Diskuze k článku

Finanční expert Michail Chazin: „Ekonomika padne na dno v dubnu! Kdy se zvedne?“

Příspěvků 53

16.2.2009 5:38

.Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu

kozoroh 59.?.?.?

že krize Rusko nepostihne, že Rusko zůstane bezpečným přístavem, tichým ostrůvkem=Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu,tak,jak před tím ve světových krisích přišli s "dobrou válkou"jak,Angličané říkají.
===============
The richest 400 Americans — that’s right, just four hundred people — own MORE than the bottom 150 million Americans combined. 400 rich Americans have got more stashed away than half the entire country!
===================
Abychom, pochopili mechanismus tak musíme něco znát o bankovnictví a například to,jak banka,legálně, s povolením státu, může sumu 100 dolarů několikráte použít.
Příklad.
Pepík si pujčí od banky 100 dolarů v napsaném šeku a banka mu dá úrok 10%,takže vrátí 100 dolarů a 10 dolarů v penězích.
Banka ,tedystále má svých 100 dolarů, ty nedali Pepíkovi do rukou,jen ,napsali úřední dokument,jež ,říká,tento kus papíru representuje 100 dolarů a každý přijme tento šek,co by 100 dolaru v penězích,snadné pochopit,že ano?
Ale,v postatě banka stále má svých 100 dolarů,který si přijde vypůjčit "Karel" a proces se opakuje,tou dobou za karlem ,přijde další a další,takže banka na tech 100 dolarů, půjčí všem a to několika násobně a všichni s úrokem 10%, když jich je natěch 100 dolarů v bance 10 zákazníků,tak vrátí bance 10%X 10 zákazníků 100 dolarů, jako má banka stále pod rukou a půjčuje je stále dalším a za původních 100 dolarů,od navratných peněz 10 zákazníků dostane 1000 zpět.
Stále si myslíte ,že v takovém "bankovnictví" banka prodělá.Banka ve svém depositáři má jen malý vklad,peněz pro malý obchod,ačkoliv v číslech rozdaných půjčel má biliony.Už se stalo,že zákazníci chtěli hromadně všechny své úspory zpět,né napsaný papír se sumou,ale ,hotové peníze,prvních pár jich bylo vyplacených,dalším řekli,že už nemají pro ně hotové peníze a banka zavřela dveře, ačkoliv ,ve v půjčených penězích byla "velmi bohatá".
==========
Mně ,osobně ,to připadá,že celý ten humbuk s krachem ,je vlastně akce ,kdy světová elita s napakovanými kufry plných hodnot, né peněz,se odebere na doživotní dovolenou a deprese zamete po nich stopy jejich předešlého vyděračství a oni v pohodlí a klidu stranou všeho ,klidně dožijí,zatímco světem bude rádit hladomor a válka.Když se pozorně podíváte do novin =zpráv a zjistíte ,jak v těchto těžkých dobách se sami sebe odměnují miliony a ještě navíc si nechaji dát z kapes danových poplatníků další miliony a nakoupí se osobní trisková letadla,ostrovy a farmy a jiné,tak,kde je ta recese? Myslím ,pro ně, těch 400 nejbohatších rodin světa vlastnící 75% všeho nerostného bohatství.
Myslíte si ,že neuložili svůj,takto ,legalní lup" do obrazů ,šperků a mnohem jiného, co má stále svou cenu,zatímco nám ,v rámci "finanční krise" vezmou úspory a důchody" a střechu nad hlavou a budoucn...Automaticky kráceno

183832

16.2.2009 18:01

RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 183832

Ono by to chtělo odpozorovat, jakou aktivitu dnes vyvíjejí, přátelé naši pejzatí [smích] (kupují zlato? či pozemky? ostrovy? nebo něco úplně jiného?). Jedině tak se dá zjistit, kam to všechno směřuje a jestli vůbec to měli naplánované.Pořád nelze vyloučit, že to prasklo neočekávaně, a dnes mají sami co dělat, aby je to nestáhlo dolů.Na druhou stranu se mi nechce věřit, že by to po tolika staletích intrikování pustili z ruky.

Četl jsem kdysi vyjádření jednoho bilderberga (či trilaterála? CFRáka? nevím jistě), že po odstranění černoušků "nám" zbude velký, ekologicky nezdevastovaný kontinent.V latinské americe bílé nemůžou ani cítit, tam jim pšemka nepokvete, tak proč ne afrika?(ikdyž, taky vám připadá, že Hugo Chavez má podezřele velký nos?)

Vážně nevím.Není tu někdo, kdo se často pohybuje v chazarském prostředí, kdo by věděl, co teď pejzatí dělají či plánují?

183907

17.2.2009 8:25

RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 183907

Všude není strach, co přijde, taková IMF banka se rozhoduje prodat 403 tuny zlata, dobrý obchod ,že ano?
Otazkou je ,kdo bude asi ten kupující, v mnoha případech při prodeji zlata nikdy neuvedli jméno kupujícího,takže, určitá část lidí bude mít poplach,aby jim "zlaté tele" neuniklo do nezotpovědných rukou.
Jinak , Vás mohu ujistit ,že pohyh pejzatých byl zjištěn v Chile, kde se to jimi přímo hemží, take mají zájem o Tasmanii, ale v Chile jsou ,prý ,jako doma,je na to pěkný článek s nadpisem "Patagonia belong to the Jews"
http;//www.kawher.info/wpr/hate-mail/patagonia-belongs-to-the-jews
Takže jisté pohyby tu jsou, jak víme z historie, tak ,mnozí židé už byli v Československu , než se Hitler dostal k moci,ale , při plabiscitu se nam odměnili tím,že se hlásili k německé národnosti,což stalo nás dost ztracených obcí ,jež přešly pod německou správu.Je známo,že dost židů chce ven z USA, ale do Israelu se jich moc nehlásí, Israel dostává příliv židů zejména z Evropy,kde jim hoří půda pod nohama , vlivem ,tak zvané muslimizace Evropy a tak není divu,že se našel článek,kde se hovoří o muslimské demonstraci,kde volali"židé do plynu.Takže ,jejich politika o multikultůrní společnosti a práva menšin se jaksi zvrkla proti nim a ještě k tomu si zjistili , že 31 % evropanů považují židy vinné za tento hospodářský chaos, který jde celým světem.
Jews to the Gas" DENMARK: 'JUST KILL JEWISH"
I call out the Jews at CBS and the men of conscience at CBS who saw but did not run the Death-to the-Jews marches across the world but ran this Arab/Islamic bile. You are GUILTY! J'Accuse of aiding and abetting the second holocaust. You ran those dangerous lies that blood libel our people at the same time the world is licking its lips, salivating at the coming of the next Jewish genocide -- in a long, ugly history of many.
Nechtěl bych být v "jejich kůži", nebot heslo,jak se do lesa volá,tak se ozývá, může dojít k naplnění a oni toho mají dost,co komu vše provedli.
CBS 60 MINUTES JEWISH BLOOD LIBEL: THEY SHOULD BE INDICTED FOR INCITEMENT TO SECOND HOLOCAUST
Nazi propaganda took a sharp turn last night. CBS 60 Minutes set the stage for President Hussein and his Arab point man George Mitchell to put the screws to Israel.

183954

17.2.2009 10:27

RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 183907

http://www.klich.ru/2009/02/articles02_01.htm

183967

17.2.2009 18:38

RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu

Waldemar Matuska 85.?.?.?

Reakce na 183907

Otázka: Vážně nevím.Není tu někdo, kdo se často pohybuje v chazarském prostředí, kdo by věděl, co teď pejzatí dělají či plánují?
Odpoveď: Pejzatí/bližší význam slova slovenčine som nenašiel, alebo sa skrývajú za inou identitou?/ prešli dnes 17.2.2009 k praktickému naplneniu NWO. Barack, ich poslušný žiak preto symbolicky v novom hlavnom meste NWO v Denveri podpísal to čomu prikázali,balvan opatrení a tak urobil prvý krok k štátnemu bankrotu SŠA a následnému podriadeniu SŠA NWO alias OSN. Tento krok slepo nasledujú aj iné vlády sveta. Čaká ich preto to isté, ako keď slepý vedie slepého,obaja padnú dojamy.Najvačšiu krízu všetkých kríz im totiž po útoku pejzatých na likviditu bánk nepomože vyriešiť ani s pomocou prežijúcich zoštátnených bánk. FED a MMF si umyjú ruky, lebo zmysel ich existencie, úspešne doviesť všetky štáty sveta do nesplatiteľného dlhu, sa týmto naplnil. Problémom bude stále likvida a opatovné naštartovanie globálnej ekonomiky.Preto siahnu podľa Zjavenia 17:9-18:19 na majetok cirkví. To je pre ľudstvo nepredstaviteľná myšlienka, ale pod vedením G10 alias Bezpečnostnej rady OSN sa v jednej hodine zjednotia, lebo nebudú mať iné východisko z krízy kríz. Nezabúdajme, že "chaziri" v preklade "svine a kanci" sú schopní všetkého, a len tak ľahko sa od korýt oddeliť nedajú. Máme sa preto všetci, ktorí dovidíme za horizont ťažkostí dnešnej svetovej krízy hodnot na čo tešiť, lebo sa blíži naše oslobodenie z utláčajúceho systému vecí. Zjavenie 18:20-21:4

184000

18.2.2009 7:29

RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu

Datel 216.?.?.?

Reakce na 183907

Podle nosa poznas kosa.Vážně nevím.Není tu někdo, kdo se často pohybuje v chazarském prostředí,-oni toho moc neplanuji, proste delaji co jim dovolime.Zavadet cazarsky problem je nesmysl .Pokud nas muze ovladat par vyvolenych neni to jejich problem ale je to nas problem.

184031

18.2.2009 3:39

RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu

Datel 216.?.?.?

Reakce na 183832

Vy se v tom moc nevyznate.Jestlize by mi nekdo dal pujcku jak popisujete urval bych mu obe dve ruky. Neboli pujcim 250 000 a zaplatim na urocich 2a pul tisice ?-Beru.(Myslím ,pro ně, těch 400 nejbohatších rodin světa vlastnící 75% všeho nerostného bohatství.)Dovedete si pretstavit jejich zivot. Vzdyt to jsou nemocni lide . Ti nebudou nikdy spokojeni.

184027

16.2.2009 8:39

Zajímavý článek

hestroy 77.?.?.?

Vypíchl bych důležitou část, která neokolonialistům umožňuje zotročovat státy bez války. A to je právě zmiňované dovážení potravin, které tak dobře známe i tady. Tento mazaný fígl plní hned dva úkoly.

1. Ožebračování státu vyčerpáváním jeho devizových rezerv.
2. Likvidace domácího zemědělství, což podporuje a prohlubuje bod 1.

Tím dochází k perfektnímu vysávání států, peníze samozřejmě končí na účtech pár vyvolených. A čím déle tento stav trvá, tím několikanásobně déle bude trvat náprava.

To, že jsme se stali v rámci EU druhořadou kolonií, pouhým odbytištěm nadbytků západu, případně výrobní dílnou, jejíž zisky se opět přesouvají mimo území našeho státu, je velmi smutné a pokud se to nezačne v dohledné době řešit, nakonec lidi budou muset vytáhnout bouchačky.

Vážně začínám uvažovat o založení nové strany, která by neměla se současnou politikou nic společného. Bez zjednodušení a dodržování zákonů se propadnem někam do středověku. Dvě nastrčené poslušné loutky, Topolánek s Paroubkem, nám rozhodně nic pěkného nenabídnou...

Kam jsme se to dopracovali? Vždyť jsme na tom hůře jak za bolševika!

183838

16.2.2009 11:46

RE: Zajímavý článek

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 183838

Vy(Češi) máte ešte relatívnu možnosť rozhodovať (ešte stále máte vlastnú menu) a nepchať peniaze do cudzích krachujúcich bánk ale vopchať ich do vlastnej zeme (poľnohospodárstvo, živočíšna výroba).
My(Slováci) sme úplne v riti Paľovej aj s celým Eurom.

183860

16.2.2009 12:15

RE: Zajímavý článek

mtk 80.?.?.?

Reakce na 183838

Hm, zajímalo by mě, jak teď místní obhájci Ruska vysvětlí, že si Rusové nechali ekonomiku zruinovat na "západní způsob". Pokud v tom světovém podvodu Rusko taky nejede, tak museli být neskutečně pitomí. Anebo se jedná o nějaký trik, Mirdo? [mrknutí jedním okem]

183862

16.2.2009 12:53

RE: Zajímavý článek

Alena 89.?.?.?

Reakce na 183862

Všeobecně - aniž bych byla obhájkyní Ruska - při udělování kreditů státům, musela být těmito státy přísně plněna kritéria určená MMF a Světovou bankou. Tato přísně vyžadovaná kritéria byla až dosud pro tyto země ekonomicky zničující (rušení vlastního průmyslu a zemědělství v zemi apod.). V současné době je na tuto neblahou a záměrnou praktiku v odborném tisku občas už i poukazováno. Devadesátá léta v Rusku jsou podle mě také výsledkem těchto praktik. Nakonec nemusíme chodit daleko do Ruska a podívat se k sobě domů. Kam se poděl průmysl náš? Kam se poděly desítky cukrovarů z naší země? Zůstaly pouze dva na celou ČR. Aby naše země dosáhla na dotace EU, nestačilo cukrovary jen zrušit a stavbu, nebo její část na jiný účel využít. Musely být skutečně rozbourány. [pláč]

183868

16.2.2009 15:56

RE: Zajímavý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 183868

Máte pravdu, jen bych doplnil, že nejen cukrovary odnesly budování světlých zítřků pod práporem pravdy a lásky. Jen v mém okolí je spoustu JZD v ruinách, přitom v dobách poměrně nedávných se na těchto statcích živily celé vesnice. Když to šlo tehdy, proč se k tomu zase nevrátit? Stejně nám nic jinýho nakonec nezbyde.

183886

17.2.2009 7:59

RE: Zajímavý článek

anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 183886

Vrátit se k socialistickému velkovýrobnímu zemědělství je sice správná idea ale její realizace dnes již není v našich rukou. To by bylo možné jen za předpokladu nastolení nějaké nové formy socializmu. A to bez opory o nějaké to obdobně smýšlející a hlavně mocné "dubisko" není možné. A to ani v případě, že by šlo o změnu za níž by stála drtivá většina lidí a to nestojí. Žádné "dubisko" se prostě v geopoliticky blízkém okolí nekoná. Takže nám nadále nezbyde, než zůstat vnitřní kolonií EU se všemi z toho plynoucími důsledky. Ale tak jsme to přece chtěli, nebo snad ne?

183952

17.2.2009 9:38

RE: Zajímavý článek

satai 213.?.?.?

Reakce na 183952

A v cem presne to velkovyrobni zemedelstvi s rozoranymi mezemi a hlubokou orbou tak dobry napad?

183962

17.2.2009 13:25

RE: Zajímavý článek

anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 183962

To satai.
K čemu je dobrá každá jiná velkovýroba, např. automobilů nebo počítačů. Je to prostě dnes v podstatě jediná cesta jak zabezpečit potřeby lidí a to jediným opravdu trvale fungujícím způsobem. To, že na něm v kapitalismu neskutečně parazitují "vlastníci kapitálu" a na ně nabalení slouhové je věc druhá. Naše současná zemědělská malovýroba a "rodinné farmy" vedené malozemědělským způsobem nás dovedly přesně tam, kde dnes jsme, k totální ztrátě potravinové soběstačnosti a koloniální závislosti na západních zemích. Je si potřeba přiznat skutečnost, že naše hospodářství (a zemědělství v prvé řadě) bylo za socializmu v podstatě autarkní a dokud jakž takž funoval surovinový bártr v rámci RVHP mohl nám být celý zbytek světa ukradený a také byl, krize se nás nedotýkaly ani v nejmenším. Samozřejmě, že na výrobní autarkii se doplácelo poněkud nižší technickou úrovní výrobků (nikoliv potravinářských - např.tehdejší mléko kupodivu po dvou dnech zkyslo, zkuste to s dnešním). Nelze v 15-ti mil. státě zkoumat úplně všechno. Mnohdy jsme vyvíjeli věci dávno existující jinde ve světě. Když ono je ale důležité aby produkt byl dosažitelný právě tady a právě teď, a to tehdejší výzkum a vývoj i v zemědělství zhruba plnil.
Nicméně, dnes si o jakémkoliv vývoji a výzkumu můžeme nechat jen zdát, proto se do vědomí veřejnosti dalo snadno implantovat že zemědělská velkovýroba je něco fuj, fuj (s prominutím, vy sám jste důkazem). Momentálně jsme jen čerstvě zkrachovanou montovnou a protože věda a výzkum chybí, bude exaktní "poučení z krizového vývoje", které by normální člověk očekával, nahrazeno dalším vymývaním mozků o "krizi důvěry a z přežrání", tam, kde jde o dávno známou a popsanou klasickou krizi z nadvýroby, jako vystřiženou z učebnic politické ekonomie 70-tých let.
Socializmus, naproti tomu, byl schopen jisté úrovně exaktní reflexe, o čemž svědčí právě vybudování zemědělské velkovýroby, i když na to semtam nějaký kulak-nekulak doplatil. A socializmus byl nakonec schopen i sebereflexe, o tom svědčí i nekrvavé předání moci, když se tehdejší věrchuška přesvědčila, že některé these o vývoji společnosti nějak nefungují.

183973

17.2.2009 16:15

RE: Zajímavý článek

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 183973

Obávám se,že si tu dobu minulou poněkud idealizujete.
Pocházím z venkova a paměť mi pořád slouží docela dobře ,takže vím jedno. Nebýt tehdejší malovýroby v zemědělství,kdy absolutní většina obyvatelů vesnic se po zaměstnání zabývala právě onou čiností, komunisté by tím ,co zde propagujete zajistili akorát tak hlad.Asi by dost těžko nahrazovali těmito lidmi a tímto způsobem vyrobené miliony tun potravin ,když jim po např. mastnách celé republiky (kromě Prahy) viselo tak akorát h...!
A ještě k těm vašim "kulakům" (pominu,že ta poznámka je tak zrovna na jednu do zubů) . Samozřejmě,že se bolševíku dobře hospodařilo ,když základ a vstupy pro své "podníkaní " nemusel budovat. Stačilo je jen naloupit. [bliji]
(Ostatně tak jako o generace později za přispění soudr.proffesora z Hradu ,když tento s těmito "lidmi" budoval kapitalizm!)

183984

17.2.2009 19:15

RE: Zajímavý článek

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 183984

Já se zase obávám, že žijete s klapkami na očích.
Malovýroba v zemědělství tedy záhumenková výroba, sloužila jen potřebám zahumenkářů. Nikdo z nich nedodával ani obilí, ani maso ani nic jiného zpracovatelskému průmyslu. Tedy záhumenkáři dost těžko živili někoho jiného, než sami sebe.

Od těch vašich kulaků zemědělství získalo jen provizorní maloprovozy. Zkuste vyjet na venkov a podívat se po velkokravínech, vepřínech, drůbežárnách atd. Kolik z nich postavil nějaký kulak? Ani jedinou takovou stavu. V jejich době se hospodařilo jinak a tak takové stavby nebyly. Ty se začaly hromadně stavět až v šedesátých letech.

Likvidace naší zemědělské velkovýroby byla prvořadým požadavkem Západu po 89 roce. Jinak by k nám nemohly dodávat produkty své zemědělské velkovýroby. Velkovýroba v USA je správná, jedině efektivní možnost výroby, velkovýroba v ČR je překážka demokracie. Jděte se vycpat s takovými dětinsky hloupými názory triviální propagandy.

Jsem tolerantní, uznávám i pitomci právo na vlastní názor. Ale co je moc, to je moc. Ukazujete, že o našem zemědělství nevíte vůbec nic, jste jen zaslepen nenávistí. Napsal bych, že víte kulové hovno, kdyby to bylo přípustné.

184006

18.2.2009 14:19

RE: Zajímavý článek

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 184006

Mno,když vás takhle poslouchám ,začínám mít dojem ,jako bych něco podobného už někdy,zde četl.
Ano ,už vím. Zrovna tak ,jako vy , tady "argumentují" i sionističtí rasisté,když omlouvají svoje uloupení Palestiny! [bliji] Vždyť i oni zúrodnili pouště a vybudovali na ULOUPENÉM to,na co Arabi ani nepomysleli.
Na tomto příkladu je více než jinde vidět,z jakého hnízda jste vy i oni vylétli. Komunistickým i sionistickým problémem totiž je nemožnost ,či neochota rozeznat základní ,nepsaný zákon mezilidských vztahů - toto je moje a toto je tvoje. Vám i jim patří uplně všechno,na co si ukážete prstem!
Ale zpět k tomu,co zde píšete.
Možná vám v rozrušení uniklo ,co jsem napsal zase já,proto si dovolím zjednodušený „replay“ .
Třeba mi budete oponovat,ale co si pamatuji (nejen) já je ,že kdykoliv ,pokud zrovna nedojela dodávka se zbožím ,jsem navštívil mimopražské prodejny (nejen) masa a uzenin , z pod naprosto (kromě onoho hovna) PRÁZDNÝCH háků koukal na mne unuděný řezník.U nás měl prodejnu hned vedle hospody,takže každý ,kdo si šel koupit skleničku hořčice ,či škarnetku vepřového masa kvality plechovky žrádla pro psy vyprodukované zahnívajícím zemědělstvím „kulackého typu“ ,musel napřed do zmíněného restauračního zařízení pro občerstvujícího se řezníka a když měl zákazník štěstí a s.řezník ještě nebyl občerstven uplně ,dostalo se mu i kýžené plnotučné.Jo a mnohokrát se i stalo,že tento s.“jánošík“ v dobrém rozmaru nad 1,20kčs za onu hořčici velkoryse mávnul rukou.Také bylo zajímavé,že i když onoho soudruha vedoucího jme mohli v restauraci vídat mnoho hodin denně ,nikdy nikdo jej tam neviděl platit. Zato tam ale vařili vynikající hovězí guláš! Že by zárodek evolučně se vyvíjecího komunizmu?
Tedy, jestliže mám po CELÉ republice po většinu dnů v týdnu prázdné obchody s určitou ZÁKLADNÍ potravinářskou komoditou – to asi nebude uplně ta nejlepší vizitka oboru ,který ji vyrábí.Co říkáte? A teď můžeme do tohoto stavu zamíchat ty vaše záhumenkáře.Správně píšete ,že tyto miliony lidí vyráběli pro vlastní potřebu. Co vám ale uniká je,že v rámci tohoto státu tito lidé vyrobili miliony tun základních potravin, které kdyby to vaše ,komunistické,úžasné zemědělství mělo nahradit v už tak prázdných obchodech …..
Zajímavou tradicí a folklórem se také stal každoroční zápas nejen s americkým broukem,ale i se čtyřmi nepřáteli budování socialismu v jehož rámci probíhal mmj.i napínavý boj o zrno .To všechno v dobách totální zemědělské nadprodukce potomků západoevropských kulaků,dostávajících od svých vlád dotace na utlumení své výroby!!!!!!!!!

184056

18.2.2009 14:22

RE: Zajímavý článek

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 184056

Takže milý soudruhu NEpitomče nebýt naprosto debilní ideologie různých vašich Mordechajů ,Bornštajnů a Lysenků uplatňované v naší zemi, i český tzv.kulak,tak jako jeho západoevropský kolega , by prošel svým přirozeným vývojem a dnes mohl spolu s ním dodávat své nadbytky do zemí , v kterých vaši mentální soukmenovci před desítkami let měli nacpané své rudé ,zakřivené rypáky!
Je mi líto.

184057

18.2.2009 15:45

RE: Zajímavý článek

A_druhý 213.?.?.?

Reakce na 184057

Že měl bolševik hovno na hácích, byl spíš problém bolševika, než problém družstev. Že jste si od zmíněného soudruha řezníka nechali srát na hlavu kvůli hořčici byl zase váš problém. Za dnešní závislost naší země na dovozu potravin nemůže jakási debilní ideologie, ale konkrétní "lidé" u koryt, kteří se z toho mají sakra dobře. Jim byste ale jejich křivé hnusné nenažrané tupé líné vychcané modrooranžové bolševické rypáky nerozbil že,místo toho je jdete poslušně volit, stejně jako jste poslušně hlasoval pro vstup do EU, nemám pravdu?

184063

18.2.2009 16:02

RE: Zajímavý článek

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 184057

Velice se obávám, že nemáte pravdu v totální kritice socialistického zemědělství.

Asi máte představu, že co kulak, to lidumil. Mí prarodiče vyrostli na venkově. Bohužel nepatřili k těm nejbohatším, takže jejich rodiče jen dřeli a dřeli, když měli kousek masa, tak bylo posvícení. Kolik myslíte, že bylo těch drobnách rolníků, kteří pracovali na statkářově poli? Více nebo méně než statkářů a v jakém poměru?

Ano, bylo to nespravedlivé sebrat to statkářům a dát všem. Ale bylo to snad před tím spravedlivější? Dnes je jasně vidět, že nejbohatší lidé nezbohatli prací, ale různými sviňačinkami. Jak myslíte, že to bylo předtím? Netvrdím, že každý statkář nezbohatl jen svojí prací, ale většina zbohatla právě díky tvrdé práci těch, co nic neměli, stejně jako dnes.

Takže znárodnění nebylo takové, jak se nám ho dnes snaží podat novodobé filmy. Někdo o něco přišel, ale tisícinásobně více lidí se obrovsky zvedla životní úroveň. Takže co je lepší? Když se má dobře jeden člověk, nebo tisíc?

Víte, pane Takyjeden, já jsem také zarputilý antibolševik, ale tvrdit, že před bolševismem bylo vše v naprostém pořádku, to je už trochu moc, nemyslíte? Tímto příspěvkem ale nechci nijak omlouvat způsob, jakým byla kolektivizace provedena, ani k čemu to vedlo.

Ale jestli jste někdy žil na vesnici, o čemž silně pochybuji, možná byste věděl, že když má někdo kus půdy, je to skrblík, že by si nechal pro korunu vrtat koleno, pro metr čtvereční by zabil souseda a ostatní jsou pro něj jen póvl. A čím více má, tím je to horší... I kdyby odříkal padesát Zdrávasů denně.

184066

18.2.2009 18:13

RE: Zajímavý článek

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 184066

Podívejte Hestroy ,nechovám vůbec žádný úmysl se nějak do Vás navážet.. To opravdu ne.
Nicméně musím trvat na svém i na tom že se mýlíte Vy.
Na vesnici jsem žil dost podstatnou část svého života a i dřinu zemědělské práce jsem na své kůži poznal.
Ještě jednou , opravdu,nechci se navážet,ale mám dojem ,že ač inteligentní člověk ,máte opravdu problémy s bolševickou propagandou.Nezlobte se,ale jestli by tomu tak nebylo,nemohl by jste tolik generalizovat.U Vás představa tkzv.kulaka pravděpodobně splývá s postavou Trautenberga (sorry ,ale správně napsat jeho jméno,mne nezajímá) ,ze známeho večerníčku, či "kulaků" vystupujících v seriálu o mjr.Zemanovi ,nebo jiných bolševíckých počinech.
"Kulak",neboli "vesnický boháč" ,jak si jej matně pamatuji já ,byl především střední, nebo menší rolník bránící svých několik kraviček ,pár koníků a ze dvě desítky hektarů políčka na kterém se on ,generace jeho předků i jejich rodiny dřeli od úmoru do úmoru po celé životy ,neznaje sobot,či svátků,nebo dovolených. Ti skuteční boháči ,ti dávno odešli přes hranice,nebo -převlékli kabát!
Ano,máte pravdu .Mnohé velké majetky bývají zajisté " zvláštního " původu. Jen stačí vzpomenout kolik se vyrojilo milionářů pár let,či dokonce MĚSÍCŮ po "Veliké Sametové Blablabla.." No,ale toto určitě není případem těch sedřených lidiček o kterých se bavíme.
Uvedu příklad i když z trochu jiného oboru. Mám kamaráda. Stolaře. Po „veliké sametové …“
se chtěl udělat pro sebe. Dal do zástavy dům koupil pár starších strojů a zkoušel na zakázku vyrábět nábytek. Dřel od rána do večera. I v neděli. Já šel hrát fotbal, ale on vyšíval u „obrichtky“ Dneska on má nový dům a já tam to ,co měli soudruzi v oněch mastnách.Na hácích. Jo a taky bolavý kolena před operací! A Hestroy,nevěřím tomu,že ukradl byť jeden jediný šroubek!!!!A teď si představme,že bych přišel za ním s tím ,že by se mohl rozdělit. Vždyť má přeci toho tolik .A kdo ví jak k tomu došel. A já mám furt … tamto.
S tou životní urovní bych byl ale raději opatrnější. Jako argument bych to bral.Kdyby.
Co myslíte,ta ž. ú. Zvedla se i v Rakousku?Nebo třeba v Nizozemí? Proč si myslíte ,že je v těchto státech na úrovni ž.ú. předkolektivizačního Československa ?
Blbost.Žejo. Zvedla se také .A to podstatně více než u nás. Takže to asi tou kolektivizací nebude. Ne?
Jo a uplně na závěr. Znám strašně moc lidí,kteří vlastní kus půdy. I více. Mnohem,mnohem více. Ale nevěřím tomu že by pro čtvereční metr chtěli někoho zabít. A určitě nejsou pro ně ti ostatní póvlem!Nicméně nevím co je ale špatného na tom ,když jsou ochotni svůj právoplatný,poctivý majetek ,svoji rodinu,či zem bránit,třeba se zbraní v ruce.
To samé dnes dělají i tak těžce zkoušení Palestinci.
A proto jim fandím!

184076

18.2.2009 18:36

RE: Zajímavý článek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184076

Srovnáváte nesrovnatelné, pane Takyjeden. Chcete snad srovnávat Holandsko a Československo? V čem myslíte, že se tyto státy nejvíce liší?

Rakousko... V roce 1968 jsme byli kus před nimi. Tedy po kolektivizaci.

Jistě, já znám také lidi, co si vydělali peníze poctivě. A znám také vesnici. Mí rodiče tam teď žijí. Takže vím, jak se sousedi do krve hádají o metr čtvereční sporné půdy.

Jak jsem řekl, já kolektivizaci nebráním, nicméně tvrdit, že kolektivizace všem uškodila, to je opravdu trochu odvážné tvrzení.

Opravdu si myslíte, že vyšší výnosy za méně práce by byly možné při zachování těch pidipolíček?

Co já vím, tak na západě se také vytvářely družstva (farmy), neboť se tím dalo ušetřit mnoho prostředků.

184079

18.2.2009 19:25

RE: Zajímavý článek

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 184079

Opravdu si myslím,že v konečném důsledku uškodila.
Srovnáním s těmito státy jsem jen naznačil,že nebýt kolektivizace , po celé další desítky let zcela určitě naše ž.u.by nezůstala na urovni před ní.No,nelíbí li se Vám Rakousko,můžu nabídnout třeba Švajc.
Vím,že se říká kdyby byly někde ryby....,ale myslím že lze zcela oprávněně očekávat,že nebýt budování socializmu a s ním spojené násilné kolektivizace ,vývoj i v zemědělství by si našel svoji přirozenou cestu,tak jako v ostatních tehdy normálních státech. Zároveň se omlouvávám ,jestli máte pocit ,že bych vás vmanévrovával do pozic "obránce socialismu" .To nemám opravdu v úmyslu a ani si to o Vás nemyslím .
Samozřejmě ,že se na Západě vytvářelo to o čem píšete,ale opět přirozenou cestou.Začátkem devadesátých let jsem byl svědkem rozhovoru s jedním německým sedlákem ,který tvrdil ,jakým ta družstva byla u nás dobrým počinem atd. Když mu ale bylo náležitě vysvětleno všechno kolem toho,a také že by v takovém podniku nemusel zrovna šéfovat,ale rozhodovala by nějaká strana atd,začal lapat po dechu a zmohl se jen na odpověď:"Ale to néééé...."
No to víte ,že se různí lidé hádají o různé věci.Jednou je to o metr zahrady,jindy o kozu (vím o takovém případu [smích] ),potom zase o ženskou,či chlapa, a jindy třeba o židli v parlamentě....Znáte někoho,kdo se nikdy nepřel?
Jo a můžu-li poprosit nešlo-li by to příště bez toho "pána"?Žádným pánem nejsem.
Prostě jenom takový Takyjeden [smích]

184082

17.2.2009 8:50

RE: Zajímavý článek

Filla 213.?.?.?

Reakce na 183886

Až bude hlad a opravdová nouze, na EU se a její pravidla se každý z vysoka... Kdo má trochu šikovné ruce a něco o půdě ví, bude si pěstovat alespoň nějaké jídlo, aby přežil. A kdyby náhodou mu někdo chtěl před nosem mávat direktivami EU, asi by nestačil ten byrokrat utíkat. Pravidla, zákony, "civilizace" - to všechno se dá udržet při životě pouze v jakéms takéms dostatku. Jakmile nastoupí hlad, lidé teprve poznají, co je důležité. A to je dobře. EU zajde rychleji než se stačí rozkoukat. I když tím samozřejmě nechci říct, že je dobře, když lidé strádají.

183957

16.2.2009 19:39

RE: Zajímavý článek

mtk 80.?.?.?

Reakce na 183868

Paní Aleno, abyste byla v obraze, panuje zde spor o Rusko: zda pro NWO, či proti NWO? Jsou zde hypotézy, že se Rusko v čele s Putinem a Medvěděvem postavili světové USraelské diktatuře. Pak-li že ano, proč si všemocným "volným trhem" nechali zruinovat ekonomiku, abych položil otázku znovu. Myslím, že Putin měl dost času se zařídit podle svého. Ale taky je možné, že tomu vůbec nerozumím. [smích]

183916

16.2.2009 19:52

RE: Zajímavý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 183916

>Jsou zde hypotézy, že se Rusko v čele
>s Putinem a Medvěděvem postavili světové USraelské
>diktatuře. Pak-li že ano, proč si všemocným "volným trhem"
>nechali zruinovat ekonomiku, abych položil otázku znovu.
>Myslím, že Putin měl dost času se zařídit podle svého. Ale
>taky je možné, že tomu vůbec nerozumím. [smích]
Rusove se vysvihli diky donedavna vysoke cene za olej. Ta, bohuzel, sla ted dolu. Verim vsak, ze docasne, protoze Saudska Arabie ztratila diky tomu zlevneni daleko vic, a ta to tak nenecha. Verim, ze v dohledne dobe bude se olej prodavat za $200/barel.

183917

16.2.2009 20:24

RE: Zajímavý článek

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 183916

>Paní Aleno, abyste byla v obraze, panuje zde spor o Rusko: zda
>pro NWO, či proti NWO? Jsou zde hypotézy, že se Rusko v čele
>s Putinem a Medvěděvem postavili světové USraelské
>diktatuře. Pak-li že ano, proč si všemocným "volným trhem"
>nechali zruinovat ekonomiku, abych položil otázku znovu.
>Myslím, že Putin měl dost času se zařídit podle svého. Ale
>taky je možné, že tomu vůbec nerozumím. [smích]
Asi jednoduše proto, že když nastolíte svobodu tak je těžký něco někomu zakazovat, rozhodně už vůbec ne předem. To by nebyla svoboda. Že Putin reagoval když musel je známá věc. Nemyslím si že Rusko hraje s Usraelem proti celýmu světu, byla by to taky dost nudná a pitomá hra. Rusko hraje svojí hru, ovšem neočekávejte že za někoho bude tahat kaštany z ohně, mají svých starostí dost.

183922

17.2.2009 10:14

RE: Zajímavý článek

Alena 89.?.?.?

Reakce na 183916

Podle mého názoru Rusko hraje "svoji" hru. Zrujnování ruské ekonomiky neprobíhalo pod taktovnkou Putina ani Medveděva, ale hlavně Jelcina. K nápravě škod jsou Putinem a Medveděvem přijímána opatření a to jak vnitřní, tak i zahraniční. Nástup Putina je předělem v probíhajícím ruinování ruské ekonomiky. Já to vidím tak, že zájmy Ruska oproti éře "do Putina" oba dva upřednostňují, nadále je bourat nenechají a budou je hájit. Vypadá to, že proto má Putin takovou obrovskou podporu u lidí v Rusku. Asi to vidí také.

183966

18.2.2009 4:58

RE: Zajímavý článek

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 183862

>Hm, zajímalo by mě, jak teď místní obhájci Ruska vysvětlí, že si Rusové nechali ekonomiku zruinovat na "západní způsob". Pokud v tom světovém podvodu Rusko taky nejede, tak museli být neskutečně pitomí. Anebo se jedná o nějaký trik, Mirdo?
-----------------
Zatoulal jsem se jinde...Ano, byl to trik v období za Jelcyna [vyplazený jazyk] , který se bohužel povedl a jak lze vyčíst v článku, tak se s tím teď sami Rusové musí vypořádat. Alena to tady v diskuzi už výstižně popsala. Měli bychom následovat. Vím...zní to až trapně: "Po vzoru Sovětského svazu a nikdy jinak", ale teď už to není ten "progresívní" Sovětský svaz. Proč si tedy nevzít příklad?

Nechci tady znovu zavádět debatu, jakým způsobem se rozpadl komunismus a nebo zda-li byl rozložen zvenčí?...Do roka a do dne budeme spolu stát před sůdnů stolici boží a hyn sa ukáže, jestli Mirda tady jenom netlachá. Rusko pod vedením Rusů je jiné Rusko, než když bylo pod vedením etnické skupiny samovyvolenců. Stačí jenom pozorovat, co se děje nyní a kdo nám zvenčí rozšlapává zahrádku? Komu záleží na tom, abychom ztratili soběstačnost? Jindra tady napsal, proč se mít napozoru:

1. Ožebračování státu vyčerpáváním jeho devizových rezerv.
2. Likvidace domácího zemědělství, což podporuje a prohlubuje bod 1.
-------
Bod 3. Soběstačnost. Nakonec to bylo i v článku uvedeno. V historii je spousta případů, kdy záměrným zablokováním a konfiskací potravy byla vyhlazena značná část populace. Je to ten nejlevnější, nejspolehlivější, ale nejbolestivější způsob, jak snížit populaci na planetě na počet 500 milionů lidí. Nepodceňovat.

184029

18.2.2009 21:43

RE: Zajímavý článek

mtk 80.?.?.?

Reakce na 184029

Mirdo, držím palce, aby Mirda v pravdě. Výklad beru na vědomí. Vidím to sice černěji, ale o to příjemnější a hlavěn nadějnější bude třeba rozuzlení. [smích]

184086

19.2.2009 3:16

RE: Zajímavý článek

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 184086

>...Vidím to sice černěji, ale o to příjemnější a hlavěn nadějnější bude třeba rozuzlení.
---------------------------------
Čím více neoconmedia kydají na Putina a potažmo teď na Medveděva hnůj, tím více mne to ujišťuje, že Putin musí dělat něco správně. Já vím...opatrnosti nikdy nezbývá, ale tento mediální boj sleduji od samého začátku. Pamatuje si někdo (ze čtenářů) na Putinův proslov na Minichovské mírové konferenci v roce 2006? Sledoval jsem to v televizi a dokonce jsem to sem dal do diskuze (sestřižený překlad) tady na Zvědavci. Ten jeho proslov vyvrací veškeré pochybnosti o tajné koalici Rusko-USizrael. Putin není komediant, on by to tak dokonale nezahrál.

Při čtení alternativních internetových web/blogů, často sjíždím dolů do diskuzí a se zájmem čtu názory amíků (mladých lidí jako jsme my tady). Nejenže si diskutující uvědomují, kdo tahá v pozadí za nitky a že to jsou právě neoconci (lidi v administrativě s dvojím občanstvím) kdo soustavně a neúprosně tlačí Ameriku na kolena, ale s velkým překvapením jsem párkrát objevil v diskuzi i názor, že "máme kliku, že se na politické scéně objevil Putin". Ano, čtete správně - lidi v Americe fandí Putinovi.

184094

16.2.2009 9:11

Micurin

satai 213.?.?.?

"A to ve vlasti legendárního Mičurina"
Tazatel ma sverazny smysl pro humor [chechtot]

183844

16.2.2009 9:40

RE: Micurin

Dr. Murt 158.?.?.?

Reakce na 183844

Nemylte si Micurina s Lysenkom.

183846

16.2.2009 15:30

RE: Micurin

satai 192.?.?.?

Reakce na 183846

Lamarkisti byli oba.

183882

16.2.2009 10:52

Nová strana

Ba-t 89.?.?.?

to hestory 77:

Ta Vaše myšlenka o založení nové strany?
To není zas tak špatný nápad.

183853

16.2.2009 15:15

RE: Nová strana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 183853

Nechtělo se mi to nějak organizovat, ale asi není jiná možnost. Vládnoucí bolševici nám světlé zítřky nechystají...

Navrhuji, aby tato strana měla tyto základní body:

1. Vystoupení z EU a NATO
2. Žádná cizí armáda na našem území
3. Česká měna krytá zlatem
4. Zrušení senátu
5. Absolutní boj proti korupci
6. Větší samostatnost regionů
7. Zjednodušení právního systému a jeho důsledné dodržování

Omlouvám se za OT.

183880

16.2.2009 19:31

RE: Nová strana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 183880

To je logicke a idealni, co navrhujete a verim, ze si to mysli vetsina naroda. Jenomze to musi nekdo odhlasovat, bez toho se to neodstartuje. Zajimalo by me, kdo z tech soucasnych politiku by pro to zvedl ruku.
Byla by tu moznost, kdyby nejaka strana, ktera by si toto predsevzala, vyhrala volby. Stane se to? Tedy u nas.
Jedina moznost by snad byla v tom, kdyby v EU nektera ze silnych zemi uvedla v chod tyto aspekty. Pak by mozna retezovou reakci mohlo dojit ke zmenam i u nas, i kdyz ja osobne v to neverim, protoze my uvnitr proste nejsme revolucni.

183914

17.2.2009 8:50

RE: Nová strana

WoTaN 212.?.?.?

Reakce na 183880

Když jsme před osmi lety chtěli takovou stranu v mladistvé naivitě založit, tvrdě jsme narazili. Postavíte-li se proti Systému a budete-li chtít hrát jeho kartami, jsou jen dvě možnosti:

1) Buď vás zkorumpují a budete stejní, jako oni.
2) Zlikvidují vás nebo zatlačí na okraj.

Už ty body, které jste vyjmenoval, by stačili k označení extremistické, neonacistické, fašistické...

183956

18.2.2009 21:40

RE: Nová strana

mtk 80.?.?.?

Reakce na 183956

Tak tak. Dělnická strana už je v soudním procesu: vyhlásila současnému Systému totiž "nulovou toleranci", a takto jako protistátní proto musí být zničena - "demokracii si rozvracet nedáme!". Nová strana by musela použít rafinované zbraně současného Systému, aby byla právně nenapadnutelná. Ví někdo, jak na to?: definovat, ale zároveň nepojmenovat ZLO.

184085

17.2.2009 20:23

RE: Nová strana

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 183880

vystoupit z NATO ano, v EU zůstat a bojovat za stejná práva...armáda přátelské země mi nevadí, např. slovensko...jsem spíše pro poctivou práci...senát zrušit, samozřejmě...v tomto bodu asi všichni narazíme, na korupci [chechtot] ...v tomto bych byl opatrnější, chudý region těžko se bude zastávat samostatnosti, spíše bych fandil plánovanému hospodářství...souhlas, čím více paragrafú, tím větší bordel

184010

16.2.2009 12:20

Jak lze též čelit krizi

rataj 85.?.?.?

Přeložil jsem (zkráceně)z:
http://english.pravda.ru/science/tech/7594-1/

Autotrophs: new kind of humans appears who neither drink nor eat
Autotrofní: nový druh lidí, kteří ani nepijí ani nejí

Není vyloučeno, že nás tito vymění v novém evolučním stupni.
Lidi vesměs berou útokem supermarkety a potravinářství o Vánocích a na Silvestra. Existuje ale malá skupina lidí, kteří nepřemýšleli o jezení čehokoli ani k Vánocům. Ve skutečnosti oni nepřemýšlejí o jídle vůbec. Takoví lidi si říkají autothrophs – nejedí vůbec. Termín označuje organismus, který si sám produkuje vlastní potravu. Autotrophs může hladovět léta a dokonce desítky let.

Irina Novozhilova, prezidentka střediska pro ochranu práv zvířat, vyjádřila svůj názor o fenomenálních jedincích, kteří mohou žít bez jídla a vody:

"Idea o omezení potravy je dávná. Ruští filozofové, zvláště Vernadsky, přemýšleli o možnosti žití lidské bytosti pouze z něčeho nemateriálního. Vernadsky byl jistý, že člověk je energetické stvoření, které se může živit samo z energie prostoru. Někteří lidé mohou už dnes prokázat, že je možné žít normální život bez hmotného jídla.

"Všechny živé bytosti na naší planetě mohou být rozděleny do dvou kategorií – autotrofní a heterotrofní. Většina rostlin představuje první kategorii – přijímají energii z neorganických substancí – slunečního svitu nebo vzduchu – proces fotosyntézy. Lidé a zvířata tvoří druhou kategorii: živí se ostatními živoucími bytostmi. Proto lidé, kteří mohou žít ze slunečné a vesmírné síly, jsou blíže k rostlinám než jako ostatní lidé. Tu v Moskvě máme autotrofní skupinu . Oni se shromažďují v Konstantin- Vasilievském muzeu, kde si vyměňují zkušenosti. Například, jestliže žena kojí své dítě do sedmi let, dítě bude schopné stát se autotrofním již pd osmi let– jednoduše a bezbolestně. Matka ani nepije ani nejí, ale má dost mléka k nakrmení dítěte. Tu jsou takové ženy v Moskvě. Já často jednám s lidmi, kteří odmítají jídlo úplně. Zpočátku se stávají vegány - vyloučí všechny produkty živočišného původu. Po tom postupně omezují i rostlinnou stravu. Když pak přestanou jíst, přestanou i konzumovat jakoukoliv kapalinu. Oni nepijí nic. Nelze říct, že by skrovná výživa měla záporný vliv na jejich zdravotní stav.
Oni jsou spíš energičtí a veselí lidi. Jakkoli, musím varoval každého člověka: je nemožné nepít vodu a nejíst za nějakou krátkou dobu. To se musí dělat velmi pomalu, krok za krokem, s krátkodobými dočasnými hladovkami. Jinak by byl smrtící výsledek nevyhnutelný . Člověk by zahynul buď smrtí hladem nebo z nevyloučení toxických látek. 70-letý indický jogín Pralad Djani je jedním z nejproslulejších současných autotrofů. Tento muž nejedl ani nepil cokoli po 62 let, od šesti roků.

183863

16.2.2009 12:24

Jak lze též čelit krizi (dok.)

rataj 85.?.?.?

"Ruské nejslavnější autotrofní jméno je Zinaida Baranova. Stará dáma z města Krasnodar je 67 let stará. Ona se přibližovala k novému způsobu své existence velmi pomalu. Zpočátku se vzdala masa, pak omezovala i zeleninu. Žije bez jídla a vody již 4.5 roku. Vědci z Bauman- institutu zkoumali její organismus a byli velmi překvapeni zjištěním, že její biologický věk odpovídal 20 letům. Profesor Spiridonov přišel závěru, že důchodkyně byla perfektně zdravá dáma; všechny její systémy a orgány, s vyjímkou žaludku, fungovaly normálně. Vskutku je velmi aktivní a živá osoba. Zbavila se všech nemocí, dokonce i jedné chronické . Ona přesto řekla,že to bylo pro ni dost tvrdé, zvyknout si na nový životní styl. Trpěla křečemi, vyčerpáním, suchými ústy, atd Byly tam i momenty, kdy si myslela, že umře. Zdraví se jí zlepšilo za 1.5 měsíce.
Bohužel tato metoda asi není vhodná pro všechny, pozor zejména na anorexii!!!
Na druhé straně střídmost a omezení živočišné stravy jsou věci vhodné, akceptovatelné a všeobecně zdravé pro každého.

183864

16.2.2009 20:23

RE: Jak lze též čelit krizi (dok.)

Datel 216.?.?.?

Reakce na 183864

Na taky zivot se muzu vysrat.Nejist nepit a pravdepodobne nesexovat to je na maslu.To ja zeru piji a sexuji a podle lidi vypadam mlade. Ale ted vazne . Clovek nemocny by mel drzet dietu - napr.chronicky jsem kaslal , nos zacpany - prestal jsem jist-uplne ,a pil jsem jen vodu. Po tydnu jsem prestal kaslat ,nos zacal dychat a ja zacal byt nesnasenlivy , protivny a nervozni . Tak jsem se vrhnul zpatky na tlacenku , knedliky , ceske pivo a usmev je zpatky. Je to vec nazoru zemrit v 90- ati hladovy nebo po sedesacte s plnym zaludkem a spokojeny zivotem. Ja beru to druhe.

183921

17.2.2009 8:03

RE: Jak lze též čelit krizi (dok.)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 183921

>Je to vec nazoru zemrit v 90- ati
>hladovy nebo po sedesacte s plnym zaludkem a spokojeny zivotem.
>Ja beru to druhe.
Pokud jste zenaty a mate rodinu, uz byste nemel takto uvazovat, protoze patrite do urciteho seskupeni, a takovy postoj muze vyznivat bezohledne, protoze ti vsichni kolem by Vas treba radeji meli vedle sebe.

183953

17.2.2009 10:13

RE: Jak lze též čelit krizi (dok.)

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 183953

Rovnako bezohladne je od tych okolo mna, ze ma chcu mat vedla seba, ked ja chcem nieco ine [smích]

183965

16.2.2009 14:17

Co by asi rekl autor clanku?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Jeste dnes v CR existuje silny tlak, aby bylo zprivatizovana megakoryto za 200 miliard rocne, ktere mu se rika ceska zdravotnictvi. Prestoze v eneefektivnim zdravotnictvi existuji prebytky v desitkach miliard na uctech zdravotnich pojistoven. Kdo jim vlastne dva pravo nakladat s tak obrovskym kapitalem a co z toho ma zpatky ti, co to plati? Neni divu, ze je takova snaha zprivatizovat, rozumej pod cenou rozprodat infrastrukturu a upravit legisltivu pro dnes pred bankrotem stojici pojistovny treba z USA. Spolu s CEZ je to posledni zlata slepice, ktera v tuzemsku snasi zlata vejce.

183873

16.2.2009 17:12

Svatá pravda

hestroy 77.?.?.?

Vložený obrázek

183900

16.2.2009 19:27

Scénář krize v čechách

Pozorovatel 88.?.?.?

Scénář "krize" je v této zemi ve skutečnosti velice sofistikovaný přesun majetku k jisté skupině lidí.....
1) Rozdejme lidu státní majetek - kupónová privatizace
2) Za babku jej od rozhádaného plebsu nakupme zpět na ničím nekryté úvěry
3) Fungující společnosti vytunelujme a nechme zkrachovat = majetek je náš a skoro zadarmo.
4) Pod slibem světlých zítřků a blahobytu nechme plebs projíst zbylý majetek a infrastrukturu - politických kašpárků je k dispozici dostatek.
5) Zlikvidujme zbytek fungujícího průmyslu a zemědělství levným dovozem.
6) Skupme za babku půdu a zbytek podniků.
7) Vítejte v novodobém feudalismu! Hladoví a nemajetní otroci bez práce rádi budou dřít do úmoru na našem zlodějsky získaném majetku.
8) Ty, kterým se to nelíbí zatknou či rovnou na místě zastřelí komanda s nápisem na uniformách a vozech "pomáhat a chránit"!
9) Vítejte v NWO! [překvapení])

183913

17.2.2009 12:04

RE: Scénář krize v čechách

rataj 85.?.?.?

Reakce na 183913

Když ptáčka chytají, pěkně mu zpívají.Kam se poděla česká inteligence, ty chytré české hlavy? Buďto ji už nemáme,umřela snad chudák na úbytě, nebo se též nechala zkorumpovat a zaprodat za mísu čočovice (určité výjimky existují, ale není zde takové uskupení vlivných inteligentních lidí, kteří by byli schopni založit politickou stranu, která by hájila zájmy národa, a ne převážně zájmy vlastní). Za komunistů to též nebylo pro nestraníky nejrůžovější, ale alespoň měl každý možnost pracovat, když pracoval, dostal i střechu nad hlavou (aspoň levnou ubytovnu a stravu), měl zaručenou bezplatnou lékařskou péči. Státní dluh byl proti dnešku nepatrný, neexistovala státem povolená lichva, ďábelské podvody tzv podnikatelů (bodaj by vás, vy mládenci čerti vzali, ale i na to jednou po právu dojde),kteří využívají zákonů děravých jak cedník, nebo blbosti jiných, kteří se nejsou schopni v nepřehledné změti zákonů zorientovat.Ve středověku lidé většinou vlastnili aspoň kus půdy, která je v případě špatných poměrů jakžtakž uživila, ale kolik lidí má půdu dnes? Kapitalismus se postaral o to, aby se z lidí stali bezzemci - levná pracovní sila odkázaná na milost a nemilost mocipánů. I Marx to jadrně vyjádřil ve smyslu - dostali jste svobodu, ale nedáme-li vám práci, můžete i svobodně zemřít.Jsme v pěkné kaši, na jedné straně pár multimilionářů, vlastnících většinu bohatství země,stále ještě přemíra potravin a ohromný přebytek spotřebního zboží, na druhé straně stále rostoucí počet lidí pod hranicí chudoby,i lidí,kteří by chtěli pracovat, ale práce pro ně není. Nic však na světě netrvá věčně, pokud duše v těle vždycky je naděje, boží mlýny melou pomalu, ale jistě,a každý nakonec splatí svůj dluh až do posledního haléře.

183970

17.2.2009 12:54

RE: Scénář krize v čechách

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 183913

Hezky, strucne a pravdive podano. Jinak na "ekonomickou reformu vybranne a cilene zeme" existuje manual od Mezinarodniho Menoveho Fondu, ktery to same dokaze rozepsat formou "pomoci vybranne zemi" na nekolika tisicovkach stran.
Potom se uz v te nestastne zemi naslo par lidi, kteri ten manual dostali, prostudovali, provedli....a znacne profitovali...

183972

17.2.2009 22:31

Dollar

kocour_easy 88.?.?.?

Zdravim, chtel jsem se Vas vsech diskutujicich zeptat, proc krize s dolarem moc nehybe. Vsude se psalo, ze dolar jako valuta po novem roce bude padat do hlubin. A kde nic tu nic. Prece Amerika je nejvyce zadluzenou zemi, ktera tuto krizi tak "trosku" nastartovala. jedine co mne napada kryti ropy dolarem. A zde se pise ze dolar bude stalici na obzoru.

184016

18.2.2009 14:02

RE: Dollar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Reakce na 184016

Asi proto, ze banky zatim jeste skupujou americky dluhopisy za penize puceny od Fedu, jak tady psal nejakej guru. Az bude pro ne ta spravna chvile tak s tim prestanou a nam zbydou jenom oci pro plac. Tezko rict kdy to bude, mozna je v planu dalsi bublina trvajici dva tri roky, nebo taky treti svetova, kdy do sebe nuklearni ponorky nebudou jenom vrazet

184054

Příspěvků: 53

16.02. 05:38 kozoroh  .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu
16.02. 18:01  RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu
17.02. 08:25 kozoroh  RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu
17.02. 10:27 sxgo  RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu
17.02. 18:38 Waldemar Matuska  RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu
18.02. 07:29 Datel  RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu
18.02. 03:39 Datel  RE: .Ted,jde ,jen o to,aby ten tichý ostrůvel v rámci závisti nezměnili v Hirošimu
16.02. 08:39 hestroy  Zajímavý článek
16.02. 11:46 Oli63  RE: Zajímavý článek
16.02. 12:15 mtk  RE: Zajímavý článek
16.02. 12:53 Alena  RE: Zajímavý článek
16.02. 15:56  RE: Zajímavý článek
17.02. 07:59 anellus  RE: Zajímavý článek
17.02. 09:38 satai  RE: Zajímavý článek
17.02. 13:25 anellus  RE: Zajímavý článek
17.02. 16:15 Takyjeden  RE: Zajímavý článek
17.02. 19:15 Karel z Čech  RE: Zajímavý článek
18.02. 14:19 Takyjeden  RE: Zajímavý článek
18.02. 14:22 Takyjeden  RE: Zajímavý článek
18.02. 15:45 A_druhý  RE: Zajímavý článek
18.02. 16:02 hestroy  RE: Zajímavý článek
18.02. 18:13 Takyjeden  RE: Zajímavý článek
18.02. 18:36 hestroy  RE: Zajímavý článek
18.02. 19:25 Takyjeden  RE: Zajímavý článek
17.02. 08:50 Filla  RE: Zajímavý článek
16.02. 19:39 mtk  RE: Zajímavý článek
16.02. 19:52  RE: Zajímavý článek
16.02. 20:24 Antiseptik  RE: Zajímavý článek
17.02. 10:14 Alena  RE: Zajímavý článek
18.02. 04:58 Mirda  RE: Zajímavý článek
18.02. 21:43 mtk  RE: Zajímavý článek
19.02. 03:16 Mirda  RE: Zajímavý článek
16.02. 09:11 satai  Micurin
16.02. 09:40 Dr. Murt  RE: Micurin
16.02. 15:30 satai  RE: Micurin
16.02. 10:52 Ba-t  Nová strana
16.02. 15:15  RE: Nová strana
16.02. 19:31  RE: Nová strana
17.02. 08:50 WoTaN  RE: Nová strana
18.02. 21:40 mtk  RE: Nová strana
17.02. 20:23 Ibrahim Ag Alhabib  RE: Nová strana
16.02. 12:20 rataj  Jak lze též čelit krizi
16.02. 12:24 rataj  Jak lze též čelit krizi (dok.)
16.02. 20:23 Datel  RE: Jak lze též čelit krizi (dok.)
17.02. 08:03  RE: Jak lze též čelit krizi (dok.)
17.02. 10:13 MedWet  RE: Jak lze též čelit krizi (dok.)
16.02. 14:17 Rene Bartosek  Co by asi rekl autor clanku?
16.02. 17:12 hestroy  Svatá pravda
16.02. 19:27 Pozorovatel  Scénář krize v čechách
17.02. 12:04 rataj  RE: Scénář krize v čechách
17.02. 12:54  RE: Scénář krize v čechách
17.02. 22:31 kocour_easy  Dollar
18.02. 14:02  RE: Dollar

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 1

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 3

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 3

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 093