Diskuze k článku

Ortodoxní židé a holocaust II

Příspěvků 24

12.3.2008 11:39

Len dodam

HomeopatoBijec 195.?.?.?

Dodam k vete o sionistoch co nepomohli zidom (a mohli)>
http://www.jewsagainstzionism.com/antisemitism/hol...

Ak mate dalsi info tak poslite

156353

12.3.2008 14:09

Žid - Nežid...

ivo 85.?.?.?

Nejsem žid, ale ani muslim, hinduista, bolševik, běloch, černoch, pravičák, či levičák, ani Čech, Slovák ,Amík, či Rus. Dokonce nejsem ani muž, ani žena, ani gay atd. To co jsem a to dobře vím, je, že jsem se tady narodil, mám duši, dostal jsem příležitost tady v těchto podmínkách - na tomto trenažéry jménem Zem - ji zušlechtit, jednoduše proto, abych mohl příště postoupit zase o něco výš. Kdo jen trochu uvažuje, cítí a vnímá, tak to tady bere taky tak jako já. A proto se ptám sám pro sebe. Co a kdo dělá žida židem? Kdyby se židovská duše propříště narodila kupříkladu domorodcům někde v Austrálii, nebo neonacistům či trempům v Čechách, jak by ta duše věděla že je židovská? Nijak. Samozřejmě je to úplná blbost, pokud ovšem by někdo neprovedl duši toho člověka regresi do minulých životů a ten duch by to sám vyzradil. A to asi tak, že možná v jednom z mála těch bezpočet zrození - třeba deset životu spět, byla tato duše - pro skušenou -taky v těle lidí, kteří si říkají Židé. Takže velice stručně řečeno - nikdo by tady na zemi neměl o sobě tvrdit, že je to a to, ten a ten, Žid - Nežid, protože se takovým tvrzením případně i jednáním jednoduše straní a vyvolává nekonečné rozbroje. Žádná vznešená duše nikdy nebude tvrdit, že je ten nebo ten, ani to, že ona je již ta vznešená. Naopak - taková duše bude v tichosti plnit vše to co ji vnitřní duch skrze svědomí našeptává. Žít tak, abych nezadusil vlastní duši v jejím vývoji a neotravoval ostatní lidi v jejich cestě - to se mi jeví jako naprosto normální. Pokud to vidíš ty, nebo ty, taky tak, tak nesmírně prospěješ nejen sám sobě, ale taky zbytku světa. Pokud však budeš se jakkoliv stranit - nevěř, že jsi čistý a děláš dobro. Je to jednoduché. Mějte *i

156358

12.3.2008 17:28

RE: Žid - Nežid...

seti 217.?.?.?

Reakce na 156358

Ivo, pises, ze nie si ani zid, ani muslim, ani hunduista, ... v podstate neveris v nic alebo nie si nic.
Ale z tvojho prispevku je jasne, ze veris a propagujes reinkarnaciu - cize 'vychodne' nabozenstva typu hindu alebo budhizmus. Skus sa nad tym nabuduce zamysliet, kym nieco napises.
Btw. Neverim v reinkarnaciu a som tym,cim som - clovek veriaci v jedineho Boha - a som s tym celkom spokojny.

156373

12.3.2008 17:32

RE: Žid - Nežid...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156373

Pane Seti, přečtěte si prosím znovu příspěvek, na který reagujete. Pan Ivo píše, že se cítí především ČLOVĚKEM, veškeré další příslušnosti a náboženské přesvědčení je podružné. Původ je zcela neprokazatelný a o počtu bohů není ani řeč.

156378

12.3.2008 19:22

RE: Žid - Nežid...

Igor 89.?.?.?

Reakce na 156378

ten pan definoval, ze nieje ani muz ani zena (ani gay).
Ako moze o sebe nasledne tvrdit, ze je clovek...?
Ten pan vie velmi dobre, co chce; u Setiho nepochodil a u Vas ocividne ano.

156387

12.3.2008 22:19

RE: Žid - Nežid...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156387

>ten pan definoval, ze nieje ani muz ani zena (ani gay).
>Ako moze o sebe nasledne tvrdit, ze je clovek...?
>Ten pan vie velmi dobre, co chce;

Chápu pana Ivo, že chce vyjádřit jak sionistická teorie/politika blbne a zneužívá židy i nežidy. Vyložil jsem si větu „nejsem ani muž, ani žena, ani gay atd.” obrazně – žádná z těchto charakteristik neurčuje nadřazenost, stejně jako ji neurčuje národnost nebo víra. Rozumím tomu špatně?

156402

13.3.2008 8:35

RE: Žid - Nežid...

ivo 85.?.?.?

Reakce na 156402

Rozumíte správně. No,ale ještě něco málo dodám. Především je obrovský rozdíl mezi vírou a věděním. Je nezodpovědné něco psát, pokud tomu pouze věřím (nezodpovědnější je ale někoho hned po porodu do jakékoliv víry nastrčit, byť by byla sebepravdivější...). Něco však zcela jiného je, pokud již vlastníte zkušenost, skrze kterou jste poznali, že nejste to co sami vidíte v zrcadle, ale že jste mnohem mnohem víc a když budete mít to zasloužené štěstí, tak se s tím co je před zrcadlem vcelku ztotožníte.Takže žádná "propagace víry, nebo náboženství" jak to tady někdo psal.

156425

13.3.2008 13:36

RE: Žid - Nežid...

seti 217.?.?.?

Reakce na 156425

Dovolim si zopar poznamok. Vopred upozornujem, ze to je moj osobny pohlad na vec formovany mojim svedomim, presvedcenim a tiez osobnou skusenostou. Nikomu sa nesnazim tento pohlad nanutit, ale takisto nebudem ticho ak mam pocit, ze treba nieco povedat. Tolko k uvodu [smích]
Pisete, ze je velky rozdiel medzi vierou a vedenim. Mate pravdu. Verit je cosi ine ako vediet. Prave v tom je viera taka krasna. A teraz sa nebavim o viere typu sadnem do autobusu a verim, ze ma dovezie tam kam chcem. Bavim sa o viere v Boha, posmrtny zivot a vsetkych tych veciach s tym suvisiacich. Ale to by bola debata na dlhsie.
Pisete: #Je nezodpovědné něco psát, pokud tomu pouze věřím (nezodpovědnější je ale někoho hned po porodu do jakékoliv víry nastrčit, byť by byla sebepravdivější...).#
Absolutny nesuhlas. Clovek ma pravo vyjadrit svoj nazor - akykolvek. A je to vrcholne zodpovedne.
Co sa tyka krstu, na ktory narazate - povedal by som, ze krst je nutna, nie vsak postacujaca podmienka na vecny zivot. Takze dieta nie je krstom nastrcene do viery - o svojej ceste sa musi kazdy rozhodnut sam a dobrovolne. A verte mi, nie je to rozhodnutie jednorazove, ale treba ho robit neustale - kazdy den.
#Takže žádná "propagace víry, nebo náboženství" jak to tady někdo psal.# - Ale ano. Nehnevajte sa, vo Vasom prispevku vidim propagaciu reinkarnacie, ci uz vedomu alebo nevedomu - tak ako vy mozete v mojom vidiet propagaciu mojej viery. S tym nic nenarobite a vobec to nemusite popierat.
Este k Vasmu prvemu prispevku a k otazke co vlastne som. Necitim sa byt univerzalnym bezpohlavnym clovekom, dokonca ani nie Europanom, ziadny multikulti. Pokladam sa za muza, Slovaka, ktory veri v Boha. A skutocne som na to vsetko hrdy, aj napriek chybam ktore robim.

156452

14.3.2008 3:36

RE: Žid - Nežid...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156452

Pro pana Seti:
Bohužel Vaše „hrdost“ na Vaše pohlaví Vás nějak lepším nečiní a stejné lze říci o víře a příslušnosti. Všechny tyto vlastnosti lze snadno zneužít – nějaký vůdce Vám nabulíkuje ideologii mužného boje za Vaši víru a příslušnost. Řeč nebyla o zcela žádném konkrétním náboženském směru, nehovořilo se ani o reinkarnaci nebo o křtu. V původním příspěvku, „třeba deset životů zpět, byla tato duše”, lze chápat obrazně a i kdyby tomu tak nebylo, je to otázkou víry a ne vědění. Byla řeč o náboženské výchově a o morálce. Stejně jako Vy, každý plným právem věří, že právě ta jeho víra (výjimečně nevíra) je jediná ta nejsvětější a pravá. Nejen, že ta „přesvědčení“ mohou být zcela protichůdná, ale vlastnost „víry“ zdůrazňovat vyvolenost je nemorální. Je to o právu a morálce a určitě se netýká Vaší mužnosti a jiných druhořadých vlastností.

156487

14.3.2008 11:31

RE: Žid - Nežid...

seti 217.?.?.?

Reakce na 156487

To Sasa:
Vazeny, zavadzate a prekrucate co bolo napisane. Precitajte si este raz prvy prispevok (od IVO). To co tam popisuje je cista reinkarnacia - takze sa HOVORILO o reinkarnacii. Nechapem, preco sa tomu tak branite - ak tomu verite, je to cisto vasa vec.
Este mala poznamka k tej hrdosti. Asi sme sa celkom nepochopili. Doraz nebol na muzstve. Chcel som povedat, ze som hrdy na svoju identitu - a jej sucastou je aj moje muzstvo, narodnost, presvedcenie, ... .Clovek musi vediet co vlastne je, resp. cim sa citi byt. Musi mat jasne vymedzene hranice, v ktorych sa pohybuje. 'Bezpohlavnost' v nazoroch, - nenapada ma momentalne iny vyraz - vedie k rozpadu a zahube. Je dolezite ujasnit si, cim sa citim byt a nebat sa to povedat nahlas. A s tym uzko suvisi aj svetonazor (resp. viera) cloveka - a teda aj jeho moralne zasady.
Cini ma to, cim sa citim byt lepsim od ostatnych? Nic podobne som netvrdil a ani to tak necitim.
Clovek dokaze vsetko, ale uplne vsetko zneuzit. O tom ani diskutovat nemusime. Ale to predsa neznamena, ze sa napr. vzdam svojej viery, len aby mi nejaky vodca nieco nenabulikoval. Takyto alibizmus je chory. Mam rozum a slobodnu volu. Ja sam sa rozhodujem co chcem a co nie. Dalsia vec, je treba rozlisovat medzi vierou ako ucenim (co vlastne hlasa) a medzi ludmi co ju hlasaju.
Pekny den zelam.

156523

14.3.2008 10:50

RE: Žid - Nežid...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 156452

Také si dovolím jednu poznámku. Rozhodně si nemyslím, že křest je nutná podmínka pro věčný život. Nevím nic o tom, že by Ježíš křtil své souputníky. Vím jen o tom, že jim řekl (na rozdíl od katolické církve), že na Boží království se nemusí čekat a chovat se celý život dle nějakých církevních přikázání. Vím, že řekl, pokud nebudete jako děti, nemůžete vejít do Božího království. Nevím nic o tom, že by řekl, pokud se nenecháte pokřtít, nemůžete... Naopak vím o tom, že se stavěl proti církvi a řekl, že ke komunikaci s Bohem není třeba prostředníka v podobě kněze. Církev jeho učení postavila na hlavu a dělá přesně to, proti čemu bojoval. Souhlasím s názorem, že pokud člověk nepochopí, proč věří, je to celé nesmysl. Mnoho bigotních křesťanů nemá ani nejmenší potuchy, co je vlastně Bůh. Jinak by nikdy nemohli uvěřit na tu povídačku o peklu a očistci atd. Zde je jasné, že církev záměrně využívá tohoto nesmyslu k tahání peněz ze svých oveček. Vy věříte v peklo? V peklo, které přijde po smrti, když se nebudete chovat podle církevních přikázání? Jako katolík jistě věříte i v očistec. A ještě k té reinkarnaci... Ono to v Bibli také bylo, než ji reformovali k obrazu svému... Takže se přikláním na stranu Iva, kupodivu jako křesťan, ale nikoliv jako protestant nebo katolík... [oči v sloup]

156522

14.3.2008 18:54

RE: Žid - Nežid...

seti 217.?.?.?

Reakce na 156522

>Také si dovolím jednu poznámku. Rozhodně si nemyslím, že
>křest je nutná podmínka pro věčný život. Nevím nic o tom,
>že by Ježíš křtil své souputníky.

Nebol snad Jezis samotny pokrsteny Janom v Jordane? Nepovedal Jan o Jezisovi, ze on krsti vodou (Jan) ale prichadza niekto, kto bude krstit Duchom Sv. (Jezis)? Vsetko sa da krasne najst vo Sv. Pisme, bohuzial teraz ho nemam poruke, takze nemozem uviest konkretne 'suradnice'. Preco by sa Jezis nechal krstit, keby mal pocit ze to je zbytocne? Tolko ku krstu.

Vím jen o tom, že jim
>řekl (na rozdíl od katolické církve), že na Boží
>království se nemusí čekat a chovat se celý život dle
>nějakých církevních přikázání.

Mozete udat suradnice daneho textu? Ked Jezis zil, este Cirkev (ako spolocenstvo ludi, ktory uverili v Jezisovo ucenie) este v podstate neexistovala, toboz aby ta Cirkev stihla vydat nejake prikazania. Jezis povedal, ze spaseny bude ten kto ho miluje, nasleduje a plni Jeho volu.

Vím, že řekl, pokud
>nebudete jako děti, nemůžete vejít do Božího království.

Ano, toto je jedno z podobenstiev, ktore Jezis povedal. Myslel tym jednoduchost a uprimnost deti - teda mat taky vztah k Bohu ako maju deti k rodicom.

>Nevím nic o tom, že by řekl, pokud se nenecháte pokřtít,
>nemůžete...

Ku krstu som sa uz vyjadril. Jezis povedal, pokial nebude plnit moje prikazania, nebudete ... (Ja verim, ze krst je jedno z nich - takisto ako napr. Sv. oltarna, Sv. zmierenia - vid Sv. Pismo - Jezisova rec pri poslednej veceri)

Naopak vím o tom, že se stavěl proti církvi a
>řekl, že ke komunikaci s Bohem není třeba prostředníka v
>podobě kněze.

Proti akej Cirkvi sa Jezis staval? Uz som napisal, v tom case ziadna Cirkev este neexistovala. Jezis pochadzal zo zidovskeho naroda, kde bola uloha knaza hlboko zakorenena. Dalej, samotny Jezis povedal apostolom: Cokolvek zviazete na zemi, bude zviazane aj v nebi, ... . Nehovori snad toto o vzsostnej funkcii knaza?

Církev jeho učení postavila na hlavu a dělá
>přesně to, proti čemu bojoval.

Co postavila Cirkev na hlavu? Tvrdite, ze Cirkev 'ide' proti uceniu Jezisa? Ak ano, uvedte konretny priklad.
Netvrdim, ze Cirkev nespravila chyby - to by bolo pokrytectvo. Snazila sa ich vsak napravit a drzat sa linie Jezisovho ucenia.

Souhlasím s názorem, že
>pokud člověk nepochopí, proč věří, je to celé nesmysl.
>Mnoho bigotních křesťanů nemá ani nejmenší potuchy, co je
>vlastně Bůh.

Musim suhlasit. Je to smutne, ale je to tak.

Jinak by nikdy nemohli uvěřit na tu povídačku
>o peklu a očistci atd.

To nie je povedacka. Iba jeden priklad z pisma. Pozrite si pribeh o Lazarovi z Noveho zakona ( nemyslim ten o vzkrieseni Lazara, ale ten o zobrakovi Lazarovi - tu sa spomina peklo - je v nom bohac a prosi Abrahama, aby mohol ist varovat svojich pribuznych.
Dalej napr. Kniha Makabejcov zo Stareho zakona.)

Zde je jasné, že církev záměrně
>využívá tohoto nesmyslu k tahání peněz ze svých ...Automaticky kráceno

156550

14.3.2008 19:06

RE: Žid - Nežid...

seti 217.?.?.?

Reakce na 156550

Pokracovanie (Sorry za diakritiku - hlavne cesku - nasledok copy, paste a chybajucich fontov na mojom PC - dufam, ze to bude citatelne.):

Zde je jasné, že církev záměrně
>využívá tohoto nesmyslu k tahání peněz ze svých ovec(ek.

Ako taha Cirkev peniaze na zaklade tohoto tvrdenia - existencie pekla?

>Vy ve(r(íte v peklo? V peklo, které pr(ijde po smrti, když se
>nebudete chovat podle církevních pr(ikázání? Jako katolík
>jiste( ve(r(íte i v oc(istec.

Ano verim v peklo i ocistec. Peklo ako stav odlucenia od Boha, resp. absolutnej beznadeje. Pozor, nie ked sa nebudem chovat podla Cirkevnych prikazani, ale ked budem pohrdat Bohom a Jeho prikazaniami.

A ješte( k té reinkarnaci... Ono
>to v Bibli také bylo, než ji reformovali k obrazu svému...

Zartujete. V ktorej Biblii ste to videl. Uvedte zdroj.
V Biblii (Stary a Novy Zakon), ktoru pouzivaju krestania o tom nenajdete ziadnu zmienku. V Starom Zakone (myslim Pentateuch plus dalsie knihy), ktory pouzivaju Zidia, takisto nic. To snad zreformovali svoj Stary zakon aj Zidia? A zreformovali aj moslimovia Koran?

>Takže se pr(ikláním na stranu Iva, kupodivu jako kr(est(an,
>ale nikoliv jako protestant nebo katolík... [oči v sloup]

Viete, nemal by som odvahu sa nazyvat krestanom, ako popieram to, co krestanstvo tvrdi - napr. Vas nazor na reinkarnaciu.

Pekny den.

156553

14.3.2008 22:27

RE: Žid - Nežid...

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 156522

>A ještě k té reinkarnaci... Ono
>to v Bibli také bylo, než ji reformovali k obrazu svému...

Mam pouze jednu technickou pripominku:
Jestli plati
A] krestansky (zidovsky, muslimsky) pohled na vecnost = pouze jednou tady, nebo
B] reinkarnace, popripade
C] jiny model,
to je predmetem viry a nemuze byt empiricky provereno.
Ovsem s nesmysly o tom, ze z bible zmizely urcite texty sem, prosim, nechodte. Jsou to opravdu jen blaboly.
1] Textova a literarni kritika pouziva matematicke a statisticke metody a hraje si s kazdym pismenem, jestli do textu patri nebo ne.
2] Cirkev se od samotneho prvopocatku delila na smery a kazda mela "svou" bibli. Vsechny tyto texty jsou brany v uvahu pri rekonstrukci puvodniho textu.
3] Jak texty z Nag Hamadi tak z Qumranu jen potvrdily literarni ryzost biblickych textu. Zadne prevratne senzace, jak mnozi cekali, se nakonaly.
Muzeme diskutovat nebo se i dohadovat o tom, jestli to, co bible tvrdi je pravda nebo je to jen snuska bajek a prekonanych nazoru. A mozna to muze byt i napul ...
Pravost biblickeho textu jakozto literarniho dila je ovsem nediskutovatelna.

156564

13.3.2008 9:40

RE: Žid - Nežid...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 156358

Pane ivo, to je velice hezký příspěvek, svědčící o vlastní zkušenosti. Mám podobnou zkušenost a jsem vždy rád, když objevím další spřízněnou duši [smích]

156428

14.3.2008 8:30

RE: Žid - Nežid...

ivo 85.?.?.?

Reakce na 156428

Dík. Potěšení i na mé straně - držím Vám ve Vaši cestě palce. S pozdravem *ivo

156498

14.3.2008 21:42

Stačí tohle:

A.S. Pergill 89.?.?.?

> Po celá staletí žili židé a
> muslimové v přátelství bok po boku, ...
Od dobytí Persie muslimy až po současnost tam nikdy nežili muslimové a židé bok po boku (tedy jako rovní), snad s výjimkou relativně krátké doby za vlády šáha. Zemí s převahou islámského obyvatelstva, kdy by žili nemuslimové (nejen židé) v alespoň formálně rovném postavení s muslimy je velice málo a i v Turecku, které je po této straně nejdále je faktické postavení nemuslimů nerovnoprávné (= např. násilí na nich ze strany muslimů by teoreticky policie a soudy měly trestat, ale fakticky se tak neděje). Ani nikdy v uplynulé historii od Mohameda po dnešní časy bychom takovou zemi nenašli.
Pokud dotyčný blábolí o tak snadno ověřitelné věci, pak se dá předpokládat že blábolí i o tom ostatním. Je to prostě a jednoduše usvědčený lhář.

156559

14.3.2008 22:48

RE: UPRESNENI

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 156559

Turecko x Iran
Tady jste pane absolutne prestrelil. Opak je pravdou.
1) Mnozi krestane prave z Turecka emigrovali do Persie / Iranu (predevsim Armeni - Armenska apostolska cirkev). Iran je multinarodnostni stat a etnicita tam neni prioritni. Pouze cast Irancu jsou Persane (farsi). Je zde kulturni, nabozenska a etnicka rozmanitost.
2) Oblast v Tureckem Kurdistanu: Tur Abdin - Diyarbakir - desitky kostelu a klasteru Syrske pravoslavne cirkve a desetitisice krestanu tam jeste pred padesati lety. Dnes par desitek. Mnoho tisic "Turku", kderi prisli do Nemecka v sedesatych letech bylo prave z teto oblasti - Syrsti krestane. Turecko vzniklo a je postaveno na nacionalismu. I Kurdove jsou pro ne "Horsti Turci".

156566

15.3.2008 21:47

RE: UPRESNENI

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 156566

Mnoha slovy se snažíte zakrýt podstatu věci: Nemuslimové jsou v islámských státech vůči muslimům v nerovnoprávném postavení, jsou zatěžováni speciálními daněmi a nerovnoprávné je jejich postavení i před soudy.
Ti citovaní syrští křesťané utíkali z Turecka do Íránu za šáha, kdy tam skutečně vládly civilizovanější poměry.

156601

15.3.2008 5:23

Nuterei Karta ala Kosher nostra.

Michal JM 71.?.?.?

Sef Rabbin Nuterei Karta v Israelu rek ;Vyvest Palestince na poust.Kdyz nekdo veri zidum ci uz Ortodoxnim nebo jakemukoli zidu ,nema hlavu v poradku.Sef rabbin Neterei Karta Mr. Wisse,Brooklyn NY,na konferenci American Free Press,obhajoval Talmud,jaka pry jeto svata kniha az ho lide vypiskali.Skuste si najit na netu"Talmud Unmasked",prectete si to.

156576

15.3.2008 12:38

www.nkusa.org/aboutus/index.cfm

Ibrahim Ag Al Habib 160.?.?.?

Reakce na 156576

ne každý ortodoxní žid je v Neturei Karta www.bezcenzury.org/rs/article.php?id=1001

156591

15.3.2008 20:14

RE: Nuterei Karta ala Kosher nostra.

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 156576

Je to smutné, ale Talmud nakonec není ani náboženská ani etická kniha. Je to soubor pro nás absurdních předpisů a rituálů, které mají za cíl nějak odlišit židovskou populaci od ostatních. Absurdní úvahy ve stylu: Nesmíte porušit smlouvu. Proto, když musíte podepsat smlouvu, kterou se nechcete řídit, tak ji nepište hebrejsky, ale aramejsky...A je to vyřešené. Asi jakoby byl zákaz pít alkohol a talmudický mistr by to vyřešil tak, že by vám poradil nalít alkohol do prázdné láhve s nápisem "minerálka"...Tak takové úvahy, to je svět Talmudu. Takové absurdity opravdu asi nenajdeme u žádného národa světa. Talmud není příčina, ale následek. Nejmenovaní jej číst nemusí, talmud je jen vyslovení (jejich) rozpoložení duše a jejího vztahu k univerzu a ostatním lidem.

156599

15.3.2008 20:59

RE: Nuterei Karta ala Kosher nostra.

Ibrahim Ag Al Habib 90.?.?.?

Reakce na 156599

pane, myšlenky o vysídlení, či vyhlazení palestinců, sice pochází od ortodoxních židů, ne však od Strážců Města

156600

15.3.2008 22:42

RE: Nuterei Karta ala Kosher nostra.

Ibrahim Ag Al Habib 90.?.?.?

Reakce na 156600

omlouvám se, napsal jsem blbost, opravdový ortodoxní žid nikdy nebude požadovat odsunutí či vyhlazení jiného národa či jednotlivce...jsem věřící (křesťan), mám snad brát za ortodoxní křesťani ty, jenž změnili sedmero smrtelných hříchů? víra je něco mezi nebem a zemí a nemůže se měnit jen tak, jak někoho napadne...víra...má různé názvy, peníze, peníze, peníze, a taky člověk...já jsem pro tu menšinu.....většina rabínů podporuje sionizm, má se proto člověk přidat k většině? nechodím do kostelů, přesto moje víra každým dnem sílí, mezi těmi, jež chodí ke "zpovědnici" je spousta dobrých lidí, ale i spousta darebáků...věřím, ale ne v církev.....Věřím

156606

Příspěvků: 24

12.03. 11:39 HomeopatoBijec  Len dodam
12.03. 14:09 ivo  Žid - Nežid...
12.03. 17:28 seti  RE: Žid - Nežid...
12.03. 17:32 Saša  RE: Žid - Nežid...
12.03. 19:22 Igor  RE: Žid - Nežid...
12.03. 22:19 Saša  RE: Žid - Nežid...
13.03. 08:35 ivo  RE: Žid - Nežid...
13.03. 13:36 seti  RE: Žid - Nežid...
14.03. 03:36 Saša  RE: Žid - Nežid...
14.03. 11:31 seti  RE: Žid - Nežid...
14.03. 10:50 hestroy  RE: Žid - Nežid...
14.03. 18:54 seti  RE: Žid - Nežid...
14.03. 19:06 seti  RE: Žid - Nežid...
14.03. 22:27 vladuna  RE: Žid - Nežid...
13.03. 09:40  RE: Žid - Nežid...
14.03. 08:30 ivo  RE: Žid - Nežid...
14.03. 21:42 A.S. Pergill  Stačí tohle:
14.03. 22:48 vladuna  RE: UPRESNENI
15.03. 21:47 A.S. Pergill  RE: UPRESNENI
15.03. 05:23 Michal JM  Nuterei Karta ala Kosher nostra.
15.03. 12:38 Ibrahim Ag Al Habib  www.nkusa.org/aboutus/index.cfm
15.03. 20:14 pietroo  RE: Nuterei Karta ala Kosher nostra.
15.03. 20:59 Ibrahim Ag Al Habib  RE: Nuterei Karta ala Kosher nostra.
15.03. 22:42 Ibrahim Ag Al Habib  RE: Nuterei Karta ala Kosher nostra.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 519