Diskuze k článku

Spojení Mossadu s útoky 11. září

Příspěvků 88

24.3.2009 7:56

To urcite.

P.G. 67.?.?.?

Kdyz ma nekdo nekde bratrance (kazdy Arab jich ma desitky) tak to neco dokazuje ? Tady s nekym clouma paranoia.

187112

24.3.2009 18:31

RE: To urcite.

pje 194.?.?.?

Reakce na 187112

Ale no tak, přece byste na tomhle jediném argumentu nechtěl ukázat svou informační a myšlenkovou nouzi [smích] Mimochodem, nemáte náhodou tu čest, když tak bezelstně sdělujete své představy o cloumajícím zlu ve vašem okolí? [velký smích]

187191

24.3.2009 9:49

Ako vravieval rabbi Ben Akiba:"Nic noveho pod slnkom"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Rozumni si uz davno urobili nazor o 11/9. Chazarske masmedia nas presviedcali o opaku, ale kedze uz dnes su kontraproduktivne, rozhladeni vedeli svoje aj bez "bulvaru". To su totizto vsetky media ovladane Chazarmi na svete. Klamat sa do nekonecna neda i ked ich ucednik Dr.Goebbels tvrdil ine. Nakoniec chazarske praktiky propagandy Freudovho synovca mohol realizovat iba nejakych 20 rokov. Potom na konci svojej velkej lzi zastrelil seba aj svoju Magdu /BTW: predtym bola milenkou militantneho sionistu/. A tak aj lzi chazarskej medialnej loby a rabbinofasistickeho, vojnoveho statu Izrael dojdu svojho konca.
Bodaj by potom svoj odchod zo sceny riesili ako Dr.Goebbels! Ale na to su tito pani priliz zbabeli, holt nie je to "arijska rasa" [chechtot]

187122

24.3.2009 9:55

BTW: cisar Vespasianus urobil zasadnu chybu ,ze Judejcom

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

pri dobyvani Jeruzalema dovolil ich "univerzitu" v dedinskom zavsivavenom mestecku. Na dosledky tohto chybneho rozhodnutia rimskeho imperatora doplacame dodnes. On truhlik nepochopil, ze ak narodu nezoberies dusu on ostane! Nakoniec kazdy historik je "Obrateny vestec dozadu" [chechtot] Ale dosledky su dodnes fatalne. Uz im je malo dedinske judeanske mestecko, chcu cely svet [oči v sloup]

187124

24.3.2009 10:43

Mno

wsx 195.?.?.?

Veril bych kde cemu, ale to o tom "varovani zidu" je pitomost. Ve WTC zahynula spousta zidu. Navic, proc by je nekdo varoval ? Jsou to prece stejni pesaci jako ti ostatni co tam zahynuli. Proc by nekdo, kdo tak bravurne naplanoval a provedl v naprostem utajeni takovou a se strojovou presnosti akci jako 9/11, pricemz musel myslet na tolik detailu, selhal na takove naprosto nepodstatne veci jako varovani pesaku, ze se neco chysta ? To je podle me pitomost, ktera ma v dusevne slabsich jedincich vyvolat pocit "muzou za to ti zli zidi"...

187134

24.3.2009 15:17

RE: Izraelský zázrak:

sxgo 84.?.?.?

Reakce na 187134

http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=2996

187181

24.3.2009 16:35

RE: Izraelský zázrak:

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187181

Díky za link... Je únavné fakta vysvětlovat někomu, kdo je prostě vidět nechce... Doufám, že se ten pán chytne pořádně za nos a příště, než začně něco vykládat o pitomostech, přešlápne si, omrkne zdroje, zamyslí se a pak teprve napíše něco smysluplného.

Já chápu, že je neuvěřitelné, že ve WTC nebyl jediný izraelský občan a myslím, že to o něčem svědčí... Pitomost? Nikoliv...

187185

25.3.2009 11:49

RE: Izraelský zázrak:

nono2 193.?.?.?

Reakce na 187185

Počas bežného pracovného dňa bývavalo v budovách WTC prítomných asi 40000 ľudí. Pracovná doba začína o 9.00. To znamená, že medzi 8.00 a 9.00 sú budovy už plné zamestnancov. (Nemôžte prísť na 9.00, lebo sa nestihnete posadiť na svoje pracovné miesto). Poschodia pod nárazom lietadiel sa dali jednoducho evakuovať, ľudia mohli utiecť po schodoch. Preto budovy odstrelili. Zahynulo spolu aj zo záchranármi 2970 ľudí. Do práce prišiel len ten, kto nevedel...

187245

24.3.2009 10:56

Jsem zvědavý, jestli to někdy vyleze na povrch

hestroy 77.?.?.?

Ovšem kdyby to prasklo, jsou všichni vyvolení v háji, neboť by se sesypal celý Systém, který je založen na lživé propagandě.

Nicméně již teď je cca polovina Evropanů přesvědčena o tom, že je to "inside job", čili domácí práce.

Benjamin Netanyahu (bývalý premiér) vzápětí po útocích odpověděl na dotaz, co 911 znamená pro Izrael. Rychle odpověděl: "Je to velmi dobré.... No, vlastně to není dobré, ale okamžitě to přidá sympatie Izraeli..."

Ano, ano, přidá to sympatie a porozumění pro genocidu Palestinců.

Více o tančících Izraelcích zde...

187135

24.3.2009 11:54

otazka je proč teď

voyta 85.?.?.?

je to zvláštní, ale o náhlém dovolenkovém šílenství izraelských firem sídlících v WTC se na ulicích New Yorku mezi obyčejnými lidmi vědělo hned pár dní po útocích. Takže se ptám proč se to "officiálně" zjistilo až teď. V poslední době to vypadá, že se někdo chystá opět udělat z Izraele(potažmu z židů) obětního beránka(té kritiky na Izrael v poslední době velmi přibývá a rozhodně to nepřisuzuji náhlému rozumovému vzplanutí ale spíše promyšlenému tahu).Přes prsty by si určitě zasloužili, ale rozhodně v tom nejedou sami.

187142

24.3.2009 12:30

RE: otazka je proč teď

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 187142

Vojta 49 ako plateny alebo dobrovolny aktivista rabbinofasistickeho statu Izrael, zasa mlzi. Dnes je den ale tento blbecek vam bude tvrdit, ze je noc. Je to typicka chazarska
vlastnost. Tychto ludi netreba pocuvat lebo iba klamu v duchu Talmudu. Oni su "nadludia a vyvoleni" a my iba zvierata. a zvieratam mozno podhodit kazdu loz, ved zozeru. Vid chazarske bulvarne media. Vojta49 je iba chazarsky hlupacik, ktori si chce na "Zvedavcovi" robit zasluhy pred jeho rabbim. Ignorujme ho! Nech ide zvanit do synagogy [bliji]

187145

24.3.2009 14:34

RE: otazka je proč teď

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187145

Pane Gibi, příště se pořádně podívejte, na koho reagujete. Případně si přečtěte, co VOYTA píše a docvakne vám to... Voyta to má z první ruky, 4 roky žil v NY... Znova si přečtěte, co napsal... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

187167

24.3.2009 15:28

RE: otazka je proč teď

voyta 85.?.?.?

Reakce na 187145

když už přispíváte aspoň čtěte to na co reagujete! jinak velmi kvalitní odezva. [chechtot]

187182

24.3.2009 13:16

RE: otazka je proč teď

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 187142

vedelo se to hned a naslo se par odvaznych co na to poukazalo... ale to byli hned antisemite a spatni americane, renegati. Bush vyvolal dojem vlastenectvi diky Patriot Act , kde se kazdy bal mluvit aby nebyl onalepkovan jako nepritel statu...
amikov je narod ovci, ktery za 5usd proda dusi.

http://www.youtube.com/watch?v=tRfhUezbKLw

http://www.youtube.com/watch?v=X63CQ-dXkwU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=xAOCcRvqpz8

187150

25.3.2009 1:07

RE: otazka je proč teď

peca 71.?.?.?

Reakce na 187150

Mas 100% pravdu.

187209

24.3.2009 13:56

No vida...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

A je to venku. Pravda se pomalu, ale jistě dostává na povrch. To, co jsme již dříve tušili se potvrzuje. Otázkou už není, kdo to udělal, ale jak to bylo provedeno a kdo na tomto zločinu spolupracoval? Zločinec vyšetřuje zločin a vrah nám o morálce káže.

Ten, kdo se podílí na zločinu, sám je zločinec. Doufejme tedy, že všichni tito vrazi budou spravedlivě potrestáni. Nejen ti, kteří na tom spolupracovali, ale i ti, kteří vytvořili "oficiální" propagandu a kteří ji tak vehementně obhajovali. Nemyslím tím několik zdejších zaslepených ovcí tady v diskuzi, kteří tomu snad i doposud ještě věří, ale ty skutečné zločince, jako pracovníci v NIST (National Institute of Standards and Technology), redakce časopisu Popular Mechanics, samotný architekt WTC, který bez zardění objasňoval televizním divákům fyzikální zákony palačinkového efektu a také produkci iluzí a zábavy Hollywoodu a "nezávislých" medií. No a samozřejmě zločinci ve vládě a v US administrativě. Převážně ti, s dvojím občanstvím, kteří tuhle událost pečlivě připravovali již od roku 1992.

Někdo může namítnout, proč se tom dozvídáme až teprve nyní? Já si myslím, že to bude ten přírodní zákon akce-reakce. Čím více se na nás tlačí Nové americké století (NWO), tím více se budou vytahovat zločinci z temných zákoutí, kteří to provedli. Události 9/11 2001 byl počátek nekonečných válek proti vymyšleným teroristům vedoucím k nastolení jedné světové vlády. Je tedy načase ty skutečné teroristy pořádně skřípnout i pro výstrahu ostatním. Takový holokaust, který se stal 9/11, se už nesmí opakovat(!!!)

187153

24.3.2009 14:13

RE: No vida...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187153

Teď si vem, Mirdo, že kdyby se mělo učinit spravedlnosti zadost, kolik lidí by mělo jít do basy mručet... Když pominu partu vyvolených, co to vymyslela, agenty CIA, Mossad, politiky, bankéře... Všichni televizní moderátoři, všichni novináři, všichni "odborníci"... Odhaduji to tak na cca 5.000 lidí, kteří by měli jít bručet okamžitě, zbytek by se měl veřejně omluvit a kát se až do konce svých dnů a už NIKDY nedostat příležitost veřejně lhát...

Nesmíme zapomenout, že díky těmto grázlům zahynulo v Iráku přes milión lidí, několik miliónů ztratilo střechu nad hlavou, Irák je zničen, zamořen, na mnoho desítek let.

Afghánistán je tvrdší oříček pro čistokrevnou bandu, tam se jim nedaří vyvražďovat lidi po tisících, neboť tam není tak vysoká hustota populace. Nicméně každý mrtvý svatebčan se počítá...

A nesmíme zapomenout na podobné lži o Jugoslávii, které by odhalením této megalži také vylezly na povrch.

A nakonec, zbývá nám ještě jedna věc. A to je Holokaust (TM)... Jakmile tyhle všechny lži prasknou, ukáže se, že za nimi stojí pár lidí, jmenujme třeba takového skrytého strejdu jménem Rothschield, celá obrlež se sesype jak domek z karet.

Tomuto je však za každou cenu zabránit, takže další válka je na spadnutí... [pláč]

Velice se obávám, že tvůj optimismus je nereálný, podívej se na tisíce let, které proběhly, je to pořád stejná písnička. Pořád dokola...

187157

24.3.2009 14:24

RE: No vida...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187157

Jindřichu, boží mlýny melou pomalu, ale jistě. I tohle už tady bylo v historii. Jedna země vedle druhé a v různých stoletích vypráskali všechny ty-o-kterých-se-nesmí-mluvit. Už toho bylo dost i v zemích českých a to několikrát v historii. Je načase pomyslet na takový další očistec. Ale jak rozlišovat? Takový holokaust se už nesmí opakovat.

187163

24.3.2009 14:29

RE: No vida...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187163

Stačí jediná věc... Všem měřit jedním metrem. Zrušit ochranný štít jménem Holokaust a hned bude mít spousta "čistokrevných" možnost ukázat, jak se pracuje RUKAMA ve vězení, které nebudou platit daňoví poplatníci...

To by byl pro ně největší trest, protože pro ně je fyzická práce něco jak Haman... [chechtot]

187164

24.3.2009 14:32

RE: No vida...

Filla 213.?.?.?

Reakce na 187153

Souhlas. Jen bych doplnila, že pro tahače nitek nebyl 911 zdaleka prvním inside-jobem, nýbrž jen jakýmsi velkolepým završením velmi dlouhé praxe! Revoluce v Rusku 1917, Pearl Harbor, Lusitania.. Požár Říšského sněmu, náš oblíbený "sameťáček 89" - to a ještě mnohem víc jsou všechno zdánlivě překvapivé historické události, které však byly velmi dobře režírovány. Všechny musely vypadat neplánovaně a bylo třeba docílit i vlastních ztrát, aby se vyhnuli podezření.
Dnes už nás nepotřebují o ničem otevřeně přesvědčovat - jednoduše to udělají tak, že lid má potom pocit, že si musel něco "vydupat". A přitom se dostáváme jen tam, kde nás oni chtěli mít!
Je to tak propojený mechanismus, těžko to všechno popsat na pár řádcích.

Až přijde příští "teroristický útok, vpád do země, nehoda..", tak se vždy nejdřív zeptejte sami sebe "qui bono?"

PS: a co se týká krize - snad si nemyslíte, že když mají pod palcem svět už tak dlouho, že je tohle "nečekaná komplikace", která jim proklouzla mezi prsty? Nikoliv, krize jim slouží velice dobře - jinak by ani nevznikla.

187166

24.3.2009 14:35

RE: No vida...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187166

Naprostý souhlas... Do puntíku!

187169

24.3.2009 14:56

RE: No vida...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187166

I já se připojuji k Jindřichovi. Pod tohle se podepisuji také.

187178

24.3.2009 15:33

11. září 2001 bylo jednoznačně zrežírované Židy!

Ikan 89.?.?.?

Ať už Mossadem, či jinými složkami! Dálkově řízená letadla bez
pasažerů a bez oken. To že letadla byli bez oken vidělo stovky,
možná tisíce svědků. Rovněž to že mrakodrapy byli podminovány -
uvádějí stovky svědectví které slišeli výbuchy, anebo byli těmito
zraněni. Podminovány byli samozřejmě proto, aby se po nárazu
letadel zřítili. Tento podvod se v Americe provalil ve velkém!
Báchorky o Araby řídících letadlech jsou pro blby! Byla to vše
záminka k útoku USA na Afghánistán a Irák! Rovněž tak záminka pro
nový světový mýtus - boj proti terorismu! Je to stejný podvod jako
studená válka. Kdo chce pochopit všechny souvislosti, toho odkazuji
na internetové stránky: www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com
kde je zveřejněna obsáhlá literatura. Je tam mimojiné i dílo
J. Rothkranze; Kdo skutečně řídí islám?

187183

24.3.2009 17:01

Occamova břitva

nobilis 62.?.?.?

Fiolozofická metoda známá jako "Occamova břitva" navrhuje : máš-li k vysvětlení nějakého jevu před sebou několik odlišných různě komplikovaných hypotéz činících si nárok na pravdivost, potom pravdivá bude určitě jen ta nejjednodušší. V tom smyslu soudím, že svrchovaný článek sice popisuje bohatou fantazii svého autora, nikoliv však tu nejjednodušší známou realitu. Nikomu však nelze zakazovat, aby věřil tomu, čemu chce věřit. Kdo se rozhodl věřit "Sionským protokolům", pro toho budou posvátnou pravdou a nikoli blábolem. Na obrazovkách nevystupují židovské matky těšící se na smrt svých synů, ale vystupují tam muslimské matky toužící po mučednické smrti svých synů. Může být v té oblasti mír dřív, dokud oni po smrti toužící mučedníci sebevražedně neumřou ? Pošetilé je pokoušet se na kulturu uctívání smrti aplikovat principy kultury vážící si života. Děje se to, co se děje - ničení a obrana proti ničení.

187186

24.3.2009 17:34

RE: Occamova břitva

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187186

OMG, to je zase logika... Když už chcete to nejjednodušší vysvětlení, je na snadě. Komu patří všechna média? Víte to? Muslimům? To asi ne, že? Je smutné, že věříte propagandě každé slovo. Co si myslíte, že běželo v nacistickém Německu v rozhlase? Obviňovali svoje lidi? Zkuste nejdříve přemýšlet, než něco napíšete.

A dál... Kdo na 911 nejvíce vydělal? Muslimové? To asi ne, že? Takže vaše logika je buď pošetilá, naivní, nebo zvrácená...

Qui bono? Čí prospěch? To je ta otázka na kterou se máte ptát... Měli muslimové nějaký prospěch z 911? Neměli? Jak je to možné?

Takže kdo měl prospěch? Silverstein, který vydělal miliardy na pojistném? Zbrojní firmy, které vydělaly na zbraních ničících Irák? Atd, atd, je zbytečné vysvětlovat zřejmé věci někomu, kdo absolutně nechápe, nebo nechce chápat.

Je mi líto, že jste tu nejjednodušší možnost neviděl... Ale chápu, že jste se zrovna díval, jak sionistická média ukazují nějaké muslimy, místo toho, aby ukázala třeba jak izraelští vojáci lámou palestinským klukům ruce, nebo jak se vychloubají tím, že zastřelením těhotné ženy dostanou jednou kulkou dva lidi.

Shalom! [bliji]

187188

24.3.2009 20:12

RE: Occamova břitva

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 187186

a tu jednoduchost měříš v metrech, ve wattech nebo dokonce zvážíš v kilogramech? Nebo snad jí poznáš podle svého jednoduchého černobílého myšlení? [smích]

187195

25.3.2009 18:31

RE: Occamova břitva

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 187186

No to jste tady na špatné adrese. Tady moc vědeckých principu nenajdete... Tady je to spíš o emocích než o nějakých důkazech či hledaní nejlogičtějšího vysvětlení.

Tady Occamová břitva funguje naprosto opačně. Jednoduché a prosté vysvětlení je pro ně "lež". Tu je třeba oříznout. A pak je třeba vytvořit totalní komplot , aby se vysvětlila nějaká událost.Co vytvoří, to je pro ně jejich vlastní "pravda", které VĚŘÍ.

187278

26.3.2009 0:37

RE: Occamova břitva

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 187186

Počkej, měla bych dost proti tromu, aby se islám považovalk za kulturu smrti. Islám vznikl - na základě básniček, kterými se usměrňpovaly arabnskéí kmeny jeden druhý k mravnosti na Arabském poloostrově. To bych kulturou smrti nenazývala.
Ale vegetaci palestinců mezi zoufalstvím a sebevraždou - to zase není kultura. To je právě jen jasné vědomí, vážení si vlastního ýivota a vidění souvislostí - a vegetace mezi zoufalstvím a ebbevraždou. Sakra, proč jen Evropa odmítá ztracený život sebevraha nahlížet jako obětovaný, ztracený život? Snad si ti lidé svého života váží více, než kolik jim osobně může přinést, ne? Buďme trochu uctivgí a nenazývejme kulturou smrti něco, co je prapůvodně veselou, roušťačivou a výsměšnou kulturou básniček.

187303

26.3.2009 7:42

RE: Occamova břitva

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 187186

Já bych tu Occamovu břitvu namířila jiným směrem, než jak jste to udělal Vy. Všimněte si, že když se psalo o obětech WTC a popisoval se jejich smutný konec, tak že se mezi nimi skutečně nenacházela žádná židovská oběť. Kdyby tomu tak bylo, tak by o ní psali na všech stránkách mainstreamu. Dělají to tak přece vždy. Když byly útoky v Indii a bylo zabito 166 obětí, tak mainstream lkal především nad několika obětmi židovského vyznání, neboť jak známo, ostatní lidé nejsou tak důležití jako tito nadlidi.

187314

26.3.2009 20:18

RE: Occamova břitva

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 187314

No to je skutečně ukázkový příklad Occamovy břitvy.

Jo jistě. Všech 5tis (plus mínus) obětí bylo perfektně identifikováno. A také pokud by zemřela náhodou člověk židovského původu, tak by se o něm logicky muselo psát na všech hlavní stránkach. Protože z logiky věci jsou VŠECHNY světové periodika pod židovskou kontrolou.

Pokud by zemřelo třeba sto židů. Tak by se určitě psalo o "útoku na Židy", Asi tak, že? Nebo pokud by zemřelo 10 Židů. Tak by se psalo: " Mezi mrtvýmí i Židé" . Tak by to muselo být, že?

Ale jelikož se o tom nikde nepsalo. Museli to být Židé co zosnovali útok na WTC.

Skutečně brilantní ořezaní všech nepodstatných věcí. Pan William z Ockhamu by měl radost.

(ja vím, jsem agent Mossadu a měl bych se moc moc stydět)

187367

24.3.2009 19:06

Kazda nepresna informace nahrava zidum do karet

Latinec 66.?.?.?

>Židovský personál kanceláří ve WTC byl údajně varován, aby 11. září nešel do práce. To potvrzují na veřejnost uniknuvší zprávy, že zaměstnanci izraelské telekomunikační firmy Odigo – která zajišťuje okamžité doručování zpráv – dostali dvě hodiny před útoky na WTC varování a varovali ostatní Židy, aby toho dne nešli do práce. Firma sídlí dva bloky od místa někdejšího WTC.

Kazda nepresna ci dokonce nepravdiva informace nahrava zidum do karet, to presne potrebuji aby skutecnou pravdivou podstatu mohli zdiskreditovat. Neco podobneho, jako by jeden velmi znamy a respektovany revisionista prohlasil, ze "ani jeden zid ve 2.svetove valce nezahynul, ci nebyl popraven". To je presne to co internacionalni zide ke sve dabelske strategii potrebuji jako prase drbani.
Proto bych s dovolenim opravil vyse uvedene:
"Israelsti obcane (samozrejme zide) pracujici ve WTC byli varovani ..."...." -dostali dve hodiny pred utoky na WTC varovani a varovali ISRAELSKE obcany (samozrejme zidy), aby toho dne nesli do prace ...
http://www.haaretz.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=77744&contrassID=/has".
Ve WTC ZAHYNULA rada zidu, ale NE izraelskych zidu. Napr. rada americkych zidu kteri NEBYLI varovani (Protokoly se zminuji o tom, ze k docileni svych planu "je treba prinest obeti z vlastnich rad"[mrknutí jedním okem]. Toto varovani nechodit osudneho dne do prace se dostalo pouze stovkam israelskych zidu pracujicich ve WTC, tim padem mezi obetmi ve WTC nebyl jeden jediny israelsky zid (divne, predevsim kdyz WTC byla Mekkou financnictvi a kseftu, domena zidu), 9-11 zahynula pouze jedna jedina israelska zidovka, ktera se nejakym omylem dostala do jednoho z letadel.
Ackoliv zide jsou mistri ve lhani, mohou lhat odsad-podsad, jelikoz lez ma kratke nohy, tak drive ci pozdeji jejich lhani vyplave na povrch, a sami se prozradi. Krome tancujicich israelskych zidu, clenu Mossadu, se velmi zajimave prerekl, kdyz dotazan masovymi medii, i ministersky predseda Izraele B.Nethanyahu (chazarsky zid s puvodem tech nejhorsich zido-chazaru, tj.z Litevska a Ruska, puvodnim jmenem Milikowsky):
9-11 byl dotazan co tento terorismus znamena pro US-Izrel vztahy? Milikowsky-Nethanyahu: "To je velmi dobre ... Teda, chtel jsem rict, hm-hm ... Neni to dobre, ale vyprodukuje to (mezi Americany) okamzite sympatie (pro Izrael)".
V jinych slovech, "budeme takova jedna rodina. My mame problemy s araby-muslimy teroristy, Americane maji problemy s araby-muslimy teroristy, a tak si musime vzajemne pomahat ..".
On the day of the 9-11 attacks, former Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu was asked what the attacks would mean for US-Israeli relations. His quick reply was: "It's very good... .Well, it's not good, but it will generate immediate sympathy (for Israel)".
Shalom

187194

24.3.2009 21:36

Nově zjištěné informace naznačují ...

nobody 78.?.?.?

k cemu nove zjistene informace? ... tady jste to vedeli od sameho zacatku[smích] a to i bez informaci[smích])))))

187200

24.3.2009 22:09

Proč by Židé nejásali

A.S. Pergill 89.?.?.?

Jásali i moji rodiče a jejich vrstevníci, když Hitler napadl Polsko, protože jim bylo jasné, že nastává válka všech proti Německu (což se taky za nějakou dobu stalo a Německo tu válku prohrálo, čímž byl anulován Mnichov).
Dokážu si představit, že o tom, že se nějaký velký teroristický útok chystá, panovalo v tajných službách USA (i jiných) nějaké povědomí, které nebylo ventilováno, protože za Clintona i na začátku Bushovy éry byli ve vedení lidé, kteří zmínky o takovémto riziku potlačovali, i s jejich nositeli.
Pokud jde o samotné Twin Towers - od cca 10. patra tam nebyl kvůli zákazu použit azbest, čímž se výrazně zhoršila odolnost konstrukce proti ohni (adekvátní náhrada azbestu neexistuje). Nedal bych ruku do ohně ani za to, že nebyly použity ty typy oceli, které použity být měly, ale nějaké levnější šunty. Dnes již mnoho odborníků přiznává, že práce o škodlivosti azbestu byly v podstatě zfalšovány na zakázku firem (možná zčásti i židovských), které potřebovaly tento materiál odstranit jako konkurenci jimi vyráběných šuntů. Je to pochopitelně, vzhledem k počtu mrtvých, kteří mohli žít, kdyby ta konstrukce vydržela to, co vydržet měla, soubor výbušných fakt, které by zlomily krk nejednomu US politikovi. Proto mlžení, odvoz trosek do Číny atd., další konspiraci není třeba hledat.
A ještě něco: USA naprosto nebyly připraveny na jakoukoli akci proti islamistům. Za Clintona přišly prakticky o všechny agenty schopné pracovat v islámském prostředí. Jejich reakce byly něčím mezi chaosem a čistou idiocií, prozrazují naprostou nepřipravenost na všech úrovních. Nelze bojovat proti teroristické ideologii a současně ji vzývat jako "velké náboženství unesené několika teroristy", když průzkumy veřejného mínění jasně ukazují, že ty teroristy více-méně podporuje přes 50 % islámské populace z civilizovaných zemí. A to je něco, co špičky USA dodnes nepochopily. Proto také nemají USA výsledky odpovídající jak jejich nasazení, tak i jejich vojenské superioritě. Z toho důvodu jsou čirá idiocie i konspirační teorie o 11. září.

187202

24.3.2009 23:31

RE: Proč by Židé nejásali

lEOON 89.?.?.?

Reakce na 187202

Čirá idiocie je věřit prolhaným židovským masmédiím vážený!!!
Udělali z lidí naprosté kretény, a to takové, že svůj kreténismus
ještě obhajují. Báchorkám o letadlech řizených Araby zapichujících
se do WTC můžou věřit pouze absolutní dementní kreténi! ALE ONI VÁM
TO FURT UKAZUJOU, ŽE?!

187206

25.3.2009 8:49

RE: Proč by Židé nejásali

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 187206

Ti Arabové objektivně existovali a po 11. září už ne. Je k dispozici dokonce svědectví, že se jedno z jejich dětí chlubilo přípravou útoku v mateřské školce. Existovali i cestující v těch letadlech, a po 11. září už ne. K atentátu se opakovaně přihlásil Usáma bin Ládin a dokonce posléze i odmítl konspirační teorie, které tu hlásáte.
A pokud islámistické teroristy řídí "světový žid", jak hlásá nějaká s vámi spřízněná dušička o pár příspěvků výš, pak jejich likvidací dáme tomu "světovému židovi" zahulit. "Uřízneme mu jednu z jeho krvavých pracek [vyplazený jazyk] ."

187222

25.3.2009 18:24

RE: Proč by Židé nejásali

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 187222

Není pravda co říkáte. Někteří z těch Arabů, o kterých píšete, že objektivně existovali před 11. zářím, pokračovali v objektivní existenci i po 11. září. K atentátu se Usáma bin Ládin přihlásil ve videích, které byly zfalšované a nalezené za velmi podivných okoloností. Doporučuji tento dokumentární film.

187275

25.3.2009 18:26

RE: Proč by Židé nejásali

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187275

Vysvětlujete to člověku, který je zde jen jako sionacistický provokatér druhého řádu. On samozřejmě ví, kde je pravda, ale rábi mu pověděl, že lepší pro světové židovstvo bude lhát, jako obvykle. Vysvětlovat sionacistovi podstatu pravdy je házení perel sviním.

187277

25.3.2009 20:36

RE: Proč by Židé nejásali

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187275

>Není pravda co říkáte.
------------------------
Vážená, příroda je mocná čarodějka. Všechno kolem nás má svůj důvod, svůj význam a svůj záměr. I ty Pergillovy příspěvky. Já se už na ně přímo těším. Kyž si tak pročítáváte ty ostatní příspěvky, popisující hrůzy a zločiny dnešní společnosti, tak se normální člověk může dostat i do deprese. Teď příjde něco na uvolnění a to je náš dvorní šašek, mistr A.S.Pergill, kdy se celé tělo při čtení rozechvěje hlasitým smíchem a nastává uvolnění. Plíce se okysličí, střeva se rozhýbou a někdy nastane i potřebné vyměšování. Ne nadarmo se říká, že humor pomáhá léčit a tohle je právě to Pergillovo poslání. Trochu nás tady rozveselit. [chechtot] [chechtot]

187289

25.3.2009 23:56

RE: Proč by Židé nejásali

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 187289

Cituji z knihy E. Goldberga, The wisdom paradox: Rozsáhlý výzkum dokazuje, že celoživotní anamnéza deprese je rizikový faktor vývoje demence.

Budete-li žít pane Mirdo dlouhodobě v depresi z loutkářů, illuminátů a jiných bubáků, nepomůže Vám ani mocná čarodějka příroda, ani občasné veselí. Pozor na to. [velký smích]

187301

25.3.2009 18:24

RE: Proč by Židé nejásali

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187222

Pergill, poslouchaj, dokážou napsat něco srozumitelného, pro nás gojim? Já té vaší obřezané logice nerozumím. Zatím tu jen permanentně lžou, ale to oni sionacisti dělaj pořád, že? Copak nechápete, že jim tyhle lži nikdo nežere?

Usáma bin Ládin řekl výslovně, že s tím nemá nic společného a že islám vraždění lidí neschvaluje. Ale to oni nevědí, že? To jim rábi neřekl...

Shalom!

187276

25.3.2009 0:13

RE: Proč by Židé nejásali

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 187202

Vidím že jste raději ochoten připustit že za prvé jsou američani blbci ke všemu vedeni zcela zkorupovanejma politikama a byznysem ovšem jinak je vše v pořádku, žádná konspirace jenom dirty business. Proti tomu jsou vlastně konspitativní teoretici ještě naivní a optimističtí, neb doufají že se jenom nějací gauneři nahoře spikli ale jinak jsou lidi slušný. Potěš Pán Bůh.

187208

25.3.2009 8:42

RE: Proč by Židé nejásali

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 187208

Vážený pane. Doporučuji přečíst si "Hlava 22". A extrapolovat na to, že tam popsané příšernosti byly alespoň částečně omezovány objektivní existencí bojové situace. Armáda v míru (protože omezené expediční akce na druhý konec světa nejsou nic víc než "trochu ostřejší cvičení" ) degeneruje a zpravidla až když jde opravdu do tuhého, tak projde určitým samočistícím procesem, který vynese nahoru schopné bojovníky, a shodí alespoň část neschopných korupčníků. (A nebo takovým procesem neprojde a skončí jako armáda Rakouska-Uherska za 1. světové války.)

187219

26.3.2009 10:41

RE: Proč by Židé nejásali

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 187219

Těma schopnejma bojovníkama co válka vynese napovrch snad nemyslíte Mala z Hlavy 22? [velký smích]

187326

25.3.2009 10:37

RE: Proč by Židé nejásali

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187202

Pergill, to se zas předvedli... Větší snůšku pitomostí už vymyslet nemohli, že? Nebo jsou jen blbý a navedený a opakujou, to co jim řek rábi?

187238

25.3.2009 4:06

První obětí války, je vždy pravda a my jsme ve válce i když si myslíme ,že ne.

kozoroh 59.?.?.?

Russian Intelligence reports are stating today that Israel’s incoming right-wing Nationalist Prime Minister Benjamin Netanyahu has ‘ ordered’ President Obama to release disgraced Wall Street investor Bernard Madoff [photo top left] or ‘ risk full and total war’.
Not being reported in the United States about its worst ever case of financial fraud involving former Mossad agent Bernard Madoff is that the billions in funds collected from the wealthiest American-Israelis were used to finance Israel’s Global intelligence network reported to have been responsible for numerous attacks against its perceived enemies, including the catastrophic attacks upon America on September 11, 2001.
Henry Taub, Hungarian born American-Israeli who created the giant United States payroll company ADP which continues to funnel to Israeli intelligence services financial records for nearly every US citizen.
Maurice Greenberg, American-Israeli who was the former chairman and CEO of American International Group (AIG), the World's 18th largest public company and its largest insurance and financial services corporation which has (so far) funneled over $180 billion in US taxpayer money directly to Israel.
Larry Silverstein, the American-Israeli billionaire who secured a lease for the World Trade Center buildings in New York on July 24, 2001, insured them for $3.55 billion spread among 24 different insurance companies, and after their destruction 2 months later on 9/11 collected $4.55 billion for Israel.
Mort Zuckerman, Canadian born American-Israeli billionaire who through his vast publishing empire has direct control over 70 percent of the news reported in the United States.
Edouard de Rothschild, French born American-Israeli member of the all powerful European Rothschild Banking Empire and director of the Rothschild & Cie Banque reported by the FSB to hold nearly 80% of the wealth stolen by Israel from the United States Government and its citizens.
Když, jste šikovný ve "kšeftě" tak ,prostě vyděláte na všem i na terroristickém útoku,který zosnujete apotom si jej necháte dobře zaplatit, tohle Američani nemohou pochopit a přitom tvrdí ,jak jsou v obchodním jednání zběhlý.
"Another Israeli spokeswoman, Tzipora Menache,"She said 'You know very well, and the stupid Americans know equally well"
What can they (Americans) do to us? We control congress, we control the media, we control show biz, and we control everything in America. In America you can criticize God, but you can't criticize Israel."
Saturday, Mar 21 2009
'You are fighting a religious war against gentiles': What rabbis told Israeli soldiers in Gaza war

187212

25.3.2009 13:24

Ještě reakce na Pergilla

Leeon 89.?.?.?

Vážený, méně chápavý, kdyby jste si otevřel třeba mnou doporučované
stránky www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com a nahlédl do
tamější literatury, pak by jste zjistil že židovsko-zednářská
světová konspirace, není žádnou teorií (jak neustále papouškujete
po židovských médiích), ale tisíckrát nevývratnými argumenty a
doklady doložený fakt!! Ale ono je těžké si něco vůbec přečíst
(zvlášť když je to obsáhlé), že?! Lepší je dřepět před židovizí
a vejrat na ty blbiny, že?!

187250

25.3.2009 16:37

RE: Ještě reakce na Pergilla

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187250

S těmito i těmto podobnými stránkami bych byl zde opatrnější.Přestože zdejší diskuze navštěvuje drtivá většina slušných lidí, můžete občas narazit na nějakého fanatického primitiva a to se potom budete ale panečku divit. [velký smích]

Jinak pokud toto bude nějaký takový číst,tak aby se nenámáhal ,dnes jsem upálil nejméně dvacet lidí. Tedy nevím přesně kolik,žáno, On si je potom stejně přepočítá! [zmaten] [velký smích]

187264

25.3.2009 17:35

RE: Ještě reakce na Pergilla-reakce na Takyjedena

Leeon 89.?.?.?

Reakce na 187264

Ach, kde se berou takový primitivové?!! Vám zřejmě upálili mozek,
že?! Anebo jste obyčejnej provokující židáček, či ještě hůře zblblej gój?!!

187267

26.3.2009 7:54

RE: Ještě reakce na Pergilla-reakce na Takyjedena

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187267

Hm ,přečti si prosím,co zde píši,ano?

187317

26.3.2009 8:40

RE: Ještě reakce na Pergilla-reakce na Takyjedena

mtk 80.?.?.?

Reakce na 187267

[chechtot] Ani židáček, ani zblblej goj. Doporučuji netasit od pasu, to se pak střílí i do vlastních řad. Pan Takyjeden zde platí za apologeta katolického konspiračního bloku. [mrknutí jedním okem]

187322

25.3.2009 18:21

RE: Ještě reakce na Pergilla

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187264

Těmi fanatickými primitivy máte na mysli katolickou verbež? Už jste nám tu jako odhodlaný a všeho schopný katolík (sedmilhář) tvrdil, že katolická církev žádné hony na čarodějnice neorganizovala, že je to židovská propaganda, pak jste tu tvrdil, že Jan Hus byl tlustý defraudant, co jen lhal, pak jste tu tvrdil, že katoličtí kněží žádné ministranty nešukají, že je to židovská propaganda atd. Ještě tu můžete říct, že kdo použije kondom, skončí v pekle a bude to snad všechno. Katolická církev s.r.o. je jedním z největších zel na zemi a její fanatičtí primitivní pohůnci jsou opravdu směšní. Je mi vás líto, pane ministrante. Mimochodem, co váš farář? Máte spolu hezký vztah?

187273

26.3.2009 7:52

RE: Ještě reakce na Pergilla

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187273

Ne, antikatolickou primitivní verbež.To už jsi zase tak ožralý ,že opět nechápeš několik jednoduchých vět psaného textu? [velký smích] Apropó ,jestli pak víš kolik lidí jste na onen svět poslali vy,antikatoličtí fanatici ? Můžu tě ujistit,že by to byla uplně jiná čísla.Řádově!No,to ti ale pánové vlastnící různé TV Nova prostřednictvím svých skříněk pro debily nezdělili,žáno. Takže to není pravda. [chechtot]
Ne,nebudu tě zde nazývat sedmilhářem, protože ty tomu,co ti vtloukají do hlavy ti,o kterých píši,na sto procent věříš. Takže za to své postižení (až na ten prochlastaný mozek) snad opravdu nemůžeš!Jenom by mě zajímalo,proč pořád vyzvídáš "co pan farář" ? Víš Jindříšku,ono je to mezi faráři atd.,statisticky uplně stejné ,jako ve zbytku populace. Ale to ti ti páni v oněch skříňkách pro tebe - neřekli! [velký smích]
A nebo,že ty budeš taky ten ,no tento...,když tak pořád nedáš pokoj? Ale musím tě opravdu zklamat, žádného takového,jako ty neeznám. Když ovšem nepočítám jednoho vola, učitele, na kterého podobné sklony později "praskly".Tak ten měl uplně stejný řeči ,jako ty tady.Takže...?
No,co naplat,ptát se tě kde je zde místo, ve kterém jsem uvedl ,že "katolická církev žádné hony na čarodějnice neorganizovala" , i ostatní hovadiny ,co zde postuješ je asi zbytečné. Možná,že se ti ale něco takového zdálo, za to však já ,opravdu,ale opravdu nemůžu.
Co můžu,je opět ti doporučit léčení . [pláč]
S jakým ,ale předpokládaným výsledkem ,to už jsem napsal.

187316

26.3.2009 15:13

RE: Ještě reakce na Pergilla

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187316

Víš, ty můj milý ministrante, já se na televizi vůbec nedívám... To raději sleduju babičky, které dávají desetikorunky do církevní pokladničky, protože jim pan farář řekl, že když budou zlobit, tak po smrti půjdou do pekla. Raději jeď do Afriky a vysvětluj lidem, že když budou používat prezervativy, tak se budou smažit navěky věků v zatracení.

Kdyže byla ta křížová výprava, ve které byly jen samé děti? Který osvícený zástupce Boha na Zemi to vymyslel?

Víc nemám, co bych dodal. Pomodlím se za tebe 10 zdrávasů, panna Marie mě určitě vyslyší... Možná ani neskončím v pekle, ale v očistci... Musím si to ale pojistit alespoň stovkou zdrávasů. A na stěnu si dám obrázek jediného autorizovaného zástupce Boha na Zemi, Benedikt se teď jmenuje? Inu, je to svatý člověk, který má pod čepicí, to se hned pozná.

A přečti si, co píšeš, jsi opravdový křesťan, to se hned pozná. Děláš jim opravdu dobrou vizitku. Ale bavit se s náboženským zaslepeným fanatikem asi opravdu nemá cenu. Je to něco, jako přesvědčovat lidi, že se zaječí tlapkou nevyléčí. Někdo žije v současnosti, jiní rádi zůstávají ve středověku.

187340

26.3.2009 16:56

RE: Ještě reakce na Pergilla

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187340

Víš,Jindříšku,pravděpodobně si to neuvědomuješ,ale dnes už není středověk a zaječí prackou už neléčí ani tví křesťano biječtí fanatičtí součastníci. A dokonce ani oni dnes už neléčí tím vašim zaříkáváním.
Pouze zaslepený fanatik má tendenci srovnávat dnešek s dobou před staletími,kdy myšlení,priority,mentalita tehdejšího člověka i doby samotné byla uplně jiná,než dnes. Ano fanatik toto nepochopí a žgryndá a žgryndá a uráží ,aniž by uvedl na podporu svých nesmyslů relevantní a objektivní důkaz. A když důkaz chybí, začne si vymýšlet a také vkládat ty své pravděpodobně v opilosti ,či v holyvůůůdvizi nabyté "vědomosti" do úst svého oponenta.
A nebo se mýlím?
Jestli jsem se spletl,ptám se po druhé,kde píši :"katolická církev žádné hony na čarodějnice neorganizovala" ?
A takových otázek bych mohl položit desítky. Bohužel nečekám,že jako kovaný fanatik mi relevantně , smysluplně ,objektivně a bez invektiv odpovíš.

187349

27.3.2009 12:11

RE: Ještě reakce na Pergilla

mtk 80.?.?.?

Reakce na 187349

Pánové, nosaté šestihlavé Saně by z vás měly radost - dva se bijó, třetí se lochčí. Doporučuji oblažit paměť vrhy i podvrhy, i jinými falzifikáty. [mrknutí jedním okem]
K věci:
>relevantní a objektivní
>důkaz.
Vy něco takového skutečně máte k dispozici? Ty nejvíce protichůdné hypotézy se zaštiťují oblíbenou formulkou: "nezvratné a nezpochybnitelné důkazy". Většinou mají společného nepřítele - židy a sami sebe navzájem. [mrknutí jedním okem]

187385

28.3.2009 14:02

RE: Ještě reakce na Pergilla

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187385

Zdravím "mtk".
Nepochybně máte pravdu.
Ale také k věci.
Podle mne,skutečná objektivita,jako taková bude asi problém.
Můžeme se jí ale přiblížit. Nebo,chcte-li, o přiblížení se pokusit. Což určitě není příklad mých (jak to jen napsat kulantně) v těchto otázkách oponentů.Bohužel ,možná jsem jen nevnímavý,ale v proklamacích typu "...katolická církev je jedním z největších zel na Zemi..." jakýkoliv náznak stínu snahy o objektivitu postrádám. [smích] Daleko více mi to připomíná ono manifestační: "proletáři všech zemí,spojte se".
Jestli mi toto pan editor ještě pustí (vím, mám hluboko překročený limit desíti příspěvků) za příklad alespoň oné snahy objektivitě se přiblížit uvedu krátký výlet do historie jednoho katolického autora. Doporučuji "zkonzumovat" celé,neboť v Mladé Frontě si nic podobného člověk nepřečte! [smích]

http://www.narmyslenka.cz/view.php?nazevclanku=o-s...

187430

27.3.2009 12:51

RE: Ještě reakce na Pergilla

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187349

Celé to dohadování je zbytečné, já mám na církve (je v podstatě jedno, o kterou se jedná) vyhraněný názor. Celou tuhle diskusi jsi vyprovokoval ty, zcela v souladu s Ježíšovým učením nastavit druhou tvář. Myslel jsem, že tohle téma od naší poslední hádky necháme být. Ale je vidět, že ti to leží v žaludku, takže jsi to znova vytáhl.

Takže se naopak jako křesťan zachovám já a nechám ty tvé útoky být. Myslím, že je zbytečné to brát osobně, pokud jsi dobrý katolík (a to jsi, to je vidět), tak nade mnou můžeš mávnout rukou, neboť ti panna Marie ukáže cestu a pravdu.

Jinak máš asi pravdu, že jsi nic podstatného kromě urážek neřekl, to za tebe udělali jiní dobří katolíci.

Tvůj ožralý talmudovský primitiv [chechtot]

187386

28.3.2009 9:56

RE: Ještě reakce na Pergilla

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187386

Nemáš pravdu.Nic jsem nevyprovokoval,pouze jsem ji přesunul z jiného vlákna.Nicméně je zajímavé ,vždy,když na tebe dolehne totální důkazní nouze,obrátíš,uděláš ze sebe jakoby "dobráka" ,který jakoby ustoupí a ne diskuzi,ale daleko spíše hádku ,jakoby ukončíš. Coby ten "moudřejší".
Ovšem, před tím neopomeneš vypatlat ze sebe opět několik hrubých urážek,hodných talmudistického,či bolševického fanatika.
Mno, takže po odkazech na různé statistiky, ohledně např. různých patologických sexuálních vztahů ,porovnávající toto se zbytkem populace , či citace z toho co píšeš ,že já píši - ptát se tě, je asi zbytečné.


Přesto by mě zajímalo, proč ti neustále vrtají hlavu představy údajných chování farář-ministrant, importované TV Nova, Mladou frontou,Rudým Právem a podobnými ASI objektivními informačními kanály.
Kdyby jsi byl třeba takový učitýlek, řekl bych , že by jsi si rád ......,ale holt nevíš jak na to. [chechtot]
No nic,protože i já jsem takový dobrák, tuto hádku ukončím a nastavím (po kolikáté?) i tu druhou tvář .
Aby tak bylo učiněno za dost tvým novákovským představám.

187421

26.3.2009 8:01

RE: Ještě reakce na Pergilla

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 187273

[chechtot] A taky se přidávám k tvrzení, že katolická církev je jedním z největších zel na Zemi. Že nemají tito náboženští manipulátoři davů čisté svědomí svědčí to, že dodnes neotevřeli svůj vatikánský archiv. Moc dobře vědí proč- těch kostlivců, co by se vyhrnulo ze skříní!

187318

26.3.2009 8:32

RE: Ještě reakce na Pergilla

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 187318

Většinu archivu ukradl Napoleon. Mnohdy je to úplně naopak. Tak jako s archivem inkvizice. Ukázalo se, že se v 90 procentech nejednalo o souboj svědomí a moci, ale o obyčejnou kriminalitu, kterou inkvizice řešila. Lidé často si vymýšleli ke kriminálním zločinům různé církevní prohřešky, aby nespadali pod civilní soud, který byl přísnější. Bohužel dějepis je kontaminován výkladem, který není přesný.
Jinak je zajímavé, že třeba čarodějnice se upalovaly daleko nejvíce jen v Německu a Francii.(U nás na území obývaném Němci v Sudetech.) Např. v katolickém Irsku byly upáleny jen 4 čarodějnice. Kladivo na čarodějnice napsali také Němci. Němečtí papežové patřili k těm, kteří nejvíce upalovali. To jsou věci, o kterých se také nemluví. Pro upřesnění problému. V papežském státě se čarodějnice neupalovaly, minimálně v době velkého upalování čarodějnic. A proč tohle nikdo neví? Proč se o tom nikde v mainstreamu nedočteme?

187320

26.3.2009 15:15

RE: Ještě reakce na Pergilla

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187320

Prameny? Jistě nejsou od katolických autorů, že?

187341

26.3.2009 17:00

RE: Ještě reakce na Pergilla

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187341

Od Dana Browna a Lva Trockého [velký smích]

187350

25.3.2009 20:24

RE: Ještě reakce na Pergilla

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 187250

Obávám se převelice, že tyhle konspirační hlouposti (naprosto zjevné každému, kdo se alespoň trochu vyzná v historii) mají za cíl jen odvést pozornost od reálně existujících manipulací.
Jen pár drobností:
- zednáři odvozují svůj původ od stavitelů Šalamounova chrámu, kteří NEBYLI Židé, protože ti už byli judaismem natolik zdegenerovaní, že by tak složitou a velkou stavbu jednoduše nezvládli
- zednáři mezi sebe začali pouštět Židy (i pokřtěné) až někdy v 19. století, do té doby byl židovský původ překážkou členství
- kdyby skutečně tak dlouho existovala "světová konspirace", tak mi laskavě vysvětlete, proč dosud nevyhrála
- kterýkoli pacient s bludy má svá přesvědčení podložená naprosto nevývratnými argumenty, které ovšem nepřežijí první kontakt s realitou
- daleko spíše tady existovalo a existuje spiknutí církve proti civilizaci evropského typu, a toto spiknutí lze doložit mnoha důkazy, od postupu christianizace Evropy, přes likvidaci významných vědeckých a uměleckých osobností až po současnou snahu o genocidu v zemích 3. světa se silnějšími vazbami na euroatlantické země zakazováním kondomů

187288

25.3.2009 22:50

RE: Ještě reakce na Pergilla

Leeon 89.?.?.?

Reakce na 187288

Pokud umíte číst (?), otevřete si ony stránky:
www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com a přečtěte si celé
alespoň tři čtyři díla. Existence židovsko-zednářské konspirace
tam je jasně doložena!! Žvásty o pacientech, jsou jenom okecáváním
protoho kdo nechce vidět a slišet!! Proč se mě ptáte proč dosud
tato konspirace nevyhrála?!, když ovládá celý svět?!!!

187297

26.3.2009 0:59

RE: Ještě reakce na Pergilla

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 187288

1. - mýtus a umělý
2.- ? židé vystupovali jako poradci prominentů
3 - ale vyhrála - viz mé překlady článků o seignorage (Pascucci, Penpotes - a přibude Borruso)
4- nemáte ohled k pacientovi - tak jak můžete tvrdit anteprima? I "bludy" lze dešifrovat, ale pacient má v prdeli ego a libido - to zdejší čtenáři nikoliv.
5 - inu církev. Ta by měla být zkoumána opravdu dopodrobna, protože z ní vyplývají určité poznatky o instrumentalizaci společesnkkých procesů a také o zvláštním paradoxu konstatovaném Auritimu: Hédonismus znamená, že: nepatí to, že vhodné je dělat to, co je správné, nýbrž platí, že správné je to, co se hodí!!!!

187304

30.3.2009 22:05

RE: Ještě reakce na Pergilla

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187288

Ten poslední bod mi přijde přehnaný. ŘKC se přece jen za ta staletí někam posunula a i to zakazování kondomů v Africe dřív nebo později skončí.

187545

31.3.2009 0:45

RE: Ještě reakce na Pergilla

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187545

>Ten poslední bod mi přijde přehnaný. ŘKC se přece jen za ta staletí někam posunula a i to zakazování kondomů v Africe dřív nebo později skončí.
------
Na žebříčku hierarchie skutečných vládců světa stojí Vatikán (katolická církev) podstatně níže pod dynastií Rothschildů, nebo-li také Rothschildova impéria. Viděl jsem grafické znázornění pravomocí, kdo koho ovládá, ale důkazem může být skutečnost, že při setkání papeže s Rothschildem, se papež hluboce uklonil a vyšel Rothschildovi vstříc s nabídnutou pravicí. Jinak si pozvaný host před papežem klekne a políbí "svatého" otce na špičku boty. Tohle by nám snad napovědělo, jaký má papež před Rothschildem respekt (viděl jsem uvedené na videu). Především, když si uvědomíme, že Vatikán je jednou ze svobodozednářských lóží, čímž se samozřejmě do této hierarchie zařazuje. Tohle by nám mohlo i vysvětlit záměr Vatikánu s odmítáním použití kondomů, vedoucí k rychlejšímu rozšíření epidemie AIDS. V tomto případě se jedná o úmyslnou genocidu a Pergill se ve svém příspěvku udeřil hlavičkou o hřebíček. A nebo, pokud tohle věděl, tak to je přesně obráceně (udeřil hřebíček na hlavičku).

Kdybychom nebyli tolik vzdáleni od tématu, tak mohu uvést podrobnosti, jak byl tehdejší ministr obrany, Robert McNamara, přímo posedlý s přelidňováním planety a když se stal v roce 1970 prezidentem Světové banky, tak nechal vyčlenit kongresem 10 milionů dolarů na výzkum biologických zbraní ke snížení populace. Z tohoto projektu vznikl vir HIV a potažmo epidemie AIDS. Pro koho McNamara pracoval nemusím snad uvádět?

187559

30.3.2009 21:54

RE: Ještě reakce na Pergilla

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187250

Tyto teorie nebo možná nevyvratitelné fakty znám i když zrovna to na co odkazujete jsem nečetl. Četl jsem "Genézia sionizmu" od jakéhosi slovenského autora a to co tady propagujete vy bude zřejmě dost podobné. Jako červená nit se tím vším nese nostalgie po "starých zlatých časech" kdy byla všemocná matka církev a vládli absolutističtí monarchové. Že tyhle krásné časy skončili za to můžou údajně ti vaši žido-zednáři. Já bych jim za to ale spíš poděkoval jestli je to pravda [smích]

187544

25.3.2009 18:21

údajně,prý,předpoklad..

Van Guld 213.?.?.?

Údajně (3x),prý, podezření, předpoklad, lze nalézt, spekulace

No nechci spekulovat či někoho podezřívat. Ale existuje předpoklad, že lze nalézt v článku prvky demagogie. Nebo klasického logického klamu. V článku se prý dozvíme:

Údajný únosce Zijáda al-Džarrá
Údajně přiznal, že od roku 1983 prováděl tajné špionážní akce
Židovský personál kanceláří ve WTC byl údajně varován
Alí al-Džarrá, původně prý přívrženec Palestinců,
Podnítilo spekulace o tom, že Izrael získává lidi
Lze podle New York Times nalézt v pěti
Se ihned předpokládalo, že velení CIA

Já jen zda si toho někdo taky všiml. Nechci spekulovat...

187274

25.3.2009 18:48

RE: údajně,prý,předpoklad..

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187274

Ale no tak, soudruhu... Pořád lepší, než vyjádření představitelů nejdemokratičtějšího fašistického státu Izrahell. Ti sice mluví jasně, ale samé lži.

Nejdříve tvrdí, že fosforovou munici nepoužívali, když je různé humanitární organizace usvědčily ze lži, začalo se to prošetřovat! Atd, atd, atd...

Děláte svoji práci dobře, doufám, že za to dostanete pár shekelů navíc...

187279

25.3.2009 19:31

RE: údajně,prý,předpoklad..

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 187279

Schválně zda si uvědomíte mezi těmito dvěmi větami rozdíl.


Židovský personál kanceláří ve WTC byl údajně varován, aby 11. září nešel do práce.

Židovský personál kanceláří ve WTC byl varován, aby 11. září nešel do práce.


No přiznejte se. Mají pro vás obě věty stejnou váhu?

187284

25.3.2009 20:54

RE: údajně,prý,předpoklad..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187284

>Schválně zda si uvědomíte mezi těmito dvěmi větami rozdíl.
---------------------
Guldíku, nehraj si se slovíčky na odvádění pozornosti a zaměř se na výsledek. Kolik těch vyvolených pracovníků v ten den nepřišlo do práce? Potom tvoje slovíčkaření o "údajně" ztrácí naprostý význam.

187290

26.3.2009 20:05

RE: údajně,prý,předpoklad..

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 187290

Mirdíku. Ještě budeš muse hodně číst, aby jsi věděl zda s tebou někdo manipuluje nebo ne.
Tohle není hraní se slovíčky. To je naprosto zásadní rozdíl.

Věta, bez slova "údajně" : Znamená, že tvrdíš pravdu , fakt, skutečnost.

A se slovesem "údajně" : Neznamená nic jiného než, že spekuluješ. Tvoříš vlastni verzi, která ti vyhovuje.


Dokážeš to pochopit? .

187366

26.3.2009 20:54

RE: údajně,prý,předpoklad..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187366

>Dokážeš to pochopit?
---------
Jistěže, já jsem to pochopil, ale očividně ty v tom máš zmatky. Podívej se na reakci "Honza999" a porovnej to s tím, co píši já. Dokážeš to už teď pochopit? Nehrej si tady na nechápavého a neodváděj pozornost. Jedině snad, že je to tvoje pracovní náplň. Tak v tom případě klidně pokračuj. Vidím, že jsem ti přidal dalších pár šekelů do měšce.

187369

26.3.2009 21:15

RE: údajně,prý,předpoklad..

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 187369

Mirdo mirdíku...

A víš proč se ptáš, zda je podstatné vědět zda přišel nebo nepřišel židovské personál do práce???

PROTOŽE NĚKDO ŘEKL, ŽE UDAJNĚ ŽIDÉ NEPŘIŠLI DO PRÁCE. Protože někdo spekuloval, někdo si vymýšlel. A ten někdo neměl DŮKAZ. Proto ta spekulativní věta. Jen proto, že někdo řekl nepodloženou věc, nepodloženou doměnku, spekulaci. Ty jsi ji vzal jako fakt. Jako velmi podezřelou věc. Na každém šprochu pravdy trochu, co?
Takhle vznikaji pomluvy a tak s tebou někdo manipuluje.

Mirdo myslíš si, jak si bůh ví jak chytrý a jak vidíš do hloubky problému. Ale jsi to ty s kým je manipulováno. Ty jsi ta vedená ovce.

Jo a Mirdo. Jsem opravdu placený. Shalom...

187370

27.3.2009 2:18

RE: údajně,prý,předpoklad..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187370

>A víš proč se ptáš, zda je podstatné vědět zda přišel nebo nepřišel židovské personál do práce???
--------------
Guilde, ty jsi asi skutečně zabedněnej? Já se na nic neptám, jenom konstatuji, že vůbec nezáleží na tom, zda-li užiješ slovo "údajně" a nebo konstatuješ skutečnost, která jasně naznačuje faktickou událost. Já tady nespekuluji, to spekuluješ ty a teď už mi je zcela jasné, proč to děláš. Tady jsi mi to sám potvrdil:

>Jo a Mirdo. Jsem opravdu placený. Shalom...
-----
Takže jsem ti opět přihodil pár šekelů do měšce. Já s tebou končím. Nikam to nevede a najdi si jiný a slušnější zdroj příjmů.

187375

28.3.2009 16:05

RE: údajně,prý,předpoklad..

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 187375

Takže pro tebe není rozdíl zda použiješ slovo "údajně" (tedy spekulaci) a když řekneš fakt? Aha..teď mám jasno. To vysvětluje mnohé tvé postoje.

Údajně bude zítra konec světa. Zítra bude konec světa. Takže podle tebe to má naprosto stejný význam? Skvěle Mirdo. To je originální.

A já, že spekuluju? No to je gól. Mirdo než začneš užívat cizí slova tak si najdi jejich správný význam. Předejdeš tak ostudě.

Jinak Mirdo já pravě s tebou začal.

187444

30.3.2009 19:56

RE: údajně,prý,předpoklad..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187444

>Takže pro tebe není rozdíl zda použiješ slovo "údajně" (tedy spekulaci) a když řekneš fakt? Aha..teď mám jasno. To vysvětluje mnohé tvé postoje.
--------
Vidím, že pochopit nechceš. Tedy ještě jednou a naposled. Výraz "údajně", se používá převážně v právní terminologii, kdy je podezření, že pachatel způsobil trestný čin. Z důvodů zachování objektivity, kdy doposud neproběhlo vyšetřování a pachatel nebyl ještě odsouzen, tehdy se použije výraz "údajně". Jinak by to znamenalo uvalení viny, aniž by byl vynesen rozsudek. Není to tedy z důvodu spekulace, jak tvrdíš ty. Je to záležitost zachování objektivity před vynesením rozsudku. Chápeš to konečně? Dále nemám co dodat.

187541

30.3.2009 22:35

RE: údajně,prý,předpoklad..

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 187541

Ano používá se. V právní terminologii se používá taky slovo "spekulace". To když někdo vytváří událost jenž nemůže dokázat

Jak píšeš. Musí existovat podezření. Ale tady není žádné podezření. Žádný důkaz. Žádní svědci. Pokud nic z toho nemáte, je to jen a jen čirá a čistá spekulace a pomluva.

To TVOJE podezření (o příchodu/nepříchodu) vzniklo pouze a jen z oné věty. "Židé údajně nepřišli do práce" . Tahle věta vzbudila tvoje podezření. Né nějaký důkaz, svědci. Ale pouze jen a jen tahle věta.

Příklad: "Údajně jsi Mirdo kradl v supermarketu" . Takže dokud neproběhne vyšetřování, z důvodu objektivity, nevím zda jsi kradl nebo ne? Jsi snad obviněn? Jsi v podezření. Ne nejsi. Protože nemám důkaz ani svědky.

A teď schválně. Spekuloval jsem nebo ne? Pomluvil jsem tě snad? Nebo jsi snad v podezření? Proč bych měl věřit tomu o těch Židech a nevěřit tomu co jsem o tobě napsal?

Závěr: Text článku není právním dokumentem. Není zde soudce, ani obviněný. Nejsou zde předložené přímé důkazy ani svědci. PROTO TA VĚTA JE JEN SPEKULACE A POMLUVA.

187547

31.3.2009 1:38

RE: údajně,prý,předpoklad..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187547

Tak ty nedáš pokoj. Proberme si to tedy ještě jednou a naposledy. Napsal jsi:

>Jak píšeš. Musí existovat podezření. Ale tady není žádné podezření. Žádný důkaz. Žádní svědci. Pokud nic z toho nemáte, je to jen a jen čirá a čistá spekulace a pomluva.
-----
Uvedu ti příklad ze života. Spláchneš záchod a voda se ti vyvalí z mísy pěs okraj na podlahu. Co řekneš? Ku-va, ucpal se záchod a nebo, dopr-ele, údajně se ucpal záchod? Vidíš ten rozdíl? Skutečnost je, že záchod je ucpaný. O tom snad nemusíme pochybovat? Jak k tomu došlo už můžeme nazvat spekulací. Jestli máš doma malé děti, tak už ani tohle nemusí být spekulace a asi již budeš vědět, co z odpadu vytáhneš? Stačíš tohle sledovat?

>"Židé údajně nepřišli do práce". Tahle věta vzbudila tvoje podezření. Né nějaký důkaz, svědci. Ale pouze jen a jen tahle věta.
------
Gulde, překrucuješ fakta. Věta v čláku zní. Cituji:

Židovský personál kanceláří ve WTC byl údajně varován, aby 11. září nešel do práce. To potvrzují na veřejnost uniknuvší zprávy, že zaměstnanci izraelské telekomunikační firmy Odigo – která zajišťuje okamžité doručování zpráv – dostali dvě hodiny před útoky na WTC varování a varovali ostatní Židy, aby toho dne nešli do práce.
------
Diskuze se nevede o tom, zda Izraelci přišli nebo nepřišli v inkriminovaný den do práce, nýbrž o tom, že byli "údajně" varováni firmou Odigo a proto nepřišli do práce. To máš jako s tím ucpaným záchodem. Záchod je nepochyně ucpaný, ale jak k tomu došlo, to už je záležitost "údajných" spekulací. Gulde, já se už sem nevracím. Neobtěžuj se s reagováním.

187560

26.3.2009 10:25

RE: údajně,prý,předpoklad..

Honza999 89.?.?.?

Reakce na 187284

>Schválně zda si uvědomíte mezi těmito dvěmi větami
>rozdíl.

>
>
>Židovský personál kanceláří ve WTC byl údajně varován,
>aby 11. září nešel do práce.

>
>Židovský personál kanceláří ve WTC byl varován, aby 11.
>září nešel do práce.

>

>
>No přiznejte se. Mají pro vás obě věty stejnou váhu?





Ano, mezi těmito dvěma větami je jistý významový rozdíl. Ale klást tento případný rozdíl jako zásadní otázku je nesmysl...

ZÁSADNÍ OTÁZKA TOTIŽ ZNÍ:

Přišel 11. září židovský personál do práce????????

187325

26.3.2009 0:18

Roztomilý poznatek Martina Kadrmana o 11/9

amiourka 85.?.?.?

Ještě předem chci upozornit na vynikající článek Britských listů o Architekti za pravdu o 11/9 a vynikající práci Wikipedie Konspirační teorie o 11/9.
Ale Martin Kadrman měl zcela nejkonciznější poznatek - jak je možné, že po požáru letadla, který způsobil roztavení konstrčukce a pád věže byl z tresek vytáhnut neporušený pas Muhamada Atty? (Martin byl jako součást ČSSD na schlzce s americkými bezpečáky a opravdu: tam se tento nalezený pas předkládal jako fakt potvrzující arabské muslimské spiknutí žádná kacha., Jak víme, byl to později důvod prohlášení o ose zla - islámské - a válečných úkladů vůči arabským zemím!!)

187302

26.3.2009 2:12

RE: Roztomilý poznatek Martina Kadrmana o 11/9

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 187302

Když to je těžké,protože arabské.únoscenské pasy se vyrábí z azbestu a ten to holt přežil [chechtot] [chechtot] [chechtot] Stejně tak,jako zjištění původu dalších únosců pomocí DNA z prostředí,kde to nevydržely ani žárupevné konstrukce ?? [chechtot] [chechtot] [chechtot] Prostě je to fantasie to sledovat,jak pejzatí Khazaři lžou [mrknutí jedním okem]

187306

26.3.2009 7:16

RE: Roztomilý poznatek Martina Kadrmana o 11/9

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187302

>...jak je možné, že po požáru letadla, který způsobil roztavení konstrukce a pád věže byl z trosek vytáhnut neporušený pas Muhamada Atty?
---------------
Mohammed Atta byl viděn následující den t.j. 12. září na palubě lodi Jacka Abramova. Jack Abramoff, rusko-chazarského původu s dvojím občanstvím se stal podvodným způsobem majitelem plovoucího kasína kotvícího na Floridě. Jen tak mimochodem. Ten podvodný způsob byla vražda bývalého majitele. Abramoff byl velmi známá figurka jako lobbyista administrativy Bílého domu a byly mu prokázány podvody jako úplatkářství, vyhrožování a zpronevěra peněz. Nyní je ve vězení. Jinými slovy, Jack provozoval mafiánské praktiky a byl tedy všeho schopen. Kolují spekulace, že Atta byl na lodi zavražděn, pas mu byl odebrán a tělo vhozeno přes palubu. Samozřejmě s patřičnými betonovými bloky přivázanými k nohám. Odtud ten nezničený pas.

187313

26.3.2009 20:02

Prečo je to potrebné zvažovať

Tak je to 88.?.?.?

Málo spomínané fakty o vzťahu medzi sionizmom a súčasným
terorizmom:
.
1. Prvý únos lietadla uskutočnil Izrael v roku 1954; uniesli sýrske civilné lietadlo.
2. Granáty v kaviarňach: túto formu boja po prvý raz použili sionisti voči Palestíncom 17. marca 1937 v Jeruzaleme.
3. Oneskorená akcia, elektricky načasované míny na preľudnených trhoviskách: po prvý raz použili sionisti voči Palestíncom 6. júla 1938 v Haife.
4. Vyhodenie do vzduchu lode s civilistami na palube: po prvý raz uskutočnili sionisti 25. novembra 1940 v Haife. Tí pritom neváhali nechať vybuchnúť aj svojich vlastných ľudí ako protest proti britskej politike obmedzovať imigráciu do Palestíny. Loď s názvom Patria prevážala vtedy 1 700 židovských imigrantov.
5. Vraždenie vládnych predstaviteľov: po prvý raz uskutočnili sionisti 6. novembra 1944, keď Sternov gang zavraždil v Káhire lorda Moynea. Za týmto plánom bol Yitzak Šamír, člen Irgunu, neskorší vodca Sternovho gangu a izraelský premiér.
6. Používanie rukojemníkov ako prostriedok vyvíjania nátlaku na vládu: po prvý raz použili sionisti voči Britom 18. júna 1946 v Tel Avive.
7. Vyhadzovanie do vzduchu vládnych budov aj s civilnými zamestnancami a návštevníkmi: po prvý raz uskutočnili sionisti voči Britom 22. júla 1946 v Jeruzaleme. V hoteli Kráľ Dávid vtedy zahynulo 91 Britov a 46 bolo zranených. Menachim Begin - ktorý útok naplánoval, uskutočnil a neskôr sa stal izraelským premiérom - priznal, že masakru koordinovali pod vedením sionistického gangu Haganah.
8. Kufríky s nastraženými bombami: po prvý raz použili sionisti proti britskému veľvyslanectvu 13. októbra 1946 v Ríme.
9. Nastražené bomby v autách v civilných oblastiach: po prvý raz použili sionisti proti Britom 5. decembra 1946 v Sarafande (na východ od Džaffy).
10. Bitie rukojemníkov: po prvý raz použili sionisti 29. decembra 1946 voči Britom v Tel Avive, v Netanja a v Rišone.
11. Bomby v listoch, posielané politikom: po prvý raz použili sionisti voči Británii, keď 4. a 6. júna 1947 zaslali 20 listových bômb z Talianska do Londýna.
12. Zavraždenie rukojemníkov v rámci pomsty za reakciu vlády: po prvý raz použili sionisti 29. júla 1947 voči Britom v oblasti Netanja.
13. Bomby v poštových balíkoch: po prvý raz použité sionistami proti Britom v Londýne 3. septembra 1947.
14. Masakru v Qajbýji, severozápadne od Jeruzalema, uskutočnila 14. októbra 1953 "Jednotka 101" pod vedením Ariela Šarona. V tomto prípade išlo o najkrvavejší a najbrutálnejší zločin od smutne známej masakry Deir Jássin. Vyhodili do vzduchu 42 domov, školu a mešitu aj s prítomnými. Pri útoku zahynulo 75 žien, mužov a detí.

V roku 1954 zahájila izraelská vláda tajnú operáciu proti Spojeným štátom nazvanú Operácia Suzannah. Jej cieľom bolo zavraždiť Američanov a vyhodiť do povetria americké základne v Egypte. Známe ako Lavonova aféra.

187365

26.3.2009 20:51

http://www.mustwatch.cz/dokumenty/9-11/

sysel 85.?.?.?

studijního materiálu je všude dost, bohužel Česko je natolik zpracováno USA-Izrael propagandou, že se to tu těžko jakkoliv prosazuje.

187368

26.3.2009 23:16

Spiknutí proti dějinám a liturgii

LEEON 89.?.?.?

K výše uvedenému bych jenom ocitoval z díla M. Pinaye; Spiknutí
proti Církvi ze stránek: www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com

Židé udělali z falšování dějin velké – a možná že hlavní – tajemství svých úspěchů.
...Bez něj by židovský imperialismus nemohl dnes ovládat téměř celý svět, nýbrž by byl poražen ohroženými institucemi a národy, jako se to opakovaně dělo ve středově-ku, kdy ještě Církev svatá a křesťanské národy nepřítele znaly, uměly jej odhalovat a účinně se proti němu bránit. Obzvláště církevní i světské kroniky jsou zdrojem tako-vé znalosti a líčí skutečný průběh dřívějších pokusů židovstva o ovládnutí křesťanů, o jejich vykořisťování, zmocnění se jejich náboženství, o zničení Církve, vyvolávání schismat, organizování kacířství a spiknutí proti křesťanským národům.

Dokud znaly historickou pravdu, dokázaly generace křesťanů i pohanů vždy svého hlavního nepřítele identifikovat, mít se před ním na pozoru a mařit jeho podvratné světovládné plány.

Na základě znalosti pak kněží a hodnostáři Církve svaté pochopili, že nejzarytějším nepřítelem Krista a křesťanství je satanské židovstvo, a byli tedy i schopni Církev brá-nit proti jeho úkladům. K poražení nepřítele je nezbytné jej nejprve poznat.

Nic není nebezpečnější než nepřítel, který své nepřátelství nebo identitu umí skrývat, protože v takovém případě může svou oběť zničit rozhodujícím překva-pivým útokem. Pokud oběť útočné plány svého nepřítele nezná, je neschopna při-pravit se k obraně resp. ani nepochopí její nutnost, nemluvě ani o situaci, kdy si vůbec není vědoma existence nějakého nepřítele.

Židovský imperialismus to všechno včas pochopil a proto vynakládal obrovské síly na řadu kacířsko-revolučních hnutí a dobyvačných politických záměrů, přestože byly krvavě poráženy za cenu velkých ztrát pro „Satanovu synagogu“. Tyto nešťastné události jej naučily vynakládat značnou část své energie na dlouhodobou organizační práci za účelem falšování světských i církevních dějin křesťanů a jejich „očištění“ od všeho, co by jakkoli souviselo se spiknutími, útoky a podvratnými hnutími Židů. Nakonec se mu podařilo, že z historických textů zmizela jakákoli zmínka o účasti Židů na podnicích tohoto druhu, které po staletí prováděli a připravovali s tvrdošíjností a energií, hodnou lepší věci...

187373

17.5.2009 15:20

Broučánkové sionobijci!

Cyril kokardza (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Sorry, že zahájím jednou malou, krotkou, ale přesto urážkou:
Kromě Nobilise, Van Gulda a Pergilla jste tady všichni poněkud choří.
On by ten svět byl tak nudný, kdyby to všechno nebylo jedno veliké spiknutí, že ano? A navíc vám ta "zasvěcenost" dodá takový pocit důležitosti a nadřazenosti nad námi zmanipulovanými ovcemi, že?
Ale proč vám to tu vlastně říkám, vy máte přece ve všem tak jasno..
Hele, co třeba takové přistání na Měsíci, nebyl to taky jeden obrovský švindl? Židovský samozřejmě...

S argumentací se protentokrát nebudu vyčerpávat, Van Guld to už udělal za mě, viz jeho příspěvek "Occanova břitva".

cyril

191321

Příspěvků: 88

24.03. 07:56 P.G.  To urcite.
24.03. 18:31 pje  RE: To urcite.
24.03. 09:49 Gibi z Wilsonova  Ako vravieval rabbi Ben Akiba:"Nic noveho pod slnkom"
24.03. 09:55 Gibi z Wilsonova  BTW: cisar Vespasianus urobil zasadnu chybu ,ze Judejcom
24.03. 10:43 wsx  Mno
24.03. 15:17 sxgo  RE: Izraelský zázrak:
24.03. 16:35 hestroy  RE: Izraelský zázrak:
25.03. 11:49 nono2  RE: Izraelský zázrak:
24.03. 10:56 hestroy  Jsem zvědavý, jestli to někdy vyleze na povrch
24.03. 11:54 voyta  otazka je proč teď
24.03. 12:30 Gibi z Wilsonova  RE: otazka je proč teď
24.03. 14:34 hestroy  RE: otazka je proč teď
24.03. 15:28 voyta  RE: otazka je proč teď
24.03. 13:16  RE: otazka je proč teď
25.03. 01:07 peca  RE: otazka je proč teď
24.03. 13:56 Mirda  No vida...
24.03. 14:13 hestroy  RE: No vida...
24.03. 14:24 Mirda  RE: No vida...
24.03. 14:29 hestroy  RE: No vida...
24.03. 14:32 Filla  RE: No vida...
24.03. 14:35 hestroy  RE: No vida...
24.03. 14:56 Mirda  RE: No vida...
24.03. 15:33 Ikan  11. září 2001 bylo jednoznačně zrežírované Židy!
24.03. 17:01 nobilis  Occamova břitva
24.03. 17:34 hestroy  RE: Occamova břitva
24.03. 20:12 aristokrat  RE: Occamova břitva
25.03. 18:31 Van Guld  RE: Occamova břitva
26.03. 00:37 amiourka  RE: Occamova břitva
26.03. 07:42 Jarmila  RE: Occamova břitva
26.03. 20:18 Van Guld  RE: Occamova břitva
24.03. 19:06 Latinec  Kazda nepresna informace nahrava zidum do karet
24.03. 21:36 nobody  Nově zjištěné informace naznačují ...
24.03. 22:09 A.S. Pergill  Proč by Židé nejásali
24.03. 23:31 lEOON  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 08:49 A.S. Pergill  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 18:24 Muchomůrka červená  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 18:26 hestroy  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 20:36 Mirda  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 23:56 Vojta49  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 18:24 hestroy  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 00:13  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 08:42 A.S. Pergill  RE: Proč by Židé nejásali
26.03. 10:41  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 10:37 hestroy  RE: Proč by Židé nejásali
25.03. 04:06 kozoroh  První obětí války, je vždy pravda a my jsme ve válce i když si myslíme ,že ne.
25.03. 13:24 Leeon  Ještě reakce na Pergilla
25.03. 16:37 Takyjeden  RE: Ještě reakce na Pergilla
25.03. 17:35 Leeon  RE: Ještě reakce na Pergilla-reakce na Takyjedena
26.03. 07:54 Takyjeden  RE: Ještě reakce na Pergilla-reakce na Takyjedena
26.03. 08:40 mtk  RE: Ještě reakce na Pergilla-reakce na Takyjedena
25.03. 18:21 hestroy  RE: Ještě reakce na Pergilla
26.03. 07:52 Takyjeden  RE: Ještě reakce na Pergilla
26.03. 15:13 hestroy  RE: Ještě reakce na Pergilla
26.03. 16:56 Takyjeden  RE: Ještě reakce na Pergilla
27.03. 12:11 mtk  RE: Ještě reakce na Pergilla
28.03. 14:02 Takyjeden  RE: Ještě reakce na Pergilla
27.03. 12:51 hestroy  RE: Ještě reakce na Pergilla
28.03. 09:56 Takyjeden  RE: Ještě reakce na Pergilla
26.03. 08:01 Jarmila  RE: Ještě reakce na Pergilla
26.03. 08:32 pietroo  RE: Ještě reakce na Pergilla
26.03. 15:15 hestroy  RE: Ještě reakce na Pergilla
26.03. 17:00 Takyjeden  RE: Ještě reakce na Pergilla
25.03. 20:24 A.S. Pergill  RE: Ještě reakce na Pergilla
25.03. 22:50 Leeon  RE: Ještě reakce na Pergilla
26.03. 00:59 amiourka  RE: Ještě reakce na Pergilla
30.03. 22:05 Dale Coper  RE: Ještě reakce na Pergilla
31.03. 00:45 Mirda  RE: Ještě reakce na Pergilla
30.03. 21:54 Dale Coper  RE: Ještě reakce na Pergilla
25.03. 18:21 Van Guld  údajně,prý,předpoklad..
25.03. 18:48 hestroy  RE: údajně,prý,předpoklad..
25.03. 19:31 Van Guld  RE: údajně,prý,předpoklad..
25.03. 20:54 Mirda  RE: údajně,prý,předpoklad..
26.03. 20:05 Van Guld  RE: údajně,prý,předpoklad..
26.03. 20:54 Mirda  RE: údajně,prý,předpoklad..
26.03. 21:15 Van Guld  RE: údajně,prý,předpoklad..
27.03. 02:18 Mirda  RE: údajně,prý,předpoklad..
28.03. 16:05 Van Guld  RE: údajně,prý,předpoklad..
30.03. 19:56 Mirda  RE: údajně,prý,předpoklad..
30.03. 22:35 Van Guld  RE: údajně,prý,předpoklad..
31.03. 01:38 Mirda  RE: údajně,prý,předpoklad..
26.03. 10:25 Honza999  RE: údajně,prý,předpoklad..
26.03. 00:18 amiourka  Roztomilý poznatek Martina Kadrmana o 11/9
26.03. 02:12  RE: Roztomilý poznatek Martina Kadrmana o 11/9
26.03. 07:16 Mirda  RE: Roztomilý poznatek Martina Kadrmana o 11/9
26.03. 20:02 Tak je to  Prečo je to potrebné zvažovať
26.03. 20:51 sysel  http://www.mustwatch.cz/dokumenty/9-11/
26.03. 23:16 LEEON  Spiknutí proti dějinám a liturgii
17.05. 15:20 Cyril  Broučánkové sionobijci!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 2

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 1

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
387 762,50 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 650