Diskuze k článku

Gaza: „Viděl jsem, jak izraelský voják zastřelil dvě mé malé dcerky“

Příspěvků 61

26.1.2009 2:29

Přečtěte si necenzůrovaný a nebo upravený talmud a potom pochopíte.

kozoroh 61.?.?.?

Začněme dnešním představitelem Israelu, paní Tzipi Livni, jaký ona může mít vstah k ostatním goyimům, zejména k Palestíncům, když ví ,jako každý tak zvaný žid ,že jsou na ukradeném území.Tato "dáma" je dcerou Eitan Livni, který byl operačním šéfem terroristické organisace Irgun Zvai Leumi, která tou dobou bojovala proti Britům ,kteří tou dobou od Ligy Národů měli mandát na administratívní spravování Palestíny.Tak,teda "tatínek" paní Tzipi Livni byl společníkem terroristů ,kteří vyhodili do povětří King David hotel v Jeruslému, kam propašovali třaskavinu v lahvích od mléka,zahynulo na 91 lidí a k tomu i čtyři židé, co tam byli zaměstnáni.Tou dobot také tito terroristi umučili k smrti dva britské vojáky a okolí jejich těl ,jež vysely na stromech zaminovali.Samozřejmě jeden z těchto terroristů se stal prvním ministerským předsedou státu Israel, takže ,"tradice" zde je.
Irgun ve spolupráci s Stern gang zmasakrovali 254 Palestínců v roce 1948 , ve vesnici Deir Yassin, prostě, vraždění je zcelanormální činnost těchto holocaustových dědiců, takže , sudme, co dělal Irgun Zvai Leumi a jeho společník na vraždy, Stern Gang a ted k tomu přidejte Hamas, co by obyvatele této země ,jež se brání na malém kousku svého území proti,zbraním dodané "křestanskou" Amerikou, jiní , říkají židy okupovanou Amerikou na vraždění goyimů a je jedno jestli jsou muslimové a nebo křestani, pro stát Israel a paní Tzipi Livni v ramci rodinné činnosti naprosto jedno.
Pozoruhodné je to.že těch 3 bilionů ročně, co je "darováno" státu Israel z kapes danových poplatníků,křestanů Ameriky na zabíjení křestanů v Palestíně.
Není divu,že Ariel Sheron řekl 3 October 2001, "My, židé kontrolujem Ameriku a oni to dobře vědí", na , což poukázal i senátor William Fulbright.
Nedivte se ,na Harvard universitě , židovský profesor před roky prohlásil,že je čas "Abolish the white race"=zlikvidovat ,bílou rasu".
PALESTÍNCI NEMŮŽOU DŘÍVE DOSTAT NEZÁVISLOST, AŽ AMERIKA , DOSTANE SVOJÍ.

182109

26.1.2009 4:19

RE: Přečtěte si necenzůrovaný a nebo upravený talmud a potom pochopíte.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 182109

>Začněme dnešním představitelem Israelu, paní Tzipi Livni,
>jaký ona může mít vstah k ostatním goyimům, zejména k
>Palestíncům, když ví ,jako každý tak zvaný žid ,že jsou
>na ukradeném území.Tato "dáma" je dcerou Eitan Livni, který
>byl operačním šéfem terroristické organisace Irgun Zvai
>Leumi, která tou dobou bojovala proti Britům ,..

Pan Kozoroh opomel rici zbytek story, tak s jeho dovolenim, doplnim:
Otec Tzipi Livni se jmenoval od doby kdy byl obrezan mohelem v polskem Grodnu (dnes Bila Rus) Yerucham Bzozowitch. Jeji matka se narodila v Rusku jako Sara Rosenberg. Tudiz oba jeji rodice byli chazari smiseni s polskymi/ruskymi hostiteli verici v nadrazenost, a verici v dabelsky manuskript, ktery takovym "vericim" slibuje nadrazenost nad ostatnimi, v Talmud. Rodice Tzpipi po "emigraci" (rozumej odchodu do Palestiny za ucelem loupit, zabijet, krast, vrazdit a lhat) zmenili sve prave chazarsko-slovanske jmeno Bzozowitch-Rosenberg na koser biblicky znejici prijmeni Livni, aby pak jejich dcera mohla pokracovat v oblbovani tradicniho sveta, a v beztrestnem vrazdeni puvodni populace Palestiny (predtim Judea, Palestinci ackoliv jejich predci odmitli nasledovat Tradice Farizeju, kolem 500 n.l. sepsane v Talmud, jsou skutecnymi potomky teto zeme). Aby deti Tzipi neztratily sve chazarske koreny, ta se provdala za dalsiho chzara s koreny z Ruska, znejiciho jako "Israelita" (Israelita a Chazar, je jako pest na oko), Naftali Shpitzer ..
Dnesni Izrael = Nova Chazarie. Zeme uloupena misenci chazaru a jednotlivci hostitelskych narodu (ti at se smisili po dobrem, $$$, ci po zlem, tj. znasilnenim).
(4 slova vypuštěna. Zmírněte prosím tón a vyhněte se židobijectví. Díky - moderátor)

182119

26.1.2009 2:54

Ách

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Moderná vojna je už raz taká, zabíja hlavne nevinné. [pláč]
Ale čo previedol fašistický Izrael je genocída rovnajúci sa rozmermi spáchanými vojakmi a SS-ákmi 3. ríše-a ešte k tomu politická špička USA a celého sveta aj tlieska (nehovoriac o väčšine izraelských občanov). [naštvaný] [pláč] [pláč]
Myslím že na dušičky zapálim na pamiatku zabitých detí a ostatných civilistov sviečku.

182113

26.1.2009 3:30

hmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

mam dilemu.su zidia taki sprosti ze im to trvalo tak dlho,alebo je to sucast nejakeho planu?to naozaj tak neskoro pochopili,ze najlepsie ako zatrhnut prisun 'radikalov' je vrazdenim deti? celkom pochopitelne sa jednoduchou matematikou nemozme dostat k nicomu inemu

182116

26.1.2009 9:05

RE: hmm-alebo je to sucast nejakeho planu?

Alena 89.?.?.?

Reakce na 182116

Jestlipak nebudou součástí tohoto rázem uychleného řešení konečné otázky Palestinců právě ta nově objevená ložiska zemního plynu a právě z většinové části na území Gazy? [překvapení]

182130

26.1.2009 11:38

RE: hmm-alebo je to sucast nejakeho planu?

Guru 78.?.?.?

Reakce na 182130

Aleno, Chazarské plány etnických čistek sémitského obyvatelstva (Palestinců) jsou staršího data než objev ložisek plynu u pobřeží.

A mimo to, již za několik dnů se stane nepředstavitelné a zemní plyn zcela ztratí svou důležitost.

Budu vás včas informovat.

...........

Palestinci jsou opravdovými potomky skutečných Hebrejců, Jůdejců atd. prof. Shlomo Sand, historik z Tel Avivské Univerzity:

http://www.haaretz.com/hasen/spages/966952.html

182146

26.1.2009 18:08

RE: hmm-alebo je to sucast nejakeho planu?

supino1 213.?.?.?

Reakce na 182146

S prepáčením, musím protestovať, Palestínci (ako aj všetci Arabi) sú bratmi Hebrejcov, nie synmi. Že Hebrejci sa rozhodli úplne oddeliť od zvyšku Semitov a celého sveta?...je problém Hebrejcov a zvyšku sveta. Treba si prečítať aspoň Starý Zákon, ten uznávajú aj Oni. Tam je to dosť zrozumiteľne popísané, ..kto je naj..antisemita, naj..rasista a podobne.

182183

26.1.2009 4:23

Gaza vypadá jako Drážďany po válce

Montaznik 88.?.?.?

1300 mrtvých , 5400 raněných, škody za více jak 2 miliardy USD.
To je rekapitulace řádění izraelských vrahů! Myslím, že se budou
soudy zajímat, jak si počínala armáda izraelských vrahů v Gaze
a současná vláda Izraele bude mít problémy.To nebyla nějaká
"operace" proti Hamásu, to bylo záměrné vraždění a ničení,
ještě za použití zakázaných prostředků!

182121

26.1.2009 18:43

RE: Gaza vypadá jako Drážďany po válce

supino1 213.?.?.?

Reakce na 182121

Aké súdy, prosím Vás?? Snáď nie izraelské?...xexe..či medznárodné?...hahaha...
Sa mi tak dnes ráno zazdalo, že som počul na štátnej stanici v rádiu...že vojaci (izraelskí) majú sľúbenú amnestiu z vojnových zločinov. Sľúbenú od izraelskej vlády...vojnové zločiny, vraj, súdi medzinárodný tribunál. Fakt sa mi to asi len zdalo. [zmaten] [zmaten]

182188

26.1.2009 9:18

část problémů, za které si Gazani mohou sami

Demografik 85.?.?.?

Párkrát jsem tu na Zvědavci četl komentáře pod všelijakými články, že černoši v Africe se přemnožují, a kdyby nedostávali humanitární pomoc (potraviny a léky), nežili by. Uvědomují si zdejší nekritičtí obdivovatelé Palestinců, že to je ten samý problém Gazy a Palestiny? Někdy před pár desítkami let jich bylo 370 tisíc, nyní přes 1,5 milionu. Současná porodnost na jednu ženu je zhruba 5,5-6,5. (odkaz zde a zde více o demografii Gazy) Problém není samotné rozsáhlé množení. Problém je, že toto rozsáhlé množení není následováno přírůstem ekonomických hodnot obecně. Jaký to má následek, vidíte sami - téměř 100% závislost na potravinové a lékové pomoci od ostatních. Palestinci přijímají miliardy eur ročně. A jedním z největších dárců je Evropská unie, tedy i vy. Zdá se, že mizí kdesi v černé díře. Ano, nejsem hloupý, abych nepřiznal, že částečně za to mohou i Izraelci, a to tím, že jim ničí postavené stavby. Mnoho staveb si ale ničí Palestinci sami. Takže - milovníci Palestinců, přiznáte, že za velké množství ekonomických problémů si mohou Palestinci sami svou extrémně vysokou porodností? Protože kdyby ji neměli tak vysokou, nerovnováha mezi množstvím ekonomických hodnot a množstvím Palestinců by nebyla tak velká, Palestinci by se měli ekonomicky lépe a třeba by potom ani nepotřebovali volit Hamas.

182131

26.1.2009 10:47

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 182131

Vy mluvíte jak příručka NWO. Ti také chtějí snižovat populaci. To, že se jim to povedlo u naší křesťanské civilizace, ještě neznamená, že je to správné, nebo ano?

Co se týká toho "odpustku", kterým se civilizovaný svět vykupuje za svoji odpovědnost na probíhající genocidě Palestinců, nebylo by prostě jednodušší přiznat barvu a vrátit stav v Palestině nejméně před rok 1948? Nebo v té době tam také proudila taková "pomoc" od "civilizovaného" světa?

182141

26.1.2009 11:17

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Demografik 85.?.?.?

Reakce na 182141

Vy jste se nad tím vůbec nezamyslel! Prostě Palestinci mají extrémně vysokou porodnost, která jim škodí. Basta fidli. Vy akorát odvádíte diskuze úplně jiným směrem, tzn. jste off-topic.

182144

26.1.2009 12:07

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

H.&K. 202.?.?.?

Reakce na 182144

Myslim ze mate pravdu, Demografiku. Islam dnes zaplavuje i Evropu pomoci hesla ktere slibuje ovladnuti naseho kontinentu "pomoci deloh muslimskych zen".
Myslim, ze nase jedina nadeje spociva v osvobozeni muslimek z podrizenosti a zvireciho utlaku, kteremu jsou tyto nesvepravne chudery vystaveny.

182154

26.1.2009 18:17

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 182154

Váš čistokrevný nadřazený vyvolený komentář si laskavě nechte pro svého rábiho. Již jste zde prokázal, že umíte sionistickou propagandu, jak když bičem mrská! Podobných slintů je v oficiální propagandě až až... Jděte na Eurabii, tam máte své siosoudruhy...

182184

27.1.2009 11:26

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Demografik 77.?.?.?

Reakce na 182184

Projevujete se tu jako hlupák. A jak je známo, hlupák si nikdy nepřipustí, že se chová jako hlupák. Když s vámi někdo nesouhlasí, hned ho osočujete, že je žid a že mluví jako tvůrci NWO. Takovéto osočování a typ arguemntace si nechce do hospody (nejlépe po velkém nožství piv). Na Zvědavec ho ale netahejte!!! Vidíte svět strašně černobíle. A takto černobílý svět není. Palestinci jsou v tomto konfliktu oběti. To ale neznamená, že kvůli tomu, že jsou oběti, se na ně budeme dívat pouze nekriticky, budeme je nekriticky obdivovat a nekriticky jim lézt někam. Palestinci mají právo být kritizováni stejně jako úplně všechny ostatní národy na světě. Samozřejmě, že dělají chyby. Každý na světě dělá chyby a nikdo není dokonalý. Říká se přece errare humanum est. Já sám si uvědomuju, že jsou Palestinci oběti, to ale neznamená, že bych k nim nemohl být kritický.

Jedním z tématem, které je nutno zkritizovat a ve kterém oni chybují, je jejich extrémně vysoká porodnost, která jim velmi (ekonomicky) škodí. Viz výše, nebudu o tom psát podruhé. Dále: Přestože Palestinci jsou oběti, tento fakt nemá vůbec žádnou souvislost s tím, že jejich kultura a náboženství jsou pro naši křesťanskou (nebo postkřesťanskou, chcete-li) civilizaci a kulturu naprosto nepřijatelné. Mám na mysli Islám. Ano, přestože Palestinci jsou téměř 100% muslimové, neznamená to, že jen kvůli tomu nebudu kritizovat Islám.

182226

27.1.2009 23:29

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 182226

Demografiku,nemáš vůbec žádné právo,ani komentovat vysokou porodnost Palestinců.Jde o základní lidské právo - právo rodičovské! To se přesně nazývá, zasahování do vnitřních záležitostí toho kterého státu a takový výrok je nepřijatelný! Důvody ti nebudu uvádět, protože si myslím, že jenom tak plácáš, aby jsi něco psal, ale hlavu to nemá žádnou.
Takových je zde ale hodně!

182281

27.1.2009 23:53

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182226

Pane Demografiku, původně jsem do příspěvků mezi Vámi a Hestroyem nechtěl vstupovat, poněvadž je všem úplně zřejmé, že si s Vámi lehce poradí. Přesto jsem změnil názor, po Vašem posledním, unikátním příspěvku, ze kterého jasně vyplývá, že buď nevíte, co mluvíte, nebo jde z Vaší strany o záměr.

Tedy stručně. Vraťme Palestincům jejich historické území, jejich rodnou zem, jejich vlast, a od toho okamžiku nebude jejich natalita vybočovat. Rozumíte mi alespoň trochu? Obávám se, že ne! Tedy ještě jinak. Nažeňte je na malý dvorek a začněte vykřikovat: „Vždyť je jich nějak moc, vždyť se přemnožili!“. Snad už dáte s těmi koninami pokoj.

182282

28.1.2009 9:18

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 182282

Díky Nasredine. Jak už jsem onehdy psal, už nemám sílu něco někomu vysvětlovat. Jak reagovat na tyhle nacistické bláboly? Vždyť je to šílené! Regulovat porodnost... Pan Demografik příště bude obhajovat eugeniku a další vymoženosti, které jistě vedou ke spáse lidstva. Už teď klepou davy Palestinců na Demografikovy dveře...

182308

28.1.2009 9:37

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 182226

Nebudu se s vámi dohadovat. Můžete se sám podívat na příspěvky pana H&K, abyste si o něm udělal obrázek. A vy skutečně mluvíte jako příručka NWO. Říkáte, že vám vadí vysoká porodnost Palestinců, protože je pak potřeba větší humanitární pomoc. Takže vám ve skutečnosti nevadí početní stav Palestinců, ale ty prachy. Proto se zkuste zamyslet nad tím, jak tam neposílat nic.

182312

28.1.2009 20:25

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 182226

Demografiku, podíval jsem se na vaše příspěvky a zjistil jsem, že jste tady velmi krátce. Časem poznáte, že na některé lidí není třeba reagovat. To nic, brzo se tady otrkáte. [smích]

Samo sebou máte pravdu. Svět není černo-bíly. I když já jsem osobně na straně Izraelců tak vím ,že i oni maji svou temnou minulost za kterou by se měli stydět. To sama platí i pro Palestínce.

Přeji pevné nervy v diskuzi na Zvědavci. Takových jako jste vy, je tu třeba.

182367

26.1.2009 15:32

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 182144

Co je Vám do jejich vysoké porodnosti? To je jejich věc. Ať jim Izrael vrátí jejich ukradená území a ať se ustanoví svobodný palestinský stát a oni si pak již sami poradí. Ve svém státě si budou žít tak, jak jim bude vyhovovat.

182174

27.1.2009 11:33

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Demografik 77.?.?.?

Reakce na 182174

že to je jeich věc? Jak se to vezme. Jestli to nevíte, tak svět přispívá Palestincům miliardami. A ty miliardy mizí ve velké míře v černých dírách. Možná i vy zastáváte názor, že černoši v Africe, kteří jsou závislí na humanitární pomoci, se extrémně množí. Kdyby nebylo té humanitární pomoci, skončili by... Vy víte jak. Je to vlastně takový druh parazitismu. No a připustíte si, že Palestinci dělají úplně to samé jako ti černoši? Pokud se chtějí Palestinci dostat mezi vysvěplé národy světa, musí omezit svou extrémní porodnost. Nemám na mysli potraty. S potraty nesouhlasím. Potrat je vražda. A i tak potraty jsou naprosto nepřijatelné pro Islám. Existuje mnoho možností - např. kontrola bazální teploty, daňové zvýhodnění... Hlavní je ale CHTÍT.

182227

28.1.2009 9:20

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 182227

O čem to proboha mluvíte? Uvědomujete si vůbec nějaké souvislosti? To o čem mluvíte vy, je příznak nemoci. Pokud chcete nemoc léčit, nestačí potlačovat její příznaky.

182309

26.1.2009 18:19

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 182144

Co to melete? Vy jste sem zatáhl tu vysokou porodnost. Než něco napíšete, zhluboka se nadýchněte a zkontrolujte, zda neplácáte úplné hovadiny. Díky.

182185

27.1.2009 2:20

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 182144

A co ma delat demografie s ukradenou zemi? Kdyz krade nekdo, kdo ma vliv a moc tak se tomu rika vselijak? Konfiskace, znarodneni, okupovane uzemi...

V roce 1917 bylo v Palestině 56 000 Židů a 644 000 Palestinských Arabů. V roce 1922 tam bylo 83 794 Židů a 663 000 Arabů, V roce 1931 tam už bylo 174 616 Židů a 750 000 Arabů.V roce 1947 bylo v Palestině 630 000 Židů a 1 300 000 palestinských Arabů. A tak v době, kdy OSN dělila Palestinu v roce 1947, tvořili Židé 31% obyvatelstva. [38]

Rozhodnutí o dělení Palestiny prosazované hlavními imperialistickými silami a Stalinovým Sovětským svazem poskytlo 54% úrodné půdy sionistickému hnutí. Ale než byl ustaven stát Izrael, Irgun a Haganah uchvátily tři čtvrtiny země a vystěhovali téměř všechny obyvatele.

V roce 1948 existovalo v Palestině 475 vesnic a měst. Z nich 385 bylo srovnáno se zemí a proměněno v rumiště. Zbylo jich devadesát zbavených své půdy.

Pokud mate rad statistiku zadny problem schratit statisticka data na netu. Treba detaily o nekolika stovkach palestinskych vesnic srovnanych se zemi jejichz jemna byla vymazana z novych map, ale na starych mapach Britskeho imperia ta jmena jeste jsou. Mimochodem kdyz jsem u demografie, jaka je vlastne porodnost v Izraeli? Pokud to samozrejme neni tajne ci projev toho povestneho antisemitismu?
http://www.mujweb.cz/www/jirisoler/sionismus.html#...

182203

27.1.2009 11:46

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Demografik 77.?.?.?

Reakce na 182203

Mluvit o právu Palestinců na celé území Izraele a ukazovat všelijaké statistiky, že jsou skutečně v právu, je sice hezké, ale je to jen takové prázdné tlachání. Mělo by smysl, kdyby celý Blízký Východ byla utopie. Nebo kdyby na světě vládla spravedlnost. Jestli jste si ale všiml, tak na světě spravedlnost nevládne. Nebo vy sám vidíte možnost, že by Izraelci sami dobrovolně opustili svou zemi? Je třeba se na ten problém podívat realisticky. Palestinci v právu jsou. Ale co s tím, když šance, že získají zpět území Izraele je jedna ku miliardě? Realistický přístup znamená, že podle všech předpokladů budou mít pro sebe Palestinci pouze to území, kde jsou nyní. A když se budou na něm extrémně množit, budou na tom ekonomicky škodní. (Jako že už jsou dlouho). O tom jsem psal výše.

Realistický pohled na svět znamená např. toto: Vaši rodiče si půjčí od banky peníze třeba na střechu, protože vám shořela. Potom třeba váš otec, živitel rodiny, zahyne. A banka bude chtít najednou peníze vrátit. Vy můžete prázdně tlachat, že banka jedná nemorálně (jako že to nemorální skutečně je), ale nebude vám to nic platné. Svět holt není spravedlivý. Lepší než naříkat a stěžovat si na banku je ty peníze bance vrátit a postarat se o vydělání co nejvíce peněz případně si půjčit od někoho jiného.

182230

27.1.2009 19:20

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

neDemografik 82.?.?.?

Reakce na 182230

Tak můžete tedy odpovědět jaká je ta porodnost v Izraeli, když víte, jaká je v Palestině? "Demografiku".

182267

28.1.2009 2:44

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 182230

Za prve s demografickym rozbory ohledne porodnosti jste prisel vy? Co to ma spolecneho s brutalitou a barabrskym vrazdeni treba deti v Gaze mi unika. Deti tvori celou tretinu obeti!!! Ale rekl jsem si dobra, kdyz demograficka data, proc ne? Mno, a nepotesil jsem vas. Chcete realny stav veci? S radosti, ale taky vas nepotesim. [velký smích] [velký smích]

Realita dnesniho sveta je, ze guerilove jednotky tretiho sveta dokazou vycerpat a zdegradovat jakoukoliv technologicky vyspelou armadu. Dalsi realitou sveta je, ze nemame cas prejit na jiny hlavni zdroj energie civilizace. Momentalne to je ropa NLG. Dalsi realitou je, ze vetsina te "energie" lezi mmimo bohaty sever, a aby jsme za place a skripeni zubu za pochodu presli na jine energeticke zdroje, tak k tomu potrebujeme obrovske energeticke vstupy.

Momentalne USA mini zkusit zvitezit v Afganistanu. Soveti tam krvaceli 10 let, a jiste z toho duvodu Moskva pomaha NATO s logistikou, ale ne vojenskeho materialu. Nestoji o nejakou specialni pozornost radikalnich muslimu. V Moskve si zrejme rikaji, kdyz je to bavi vitezit 8 let, at v tom pokracujou, treba dalsich 20 let. Jenomze to ekonomicky, politicky ani moralne nepujde. Kde nic neni ani smrt nebere.

Jinak receno muslimu je jedna miliarda a jsou nejrychleji rostouci tedy mladou populaci na svete. A bud se s nimi dohodneme o energetickych zdrojich a budeme vzajemne spolupracovat a s obrovskymi potizemi bude transformovat to, cemu rikame civilizace. Nebo dojde k radikalizaci muslimu v masovem meritku ( zatim to je okrajovy jev ) a taky zbytku lidicek a naposledy si zavalcime.

Vypada to, ze cim dal vice vyznamni svetovi hraci chapou tyta casti reality, pouze sionisti maji nejdelsi vedeni nebo by si meli poskocit. Spravedlnost a moralka pro skutecnou mocenskou elitu moc neznamenaji, ale pokud spravedlnost stoji ve spravnem smeru s vetrem, tak by jednou za cas mohl i zvitezit.

182295

27.1.2009 3:53

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 182144

Kdyz uz jsme u toho off topic, tak tenhle clanek, jde k cily dost primocare.
http://na-severu.blogspot.com/2009/01/o-sionismu-i...

182206

27.1.2009 15:28

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

mt-svk 80.?.?.?

Reakce na 182144

Problém je v tom, že Izraelci za to nemôžu čiastočne, ale v drvivej väčšine. Trošku nahliadnuť do histórie by nebolo na škodu. I keď je pravdou, že Palestínčania majú vyskokú pôrodnosť, čo udivuje aj mňa, keďže ich životné podmienky sú mnohokrát dosť zlé. Na druhej strane, svet síce jednou rukou dáva odrobinky pomoci Palestíne, ale druhou dáva priehrštie finančnej (a nielen finančnej) pomoci Izraelu.

182255

27.1.2009 15:52

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182255

"....Palestínčania majú vyskokú pôrodnosť, čo udivuje aj mňa, keďže ich životné podmienky sú mnohokrát dosť zlé."

Když mi, po několika letech od výsadby, nezarodila hrušeň, poradil mi starý, moudrý sadař toto: "Přesekni jí nějaký silnější kořen". Já to udělal a narok byla hrušeň obsypaná plody.

Palestinci se brání, vedle chabých partizánských pokusů, i zvýšenou natalitou. To asi nejde racionálně vysvětlit, jde patrně o pud sebezáchovy národa. Evropu nikdo desetiletí neohrožuje a tzv. "vyšší moc" reguluje počet obyvatel. Nelze vše obhájit jen ekonomicky.

182258

26.1.2009 11:51

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 182131

>Takže - milovníci Palestinců, přiznáte, že za velké množství ekonomických problémů si mohou Palestinci sami svou extrémně vysokou porodností?
To je přímo na Nobelovku. Takže by sami Palestinci vlastně mohli pomoct Izraeli s konečným vyřešením problému dokonce mírovou cestou. A Izraelci by přitom ušetřili na střelivu. Hned ve dvou oborech můžete kandidovat: Nobelova cena za mír i za ekonomii... [naštvaný]

182149

26.1.2009 13:22

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182131

Jaksi jste zapoměl na fakt, že ti černoši v Africe nejsou internováni a segregováni, jako Palestinci v Ghettech, která pro ně zřídil Izrael, a která stoprocentně kontroluje. A jakou obranu proti genocidě, podle Vás, mají zvolit, než růstovou natalitu? Že by útěk? Tak jste to myslel? Ale Sionisté jim neumožní ani to! A víte proč? Proto, aby jednoho dne nechtěli svou vlast a zem nazpět! Aby nezbyl nikdo s "dědickými" nároky.

182161

27.1.2009 11:51

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Demografik 77.?.?.?

Reakce na 182161

No to ano. Palestinci žijí na uzavřeném území. Ale existuje šance, že by se to změnilo? Sotva. Proto je třeba se na svět dívat realisticky (předpokládat, že se to nezmění). A za tohoto stavu (že se to nezmění) se na ten problém dívat realisticky. Jestli chtějí Palestinci být vyspělým národem, tak se nemůžou rozmnožovat jako mouchy. Je to proti všem ekonomickým pravidlům.

182236

28.1.2009 2:48

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 182236

V JAR si taky mysleli, ze apartheid bude na veky a ze svet musi toto realisticky prijmout. Realita se skutecne nede obejit a kraci si svou cestou na to prisli i v Jizni Africe. [velký smích] [velký smích]

182296

28.1.2009 18:32

RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami

petr z jbc 89.?.?.?

Reakce na 182131

"Zdá se, že mizí kdesi v černé díře." - myslím že astronomům navrhnu propříště přejmenovat fenomén "černé díry" na "sionbanky"

182362

26.1.2009 10:18

Zprava

ctenar 62.?.?.?

Nechci nijak zlehcovat ani omlouvat jednotliva svinstva, ktera zpusobili izraelsti vojaci. Ale zda se to jen me, nebo takhle zprava je snad vsude. Stejny popis, stejni lide. Nerikam ze je vymyslena, ale objevuje se jak na korektnich mainstreamovych webech, ve zpravach, v nekorektnich webech jako zvedavec. Furt se toci dokola a dokola? To jinde izraelsti vojaci nezabijeli ? Trosku to zacina smrdet propagandou.

182136

26.1.2009 13:30

RE: Zprava

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182136

Pamatujete si fotografii napalmem popálené vietnamské holčičky, která se stala symbolem hrůz války ve Vietnamu?

Vložený obrázek

Také byla všude na světě opakovaně zveřejňována.

182163

27.1.2009 0:15

RE: Jsou stejní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 182163

Američané ve Vietnamu nebyli lepší,a nejen ve Vietnamu,Florencii na Labi zničili v poslední dnech války,výsledek, půl milionu mrtvých převážně žen a dětí z řad uprchlíku před Rudou armádou.Nebýt USA nebyl by ani Izrael,byl by dávno smeten do moře.

182200

26.1.2009 13:43

RE: Zprava

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 182136

Tento clanek se opakuje, protoze je to do oci bijici pripad chladnokrevne popravy palestinskych deti. Dokonce i maintream tezko prekrouti pripad teto vrazdy na nejakou nestydatou lez. Neznamena to ale, ze se jedna o ojedinely incident. Vic napriklad na webu B'TSELEM.

182166

27.1.2009 12:17

RE: Zprava

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 182136

"Nechci nijak zlehcovat ani omlouvat jednotliva svinstva, ktera zpusobili izraelsti vojaci. Ale zda se to jen me, nebo takhle zprava je snad vsude. Stejny popis, stejni lide. Nerikam ze je vymyslena, ale objevuje se jak na korektnich mainstreamovych webech, ve zpravach, v nekorektnich webech jako zvedavec. Furt se toci dokola a dokola? To jinde izraelsti vojaci nezabijeli ? Trosku to zacina smrdet propagandou."

A co Osvětim? Jak Vám připadá šedesátileté, neustálé točení dokola? To Vám propagandou jistě nesmrdí, že?

To se má symbolem hrůz palestinské, antisemitské genocidy, podle Vás stát obrázek, jak izraelský lidumil sleze z tanku a hladí po vláscích palestiskou holčičku? To by bylo košer zpravodajství?

A teď k těm Vašim "jednotlivým svinstvům". Mohu Vám jenom říci, že zde marníte čas pokusy o rozmělnění genocidy a masových zvěrstev na civilistech, na "excesy" jednotlivců. Pane, jste úplně vedle a ocitl jste se úplně jinde. S takovými postoji a názory můžete uspět na úplně jiných webech.

182242

26.1.2009 10:38

Jediná věc, jak něco změnit, je začít u sebe!

hestroy 77.?.?.?

Myslím, že skutečná změna přijde až poté, co se navrátíme k tomu, co nás spojuje a nikoliv rozděluje. Násilí a lež je nám sice "dovoleno" díky naší naprosté svobodě, kterou nám Stvořitel dal, nicméně jeho pravá podstata je jen jedna. Láska a pravda. Všechno je jedno. A my jsme přímými účastníky všeho bezpráví, které kolem nás probíhá. Poslechněme naše srdce. Jedině odpuštění a porozumění nás pozvedne ze špíny, v které se dobrovolně válíme. Milujme Boha, milujme sebe, milujme své blízké, pravda je jen jedna a pokud otevřeme naše srdce a přijmeme ji, bude nám zjevena.

182139

26.1.2009 10:51

Jen malá technická poznámka...

hestroy 77.?.?.?

Když už někdo píše nějaký článek, měl by si alespoň zjistit základní informace. Pak by například nemohlo dojít k tomu, že M16 je označovaná za poloautomatickou pušku. Chtěl bych vidět, jak někdo vystřelí jednotlivě dvanáct nábojů do dítěte...

182142

26.1.2009 13:43

RE: Jen malá technická poznámka...

opr 195.?.?.?

Reakce na 182142

toto je najlepší diskusný príspevok k tej ktorej téme - všeobecne, čo som za poslednú dobu čítal na internete. k veci a priamo k jadru problému.

182167

26.1.2009 16:30

RE: Jen malá technická poznámka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 182167

aj pre heystroya aj pre opr
v clanku sa pise: "Rodina si myslí, že zbraň použitá vojákem byla americká M16 a první byla zastřelena Amal. Pan Abed Rabbo řekl, že poté byla 12 kulkami zastřelena Suad a zasažena Samer."

cize nikde sa nehovori, ze to bola urcite "poloautomaticka puska"

pochvalit diskusny prispevok k teme, s tym, ze autor si ani poriadne neprecital clanok je naozaj trufale, ale preco sa navzajom nepochvalit, vyzera to potom doveryhodnejsie
[chechtot]

182177

26.1.2009 17:43

RE: Jen malá technická poznámka...

opr 195.?.?.?

Reakce na 182177

M16 je poloautomatická puška, či nie? nikto nespochybňuje že v článku nie je slovo "poloautomatický"; podstatné je že vypáliť 12 rán zo semiautomatic zbrane do maloletého dieťaťa by bolo trúfalé, nie?

182181

26.1.2009 18:33

RE: Jen malá technická poznámka...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 182177

Četl jste to? Chápu, že vás to štve, ale jistou úroveň by ty články měly mít. Víte jaký je rozdíl mezi poloautomatickou puškou a automatickou? Ne že by na tom ve výsledku záleželo, nicméně pokud do někoho chci nasázet 12 ran z poloautomatu, musím kohoutek zmáčknout 12krát.

Khaled Abed Rabbo říká, že dvouletá Amal a sedmiletá Suad byly zabity palbou z vojákovy poloautomatické pušky.

Dokážete přečíst tuhle větu? Už vám docvaklo, jak jste se ztrapnil?

Jestli jste to nepochopil, jde mi jen o kvalitu (překladu) článku. Ale pokud nedokážete rozpoznat ten rozdíl, pak je to samozřejmě jedno... Ale když už někdo píše nějaký článek, měl by vědět, že M16 je automatická útočná puška, která samozřejmě může být v poloautomatickém módu. Nicméně je určitý rozdíl v tom, zda zmáčknete spoušť a během dvou sekund vystřílíte půl zásobníku, či mačkáte spoušť opakovaně, přičemž míříte na dítě. Výsledek je obdobný, rozdíl je jen v sadismu střílejícího...

182187

26.1.2009 19:46

RE: Jen malá technická poznámka...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 182187

K tomu co uvedl hestroy a pro ty, které zajímají jednotlivé modifikace útočné pušky M16 jenom přidám pár linků ke samostudiu:


http://cs.wikipedia.org/wiki/M16
nebo
http://www.sweb.cz/matrixmovie/dalsi/m16i.htm
nebo
http://sk.wikipedia.org/wiki/M16_(puška)


Pro fajnšmekry jen upozorňuji, že malorážní munice má mnohem devastující účinek na živý organismus než běžná munice 7.62, kterou mají např. naše české armádní samopaly.

Kulka je totiž laicky řečeno nevyvážená a po dopadu na cíl mění směr dráhy. Sjede po kosti, trhá tkáň a tam, kde by "normální" munice způsobila čistý průstřel a oběť by se relativně brzy zotavila, nedává šanci. Použití se pozná i podle toho, že vstřel je "malá" dírka a na místě, kde kulka opouští tělo (pokud v něm nezůstane) chybí obvykle obrovský kus tkáně.


Dobrou chuť k večeři přeji všem obráncům izraelského demokratického státu v Gaze a také hrdinným izraelským vojákům mnoho úspěšných fotbalových zápasů v rámci relaxace po "mírové misi"...

Stejně jako izraelským pilotům a dělostřelcům odpalujícím z bezpečné vzdálenosti odvážně rakety a granáty na bázi bílého fosforu do hustě obydlené zástavby.


jansmith[smích]

182190

27.1.2009 20:42

RE: Jen malá technická poznámka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 182190

S radostí bych si stoupl na 450-500m s naším SA-vz.58..7,62mm a na druhou stranu dát někoho s M16. Na koho vsadíte při této vzdálenosti?? [mrknutí jedním okem] Pak bych dále provedl druhý pokus a přestěhoval bych se se svým oponentem vyzbrojeným M16 do vyššího porostu a vzdálenost bych 2x zmenšil.Na koho by jste vsadil??? [mrknutí jedním okem] Já Vám to prozradím.... vyhrál by v obou případech můj SA-vz.58 [cool] A nechtějte vědět,jak dopadne tělo,které zasáhl projektil z našeho SA-vz.58 a vstřel byl do kosti [mrknutí jedním okem] Pravdu máte v tom,že 5,6-6,5mm je za letu nestabilní,ale to omezuje její dostřel a účinný dostřel má jen 200m. Zajisté víte,že 7,62..má dostřel 2700m a projektil je smrtelný ve všech fázích a to i při dopadu [mrknutí jedním okem] Ostatně DumDum se z kulky 7,62 vyrobí během 10vteřin za použití obyč.nože [chechtot] [mrknutí jedním okem] Není vše zlato,co se třpytí [cool]

182269

28.1.2009 2:59

RE: Jen malá technická poznámka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 182269

A co takhle prestrelka v zastavbe. Soft cile, zadne kevlarove vesty, v pripade ozbrojeneho odporu podpora "artilerie". Nejake rumisko budov, hodne koure, prachu, spatna viditelnost. Kdybych si ja osobne mel vybrat universalni zbran, a mel bych pouze jednu volbu, tak bych si vzal PP 2000. Pokud bych mel mit spolehlivou zbran, ktere bude strilet temer za vsech okolnosti, tak bude nejaka verze odvozena od kalasnikova. Na zabijeni neozbrojenych civilistu z blizka bohate staci kalibr 5.6 mm.

182297

28.1.2009 13:03

RE: Jen malá technická poznámka...

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 182297

Zdravím pane René.
Obávám se ,že s touto Vaší poznámkou nemůžu souhlasit.Hlavním důvodem kostrukce M16 určitě nebylo lepší zabíjení neozbrojených civilistů,nýbrž konstruktéři tehdy výcházeli ze strategie VS ,která spočívala v tom,že je pěchota vysazena OT asi 200m před předpokládaným střetem s pěchotou nepřítele.Proto byla zvolena tato mikrorážní zbraň ,která je na oněch 200m ve volném prostoru dostačující,a přitom dává oproti zbrani větší ráže i jisté výhody. Mj.minimální zpětný ráz a tím i zdvih zbraně při střelbě, což se nezanedbatelně projevuje v přesnosti zásahů.
Nicméně i Sověti od sedmdesátých let používali ve své jedné z modifikací "kalšnikova" (který je však sám modifikací pravděpodobně nejlepší pěchotní zbraně II.WW - německé útočné pušky MP44 - http://strnka.webgarden.cz/mp44-stg44) - Ak 74 střelivo ráže 5.45!
[smích]

182339

29.1.2009 0:12

RE: Jen malá technická poznámka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 182339

Jiste, ale ve Vietnamu byl pesak vcelku levny material. Uniforma a hotovo. Vzdyt byl poviny odvod, kratky vycvik a prezije, ten kdo se rychle nauci prezit. Moderni armady vsadily na profesionalni vojaky, takze kevralova vesticka apod. vede ke snaze udrzet vojaka pri zivote. Samozrejme jsou mista, kde se da smrtelene zasahnout i s vestou, ale neni zas tak jednoduche trefit. Zastavit projektil raze 7.62 mm, mozna moderni materialy casem taky umozni, aniz by to bylo na ukor pohyblovosti a vahy vojaka, zivy pesak je ten, ktery krome vycviku a zkusenosti je mobilni. V legii i jinde vedi, proc chlapi honi jak vzedmute kozy.

Jsou tahy a protitahy a dochazi ke zmenam taktiky behem technologickeho vyvoje.Kanon 30 mm, se povazoval dostacujici na "oslepeni" nepratelske techniky, ale Recko si nakoupilo BVP s ponekud zesilenou palebnou silou a nejakou tou rachejtli schopnou sundat cokoliv pancerovane bez aktivni ochrany.

Jasne nizka raze, ma sve vychody, mensi vaha, jak jste rekl zpetny raz a presnost strelby, lehci munice. Ale jako universalni spolehliva zbran ve vsech moznych myslitelnych podminkach jsou odvozeniny od kalasnikova. Pokud se nemylim, tak v USA chteji zpatky prejit ve standartni vyzbroji na utocnou pusku vetsi razi. Nepochybuju, ze Nemci umi odvest precizni praci, kdyz umi udelat kvalitni auta nebo jine vecicky, urcite umi i zbrane. Ja jsem pacifista a rozhodne nejsem expert na vojenskou techniku. Pouze jsem smeroval k myslence, ze technologicky vyvoj ovlivnuje taktiku, a ze ruzna technicka reseni maji sve pro a proti.

Chapu, ze puska M-16 byla kostruovana pro boj s ozbrojenym protivnikem, ale uz ve Vietnamu i americti vojaci strileli v dzungli ze spolehlivejsich kalasnikovu. Nevim, co bylo hlavni zbrani Talbu v 80-tych letech proti Sovetum, ale nejsem si jisty, ze by to byla M-16. Souhlasim s tim, ze k povrazdeni bezbranych civilistu z blizkosti lze pouzit prakticky jakoukoliv strelnou zbran, obvzlast kdyz ma nekdo za zadkem palebnou silu tanku a dalsich vojaku, pokud se takova zviratka daji vojaky vubec nazvat . Nerad bych se timto srovnanim, dotkl skutecnych profesionalu.

182382

26.1.2009 22:39

RE: Jen malá technická poznámka...

von Bumerang 85.?.?.?

Reakce na 182142

Pitomý dobytku: tady jde o to, že byly zavražděny malé děti. A ty se hovado hrabeš v techice vraždění.

182193

27.1.2009 9:45

RE: Jen malá technická poznámka...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 182193

Než přejdete k oprávněné kritice, zkuste si přečíst nějaké moje starší příspěvky, když už mě neznáte... A zkusit se zamyslet, co jsem tím vlastně myslel. Já vím, občas je to těžké.

182217

26.1.2009 11:55

Som ž/Žid

sxgo 84.?.?.?

http://publica.cz/content/view/696/1/
...nemajú tam diskusiu, ale vasil biľak spomína sionistov 1971:
2:11
http://www.youtube.com/watch?v=AQ27JO-HrfI

182150

26.1.2009 12:06

Co dotat ...

Kadlik 80.?.?.?

Co dodat asi jen to ze me to vubec neprekvapuje vzhledem k planum moci panu na jejich NWO sem presne cekal ze vypustej brainwashnuty nabozensky fanatiky strilet po vsem co se pohne a masakrovat prislusniky svoji vlastni rasy.
btw zidovskej narod tim na sebe uvalil takovy strasny prokleti ze uz se ho dokonce vekuv nezbavi protoze nejen jsednotlivci ale taky cele narody maji svoji valstni karmu!

182153

26.1.2009 13:40

RE: Co dotat ...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 182153

Pokud věříš na karmu lidí i karmu národů Kadliku, tak bys měl také dodat, že podle duchovních učitelů lze Karmu ZMĚNIT.

A to pochopením a změnou myšlení a chování buď k LEPŠÍMU nebo naopak konáním zlých činů a myšlenek také k HORŠÍMU.


Pokud mají duchovní učitelé pravdu, tak Karma není neměnná a definitivně daná a tudiž neplatí to co píšeš, že se ji člověk nebo národ nemůže do konce věkův zbavit.

Stačí snaha o pochopení pravdy a dobrá vůle ke změnám.


Souhlas???


jansmith[smích]

182165

26.1.2009 16:32

Čo k tomu dodať

Tak je to 192.?.?.?

tak ako potrestal boh Izrael za vraždu gója Uriáša kráľom Dávidom, nenechá bez odozvy ani vraždy nevinných detí. Už teraz by sionistom malo stisnúť zadky, keď vlastného Boha tak zneucťuje jeho vyvolený národ svojou podlosťou.

182178

27.1.2009 12:00

RE: Čo k tomu dodať

Demografik 85.?.?.?

Reakce na 182178

Ale víte, co je strašné? Že klidně veškeré zlo, které dělají židi proti muslimům a křesťanům (a to i multikulturalismus v Evropě a USA, rasové níslií apod.), dělají jako prospěšnou a záslužnou věc, která je v souladu s Biblí (Starým zákonem neboli Tórou). Jestli jste si někdy četl Starý zákon, tak jste si jistě všiml, že téměř veškerý SZ je popisem vraždění nepřátel ve jménu Vyvoleného národa. A jelikož židi nejsou křesťani (křesťani SZ - vraždění ve SZ - nahradili láskou a tolerancí v Novém zákoně), tak pro ně SZ platí dodnes. Sluší se ale dodat, že muslimové jsou v tomto s židy shodní. Muslimové mají černé na bílém v Koráně, že jejich víra je jediná pravá a že je dovoleno proti jiné víře používat nejhrubší násilí a netoleranci.

182239

27.1.2009 22:41

Kdy budou izraelští vojáci souzeni z válečných zločinů?

Frank51 77.?.?.?

To je typická ukázka dvojího metru slovutných soudců z Haagu. Obřezaní skutečně mohou všechno?

182278

17.3.2009 0:05

RE: Kdy budou izraelští vojáci souzeni z válečných zločinů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 189.?.?.?

Reakce na 182278

petr schnur -nesmyslne utrpeni
Je tedy možné, že racionální důvody pro ono zdánlivě tak iracionální chování Izraele lze hledat někde jinde než v klasickém střetu „nesmiřitelných“ politických linií. Jedním z nich by mohl být tento:

V roce 2000 byly v blízkosti pobřeží Gazy firmami British Gas (BG Group) a Consolidated Contractors International Company (CCC) objeveny zásoby zemního plynu. CCC patří dvěma libanonským rodinným klanům – Sabbagh a Koury. V roce 1999 podepsal Fatah smlouvu, která tomuto konsorciu udělovala těžební právo na ropu a zemní plyn u Gazy na 25 let. Podle izraelského deníku Haaretz z 21. října 2007 by měl palestinský Investment Fund dostat pouze 10% zisku.

Od nástupu Ariela Sharona k moci v roce 2001 si Izrael dělá na toto nerostné bohatství nárok. Podle The Times z 23. 5. 2007 byl BG rok před tím připraven uzavřít smlouvu o dodávkách zemního plynu z Gazy do Egypta, kterou měl svou intervencí zmařit tehdejší premiér Blair. Zato v roce 2007 se Olmertova vláda pokusila dohodnout s BG na dodávkách zemního plynu do Izraele, a sice bez účasti Palestinců. Hamás pohrozil BG konsekvencemi a s plánů sešlo. Kontakty mezi Izraelem a BG se ale obnovily v červnu roku 2008 (Globes online – Israel’s Business Arena, 23. 6. 08), tedy v době, kdy podle nezávislých zdrojů začal Izrael připravovat ofenzívu v Gaze.

http://www.blisty.cz/…rt45864.html

186704

Příspěvků: 61

26.01. 02:29 kozoroh  Přečtěte si necenzůrovaný a nebo upravený talmud a potom pochopíte.
26.01. 04:19  RE: Přečtěte si necenzůrovaný a nebo upravený talmud a potom pochopíte.
26.01. 02:54 Oracle  Ách
26.01. 03:30  hmm
26.01. 09:05 Alena  RE: hmm-alebo je to sucast nejakeho planu?
26.01. 11:38 Guru  RE: hmm-alebo je to sucast nejakeho planu?
26.01. 18:08 supino1  RE: hmm-alebo je to sucast nejakeho planu?
26.01. 04:23 Montaznik  Gaza vypadá jako Drážďany po válce
26.01. 18:43 supino1  RE: Gaza vypadá jako Drážďany po válce
26.01. 09:18 Demografik  část problémů, za které si Gazani mohou sami
26.01. 10:47 hestroy  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
26.01. 11:17 Demografik  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
26.01. 12:07 H.&K.  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
26.01. 18:17 hestroy  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 11:26 Demografik  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 23:29 Montaznik  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 23:53 Nasredin  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
28.01. 09:18 hestroy  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
28.01. 09:37 hestroy  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
28.01. 20:25 Van Guld  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
26.01. 15:32 Jarmila  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 11:33 Demografik  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
28.01. 09:20 hestroy  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
26.01. 18:19 hestroy  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 02:20 Rene Bartosek  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 11:46 Demografik  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 19:20 neDemografik  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
28.01. 02:44 Rene Bartosek  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 03:53 Rene Bartosek  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 15:28 mt-svk  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 15:52 Nasredin  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
26.01. 11:51  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
26.01. 13:22 Nasredin  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
27.01. 11:51 Demografik  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
28.01. 02:48 Rene Bartosek  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
28.01. 18:32 petr z jbc  RE: část problémů, za které si Gazani mohou sami
26.01. 10:18 ctenar  Zprava
26.01. 13:30 Nasredin  RE: Zprava
27.01. 00:15  RE: Jsou stejní
26.01. 13:43 Pavel -Čert- Němec  RE: Zprava
27.01. 12:17 Nasredin  RE: Zprava
26.01. 10:38 hestroy  Jediná věc, jak něco změnit, je začít u sebe!
26.01. 10:51 hestroy  Jen malá technická poznámka...
26.01. 13:43 opr  RE: Jen malá technická poznámka...
26.01. 16:30  RE: Jen malá technická poznámka...
26.01. 17:43 opr  RE: Jen malá technická poznámka...
26.01. 18:33 hestroy  RE: Jen malá technická poznámka...
26.01. 19:46 jansmith1984  RE: Jen malá technická poznámka...
27.01. 20:42  RE: Jen malá technická poznámka...
28.01. 02:59 Rene Bartosek  RE: Jen malá technická poznámka...
28.01. 13:03 Takyjeden  RE: Jen malá technická poznámka...
29.01. 00:12 Rene Bartosek  RE: Jen malá technická poznámka...
26.01. 22:39 von Bumerang  RE: Jen malá technická poznámka...
27.01. 09:45 hestroy  RE: Jen malá technická poznámka...
26.01. 11:55 sxgo  Som ž/Žid
26.01. 12:06 Kadlik  Co dotat ...
26.01. 13:40 jansmith1984  RE: Co dotat ...
26.01. 16:32 Tak je to  Čo k tomu dodať
27.01. 12:00 Demografik  RE: Čo k tomu dodať
27.01. 22:41 Frank51  Kdy budou izraelští vojáci souzeni z válečných zločinů?
17.03. 00:05  RE: Kdy budou izraelští vojáci souzeni z válečných zločinů?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 060