Diskuze k článku

Iráčané: „Navýšení“ je katastrofa

Příspěvků 24

6.3.2008 1:15

pripominam

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Vazeni jestlize budu usuzovat jenom podle zprav ktere nemusi normalni obyvatel USA hledat na internetu .Ktere jsou volne vsude k dostani a slysim je denne v radiu a v telce.Dnes a denne." v iraq je vsecko o hodne lepsi den ode dne< lidi jsou spokojenejsi a tisice se vraci z nuceneho exilu ze sirie a kdo vi s kama este "toto je to co normalni american potrebuje slyset ,a ne tu blbou pravdu ze te obelhal vlastni nenazrany prezident (ktery byl prece demokraticky zvoleny )a goverment,neni schopny ani vyhrat valku ,do ktere uz nacpal tolik vypujcenych penez , ze je ani deti nasich deti nebudou sto splatit.Takze je jednodussi verit nove lzi.Takze ten clanek pro spoustu lidi bude zase jenom stvava propaganda muslimskeho extremisty (omluvte muj sarkasmus [oči v sloup] ),ale je to realita,bohuzel. [naštvaný]

155810

6.3.2008 2:52

RE: pripominam

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 155810

Jako by jste psal o byvalem Sovetskem Svazu [oči v sloup]
Az na to, ze v te dobe nemeli internet [mrknutí jedním okem]

155811

6.3.2008 12:55

RE: pripominam

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 155811

Ano, máte pravdu, v době, kdy SSSR bylo zcela pod nadvládou těch, jejichž jméno se nesmí vyslovit, tak prováděli stejné prasárny, jako nyní USA, které je pro změnu pod nadvládou těch, o kterých se nesmí mluvit. Je dobře, že jste to připomněl, je nutné tyto věci neustále opakovat, aby si náhodou někdo nemyslel, že v tu dobu řídili SSSR Rusové. Stejně jako dnes, kdy by bylo chybou se domnívat, že USA řídí demokraticky zvolení představitelé... [chechtot]

155836

6.3.2008 13:20

RE: pripominam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 155836

to su ti co o nich nehovorime,
o vyslovovani ich mena zatial nepadla rec [velký smích]

155838

6.3.2008 23:52

RE: pripominam

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 155836

...v době, kdy SSSR bylo zcela pod nadvládou těch, jejichž ...

----------------

Tak ono se už pane Hestroyi nesmí vyslovit jméno Stalin? Nebo snad byl tento paranoidní megaloman, masový vrah a chladnokrevný tyran po celou dobu své vlády také jen loutkou v něčích rukách? [velký smích]

155863

7.3.2008 11:54

RE: pripominam

čěf 82.?.?.?

Reakce na 155863

Možná byl.

155925

28.3.2008 13:43

RE: pripominam

11bob11 zoufalec (tečka) jan (zavináč) atlas (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 155836

Myslím že to není o systému (socialismus - kapitalismus)ale otom je li to velmoc nebo né.Velmoci vždy vše dělají ze svých ekonomických a strategických zájmů.

157423

6.3.2008 23:40

Kdo za to muze?

pdmlynek 66.?.?.?

Iráčané se mezi sebou mydlí. Je to dosti odporné. Ale za to nemůžou Američané. Podle článku jde o boje mezi sunnity a šiity, a né o nějaké partyzánské operaci proti USA. Toto je problém pro Iráčany si vyřešit sami. Proč? Protože někteří sunnitové a šiitové se nenáviděli už stovky let.

Nevím co se autor domnívá že USA má udělat. Toto je pro Iráčany věc mezi sebou vyřešit. Kdyby USA chtěla, tak by podpořila jednu nebo druhou stranu, a byl by klid, jak to dělali Britové ve svých koloniích. Ale to zase by lidi řvali že to je loutková vláda a né demokratická.

155862

7.3.2008 3:58

RE: Kdo za to muze?

Datel 75.?.?.?

Reakce na 155862

Americane . Za Sadama byl pokoj. Co muzou udelat - zaplatit skody , potrestat puvodce americke agrese a omluvit se postizenym.

155871

7.3.2008 4:25

RE: Kdo za to muze?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155862

>Nevím co se autor domnívá že USA má udělat.

Odtáhnout..

Okupující mocnost je zodpovědná za civilní obyvatelstvo. Za zlého a také demokraticky zvoleného Saddáma se vzájemně nezabíjeli. Většina mrtvol jsou ti co ze strachu nebo pro prospěch spolupracují s okupanty.

155872

8.3.2008 2:21

RE: Kdo za to muze?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 155872

>>Nevím co se autor domnívá že USA má udělat.
>
>Odtáhnout..

Vy se jako domníváte, že když mezi sebou Šiitové a Suniti bojují, tak že kdyžby Američani toho vzdali, že nejednou mezi nimi vypukne mír, dají si pusu, a vybudují si zem míru? Toto se mi zdá dosti naivní.

Nic by nebylo jednodušího pro Američany, než se otočit, říct jim „Good luck, využijte si sami sebe. Postřílejte se mezi sebou; nám to je jedno, ale my do vaší zemi už nemáme zájem vrážet peníze a lidi.“

155973

8.3.2008 2:38

RE: Kdo za to muze?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155973

Saddám byl zvolen asi stejně demokraticky jako současná „vláda“, možná dokonce demokratičtěji.
Vy si opravdu myslíte, že jsou tam Američani pro blaho Iráckého lidu?
Ty vražené peníze je investice, která se snad již vrací a lidské oběti Američany zas tak nezajímají, cizí oběti se ani nepočítají.

155977

8.3.2008 2:15

RE: Kdo za to muze?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 155872

>Za zlého a také demokraticky zvoleného Saddáma se vzájemně
>nezabíjeli.

Hahaha. Vy se domníváte že Saddám byl demokraticky zvolený? Proto dostal 100% hlasů, že?

155974

8.3.2008 2:11

RE: Kdo za to muze?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 155872

>Za zlého a také demokraticky zvoleného Saddáma se vzájemně
>nezabíjeli.

No jo. Sadám vyvražil rodinu kohokoliv se pro němu postavil, a bylo ticho. Sadám se mučení chlubil, a posílal videokazety jiným.

Ale když ozbrojené hochy vláda Iráku nebo USA chytla, šupla do Abu Ghraib, a dala je do ženských kolhotek, tak se všichni si naříkali jaké to je týrání.

Jestli vážne chcete aby tam byl mír tím spůsobem jako za Saddáma, tak se USA může vykašlat na demokratické volby, dosadit si tam koho chce, a podpořit vyvraždění desítky nebo stovky lidí aby se to tam uklidnilo. Berete?

155975

8.3.2008 8:48

RE: Kdo za to muze?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155872

> Za zlého a také demokraticky zvoleného Saddáma se vzájemně
>nezabíjeli. Většina mrtvol jsou ti co ze strachu nebo pro
>prospěch spolupracují s okupanty.

Nezabijeli se? A za co Sadama obesili? Jenom Kurdu vyvrazdil pres 200 tisic. To je vam malo? Kolik lidi vyvrazdil v Kuwaitu. Skoro milion mrtvych v Iransko Iracke valce. Souhrnem je Sadamuv rezim zodpovedny za temer dva miliony nasilnych smrti. Sadam rozpoutal tri valky a ono se pry v nich nezabijelo. To je dobre. Kam na to chodite? Demokraticke volby? Uz jste nekde videl demokraticke volby, kde je vysledek 98% pro zvoleneho kandidata. No pravda, za celych tricet let diktatury, od doby kdy zavrazdil sveho stryce se nanasel nejaky protikandidat a na volebnich listkach bylo jen jeho jmeno s otazkou ano, nebo ne. Ne se rovnalo skoro jiste smrti.

156004

8.3.2008 14:58

RE: Kdo za to muze?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 156004

Kdo financne, vojensky i politicky podporoval rezim Sadama do valky v Kuvajtu? Kdy probehly vsechny ty genocidy a vrazdeni, o kterych mluvit a sci vojenskou a politickou podporou? Jak se angazaovala CIA k Sadamovu rezimu?....Neni nad to Semerade, si ty vase kecy dat do casovych a jinych souvislosti. [velký smích] [velký smích] [vyplazený jazyk]

156035

8.3.2008 22:21

RE: Kdo za to muze?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 156035

>Kdo financne, vojensky i politicky podporoval rezim Sadama do
>valky v Kuvajtu?

Diktatora, jehoz zem se naleza na druhem nejvetsim lozisku oleje na teto planete, ktery byl povazovan za nejbohatsiho cloveka na svete, ktery si postavil pro sebe 27 palacu, nikdo nepotreboval financovat. A kdo ho vyzbrojoval? To je snadna odpoved. Ve valce v Kuwaitu poslal na uzemi Izraele 72 strel Scud. Jedna stoji na trhu od 800 tis az 1. mil. Po svrzeni jeho rezimu koalicni vojska nasla jednou tolik ruskych samopalu Kalisnikov v jeho skladech, nez kolik mel vojska. Castky, ktere dluzi Rusum, Francouzum a Nemcum, se pohybuji v miliardach a dealeri zbrani z techto zemi, se s nimi budou muset rozloucit.

>Kdy probehly vsechny ty genocidy a vrazdeni, o
>kterych mluvit a sci vojenskou a politickou podporou? Jak se
>angazaovala CIA k Sadamovu rezimu?....Neni nad to Semerade, sity
>vase kecy dat do casovych a jinych souvislosti. [velký smích] [velký smích] [vyplazený jazyk]

Dneska nejste opet nejak ve forme pane Bartosek. Vsechny ty genocidy probihali po celou dobu, co byl Sadama, jeho synacci a polobratri u moci. Na ty vase kecy o CIA asi jako obvykle zadne dukazy nemate, ze? Ja na ty svoje, pane Bartosku mam, a proto nemusim byt k diskutujicimu sprosty jako vy.

156072

9.3.2008 0:53

RE: Kdo za to muze?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 156072

Sadam se vyzbrojil s ruskym naradim ale USA jej vyuzila az po padu Iranskeho sacha, proti mohamedanskym fanatikum. Zde bych neomlouval jak SSSR tak USA.
Neprimo jde o kontrolu ruznych oblasti a trhu s olejem. Vzdyt je prece napadne, ze v Afghanistanu driv bojovalo SSSR a ted USA. Zde mame verit ze nejprve se jim cpal komunismus a ted tam bude demokracie? To bude driv na Mesici Disneyland nez takovahle utopie.
Genocidy nikoho nezajimaji. Takove "humanitarni bombardovani" znamena co?
To muzeme rovnou priznat, ze 9/11 byl humanitarni akt ve jmenu svetoveho miru.
Olej prinasi zisk nejen za surovinu ale kontrakty, vrtne zarizeni, transportaci a ruzne bankovni transakce.

156078

9.3.2008 1:31

RE: Kdo za to muze?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 156078

>Sadam se vyzbrojil s ruskym naradim ale USA jej vyuzila az po >padu Iranskeho sacha, proti mohamedanskym fanatikum. Zde bych >neomlouval jak SSSR tak USA.

A ja bych to zase ze strany USA nenazyval vinou. Postavili se jako vzdy na stranu mensiho zla. Navic z toho, ze mu nedodavala zbrane a materialni pomoc je snad zrejme, ze jejich podpora byla vicemene moralni. Do samotneho valecneho konfliktu fyzicky nezasahovali. V Thajsku byl v techto dnech dopaden "Obchodnik se smrti". Tady at si pan Bartosek precte kdo vyzbrojoval zlocinne rezimy a diktatory, kdyz v tom nema jasno ani po tom, jakymi zbranemi jsou tyto zlocinci vyzbrojovany. Tento chlapec vydelal v Iraku, na Strednim vychode a v Africe miliardy. A neni po rozpadu Ruska jedinny. Byl jen v Rusku nejvetsi :
http://zpravy.idnes.cz/agenti-lapili-obchodnika-se...

156082

11.3.2008 5:46

RE: Kdo za to muze?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 156072

[velký smích] [velký smích] Pravda Sadama nam povesili, takze treba Rumsfeld muze radostne dychat, zrejme bude uz nemozne vyhrabat nejake dukazy o dodavkach chemickych vojenskych sracek z USA. A je sice hezke mit ropu a plyn, ale staci malo treba mezinarodni sankce a nekoupite si ani leky a stovky tisic deti umrou. A aby jste pri tom obnovil znicemy zbrojni arsenal? Jinak s vyzbroji mate pravdu, taky jeden z duvodu, proc Nemecko ani Franicie nechteli odstarnot Sadamuv rezim. Avsak chemicke zbrane dodal nekdo jiny. Nemluvim treba o zpravodajskych informaci behem iracko-iranskeho konfliktu, ktere umoznili ucinne pouziti techto chemickych zbrani. A na ktere diskutujici jsem sprosty, a prosil bych konkretne citovat ty me sprostoty? [překvapení] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

156234

28.3.2008 14:16

RE: Kdo za to muze?

bob11 zoufalec (tečka) jan (zavináč) atlas (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 156072

Pokud jde o převrat tak potřebuješ nejen peníze že????Ty důkazy bych chtěl vidět,co takhle foto Sadama a Dick Cheyney???kamarádi.Další věc je původ zbraní,kalašnikov se vyrábí licenčně v cca 12 státech.Jo a ještě dva dni před invazí do Kuvaitu se Saddám dotazoval min.zahraničí USA zda může....

157425

8.3.2008 19:19

RE: Kdo za to muze?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156004

Kdyby se jim dostal do rukou president Bush, tak ho pověsí s daleko větší radostí a slávou; má totiž na svědomí ještě víc Iráčanů.

156059

7.3.2008 5:34

RE: Kdo za to muze?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155862

Odstranili mocenskou strukturu, dosadili vladu, ovlivnili podobu zakonu, maji tam okupacni armadu, pokud nepocitam najemne soukrome zoladky. I podle Zenevskych konvenci ma okupant jistou zodpovednost a USA na rozdil od Izraele Zenevske konvence podepsaly.

155880

7.3.2008 14:28

kdyby žil Hitler až v dnešní době, určitě by byl Bushův žák

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Hitler byl proti Bushovi druhá kategorie. Bush a jeho banda se musí omezovat jenom proto, že v dnešní mediální době nemůže veřejně zlikvidovat celé národy (jak by jistě chtěl) během několika dnů.

155934

Příspěvků: 24

06.03. 01:15 lesan  pripominam
06.03. 02:52 Rejpal  RE: pripominam
06.03. 12:55 hestroy  RE: pripominam
06.03. 13:20  RE: pripominam
06.03. 23:52 Vojta49  RE: pripominam
07.03. 11:54 čěf  RE: pripominam
28.03. 13:43 11bob11  RE: pripominam
06.03. 23:40 pdmlynek  Kdo za to muze?
07.03. 03:58 Datel  RE: Kdo za to muze?
07.03. 04:25 Saša  RE: Kdo za to muze?
08.03. 02:21  RE: Kdo za to muze?
08.03. 02:38 Saša  RE: Kdo za to muze?
08.03. 02:15  RE: Kdo za to muze?
08.03. 02:11  RE: Kdo za to muze?
08.03. 08:48 Semerad  RE: Kdo za to muze?
08.03. 14:58 Rene Bartosek  RE: Kdo za to muze?
08.03. 22:21 Semerad  RE: Kdo za to muze?
09.03. 00:53 vodnik007  RE: Kdo za to muze?
09.03. 01:31 Semerad  RE: Kdo za to muze?
11.03. 05:46 Rene Bartosek  RE: Kdo za to muze?
28.03. 14:16 bob11  RE: Kdo za to muze?
08.03. 19:19 Saša  RE: Kdo za to muze?
07.03. 05:34 Rene Bartosek  RE: Kdo za to muze?
07.03. 14:28  kdyby žil Hitler až v dnešní době, určitě by byl Bushův žák

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 206