vnitřnímu dělení.
Ono to společenské dělení zas tak daleko od "dělení buněk" není.
Jsem taky zvědav na herecké výkony Pabrouka a Tupolánka. Historie dost dlouho připravovala tuhle část "Programu člověk" tak jí to snad nezvořeme.

Říká ti něco tahle skupina písmenek?

NUNTI SUNYA....? (v "abecedě" se jedná o doporučení k vývoji a formování další sluneční soustavy - včetně potenciálu a typu inteligence, která by ji měla obývat. Za čas to bude i naše starost....král A+N=U to tak zařídil.

190194

2.5.2009 23:46

RE: Jo Havel

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190194

>Jsem taky zvědav na herecké výkony Pabrouka a Tupolánka.
--------------
Já taky. Janko, co říkáš na tohle? Vondra vyhrožuje, že pokud nepodepíše ČR Lisabonskou smlouvu, tak by nás mohli z Evropské Unie i vyhodit. Není tole jedinečná příležitost, jak se vymanit z chomoutu?

>NUNTI SUNYA....? (v "abecedě" se jedná o doporučení k vývoji a formování další sluneční soustavy - včetně potenciálu a typu inteligence, která by ji měla obývat.
-----------
Tak to už je na mne moc. [mrknutí jedním okem]

190200

3.5.2009 11:28

RE: Jo Havel

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 190200

...kdysi se mi v hlávce vylíhlo, že druhá EU se bude stavět od přirozeného geografického i mentálního středu Evropy. Vyloučení je pak nutným předpokladem. A budeme pod pěkným drobnohledem, máme ukázat, zda máme vyjednávací potenciál k takové změně.
Ta změna se ale opírá nejen o efekty "matematiky skrytého součtu" - kterou známe pod názvem eko/nomika - která je jen nástrojem k formování trvalé formy otroctví.
Přichází doba, kdy si budeme opravovat názor na to, co známe pod slovy "fyzický prostor" - včetně oprav asociačních řad na vztahy sil typu "teplo, gravitace, magnetizmus..." k člověku a jeho úloze.

Máme možnost to zvládnout ...... i podělat. Dost záleží na tom, jak dobře - a kdy - lidi typu Vondra, Klaus a další - rozeznají, za kterou bandu mají "kopat". Kopat ten perník, který "nakopl" už kdysi dávno Ko/perník.

..nelamte si hlavu s některými mými kecy, musím občas ve stylu blázna komunikovat i s vrstvami inteligence (?), která k nám přichází jen do podvědomí. Omlouvám se za to, ale to je asi jediné, co s tím mohu udělat.

190217

3.5.2009 0:16

RE: Jo Havel

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190194

NUNTI mi připomíná pouze egyptskou bohyni pravodstva (v určitém smyslu prvotní chaos)NUN

SUNYA buddhistický výraz pro prázdnotu (srov." všechny jevy jsou svou podstatou bezobsažné"[mrknutí jedním okem]ŠÚNYATA ( to s chaosem také do jisté míry koreluje)

AN (či ANU) je sumerské božstvo nebes, byl mj. otcem bohyně Ištar (Ísis, Astarte)

Z inteligencí se nám sem cpe leccos, kromě umělých počítačových světů na které už jsou napojeny miliony hráčů (např. World of Warcraft) jsou to entity z Necronomiconu či mýtu Cthulhu (náboženství selhalo, tak to "zkouší" právě přes nejrůznější hry-počítačové, deskové, karetní...- však kdo si hraje nezlobí, ne? :-/ ), do jisté míry i další světy(něco z Egypta, zasuté atavismy dřívejších existencí ap.), funkční je i Gigerův svět Vetřelců, holt Země a její obyvatelé jsou přitažliví na mnoho způsobů...konzumní človíček netuší, že se častým hraním stává médiem.

190202

3.5.2009 1:51

RE: Jo Havel

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190202

Klobouk dolů, Méďo. [mrknutí jedním okem]

190206

3.5.2009 10:04

RE: Jo Havel

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190206

není nad čím Mirdo. Nescio Nomen má lepší zdroje než já [smích] ( i když dokonalá jednota se může projevit právě harmonií nebes a chaosu)

Ta druhá půlka je zčásti výsledek mé četby, zčásti pozorování, aneb: "Jsi to, čím se obklopuješ a co prožíváš ve své duši."

190213

3.5.2009 1:10

RE: Jo Havel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 190194

Nunti Sunya - svrchovaná jednota [mrknutí jedním okem]
---
ANU - už jednou proti němu povstal An-Zu a tak je dost možné, že i dnes jsou jeho dny u konce. Už dlouho o sobě nedává vědět.
---
Nescio Nomen

190203

3.5.2009 18:37

RE: Jo Havel

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 190203

...A+N=U nespí. (O)zve se.

190237

3.5.2009 18:50

RE: Jo Havel

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190203

>Nunti Sunya - svrchovaná jednota [mrknutí jedním okem] ANU - už jednou proti němu povstal An-Zu a tak je dost možné, že i dnes jsou jeho dny u konce. Už dlouho o sobě nedává vědět.
-----
Ba naopak. Jsme spolu (s ANU) v kontaktu. Byli jsme všichni na zábavě (Haevy Metal) a An-Zu se nadrogoval a začal ošahávat ANU-ho manželku. Štípal ji do zadnice a proto se pohádali. Ale nic se v podstatě neděje. Všichni jsme se tomu smáli. Napíšu mu, aby navázal opětný kontakt na Nescio Nomen.

190240

3.5.2009 19:07

RE: Jo Havel

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 190240

...hmm, štípání v zadnici je asi v programu, ale až vzadu, mlejnky se teprvá promazávají, tóčo ("překlápěná"[mrknutí jedním okem] se teprve chystá.

190242

3.5.2009 19:23

RE: Jo Havel

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190242

>...hmm, štípání v zadnici je asi v programu...
---------
Je, ale stále ještě podle zastaralého způsobu. Tj. muž-žena, nikoliv muž-muž podle politické korektnosti. Jinak tam nejdu.
Až teď jsem si všiml, že mám v hořejším příspěvku překlep. Má být "Heavy Metal".

190244

1.5.2009 22:31

Sliby se občas i naplňují

rataj 85.?.?.?

„Až ten proletariát
svrrrhne kapitalistický řád,
nastanou ty šťastné chvíle,
jak popsal Kharl Marx
ve svém díle.“
(J. B. Pecka-Strahovský?)
Tak slibovali kdysi, a pak zase v době novější
vůdcové naši mi/ylí(1), že nejen dohoníme,
ale i předhoníme v životní úrovni
ty kapitalisty zpropadené
v pětiletce sedmé či deváté.
Po revoluci veleslavné zas k novým slibům došlo:
Prý brzy, snad za nějakých pět, či dle jiných do dvaceti let
nejpozději dostihneme ten báječný svět,
který se na straně západní od země naší nachází,
a konečně, o čem jsme dávno snili, se nám podaří.
Teď k velkým divům dochází, sliby se naplňovat začínají,
(ne snad, že by se o to vůdcové naši mi/ylí(1)
nějak zvlášť zasloužili, důležitější věci trápí je,
jako kdo příští volby vyhraje).
Západní svět, k němuž jsme se připojili,
kupodivu pozvolna k úrovni se níží naší,
již nemůžem mu vůbec závidět,
teď společně se ocítáme v problémů husté kaši,
a nezbývá nám zase, než být plni nadějí,
že jednou, kdysi kdosi naslibuje zase
nám ráj na zemi
a vono se to jaksi mimo jeho snahu vyplní.
Kdo si počká, ten se dočká.
-----------------------------------------------------------------------------
(1) milý od milovat, mylý od mýliti se (sám), nebo mýliti (jiné)

190099

2.5.2009 19:53

RE: Sliby se občas i naplňují

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190099

Tak to je dobrý!!!

190179

2.5.2009 4:35

Bolo to krasne obdobie...

Peter Szakal petrik (zavináč) somine (tečka) net 24.?.?.?

...mal som vtedy 24 rokov, bol som plny idealov, nadseny pre vec a obdivoval som aj take hovado - akym bol Havel.
Idealov som plny stale, ale uz obdivujem len seba.

190114

2.5.2009 21:59

Vaclav Havel

demokrat sasek 78.?.?.?

Je dobre mladym ukazat pravdu. Vaclav Havel je bezprecedentny luhar, a my sme si ho tak vazili a mysleli sme si, vtedy v 89, aky je to dobry, cestny a zasadovy clovek. Omamil nas svojim heslom "Pravda a laska musi zvitezit nad lzi a nenavisti" a podviedol nas. Zasluzi si, aby ludia o nom vedeli pravdu, a tento prejav ukazuje, aky to bol luhar. Historia ho odsudi, ale inak ma beztrestnost zariadenu, takze sa nema coho obavat.

190191

2.5.2009 23:39

RE: Vaclav Havel

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190191

>Omamil nas svojim heslom "Pravda a laska musi zvitezit nad lzi a nenavisti" a podviedol nas.
---------
Omámil nás všechny. I já jsem mu fandil a věřil. Když byl tady v Kanadě na setkání s krajany (pokud si pamatuji r.1992), tak jsem se s ním osobně setkal. Teď by si místo podání ruky akorát zasloužil jednu z pravé a druhou z levé strany a pořádný kopanec do sedacího ústrojí. Je to grázl a zločinec.

190199

3.5.2009 11:24

RE: Vaclav Havel

dodo 88.?.?.?

Reakce na 190199

To je tak, když se na školení M&L koukalo po soudružkách a nesledoval výklad lektora. Ti co pozor dávali, aby neumřeli blbí, tak těm bylo jasný už od toho '68 o co jde a že to je jen průzkum bojem vedený od kapitálu, k přípravě jeho pozdějšího útoku. No a tak na ten '89 si to kapitál připravil včasným zkorumpováním Gorbyho. U nás pak nejen tou viditelnou pražskou Havlovic, ale i tou už od '60 let se formující brněnskou "strécovskou" pátou kolonou negojímovských intelektuálů maskovanou za recesi. Dozvědět se co je kapitál zač, jste tak propásli a nyní máte mnozí oči na vrch hlavy, co to, jak to a proč to, nebo ono. [oči v sloup] Jó kdo odflinkl poznatky z historie, musí ji prožít znovu. Blbý je, že to je většina národa a tak se tomu nevyhnou i ti, co ji neodflinkli. [pláč]

190216

3.5.2009 13:00

Havel, kam vítr tam plášť

Fred 84.?.?.?

Když byl Havel myslím v roce 1991 ve Švýcarsku, tak se pamatuji, že měl proslov a s ním tam měl proslov i Švýcarský spisovatel Friedrich Duerrermatt. Dokonce byl Havel přijat švýcarskými Bundesraty- prezidentem švýcarským. Dokonce seděl vedle ženy, Bundesratky, paní Dreyfuss. I zdejší lidi byli jím nadšení a já jsem doufal, že Havel si pro Československo něco ze Švýcar odnese a to by byl švýcarský system vedení státu a tedy i že Havel bude prosazovat taky neutralitu Československa. To by byla ta nejrozumější cesta pro nás. Bohužel Havel v tomto smyslu nedělal nic a tak se ptám, co dělal zde ve Švýcarsku?
Nakonec dopustil rozbití Československa a to udělal zaručeně v zájmu jeho politické kariery, což dělá podosud. Už výrokem "Humanitní bombardování" ukazuje kam vlastně patří. Tím se dokonale zesměšnil a ukázal, že není osobnost, která má zásady morální a humanistické. On se přizpůsobil těm, kteří mají moc. On poslouchá v zájmu své kariéry jen ty, kteří nerozumějí ku příkladu historii Evropy, což jsou USA. Ty dnes vládnou totiž v NATO. Proto humanitní bombardování bylo na rozkaz USA.
Možná, že by Alexandr Dubček byl lepším prezidentem, a určitě by se Československo pak nerospadlo. Jenomže tady byla mezi Havlem a Dubčekem dohoda, že prezidentem se stane Havel a Dubček bude mít jinou funkci. Havel si ten prezidentský úřad na Dubčekovi vynutil. A tím je už nesympatický.

190219

3.5.2009 16:18

+1

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

tak toto by se melo opakovat 4x denne v celostatnim mediu. Zvlast takovym tem havlofilnim pravdolaskovcum, i kdyz ti by to nejspis nepochopili [pláč]

190227

3.5.2009 16:44

Hladová svině žere třikrát víc než nažraná

Goergeus 80.?.?.?

Havel byl ta hladová a očekávání spnil [bliji]

190230

3.5.2009 23:23

Copak náš Vašek!

daniela 88.?.?.?

Ano, tím nás krmil poměrně dlouho.Ještě si pamatuji ty jeho květnatá slůvka o pravdě a lásce, o soucitu k nám trpícím spoluobčanům..ó, toho by se našlo!Také vzpomenu na ohromné rozpaky, jaké vybudil u nás "spoluobčanů", když tehdejší ČT odvysílala divadelní hru jakéhosi jeho slavného díla.Bohužel, ten název mi vypadl z paměti,jen si pamatuji,že jeho drama pojednávalo o jakýchsi policajtech(tehdy VB), kteří se sešli u jednoho stolu,opili se a tlachaly hodinu ty opilecké kydy,sem tam se jeden z nich poblinkal a tak.Bylo dobře vidět, jak Vašík opřený o kotelní lopatu snil o šťastných zítřcích naší drahé vlasti.Co víc dodat.¨? [překvapení]

190256

28.7.2009 5:37

Chybi tady mooning smajlik .....

Satanist 75.?.?.?

[bliji] svy rozumy tenkrat, [bliji] je i dnes a na vzpominku toho nezapomenutelnyho projevu [bliji] ceskej narod.

196458

19.11.2009 11:07

1989 CSFR

Eso 89.?.?.?

V roce 1989 CSFR jeste neexistovala.

205235

8.12.2009 21:39

Těpéro zdraví lidské zdroje!:-)

Těpéro 89.?.?.?

17.listopad den vzniku lidských zdrojů, uběhlo 20. let a lidské zdroje stále ještě nemají vlastní stranu, stranu lidských zdrojů SLZ, která by se mohla postavit do čela toho to státu a tak naplnit poslání 17.listopadu![smích] strana lidských zdrojů (SLZ)má v programu první řadě transformaci na stranu lidí za rozum, tedy stranu SLZR, je to vhodné pro každého, kdo nechce používat vlastního rozumu, svěří nám hlas, kdo naopak se chce blejsknout, že rozum má vstoupí do strany SLZR a tak se staneme nejpočetnější stranou na politické scéně![smích] 1. bodem programu je navrátit lidským zdrojům svou důstojnost ve společnosti a vrátit je zpět mezi živé a myslící bytosti mezi lidi![smích] Něco takového vám nenabídne žádná ze součastných politických stran ani TOP 09![smích]chce si už někdo vstup do strany lidských zdrojů (SLZ) předplatit?[smích]

206536

11.11.2010 8:27

Je to fake - nejen proto, že v prosinci 89 Havel nemohl mluvit o ČSFR

Jaroslav A. Polák 89.?.?.?

Je to napsané tak, aby to pobouřilo současné lidi. Ta účelovost je do očí bijící. Nejsem žádný velký Havlův fanda, ale zato jsem spisovatel a respektuji jej jako spisovatele. Takto (nehezky) by Havel nestylizoval. Najednou se objeví něco bez udání jakéhokoli zdroje co útočí na naše pudy... Soudnost, lidi, soudnost! Nevěřte všemu, co právě koresponduje s vaším naladěním - vždyť právě tak funguje manipulace. Propagovat sebelepší myšlenku pomocí lží a manipulováním lidí je podlé.

Závěrem: Měli bychom být obzvláště kritičtí k především tomu, s čím máme podvědomý sklon automaticky souhlasit.

Milý "Zvědavče", milí "zvědavci" - pokud se mýlím, dokažte mi to odkazem na zdroj. Díky.

232298

16.9.2013 19:57

Stydím se za Havla,

Petr Šrámek petrsfrantou (zavináč) seznam (tečka) cz 91.?.?.?

Dnes byl ve zprávách dalajláma na foru v Praze. Jak tento moudrý muž nedokázal Havla prokouknout? , to nepochopím.
Havel všem ukázal jak je to s jeho pravdou a láskou už když podváděl s Veškrnovou svou smrtelně nemocnou ženu. ( a to by ještě šlo jakž takž tolerovat). Jak si mohl dovolit po spoluzpůsobeném rozpadu Československa naskočit do úřadu prezidenta ČR (1993)? To snad umí je kapitán Scetino, který by po konci Concordie rád zase kapitánoval.
Jeho pravda a láska vítězila jen když zásadně nakrknul Čínu nebo Rusko a přišli jsme o dost podstatné odbytiště. V okamžiku prodeje jeho Lucerny stb agentovi Junkovi (Chemapol) racionálně vykřikoval a šermoval rukama, že to je firma, která má sílu Lucernu koupit a rekonstruovat... tehdy byla pravda a láska v řiti neb šlo o jeho prachy. Nemá cenu opakovat jeho lživý projev, prostě změnil názor i to se chlapům stává, jen jde o to zůstat i potom rovný. Podpora všech násilných aktů USA, naposledy stihl žvanit ještě do Lybie. Mimochodem, jak je na tom dnes vítězství demokracie v Lybii, za co se zasazoval on i další jeho rovný následovník - kníže Schwarz... Nikde v médiích ani vidu ani slechu. Je to fakt svinstvo a tohle mlčení je důkaz.
Bombardování Jugošky, podpora Kosova v regionu, kde jsou skoro tisícileté srbské chrámy ( dnes tedy trosky chrámů). ČR po Mnichovu 1938 na rozdíl od hrdého Slovenska uzná Kosovo i s premiérem -bývalým obchodníkem s lidskými orgány Hadžim nebo jak se ten zločinec tak často se líbající s Havlovou kamarádkou Madlenkou Albrightovou jmenuje. Kontrolní otázka- víte jakého byznysu se M. Albrightová věnuje- velice lukrativní privatizaci kosovských telekomunikací. A za tím vším byl náš skvělý Havel, po veřejně dostupných informacích, které jsem namátkou vylovil ze své ponížené mysli, si ještě po této zrůdě necháme pojmenovat letiště. [pláč]

296218

17.9.2013 12:35

Originální projev Havla

Ferenz 90.?.?.?

Tak ten origoš Havlův projev je tady a je poněkud odlišný, minimálně obšírnější, od toho, co tu předkládá jako citaci autor: http://www.vaclavhavel.cz/showtrans.php?cat=projev...

296258

18.9.2013 13:05

zářný projev

malý hlas 90.?.?.?

tento projev je velmi užitečný. měl by viset na zdi ve všech školách a třídách celého česka. ve školách základních, středních i vysokých. nebylo by od věci vyvěsit jej i na ulicích pojmenovaných po něm, i na ruzyňském letišti.

296337

3.3.2014 18:36

Dneska mame 3. 3.2014

Vera Cunderlik 188.?.?.?

je tedy BREZEN ?
Ale vsechny prispevky jsou oznaceny jako kdyby byl uz KVETEN ....nebo mate v Cesku uz kveten ? [chechtot] [velký smích] [překvapení]

305884

22.4.2014 10:29

Lháři, lháři a nic jiného než lháři!!! Jen dále šířit nenávist!

Jarda Velas 194.?.?.?

Ne že bych se chtěl opět navážet do odborníka na pytlíky pana Hartycha, ale jím (a nejen jím) zmíněný projev nemohu nikde najít (kromě stránek komunistů a jiných levicově zaměřených webů). Začal jsem tedy pátrat důkladněji. První odstavec údajného projevu jsem našel v Havlově projevu v ČT před volbou prezidenta v r. 1989. Že zněl ve skutečnosti trochu jinak mne nepřekvapuje - http://vaclavhavel.cz/showtrans.php?cat=projevy.... Další pasáže onoho "projevu" jsem nikde nenašel. Když se na něj podíváme podrobně, najdeme několik zvláštních vět. Například se v něm Havel dovolává programového prohlášení vlády. Které vlády ? Všechny zdroje datují "projev" do roku 1989, některé dokonce do listopadu. Stačí si malinko pamatovat, nebo umět číst, aby rozumný jedinec věděl, že v roce 1989 nevznikla žádná vláda, slibující "pokojný přechod od neekonomiky k ekonomice". Adamcova vláda prog. prohlášení neměla vůbec a Čalfova vláda prohlašovala, že je nutné : "dôsledne sa rozísť s tým typom hospodárenia, ktorý u nás prevládal v minulých desaťročiach ... Trhovú ekonomiku musíme prijať so všetkými jej výhodami i nevýhodami." Dovolím si tedy tvrdit, že onen "projev" tak jak je prezentován, Havel nikdy nepronesl a jde o falsum splácané z několika jiných projevů doplněné o poupravené, nebo zcela vymyšlené věty.

308826

22.4.2014 10:42

RE: Lháři, lháři a nic jiného než lháři!!! Jen dále šířit nenávist!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 308826

Je mou chybou, že za článkem nebyl odkaz na můj další článek Co vlastně Havel řekl a co neřekl?, který se pokouší na tu otázku odpovědět. Už tam je.

308827

23.12.2014 20:24

ČSFR nebo ČSSR?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

"Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepši životní úroveň v ČSFR, sám odstoupím z funkce."

V roce 1989 ještě ČSFR neexistovala.

323932

Příspěvků: 92

01.05. 04:30 steve  Velice hodnotny clanek - Dekuji uprimne.
03.05. 21:51  RE: Velice hodnotny clanek - Dekuji uprimne.
01.05. 06:59 Saša  Je od divadla
01.05. 08:00 Mirda  RE: Je od divadla
01.05. 08:26 steve  RE: Je od divadla
01.05. 08:13 71  To už není drama , ale tragédie.
01.05. 13:41 jirka86.europe  RE: To už není drama , ale tragédie.
01.05. 15:30 Mirda  RE: To už není drama , ale tragédie.
01.05. 17:33 ELCID  RE: To už není drama , ale tragédie.
01.05. 19:59 jirka86.europe  RE: To už není drama , ale tragédie.
02.05. 12:42 mt-svk  RE: To už není drama , ale tragédie.
28.07. 00:30 Opravdový Moravák  RE: To už není drama , ale tragédie.
01.05. 17:39 Miks  RE: To už není drama , ale tragédie.
02.05. 03:56  RE: To už není drama , ale tragédie.
02.05. 07:40 Mirda  RE: To už není drama , ale tragédie.
03.05. 13:11  RE: To už není drama , ale tragédie.
03.05. 17:45 Mirda  RE: To už není drama , ale tragédie.
02.05. 23:08 Pierre  RE: To už není drama , ale tragédie.
03.05. 09:36 Miks  RE: To už není drama , ale tragédie.
02.05. 02:23  RE: To už není drama , ale tragédie.
10.09. 11:38 Bereitova Justina  RE: To už není drama , ale tragédie.
16.11. 13:44  RE: To už není drama , ale tragédie.
13.10. 21:32 Stanislav H...s  RE: To už není drama , ale tragédie.
01.05. 09:06 dux  armadni vyzkum ohledne lidske duse
01.05. 10:15 Evropan  RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse
02.05. 04:12 Čechomil  RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse
02.05. 12:49 mt-svk  RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse
07.05. 21:15 Nevím  RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse
08.07. 06:42 marcel marx  RE: armadni vyzkum ohledne lidske duse
01.05. 11:43 hestroy  Havel je zrůda
01.05. 13:11 inn-ocean  RE: Havel je zrůda
01.05. 12:18 Andreejka  Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není
01.05. 15:57 Mirda  RE: Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není
02.05. 17:27 dodo  RE: Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není
02.05. 09:33  RE: Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není
03.11. 19:00 Škoda Zdeněk  RE: Jsou i takovi, kterym patri gulka do hlavy a kraluji az dodnes - Havel to není
01.05. 12:21 Sam Ting Wong  Havel na hrad
01.05. 13:45 AlA777  RE: Havel na hrad
01.05. 14:13 Gibi z Wilsonova  Koktavy /po slovensky rengavy/ geroj Havel je dnes smiesna figura.
04.05. 11:49 ico  RE: Koktavy /po slovensky rengavy/ geroj Havel je dnes smiesna figura.
01.05. 15:13 Aja  Takovych,
01.05. 15:51 Mirda  RE: Takovych,
01.05. 15:32 Oldis  slibuji co jsem slibil
01.05. 18:11 AZ-best  Citát
01.05. 21:26 Gibi z Wilsonova  RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.
02.05. 01:13 Baski  RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.
02.05. 06:15 Gibi z Wilsonova  RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.
02.05. 10:50 Baski  RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.
02.05. 16:22 MedaBeda  RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.
05.05. 01:25 serpico  RE: Citát/ Vobec nejde o Karla Capka ide o ceskeho zlocinca.
01.05. 20:03 pietroo  Jo Havel
01.05. 20:58 janko  RE: Jo Havel
01.05. 21:41 micha  RE: Jo Havel
02.05. 06:08 Mirda  RE: Jo Havel
02.05. 06:54 steve  RE: Jo Havel
02.05. 16:11 MedaBeda  RE: Jo Havel
02.05. 18:53 Mirda  RE: Jo Havel
02.05. 19:12 mt-svk  RE: Jo Havel
02.05. 21:06 janko  RE: Jo Havel
02.05. 21:09 MedaBeda  RE: Jo Havel
02.05. 22:57 janko  RE: Jo Havel
02.05. 23:46 Mirda  RE: Jo Havel
03.05. 11:28 janko  RE: Jo Havel
03.05. 00:16 MedaBeda  RE: Jo Havel
03.05. 01:51 Mirda  RE: Jo Havel
03.05. 10:04 MedaBeda  RE: Jo Havel
03.05. 01:10  RE: Jo Havel
03.05. 18:37 janko  RE: Jo Havel
03.05. 18:50 Mirda  RE: Jo Havel
03.05. 19:07 janko  RE: Jo Havel
03.05. 19:23 Mirda  RE: Jo Havel
01.05. 22:31 rataj  Sliby se občas i naplňují
02.05. 19:53 hestroy  RE: Sliby se občas i naplňují
02.05. 04:35 Peter Szakal  Bolo to krasne obdobie...
02.05. 21:59 demokrat sasek  Vaclav Havel
02.05. 23:39 Mirda  RE: Vaclav Havel
03.05. 11:24 dodo  RE: Vaclav Havel
03.05. 13:00 Fred  Havel, kam vítr tam plášť
03.05. 16:18 vulgar von hulwaath  +1
03.05. 16:44 Goergeus  Hladová svině žere třikrát víc než nažraná
03.05. 23:23 daniela  Copak náš Vašek!
28.07. 05:37 Satanist  Chybi tady mooning smajlik .....
19.11. 11:07 Eso  1989 CSFR
08.12. 21:39 Těpéro  Těpéro zdraví lidské zdroje!:-)
11.11. 08:27 Jaroslav A. Polák  Je to fake - nejen proto, že v prosinci 89 Havel nemohl mluvit o ČSFR
16.09. 19:57 Petr Šrámek  Stydím se za Havla,
17.09. 12:35 Ferenz  Originální projev Havla
18.09. 13:05 malý hlas  zářný projev
03.03. 18:36 Vera Cunderlik  Dneska mame 3. 3.2014
22.04. 10:29 Jarda Velas  Lháři, lháři a nic jiného než lháři!!! Jen dále šířit nenávist!
22.04. 10:42 Vladimír Stwora  RE: Lháři, lháři a nic jiného než lháři!!! Jen dále šířit nenávist!
23.12. 20:24  ČSFR nebo ČSSR?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 13 262