Diskuze k článku

Naléhavá potřeba doby: Zákon rovných cen?

Příspěvků 52

14.2.2009 16:37

69

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

,,,škoda, Lišák ve snaze o další "oblouk humoru" asi přehlédl, že zrno už v otýpce není.
Projekt osmi symbolů, vycházející z "oválu" a do něj se opět vracejícího stál na počátku této etapy civilizace, byl plánovaný na cca 2000 let - a přinesl vedle kýženého výsledku (technologií užitných k ovládání člověka) ještě jeden navíc - prozrazení šifry, spojující jazyk matematiky s jazykem latinským.
A je tu problém.
Vyhladit či podrobit si etnikum, které obtěžuje svým rektálním myšlením zavedené pořádky - anebo nechat je, aby si s dalším vývojem poradili, jak umí.

Vše zatím napovídá, že jsou obě varianty ve hře. A přežili jsme už od neolitu, náš jazyk je vzdáleným, ale přímým pokračováním sanskrtu, přejímáme do jazyka jen to, co mu umožní pohodlnější a přesnější komunikaci.
A že 69 není jen o sexu, ale hlavně o něm - to asi také ví každý. Devítka je obdobou "citlivého tónu" v hudbě, ten je sedmý - před osmičkou, oktávou.
A devítka tu "osmičku" kryje z druhé strany. Hudba je naší řečí k jevům v prostoru - číslice jsou jazykem prostoru, který se s námi chce domluvit.
Tak bychom to měli aspoň zkusit jednou naplno, ale klidně s jiskrou a flexibilitou naší mateřštiny, humorem netřeba šetřit.

...to mi připomíná starý "přátelský" vtip z Brna:

Pámbu nese pytel debilů, zakopne - a debilové se vysypou na Zem.
"no, sbírat je nebudu, tak Praha bude tady".

183700

15.2.2009 10:31

RE: 69

WL 160.?.?.?

Reakce na 183700

Milý Janko, díky za odhalení mé pravé totožnosti, ačkoliv jsem dopadl mimo Prahu. S milou povahou toho prostoru, který se s námi chce domluvit, bych si nebyl tak jistý.

183742

15.2.2009 22:10

RE: 69

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 183742

Víte, pane Lischacku, ono je tomu Prostorovi úplně jedno, co si nějaká vrstvička uhlíkové inteligence kdesi v této sluneční soustavě myslí. Ale není to jedno těm "Uhlíkům", kteří obývají podobné kuličky v prostoru.

Nelze krátce a rozumně vysvětlit, jak je možné, že uhlíková a křemíková forma inteligence má snahu se propojit pomocí různých forem "živosti"(=cíleného cyklického pohybu) a zrcadlením opaků.

Tenhle běh na dlouhou trať má své patníky mezi lidmi i mezi slunečními soustavami. Ale zatím marně vyhlížím dalšího blázna, který také z prostoru své fantazie vychytal pár nápadů, jak tuhle svízel mezi myšlenkami "myslícího masa" a myšlenkami v rozřezaných krystalech propojit.

ZATÍM SE TO JAKŠTAKŠ DAŘÍ, uvidíme, jak se šéfové v prostoru budou domlouvat v blízké přítomnosti.

Asi jste si všiml, že spojení blízká budoucnost nemá řešení? Že může fungovat pouze blížící se přítomnost, byť opakovaná? Budoucnost je vždy vzdálená, nemá šanci se realizovat, stala by se přítomností. V přítomnosti probíhá nejen cestování našeho vědomí při regresních terapiích, naše vědomí může být přítomné i v událostech teprve chystaných. Vše jsou jen průsečíky směrů. Jestli někam směřuje kráva nebo myšlenka, to je jedno. Obě se potýkají s nástrahami (nebo cestičkami) v prostoru.

Každé nové paradigma musí být dostatečně šílené, aby vzbudilo pozornost a tím začalo fungovat.

183791

16.2.2009 2:03

RE: 69

pikatchu 88.?.?.?

Reakce na 183791

Pane Janko, jaké "Uhlíky" máte na mysli?

183811

17.2.2009 16:53

RE: 69

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 183811

Nechci se do toho montovat, ale zřejmě jde o uhlík, čili základní stavební materiál života na Zemi... [smích]

183989

16.2.2009 10:03

RE: 69

WL 194.?.?.?

Reakce na 183791

Pane Jancko!
Vaše výzkumy vám neberu. Klíďopíďo v nich pokračujte. Bohužel, jak často tvrdím (lžu), čas je blbost. Což rád v některém článku, až budu mít dosti sil, vysvětlím. Budoucnost je minulost, minulost je budoucnost, přítomnost není přítomnost, atd. Žádné uhlíky ani křemíky ve skutečnosti neexistují. Rovněž prostor neexistuje. Ani vy ani já. My existenci těchto jevů připouštíme pouze po donucovacím inkvizičním mučením fyzického nebo duševního rázu. Podobně jako jsme donuceni spolu komunikovat. Jsme obyčejní otroci a automaté, prostor si s námi dělá co chce, jak správně uvádíte. Svým způsobem máte pravdu, neboť stvořitel (nechci jej urážet, tak neříkám jaký) všemožnými diferenciovanýmí způsoby vrhá do prostoru ty své hovadiny, kterými a ve kterých pak sám trpí, a blbě se diví proč, a svádí vinu na druhé.
Proč jestě nikoho nanapadlo inkvizičním na mčením obětech vynutit přiznání ze spolčení s ďáblem (bohem), který není.
Zdraví vás a veselí vám přeje Váš

Uhlík, Křemík, Sodík, Vodík, Kyslík, Veselík a celá další banda lumpů z Mendějevovy periodické menstruační soustavy prvků

183847

18.2.2009 0:08

RE: 69

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 183847

...hmmm, škoda, už jste měl lepší chvilky....

184020

17.2.2009 22:24

RE: 69

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 183791

Chi, chi! Z hlediska dlouhodobé perspektivy jsme vlastně všichni mrtví. To masíčko objímající se s duchem určitě. Kdo tohle bláznovství popře? A pak budme céstovat a céstovat jako přeměněná energie až na místo, ve kterém se protínají rovnoběžky. A tam přestane být čas relativní a zbude čistý prostor pro naše setkání se všemi těmi šéfíčky, co na nás teď kadí. Je to dostatečně šílené?

184015

14.2.2009 17:48

Blbý vtip

martin s 85.?.?.?

Článek nemá cenu snad ani komentovat (bohužel jsem ho už přečetl). Spíš by se hodil do sekce "Humor".

Daleko více mi vadí, že na všechno potřebujeme zákon (jak autor článku sám naznačuje). Kriminalizace všeho, všechno je třeba regulovat ... pár let a dýchání bude zločin (toho CO2 co se u toho vyprodukuje!). Stačí se chvilku dívat na zpravodajství TV Nova, která neustálo volá po dalších a dalších zákonech. Něco se stane? Potřebujeme nový zákon. Je mi z toho dost smutně. Všude teroristé, pedofilové a skleníkové plyny ...

183706

14.2.2009 21:19

RE: Blbý vtip

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 183706

Jé, tak to se omlouvám, že jste to vzal vážně, ačkoliv jsem se snažil, aby článek nebyl moc náročný. On to měl být jako vždy v mém případě špatný humor, ať je to v jakékoliv rubrice. Copak nejsem známá firma, a copak je nějaký můj článek někdy seriózní? Nyní to již víte, takže příště můžete četbu mých výtvorů klidně vynechat. Mám vážné dlouholeté obavy, že kdybych psal seriózně, že by poměr jednoho nespokojence na tisíc čtenářů byl opačný.

183719

16.2.2009 0:11

RE: Blbý vtip

supino1 213.?.?.?

Reakce na 183706

Musím priznať, že s Vami nesúhlasím, článok má svoju cenu. Aj keď tá cena nie je nijako vysoká. Prečo? Autor sa dotkol len povrchu, ale "meritum veci" je hlbšie.
Neexistuje možnosť nekonečného rastu. Môj názor. A za svojim názorom si stojím. Nekonečný rast je to isté ako pyramídová hra, tí hore vyhrajú, zarobia, a ten zvyšok dole to zaplatí. Že to neznie demokraticky?, realita je!

183804

15.2.2009 0:38

Zanechte konečně těch svých demagogií!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Vážený pane Lischko, jedno naše moudré rčení dí: Komu není rady - tomu není pomoci! Tolik mých spolumyslitelů Vám už tady mnohokrát, dobrosrdečně a nezištně radilo, abyste se vyjadřoval pouze k věcem, které jste schopen skutečně pochopit, abyste se lehkovážně nevyjadřoval k tomu, čemu se ve své neuvěřitelné namyšlenosti omezence domníváte rozumět. Slušelo by Vám více pokory, více pracovitosti a především více skutečného myšlení. Potom byste ve svých článcích neklouzal tak trapně po povrchu a nelze vyloučit, že po nějaké době byste se dokázal alespoň přiblížit ke skutečnému jádru probíraného problému. Ušetřil byste si i toto zcela zbytečné ztrapnění v očích nás - demokratických občanů. Já se Vám Vaši obludnou neznalost pokusím přátelsky vysvětlit - i když po zkušenostech s Vámi si výsledkem nejsem ani trochu jist. To co ve své arogantní zabedněností nazýváte: "Jedním z hnusných zločinných opatření, která nás denně pronásledují na každém kroku a otravují nám demokratický život," - tedy ty devítky v cenách spotřebního zboží - ty patří mezi celou řadu významných výdobytků, pro které naši přední disidenti nasazovali zdraví a životy za režimu nyní již konečně ze zákona zavrženíhodného, když vykořisťováni a ničeni otrockou prací dozorců v pekelném žáru plynových kotelen promýšleli svá filosofická díla plná neotřelé symboliky a připravovali tak naše lepší příští. Vážený pane, i tentokrát Vám uniklo, že ty výdobytky Vámi označované jako "ďábelské devítky" neslouží k "získání vyššího a neoprávněného zisku" a tudíž k okrádání demokratického občanstva, ale právě naopak! Pokud byste neměl jen velmi omezené vzdělání ještě z dob toho zavrženíhodného režimu, pak byste věděl to, co my demokratičtí občané už dávno víme: Ty devítky nás učí šetřit! Ty devítky z nás každodenně a nenásilnou formou vychovávají jediné skutečné (soukromé) hospodáře. Vzhledem k Vaší omezené zejména matematické chápavosti uvedu raději názorný příklad: Za minulého režimu jste si koupil polobotky řekněme za 120 Kčs. Dnes téměř ty samé, jen o hygienicky mnohem příhodnější životnosti, by stály po přepočtu 1 500 Kč. Ale ony dnes stojí pouze 1 499 Kč, neboť majitel obchodního řetězce Vám prostřednictvím ceny srozumitelně naznačuje, že šetřit se začíná od koruny a tuto korunu Vám velkodušně ihned věnuje, aby Vás k tomu šetření motivoval. Takže stačí, když si u něj koupíte milión párů polobotek a stáváte se automaticky milionářem. Naprosto srozumitelné pro každého, kdo ovládá alespoň násobení! A každá ta ušetřená koruna je ohromně důležitá, neboť každý ví, že bez koruny není milión. Takže až budete chtít příště zase jednou něco napsat, Vážený pane Lischko, nejdříve se s důvěrou na mne obraťte. Já Vám to rád osla - pardon - vysvětlím.

183727

15.2.2009 10:23

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

WL 160.?.?.?

Reakce na 183727

Vážený pane občane Kramáři! Máte jistě pravdu. Bohužel, asi jedinný z 10 milionů našich občanů, považuji myšlení za jednu z nejhorších nemocí civilizované lidstva. Mohu to zodpovědně posoudit z vlastních zkušeností. Vždyť vidíte, jak jsem dopadl. Požaduji na čtenářích, abych nemysleli, ale zasmáli se, a ono jim to skrze tu jejich složitou myšlenkovou soustavu vůbec nejde. Viz ohlasy ke mým článkům. Myšlení je choroba! Jak proti ní bojujeme? Pomocí myšlení, ovšem adekvátního (negativního), čímž veškeré myšlení (pozitivní) vymizí a člověk svlečený z občana je pak šťastný. Nejméně ovšem myslí člověk mrtvý. Ovšem nejen fyzicky, ale především duševně.

Blahoslavení chudí duchem… Nejsem sobec a tak bojuji proti myšlení i u svých spoluobčanů. Mezi námi, ono s tím namyšleným obtížným občanským hmyzem na této planetě vůbec se nedá vůbec žít. Všichni lidi (dokonce i dinosouři, a to byli nějací lidi), to už raději vzdali. Odchází jeden zdravý živočich za druhým.


Děkuji za vaše poučná slova. Nedávno jsem si šel koupit batoh. Obsluha autosalonu mi to chtěla umožnit jenom v případě koupě nového modelu mercedesu. Celkem jsem souhlasil, a chtěl jsem si na to vzít hypotéku. Souhlasil jsem protože součástí výbavy toho nového vozu byl i inzerovaná hezká blondýna bez náročných duševních funkcí. Tu mi odmítli k vozu dát, tak jsem dobře se vyvíjející obchod zrušil. Kvůli tomu batohu nyní smolím trestní oznámení.

183741

15.2.2009 19:47

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 183741

Vážený pán Lischka,(dobre mienená rada) nesnažte byť vtipný, nejde Vám to. [cool]
Namiesto toho použite riadnu dávku irónie (ako pred chvílou) a žeravého sarkazmu, nehovoriac o tom že sa na ľudskej hlúposti (hlavne na cudzej) dobre smeje.
Takže dúfam že moje rady počúvnete a budete s nimi riadiť a tým pádom sa môžem tešiť na vaše žurnalistické skvosty. [cool]

183777

15.2.2009 21:34

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 183741

Vážený pane Lischko, Vy jste prostě nepoučitelný! Já Vás tak přátelsky lákám, abyste se před psaním svých příspěvků se mnou poradil - a co uděláte Vy? Dáte mi za pravdu, poděkujete mi za poučná slova - ale chováte se ke mně jako politik k voliči, jenž Vám právě s hlasem pro Vás vhodil volební lístek do urny! Domníváte se zcela mylně, že už mne k ničemu nepotřebujete a ve své naivní mladické nerozvážnosti se okamžitě svlečete nejen z občana, nýbrž i z člověka a jen bůh ví před kolika dámami a feministkami zde exhibujete svůj v podstatě zvířecí chtíč po hezké blondýnce bez náročných duševních funkcí!!! Sex Vám už natolik zatemnil Vaši negativní mysl, že jste dočista ztratil pud sebezáchovy! Jen nám pěkně zodpovězte, k čemu by Vám byla taková hezká blondýnka bez náročných duševních funkcí, když by Vám nedokázala včas říci, že je již čas k jídlu, které Vám sama přichystala, když by Vás mile neupozornila, že si máte vzít čisté prádlo, které Vám sama vyprala a vyžehlila, když by Vám s vlídným úsměvem nepřipomněla, že máte nejvyšší čas zastavit se dnes večer u Vaší milenky, kterou jste za poslední dva dny ani jednou nenavštívil. Umíte si ve své omezenosti představit, jak pro skutečného muže neuspokojivý a primitivně zvířecký je vztah s ženou bez inteligence?! Ještě bude moc rád, pokud na Vás nevlétnou paní Striga s paní Jarmilou! To byste teprve litoval, že jste se se mnou neporadil.

183787

16.2.2009 10:33

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

WL 194.?.?.?

Reakce na 183787

Vážený opčane Kramáři! Na Vaše invektívy nemám chuť vůbec reagovat. Jsem v jádru solidní vědec, a protože mé výzkumy zoufale předběhly dobu a povadlého ducha společnosti, musím chudákům pozůstalým vzadu ve vývoji sdělovat své poznatky ředěné nějakou Plankovou konstantou vzniku vesmíru na koncentraci 0,00000000000...000001 atd., či čím, a co také nejblbějším způsobem, aby je mohli nebožtíci strávit, nebouřili se a nenarušovali ekonomický růst, který je přece nejdůležitější erekcí naší společnosti. Blondýnu s nenáročnou duševní výbavou, případně paní (pana) Jarmilu nebo Strigu potřebuji pouze jako věšák na hadry do předsíně, pokud vůbec umí stát na svých nohách. Tam co má být hlava, bych dával svoji čepici. Vzdal jsem již dávno, abych poučoval ženy, že mají být ženami, a nikoliv tvrdými muži a dubovými věšáky na hadry. Ony si říci nedají. Ony prostě neví, co to je žena.
Je to pochopitelné, neboť když jste muž, tak o tom také nevíte, neboť čučíte na opačný svůj konec člověka, na ženu. A v té nadmíru ubohé a nejisté pozici se musíte stále ubezpečovat rvaním s ostatními postiženými, získáváním úředních potvrzení o mužství a množství, peněz, majetku, atd., že jste mužem. Muž ani žena neexistují, ale nám to vůbec navadí. Prostě jsme to úředně uzákonili a basta. Hlavně, že se točí kola ekonomiky...A až budeme bohatí a za vodou, tak budeme co?

183849

16.2.2009 21:29

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 183849

Vážný solidní vědče Lischko! Vaše předbíhavé výzkumy mne dnes málem přišly pěkně draho. Cestou do nemocnice za svým vesmírem - on se jim tam na JIP rozpíná již čtvrtý měsíc - jsem míjel dům naproti dnes již zrušené opavské porodnice, kde jsem na stejném patře bydlel s jedním gynekologem a vzpomněl jsem si ke své smůle na ty Vaše výzkumy a na nebožtíka chudáka Maxe. I vrtalo mi hlavou, jak on to vlastně ten Planck s tou svojí konstantou dělal, když ta jeho konstanta měla tak šíleně malý rozměr? To si ve své omezenosti vůbec neumím představit! Ta moje konstanta měla rozměr jen řádově čtyřiatřicetkrát větší a po každém kvantu se mi ještě dál rozpínala, takže ten soused gynekolog ji musel neustále zpřesňovat, než trefil tu správnou konstantní velikost. On to tedy dělal moc rád jako sousedskou výpomoc, protože já jsem mu na oplátku udržoval doma to jeho elektronické příslušenství domácnosti. Ovšem představa Plancka - jak řeší problém záření černého tělesa s tou svojí prťavou konstantou a pokouší se o toho jejich Erwina - ta mne tak rozesmála, že jsem málem při odbočování vlevo nedal přednost protijedoucímu vozidlu. Janko i Striga se však musí smířit s tím málem, neboť není každý den svátek - ale neměli by ztrácet naději. Ovšem Vy, Vážný solidní vědče Lischko, Vy jste se opět neporadil! Po příchodu z práce rovnou v předsíni to bývalo vždy nejlepší, ale když Vám už stačí pouze ten věšák, pak byste neměl pohrdat ani tou ekonomickou erekcí a přece jen navštívit raději nějakou tu prodejnu s nábytkem. Vždyť koupí i rozměrnějšího věšáku se ta naše ekonomika zas tak moc neztopoří. A nepohrdejte také ani touto mojí primitivní radou. Vždyť on i ten Planck z těch problémů záření černého tělesa - a nejspíš i přičiněním té šíleně malé konstanty - nakonec skončil u náboženství.

183924

17.2.2009 11:38

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

WL 194.?.?.?

Reakce na 183924

Vážený pane Kramáři!
S Vámi se pustit do křížku, to je kříž. Jak víte, jsem vzdělanostní a duševní omezenec. Celý život se trápím, že lidé mnohem lépe disponovaní jsou tací tupci (duševní mrtvoly) horší než zvířata, že jsou pouze věšáky na šaty z kůže a masa.
Tu Plankovu konstantu vzniku vesmíru jsem objevil napsanou předevčírem. Moc jsem se rozesmál, nad tím jak si s tím jistě mnozí beznadějně lámou hlavu. No řekněte, tolik úžasných nul najednou 0,000000000000000....1. Ani jsem nevěděl, že je na konci ta jednička. Je to velmi jednoduché. Čas vzniku vesmíru se zkoumá pozorováním vzniku, průbahu a funkcí vlastních duševních akcí (neboť iniciativa /vznik vesmíru je jen jedna a pochází ze stejného centra). Tyto u obyčejné duševní mrtvoly probíhají na podvědomé úrovni, takže je zevně studuje v pásmu šíleného časoprostorového zpoždění, které mylně považuje za přítomnost s nulovou časovou hodnotou. Pak vznikají ty nedopočitatelné konstanty, jako když odrazem měsíce, který považujeme za pravý, v louži poměřujeme měsíc. Myslím, že kdejakému žebravému Indovi posedávajícímu na ulici, je všechno toto jasné. Pouze nezná ty naše vědecké výrazy a hausnumera, nemá miliardové vědeckcé vybavení, milionový bourák, dům a....atd. To mi zase někdo vypráší kožich.

183968

17.2.2009 19:23

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 183968

Vážený pane Lischko, plně Vás chápu - ale tak jak je mým zvykem - po svém. Bude to tím, že dobře vím - a teď Vás opět zklamu a pokračovat budu v próze - že vzdělanostní omezenec jsem také a jistě mnohem větší, ovšem duševním omezencem být, chvála Jankovi, být nemohu. Duši nemám, už ani v autě, a náležím do kategorie jevů či předmětů. Je mi v ní dobře a i proto dobře vím, že těch Vašich tolik úžasných nul je dohromady pouze 34, což například ve srovnání s parlamentem a senátem dohromady je docela málo. Max Planck mi se svým vesmírem může být ukraden. Neudělal jsem s ním štěstí ani na základce. Tam se nás fyzikář ptal, jestli si někdo umí představit nekonečnost vesmíru. Po pravě jsem přiznal, že neumím, ale vím, že v každém směru tu jeho nekonečnost alespoň o pět centimetrů přesahuje lidská blbost. Proto raději dlím ve vesmíru, jenž vznikl podle úředně vystaveného dokladu 18. 4. 1952 a má skvělá tchyně ten okamžik velkého třesku vědecky upřesnila: "Někdy před polednem. Kdo by si takové blbosti pamatoval." Vzal jsem to tedy ve své naivitě za ni, pamatuji si neuvěřitelné blbosti a všechny jsou mi jasné jako tomu žebravému Indovi, posedávajícímu na ulici. Jako on si už i připadám, když sedím u lůžka toho mého vesmíru, a ve snaze zabránit jeho zhroucení, požaduji pro něj nezbytnou péči. Případné zájemce o prášení Vašeho kožichu však musím upozornit, že jste šelma psovitá a ta je plná vší psích, které sice údajně na člověka nejdou - ovšem po duševních mrtvolách se určitě mohou utlouct.

184008

17.2.2009 9:06

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Filla 213.?.?.?

Reakce na 183727

Pane Kramáři, jen malá připomínka - pokud mluvíte o pokoře, nemůžete jedním dechem dodat, že pan Liška je omezenec. Pokorný člověk by druhé lidi takto nikdy nesoudil! Tím se vaše výtka (o nedostatku pokory pana Lišky) stává trefou do vlastní branky...

183959

17.2.2009 12:27

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 183959

Vážený pan Fillo, děkuji za to, že si pozorně všímáte mého shluku slov i za věcnou připomínku. Jsem dokonce omezený, namyšlený, lump a gauner, který nerozumí vůbec ničemu a proto se radostně, svobodně a po svém vyjadřuji k čemukoliv. A když mi někdo vytýká chyby, tu se upřímně raduji spolu s ním, neboť z vlastní zkušenosti nejlépe vím, že máloco potěší člověka tak, jako zjištění, že je někdo ještě větší blb než já. A nezlobte se - ani ten blb není na Vás - ale já mám lidi rád. Třeba taková dobře odleželá tchyně na divoko - to je učiněná delikatesa! Pokud byste si zrovna nyní pomyslel, že ten jev či předmět je blázen, nebyl byste daleko od pravdy. Často si tak sám připadám. Nejspíš to bude tím, že jsem dříve četl noviny:
Velení policie předepsán seminář o životě a poselství Krista
Vladimír Labuda
Policejní prezident S. Novotný rozeslal na
jednotlivá policejní velitelství informaci o semináři na téma
Křesťanská etika a filozofie v moderním řízení policie. Seminář
pro velící důstojníky české policie se má uskutečnit ve dnech
14.-18. března. Součástí semináře je představení výběrového
modulu, v němž "bude pojednáno o životě a poselství Ježíše
Krista. Proběhne diskuse o vztahu jeho života k aplikacím
biblických principů ověřených časem v souvislosti s vedením.
Vysvětlí se, jak je důležité mít vnitřní sílu pro schopnost tyto
principy důsledně aplikovat."
Takové články mne přivedly k touze být dobrým rádcem - tedy černochem, jenž přijíždí Eskymákům kázat, co mají dělat v době tropických veder. Zatím to dělám, bohužel, zadarmo. Ovšem až z toho zbohatnu, slibuji, že Vás i ostatní čtenáře sezvu k velikému ohni a tam pochválíme ostrovtip našich kolegů, od srdce se zasmějeme vlastní omezenosti a s mastnou hubou a pohárem toho, co tomu kterému chutná, se budeme radovat z toho, že zatím jsme.

183971

17.2.2009 20:22

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Filla 213.?.?.?

Reakce na 183971

Pane Kramáři, (z přezdívky to není poznat, ale jsem žena [smích] ), to poslední, co jsem chtěla, bylo vás svým příspěvkem vychovávat nebo se do vás navážet. Jen je zvláštní číst výzvy k pokoře a na druhém řádku už je dotyčný (kdo se má učit pokoře) titulován omezencem. Takováhle je bohužel naše společnost - na druhé ukazujeme prstem a "víme" přesně, jak by se měli chovat, ale o vlastním chování máme převysoké mínění. Když kritizujeme druhé, jsme samozřejmě v právu. Když totéž udělá někdo nám, je to .....(doplňte výraz dle chuti). (všimněte si, že píšu v množném čísle a tím pádem přiznávám i svůj podíl na "problému"[mrknutí jedním okem] Mějte se hezky [smích]

184009

18.2.2009 7:16

RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 184009

Vážená paní či slečno Fillo, omlouvám se nejdříve za malé a mnou nezaviněné zdržení v reakci na Vaši oprávněnou připomínku. Ten můj omyl způsobila skutečnost, že v rodné vsi mého otce na Slovácku měl na dolním konci hospodu nějaký Fila a protože to bylo v časech kdy taková lidu prospěšná instituce nesla unifikovanou tabuli s nápisem "Pohostinství", říkal jsem si: Kdo ví, jak se ten člověk vlastně psal? Zároveň Vás musím ujistit, že ve Vámi a v závorce uváděném sexuálním provedení jste mi dokonce o chlup sympatičtější než ten můj věčný opozičník, omezenec, lump a gauner - pan Lischka. On je totiž přesvědčen, stejně jako já, že náš svět je omezenci, lumpy a gaunery řízen, takže já jej vlastně svými urážkami řadím mezi ty lepší lidi. Oba také zastáváme názor, že z této trapné situace není jiného východiska, než být omezenci, lumpy a gaunery ještě většími, než jsou ti nám vládnoucí, a když já toho pana Lischku tak neuctivě oslovuji, tak mu vlastně lichotím a zároveň naznačuji, že je na dobré cestě. I kdybyste chtěla, co nechcete, i tak bych se na Vás nezlobil. Když si uvědomím, že mne vychovávala maminka, babička, tety, armáda soudružek učitelek a především má manželka, nebylo by to nic zvláštního a napravovala byste pouze nedodělávky příslušnic vlastního druhu. Muži v mnohem závažnějších starostech o nevyhynutí celého lidstva nemají totiž na takové prkotiny čas. Souhlasím i s Vaší větou: "Jen je zvláštní číst výzvy k pokoře a na druhém řádku už je dotyčný (kdo se má učit pokoře) titulován omezencem." I když každý jiným způsobem, omezenci jsme všichni. Jinak by se u nás namohli tisknout například takovéto zprávy:
ČERVENÁ NAD VLTAVOU - Třídenní seminář na téma "Křeťanská láska
a filozofie v řízení policie", který pořádá bývalý zástupce
velitele losangeleské policie R. Vernon, začal v neděli ve
školícím středisku MV v Červené nad Vltavou. Účastní se ho
přibližně 40 vysokých policejních důstojníků včetně policejního
prezidenta S. Novotného. Jak ten řekl v neděli ČTK, seminář by se
měl vzhledem k velkému zájmu ze strany policistů opakovat. Odmítl
však možnost, že by se vedení policie jakkoli snažilo ovlivňvat
názory a postoje policistů pořádáním obdob někdejších povinných
politických školení.
Když něco takového čtu, připadám si jako naprostý debil. Ale zase ne tak veliký, abych upíral komukoliv právo na názor nebo na kritiku mého názoru. Obzvlášť někomu, kdo píše tak slušně a až mile jako Vy.

184030

15.2.2009 14:31

?!

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

podvědomí devátého sklepení horoucích pekel. Nám seriózním vědcům jde především .......ani ryba ani rak .
Kazdy kdo se na zakladni skole naucil zaokrouhlovat, nema zadny problem, ostatni jich maju a budu mnet cely zivot ...
Clanek je BIDA. Ale nemozeme byt vseci perfektni ,tak ze to sem patri take .Takze diky.
[smích] [smích]

183753

15.2.2009 15:29

Problematika úzce souvisí s potřebou řešení energetické krize

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Technologický vývoj nepokročil natolik, aby bylo možné výsledky myšlení a jednání převážné části populace transformovat na účinnou energii, například bioplyn. Proto bude třeba využít známých technologií k umrtvení určité části populace a vyrovnat tak globální energetickou bilanci. Bohužel nebude ani možné při tom vzniklou biomasu energeticky využít, tudíž je třeba počítat s protesty logiků, esoteriků, humanistů a jiných ochránců zvířat.

183756

15.2.2009 17:43

RE: Problematika úzce souvisí s potřebou řešení energetické krize

WL 194.?.?.?

Reakce na 183756

Jsem rád, že se nejsem sám, a že se konečně někdo odvážil naznačit, že u naší populace vůbec nejde o vytváření nějakých hodnot, což je jenom zástěrka pro primitivní hmotaře, ale o prosté podprahové odsávání duševení (hlavní) a pohlavní energie. Celý mimoprostor kolem nás je plný hltavých vysavačů.Nás také vůbec nezajímá z koho a odkud taháme energii.

183764

15.2.2009 20:57

děkuji za vaše články

daniela 88.?.?.?

Vážený pane Liško, je mi velmi líto, že se najdou mnozí, kteří vaše články napadají.Myslím si,vaše články jsou velmi inteligentní a jsou vlastně o tom, co nám chybí.Totiž,upozorňují na fakta, kterých si při našem denodenním frmolu ani nestačíme všímat.Tak je to i s těmi prokletými devítkami.Nejde ani o to, jsou li to čísla ďábla či nikoliv.Jde přeci o to, že ony sledy devítek ďábelsky dokáží skrývat fakta.Všude je snaha obracet pravdu na ruby, všude je ona dvojakost.Dvojí zákony(dají se použít vždy tak, jak právník pro klienta potřebuje),dvojí standart na bydlení(je opravdu rozdíl v tom, co požadují vědět sociální úřady po pražském občanovi a co po např.krumlovském)A tak je to i v těch 9.Klame to.Je to zvláštní číslo, ale i matematik mi dá jistě za pravdu, s 9 se dají dělat "kouzla"! Za váš článek děkuji.

183782

15.2.2009 21:52

RE: děkuji za vaše články

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 183782

Nebýt Pana Lišky, brali bychom se zde asi příliš vážně, což nijak neodpovídá skutečnosti ve které se nacházíme. Pohledem z jiného prostoru na lidstvo jako takové, je vážnost a serióznost ta tam. Zbyde jenom fraška. [chechtot]

183789

16.2.2009 10:47

RE: děkuji za vaše články

WL 194.?.?.?

Reakce na 183789

Vítám vás jako našeho nového člena do naší nově zakládané Naivní strany, strany upřímné naivity. Bojujeme za to, aby všechny ostatní strany zvítězily... Krásná myšlenka, co?
S přáním veselého dne
WL

183852

15.2.2009 22:26

RE: děkuji za vaše články

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 183782

..jo danielo, Lišák je fajn. A devítka taky, je to taková pomůcka šestce, pomáhá nám chápat ty věci, které jsou mezi nebem a zemí.
"Jedny" lidi mají starost jak se uživit, a "ty druhý" zas nevědí, jak utratit ty hromady nul za číslíčkem v jejich bance.

A někteří kramaří se slovy tak, že se jim ta vlastnost otiskla i do jména.
Asi také víte, že jméno (název) je nosičem vlastnosti nebo souboru vlastností, které takový jev či předmět představuje, že?

Ale občas je obtížné to takovým předmětům vysvětlit, když nemají příslušné receptory....

183792

15.2.2009 23:34

RE: děkuji za vaše články

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 183792

Víte pane, my toho moc víme. Abyste si to nevykládal špatně tak přiznám, že toho vím méně než Vy, nebo dokonce že jsem hloupější. Zajisté, že hloubka poznání závisí na kvalitě receptorů a potenciálu centrálního velínu, který podněty receptorů vyhodnocuje, ukládá a podle potřeby uplatňuje. Jde ale ještě o něco jiného, působení psychiky. Nemám na mysli nějakou kvintesenci, spíš takovou antivirovou ochranu. Ta u mne působí tak, že se na svět dívám s určitým nadhledem a pochopením pro paradoxy, které mohou být jen zdánlivými paradoxy. Jednoduše: je lepší občas blbnout, než nafurt zešílet. Dívat se okolo sebe střízlivýma očima je nejlepší recept na to, stát se notorickým alkoholikem. Idiot je šťastnější než 10 mudrců a profesorů dohromady. Dobrou noc všem občasným trotlům přeje Kropáč.

183799

15.2.2009 23:47

RE: děkuji za vaše články

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 183792

Vážený pane Jene, je od Vás vskutku milé, že mé kramářské shluky slov čtete a stojí Vám vůbec za zmínku. Již v mém mládí se mnozí preceptoři pokoušeli skrze mé hýžďové receptory přesvědčit mou duši o mystériích a věcech mezi nebem a zemí. Přiznám Vám to otevřeně, ta snaha po mém duchovním povznesení se neustále míjí cílem. Receptorů mám určitě dost, kolikrát jsem si na ta jelita nemohl ani sednout. Nejspíš nebudu mít duši. Těch je čím dál tím méně, neboť už i z pneumatik skoro vymizely. A tak Vám musím poděkovat za skvělý postřeh díky němuž mne řadíte mezi jevy či předměty. Už moje manželka mi kdysi dávno vytýkala v jistých chvílích, že jsem orientován pouze fyzikálně a její duše mne nezajímá. Jenže, Vážený Jane, ona v té chvíli skutečně žádnou duši neměla! Kdyby ano, okamžitě bych jí tu duši strčil pod zadek - to abych ji symbolicky použil k vyšším duchovním cílům. Ovšem není pravda, že bych nechápal význam šestky a devítky. Ten chápu úplně přesně - jinak bych doma ne čestném místě neopečovával smaltovanou tabulku popisného čísla Francouzská 69, ukradenou v jednom nejmenovaném městě. Nomen omen - ale proč kramařit, když se dá i krást?! Také ty věci mezi nebem a zemí - ač sám pouhý jev či předmět - vidím a chápu. Ovšem momentálně mezi nebem a zemí vidím pouze sebevrahy, kteří skočili z amerického mrakodrapu a ještě při míjení prvního patra nám hlásají: Zatím je to dobrý! I když je chápu, nesouhlasím a raději zůstávám přízemním předmětem, jenž Vaše názory, mínění i příjmení ctí. Máte úplnou pravdu.

183802

16.2.2009 10:44

RE: děkuji za vaše články

WL 194.?.?.?

Reakce na 183782

Odvolávám, co jsem právě výše napsal o ženách, tedy o těch jarmilách a strigách, které se za ně převlékají. My naivisté a negativisté to podvádění vlastně vítáme, neboť jestliže je všechno klam, proč by neměl být klam i v tisíci detailech našeho života. Pouze požadujeme úplnou demokracii, aby oklamaný mohl také klamat klamajícího. To je ale pak oheň na střeše a je po lásce, pravdě, vítězství, demokracii a jiných lumpárnách.
K tomu klamajícímu zastáváme sympatický vztah. Proč se na něj zlobit? Zejména v demokracii a ekonomice je to milé, že má o nás obyčejné občany alespoň někdo zájem - ten, kdo nás chce podvést a okrást, ne? Na rozlišení klamu je snadná pomůcka. Klamající útočí buď pod pás (na pudy) nebo nad pás (na rozum). Protože většina občanů není schopna kontrolovat tyto dva póly (antény), je velice snadné je podvádět.
Občané mají vlastně štěstí, že je prolhaný svět a režim takto učí. Až se dostanou k moci naivisté, pak začne ta pravá legrace....

183851

15.2.2009 23:26

baťovská cena

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Já jenom tak na okraj.Ceny s devítkou na konci jsou tuším vynález pana Bati.?Odtud "baťovská cena"? pokud se mýlím opravte mě díky [oči v sloup]

183797

16.2.2009 0:34

Recept na Lischkův guláš...

John Dovany 78.?.?.?

Recept na Lischkův guláš.
Vezmeme jakékoli nepodstatné téma, nalijeme do hrnce a zahustíme překombinovanými nesmyslnými, rádoby filozofickými bláboly. Ochutíme špetkou spikleneckých teorií, přidáme trochu překroucené historie a rychle uvedeme, spolu s čtenářem, do varu. Podáváme s nudným vtipem na závěr, abychom mohli případné nespokojené konzumenty uklidnit, že to byla pouze legrace. Po konzumaci doporučujeme rychle vyzvracet a zapomenout.

183805

16.2.2009 4:31

RE: Recept na Lischkův guláš...

Franta 72.?.?.?

Reakce na 183805

>Recept na Lischkův guláš.
>Vezmeme jakékoli nepodstatné téma, nalijeme do hrnce a
>zahustíme překombinovanými nesmyslnými, rádoby
>filozofickými bláboly. Ochutíme špetkou spikleneckých
>teorií, přidáme trochu překroucené historie a rychle
>uvedeme, spolu s čtenářem, do varu. Podáváme s nudným
>vtipem na závěr, abychom mohli případné nespokojené
>konzumenty uklidnit, že to byla pouze legrace. Po konzumaci
>doporučujeme rychle vyzvracet a zapomenout.

Von pan Editór má asi eště jetlag a néni úplně aklimatizované, tak ten článek toho Lišáka zapomněl dát do rubriky Humor a dodat, že autor je "momentálně" zavostalé a píše z Bohnic.
[velký smích]
Kdyby na té hladovosti a nenažranosti některých lidí byly jenom ty devítky, tak by to nebylo tak špatný, jenže právěže ta nenažranost a chamtivost, je tak velká, že jim pomůže i do hrobu.

183827

16.2.2009 11:10

RE: Recept na Lischkův guláš...

WL 194.?.?.?

Reakce na 183827

Máte pravdu, dal jsem všem přednost, proto zavostávám... Zatímco všichni běhají kolem stadionu jak idioti jedno kolo za druhým, klidně jsem prošel nepozorován pořadatelem sice poslední avšak jako první cílem. A píši z Čech! Tam jsou Bohnice všude!!

183858

16.2.2009 10:43

RE: Recept na Lischkův guláš...

Striga 85.?.?.?

Reakce na 183805

Tleskám.......

183850

17.2.2009 16:56

RE: Recept na Lischkův guláš...

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 183850

Chci se jen zeptat... Tleskáte své vlastní omezenosti, nebo jen tak pro radost?

183990

17.2.2009 18:07

RE: Recept na Lischkův guláš...

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 183990

Vážený Hestroyi, nenašla by se alespoň špetka sportovního ducha - když už ponětí o slušnosti a galantnosti se nám vytratilo a obojí už pro spoustu lidí dnes není "in"? Ten recept je skvěle napsaný a já autorovi blahopřeji a tleskám radostí stejně jako Striga - i když jeho a její názor nesdílím a stojím na Vaší straně.

183996

16.2.2009 11:05

RE: Recept na Lischkův guláš...

WL 194.?.?.?

Reakce na 183805

Nabízím Vám autorsou spolupráci. Chtěl bych s kolektivem autorů napsat Sebrané spisy o demokracii (jistě víte, že demokratický je každý režim od doby kamenné až zase zpět do doby kamenné). Byla by to nová bible pro 3-5 tisíciletí, kde bychom nechápajícím čtenářům a také čtenářkám, které denně řeší podstatná témata (ekonomického růstu), vysvětlili úplně, ale úplně všechno.... Hrdý občan kráčející pak v demokracii po kamenné jurské nebo betonové zámkové české dlažbě, s čímkoliv by se setkal, stačilo by nalistovat jednu z 100.000... stránek, a zde by si přečetl, vo co vlastně jako jde, neboť by se nemusel nijak duševně namáhat. Pak by byl šťastný podobně jako když mu někdo vysvětlí recept na můj guláš, který by nikoho jinak nanapadlnul..
Také oblbujete denně občany tisíci různými obezličkami a fintami? Také spolupracujete na genocidě lidstva? Dělám nesobecky to samé, a zadarmo!!! Vidíte, na rozdíl od Vás mám Vás přitom rád!

183856

16.2.2009 15:01

RE: Recept na Lischkův guláš...

John Dovany 78.?.?.?

Reakce na 183856

Pane Lischko, můj příspěvek byl míněn samozřejmě také s jistou nadsázkou, jen jsem tam nedal ten vtip na závěr. Ale četl jsem několik Vašich článků a nějak mi není jasné, co nám vlastně chcete říci. Samozřejmě vnímám, kam svět spěje a je mi z toho smutno. Nebylo by špatné lidi probudit, aby si konečně uvědomili, jakou mají sílu a jak jsou hloupí, když dopustí, aby se nechali věst do jasné záhuby - pokud ne fyzické, tak jistě duševní/duchovní. Témat byste k tomu našel nepřeberné množství a lepších, než pitvat devítky. Někdy opravdu platí: mluviti stříbro - mlčeti zlato. P.S.: Jak jste přišel na to, že Vás nemám rád? Náhodou jste zábavný, ikdyž se snažíte být vážný.

183878

16.2.2009 17:31

RE: Recept na Lischkův guláš...

WL 194.?.?.?

Reakce na 183878

To jsem rád, že se nezlobíte, a že se nad mojí tvorbou alespoň občas usmějete. Především, vám nechci říci nic. Možná vás chci slovně unavit prázdnými slovy a prázdnotou? Nebo jste nevědomky právě tím správným příkladem, že pomocí textu není „špatné lidi probudit, aby si konečně uvědomili jakou mají sílu a jak jsou hloupí“? Pořadujete od mne, abych vám poskytl vyhovující sousta textu, abyste jej mohl rozumově strávit, zažívat, prožívat a opět klidně spát a snít svůj sen?

No, myslím, že jsem například v tomto článku dostatečně vyjádřil zadání a naznačil pointu. Jsme okrádání nejprve duševně a potom fyzicky. Jenomže my si toho všimneme až, když nám někdo zprivatizuje zadek nebo stát na kterém sedíme. Duševně (podprahově) obvykle naprosto spolupracujeme se svými parazity a manipulátory. Jinak bychom se nezlobili, že nás zlobí, okrádají a zradili, a že jsou lumpové, podvodníci a darebáci..

Když někdo nerozumí a čte pouze plochý text a jiný rozměr mu uniká, nechme jej spát. Zbláznil by se při procitnutí, a navíc svůj sen žárlivě chrání. Detail, jeden z tisíců, ztrát duševních sil při průmyslově masové manipulaci pomocí neúplných cen se jeví třeba bezvýznamný a zanedbatelný. Několik tisíc kilometrů od jeho bezvýznamného středu se třeba následně pojevuje bombardováním žen a dětí. Nezapomeňte, že když se tzv. obyčejný člověk trochu probere, že okamžitě začne kolaborovat ještě více s tím, kdo jej předtím dusil a na kterého si předtím tak žalostně naříkal. Mé články prostě nečtěte, když vám nevyhovují. Sám cizí také obvykle nečtu. Vzhledem k počtu čtenářů, je myslím dost jiných zavržených lumpů, kteří se při nich pobaví.

183902

16.2.2009 23:11

RE: Recept na Lischkův guláš...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 183902

Vážený pane WL, divím se, proč se někteří čtenáři nad vašimi texty pohoršují. Vždyť přicházíte s nápady,jejichž realizací se teřba současná krize vyšeší stejně dobře, jako podle protikrizového balíčku naší vlády. Bohužel vás Topolánek opomenul začlenit do NERVu a tak skutečně účinná opatření naše vláda činit nebude. Moc se mi např. líbí váš "Plán na vyváznutí ze světové krize" zavedením povinného nakupování. Ovšem jednau vadu na kráse ten plán má. I reklamní agentury potřebují být z něčeho živy a proto omezovat reklamu není nejlepší nápad. Reklamní agentury jsou pojistkou, jak udržet media v lajně.
Já jsem pro využítí všech způsobů, které se v minulosti osvědčily a opětné vyzkoušení těch způsobů, které se neosvědčily. Třeba v nynější situaci se ukáží jako vhodné. Proto bych ani ty šestky a devítky preventivně nezavrhoval. Svět chce být klamán, tak proč mu nevyhovět? Samotný Hollywoodský film to všechno nezvládne.

Musím vám však vytknout, že jste do svých nápravných opatření dosud nezahrnul metodu "Autotrophs", tedy způsob života bez jídla a pití, jak se o tom diskutuje pod dnešním článkem finančního experta Michaila Chazina. Metoda již byla ověřená v Rusku, kde lidé desítky let žijí bez jídla a pití (zřejmě bez piti vody, nikoliv vodky).
V zájmu ochrany naší přírody by jistě bylo účelné tuto metodu u nás rozšířit na všechny občany, kromě našich volených zástupců s mandátem a kapitánů ekonomiky - hlavně manažerů bank a automobilek a trhačů kuponů, kteří ke své velmi náročné činnosti vybraná ekologická jídla jistě potřebují. A přebytek potravin zdraví škodlivých bychom mohli vyvážet - samozřejmě se státními dotacemi za dumpingové ceny - do nepřátelských států jako potravinovou pomoc. Ať si umřou lidi tam. Nejenom že bychom tím velmi pomohli naší ekonomice, ale nekrvavou cestou bychom zvítězili nad našimi nepřáteli, kteří nám zabírají místo na slunci a přivlastňují si naše energetické zdroje v místech pro nás dosud obtížně přístupných. Do něčeho náš stát vybrané daně strkat musí, tak proč je nestrčit do podpory vývozu? Lidé, když přestanou jíst, tak omezí zbytečné utrácení a radikální zvýšení daní je nebude bolet.

183933

17.2.2009 11:52

RE: Recept na Lischkův guláš...

WL 194.?.?.?

Reakce na 183933

Dobrý den, jsem velmi potěšen vaším příspěvkem. Už jsem trpěl osamělostí, že je nás velmi málo a jsme na vymření ti, kteří to s krizí myslí vážně. Nezapomeňte se ozvat, až začneme zakládat Naivní stranu. S tím klamáním jste mi udělal nelíčenou radost. Právě včera jsem dopsal koncept článku "Odhalené podvody: Klam". Možná, že bude publikován. To se zase zvýší procento srdečních infarktů a mozkových mrtvic.

Úryvky:

"Je zajímavé, kolik věcí kolem sebe pokládáme za naprostou samozřejmost, realitu a pravdu, o které nikdo nepochybuje. Klam vykazuje úžasné a skvělé vlastnosti. Ve své podstatě je dokonalý, jinak by nebyl klamem. Právě v jeho neuvědomování je jeho obrovská síla a opravdovost. Naše zevní existence, na které si tolik zakládáme, je falešná. Jak by potom všechno co vnímá, myslí a dělá nebylo falešné také?"

"Vytýkáme podvodníkům, že nás klamou, a přitom snění naléhavě vyžadujeme. Jsme ochotni se do úmoru všech sil a vědomí dřít a hádat se o pravou realitu neskutečných věcí. Můžeme v klidu zamítnout všechno to, čemu všichni věří, a můžeme si být celkem jisti, že je to všechno jenom klam a lež."

183969

17.2.2009 14:18

RE: Recept na Lischkův guláš...

John Dovany 78.?.?.?

Reakce na 183902

Vzdávám to. Zase jste mě nepochopil a vkládáte mi do hlavy názory a postoje, které opravdu nesdílím. Co tvrdím je, že pokud nemám co říci, je lepší mlčet (což mimochodem požadujete po dikutujících - viz text vlevo nad diskuzním formulářem). Ale je to Váš web, takže klidně pokračujte. Je to web veřejný, takže i já mohu reagovat. Od toho jsou diskuze, nemýlím-li se. Už se nemohu dočkat Vaší další potravy pro duši. Jsem dokonce mírně napjatý, co to asi bude tentokrát. Doufám však, že si uvědomujete, že i internet je požíračem energie (například vyhledávání jednoho konkrétního souboru ve světové síti, údajně spotřebuje energii obsaženou v téměř 1kg uhlí). Sám si jistě uděláte představu, kolik energie jsme již promrhali třeba jen touto diskuzí a když uvážíme počet webzinů a diskutujících nad nicneříkajícími články typu "Naléhavá potřeba doby: Zákon rovných cen?" v celém demokratickém světě každý den v roce, rok za rokem, až do své klinické smrti, dostáváme tím grandiózní čísla duševních, energetických a finančních ztrát, které se nemilosrdně promítají do zbytečné globální exploatace planety. [smích]

183974

17.2.2009 18:15

RE: Recept na Lischkův guláš...

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 183974

Milý Johne, když už jste zmínil to energetické uhlí, tak nesmíme zapomínat na to živočišné. Copak jste nikdy neslyšel věty druhu: "Jéžišku, to je ale vůl! Já se z něj po....!"

183997

17.2.2009 18:24

RE: Recept na Lischkův guláš...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 183997

Omezte, prosím, počet svých příspěvků. Tento měsíc jich tady máte už 38. Nárok máte na 10. Další vám až do příštího měsíce pouštět nebudu, ledaže by byly hodně kvalitní. Děkuji.

183998

18.2.2009 14:39

RE: Recept na Lischkův guláš...

WL 194.?.?.?

Reakce na 183974

Omlouvám se za případně nesrovnalosti, a máte naprostou pravdu, že ty diskuse jsou krásným příkladem potvrzujícím obsah článku. Přiznám se, že je moc nečtu, když je toho moc, abych se neunavil a jen tak střílím od boku. Museli jsme podat konkrétní příklad. Už toho necháme. A případným uraženým čtenářům a čtenářkám se tímto omlouvám, neboť jsem to popichování vážně nemyslel, ale jako každý provokatér jsem jen zneužil jejich důvěry. Myslím, že takové zneužití je lepší než jiné, a že je to dobrý přípravný trénink na světovou krizi, a jiné kameňáky, ne?

184058

17.2.2009 16:58

RE: Recept na Lischkův guláš...

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 183805

Ano. Jsem rád, že jste nám názorně ukázal, že neumíte přemýšlet a v podstatě jen přejímáte to, co nepřesahuje rozvrh základní školy. Filozofie je pro vás asi jen cizí slovo, že?

183991

17.2.2009 20:54

RE: Recept na Lischkův guláš...

WL 160.?.?.?

Reakce na 183991

Jestli to bylo míněné na mne, tak máte zcela pravdu. Miluji filosofy - k večeří. Už jsem několikrát uvedl, že jsem nepřítelem myšlení. Myslivci jsou b., kteří se v lese vytahují na nebohá zvířátka v poměru sto myslivců na jednoho zajíce. U jiných zvířat je poměr ještě horší. Být na mně, tak základní školu zakážu. Ty ostatní odborné, střední, vysoké a zvláštní pochopitelně také. Pomocí hnoje, co mi školství nacpalo do hlavy, vymítám ďábla - ten všeobecný školský Augijášům hnůj. Nevytahuji se svým vzděláním, zejména v koženém Harvardu (za 10.000,-Kč), ale jako každý slušný člověk se za vzdělání stydím! Diskriminuje vše živé na této planetě.
Přeji veselou mysl bez vzdělání a zdravím z míst, kde negramotové dávají dobrou noc...

184011

17.2.2009 23:02

RE: Recept na Lischkův guláš...

Aja 74.?.?.?

Reakce na 184011

>Být na mně, tak základní školu zakážu. Ty ostatní
>odborné, střední, vysoké a zvláštní pochopitelně také.
>Pomocí hnoje, co mi školství nacpalo do hlavy, vymítám
>ďábla - ten všeobecný školský Augijášům hnůj.


Nic noveho pod sluncem. Staci zajit do knihovny:
"Vsechno, co potrebuji k zivotu jsem se naucil v materske skole"...tak nejak zni titul knihy.
[smích]

184019

Příspěvků: 52

14.02. 16:37 janko  69
15.02. 10:31 WL  RE: 69
15.02. 22:10  RE: 69
16.02. 02:03 pikatchu  RE: 69
17.02. 16:53 hestroy  RE: 69
16.02. 10:03 WL  RE: 69
18.02. 00:08 janko  RE: 69
17.02. 22:24 Kropáč  RE: 69
14.02. 17:48 martin s  Blbý vtip
14.02. 21:19  RE: Blbý vtip
16.02. 00:11 supino1  RE: Blbý vtip
15.02. 00:38 Jiří Kramář  Zanechte konečně těch svých demagogií!
15.02. 10:23 WL  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
15.02. 19:47 Oracle  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
15.02. 21:34 Jiří Kramář  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
16.02. 10:33 WL  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
16.02. 21:29 Jiří Kramář  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
17.02. 11:38 WL  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
17.02. 19:23 Jiří Kramář  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
17.02. 09:06 Filla  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
17.02. 12:27 Jiří Kramář  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
17.02. 20:22 Filla  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
18.02. 07:16 Jiří Kramář  RE: Zanechte konečně těch svých demagogií!
15.02. 14:31 lesan  ?!
15.02. 15:29 Kropáč  Problematika úzce souvisí s potřebou řešení energetické krize
15.02. 17:43 WL  RE: Problematika úzce souvisí s potřebou řešení energetické krize
15.02. 20:57 daniela  děkuji za vaše články
15.02. 21:52 Antiseptik  RE: děkuji za vaše články
16.02. 10:47 WL  RE: děkuji za vaše články
15.02. 22:26 janko  RE: děkuji za vaše články
15.02. 23:34 Kropáč  RE: děkuji za vaše články
15.02. 23:47 Jiří Kramář  RE: děkuji za vaše články
16.02. 10:44 WL  RE: děkuji za vaše články
15.02. 23:26  baťovská cena
16.02. 00:34 John Dovany  Recept na Lischkův guláš...
16.02. 04:31 Franta  RE: Recept na Lischkův guláš...
16.02. 11:10 WL  RE: Recept na Lischkův guláš...
16.02. 10:43 Striga  RE: Recept na Lischkův guláš...
17.02. 16:56 hestroy  RE: Recept na Lischkův guláš...
17.02. 18:07 Jiří Kramář  RE: Recept na Lischkův guláš...
16.02. 11:05 WL  RE: Recept na Lischkův guláš...
16.02. 15:01 John Dovany  RE: Recept na Lischkův guláš...
16.02. 17:31 WL  RE: Recept na Lischkův guláš...
16.02. 23:11 Karel z Čech  RE: Recept na Lischkův guláš...
17.02. 11:52 WL  RE: Recept na Lischkův guláš...
17.02. 14:18 John Dovany  RE: Recept na Lischkův guláš...
17.02. 18:15 Jiří Kramář  RE: Recept na Lischkův guláš...
17.02. 18:24 Vladimír Stwora  RE: Recept na Lischkův guláš...
18.02. 14:39 WL  RE: Recept na Lischkův guláš...
17.02. 16:58 hestroy  RE: Recept na Lischkův guláš...
17.02. 20:54 WL  RE: Recept na Lischkův guláš...
17.02. 23:02 Aja  RE: Recept na Lischkův guláš...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 4

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 6

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 6

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,49 Kč
Euro
27,55 Kč
Libra
31,35 Kč
Kanadský dolar
18,04 Kč
Australský dolar
15,54 Kč
Švýcarský frank
26,10 Kč
100 japonských jenů
23,37 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 007,72 Kč
1 unce stříbra
376,16 Kč
Bitcoin
182 142,48 Kč

Poslední aktualizace: 6.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 360