Diskuze k článku

Pozorování umírajícího dolaru

Příspěvků 99

14.3.2008 5:45

Admirál William Fallon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Bush prohlásil, že admirál William Fallon je nespolehlivý ve vedení armády na Středním východě, tak musí být rezignován.
Dne 11. března 2008 ministr obrany Robert Gates oznámil, že důvod rezignace adm.Fallona je jeho odmítavý postoj k americkým plánům, co se týče napadení Iránu. Rezignoval tedy, nebo byl rezignován? V čem je nespolehlivý admirál William Fallon?
(klikni na obrázek)
Vložený obrázek

Admirál Fallon rozpoznal brzy pravidla hry a uvědomil si, že válka v Iráku není bezdůvodné sektární vyřizování účtů a nebo - jak tvrdí média - občanská válka, ale že to má mnohem hlubší pozadí. Komu asi vyhovuje vyvražďování irácké inteligence, iráckých policistů, odpalování dálkově ovládaných sofistikovaných náloží na tržištích a tím masové vyvražďování jak Shiítů, tak i Sunitů - civilistů, především žen a dětí?
Kdo má z toho výhody?

Admirál Fallon je jeden z mála, kteří nenahrávají neokoncům ve Washingtonu a v Izraeli. Adm.Fallon má totiž to pravé lidské svědomí a proto musel odejít.

156492

15.3.2008 5:00

RE: Admirál William Fallon

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 156492

Muj milostivy Pane, jestlize tento muz byl donucen ustoupit z cesty, pak je to velmi spatne. [pláč] [naštvaný]

156575

16.3.2008 6:07

RE: Admirál William Fallon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156575

Je to špatné, René, a tohle není ojedinělý případ. Stejný osud postihl generála Peter Pace (asi před rokem). Pracoval jako vojenský poradce Bílého domu. Peter Pace je inteligentní, sympatický člověk (rovný nos, široký úsměv) a především pevného charakteru. Při setkání s novináři prohodil, že voják musí plnit rozkazy, i když jsou nemorální a nelegální. Novinář se zeptal:
"O jaké armádě zde hovoříme"? Generál Pace odpověděl: "O té naší - americké". Za to byl vyhozen ze zaměstnání. Na zprávách to uvedli, jako rezignace. Pravděpodobně přeřazen do jiné funkce, neboť jsem ho nedávno viděl v televizi v pořadě o sebevraždách v armádě a on (v uniformě) prováděl seminář o psychologii vojáka a jak rozpoznat depresi a s tím spojené sklony k sebevraždě.
Jak můžeme pozorovat, tak trest ztráty zaměstnání se neuplatňuje pouze v médiích na neloajálních reportérech, ale všude jinde ve vlivných funkcích. Když si někdo pustí - jak se říká - hubu na špacír, tak mu končí kariéra. Je to špatné...velmi špatné.
Ale...stále ještě platí přírodní zákony akce-reakce. Ani židé nejsou imunní. Jednou zklamal důvěru veřejnosti - musí od válu. Hypokratický guvernér - už rezignoval - státu New York Eliot Spitzer si to rozdal za čtyři a půl tisíce dolarů na hotelu s prostitutkou. Klient číslo 9 a nebylo to poprvé. Trapná situace, především pro jeho manželku a tři dcery. Při oznámení jeho rezignace, jeden z reportérů zvolal na jeho manželku, která stála na tiskovce po boku nevěrníka - "Silda, dáš mu kopačky"?
I Larry Flynt se objevil v televizi se záludným úsměvem a oznámil do kamery: "It's pay-back time" (nastalo vyřizování účtů) a já to tady ještě jednou a nahlas zopakuji:
Nastalo vyřizování účtů (!)

156618

16.3.2008 13:53

RE: Admirál William Fallon

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156618

Děkuji za "potvrzenou"... Jsem poněkud "mimmo realitu" - jen několik desítek tisíc kilometrů...

156623

17.3.2008 5:14

RE: Admirál William Fallon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156623

>Děkuji za "potvrzenou"...
---
Proto jsme tady - my zvědavci - na Zvědavci. Ani nevíte, kolik se zase já dozvím od vás doma a za to rovněž děkuji tady všem v diskusi.

156659

17.3.2008 7:23

RE: Admirál William Fallon

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 156618

Volebni kampane jsem cim dale spinavejsi zalezitost a my lidi mame z hlediska moralky, cim dal vice "spinave fusekle". To je dan moralce postavene na penezich.

156665

16.3.2008 11:37

RE: Admirál William Fallon

djb 194.?.?.?

Reakce na 156575

Je to spatne.
Pokud ovsem mate vsichni pravdu, ze to byl cestny clovek a myslel to dobre, tak je to jeste horsi. To by totiz znamenalo, ze vsechno co delal do te doby a co delaly USA v Iraku a Afghanistanu povazoval za spravnou vec - jinak by musel z armady odstoupit uz davno.
Jinymi slovy, ta propaganda je takova, ze oni tomu vsemu opravdu veri! A to ne na urovni pesaku, ale az do nejvyssich mist! To je naprosto totez, jako tady za komunistu.

156621

16.3.2008 15:50

RE: Admirál William Fallon

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 156621

"že admirál William Fallon je nespolehlivý ve vedení armády na Středním východě"

djb, mate pravdu. Ze to co delal do teto doby povazoval za spravnou vec je snad mozne i takove vysoke pozici. Vojaci jsou od zacatku nauceni poslusnosti. Jinak by zadna armada nic nemohla dokazat. Poznal jsem nakolik takovych, kteri sice byli na nizsi urovni nez admiral ale take veleli a znali jen smer sve armady. Postrilet a vymlatit. Tehdy ve Vietnamu.

Fallon az ve svem veku zacal otevirat oci.
Nespolehlivy = neposlusny?
Mozna, ze si uvedomuje situaci letadlove lodi vystavene proti torpedu Squal
January 07, 2007: The Right Tool for the Right Job
"Many were surprised when Bush named Navy Admiral William "Fox" Fallon to replace General John Abizaid as head of U.S. Central Command (CENTCOM). At first blush, it seemed unusual to place a Navy man in charge of an area of responsibility (AOR) in which two ground wars are taking place. But the CENTCOM AOR also includes Iran, and any military confrontation with Iran will be a major maritime and air operation. A naval flight officer, Fallon's credentials as a maritime and air power expert, his combat experience, and his record as a force commander at the three and four-star level, are unmatched. What's more, from what I've observed and heard about him, he possesses a super-human intellectual capacity. It wouldn't surprise me to learn that he still remembers the serial number on his baby spoon."
http://zenhuber.blogspot.com/2007/01/once-and-futu...

"No US defense vs supersonic cruise missiles"
http://www.atimes.com/atimes/China/HD20Ad03.html

"A reasonable conclusion to draw is that neoconservatives within the Bush administration are willing to sacrifice much or all of the U.S. Fifth Fleet by militarily provoking Iran to launch its anti-ship cruise missile arsenal in order to justify 'total war' against Iran, and force regime change. An immediate solution is to expose the neo-conservative agenda to sacrifice the Fifth Fleet and to make accountable all those responsible for it."
http://agonist.org/node/47438/print

156627

17.3.2008 3:57

RE: Admirál William Fallon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156621

>Jinymi slovy, ta propaganda je takova, ze oni tomu vsemu opravdu veri!
---
Docela si myslím, že i admirál Fallon věřil tomu, co dělá. Asi víte, že armáda vychovává zelené mozky? Myslím skutečně zelené.
Člověk potom ztrácí soudnost a dotek s realitou. Čeho je moc, toho je příliš a tak oddaný admirál - po zjištění skutečnosti - procitnul a zničeho nic se mu ozvalo svědomí. To si zase já hodnotím. Nebo také dělal dlouhé roky práci - sice slušně placenou - ale která ho nebavila. Teď si před důchodem konečně s chutí odplivl. Kolik lidí znáte vy osobně, co se jim nelíbí v zaměstnání a chodí tam jenom kvůli výplatě? Vodník 007 to dole v příspěvku vystihl, tak si to přečtěte.

156654

17.3.2008 8:21

RE: Admirál William Fallon

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 156621

Vysoke sarze ( a nejenom vysoke sarze )sice mohou byt ideologicky zpracovane, ale vyskytuji se mezi nimi nezavisly a inteligentni lide. S moralkou i se cti, nejsou na prodej, netoci se podle politickych vetru a jsou loajalni sve zemi. Ne lobystickym skupinam jakehokoliv razeni. Vse zalezi jiste na uhlu pohledu. Ja stale vidim rozdil mezi vojakem nebo vrahem. Hodne to zavisi na profesionalite armady dane vycvikem, kulturni tradici, ideologii....

Od toho se odviji moralka vojaku. Srovnat vojaka s pacifistou z moralniho hlediska mi prijde jako scitat "jabka s hruskama". At se nam to libi nebo ne, tak bez armady se v nasi civilizaci s ohledem na jeji krvavou historii neobejdeme. Nekdy mozna v budoucnu, kdyz se my lidi zmenimi a ty zmeny trasformuje do spolecnosti, v kterych zijeme, pak mozna...

Kdo vedel 5 let zpatky, ze informace o napojeni Sadama na mezinarodni terorismus a ZHN jsou vylhane? Uzky okruh lidi s rozhodovacimi pravomocemi. Neni v zajmu USA, byt dlouhodobe v Iraku a Afganistanu, nebylo v zajmu USA zautocit na obe tyto zeme a neni v zajmu USA napadnout Iran. Existuji vsak skupiny, ktery vytvari soustavne velmi silny politicky tlak, aby se tyto veci deli.

Vojensko-prumyslovy komlex, bankovni oligarchie, totalitni strany, nabozenska ideologie... nic z toho neni schopno i ve jakemkoliv levlu zajistit uniformitu bez vnitrni opozice. To je nemozne, protoze by tim musela byt poprena cast naseho lidstvi. Ta logicka cast, ktera nam umoznuje myslet. Syntetizovat, analyzovat skutecnost a vyvozovat z toho nejake zavery a dusledky do budoucna. Coz zpetne ovlivnuje nase jednani.

156668

17.3.2008 12:17

RE: Admirál William Fallon

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156621

Myslím, že tohle je méně o Fallonově "cti" (jakou má voják čest?) a ještě méně o jeho "dobrých úmyslech" (voják vlastně ani nemůže mít z titulu svých povinností dobré úmysly!)! Je to zejména o tom, jak mnoho se rozchází názory na americkou hegemonii ve vládě a americké generalitě! První signály zazněly dokonce už v roce 2006 v rámci memoranda cca poloviny generality Pentagonu prezidentu USA, v němž jej varovali, že v případě útoku na Írán, budou bezodkladně rezignovat! Můžeme si myslet, že měli "dobré úmysly", "střízlivý pohled na Bushovu strategii" nebo jen chápou, jakému riziku by se v současné situaci vystavovala americká armáda a USA samotné...

156683

14.3.2008 7:17

schodek

jen tak 195.?.?.?

slovo schůdek je komické, používá se schodek... [smích]

156496

14.3.2008 8:37

RE: schodek

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156496

>slovo schůdek je komické,

Při překladu měl editor jistě na mysli sarkastickou zdrobnělinu schodku/manka a teď nevím, jestli je správnější schodeček nebo schůdek [mrknutí jedním okem]

Snad není moc off topic článeček Deník Guardian srovnal Husáka a Bushe. Bush prohrál

156503

14.3.2008 15:22

RE: schodek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 156496

Auu. Máte pravdu. Už jsem to opravil. [zahanbení]

156540

14.3.2008 11:18

Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

Hugof 81.?.?.?

Ato během pouhých dvou týdnů od poklesu pod 17 Korun českých! Ten pád je závratně rychlý a neokoni mají prakticky nyní pouze jedinou schůdnou možnost, jak to zastavit! Rozpoutat vřavu jaderným bombardováním Íránu... Možná s tím začnou ještě pře Radarem v Brdech, i když právě ten měl být patrně jednou z nejdůležitějších soušástí této strategie!

156524

14.3.2008 10:48

Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156524

Stále totiž živím podezření, že Radar má spíše držet v šachu Evropu před "neuváženou reakcí" na americký útok na Írán popř. Rusko! Sehraná "likvidace jaderné(ých) nálože(í)" ve stratosféře nad Evropou s "neplánovanou iniciací" by pak byl dobrý způsob, jak Evropu "bez ztrát na životech" vyřadit ze hry úplně... ;o)

156525

14.3.2008 12:56

RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

SEV 80.?.?.?

Reakce na 156525

Tak nejak bych to videl i ja... je mi z toho na [bliji]

156531

14.3.2008 15:32

RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

Dalibor1971 213.?.?.?

Reakce na 156531

Z dnešního oběda ve škole je mi taky na [bliji]

156538

14.3.2008 14:41

RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 156525

Radar s Íránem přece nemá vůbec nic společného. Radar by se měl začít stavět někdy v r. 2011 a bušík potřebuje Írán napanout okamžitě, dokud je ve funci. V r. 2011 již snad ani žádné USA nebudou. Tak dlouho agónie trvat nemůže. V té době již bude jen Velká Čína a Rusko, pokud něco přetrvá.

156534

14.3.2008 19:50

RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 156534

jestli vam ta "agonie" pripada moc dlouha, tak si vzpomente na rim [velký smích]

156554

16.3.2008 3:18

RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 156534

ta zenska je skoro nevolitelna a az to ten cernoch vyhraje za demokraty tak staty reknou ze nemoze byt cerny prezident a zostane vam akorat bushuv slouzici .Tak ze valka ma zelenou ,to je snad jasne aj malemu decku ne? [oči v sloup]

156615

16.3.2008 5:58

RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 156615

Presneji receno, kdyz Obama vyhraje nad Klintovou, tak orientalci a mexikani presedlaji na republikany, protoze maji proti cernym velky odpor. Povazuji je za line bezcenne, protze sami drou a neboji se prace za nizky plat. Proto take neni videt zadny bezdomovec z jejich vrstev. Takze Obama je vlastne pro demokraty nespravna karta. Mozna, ze je to tak planovane a samotni republikani pro neho prozatime voli a pozdeji jej zahodi. Mam pocit, ze Bush nemusi do valky spechat, ze to za neho udela jeho nastupce.

156617

14.3.2008 15:37

RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!

Danieli 194.?.?.?

Reakce na 156525

K čemu má radar skutečně sloužit se dozvíte zde:
http://baudysjr.blog.respekt.cz/c/27839/Radar-jako-urychlovac-dejin.html

156536

14.3.2008 11:51

Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clane...
Bushik donutil k rezignaci vrchního velitele americké armády na blízkém východě, admirála Williama Fallona ( jeden ze čtyř nejdůležitějších lidí v americké armádě ). Fallon totiž nesouhlasil s napadením Íránu, protože věděl, že útok by přinesl obrovské ztráty a nejistý výsledek.
Fallon nechtěl hnát svoje lidi na jatka. Bushovi je ale celkem jedno, jak válka v Íránu dopadne. Jsou totiž dvě možnosti:
1. Amerika vyhraje a íránská ropa pokryje spotřebu USA na 100 let. Současně se Američani budou moci rozšoupnout v Afghánistánu, protože nebudou muset škemrat Pákistán o přelety.
2. Amerika Írán totálně nasere, ale válku se nepodaří dotáhnout do vítěžného konce. Írán začne pracovat na atomové bombě ( teď už doopravdy ). CIA v Evropě uskuteční řadu fingovaných teroristických útoků, takže evropské státy NATO budou souhlasit s americkou základnou v ČR. Základna v ČR separuje EU od Ruska a 80% ropy proudící z Ruska do EU bude přesměrováno do USA, přičemž Rusku bude platit EU. [bliji]
K útoku na Írán pravděpodobně dojde ještě před summitem NATO v Bukurešti 2.-4. dubna. [bliji] [bliji] [bliji]
V nejbližších 14-ti dnech se budu obloukem vyhýbat Svobodné Evropě v Praze. [bliji]

156528

14.3.2008 15:52

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Dolfa 89.?.?.?

Reakce na 156528

Škoda, že se mi nechce hledat a počítat, kolikrát se tady na zvedavci objevila "zaručená informace", že USA napadnou Irán do dvou týdnů [velký smích]

156539

15.3.2008 5:25

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

von_Krebst 128.?.?.?

Reakce na 156539

ale kdyz to budou psat kazde dva tydny nasledujicich sto let, a US ty rucnikare jednou mozna vybombarduje (treba pote co jim zas obsadi ambasadu) tak budou na zvedavci jecet, ze to rikali, ze maji pravdu a ze to tusili protoze znaji obludne plany sionistickych spiklencu...

Je to takovy hezky evergreen, asi jako iranska ropna burza za eura, ta se taky otevre kazdy jeden "pristi, nejpozdeji prespristi mesic", uz od roku 2001.

156574

15.3.2008 9:02

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 156574

http://www.investujeme.cz/kratke-zpravy/na-ropne-b...

156578

15.3.2008 10:40

17. února 2008 byla otevřena nová komoditní burza v Íránu,

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156578

Hlavní měnou, v níž by se na burze mělo obchodovat je íránský riál a jiné světové měny, vážně se uvažuje také o ruském rublu jako hlavní měně. Určitě by se ale nemělo obchodovat v americkém dolaru.

Zajímavý je docela ten detail o "hlavní měně"! Chápu to docela tak, že Írán po dlouhých letech váhání (patrně politického přešlapování pod vlivem potenciálních partnerů - především Číny, Ruska a Japonska, které jsou na hodnotě Dolaru relativně závislé a původně plánovaný termín - tedy Květen 2005 - by srazil Dolar na kolena již tehdy) přistoupil k jakémusi kompromisu: Nebude tedy obchodovat ropu implicitně v původně proklamovaném Euru, jako hlavní měně, ale v íránském Riálu.

Je tedy pravděpodobné, že takto budou zejména protěžovány měny, které budou mít dost vysokou hodnotu, aby je směna za Riál neznehodnocovala: Euro, Jen, Juan a perspektivně protěžovaný Rubl. Nekompromisní vyřazení Dolaru ze hry tedy krom jiného dává porozumět jeho pádu, tak strmému právě od poloviny února. Stejně tak lze patrně odvodit stoupající cenu ropy, téměž o celý Dolar na barel denně v posledních 20 dnech.

156582

15.3.2008 11:08

Jen velmi okrajově ohledně ropné burzy v Íránu připomenu,

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156578

že původní termín jejího zřízení na jaře roku 2005 byl oficiálně ohlašován již na jaře roku 2001! Wall Street Journal tuto skutečnost zmiňoval jako vážnou hrozbu tehdy, podobně jako dnes, strmě klesajícího Dolaru mezi důvody, proč varuje (tedy tehdy v létě 2001) před poklesem životní úrovně američanů na stav poloviny 70. let, poklesem Dolaru a zejména stagnující hospodářský růst, který skutečně mezi lety 2000 a 2001 poklesl až pod úroveň 0,5% HDP...

Přední ekonomové právě hrozbu plánovaného otevření ropné burzy v Íránu a striktní přechod Saddámova Iráku na obchodování vlastní ropy výhradně v evropských měnách v rámci úlev embarga programu Ropa za potraviny, udávají jako hlavní důvody (vedle oficiálního vstupu Eura na měnový trh a vzniku Měnové unie) napadení Afgánistánu a Iráku, pro něž americká vláda nutně potřebovala mediálně ospravedlnitelný důvod, jímž Září 2001 (ať už bylo iniciováno přímo vládou USA, nebo bylo skutečně organizováno jinými fundamentalisty) nakonec s povděkem nová americká administrativa využila.

Válečné tažení neokonzervativní vlády USA a patrně i obavy obchodních partnerů Íránu (tedy Ruska, Číny, Japonska či Evropské Unie) z dalšího rapidního znehodnocování Dolaru pak zřejmě vedla i Íránskou vládu k tomu, aby mnohem dříve plánované otevření Euro-Asijské ropné burzy pozdrželo na dobu, kdy bude pokles Dolaru již perspektivně nezadržitelný.

Ergo předpokládám, že ono konečné skutečné otevření íránské ropné burzy na ostrově Kish je oficiální smrtelnou ranou Dolaru, posvěcenou Ruskem, Čínou a patrně i Japonskem a Evropou...

156587

15.3.2008 11:15

RE: Jen velmi okrajově ohledně ropné burzy v Íránu připomenu,

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156587

Zajímavý je ještě onen, výše Janem X uvedený, link "http://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dr%C3%A1nsk%C3%A1_ropn%C3%A1_burza"! Wikipedie sice nebývá neotřesitelně přesným zdrojem informací, ale dle tohoto zdroje mám výše zřejmě několik malých chronologických nepřesností. Wikipedie ale například datum "Březen 2006" udává jako "náhradní termín", ale přitom neudává předešlý plánovaný termín otevření komoditní burzy. Pamatuji si sice právě datum "Květen 2005", v odkazu neuvedené, ale nebráním se možnosti, že si ne vše perfektně pamatuji já sám "zhlavy"... ;o)

156589

15.3.2008 10:16

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 156574

von Krebst zase zaspal:
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dr%C3%A1nsk%C3%A1_ropn%C3%A1_burza
[velký smích] [oči v sloup]

156581

15.3.2008 10:29

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

von_Krebst 128.?.?.?

Reakce na 156581

zajimave, ze krome wikipedie, konspiracnich teoretiku a lunetiku jako ron paul o tom nikdo nepsal, ne? Vzdy (je-li to pravda) je to nejzavaznejsi ekonomicka zprava roku a vsichni, new york times, financial times, reuters, blomberg, a ostatni burzovni servery o tom mlci. Nekteri tu naznacuji, ze ta zprava je natolik vyznamna, ze zpusobila rust ceny cerneho zlata o dolar denne, myslite, ze by si ji nekdo dovolit nezverejnit?

156584

15.3.2008 21:49

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156584

Na investice.cz Na ropné burze v Íránu se neobchoduje v dolaru

156604

15.3.2008 22:30

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156604

Na ropné burze v Íránu se neobchoduje v dolaru
Citace z článku:
„Už v průběhu minulého roku prodával Írán svou ropu některým zemím v jiné měně, než v dolaru a v prosinci přestal prodávat ropu v dolarech úplně.”

156605

16.3.2008 19:10

Resistance is futile. You will be assimilated!

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 156584

" "The Bush Administration wanted a war with Iran. The head of U.S. Central Command, Admiral William "Fox" Fallon, disagreed. And now, as of March 11 [2008], Fallon has resigned."
http://www.esquire.com/print-this/features/fox-fal...
Zkušený ostřílený admirál neni potřeba

156632

15.3.2008 21:27

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 156581

Wikipedie jako zdroj relevantních informací? [chechtot]
Ještě tento článek. Plný nepodložencýh spekulací. Iránskou ropnou burzu jsem bral v potaz před dvěma lety, pak se ukázalo, že jde o hoax.

156602

15.3.2008 21:52

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 156602

Velky "stavby" jsou vecne ve skluzu. Jako by jste to neznal? A vidite uz ta burza zacina byt realitou. [velký smích] [velký smích]

156603

15.3.2008 23:55

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156603

Mylím, že šlo o zdržení zcela účelové! Všimněte si jak prudce klesá Dolar od poloviny minulého měsíce a závratně stoupá cena Ropy a Zlata! Rusko, Čína, Japonsko, Korea ba i Evropa si nepřály přímou konkurenci PetroDolarovým trhům dříve, než to bude nezbytně nutné - nemyslím, že šlo o zkluz z neschopnosti. Na Wikipedii (nepovažuji osobně Wikipedii, jako relevantní zdroj informací - podobně, jako veselý polointeligent Koubek - např. zejména z důvodu, že jeho souvěrci Wikipedi příliš často cenzurují) zdržení zdůvodňovali průtahy z důvodů prezidentských voleb a protahovaným jednáním mezi íránským ministerstvem průmyslu a OPEC apod...

156608

17.3.2008 8:17

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 156608

Taky to povazuju za soucast partie. V sachu jako v zivote se muze predcasny tah ukazat jako hruba chyba. Sadam je toho dukazem. Jakykoliv tah by mel brat na zretel pozici na sachovnici a strategii a tahy druhe strany. Dokonce i hrozba nejakeho tahu ma v sachu a mozna v zivote svou funkci.

156669

16.3.2008 0:37

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 156602

Vidíte, já tam dal ten odkaz schválně. Říkal jsem si: ten von Krebst vypadá, že Wikipédiji by věřil... [chechtot]
Jinak o Wikipédiji jsem ostatně napsal své před drahnou dobou:
http://911blog.yweb.sk/84/Varovani-Wikipedia-je-cenzurovane-medium.html
[cool]

156609

16.3.2008 1:31

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156609

Rád jsem zneužil vaši "nahrávku"! [mrknutí jedním okem]

156610

15.3.2008 22:28

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 156539

Mno,jooo. To mate svatou pravdu. Minuly rok zdroj s udajnou vazbou na ruskou tajnou sluzbu pustil informaci, ze se chysta v nejakem presnem datu utok na Iran. A brzy po teto informaci Cina 10% ropy zacal obchodovat v eurech, Japonsko nabidlo platbu za ropu v yenech. To jsou prosim dva nejvesti veritele USA, drzici nejvetsi dolarove rezervy. A Iran nezmasakroval britske namorniky ve svych teritorialnich vodach, ale po zajeti je naopak v darkovem baleni vratil. Dokonce po par rozhovorech s propustenymi zajatci v zapadnich mediich hrozila medilani blamaz, tak komunikace byla zakazano a hotovo.

Ja vzdycky trnu behem vanoc, velikonoc a podobnych svatku, obvzlast kdyz jsou penzionovani admiralove jako nejvyssi velitele v Iraku a Afganistanu, kteri stoji bez ohledu na politicke vetry rovne. Mne to prijde jak partie sachu, mate nejaky plan a vase tahy k tomu planu smeruji. Najednou souper udela protitah, a kdyz je to v zapisu ohodnoceno vykricniky, tak vase plany jsou v kyblu a jste velmi rychle nucen zmenit a prizpusobit strategii.

156607

14.3.2008 18:24

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

kuk 89.?.?.?

Reakce na 156528

NATO se rozpadne, protože nikdo nebude posílat vojáky na smrt kvuli hamižnosti američanů

156547

15.3.2008 12:10

RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156547

NATO je rozloženo spíše díky iniciativě ČR, Polska, ale i Rumunska či Bulharska, umožnit na svém území výstavby autonomních základen USA. Jakkoliv jsou však konkrétně plánované základny v ČR a Polsku mediálně falešně vydávány za součást obrany NATO, jde o striktní bilaterální dohody mezi ČR a USA a Polskem a USA bez přispění či alespoň supervize NATO.

To, co dnes NATO rozkládá je právě opakovaná iniciativa USA, jež si z jednotlivých států NATO tvoří seprátně spolupachatele svých hegemonních válečných zločinů. Kupř. z Německa či Španělska při bombardování Srbska roku 1999 (tehdy např. i přes protest Velké Británie!), celé široké koalice vojsk, mezi nimiž ale nechyběli i nečlenové NATO (jako Rusko, Čína, Japonsko, ba Kazachstán či Ázerbájdžán) při útoku na Afgánistán v roce 2001, a nakonec pak Blairovy Velké Británie v roce 2003 při nezákonné anexi Iráku.

NATO, jak stále opakuji (a i v tomto aktuálním vydání Zvědavce připomínám jinde) má z titulu svých stanov zakázáno vést jakoukoliv, byť "preventivně obrannou" (jak zavedl onen zhovadilý termín náš bývalý president zmařitel Havel - "humanitární" ) útočnou válku!

USA tedy již z dlouhodobé perspektivy tuto "nedokonalost NATO" (jak ji mnohokráte ve svých "vojenských analýzách" specifikují Ronald D. Asmus a Bruce Jackson) obcházejí pravidelným organizováním "vojenských koalic ochotných spojenců", jež pak zcela mimo velení a organizaci NATO samotné stanovy NATO obcházejí a nutí tedy jednotlivé státy NATO, aby samotná pravidla NATO separátně porušovaly účastí v útočných - z drtivé většiny mezinárodně protiprávních - válečných konfliktech.

Tedy destruktivním činitelem NATO není jeho neochota vést v rámci jednotného velení NATO útočnou válku, ale nedisciplinovanost jednotlivých členů NATO, kteří podléhají mocenskému tlaku "jediného(!!!)" velmocenského člena NATO a podílejí se s ním separátně na jeho hegemonistické válečné politice...

156590

14.3.2008 12:31

penze

Jens 195.?.?.?

Novela zákona o důchodovém pojištění má především zvýšit věk odchodu do důchodu mužů a žen bez dětí nebo s jedním dítětem na 65 let. Až komicky působí situace, kdy řidiči nad šedesát let musí prokazovat zdravotní způsobilost k řízení motorového vozidla. Je to jistě důvodné opatření. Jenže v případě prodloužení věku pro odchod do důchodu se tato situace zamlčuje.

156530

14.3.2008 13:16

Umírání Ameriky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Židovští sionisté Ameriku dočista zničí!

156532

16.3.2008 12:56

RE: Umírání Ameriky

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 156532

už se stalo,teď už to bude mít jen nějakou dobu setrvačnost

156622

16.3.2008 21:45

RE: Umírání Ameriky

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 156622

Malujete na zed.
A zbytecne,...protoze ti, i kdyby zaprahli dalsich sto volu, neznici ani Spojene Staty, natoz celou Ameriku.
Treba maji jen hlad, no. Tak prisli,...podojiii,...mleko vypijou...a pujdou zase o dum dal.
Jak se domorodi umeli podelit se svym 'budoucim reznikem', jenz z Evropy tehdy priplul, tak dnesni domorodi pouze odevzdaji, formou dani, potisteny papir a popr. ztrati svobodu. Au.
Ale dusi, ...tu dabel nedostane [mrknutí jedním okem]


P.S. Tuto jistotu jsem nabyl,...a nepozbyl. Dukaz jsem videl pred ctvrt stoletim na skale blizko Strawberry Peak , CA . Takze kliiideq [cool]

156638

16.3.2008 23:22

RE: Umírání Ameriky

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156638

Možná ani nejde o "umírání Ameriky" - jen o umírání Američanů v zájmu jiných Američanů... Nejspíše to čeká nás všechny...

156647

14.3.2008 16:30

Čeština

Souhlasník/Nesouhlasík 83.?.?.?

Co mi na Zvědavci opravdu vadí, je úroveň češtiny, například co se týče překladů z angličtiny do naší mateřšiny. Dát za sebe slova "pozorování umírání" samozřejmě jde, ale Vás to netahá za uši? To je, jako by ten text přeložil otrocky nějaký robot. Trochu citu pro daný jazyk by neškodilo. Co třeba "Dolar nám umírá před očima"? Není to přesný překlad, ale rozhodně to zní lépe než "Pozorování umírání dolaru".[mrknutí jedním okem]

156542

14.3.2008 16:46

RE: Čeština

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 156542

>Dát za sebe slova "pozorování umírání"
>samozřejmě jde, ale Vás to netahá za uši?

Tahá. A přemýšlel jsem nad lepší formulací dokonce ještě dnes ráno - dávno před tím, než jste na to upozornil. Nakonec jsem se rozhodl tuhle nešikovnou variantu tam ponechat. Snažím se o co nejpřesnější překlad a ne vždy je to asi šťastné řešení. Jenže mám zkušenost, že když to přeložím volněji, najde se rejpal, který upozorňuje, že tak to v originále není.

Nicméně vaše výtka je oprávněná.

156545

14.3.2008 18:48

RE: Čeština

djb 194.?.?.?

Reakce na 156545

"Pozorování umírajícího dolaru" by splnilo všechny Vaše nároky,-)

156549

14.3.2008 18:35

RE: Čeština

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 156549

Ať je po vašem. Mně se to také líbí víc. Už jsem to změnil. [mrknutí jedním okem]

156552

15.3.2008 11:14

RE: Čeština

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 156542

Jako překladatel patrně ze zcela jiné školy si myslím, že případný titulek "Dolar nám umírá před očima" naprosto nevystihuje význam a styl anglického "Watching the dollar die"(což doslova znamená něco jako "dolar mříti sledovati" ) - které má v angličtině jasný expresivní náboj pasivity, bezmoci a smutku až jistého neskutečna a přímo evokuje snářové exprese. A myslím si, že tak jak to editor prve přeložil je přinejmenším lepší, než to, co navrhujete - protože to už onen expresivní náboj nemá a intimní konotaci navíc zcela ničí užitím onoho "nám". Naopak bych řekl, že původní překlad "Pozorování umíráni dolaru" právě oním "taháním za uši" alespoň onu fonetickou expresivitu the dollar die částečně zachovává, jakkoli asi lepší by bylo použití infinitivu "Vidět dolar umírat". Myslím si, že snahou o "krásnou češtinu" mnohé "krásné" (ve skutečnosti školometské) překlady bez citu pro "jazykové pozadí" naopak ničí konotace a styl původního textu. Váš návrh titulku je tedy podle mého názoru spíše příkladem, jak se překládat nemá.

156586

15.3.2008 11:48

RE: Čeština

leo69 89.?.?.?

Reakce na 156586

Volně řečeno slovy prvorepublikového snáře: dolar ve snu zmírati viděti - finanční problémy míti... [chechtot]

Použil bych, pane JanX, v tom překladu slovo zmírati. Slovo zmírati chápu jako dohasínat, odcházet z neduživosti, chřadnout, atp... Je to takové "básničtější" a více se to, podle mého názoru, hodí k Vašemu pojmu expresního náboje.


m,[smích]

156588

15.3.2008 12:40

RE: Čeština

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 156588

V onom anglickém textu nic jako "zmírat" není, je tam "die" a to znamená "umírat" nebo "mřít". Použitím "zmírat" by se posunul celý význam jinam.
On ten dolar "nezmírá" z "neduživosti" - on je ilegálními mechanismy (jako vydávání měny soukromým bankovním trustem - to je ve Spojených státech naprosto jasně neústavní - a potažmo na úrok s následným frakčně rezervním bankovnictvím a z toho vyplývající skryté inflaci obludných rozměrů...) jednoznačně úmyslně veden ke krachu a to především proto, aby se podařilo dosáhnout zavedení měny Amero a potažmo zničení americké ústavnosti (a občanských práv, které garantuje) jako takové - fúzí Spojených Států v Severoamerické Unii - a ještě na tom vydělat obludné zisky v bezpečných assetech. On ten dolar je "zabíjen" úmyslně, to není jen výsledek nějaké "špatné politiky", tak blbí lidé zase nejsou. Nicméně veřejnost je blbá většinou dostatečně na to, aby tento proces nebyla schopna obsáhnout a pochopit v jeho celku a vystoupit proti tomuto obludnému podvodu. Ten dolar pane "nezmírá" sám od vlastní "neduživosti", myslet si to je naprostá naivita, jeho zabíjení je totiž pro určité kruhy ten největší kšeft jaký si lze vůbec představit a zároveň cesta k absolutní moci.
To není teď na vás, ale čistě obecně si neodpustím: každý, kdo si z jakéhosi naivního antiamerikanismu či pod vlivem propagandy škodolibě přeje pád dolaru jednou uvidí, k jakým strašným koncům to povede!

156592

14.3.2008 21:29

Bez efektu...

Sidney 208.?.?.?

Umírání? Asi ne, spíš se jedná o trouchnivění. Ale to už trvá několik desetiletí a normální američan to ani nevnímá. Jediný viditelný indikátor je cena benzínu. Ceny potravin nestoupají a když tak velice pomalu, ceny spotřebního zboží jdou dolů. A teď si to přeber... Je jasné, že, to co dělá ať už mimo Státy, nebo uvnitř, Republikánská Americká vláda je lumpárna první třídy. Ale ono by to za Demokratů nebylo jiné. Třetí volba není, tudíž dollar do kytek půjde. Není jenom jasné jakým způsobem a kdy. To že ztrácí proti ostatním měnám jako důkaz neberu.

156561

14.3.2008 21:57

iny pohlad

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

ked niekto dlzil 100,000 $ v 1950 a 2008 - to je jedna cena, ale uplne ina hodnota. Znehodnotenie meny je najlepsou cestou sa zbavit dlhu. A navyse to, paradoxne, znici aj euro, lebo sila eura znici vsetkok priemysel v Europe (rozumej Nemecku), a ten sa mozno prestahuje do USA (Airbus, BMW, Benz - automobilky su uz tam), pretoze pracovna sila v USA bude smiesne lacna.

156565

15.3.2008 10:52

RE: iny pohlad

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 156565

>A navyse to, paradoxne, znici aj euro, lebo sila
>eura znici vsetkok priemysel v Europe (rozumej Nemecku), a ten sa
>mozno prestahuje do USA (Airbus, BMW, Benz - automobilky su uz
>tam), pretoze pracovna sila v USA bude smiesne lacna.

Tomu neverim. Nejde jen o cenu prace, ale i o nove trhy. Vychodni Evropa a Asie nabizi oboje. Stehovat prumysl do USA je nesmysl a nikdo to neudela...

156585

15.3.2008 4:40

Nenarikejte nad dobrou spravou!

JW 64.?.?.?

Nechapu, jak muzete byt skepticti a lamentovat nad klesanim dolaru, kdyz je to naopak dobra sprava! Koruna stoupa na cene, viza zdarma a je toho nutno vyuzit jako ostatni Evropane! Jenom New York navstivilo v lonskem roce 8.5 milionu turistu, hlavne z EU, a bylo jich tolik, ze obchodnici zacali prijimat i Eura! Nejpopularnejsi kupovane zbozi byla electronika, ale turiste kupovali vse, od spodniho pradla az po byty ( condominiums). Dohromady turiste nechali v New Yorku 28 miliard $ a zamestnalo se na turizmu 350 000 obcanu!
Last year, the weak currency helped draw 8.5 million foreign visitors to New York, more than ever before, said George Fertitta, chief executive of NYC & Co., the city's tourism operation, and what they have been buying is as varied as lingerie and condominiums. Tourists generated $28 billion in spending last year and supported more than 350,000 jobs, and Europeans represent the largest group of foreign visitors, he said.
Cele na : http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/02/24/AR2008022401642.html

156572

15.3.2008 14:46

RE: Nenarikejte nad dobrou spravou!

Mrchaa 212.?.?.?

Reakce na 156572

já už v USA byl, na měsíc. Líbilo se mi tam. Ale teď, když po mě chtějí otisky prstů, vím, že se tam už nikdy nepodívám. A uklízet obchoďák se mi tam taky nechce. Takže to nevyužiji. Holt jsou lidi, kteří už zemi neomezených možností ke svému životu nepotřebují.

156593

15.3.2008 15:28

RE: Nenarikejte nad dobrou spravou!

devaa 89.?.?.?

Reakce na 156572

Čím víc klesá hodnota dolaru, tím víc stoupá cena ropy a jiných komodit.Což celkově zvyšuje inflaci.
Takže já bych klidně dal za dolar 40 kč a měl benzín za 15kč,rohlík za 0,50 halířu,pivo za 8 kč,chleba za 10.
Jakožto že necestuju,tak by mi to bylo jedno. Víc toho snad za rok sním.
Než mít dolar za 16 a tuhle drahotu.

156594

15.3.2008 15:18

Čeština 2

Souhlasník/Nesouhlasník 83.?.?.?

Pozorování umírajícího dolaru? To jako že dolar umírá a mezitím něco pozoruje? Já jsem teda ten článek pochopil jinak, že spíš autor pozoruje, jak ten dolar umírá. No dobře, přečtu si to ještě jednou... [smích]

156595

17.3.2008 4:07

Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Přirozený vývoj společnosti nemůže existovat, když je svět ovládán hrstkou psychopatů. Psychopatů na špici pyramidy
bankovního kartelu, kde ředitelé všech dvanácti poboček
Federální rezervní banky jsou dosazováni (nikoliv voleni)
a jména držena v přísné tajnosti. "Konkurence je hřích",
prohlásil John David Rockefeller...a to nejen v
bankovnictví, ale i v průmyslu, který je rovněž sestaven
na pyramidovém principu ovládání společnosti. Zde hovořím
o nadnárodních korporacích, které jsou s kartelem
mezinárodního bankovnictví úzce spjaty - něco jako dvě
křídla jednoho dravce. Důkazem, že J.D.Rockefeller
neuznával přirozenou konkurenci může posloužit sledování
tehdejší rozpínavosti jeho firmy - Standard Oil
Corporation, kdy za vytvoření tohoto ropného monopolu byl
Rockefeller dokonce odsouzen vládou Spojených států.
Vyhověl požadavkům soudního rozsudku a svou firmu rozdělil
na dvě filiálky, kde "zdravou" konkurenci ovládal jeho
bratr William Rockefeller.
Vraťme se však k té vyšší pyramidě - k pyramidě bankovního
kartelu.

V listopadu roku 1913 vyšel v novinách "The New York Times"
článek: "Nedostatky našeho finančního systému a řešení k
jeho nápravě". Autor článku - Paul Warburg. Německý bankéř,
který na žadost svého přítele Rothschilda, vytvořil studii
soukromého bankovnictví Spojených států, principiálně
stejnou, která byla již zavedena v té době v Německu a ve
Velké Británii. Paul Warburg - velice chytrá hlava, ale
génius všeho zla, byl architektem Federální rezervní banky.
Jeho článek v N.Y.Times byla návnada pro společnost a
Rothschildův finanční kartel se pomocí záludného podvodu -
úplatků a vydírání, podařilo protiústavně schválit
kongresem dne 23. prosince 1913, kdy - pro nastávájící
vánoční svátky - bylo na zasedání jenom pár zaprodanců,
včetně tehdejšího prezidenta Woodrow Wilsona. Jaké asi
bylo řešení nápravy finančního systému, které navrhoval
v článku Paul Warburg? Měna podložena zlatým/stříbrným
standartem (později změněno mnoha dodatky - jinak by zákon
soukromého bankovnictví neprošel), minimální/žadná inflace
a zamezení ekonomické deprese a bankovního krachu, což
bylo uměle vytvořeno již v minulosti stejnými lidmi, jako
ukázka nebezpečí finančních institucí pod kontrolou vlády.
Zavedením finančního kartelu se nejen uvedená nebezpečí
nepodařilo odvrátit, ale byla uměle vytvářena ve prospěch
stejných lidí, kteří se zavázali tomu zabránit.
"Dejte mi pod kontrolu vydávání peněz a nezáleží na tom,
jaká vláda je u moci", prohlásil Nathan Rothschild
a po několika generacích své dynastie se mu to nakonec
podařilo.

-pokračování -

156655

17.3.2008 4:32

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156655

- pokračování 1.-

Psychopati, kteří se již po několik generací snaží ovládnout
tento svět a nastolit jednu světovou vládu postupují
houževnatě za svým cílem. Nejprve to byl komunismus. Nejenže
se neprosadil, ale dokonce se postavil proti svým vlastním
tvůrcům. Spadla železná opona a zamezila vnějšímu zasahování
do semknutého společenství východního bloku, ovládaného
Sovětským svazem. Imperialistické živly - jak nazval západní
mocnosti Gustáv Husák - neměly šanci a židovský element byl
vyloučen z vlivných míst. Důkaz, že komunismus, jako forma
společnosti byl vytvořen k jejímu ovládnutí a následnému
nastolení jedné světové vlády, můžeme rozpoznat v dopise,
jehož doslovné znění bylo zveřejněno v La Revue de Paris,
dne 1. června 1928 na straně 54.
Baruch Levy, po přečtení komunistického manifestu, píše
svému bratrovi - Karlu Marxovi (vlastním jménem -
Mordechai Levy) a s nadšením vyjádřuje své pocity:

"Židé jsou bohem pověřeni vládnout tomuto světu zničením
jinych ras a zřízením jedné světové republiky, kde pouze židé
budou mít výhodu vlastního občanství. V tomto novém světovém
řádu děti Izraele vytvoří vládce, aniž by čelily jakékoliv
opozici. Vlády všech zemí se rozloží a padnou do židovských
rukou. Až teprve tehdy budou mít židovští vládci možnost
zrušit soukromá vlastnictví a využít nerostná bohatství světa
jenom pro sebe. Až teprve tehdy bude slib Talmudu splněn".

Přepsáno z anglického originálu, který je k nalezení na
internetu...přepis je zkrácen. Tady bych rád upozornil na
zmínku v dopise o zrušení soukromého vlastnictví, což byl
životní styl komunistické společnosti a nadále se udržuje
v Izraeli v komunitách nazvaných - Kibutz.

Fašismus - další forma společenského útvaru, který přivedl
svět do vyprovokované druhé světové války s cílem vytvoření
jedné světovlády. Doposud není historiky jednoznačně
prokázáno, kdy Hitler plnil příkazy svých finančních sponzorů
a kdy se řídil svým vlastním svědomím a nebo příkazy jiných
a rozhodoval v rozporu s naplánovanou strategií války.
Nechci tohle téma nadále rozvádět - jak jsem již napsal -
samotní historikové se doposud neshodli.

Sionismus - zakladatel Theodor Herzl, maďarský žid (1866-1907)
- politické hnutí vytvořené k založení státu Izrael.
Sionistické vlády Izraele se od samotných prvopočátků
řídí principy Talmudu, což - jak možno pozorovat - se
negativně odráží na veškerém světovém dění již od založení
Izraele. Sionismus je nástrojem a hybnou pákou k vytvoření
nového světového řádu.

Globalizace - stále ještě mnohými chápaná forma jako
"přirozený vývoj" společnosti.

- pokračování -

156656

17.3.2008 4:30

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156656

- pokračování 2.-

Globalizace - stále ještě mnohými chápaná forma jako
"přirozený vývoj" společnosti. Dlouhodobě propagovaná a
dlouhodobě vypracovávaná forma vytvořena k ovládnutí
společnosti v globálním měřítku. Působení a účinky
globalizace můžeme pozorovat na pádu amerického dolaru,
na přesunu výroby nadnárodních společností do jiných zemí a
s tím spojena ztráta pracovních příležitostí na domácím
(americkém) trhu, na bankovním podvodu s trhy nemovitostí,
na neustálém zvyšování ceny ropných produktů a s tím spojené
zvyšování cen zásobování. Odborníci - ekonomové vyjádřují
obavy, že nastávající krize předčí tu globální z roku 1929.

Stále si ještě někdo myslí, že je tohle přirozený vývoj
lidské společnosti? A to byl pouze nepatrný výčet následků.
Setrvejte se mnou ještě pár minut a dozvíte se i důvody.
Pokud se někomu bude zdát, že tohle snad není ani možné...
že to musí být plán nějakého šílence, tak se názorově
shodujeme. Co jinak můžeme očekávat od šílenců a chamtivců
bankovních a průmyslových kartelů - psychopatů a u většiny z nich,
vyznavačů ďábla - kterým nezáleží na osudech jiných lidí?
"Dejte nám práci a hry a nechte nás napokoji a klidně si
parazitujte dál" - jistě si mnozí z vás pomyslí.
Jenomže - podle "nich" jsme se již přemnožili a tomu
se musí zabránit! Peníze pro ně už dávno nehrají žádnou
roli, jde jim především o moc. O moc na zeměkouli, tak jak
to prohlásil David Rockefeller na zasedání skupiny
Bilderberg v roce 1991:
"Vláda nadnárodních intelektuálních elit a světových bankéřů
má své přednosti proti národnostnímu samoprosazování, které
se rozvíjelo v minulých stoletích"!


Tohle by tedy byl důvod té záhadné a tajuplné globalizace.
Silný a schopný národ se tak snadno nevzdá svého výsostného
a suveréního postavení. Pouze se slabými a apatickými lidmi,
kteří už rezignovali a vzdali se posledních nadějí, lze
snadno manipulovat. Jakmile se Amerika přitlačí na svá
kolena a nebo ještě lépe - položí na lopatky, kdy lidé budou
strádat a bojovat o přežití a když je hlad přinutí k
násilnostem, potom si každý oddechne a bude vděčný za
jakoukoliv pomoc. S nadšením budou Američané vítat armádu
v modrých přílbách a s bílými písmeny UN (United Nations),
jejíž ozbrojené složky přinesou do ulic a domovů opět zákon
a pořádek. Až tehdy Američané (a potažmo celý svět) příjmou
s nadšením novou formu společenského zřízení...
Nový světový řád!

- pokračování -

156657

17.3.2008 4:09

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156657

- dokončení -

Osobně doufám a věřím, že se jim to nepodaří, přestože
vyvíjející se situace nasvědčuje o pravém opaku. Doposud
se to nepovedlo. Ovládnout svět nebude tak snadné. Je nás
totiž hodně - už jsme se jako lidstvo přemnožili. A jsou
tady i jiné státy a jiná společenství, která se tak snadno
nevzdají. Stále ještě přetrvává a vzdoruje to nezbedné dítko
nazvané komunismus, jako např. na Kubě a ve Venezuele.
Islámské země si zamknuly své dvéře proti pronikání
globalizace a západních "demokracií". V neposlední řadě a v
pravou chvíli vytvořili Rusové protiváhu mocenských sil.
Celosvětově začíná vznikat hnutí pravdy a tak společně
doufejme, že se už ten svět konečně probudí. Každý z vás se
zúčastněte tohoto hnutí. Každá kapička pomůže. Mnoho malých
kapek dokáže naplnit pohár pravdy až jednou přeteče.
Rozšiřujte - písmem i slovem!

156658

17.3.2008 12:41

RE: Nic se neděje náhodou...

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156658

Pravda je relativistická kategorie! Pravd je hned několik a každá je neotřesitelně správná! Jedinou skutečně objektivní pravdou je pouze fakt, že pravda objektivně neexistuje! Jedinou zhoubou jakékoliv pravdy je její globální vítězství!!!

Pravda, jež se stane jediným "pravým dogmatem" je předem odsouzena k degeneraci ať z evolučního, či dialektického hlediska...

Jedinou pravdivou a neotřesitelnou lží je tedy právě "ta pravá a nejsprávnější pravda"...

156684

17.3.2008 17:30

Kecy

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 156684

Pravda znamená že něco buď je nebo není, že se něco stalo nebo nestalo, že někdo spáchal zločin nebo nespáchal. Pravda není žádná relativistická kategorie. Jsou to obvykle lháři co opakují dozblbnutí tuhle lež a hlupáci to po nich papouškují. Je absolutní pravdou, že lež vždy zůstane lží, protože ji nelze dokázat. Teda Hugofe, obvykle s vámi víceméně souhlasím, ale tahle pravda, co jste tu teď předvedl, není to trochu propaganda lži?

156697

17.3.2008 21:04

RE: Kecy

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156697

Spoléhat se na indikátor pravdivosti ve smyslu, že "něco je nebo není" v situaci, kdy je více než diskutabilní, zda "něco je nebo není", je spíše naivitou! Neexistuje nikdy sdostatek objektivní důkaz toho, že "něco je nebo není"... Ten, kdo se ohání takovouto argumentací je buďto sám naiva, hlupák, napálený jedinec nebo manipulátor... ;o)

156706

18.3.2008 9:59

RE: Kecy

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 156706

Nojo, já do jisté míry chápu váš názor. Ovšem ono se už tak nějak stalo ono zmatení jazyka, že spekulace, zaujatý názor, cílená dezinformace podložená řetězem korporátních "zdrojů"...či prostě nějaký blábol nějakého vlivného pisálka se nazývá pravda.
Pravda je, že sedím za počítačem a přemýšlím o tom, co a kde je ta pravda. Pravda je například, že Izrael jaderné zbraně vyvinul už v 60tých letech (existují na to velmi důvěryhodné zdroje) a nikdy nepodepsal NPT. Pravda je, že americká vláda říká, že chce jadernými zbraněmi zaútočit na Írán, který NPT podepsal, který jaderné zbraně s největší pravděpodobností nevyvíjí, proto, že by je prý mohl vyvíjet (pravda o zaujatém názoru až dezinformaci). Pravda je, že to zatím neudělala, a pravda je, že otázka, zda to udělá, nebo neudělá je velice závažná, protože radiace je ve vyšším množství velmi nezdravá... a takto bych mohl pokračovat doalelujá celkem bez výrazného rizika omylu.
Pravda je relativní pouze pokud je vztažena k nějaké podmínce pravdivosti, takovým se říká paradigmata. Existují samozřejmě celé ideologie založené na jednom nebo skupině paradigmat, a existují i ideologie založené na nepodmíněných pravdách, které nikdo nedokázal ani nestanovil podmínky jejich pravdivosti - těm se říká dogmata... Ale nazývat to pravdou? To by bylo asi tak něco jako tvrdit, že 1+1≠2, o trojúhelníku, že má jednu stranu, nebo cokoli o trojjediném bohu. 1984 a ostatní čísla si dosaďte. Semena zmatení.
Vaše naivita či hloupost, či jak to vůbec nazvat, spočívá nikoli v tom, že správně nechápete jak to s tou "pravdou" je, spočívá v tom (filosofie a logika bývají bohužel v základním vzdělání nahrazovány občanskou naukou a dělením mnohočlenů), že nejste schopen pochopit obsah a meze onoho pojmu.

156731

18.3.2008 20:21

RE: Kecy

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156731

Má polemika měla vlastně jediný účel - zpochybnit dobré úmysly těch, kteří si uzurpovali mocí právo na "jedinou správnou pravdu"... ;o) Takto se naposledy chovaly komunistické policie a fašistické restrikční složky. Demokracie je naopak právo na nepravdivou pravdu - pravdivou pravdu vnucuje obvykle diktatura.

Jestliže dnes někdo z pozice někdejšího odpůrce totality obhajuje ty, kdož hlásají onu jedinou pravou pravdu, zpronevěřuje se přímo vlastním ideálům. Nejde mu o žádnou pravdu - jde mu jen o kolaboraci s mocí, a takto se nikdy žádná pravda nezrodila! Takto se vždy rodily pouze velké lži.

156753

19.3.2008 3:51

RE: Kecy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156731

Jan X - naprostý souhlas. Konečně se tady na Zvědavci objevil někdo, kdo má nejen značný přehled,
ale i - na jeho základě - postavenou logickou logiku. Nazvěme ji spiklenecky - většinovou. Ještě bych rád dodal, že pravda v lidské společnosti se stala zbožím, které lze směnit, prodat, udržet pod pokličkou a nebo i zamést pod koberec. Pravda dokáže zastrašit, odpudit, vyvolat nevolnosti a může se stát i příčinou násilí (napadnutí posla špatných zpráv). Pro informované a oduševnělé jedince však způsobuje hřejivý pocit duševního uvolnění. Ne nadarmo se říká -"Pravda osvobozuje".
[mrknutí jedním okem]

156758

18.3.2008 3:50

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156684

>Pravda je relativistická kategorie!
---
Napadla mne úplně stejná věc a musím s vámi, Hugo, souhlasit.
Stejně tak souhlasím i s kolegou (Jan X.). Tady je právě vidět, jak je pravda extrémně relativní. Uvědomil jsem si tohle až po odeslání svého příspěvku, že moje logika se nemusí shodovat s logikou druhých, přestože je moje úvaha podložena mnohaletou studií historie, soustavným sledováním světového dění a čtením názorů (článků) jiných lidí. Pravda je sice popis skutečnosti, ale vyjádření pravdy už je za názor. Všechno by bylo v pořádku, kdybych tam neuvedl tu poslední větu - "Rozšiřujte...". Tohle by se dalo nazvat vnucování mého názoru, což už je skutečně propaganda...i když to bylo myšleno v dobrém.

Ono to s tou pravdou je tak trochu zapeklité. Kdybych využil mé známosti (občanské sounáležitosti) s "knížetem" Charles von Schwartzenbergem, vloudil se na zasedání skupiny Bilderberg a začal tam číst tu svoji úvahu - kterou jsem tady uvedl - tak nebudu mít ani šanci to dočíst. V nejlepším případě mne odvedou dva pánové ve slunečních brýlích ven ze sálu. Oni mají tu svoji pravdu posazenou někde úplně jinde. Oni tomu totiž skutečně věří, že jsou předurčeni vládnout světu a my jim budeme z vděčnosti lízat boty. Proč by tomu nakonec nevěřili? Představa to není až tak špatná, pro lidi, kteří se nedokáží jinak uživit a tak parazitují na lidské společnosti. Vemte si třeba ti-ukřivdění-a-uražení-s-nastavenou-rukou. Dokud jim budou do ruky cinkat peníze, tak přece neucuknou. Ti mají také tu pravdu jinou, než většinová společnost a aby to cinkání neskončilo, tak se to uzákoní.
Závěr bych tedy pozměnil asi takto: Tohle byl pouze můj názor k zamyšlení.

156719

19.3.2008 18:29

RE: Nic se neděje náhodou...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 156719

>Závěr bych tedy pozměnil asi takto: Tohle byl pouze můj
>názor k zamyšlení.

Tak to už vůbec by nebyla pravda, protože jde o názor jistě starší, než známé Protokoly, byť postupně doplňovaný o nové aktuální skutečnosti, v současné době již i zákony v některých "demokratických" státech zakazovaný, jako názor vládcům světa nebezpečný.

Dobře jsi to Mirdo sepsal i s tím dojemným závěrem o modrých přilbách v Americe. Je dobré si tyto skutečnosti občas připomenout neboť maistremová media uvedené skutečnosti rozhodně šířit nebudou. (Koho chleba jíš, ...)

Jen bych si dovolil připodotknout, že na problematiku nelze nahlížet staticky, jak ve své omezenosti činili v minulosti komunisté, považující myšlenky v dílech zakladatelů marxismu za dogma.
Světovládné myšlenky nevznikly pouze v hlavách vůdců jistého nejmenovaného vyvoleného etnika, ale o tisíce let dřív ve starověkých státech. Nám pak již relativně blízcí Římané takovýto projekt realizovali po několik století v jim známých a dostupných částech světa. Středověké koloniální říše své světovládné plány realizovali prostřednictvím své vojenské síly. Představitelé vyvolenců si byli vědomi, že vojensky toho mnoho nezvládnou a proto zvolili nesymetrické řešení v soupeření o světovládu.
Přestože Karel Marx byl Žid, tak primárně mu o světovládu vyvolenců nešlo. Navazoval na francouzské utopistické socialisty a jednak žil dost vzdálen od nejsilnější evropské židovské komunity v Polsku a v Rusku. Že ruští Židé na jeho teorii za padesát let navázali a využili ji, jistě není tak moc Marxovou vinou. Mnohem všeobecnějším židovským hnutím se stal sionismus. Židovští finančníci si však šli svojí za staletí vyzkoušenou samostatnou cestou za svými světovládnými plány. Že k jejich uskutečnění využili jak dělnické hnutí, tak sionismus i fašismus je asi přirozené.
O nějaké globalizaci v dnešním pojetí se asi před 150 lety nikomu ani nesnilo. Globalizaci výroby a spotřeby pokládám za jeden ze stupňů vývoje kapitalismu, logicky navazující na monopolistický kapitalismus - leninský imperialismus. Globalizace omezuje do jisté míry války států v soupeření o trhy a suroviny, ale samozřejmě je zcela neodstraňuje.
Globalizaci jako přirozené stadium rozvoje výroby nelze paušálně zavrhnout. Zavrženíhodné je zneužití globalizace silnějšími státy proti státům ekonomicky a vojensky slabším a hlavně nadnárodními korporacemi proti menším výrobcům. Nadnárodní korporaci nelze národním zákonem uregulovat. Ze své podstaty stojí nad státem a jeho zákony, resp. mimo stát a zákony.

156799

19.3.2008 18:04

RE: Nic se neděje náhodou...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 156799

Pokračování
Skutečnost, že kapitalismus jako globální výrobní a společenský systém se již vyčerpal, resp. možnosti svého rozvoje skoro vyčerpal, je dnes zřejmá mnoha lidem. Dnes bez jakéhokoliv zásahu z venčí padá. Při optimální shodě okolností by se ještě mohl pár let v agonii udržet, než dosáhne úplného celosvětového kolapsu a rozvratu.

Světový problém však nespočívá v tom,jak udržet dolar před absolutním krachem, americké a světové hospodářství alespúoň v recesi, ale v tom, čím kapitalismus nahradit.

Pokud chcípající kobyla kapitalismu nebude okolo sebe kopat tak, že dojde k zániku celé lidské civilizace, lze asi očekávat v blízkých letech nástup určitého temného období, jako při zániku Říše Římské (nebo při zániku Sovětského impéria), než se prosadí nějaký efektivnější výrobní a politický systém. Že to temné období nebude prospívat současnému peněžnímu a akciovému trhu a jejich hlavním vyvoleným hráčům, je víc než jisté. Čím dřív to přijde, tím míň nás to bude bolet.

156800

19.3.2008 18:52

RE: Nic se neděje náhodou...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 156800

Nic se neděje náhodou...
Stare, zname protokoly zionskych mudrcu, prestoze je dokazano ze jsou podvod, jaksi se splnuji.

156802

20.3.2008 7:20

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156800

Karle, jsem rád, že jsi mne tady neseřval, jako to udělal Hugo F. a také díky za kompliment. Stalo se...propadl jsem emocím a tak to potom dopadá. Nicméně proto tady diskutujeme a učíme se z vlastních chyb a také z chyb druhých. V podstatě s tvým názorem souhlasím a jen bych něco doplnil a něco bych rád vyjádřil v jiné perspektivě. Píšeš:
>Přestože Karel Marx byl Žid, tak primárně mu o světovládu
vyvolenců nešlo. Navazoval na francouzské utopistické
socialisty a jednak žil dost vzdálen od nejsilnější evropské
židovské komunity v Polsku a v Rusku. Že ruští Židé na jeho
teorii za padesát let navázali a využili ji, jistě není tak
moc Marxovou vinou...
---
Časově mi to všechno zapadá do sebe a vytváří souvislosti. Nebudu hledat odkazy a pojedu to z hlavy (některé datumy nemusí souhlasit). Počátek tohoto zla, které můžeme sledovat v tyto dny, sahá do druhé poloviny 18-tého století. Amschel Meyer Rothschild - německý žid, rozený Bauer (1743-1812), vydělal podvodem na britské burze obrovské peníze, další nakradl a stal se nejbohatším mužem světa. Zatmělo se mu v bedně (psychologicky oddůvodnitelné) a k uskutečnění svého snu - vlastnit celou planetu a jelikož to je za jednu generaci neuskutečnitelné - vytvořil kult dynastie Rotschildů. Rothschildovo impérium. Proto můžeme vidět jméno Rothschild v každém století, až do dnešních dnů. Nejmladší - David René de Rothschild, narozen v roce 1979.

Zakladetelem společnosti "Illumináti" je francouzský rabín Adam Veishaupt, Rotschildův přítel. BTW - Illumináti znamená nosiči světla a nosičem světla byl těmito psychopaty považován Lucifer. Illuminati a svobodní zednáři po sjednocení přijali stejnou ideologii - jsou vyznavači ďábla. Spolek illuminátů - na požadavek Rothchilda - vytvořil plány na francouzskou revoluci (1784-1793), vedenou Maxmilliánem Robespiérem. Jak je vidět, tak francouzští utopističtí socialisté to udrželi cca devět let. Neuspěli. Rothschild se rozhodl pro vědeckou metodu ovládnutí lidské společnosti (světa) a nechal si vypracovat studii generálem Albertem Pikem. Studie zahrnovala - komunismus, fašismus a náboženský fanatismus. Jak nám do toho zapadá Karel Marx?
Autorem myšlenky uspořádání společnosti na principech komunismu byl rabín Moses Hess, učitel Karla Marxe a Bedřicha Engelse. Myšlenka na svět bez hranic s jednou světovou vládou. Stejná ideologie, kterou propagují jehovovi svědci, pouze jinou metodou - beze zbraně (byl jsem "tam" a viděl jsem to). Karel Marx vypracoval na žádost Rothschilda známý komunistický manifest (1848) s cílovou myšlenkou - vytvoření jedné světové vlády. Jak už víme, tento způsob ovládnutí společnosti byl použit a vyzkoušen v praxi rozpoutáním VŘSR (1917) a potažmo nedobrovolně přijat celou východní Evropou. Fašismus bylo téma druhé světové války a doposud se udržuje v Izraeli, společně se sionismem. Karel Marx jistě ...Automaticky kráceno

156840

20.3.2008 6:59

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156840

- dokončení -

Karel Marx jistě věděl o důvodech vypracování manifestu, za což dostal i bohatě zaplaceno. O tom svědčí dopis jeho bratra Barucha Levy, poukazující na vytouženou židovskou nadvládu.
V dalším bodě se nepatrně rozcházíme, přestože kráčíme stejným směrem.

>...Globalizaci výroby a spotřeby pokládám za jeden ze stupňů vývoje kapitalismu, logicky navazující na monopolistický kapitalismus - leninský imperialismus...
>...Globalizaci jako přirozené stadium rozvoje výroby
>nelze paušálně zavrhnout. Zavrženíhodné je zneužití globalizace
>silnějšími státy proti státům ekonomicky a vojensky slabším a
>hlavně nadnárodními korporacemi proti menším výrobcům...
---
Karle, kapitalismus protkaný sociálními výhodami - tak jak jede tady v Kanadě - by mohl vesele fungovat dalších tisíce let, kdyby:
a)nebyl ovlivňován zájmovými skupinami motivovanými hamižností - úplatky, korupce.
b)zavedena poctivá a pravidelná prověrka vlády kontrolními a nezávislými orgány - přerozdělování nadhodnoty (daní).
c)kdyby nebylo ve vládě pitomců, kteří podporují globalizaci a vytvářejí pro to podmínky.

Globalizace - jak to vidím já - není přirozený vývoj společnosti. Globalizace je vytvořena právě k jejímu snadnému ovládnutí a následky můžeme již pozorovat a budou tragické.

156842

20.3.2008 23:35

RE: Nic se neděje náhodou...

rataj 85.?.?.?

Reakce na 156842

Plně souhlasím, podle mého názoru by mohla dobře fungovat i určitá forma socialismu se zachováním dobrých prvků z kapitalismu - tj vysoká osobní odpovědnost, profesionalita celého personálu od ředitele po posledního pracovníka,zasloužená odměna dle náročnosti funkce, dobré přátelské vztahy na pracovištích. Dnešní společnost, jejíž produktivita je v důsledku vědeckotechnické revoluce obrovsky vyšší, než tomu bylo řekněme na počátku kapitalistické éry (kupř. porovnejme stavbu železnic za ck mocnářství, kdy se rozvoz hmot prováděl kolečky, s dnešní mechanizací - s úctou si však vzpomeňme na naše předky , kteří za takových podmínek dokázali zrealizovat velikou část železniční sítě),by byla schopná zajistit krásný život pro všechny její členy, pokud by neexistovala obrovská hamižnost a nenažranost některých "nadlidí", kteří by snad nejraději ovládli celý svět.

156915

21.3.2008 4:53

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156915

Moje řeč. Vybrat z obou systémů to nejlepší a přesvědčit/vychovat společnost v tomto duchu. Nikoliv ovládání společnosti strachem, ale ekonomickou (finanční) motivací a vzájemnou úctou. Něco podobného, co bylo zavedeno v bývalé Jugoslávii. Byl jsem tam a viděl jsem to. Pocit svobody člověk mohl vychutnávat nejen na nudistických plážích, ale ve všech sférách společnosti.
Jugoslávie byla jediná země komunistického bloku, kde lidé mohli volně vycestovat a pracovat v zahraničí, měli možnosti soukromého podnikání, existovala tolerance všech etnických a národnostních skupin. Náboženství islámu, křesťanství i judaismu byla chápána jako tři spřátelení a nerozpojitelní sourozenci. Všeobecně funkční společnost, kde si majitelé obchůdků a restaurací (drobní podnikatelé) dobrovolně vyvěsili na stěnu obraz prezidenta Tita, jako svého oblíbeného otce vlasti. Až teprve zásahem zvenčí - vojsky NATO - se to všechno muselo rozšťouchat a řeky krve vytvořily nové hranice. Až teprve tehdy byl Tito nazván zlým diktátorem a nově vytvořená národnostní seskupení - společenství "demokracie".

156927

21.3.2008 5:04

RE: Nic se neděje náhodou...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 156927

Jugoslavie jako alternativni cesta bylo natolik pro jiste kruhy netolerovatelna, ze musela byt pokorena a zlomena. Tomu rikam paradox zastanci multi-kulti diktovane shora, znici nejvice funkcni realny model pouze z toho duvodu, ze ekonomicky funguje na jine alternativni bazy. Otazkou vsak je, zda na soucasne ekonomicke podstate muze vubec nejaka multikulturni spolecnost fungovat, aniz by byla vynucovana na spolecnosti hrozbou represe?

156929

21.3.2008 6:28

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156929

>Jugoslavie jako alternativni cesta bylo natolik pro jiste kruhy
>netolerovatelna, ze musela byt pokorena a zlomena. Tomu rikam
>paradox zastanci multi-kulti diktovane shora...
----
René, já bych to nazval: "Rozděl a panuj! Ze stejného důvodu se musela rozdrobit Rakousko-Uherská monarchie. Společnost, jako silný celek není snadno zotročitelná. Ale tohle byla víceméně strategie dvacátého století. Nyní nastalo období nového experimentu - Nové americké století a to vytvořením Severoamerické unie, Evropské unie, Africké unie a Asijské unie. Kam to povede nemusím naznačovat? Život by byl mnohem snadnější, radostnější a plodnější, kdyby se člověk nemusel potýkat s náboženskými fanatiky, kteří si myslí, že jim patří svět a že k tomu mají boží příslib a pravomoc.

156933

17.3.2008 18:16

RE: Nic se neděje náhodou...

android 78.?.?.?

Reakce na 156658

Sposob akym sa to moze podarit je 3 sv. vojna, ktora destabilizuje statne spolocenstva. Ludia po vojne budu v prvom rade mysliet hlavne na prezitie, potraviny a nie na politikov.
Preco asi buduje US(stale neviem ci je korektnejsie uvadzat Izrael) po svete svoje vojenske majaky ?

156701

18.3.2008 4:23

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156701

Bush je psychicky narušený člověk. Jednak je pod tlakem AIPAC lobby a Izraele, Dick Cheney mu za zády tluče do válečných bubnů a tak se Georgík odreagovává hrou na komedianta. Je docela možné, že to ani nehraje. Nejen zdejší média, ale už i světová média poukazují na Bushe jako na komedianta a psychopata, který neví co dělá. Pokud přece jenom dojde k napadení Iránu, tak se to semele celosvětově (třetí světová válka) a tohle si Bush asi vůbec neuvědomuje. Irán, Sýrie, Rusko a Čína jsou neoficiálně koalice. Jakmile se do toho zaplete Indie na straně US-Izraele, tak Pakistán a Egypt jsou automaticky na straně Ruska a státy ve společenství NATO jaksi nemají navybranou. Nechci malovat čerta na zeď, ale jakmile se to začne mlátit atomovkama, tak si vojáci NATO ani nestihnout obout boty.

156720

17.3.2008 21:55

Euro i dolar jsou papírky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

tištěné pouze na dluh, takže po pádu dolaru bude nutně následovat i pád Eura, protože Evropané, především ti západní mají rádi žití na dluh jako Američané.Potěšující je to, a to je zřejmě celý ten důvod, proč neokoni vedou celou tu nesmyslnou válku proti fiktivnímu terorismu, že celosvětová ekonomika bude zbavena děsivého vlivu úzké skupiny židovských bankéřů, sdružených do nikým nekontrolovatelné spiklenecké korporace FED.

156712

18.3.2008 23:38

RE: Euro i dolar jsou papírky

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 156712

>... celosvětová ekonomika bude zbavena
>děsivého vlivu úzké skupiny židovských bankéřů, ...

Moc pěkné. A pak nastane co? Nekončící radostný tanec na troskách?

156756

19.3.2008 3:32

RE: Euro i dolar jsou papírky

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156756

Vojto, od té doby co jste se tady objevil na Zvědavci, tak se vzpírám vlastnímu svědomí na vás reagovat. Už jsem to nevydržel, ale jenom krátce. Člověk, který si neuvědomuje, že existuje nějaký problém a nebo se všemožně brání ho rozpoznat, přestože je na něj neustále upozorňován, stává se součástí onoho problému. Toť vše! Vy to stejně asi nepochopíte (nechcete pochopit), proto nemá ani význam pokračovat.

156759

19.3.2008 15:19

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 156759

Díky pane Mirdo, že jste zareagoval. I já jsem pečlivě pročetl Váš několikadílný příspěvek. Rozpor mezi námi je jednoduchý. Tkví v tom, v čem každý z nás spatřuje největší problém současného světa.

Vy jej vidíte v tom, že nám lidem vládnou elity (přívlastky zatím pomiňme). A dosud nikdy jste se, alespoň v této diskusi, nepokusil zamyslet nad tím, kdy v historii tomu bylo jinak a jak to dopadlo.

Já naopak soudím, že obrovský problém by nastal, kdyby lidstvu elity nevládly. A dokládám to mnoha příklady z historie. Třeba francouzskou revolucí s jejími potoky krve, komunistickými diletanty a miliony jejich obětí či mocí posedlými diktátory. Ano, to byla hrůzná období vlády lůzy.

Rozumím i tomu, jak strašně moc prahnete po tom, "všechny ty (ve Vašich očích) lumpy" zničit, rozdrtit na prach, eliminovat. A před tím je ještě zbavit jejich bohatství a hodně bolestně je ztrestat.

Podobně, jako Vy pane Mirdo, smýšlí naprostá většina lidí. A společně s Vámi se tato většina mýlí. Sakra, to je ode mně ale drzost co? Povyšovat svůj názor nad "pravdu" většiny. Jenže bez elit to opravdu nejde. Neoddiskutovatelný důkaz máme v Severní Korei či na Kubě.

Co tedy s tím?

Tuto otázku jsem v těchto diskusích položil už mnohokrát. Zatím mi na ni odpověděl jediný diskutující. Paní Jarmila. Soudí, že vše řeší přímá demokracie a její účetní volební systém.

Na závěr bych rád dodal, že nejsem úplně dementní a vnímám stejně jako většina lidí zlo. Tedy lež, nespravedlnost, nesvobodu a veškeré druhy lidského utrpení. Jen bohužel nevidím žádná rychlá a jednoduchá řešení. Obávám se, že ta by současný stav jen dramaticky zhoršila.

156789

19.3.2008 19:24

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 156789

>Díky pane Mirdo, že jste zareagoval. I já jsem pečlivě
>pročetl Váš několikadílný příspěvek. Rozpor mezi námi
>je jednoduchý. Tkví v tom, v čem každý z nás spatřuje
>největší problém současného světa.
>
>Vy jej vidíte v tom, že nám lidem vládnou elity (přívlastky
>zatím pomiňme).

Dovolím si ač nezván, vám vstoupit do debaty.

Ono snad ani tak nejde o vládu elity, jako kohop kdo za elitu považuje. Pokud vy považujete současnou bandu sobeckých a úplatných mafiánů v našem parlamentu za elitu, tak samozřejmě vláda takové "elity" skutečně problémem je a to problémem hodně závažným. Vzláště v současné době, když už není co privatizovat a jak snadno přijít k penězům.

>
>Já naopak soudím, že obrovský problém by nastal, kdyby
>lidstvu elity nevládly. A dokládám to mnoha příklady z
>historie. Třeba francouzskou revolucí s jejími potoky krve,
>komunistickými diletanty a miliony jejich obětí či mocí
>posedlými diktátory. Ano, to byla hrůzná období vlády
>lůzy.

No to jsou silná slova. Ta podle vás "lůza" přece měla své vůdce, kteří rozhodovali o com, co a jak se bude dít, kolik volnosti se dá skutečné lůze, aby se vypořádala s nepřáteli nové elity.
No a že každý politický systém zavírá, trestá a někdy i popravuje své politické odpůrce, o tom najdete mnoho konkrétních důkazů v historii naprosto každého státu, nyní třeba USA, které provozují věznice a koncentrační tábory i na území jiných států, kde drží bez přístupu advokátů a soudů své mnohdy jen údajné politické odpůrce a podrobují je mučení.
Co říkáte třeba takové popravě manželů Rosenbergerových na elektrickém křesle v padesátých letech v USA. Že by to byla ukázka humanity americké demokracie?

>Jenže bez elit to opravdu nejde. Neoddiskutovatelný
>důkaz máme v Severní Korei či na Kubě.

Kdo podle vás vládne v Severní Koreji nebo na Kubě? Snad nás nehodláte přesvědčovat, že tam vládne demokraticky tamní lid? Nevládne tam spíš tamní elita? Nebo snad za elitu považujete pouze židy a kdo není žid, nemůže podle vás být elitou?


>Na závěr bych rád dodal, že nejsem úplně dementní
Máte na to lékařské potvrzení? Předpokládám, že nikoliv. Za peníze se však dá dnes koupit cokoliv.

156807

19.3.2008 23:48

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 156807

Lidove-demokraticky Karle. My, teda, ja moc ne, ale rodicove a prarodicove si vladli lidove-demokraticky a bratrsky nam bylo pomozeno. [mrknutí jedním okem]

156830

19.3.2008 20:17

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 156789

>Jenže bez elit to opravdu nejde. Neoddiskutovatelný důkaz máme v >Severní Korei či na Kubě.

Pane Vojto, tohle je neoddiskutovatelny dukaz leda o tom, ze nemate vsech pet pohromade. Misto toho abyste predlozil zemi, kde vladne skutecna demokracie, tedy zeme kde rozhoduji obcane o svem osudu a nikoliv elity, tak predkladate zeme, kde tomu tak v zadnem pripade neni. Vubec jste nepochopil jak tenhle svet vlastne funguje. Tak zvana zapadni civilizace je jen zdokonalene elitarstvi, kdy elity nejsou ti zli, kteri sedi ve vlade a prostrednictvim armady buzeruji obyvatelstvo jako v Severni Korei, ale ti kdo vlastni media, politiky a ovlivnuji toky penez. Je to jen zglobalizovana diktatura, kdy obcan nerozhoduje o nicem. Denne je mu medii vstepovana politicka propaganda prokladana neexistujicimi hrozbami a reklamou na konzum. Jediny rozdil je v tom, ze ti "uspesnejsi" mohou konzumovat vic a ti "mene uspesni", bez kterych by tato civilizace ale padla, si muzou v pripade krize vybrat zda chcipnou pod mostem nebo v prikopu. Pro tento system je typicke, ze jakmile se obyvatelstvu neco nelibi, je ignorovano, vymeni se naoko vlada nebo je oklestovano na svych svobodach, ale vzdy je konano tak aby obcanska spolesnost neexistovala bud vubec nebo byla oproti mocenskym slozkam vzdy krok pozadu. Demokracie neexistuje a s tim je potreba se psychicky vyporadat. Neni treba se veset na nejblizsim strome, ale je potreba si uvedomit ze jste jen otrok, na kterem tem elitam nijak nezalezi. Bylo by smutne se jim jeste klanet.

Ano mate pravdu, reseni jen tezko hledat. Nicmene je zretelne ze soucasny stav neni udrzitelny vecne a az to praskne, tak uz bude pozde se ptat, zda neslo neco udelat driv.

156810

20.3.2008 0:36

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 156810

Dovolím si spojit reakci na pány Karla i Pavla.

Lidské elity, pane Karle byly, jsou a budou vždy jen intelektuální. Je to prostě těch pět procent lidí, kterým „bylo shůry dáno“. Ano, jsou mezi nimi lotři, deprivanti a grázlové. Ti jsou totiž stejnoměrně rozprostřeni v celém průřezu populace. Od kreténů až po génie. O tom není pochyb. Morálka a intelekt spolu bohužel souvisí jen velmi volně. Co z toho plyne? Eliminujete-li současnou elitu, nastoupí na její místo jiná. Bude v ní stejné procento lumpů, jako v předchozí, leč intelektuální úroveň poklesne. Tedy bude hůř.

Ve všech bývalých socialistických zemích přece nevládl lid ani národní elity. Neříkejte pane Karle, že si to nepamatujete. Stalin, Gottwald, Mao, Ceausescu, Kim a nakonec i ten přitroublý Milouš. O čem svědčí jejich činy? O tom, že to byli typičtí představitelé davů. Své národní elity většinou zlikvidovali. Od průměru se lišili jen svou touhou po moci a schopností manipulovat lidmi. A obklopovali se sobě rovnými. Podle toho také jimi „řízené“ země dopadly.

Rozhodně trvám na tom, že současné elity vedou své země lépe, než to činili jejich předchůdci, najmě ti komunističtí. Kdo nesouhlasí, může zkusit emigrovat na Kubu nebo do KLDR. Obě země přijímají. Tam jej jistě žádné problémy trápit nebudou.

Vím, že současný stav není ideální a má řadu vážných problémů. Ovšem řešit tyto problémy pomocí světové války, převratů, povstání či jiných krvavých lázní považuji za vrchol stupidity. Komu by to prospělo a komu ublížilo? Nenáviděné elity by protančily válku ve svých luxusních bunkrech. A obyčejní lidé !?!

Jediné řešení vidím pánové Karle i Pavle ve vzdělání. Proč? Jen osvětou lze dosáhnout toho, aby si lidé vybírali ve volbách za své politické představitele moudré, čestné a osvícené lidi. A ne jen panáky dle vizáže. To je ta hlavní příčina současného, vámi proklínaného bušistánu.

Už slyším námitky. A co ti zlí Židi? Vždyť oni už ovládají skoro celý svět. Ba ne. Neovládají. Ano, mají velký vliv v několika zemích, především v USA. Budeme-li ovšem objektivní, musíme uznat, že USA byly v minulém století nejrychleji se rozvíjející zemí na světě. A to je špatně?

156831

20.3.2008 15:33

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 156831

To vzdělání byste si měl doplnit především Vy, protože věříte poučkám z dob marxismu leninismu o třídním boji a ovládnutí revolučních mas charizmatickými vůdci.O úspěchu každé revoluce rozhodovala především finanční podpora ze strany těch, kteří tahali za nitky a nevadily jim potoky krve z jejich obětí.Takže zkuste hádat, na čí výplatní listině byli Trockij, Kameněv, Lenin, Zinověv a spol. a kolik měli kapitálu, aby byli schopni uplatit a podplatit zkorumpované ruské úředníky.Pokud si jejich rusky znějící příjmení přeložíte do jejich správné podoby, tak pak nemůžete být překvapen, proč je dolar dnes na velké klouzačce směrem k zániku.

156884

20.3.2008 18:04

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 156831

>Rozhodně trvám na tom, že současné elity vedou své země
>lépe, než to činili jejich předchůdci, najmě ti
>komunističtí. Kdo nesouhlasí, může zkusit emigrovat na Kubu
>nebo do KLDR. Obě země přijímají. Tam jej jistě žádné
>problémy trápit nebudou.

Co podle vás znamená "současná elita" např. u nás? Kolik procent z ní má komunistickou minulost nebo alespoň její rodiče? Mezi ty počítejte i disidenty (=odpadlíci), neboť to jsou rovněž bývalí komunisti. Oč jsou tedy lepší? Že už teď vyznávají "tu správnou" ideologii? Stačí snad jen vyměnit kabát na to, aby člověku najednou narostl i morální kredit?

156899

20.3.2008 21:34

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 156899

U nás i všude jinde ve světě je slečno (paní) Muchomůrko červená za elitu považováno přibližně 5% lidí s nejvyšší praktickou inteligencí. S ní se obvykle pojí i vyšší vzdělání. Nikoliv však mravnost, poctivost a čestnost. A ne všichni příslušníci elit mají odvahu, dělat politiku. A tak do národních elit patří také vědci, lékaři, podnikatelé, spisovatelé, ...

K otázce ideologie. Ta byla v předrevolučních režimech žábou na prameni. Připomeňme několik základních ideologických "pouček". "Kybernetika je buržoazní pavěda", "hodnotu tvoří jen práce v materiální sféře - úředníci do výroby", "na všechna pole kukuřici".

A že bych někdy tvrdil, že elity mají vysoký morální kredit? To určitě ne. Jen říkám, že i za stavu, kdy naší současné politické elitě spílá většina národa, jsou výsledky její vlády lepší, než byly výsledky vlád předrevolučních. A to nejen v ČR, ale i v Maďarsku, Rumunsku, Rusku,... Ouvej už je jen v zemích, kde se dodnes "bojuje za lepší zítřky pod praporem socialismu".

156912

21.3.2008 5:48

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156912

Vojto, musím přiznat, že se s vámi velmi obtížně diskutuje. Vy jste si totiž svůj názor už vytvořil. Nebudu to zbytečně rozvádět, ač jsem si připravoval mnohem delší reakci. Karel, Pavel a ostatní tady v diskuzi vám to již vyložili a je to i můj názor. Takže jsem se nemýlil...jste součástí onoho problému a je naprosto jedno, zdali to je vaší oddanou "vyvoleností" a nebo sladkou nevědomostí? Holt, máme tady na této zemi každý z nás různá poslání.

156930

20.3.2008 6:52

RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156789

Vojto, ozvu se zítra. Nechci to odfláknout a je už hodně pozdě.
Oční víčka - abych viděl - mám již podepřené párátkama.

156843

19.3.2008 18:27

Jak spravne nekdo uvedl?

Rene Bartosek 68.?.?.?

FED a tem kdo na nej maji vliv dochazi munice. Snizeni urokove sazby o 0.75% je krok velmi neobvykly. Ve velmi kratke dobe jsme ho byly svedky dvakrat? "Optimisticky" naladeni jsou uz pouze nekteri financi analytici v ceskych mediich. Soucasna urokova mira FED je 2,25 %. Jde to vubec snizit jeste jednou stejne razatne, aby nedoslo k ekonomickemu kolapsu? Co se bude dit, az masove ceny nemovitosti padnou pod ceny hypotek a lidi se pravdepodobne uz nebudou ani snazit splacet mnohem drazsi dlouhodobou hypoteku v horizontu 20 let a vice?

Od roku 2001 urokova sazba FED nepretezite stoupal po 0.25%. Odkaz treba tady ( http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A051102_104037_ekonomika_maf )pri odstoupeni sefa FED Grenspana listopad 2005 dvanact zvyseni v rade na celkovou miru tehdy 4%. Jinak receno FED si uvedomoval rizika bubliny s nemovitostmi a musel mit povedomi o cachrech s dluhy a jejich transformaci na tzv. financi derivaty. A zrejme se to snazil regulovat. Problem je casovy faktor a setrvacnost procesu. V pripade velke "hry pyramidoveho typu" o milionech ucastniku vsak setrvacnost nastoupenych trendu prodluzuje casovou odezvu regulacnich opatreni a taky oslabuje silu techto opatreni.

Z toho duvodu tato snaha o regulaci, ktere za "beznych okolnosti" je pomerne ucinna mela naprosto zanedbatelny vliv, ktery byl navic oslaben politickymi rozhodnutimi neocons typu "financi deregulace" jako netrzniho opatreni omezujici bankovni sektor, prijatych po Velkem krachu. A dale meli vyznamny vliv i ekonomicko-politicke dusledky selhani v Iraku, kdy nebylo dosazeno kontroly teto zeme a stabilizace dostatecne silneho prozapadniho rezimu.

156801

Příspěvků: 99

14.03. 05:45 Mirda  Admirál William Fallon
15.03. 05:00 Rene Bartosek  RE: Admirál William Fallon
16.03. 06:07 Mirda  RE: Admirál William Fallon
16.03. 13:53 Hugof  RE: Admirál William Fallon
17.03. 05:14 Mirda  RE: Admirál William Fallon
17.03. 07:23 Rene Bartosek  RE: Admirál William Fallon
16.03. 11:37 djb  RE: Admirál William Fallon
16.03. 15:50 vodnik007  RE: Admirál William Fallon
17.03. 03:57 Mirda  RE: Admirál William Fallon
17.03. 08:21 Rene Bartosek  RE: Admirál William Fallon
17.03. 12:17 Hugof  RE: Admirál William Fallon
14.03. 07:17 jen tak  schodek
14.03. 08:37 Saša  RE: schodek
14.03. 15:22 Vladimír Stwora  RE: schodek
14.03. 11:18 Hugof  Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!
14.03. 10:48 Hugof  Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!
14.03. 12:56 SEV  RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!
14.03. 15:32 Dalibor1971  RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!
14.03. 14:41 Karel z Čech  RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!
14.03. 19:50  RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!
16.03. 03:18 lesan  RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!
16.03. 05:58 vodnik007  RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!
14.03. 15:37 Danieli  RE: Hodnota Dolaru dnešním dnem poklesla pod 16 Kč!
14.03. 11:51 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
14.03. 15:52 Dolfa  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 05:25 von_Krebst  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 09:02 DavidZ  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 10:40 Hugof  17. února 2008 byla otevřena nová komoditní burza v Íránu,
15.03. 11:08 Hugof  Jen velmi okrajově ohledně ropné burzy v Íránu připomenu,
15.03. 11:15 Hugof  RE: Jen velmi okrajově ohledně ropné burzy v Íránu připomenu,
15.03. 10:16 Jan X.  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 10:29 von_Krebst  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 21:49 Saša  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 22:30 Saša  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
16.03. 19:10 vodnik007  Resistance is futile. You will be assimilated!
15.03. 21:27 Jiří Koubek  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 21:52 Rene Bartosek  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 23:55 Hugof  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
17.03. 08:17 Rene Bartosek  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
16.03. 00:37 Jan X.  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
16.03. 01:31 Hugof  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 22:28 Rene Bartosek  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
14.03. 18:24 kuk  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
15.03. 12:10 Hugof  RE: Zkušený ostřílený admirál William Fallon byl odejit.
14.03. 12:31 Jens  penze
14.03. 13:16  Umírání Ameriky
16.03. 12:56 MedaBeda  RE: Umírání Ameriky
16.03. 21:45 V. Sodek  RE: Umírání Ameriky
16.03. 23:22 Hugof  RE: Umírání Ameriky
14.03. 16:30 Souhlasník/Nesouhlasík  Čeština
14.03. 16:46 Vladimír Stwora  RE: Čeština
14.03. 18:48 djb  RE: Čeština
14.03. 18:35 Vladimír Stwora  RE: Čeština
15.03. 11:14 Jan X.  RE: Čeština
15.03. 11:48 leo69  RE: Čeština
15.03. 12:40 Jan X.  RE: Čeština
14.03. 21:29 Sidney  Bez efektu...
14.03. 21:57 pressburger z wilsonova  iny pohlad
15.03. 10:52 Pavel -Čert- Němec  RE: iny pohlad
15.03. 04:40 JW  Nenarikejte nad dobrou spravou!
15.03. 14:46 Mrchaa  RE: Nenarikejte nad dobrou spravou!
15.03. 15:28 devaa  RE: Nenarikejte nad dobrou spravou!
15.03. 15:18 Souhlasník/Nesouhlasník  Čeština 2
17.03. 04:07 Mirda  Nic se neděje náhodou...
17.03. 04:32 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
17.03. 04:30 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
17.03. 04:09 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
17.03. 12:41 Hugof  RE: Nic se neděje náhodou...
17.03. 17:30 Jan X.  Kecy
17.03. 21:04 Hugof  RE: Kecy
18.03. 09:59 Jan X.  RE: Kecy
18.03. 20:21 Hugof  RE: Kecy
19.03. 03:51 Mirda  RE: Kecy
18.03. 03:50 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
19.03. 18:29 Karel z Čech  RE: Nic se neděje náhodou...
19.03. 18:04 Karel z Čech  RE: Nic se neděje náhodou...
19.03. 18:52  RE: Nic se neděje náhodou...
20.03. 07:20 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
20.03. 06:59 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
20.03. 23:35 rataj  RE: Nic se neděje náhodou...
21.03. 04:53 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
21.03. 05:04 Rene Bartosek  RE: Nic se neděje náhodou...
21.03. 06:28 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
17.03. 18:16 android  RE: Nic se neděje náhodou...
18.03. 04:23 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
17.03. 21:55  Euro i dolar jsou papírky
18.03. 23:38 Vojta49  RE: Euro i dolar jsou papírky
19.03. 03:32 Mirda  RE: Euro i dolar jsou papírky
19.03. 15:19 Vojta49  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
19.03. 19:24 Karel z Čech  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
19.03. 23:48 Rene Bartosek  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
19.03. 20:17 Pavel -Čert- Němec  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
20.03. 00:36 Vojta49  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
20.03. 15:33  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
20.03. 18:04 Muchomůrka červená  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
20.03. 21:34 Vojta49  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
21.03. 05:48 Mirda  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
20.03. 06:52 Mirda  RE: Euro i dolar jsou papírky - ovšem co s tím?
19.03. 18:27 Rene Bartosek  Jak spravne nekdo uvedl?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 0

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,15 Kč
Švýcarský frank
24,11 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 630,91 Kč
1 unce stříbra
510,23 Kč
Bitcoin
411 870,71 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 784