Diskuze k článku

Mattoni už není

Příspěvků 61

19.2.2009 2:00

Hmm,

Rene Bartosek 76.?.?.?

mam takovy pocit, ze s mineralkou Mattoni jsem skoncil a to na zaklade ucty k muzi, ktery ji dal sve jmeno.

184092

19.2.2009 2:48

RE: Hmm,

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 184092

Tento pocit se u mne změnil v důrazně dodržované pravidlo od okamžiku, kdy k televizní reklamě přibyly obrovské reklamní orlice, hyzdící naši krajinu. Ovšem mám takový pocit, že my dva tu nabubřelou firmu ke slušnosti nevychováme.

184093

19.2.2009 5:18

RE: Hmm,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 184093

Skutek jednoho cloveka nemuze zmenit prakticky nic, ale je nesmirne dulezite, aby ho udelal. Volna citace Gandhiho, z hlavy si to lepe nepamatuju. Perla Britskeho imperua byla udrzena i za cenu potoku krve zbranemi. A nezavislost ziskala uskutecnenou silou myslenky. Pravda Mattoni se jiste bez nas obejde, a my bez nej taky. [smích] [mrknutí jedním okem]

184099

19.2.2009 9:21

RE: Hmm,

anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 184099

V zásadě souhlas, co se týká Gándhího citátu ale co se týká nezávislosti Indie, tak tady nehrála rozhodující roli síla nepochybně velkých myšlenek ale opět zbraně, přesněji řečeno fakt, že ty zbraně tu byly a v rukou, které byly ochotny je pro věc nezávislosti i použít. A existoval, díky poválečné situaci i mimořádně silný spojenec. Výsledkem toho všeho bylo, ze strany Británie, "správné vyhodnocení" situace, která jinak pro ni hrozila fatálním výpraskem, obdobným jaký obdrželi Francouzi v Indočíně o pár let později. Velké myšlenky jsou krásné a motivující ale svobodu přináší nakonec vždy jen čin - dobrá zbraň v ruce a schopnost i odvaha ji za tím účelem i použít.

184116

19.2.2009 16:46

RE: Hmm,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 184116

Muze byt, budu s muset z toho sveho idealismu posadit tvrde na zem. [smích]

184156

19.2.2009 9:25

RE: Hmm,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 184093

dovolil bych si nesouhlasit po precteni tohoto clanku si taky jiz nigdy matonku nekoupim a verim ze to udela mnohem vic lidi a kazda kapka v mori se pocita.

184118

19.2.2009 9:24

RE: Hmm,

Striga 85.?.?.?

Reakce na 184092

Já taky. Mimo jiné i inspirována testem v novinách jsem si začala objednávat v restaracích čistou vodovodní vodu. Bez bublinek, které nemám ráda, bez cukru, ne chlazenou - děkují mi zuby. Personál se ani nedíví, vodu přinese. Šetřím naftu na dovoz, své peníze, a chutná mi....

184117

19.2.2009 19:37

RE: Hmm,

vit 85.?.?.?

Reakce na 184092

Neco v tomto smyslu jsem chtel rict tez, vzal jste mi slova. Uz ani flasku od techto vandalu. Jsem z nich v soku.

184171

19.2.2009 4:30

zlate ceske rucicky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

tak v tomto pripade ty svetozname zlate ceske rucicky zaspali

184097

19.2.2009 7:49

Česko má smůlu, že přešlo z marasmu socialismu do v podstatě

A.S. Pergill 89.?.?.?

grunderského kapitalismu, odpovídajícímu tak 1. polovině 19. století. Pokud se podíváte na ty firmy, o který se v článku píše, tak poměrně snadno zjistíte, že za nimi stojí zahraniční kapitál, nejčastěji německý (v těch Varech se uplatňuje i ruský). Nicméně zejména Němci u nás dělají věci, které by si doma naprosto nemohli dovolit. A EU mají jako nástroj na prosazování své nedotknutelnosti.

184111

19.2.2009 8:17

RE: Česko má smůlu, že přešlo z marasmu socialismu do v podstatě

cyp 195.?.?.?

Reakce na 184111

A pokud se podíváte na onu firmu CTS, tak zjistíte, že jsou to Italové, takže bych si tipoval, že první písmeno v názvu CTS znamená Camorra [smích]

184114

19.2.2009 23:00

RE: Česko má smůlu, že přešlo z marasmu socialismu do v podstatě

Maka01 62.?.?.?

Reakce na 184114

A poslední Sodoma! [pláč]

184186

19.2.2009 8:14

.

cyp 195.?.?.?

V takovém stavu je bohužel celá naše země a bude to horší.

184113

19.2.2009 9:53

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 184113

Souhlas...dnesní stav už žádný normální smrtelník nemůže dát dohromady...jen nový spasitel veku Vodnare

184121

19.2.2009 10:21

Nefunkční odkaz

Erik Sedláček 91.?.?.?

Nefunguje mi odkaz na ten pdf soubor.
Objevuje se hláška Error 403: Forbidden.

184124

19.2.2009 12:35

RE: Nefunkční odkaz

Kosk 77.?.?.?

Reakce na 184124

Taky mě to nepustí. Nebylo by to možné opravit, prosím? Tenhle text bych si SKUTEČNĚ RÁD uchoval i v budoucnu (i pro případ, že by to zde bylo nutné smazat). [mrknutí jedním okem]

184138

19.2.2009 14:47

RE: Nefunkční odkaz

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 184138

Oops. Přístupová práva. Už jsem to opravil. Díky za upozornění. [zahanbení]

184144

19.2.2009 10:54

Po roce 1948 se

Soudce Lynch 88.?.?.?

všechno změnilo!!! Úcta k budovám, majetku druhých a hlavně úcta jednoho k druhému!
Po roce 1948 se "chvíli" chodilo do Národního divadla v Praze v montérkách-dělnická třída a masa má vkus. A nikdy to tady nebude lepší, protože Ti slušní jsou minoritní skupinou. Z obrázku je vidět, jak si místní chodí pro "zázračnou" vodu a kolik pak z nich se zasadilo o změnu...? Dokud voda teče, tak jim to je jedno!
Holt di musíme připustit, že žijeme v Absurdistánu a lepší zítřky jsou pouze zbožným přáním.

184128

19.2.2009 11:08

hmm

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 82.?.?.?

Vzdycky kdyz vidim podobnou zchatraninu v poli casu tak je mi smutno, tyhle dedictvi mohli slouzit dal misto toho tu jsou "moderni" hnusky (ale nic proti architektum, je to jejich nevedomost) Tohle melo smrnc a styl. Je to skoda. Co se tyce zlatych ceskych rucicek, tak mam takovou teorii [velký smích] je to jako s hokejem [velký smích] 20 kluku vyhraje zlatou a vsichni jsou hokejisti. Komancove degradovali inteligenci mezi delnase (deda my vypravel par pribehu z jeho doby) ta inteligence, vedci dokazali s technikou divy. Takze tamhle nekde v kotelne skoncil elektroinzenyr, ktery si sestrojil radio, klasicky delnasove si to poak rozsirili mezi sebou, a zacalo se rikat ze nekdo ma zlaty ruce, a tady prichazi stejny jev jako s hokejem. Takhle si myslim ze to bylo. Osobne mi jde par veci, ne vsechno, manualne umim jen se drevem a to laicky, se stromama mi to jde lip. Ale to dokaze kdokoli na svete. Tyhle vychloubacsky recicky degradujou narod na bandu nymyslenych tupiku. Radeji neco udelat doopravdy [smích] a zaslouzit si je. Pak by mohlo vzniknout zdravy narodni citeni, ale prehnany nacionalismus taky neni nejlepsi. Proste zlata stredni cesta. Werich to zpival hezky, ten umi to ten zase tamto, ale dneska nikdo nedela to co umi, protoze ani nevi co v podstate umi. A kdyz to umi ale neni to dobre placeny tak to nedela protoze by se neuzivil. Skoda. Stejny je to s konzumem. Je to stary okoukany koupime novou skrin, televizy, kuchyn. Dokud to slouzi je to dobry, neni to spatny. Ale vetsinou staci reklama ze stara = nefunkcni. Stara budova = nefukcni. Videl jsem plno starych budov ktery se opravili uvnitr modernizovali aby byli efektivni a fungujou jako za starych casu, ale efektivneji, dnesni technika nam to dovoluje, ale nemusime hend stavet novy monstra, navic tak sileny. No tak jsem si tu pobrecel, tak se vsem omlouvam [smích] bude lip.

184130

20.2.2009 8:11

RE: hmm

anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 184130

Prosím vás, jakou souvislost s tím mají komančové co degradovali inteligenci mezi dělňase. Ty budovy v Kyselce zchátraly za kapitalizmu, probuďte se konečně , tento všespasitelný systém už tu máme 20 let. Inteligence a vědci opravdu dokážou divy ale jen v podmínkách, které jim to umožní a vždy pouze ve spolupráci s těmi , co jejich myšlenky realizují t.j. těmi "dělňasi" a ostatními pracujícími. Věc nestačí vymyslet ale je nutno ji i uskutečnit. V praxi platí naprosto bez vyjímky, že kdo neumí nic rukama neumí nic ani hlavou, o tom jsem se jako výzkumný pracovník v chemii po dobu 15-ti let skoro denně přesvědčoval. Jinak, co se týká inteligence, většina naší "humanitní" inteligence působící ve společenskovědních oborech nikdy nevytvořila nic a při většině dějinných příležitostí, kdy šlo o zásadní orientaci společnosti vždy neomylně zvolila chybný směr. Jako doklad uvedu jen vývoj po 48. roce kdy řada "intelektuálů" opustila zemi nebo tzv. vnitřně emigrovala. To paradoxně vedlo k mohutnému průmyslovému rozvoji a rozmachu ve většině oborů, což bylo docíleno mimo jiné, také hlavně tím, že tato neproduktivní inteligence byla vytlačena z řídících míst ve státním aparátu. Opravdu úlohu inteligence (v oboru společenských věd především) netřeba přeceňovat, čehož je důkazem současná krize, kterou v podstatě nikdo z našich současných "mudrců a thinktanků" naprosto nepředvídal. Politická zaslepenost opět jednou vykonala své a zase se ukázuje, že současná ekonomie a řada navazujících společenských věd ještě nemají s vědou moc společného. Jsou jakýmisi podivnými politickými disciplínami sloužícími ke glorifikaci a adoraci stávajícího kapitalizmu.

184210

19.2.2009 11:42

Ceskyje prymytyvnyje a nekulturnyje...

ůiu 195.?.?.?

Ceskyje prymytyvnyje a nekulturnyje...
http://hedvicek.blog.cz/0901/ceskyje-prymytyvnyje-a-nekulturnyje

Tak jsem do toho slapl, nic zleho netuse...
http://hedvicek.blog.cz/0901/tak-jsem-do-toho-slapl-nic-zleho-netuse

184133

19.2.2009 12:17

Diky za pripomenuti

inn-ocean 80.?.?.?

Clankem "Mattoni uz neni" a "Jak stat pecuje o sve deti" jste mi velmi zive pripomeli jak to v CR chodi a vypada. Pripomeli jste mi me duvody, ktere z velke casti urcovali, ze v takove zemi a mezi takto nezodpovednymi lidmi nechci zit. Byho toho tolik co muj zivot ovlivnovalo v negativnim smeru a uz jsem nemel chut s tim bojova a jsou to 3 1/2 roku co jsem pryc. Takze Mattoni nepiji take, ale sel jsem v tomto jeste dal.
Aby se vyse popisovana zverstva deli, musi byt v srdcich vetsiny neco velmi zkazeneho. Vetsina lidi musi mit zavrenou mysl, protoze jinak neni mozne, aby tento stav nevideli. Jestli ho vidi, tak jsou mekoty, ze se proti lumpum a podvodnikum boji postavit. Podle toho z velke casti v CR vypada.

184135

19.2.2009 15:47

RE: Diky za pripomenuti

vidlacky vidlacky (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 184135

ale proc ta beznadej?! Kdyby jeden obcan prispel 10 korun x 5 milionu obcanu v CSR tak prece by se neco dalo delat... [smích]
uz i to tady bylo [smích] znate prece ten napis " NAROD SOBE"
ja bych toho pana autora teto dokumentace sam financne ze zahranici podporil....(nejsem milionar ale more je taky jenom z kapek . A stavebniho inzenyra (poctiveho !!!CECHA znam take)bych take dodal potrebne adresy....
Kazdy vycita tem druhym(jednotlivcum)jejich bezmocnost...ale kdyz si to clovek uvedomi, musi si davat pozor, aby se nezblaznil....protoze ta bezmocnost a (vnucena-a pestovana ) lhostejnost se rozrusta jako rakovinovy nador... a je vtloukana vsem lidem do hlav... aby nahodou se dav a stado nevzpamatovaly.....Myslim si, ze jen malo lidi je opravdu zlych... jsou pouze jen hloupi....a liny...
Kdy jsme naposledy slysely napriklad heslo, " V JEDNOTE JE SILA "? a tohle heslo nepovazuji za blabol... ale naopak je nutne si to uvedomit a podle toho jednat, protoze za sto let, stejne jako Matoni - by nikdo ani nevedel co a kde je CESKO a cesky Narod... [pláč]

184147

19.2.2009 16:07

RE: Diky za pripomenuti

Ten co krade víka kanálů 89.?.?.?

Reakce na 184147

Částečně máte pravdu a souhlasím s Vámi, že jednota ducha je v současnosti podrobena silnému rozkladu a tlaku systému.

Ale nesouhlasím se sbírkou už z podstaty, protože dnes jednotlivec odvádí tak mocné daně státu na každém kroku, že ten by mohl, nerozkrást ty peníze, financovat údržbu a výstavbu všech památek a nemovitostí v ČR na dlouhé roky dopředu.

Také si je třeba uvědomit, že pozemky a budovy, které jsou v žalostném stavu patří již dnes soukromé firmě mimo ČR a pořádat sbírku na opravu soukromého majetku by bylo značně bláhové.

Problém je v tom, že jsme se zbavili našeho majetku a dědictví, prodali jsme jej za kačku, rozkradli a ve valné většině případů i zničili. Ale píšu špatně my, já ani vy ne, ani nikdo kolem. Naší zastupitelé, prý demokraticky zvoleni to udělali. Zatím bez trestu, bez pocitu viny podřezali větev svému národu. Spíše než sbírku, si dnes můžeme vytvořit pěkný transparent a jít se postavit doprostřed náměstí a začít zvonit klíčemi. A teď otázka: "budu tam zvonit sám, a večer budu ve správách označen jako blázen, nebo se ke mě někdo přidá a budeme označeni jako hrstka bláznů, anebo se ke mě přidá celý kraj a už budeme konečně my označovat a trestat zloděje"??

184151

19.2.2009 17:29

RE: Diky za pripomenuti

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 184151

Ten co krade víka kanálů popsal důležitý fakt.


Nejsou to Češi jako národ, kteří mohou za před a polistopadová v uvozovkách "zvěrstva". Ti se jak předtím, tak potom jen přízpůsobili nastavené konfiguraci Systému, který mohl tzv. běžný člověk ovlivnit jenom iluzorně.

Za konkrétní změny zákonů a změny pravidel, které mafiánské praktiky legalizovaly mohou konkrétní lidé v establishmentech jak doma, tak v zahraničí. Co je ale DůLEŽITĚJŠÍ, tito lidé mohou také za vyslání (občany očekávaného) signálu, který určil následnou podnikatelskou a právní atmosféru v tehdejším československu. Signál, že právo a spravedlnost je až na X-tém místě, že sobecká individualita a zisk za každou cenu bez ohledu na pozdější důsledky je cool a že nikdo z těch, kteří rozhodovali a z chaosu mocensky a materiálně těžili nebudou nikdy v budoucnu fakticky ani morálně odsouzeni.

Ti, kteří narazili jsou jen obětované figury, a to hlavně proto, že se přecenili, nekryli si záda, něco řádně nedomysleli nebo mlaskali více než bylo normálně "košér".[smích]


Každý pisatel, který zde i jinde zatracuje tuto zemi a její obyvatele opět jen nevnímá tak dobře a často použitý mocenský nástroj, kterým je využívání principu "kolektivní viny".


Neexistuje vina Rusů a dalších sovětských národů za bolševickou revoluci a jak byla zneužita. Neexistuje vina Němců jako národa za nacistické zločiny jako neexistuje kolektivní vina Židů za to, co se dělo a děje na blízkem/středním východe a jinde.

Vždy za těmito událostmi stály síly, které jen zneužily manipulovatelnost, chamtivost a strach průměrné lidské povahy. Síly a zájmové skupiny, které za použití vhodné propagandy a ideologií vždy jen injektovaly do emocí a vnímání podřízené masy ty "správné" postoje a následně je využily pro své cíle. Historie je toho plná, stačí se jen zbavit předsudků a naučeného způsobu vnímání ovce a konečně otevřít oči.

Je mi jasné, že Vojta49 a jiní budou pravděpodobně oponovat a argumentovat lidskou povahou, evolucí a přírodními zákony, které máchají tuto civilizaci po věky stále dokola v bolesti a egoismu, ale myslím, že historie, nové poznatky a vývoj je usvědčují z nepochopení podstaty.


Naštěstí je hegemonie jakékoli propagandy v dnešní době narušena moderními informačními technologiemi a i když brainwashing pokračuje o to sofistikovaněji, není možné úplně filtrovat nepohodlné a nezávislé informace. Druhá strana může naopak na faktech usvědčovat z porušování humanity, práva a morálky, z jejich zlo-činů nikoli národy, ale konkrétní ovčáky před a za OPONOU.


Vždy tedy, když máme tendenci ZEVŠEOBECŇOVAT, vzpomeňme si na historii a poskládejme věci do souvislostí a až potom zaujímejme stanoviska. Nehrejme stále dokola hru, která nam byla vnucena a dlouhodobě z nich těží tvůrci pravidel.


jansmith[smích]

184160

20.2.2009 3:07

RE: Diky za pripomenuti

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 184160

Promluvils mi z duše, Jendo a lépe bych to nenapsal. Velice kvalitní a vše zahrnující příspěvek. Díky i za to, že se tady pohybuješ.
Mirda [mrknutí jedním okem]

184202

20.2.2009 16:16

RE: Diky za pripomenuti

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 184202

Díky za laskavé zhodnocení Mirdo[smích] a za sebe i ostatní běžné návštěvníky diskuze doufám, že jak tvoje veleobsažné příspěvky a názory, tak i hodnotné příspěvky a názory některých dalších ctěných diskutujících budou navyšovat úroveň Zvědavce a jeho vypovídací hodnotu ještě hodně dlouho.

Nenechat se vyvést z rovnováhy a diskutovat k věci, slušně a s nadhledem je hlavní devizou všech těch tady, kteří získali rezistenci na korporátní propagandě a nemají důvod se v diskuzi snižovat k sebestřednosti a strachem ega živené aroganci.

jansmith[smích]

184230

21.2.2009 0:46

RE: Diky za pripomenuti

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 184160

Milý Jene, je to skvěle napsáno. Klidně bych se podepsal. Ovšem co odporný hnidopich bych více zdůraznil ten strach "průměrné lidské povahy", což by si někdo mohl zaměňovat se zbabělostí. Ona totiž zodpovědnost za následky hrdinských činů bývá stále mnohými dnešními taky hrdiny označována a chápána jako ustrašená zbabělost. Hrdina se přece nikoho a ničeho nebojí. Proto jednou z nejúčinnějších metod jak udržet totalitní režim je nutnost vyvolávat v lidech strach a pocit méněcennosti za ten strach. K tomuto účelu dokonce poslouží i hrdinové - což je pro mne označení vždy velice podezřelé, neboť pohnutky hrdinů bývají někdy velice složité nebo úplně naivní a mrtví hrdinové jsou snadno zneužitelní oběma znepřátelenými stranami. Pro mne jsou neproblematičtějšími hrdiny současnosti spolužák mého švagra Jan Palach a z nedalekého Vítkova vzdálený příbuzný mého přítele Jan Zajíc. Když vidím "naše čelné představitele" dojatě se s kyticemi u jejich hrobů klanět, je to pro mne ten nejabsurdnější ale nejpravdivější obraz našeho života v Absurdistánu. Je mi líto dvou zbytečně zmařených mladých životů, kterých dovedně využívají zrádci národa k oblbování zástupů těch dávno dospělých a přesto neschopných vidět souvislosti. A ty historické souvislosti jsou takové, že z vůle obyvatel toho hotelu uprostřed Evropy se už hodně dlouho nic státotvorného neudálo a dít se ani nebude. I zločiny těch našich místních padouchů mívají své strůjce vždy někde v zahraničí. Jen se nám tady stále nalhává, jak dovedným lavírováním mezi mlýnskými kameny velmocí si to zrnko udrží svoji celistvou nezávislost, nebo jak vytvoří most mezi východem a západem. Po mostě se vždy šlape a bude hůř, neboť jidáš je věčný. Kolika dobrákům ti jidášové umožnili procházku? Kdopak po tom mostě pomašíruje příště? Už za Palachových časů jsme si dávali hádanku: Víš jak se jmenuje čínský znak označující 250 miliónů občanů Sovětského svazu? Pcha.

184268

21.2.2009 4:24

RE: Diky za pripomenuti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 184160

>Nejsou to Češi jako národ, kteří mohou za před a polistopadová v uvozovkách "zvěrstva". Ti se jak předtím, tak potom jen přízpůsobili nastavené konfiguraci Systému, který mohl tzv. běžný člověk ovlivnit jenom iluzorně.
Zbavil jste zodpovědnosti za současný stav věcí veřejných všechny národy i běžné jednotlivce z nich, a hybatelem (viníkem) jste označil Systém a síly. Národy i jednotlivce jste přitom též zbavil vůle, odkazem na iluzorní možnosti běžného člověka ovlivnit Systém.
Pro lepší pochopení vztahů mezi jednotlivými komponentami, jak je vidím já, uvedu příklad ze světa přírodních zákonů:
Rovná střecha, běžný člověk.
Běžný člověk se prochází po střeše. Vždy, když dojde ke kraji střechy, nepokračuje dál za okraj střechy, ale změní směr (projeví vůli) a pokračuje v chůzi po střeše. Zákonná „zvěrstva“ by mu totiž dolámali hnáty případně ukončili jeho pozemské bytí. Žádný zákon ale nenařizuje pokračovat v chůzi přes okraj střechy - je ponecháno místo pro projevení vlastní vůle. Síly nadpozemské určily konfiguraci Systému pouze přírodním zákonem gravitačním, dále nařídily neodolnost běžného člověka vůči pádům z větších výšek...
To je vlastně všechno.
Na závěr položím jen pár otázek: Nařizuje snad nějaký zákon zadlužovat se u bank, žít na dluh, podnikat na dluh? Jak by vypadal stav jednotlivců a národů a též Systému, kdyby v tomto směru projevili předvídavost a vůli?
I přes všechna jiná zvěrstva Systému, by banky mohli sloužit pouze jako skoro-neziskové organizace - zajišťující platební transféry a úschovu peněz...
Jinak proti spiknutím nic nemám, jen bytostně nesnáším, když skrze spiknutí je vysvětlováno všechno naše pozemské bytí.
Jak z výše uvedeného plyne: Historii lze mnohdy inerpretovat i bez pomoci jevu spiknutí, použijeme-li pravdě více odpovídající chybějící vůli či předvídavost. Vědomosti o tom, kam může vést život na dluh, patří k základní výbavě starších lidí (zkušenosti - paměť), a obvykle bylo jejch předávání mladší generaci součástí výchovy v rodině. Dnes to ale vypadá, že jen málokdo měl zodpovědné rodiče...[pláč]

184275

21.2.2009 13:10

RE: Diky za pripomenuti

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 184275

Lecos z toho co jsi napsal anonyme 85.?.?.? je z určitého pohledu pravda, ale jak to už bývá, jen z URČITÉHO pohledu, který nebere v úvahu (jak by možná řekl janko[smích]) vyšší datové toky a tudíž míjící podstatu.

Předně, moje řádky intrepretuješ jinak než byly myšleny a pojďme si to tedy zkusit uvést na pravou míru.


O tom, že i tzv. běžní lidé mají "máslo na hlavě" a že bez jejich přímé spoluúčasti by se prakticky žádná nepravost (která se jich v konečném důsledku vždy bytostně dotkne) nekonala NENÍ pochyb. Podotýkám, že samozřejmě se Život lidský neskládá pouze z křivd a nepravostí, ale v této diskuzi svou pozornost zaměřujeme na ty nepravosti.[smích][smích]


Jsou to tzv. běžní lidé, kteří v první řadě jako výkonné prvky - fyzicky realizují zadání Systému (jinými slovy vůli a plány těch, kteří z pozice vládnoucích Elit/elit historicky o těchto záležitostech buď naplno absolutisticky nebo v tzv. demokraciích skrytě skrze penězi a korupcí manipulovaný zastupitelský mechanismus rozhodují).

Jsou tak přímo podněcováni k ralizaci NÁSILÍ na jiných (viz. válečné útoky na jiné národy a ideologická ospravedlňování takových skutků ponechávám stranou) nebo jsou tito totožní (tzv. běžní) občané v druhém případě sami nevědomými obětmi a cílem vládnoucími E/elitami nakonfigurovaného systému. A to buď jako kanonenfutr viz. války nebo v tomto případě jako tzv. "kavky" nějak nastaveného monetárního systému a s ním souvisejících zákonů a pravidel výhodných HLAVNĚ pro zmíněné Elity/elity.


Uvědom si anonyme 85.?.?.?, že tebou zmiňovaná VŮLE tzv. běžných lidí (národů) je v pravdě SVOBODNÁ jen iluzorně a tudíž i v tzv. demokraciích plně poplatná všem druhům přímé či podprahové propagandy či komerční reklamy. A co je důležité, že jen OMEZENÝ počet na propagandě a reklamě nezávislých jedinců je na ní rezistentní - jsou neovladatelní!!!

V uvozovkách genialita kořistnických Systémů, kterou západní plutokracie dovedla (před dříve či pozdějí přicházejícím pádem do propasti, protože neomezený růst je logický i faktický nesmysl) k "dokonalosti" je v tom, že nevědomí otroci mají pocit svobody a na veškerá lákadla, která jsou jim nabízena a která pomáhají roztáčet pyramidu konzumu reagují DOBROVOLNĚ a většinou i s nadšením.

Pokud se k tomu přídá brnkání sofistikovaného systému propagandy (a komerční reklamy) na běžné lidské závislosti (v myšlení průměrného člověka přetrvávající animální instinkty a pudy), potom se ta nevědomá VĚTŠINA vždy chová předvídatelně a v souladu s nastavenou konfigurací Systému.


Jak dalece se jedná přímo o NĚČÍ spiknutí vůči NĚKOMU nebo jde-li v uvozovkách JEN?!? o sobecké či chamtivé ZNEUŽÍVÁNÍ lépe rozdaných karet je i diskuzním tématem tady na Zvědavci.

TO BE CONTINUED

184286

21.2.2009 13:13

RE: Diky za pripomenuti

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 184275

DOKONČENÍ:

Co je ale evidentní? Systém se historicky točí směrem jakým se točí zejména díky způsobu, kterým přímo nebo podprahově VÝCHOVOU (memy) ovlivňuje vnímání a názory VĚTŠINY a většina své chování VŽDY přispůsobuje zadání bez ohledu na dlouhodobé důsledky.


Abychom si rozuměli. Ono vlastně v konečném pohledu nejde ani tak o hledání jediné VINY, protože slovo "vina" bývá nesprávně používáno pro usnadnění chápání v nižších rovinách vnímání. Je jasné, že účast na nepravostech mají ve větší či menší míře všichni zúčastnění. Jen je třeba dobře a se zvednutými klapkami rozlišovat PŮVODCE toho všeho a jak si správně dříve napsal anonyme 85.?.?.? - hýbatele -.


A na závěr ke tvé poznámce o zodpovědnosti rodičů.[smích]

Rodiče jsou zodpovědnými vychovateli svých potomků v přímé úměře s tím, jak byli sami dříve někým vychovávání, a tak se vracíme generačně do stále vzdálenější minulosti. Vždy to přímo koresponduje se systémem výchovy, který na základě tehdejších poměrů, zvyků, vnímání etiky a morálky obdrželi.

Pokud výchova cestou propagandy/reklamy nebo pseudokultury zmíněné hodnoty ponižuje/znevažuje a lidem skrze komerci, konzum a honbou za stále vyšším HDP vtlouká do hlavy JINÉ hodnoty, potom je vývoj dán takovým ovládáním a je jedno, jestli se jedná o něčí celosvětové spiknutí nebo je to jen projevem chamtivosti/strachů těch, kteří používání těchto nástrojů ovlivňují.


Ovládací nástroje myšlení masy jsou od nepaměti stejné a mění se jen doba a sofistikovanost s jakými se po/zneužívají.

Pokud by byl zájem u TĚCH, kteří je mají celosvětově v rukách a docházelo by cestou nesobeckého vlivu na způsob chování a vnímání nevědomé většiny k postupnému narovnávání etických, morálních, sociálních a jiných kodexů, lidská rasa by na tom v dlouhodobém horizontu jedině "vydělala".


Tento zájem změnit systém výchovy masy a jejího ovládání směrem k altruismu ale jednoznačně N E N Í (stačí se nezaujatě rozhlédnout kolem sebe). A je to hlavně proto, že se neslučuje se zájmy E/elit uschovaných dříve za otrokářstvím či feudalismem/poddanstvím, nyní za plutokracii s její honbou za nekončícím ziskem a stále většími dráždidly na všech úrovních.

Pokud by ke změně konfigurace Systému (viz. zdravý selský rozum) nastalo, vedlo by to nejen ke zlepšení podmínek pro všechny, opakuji VŠECHNY zúčastněné a nepochybně i ke srovnání sociálních rozdílů a nespravedlnosti v mezilidských vztazích, ale mělo by to jako VEDLEJŠÍ produkt i devastující účinek na nevědomé lidské ego, a to jak těch nahoře, tak i těch dole.

Je logické, že ego těch, kteří mají MOC nedopustí, aby přišlo o nadstandard, kterým se může poměřovat s ostatními a že svůj vliv na ega těch ostatní dobrovolně neomezí.

jansmith[smích]

184287

21.2.2009 22:06

RE: Diky za pripomenuti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 184287

Na poměrně jednoduchou poznámku o interpretaci dějin jako spiknutí proti bezmocným národům či běžným jednotlivcům jste toho napsal až příliš. Mohl bych tím být polichocen, ovšem už v první větě své odpovědi jste se nadřadil mezi znalce vyšších datových toků, a mně ubožákovi jste přisoudil pouhý URČITÝ pohled bez těch Jankových vymožeností. Třeba to se mnou nebude tak zlé, posuďte sám:
Nebudu rozebírat podrobně Vaše vývody (výmluvy) pro zdůvodňení iluzornosti svobodné vůle národů i běžných jednotlivců. Systém jste popsal dobře, ale vůle není od slova vůl. Vůle není jen o tom, co bychom si přáli, kdyby nám to ten ošklivý systém dodal pod nos, nýbrž též o tom dotažení myšlenky do realizace i proti vůli jiné. Příklady z historie si doplňte sám. I dnes někteří národové dávají zcela srozumitelně najevo svoji vůli - Iráčané,Palestinci, Afgánci. Že občané i u nás dávají najevo svoji vůli-nevůli přes výzkumy veřejného mínění -např. o radaru. Podívejte na „zadní dvorek“ USA. Všude vidím jasné projevy vůle k životu - po svém. Také Rusko. Jistě, mnoho myšlenek je ve stavu zrodu, někteří vejdou možná i do slepé uličky, ale jdou více nebo méně po svém. Někteří národové mají dokonce na vedoucích místech neběžné jednotlivce, ne deprivanty. Možná to okecávání, že proti nastavení Systému nejde nic podstatného dělat, Vám (nám) přinese spásu. Je totiž takové rčení: Když pánbůh dopustí i motyka spustí. Nic si z toho nedělejte, třeba Vám zase něco přinesou ty vyšší datové toky...
Pište méně - méně je někdy více !
Váš Anonym 85.?.?.? [velký smích]

184304

22.2.2009 12:49

RE: Diky za pripomenuti

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 184304

Diskuze (a nejen v tomto vlákně, ale na Zvědavci celkově a kdekoli jinde) je o MÍŘE působení (ovládání) většinové masy těmi z našeho lidského druhu, kteří bojují historicky o moc. Tedy o možnost vládnout jiným a jak dokazují stále dostupnější a díky www dopřesňované informace, svou moc i majetky dokáží tito lidé v čase velmi efektivně a stále více koncentrovat do menšího počtu rukou.

Základní informace, že ovládací programy pro nevědomou lidskou mysl existují a fungují, je myslím nezpochybnitelná. Nebo ne anonyme 85.?.?.?[smích]

Vedlejším produktem moci a ovládání ostatních jsou privilegia a různě velké nadstandardy, které se liší pouze velikosti vlivu neboli jinak řečeno velikostí E/e ve slově elity a vedle pocitu hráče (viz. vášeň pro GAME) se podle mne jedná o hlavní MOTIVACI. Projevy altruismu u těchto našich většinou egem plně ovládaných spoluobčanů[smích] jsou ojedinělé a na dění ve Světě mají z pozitivního hlediska menší vliv.


Co se týče tvého případného polichocení nad obsažností mé reakce na tvůj příspěvek anonyme 85.?.?.?, tak je dobře, že nepodléháš sebedůležitosti a k polichocení u tebe (jak píšeš) nedošlo. To, o čem jsem psal patřilo totiž tobě jen okrajově a má snaha o vyjádření vlastního pohledu na věc mířila více k ostatním ctěným čtenářům diskuze.

Navíc tvá odpověď ironizující můj příměr o "datových tocích" a jiné, by mohla naznačit, že tvé ego bylo dotčeno a místo seriozní debaty se uchyluje k sebezáchovným odbočkám...[smích]


Možná bych se mohl zmínit o jedné tvé námitce, ve které píšeš, že nebudeš podrobně rozebírat mé vývody (výmluvy) pro zdůvodnění iluzornosti svobodné vůle národů i běžných jednotlivců a že vůle není od slova vůl. Hezky napsané.[smích][smích]

Už zde totiž mírně ujíždíš od podstaty myšlenky, kterou jsem se pokoušel vyjádřit. Ta podstata nezpochybňuje svobodnou vůli lidí na Zemi jako takovou. Jako lidské bytosti ji jistě máme a tím se zásadně odlišujeme od svých animálních předků, jen je s ní manipulováno!!

A pokud jsi nabyl dojmu, že CITUJI: (možná to okecávání, že proti nastavení Systému nejde nic podstatného dělat, Vám (nám) přinese spásu) a že jsem myslel, že jsme bezbranní, tak to je další odklon od podstaty informace.

Přesto, že je Systém historicky nastaven tak, aby vyhovoval mnohem více ovčákům (a podívej se anonyme 85.?.?.? na ilustrativní fotku Trevora a stáda ovcí z první stránky Zvědavce), přesto nemá šanci kontrolovat úplně VŠE. Tedy ani snahy těch tzv. vědomějších z nás o osvětu směrem k vnímání rality tzv. běžnými občany - a to je šance. Dokonce ani v případě realizace NWO tyto snahy nezlikviduje, ale pouze by je pravděpodobně na dlouhá léta, za křivd a bolesti pro ovce a neposlušné (jako v minulosti) pro svůj benefit, moc a nadstandardy pro E/elity utlumil.

jansmith[smích]

184327

22.2.2009 22:08

RE: Diky za pripomenuti

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 184327

>Přesto, že je Systém historicky nastaven tak, aby vyhovoval mnohem více ovčákům (a podívej se anonyme 85.?.?.? na ilustrativní fotku Trevora a stáda ovcí z první stránky Zvědavce)
-----------
Mnozí ze zdejších diskutujících se mnou nemusí souhlasit (a mnozí už nebudou čistě ze zásady), ale já si myslím, že Trevor má pravdu a ten pes s tím chlapem skutečně spolupracuje. Ta ilustrativní fotka by se velmi dobře hodila jako výstižné přirovnání k lidem, kteří odmítají vidět realitu života a nechtějí si zatěžovat mozek přemýšlením. Takových je tady v diskuzi několik (nebudu jmenovat), ale převážně se to vztahuje na celé stádo, které se pod nátlakem sdělovacích prostřeků a všudypřítomné reklamy pohodlně a spokojeně veze po proudu zdánlivě čisté říčky a přitom si neuvědomují, že ta říčka se vlévá do bahnité a zapáchající žumpy.

Ještě bych se rád vyjádřil k "přátelskému" doporučení od zmíněného anonyma:
>Pište méně - méně je někdy více! Váš Anonym 85.
------------------
Tohle by se především mělo vztahovat na zaprodané prostitutky sdělovacích prostředků, jako je tisk a TV. Lidem mnohem více prospěje, kdyby nedělaly vůbec nic. Kdyby vůbec neexistovaly. Máme tady přece ten technologický zázrak internetu a my už si sami vybereme, co chceme slyšet a čemu uvěřit. Ještěže tady máme v diskuzi více takových Trevorů, kteří mají přehled o tom, kdo koho ovládá, kdo s kým spolupracuje a komu se raději velikým obloukem vyhnout.

Tak tedy Jendo...nikoliv méně, ale houštěji a v plných dávkách.
Více takových Trevorů, jako jsi ty. A jedno doporučení pro anonyma 85. Dej si už konečně nějaký nick. Číslu se špatně nadává.

184365

19.2.2009 16:19

RE: Diky za pripomenuti

hc 194.?.?.?

Reakce na 184147

A komu byste chtěl ty peníze poslat? Všechno je to očividně soukromý majetek. U nás, když byla v podobném stavu jedna obecní budova, stačilo na ní hodit velký nápis "tento dům je majetkem městské části XY" a za chvíli bylo opraveno. No ale - jak říkají ideologové naší doby - soukromý vlastník je nejlepší vlastník.

184153

19.2.2009 19:30

RE: Diky za pripomenuti

vidlacky vidlacky (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 184153

napsal bych na udajne majitele... mozna ze take zapasi s krizi...a mozna ze jsou to potomci (ne pitomci [chechtot] ) kteri podnikat take neumi a spadlo jim neco klina.... [překvapení]
Nevim, ale podle jmena se asi jedna o rodinu...ktera nema zajem....Nasel by se nekdo kompetentni, ktery by zjistil... ? atd atd... za zeptani se nic neda... myslim soukrome...protoze ouradum je vsechno jedno a ani nevedi co cini a kazdy se schovava pred vlastni zodpovednosti a boji se zviditelnit...... nevim... ale co to zkusit ? [překvapení]

184169

19.2.2009 13:46

Písmo:

JeGe 84.?.?.?

Netreba rúcať ani ničiť, stačí iba nerobiť nič a všetko sa časom rozvalí samo !

184141

19.2.2009 21:47

RE: Písmo:

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 184141

Tragedie je, ze za tento stav mohou do znacne miry take PAMATKARI, tedy ti, kteri by meli mit ve sve pracovni naplni o tyto pamatky pecovat. Nezridka je prave diky absurdnim snaham pamatkaru vyhodnejsi nechat historickou budovu proste shoret nebo zchatrat a pak na stejnem miste postavit jeji repliku s naklady na urovni ctvrtiny toho, co by stala oprava te budovy stare.

Navic pamatkari maji casto skutecne absurdni pozadavky, treba zakaz nainstalovat do historickeho interieru pozarni a zabezpecovaci signalizaci a IP zasuvky, trvani na puvodnich lustrech (se kterymi nejde zrevidovat elektrika) misto povoleni replik, nebo tvrdosijne vyzadovani opravy sindelove strechy za pomoci stare technologie a rucne strouhanych sindelu (ktere dneska uz asi nedela nikdo) misto strechy nove v puvodnim vzhledu...

184180

19.2.2009 14:28

Dobrý článek, víc takových!

hestroy 77.?.?.?

Smutná ilustrace rozkladu českého státu...

184142

19.2.2009 15:06

Weblog autora a odkaz na aktualizovany soubor pdf

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Viz http://ries.blog.respekt.cz/c/69934/Mattoni-uz-nen... a http://blog.respekt.cz/blog/3339/69934/Aktualizace...

184145

20.2.2009 22:17

RE: Weblog autora a odkaz na aktualizovany soubor pdf

Rider 89.?.?.?

Reakce na 184145

Myslím si, že by si to zasloužilo dát rovnou odkaz pod článek jako doplnění. Aktualizovaná verze elaborátu p.Riese přináší další zajímavé informace a ne každý se dívá do diskuse nebo hledá více informací na internetu. Děkuji

184261

19.2.2009 15:47

Majitelé a ti co nesou zodpovědnost

Vymazaný člen 88.?.?.?

Dott. Antonio Pasquale
Via Brun 1, 06922 Morcote-Casa Romana, Švýcarská konfederace

Alessandro Pasquale
Morcote, Via Brun, Casa Romana 1, 6922, Švýcarská konfederace

Dott. Maria Elena Pasquale
Morcote, Via Brun 1, 6922, Švýcarská konfederace

Roberto Ceron
Castelfranco-Veneto, via Novello 14, 31033 Treviso, Italská republika

Akcionář: Ronaldsay B.V.
Weteringschans 26, 01017 Amsterdam, Nizozemské království


[bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

184148

19.2.2009 15:53

RE: Majitelé a ti co nesou zodpovědnost

vidlacky vidlacky (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 184148

a kde se da zjistit adresa ? Co to znamena a kde najdu tu Svycarskou Konfederaci... ? [zahanbení] [naštvaný]

184149

20.2.2009 14:04

RE: Majitelé a ti co nesou zodpovědnost

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184149

? [zmaten] Co prosím?

184218

20.2.2009 16:15

RE: Majitelé a ti co nesou zodpovědnost

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 184218

>Co prosím?
-----------
Taky jsem se nad tím pozastavil, ale nechtěl jsem reagovat. Kdyby si pan "Vidlácký" vytáhl mapu Evropy a jel prstem západním směrem přes Německo do Francie, tak musí o Švýcarsko zakopnout. Ale je taky možné, že vidlácký neví, že Švýcarsko je stát a že ho najde na mapě.

184229

19.2.2009 20:56

Něco z jihu Čech

mark 88.?.?.?

Netýká se to úplně Mattoni,ale památek ano.Nedaleko mého domova,na okraji jednoho malého okresního města,se rozpadá(kdysi krásná) výletní restaurace,která fungovala zhruba do roku 1989,od té doby chátrá,nebylo by natom zas tak nic zvláštního,kdyby to ovšem nebyla jedna z mála budov v naší krásné zemi,kterou projektoval Josef Zítek(ano ten co projektoval Národní divadlo),město tuto budovu nechalo skoro spadnout,jako paradox postavilo v tomto klidném koutku města přímo naproti této restauraci dům pro tzv.nepřizpůsobivé,tzn. cikány za cca 10 000 000 kč,ten dům už moc obyvatelný není,bohužel ho vevnitř zničili a ted požadují jiné byty.
Město tuto "kdysi"restauraci prodalo soukromé osobě,ta nechala opravit za několik set tisíc střechu,bohužel z mědi,takže byla do týdne servaná(zapomělo se na sousedy od naproti).Tak to je asi vše,restaurace opět chátrá,asi čeká na novou měděnou střechu,nový majitel to asi prozatím vzdal,jestli si vzpomenu,tak hodím foto.

184173

19.2.2009 21:03

co je v lahvích

JPG 89.?.?.?

Myslím, že pro přemýšlející lidi není žádnou novinkou, že to, co se v lahvích distribuuje do celého světa a co by mělo mít původní zdroj, tak má původní už pouze název. V takovém množství to ani nelze jinak.
Vlivem změn podloží, poklesu hladiny spodních vod a vlivem znečištění původních lokalit byly nuceny všechny firmy prodávající bublinkovou vodu změnit vrty a změnit úplně všechno.
Svými výrobními technologiemi jsou schopny (byly nuceny) "nasimulovat" neboli nablendovat (namíchat) požadované složení, s kterým pak dělají děsné machroviny. A šíří marketingový odér "tradice".

Tato metoda není nic objevného. V různých modifikacích se dělá u tvrdého alkoholu (whisky, bourbon, koňak.. nebo u mnoha piv.
Důvod je stále tentýž. Technologicky udržet stabilní to, co je z principu variabilní a proměnné a navíc civilizací zlikvidované.

Má-li někdo ještě stále nepodložené představy, že 12-ti letá whisky zraje 12 let, že Gambrinus se vyrábí podle receptu starého stovky let a že Mattoni je původní... tak ať se probudí [smích]))
Myslím že tady na Zvědavci to je jasné. Lidem co v Tescu kupují předraženou budblinovou vodu s chemickými "vitamíny" to nebude jasné nikdy. Jejich volba.

184175

19.2.2009 21:58

Bylo mi

rickey karel_slovak (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

smutno...ale po precteni tohohle clanku je mi smutno daleko vic. A to jsem si myslel, ze vic smutno mi byt nemuze. Stydim se za Ceskou Republiku. [bliji]

184181

20.2.2009 2:46

Nebral bych to tak tragicky,

Supman 94.?.?.?

ten pramen tam vždy byl, je a bude i nadále. A to co lidé tvoří mizí neodkladně v propadlišti dějin... [smích]

JPG píše správně o nemožnosti komerčního využití pramene a má pravdu, a je to tak i dobře. Moje matka pracovala zamlada v Kyselce v lázních a dlouhá léta jsem poslouchal, že ta Matonka není MATONKA! (nejméně od 60tých let) Takže i ta "socialistická" byla jen jméno...

184200

20.2.2009 18:03

Taketo veci ako causa Mattoni su

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

charakteristicke pre cely system, ktory nastupil po roku 1989. Nie zeby som obhajoval socializmus, ale ten sa v kdecom skulturnil, pravda s "nezbytnymi marx-leninskymi" kecmi. A tak ako Mattoni chatraju aj kupele Korytnica s vyhlasenymi pramenmi mineralnej vody. To co teraz v SR predavaju je taky isty podvod
ako Mattoni. Žijeme zlé časy, ale dobre nám tak lebo sme si mysleli ako sa nám nezlepší a skvalitní život po 1989. Ostali sme opäť v hnoji, tentoraz atlantickej proveniencie [bliji]

184243

20.2.2009 21:06

Je to tristni,

Aja 74.?.?.?

to bezesporu;
skoro se mi chce "vyzvat" ke zverejneni nejake optimistictejsi
zpravy.
Prece jenom se snad po 89 roce dost staveb zachranilo, zrenovovalo, proste prokouklo, nee e?

184257

21.2.2009 14:12

RE: Je to tristni,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 184257

Optimistických zpráv je paní Ájo dost. Copak si nevzpomínáte na celé městské čtvrti, plné zanedbaných, otlučených a páchnoucích činžáků (pražské Nusle, Karlín, Libeň, Žižkov, karlovarské Tuhnice, Doubí, Rybáře, ...)? Na nejoprýskanějších barabiznách se jako výsměch skvěly cedulky "Dům je v socialistické péči nájemníků". Téměř všude, kde se tento zanedbaný "státní" majetek vrátil zpět do rukou konkrétních vlastníků, se jeho stav radikálně zlepšil. Radost pohledět.

A že Lázně Kyselka už nikdy nebudou fungovat tak, jako za "císařpána"? Realistický pohled říká, že nikoliv. Je to patrné i z nezájmu vlastníků zde investovat. Oni vědí, že lidé si pro minerálku zajedou raději do hypermarketu, kde nakoupí i další zboží. Pokud by někdo chtěl z Kyselky vytvořit skanzen, nezbývá, než vypsat sbírku. A i do budoucna pak nějak zabezpečit trvalé financování údržby.

Prostě takto funguje ten náš "zkažený" svět. Peníze až na prvním místě. Kdo si přeje něco jiného, musí si hledat nějaký "jiný svět" [velký smích]

184290

21.2.2009 16:50

RE: Je to tristni,

mtk 80.?.?.?

Reakce na 184290

>Prostě takto funguje ten náš "zkažený" svět. Peníze až na
>prvním místě. Kdo si přeje něco jiného, musí si hledat
>nějaký "jiný svět" [velký smích]

[oči v sloup] A což takhle si sbalit kufry plné kreditů a sami si hledat "jiný svět" i se všemi přisluhovači, hmm? Zkusil bych lichvu nabídnout Marťanům. Ale bacha, nemuseli by být tak altruističtí jak Pozemšťané. [chechtot]

184294

21.2.2009 19:34

RE: Je to tristni,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 184294

>>Prostě takto funguje ten náš "zkažený" svět. Peníze až na
>>prvním místě. Kdo si přeje něco jiného, musí si hledat nějaký "jiný svět".
>A což takhle si sbalit kufry plné kreditů a sami si hledat "jiný svět" i se všemi přisluhovači, hmm? Zkusil bych lichvu nabídnout Marťanům. Ale bacha, nemuseli by být tak altruističtí jak Pozemšťané.
To mtk: Vase reakce na predesly prispevek je nejen scestny, je i chudy na argumenty, logiku a co hlavni, je vytrzen z kontextu, jez smeroval jinam. Jevi se jako nenavistne vyvrzeny s klapkami na ocich. Na rozdil od Vas jeho reakce na vyrok pred nim je vecny a opravneny. Musim to priznat, trebaze nektere jeho dosavadni prispevky se mi nelibily. Musim mu dat tentokrat za pravdu.

184297

22.2.2009 13:48

RE: Je to tristni,

mtk 80.?.?.?

Reakce na 184297

>To mtk: Vase reakce na predesly prispevek je nejen scestny, je i>chudy na argumenty, logiku a co hlavni, je vytrzen z kontextu,
>jez smeroval jinam. Jevi se jako nenavistne vyvrzeny s klapkami
>na ocich. Na rozdil od Vas jeho reakce na vyrok pred nim je vecny
>a opravneny. Musim to priznat, trebaze nektere jeho dosavadni
>prispevky se mi nelibily. Musim mu dat tentokrat za pravdu.

Naučila se czesky: Moje reakce nikdy v životě nebýla zcestný, chudý ani vytržený! A vojto49 reakce nikdy nebýt věcný a oprávněný! A taky si našla ve slovníku cizí slovo ironie, sarkasmus, a pro neczechy cizí slovní spojení "jízlivý humor". A taky se naučila číst mezi řádky. [vyplazený jazyk] (Moderátor: mtk nebýt OT, nebo moderátor vymazala mtk!)

ooups! [mrknutí jedním okem]

184332

22.2.2009 17:07

RE: Je to tristni,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 184332

Pane, zameny prvniho slovesa na posledni chvili a tudiz nasledujicich preklepu jsem si vsiml hned, jak jsem prispevek odeslal. Zacal jsem okamzite psat omluvu, ale po nekolika slovech jsem od toho upustil. Jednak se tu vyskytuji obdobne preklepy dost casto, takze zadna vyjimecnost, a navic a hlavne jsem si uvedomil, ze primitivni je, kdyz chybi argument k veci, zacit poukazovat na pravopisne chyby. Cili jsem to ponechal na zkousku. Jak muzete ted rozpoznat, ve svem nahledu na Vas jsem se utvrdil.
Pokud slovem "zcestny" poukazujete na moji chybu, oznamuji Vam, ze to slovo zacina pismenem "s". Vic se Vami zabyvat nehodlam.

K obsahu clanku: Co je svet svetem, vladne kupni sila. Ted formou nadnarodnich vlivu, a smula je, ze zeme pod minulou sovetskou nadvladou zchudly a po prevzeti vlad prozapadnimi fanatiky pozbyly i to nejpodstatnejsi - poslednich prav na sva uzemi. Tak tomu je i s pozemkem, kde Mattoni nechal obstavet pramen na tehdejsi dobu uchvatnou architekturou. Sice se to vsechno naleza na uzemi CR, ale nikdo si nesmi dovolit na ten pozemek vstoupit, patri cizincum. Napada me hruzna otazka: Je Ceska republika v podstate tak velka, jak ukazuji oficialni mapy, kdyz odmyslime vsechny pozemky, jez jsou vlastneny cizinci a kam zadny Cech nemuze vstoupit? Jinak pravda je, ze dnes uz by Mattoniho budovy mohly slouzit jen jako skanzen.

184340

22.2.2009 21:29

RE: Je to tristni,

mtk 80.?.?.?

Reakce na 184340

>Ted formou nadnarodnich vlivu, a smula je, ze zeme pod minulou >sovetskou nadvladou zchudly a po prevzeti vlad prozapadnimi >fanatiky pozbyly i to nejpodstatnejsi - poslednich prav na sva >uzemi. Tak tomu je i s pozemkem, kde Mattoni nechal obstavet >pramen na tehdejsi dobu uchvatnou architekturou. Sice se to >vsechno naleza na uzemi CR, ale nikdo si nesmi dovolit na ten >pozemek vstoupit, patri cizincum. Napada me hruzna otazka: Je >Ceska republika v podstate tak velka, jak ukazuji oficialni >mapy, kdyz odmyslime vsechny pozemky, jez jsou vlastneny >cizinci a kam zadny Cech nemuze vstoupit?
Pravda. Kdo nám to tu republiku prodal?

>Co je svet svetem, vladne kupni sila.
I Vás si snad někdo koupil? Dokážete si představit aspoň jednu věc na světě, která je neprodejná?

>Jinak pravda je, ze dnes uz by Mattoniho budovy
>mohly slouzit jen jako skanzen.
Asi nemáte moc rozvinutou fantazii.

184361

21.2.2009 23:44

RE: Je to tristni,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 184290

Kdyby všichni zaujmuli stejný přístup "prostě tak to je", tak jsme dodnes byli ve feudalismu, otročili na vrchnost a chodili pěšky (jen vrchnost by jezdila v kočáře). Ovšem tebe to neodrazuje v zamrzávání reality, neb se ti asi líbí. Bez lidí co nadávaj a hledaj něco lepšího by se nikdy nic nezměnilo. Neposílej nás na jinou planetu prosím, patříme sem taky a myslíme si že by to šlo udělat líp. Jestli se ti to nelíbí tak se drž vlastní filosofie a řekni si "prostě tak to je!" Sociální uspořádání není jako gravitace, ale něco co se nejen měnit dá, ale i musí. Jak to zrovna teď funguje (přesnější by bylo říct nefunguje) to není z hůry dáno příteli, to jen ty tak vidíš.

184307

22.2.2009 0:16

RE: Je to tristni,

Aja 74.?.?.?

Reakce na 184290

Asi je to v nas, radi prijimame mizeracke zpravy.

Ja uz dnes vidim Ceskou republiku ocima turisty; nezkrasnela jen Praha, ale i mala mesta a vesnice. Zajizdim do mestecka ve stredoceskem kraji k znamym, rozkvetlo, at uz v soukromych rukach, ci v packach mesta, rozpadly zamecek, kde JZD melo staje je zrenovovany a pristupny verejnosti. Puvodni majitel v casti zije, v casti je verejna knihovna (majitel bude filantrop, asi [mrknutí jedním okem] ).
A my to skoro nevidime, nejak vic vycuhuje, co se nepovedlo.

184311

21.2.2009 10:03

matoni uz neni...

franta 93.?.?.?

Jako uz temer sedmdesatnik jsem toho v zivote zazil dost.Pocinaje krutym fasismem,stalinismem i"realnym socialismem".Vzdy ale zila nejaka nadeje,ze by snad mohlo byt jednou lip.Ale mnohe co se deje ted bylo kdysi nepredstavitelne.To se ma znova objevit nekdo,kdo naslibuje,ze udela poradek?Misto nadeje se bat co prinese postdemokracie? [zmaten]

184282

22.2.2009 0:08

..kdyby jenom

daniela 88.?.?.?

..šlo o pár vyjímek! Člověk by si řekl, holt, nemůžeme udržovat v dobrém stavu pro budoucí generace(jestli tedy nějaké budou)všechno.To dá rozum.Ale jak už se tu mnozí zmínili,celá naše země je takhle systematicky drancována cizinci, kteří to od nás či lépe vlády, dostali téměř za hubičku.Jsou to zámky, kostely,ale často celé čtvrti.Jak zvláštní, že tyto skvosty přežily 1.SV, 2.SV, přežily i 50 let socialistické "výstavby" a hle,ještě neuteklo ani 20 let velkého budování kapitalismu a je to pryč.Tahle doba je prostě žněmi pro zloděje, lháře, tuneláře ,je to doba, kdy idioti vládnou a tak tu máme jejich vizitku. Vše dle platného pravidla! Nahoře hůj, dole fuj.A tak máme krásný dojem,jak nám městečka vzkvétají,miliardy létají vzduchem, aby se absurditiva daly"protlačit",a naše drahá Mattoni je toho důkazem a svědkem zároveň.Je to k pláči,upřímně jsem se zhrozila, když jsem si ty fotky prohlédla.A pořád si říkám, jak je tohle možné?

184309

Příspěvků: 61

19.02. 02:00 Rene Bartosek  Hmm,
19.02. 02:48 Jiří Kramář  RE: Hmm,
19.02. 05:18 Rene Bartosek  RE: Hmm,
19.02. 09:21 anellus  RE: Hmm,
19.02. 16:46 Rene Bartosek  RE: Hmm,
19.02. 09:25  RE: Hmm,
19.02. 09:24 Striga  RE: Hmm,
19.02. 19:37 vit  RE: Hmm,
19.02. 04:30  zlate ceske rucicky
19.02. 07:49 A.S. Pergill  Česko má smůlu, že přešlo z marasmu socialismu do v podstatě
19.02. 08:17 cyp  RE: Česko má smůlu, že přešlo z marasmu socialismu do v podstatě
19.02. 23:00 Maka01  RE: Česko má smůlu, že přešlo z marasmu socialismu do v podstatě
19.02. 08:14 cyp  .
19.02. 09:53  RE: .
19.02. 10:21 Erik Sedláček  Nefunkční odkaz
19.02. 12:35 Kosk  RE: Nefunkční odkaz
19.02. 14:47 Vladimír Stwora  RE: Nefunkční odkaz
19.02. 10:54 Soudce Lynch  Po roce 1948 se
19.02. 11:08 elerik  hmm
20.02. 08:11 anellus  RE: hmm
19.02. 11:42 ůiu  Ceskyje prymytyvnyje a nekulturnyje...
19.02. 12:17 inn-ocean  Diky za pripomenuti
19.02. 15:47 vidlacky  RE: Diky za pripomenuti
19.02. 16:07 Ten co krade víka kanálů  RE: Diky za pripomenuti
19.02. 17:29 jansmith1984  RE: Diky za pripomenuti
20.02. 03:07 Mirda  RE: Diky za pripomenuti
20.02. 16:16 jansmith1984  RE: Diky za pripomenuti
21.02. 00:46 Jiří Kramář  RE: Diky za pripomenuti
21.02. 04:24  RE: Diky za pripomenuti
21.02. 13:10 jansmith1984  RE: Diky za pripomenuti
21.02. 13:13 jansmith1984  RE: Diky za pripomenuti
21.02. 22:06  RE: Diky za pripomenuti
22.02. 12:49 jansmith1984  RE: Diky za pripomenuti
22.02. 22:08 Mirda  RE: Diky za pripomenuti
19.02. 16:19 hc  RE: Diky za pripomenuti
19.02. 19:30 vidlacky  RE: Diky za pripomenuti
19.02. 13:46 JeGe  Písmo:
19.02. 21:47 Kevin  RE: Písmo:
19.02. 14:28 hestroy  Dobrý článek, víc takových!
19.02. 15:06  Weblog autora a odkaz na aktualizovany soubor pdf
20.02. 22:17 Rider  RE: Weblog autora a odkaz na aktualizovany soubor pdf
19.02. 15:47 Vymazaný člen  Majitelé a ti co nesou zodpovědnost
19.02. 15:53 vidlacky  RE: Majitelé a ti co nesou zodpovědnost
20.02. 14:04 hestroy  RE: Majitelé a ti co nesou zodpovědnost
20.02. 16:15 Mirda  RE: Majitelé a ti co nesou zodpovědnost
19.02. 20:56 mark  Něco z jihu Čech
19.02. 21:03 JPG  co je v lahvích
19.02. 21:58 rickey  Bylo mi
20.02. 02:46 Supman  Nebral bych to tak tragicky,
20.02. 18:03 Gibi z Wilsonova  Taketo veci ako causa Mattoni su
20.02. 21:06 Aja  Je to tristni,
21.02. 14:12 Vojta49  RE: Je to tristni,
21.02. 16:50 mtk  RE: Je to tristni,
21.02. 19:34  RE: Je to tristni,
22.02. 13:48 mtk  RE: Je to tristni,
22.02. 17:07  RE: Je to tristni,
22.02. 21:29 mtk  RE: Je to tristni,
21.02. 23:44 Antiseptik  RE: Je to tristni,
22.02. 00:16 Aja  RE: Je to tristni,
21.02. 10:03 franta  matoni uz neni...
22.02. 00:08 daniela  ..kdyby jenom

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 101 čtenářů částkou 17 338 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
26,93 Kč
Libra
29,33 Kč
Kanadský dolar
17,30 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,02 Kč
100 japonských jenů
21,93 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,41 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,25 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 644,25 Kč
1 unce stříbra
553,50 Kč
Bitcoin
241 579,97 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 074