Diskuze k článku

Podmanivá síla Google

Příspěvků 55

25.11.2008 2:20

Google vs. Altavista

menšina 84.?.?.?

Zajímavé je, jak Google snadno nahradil Altavistu. Ta přeci kralovala někdy až konce minulého století. A potom nastoupil masivně Google a Altavista najednou zmizela.

176676

25.11.2008 7:45

RE: Google vs. Altavista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 176676

Altavistu a spoustu jinych vyhledavacu nikdo nenahradil.Porad tady jsou.

Kdyz opravdu neco hledate,tak pouzijete vice pristupu i regionalnich vyhledavacu,protoze Google casto najde kulove.

Opravdu vrele doporucuji zacit se studiem www.fravia.com ,clovek se tim dostava uplne na jinou uroven a precura vsechny tyhle Googly.Je ale jasne,ze to predpoklada i kvalitni vybaveni a za to zcela jiste nelze povazovat M$ Pro zacatecniky www.fravia.com/linux.htm a pro uplne jinou dimenzi http://www.openbsd.org/cs/

176687

25.11.2008 9:38

RE: Google vs. Altavista

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 176687

Chtěl jsem zkusit FreeBSD a nakonec to dopadlo tak, že jsem musel přeinstalovat XP a nainstalovat GNU/Linux. U toho FreeBSD mně vadí to, že rozdělování disku není grafické jako u například Ubuntu. Při dělení disku jsem to zašmoulil a naběhl mi jenom BIOS [velký smích] .
OpenBSD dle informací jak instalovat OpenBSD je přesně tou samou překážkou, která mě odradila od FreeBSD.
No nic, používám GNU/Linux a jsem zpokojen... [smích]

176693

25.11.2008 12:57

RE: Google vs. Altavista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 176693

No vzhledem k tomu,ze delam se vsemi systemy co jsou v podstate mozne k instalaci (Win,BSD,Linux,Solaris,HP-UX,AIX,..),tak mohu z vlastni zkusenosti rict,ze OpenBSD ma nejlehci instalaci.Staci si to tak 2x vyzkouset ve virtualnim pocitaci a uz to clovek umi prakticky naporad.Navic navod na dualboot s Win tam je taky.A zamereni na bezpecnost jej jednoznacne favorizuje.

Pro bezne uzivatele jsou tady prave graficke nastroje a vhodnejsi Linux (i kdyz OpenBSD se da taky vysperkovat http://www.lynucs.org/?openbsd )

Ale zcela jiste lepsi GNU/Linux nez Windows a navic kdyz se clovek nauci s GNU/Linuxem,tak uz pak neni problem ani s nejakym BSD.

176709

26.11.2008 16:19

RE: Google vs. Altavista

ALiEN ivan (tečka) dohnal (zavináč) gmail (tečka) com 86.?.?.?

Reakce na 176709

Ale zcela jiste lepsi GNU/Linux nez Windows // Tahle veta je presne duvod, proc se vetsina lidi drzi od systemu unixovych platforem dal. Neni mozny rict "tenhle system je lepsi a tenhle horsi" to je subjektivni spatny nazor, ktery pak ovlivnuje celou komunitu, me treba lidi jako ty odradili od pouzivani linuxu, protoze arogance s jakou se snazite prosadit opensource systemy je az do nebe volajici.

Ja se povazuju za nezaujatyho cloveka, vyzkousel jsem nekolik linuxovych distribuci a stejne tak vsechny uzivatelsky operacni systemy od MS. A oboji ma vyhody i nevyhody, takze je s prominutim hovadina povysovat jeden system nad druhej.

176842

26.11.2008 17:09

RE: Google vs. Altavista

kavol 90.?.?.?

Reakce na 176842

> me treba lidi jako ty odradili od pouzivani linuxu, protoze
> arogance s jakou se snazite prosadit opensource systemy je az
> do nebe volajici.

hmm ... pak by mě ovšem zajímalo, jaký systém používáš, protože lidi prosazující řešení od Microsoftu jsou ještě nejméně o řád arogantnější

- čímž neříkám, že by linuxová komunita (případně další unixoidní) neměla svoje "uřvance", jen je mi jaksi proti srsti takovéto jednoduché nálepkování

> A oboji ma vyhody i nevyhody,

to je sice pravda, ale ...

> takze je s prominutim hovadina povysovat jeden system
> nad druhej.

toto už ne - porovnání má vždy smysl v určitém kontextu

a bavíme-li se o obyčejném uživateli, který se zapojuje do této diskuse, a řeší jak vyhledávat na webu, tedy potřebuje akorát webbrowser, pak jaksi výhody Windows nevidím, zato u Linuxu vidím například výhodu takřka nulového rizika zavirování počítače návštěvou pochybných stránek, a tedy považuju výše uvedenou větu za pravdivou v daném kontextu

nebo snad kolega výše psal něco o tom, že to platí vždy bez vyjímek (potvrzujících pravidlo [mrknutí jedním okem])? (i když tedy aktuálně mi nepřichází na mysl žádné nasazení, ve kterém by Windows byly výhodnější ... snad jedině nutnost použít nějaký hodně speciální software, ale nenapadá mě příklad toho, co jede jenom na Windows a je zcela nenahraditelné)

176850

26.11.2008 17:13

RE: Google vs. Altavista

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 176850

Souhlas. A vůbec. Není nad starý dobrý Mac OS X! [velký smích]

176852

27.11.2008 8:51

RE: Google vs. Altavista

ALiEN ivan (tečka) dohnal (zavináč) gmail (tečka) com 86.?.?.?

Reakce na 176850

Takze konkretne ohledne moji osoby, momentalne pouzivam na pracovnim notebooku Win XP home SP3, na domacim PC Win XP prof SP3 a na ctyrech serverech pro firmu, ktere spravuju mam nainstalovany CentOS. Neprosazuju ten ani ten operacni system, vyuzivam obou ve svuj prospech.

Nikde jsem nenapsal, ze porovnavani techto dvou systemu je spatne, napsal jsem, ze povysovani jednoho nad druhy je pomerne nestastny tah. Zkus se na to podivat ze siroka, clovek pracujici cely zivot na Windows bude posazenej pred pocitac, kde je Linux. Chvili mu bude trvat nez prijde na to, jak to ovladat, ale prijde na to. Pokud bude chtit na internet, nebude problem, pustit si film, hudbu, vsechno mu pobezi. A ted to samy provedem s uzivatelem Linuxu. Kdyz ho posadime k windows, tak na tom bude v zasade uplne stejne, najde si co potrebuje bez vetsich potizi. A ted pointa, v zakladu jsou ty systemy vicemene stejne, problem nastane ve chvili kdy se objevi nejaka chyba nebo varovani. Uzivatel "sveho" systemu si dokaze poradit. Je to proste o zvyku.

Ohledne te bezpecnosti, je fakt, ze Linux je daleko min nachylnejsi k napadeni mallwarem. Ale i to se casem zmeni, linuxova komunita se bude rozrustat a cim vic uzivatelu, tim vetsi pokuseni pro jejich napadani, jsem toho nazoru, ze dokud neni Linux v ohrozeni viry, trojany a dalsim bordelem, tak je jeho rozsirenost zoufale mala.

A ted si zahraju trochu na hnidopicha, . . . zakladem vseho co se toci kolem linuxu je opensource, vse potrebne zadarmo, takze by se to dalo definovat jako svoboda, takze proc ostatnim vnucovat Linux, kdyz podle vasi filosofie by se mel kazdy SVOBODNE ROZHODNOUT jestli ho chce a nebo ne?

176926

27.11.2008 17:25

RE: Google vs. Altavista

kavol 90.?.?.?

Reakce na 176926

>Nikde jsem nenapsal, ze porovnavani techto dvou systemu je
>spatne, napsal jsem, ze povysovani jednoho nad druhy je
>pomerne nestastny tah.

nu, já si nemyslím, že by šlo o nějaké (neoprávněné) povyšování ... ale to je na autorovi původního příspěvku, jak to myslel

>Zkus se na to podivat ze siroka, clovek pracujici
>cely zivot na Windows bude posazenej pred pocitac, kde je
>Linux.

to ovšem musí být relativně mladý a tudíž adaptibilní člověk [mrknutí jedním okem] ... Wokna jsou tu nějaká dvě desetiletí, unixoidní systémy skoro padesát let

...
>Uzivatel "sveho" systemu si dokaze poradit.

jistě, restartovat systém je jednoduché [mrknutí jedním okem]

>Je to proste o zvyku.

ó to ano - ale taky i o ochotě řešit problém ...

>Ohledne te bezpecnosti, je fakt, ze Linux je daleko min
>nachylnejsi k napadeni mallwarem. Ale i to se casem zmeni,
>linuxova komunita se bude rozrustat a cim vic uzivatelu, tim
>vetsi pokuseni pro jejich napadani, jsem toho nazoru, ze dokud
>neni Linux v ohrozeni viry, trojany a dalsim bordelem, tak je
>jeho rozsirenost zoufale mala.

to je pravda jen napůl ... napadáni budou uživatelé, kteří jsou ochotni otevřít v mailu superhambaté obrázky celebrity, co právě frčí, a aby se jim "ukázaly", tak přidat právo na spuštění, spustit program a dát mu administrátorské heslo ... uživatelé chovající se racionálně budou víceméně v bezpečí, což se o současných Windows říci nedá

>A ted si zahraju trochu na hnidopicha, . . . zakladem vseho co
>se toci kolem linuxu je opensource, vse potrebne zadarmo,
>takze by se to dalo definovat jako svoboda, takze proc
>ostatnim vnucovat Linux, kdyz podle vasi filosofie by se mel
>kazdy SVOBODNE ROZHODNOUT jestli ho chce a nebo ne?

mno, tato logická konstrukce mi přijde poněkud krkolomná, neřkuli rovnou chybná ... nicméně co se týče závěru, ať už z toho plyne či nikoliv, tak o tom rozhodování teda žádná, to souhlasím

- jenom prostě nechápu, proč se lidi rozhodují pro Windows, když je tu spousta systémů plnících daný účel lépe; jediné, co jsem pozoroval, je, že lidi často používají Windows kvůli hrám - ale nebylo by probůh účelnější (a v důsledku i levnější) si pořídit Playstation nebo něco takového?

176960

28.11.2008 12:09

RE: Google vs. Altavista

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 176960

Tak, tak [smích]

177025

1.12.2008 10:59

RE: Google vs. Altavista

Radek Jun 90.?.?.?

Reakce na 176842

Naprosto souhlasím! Myslím si, že obecně říkat : "GNU/Linux" je lepší než "Windows", je stejně hloupé, jako říkat "Windows" je lepší než "GNU/Linux". Myslím si, že cennější je hovořit konkrétněji. Užívám Linux nějaký rok a jsou věci, které na něm rád mám i které rád nemám. Líbí se mi na Linuxu konkrétní vlastnosti, jako pořádný shell, textová konfigurace, balíčkovací systém, žurnálový fs, možnost kombinovat různé aplikace (speciálně s MS věcmi mám vždy pocit, že vše funguje jen když mám MS-A až MS-Z) ...., a proto ho používám. Ale jsou věci i které rád nemám, především jde o kvalitu a dostupnost driverů (tiskárny, grafické karty).

177256

25.11.2008 13:03

RE: Google vs. Altavista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 176693

Mne po tech letech naopak uz ty graficke instalatory vadi,protoze je kazdy jiny,ma zbytecne naroky atp.Jako dost lidi nakonec taky preferuji textovy rezim i velmi casto pri praci,protoze je za tech (pristi rok) 40let uz vymakany a navic clovek nejvice rozumi textu.

OpenBSD nainstaluji tak za 5 minut.U Linuxu uz to zacina pripominat Windows -> Next,Next,Next,Ok,restart,Next,Next,bla,bla,bla a vysledkem je stejna chyba,kterou uz ucinil kdysi davno MS,ze kazdy muze byt admin a sice to nainstaluje kdekdo a casto mu to i funguje,ale vubec nevi co delal a kdyz se neco stane,tak ani pak nevi a proste jen bez rozmyslu klika.

176711

25.11.2008 8:16

RE: Google vs. Altavista

Dr. Murt 195.?.?.?

Reakce na 176676

(1) Pred príchodom page rank a vyhladávania pomocou globálneho maxima Altavista, ktorá hladla iba početnosť slov na html dokumente nedokázala nájsť ani samú seba.
(2) Ak napíšete vynikajúcu PhD prácu na Stanforde v čase .com boomu určite do vás niekto investuje pár dolárov.
(3) Selektívna pamäť je sviňa.

176689

25.11.2008 10:38

RE: Google vs. Altavista

kavol 90.?.?.?

Reakce na 176676

>Zajímavé je, jak Google snadno nahradil Altavistu. Ta přeci
>kralovala někdy až konce minulého století. A potom nastoupil
>masivně Google a Altavista najednou zmizela.

Altavista bývala vlajkovou lodí Digitalu (pamatujete si adresu altavista.digital.com ?), jenomže v roce 1998 byl Digital odprodán Compaqu, a to byl začátek konce - doporučuju si přečíst http://en.wikipedia.org/wiki/AltaVista#Business_transactions

takže Google to měl velice snadné, prostě zaplnil uvolněné místo; dnes je AltaVista opět použitelným vyhledávačem, jenže zvyk je zvyk a "všichni" už chodí na Google

btw, pro hledání na "českém" Internetu je dost dobré Jyxo, mimochodem, poradilo si se záludnostmi češtiny dávno v dobách, kdy ještě Google ani nebyl schopen zvládnout diakritiku (což bychom mohli vzpomenout, kde bylo - nebo i dnes je - Google Translate versus AltaVista BabelFish ... a tak různě :-/)

176701

25.11.2008 13:44

RE: Google vs. Altavista

tomasgn 195.?.?.?

Reakce na 176701

altavista navic v dobe tesne pred nastupem googlu byla tak zacpana reklamou, ze na tehdejsim pomalem pripojeni bylo cekani na samotnou uvodni stranku k nevydrzeni dlouhe. jakmile google prisel se svoji uspornou strankou (ktera mu vydrzela dodnes), byla volba jasna.

176720

25.11.2008 23:16

RE: Google vs. Altavista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 176701

AltaVista byla původně vyvinuta pouze jako ukázka, co dokáže HW od Digitalu, kdežto Google byl od začátku nástroj pro vyhledávání na webu.

176777

25.11.2008 8:50

Co kdyby byl Google zlý?

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Na tuhle otázku už jsem před nějakou dobou narazil v nějaké brožuře, kterou mám doma staženou a ještě jsem ji pořádně nečetl.
O původu Googlu toho moc nevím, ale je fakt, že mi občas začíná vadit skutečnost, že Google má tendenci posbírat o mě maximum informací - emailová schránka, blog, fotogalerie, webové statistiky a pomalu už chybí jen zdravotní karta.
Propojení všech služeb na jeden účet je pohodlné (a občas otravné, když si chcete nějakou službu zprovoznit z jiného účtu, protože nemůžete být přihlášeni na dva účty najednou), ale když se člověk zamyslí nad tím, kolik osobních informací tak Googlu o sobě předá, začíná hlodat červík pochybností.
No a účast CEO Googlu na Bilderbergu na důvěryhodnosti nepřidá.

176692

25.11.2008 12:58

RE: Co kdyby byl Google zlý?

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 176692

Jednou to stejne dopadne nejak takhle:

Vložený obrázek

176710

25.11.2008 10:23

Problem....

Grovik 212.?.?.?

... autora clanku je ze vidi veci jen - tak rikajic - z venku.
Uzivatelsky.
Pohled pod poklicku je mnohem komplexnejsi. Google je na jednu stranu skutecne obrovsky zasobnik informaci, ty lze snadno zneuzit. Obracene je lze, ale i vyuzit.
Je pravad ze Google je mamuti firma a zacina byt krapet jako slon v porcelanu, ale na druhou stranu oproti jinym (MS) se rozhodl vracet veci komunite. Coz je opet vyhoda.
Pokud vezmeme srovnani tak napriklad veci jako Android (open source OS pro mobilni telefony jsou veliky prinos, kdo z nas by nechtel telefon u ktereho presne vi co dela a muze se pojistit ze v nem nejsou zadne Backdory a dalsi veci?
Proste a snadno nic neni cernobile, autor misty prehani (doufam ze z neznalosti). Proste a snadno, dokud to jde vyuzivejme vyhod a omezme nevyhody, tak jako to delame i jinde.

176698

25.11.2008 10:47

RE: Problem....

kavol 90.?.?.?

Reakce na 176698

>Pokud vezmeme srovnani tak napriklad veci jako Android (open
>source OS pro mobilni telefony jsou veliky prinos, kdo z nas
>by nechtel telefon u ktereho presne vi co dela a muze se
>pojistit ze v nem nejsou zadne Backdory a dalsi veci?

já bych takový telefon chtěl, a proto mám Neo FreeRunner s OM ASU a nikoliv nějakou sračku s Androidem

to je přesně to, o čem autor píše - Google udělá nějakou věc, kterou může obchodně využít, prezentuje to jako obrovské gesto, a všichni mu hned ochotně zobou z ruky [pláč]

Google komunitě nevrací, Google komunitu využívá - otevírá pouze to, co je pro něj výhodné otevřít; zmíněný Android ani zdaleka není otevřený zcela

176702

25.11.2008 11:19

RE: Problem....

mig 78.?.?.?

Reakce na 176702

Co se týče Androidu, bylo/je zde konkurenční řešení, LiMo, které neprosazuje jen Google, ale mnoho firem současně. Z mého pohledu je lepší, protože nediktuje, jak se věci mají dělat. Přesto se o Androidu blogovalo mnohem víc v době, kdy už LiMo bylo, ale Android nikdo neviděl. A dnes se o něm bloguje ještě víc, a tudíž má Android zelenou a LiMo půjde na smetiště.

Co se týče mobilních řešení, vyvstává otázka: proč se o ně Google vlastně tolik zajímá? Odpověď je jednoduchá: abyste mohli sledovat youtube i v hospodě a byli na webplikacích Google ještě závislejší. Z toho důvodu lze očekávat, že Google začne poskytovat plošně připojení k internetu zdarma (ať už mobilního nebo WiFi). A až budou telefony chytřejší, už nebude třeba ani kamer v ulicích; vždy se najde pohotový občan [chechtot]

176704

25.11.2008 11:34

RE: Problem....

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 176702

Ja mam Motorolu A780 s preinstalovanym OS na jeho Free variantu.
Co se tyka Androida, vzhledem k tomu ze vsechny jeho Komponenty jsou OpenSource (GPL) tak jsem v klidu, na HW nezalezi dulezity je SW a ten je FREE.
Je pravda ze Google nevraci asi vsechno, ale srovnani v clanku (MS atd.) je velice kuhlave, protoze vedle MS Google vraci stokrat vic. MS defakto jen bere, spoustu veci z OpenSource integroval a nikdo nevi jak a kde, presto ma jeste tu drzost hrozit patenty.
Nebyt pomerne tvrdeho postoje napriklad IBM, DELLU nebo firmy SUN. MS by patrne zkusil zatnou Linuxu tipec pomoci SW patentu. Vzhledem k tomu ze IBM a spol, maji linux jako dulezity nastroj pro vlastni HW (nejvic superpocitacu bezi na Linuxu) drzi nad nim ochranou ruku v podobe hrozby MS, ze pak budou oni pozadovat dodrzeni patentu prave od nej (coz muze poradne zacloumat i Microsoftem).

176705

25.11.2008 12:44

RE: Problem....

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 176705

na HW nezalezi dulezity je SW a ten je FREE.
Dovolím si nesouhlasit. Každý procesor ma v sobě software(BIOS) a ten už nemusí mít volně přístupný zdroj...
Dále je rozdíl, jestli máte v mobilním telefonu procesor Qualcom nebo jiný...

176708

25.11.2008 13:21

RE: Problem....

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 176708

BIOS je SW stejne jako kazdej jinej. BIOS navic neni soucasti CPU, prestoze jeho HW nosic (flash napr.) muze byt soucasti tohoto procesoru. I tento BIOS muze byt nahrazen (viz. napriklad LinuxBIOS a dalsi projekty). Navic Bios sam o sobe nemuze ovlivnit ze sve podstaty nadrizene funkce, sam o sobe ma na starosti jen preruseni a konfiguraci HW soucasti (tu nacita z jejich vlastni pameti, nebo jen predava jejich oznaceni a az OS potom prirazuije ovladace).

Procesory jsou obecne nedulezite, napriklad CPU oznacene jako ARM dneska vyrabi nekolik firem a navzajem se jedna o kompatibilni CPU, protoze jsou zalozena na jednom navrhu.
Obdobne jako je to naprikald s PowerPc.

Skutecne HW sam o sobe nemuze nic. SW z nej dela to co pouzivame.

176717

26.11.2008 10:44

RE: Problem....

kavol 90.?.?.?

Reakce na 176705

>Co se tyka Androida, vzhledem k tomu ze vsechny jeho
>Komponenty jsou OpenSource (GPL) ...

co takhle si zjistit fakta než začnu něco plácat?

http://source.android.com/license -

"The preferred license for the Android Open Source Project is Apache 2.0. ... there may be exceptions which will be handled on a case-by-case basis."

- ahá, takže celý Android je pod GPL, no jistě [chechtot]

> Je pravda ze Google nevraci asi vsechno

"asi"? - to je tak těžký si přiznat, že to není žádnej dobročinnej spolek?

tak to zkusíme naopak, co takhle jmenovat nějaký věci, které "vrátil" (daroval) OSS komunitě, aniž by mu z toho plynul zisk (případně které zveřejnil dříve než zcela vyčerpal komerční potenciál jejich uzavřenosti)?

176828

25.11.2008 13:11

RE: Problem....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 176698

Ja tedy radeji pokud mozno i ten Open HW,protoze je neuveritelne,kolik bugu je i v HW a vyrobci ani nechteji davat dokumentaci,protoze moc dobre vedi,kolik tam tech pruseru je.

http://openmoko.kd85.com/

Hezky a vtipne o proprietarnich ovladacich a potazmo i HW

http://www.openbsd.org/lyrics.html#39

176715

25.11.2008 12:14

Hmm staci jen pouzit selsky rozum

Silencer 89.?.?.?

CEO Google na seznamu ucastniku Bildebergu, Google vlastni neskutecne mnozstvi informaci o kazdem jeho uzivateli, nebo uzivateli sluzeb na kterych se Google podili. At uz jde o fotogalerie, dektopove vyhledavani, IM kecalek, gmail, google maps a mnoho mnoho dalsich. Dnes si uz myslim ze Google je jen nastroj tech o kterych se nesmi mluvit a jeho evil smer je dostatecne citelny cloveku ktery nema zamlzenou mysl.. Strasne se smeju lidem, kteri si u Google vedou i kalendar a argumentuji mi tim ze ho maji vsude k dispozici, stejne tak gmail, to uz si rovnou muzou maily posilat pres ministerstvo pravdy a lasky. Operacni system v mobilu a dektopove vyhledavani nebo nechutnou google listu do prohlizece si muze dat leda opravdovy maniak, kteremu vlastni soukromi nic nerika..

176707

25.11.2008 17:38

global surveillance by Goo(jim)gle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 176707

Taktéž mě zneklidňuje rozlézavost googlu, nedávno jsem se marně snažil odinstalovat Google Toolbar (či spíše fízlbar?)z Firefoxu. Těch vašich "opravdových maniaků kterým vlastní soukromí nic neříká" je v populaci podle mých zkušeností asi tak 95 procent (od dělníků po vysokoškoláky), na tom google vadělává miliardy.A pak taky na podvodu, kdy se google tváří "lidově", jako opensource/GPL nezisková organizace a armáda naivních užitečných idiotů pracuje na vylepšování a rozšiřování jeho služeb zcela zdarma.
Dále mě zarazilo, jakou pozitivní reklamu googlu dělaly v jeho začátcích všechna světová media (víme komu všechny patří, že?).

Nicméně to co mě opravdu zneklidňuje je, že blokuje anonymní vyhledávání z IP adres TORu a podobných anonymizérů.To nedělá ani Yahoo. Proč sakra google potřebuje znát skutečnou IP identitu vyhledávajícího? Tady něco opravdu hodně smrdí.

176737

25.11.2008 13:14

Alternativy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Zajimavym vyhledavacem je i http://www.kartoo.com ,byt ke sve funkci vyzaduje Flash

Delsi seznam :

http://www.fravia.com/main.htm

http://www.fravia.com/local.htm

http://www.fravia.com/targets.htm

176716

25.11.2008 16:39

RE: Alternativy

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 176716

Tak jsem vyzkoušel Kartoo a musím uznat, že je to mazec. Ale stejně mi více pro vyhledávání vyhovuje Seznam.cz

176732

25.11.2008 13:32

gugl

kejvi 212.?.?.?

Vzpomínám si, před časem se mluvilo o tom, jak na video.google vynulovali počítadlo filmu Zeitgeist, aby ho srazili z žebříčku top-viewed. Nevim uplne, jak ta kauza dopadla. Rovněž občas mizej různý "nevhodný videa" kupř. z Iráku. Och chápu, obsahuje násilí.. [smích] No nevim. Google Desktop Search mi přijde geniální program a bez něj bych asi nic na disku nenašel, ale trochu mě mrazí vědomí, že se různě připojuje do internetu a odesílá neznámo co neznámo kam.

176718

25.11.2008 14:11

RE: gugl

Jaroslav Tomčo 83.?.?.?

Reakce na 176718

Keď sa už bavíte o googli, čo tak o gmail.com? Prečo je taký kvalitný? Je podľa vás gmail.com financovaný a kontrolovaný americkou spravodajskou službou CIA?

Google má velmi těsné vztahy se CIA
2.11.06
Podle bývalého vysokého důstojníka CIA Roberta Davida Steele má firma Google velmi důvěrné vztahy s CIA:

"Myslím, že Google udělala strategickou chybu tím, že spolupracuje s elementy tajné služby americké vlády. Tohle byla obrovská chyba a já jen doufám, že to urovnají, že se vzpamatují a přeruší tuto spolupráci," řekl Steele v Alex Jones radio show, a pokračoval:

"Google byla malinko pokrytecká, když odmítla požadavek ministerstva spravedlnosti po informacích o tom, kdo a co vyhledává. Protože celou tu dobu velmi těsně spolupracovala s Central Intelligence Agency, s oddělením pro výzkum a vývoj."

Kariéra pana Steele je impresivní. V létech 1988-1992 byl druhým nejvýše postaveným civilistou (GS-14) v americké Marine Corps Intelligence. Rovněž pracoval mnoho let jako tajný agent pro CIA.

Na dotaz, co si myslí o 9/11 se vyjádřil diplomaticky. Neobvinil Bushe přímo, ale naznačil, že existuje mnoho důvodů domnívat se, že šlo o akci vnitřní Bushovy administrativy, a že mnoho otázek zůstalo neodpověděno. "Domnívám se," řekl Steele, "že nejdůležitějším mužem v pozadí, který toho ví asi nejvíce, je Dick Cheney."

Zdroj: http://www.disgrunt.com/2006/10/27/form ... ce-agent...

176723

25.11.2008 15:02

RE: gugl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 176718

Co mate za system?

Pokud Windows,tak pomoci standardniho vyhledavani (ne toho noveho zmrseneho ve Vistach) najdete vse co potrebujete,pripadne je tam jeste k dispozici hledani v prikazove radce.

Na Linuxu/BSD je super vec locate a find,pripadne GUI utility v KDE,ci Gnome

176726

26.11.2008 1:28

RE: gugl

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 176726

Za tu Vistu a google bych nekoho zabil a za ten laptop z MDG za $ 2500 vyrobeny v Cine taky i s tema co poskytuji na ty do*urveny krapaky v Oakville v zarucni dobe servis . [zahanbení]

176792

25.11.2008 14:04

California

sgn 195.?.?.?

IV.3.7.1 Regulační teorie a prostor - teorie flexibilní specializace a kalifornská škola (str. 134):
...
Současně ale také kalifornští autoři zdůrazňují významnou roli sektorové, regionální, národní i mezinárodní formy regulace, čímž rozšiřují rámec regulační školy také o aspekty státní i mezinárodní politiky. Význam regulace na celostátní úrovni přesvědčivě dokumentují například rolí, jakou hrála politika prezidenta Reagana při neobvykle rychlém hospodářském rozvoji Kalifornie v 80. letech 20. století. V té době totiž ohromné státní zakázky a dotace výzkumu a vývoji v elektronice a v oblasti kosmických technologií - vedené potřebou zdokonalit zbrojní technologie a upevnit technologický náskok před Sovětským svazem - vytvořili z Kalifornie nejrychleji rostoucí region Spojených států a předurčily také do značné míry její další ekonomickou specializaci. Svými pracemi tak tito autoři dokazují, že lze vysledovat přímou vazbu mezi prosperitou určitých území a charakterem širší politicko-ekonomické regulace společnosti (např. Storper a Walker 1989, Scott a Storper 1986, 1992a, 1992b).
...

Zdroj:
Jiří Blažek, David Uhlíř: Teorie regionálního rozvoje: nástin, kritika, klasifikace. Karolinum, Praha, 2002, 211 s. ISBN 80-246-0384-5

176722

25.11.2008 16:21

ach jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

konspiracni teorie svetem vladnou a narovinu a cim je tedy ten google tak spatny, ze vlastni ma data no kdovi co odesila ms ze svych windows a kdo vi co vsechno jde protokolem skype, uprimne mne je uplne jedno jestli mi treba ufoni probiraji postu, za nic co delam se nestydim a uprimne jestli ma nekdo cas stravit svuj zivot pripravovanim spiknuti a nebo naopak jeho odhalovanim prosim at si hraje stejne umre a treba mu nikdo napise na hrob vlastnil data vsech lidi na zemi [velký smích] jste smesni

176730

25.11.2008 17:46

RE: ach jo

crystalwind 217.?.?.?

Reakce na 176730

To je váš názor a váš osobný postoj, ktorý niekto nemusí zdieľať. Ak ste to nepochopili, bavíme sa tu o nebezpečnom potenciáli.
Každopádne záujem zneužívať osobné údaje tu vždy bol a bude, nezanikol s pádom komunistických štruktúr a nie je výsadou ostávajúcich totalít.
Pomocou spomenutých potenciálov je pre nejakú štruktúru/režim veľmi jednoduché nepohodlnú osobu diskreditovať a pod.
Nejde tu o nejaké pripravovanie spiknutia, ide tu o principiálnu ochranu súkromia a stanovenie hraníc.
...A posledný dôležitý dodatok: konšpiračná teória sa stáva konšpiráciou a prestáva byť len teóriou priamo úmerne tomu, ako rastie počet dôkazov.
Príklad konšpiračnej teórie: Irak má zbrane hromadného ničenia, Irak je napojený na Al-Kajdu, Osama BinLadin bol kľúčovou osobou pri osnovaní 9/11. - tieto veci nikdy neboli dokázané a existujú jasné dôkazy o ich nepravdivosti.
Príklad konšpirácie: účasť amerických vládnych štruktúr na 9/11 - naopak sa objavuje stále viac dôkazov a indícii o nepravdivosti oficiálnej verzie.
Takže v reálnom svete je pojem konšpiračná teória používaný presne naopak, ako by na základe faktov mal byť.
Tretia vec: Človek, ktorý pochybuje a je podozrievavý a nekonformný nie je nikdy smiešny a je vždy užitočnejší ako konformista s klapkami na očiach.

176739

26.11.2008 3:50

RE: ach jo

Chiko 78.?.?.?

Reakce na 176739

Myslim, ze tvoja odpoved ma vahu a predovsetkym logiku. Aj moj pocit uz asi pol roka z Googlu nie je moc prijemny. A dovody, aby som sa nerozpisoval, velmi dobre vystihol tvoj prispevok, potom prispevok "Co kdyby byl Google zlý?" a "Hmm staci jen pouzit selsky rozum".
A jasne, ze podporujem aj nazory autora clanku, ktory vsunul aj druhu stranu mince nevtieraveho obchodno-komercneho pozadia a ze to vobec ako jeden z prvych celkom slusne spisal.
Skratka, cim dalej tym viac mam podozrenie, ze toto je velmi dobre naplanovana akcia. Predstavme si len situaciu, kde za desat dvadsat rokov ludom zavyslim na Google a jeho web aplikaciach, sluzbach, kontach, a komforte (nepoznajucich alternativy), niekto tie sluzby vypne (myslim satelity)?. Vsetko bude v tej dobe uz len v mobile (bankomatove karty, biometricke udaje, cip do serie s tym v tele, osobne data, pristupy) a mozno aj povinne cez Google...
Spravime cokolvek aby nas opet "ozivili".. (?)

176802

25.11.2008 17:08

Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě

Janda Martin 83.?.?.?

Ten článek mi přijde zbytečně negativní a bez viditelných důkazů.

Jistě, že je Google velká firma a jistě, že jí jde o peníze. Z čeho by taky měla platit ty obrovské farmy serverů a nejlepší mozky v oboru. Co je na Google pozitivní, je přístup. Většinou vytvoří něco užitečného a pak teprve přemýšlí, jak na tom vydělat a jak to zaplatit. Bez peněz to nejde.

Dále vám nikdo nepřikazuje - používej Google. Je tu dost alternativ a možnost výběru.

Vztah Google <> zákazník jasně udává smlouva, kterou podepíšete. A ta dává zřejmá práva Googlu a zřejmá práva nám uživatelům. Google není nad zákonem.

Beru to tak, že jsou to kvalitní služby. Jistě, schraňuje se zde mnoho údajů o vás, ale Google se o bezpečnost stará dostatečně (nebo už byl nějaký příklad zneužití dat? o ničem jsem neslyšel). Myslím, že jen jeden větší a dokázaný příklad zneužití dat by hodně rychle Google zdiskreditoval.

Když nechcete mít email o Googlu, mějte ho u Seznamu. Když nechcete Seznam, protože je to malý český velký bratr, využijte vlastního hostingu. Jestli nevěříte hostingu, udělejte si vlastní mail server.

O nějakém vlivu Microsoftu silně pochybuju, kromě toho, že Google přetáhl řadu schopných lidí. Zvlášť, když se MS za poslední roky snaží dohnat online služby a docela se mu to daří i na úkor Googlu.

Vymyšlený vznik firmy? To je myslím dohledatelné. Pochybuju, že by se na podobném nesmyslu podílela univerzita, studenti atd. viz. historie firmy.

Peníze do začátku od investora? Ale tak to přece chodí. Zvlášť když myšlenka PageRanku opravdu byla ve své době převratná a jestli si to investor, který obzvlášť podniká v IT a je chytrý, spočítá, jde o geniální a výhodnou investici. Samozřejmě se ta historie už obalila vrstvou výmyslů, ale pravda je dohledatelná.

Jinak problémy autora zvedavec.org, které zde dříve popisoval se službou Adwords jsou jistě nepříjemné. Osobně myslím, že na vině je lidský faktor - lidský operátor, který nezvládl správně vyhodnotit obsah, který mu předal robot a ani nebyl schopný odpovědět na email. Myslím, že Google podceňuje živou komunikaci s uživateli a něco jako hotline v češtině ani dostupné není. Naštěstí zde existují konkureční reklamní systémy (etarget.cz, sklik.cz se časem taky otevře ostatním serverům ...).

Uzavřel bych to tak, že je dobře, že můžeme svobodně vůči čemukoliv vyjadřovat pochyby, ale bez důkazů to jsou jen spíše demagogická spekulace. Možná kdyby článek přivedl ověřitelné důkazy, kdyby uvedl příklady zneužití dat...

176734

25.11.2008 18:54

RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě

menšina 84.?.?.?

Reakce na 176734

No fakt je třeba to, že Google tvrdě cenzuruje. Běžte na Zprávy na českém Google a tam si dejte nějaká "choulostivá" klíčová slova. Dostanete pouze a pouze odkazy na zdroje stojící na určité linii. Všechno ostatní jako by neexistovalo. je to až zarážející. A koneckonců, zkusit si to můžete i na zprávách na anglickém Google.

176742

25.11.2008 19:50

RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 176742

A konkretni priklady dokladajici uvedene tvrzeni by byly?

176748

25.11.2008 21:40

RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě

menšina 84.?.?.?

Reakce na 176748

Zkuste si otestovat sami:
http://news.google.cz/nwshp?ned=cs_cz

Zkuste si zadat různá politicky choulostivá slovíčka a výrazy a pozorujte výsledky. Google všechnu opozici nekompromisně likviduje.

176766

25.11.2008 21:46

RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě

jacobs 212.?.?.?

Reakce na 176766

Muzete prosim uvest konkretni pripad? Tzn. polozeny dotaz, vysledek ktery byste ocekaval a skutecny vysledek?

176768

26.11.2008 1:00

RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě

menšina 84.?.?.?

Reakce na 176768

Tak abych řekl pravdu, teď mi to s těmi klíčovými slovy nevyšlo[smích] ale určitě jako příklad mohu uvést, že Google ČR Zprávy vůbec nepřebírají nic ze Zvědavce, zatímco z jiných portálů ano.

176789

26.11.2008 13:31

RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 176789

Tak to bych ovsem nutne nepovazoval za chybu Googlu - preci jen, zvedavec je server s dost specifickou tematikou a obsahem plnym konspiracnich teorii (jak krasne demonstruje napriklad tento clanek), coz ne vsichni musi povazovat za seriozni zpravodajstvi [mrknutí jedním okem]

176838

27.11.2008 1:35

RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 176838

Tak to bych ovsem nutne nepovazoval za chybu Googlu - preci jen, zvedavec je server s dost specifickou tematikou a obsahem plnym konspiracnich teorii (jak krasne demonstruje napriklad tento clanek), coz ne vsichni musi povazovat za seriozni zpravodajstvi

No jistě že to není chyba Googlu, je to totiž úmysl Googlu.

176904

25.11.2008 17:26

Je to o penězích, ale jde to dělat různě

Janda Martin 83.?.?.?

Ten článek mi přijde zbytečně negativní a bez viditelných důkazů.

Jistě, že je Google velká firma a jistě, že jí jde o peníze. Z čeho by taky měla platit ty obrovské farmy serverů a nejlepší mozky v oboru. Co je na Google pozitivní, je přístup. Většinou vytvoří něco užitečného a pak teprve přemýšlí, jak na tom vydělat a jak to zaplatit. Bez peněz to nejde.

Dále vám nikdo nepřikazuje - používej Google. Je tu dost alternativ a možnost výběru.

Vztah Google <> zákazník jasně udává smlouva, kterou podepíšete. A ta dává zřejmá práva Googlu a zřejmá práva nám uživatelům. Google není nad zákonem.

Beru to tak, že jsou to kvalitní služby. Jistě, schraňuje se zde mnoho údajů o vás, ale Google se o bezpečnost stará dostatečně (nebo už byl nějaký příklad zneužití dat? o ničem jsem neslyšel). Myslím, že jen jeden větší a dokázaný příklad zneužití dat by hodně rychle Google zdiskreditoval.

Když nechcete mít email u Googlu, mějte ho u Seznamu. Když nechcete Seznam, protože je to malý český velký bratr, využijte vlastního hostingu. Jestli nevěříte hostingu, udělejte si vlastní mail server.

O nějakém vlivu Microsoftu silně pochybuju, kromě toho, že Google přetáhl řadu schopných lidí. Zvlášť, když se MS za poslední roky snaží dohnat online služby a docela se mu to daří i na úkor Googlu.

Vymyšlený vznik firmy? To je myslím dohledatelné. Pochybuju, že by se na podobném nesmyslu podílela univerzita, studenti atd. viz. historie firmy.

Peníze do začátku od investora? Ale tak to přece chodí. Zvlášť když myšlenka PageRanku opravdu byla ve své době převratná a jestli si to investor, který obzvlášť podniká v IT a je chytrý, spočítá, jde o geniální a výhodnou investici. Samozřejmě se ta historie už obalila vrstvou výmyslů, ale pravda je dohledatelná.

Jinak problémy provozovatele zvedavec.org, které zde dříve popisoval se službou Adsence jsou jistě nepříjemné. Osobně myslím, že na vině je lidský faktor - lidský operátor, který nezvládl správně vyhodnotit obsah, který mu předal robot a ani nebyl schopný odpovědět na email. Myslím, že Google podceňuje živou komunikaci s uživateli a něco jako hotline v češtině ani dostupné není. Naštěstí zde existují konkureční reklamní systémy (etarget.cz, sklik.cz se časem taky otevře ostatním serverům ...).

Uzavřel bych to tak, že je dobře, že můžeme svobodně vůči čemukoliv vyjadřovat pochyby, ale bez důkazů to jsou jen spíše demagogická spekulace. Možná kdyby článek přivedl ověřitelné důkazy, kdyby uvedl příklady zneužití dat...

176735

25.11.2008 19:31

Google je především byznys

VldýŠek 213.?.?.?

Článek je zajímavým a neotřelým pohledem na fenomén Google. Ale jinak nic neříká. Různých více, či méně paranoidních vizí už tady bylo, je a bude.
Pochopte, že to je především firma, která byla/nebyla založena za účelem zisku. Nic víc, nic míň. Chcete-li zůstat úplně v bezpečí a anonymní, nekupujte žádnou nemovitost, nepoužívejte platební karty, nikdy se nepřipojujte na internet, radši nepoužívejte ani PC, telefon už vůbec ne... Prostě zabydlete se někde "v ráji" nepolíbeném příliš civilizací.
Již to tady zaznělo. Svá data svěřujete firmě (jakékoliv, ale i úřadům) na základě nějaké smlouvy, vztahu. VY a jen VY nesete důsledky svého jednání. Proto si vše, než něco podepíšu, řádně přečtu, zjistím co a jak, a pak se rozhodnu.
Nebo máte další možnost: Přijďte s nápadem, sežeňte si finance, a... za několik let o vás mohou psát stejně jako o M$, o GUG, o BB, o Linuxu, o Harrym Potterovi...
Svoboda jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda druhých.

176745

25.11.2008 19:57

Nemyslime...

jacobs 212.?.?.?

<quote>Tedy, volně přeloženo, pan Andy Bechtolsheim, velký boss ze Sunu, podpořil sto tisíci dolary firmu jakýchsi pánů Page a Brina (zakladatelů Google), jejichž firma v té době vlastně ani neexistovala... Poněkud podezřelé, nemyslíte?</quote>

Nemyslime. Prave jste popsal princip investice do startupu.

Pricemz dana spolecnost nemusi nutne existovat aby mohla zaujmout potencialniho investora - staci ze ma napad ktery investora oslovi (tzn. v nasem pripade inovativni vyhledavaci engine).

176750

25.11.2008 20:39

Mnohem vetsi nebezpeci

VVBB 89.?.?.?

nez google vidim v uplne jine sfere.

Je to BB ve forme statnich instituci a smirackych zakonu.

V pripade google si totiz muzete vybrat zda pouzivat ci ne.
V pripade zakonu a statu to mate mnohem horsi.

Pokud nechcete premyslet a duverujete, tak asi opravdu podlehnete mamemni. Pokud premyslite o tom co cinite, tak mate sanci si sve do jiste miry chranit.

Klasicky literarni BB pak slouzil neadresne a anonymni strane. Google ma do jiste miry transparenti vlastniky a zamer. Zamerem gogle je vydelavat. Google tedy pouziva vse co mu zakony a lide (uzivatele) umozni, aby vydelal maximum. Dela to tak mnoho, vlastne vsechny firmy ve vasem okoli.

Takze spise nez google vidim problem v argumentacich typu "terrorista" nebo dnes novodobe zelene nabozenstvi a jeho argumentace "globalni oteplovani" ci "zelena energie".


Preji vam vsem hezky den!

176758

25.11.2008 21:59

myslim si ze Google zo Zvedavca

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

je aj tak najlepsi, najma Sid to urcite oceni
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

176770

27.11.2008 19:47

RE: myslim si ze Google zo Zvedavca

google 85.?.?.?

Reakce na 176770

aj ja! [cool]

176964

26.11.2008 4:53

wallmart + google

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Jen pockejte az se spoji google s walmartem,tescem a vietnamskyma trhovnikama,to bude totalni konec volneho trhu a nastane tvrda era monopolismu.Pak uz bude k dostani jeden druh zvykacek ,cokolady a vietnamek,vse made in china,budeme jeste vsichni sentimentalne vzpominat na stare Pedro a haslerky

176806

26.11.2008 8:01

Jen přehled zjevného a žádné návrhy

Jar 90.?.?.?

Nic ve zlém, ale v tomto článku není vůbec nic, co by na první pohled nebylo zcela jasné a kdo to chce vidět, ten vidí. Co takhle napsat druhý díl, kde by byl uveden přehled autorových návrhů a zkušeností jak se informační totalitě bránit.

Pokud nám současná a předpokládaná budoucí situace připadá nedobrá, je třeba s tím něco dělat, protože nikdo jiný (zvláště ne stát nebo EU) to za nás neudělá. Všechny služby jsou existenčně závislé na svých uživatelích.

176810

27.11.2008 16:50

jak to je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

myslim si ze hl otazky jsou: poskytuje googl kvalitni SW? neuzavira nas googl ve zlate kleci?

jako vedsi problem v IT porad vidim MS je veci snim spojene


zatim googl nepocituju jako Velkeho bratra, ale pokud se tak stane tak je dulezite, aby to clovek vcas rozpoznal

176957

Příspěvků: 55

25.11. 02:20 menšina  Google vs. Altavista
25.11. 07:45  RE: Google vs. Altavista
25.11. 09:38 Soudce Lynch  RE: Google vs. Altavista
25.11. 12:57  RE: Google vs. Altavista
26.11. 16:19 ALiEN  RE: Google vs. Altavista
26.11. 17:09 kavol  RE: Google vs. Altavista
26.11. 17:13 hestroy  RE: Google vs. Altavista
27.11. 08:51 ALiEN  RE: Google vs. Altavista
27.11. 17:25 kavol  RE: Google vs. Altavista
28.11. 12:09 hestroy  RE: Google vs. Altavista
01.12. 10:59 Radek Jun  RE: Google vs. Altavista
25.11. 13:03  RE: Google vs. Altavista
25.11. 08:16 Dr. Murt  RE: Google vs. Altavista
25.11. 10:38 kavol  RE: Google vs. Altavista
25.11. 13:44 tomasgn  RE: Google vs. Altavista
25.11. 23:16  RE: Google vs. Altavista
25.11. 08:50 Sam Ting Wong  Co kdyby byl Google zlý?
25.11. 12:58 Kevin  RE: Co kdyby byl Google zlý?
25.11. 10:23 Grovik  Problem....
25.11. 10:47 kavol  RE: Problem....
25.11. 11:19 mig  RE: Problem....
25.11. 11:34 Grovik  RE: Problem....
25.11. 12:44 Soudce Lynch  RE: Problem....
25.11. 13:21 Grovik  RE: Problem....
26.11. 10:44 kavol  RE: Problem....
25.11. 13:11  RE: Problem....
25.11. 12:14 Silencer  Hmm staci jen pouzit selsky rozum
25.11. 17:38  global surveillance by Goo(jim)gle
25.11. 13:14  Alternativy
25.11. 16:39 Soudce Lynch  RE: Alternativy
25.11. 13:32 kejvi  gugl
25.11. 14:11 Jaroslav Tomčo  RE: gugl
25.11. 15:02  RE: gugl
26.11. 01:28 Kadence crazy  RE: gugl
25.11. 14:04 sgn  California
25.11. 16:21  ach jo
25.11. 17:46 crystalwind  RE: ach jo
26.11. 03:50 Chiko  RE: ach jo
25.11. 17:08 Janda Martin  Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě
25.11. 18:54 menšina  RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě
25.11. 19:50  RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě
25.11. 21:40 menšina  RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě
25.11. 21:46 jacobs  RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě
26.11. 01:00 menšina  RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě
26.11. 13:31  RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě
27.11. 01:35  RE: Vždy je to o penězích, ale jde to dělat různě
25.11. 17:26 Janda Martin  Je to o penězích, ale jde to dělat různě
25.11. 19:31 VldýŠek  Google je především byznys
25.11. 19:57 jacobs  Nemyslime...
25.11. 20:39 VVBB  Mnohem vetsi nebezpeci
25.11. 21:59  myslim si ze Google zo Zvedavca
27.11. 19:47 google  RE: myslim si ze Google zo Zvedavca
26.11. 04:53  wallmart + google
26.11. 08:01 Jar  Jen přehled zjevného a žádné návrhy
27.11. 16:50  jak to je

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

84

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 158 čtenářů částkou 29 366 korun, což je 84 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 5

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 8

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 0

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Měnové kurzy

USD
24,24 Kč
Euro
26,92 Kč
Libra
29,92 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
25,21 Kč
100 japonských jenů
22,49 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
34,55 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 924,27 Kč
1 unce stříbra
432,89 Kč
Bitcoin
230 842,53 Kč

Poslední aktualizace: 30.5.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 892